Link-uri utile și parteneri: NOU! 20% voucher carVertical pe pagina mea - www.carvertical.com/ro/landing/99vehicles?b=5d986644&a=YT1&voucher=99vehicles - GHID A-Z Pentru cumpărarea mașinii SH - kzitem.info/news/bejne/0W6ruq5rbqh_ln4 - Recondiționare TURBO - 0739 065 065 (cod 99Vehicles pentru reducere) - Curățare DPF - 0720 099 118 (cod 99Vehicles pentru reducere) - OBD Carista - www.99vehicles.ro/diagnoza/adaptor-obd-carista.html - Magazin 99VEHICLES - 99vehicles.ro - RCA / CASCO / Asigurări - ritter.ro/rca-99vehicles
@Snikker
Жыл бұрын
Legenda spune ca un grup de taximetristi cu Dacia Loga 2 te asteapta in fata blocului, dupa clipul asta. 😂😂😂
@DanySiCeva
Жыл бұрын
))))))))
@BiblicResurces
Жыл бұрын
asta nu stie ca 360" grade se imparte la 3 in mod egal pe timpii motorului admisie evacuare si nu e nici o problema..
@TheMan1ak
Жыл бұрын
@@BiblicResurces Ai 4 timpi de functionare admisie , compresie , explozie si evacuare . Cum imparti 4 timpi in 3 cilindrii ? El functioneaza "perfect" din cauza contragreutatii speciale de pe volant si vibrochen ca sa compenseze respectiva (explozie). Sunt motoare cu vibratii mult mai mari fata de cele in 4 dar sunt bunicele.
@ionion9897
7 ай бұрын
Tu unde ai invatat mecanica ? Pe goagl ? Auzi, contragreutati speciale, prostii secolului.
@adriansovejanu5359
2 ай бұрын
@@BiblicResurces- Băi, nene, pune mâna pe niște cursuri de mecanică teoretică, după care mai vii pe aici.
@dark-boy4motion91
Жыл бұрын
Da da😂😂1.2/1.4 TDI și 0.9 pe Logan o grămadă cu peste 500.000km hold my🍺 Și sună ca un mini V6😂😂❤
@shock.cat15
Жыл бұрын
Fix 1.2 mi-a venit în minte multe cu 300000km
@Seba-ch3yq
Жыл бұрын
Salut. Am de nou un Clio 4 0.9 tce, pentru oras, 90 cai. In 10 ani de zile nu am bagat 1 LEU in el. De fapt singura problema in 10 ani a fost usita de la busonul de benzina care a ramas blocat (tipic Renault). Masina nu a fost menajata, a mancat doar porniri la rece, 5km, stop, 5km, stop. La un momentdat a mancat si alt tip de ulei pt 15k km. Caroseria este intr-adevar usoara si chiar este neasteptat de agila masinuta, cu toate ca ii place doar in ture mari, cum ai zis si tu. Per total 100% multumit. Pentru oras nu exista diesel sau motoare mari (cel putin in perceptia mea). Din pacate piata auto se indreapta repede spre consumerismul asta de televizoare pe roti, poluare cat mai mica, etc etc, in curand cu greu vom mai gasi motoare in 4 cilindri. Singura gura de aer este ca viitorul este cel putin electric😅 P.s.: intr-adevar, vibratii la relanti, putin galagios, dar dorm lejer noaptea.
@cristianclitan7030
Жыл бұрын
Îți urmăresc de mult timp postările pe KZitem, după părerea mea… aceasta nu te onorează. De ce? Pai sunt foarte curios unde in lume ai auzit tu, ca după 8 ani … sa duci o Masina la Remat? Nicăieri…. Chiar dacă nu o întreții deloc … după 8 ani tot o pui la vânzare si câștigi mai mult decât la Remat. Apoi, e adevărat ca motoarele de 2 si 3 litri sunt mai echilibrate, dar… după cum povestești tu in vlogurile economice… nu știu daca e tocmai sănătos financiar sa ai motor de 3 litri pentru a circula unde circula un roman de rând….adică: serviciu, cumpărături , ici colo…. Nicidecum 100 -200 de km pe zi cum fac cei din vest pentru a merge la serviciu. Un roman … aproximativ 20-40 km maxim pe zi/media luată lunar/an. Așadar unui motor de 3 litri sa mergi cu el doar in trafic de oraș si doar pentru ceea ce romanii îl folosesc (majoritatea)…. Nu toți…. Nu cred ca e deloc bine pentru motor de 3 litri. Pe când un motor pe benzina … mic… e mai benefic decât un motor mare de 3 litri diesel… Cele spuse de mine nu se aplica celor care fac navete mari, celor care fac distribuție in țara …. ETC . Eu ma refer strict la omul de rând cu nevoie si activități generale… nu excepții. Din păcate, noi, romanii, ne cumpărăm lucruri (mașini) pretabile pentru cu totul altceva decât nevoile noastre … si aici ma refer la faptul ca noi vrem motoare mari mașini mari pentru cind mergem in concediu si la drum întins …. Pentru ce sunt concepute de-altfel aceste mașini , dar noi le folosim zi de zi în oras 10-20 km pe zi, unul doua concedii pe an…. Câteva ieșiri la final de Weekend …. Chiar nu cred ca apologia motoarelor mari si echilibrate … nu trebuie luată in calcul de noi… si asta pentru ca noi nu putem sa folosim aceste mașini oentru ce au goarnele concepute… noi … romanii suntem… cu alte nevoi…. Mult mai mici decât motoare mari.
@liviufratila7046
Жыл бұрын
ai perfecta dreptate, insa, cei care fac apologia motoarelor puternice sunt de fapt, niste pusti corditi, cu puta bleaga, care se dau mari pe ytb. restul suntem oameni normali, cu capul pe umeri
@zsb707
Жыл бұрын
Adevărul e că nu poți combate ideile din acest comment 👍.
@cristianclitan7030
Жыл бұрын
@@zsb707 de ce crezi asta?
@zsb707
Жыл бұрын
@@cristianclitan7030 Pentru că sunt 100% corecte. Era un compliment.
@cristianclitan7030
Жыл бұрын
@@zsb707 mulțumesc ….
@gheorghecostea6602
Жыл бұрын
Lasă oameni să își ia ce vrea nu va mai dați voi mari specialiști .
@petroniustrandafir4565
Жыл бұрын
Esti hater. Gratuit. Un benzinar in 3 mi se pare mai "linistit" decat un diesel in 4, mai ales la o marca low cost. Iar pentru "uz caznic" un autoturism cu 10 ani vechime are in medie 100.000 km, adica maxim 300.000 km reprezinta pentru un utilizator normal, un autoturism de familie cu 20 de ani vechime. In general ce autoturism depaseste 15.000 km pe an este folosit "pe firma", taximetrie, delivery sau naveta zilnica de peste 50 km, adica NU o familie medie. Nu ar fi atat de multe oferte de benzinare in 3 cilindri daca nu ar reprezenta exact media consumatorului, obtinuta in urma unor studii sociale extrem de amanuntite si precise comandate de toti producatorii auto. "Petrol-heads" cu motoare mari sunt, cel putin in Europa si Asia, exceptia, NU regula.
@danion1891
9 ай бұрын
Salutare! Ma bate gandul sa iau o masina cu 3 cilindri si am incercat sa citesc un pic pe net parerile oamenilor despre acest tip de motor... ma asteptam sa gasesc chestii interesante dar din pacate ce aud sunt argumente de cele mai multe ori fara acoperire... asa ca m-am simtit cumva inpins sa comentez si eu un pic daca tot ne dam cu parerea :) Motorul cu 3 cilindri se fabrica din ce in ce mai mult pentru ca este mai bun, parerea mea si am sa explic si de ce: un motor in 4 cilindri are bielele pe vilbrochen puse la 180 de grade cate doua, adica cand doua sunt sus doua sunt jos, motiv pentru care, in miscarea dute vino a pistonului si bielelor sunt pierderi inertiale foarte mari; de ce? pentru ca toate 4 pistoanele isi schimba directia de deplasare in acelasi timp; asta daca ne gandin la o turatie de 100rotatii pe minut nu ar parea cine stie ce, dar cand vorbim de turatii mari pierderile acestea sunt importante; in afara de asta necesita niste greutati compensatoare pe vilbrochen si totodata un volant suficient de mare; care inseamna tot pierdere de putere la schimbarea de turatie; Acum ce se intampla cu motorul cu 3 cilindri; acestia sunt dispusi pe vilbrochen la 120 de grade adica daca ne imaginam un cerc il impartim in 3 si fiecare punct este locul unde se afla biela in acel moment; adica in miscarea dute vino a ansamblului biela piston doar unul singur isi schimba directia de deplasare in acelasi timp, nu 4 odata; asta inseamna ca este nevoie de un volant mai usor si contrar afirmatiilor din videoclip motorul in 3 pistoane este cu mult mai echilibrat natural de aceea nu are nevoie de un volant mare si deci pierderile inertiale atat la schimbarea turatiei motorului cat si a miscarii dute vino a pieselor in miscare sunt mai mici chiar si macar din motivul ca sunt doar 3 pistoane in afara de ce am spus mai devreme; Acum sa vorbim si de trepidatii: acestea au cu totul alta cauza si apar doar la turatii mici de relanti si am sa explic si de ce: motorul in 4 cilindri are doua explozii la fiecare rotatie de 360 de grade adica la un tur sunt doua explozii, la motorul in 3 pistoane sunt 3 explozii la fiecare 2 turatii adica la 720 de grade, adica la o turatie de 600rotatii pe minut motorul cu 4 cilindri produce 1200 de explozii pe cand motorul in 3 cilindri produce 900 de explozii, deci la aceeasi turatie de relanti exploziile la un motor cu 3 cilindri sunt mai rare de aceea acea impresie ca trepideaza mai mult ca un motor in 4 cilindri, mai ales ca are o volanta mai mica, s-ar putea aranja asta prin setarea unei turatii de relanti de 830 de rotatii pe minut si vibratiile ar fi cam la fel la ambele motoare ca si consumul la relanti de altfel daca s-ar face asta, altfel la relanti 3 pistoane consuma mai putin la aceeasi turatie; acum vorbim de eficienta motoarelor comparativ: in primul rand este vorba de pierderile acelea de putere inertiale la motorul cu 4 cilindri fata ce cel cu 3 cilindri; pe urma hai sa luam in considerare cilindreea, la acelasi raport cursa alezaj sa presupunem ca avem un motor de 4 cilindri cu o cilindree de 1332cm cubi si unul cu 3 cilindri asemanator de 1000cm cubi; la o turatie de 2000rot pe minut motorul cu 4 cilindri furnizeaza 4000de explozii, iar cel cu 3 cilindri 3000 de explozii, adica energia colectata din explozii este mai mare la motorul cu 4 cilindri, motorul cu 3 cilindri ar trebui sa furnizeze aceeasi energie la o turatie de 2666rotatii pe minut, adica ar trebui sa mearga mai turat ca ofere aceeasi energie data de explozii avand in vedere ca vorbim de acelasi piston alezaj cursa; in schimb pe motorul de 3 pistoane cu o cilindree inferioara s-a pus turbina care face ca exploziile sa furnizeze o putere mai mare fiecare, cam astea ar fi diferentele usor observabile; Acum la fiabilitate nu stiu ce sa zic, punctul slab la un motor de 3 pistoane ar putea fi turbina in sensul ca lucreaza la temperaturi inalte si poate ceda la un moment dat, in ce priveste motorul in sine nu as vedea vre-o diferenta care ar putea sa il faca mai putin fiabil, chiar daca un motor supraalimentat teoretic este mai solicitat la nivel de pistoane, pentru ca la nivel de lagare acestea sunt dimensionate in consecinta nu as vedea o problema acolo; Probabil o varianta cu compresor in loc turbina ar putea fi mai fezabila; Concluzia mea este ca motorul cu 3 pistoane este mult mai avansat tehnologic vorbind si are performante mai bune la toate capitolele avand in vedere argumentele de mai sus.
@mihalcasilviu7525
3 ай бұрын
Bine punctat .
@mantusandu
2 ай бұрын
Dacă îmi permiți să mai adaug un amănunt, destul de elocvent: La cel în trei pistoane, explozia unui piston , va regăsi următorul piston in urcare la un unghi de 120. Asta inseamnă că deja a economisit 60 de grade și are o urcare cu un efort scăzut. Cel în patru spre exemplu , este diametral opus și are de urcat 180 de grade în momentul exploziei , cu o cursă mai lungă și un efort mai lung. Una peste alta , sunt de acord cu argumentele tale și -ți mulțumesc . Numai bine !
@ovidiubaescu9198
2 ай бұрын
Excelent explicat,pe intelesul oricui. Sper ca si al baiatului asta , care nu inteleg cum are atatia abonati.
@alexradu4991
Ай бұрын
Te salut! Pana la urma, ti-ai luat o masina in 3 cilindri? Daca DA, ce masina? Si eu sunt tot in situatia in care erai si tu, vreau sa imi iau o masina pt oras, in 3 cyl. Astept raspunsul tau!🙏🏻Mersi!👍🏻
@MrLica39
Жыл бұрын
Toata viata am fugit de 3 pistoane!Acu 7 ani am luat skoda rapid-3pistoane,motor 1.4 diesel,90cai cod motor CUSB.Daca mai iau o masina,tot in 3 pistoane o iau.Consum mic,fac naveta,Austria -Romania,o data la 2 luni.Super motor,putin zgomotos,dar merge brici!Mai mergi si tu cu masini bune,sa vezi cum e!!!!
@costi2596
Жыл бұрын
Skoda rapid masina buna? 😂 Mai mergi TU cu masini mai bune. Nici daca ar fi asigurarea gratis la ele nu as cumpara un motor in 3 cilindri, si de altfel nici unul sub 1800cm3. Dupa ce te inveti cu un motor mai mare si mai relaxat, ti se para ca mergi cu caruta cand mergi cu cate o lesinatura
@dizy82
Жыл бұрын
@@costi2596 Tu esti genul ala de sofer care nu stie sa plece de pe loc cu motor care are mai putin de 500 de cai...
@costi2596
Жыл бұрын
@@dizy82 Am mers cu dacie din 86' stai calm, si aia avea macar 4 pistoane si motor de 1.3 Nu as scadea sub 1.8, nu vad rostul.
@BLACHUNENN
20 күн бұрын
@@dizy82 măăiii șoferu curului...ce ești și tu...😂😂😂
@ETZTZE
Жыл бұрын
Salut....parțial ai dreptate...dar eu am o skoda fabia din 2005 1.2 htp 64 cp pe gpl și am 307 000 km fără nicio problema la motor. Distribuție pe lanț...nu a fost schimbat niciodată.
@s.d.1188
2 ай бұрын
Mai schimbă subiectele.Deja devine plictisitor.
@laurentiu680
Жыл бұрын
Razvane ai băut din apa câinelui, pe bune? Este cel mai slab episod de când te urmăresc iar informațiile sunt puerile, fără fundamente tehnice reale nici măcar din experiența ta !??! Sunt din ce în ce mai vândute și din punct de vedere tehnic pentru oraș, pentru ca 95% din timp îl petreci în oraș sunt foarte bune! Unde pana mea ai mai văzut tu mașini noi cu motoare de 3000 sau chiar mai mari ?(aici nu vorbesc de mașini care costa de la 50-60 de mii de euro în sus) Vorbești de 3 și 4L de parcā ai găsi aceste motoare pe orice model, consumul este extrem de mic , prețul benzinei este de 1,3 lei iar service-area este pânā în 500 lei ??!? Ai putea spune cā tu nu ai cumpāra o mașină cu motor în 3 cilindri dar nu cred ca ești chiar în măsura de a spune rāspicat : "NU iti cumpăra niciodată un motor în 3 cilindri" . Din câte văd în comentarii lumea chiar este mulțumită de aceste motoare !!
@eugenzaharia2749
Жыл бұрын
eu te inteleg ca esti aici ca sa faci bani prin vizionari, dar e total fals ceea ce spui. Exista masini in 3 cilindrii care consuma putin, trag bine si nu au vibratii. Stai jos: 4!
@trifuconstantin1118
10 ай бұрын
Am un BMW 116 d din 2020 în 3 cilindri merge f bine
@alexradu4991
Ай бұрын
Zi-mi cateva masini bune in 3 cilindri pt oras, te rog! Sunt in cautare de o astfel de masina. Multumesc!
@mihaiblackfury
Жыл бұрын
Sincer, video în care Răzvan să bată câmpii cu atâta grație ca în acesta de față văd destul de rar. Niște aberații de la cap la coadă toate așa zisele lui motive expuse în video, contrazise flagrant de realitatea mașinilor în 3 cilindri care circulă pe șoselele din Romania. Cunosc deja destule persoane cu Logan și Sandero 0,9Tce cu peste 300 000 km, exploatate în regim urban zilnic care nu au suferit niciodată de niciun dezavantaj despre care aberează Răzvan aici. Așa cum spunea cineva, în medie în 20 de ani de utilizare o familie face în Romania maxim 300 000 km, persoanele fizice, familiile obișnuite nu vor avea niciuna din așa zisele probleme indiferent că mașina în 3 cilindri este nouă sau rulată atât timp cât i s-a efectuat corespunzător mentenanța. M-am referit la motorul de 0,9 Tce în 3 cilindri pentru că îl cunosc foarte bine, a am condus multe mii de km Logan cu această motorizare care funcționează impecabil in gama Dacia de 10 ani deja și contrazice categoric părerile lui Răzvan din acest clip. Foarte mult amatorism in acest video sau trolling de 2 bani cu bună știință. Cu toată dragostea.
@profustietot
Жыл бұрын
Fix comentariul ăsta îl căutam, ca fost posesor de Logan 2 2014, dat la 340K km fără probleme... Bravo!
@monser19701
Жыл бұрын
Iau doua masini cu motor in 3 cilindri si am 6 ! Asa sunt vremurile! In Romania,nu ai sosele pentru mai multi cilindri,si mai multa putere. Ai trecut cu vederea avantajul taxelor mici! Ce sa fac cu 3 litri,sa platesc suta de milioane impozit?! Pentru ce? De banii aia mai bine ma plimb in toata Europa cu 3 cilindri!! Nici nu ma intereseaza ca aceste motoare crapa cum zic unii la 100000 km,la cat sunt de ieftine,pun altul nou! Vb aia, la cat de mic este, il pun in sacosa de piata!!
@alexradu4991
Ай бұрын
Te salut! Imi poti da cateva exemple de masini cu motoare in 3 cilindri? Te rog ! Sunt interesat sa-mi cumpar o astfel de masina si nu stiu ce sa iau. Multumesc mult!
@eldyablo666
2 ай бұрын
Eu nu știu de unde te-ai informat l, dar jumate din ce ai spus sunt baliverne. Dacă vrei îți trimit un videoclip cu zgomotul unui motor hibrid în 3 cilindri. Eu cred că nici nu ști să verifici uleiul la un motor din 2024.🙂. În fond de unde ar ști un youtuber, cu ce se mănâncă mecanica.
@ionelgradinaru4647
Жыл бұрын
Toyota Aygo an 2007 sotia a vandut-o la 410000 km.Italia/Romania vreo 7 drumuri.
@georgeeugen4951
Жыл бұрын
Super tare masina! Ieftin de intretinut, ieftin de operat ! De alergat, chiar alearga ! Vvt
@driver7698
Жыл бұрын
Aberatii... Dupa 3-4 motorizari in 4 cilindri aspirate sau turbo...conduc acum o motorizare in 3 cilindri si nu am avut parte de niciun ,,motiv,, expus de tine....
@alexradu4991
Ай бұрын
Te salut! Imi poti spune despre ce masina este vb? Imi caut si eu masina pt oras in 3 cilindri si nu stiu ce sa iau. Mersi!
@costicacretu4745
Жыл бұрын
Salutare. Am avut VW Lupo 1.2 tdi model 3L ,fabricație 1999,motor în 3 pistoane cu cod motor ANY. L am cumpărat la vreo 160.000 km ( nu știu dacă reali) și l am vândut la 365.000 km după vreo câțiva ani buni.. Am schimbat la el cele uzuale..ulei filtre curele frâne...și înainte cu o zi de a l vinde ,ambreiajul ( a costat în 2019 800 lei ). Nu am avut nicio problemă cu el ,mai ales cu acele vibrații de care zic toți că le ar avea motoarele în 3 pistoane... Pe vremea aia când era motorina mai ieftină, puneam 55 lei ,adică 10 litri și ajungeam la aeroport la Otopeni de la Piatra Neamț ( 300 și ceva de km). Poate l am nimerit de la un proprietar care la îngrijit, și eu la rândul meu...dar nu am avut probleme cu motorul în 3 pistoane și nici cu vibrațiile...în schimb da,ronțăitul specific TDI era prezent... Numai bine.
@Schumaher7305
Жыл бұрын
1.2tdi 3L este un motor foarte economic, are bloc motor din magneziu...
@danielveres9728
Жыл бұрын
La motorul diesel nu se simte aproape nici o diferență însă la motoare pe benzina diferența se simte de cum ai pornit mașina. Vibrațiile se simt aproape ca la un diesel iar sunetul este unul specific .decât u 3 cilindrii as alege un aspirat ,nu au termene de comparație.
@OutsidersRo
3 ай бұрын
Masina lenegdara frate. Caut de luni de zile una din asta. Are un vecin de-al meu trei bucati (dar omul nu cred ca e sanatos la cap).
@florinchezan2463
3 ай бұрын
@@OutsidersRomașina buna am una(lupo 3l 1.2tdi any)merge bine întreținere ieftina,nu are dotări decât abs,ce se poate strica la ea., mai nimic.recomand
@crystynycaable
2 ай бұрын
Hai ca nu e asa, folosesc 3 motoare In 3 cilindrii, de 75,90 și 100 de cai și sunt perfecte,unul are și gpl iar cel de 75 cp are 325845 km filtre, ulei și bujii a vazut. .Sunt studiate,au fiabilitate, proiectate și testate de ingineri constructori nu de mecanici de stație itp. Ai bătut câmpii, ai rămas în urma cu tehnologia.
@alexradu4991
Ай бұрын
Te salut! Imi poti da cateva exemple de motoare in 3 cilindri? Te rog ! Sunt interesat sa-mi cumpar o astfel de masina si nu stiu ce sa iau. Multumesc mult!
@micutzudan10
Жыл бұрын
Am un diesel 1.4 in 3 cilindri din 2008 (mașina este din 2005), merge brici, sunt extrem de mulțumit. La anumite puncte ai dreptate doar că exagerezi, la alte puncte ai aberat. De ex. aberezi când spui că nu prea sunt piese aftermarket, și exagerezi când zici că face zgomot foarte mare, într-adevăr zgomotul este ceva mai mare, dar nu astfel încât să fie deranjant, mai contează și cât de bine este izolat fonic. Sunt de acord că la depășiri mai închid clima din când în când 😂, dar vara cu clima pornită reușesc să scot consum de 5/100 în oraș. Conform fișei tehnice acest motor se conduce între 2200 și 2800 de rotații, nu 4-5000 cum spui tu. La final ne spui că nu ține mai mult de 15-20 de ani, pai al meu are deja 20 de ani și merge perfect, secretul este să-i dai filtre, ulei și turații. Good luck.
@marianmeirosu5552
Жыл бұрын
Motorul 0.9 tce de la Dacia găsești zeci pe taxi cu peste 550.000 km .nu sunt bune că vibrează? Dai muzica mai tare.stai liniștit peste 10 ani nu vei mai găsi alta chestie
@StefanSTS
Жыл бұрын
Asa a fost si cu 1.2-1.4 dupa s-a umplut tara de ele 😂😂
@liviufratila7046
Жыл бұрын
@@StefanSTS acum 15 ani, desteptii spuneau ca, motoarele de 2.0 nu vor rezista ca cele de 3.0
@dragosl8338
Жыл бұрын
@@liviufratila7046 cel mai rezistent motor e cel de tir, ii recomand sa-si cumpere un cap tractor sa circule cu el si sa ne faca o filmare sa ne explice de ce trebuie sa ne luam si noi😀
@liviufratila7046
Жыл бұрын
@@dragosl8338 chiar! 😅😅😅
@petronelliviu3550
2 ай бұрын
Eu m-am obișnuit atât de mult cu 0.9 Tce încât nu mai simt vibrațiile deci clar nu mă mai deranjează...😅
@silviuadrianpredoi8958
Жыл бұрын
Conduc o Toyota Yaris de 1,5 , 3 cilindri si 125 CP. Masina merge exceptional , iar motorul se aude si trage intr-un mare fel ! Consumul mediu de cind am luat-o ( 30000 km ) este de 6,8. Aproximativ 80% drum in oras. Vibratiile motorului sunt nesemnificative comparativ cu o masina cu 4 cilindrii. Omul care prezinta este simpatic , dar din alt film . In acest subiect 90% din ce spune sunt prostii! Cu scuzele de rigoare.
@andreiharli9004
Жыл бұрын
Baiatul chiar stie ce zice si are dreptate in proportie de 90%. Parerea ta in schimb e una subiectiva, e perspectiva unei persoane care are un motor mic in 3 cilindri si e vizibil afectat de cele mentionate in acest clip.
@corulvoceacopilariei9855
Жыл бұрын
Silviu, eu am o Toyota yaris, 1.0 benzina, in 3 pistoane, la semafor când este oprita, la punctul mort vibrează scaunul din dreapta șoferului f tare. Este de la motor oare? Sau e altceva. Mașina merge f bine, o folosesc în oraș și împrejurimi.
@IonutCristea-oc1tb
2 ай бұрын
Ok, și la 100000 pa.motor, altul :))
@IonutCristea-oc1tb
2 ай бұрын
Niște gunoaie în 3 pistoane...
@zordorian55
2 ай бұрын
Motor in 3 pistoane, numai pt handicapați!!
@AlexStoica_TUTORIALS
Жыл бұрын
Sandero de 0.9, din 2013 (luat la 33k, acum are 135k km), încă duce, rămâne de văzut până când. În altă ordine de idei, la ce consum, impozit, RCA și întreținere are, din punctul meu de vedere, poate să dea mâna cu Sf. Petru și la 200k km, că sigur și-a scos banii.
@maximdan1136
Жыл бұрын
Salut Alex ! Mai baga filmari ! Razvan nu prea a condus 0.9 daca vb asa de 3 cilindri !
@mihaiblackfury
Жыл бұрын
@@maximdan1136 Sau poate a condus dar vrea să facă vizualizări și comentarii cu astfel de subiecte, chiar dacă știe și el că sunt bălării. 😉
@maximdan1136
Жыл бұрын
@@mihaiblackfury Cam asa ceva ! In prezent mai toti constructorii au 3 cilindri - macar la inceput de gama !
@AlexStoica_TUTORIALS
Жыл бұрын
@@maximdan1136 Băgăm, băgăm, să vină vara, că pe vremea asta vine mai greu inspirația :))
@maximdan1136
Жыл бұрын
@@AlexStoica_TUTORIALS Daa !
@ielciu
Жыл бұрын
Mă, eu am 1.0 ecoboost 125 cai, merge ok consum mic, vibrații aproape insesizabile 58.000 km zero probleme ...nu ii dracu asa de negru, și mai am și 2.0 tsi ea888 gen 2 ăla hulit, are 210.000 km un motorul extraordinar stage 1 , 260 de cai cosuma mai mult cu 1.5 litri ca un diesel...
@andreigiolu2153
Жыл бұрын
Salut Răzvan! Am un 1.0 tsi pe un golf 7. Îți ofer mașina pentru o plimbare, o sa iti schimbe părerea. Am fost cu ea pe Transfagarasan in 2022 (2 persoane +bagaje). Mașinuța nu a gâfâit deloc. Nici nu am fost nevoit sa o duc peste 3500 ture tot traseul
@zordorian55
Ай бұрын
Spp de ce nu cumpara asa ceva? V ati pus vreodatà intrebarea asta?😅
@marianpaun1784
Жыл бұрын
Luați cu încredere 09tce. Renault..sau 1.0 la Toyota
@danielvasilepop1261
Жыл бұрын
D-nul ....inginer,cilindrii nu prea urca .....asa de des....!!!!!
@dangradinescu8042
Жыл бұрын
Moment motor, nu cuplu motor domnule inginer!În ce carte se cerea calcularea cuplului motor (întreb de una serioasa) De arbore de echilibrare nimic nu ați mentionat! Motor 261 CP în 3 cilindrii 1,6 CC și 370 Nm la 3000 de rotații pe minut e puțin? Motor de 1,5 cc și 200 CP în 3 cilindrii e puțin? De faptul ca motoarele în 3 cilindrii dau moment motor la turații mai joase decât unul pe 4 cilindrii nimic nu ați menționat! Agilitatea culmea, este mai buna ca masa motorului e mai mica ! Au destule avantaje! Chiar sînt și fiabile! Au tratamente DLC, au acoperiri cu grafen etc Cam asta!
@antonioapostol1665
8 ай бұрын
Aberează ca să obțină comentarii.
@chrisddr3
Жыл бұрын
Daca vrei ceva in 3 cilindri ai o singura optiune calumea. Consum excelent - sub 6 oras, extrem de agil, se aude f bine, pret sub 10.000€ nou, tractiune spate si prinzi suta mai rapid decat oricine de la semafor. Yamaha MT-09.
@valiblaj
Жыл бұрын
Mi-a placut asta!
@dannysupersport
Жыл бұрын
Sau Triumph Daytona 675
@liviu.e
Жыл бұрын
Tatăl meu are motoare 1.4 tdi pe un polo din 2001 și pe o fabia din 2010, iar la polo se simte cum vibrează motorul, fabia este mai ok, dar ca și fiabilitate sunt foarte bune, probabil pentru ca sunt 3/4 din 1.9 tdi.
@DanySiCeva
Жыл бұрын
nu se mai fac motoare ca pe vremuri
@liviu.e
Жыл бұрын
@@DanySiCeva În prezent este imposibil
@ram40andy
2 ай бұрын
Imi pare rau sa te anunt, dar tura asta spui BALARII.
@petergolicza4474
2 ай бұрын
Dar ce zici de Dusterul nou cu 1.2 midhibrid, 130CP. Cei care au testat numai lucruri bune zic despre cum lucrează motorul.
@GrimReaper333666
2 ай бұрын
Uneori mai ai dreptate( si un ceas stricat arata ora bine de doua ori pe zi ), dar acum ai dat.o in balarii rau de tot😂. La partea cu acceleratia brusca da, la restul nu, am condus masini cu 4, 6 cilindrii care vibrau mai rau decat ce am acum in trei cilindrii. Am un 1.0 turbo si la 3000 de ture am 150 la ora cu ac.ul dat drumu 3 persoane in masina, deci nu stiu ce aberezi acolo de turatii mari, iar ca fiabilitate sincer hai sa ne uitam la taxiuri sa vezi acolo 300-400 de mii. Cu insonorizarea din nou ai dreptate dar este galagie din cauza drumului cel putin la a mea, pana in 3500 de ture nici nu se aude motorul mai sus de turatia asta se aude turbo mai mult decat motorul in sine.
@aliasliviu7535
2 ай бұрын
Am co dus 17 a I o Fabia 1.2 benzina cu 3 cilindri, 64 cp. Este foarte fiabila ca masina de oraș. Cele spuse de tine,sunt adevărate, dar sa nu uitam ca mașinile în trei cilindri nu sunt masini de turație, de putere. Pentru ce au fost gândite sunt foarte okay.
@florianconstantin7796
2 ай бұрын
Nu ai dreptate,am avut pana acum 2 luni un logan1.2 aniversar în patru cilindri .pe care l am schimbat cu un sandero steway în 3 cilindri.Loganul era greoi în depășire,cu sandero e mult mai ușor.
@minodoru1922
2 ай бұрын
Pentru că are turbo
@MadBlazer89
Жыл бұрын
Thumper de enduro FTW. Un singur cilindru si mare 😂. Nu stiu daca te pasioneaza dar ar fii interesant sa faci un clip si despre configuratii de motoare pentru motociclete (un cilindru, doi paralel/V, 3, 4 in linie) 😁
@tzaranuuraganu
Жыл бұрын
Te pricepi și tu la motoare cum se pricepe mamaie la fizica cuantica. Întreabă șoferii de taxi, Uber care au 300-500 mii km cu logan 0.9 și pe urma dă-ți cu părerea...
@mirceatirban8569
Жыл бұрын
Caroseria rămâne și motorul îl bobinezi ca pe unul electric 😂.
@marincapavel1180
2 ай бұрын
Bănuiesc are o afacere cu mașinile mai vechi
@petrarubogdan2885
Жыл бұрын
Ai condus vreodată 3 cilindri turbo? Ma refer la 2020 plus. Peugeot 308 1.2 3 cilindri 130 cp, 6 trepte ușoară și bate la fund multe afumatoare cu asa zise 2 litri, 2.5 litri și cu consum mai mult decât decent. Video plin de aberații.
@mihaiblackfury
Жыл бұрын
Cred că face flame pentru vizualizări chiar dacă nici el nu crede tot ce a scris.
@sirbucristian3890
Жыл бұрын
Am un 1,2 tdi merge de rupe, nu stiu de unde ai tu aceasta impresie ca nu are putere, ma țineam după audi a4 2.0 tdi, ca fapt divers. Fac 1200 km cu 45 l motorina, nu stiu ce tot zici tu acolo cu 4000 5000 ture 😂. Am aproape 300.000 km pe fabiuță și va spun ca în afara de fealingul de siguranță nu i lipsește nimic.
@istefan99
Жыл бұрын
Asa si eu cu polo 1.2 tdi 75 cai 2011 nu ma crede nimeni ca ma iau cot la cot cu motoare de 1.9 2.0 ...
@istefan99
Жыл бұрын
Si a mea are 265k km .
@sirbucristian3890
Жыл бұрын
@@istefan99exact 2011 am și eu, este combi, spațiu olala, nu ai siguranță în rest este belea
@marian-cristiancoman
Ай бұрын
Am un BMW 225xe din 2019 și sunt super mulțumit de el... Nu am nici o problemă din cele menționate de tine mai sus cu motoarele în 3 cilindri... Probabil contează și întreținerea mașinii și cum o conduci... Deci nu mașina e problema ci omul
@mircea55
6 ай бұрын
în 1985 am cumpărat un Suzuki swift 1000 cc aer conditional şi cutie automată. nu vibrații nu gălăgie economicos şi trăgea ca un cal.hhhhhh 250000 de kilometri fără probleme şi am vînduto la primul client.
@thymetalist
Ай бұрын
Um. Toyota GR Corolla are 3 cilindrii... si doar 100 de cai.. pe cilindru... 😄
@razvyjohn436
Жыл бұрын
Salut, Cred ca nu este valabil indemnul si pentru motorul 1.4 TDi de la Volkswagen (Lupo, Polo, etc)
@DamianChiarEu
Жыл бұрын
Ba vere ne-ai omorat cu motorul in 3 cilindri, nu-ti place am inteles gata
@BiblicResurces
Жыл бұрын
are timp liber destul..astia se nasc zilnic
@ionutciocan4213
Жыл бұрын
“Vere” nu-ți place titlul videoclipului dai skip. Eu ascult cu drag tot ce scoate omul asta nou,nu e videoclip pe canal sa nu-l fi văzută și ma amuz de fiecare data când vad ce masini cu motor de trotineta scot astia dar ma și întristez in același timp.
@adriansovejanu5359
2 ай бұрын
Când o să ai specialitatea și experiența lui, mai apari pe aici, cârcotași avem destui. Explică tu contrariul a ceea ce spune el.
@AryS4722
2 ай бұрын
Bai vere, omul ne atenționează la dezavantajele acestor motoare. Dacă unii fraieri nu s au interesat inițial și s au păcălit, asta. Înțeleg ca faci parte din categoria asta, dar nah, cu ocazia asta ai învățat și tu ceva. La următoarea masina, nu vei mai greși.😂😂😂
@RBT9202
2 ай бұрын
Mi-am luat o Skoda Fabia 2005, 1.2, 40KW...aur, ce sa zic. Cu clima pornita tremura toata, dar in oras este destul.
@kikiryki
Жыл бұрын
Argumentele sunt corecte dar premisele sunt comentabile. Un conducător de auto cu motor in 3 cilindri cred că stie ce mașina conduce, pe ce fel de drumuri conduce, in ce țară se da cu mașina și ce poate motorul și se adaptează el la ce poate masina si nu invers. Crezi ca aia ca mine cu Polo TDI in 3 cilindri de pe vremea intrarii in UE nu stiu că masina urcă greu in turatie, nuare zvâcnire și e puturoasa in depășire? Cine vrea motor mai bun sa scoată banu, nene... Puneti jos 30j de mii de euro să va zic ce să luați
@marianiles9360
Ай бұрын
Tipul de video: De ce sa nu iti cumperi 3 cilindrii? Fiindca nu-i place lui 99Veh. Daca mergeti pe canalul altora mai dotati intelectual in de ale vehiculelor (nu dau nume, Vlad totusi), veti auzi pareri reale despre motoare in 3 cilindrii. Pana atunci, cumparati-va subaru si toyota ca asa va spune 99veh. *insert clown emoji*
@Spotsmood
Жыл бұрын
@ionutenache2212
2 ай бұрын
Am de la job o Skoda Rapid, in 3 cilindri, consum in oras 7, consum in afara 6-7 depinde de modul de condus pot sa scot si mai puțin, consum de ulei, ma rog de ea în depășiri, suna ca un tractor Mai spun?😂😂😂
@BLACHUNENN
Ай бұрын
Eram sigur ca asta era autorul clipului😂😂😂😂😂 am avut un Tico, l-am luat cu vreo 165 mii,am făcut și eu în 3 ani in jur de 4o mii.. l-am vândut...mergea beton...cel care la luat mergea cu el prin Grecia... las-o tata moartă cu prostiile tale despre motoare in 3 cilindrii
@rauldincu7191
Ай бұрын
Cat de tampit sa fii sa-ti iei un Tico SH cu 165k ?
@BLACHUNENN
29 күн бұрын
@@rauldincu7191 pt că știam că duce...băi prostea...😐😐și oricum e vorba de 2oo2...capiș ??? (Drept in gura ta mă....cac....😂🤣😂🤣
@@BLACHUNENN ai luat sh cu 165k ai mai mers 40k și l-ai vândut.....știai că duce.....ești idiot prietene
@georgecovesneanu8114
20 күн бұрын
Tico și Matiz au motoare bune. Pot duce 400.000 km. @@rauldincu7191
@marceltodoran4207
2 ай бұрын
Audi A2 1.4 TDI an 2003 km 340k, rupe asfaltul.
@ionicastana-hw3qk
Жыл бұрын
Stai liniștit că rezistă.un ex concret este Matiz și au cate 200 mii km și tot merg așa ca....!!!
@serbanpopescu3038
Жыл бұрын
Excepție făcând GR Yaris!😉
@theslacker
Жыл бұрын
toyota aygo. 200k. merge impecabil. 6% oras, mentenanta super ieftina, distributie lant, fiabila. 440 lei asig pe an la b8. zgomotoasa, dar tine cu casa. singurul downsize ar fi rezistenta la impact. in rest, it's a toyota 😊
@silviuadrianpredoi8958
2 ай бұрын
Toyota Yaris , 1,5 ,3 cilindri , 125 cp si 80000 km. Masina merge exceptional. Acceleratie foarte buna, stabila . Cutie manuala 6 trepte. Fara vibratii , consum mediu de 6.9 cu mers 90 % in oras. Sincer , nu stiu ce spune omul asta , insa este clar ca are probleme de documentare sau/si de logica !
@batagoi
Жыл бұрын
Dețin acest motor de 4 ani , mașina fiind noua, nimic din ce ai spus pină acum nu se leagă.Multi dintre voi nu înțeleg că motoarele astea in 3 cilindri sunt foarte bine optimizate si sunt destul de fisnete iar referitor la zgomot,mai taie din el.
@mihaiblackfury
Жыл бұрын
Foarte corect. Plus că manipularea ieftină a lui Răzvan cum că motoarele turbo în 3 cilindri nu rezistă peste 400 000-500 000 de km este pentru copiii de grădiniță, nu pentru cunoscători. De ce? Pentru că și dacă ar fi adevărat în realitate nu interesează nicio familie sau persoană privată care își cumpără o astfel de mașină pentru că pe toată durata de utilizare a acelei mașini nu se vor depăși în medie 300 000-400 000 km(aproximativ 25 de ani de exploatare) indiferent câți șoferi vor folosi acea mașină. Eu am dat exemplul motoarelor Renault 0.9Tce sau 1,0Tce pentru că funcționează pe mașinile grupului Dacia-Renault de peste 10 ani și sunt considerate de majoritatea specialiștilor unele dintre cele mai fiabile motoare făcute de Renault. Dar obsesia lui Răzvan cu motoarele mici în 3 cilindri e incurabilă. 😊
@dragosl8338
Жыл бұрын
@@mihaiblackfury e cu dedicatie filmarea pt SH -uri, astea noi sunt niste mizerii in 3 pistoane, dar alea vechi "testate" cel putin 200 de mii de km sunt foarte bune ca "noi", e obligatoriu cel putin 200 de cai ca sa iesi din valcea altfel nu ai nici o sansa "moare" motorul in 3 cilindrii cand urca dealul...
@uimestema5067
Жыл бұрын
Audi A3 sportback 2021, motor 1.0 tfsi, te baga in scaun pe price rampa, fac proba oricand, acest baiat abereaza mult, cred ca e mai obosit capul lui decat in astfel de motor
@mp4338
2 ай бұрын
Singurul impediment este ca bujiile se vind in perechi. Este adevarat ca motorul poate fi dezechilibrat dar depinde de motor. Poate era mai bine in doi cilindri ca Oltcitul.
@contunicat7151
5 ай бұрын
Razvane, tocmai am ajuns, in cadrul acestui video, la "longevitate", unde laudai BMW-ul tau... Iar azi am vazut si video- ul in care ziceai ca iar ti-i s-a stricat BMW-ul. Nu stiu ce sa mai zic.
@adriansilaghi7107
Жыл бұрын
Dacă tăceai filozof rămâneai.
@Herasy88
3 ай бұрын
Ma uit la acest video si nu pot crede ce aud...eu am luat un sandero anul trecut nou si pot spune ca tot ce ai zis u aici sunt aberatii fara nici un fel de dovada inprimul rand vibratii iti pot garanta ca nu exista de loc am momente dupa un drum mai lung cand practic nuimi dau seama ca motorul este pornit longevitate ai cam dat-o in bara stiu lume care au sandero cu motor de 0.9 tce si au peste 200.000 de km fara sa atinga motorul doar revizii si alea de cele mai multe ori la peste 30.000 de km puterea este absolut fenomenala mai ales ca sunt turbo benzina care in orice moment distrug orice turbo diesel consumul e cam nasol la ele daca nu iti cumperi modelel cu gpl iar eu unul vin de al un bmw x1 xdrive de 178 de cai si da nu are demarajul acelei masini si nici stabilitatea acelei masini si nici confortul dar ....100 de lei merg o luna cu ea cu bmw 250 de lei o saptamina deci.....prea tare nu mai poti merge pe nicaieri pt ca sunt camere peste tot si prefer sa fac altceva cu banii mei decat sa ii dau la amenzi....iar faza cu demarajul la panta....cati ai vazut tu care merg in panta cu 80,90 sau 100 km la ora...hai sa fum seriosi....iar chestia cu piese after market pt motoare si asa nu era valabila care face treaba aia e un carpaci pt daca vrei sa repari un motor cum trebuie esti obligat sa ii pui pe el ce a avut din fabrica altfel nu va tine reparatia credema ca am mai fost cu masin la reparat si cam stiu ce zic iar daca ajungi cu motorul la refacut atunci cred ca e momentul sa iti cumperi alta masina pt ca nici un fel de mecanic incluzis aia din reprezentanta nu va mai putea face acel motor cum a fost nou NICIODATA.....lucrez in domeniul auto chiar in productie si credema ca ce instumente de montaj,calibrare si control avem noi nu le are nimeni si stii dc..pt ca acele instrumente sunt facute custom pt ciclurile de productie si control de care avem noi nevoie si nu le gasesti sa le cumperi.....deci mai usor cu criticile si parerile pt ca nu sunteti nici ingineri nici proiectanti si nu faceti altceva decat sa influentati lumea cu idei gresite pt ca adevarul este altul...voi nu vreti ca lumea sa treaca la masini noi pt ca magazinele voastre de piese auto nu prea mai vand daca masele trec la masini noi si voi stiti asta
@georgecovesneanu8114
20 күн бұрын
Am 0. 9 Tce și e foarte bun. Mai adaptează te dinți frumoși.
@luciano8825
Жыл бұрын
Depinde ce faci cu ea daca o ei pe firma faci bolt etc. faci 200k si ceva de km intr-un timp mai scurt dar ptr. un om normal care face cam 10k-15k km/an i-l va tine zeci de ani intretinuta cum trebuie !!
@cristianrepede8149
Жыл бұрын
Ani diferiți , dar matizu’ era sfânt ! Și l-am avut 12 ani 😁 !
@Chelborn
Жыл бұрын
Fratele conduce un matiz pentru livrari de 0.8 in 3 pistoane si e tanc 💪
@AlLuiPigus
11 ай бұрын
Asta cu lipsa de putere la 3 cilindri e cea mai mare prostie pe care ai spus-o. Pai tu ce compari? Compari un 1.0 in 3 cilindri cu un motor de 2.5? Compara cu un 1.2 sau un 1.4 in 4 cilindri de putere similara si apoi trage concluziile. Comparam mere cu mere, nu mere cu pere.
@dinuionescu7523
Жыл бұрын
Koenigsegg Gemera, motor camless de 2.0 l, 3 pistoane, 590 cp. 😜 Exceptia care intareste regula. 😉
@dolbyatmos9522
2 ай бұрын
1.9 tdi 105cp 3 cilindri 1100000km și încă merge ok!
@emilolteanu3685
Ай бұрын
E clar, ți-a sărit un cilindru ! Ar trebuii o mai bună documentare, dar cand ai impresia ca le stii pe toate, o mai iei si pe arătură !
@szeneszoltan8129
2 ай бұрын
Toyota Yaris GR, 3 cilindrii cu 261 -272 cp ?
@solaris3627
Жыл бұрын
Despre faina de mălai, pe care o recomandați?
@dragosl8338
Жыл бұрын
aia de la toyota😀
@ioncalancea
Жыл бұрын
Va rog,ce parere aveţi de motoatele honda CR-V 1.6 idtec 160 c.p?
@8prive286
Жыл бұрын
Motoare le in 3 cilindri au aproape 20 de ani … de ce zici ca sunt mai noi !?
@MariusViorelMicoroiu
8 ай бұрын
Și pe vremea lui Ceaușescu sau construit motoare in 3 cilindri UTB 445 tractorașe foarte bune!!!
@Kovaridavid85
Жыл бұрын
De la vag 1.4 PD TDI cel mai bun motor in 3 cilindrii. Consum mic si fiabil. Am deja 450.030 km cu motor nedesfacut
@Boblucian32555
Жыл бұрын
Nu e chiar asa un focus 1.0 ecoboost face cu stage1 mai agresiv 260Nm si 160cp fata de un 2.0 aspirat care are un cuplu mai mic
@Andrew-rp1uf
Жыл бұрын
0:40 speram ca de la 4 sa treci la 5 cilindrii ca ar fi fost interesant de aflat cum se echilibrează un motor cu numar impar de cilindri
@cosminardelean4609
3 ай бұрын
Logan 0.9 tce 3 cilindri chiar trage si îi foarte fiabil
@lazlaz4428
Жыл бұрын
Pai ia si construieste motoare . Daca astia fac doar motoare in 3 cilindri chiar crezi ca are importanta ce spui ????
@iuliulian308
Жыл бұрын
Este perfect adevărat tot ce a fost prezentat în acest material însă există două excepții de la aceasta regulă ( mă refer la fiabilitate și la proba timpului) motorul de Tico și cel de Matiz, sunt unele care și după 20 de ani funcționează după multe zeci de mii de km.
@停止五克停止五克
Жыл бұрын
Toate motoarele din gama Daewoo au fost bune, nu doar cele de Tico și Matiz. Dar erau mai bune pentru simplul motiv ca erau aspirate natural, nu forțate cu turbină, cum sunt cele din ziua de azi. Plus calitatea materialelor era una foarte bună, nu se făceau "reciclabile, cu cheltuieli puține" ca cele din ziua de azi. Am și Espero și am avut și Logan, și deși Espero e mult mai vechi, calitatea materialelor mi se pare mult mai crescută decât este la Logan. Să nu uităm că înainte mașinile erau cumpărate de oamenii avuți, deci oameni cu pretenții, astfel încât fabricile de mașini făceau lucruri de calitate și durabile. Acum e cu totul altceva. Se pune accentul în primul rând pe tehnologie (să aibă tot felul de senzori, camere video, poluare minimă, touch-screen, etc) și mai puțin până la deloc pe anduranță și rezistență în timp.
@iuliulian308
Жыл бұрын
@@停止五克停止五克 așa este 👍
@danielveres9728
Жыл бұрын
Asa poți sa spui și de .1.2 vti ca e fiabil sunt motoare și 200 k fara probleme .problemele sunt la cele turbo .
@BLACHUNENN
29 күн бұрын
@@停止五克停止五克 asta valabil la toate vehiculele...nu numai la logan
@Stefan-j6s
Ай бұрын
Dar în 5 cilindri nu sunt deschilibrate
@Stefan-j6s
Ай бұрын
De ce sunt folosite în WRC dacă nu sunt bune?
@TPC9711
Жыл бұрын
Totusi daca motoarele in 3 cilindri au întârzieri de putere de ce cei de la ford au trecut pe 3 cilindri pe Ford ST?
@robertcociu4347
Жыл бұрын
Eu am un Citroen C3 din 2018, aspirat natural (luat de nou) iar momentan o parte din dezavantajele descrise de tine nu le am (sper ca nici nu le voi avea) 90% din drumuri le fac in oras asa ca un 2.5 nu m-ar avantaja bara la bara in aglomeratia din Sibiu la anumite ore, in plus ajunge la puterea maxima la 2750 ture deci demaraj f. bun fata de multe alte masini cu motoare mai mari; am avut si o tigra de1.4 si o vectra de 1.6 dar mult mai slabe la demaraj ca citroen-ul ... la capitolul durata de viata a motorului nu-mi fac griji ca media mea e cam de 10k pe an :-). ps: poti lua un c3 la testdrive ca sa-ti faci o parere. Al meu e de 83 cai nu de 68 sau 110
@danielvasilepop1261
Жыл бұрын
Faina masina....! Ai grija cand inchizi usa ,ca de prinzi o mana se iarba intre prag si usa,nu mai pleci de pe loc....Poti distruge si ambreiajul....
@craiuciprian5874
Жыл бұрын
Cred că tu ai ceva cu brandul Ford și nu ști cum să-i critici pentru performanta lor ,eu am un Ford puma st linex automat de 1 litru și este foarte silențios și fără vibrații cum zici tu dar este foarte confortabila peste multe mărci ,așa că Ford este cel mai tare
@cristianvasile1256
Жыл бұрын
De obicei faci comentarii pertinente dar acum ai cam bulibasit-o. Vorbim despre motoare mici vs. motoare mari sau despre motoare în 3 cilindri vs.motoare în 4 cilindri?
@darkraft100
Жыл бұрын
Bines, hai acum cu motivele ptr care sa ne cumparam :))))
@mirceatirban8569
Жыл бұрын
Nu sunt
@mihaibaciu9352
Жыл бұрын
@@mirceatirban8569 exact asta aveam și eu în minte 😂
@relaxprinromania4862
Жыл бұрын
Salut! Am un Peugeot 107, din 2008, luat la mâna a doua, si consumul e de 6-7 litri, mai mult în oraș, drumuri scurte. Nu m-a dezamăgit nici in drumurile făcute prin țară . Am aproape 140000 km făcuți, vechime de 15 ani si deși e puțin gălăgioasă, s-a dovedit a fi de nădejde si iarna și vara. Într-adevăr, mai greuț pe pante abrupte, dar daca ii dai viteza corespunzătoare, ...duce bine!
@marcmarcel3474
Жыл бұрын
SALUT. Am o Fabie 1.2 din 2009 si 135000 si pe gaz de doi ani. Consumabile si atât
@CoajaCristiandance
Жыл бұрын
vibratia la loganul meu 0.9 este mult mai mica decat vibratia la un diesel
@b42kef
Жыл бұрын
Am Tico cu motor in 3 cilindri care a făcut luna asta 170k, nu papà nici un gram de ulei de la schimb la schimb (7-8k fac schimbul adică de doua ori pe an) Sunt motoare bune daca se pun pe caroserie ușoară
@Florin815
Жыл бұрын
Am avut ocazia sa conduc un golf 7 1.0 si iti dau dreptate doar la trepidatii in rest masina trage, este foarte silentioasa, consuma putin
@linu488
Жыл бұрын
+1, detin motorul asta si e fr sprinten,consumuri si taxe de intretintere foarte mici. Trepidatiile sunt in general la relanti,dar nu mereu.A mea are 50mii de km/2ani jumatate pana in momentul de fata.
@gv8731
Жыл бұрын
Da-ti jos chestia aia de pe fata , respectiv acea barba si mustata , arati Libidinos
@titelovidiu
Жыл бұрын
Soția are un Peugeot 308 1,2 , 3 cilindri, Turbo, 130 Cp. Mașina este mult mai manevrabilă decât cealaltă mașină a noastră un BMW 320GT din 2016 . Cei 130 Cp sunt destul pentru această mașină. Mașina este super echilibrată. Suntem foarte mulțumiți de mașină și ne-a surprins în mod plăcut. Este mult mai silențioasă decât BMW, iar în mod sport este o fiară.
@alexandru-constantingheorg164
Жыл бұрын
EE, eu tocmai ce am luat 😂😂 prea târziu
@optimisoptimus9491
Жыл бұрын
Motorul de 3 cilindrii supraalimentat de pe Toyota Yaris GR de 261 cp eu îl recomand. E o rachetă pe roți ce trebuie condus măcar o dată. Pentru masini micuțe de oraş, a doua maşină sau maşina prietenei/soției poate fi si în 3 cilindrii, de ex Sandero e cea mai cumpărată maşină nouă din Europa si nu sunt rele deloc,poți conduce din A in B cu costuri mici. Un exemplu de masină longevivă in 3 cilindrii este Daewoo Matiz/Tico ce a fost fabricat acum mai bine de 20 de ani şi functionează încă. Eu zic că o bună mentenanță va face diferența indiferent de motorizare.
@istefan99
Жыл бұрын
Polo 1.2 tdi 6r 2011. Ma iau la intrecere cu 1.9 de pe passat , audi a3 si le fac . Si cand le zic ca am 1.2 tdi 75 cai nimeni nu ma crede la cum fuge masina . Is problematice la injectoare atat. Si da trebuie sa il tii in turatii . Cum e sub 2000 ture daca vrei sa mergi cu el nu ai cum . Chiar si la 1900 ture se simte ca tractoru si ca sunet si ca vibratii
Пікірлер: 436