Jako dziennikarze Motobandy szanuje to że każdy jednoślad Was interesuje, uważam że trzeba być elastycznym i fajnie czasami zobaczyć fajny skuter który pozwala się szybko i za grosze przemieszczać. Niektórzy tego nie zrozumieją.
@maciejkatny9704
5 жыл бұрын
Masz racje ale ludzie tesknia za tymi starymi filmsmi jeszcze z Lukaszem
@sliski8772
5 жыл бұрын
@@maciejkatny9704 Swoją drogą co się stało z Łukaszem?
@WaitingForLight
5 жыл бұрын
Czały czas Daniel robi testy jakiegos motocykla, raz zrobił skuter i źle... Nie przesadzajcie a cieszmy sie tym ze mamy w polsce taki kanał który testuje dosłownie wszystko, trzeba pamiętać że Motobanda otwiera nam oczy na nowe motocykle jak i skutery które maja tak samo wiele do powiedzenia w dzisiejszych czasach do przemieszczania sie nie tylko między miastami jak i skutery ktore pozwalaja nam sie przemieszczać szybko i sprawnie w mieście. Nastepny post bedzie pewnie o czmś motocyklowym wiec wyluzujce :)
@mateuszwojciechowski5785
5 жыл бұрын
Taki skuter tylko odpowiednik 125 byłby całkiem okej i zasięg 100km ;)
@motobandaTV
5 жыл бұрын
o to to :) I w ledach i z większym bagażnikiem :)
@tomallo99
5 жыл бұрын
@@motobandaTV Jeszcze kilka(naście?) lat, postęp technologiczny... I będzie to możliwe w podobnej cenie :D
@jakubwozniak5523
5 жыл бұрын
Ej serio. Z chęcią bym sobie taki odpowiednik 125 kupił, chociaż na codzień śmigam FZ1. Już widziałem gdzieś Crossa na prąd, wydaje mi się że tutaj cały czas nie jest problemem moc ale zasięg. Tak samo jak ten skuter, jadąc cały czas vmaxem zużycie prądu pewne jest 2 razy większe względem jazdy 20-30kmh.
@Darob14
5 жыл бұрын
kzitem.info/news/bejne/2Ymdx36shqt-mnY
@hugolowon11
5 жыл бұрын
@@Darob14 tak tylko, barton kosztuje 5000zl nowy, a to bmw 50000 uzywane xd
@ArkadiuszBalwierz
5 жыл бұрын
Zróbcie proszę test elektrycznego jakiegoś odpowiednika 125 cc
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Jak tylko coś wleci w nasze łapki, to z wielką chęcią.
@mariuszx9808
5 жыл бұрын
Ten skuter jest lepszy niż wszystkie hulajnogi itp pojazdy elektryczne:D
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
I nie stwarza takiego zagrożenia w ruchu uliczno - chodnikowym jak te hulajnogi popierdalajace 40 km/h między ludżmi
@crusaderanimation6967
5 жыл бұрын
@@jarekmisiek4787 To popierdzielanie 40/h wśród ludzi zależy od kierowcy a nie hulajnogi.
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
@@crusaderanimation6967 nie zgodzę się. Choćby byl mistrzem świata na hulajnodze. Motorze. Albo samolocie. To nie jesteś w stanie przewidziec zachowania innych uczestników ruchu itp.
@civic12
5 жыл бұрын
@@jarekmisiek4787 Ale mu chyba chodziło o to że jak idiotą jest kierowca hulajnogi to tak szybko jezdzi a jak ktoś mądry to wśród ludzi powolutku będzie sobie jechał. Ale nie wiem czy o to mu chodziło.
@tiejdzsi6224
4 жыл бұрын
@@civic12 a poza tym wielu pieszych nic sobie nie robi z tego że jest osobna ścieżka rowerowa i lezą jak te barany byle gdzie 🤖
tyle ze na motorower musisz miec prawo jazdy, na rower nie
@motobandaTV
5 жыл бұрын
@@fanoski3627 tak, ale wystarczy jak masz B.
@adriansajdak9612
5 жыл бұрын
@@fanoski3627 jesli ukończyłeś 18lat przed 2013 rokiem mozesz jeździć na dowod
@crusaderanimation6967
5 жыл бұрын
O to mi się podoba
@dariogregorio8769
4 жыл бұрын
@@adriansajdak9612 mała poprawka jak ukończyłeś 18 lat przed 18 stycznia 2013
@lol76ish
5 жыл бұрын
Jeszcze trochę i zaczniecie testować rowery xD
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Rowery może nie, ale kajaki? :D
@lol76ish
5 жыл бұрын
@@motobandaTV a było by fajnie :D ewentualnie rowerki wodne xD
@korneliawosek9301
4 жыл бұрын
Mam na nim przejeżdzony cały sezon i zdecydowanie to był dobry zakup, nie ma się co zastanawiać, bo naprawdę się sprawuje bosko
@moniczka4020
Жыл бұрын
Czy trzeba czekać aż silnik zaskoczy jak w skuterze spalinowym? Czy tylko przekręcasz kluczyk i dodajesz gazu i w długą?
@biosonefull
5 жыл бұрын
Wielkie gowno! Moj elektryczny rower jedzie 80, laduje raz na tydzien, 0 rejestracji, 0 przegladow, 0 ubezpieczen, 0 pozwolen na jazde (prawa jazdy, karty) 0 kaskow nie wymagane, biore pod pache i chowam w pokoju.
@poszukiwaczzotatomek.p6067
5 жыл бұрын
Jaki masz ten rower
@RK-ss4jv
5 жыл бұрын
To pochwal się jeszcze ile kosztował.
@JarosawTomczak
5 жыл бұрын
Rewelacyjna sprawa! Skuter elektryczny w cenie skutera spalinowego o zasięgu którego tak większość z nas nie wykorzysta podczas normalnego dnia pracy. Akumulator za 800 zł! - fajnie. Chciałbym zobaczyć taki skuter w teście długodystansowym np u dostawcy pizzy z kilkoma akumulatorami na zmianie w porównaniu z spalinową alternatywą. Dzięki chłopaki za fajny test!
@must4000
5 жыл бұрын
Czesc, Ciekawy material, moze zainteresuja was elektryczne motocykle Zero? Dostepnosc w polsce jest zapewne 'zerowa' ale to sa elektryki o troche wiekszych zasiegach i mozliwosciach. Fajnie byloby zobaczyc wasz material z udzialem tych zabawek ; ) Pozdr.
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Znamy tą markę, niestety dostępność w Polsce to "Zero" :(
@RobertGrabowski-cs1ql
Жыл бұрын
Ja polecam według mnie najlepszy skuter elektryczny dostępny na rynku VELEX M2. Ma silnik o mocy max 6kW co po odblokowaniu pozwala jeździć do 65 km/h. Akumulator łatwo wyjmowalny 60V/40Ah pozwala przejechać ponad 100km co w mieście wystarcza. Jakość i wyposażenie rewelacja. Koszty przejechania 100km pomijalne. Polecam odwiedzić Salon Pojazdów Elektrycznych VELEX w Częstochowie i potestować skutery elektryczne na żywo.😀
@GustawNowakowski
Жыл бұрын
Testowałem. Potwierdzam że jest odlot
@piotrzientek260
3 ай бұрын
jak odblokować ?
@slawekwnuk2137
24 күн бұрын
Zasięg lepszy, ale wstyd na tym siedzieć. Strasznie upierdolony
@mordechajzuckerman9088
5 жыл бұрын
Chiny są OP. Jeśli chodzi o elektryfikacje. Już przegraliśmy.
@zeroelo3218
5 жыл бұрын
Bo Chiny jako jedyne maja ogramna ilość materiałów do budowy tych elektrycznych badziewi
@vecktorowic
5 жыл бұрын
zero Elo no i bardzo dobrze bo te electro pojazdy to większy syf od spalinowych chodz by to ze trzeba będzie dużo więcej prądu produkować to baterie są wielkim problemem ale ładowarki które trzeba będzie rozmieścić na mieście będą mega szkodliwe ze względu na komponenty w nich zawarte a i trzeba zwrócić uwagę na to ze jak bateria mała to jeszcze wyciągniesz i naładujesz w domu a auta do bloku nie weźmiesz a nie wydaje mi się ze każdy będzie kabel ciągnąć żeby naładować baterie, ładowarki z stacji będą oblegane i nawet jak będzie ich po 50 to bedzie dużo za mało i ludzie będą walczyć żeby sobie naładować baterie heh
@blawkenmusic
4 жыл бұрын
@@vecktorowic Masz racje tylko trzeba uwzględnić kilka rzeczy. Ja wole mieć smog w jakiś chinach lub w elektrowni gdzieś daleko ode mnie niż w moim mieście i wdychać go cały czas, a smog jest dość szkodliwy dla zdrowia i tego nie da się zaprzeczyć. Druga Rzecz to że można produkować energie w ekologiczny sposób bez udziału węgla. Niby są te panele słoneczne ale utylizacja ich oraz produkcja to druga sprawa, ale no cóż lepiej w chinach niż tu :). Ale taka energia atomowa lub energia z wody lub z wiatru dużo by dała, ekologiczna czysta i dużo jej. Trzecia rzecz to te komponenty szkodliwe o których mówisz. Co do baterii, Po jakiś 3-4 latach pewnie będzie potrzeba ją wymienić ponieważ już nie będzie dobra do napędzania pojazdu ALE można ją wykorzystać jako magazyn energi do domu który posłuży dość długo a po tym jak będzie całkowicie martwa to można podać ją recyklingowi i tyle. A co do Ładowania. Nowe samochody ładują się od 0 do 80% z jakieś 30min a zrobienie kilka set takich punktów ładowań nie będzie aż tak kosztowne a te materiały zawsze można zrecyklingować. Chociaż zgodzę się z tobą po części że elektropojazdy to syf. Moim zdaniem napęd elektryczny świetnie spisuje się w małych pojazdach typu hulajnogi rowery czy motory/skutery ale za to w dużych pojazdach takich jak samochody to jest syf. Cena bateri narazie to z 1/3 ceny samochodu i po 3-5 latach trzeba będzie ją wymienić na nową i wydasz znowu 1/3 wartości pojazdu. Za to w tych małych pojazdach cena bateri to może z 1-3K tysięcy złotych więc tragedi nie ma. Druga rzecz to że w zimnej temperaturze wydajność (zasięg) spada więc zrobisz mniej kilometrów w zimie autem. A motocyklem nie jezdzisz w zimie więc nie ma tego minusu ;). Więc elektromobilność to dobra sprawa tylko że w małych maszynach a nie w dużych. W dużych trzeba poczekać na wodór a nie pchać się w elektryki.
@Władysławachocholak
4 күн бұрын
Bardzo. Fannie to wyglada
@KuzniaKapitanska
5 жыл бұрын
Jak to ktoś kiedyś powiedział, wszystkie pojazdy jeżdżące, które są zasilane energią elektryczną, powinny mieć podczas jazdy taki dźwięk, jak wydawały latające samochody w Jetsonach. Nie będzie to głośne, a przynajmniej trochę na siebie zwróci uwagi i mniejsza szansa będzie, że ktoś takiego skradającego się gościa przejedzie, zmieniając nagle pas. Co do elektryków, nie wypowiem się, bo ja na baterię mam tylko telefon, który działa i wiertarko wkrętarkę, która rozładowuje się po jednej porządnie wywierconej dziurze w metalu (Jak montowałem spojler do mojego złompla to na dwa razy, bo padła bateria. Biorę drugą, też słaba. Nawierciłem jeden otwór, też padła. Jakbym miał przedłużacz 50 metrów to bym wziął starą ruską wiertarę i w pięć sekund bym pozamiatał). A cena za baterię średnia. Akumulator do zwykłego motocykla kosztuje koło 200 zł. Jak masz pecha i nie umiesz go przechowywać, to co roku wymieniasz. Ta bateria przyjmując, że padnie po gwarancji, to co dwa lata 800 zł leci, czyli 400 zł rocznie. Niby nie jest źle, ale spalinowym motorowerem na jednym baku pojedziesz ze 300 kilometrów, a elektrycznym 50, jak będzie ciepło, bo zimą wydajność baterii spadnie.
@TomdexPL
5 жыл бұрын
Wreszcie tani skuter elektryczny, wreszcie! No do miasta moim zdaniem idealne rozwiązanie, zwłaszcza do dużych, zakorkowanych miast, nie dość, że tańszy w eksploatacji niż samochód czy nawet zwykły motocykl to jeszcze w pracy będzie się szybciej. Brawo Barton, oby ten skuter namieszał na rynku i spowodował jakieś poruszenie u innych producentów. W każdym razie idzie to w dobrą stronę.
@Snipeerek
5 жыл бұрын
Ciekawe jakby akumulator od bizona wiozł ze sobą na przyczepce ile by przejechał :D :D
@crusaderanimation6967
5 жыл бұрын
Nosz kuy@!a nareszcie to na co czekałem, mały tani pojazd elektryczny który w końcu jest rozsądnym wyborem. I za takie pojazdy elektryczne nic nie robiłem ! o ile zastanawiałem się nad jakimś chińskim motorem chopero, cruser'o podobnym, na pierwszy pojazd, potem myślałem że bardziej rozsądnie będzie zrobić B i zakupić auto, tak teraz skoro można ładować to z wtyczki to raczej zdecyduje się na to . Choć na razie prawko to dla mnie pieśń przyszłości.
@yoongistongue4163
2 жыл бұрын
Dzięki inflancji kosztuje już 2 razy tyle...
@szach-i-mat
2 жыл бұрын
no nie 2x tyle tylko 2tys wiecej, ale racja szok :O
@FraglesMarmoladowy
5 жыл бұрын
zarowka halogenowa w skuterze elektrycznym....
@kkr2764
5 жыл бұрын
Jeśli ładowarka ma usb to do schowka można wrzucić 10 powerbanków po 16tys miliamperogodzin i będzie można w ten sposób przejechać więcej km 🙂
@hollosus
5 жыл бұрын
niestety obecna generacja akumulatorów trwa już kilkadziesiąt lat... ewolucja jest tylko w stronę zarządzania prądem, następna gen. zmieni oblicze motoryzacji! czekamy
@ErtsenPlayGames
5 жыл бұрын
Zmieni.....jak koncerny paliwowe pozwola. Pierwsze samochody elektryczne z 1920r itp mialy v max 25mil na godz tak mil oraz ok 100mil zasiegu :) Teraz to sie nie rozwija mimo ze sa ogniwa kilka x mocniejsze od wspolczesnych od dawna ale nikt tego nie wprowadza na rynek
@Darob14
5 жыл бұрын
No to już widze dzieciaki latające na tym na komunie ciekawe czy da sie w jakiś sposób go odblokować.A na źime wystarczy podjechać pod pierwszą lepszą choinke i cyk fuch naładowany.
@BednarMoto
5 жыл бұрын
Kurła...skuter, elektryczny...nikogo to nie interesuje! Dejta np nową Tenerke! PZDR Waryjoty!
@motobandaTV
5 жыл бұрын
"Mejstrim" zajmuje się takimi rzeczami :)
@BednarMoto
5 жыл бұрын
@@motobandaTV no wiem. Przecie ja Was lubię ❤
@MrArth1985
3 ай бұрын
Mam, użytkuje od ponad roku, służy aby z przedmieścia dostać się do pracy, po browar i inne lokalne pierdoły. Jestem zachwycony, że względu że moja trasa jest niemal permanentnie zakorkowana czas dojazdu tym w porównaniu do samochodu skraca się o 2/3, koszty żadne nie warto wspominać. Gdyby nie deszcze i zima to zaspokoił by większość moich potrzeb.
@puchaczzpuszczy
5 жыл бұрын
Kupiłbym ale 125cm3. Zrobicie dla porównania taki motocykl?
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Jak trafi się okazja.
@AI-CreationsLab
5 жыл бұрын
W tej cenie lepiej poskładać rower elektryczny, osiągający 50 km/h bez problemu z silnikiem 1000W , a zasięg w zależności od baterii, ale 20 Ah 52V którą mam u siebie, pozwala przejechać spokojnie 100km, w razie braku energii, zawsze można wrócić do domu, tak jak na zwykłym rowerze. No i odpada obowiązek poruszania się po drogach dla samochodów, znacznie przyjemniej i bezpieczniej się jeździ po ścieżkach rowerowych.
@erikjednoreczny8021
2 жыл бұрын
Ale jak to ładować w mieście jak mieszka się w bloku ???? Można baterie wyciągnąć i załadować w Domu ????????
@nynomk8522
5 жыл бұрын
jak już robicie te pissiontki to zrobilibyscie może test jakiejś biegówki najlepiej w 2t :D pozdrawiam ;)
@keri3189
Жыл бұрын
Szkoda o tym badziewiu mówic nawet. Kupiłem falcona 125 i pieprzyć te pseudo ekologiczne pierdziawki które jadą 45 i to przy pełnej baterii. Kiedy chce to wsiadam i nie bawię się żadnymi ładowaniami. Poza tym obecnie prąd jest o 100% droższy niż w czasie kręcenia tego filmu
@keksiu351
5 жыл бұрын
w zasadzie to jak dorzucicie jeszcze do tego z 1k i troche chęci to zrobicie sobie konwersje albo ogolnie kupicie rower elektryczny którym sie srogo pobawicie w terenie jak i dojedziecie do pracy i to nie 25km w jedna strone a znacznie znacznie wiecej.
@piotrkordaszewski2848
Жыл бұрын
Wystarczy poczytać komentarze tych co to kupili w necie. Najtańszy i najgorszy. Ponoć złotówki nie warto wydać. Każdy pisze że nawet po małym deszczu elektronika siada, można zaliczyć dzwona
@wojciech1040
5 жыл бұрын
Ciekawe kiedy będzie recenzja harleva livewire, skoro już o elektrycznych jednośladach mówimy
@motobandaTV
5 жыл бұрын
A będzie! :D
@synkracja369
5 жыл бұрын
800 zł co 2 lata za baterie albo w innych markach bateria w cenie skutera albo połowa ceny skutera śmiech na sali i co to ma być ekonomiczne i ekologiczne nie warte żadnej kasy
@artdeepspace6334
3 жыл бұрын
Czemu do cholerny na żadnym filmiku nie wspominają o tym że baterii nie można wyjmawac? To jest ultra ważna rzecz
@Pro100WniczeK
5 жыл бұрын
Warto zainteresować się (jak już ktoś chce bawić się w ekologię) elektrycznymi rowerami, e-bajkami ale nie mówię tu o takich z silniczkiem 250W tylko po kilka, a niekiedy nawet kilkanascie kW - moc i zasięg niemalże jak normalnego motocykla.
@fraks1958
5 жыл бұрын
Ja bardziej byłbym zdziwiony że, ktoś jeździ skuterem w "pełnym umundurowaniu" :D
@ravx6075
5 жыл бұрын
Oboje macie rację 😉
@WanderBikeRR
5 жыл бұрын
Czasami u mnie na wsiach widuję skuterowcow w nie zapietych kaskach, kaskach bez szyb to aż mnie ciarki przechodzą, a co mówić o ubraniach haha
@fraks1958
5 жыл бұрын
@MrOrange mi bardziej chodzi że, nie widuje się ludzi tak ubranych. Najczęstszy widok to kask, koszulka z krótkim rękawkiem i spodenki....
@janekgarbala1965
5 жыл бұрын
Bedzie kiedyś coś o Kawasaki Er5 ? :D
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Będzie pewnie coś o GS'ie 500 :)
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
Odnośnie wyśmiewanych Chińskich skuterów ,czy np Motorów i innych rzeczy ,. A my jako Polska co produkujemy ?
@WanderBikeRR
5 жыл бұрын
Niestety chyba nic, a mieliśmy kiedyś na prawdę fajne motocykle
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
@@WanderBikeRR naszczescie 2 uratowalem. Wsk 175 oraz Romet komar i jestem z tego dumny :)
@WanderBikeRR
5 жыл бұрын
@@jarekmisiek4787 na szczęście są tacy ludzie jak Ty i moje dzieci też poznają kiedyś historię, a WSK jest z mojego regionu
@rafa-qq7xm
4 жыл бұрын
@@WanderBikeRR historia gównianej jakości...
@patrykkrzyspiak2877
5 жыл бұрын
Czy ktoś w końcu mi powie co to za nuta na początku filmu? Już się chyba trzeci raz pytam :(
@sawomirostrowski1057
5 жыл бұрын
c-dur
@pojazdyelektryczneamperi614
2 жыл бұрын
Kolejny głos w temacie: kzitem.info/news/bejne/xmyen4aif6t5rZg
@kosnehamry
5 жыл бұрын
0:14 Co to za nuta? :D
@EsioB
5 жыл бұрын
W zamian dostajesz uczucie hajsu wyrzuconego w błoto, ten skuter się popsuje za miesiąc - Barton to gówniana marka
@matevix1533
5 жыл бұрын
No wiesz za pieniądze nawet by hulajnogę z silnikiem od wiertarki polecali. Niestety tak to działa
@bartekes4291
4 жыл бұрын
nienienie - taki zasięg to jest żart
@piotrmaczek1533
Жыл бұрын
ja jeżdzę na bardoz kompaktowym ;) Manta MES1401J - to taka hulajnoga, skuter
@marek112
5 жыл бұрын
12 km do pracy w jedną stronę miałem, pewnie codziennie ładować vtrzeba aby nie zabrakło energii w połowie drogi
@grzek
5 жыл бұрын
Ja mam 17km do pracy i codziennie ładuję jak go odstawiam wieczorem do garażu, ale cały dzień po pracy jeżdżę gdzie się tylko da i załatwiam wszystkie sprawy skuterem. Auto odpoczywa od miesiąca:)
@matik01099
5 жыл бұрын
haha zazbroić i odzbroić :DDDDDDDDD się mówi uzbroić i rozbroić :D
@maciejpietrasik6720
5 жыл бұрын
Doczekam się testu Mt 125
@kacperlis5799
5 жыл бұрын
Taki okej
@kornelmessi5954
5 жыл бұрын
zróbcie test yamahy aerox najlepszy skuter ale w 2t a nie tą podróbe w 4t
@redirox
5 жыл бұрын
Kornel Messi od roxa zaczynałem i już na dwóch kółkach zostałem, jebło 14 lat. Do dziś ten skuter jest lady!
@kornelmessi5954
5 жыл бұрын
@@redirox ja mam roxa od 2001 w rodzince i dalej śmiga
@cereza6712
5 жыл бұрын
miałem pojazd marki barton totalna chińszczyzna i z jakiegoś powodu kosztuje te 4000. Ja nie polecam tej marki.
@Dziki_z_Lasu
5 жыл бұрын
Mam 5 letniego routera, plastiki tragedia ale jeździ. Nie "palić" gumy w piachu, nie gonić po lasach i polach, zmieniać olej, wymieniać śmiesznie tanie części jak tylko wykażą oznaki zużycia i pierdzik służy latami - z prawdziwymi polskimi rometami było dokładnie tak samo.
@ukaszdomanski4107
5 жыл бұрын
4tys to mało? Kolego jeszcze kilka lat temu torrosy zumico i inne podobne wynalazki kupowało się nowe z gwarancja za 1500 do 2000 nowe gr200 były za 1600 więc obecnie ceny są nie są zbyt atrakcyjne
@Adrianxmusic
3 жыл бұрын
Na chińskim skuterze mojej Mamy jest już 85tyś km nabite, do tej pory jeździ, problemów nie było oprócz gaźnika, słyszalnych już łożysk w układzie napędowym i przepalających się żarówek. Jest to 2T, więc nie trzeba wymieniać oleju, filtra, czy regulować rozrząd. Oprócz serwisowania gaźnika, wymiany filtra paliwa i po 70tyś łożysk w napędzie, nie było nic więcej robione, więc serwis wychodzi taniej niż wymiana baterii w elektryku. Może trasa wychodzi drożej, ale nie trzeba sobie dupy zawracać z ładowaniem baterii i pytaniami typu: "czy dam radę dojechać jeszcze bez ładowania", "czy nie zapomniałem podłączyć ładowarki". Nie wyobrażam sobie płacenia 10k za skuter bez miejsca bagażowego. Konstruktorzy chcąc, by sprzedaż wzrosła, muszą dodać przynajmniej dwa dużo-litrażowe schowki w standardzie, jak to w typowych skuterach z silnikiem spalinowym.
@ShymanskyTV
5 жыл бұрын
Zróbcie test Peugeot Speedfight 4. Mam dwójkę i zobaczlbym nowszą i szybszą wersję.
@loumotovlog
5 жыл бұрын
To ja wolę płacić 10 razy tyle i cieszyć się jazdą moim motocyklem 😉
@ravx6075
5 жыл бұрын
Ja też, ale żonie chętnie bym kupil coś takiego 😉
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
Co ty porównujesz ? To dla ludzi ,którzy mają się tylko najtańszym kosztem dotoczyć ,dopełznąć do roboty. A nie cieszyć się wiatrem ww włosach i smarem na rękach
@BBBlobfish
5 жыл бұрын
Czy da się każdorazowo wyjmować baterię, brać ją ze sobą i ładować ją w domu?
@barton_motors
5 жыл бұрын
Na razie nie można, ale w przyszłym sezonie wprowadzimy taką możliwość
@redelek2
5 жыл бұрын
No wiem wiem ale jestem starej daty i benzyna dźwięki wibracje to mi się podoba. Poza tym nie mam gdzie ładować na parkingu chcą 8zł więc to takie coś dla osób co mają domki. Poza tym to liczenie ile jeszcze mogę. Mój na rezerwie nie zwalnia ))) narazie obserwuję ten rynek ))) ale ciekawe ciekawe
@krystianstepien5835
2 жыл бұрын
Zrobicie reckę GT 2.0 który wyszedł w tym roku ?
@motobandaTV
2 жыл бұрын
W tym roku raczej nie
@gonzo6784
5 жыл бұрын
Ten elektryk mógł by znokautować motorowery ale zasięg trochę mały bo dostawcy pizzy czy innego jedzenia to dopiero zasuwają. Mym skromnym zdaniem to jak poprawią pojemność i czas ładowania lub przejdą na ogniwa paliwowe to motoryzacja spalinowa wyląduje w muzeum.
@arturo147ful
4 жыл бұрын
Szkoda że nie zrobili dodatkowej baterii w podłodze lub zamiast schowka pod siedzeniem plus kufer i zasięg zwiększa się o 100% ,blokada speeda precz i jest ok ale pewnie cena by była większa o jakieś 2000zł.
@czesawkowalski4510
Жыл бұрын
mam własny skuterek, Manta MES1202H, fajna amoryzacja na tył i lekki poręczny
@pawes2736
5 жыл бұрын
nooo jakby nie patrze większość kierowców skuterów jeśli już "serwisuje" swoje maszyny to ogranicza się do wymiany oleju :D wiec nie ma dla nich kosztów
@mikoajb.2864
5 жыл бұрын
Planujecie być na targach Motorcycle Show 2019 w Warszawie/Nadarzynie ?
@motobandaTV
5 жыл бұрын
Tak
@mikoajb.2864
4 жыл бұрын
motobanda Super ❤️ Czekam mocno
@AaBb-ti4pc
4 жыл бұрын
Bateria za 800zl? Co to za bateria, jakie parametry? Ja za bidonową baterie z depakietu do roweru dalem 1200zl.
@sawomirkrzywdzinski2289
2 жыл бұрын
ile kosztuje dzisiaj 100km napewno nie 2,4o
@krystianstepien5835
2 жыл бұрын
W porównaniu do cen paliw proporcjonalnie jest jeszcze niższy.
@W.Arc.
5 жыл бұрын
nie wiem jak to wyliczaliscie, ale wg moich wyliczen, zuzycie energii dla pelnego naladowania od zera to ok 12kWh, a wiec ok 7zł...
@MPPROJ3CT
Жыл бұрын
da rade ściągnąć blokadę
@olafkowal9790
4 жыл бұрын
Zrobicie test skutera elektrycznego Greenwolke 5.1SL 5000 W ? Nie ma ŻADNEGO filmiku na YT
@yamahaboy2121
5 жыл бұрын
Czesc chlopaki,jestem Waszym stalym widziem i gorąco Was pozdrawiam z uk:)Sam latam yamaha x max 125 cc od 2 lat i nie chce narazie nic innego:)ale...czy mozecie o mojim x maxie 125 cc z 2017 roku zrobic material?Pozdrawiam :)LWG
@januszbiznesu7168
5 жыл бұрын
A jak to jest z elektrycznymi motocyklami wiem że ktm robi elektryczne enguro A jak inne firmy nwm możecie to sprawdzić i przetestować
@Filips-lh7jq
Жыл бұрын
Wolsztyn zajebisye miasto
@emotionally4016
4 жыл бұрын
skuter naprawdę bardzo fajny gdyby nie ten zasięg już wole płacić te 13 zł na 100km i się nie martwić że nagle mi siądzie bateria w końcu te 13 zł to też nie jest jakiś ogromny majątek a zawsze idzie w razie potrzeby zrobić dłuższą traskę
@_rudolf
2 жыл бұрын
Ciekaw jestem jak koszty wyglądają dzisiaj, kiedy benzyna na stacjach jest po 6,60 a pewnie będzie jeszcze drożej
@no1special91
2 жыл бұрын
@@_rudolf chyba po 8.00
@_rudolf
2 жыл бұрын
@@no1special91 Kiedy to pisałem była po 6,60 xD
@vdsmade
2 жыл бұрын
👊👽electric💨
@zbigniewbatog6288
2 жыл бұрын
A tu mój kzitem.info/news/bejne/o6OP36CJnqBnh44
@michanienadowski4577
3 жыл бұрын
Utylizacja akumulatorów jest mniej ekologiczna niz zwykly konwencjonalny skuter
@pokusa0702
3 жыл бұрын
witam ma pan filmik jak pan go rozbiera jak jest on zbudowany ten skuter bardzo by się przydał
@PatrykXtreme06
2 жыл бұрын
I taki skuter na kartę rowerowa
@dahak22
5 жыл бұрын
bardzo dobrze że testujecie skutery nawet takie mniejsze przecież to też jednoślady ale co do elektryka sorry ja mam skuter Barton Falcon 2t 49cc 2017 spalanie 3,5 -l4 l ale prędkość do końca paliwa lekko z 75 km/h serwisy tanie działa i polecam
@keksiu351
5 жыл бұрын
Kupiłem 7 lat temu nówkę, zrobiłem nim 3k km, i w ten czas zepsół się 3 razy, raz padła pompa oleju i nie odpalał dla tego, potem coś z elektryką, a trzecie nie pamiętam, sprzedałem a jak się okazało rok później nowy właściciel rozbił go w tajemniczych okolicznościach, rzekomo mu go skradziono, potem się odnalazł po kolejnym roku aż sie obiło o policję i sprawy sądowe, wzywali mnie w kwestii umowy :P
@konradkowalinski1735
5 жыл бұрын
Zróbcie próbe sendy derbi
@wojciecharc6678
4 жыл бұрын
A bateria to jaka jest byla o tym mowa ?li-ion czy żelowa 🙄🤔 no i jej pojemność 😳
@thebatik1684
5 жыл бұрын
Byłeś w Raciborzu bo widziałem że rejestrację srs a w Raciborzu są src
@KikoPL
5 жыл бұрын
dali by te 100km zasięgu chociaż ;) szkoda, że ładowanie toporne :P skoro w chinach są samochody co od 0 ładują się w 20minut, a tu 6h ładowania, 1h jazdy.
@Vespi_
5 жыл бұрын
To w dużej mierze sprawka tego co może zaoferować zwykłe gniazdko 220V.
@rafa-qq7xm
4 жыл бұрын
Trzeba też pamiętać, że szybsze ładowanie wiąże się też z szybszą degradacją akumulatora.
@mohikanin2916
3 жыл бұрын
pozdro dla wolsztyna
@stanislawokrzesik85
5 жыл бұрын
Unas nowość, a w Azji jest to najtańszy środek lokomocji, od lat.
@pafciozur
4 жыл бұрын
Szkoda że nie ma wyjmowanej baterii przez to trzeba mieć garaż
@ovad2002
5 жыл бұрын
Może w kolejnych odcinkach wspomnicie o Yamaha Aerox 4T?
@mateuszsv6506
5 жыл бұрын
9:34 xd tempomat w kiblu nie wiadomo po co
@kmieciu4ever
5 жыл бұрын
Eko Energy - ta jasne. Prąd ze spalania węgla a baterie Litowe których produkcja zatruwa Chiny, Argentynę, Boliwię i Chile. Ale przecież najważniejsze żeby nam pod nosem nie smrodziło...
@rafa-qq7xm
4 жыл бұрын
Sugerujesz, że nie mają własnego rozumu ci południowcy i to my musimy brać odpowiedzialność za działania które podejmują we własnym kraju?
@Damex77
5 жыл бұрын
Pora umierać :P
@szach-i-mat
2 жыл бұрын
wtf ten skuter teraz jest droższy o ponad 2k!!!
@piotrwisawski3953
5 жыл бұрын
Czekam na Waszą opinię o Benelli TRK 502. Sporo ostatnio namieszał w budżetowym obszarze.
@tytanv2489
5 жыл бұрын
Przeczytałem "Baton energy za 2,40"
@motobandaTV
5 жыл бұрын
"chłyt marketingowy!"
@tytanv2489
5 жыл бұрын
@@motobandaTV Haha
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
Baton za 2.2 , Teraz mi uświadomiłeś , że tym taniej się jeżdzi niż chodzi na piechote.
@jarekmisiek4787
5 жыл бұрын
Jakbyś miał zrobić test i wyjeżdzić prądu za 10zł . To byś musiał sporo prowiantu i śpiwór ze sobą zabrać .
@Pablooo1996
2 жыл бұрын
Teraz 6500zl xdd
@piotrekp3529
5 жыл бұрын
Zabraklo bardzo waznej infirmacji o typie baterii - chodz gwarancja na 500 cykli ladowan sugeruje na najprostsza zelowa wiec lichosc i to daje ta niska cene.
@arturo147ful
4 жыл бұрын
Bateria po 1.5 roku do wymiany przy codziennym ładowaniu.
@michaxxxx9599
3 жыл бұрын
Jak nazywa się tą fajna nuta na początku odcinka ?
@loucash5862
4 жыл бұрын
Lepszy skuter za 5.000zł i być najwolniejszym na drodze? Czy hulajnoga za 2.000zł i być najszybszym na ścieżce rowerowej?
@daniela1483
4 жыл бұрын
nie ścieżce elektrykiem legalnie pojedziesz 25km/h więc nie wiem jakie najszybciej. Sa miejsca gdzie mtb trzymam koło 30km/h na takiej ścieżce ... 25km/h to zmęczony człowiek z pracy wraca :)
@adamantonczenko1435
Жыл бұрын
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍
@niebolate
3 жыл бұрын
Ja mampodobny elektryczny ale ma 10lat
@moniczka4020
Жыл бұрын
Fajne jest to że są te stopnie prędkości
@tomaszpakua2457
3 жыл бұрын
Nie zaplacil bym za to nawet 500zl.
@grossibp
5 жыл бұрын
za tyle są deskorolki elektryczne z mniejszym zasięgiem, no powiem wam, że ten skuter mocno daje do myślenia, normalnie korci mnie, żeby go kupić nawet w ciemno hehe, ALE mam wspólny garaż i oczywiście zero gniazdek... bu
@kazimierzwisniewski391
3 жыл бұрын
to załóż gniazdka i zerowanie albo długi kabel
@grossibp
3 жыл бұрын
@@kazimierzwisniewski391 nie wziąłeś pod uwagę, że mogę wynajmować i to nie moja spółdzielnia itp.
Пікірлер: 273