+Filip Kurkowski jak będziesz obrażał to cię zgłosze
@patrykmelka7307
8 жыл бұрын
"chuja ja zauważyłem" to mnie rozwaliło XD
@motorynkavlog3103
8 жыл бұрын
mnie też xd
@roberccikk
8 жыл бұрын
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@mateorololo5820
8 жыл бұрын
Wygrał XD
@ksiea
8 жыл бұрын
mnie i moją mamę też
@Blazer97
8 жыл бұрын
Marecki rozjebał ;D
@thefiregan2819
6 жыл бұрын
*2:38** Mój ulubiony moment :D*
@SzymonL8
8 жыл бұрын
To już gówno trzyma się lepiej buta niż ten klej :/
@marianpazdzioch8648
8 жыл бұрын
ale klej mniej wali...
@KK-go5jp
8 жыл бұрын
😂
@SzymonL8
8 жыл бұрын
+LogitFix A co, taki z ciebie "bysnesmen" że chciałbyś robić gówniany (dosłownie) klej?
@suchy1499
8 жыл бұрын
ja mąke
@ziomeczeqqxd5840
8 жыл бұрын
popieram
@BadCustoms
8 жыл бұрын
Te bloczki (tzw. suporeks) jest kruchy i miękki, mogłeś wyrwać jego kawałki z powierzchni bloczków. Spróbuj na murowanej ścianie z normalnych cegieł.
@ZyXELor
8 жыл бұрын
Widać na kleju ślady jakby po tynku. Gdyby powierzchnia miała trwardość i jednolitość np. ceramiki może nawet koła by zabuksowały przed odklejeniem
@BadCustoms
8 жыл бұрын
to mi nie wygląda na klinkier. Wcale nie jest takie gładkie. Obstawiałbym raczej zwykłą barwioną cegłę
@militaryexplorators8412
8 жыл бұрын
Dobrze mówi. Adbunio, słuchaj się tego pana
@qzynrav9158
8 жыл бұрын
Młody dobrze prawi...po za tym możesz spróbować najpierw z normalną osobówką, żeby nikt nie mówił, że twój był X set kilo cięższy.
@arekkondraciuk7187
8 жыл бұрын
w sumie fakt te bloczki sa przystosowane do nacisku na nie czyli nacisku pionowego.. lecz czuje ze to samo by się stało ze sciana ceglana ten klej jest dobry ale..nie do takich sim jakie tam dzialaja a naprzyklad bardzo dobry do klejenia listw przypodłogowych xD
@rodrigorodrigez6919
8 жыл бұрын
Adbuster Przed klejeniem czegokolwiek do gazobetonu polecam zagruntowac 5 krotnie warstwe klejona gazobetonu gruntem ceresit ct 17. Zobacz, ze klej nawet nie wniknal w strukture pustaka.
@bogus9912
8 жыл бұрын
Odpowiedź d) ścianka urwie tył jeepa :D
@mrPingwin7
8 жыл бұрын
fajne profilowe
@bogus9912
8 жыл бұрын
+marcin burzyński Dzięki ;D
@ErtywekPL
8 жыл бұрын
nie fajne
@bezkonserwantow3392
8 жыл бұрын
+marcin burzyński zjebane
@bezkonserwantow3392
8 жыл бұрын
+marcin burzyński twoj pingwin jest spk
@ucpiejmaciaty1766
8 жыл бұрын
Adbuster bardzo dobrze że robisz takie rzeczy chcemy więcej!
@Revdon_
8 жыл бұрын
Nie bardzo dobrze bo tu jest tyle zrobionych błędów w jego wykonaniu że jego zachowanie wobec Pattexa jest jak wystawienie grze oceny 1 i argumentowanie "gra się nie włącza" jak to robią dzieci, w swojej głupocie nie wiedzące że nie spełniają minimalnych wymagań.
@Revdon_
8 жыл бұрын
Dajcie mi suba! Zbieram na przycisk YouTuba! A on przekłamuje znowu w drugą stronę a ostatnio coraz częściej. A to że coś tam było każdy choć trochę spostrzegawczy by zauważył.
@elwirawojcieszek8693
8 жыл бұрын
Skoro tyle tych błędów to je może wymień, i potrenuj interpunkcję.
Zauważcie, że miejsce rozerwania nie znalazło się w kleju, tylko w murze. Na oderwanym kleju znalazła się warstewka materiału z pustaka. Lepszym podłożem rzeczywiście byłby mur ceglany, albo ściana żelbetowa. Wtedy być może odspojenie nastąpiłoby na głębokości warstwy kleju. Normy do badania klejów różnej maści właśnie w ten sposób analizują nośności - poprzez sposób odspojenia i przez jaki materiał przebiegło "pęknięcie". Podejrzewam Marku, że przeszło Ci to przez myśl. Jestem Twoim fanem, ale nie boję się stwierdzić, że brakło tu trochę obiektywizmu. Ale ślady oleju były zacne :D
@boskibosek
8 жыл бұрын
Zamiast używać betonu komórkowego spróbuj przykleić deskę do bardziej trwałej powierzchni typu cegła(klinkierowa wysokiej klasy byłaby najlepsza).Konsystencja kleju jest normalna, używam inne kleje (oraz kleje/uszczelniacze) i większość po zastygnięciu zamienia się właśnie w taką gumę.Łatwo się ją zrywa,ale jest kurewsko silna.Zapraszam do LM po nowe produkty (ja pracuje akurat w Lm w dziale budowlanym to wiem co mowie :D). Pozdrawiam i owocnego powtórzenia próby ;)
@Hardkore3
8 жыл бұрын
Dokładnie, a dlatego powstaje ''guma'' jak klej zastygnie, ponieważ został on wzmocniony polimerami i one robotę robią ;)
@WudzWioski
8 жыл бұрын
Żeby przykleić Jeepa klejem... Tylko Adbuster mógł na to wpaść xD
@danielkupa4811
8 жыл бұрын
wudz wioski jest wszedzie
@intru3915
8 жыл бұрын
Polak potrafi
@kejczu2443
8 жыл бұрын
Ile razy mam powtarzać.. Są wakacje.. Więc wyjdź kurwa z domu..
@cavemann_
8 жыл бұрын
Ale pomysł był dobry xD
@jarowskis
8 жыл бұрын
pattex na to wpadł pierwszy
@zagrajmerka9760
8 жыл бұрын
To nie klej puścił gazobeton tylko gazobeton puścił klej. Na filmie widać, że cała powierzchnia kleju jest pokryta gazobetonem a w bloczku widać dziury po wyrwanych jego fragmentach. W reklamie deska przyklejona była na cegły, cegła ma o wiele większą wytrzymałość. Uważam, że test trzeba powtórzyć i zrobić to rzetelnie.
@celllabomanpl6470
5 жыл бұрын
Ale ten klej nawet deski się nie trzymał
@snake-hq9zt
5 жыл бұрын
Można spróbować
@bleyz3557
5 жыл бұрын
@FireBlock Ale cegła może mieć zupełnie inne właściwości, druty służyły do ewentualnego wyhamowania impetu deski gdyby ta jednak się odkleiła żeby nie uderzyła w samochód, powinien sprawdzić to jeden do jednego, przykleić do zwykłej cegły, gdyby adbuster użył nawet tego samego oleju co w reklamie deska zerwałaby się bo wytrzymałość tego kleju była zerowa, pewnie na lodzie by ja zerwał...
@Mikefurion
4 жыл бұрын
@@celllabomanpl6470 ale o czym TY mówisz ? ściągał go palcem pokolei od góry. połącz dwie szklane płytki wodą i ich nie rozerwiesz a jak zaczniesz po kolei podważać to puści. więc akurat Twój komentarz nie ma sensu...
@FilmoZnawca
8 жыл бұрын
gazobeton czyli inaczej bloczek komórkowy jest słaby na rozciąganie , zapewne klej odszedł z małymi kawałkami bloczku , spróbuj z czymś mocniejszym np. cegłami, bloczkiem betonowym lub silikatem.
@wiktorplutecki4884
8 жыл бұрын
Zgadzam się w 100%. Też uważam, że miało to duży wpływ na przebieg eksperymentu, klej zwyczajnie odszedł z warstwą bloczku, ściana z cegły klinkierowej powinna załatwić sprawę, aczkolwiek nie uważam żeby wynik eksperymentu był inny.
@cezarykoniarz5149
8 жыл бұрын
też tak mi się wydaje:)
@radektex4712
6 жыл бұрын
Taaak jak Tylko zobaczylem te pustaki wuedziałem ze to błąd. Gazbeton jest zbyt kruchy
@diamonddoog122
6 жыл бұрын
Dokładnie. Powinieneś powtórzyć konfrontacje na cegle bo gazobeton jest zbyt kruchy. Chodz wątpię ze na cegle da lepsze rezultaty ale dla uczciwej konfrontacji powinieneś to zrobić ;)
@marcinkowalski6877
8 жыл бұрын
Oto co się stało: bloczek gazobetonowy ma bardzo słabe parametry wytrzymałościowe : Wytrzymałość na ściskanie: od 1,5 do ok 7,5 MPa (w zależności od gęstości). Można go ciąć piłą ręczną. Cegła klinkierowa ma wytrzymałość na ściskanie ok 35 MPa czyli 7 do ponad 20 razy więcej. Wytrzymałość ta mówi nam jakiej siły nacisku trzeba użyć, aby taki boczek uległ dezintegracji - także jeśli będziemy go rozciągać (tutaj mogą być różnice w MPa ale nie oto chodzi w tym przypadku). Poza tym obie powierzchnie powinny być odtłuszczone, zagruntowane i suche. Konkluzja: klej pattex wytrzymał jednakże zdezintegrował bloczek do głębokości penetracji kleju. Aby dobrze oddać eksperyment, powinieneś użyć solidnej, nośnej ściany z cegły klinkierowej, ew. betonu zbrojonego, uprzednio ją oczyszczając i gruntując. Deskę miałeś lepszą niż smutni panowie, bo sklejka także może się rozwarstwić.
@mglpr0421
8 жыл бұрын
Takie coć to raczej to jego 1 auto by zerwało
@igortcgg
8 жыл бұрын
Warto jeszcze dodać, że wytrzymałość kleju inna będzie dla sił które działają prostopadle do płaszczyzny klejenia jeżeli będzie to siła przyłożona równomiernie na całej powierzchni, a inna w przypadku kiedy będziesz podważał i zrywał pojedynczy pasek kleju. Cała rzecz sprowadza się do tego co będzie większe - statyczna siła tarcia pomiędzy oponami a podłożem, czy też siła trzymania kleju na całej powierzchni (względnie wytrzymałość ścianki, deski, łańcucha czy zaczepu w samochodzie). Ogólnie - reklama mało uczciwa (mazidło pod oponami zmniejszające tarcie), ale sam eksperyment też mało udany i nie mówiący nic o rzeczywistej wytrzymałości kleju.
@Xiao7coltmania
8 жыл бұрын
Bloczek bloczkiem a jak wyjaśnisz fakt odrywania kleju od deski??
@KulegaRycha
8 жыл бұрын
panowie widzę obryli się na sesję xD
@igortcgg
8 жыл бұрын
KulegaRycha: Taaa... na tę poprawkową z fizyki 20 lat temu ;)
@krystianpaczkowski3233
8 жыл бұрын
2:38 Chuja, ja zauważyłem. xD
@kamilk.5618
8 жыл бұрын
Majster, a gdzie konfrontacja pocztowa? Druga runda miała być.
@shadowshadow7188
8 жыл бұрын
Też miałem o tym napisać
@jakzawsze1
8 жыл бұрын
Pewnie wszystkie paczki kurierzy zgubili xD
@tron012
8 жыл бұрын
Spokojnie, poczekaj z półtora roku i będzie.
@Felicja-el6bc
8 жыл бұрын
za rok może dwa schodami na strych odejdzie konfrontacja pocztowa XD
@MrShotare
8 жыл бұрын
Pewnie jeszcze paczki nie dotarły
@kejczu2443
8 жыл бұрын
Tylko ze "pieniaki" są miękkie.. i temu tak gładko poszło.. Powinieneś cegły użyć..
@aloschalevante8224
8 жыл бұрын
Ma tego jeepa ..Był już w Tube Raiders
@dominik7320
8 жыл бұрын
W reklamie była cegła
@K9L_IA
8 жыл бұрын
Ale zauwazyles ze on potem ręka bez zadnego wysiłku odczepił "klej" od deski (ktory powinien jednak trzymac jak stal)
@kreeir1372
8 жыл бұрын
Ten Jeep jest jego XD
@kreeir1372
8 жыл бұрын
***** czy ja to pisalem do ciebe? Nie.
@tom-px2dm
8 жыл бұрын
Bloczki, których użyłeś nie mają takiej przyczepności, kruszą się, przetrzyj po nich ręką to zobaczysz biały pył na dłoni... musiałbyś zagruntować, A najlepiej powtórzyć to na cegłach!
@patrykpalus5037
8 жыл бұрын
Bloczki, których użyłeś mają słabą odporność na rozrywanie i klej dobrze związał, ale wyrwał bok bloczka, więc musiałbyś użyć cegły lub wylać ścianę betonową
@discantous3026
8 жыл бұрын
to ma sens w 7:08 dokładnie widać szarą warstwę tego bloczku przyklejoną do "ciasta"
@RaasTaak
8 жыл бұрын
ja bym też materiały klejone zagruntował, aby pozbyć się kurzu i brudu, wtedy jest szansa że ten klej coś lepiej potrzyma ;p
@maksolejarz
8 жыл бұрын
Dokładnie(mowię to tylko żeby AdBuster przeanalizował to rozwiazanie z większa rozwagą)
@ola.waclawska6982
8 жыл бұрын
no to prawda dziadek to ze mną obejrzał i to samo mi powiedział
@donaldtask2691
8 жыл бұрын
ścianę betonową musiałby zagruntować
@Kopytkoo
8 жыл бұрын
a głupie ludzie pewnie myślą że "audiojungle" to zamierzony efekt i brzmi tak profesjonalne XD
@b00mbelek
8 жыл бұрын
O, mój mąż tutaj? Helloł
@Kopytkoo
8 жыл бұрын
+Natalia Kc żono moja ty tutaj ;D
@b00mbelek
8 жыл бұрын
+Kopytko No ja tutaj ;D
@rogal7days
8 жыл бұрын
+Kopytko Żono moja serce moje :D
@Kopytkoo
8 жыл бұрын
+Patryk Rogowski nie ms takich jak my troje
@DamianMicua
8 жыл бұрын
Teraz to sam zjebałeś konfrontację... te bloczki gipsowe ja pierdole. Lepiej gdybyś znalazł jakąś ścianę nie otynkowaną podobną jak na reklamie i do niej przykleił. W te bloczki co użyłeś wystarczy kopnąć w róg i się ukruszy
@Tomeo2134
8 жыл бұрын
+Mark X zaorane :D
@creditcep
8 жыл бұрын
own3d
@theron7362
8 жыл бұрын
Bloczki gipsowe ? Serio ? To jest gazobeton(tzw. beton komórkowy) geniuszu. Uderz głową w róg i zobacz czy się ukruszy.
@DamianMicua
8 жыл бұрын
Dobra mój błąd, ale nie zmienia to faktu, że te gazobetony są kruche jak zaschnięte psie gówno. Miałem dokładnie to samo, wystarczy upuścić taki na jakąś krawędź np schodek i pęknie na pół ...
@lokalnyprzewodnik4164
8 жыл бұрын
A ktoś w to napierdalał? No raczej nie, a siła z jaką działa się na jakiś przedmiot, jest inna w skutkach w zależności od metody, sposobu. Jak by rzucał Jeepem w ten bloczek to by pękł, ale jak ciągnie to inna bajka typie.
@5kubany
8 жыл бұрын
pustak pianowy?> użyj żelbetu zagruntowanego ! wyrwało fragmenty piany!~! nierzetelnie.
@ricoricco2552
8 жыл бұрын
dokładnie
@joannab-k3542
8 жыл бұрын
Dokładnie. Już nie wiem, kto dał większą plamę- Pattex czy adbuster?
@miruzxd2490
8 жыл бұрын
+RICO RICCO a poza tym to w reklamie była ceglana ściana czyli taką którą nie jest plaska tak ze ma większą powieżchnie styku i wcieć gdzie trzyma się klej
@ricoricco2552
8 жыл бұрын
oskar koszyk masz rację ;-)
@aluette1
8 жыл бұрын
wlasnie
@straightgym8764
8 жыл бұрын
To tak jak byś nakleił tę deskę na piasek.... :D Struktura tego kolcka jest bardzo krucha i nietrwała. :) Czyli naklej tak jak w reklamie do cegiełki... Pozdrawiam :)
@LubieOwnic
8 жыл бұрын
A jednak klej odrywał palcami z deski jak to wytłumaczysz?
@arturkowalewski1176
8 жыл бұрын
+DeadFrontierBySeba17 Nie odrywał, tylko z niezbyt dużą siłą odklejał.
@straightgym8764
8 жыл бұрын
DeadFrontierBySeba17 Zgaduję ze to troszkę jak z naklejką niby nima bata zerwa ją (złapać za środek i pociągnąć) ale jak podważysz od boku i pociągniesz schodzi jak po maśle :)
@kek_w6847
8 жыл бұрын
Dokładnie... wiele klejów równo rozłożonych trzyma 2 złączone elementy jak skur... a jak podważysz gdzieś kawałek to zejdzie cały plasterek.
@100lrczkk
8 жыл бұрын
gdyby ten "klocek był nietrwały jak piasek" to na tej desce co adbuster oderwał były by kawałki tego "klocka"
@mateuszgramza
8 жыл бұрын
Bloczek z suporexu nie będzie tak dobrze wiązał kleju jak cegła, która ma bardziej litą konstrukcję. Na spocie jest ściana z cegieł, spróbuj z taką:-)
@Humalien91
5 жыл бұрын
dokładnie lepszy był by solbet, który strukturą przypomina ceramike bo jest wypalany.
@M_szescpiec
8 жыл бұрын
ale ty jesteś durny adbuster, te bloczki są z bardzo kruchego materiału zrobione więc to nie miało nic prawa przetrzymać, powinieneś użyć cegły tak jak na filmie...
@PrzekopTV
8 жыл бұрын
Dokładnie i dziwię się że Ad buster tego nie skumał.!
@matiikmat
8 жыл бұрын
otóż to! O tym samym pomyślałem dosłownie w pierwszej sekundzie. Dodatkowo sama ścianka mogła być jakoś zaimpregnowana o czym nie wspomnieli w reklamie, bo to w teorii logiczne. AdBuster, nie nauczyłeś się jeszcze po wpadce z farbami? :)
@StudioTNPL
8 жыл бұрын
słuszna uwaga
@annjar3171
8 жыл бұрын
dokładnie to samo te bloczki to palcem skrusxysz/wydrapiesz sypią się jak piasek na pustyni. To powinny być cegły.
@boriszyc4242
8 жыл бұрын
ale też gdyby tak było to na kleju byłoby widać te resztki a ich tam nie widać
@Orgelbrant
8 жыл бұрын
AdBuster, nie chcę Cię martwić, ale wszystko zrobiłeś źle. Przede wszystkim zaś, nie przeczytałeś zaleceń na opakowaniu, gdzie wyraźnie jest napisane, żeby tego kleju nie stosować na powierzchniach pokrytych kurzem. Ty zaś zastosowałeś na powierzchnię, gdzie nawet nie tyle jest kurz, co całe pokłady pyłu. Nie doczytałeś też, ile powinien on wysychać. Mówisz, że 24 godziny. I to się zgadza, ale na warstwę 2 mm. Twojej to i tydzień byłoby mało. Nie wspominając, że jest ona po prostu za gruba. To nie zaprawa murarska - nie wolno tyle lać kleju! I na koniec... Nie tylko Ty testowałeś ten klej. Testowano go również w TÜV, chyba najpoważniejszym instytut certyfikacyjnym. I tam przeszedł wszystkie testy :) Życzę Ci, żeby Pattex nie okazał się tak wredny i małostkowy, jak Sokołów, bo z nawoływaniem do hejtu na Facebooku to już naprawdę przesadziłeś. Ale reklama tego kleju rzeczywiście żenująca. Szczególnie kradzież muzyki z AudioJungle. Pozdrawiam i powodzenia :)
@kamilmeira5310
8 жыл бұрын
zgadzam się z panem @up
@kamilamazurowska1321
8 жыл бұрын
częściowo się zgadzam. co do warstwy kleju to Adbuster nałożył tyle ile nałożyli panowie w reklamie
@Orgelbrant
8 жыл бұрын
Kamila Mazurowska - Czyli zdecydowanie za dużo. Tak, jak pisałem - reklama jest żenująco denna :)
@kamilamazurowska1321
8 жыл бұрын
No racja
@kwitol1
8 жыл бұрын
Każdy o kleju, o tym, że do kruchego pustaka przykleił itp, ale nie nie zwrócił uwagi, że w reklamie deska z hakiem jest przyklejona w linii poziomej w stosunku do haka w samochodzie, a to też ma wpływ ;)
@zosia3988
8 жыл бұрын
nie do wiary, AdBuster zajął się w końcu tym po co stworzył ten kanał
@Expertyza
8 жыл бұрын
Hm myślę że ścianka powinna być mocniejsza, najlepiej normalna ściana jakiegoś budynku, bo takie bloczki są słabe i to one się rozwaliły, a nie klej.
@ofikasty
8 жыл бұрын
ty tutaj?
@WujekFrancis
8 жыл бұрын
Ale klej nigdy nie zatrzyma tego potwornego momentu obrotowego.On by ci te cały fundamenty wyrwał jakbyś je przymocował :p
@pvzio
8 жыл бұрын
jak to one? przecież jak stały tak stoją nadal
@SupereKrakersik
8 жыл бұрын
bo klej puścił. Jakbyś bloczki obwiązał łancuchem to by je wyrwało bo cement by nie wytrzymał
@jankowalski3912
8 жыл бұрын
+Puzio Wiktor widzisz ze klej nieprzywarl do pustaka tylko caly klej zostal na desce bo tam zlapal a nie na gownianych niezagruntowanych pustakach ktorych nawet adbuster nie odpylil
@mariuszzajac9823
8 жыл бұрын
Jestem montażystą stolarki otworowej, okna, bramy itp. przez kilka ostatnich lat rozwinęło się mnóstwo systemów pozwalających zamontować stolarkę poza licem muru i wszystkie te systemy oparte są właśnie na nowoczesnych klejach hybrydowych. Po obejrzeniu konfrontacji ciśnie mi się na usta kilka spostrzeżeń. Przede wszystkim gazobeton jest podłożem słabo nośnym i pylącym, bez zastosowania odpowiedniego primera, typu gruntu który go "zwiąże" nie nadaje się do stosowania na nim tego typu kleju, dużo lepsza była by ściana z typowej cegły czy klinkieru. Kolejną sprawą jest wspomniany wcześniej primer, jest to specjalna substancja gruntująca która wiąże podłoże i dodatkowo wzmacnia połączenie. Wiem że firma PATEX w swojej reklamie nie stosowała niczego podobnego ale gdyby AdBuster pomalował pustaki tym specyfikiem to konfrontacja mogła by mieć z goła inny finał.
@marcin7118
6 жыл бұрын
Tylko, że ten klej palcami ściągał też z deski :D
@KazikPalec
8 жыл бұрын
nie mówię, że pattex jest och i ach ale kilka rzeczy do konfrontacji powinny zostać poprawione: zostało nałożone za dużo kleju, przez co nie mógł on się związać bo powietrze nie dochodziło. bloczki nie zostały zagruntowane, co negatywnie wpłynęło na moc wiązania
@scientific_paper
8 жыл бұрын
Moja propozycja: zmienić test na symetryczny, czyli skleić 2 dębowe, jedną przymocować łańcuchem do ściany, drugą ciągnąć. Według mnie jest spora szansa, że wytrzyma. Dla bezpieczeństwa można złączyć uchwyty obu desek luźnym łańcuchem. A jeśli odtwarzać dokładnie warunki wzorcowego eksperymentu (bez budowania ścianki) można złączyć deska-cegły-deska i ciągnąć za deski.
@kamilrolnik2
8 жыл бұрын
Albo np. rozciągać dwoma samochodami, ciągnikami lub tirami!!!
@janekk_
8 жыл бұрын
Ale chłopie jak nie znasz fizyki to nie wypowiadaj sie, siła bedzie większa i bedzie sie zmieniać co chwile z jednej i drugie strony na zmianę a do tego siła ciągnięcia bedzie 2x wieksz
@ExecutorAndree
8 жыл бұрын
Planujesz zrobić konfrontację konwencjonalnych sposobów na komary? Sprawdzić skuteczność itp. jak w przypadku niekonwencjonalnych. Na pewno wiele osób skorzystałoby z takiego video, zwłaszcza latem ;)
@zenit420
8 жыл бұрын
Jestem za!
@mkwasigroch
8 жыл бұрын
ja też za!
@lolomix492
8 жыл бұрын
jest juz :p
@danieldar8951
8 жыл бұрын
już było
@mkwasigroch
8 жыл бұрын
+Waleczny Janusz ok sorry ;)
@proplejer
8 жыл бұрын
1. Klejone powierzchnie dokładnie oczyścić z kurzu, pyłu, tłuszczów, oleju, bitumów, rdzy oraz zalegającej wody i innych substancji obniżających przyczepność kleju. Klej można aplikować na wilgotne powierzchnie, natomiast spajane powierzchnie nie powinny być narażone na stałe działanie wody. Jeżeli podłoże posiada nierówności, należy je wyrównać. Podłoże musi być stabilne. Jeżeli jest to konieczne, przed aplikacją należy zabezpieczyć taśmą papierową przylegające powierzchnie. chyba wszystko w temacie....
@Humalien91
5 жыл бұрын
nie da się oczyścić gazobetonu z kurzu i pyłu bez gruntowania.... to i tak wiele nie zmieni bo powierzchnia klejona może się zerwać, gdyż gazobeton jest kruchy.
@jacobvhs
8 жыл бұрын
Daj sobie spokój z fanpage'em Pattexa, tylko powtórz to z normalnymi cegłami, a nie bloczkiem betonowym, który jest tak twardy, że można paznokciami skrobać.
@Raf_P.
8 жыл бұрын
Źle dobrałeś materiały. Gazobeton to nie cegła! Moim zdaniem problem jest ze strukturą gazobetonu. Gazobeton to bardzo porowaty materiał. Ma sporą wytrzymałość na ściskanie ale bardzo małą na rozciąganie. Klej zwyczajnie oderwał zewnętrzną warstwę i tyle. Zdecydowanie lepsze są wypalane, dobrej jakości cegły - tutaj warstwa zewnętrzna trzyma się o wiele lepiej. Druga sprawa to zagruntowanie powierzchni. Gruntuje się niemal każdą powierzchnię klejoną właśnie po to aby nie było problemu z oderwaniem zewnętrznej warstwy.
@accordingone3598
6 жыл бұрын
Widziałeś tą twoją zewnętrzną warstwę gazobetonu którą rzekomo oderwał na kleju?? 🤔 Nie? To pewnie dlatego, że jej tam nie ma. A deska, od której oderwał klej ręką bez wysiłku? Zgadzam się, że cegła byłaby lepsza ale to nie właściwości gazobetonu zadecydowały o przebiegu tej konfrontacji...
@mesney6
6 жыл бұрын
@@accordingone3598 jej nie musi być widac, to mogą być drobinki
@accordingone3598
6 жыл бұрын
@@mesney6 Dobra, dobra. To nie zmienia faktu, że brakuje nam dowodów na to żeby taką tezę obronić czy nawet postawić. Klei nie został użyty niezgodnie z przeznaczeniem a nie zachował się w sposób choćby zbliżony do tego przedstawionego na reklamie.
@mesney6
6 жыл бұрын
@@accordingone3598 Tyle tylko że w reklamie została użyta cegła, ale już nie przeciągając tematu.
@terrazyciem7731
5 жыл бұрын
@@mesney6 No ale mimo wszystko klej powinien być przystosowany do każdej powierzchni więc gazobeton też powinien się nadawać do konfrontacji
@ByczekGalaz
8 жыл бұрын
Spróbuj tą drewnianą płytę przeszlifować papierem ściernym i odpylić, a ściankę możesz wykonać z cegły klinkierowej(jak już koledzy pisali), ewentualnie jakiś bloczek z litego betonu i jego też koniecznie odpyl i np. przemaluj preparatem gruntującym. Możesz też spróbować przykleić do konstrukcji metalowej i zobaczyć jak zachowuje się na innych materiałach
@yuriboyka6655
8 жыл бұрын
Po pierwsze obie ścianki powinny być zagruntowane :) Po drugie, suporeks się nie nadaję to takiego eksperymentu ponieważ jest kruchy, powinieneś przykleić deskę do cegły. Pozdrawiam :)
@burzkka
8 жыл бұрын
JAPIERDOLE! WCHODZE W FILMIK, KTORY KOSZTOWAŁ GO WCHUJ HAJSU CZASU I PRACY, A JEDYNE CO WIDZE TO KOMENTARZE TYPU PRZED 301, 200ŁAPEK W GÓRE ITD. LUDZIE WY JESTESCIE NAPRAWDE POJEBANI CZY UDAJECIE?! Ale się wkurzyłam XDD Super filmik, tak myślałam ze ten klej to gówno ale nie wiedzialam ze potrwa to az tak krotko! ;D
@TheJanekk12HD
8 жыл бұрын
tylko ze on nie kupił jeepa specjalnie do tej konfrontacji..
@patrycjaostrowska8590
8 жыл бұрын
skąd wiesz może tylko wypożyczył, albo już wcześniej planował nie myśląc o tym... albo pożyczył
@burzkka
8 жыл бұрын
Januszczyk, sam klej tani nie jest, płyty, łańcuch zreszta... o czym tu kurwa jeszcze dyskutowac bo ja nie rozumiem?
@aloschalevante8224
8 жыл бұрын
Ta.. .. Jak możesz lepiej zrób sam .. A AD BUSTER DAŁ RADE
@bujkot
8 жыл бұрын
+Patrycja Ostrowska Jeep miał już swoją premierę na drugim kanale który prowadzi z Bratem. ;)
@nocnegranietv
6 жыл бұрын
Na reklamie pattexa widze kilka rzeczy 1.po pierwsze test już był robiony bo zanim gość w aucie ruszy to ślad kół w bok już jest widoczny. 2. kawałek dalej widać że jest przyklejona druga taka kostka. 3. w momencie przyklejania przez 2 gości do ściany widać, że ząbki kleju u góry które wystają są na fudze ale w momencie kiedy oni puszczają tą kostkę te ząbki są powyżej fugi, 4. lewy górny róg kostki podczas przyklejania jest około 7cm od fugi miedzy cegłami po puszczeniu kostki rpzez panów juz tylko 2cm. 5.podczas ruszania widać że pod kostką jest puł z wiercenia, czyli cosbyło wiercone .
@kilimangan
8 жыл бұрын
jakimś dziwnym trafem ten filmik zniknął z internetów
@otobi8363
8 жыл бұрын
prawa autorskie? oszukiwanie? niee, pewnie misclick czy coś :x
@kilimangan
8 жыл бұрын
Shinobi Ukrytego Pączka pewnie ta :/
@margon80
8 жыл бұрын
6:30 fajny pies w tle... Ma tam jakiegos przyjaciela/przyjaciolke czy tak solo trenuje ? :D
@gaja-gaja
8 жыл бұрын
On się drapie.
@arturzieba8055
8 жыл бұрын
+gaja gaja nie jestem tego pewien xddd
@shaden99
6 жыл бұрын
margon80 To Yoshi. Chyba.
@JanKowalski-lf5kg
8 жыл бұрын
Użyłeś tutaj betonu komórkowego, jak wiadomo takie bloczki są bardzo kruche. Ja bym zmienił tutaj bloczki na inne np. na betonowe które są znacznie twardsze
@jarosawkamczynski5485
8 жыл бұрын
Na reklamie ściana była z cegły-chyba klinkierowej więc ściana do testów również powinna być zrobiona tak samo. Nie wiem tylko na ile zmieni to przyczepność kleju, niemniej reklama jasno pokazuje, że płyta były przymocowana do ściany z cegły tak mocno, że nawet jeep nie był w stanie jej oderwać. :)
@michu2609
8 жыл бұрын
Dokładnie, adbuster coraz więcej robi takich błędów. Mógłby przynajmniej skonsultować budowę tej ścianki z budowlańcami. Powinien powtórzyć test, a jako ściany użyć np bloczków fundamentowych betonowych B20 w góre.
@maniek7608
8 жыл бұрын
7:47 przypatrz sie na te metalowe linki ktore sa przytwierdzone do scanki.. wydaje mi sie ze przez to tak to wyszlo w reklamie
@pilarek19994
8 жыл бұрын
że nawet jeep nie był w stanie jej oderwać? na logike tak mała powierzchnia jak ta przymocowana płyta nie jest w stanie utrzymać samochodu na sam klej -.- Może to właśnie płyta w reklamie została przytwierdzona na jakieś śruby/wkręty
@Maltechnik.Chojnice
8 жыл бұрын
+Voland K też mnie to wkurza. mógł wziąć murarza do testu. W reklamie nie użyto deski tylko sklejki. Uczciwie by było na początek zrobić próbę ze słabszym samochodem.
@buchomik9101
8 жыл бұрын
Wydaje mi się, że te linki były tylko po to żeby w razie gdyby deska się oderwała, nie wybiła tylnej szyby samochodu :D
@majkz1838
7 жыл бұрын
HU JU GONA ŁOCZ? AD BUSTER! TURURURU XDD
@rutra851
7 жыл бұрын
MisiaczeQ The Player siema
@majkz1838
7 жыл бұрын
arczi arczi Kto ty xd
@glanowsky8013
4 жыл бұрын
CHU JA, JA ZAUWAŻYŁEM
@lonio72
5 жыл бұрын
Jest poprawiona wersja? I skoro czepiasz się przepisów (prawa autorskie) to czy dostałeś pozwolenie na budowę ścianki? Skoro ma fundament potrzebne jest pozwolenie.
@patrykpopielarz
5 жыл бұрын
😂 XDDDDDDDDD
@pipi9419
8 жыл бұрын
AD ! przy nagrywaniu na grenscrenie poza wykluczowaniem zielonego trzeba usunąć halo zielone wokół siebie bo to trochę kole w oczy :P przyjrzyj się np. 7:32 między palcami wyraźnie masz zielony ! w reszcie materiału jest tylko lekko widoczne ale widoczne ;) w przyszłości oczekuję dokładnie zrobionego materiału :P
@SitoCW
8 жыл бұрын
TYŚ TO PRZEJEBANY ŁEB JEST, DAJ MU WIĘCEJ PIENIĘDZY, ŻEBY PŁACIŁ ZA OBRÓBKĘ PROFESJONALISTOM...
@skate6788
8 жыл бұрын
Sito Cw.. matka cię nie nauczyła że capslockiem się nie piszę? A doprowadzenie greenscreen'a/chroma key do "normalności" to podstawy obróbki wideo.
@milekpe
8 жыл бұрын
pierwszy raz cie widze na czymś innym niż rapie :D Siema
@XVRYbeats
8 жыл бұрын
Ale wiesz, że żeby to naprawić to trzeba się pobawić max 3 suwakami np w takim sony vegas? xDDDD
@bartoszbartosz2366
8 жыл бұрын
ja tam żadnego halo nie widze
@szymonwojtowicz1075
8 жыл бұрын
Co tak często te filmy. Nie nadążam
@TheMargoyou
8 жыл бұрын
@AdBuster zrób konfrontacje najostrzejszych papryczek na świecie :D
@michapazdan8922
8 жыл бұрын
Za kierownicą musi być łysy.To tak działa chyba.
@Grzegorz_K.
8 жыл бұрын
Podpisałeś się nazwiskiem obrońcy grającego w naszej reprezentacji bo jest na topie, a Ty chcesz być taki fajny i masz nadzieję, że wszyscy będą zwracać na Ciebie uwagę? Czy na prawdę jesteś Michałem Pazdanem? Dobra, nie oszukujmy się. Nie jesteś Pazdanem. W filmie, który niedawno obejrzałeś jest sporo gadania o prawach autorskich. Nie masz własnego nazwiska? Albo własnej ksyw? Jesteś aż tak mało kreatywny żeby wymyślić cokolwiek?
@michapazdan8922
8 жыл бұрын
+Greg Thomas Tak
@Grzegorz_K.
8 жыл бұрын
Michał Pazdan Rozumiem, że to odpowiedź na ostatnie pytanie.
@michapazdan8922
8 жыл бұрын
+Greg Thomas Tak.Ale nie bij :/
@Grzegorz_K.
8 жыл бұрын
Jacob Kobrzynski Do kogo to?
@Ketchup87CM
8 жыл бұрын
2:10 - "obrotomierz" :)
@RevoTph
8 жыл бұрын
Po pierwsze w reklamie łancuch był równolegle do podłoża, a nie pod kątem . Działają inne siły i łatwiej było odkleić. Po drugie fakt bloczek miał porowatą powierzchnie , lecz jego struktura jest pełna pyłu . Po trzecie, na taką ilość kleju warto byłoby dać więcej czasu . Uważam że konfrontacja niewypał, nie to że obstaje za pattexem ale bądźmy uczciwi i przeprowadźmy test w odpowiednich warunkach ( pomijając nasmarowane podłoże olejem :D )
@mroczny_kikut
8 жыл бұрын
Audiojungle xD
@Milosnicy4Kolek
8 жыл бұрын
Ja mam pomysł co poszło źle :) służę pomocą
@NotTheRest
8 жыл бұрын
Pomóż najpierw swojej ortografii :-)
@billymanager8295
8 жыл бұрын
+driftoholik jaki błąd ty tu widzisz?
@NotTheRest
8 жыл бұрын
Maciej Kowalski już poprawił :)
@Milosnicy4Kolek
8 жыл бұрын
+driftoholik taki z niego sprytny zwierzak :-P
@Milosnicy4Kolek
8 жыл бұрын
+driftoholik taki z niego sprytny zwierzak :-P
@XaNtoR
8 жыл бұрын
Jak zwykle świetnie! Lubię Cię oglądać :)
@balrogos
8 жыл бұрын
Zle wykonany test powinien byc z cegly a nie gazobetonu zwazajac ze gazobeton jest tak kruchy, i odkleila sie razem z klejem wierzchnia czesc gazobetonu.
@djdiablo99
8 жыл бұрын
Pewien mały szczegół...... może lepiej przyklej płytę do jakiegoś muru z cegły lub kamienia (bloczek który został użyty jest za kruchy!!! ) ps. w tej konfrontacji dałeś dupy :p
@80Tommekk
8 жыл бұрын
Dokładnie. Do takiego bloczka nie można nic przykleić bo jest zbyt chłonny. Może jakby to zagruntował...
@unitra304
8 жыл бұрын
Kolega ma racje. Gazobeton ma pory które wykruszają się pod byle drapnięciem. Mur z cegły będzie lepszy. A za "obrotościomierz" należy sie order cebulactwa :D
@Xiao7coltmania
8 жыл бұрын
może i bloczek gazo betonu jest kruchy ale chyba przegapiłeś fakt że klej można było oderwać od deski z niewielką siłą za pomocą dłoni ;)
@igortcgg
8 жыл бұрын
Xiao7coltmania: pracujesz dla konkurencji pattexa? Bo siejesz tym samym komentarzem gdzie popadnie i ignorujesz to, że Ci ludzie odpowiadają na "zarzut"
@Xiao7coltmania
8 жыл бұрын
igortcgg Masz jakieś pokrętne myślenie. Niby dla której konkurencji mam pracować?? i jak można wywnioskować po tym co napisałem że w ogóle pracuje w firmie która ma coś wspólnego z klejami. Szybciej to ja podejrzewał bym Ciebie, wychodzi na to że za dużo nawąchałeś się oparów kleju i dostrzegasz (patrz halucynacje) coś w mojej wypowiedzi czego tam nie ma.
@dumston
8 жыл бұрын
W reklamie w pełnej wersji z oryginalnymi wstawkami (chyba z rynku włoskiego) jest Drying Period 10 Days (trochę więcej niż 24 czy 72 godziny). W polskiej oruginalny montaż reklamy zastąpiły polskie tablice z napisami "po pełnym utwardzeniu" itp :)
@2kMario
8 жыл бұрын
Tez uwazam ze gazobeton jest zbyt delikatny na tego typu test , surowa cegla albo bloczek z Betonu i klej bedzie sie trzymal powiezchni 2x mocniej
@Tomeo2134
8 жыл бұрын
i tak i tak nie da rady.
@Humalien91
5 жыл бұрын
@@Tomeo2134 nie da rady ale też nie puści tak łatwo
@dzikigameplay
8 жыл бұрын
Zgadnijcie jaką reklamę miałem po prawej stronie
@sfsgfsfgsd8771
8 жыл бұрын
też miałem z patexa hehe
@sikor2117
8 жыл бұрын
ja też
@adrianpajor2693
8 жыл бұрын
Zgadnijcie jaką reklamę ja też miałem po prawej stronie :D
@asgkisielinandzg2992
8 жыл бұрын
pattex?
@Karekso
8 жыл бұрын
A ja ni mam reklam po prawej :E #AdBlock
@GRMAZUR
8 жыл бұрын
1) Bloczek dość kruchy jest 2) Można by się przyczepić punktu zaczepienia łańcucha w aucie w reklamie praktycznie ciągnie prosto do przodu u Ciebie do góry bardziej co za tym idzie łatwiej wtedy może puścić klej. 3) no i długość łańcucha choć tu nie ma różnicy
@BraveSoulPL
8 жыл бұрын
jak można cokolwiek przykleić do gazobetonu?
@HeromeinPVP
8 жыл бұрын
Hahaha :D
@mariuszdrabiuk448
8 жыл бұрын
Kiedy konfrontacja Velvet papier toaletowy vs aksamit? Pozdrawiam wszystkich którzy to czytają łapki w górę może się doczekamy ;)
@filipkom1794
8 жыл бұрын
w reklamie łańcuch był poziomo, a na twoim był pod kątem co również może być przyczyną nierownomiernej siły działającej na deskę.
@posterlunki
8 жыл бұрын
Nie lepiej znaleźć stary budynek opuszczony budynek i tam test zrobić? bo tak naprawdę na takim bloczku to se możesz taśmą klejącą przykleić a nie robić test.
@FanulQa
8 жыл бұрын
"znaleźć stary budynek opuszczony budynek i tam test zrobić", naruszyć konstrukcję, spowodować katastrofę budowlana, iść do pudła. Świetny pomysł. Poza tym bloczek wytrzymał, klej nie więc czego się czepiasz?
@franekkimono7012
8 жыл бұрын
Marto, czy wyrwanie kilku cegieł ze ściany albo zawalenie całej ścianki = 100% demolka? Bo śmiem twierdzić, że przesadzasz.
@FanulQa
8 жыл бұрын
Franku, śmiem twierdzić, że przewiduję konsekwencje. Nie wiesz jak zakończy się taki test- czy usunięciem paru cegieł czy zawaleniem ściany czy całego budynku. Ponadto, żyjemy w przykrym kraju, w którym jeżeli coś nie jest moje mogę to sobie bezsensownie niszczyć. Może kolega, który zaproponował opuszczony budynek zaprosi AdBustera do siebie do domu aby tam przeprowadzić test? Czemu niszczyć budynek, który należy do kogoś innego? Niszczenie mienia (czy to publicznego czy prywatnego) też pociaga za soba pewne konsekwencje, z których część gimbazy tutaj niestety nie zdaje sobie sprawy.
@posterlunki
8 жыл бұрын
Marta Tempes to miał być żart xd? albo pisanie nieumyślnie postów na YT?
@franekkimono7012
8 жыл бұрын
Marta Tempes Ohoho, zaczyna się typowa ściana tekstu. Bo oczywiście trzeba się rozpisać żeby jakoś posklejać fakty do kupy i to co się wcześniej napisało nadal miało jakiś sens, czyli "wyszło na moje" :) Słabiutko przewidujesz konsekwencję, bo ściana ścianie nie równa i wiele można zburzyć bez naruszania konstrukcji, a co do własności zawsze można ustalić z właścicielem czy możne przeprowadzić tego typu test. Co ty na Marto? :)
@BartoszAtek
7 жыл бұрын
Łukasz Budowlaniec obalił całkowicie Twój film. Pattex na płytce stalowej 12x12 przyklejonej do posadzki wytrzymał prawie 900KG! A przy teście na klejonej drewnianej płycie wytrzymał podobnie...
@somebody4363
8 жыл бұрын
Ja myślałam, że ta deska pieprznie i obije samochód xd
@dejvs
8 жыл бұрын
No widzisz - deska pieprzła, a samochodu nie obiła. Jak to możliwe? Jest w tym celu zrobione zabezpieczenie - przyjrzyj się.
@somebody4363
8 жыл бұрын
Aa, już widzę. Dzięki
@kunaa4
8 жыл бұрын
Konfrontacja tyle warta co ta reklama... klej skleił pył z suporka.
@ravmuszynski
8 жыл бұрын
Dokładnie, ja bym opierdolił jakimś unigruntem, i deskę też jakimś specyfikiem, żeby było pewne.
@Sefyado
8 жыл бұрын
Grunt to gowno ... porządnie wymyć deskę i odtuscic i ewentualnie gruntem ale pod puc ten z piaskiem zeby lepiej przywarlo
@43343423267
8 жыл бұрын
dokładnie ta sama myśl
@trombiki
8 жыл бұрын
hahahah kocham ten kanał. :) Życzę diamentowego buttona :D
@cziko7000
8 жыл бұрын
Szanowny Panie Łukaszu, Dziękujemy za kontakt i Pana wiadomość. Z dużą ciekawością przyjęliśmy fakt ponownej próby testu produktów Pattex przez Adbustera, szczególnie po tym, gdy kilka lat temu podwieszony do imitacji sufitu testował nasz klej błyskawiczny Pattex SOS z bardzo dobrym skutkiem. Niestety w przypadku ostatniego testu zabrakło kilku ważnych elementów, koniecznych przy prawidłowym stosowaniu klejów montażowych, a szczególnie przy tak ekstremalnych obciążeniach jak te pokazane w naszej reklamie. Są to: 1. podłoże - zastosowany betonowy bloczek ma sypką i zbyt słabą powierzchnię - nie jest odpowiednim materiałem do tego testu 2. ilość użytego kleju - na naszej reklamie jest 2 razy więcej pasków kleju, które dokładnie wypełniają klejoną powierzchnię, zapewniając maksymalną przyczepność 3. czas schnięcia - zgodnie z informacją podaną na etykiecie produktu czas schnięcia to 2mm/24godziny, co jest typowe dla klejów montażowych. Czas schnięcia błędnie odczytany przez Adbustera nie pozwolił na uzyskanie właściwego utwardzenia i maksymalnej siły wiązania 4. użycie łańcucha - oba końce muszą być zaczepione na tej samej wysokości, w innym przypadku działają zupełnie inne siły. Dodatkowo sam łańcuch powinien być napięty przed próbą finalnego zrywania. Wszystkie w/w elementy sprawiły, że warunki testu odbiegały dalece od warunków naszego reklamowego eksperymentu i niestety nie są odzwierciedleniem naszej reklamy. Zauważyło to także wielu widzów, czemu dało wyraz w swoich komentarzach pod filmem. Dodatkowo chciałbym zapewnić, że nie użyliśmy w naszej reklamie żadnej substancji, aby zwiększyć poślizg pod kołami samochodu. W 35 sekundzie reklamy dokładnie widać, iż podczas rozpoczęcia testu padał deszcz, stąd w końcówce testu powierzchnia w miejscu, gdzie stały koła samochodu była wciąż wilgotna. Z poważaniem Paweł Wojtyłka Business Unit Adhesives Technologies Brand Manager
@paweu125
6 жыл бұрын
Ch*ja zauważyłem .
@stalowaroza3192
6 жыл бұрын
Kim jest Łukasz?
@sanzero651
5 жыл бұрын
Zapomnieli o audio jungle wspomnieć
@yayen.92
5 жыл бұрын
AŁDJO DŻANGYL
@julexon.
5 жыл бұрын
Taaaaa to po co postawiłeś pod kołami OLEJ
@lowsanity1073
8 жыл бұрын
tylko ja miałem reklame tego kleju w prawym górnym rogu youtuba
@jakubduda4009
8 жыл бұрын
ja też
@emiknightplayer1452
8 жыл бұрын
lol ja tez
@kubaj9868
8 жыл бұрын
xd ja też
@szymon9964
8 жыл бұрын
ja terz
@szymon9964
8 жыл бұрын
ja terz
@jacekfree8060
8 жыл бұрын
Pan na fizyce mowil: klejenie polega na rozłozeniu jednej warstwy czasteczek kleju, doprowadzic do szybkiej dyfuzji
@asia5051
8 жыл бұрын
Reklama Pattexu z tym Jeepem i pozostałe reklamy pochodzą z kanału na YT "YouJustDo". W tej reklamie tylko w innym języku dali jeszcze piszczenie opon xD hehe i siła klejenia u nas jest ok 2N/mm2 a w innych językach 1N/mm2 xD
@MrPankoPanko
8 жыл бұрын
6:26 pies pewnie dyma ziomka z Pattexu ukrywającego się za budą xDD
@Witciu
8 жыл бұрын
Dafuq? Ej na serio tam coś się dzieje.
@thetofsonpl1592
8 жыл бұрын
on się drapie
@Z4kiim
6 жыл бұрын
AdBuster z 72h powinieneś poczekać tylko 24h, gdyż klej się przywiązał do deski a nie do "ściany" i deski Pozdrawiam
@czesterson2930
8 жыл бұрын
Oni w ogóle mają fanpage ? :D
@Elektrycerz1
8 жыл бұрын
Klej wytrzymał, to te bloczki były za słabe. Trzeba było użyć cegieł.
@mirasmtb3783
8 жыл бұрын
na reklamie ściana była z cegły palonej dokładnie nie widać ale pewnie klinkier, i to jest podstawowa różnica pomiędzy obydwoma próbami.
@oskarishhh873
8 жыл бұрын
jeep za hajs z yt i jeszcze koszulka z treca zajebiste połączenie :)
@wiler6645
8 жыл бұрын
pjeniondze skurwysyny
@SitoCW
8 жыл бұрын
i co kurwa, boli Cię dupa polaczku, że ma i jest mu dobrze?
@oskarishhh873
8 жыл бұрын
+Sito Cw chyba czegoś nie załapałes ;)
@SitoCW
8 жыл бұрын
oskarishhh czyli co prowo, ta ? ;)
@wiler6645
8 жыл бұрын
Nie chodzi mi o to że ma za YT dużo chajsu
@kasztan2126
7 жыл бұрын
4:42 co tam robi gaz pieprzowy?
@darekwisniewski5150
6 жыл бұрын
+GunTestPL po prostu jest, dużo ludzi trzyma gaz pieprzowy
@genralgrievous787
5 жыл бұрын
Leży ...
@Marjannahx
6 жыл бұрын
Ja wiem co się stało. Na reklamie ten bloczek drewniany nie trzyma się tylko na klej, jestem pewna że oczko do przeciągnięcia łańcucha wwiercili jeszcze głęboko w ścianę
@lichy-theslavjakub6904
8 жыл бұрын
6:26 co robi pies :D?
@sanczessco
8 жыл бұрын
Pies się drapie w głowę jak się to stało że Pattex nawalił
@lichy-theslavjakub6904
8 жыл бұрын
+sanczessco pies lapie sie za glowe
@534daro534
8 жыл бұрын
Rucha ziemie :D
@mister_dzemek_005
8 жыл бұрын
pie******oli się z kotem
@MaciekStaniec
8 жыл бұрын
Gaz pieprzowy w aucie na polskich kierowców? :D
@jakubl581
8 жыл бұрын
Też mnie to zdziwiło.
@ojciecgracz6744
8 жыл бұрын
Musi się jakoś od fanek odganiać - milion subów to nie przelewki. Pewnie stalkują go pod bramą i jak jedzie to musi pizgnąć gazem tu i tam, żeby uspokoić laseczki.
@opvcky
8 жыл бұрын
Co w tym dziwnego? Przezorny zawsze bezpieczny. Sam noszę ZAWSZE w kieszeni gaz.
@rubbers3
8 жыл бұрын
Mi wydaje się, że problemem jest materiał użyty przez Ciebie do budowy ściany. Ciągnąć płytę możliwe, że klej wyrwał kawałki betonu. To tak, jakby przykleić taśmę klejącą do podłogi posypanej piaskiem - przyklei się, ale i oderwie łatwo.
@The44kGaming
8 жыл бұрын
"...chujugonałocz?! aaadbuster!..."
@_xtreme.
8 жыл бұрын
6:09 JOKER :D . dobre
@AnginaxD
5 жыл бұрын
Ej lol serio szacun nie zauważyłem
@daber111286
4 жыл бұрын
kto to jest joker?
@MirekEm1
8 жыл бұрын
ten klej jak chyba każdy inny w tej konfiguracji z założenia musiał się podać, choć widać że odchodzi od deski to już niepokojące, myślę że ten sam eksperyment z klejem dwuskładnikowym hilti i ścianą z klinkieru dałby ciekawsze efekty :)
@solonakruffka8785
8 жыл бұрын
Ten film to pic na wodę foto montaż - wygłupy i tyle od początku było wiadomo, że z tym bloczkiem gazobetonu to nie ma prawa się trzymać z uwagi na powierzchnię i charakterystykę fizyczną bloczka. Nie rozumiem po grzyba było się w to bawić chyba tylko dla nabicia kolejnych wyświetleń przez plebs.
@Maycious
8 жыл бұрын
Tean pies :D 6:23
@szymonjurek2024
8 жыл бұрын
o kurwa xdd
@JordanLolo
8 жыл бұрын
haha :D
@jaken0
8 жыл бұрын
zobaczyłem to i dopiero po rąbanym 4 razie to zauważyłem Btw.: 623 - to linia autobusowa (KZKGOP)
@witekkowalski3789
6 жыл бұрын
Przykleiłes płytę do gazobetonu, w reklamie była ścianka z cegły ( gazobeton łatwo się sypie więc klej odszedł z cienką warstwą pyłu do którego był przyklejony)
@siergiejpiputkin3351
7 жыл бұрын
To nie klej nie wytrzymał a kruche bloki
@bartekll7068
8 жыл бұрын
AdBuster jak byleś mały to musiałeś chyba dużo kredy zjeść skoro taki pustak z ciebie. Użyj czasem cegły.. znaczy sie mózgu
@alternatywkiaaa5270
8 жыл бұрын
Powiedział gość z jakaś zjebana ikona na avatarze XD
@bartekll7068
8 жыл бұрын
Nieprzewidywalny ej, ale moja ikonę to ty szanuj
@HeraldRejn
8 жыл бұрын
Powiedział gość który nie zarobi na drogie auto :D A Pan z filmu z nudów sobie kupuje żeby się pobawić :D
@kajetanczerwinski3962
8 жыл бұрын
Raczej dla zarobku.
@alternatywkiaaa5270
8 жыл бұрын
jakaś napakowana różowo-fioletowa surykatka XDDD
@bartek02041991
8 жыл бұрын
W reklamie Pattex-a nie widzieliśmy jak jest zamocowane ucho do deski. Równie dobrze to ucho mogło tylko przechodzić przez deskę i mogło być przymocowane do ściany
@twoface5316
5 жыл бұрын
2:37 *_XDD_*
@cywilizowanydemon1600
7 жыл бұрын
Może chodzi o te takie druciki które są oplecione przy desce?
@kacperx3456
6 жыл бұрын
Cywilizowany Demon są po to żeby deska mu szyby nie wywalila xd
@mikey7737
6 жыл бұрын
Wiem co było nie tak. Ta płyta w reklamie po naklejeniu jej na ścianę nie miała wkręconej śruby z okiem a w następnym ujęciu jest już wkręcona, moim zdaniem, ta właśnie śruba była wkręcona i w tą płytę i w ścianę do której była przyklejona. Obejrzyj reklamę uważnie jeszcze raz. 😉
@jakubkowalski2595
8 жыл бұрын
5:25 Auto kupił na buty go nie stać xD
@maltix1039
8 жыл бұрын
kto ogląda mecz?
@adrianm2101
8 жыл бұрын
jaaaaa
@maltix1039
8 жыл бұрын
Janoosh Sky spokojnie
@quarry9038
8 жыл бұрын
+Maltix pierdol się
@fajnyyoutubepl2957
8 жыл бұрын
na pewno nie ty
@smyro2k
8 жыл бұрын
4:0
@karol3936
8 жыл бұрын
Wygrales ugotowanych!!! Gratuluje!!
@someoriginalname5660
7 жыл бұрын
6:27 czo ten pieseł w tle robi? O-0
@patrykmonte89
7 жыл бұрын
kopie
@oskarnie9915
8 жыл бұрын
ej czy mi się wydaje czy w reklamie te płyty są przymocowane do ściany linkami stalowymi?
Пікірлер: 3,5 М.