Mają już tyle tych Assassin's Creedów, że mogliby zebrać wszystkich bohaterów i wrzucić ich do bijatyki.
@quaz9
8 жыл бұрын
+Viadro Śmiechu i wszyscy mieliby prawie takie same zestawy ciosów :v
@venomsnake7349
8 жыл бұрын
+quaz9 Mokujin Mode on!
@RafalLazarski
8 жыл бұрын
+quaz9 To jest tak bardzo smutne i jednocześnie prawdziwe, co właśnie napisałeś... Aż mi źle się zrobiło :(
@helkat9876
6 жыл бұрын
Poczytnik no i nie ma
@bartosz5352
4 жыл бұрын
@@helkat9876 Teraz też nie ma
@Rafaczu
8 жыл бұрын
Grę przeszedłem, splatynowałem i ogólnie uważam, że była to naprawdę fajna odsłona serii. Teraz jeszcze tylko czas zabrać się za dlc ;)
@GothicPowerOfficial
8 жыл бұрын
+Rafałczu Ja też
@Rafaczu
8 жыл бұрын
Nie po prostu biegałem po mapie i kiedy widziałem jakiś wóz moich towarzyszy to wsiadałem do niego, odwoziłem towar tam gdzie mi minimapa pokazała i tyle - aż do skutku aż się trofka pokazała ;)
@sym3167
4 жыл бұрын
Wiem że spóźniona odpowiedź o 4 lata ale widzę że większości się gr podobała tym czasem ja skończyłem grać po paru dniach bo mnie po prostu znudziło na śmierć 😫
@ksawerysanewski4601
4 жыл бұрын
@@sym3167 pewnie dlatego sie wiekszosci spodobała bo nie była tak nudna jak unity chociaz parkour był tam jeden z najlepszych
@hurrdurr1868
4 жыл бұрын
@@sym3167 ja od gry nie mogłem się oderwać bo dla mnie ta gra to taka rewolucja bo wcześniej grałem w gry typu Mc terraria i inne takie z słaba grafiką a teraz gdy mam nowy sprzęt i mogę sobie pozwolić na gry z lepszą oprawą to poprostu nie mogę oderwać oczu chociaż by od ubrań postaci od tego że one się poruszają xD
@artimex723
5 жыл бұрын
Jakoś nigdy nie miałem ochoty przejść w Syndicate więcej niż paru misji, więc gra od kilku lat leżała zakurzona w szafce. Po ukończeniu najnowszego Assasin's Creed Odyssey postanowiłem jednak "zaliczyć" również Londyńską assasyńską przygodę. Na razie jestem na dość wczesnym etapie i muszę przyznać, że niesamowicie się wciągnąłem. Po pierwsze system Linek wspinaczkowych jest ŚWIETNY! Pamiętam, że kiedy pierwszy raz podchodziłem do gry (kupiłem tuż po premierze) nie spodobał mi się, ponieważ "psuł klimat". Szczerze po zagraniu w zupełnie nie podobną do innych Assasin's Creed Odyseję uznałem, że dobra seria to nie taka, która stoi w miejscu, ale taka, która wprowadza dużo świeśości i nowości, które usprawniają rozgrywkę. W Syndicate podoba i się nieśmiała próba wprowadzenia czegoś w stylu aktywnego ruchu drogowego na miarę GTA, tylko że z wykorzystaniem wozów z końmi zamiast samochodów. Osobiście nie korzystam zbyt wiele z tego atutu gry, gdyż preferuję przemieszczanie się po dachach z pomocą linki, ale szanuję Ubisoft za próby wprowadzenia świeżości do serii. To co mi się jednak najbardziej spodobało w tej odsłonie serii to niezwykle ciekawe charaktery głównych postaci - Jacoba i Evie. Bohaterowie są zrobieni tak wyśmienicie, że mam wrażenie jakbym czytał książkę, a nie grał w grę. Problemem AC od zawsze byli puści bohaterowie. Altair - szkoda gadać. Ezio - Można powiedzieć że jest troche zawadiacki, ale ogółem jego charakter to połączenie D'artagnana z Supermanem. Connor - Mimo że 3 była moją ulubioną częścią serii, to sam bohater już niezbyt przypadł mi do gustu... Jestem w stanie zrozumieć popularny koncept mściciela, ale szkoda, że poza pragnieniem zemsty nie ma on żadnych innych cech. Edward - w Black Flag Ubisoft postawił znacznie bardziej niż w poprzednich Assasin's Creedach na charakterystyke postaci i wyszło im to nieźle... Przodek protagonisth "trójki" jest nieco badassowym piratem, co niestety nie jest aż tak uwypuklone jak bym sobie życzył. Arno - Unity było też jedną z moich ulubionych odsłon serii. Uwielbiam wprowadzenie romansu i wciąż nienawidzę Ubisoftu za końcówkę tejże części AC. W Origin nie grałem sorry. Aleksios/Kassandra - właściwie postać nie ma swojego charakteru. Wszstko zależy od pojedynczych wyborów jakie gracz podejmuje. Właściwie są 2 drogi rozwoju charakteru naszej postaci - Totalnie zły zabijaka, który morduje każdego i jest porąbany, albo Spokojny i opanowany misthios, który podejmuje decyzje logicznie lepsze. Pominąłem też protagonistów serii pobocznych ponieważ o pustce nie ma potrzeby rozmawiać. Teraz popatrzmy na protagonistów Assasin's Creed Syndicate: Jacob - działający nieco pochopnie zawadiaka, który potrafi rozśmieszyć gracza a pomimo to wciąż być Badass as fuck. Evie - Inteligentniejsza z rodzeństwa, podejmuje rozsądne decyzje i stara się działać po cichu, pomimo tego lubi żarty i często lubi postępować jak jej brat. Tyle w temacie. Ogółem gra 10/10. Polecam każdemu. I tak nikt tego nie przeczyta ale co mi tam... lubię zmanować czasem godzinę swojego życia 😁
@kaisal2414
Жыл бұрын
Fajnie się czytało
@ajapatyka
3 жыл бұрын
Odkopuję recenzje gdy wróciłem do syndicate’a po latach i powiem szczerze , gdy już odpocznie się od formuły starych asasynów na korzyść tej nowej rpg’owej to przejście syndicate jest bardzo orzeźwiającym doświadczeniem. Sadze ze gdyby nie to ze była to kolejna cześć cyklu z rzędu to ludzie dużo bardziej mogliby ja docenić ponieważ ta gra jako wirtualny plac zabaw działa świetnie i jest to chyba jedyna cześć serii, która nosi znamiona skradanki będąc równocześnie grą akcji , w pozostałych częściach czułem jakby skradanie było zawsze wrzucone trochę na sile na jak najprostszym modelu, tutaj jest lepiej , a znowu w najnowszych częściach ciężko zabić nawet nieświadomego przeciwnika jednym ciosem skrytobójczego ostrza. Polecam zagrac w syndicate jeśli ktoś chciałby wrócić do kreda, ale zagrac w cześć w która może wcześniej nie grał . Zdecydowanie warto.
@oskarmajewski9119
2 жыл бұрын
+1
@MultiKamil97
Жыл бұрын
Mam to samo. Grałem w Syndicate przed zagraniem w Origins w 2018 roku i nie licząc różnych błędów optymalizacyjnych jak freezy podczas jazdy powozem, gra mnie mocno nużyła bo formuła już była tak wypalona, że czułem ogromne zmęczenie materiałem. Teraz jak jestem po przejściu całej nowej trylogii, to wróciłem do Syndicate, jako że był ostatnią odsłoną tej starej, klasycznej serii i o wiele lepiej mi się grało. Optymalizacyjnie udało mi się pozbyć freezów dzięki zmianie AA z FXAA na TXAA a sama rozgrywka o wiele więcej mi przyniosła radochy, bo w końcu mogłem przejść jakiegoś Assassin's Creed'a w 20 parę godzin a nie w ponad 160 jak to było w Valhalli 😁
@SEHUoo
8 жыл бұрын
Oglądałem już wielu recenzentów ale, odkąd zobaczyłem jak ty tworzysz filmy, nie oglądam nikogo innego :D Wesołych Świąt!
@Chodor101
8 жыл бұрын
Jak zawsze świetny materiał, czekam na special z okazji 1 000 000 subskrypcji :D
@Chodor101
8 жыл бұрын
***** Liczę na to że nie za długo
@kacperopyrcha6056
8 жыл бұрын
+Chodor101 chyba napisałeś o jedno zero za dużo Quaz ma 100 tyś subów a nie 1 mln :P
@kasperwozowicz
8 жыл бұрын
To sobie k*rwa razem poczekamy xD
@bestslavicdrow3412
8 жыл бұрын
+Kasper wozowicz Czekamy .
@aleksaleks8342
3 жыл бұрын
czekasz dalej?
@Pecet0wiec
8 жыл бұрын
Ja na Sindicate za bardzo nie czekałem, ale opinie były bardzo pozytywne a i optymalizacje podobno znacząco poprawiono. No i kupiłem wersje na PC i... nigdy nie grajcie w nowe gry bez sterowników :P. Dobra, gra ma absurdalne wymagania sprzętowe, jasne nie mam najlepszego kompa, ale Black Flag jakoś chodził płynnie na ultra a Sindicate krztusi się u mnie na niskich. Pomijając aspekt techniczny gra jest zauważalnie lepsza od ,,Bugity''. Najlepszy był moment gdy pierwszy raz trafiłem do Londynu. To uczucie gdy wespniesz się gdzieś wysoko i zobaczysz ogromne miasto do zwiedzenia. I faktycznie Londyn to największa zaleta Sindicate, tak jak Paryż w Unity. Zwiedzanie go było bardzo przyjemne jak i robienie schematycznych zadań jak w każdej odsłonie. Ale po jakimś czasie wziąłem się za fabułę i tu wyszło nierówno. Postacie są świetnie napisane, ale sama intryga jest strasznie płaska. Od strony mechaniki jest ok np. poprawiono skradanie. Ale Quaz nie zgodzę się z tobą w kilku miejscach. Po pierwsze gra nie zachęca tak bardzo jak Unity do mikrotranzakcji. Nie ma już irytujących snajperów a walka na początku jest co prawda trudna jak na Assassin's Creeda, ale czy to źle? Moim zdaniem to premiuję skradanie i dlatego na początku grałem głównie Evie. Po drugie kotwiczka. Nie wiem w czym to przeszkadza w zwiedzaniu. W życiu nie zwiedza się Big Bena wspinając się na niego. :P Dla mnie to ułatwia dostanie się w różne miejsca i wcale nie psuję parkouru. Ale masz rację seria się starzeje. Nie wiem ile lat zajmie zanim Ubisoft się zorientuję o tym. Pozdrawiam. ;) PS Gry nie przeszedłem przez Buga. W jednej cutscence gra się zawiesza (w fabułe!) i nie ma co z tym zrobić. Zacząłem grać drugi raz, ale to nie pomogło. :( Trudno, Serca z Kamienia czekają. :P
@mioszgryczewski506
8 жыл бұрын
Przeszedłem wszystkie części Assassin's creed od 1 do syndicate i ta część zrobiła na mnie największe wrażenie. Teraz mam nadzieję że zrobią kolejną część.
@kosmita-co6db
2 жыл бұрын
Która część najlepsza według ciebie?
@michag6384
Жыл бұрын
Ezio najlepsze części
@cyprianstasiulewicz3927
8 жыл бұрын
Przypomina MI się TA MANUFAKTURA. * Też jestem z łodzi.
@memes_from_games2741
8 жыл бұрын
Moja ulubiona scena to wycinek z ,,Ziemi Obiecanej"
@Grumpek
8 жыл бұрын
8:43 - przecież to Quaz jak żywy! O.O
@42DaysGone
6 күн бұрын
Uwielbiam takie sytuacje jak z końcówki wideo. Idziesz, wydaje ci się, że już nic cię nie zaskoczy, aż tu nagle boom i takie coś...
@just_phil9867
8 жыл бұрын
Quazie ciekawi mnie jedno,czy opowiesz nam również o niejakim "Kubie Rozpruwaczu" który pojawia się jako DLC,co ciekawe jest to dość ciekawy kontent i zmienia on trochę klimat rozgrywki. Pozdrawiam i udanych pościgów za pomocą metalowych koni :d
@Wyjadaczogorkow
8 жыл бұрын
Siema Tomek, świetne recenzje jak zawsze :) Od dawna Cię oglądam i naprawdę dziękuję za porządnie przygotowane materiały. Coś czuję, że GlitchMistrz się szykuje :D
@MarekMoowi
8 жыл бұрын
Bardzo ciekawa recenzja. Może skuszę na powrót do tej serii... :-)
@sharpneedle7513
8 жыл бұрын
Syndicate był łatwy od początku, nawet bez kupowania żadnych rzeczy za prawdziwy hajs. Na końcu zrobił się tak łatwy, że biegałem jako Jacob z "Kastetem Orlej Chwały" i spuszczałem łomot policjantom i Nędznikom. (Robiłem to wcześniej, ale teraz wpierdol był jeszcze większy.)
@_zbyku_8584
8 жыл бұрын
Idealny moment na recenzje Assassin's Creed Syndicate :D
@Kadaj2PL
8 жыл бұрын
genialna gra, własnie przechodze najlepsza czesc z serii, bo grałem w kazdą, zrozumiała w koncu fabuła czego brakowało zawsze
@meganfantombraiderfinafant9398
Жыл бұрын
równa z Assassin Original klimat Egiptu wow.
@ciapcio--5846
Жыл бұрын
Po przerwie kilkuletniej od serii bawię się świetnie
@ReFresherTV
8 жыл бұрын
Będziesz Quazie robił recenzje Star Wars: Battlefront?
@karolgreda2736
8 жыл бұрын
Tak chyba :)
@TheMikusAdwentures
8 жыл бұрын
+ReFresherTV Po co robić recenzje multiplayerowej strzelanki. Zrobił już metalowego słonia i to wystarczy.
@hardgame1422
8 жыл бұрын
Dla takiej bezndziejnej gry..? niesądze
@erykdebski604
8 жыл бұрын
+Gra-naty Metalowy koń :D
@danio4025
8 жыл бұрын
+harDGame Beznadziejnej... Nie powiedział bym. Jak dla mnie jest dobra. Może nie jest to gra na którą czekał bym cały rok, ale ma swoje duże plusy (i minusy). Ale to oczywiście twoja subiektywna opinia i szanuję ją.
@AronBlooTV
8 жыл бұрын
Jeeest w końcu quaz tyke czekałem na tę recenzję :) Pozdro i wesołych Świąt
@PrzerwaYT
8 жыл бұрын
8:43 - QUAZ to ty?! (Może to tylko ja - ale gość strasznie ciebie przypomina :v).
@marshmallowmonster7731
8 жыл бұрын
+Silverek Pomyślałem o tym samym ;)
@szanownypanjakub5292
4 жыл бұрын
Silverek [*]
@Sandro_de_Vega
8 жыл бұрын
Jakby mieli inaczej urozmaicić wspinaczkę? Rękawice spodermana?
@captainbandit1630
6 ай бұрын
Dzięki kolego że wrzuciłeś tą recenzję bo odpaliłem tą grę i faktycznie - jest zmiana klimatu. Pozdrawiam 🙂
@TheNysmo
8 жыл бұрын
U mnie przygoda zaczęła się od jedynki :P Wiadomo, nowość, szał, ogrywało się ją godzinami, historia Desmonda, szczerze mówiąc, ciekawiła mnie, tak prowadzony przez drugą odsłonę, oraz, która najbardziej mi się podobała, Brotherhood, poprzez Revelations i kończywszy na III, grałem, tylko aby się dowiedzieć, co dalej z głównym bohaterem, ale jak go zabrakło już, nie odczuwam potrzeby ciągnięcia tego dalej. Przymierzałem się wiele do Black Flag, Unity itd, ale kończyło się na odpuszczaniu i tyle. Ja jestem raczej graczem takim, gdzie potrzebuje zaciekawienia którąś postacią w grze, przeżywania razem z nią przygód. Pierwsze łączył Desmond, kolejne, już nic.
@Morgtus
8 жыл бұрын
Fajna recenzja, po końcówce, aż nie mogę się doczekać na odcinek poświęcony gliczom w tej grze :-)
@szym606
8 жыл бұрын
za kilka lat ta seria będzie wyglądała tak "naciśnij x aby przejść grę" -_-
@Dycu111
8 жыл бұрын
Czyż byśmy mówili o watch dogs?
@bestslavicdrow3412
8 жыл бұрын
+Shadow13 A za kilkadziesiąt lat tak: ,,rusz się aby przejść gre"
@rafaurban451
8 жыл бұрын
+Dark Play Raczej aby ukończyć grę przejdź przez ulice albo kup przejście gry przez wciśnięcie przycisku x.
@EmilDworniczak
7 жыл бұрын
Dajcie spokój według mnie sterowanie w trylogi Ezio było duzo lepsze niz w nowych częsciach
@helkat9876
6 жыл бұрын
Shadow13 grałeś już w origins?
@MrAlus3
8 жыл бұрын
Zacząłem Syndicate i potem kupiłem fallouta i zapomniałem totalnie o tej grze, leży gdzieś w szafce. Dobrze, że mi przypomniałeś o tym bo miałem się już brać za Just Cuse.
@xknaf4099
8 жыл бұрын
Wesołych Świąt, Tomku! :)
@jareks3485
5 жыл бұрын
tak wysłuchałem twojej recenzji.... i sie stosunkuj ...zawsze gram w wyścigi a tu troche poograłem i platyne ugrałem ... kto co lubi.,... i bardzo mi sie podoba
@Keraj15
Жыл бұрын
To był mój pierwszy Assassin's (z tych starych) w życiu. I gra mi piekielnie podeszła. To miasto, historia. Ja nie wiem czego Wy się czepiacie 😁
@vadimthedoomer9178
Жыл бұрын
nie byles z seria od lat to nie zrozumiesz zwlaszcza jesli zaczynales od Origins w gore
@beata7079
Ай бұрын
Mój też pierwszy, bo praktycznie nie gram w gry. Ale jak usłyszałam, że Londyn to chciałam zagrać. Tak samo Watch Dogs Legion. Na początku się irytowałam sterowaniem, ale później ok. Tylko fabuła jak zwykle od czapy. Niestety nie mam podzielnej uwagi, więc wszelkie dialogi w trakcie przeszły mi mimo uszu. Więc dla mnie było tylko "idź tam, ukradnij to, zabij tego". Ale i tak ❤
@TheSimonx4
8 жыл бұрын
Ogrywam grę mniej więcej od premiery i powiem tak, jeszcze w żadną grę nie grało mi się tak przyjemnie. Londyn jest mega, jest przepiękny i bardzo klimatyczny. Jedyne co mi przeszkadza to nudna fabuła, bo kiedy odpalam grę to wolę wyzwalać kolejne dzielnice, niż grać misje główne. To niewątpliwy problem. Co do kotwiczki to nie uważam, żeby była czymś złym i nawet jak jej używam to nie wycina to całkowicie wspinaczki. Dawno mi się tak dobrze nie grało, a z racji tego, że uwielbiam tą serię to w moim odczuciu grało się dużo lepiej niż w Wiedźmina 3, który jak dla mnie nie oferował niczego więcej poza ładnym światem i przepiękną historią...tak wiem, że to zupełnie inne gry, ale gameplay i frajdę z nich płynącą mogę porównać.
@loldelord
8 жыл бұрын
grałem i kotwiczka to cudowne urządzenie, zwłaszcza gdy wchodzisz na ścianę a nasza postać sama sobie obiera kierunek gdzie chce iść lub po prostu olewa to gdzie można się chwycić a gdzie nie to też dobre rozwiązanie bo nasza postać czasami gdy próbujemy wyskoczyć z dachu po prostu odmawia wykonania komendy
@maciekk253
5 жыл бұрын
Włączyłem pierwszy raz dzisiaj. Fajne to. Uwielbiam filmy o XIX wiecznym Londynie, więc gra od razu mnie kupiła. Będę w to grał.
@Auronn17
8 жыл бұрын
"Ucięli biegaczowi nogę, zamiast ją leczyć." Gdyby recenzja była słaba, to dałbym łapkę w górę tylko za ten cytat. Ale recenzja jest dobra. :) Szanuję. :P
@ponton2136
8 жыл бұрын
Ja osobiście uwielbiam tą serie gier prekursor czyli część pierwsza i druga którą ubustwiam były dal mnie powodem pożyczania xbox'a od koleżanki, ale jak mówisz. Miałem szanse zagrać w syndicate i doszedłem do misji z przywróceniem zasilania w Big Ben'ie (typowy tutorial do linki z hakiem) i moim zdaniem ubisoft powinien dołączyć do wyrzutni chociaż by amunicje żeby było troche trudniej, no ale kim ja jestem co nie ?
@xknaf4099
8 жыл бұрын
Kupiłem grę w dniu premiery za niemałą sumkę i szczerze nie żałuję. Ciekawe, gdzie następnym razem będzie się toczyć akcja. Była Francja, była Wielka Brytania, była Ameryka... Mam nadzieję, że akcja kiedyś będzie toczyć się w Polsce.
@KonradWawrzyn-m6w
26 күн бұрын
Ja grywam na XOne S do odbicia z ze wszystkich dzielnic Londynu został mi Westminster, zostało mi dwóch templariuszy do wyeliminowania i starcie ze Starwickiem. A co do Charlesa Dickensa to w podstawówce miałem jedynie ,,Opowieść wigilijną''
@CastielMichael88
8 жыл бұрын
Tomku planujesz przynajmniej obadać Final Fantasy XIV A Realm Reborn? Pytam z ciekawości bo sam pykam w gierkę od bardzo dawna i muszę powiedzieć, że pod względem ilości contentu to bije na głowę chyba wszystko co do tej pory wyszło na konsole.
@kamz9105
8 жыл бұрын
to z tą kotwiczką assassin's zmienił się w batmana?
@jeffszurgot
3 жыл бұрын
Hmm wiem, że późno, ale oglądam Twoje filmy. Czy przypadkiem w AC2 Revelations nie było kotwiczki?
@MrBuggLand
8 жыл бұрын
świetnie dobrana muzyka Tomku
@kaca7687
8 жыл бұрын
Wow fajne te zmiany postaci(jak w gta5), przejmowanie dzielnic(jak w brotherhood) I ten świeży pomysł z linkami między ulicami(revelation).
@quaz9
8 жыл бұрын
+Kaca76 tak sobie kombinuję, że zmiany postaci to w Fury of the Furries i Gobliiins były już :P.
@karol2463
8 жыл бұрын
Chyba nawet skuszę się na syndicate, ponieważ bardzo staniał na pc, a myślę że jak na 60-90zł to taka gra jest ok. Tutaj mam pytania do Pana Quaza czy jest nadal funkcja zmieniania pancerzy czy ubrania, jak w unity, gdzie mogliśmy zmieniać surduty, płaszcze i ich kolor? I ciekawi mnie też długość samej fabuły, która w unity moim zdaniem nie powalała.
@DireWilk
8 жыл бұрын
Patrzę i patrzę na tego Syndicate i widzę, że nagromadzenie elementów oznaczonych w jakiś sposób by ułatwić rozgrywkę (oznaczenie przeciwnków, kierunku, możliwych interakcji, pojazdów) czasami jest tak duże, że właściwe otoczenie trzeba więc wyłapywać spomiędzy nich. Jak mam czuć imersję ze światem, jeżeli tego świata zza tego całego pomagajstwa nie widzę?
@quaz9
8 жыл бұрын
+Wilk akurat te gry (Unity też) ma bardzo rozbudowane opcje dotyczące interfejsu, więc większość z tego można wyłączyć. Tylko wtedy pojawia się inny problem - te gry są tworzone z myślą, że te informacje są na ekranie, więc jeśli je powyłączasz to granie robi się nie tyle trudne co bardzo upierdliwe. Chciałbym gry, w której można wywalić cały interfejs i grać sensownie, ale niestety tytuły z otwartym światem zaczynają mieć za dużo elementów pozbawionych znaczenia dla rozgrywki (chociaż tworzą przy tym wrażenie bogatego, jakoś tam żywego świata), aby wyłączanie znaczników nie czyniło zabawy zwyczajnie upierdliwą.
@ElvenEatos
8 жыл бұрын
4:05 - good one :D ... 5:57 też może być ^^
@mittoert
8 жыл бұрын
Quaz jeśli opowiadasz jakiś suchar, proszę Cię nie pokazuj, albo nie mów, że twoje suchary są godne pożałowania. Bo właśnie wtedy żart przy którym się uśmiechnąłem przestaje mnie bawić. To tak jakby tłumaczyć dowcip.
@zoldator
8 жыл бұрын
Assassin Kreet: W Tym Roku Działa (10 punktów, jeśli załapiesz to nawiązanie)
@apeex9502
8 жыл бұрын
quaz proszę powiedz mi którą odsłonę assasin's Creed mam wybrać po assasin's Creed I,II i III bo problem w tym że nie lubię pływania statkiem w assasinie. myślałem że unity ale oglądałem twoje recenzje i pomyślałem że może syndicate ale nie wiem. Black flag nie jest dla mnie.
@homar6442
8 жыл бұрын
Quazie czy nagrasz jakąś ocenę/recenzję dodatku Kuba Rozpruwacz?
@hut334
8 жыл бұрын
Wesołych Świąt
@ryszarddziedzic8631
8 жыл бұрын
quaz fajne recenzje lubie ogladac dobra robota ale byłoby miło gdybyś wprowadził system ocen...myślałeś nad tym ?
@quaz9
8 жыл бұрын
+Ryszard Dziedzic przez wiele lat miałem oceny w recenzjach, ale potem nadeszła ta refleksja: kzitem.info/news/bejne/wI6u2mZji6WihXo
@zulgur3580
3 жыл бұрын
Mimo już trzech nowszych serii myślę że ta jest najlepsza
@DISTROYTVCHANNEL
8 жыл бұрын
quaz jest najlepszym recenzentem
@LukisNysa
8 жыл бұрын
Kilka rzeczy zgadzam się ale mam uwagi, kotwiczka jest świetnym pomysłem bo jeśli chcemy się wspinać mamy taką możliwość ale wdrapywanie się na ten sam budynek kilka razy robi się po czasie nudne,. Właśnie te powozy są najgorszą rzeczą w całej grze kiepsko się nimi steruje :/ jakby nie można było odczepić powozu i wsiąść normalnie na konia przez co szybciej i łatwiej by się podróżowało.
@fafa4673
2 жыл бұрын
ulubiona część, ostatni assasyn
@mastergame1311
8 жыл бұрын
Mi się Assasyny znudziły już po dwójce. Właściwie, to żadnego żem nie przelazł, ale i tak już doskwierały mi podczas gry dwa problemy - zautomatyzowany parkour nie dający praktycznie żadnej satysfakcji (no bo jak dawać może trzymanie przycisku i strzałki do przodu?) i walka, która jest po prostu betonem zmieszanym z cementem.
@sylwesteroleszek3143
8 жыл бұрын
+mastergame1311 Zgadzam się. A mnie znudziło się już nawet oglądanie recenzji Assasynów :-) Niestety tak mnie nudziło patrzenie na tę recenzję, że musiałem wyłączyć, żeby nie zasnąć.
@marcusgamer7879
8 жыл бұрын
AC Brotherhood był też fajny radzę zagrać bo to kontynuacja AC2, masz racje wszystkie inne to dno i trzy metry mułu, AC Black Flag był nawet nawet ale tylko dlatego że dodali żeglowanie i kilka fajnych misji,
@HawasGames
8 жыл бұрын
Assassin's Creed to nie Prince of Persia. W PoPie masz jedną scieżkę i musisz nią przejeść decydując kiedy skaczesz, kiedy bieg po ścianie itp. W AC parkour jest samochód w GTA - ma cię zabrać z punktu A do punktu B. Wyzwanie nie polega na tym, ŻE "parkourzysz", ale JAK EFEKTYWNIE się poruszasz po mieście, to jest jak dobierasz ścieżkę, jak zachowujesz płynność, a nie że spadasz z dachu albo zatrzymujesz się co 5 sekund. Do parkouru masz po prostu złe podejście, no ale co zrobisz. Natomiast walka jest nieciekawa, prawda. W Unity mieli dobry pomysł, by kontra nie była automatyczna, ale spieprzyli przez OP strzelców, przed którymi nie ma jak się bronić, a którzy to zadawali takie obrażenia, że głowa mała.
@mastergame1311
8 жыл бұрын
Moim faworytem jeśli chodzi o przemieszczanie się nogoużytkowe w grach jest Dying Light (tak, wiem, to FPS, a nie trzecioosobowa gra akcji), w którym faktycznie trzeba obserwować otoczenie i je wykorzystywać, a nie trzymać jeden przycisk. Ile razy umarłem, bo nie potrafiłem z początku skoczyć na jakiś dach.
@HawasGames
8 жыл бұрын
+mastergame1311 Dying Light jest faktycznie spoko. Assassin's Creeda powinni kompletnie przebudować. Może by się wtedy znalazło miejsce na tylko pół-automatyczny parkour. Uprzyjemniłoby to poruszanie się, odświeżyłoby to całą grę.
@therareblackjaguar2637
8 жыл бұрын
A więc, Polski Assassins Creed będzie w Sosnowcu?
@pangenialny
2 жыл бұрын
4:12 nie zapominaj o Karolu Borowieckim z Ziemi Obiecanej
@jolakozie3730
3 жыл бұрын
Twoje porównania z są dziwne , ale zabawne i to bardzo .
@Marceli572
Жыл бұрын
Jako mieszkanieć Łodzi potwierdzam że, widoki przypominają stare bałuty
@Fifciu94
8 жыл бұрын
W końcu nowa recenzja :D
@ViikPL
8 жыл бұрын
8:42 - wygląda jak ty, gdy jeszcze miałeś taką brodę :)
@danieltomkiewicz8365
8 жыл бұрын
Trochę taki odgrzewany kotlet który z jednej strony zmiedrza ku lepszemu a z drugiej strony jeżeli kogoś wcześniej nie przekonywała ta seria to raczej nie przekona go ta część z jednej strony to jest odsgrzewany kotlet który nadal smakuje dobrze a z drugiej strony przeciwników tej seri to nie przyciągnie. I niestety obawiam się że jeszcze parę takich cxzęści i graczy nawet uwielbiających tą serię zacznie ta sama mechanika nużyć. Chyba że twórcy tej gry zrobią jakiś dobry krok wymyślą coś porywającego to wtedy ta seria dostanie nowego wiatru w żagle i przekona do sibie przeciwników tej seri. Ale podsumowując według mnie twórcy gry powinni zacząć wymyślać coś nowegko bo jeśli nie wymyślą nic nowego obawiam się że stracą wielu fanów. Pozdrawiam
@NodusGamingPL
8 жыл бұрын
Wg mnie to obowiązkowa pozycja dla fanów serii, a z kotwiczki nie korzystałem przez połowę gry ;)
@PivotGuy888
8 жыл бұрын
Jeśli chodzi o Assasin's Creeda w Polsce to myśle że Jaszczurkowcy bądź Konfederaci Barscy to świetny materiał ;) Chociaż wolałbym Jaszczurkowców bo oni chociaż wygrali :P
@rafirafi76
8 жыл бұрын
Też jestem z Łodzi, piona!
@maciejmk2502
8 жыл бұрын
Quaz najlepsze filmiki !!!!!! ;)
@igorszlek9369
8 жыл бұрын
Quaz nie wiedziałem że też jesteś z Łodzi!
@pazur1843
8 жыл бұрын
drogi quazie można się u ciebie spodziewać nowego nfs'a?
@krzysztofbinek4339
8 жыл бұрын
dziwi mnie, ze ludzie tyle mowia o bugach w Syndicate. Ja gram na PC, wersja gry 1.21 (oryginal) mam juz prawie 60% gry za soba, a jedyny bug jaki doswiadczylem to dziwne ukladanie sie cial po cichych zabojstwach, zupelnie mi to nie przeszkadza. Gra jest bardzo dobra, kotwiczka przyspiesza wspinanie, ale tak naprawde Londyn lepiej i przyjemniej zwiedza sie ulicami, co do fabuly i zadan pobocznych nie mam zastrzezen. Ciekawie zbudowany i zapelniony swiat gry. Pozdrawiam wszystkich grajacych.
@janjezierski44
8 жыл бұрын
Czekałem na to
@janusz2491
8 жыл бұрын
Szanowny Panie quazie, kiedy kolejny GlitchMistrz!?!??
@AnticitizenOne93
8 жыл бұрын
Karol przesyła pozdrowienia!
@_TkMaster_
10 ай бұрын
Kto gdy dowiedział się że za free jest do 6 grudnia?
@HALLU_1
10 ай бұрын
Ja😎
@robaqxcore91
10 ай бұрын
@danielk6054
3 жыл бұрын
Obecnie jest na niego promka i zastanawiam się mad zakupem ;) Jednak nie kupuję. Dziękuję za recenzję :)
@marcingawrosz7608
8 жыл бұрын
Najlepszą częścią assassins to 2, i pewnie zostanie nią na długo.
@MrRadny23
8 жыл бұрын
4 lepsza
@jacksonntp617
7 жыл бұрын
Mr. Radny Black Flag i Syndicate są najlepsze.
@ksawerysanewski4601
4 жыл бұрын
@@MrRadny23 oj nie nie 2jka wygrywa wszystkim 4 to juz odchodził od bycia assasinem
@MrRadny23
4 жыл бұрын
@@ksawerysanewski4601 Ja wale serio chcesz sie klocic z komentarzem przed 4 lat XD
@ksawerysanewski4601
4 жыл бұрын
@@MrRadny23 gdzie się kłócę? poprostu stwierdzam fakty :) a ze jak komentarz ma wiecej niz kilka lat to ma imunitet od odpisywania czy o co ci chodzi?:)
@KrisExplorer
6 жыл бұрын
Dzięki, pominę tego assasina :)
@BlackPaperMoon18
8 жыл бұрын
ja chciałbym aby wspinaczka była trudniejsza... bardziej skillowa, nagradzająca za szlifowanie umiejętności. Coś w stylu mirror's edge. Gdzie gracz musiałby w idealnym momencie kliknąć skok by animacja była jak najpłynniejsza, by postać nie traciła prędkości, to samo z podciąganiem i wspinaniem wyżej. Może byłoby to utrapieniem dla początkujących, ale wraz z postępem gry i nauką tego, stawałoby się coraz płynniejsze i bardziej satysfakcjonujące. W końcu ta gra w dużej mierze jest o skakaniu i efektywnym przemieszczaniu się. albo jak w starych tomb raiderach gdzie trzeba w locie ustawić się pod kątem w gotowości do złapania krawędzi i jeszcze się złapać (chyba tak to było), ale to byłoby chyba za trudne dla kogokolwiek w tych czasach xD
@quaz9
8 жыл бұрын
+BlackPaperMoon18 tak, o coś takiego mi właśnie chodziło. W ogóle przecież poprzednie AC miały różne drobiazgi, które czyniły parkour nieco bardziej skillowym. Samo to, że przy spadaniu trzeba było nacisnąć przycisk, aby się złapać krawędzi. Albo te doskoki z hakiem pozwalające doskoczyć do wyższego gzymsu. Mogliby sporo rzeczy zrobić, aby uczynić to całe wspinanie ciekawszym, bo nadmierna automatyzacja uczyniła go nużącym.
@xnejron6953
8 жыл бұрын
Ja mieszkam w Pabianicach(15min od Łodzi) i często bywam w Łodzi, szkoda że Cię nie spotkałem
@quaz9
8 жыл бұрын
+Brutal!69 nie tak łatwo się spotkać przypadkiem w kilkusettysięcznym mieście.
@xnejron6953
8 жыл бұрын
quaz9 Prawda, chociaż bardzo bym chciał. Dzięki za odpisanie. :)
@wojtekgrzywacz8130
8 жыл бұрын
drogi gliczmistrzu czemu nie robisz już polowań na bagi i glicze? proszę odpisz
@dawidbak5416
8 жыл бұрын
powiedz quazie, co sądzisz o Disney:Infinite? Chciałbym ci także życzyć miłych, ciepłych i spokojnych Świąt :)
@MrKapusta
8 жыл бұрын
Quaz, jesteś Łodzianinem!? . . . . . . . A myślałem, że nie ma żadnych KZitemrów z Łodzi :P A tu moje miasto ma jednego z lepszych recenzentów :D
@quaz9
8 жыл бұрын
+MrKapusta NRGeek jest też z Łodzi. I Jeleniejaja, ale to całkiem inna kategoria. Innych nie kojarzę ;)
@MrKapusta
8 жыл бұрын
quaz9 Odpisałeś mi! \('.')/ Mogę umrzeć w spokoju :D
@andrzejmaczka5324
8 жыл бұрын
może doczekam się w swoim życiu Assassin's Creed który pędzie grom roku i wieże w UBISOFT że kiedyś to zrobi
@Kochampiwo1312
8 жыл бұрын
Nie ;(
@andrzejmaczka5324
8 жыл бұрын
zobaczymy pożyjemy
@Werteux
2 жыл бұрын
Typie, pisze się Grą, Będzie, Wierzę. Wieżę to są z muru lub cegieł.
@krzysztofmarek9677
3 жыл бұрын
Bardzo fajna część. Bardzo ją polubiłem
@slashpl8800
8 жыл бұрын
Wybrałem tę grę jako gratis do karty graficznej (do wyboru było jeszcze Rainbow Six: Siege, jak sądzicie, było warto?). Cóż, ostatni AC, w jakiego grałem (dłużej niż godzinę i na moim PCcie :p) to Brotherhood, także element znudzenia mnie jeszcze nie dotyczy. Co do linki, to sam często po prostu zapominam, że w ogóle istnieje i używam, jeżeli inaczej przejść czegoś się nie da, albo jest jakoś szczególnie trudno. Ja bym w tej grze chętnie zobaczył co-opa na split screenie, motyw z rodzeństwem asasynów jest wprost stworzony do takiego dodatku, a fajnie by było zagrać czasem z siostrą. Oczywiście, nie chciałbym też, żeby gra jakoś mocno przez to straciła na jakości, ale gdyby twórcy poświęcili dodatkowe kilka miesięcy (albo mniej?), żeby wstawić tam splitscreena, nie obraziłbym się. A tak poza tym wszystkim, miałem okazję zobaczyć miejsca w Londynie, które widziałem kilka lat temu na żywo. Różnic jest oczywiście sporo, ale mimo to miałem wrażanie jakby w miejscach, w których byłem niewiele się zmieniło.
@craigsure2949
8 жыл бұрын
Ja nigdy nie byłem wielkim fanem AC. Revelation to jedyna gra którą ukończyłem.
@olek1421
8 жыл бұрын
Chciałbym żeby następny assassin creed był w czasach rewolwerowców dzikiego zachodu a my byśmy byli takim bounty hunterem czy coś w tym styl
@luqasz999
8 жыл бұрын
Moim zdaniem AC był fajny tylko do black flag. Kolejne części są dla mnie nudne, ale to tylko moje zdanie. Twórcy mogli by też nie wydawać gry co rok a popracować nad nią 2 lata, ale wydać coś porządnego.
@Vakama266
8 жыл бұрын
Szkoda, naprawdę lubiłem tę markę i sądziłem, że będę ją śledził na bieżąco, teraz widzę że Syndicate będzie już trzecim asasynem którego sobie odpuszczę, smutne bo liczyłem wreszcie na jakiś krok na przód, na razie stoimy w miejscu :(
@_thejacob_5774
8 жыл бұрын
Jak chciałbym pierwszy raz zagrać w Assassina to dobrze będzie w tą cześć.
@zakrz9291
5 жыл бұрын
nie, graj od 1 do konca aby poznac historie i co co w ogole chodzi w assasynie
@GREK643
8 жыл бұрын
ja bym zagrał w assasyna dziejącego się gdańsku w czasach stanu wojennego i solidarności
@megakrawcikxdd755
7 жыл бұрын
GREK64 kk
@Tapczan8
4 жыл бұрын
+1
@plejgazus88
7 жыл бұрын
Mi jakoś Assassin's Creed nie przypadł do gustu, Zaczałem grać ostatnio od pierwszych części kupiłem paczkę z kilkoma assassinami. Nie podoba mi się, że to wszystko takie oklepane, tylko świat bardziej otwarty. Musisz pozrywać jakieś plakaty, biegniesz przez całą mapę żeby zrobić jakąś głupotę i w sumie strasznie nudne walki pomiędzy tymi strażnikami a głównym bohaterem. Na pewno następnym razem już t ego nie kupię.
@republicustomarmyv2641
8 жыл бұрын
quaz mam do ciebie prośbę morze wprowadź system zalet i wad pod koniec filmów było by to ułatwienie dla wielu graczy jakaś tabela z zaletami i wadami i tym co jest w nich dobrego a co złego co się udało a co nie
@ryukdn8402
8 жыл бұрын
Przyjemniej mi się grało w Black Flag i Roge samo pływanie statkiem zbieranie szant i chłodnienie opowieści było ciekawsze
@VoRteX_PL
8 жыл бұрын
+quaz9 następna część mam nadzieje będzie o pierwszej lub drugiej WŚ? prawda? :v
@quaz9
8 жыл бұрын
+KapitanMstudio w tej grze jest fragment, w którym się gra w Londynie podczas IWŚ. Sporo większy niż kawałek z wieżą Eiffla w Unity w czasie IIWŚ.
@filipusmagnus
8 жыл бұрын
A czy szanowny pan recenzent, nie zrobiłby jakowegoś materiału o najnowszych wojnach gwiezdnych?
Пікірлер: 515