Eu nu m- am säturat de România, dar am plecat de acolo că să nu fiu slugă la mîrlani. Am plecat din România din cauza mîrlănismului extins pînă în zona " intelectuală". Mîrlănismul nu poate fi reformat fiind implementat genetic. Am dorit să trăiesc într- o societate mai echitabilă, mai echilibrată şi am avut noroc.
@TheUnderdogr
3 жыл бұрын
Da, pe scurt cam asa ar fi. Si eu am procedat la fel, acum 20+ de ani, cand am facut socoteala orizontului de timp. Adica: am incredere in noile generatii, ca vor impinge lucrurile spre normalitate si acolo, dar daca asta se intampla prin 2040-50, la ce-mi mai foloseste mie sau copiilor mei? Poate o fi egoistic, dar ce sa-i faci, nu am stofa de "erou-martir". In preajma plecarii, un fost profesor ma certa amical "pai, nu stai aici, sa punem umarul?" I-am raspuns "dom' profesor, de ce sa continui eu sa pun umarul, cand altii pun numai talpi?"
@alantale91
Жыл бұрын
N-ai dreptate! mai ales la partea cu genetica
@hans8834
9 ай бұрын
Sa ramai acolo.
@curcanu79
5 жыл бұрын
Mi-ar plăcea să văd acum, în 2019 o emisiune cu toți trei, pe aceiași temă...!
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
Gherman nu isi permite sa iasa in direct cu vreun ziarist de top de genul CTP. Eu as fi curios sa-l vad pe Gherman in direct cu Banciu Radu . Dar nu-si poate permite Gherman asa ceva. Este mult prea analfabet, are mult prea multe falsuri , mult prea multe interpretari nesimtite si permanent minte si falsifica.
@aritoniuga3188
5 жыл бұрын
@crenguta verde Gherman nu a fost niciodata capabil de dialog. Mistocareala manelista, spargatorul de seminte Gherman dupa emisiunea asta a realizat ca n-are stofa de jurnalist. Monologul este refugiul sau .
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@Dez Nutz Cred ca ai vrut sa spui "lingau". Poate nu ai observat dar are limba de un metru.
@mephala7
4 жыл бұрын
Orice jurnalist decent il crucifica pe Gherman care nu e decat umil trambitas al altor interese cu 0 talent jurnalistic.
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Și în 2020.
@deezuspaul93
4 жыл бұрын
Nu se mai fac emisiuni de genul, păcat.
@AparatorulPoporului
5 жыл бұрын
Televiziunile au făcut cel mai mult rău acestei țări.
@pavelsiriteanu3583
6 ай бұрын
Rectific totusi : partial corect, sa fim corecti. Unele televiziuni , unele emisiuni si unii prezentatori fac mult rau voit sau inconstient unui anumit numar de telespectatori mai mult sau mai putin atenti la ce l-i se baga pe git.Nu vrei, schimbi postul.
@swimvells3991
5 жыл бұрын
Dacă privești acest video,Sabin este total depășit de întrebările CVTudor... Nu este pregătit pentru ideile lui....nu tine cont de realitățile ardelene... Îmi pare rău dar nu pot sa i susțin ...ideile...
@constantindiaconescu1813
5 жыл бұрын
Ar trebui sa mai vezi o data emisiunea. CTP incearca tot timpul sa indrepte discutia catre separarea Transilvaniei de Romania. Astfel, in loc de a discuta cu argumente pro si contra autonomiei sustinute de Gherman, muta obiectivul pe separare. Gherman e constrans tot timpul sa raspunda unor intrebari total pe langa subiect. Cat de mult il apreciez eu pe CTP, aici il vad ca pe un manipulator.
@horiacante9941
5 жыл бұрын
@@constantindiaconescu1813 stimate domn, CTP din pacate nu e economist ! Un economist rasat l-ar fi facut praf pe Gherman maghiarizatul fix in 2 ninute. Autonomie financiara , nu exista in nici un stat din lumea asta. Imbecilitatea aia cu ...: banii din Ardeal sa ramana in Ardeal, este fix pt retardati si pt dobitoci ! Ia ganditi-va o secunda domnule draga, de ce in Germania nu a functionat si nu functioneaza asa ceva ? Dupa modelul Gherman de economie ar fi trebuit ca Dresda si toata fosta RDG sa ramana saraca si sa nu beneficieze de fondurile alocate de statul German. Care inca mai aloca sume imense fostei RDG. Doriti un model economic ? Ascultati economisti de talie mondiala, precum Daniel Daianu, sau ...Calin Georgescu ! Nicidecum Sabin Gherman.
@constantindiaconescu1813
5 жыл бұрын
@@horiacante9941 , pai, in cazul asta, mai cititi o data si comentariul meu. Din ce anume reiese ca i-as fi dat dreptate lui Gherman? CTP nu e economist? OK, atunci de ce se baga in astfel de discutii? A, a incercat sa-l aduca pe Gherman pe terenul pe care-l cunoaste el? Pai aia spuneam si eu, manipuleaza. Gherman vorbeste de una, CTP indreapta discutia catre altceva, apoi combate acel altceva, nu ce spune Gherman
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
@@constantindiaconescu1813 Gherman este economist ? Despre ce vorbeste Gherman ? Care autonomie domnule ? Autonomie financiara nu exista in nici o tara din lume asa cum doreste Gherman aici. Exact cum zice domnul de mai sus, daca exista un economist bun in studioul ala in acea emisiune demosntra foarte simplu ca Gherman doreste federalizarea Romaniei ca prim pas spre ruperea Transilvaniei. Gherman a spus asta clar cu gurita sa la Tusnad. Eu l-am vazut si auzit ! Doar ca Gherman a spus la Tusnad, acum mai multi ani , ca este recomandabil sa folosim deocamdata termenul de regionalizare in locul celui de federalizare . Cautai, ca precis o sa gasiti discursul respectiv.
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
@@constantindiaconescu1813 Cat despre asa zisa autonomie, ce autonomie dorim noi ungurii in Ardeal daca primim fonduri de la Budapesta ? Unde este clamata autonomie ? Haideti domnule, lasati propaganda....
@costeldonisa6250
27 күн бұрын
Trăiască România!🇹🇩 Deșteaptă te Române!! 🎚️🇹🇩🇹🇩🇹🇩🇪🇺🇹🇩🇹🇩🎚️ Trăiască Românii!! Ce-ți doresc E.U.🇪🇺 ție, dulce Românie?❤❤ Familie Credință 🇹🇩 Educație Cultură 🇹🇩 Patriotismul Tradiția Justiție Libertate Pace Sănătate Democrație să aibă Poporul Român!Doamne ajută! 🇹🇩🇹🇩🇹🇩🇹🇩🇹🇩🇹🇩 Dumnezeu să Binecuvânteze România și locuitorii Ei!❤️10🇹🇩🇹🇩🙏🎚️
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
Dupa acest manifest, Gherman a candidat la primaria Cluj. A obtinut 462 de voturi.
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
Imbecilizarea facuta de Funar si Vadim a consumat multi bani de la buget si a fost foarte puternica atunci. Si inca mai este, dar nu pentru multa vreme.
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian Funar a fost votat de 75% din clujeni ! Gherman nu ! La fel cu extremistul Tokes e votat de noi
@abolcska
5 жыл бұрын
@@horiacante9941 mai taci humanoidule !!!! Nu jigni , nu ai acest drept !!!
@horiacante9941
5 жыл бұрын
@@abolcska ha ha ha
@Kalimdor199Menegroth
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian Nu e ca si cum ar castiga acum sau ar avea mai multe voturi.
@swimvells3991
5 жыл бұрын
Acum înțeleg de ce Sabin nu este sprijinit de românii ardeleni...e total depășit de situație..nu știe realitățile ardelene,cu toate că e din Sărmaș.Mures.. Dar nu a citit .. Istoria Transilvaniei... Păcat...
@VodaFane1308
2 жыл бұрын
Ar merge și un manifest "M-am săturat de ardeleni". Ăi mai încuiați din neamul românesc. Ăi mai plini de mândrie prostească.
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
Pe mine personal mai mult mă enervează ardelenii decât ungurii. Bine unii dintre ardeleni care visează cai verzi pe pereți.
@TheSilvanian
2 жыл бұрын
Dar Ardealul il vrei? Nu te-ai saaturat si de Ardeal cumva? Ca ar fi super.
@TheSAPGarden
Ай бұрын
si tu dar si @TheSilvanian si tu sunteti in alta epoca.
@mezarosclaudiu5525
9 жыл бұрын
Domnul Gherman, acum am aflat si eu, este membru , al PPMT, si ma gandesc ca acest fapt explica foarte multe din comportamentul sau. Este extrem de usor de observat, ca acest personaj , a devenit un fel de Tokes Laszlo, dar mult mai vocal. Diferenta este ca Gherman,a fost in anii 1990-2000, mult mai voalat, mult mai las, lasitatea asta, fiind de fapt o smecherie, a lui, prin care ,incerca ssa ne convinga ca asa sunt romanii din Ardeal. VAX,albina.
@monikamita2932
5 жыл бұрын
M-am săturat de grupurile de interese numite partide,care se hrănesc din munca noastră,așa trebuia sa zică gherman,nu ca sa saturat de România. Aici ă dat cu mucii în fasole.
@dragosoprisan4142
2 жыл бұрын
Am 36 de ani ,regret foarte mult ca nu am crescut Mai mult in vremurile acelea
@alinucalinuc4124
Жыл бұрын
Nu regreta, a fost o mocirlă si mai si decat cea de azi: saracie multa.
@costincornea5528
4 жыл бұрын
Astazi, Gherman traieste cu ideea ca l-a umilit pe CTP in aceasta emisiune. El coonsidera ca este un profet . Pe canalul sau, sponsorizat cu bani de la Budapesta , abia face 5500 de vizualizari la un clip in timp de 15 zile.
@TheSilvanian
4 жыл бұрын
Mars mah, aratare cu coarne.
@alexanderdegothia
3 жыл бұрын
in realitate CTP a maturat pe jos cu Gherman si ne au aratat gravitatea situatiei si a gandirii unor oameni.
@mefistodracul
12 жыл бұрын
this is good shit, guys.
@iulian9072
5 жыл бұрын
Bon appetite
@iDracula2208
4 жыл бұрын
CTP -cel mai bun ziarist ! MT - cel mai bun moderator !
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
Și de gherman nu zici nimic?
@teodorgiurca6612
9 жыл бұрын
imre sy chiar nu mai stiam de tine, ma bucur ca mai esti pe aici! Sanatate si Craciun fericit, La multi ani. Esti un om inteligent si de bun simt ca de obicei,vreau sa mai comunicam sa stii
@imresy4580
9 жыл бұрын
am lipsit un timp ... (din motive tehnice ) om mai vorbi .... :) SARBATORI FERICITE SI VOUA !!!
@teodorgiurca6612
9 жыл бұрын
adica? sper ca nu ai probleme de sanatate
@imresy4580
9 жыл бұрын
Teodor Giurca NUUU ... doar cele obisnuite virstei :) -mi sa ars laptopul ; am luat un calculator nou (fix) -altfel e ca la tara >> munca cit cuprinde :) -am o vitelusa de luni ...
@mariabusuioc3599
3 жыл бұрын
E fain de facut astazi diferenta dintre Tuca si Gherman. Tyca are emisiuni cu personaje captivante , in vreme ce Gherman injura toate valorile acestui neam din beciul sau de unde se crede buricul Europei si etalonul virtutii.
@tomanovac1257
2 жыл бұрын
Sarmo, ai iesit iar din bordeiul primordial ?
@mariabusuioc3599
2 жыл бұрын
@@tomanovac1257 primitivule, , a fost ziua cand ai ijncasat socialul
@VodaFane1308
2 жыл бұрын
Ce-i, mă, ardelean bătut în cap?! Vezi că te spun nevesti-tii și-ți trage bătăița obișnuită!
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
@@tomanovac1257 Când te întâlnești cu gherman să îi arăți postarea ta! Sunt sigur că te va mângâia pe creștet.
@cristikes5477
Жыл бұрын
Corect!
@dumitrucatalindraghici8137
3 жыл бұрын
E interesant cum el, care Ardeal în sus Ardeal în jos à facut facultatea la Craiova... Hmmm....
@icnicn6527
3 жыл бұрын
E un gunoi ordinar cu implicatii propagandistice din Budapesta
@gigikontra7023
2 жыл бұрын
Dar ce casă luxoasă are!!! Cu bani de la Moscova
@aurelradu2550
11 жыл бұрын
Omul acesta e "nevinovat"...A vrut să spună, (saracul de el ), ceva, dar n-a știut cum... Și-a bătut, in schimb, singur, cuie-n tălpi.
@andrei642
4 жыл бұрын
A vrut sa spuna ca transilvanenii sunt mai frumosi si destepti ca restul Romaniei,deci prin urmare ar trebui sa traiasca separat.
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
@@andrei642 N-au decât să se separe !
@dumitrucatalindraghici8137
3 жыл бұрын
@@andrei642 Da... Poate frumoși dar deștepți... Din părți! 🤣
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
@@andrei642 Asta face parte din categoria Lăudă-mă gură că îți dau prăjitură.
@mikety810
6 жыл бұрын
Acelasi discurs zgomotos ,cu injuraturi si gretos , il are Gherman si acum . Nu a evoluat cu absolut nimic. Nu poti cere unui subinginer ce minte ca e filolog sa evolueze .Intre timp, farsorul, a inventat un steag al Transilvaniei ! Atunci in 1998 nu stia de el, pt ca nu ii venise ideea ! Acum , minte mai ceva ca atunci ! Intre timp Gherman posteaza pe pagina sa stiri din Korea , China, Ungaria si le prezinta ca fiind din Vaslui, Bacau , Bucuresti etc ! Acest om nu cunoaste limite in a minti, a denatura o stire sau a trunchia !
@bau7087
3 жыл бұрын
Esti tare bravo..
@saviola2323
11 жыл бұрын
Doamne, cum sa ceri autonomie Transilvaniei sai nu-ti pti motiva nici propriile idei? Incredibil! ce om! cati ca ghelban asta or exista in tara asta? Fereasca Dumnezeu!
@teodorgiurca6612
9 жыл бұрын
iubesc mult Ardealul, sunt topit dupa Romania. Sunt oleaca de moldovean, o fi Ardealul mai bogat, nici o problema, sa nu se uite contributia majora a moldovenilor la dezvoltarea Ardealului
@Pallarpad
9 жыл бұрын
De ce dracu na-ti ramas in Moldova. Nu v-a chemai nimeni sa ne "ajutati".
@teodorgiurca6612
9 жыл бұрын
multumesc Romania Love Iar Pallarpad ma face sa-mi pierd toleranta mea obisnuita
@mezarosclaudiu5525
9 жыл бұрын
Pallarpad Pai pe voi maghiarii cine dreacu va chemat in Ardeal ma ? Jigodiilor, nu doriti romani in Ardeal, dar sa vine nespalatii aia din Ungaria sa zica ca ar fi acasa , pt aia nu aveti nimic de obiectat.
@mezarosclaudiu5525
9 жыл бұрын
Pallarpad ,Romania este tara tuturor romanilor, care pot circula si stabili liberi in tara lor. Voi sunteti o minoritate tolerata, de care s-a saturat Europa, nespalatilor
@mariabusuioc3599
5 жыл бұрын
@@Pallarpad pe dumneata cine te-a chemat in Romania din Ungaria?
@natychic7353
5 жыл бұрын
Cum ar fi sa fie mutata CAPITALA la BRASOV sau CLUJ,SIBIU sau IASI?S-ar schimba ceva?
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
Absolut nimic, daca nu se traseaza granita in Carpati cu vama la Predeal.
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@@costincornea5528 Mars tradatorule, AFARA! din Ardeal cu viteza MIG-ului. Iti vinzi Ardelul pe nimic, dai aurul si padurile pe o placinta, celor de la Bucuresti. O sa cunoasteti blestemul lui Horea si Iancu intr-o zi, n-avea grija…
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@@aritoniuga3188 Exact. Bravo! In sfarsit unul care a inteles ceva. Granita in Carpati, pentru noi "ungurii", adica ardelenii de toate natiile. Ca n-are rost sa ne mai tolerati, si asa la Bucuresti nu vrem sa mergem niciodata. Sa ramana voua.
@tomanovac1257
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian lasa-l pe idiot , i se trage de la tuica de pufoaica si gainat !
@Kalimdor199Menegroth
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian Ungur, sau roman tradator vandut unor interese straine.
@liviu8669
3 жыл бұрын
Cine se mai uita în 2021. ???
@equilibrium2022
5 ай бұрын
Cei care stiu sa aprecieze nu superficialii
@ilusion69
3 жыл бұрын
Ii veche emisiunea, da' Transilvania e ceea ce e, Bucuresti e ceea ce, etc. Transilvania, ça tara independenta, ar zbura ça o racheta comparative cu restul !!! Punct !!! In Transilvania, oamenii muncesc!!! Punct !!!
@petrurares8300
2 жыл бұрын
😀😃😄😁😆😅😂🤣😭
@fariseul9111
2 жыл бұрын
hai ba serios ? Atunci de ce judetele Covasna si Harghita sunt cele mai mizerabile si mai sarace din Romania desi primesc milioane de euro din Ungaria ? De ce Salaj e ca si Vaslui ? E plin de postacii lui gherman pe aici
@pavelsiriteanu3583
6 ай бұрын
Hai sa mai dau și eu cu părerea din Constanta.Pe dl Gherman il urmăresc de cind era realizatorul „Romania de la A la Z„ SI inca de atunci mi -a captat atenția cu ideile de federalizare , idei sfioase aruncate printre rânduri...de atunci intervențiile domniei sale in mediul online cu privire la autonomia Transilvaniei au devenit de notorietate SI evident fara efect.Argumentatia dinsului nu o pot pricepe,nicidecum ,chiar daca m-am pus in locul sau, banuiesc ca un nucleu de patrioti coagulati in jurul domniei sale ar dori sa intru cu pașaport in Ardeal, sau poate sa nu mai pot intra deloc.Din fericire Sint destui romani ardeleni care nu iau tema in serios,SI nici nu cred CA merita, oricum i se acorda atenție destula nemeritata,.....
@cronos1.2_sqrt5.2
5 жыл бұрын
Ce ciudat arata lucrurile dupa douazeci de ani. Pe vremea aia daca CTP n-avea dreptul sa voteze, nici Gherman n-avea dreptul sa umble, cam asa arata lucrurile la minutul 21. Singurul pregatit pentru dezbatere era Marius Tuca. Ce importanta mai are ca primul are dreptate acum, iar cel de-al doilea a avut dreptate tot timpul. A castigat al treilea, care n-a avut dreptate niciodata.
@aritoniuga3188
5 жыл бұрын
Sabin Gherman era platit sa faca acest pas. Autonomia financiara asa cum o expune Gherman nu exista nicaieri in lumea asta ! Dupa cum se observa Gherman , era doar un manipulator propagandist . El avea misiunea sa inoculeze redusilor mintali ideea ca Bucurestiul decide, Bucurestiul taie si face , Bucurestiul este vinovat pt politica frimpturistilor de politicieni. Gherman avea misiunea sa introduca intre romani motive de delimitare pe criterii regionale. Cata sustinere a avut Gherman in Cluj s-a vazut la alegerile pt Primaria Clun unde a candidat idiotul , fiind convins ca a prostit lumea .
@costincornea5528
4 жыл бұрын
ce aiureal ne bagi
@georgescustefan8705
10 ай бұрын
Mi-ar plăcea să se pună aceeași problemă de autonomie a Basarabiei pe baza statutului de zonă multietnică (ruși, ucraineni, găgăuzi și bulgari) pentru a observa dacă această inițiativă a Transilvaniei autonome este motivată politic (aș putea fi acuzat că servesc interesele Moscovei, așa cum Sabin Gherman era acuzat că servește interesle Budapestei)
@mirceadeliu3544
3 жыл бұрын
Faptul că d-l Gherman stăpânește bine acest joc de argumente și citate rupte din context nu se se datorează unei educații solide ci unui instinct nativ de viclenie moștenit genetic
@paulwhite1691
2 ай бұрын
Gherman avea dreptate: toate regiunile au nevoie de autonomie fiscala ca sa aiba fiecare zona bani de investitii.
@Kalimdor199Menegroth
4 жыл бұрын
Ironia in a spune ca 'M-am saturat de Romania' neurmata de plecarea din Romania. Pai ori te-ai saturat, ori nu te-ai mai saturat?
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Toată lumea spera să plece dar se pare că încă nu s-a săturat de tot !
@Kalimdor199Menegroth
3 жыл бұрын
@@lupulRo-gc7jw Ma nush ce sa spun. Eu daca m-as satura sa traiesc aici, daca traiul aici ar deveni insuportabil, maine as pleca. Nu o fac pentru ca pot trai bine si in tara prin munca cinstita. Lucru ca programator si web designer pe salariu destul de bun pentru nivelul de trai din Romania. As putea merge linistit in Occident, pe salariu mai mare. Dar se merita? Da, pe hartie castig de 3-5 ori mai mult. In practica insa si traiul e de 3-5 ori mai scump. Pe deasupra platesc si chirie, deci cheltuielile vor fi exponential mai mari. La final de luna raman cu mai putini bani in buzunar decat daca as munci in Romania, pe salariul din Romania. Eu nu mai inteleg mirajul asta de a emigra in vest cand in multe domenii nu se mai merita. Ma uit la cei ce merg sa aiba grija de batrani in Italia pentru 100-200 de euro in plus, cand pot deveni asistenti sociali pe salariu destul de bun in Romania. Se merita se mergi sute de km departare, printre straini, sa te supui teparilor pentru 100-200 de euro in plus. Eu zic ca nu.
@lupulRo-gc7jw
3 жыл бұрын
@@Kalimdor199Menegroth Ar fi "bine " dacă doar din punct de vedere material, românii apucă calea străinătății dar din păcate sunt mai multe cauze care ii împing să facă acest pas.Este bine ca românii să călătorească peste tot în lume, dar în în alte scopuri (afaceri, turism etc ). Este o pedeapsă divină pe care trebuie să o suportăm. În curând va veni și vremea noastră !
@Kalimdor199Menegroth
3 жыл бұрын
@@lupulRo-gc7jw Sa speram ca vor veni si vremuri mai bune.
@mirceadeliu3544
3 жыл бұрын
Toate aceste aberatii propune-le în Serbia în Slovacia în Croația în Ucraina dar mai ales în Ungaria..... Gherman bacsi că așa șut în fund primești că te prinde pensia în aer
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
Domnule Mircea i-am povestit soției de faza cu "te prinde pensia în aer"și mi-a mărturisit că e cea mai bună glumă pe anul ăsta. Vă mulțumesc pentru glumă.
@mikety810
6 жыл бұрын
Politica nu se face la Bucuresti ! Desi si-a luat-o peste bot , atunci, Gherman si acum foloseste aceasta sintagma , mai ales pentru racolarea de prosttalai
@cristiancristi6767
2 жыл бұрын
S-a incurcat in "argumente" Sabin
@TheSilvanian
2 жыл бұрын
Dimpotriva. A dat raspunsuri clare si la obiect.
@fariseul9111
2 жыл бұрын
@@TheSilvanian Sabine, iar te dai cu numele altora pe canalele unde esti facut harcea-parcea ? Esti viteaz ? Eu nu cred, daca ai fi fost , veneai cu contul real si faceai valuri pe aici sau macar nu ii cenzurai pe canalul tau pe ai tai contestatari
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
Priviti-l pe Gherman cum se preface ca noteaza ceva de fiecare data cand incepe sa zica ceva.
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
E puțin nervos, l-a intimidat CTP !
@emdiesel63
4 жыл бұрын
Sabin Gherman a fost la Newsweek LIVE în urmă cu câteva zile:kzitem.info/news/bejne/uIhum6WGq4CYd34 .
@claudiusantonie4348
4 жыл бұрын
@@emdiesel63 acm ce faci ? Postezi la toti rahatul hungarist al lui Gherman ? Esti penibil. O scurta analiza, in cazul Ditrau Ghrman apara ceea ce nici liderii UDMR nu au aparat, adica primitivismul celor de acolo. In Valea Uzului la fel, ,in cazul martie 1990, desi adevarul a iesit la suprafata el inca are varianta din emisiune, adica o farsa totala. In campania electorala l-a sustinut fatis pe Kelemen . In cazul lui Kiss de la Oradea , a ingaimat o propozitie si a schimbat subiectul. In cazul celor 6 violatori maghiari de la Oradea , a spus fix titlul articolului dupa care a inceput sa zica de violatorii din Vaslui . Apare in fiecare an in taberele HVIM din Covasna si Harghita , este membru PPMT si are deplasari in Ungaria decontate de partid . UDMR este finantata de Ungaria ca si PPMT . Deci, in concluzie, ce vrei sa ne convingi ?
@gicastolnici6755
4 жыл бұрын
@@emdiesel63 a fost acolo pt ca si aia sunt tot uneltele unei puteri straine si nu-l contrazic, ii canta in struna dobitocului hungarist
@tiborortenzky9189
3 жыл бұрын
@@emdiesel63 a fost acolo la Newsweek doar pt ca l-a chemat Sabin Orcan, prietenul sau de casa care l-a angajat si la Romania Libera cand era director. Ca asa ajunge Gherman pe la vreo publicatie, doar pe pile, amicitii, prietenii . Dar nu pe meritul sau valoarea lui. si relatii
@cibriosis
2 жыл бұрын
si eu sunt demult dar nu pot pleca fara ceva asta e tot..sincer urasc aceasta tara pt e condusa de cei ce sunt la fel ca cei ce nu conduc..sper ca intelegeti ce zic..e totul cum e si va fi si daca nu va fi .
@darie99
11 жыл бұрын
Foarte frumos și argumentat a vorbit dl.Cristian Tudor Popescu. Dl.Sabin Gherman e cam sărac „la mansardă”.
@swimvells3991
5 жыл бұрын
Corect...Sabin este depășit
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
@@swimvells3991 Nu își asuma răspunderea pentru urmări !
@wolfhouse5697
10 жыл бұрын
haha viol in direct
@lucicandrei
11 жыл бұрын
e inevoluat acest om. Nu reuseste sa-si argumenteze mizeria de articol, pe care sustine ca l-a scris in acel limbaj ca sa inteleaga prostovanul,...eu as zice sa manipuleze prostovanul, ca altcineva nu poate subscrie la porcaria asta . Saracul e pe dinafara , nu are nici macar idee de ceea ce vrea . Dar vrea autonomie, e mult prea sarac cu duhul pt a polemiza cu C.T.P.
@mikety810
6 жыл бұрын
Acelasi limba de lemn il are Gherman si acum la 20 de ani ! Nici o modificare !
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
@@mikety810 Asta mă gândeam și eu că măcar manifestul ăla să îl transforme într-un proiect de lege supus dezbaterii publice.
@popionut6582
10 жыл бұрын
Ce mult mi-as dori sa reveniti in televiziune!
@mariabusuioc3599
4 жыл бұрын
si eu, sa reveniti in direct cu CTP, sa vedem cate parale faceti....
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
@@mariabusuioc3599 Tucă și CTP au făcut carieră. Gherman așa cum a venit atunci la București la emisiune așa a plecat și a rămas în căsuța lui de humă. Chiar mâță de coadă nu o trage dar se chinuie groaznic pentru o audiență de trei lei.
@dragosN13
10 жыл бұрын
Din propria cenusa , ca pasarea Phoenix, au inviat arienii lui Hitler, tocmai in Transilvania!!! Si ei sunt cei mai destepti, cei mai harnici , cei mai frumosi si mai vrednici decat toti!!! Si saracutii de ei, trudesc zi de vara pana seara ca sa tina cu sudoarea fruntilor lor tot restul trantorilor paraziti din restul Romaniei!!! Hellooooooo!!! Coane Tricaaaaaa!!!! Vezi ca scartaie ceva rau tare la mansarda!! Mai nasol e ca , cu buna stiinta sau nu, faci si tu acelasi lucru de care i-ai acuzat de guvernanti vis-a-vis de ''zona sensibila'', numai ca o faci creand o separare nu intre romani si maghiari ci intre romani si romani din diferite regiuni ale tarii!! Rusine, ma baiatule!! Trezeste-te la realitate!!
@ilanbitcoinberg3778
2 жыл бұрын
Pana la urma Gherman are dreptate, de unde atâta prosperitate pe fcking bucuresti? De ce nu autogestionare fiscală regională? De ce Hoții de la bucuresti să halească tot inclusiv banii împrumutați care vor înrobi România depopulata viitorii sute de ani!
@grabthecat
2 жыл бұрын
De unde scoti aberatiile astea?
@ilanbitcoinberg3778
2 жыл бұрын
@@grabthecat salarii la stat super nesimțite, tot felul de curve angajate consultanți la stat, contracte cu statul cu dedicații, subvenționări de tot felul a populației capitalei, Hoții și jafuri la bugetul de stat rar pedepsite, etc, etc, etc, care sunt aberațiile? București este ca o rana deschisă a României pe unde țara sângerează grav.
@mmordean
8 жыл бұрын
2016. Mă uit la această emisiune mai veche, unde un C.T. Popescu se înfige tare-n părintele vorbei ce-a făcut cîndva mare vîlvă: „M-am săturat de România” (e vorba de d. Sabin Gherman). N-am eu bafta de vreun așa revoltat, la domoalele-mi scrise de pe-aici! Este drept că lucrurile ar ședea rău, dacă discuția cu pricina n-ar avea loc într-un studio de televiziune, ci la la vreun beci . în vreun hîrdău al lui Petrache, vorba lui Pristanda... În context, și meditată azi: Dacă aș cere unui stat străin ajutor pentru tipărit meditațiuni de pe aici, ar fi trădare de țară? Zic asta pentru c-ar putea fi considerat a le pune acelor arme în brațe... Sper totuși ca unei edituri de pe la Iași (căreia îi pregătesc acum un pdf-suplică), să-i placă totuși panseurile subsemnatului...
@akelaastora5010
4 жыл бұрын
in afara de exprimarea bombastica n-am inteles nimic poate revii cu niste explicatii, daca m-ai traiesti :) ty
@mmordean
4 жыл бұрын
@@akelaastora5010 Nu e bombastic, ce scriu. Doar nu te ajută pe tine mintea. Zic asta privindu-ți scrierea...: "dacă m-ai trăiești".
@mmordean
4 жыл бұрын
Mă întrebi dacă mai trăiesc. Nu, nu mai trăiesc. Asta, pentru eu nici nu m-am nascut vreodată. Scriu aici, eu aflindu-ma in lumea ailaltă.
@akelaastora5010
4 жыл бұрын
@@mmordean analiza pe textul tau ne-bombastic: "părintele vorbei ce-a făcut" ce-a nu se foloseste se scrie ce a dar corect este care a facut "d. Sabin..." corect dl Sabin... "...de pe-aici" gratuit legat eventual puteai folosi p'aci "la domoalele-mi" un adjectiv substantivizat destul de nepotrivit, dar apreciez intentia moldoveneasca "vreun" curios ca aici nu ai folosit cratima, e adevarat ca s-a adoptat in '90 o noua gramatica prin care cuvinte ca intru-cat se pot scrie intrucat dar nu toate suporta aceasta regula "ar ședea rău" forma la trecut desi restul frazei e la prezent chiar viitor "n-ar avea" corect ar fi sede sau nebombastic sta "hirdau" se scrie hardau, sau galeata "zic asta pentru c-ar putea fi considerat a le pune acelor arme în brațe..." adica ? romaneste ? cumva in loc de acelor ar fi acelora ? si iar incurcaturi cu timpurile. "a le pune" asta e bomboana de pe coliva Ultima fraza are de 2 ori totusi; "sper totusi..." "sa-i placa totusi" exprimare sub nivel literar Cum e dom'le ? stii zicala cu paiul si ruda din ochi ca esti "erudit" ce naiba
@akelaastora5010
4 жыл бұрын
@@mmordean intrebarea era retorica, referitoare la vechimea paginii parca tu acuzai de ne-intelegere a textelor
@ovidiuadrianval1467
3 жыл бұрын
Titulescu a spus in clar ceea ce era de spus!
@mirceadeliu3544
3 жыл бұрын
D-l Gherman nu este din Târgu-Mureș este un etnic din comuna Zaul de câmpie comună din județul Mureș, care a avut șansa să facă mai multă școală
@fariseul9111
3 жыл бұрын
fratele lui Gherman este sofer . A ajuns sofer de TIR, abia dupa ce a dat de vreo 7 ori examenul pt atestat ,in final l-a luat pe branza... Sabinache, a facut o faculta la Craiova, dar nu de filologie cum se lauda el. Ci ceva subinginerie in textile. Au dovedit altii ca Sabin a fost angajat la TVR Cluj pe pilele UDMR iar tocmai datorita ACESTUI ARTICOL A SI FOST ZBURAT ceva timp mai tarziu din TVR Cluj de catre colegii sai . Sabinache a dus-o bine o perioada, era pe val, in atentia organizatiilor maghiare extremiste, era invitat in SUA, Ungaria, Canada, se poate sa fi fost si prin Australia. L-au nimit presedinte de onoare la o serie de Organizatii Transilvaniste din SUA, Canada , Ungaria, organizatii in care nu gaseai nici unul din Transilvania, toti erau unguri care duceau grija Transilvaniei. Iar Sabinache era chemat pe acolo sa isi exprime el ca transilvanist nemultumirea fata de...ocupatia romaneasca din Transilvania.
@gigikontra7023
2 жыл бұрын
@@fariseul9111 interesant. Acum are un canal de KZitem unde încearcă să seducă pensionari
@fariseul9111
2 жыл бұрын
@@gigikontra7023 CARE CANAL ? nU CEL CU sABIN gHERMAN OFICIAL ? aLTUL INAFARA DE ASTA ?
@The191005
Жыл бұрын
Gherman, un semidoct, o trompeta jalnica, care cânta fals
@claudiusantonie4348
4 жыл бұрын
Trompeta Budapestei, Sabin Gherman, pretinde astazi ca in aceasta emisiune avea dreptate. Trompeta pretinde si acum ineptiile demascate in aceasta emisiune, atat de nesimtit si impertinent este . Pe pagina sa daca il acuzi de hungarism si doar o amintesti pe Eva Maria Barki, te sterge imediat. Individul este un gainar, face tot ce tine de el sa minta si sa deformeze realitatea istorica pt a promova propaganda sa hungarista de a dezbina romanii si a promova extremismul maghiar pe care il prezinta ca fiind ....multiculturalism.
@Mihail91N8
20 күн бұрын
Cine e, domne, Trompeta Budapestei? Budapesta a ajuns trompeta moscovei prin lăbaru de orbán viktor 🤮 Domnul Sabin Gherman este doar Trompeta Transilvaniei. O trompetă bună, transilvană. Şi eu sunt PRO-AUTONOMIA TRANSILVANIEI şi PRO-REGIONALIZARE, pentru că doar aşa pot fi raşi fsniştii. Trebuiesc desființate județele, şi totul controlat la nivel regional.
@venus215
Жыл бұрын
ciudat personaj gherman acesta, nu ii plăcea centralizarea de la București dar acum adora centralizarea lui claus scwhab ba chiar mai mult,e fanul nr1 din Romania al lui schwab si il adora, îi divinizeaza cartile si ideile naziste expuse in carti, acest individ avea si are in continuare probleme, acum îmi dau seama ca marea lui lupta cu care se lauda nu a fost cu nimeni si cu nimic doar cu piticii dansului de pe creier!
@VeryScaryLarry2024
10 жыл бұрын
pai n-a plecat ca de unde sa ia si el bani?... romanie neromanie de aici isi ia si el banii aia de toate zilele
@teodorgiurca6612
9 жыл бұрын
parca eu nu m-am saturat de Romania! Si tousi o iubesc foarte mult, Sabin Gherman mai e roman, asa sunt romanii adevarati, mai periculosi pentru compatriotii lor decat adevaratii si recunoscutii dusmani
@imresy4580
9 жыл бұрын
nu de Romania doar de cei care O CONDUC !!
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Dacă te-ai săturat de România , proclamă autonomia curții tale.
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
@@imresy4580 Corect.
@cristianm7097
10 ай бұрын
M-am saturat de români , nu de România.
@MrJitanu
10 жыл бұрын
De ce s-a ajuns dupa 15 ani acolo unde a zis Gherman ca ar fi bine sa se ajunga? Si de fapt s-a ajuns la nivel inalt sa se considere ca fiind pozitiva regionalizarea si nu datorita lui Gherman. Competitia corecta nu deranjeaza ci dezvolta. Revenind la emisiune eu vad o masina de tocat made in CCCP(ctp+mt) care nu discuta ci doar masinareste pe gherman. O fi bine sau o fi rau? De ce avem intotdeuna atitudinea asta de ”distrugere” in loc de a cauta sa intelegem ceea ce nu intelegem? Problema stiti care e? Ca din rau in mai rau am ajuns! Si ce-am facut? Am tacut!
@mikety810
6 жыл бұрын
FALS. Nu s-a ajuns nicidecum la asa ceva !
@mariabusuioc3599
5 жыл бұрын
Dumneata inseamna ca esti incapabil sa urmaresti un discurs si sa realizezi cat de impostor este Gherman.
@tiborortenzky9189
3 жыл бұрын
ai scris la betie?
@Verbsdescribeus
4 ай бұрын
CTP rocks 🎉🎉🎉🎉 Gherman era fratele lui Gâdea 😂
@THTSound
5 жыл бұрын
CTP tocmai a scris un articol in care scrie "Transilvania ar putea fi Elvetia Estului" si acum sustine autonomia Transilvaniei. Gherman are dreptate. Are dreptate evident, nu are rost sa mai discutam si sa scriem lozinci istorice scose din context. Deageaba te alarmezi si nu vezi adevarul.
@horiacante9941
5 жыл бұрын
Gherman nu are dreptate, EVIDENT ca nu are dreptate. Gherman acum sustine independenta Transilvaniei, si alipirea ei la Ungaria. Gherman sustine maghiarizarea tuturor romanilor din Covasna si Herghita ! Domnule, domnueata ori esti bou, ori esti ungur , ori nu ai trait in viata dumitale in Ardeal printre unguri !
@mephala7
4 жыл бұрын
@@horiacante9941 in mod cert e din amandoua, non calitatile merg in tandem.
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
CTP este cam indecis, inconsecvent și incoerent !
@costincornea5528
4 жыл бұрын
gherman nu are cum avea dreptate pt simplul fapt ca nu e economist . Dumneata faci parte din gasca lui
@19dec1981
12 жыл бұрын
as mai vrea acest debate in 2013 ar fi foarte interesant
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Și în 2020.
@mariabusuioc3599
3 жыл бұрын
@@lupulRo-gc7jw nu-si permite Gherman sa mai dea ochii cu Tuca. Deja este usor de demontat ,prea usor pt Tuca la aceasta ora.
@Thorismond
6 жыл бұрын
transilvania e romania
@raduplesa6356
10 ай бұрын
E foarte interesanta discutia celor 2 dar la aceea vreme niciunul din ei nu se exprima foarte coerent in legatura cu subiectul discutiei. Gherman se referea clar la federalizarea regiunilor, chiar daca spune ca nu e chiar asa, iar CTP intelegea ca ar fi vorba de separare totala. Dupa atatia ani vedem acest sistem federal in multe tari dezvoltate din vest, si functioneaza foarte bine. In felul sau avea dreptate Gherman dar nu o explica bine.
@mezarosclaudiu5525
9 жыл бұрын
Este dreptul meu sa nu am explicatie, ca ma numesc Gherman, este dreptul meu sa fiu maghiarizat , ha ha ha, ha,....
@ciupenhauer
7 жыл бұрын
mama, da esti obsedat rau. visezi si noaptea cu gherman?
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
@@ciupenhauer eu o visez pe mamica ta
@claudiusantonie4348
4 жыл бұрын
@@tomanovac1257 de ce nu injuri ungureste? Nici romaneste nici ungureste nu stii
@theodorsechesan593
7 ай бұрын
Imi place acum ce mai zice domnul Gherman pe youtube si tv, dar aici nu mi se pare ca a dus pana la capat ce a gandit cand a scris.
@JohnDoe-fy4zj
7 жыл бұрын
de la minutul 15 CTP lo luat prea tare pe gainatul hortist , auzi la el "partidul moldovenilor" eu sunt din bacau si chiar nu am auzit de el ,
@TheSilvanian
6 жыл бұрын
Eee... voi bacauanii aveti o excelenta faima in lume. La fel ca vasluienii.
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@@costincornea5528 In Baia Mare?? Stai, ca am auzit de el. Este unul Cornea care linge in peezda femei batrane si le pipaie in autobuz. Il stiu, a scris in ziar de el.
@aritoniuga3188
5 жыл бұрын
Someras, , sa-ti zic Sorinel ? Sau Tudorel ? Moghiore, Sabinel al tau nu reprezinta nimic in Ardeal. El reprezinta ungurii din Ungaria care au infiintat organizatiii Transilvaniste in SUA, Ungaria etc. in Cluj abia a sarit de 400 de voturi acum 15 ani. Azi nu ia nici 100.
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@@aritoniuga3188 Numele meu este "Holgos ca te fute Torkos". Ca la Braila.
@aritoniuga3188
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian stai tu calm, si trage aer in iept, cand nu te astepti .. :) ai sa vezi tu! STIU EXACT CINE ESTI, si unde te gasesc.!!!
@equilibrium2022
5 ай бұрын
Gherman debiteaza basini de cand a inceput sa apara pe sticla
@akelaastora5010
4 жыл бұрын
reducand problema: CTP daca tot esti asa popular si vrei unitate la toate nivelurile atunci hai sa ajungem la baza societatii, familia Sa impartimi cheltuiuelile/veniturile intre familii. Sa decidem fiecare pentru fiecare, ce zici cum ar fi ? sa decid eu cui sa-i dai banii castigati de tine In fond asta e problema fundamentala pe care Gherman o pune aici Este imoral sa ceri ca o regiune sa suporte existenta alteia Singurele situatii sunt cele de calamitate, razboi, stare urgenta Altfel prin metode comuniste, unii vor muncii (ardelenii) ca sa chefuiasca si leneveasca sudul Asa cum doresti sa-ti gestionezi resusrele asa prin extensie fiecare sat, comuna, oras etc regiune, tara trebuie sa-si gestioneze resursele. Romania a intrat in UE, rezultatul a fost ca imediat majoritatea au inteles ca de acolo vor veni pomeni, fals.
@mirceavandrea4305
3 жыл бұрын
esti redus mintal, efectiv si total. Germania sustine cu miliarde de eyrie partea de est, fosta DDR , si astazi. Face asta de 30 de ani. Pt unul ca tine e imoral.... Si in Ungaria si in Polonia partea de vest, mai aproape de occident este mai dezvoltata. Nu este meritul nostru al ardelenilor ci doar avantajul pozitiei geografice. Faci acelasi model de propaganda hungarista ca si Gherman
@combate112
3 жыл бұрын
@@mirceavandrea4305 "nostru al ardelenilor" te-ai inclus si pe tine ? ei as Este evident ca nu ai treaba cu ardealul, un sudist imbecil Habar n-ai despere ce vorbesti, sustinerea zonei de est a Germaniei de catre "Germania" ... Spusele tale sunt tipice ale actiivistilor de partid sudisti care si azi mananca din painea nordului, sustinut In ce priveste ardealul "avantajul pozitiei geografice" ptiu loaza Marile productii agricole sunt in sud si moldova, nu in ardeal marile industrii au fost/mai sunt tot in sud etc Insa ardealul a fost in imperiul austroungar nu sub talpa otomana Aceasta e diferenta
@mirceavandrea4305
3 жыл бұрын
@@combate112 bai Damiane, lasa ba prosteala asta, Banciu Radu tot sudist e ma tigoare ? Placa asta cu Imeriul AUstroungar care de fapt era un imperiu primitiv si inapoiat nu mai tine ma nicaieri in Ardeal Vino tu in Maramu sa spui textele astea sa vezi cum pleci cu dintii in batista
@fariseul9111
2 жыл бұрын
@@combate112 ce e ma tipic activistilor de partid ? E tipic ca Germania sa aloce miliarde de euro fostei RDG, asa ha? Imperiul austroungar a fost o mizerie de sociatate care exploata natiunile in folosul unei minoritati austriece. Cel mai primitiv stat european in perioada 1880-19110 era Imperiul Habsburgic. Dar nu esti atat de civilizat sa cunosti ori sa recunosti asta . Turcia de azi este la 100 de ani distanta de Ungaria si chiar de Austria. Asa ca spala-te pe dinti cand deschizi gura plina de rahat unguresc.
@cristianmav3435
Жыл бұрын
Asta este un fel de moț,dar nu al ardealului ,știți voi al cui😂😂😂
@hedonistu
5 жыл бұрын
Am vizionat acest videoclip si mi-am dat seama ca CTP e un bou (minutul 20)
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
iar tu un cretin
@horiacante9941
5 жыл бұрын
@@claudiusantonie4348 Politica nu se face la Bucuresti, in minutul 20. Sabin Gherman este un manipulator ordinar. Nu gresste nimeni daca spune cineva ca Sabin Gherman este un porc. Acest nesimtit, interpreteaza democratia strict dupa bunul plac , inducand tot raul democratiei, spre un singur punct -Bucurestiul ! Slabiciunile democratiei, sunt speculate de Gherman ca fiind induse de Bucuresti. Cat despre Martie 1990 Sabin Gherman minte ca un porc ! El omite exact cauza acelor evenimetnte ! Nu ipea nimeni nici un afis Gherman Sabin si dumneata stii f bine. Tensiunea este si a fost creata de Budapesta. Gherman este un birfas, nimic altceva. Ce muticulturalism ma Ghermane ???
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Ți-ai dat seama prea târziu. Așa l-a născut mama lui.
@mariaszegedi4952
4 жыл бұрын
Si inca foarte mare!!!
@bau7087
3 жыл бұрын
NOI MUNCEAM IN OCCIDENT SA DUCEM FAIMA ROMANIEI, DIN 78 SINT IN OCCIDENT, SI ACUM MA UIT PE YOUTU.BE SI VAD TRADATOTII DE TARA PE LA SPATE UN JEGOS ACEST S GHERMAN SA PLECE REPEDE UN BAGABONT NOI LUPTAM PE AFARA CU PAUL GOMA IN FRUNTE SI ERAU FOSTII DETINUTII POLITICI CA FAINA SAU VERCA , SI TRADATORUL NE FACEA PE LA SPATE, SA PARTICIPE, LA CONSTTUCTIA TARII..PLEACA GOLANE, PLEACA, BAI DAR ESTI TIMPIT, VEZI ARABI PLEACA , MUNCESTE, SISE INTOEC LA EI FARA SA SPURCE TARA LOR, UNDE ESTE DOBITOCULE SKIZOFRENIC SOLIDATRTATEA NATIONALA VREI SA MANINCI LA DOUA ATELIERE , PRVERSULE..Acum sin la pensie si pot urmari acesti tradatorii..Cum statii de vorba cu acest anarsist ne democrat..Cu timpitul ssta trebuie sa fiti pregatiti..el este pregatit tare...atentie are profil de scamator....
@alexd5637
9 жыл бұрын
Nu o fi avut Gherman atunci o filosofie prea clara despre ce vrea, dar a fost peste ceilalti doi.
@danolt87
8 жыл бұрын
+Alexandru Dragoi pai a fost peste ei, ca le-a luat-o in gura...
@mikety810
6 жыл бұрын
Asta denota ca esti retardat sau maghiaropat ! Sa nu vezi ca de fapt, tot a scris Gherman acolo este fals si uz de fals, trebuie sa fi ori dobitoc ori foarte subiectiv si sa ai anumite interese sa sustii acele falsuri ordinare demascate !
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Așa este ! A sărit imediat la șlițul celor doi !
@gicastolnici6755
3 жыл бұрын
ai vazut alt film se pare.Sau esti ruda cu Gherman.,
@mircea4795
Жыл бұрын
Cei doi amici l-au pus la perete. O mică,,alianță ."
@cristianm7097
5 жыл бұрын
58:00 : Ba da, CTP, un om poate suferi pentru toata omenirea
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
Isus Hristos a suferit pentru toată omenirea.
@adipop35
9 ай бұрын
Doi procurori interogând un inculpat.Acum arată penibil cei doi-CTP și Tucă( moderatorul) dar să nu uităm că era 1998.
@mariusboldor537
9 ай бұрын
Stai linistit, sunt doi ziaristi care au pus intrebari coerente unui individ incoerent care eschiveaza raspunsurile. 20 de ani mai tarziu Gherman nu s-a schimbat
@adipop35
9 ай бұрын
@@mariusboldor537 bine...da...căcatul ăla de Tucă parcă nu "moderează".Nu crezi?
@adrianmanolache1999
10 жыл бұрын
Transilvania pamant romanesc !!!!
@MrPeko63
6 жыл бұрын
şi unguresc şi nemţesc şi etc.
@emdiesel63
6 жыл бұрын
Esti ingust la minte!
@octaviandanielmaria6789
5 жыл бұрын
@@MrPeko63 , de fapt e pamanantul celor care traiesc acolo .Nu conteaza etnia .
@MrPeko63
5 жыл бұрын
@@emdiesel63 Şi ăla 4 milioane ţigan.
@emdiesel63
5 жыл бұрын
Adalbert Haraji suferi de complexul de a fi nebagat in seama?
@unda25
3 жыл бұрын
Asta e soarta romanului cand ai invins dusmanul il impusti si de 2x 3x ori in cap sa fii sigur ca nu mai misca!
@andreidiaconu8530
3 жыл бұрын
Ce dusman mai ametitule? Te bati cu fantomele trecutului? Ce dusmanio mai ai tu ca roman in prezent?
@bogdanradulescu1970
8 жыл бұрын
Habar nu am cine e Gherman, nu ii impartasesc ideile si nicidecum actiunile. Jurnalistic, aceasta emisiune este un inchizitoriu. Tuca, esti atat de limitat incat imi trezesti un zambet. C. T. Popescu la logica stai bine. Gherman, un derapant.....
@TheSilvanian
7 жыл бұрын
Un ardelean adevarat incoltit de doi caini smecheri.
@mikety810
6 жыл бұрын
Ardelean adevarat este RADU BANCIU , cacaciosule mic si camuflat nu mercenarul incult si necalificat , angajat pe pile la TVR Cluj in anii 90 !
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
:)))))))) @@TheSilvanian
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
@@mikety810 Tiganocul Banciu ai vrut sa spui.
@costincornea5528
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian tiganoc este gherman, Bnaciu este ardelean, nu are tenuil tuciuriu ca Gherman
@valentinmatei6466
5 жыл бұрын
Haideți domnule că e prea prostie mare pe bune ,,țara arde și baba se piaptănă" !
@pcalpar5338
3 жыл бұрын
Nu stiam ca CTP la vremea respectiva era asa fara carte, pai in Italia, Spania, Germania, Austria, etc erau deja atuncea teritorii autonome. Cum nu stia? Si omul asta e acum jurnalistul asa de promovat? Tulai Doamne
@2nuciverzi552
Ай бұрын
2024
@alexandruclaudiu8579
10 жыл бұрын
ceva mai bun de facut decat sa se certe unii la tv exista?
@armandrotaru490
Жыл бұрын
să luăm seama ...
@terentebista122
3 жыл бұрын
Sunt din Piatra Neamt, bravo dle Gherman. Bucuresti nu ne reprezinta pe noi din Moldova ci si bate joc de noi, si noi vrem autonomie administrativa si in Moldova. Stai jos, nota 2 CTP
@ionutaurelian8164
3 жыл бұрын
Ba,voi daca o sa aveti autonomie o sa muriti de foame,tu nu-ti dai seama ca Moldova nu e atat de saraca din cauza Bucurestiului?E din cauza oamenilor in primul rand..Si ia gandeste-te..iei autonomia ca sa ce ma? Pai poate atunci ar veni rusii peste voi...ce zici,e mai bine in acest scenariu virtual?Fiti ba romani.Apropo,ce dracu produceti ma voi ca sa va permiteti o autonomie? Ce? Cu vin si rachiu nu poti sustine viata la un standard cat de cat ridicat..Cu ce tratati bolnavii?Cu ce mai invata copilasii carte? Ba,nu mai esti pe vremea cand burdihanu plin cu mamaliga te facea fericit..Acu dupa masa ai baga un ''kent''..e altfel..dorinte mai multe.Bucuresti e capitala tarii.Sa te obisnuiesti cu asta.
@lucian7512
3 жыл бұрын
@@ionutaurelian8164 In mare parte ai dreptate , moldoveni saraci, lenesi si trantori . Dar impartirea tarii in regiuni nu este o idee rea. Ar disparea o multime de bugetari care plimba hartiile dintr-un birou in altul si s-ar duce in economia reala. Cunosc familie care a oferit o vaca unor amarati si au refuzat pe motiv ca pierd socialul. Veneau antreprenori din Transilvania sa faca angajari si nimeni nu se prezenta.
@terentebista122
3 жыл бұрын
@@ionutaurelian8164 Înainte de unire Moldova nu era din nici un punct de vedere in urma Munteniei și nu cerea ajutoare de la nimeni. In așa zisa capitala a României nu este nici o statuie a unui domnitor din Moldova, dar in schimb are statui al unor prinți din Monaco. Bucureștiul duce Moldova și toată țara in continuu la dezastru prin șpăgi corupție, investiții preponderente in București și Oltenia, conducere de cea mai proasta calitate, mentalități de de cacao de Dâmbovița. De ce oare sa depindem mereu de Fanarioții spagangii de Bucuresti? Uram mult succes tuturor dar mutarea capitalei intr-o zona superioară a țării și autonomia administrativă ar fi binevenita pentru toți
@terentebista122
3 жыл бұрын
@@lucian7512 Dar tu ai lua o vaca? Dar sa te angajezi la un antreprenor dintre cei menționați ai vrea? Asta cu moldovenii cei Leneși și bețivii este chiar prosteasca și jignitoare. Oare oltenii, rromii, bucureștenii sunt mai hărnici și mai virtuoși? Vorbești fără sa gândești. De unde ești apropo, poți sa mi răspunzi?
@lucian7512
3 жыл бұрын
@@terentebista122 Din Galati .
@weaselidiotu
10 жыл бұрын
bravo mihaela
@romanvssvmromania
5 жыл бұрын
Imi place ca omul ala arunca niste cifre complet neverificate si astia doi pun botul fara sa verifice.
@lucianfrancean3726
2 жыл бұрын
Peste 10 ani, o noua discutie cu interlocutorii
@danutcapatina492
2 жыл бұрын
Tucă e în top CTP e în top Gherman e se screme la profit tv Mai e ceva de spus?
@traistarucatalin3580
8 жыл бұрын
daca te-ai saturat pleaca nu are nevoie nimeni de oameni care ne umplu de dispret fata de poporul nostru
@flochadriana1201
11 жыл бұрын
Dany Gilbert,ce originale comentarii faceți !Ați găsit asta singur ? E lamentabil...
@lucifermagnus
10 жыл бұрын
Federalizati tzara asta odata! Si da, Transilvania e alta tara. Si spre deosebire de multi comentatori, eu am vizitat tara asta nu doar ca turist. Faptul ca vorbim aceeasi limba e o coincidenta. CTP n-a locuit in Transilvania niciodata. S-a intalnit un Bucurestean sadea plin de invective cu un purtator de bretele din Caracal ce s-a mutat in Bucuresti. Si vorbesc despre cei de peste munti ca ar avea idei dusmanoase/iredentiste. Si asta inca unii o sustineti dupa 16 ani de la acest interviu. Miticul tot mitic ramane! Nu pot sa ma indentific cu voi din punct de vedere cultural, si nu suport politica de la centru, si tot raul se trage de acolo.
@lucifermagnus
7 жыл бұрын
Ai zis-o. Bravo. Ai dovedit ce poti. :)
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
Transilvania alta tara ? :) Merge bine olitica lui Orban si strategia noastra. E fain cand nemultumirile sunt diectionate catre ceea ce ne dorim noi maghiarii
@lupulRo-gc7jw
4 жыл бұрын
O Transilvanie independentă va fi un stat izolat fără nici un viitor. Vă dați mari acum după ce v-a scos armata română din rahatul acela numit "austro-ungaria " !
@gicastolnici6755
4 жыл бұрын
tu un alogen nu te poti identifica cu romanii din Ardeal, asa cum nici un ungur nu poate face asa ceva. Lipsa voastra de identitate europeana face exact diferenta asta
@nicollenicoara259
Жыл бұрын
Trebuia sa emigrez atunci dar nu am facur o
@tongalbunba
10 жыл бұрын
Bietul CTP ce vizionar mai era el acum 14 ani. Si mai vorbeste acum pe la televizor. Nu face nici macar distinctia intre federatie si autonomie fiscala. Nu intelege ce inseamna o competitie in interiorul aceleasi tari. In 1998 nimeni nu concepea ce inseamna o autonomie fiscala. Acum vorbim de regionalizare pe exact aceleasi criterii propuse de Gherman in 1998. Si-atunci cine e vizonar? CTP sau Gherman? Frica le era doamne ca se "rupe tara" ca in afara de asta cu ruptul tarii si ungurii, jurnalistii de bucale nu stiu sa ne spuna altceva. Bine ca macar noi, ardelenii stim adevarul. CTP gandeste aici exact ca un jurnalist sovietic. Slaba viziune la experienta dansului.
@skella17
10 жыл бұрын
Gherman vorbea si de autonomie politica (respectiv legislativ propriu) pentru Transilvania. Federalizare, adica.
@mikety810
6 жыл бұрын
Norvegia este stat centralizat,exact ca Romania.Statele federale reale sunt cu o economie dezatruasa,exemplu Somalia, Sudan , India, etc Norvegia este la ora asta cea mai avansata economie ! Gherman a preluat doar propaganda de la Eva Maria Barki pt a crea un grup de sustinere in vederea ruperii teritoriale din Romania! Citez din Gherman la Tusnad in 2012 : Este recomandat ca sa se evite ,cel putin deocamdata termenul de federalizare,si sa se foloseasca momentan denumirea de regionalizare !!!!!! Gherman este un farsor si un mincinos ordinar ce foloseste stiri fake pe pagina sa de facebook si mai ales in articolele sale de un diletantism greu de egalat !
@flaviusdogioiu3202
6 жыл бұрын
Cum e si cu subiectivismul asta, ca sa nu zic de altele. De ce nu mentionezi si de Argentina, Austria, Brazilia, Elvetia, Germania, Mexic, Rusia, Statele Unite, care sunt state federale. Ca sa nu mai vorbim istoric de alte tari precum Cehia sau Olanda. Btw, si eu pot sa spun ca Elvetia este cea mai avansata economie (cel mai mare PIB nominal/ capita & primul loc din punct de vedere al inovatiei). In alta ordine de idei, nu sunt promoter al ruperii teritoriale, nu ma intelege gresit.
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
@@flaviusdogioiu3202 si Somalia, Sudan, sunt federale. Iar Germania nu are un federalism real, asa cum exista in SUA. Cele mai corupte state sunt federale. Elvetia nu poate fi data ca exemplu.
@claudiusantonie4348
4 жыл бұрын
Dwzbin Gherman nu e vizionar. Nicaieri in lume nu exista un sistem economic dupa modelul expus de Gherman. Ba mai mult, Germania federala( federalism totalmente diferit de SUA, Suda, Somalia, Mexic etc) nu a functionat nici un moment dupa sloganul ,,banii ardelenilor sa ramana in Ardeal". Germania aloca inca si azi, dupa 30 de ani , sume imense pt fosta Germanie de est pt a uniformiza dezvltarea economica de acolo cu restul Germaniei. Unde e viziunea lui Gherman ? Acum cativa ani, cand Moise Guran avea emisiunea acea economica, a facut o emisiune in care a tratat subiectul Dezbin Gherman si autonomia dansului. Moise a demonstrat fara tagada, ca nicaieri in lumea asta nu exista o economie functionabila dupa modelul lui Dezbin, ba mai mult, ca autonomia financiara, conceptul acesta nu are nimic comun cu cele expuse de Gherman. Iar intreb, unde e viziunea lui Gherman ? Intr-unul din videoclipurile cu Calin Gerogescu de anul trecut daca nu gresesc, reporterul il intreaba pe celebrul economist despre modelul economic promovat de Dezbin Gherman . Distinsul economist , demonsreaza in cateva fraze ca Sabin Gherman este agentul unei puteri straine. Care ar fi aceea ?
@dorelteican4419
7 жыл бұрын
LIPSA DE SOLIDARITATE TOTALA ! ! !
@mariabusuioc3599
5 жыл бұрын
Pe canalul lui Gherman nu vezi nici o opinie diferita de a ilustrului impostor Sabin . Acest individ este mai stalinist decat insusi Ceausescu .
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
Cu imbecilii nationalisti dialogul este pierdere de vreme si tiganie S-a discutat asta deja dar unii lideri transilvanisti inca permit asa ceva pe paginile lor. Eu sunt pentru cenzura oricarui comentariu nu este argumentat istoric in mod rezonabil. Ati bagat destul pumnul in gura noastra acum o sa va bagam noi altceva in gura voastra.
@mariabusuioc3599
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian cine vorbeste de nationalism ? Un sovin maghiar , de fapt maghiarizat care urmareste in fapt doar separarea romanilor de romani sub orice pretext ? Care lideri trransilvanisti ? Nu exista asa ceva ! Exista doar propagandisti de proasta factura, manipulati de Budapesta. Nu vorbii tocmai tu de argumente pt ca nu ai avut niciodata vreun argument decat jigniri simaimutareli maghiaropate. Atat.
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian Care sunt ba joanghina liderii transilvanisti ? Ia zi ba nespalatule?
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian Bai otreapa, la noi in Cluj, exista un local, in care saptamanal se deruleaza evenimente culturale , extrem de faine. Vin oameni din toata tara asta dar indeosebi din Ardeal. Nu am vazut vreunul care sa sustina mizeriile voastre, ba dimpotriva. Ia spune tun unde sunt liderii aia ? Ia zi tu, ca te bati cu manuta pe pept, ca esti ardelean, care e localul ala din Cl;uj ? Apoi revii aici si ma numesti pe mine mitic, labagiule. Iar daca ma gandesc bine , lider al ardelenilor ar putea fi Banciu sau Rares Bogdan.
@tomanovac1257
5 жыл бұрын
@@claudiusantonie4348 tu esti clujean sau doar un soldovean pripasit prin Cluj ?
@gheorghenicolescu8021
5 жыл бұрын
I'mi advice aminte de multe
@davidtatar
10 жыл бұрын
Popescu tare se enerveaza si vorbeste repede cu glas ridicat : la atac !!!
@amoraspopa5516
4 жыл бұрын
Politicieni că Funar (vadim 2) , Rus (hoț și prostănac ) Rareș Bogdan (circar) Dîncu (oportunist ) ..... avem și în regat , în moldova și în oltenia și în banat .Ritmul creșteri economice e dat de multele investiții( mici) din vest. Dar asta numai din cauza distanței mai mici față de vest. În rest nu cred că în ardeal sunt oameni mai deștepți decît în restul țării niciodată.
@bajkalorand178
8 жыл бұрын
Emisiune primitivă, CTP şi Marius Tucă latră ca nişte descreieraţi...iar Sabin, ardeleanul, răspunde calm la toate întrebările tâmpite. Mai lipsea doar Vadim Tudor.
@multinothing7697
8 жыл бұрын
+Bajka Lorand Esti ungur, deci parerea ta nu conteaza.
@mezarosclaudiu5525
7 жыл бұрын
Bajika Lorand, mergi tu frumusel pe paginile maghiare unde povestesti cum vor fi masacrati romanii dupa obtiinerea autonomiei, sau vrei un screen shot cu mizeriile tale soviniste ?
@mariomarius6612
7 жыл бұрын
Raspunde calm..??? Mai mult tace...Aia au fost pusi acolo sa il descoase pe prostovanul asta...Sa vada ce gandeste,, Si au aflat...
@mephala7
5 жыл бұрын
Lui Sabin ardeleanul nu-i fuge neuronul,de asta e slow, calm, placid asemeni unei bovine.
@octaviandanielmaria6789
5 жыл бұрын
@@multinothing7697 ,parerea fiecarui cetatean conteaza , nu conteaza etnia .
@claudiusantonie4348
5 жыл бұрын
De ce Gherman nu apare cu un alt ziarist in direct la vreo televiziune? Cu Moise Guran, Radu BANCIU ,CTP, Silviu Manastire ? De ce ?
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
Pentru ca CNA -ul nu ar aproba asa ceva. Subiectul Transilvaniei trebuie sa ramana in clandestinitate, asa a hotarat oculta de la Bucuresti condusa de BOR.
@csabavoss7811
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian nu are nici o legatura cu CNA. Gherman nu isi poate permite o emisiune cu cineva de calibru, se observa prestatia sa penibila de mai sus. Astazi el insista fix cu aceleasi cutume, acelleasi susanele valabile doar in fata celor neinformati, mediocri sau rau intentionati. Nu ar face fata nici 15 minute cu discursul actual. Apoi, pregatirea si formatia dansului lasa extraordinar de dorit.
@gicastolnici6755
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian vai ce dobitoc esti ! CNA-ul este o varza murata, nu are nici o treaba cu interesul national. BOR nici atat nu are legatura cu vreo OCULTA , dar nici cu imcapacitatea lui Gherman de a isi sustine magariile in fata unor oameni decenti si calificati, nu popicari si neinstruiti ca Sabin Gherman
@nikemozack7269
10 жыл бұрын
Majoritatea banilor produsi pe plan local, fie din productie, fie din taxe, trebuie sa ramana in zona respectiva, indifferent cum vrei sa o numeshti. Regiunile de dezvoltare economica, astazi, in 2014, trebuie formate pe baza celor trei provincii istorice: Transilvania, Moldova shi Tzara Romaneasca. Acesta, este raspunsul la ineficientza hegemoniei politico-economice a Bucureshtiului.
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
Impartirile ter administrative nu schimba mare lucru...au fost si judete si regiuni...pe criterii de eficientizare, autonomie locala sau de debirocratizare. Din spirit de unitate si solidaritate nationala trebuie sa ajutam judetele ramase in urma. Nu sa stabilim cote egale. Pe urma rolul Statului nu ne permite sa ecsageram sa lasam totul la cheremul privatilor capitalisti. Daca ar fi dupa ei n-ar plati niciun impozit. Bucurestiul este capitala Romaniei (cu Transilvania cu tot)
@nikemozack7269
10 жыл бұрын
Vestitorul Primaverii Da shi nu, cum au decis ca Bucureshtiul sa fie capitala Rumaniei, shi nu Iashiul? Cu ce era mai buna Valahia ca Moldova?
Vestitorul Primaverii Moldovenii, la 1859 care erau deja slabitzi prin pierderea teritotiului dintre Prut shi Nistru, plus Bukovina, au renuntzat la capitala dar au numit domnul. Adica A I Cuza. Pe urma nu s'au intzeles, shi de aceea au decis sa aduca pe cineva din afara, monarhia care sa fie garantul echidistant. Shi s'a reushit. In timpul lor regatul Rumania a ajuns pe culmile dezvoltarii socio/politico/economico/teritoriale, urmata shi de marirea teritoriala shi unitatea majoritatzii rumanilor. Cred ca in esentza, ideea a fost de reciprocitate shi egalitate, care din pacate, nu s'a prea materializat, Moldova ramanand cumva in urma mai tarziu...
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
Mozak Nekulai ,,si eu banuiesc ca asha o fi fost. Oricum regiunile istorice raman cu specificul lor in mentalitatea locuitorilor indiferent ce impartire ter administrativa se va face.
@40Heinrich
Жыл бұрын
Pai Romarlania-sudul, estul si nord estul- e foarte diferita de Transilvania, nu e nicio filosofie! Vechiul regat este cam in mare .......Nutella, la fel cum este si Marea Neagra de la atata Nutella evacuata de persoane fizice sau juridice.:)
@terra1867
5 жыл бұрын
Dupa atatia ani, ...timpul... i-a dat dreptate lui Sabin Gherman. ))
@mariabusuioc3599
5 жыл бұрын
traiesti intr-o realitate virtuala in cazul asta. Tocmai ca nu i-a dat absolut deloc dreptate. Omul intea si atunci, minte si acum. Acum insa nu se mai ascunde, el vrea clar alungarea romanilor din Ardeal. Gherman doreste sa instaureze in Ardeal un fel de nazism . Cine nu este de acord cu stapanirea maghiara, trebuie alungat peste Carpati. Intrati pe contul lui Daian sa cititi si sa va ingroziti.
@TheSilvanian
5 жыл бұрын
Inca nu. Imbecilizarea si cumpararea unor ardeleni prin tot felul de agenti facuti din babe senile si betivi corupti, inca functioneaza. Dar Ardealul va renaste si va fi iarasi ce a fost, adica "Elvetia estului" in care emigrau germani si italieni nu tigani din sud.
@csabavoss7811
5 жыл бұрын
@@TheSilvanian domnule , de ce esti atat de infocat in a declara pe toti ardelenii maghiari ? Care e rostul ?
@Kalimdor199Menegroth
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian Cand a fost Elvetia Estului bai kkt cu ochi?
@Kalimdor199Menegroth
4 жыл бұрын
@@TheSilvanian Culmea ca perioada in care emigrau germani si italieni in Transilvania si in restul Romaniei a fost in anii 20 si 30, datorita faptului ca Germania si Italia au fost intens pauperizate de razboi. Aia e perioada de care vorbesti tu, prostane, fix perioada Romaniei Mari. Deci aia a fost Elvetia Estului. LoL Inainte de 1918, emigratia nu era dinspre Germania si Italia spre Transilvania, ci invers. Perioada 1880-1920 a fost perioada de capatai a emigratiei romanilor, sasilor si ungurilor spre Vestul Europei si SUA.
@corneliuluncan928
2 жыл бұрын
Granițele sunt deschise !!
@mariaszegedi4952
4 жыл бұрын
Ce bine ai vazut dl .Gherman inca deatnci cum merg lucrurile!Despre CTP...???
@costincornea5528
4 жыл бұрын
ce sa vada Gherman ? Gherman este un impostor, minte permanent ca ar fi filolog. Si nu este. Propaganda lui Gherman este putreda. Nimeni nu isi permite sa intre sa se compromita cu acest gainar.
@mariaszegedi4952
4 жыл бұрын
@@costincornea5528 poate vati uitat in oglinda! Si nu cunoasteti deloc pe dl.Gherman! Cu parere de rau este filolog si inca foarte bun!!!
@costincornea5528
4 жыл бұрын
@@mariaszegedi4952 pe bune ? Si unde este filolog ? Unde profeseaza ca filolog ? Daca ma uit in oglinda nu il vad pe Gherman si nici unde a profesat el vreodata ca filolog. O opera a domnului filolog Gherman imi puteti numi ? Va spun eu , un asa zis volum de poezii, intitulat sugestiv ,,Ba Ghermane", asta e singura opera a lui Gherman. Falsurile ,interpretarea tendentioasa, calomnia si minciuna, astea fac parte din profesia domnului Gherman. Nu a lucrat ca filolog, pt simplul motiv ca nu are aceasta calificare.
@fariseul9111
4 жыл бұрын
tanti sovinista, Gherman este subinginer, nu filolog. Asta minte el ca el, ca da bine la CV, ba mai mult , acum trebuie sa minta pana la capat, ca se face de ras daca recunoaste ca nu e.
@mariaszegedi4952
4 жыл бұрын
@@fariseul9111 tie nu e totuna ce studi are dlGherman? Nr.la pantof nu vrei? Tu care te ascunz sub speudo nume? Pacat!
@baronlocal8569
2 жыл бұрын
România dezavantaje - TVA = 14:52
@pinteristvan7187
10 жыл бұрын
Catre domnul Cristian Tudor Popescu. Am vizionat dialogul vechi al dvs cu Sabin Gherman. Va stimez. Sunt si eu ziarist. Am invatat mult de la dvs. In privinta Ardealului insa gresiti. Este o alta entitate si identitate. Veti vedea ca pana la urma Ardealul va fi o tara occiidentala
@adrianmanolache1999
10 жыл бұрын
istoria te contrazice dobitocule, ati semnat cu mana voastra la Trianon ce dracu mai vreti ?
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
adrian manolache ..argumentul tau nu e corect. Ungaria a pierdut razboiul in 1918 si invinsii semneaza "la Trianon " ce le dicteaza invingatorii. Nu vreau sa te contrazic...am facut doar remarca ca trebuie sa folosim argumente logice.
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
..propaganda separatistilor maghiari .
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
Pinter Istvan...nimeni nu iti poate lua conditia ta de a fi Ungur si Transilvanean. Orice noua impartire adm ter nu schimba chestia asta. Si olteanul cand se plimba in centrul cu un pepene in Craiovei e mandru ca e oltean...apare un fel de separaitsm mental...diferentiere de specific..etc..intelegi...
@VestitorulPrimaverii
10 жыл бұрын
Peter Istvan..Ungurii sunt minoritari in Transilvania....iar tu inevitabil ai o mentalitate de minoritar privilegiat... ti-ar conveni o entitate multi-culturala gen stat SUA,provincie otomana, austro-ungara... ca pe vremea Tatucului Franz Josef.
@jjekedjrjkdkdkejdjskdnxidj9344
2 жыл бұрын
Sabin Gherman are dreptate si o trecut 9 ani si tot asa este Transilavnia tot sufera ,că dam banii dar din banii aia nu primim inapoi aprope nimic, restul banilor la Bucuresti ramana sau Moldova... si noi pupam degetul
@WildPiatra
2 жыл бұрын
ești prost informat și te poziționezi prost .. de la Cluj la Sibiu ajungi pe autostrada, de la Nădlac-Timisoara- poți ajunge la Sibiu De la Cluj la Târgu Mures Clujul va fi conectat cu Borș (granița de vest). Marea majoritatea a proiectelor mari sunt doar la voi ăștia mai cu moț Siebenburgen(orasele cetati de sași ) pai Maramureșul de ce nu are un proiect mare? Suceava? Tulcea cu Delta Dunării ar avea mult de dat tarii acestea. Romania și romanii au nevoie și de Maramureș și de Tulcea și de Harghita. Pai ce faci metrou în cluj pe banii guvernului, pe când Sighetul nu are bani sa supraviețuiască.
Пікірлер: 979