- Türkiye de talebi olan her şeye bu anlamda karşılık veriyor muyuz ? Öldüren soru.
@MustafaCelik-fl7qf
6 жыл бұрын
tdk geldi
@blackguyinwhiteskin7294
6 жыл бұрын
Yetkin denmez ona etkin denir. Sg önce git kendin öğren.
@blackguyinwhiteskin7294
6 жыл бұрын
Önce ben koyayım ölmezsen sen de koyarsın.
@necdetyldz4198
6 жыл бұрын
Vizontele tuuba filmindeki devlet iyi olan her şeyi getiriyor mu sorusuna benzemiş.
@ylmazb2642
6 жыл бұрын
Her talebe karşılık veremiyorsak hiçbir talebe karşılık vermeyelim. Sanırım söylenmek istenen bu.
@sicparvismagna6312
6 жыл бұрын
"Türkiye'de talebi olan her şeye bu kadar karşılık veriyor muyuz?"
@yucelozcelik8013
5 жыл бұрын
Orda iyi dedi kral
@Tanjanu2be
3 жыл бұрын
Bu video bir efsaneydi. Ertesi gün bu video arşivinden kaldırılmıştı. O otorumdaki diğer hepsi şeref yönüyle zayıf insanlardan oluşuyor. Bir gün devan döndüğünde de aksini iddia ederler. Yanardöner insanlar.
@borayozkara2177
6 жыл бұрын
Duygularımın tercümanı Serdar Kuzuloğlu. Not: NŞA. dakikada 45-60 kelime hızla konuşabilen diğer konuşmacıların konu, din ve imam hatipler olunca nasıl kekeledikleri ve sunucunun acziyeti, Türkiye'nin geleceğinin parlak olduğunun ve ilelebet öyle kalacağının kanıtı olsa gerek!
@EnginEsirkus
4 жыл бұрын
19:23 te 1923 demesi :) çok seviyorum bu tesadüfleri
@emre30489
6 жыл бұрын
Programın önceki bölümleri hep youtube A yüklenmişken niye bunu youtube da bulamıyoruz. Bilerek ve isteyerek mi koymuyorlar? Bu açıkça sansürdür.
@emrahacar1243
6 жыл бұрын
yayından sonraki gün cnn sitesine yüklenmişti fakat sabahına kaldırıldı
@babayourgun
6 жыл бұрын
kaldırılmış heryere baktım bulan bilen varsa link beklerim
@feyyaz99
6 жыл бұрын
tüpçüdür tüpçü
@aksacli4225
6 жыл бұрын
tekrarında buraları kesti cnn
6 жыл бұрын
Serdar Kuzuloğlu kendi KZitem kanalında da yayınlıyor kısım kısım bunları. Oradan da takip edebilirsiniz.
@tabudeviren69
2 жыл бұрын
Serdar Kuzuoglu'nu libos görüyordum, bu videodan sonra farkli bakiyorum. Bu konulara girmek herkesin harci degil. Bravo!
@mustafabahadir
4 жыл бұрын
program sunucusu arkadaş Kanal D ana haber sunucusu oldu, hakkını tahsil etti yani:)
@altinaybas1803
5 жыл бұрын
Euro 4.96 / Dolar 4.04 /Sunucu Bey 3.5
@nurikaraman8506
4 жыл бұрын
:)
@hatiralarneyeyarar
4 жыл бұрын
Şimdi dolar 6.98...
@alieraykokten5
2 жыл бұрын
Şimdi dolar 13,5
@UmutcanAkova
6 жыл бұрын
deniz bayramoğlunun bu dağları kim yarattı demediği kalmış
@Galatasaray1000cimbo
4 жыл бұрын
Umutcan Akova 😂😂😂
@mustafaziyaakgul3331
5 жыл бұрын
Serdar bey havaya uçurmuş .
@486DX
6 жыл бұрын
"Yaratıcılık dersi verebilir misiniz İmam Hatip'te?"
@borayozkara2177
6 жыл бұрын
hööösssstttt yaratmak kimin haddine :p
@erolkaloglu6601
6 жыл бұрын
A65468970894 alternativ bi kelume "yaratilabilir" ve böylece sorun cözülmüs olur...
@kursad1817
6 жыл бұрын
A65468970894 biraz garip bi cümle olmuş :D imam hatiplerde yaratıçılık dersleri veriliyor zaten ama kafası biraz farklı, üretici zeka ve inovasyondan dem vuruluyor.
@pricklygear446
6 жыл бұрын
Bence bu yorum her şeyi anlatıyor. Yaratıcılık yorumunun altına Aristo'nun fikirlerini anlatan,yaratmak kelimesinin kavram karmaşasını yapan insanlar.Arkadaşlar merak etmeyin Dünya'daki bilimsel üretimin %>0.01'ini yapan ülkenin dilindeki bir kelimeyi tanrı bilmez zaten.
@pricklygear446
6 жыл бұрын
Kesinlikle,kesinlike...Kişilerin kelimelere kendi ideolojik anlamlarını yüklemeleri kesinlikle sona erdirilmesi gereken bir tehlike. Halkımızın artık tartışmaya girecekse mantık ilkelerine dayanmak zorunda olduğunu,insanların kendini ciddiye almama hakları olduğunu ve oyunu kurallarına göre oynamayı öğrenmesi zorunludur.Konfüçyüs dilin dejenerasyonu hakkında fikirlerini zaten açıklamıştır.Ama maalesef Türkçe'de bu sorun bambaşka bir boyutta.04:00'dan sonra bunu yeterince açıklamış.Ve insanların elektriği keşfetmesi bir anda cereyan edip gözyüzüne uçmaya başlamaları anlamına gelmiyor.Bu yüzden verdiğin örnek biraz "cahil idealizm"ini içeriyor.İnsanların fikirler üretmesi lazım ve üretebileceğin fikirlerin teorik olarak bir sınırı yok.
6 жыл бұрын
Serdar Amirimin 16:52'deki yüz hali her şeyi özetliyor gibi..
@edlab
6 жыл бұрын
Gömülü Mühendis ozgur bey amirimin yaşama sevincini emdi
@alimsutveren351
6 жыл бұрын
CNN TÜRK te programın bu son on dakikasına denk gelmiştim. Serdar Bey'i ilk kez görmüştüm ve cok dogru konuştuğu için programı kaçırdığım için üzülmüştüm. Neyse ki tekrarını izlerim diyordum, günlerdir bekliyorum "Gündem Özel" oynatma listesinde 192 video vardı günlerdir. 193 olsun diye bekledim durdum. Bugün 193 oldu çok sevindim. Meğer başka programı atmışlar. Bu programı atmayacaklar anlaşılan. Yazıklar olsun. CNN spikeri ve medyası bile özgür değilse, özgürce konuşamıyor ve konuştuğunu yayinlamiyor, vay halimize vay!
@MrLafinte
6 жыл бұрын
CNN medyası bile özgür değilse, demişsiniz de, gezi döneminde penguenleri yayınlayan yine bu kanaldı.
@ulkemesen829
5 жыл бұрын
Serdar Bey'i üstün sabrından dolayı tebrik ediyor ve cehaletle savaşmanın ne kadar zor olduğunu bir kez daha görüyorum
@ademsahin1505
5 жыл бұрын
Çok doğru tespitler yapılmış ben bu eğitim sisteminde başarısız olup lisede okuldan atıldım. Açık öğretimten özgür ve hür irademle okudum ve şu anda inşaat mühendisiyim. Allah gençlerimizin yardımcısı olsun işleri çok zor
@mehmetkaanguvenen
5 жыл бұрын
Adam resmen kitap gibi konuşuyor bu adamın konuşması başladığında bitene kadar videodan çıkamıyorum
@sertacakyldz2737
5 жыл бұрын
18:09 ben bu cahile daha ne anlatayım şeklinde bir beden dili :)
@eminecam8815
5 жыл бұрын
Beyni olan okuyan düşünen nadir adamlardan serdar kuzuloğlu
@oguzhanbahce4851
5 жыл бұрын
Bildiğim kadarıyla Serdar Kuzuloğlu'nu bu programdan sonra bir daha bu ekranda göremedik. "Felsefe, sosyoloji tartışıyoruz" diye ekran başına izleyici toplayıp ezber bozan insanlara katlanamayacaksak bizim yalnızca "istikbalimiz" parlak kalacak. MAALESEF!
@sickrebelliouspizza6008
6 жыл бұрын
Okula talep var diyor. Ulan hiç okul taleple açılır mı Türkiyede 80 milyon insan var. Ya 70 milyonu kasap olmak istiyorum derse biz kasap mı yapıcaz bu insnaları
@huseyingungor564
5 жыл бұрын
/0 milyon kasap olacağım derse tabi ki kasap olur,engel olursan senin üzerinde denerler ilk deneyimlerini.Bu kadar aptal mal olmak zorunda mısınız,fransız ihtilalini senin gibi üç beş toplum mühendisi salağı mı yaptı,
@Sero.M0204
4 жыл бұрын
Kesinlikle öyle okul hiçbir zaman talebe göre değil devlet daha ziyade hükümet ideolojisine göre açılır
@CanKeser
5 жыл бұрын
İmam Hatip konusu açıldıktan sonra görüyoruz ki Serdar Kuzuloğlu dışında hiç kimse göründüğü gibi entelektüel ve katkı sunabilecek yetkinlikte değil. Serdar Bey'in orada ne kendisine ne de bizlere 1000 sene de geçse zerre katkısı olamayacak insanlarla bir şey tartışmaya çalışması bu ülkenin ne kadar depresif ve umutsuz bir yer olduğunu gösteriyor. Teşekkürler Serdar Bey.
@godofmusiccc
5 жыл бұрын
Çok cesur ve haklı sözlerinden dolayı seni kutluyorum. Çok geç kalmadan pozitif bilimlere yönelmeli ve ezberci sistemden çıkılmalı. Türk eğitim sistemi değişmeli. Robot yetiştiriyoruz sadece
@RafuelMarcheZ
6 жыл бұрын
17:55 Ama buna karşı çıkan yok... aslında herşeyin özeti bu değil mi
@halilc.7222
6 жыл бұрын
aynen. serdarın dediklerinin ispatı o saçma sapan cümleydi.
@zuhalozturk4889
6 жыл бұрын
BEYAZ ZAMBAKLAR ULKESINDE...kitabın adı...POZITIF BILIMLERLE ILGILI LISE SAYILARI COGALMALI..
@zekimertbarut
6 жыл бұрын
Başa döndürüp bir kez daha izledim.
@mtesyds
6 жыл бұрын
Telif bahanesi ile sildirebilirler, hazır varken bilgisayara indirin :)
@buluthangoktas9689
6 жыл бұрын
"Buna karşı çıkan yok. Bunun bir baskı unsuru olduğuna karşı çıkan yok." dedi ya la. Sen hangi ülkede yaşıyorsun yüzde 50 oy alan bir parti var ve bunun dışındakilerin ne düşündüğünün anlamı yok mu senin için :) "Herşey yetkinlik değil, huzur dedi mesela." Şu cümlenin samimiyetsizliğine bak :) İran çok huzur içinde evet, Afganistan çok huzur içinde haklısın, Osmanlı Devleti halkı da huzur içinde yaşadılar yüzyıllarca kesin yaaa. Ama şu konuda haklısın bilgi sorgulamayı, düşünmeyi getirir ve mutsuz eder insanı, cahillik mutluluktur doğru. Bahsettiğiniz huzur buysa katılıyorum. Ama daha bilgili ve daha huzursuz olmayı tercih ederim. Serdar abi 20 dakika konuştu karşılık olarak iki kelimeyi bir araya getirmediniz ve kendinizce karşı ideoloji savundunuz. Adamın ne kadar haklı olduğunun biliyor ve zavallı yetersiz açıklamalar yapıyorsunuz. Bu bile yeter düşüncelerinizin aslında size ait olmadığını ve dayatma olduğunu anlamak için. Ülke elden gidiyor yazık. Güzel ülkem sen çok uzun ve mutlu yaşa.
@kaanerdem2822
6 жыл бұрын
Ulan her siktiriboktan programlarin 3 4 ayri hesaptan yuklenirken neden bu programi bulamiyoruz!?
@erenyildirim2711
5 жыл бұрын
cnn türkün gündem özel playlisti var youtube da ordan bulabilirsin çocuklar ve gelecek ile ilgiliydi yanlış hatırlmıyorsam ana başlığı alt sıralara inerek bulabilirsin
@huseyingungor564
5 жыл бұрын
Ne olacak bulunca ,o DNA na sinmiş eşekliğinden hiç bir şey eksilmeyecek,
@kaganmutlu3363
5 жыл бұрын
Cevap çok kolay, siktiriboktan bir program olmadığı icin
@Sero.M0204
4 жыл бұрын
Kaan erdem var zaten 2 yil once yüklenmiş programin tamamı
6 жыл бұрын
Hocam, 2500 yıl konuş ömrüm yettiği taktirde dinlemezsem şerefsizim.
@namusbekcisi5438
6 жыл бұрын
Serdar Bey Cumhurbaşkanlığına bağımsız aday olun. Arkanızda milyonlar var.
@huseyingungor564
5 жыл бұрын
Domaldığında mı :))
@smttkn4074
5 жыл бұрын
@@huseyingungor564 Terbiyesiz
@huseyingungor564
4 жыл бұрын
@@Sero.M0204 Bu adamın senin annen olduğunu bilmiyordum
@sicparvismagna6312
6 жыл бұрын
değerli bir adam hakikaten.
@ermanyurtgan8281
5 жыл бұрын
Serdar hocamı üzdünüz bu programda. Cnn bu programdan sonra almadı zaten programa .. gerçekler acıdır..
@fahrifergan
5 жыл бұрын
serdar bey ;Adamın Dibi Hazretleri...
@akifsenturk6530
6 жыл бұрын
Kesinlikle seninle aynı şekilde düşünüyorum.
@nigodi
6 жыл бұрын
Torunlar dedin .Darlandım hocam.
@haydarinda
6 жыл бұрын
Deniz bayramoğlu cevap vermiyor, saçmalıyor. Hadi evladım hadi...
@mucitmizmiz
6 жыл бұрын
Bir çocuğu kendi haline bırakmak bile kötü bir şekilde eğitmekten iyidir bence. Bütün sorunumuz bu fazla ilgi. Biri geliyor imam hatipleri kapatmaya çalışıyor, biri geliyor bütün okulları imam hatip yapmaya çalışıyor. Ben bütün ideolojilerin dayatmalarını hormon vermeye benzetiyorum. Tavukların bile organik olanını tercih ettiğimiz şu zamanlarda çocukları ve insanları hormonlayan bir sistemin üretimi sağlıklı olmayacaktır. Serdar bey çok sağlam bir karakter ama televizyonda eskisi gibi göremeyeceğimiz kesin. Bundan sonraki hayatında sabır ve mutluluklar diler verdiği emeklerden ve cesaretinden dolayı teşekkür ederim. Diğer karakterlerin karakterleri ile ilgili bir şey demek istemiyorum. Bu program genelde güzel oluyor çoğunu izledim ilk defa bir konukla tartışıldığını görüyorum.
@ozland7172
6 жыл бұрын
13:00 civari deniz bayramoglu nun hayal kirikligina ugratmasi..
@ahmetozturk2812
4 жыл бұрын
Programda kiler serdar kuzuoglunu anlamıyor.Katki bile yapamıyorlar.
@SuperHeroMG5000
5 жыл бұрын
18:09 Serdar hocam şaplağı yapıştırmak üzere.
@ozatanamik
5 жыл бұрын
aslında doğruları konuşmak bu kadar kolay bir şey. diğerleri yanlış bir şeyi savunmaya çalışırken kıvranırken, Serdar bey dürüstçe konuştuğu için gayet rahat..
@vatansever6917
5 жыл бұрын
"Din öyle bir şey ki kendi alanından dışarıya çıkarttığınızda büyük bir dokunulmazlık sağlıyor. Siz sahtekar da olsanız o zırhın altında ilerleyebiliyorsunuz." Dinden bahsettiğiniz anda anında insanların gözünde taraf yada karşıt olarak algılanıyorsunuz. İçerisine dini dokundurduğunuz her şey bir kutsiyet içerisine giriyor ve bunu tartışılmaz hale getiriyorsunuz. Eğitim böyle bir şey değil.
@cekosuvari8737
4 жыл бұрын
Beyaz zambaklar ülkesinde önerisi harika olmuş
@ayseyuksel821
5 жыл бұрын
O ha küfür yok
@hasanyazar1452
6 жыл бұрын
çok az kısmı bu...bugün korkanların yarını korkuyla mı geçecek yani...
@ensarcorakli5714
5 жыл бұрын
Adam Güzelce Veri Veriyor Yandakiler Yok Yav Diyor Allahım Ya Adam Belgeyle Konusuyor Allah Sonumuzu Hayr etsin
@redd9017
4 жыл бұрын
Dindar içine kapalı biat eden nesil yetistirmeye çalışırken ateist deist nesil yetiştiriyorlar😀
@pablopicassoescobar4194
5 жыл бұрын
Bunu kaçıracaksın 7/20 konuşturacaksın....👉
@ralbatros9
6 жыл бұрын
Çocuğum olsa okula göndermem. Ya ne olduğu belli olmayan bir özel okula gidecek, güç bela okutacağız, ultra zengin bebelerle (belki) okuyacak yahut devlet okulunda bilimden uzak ve leş bir ortamda çürüyecek. Bu arada moderatör net bir şekilde sıçmış... kıvırtmaya çalışmış, "ehe ehe öyle de değil tam" filan demiş ve kendisine rağmen Serdar Bey derdini anlatabilmiş... Bundan sonra eski Doğan Medya kanallarında bu tip cesur konuşmaları hiç duyamayacağız...
@kaanarmagan9101
6 жыл бұрын
adamdaki cesarete bak helal olsun , ben korktum onun adına dinlerken
@gulnursonmez9539
6 жыл бұрын
"Yaratıcılık" kelimesine bile itirazları varken... :(
@geometriozurlusu3641
6 жыл бұрын
abi ağlamak istiyorum bu be bu ahaha
@ahmetozturk2812
4 жыл бұрын
Deniz Bayramoğlu iyi saçmalamış.
@cemkoc9370
6 жыл бұрын
Amirim Cumhurbaşkanı olsun Eğitim Bakanı hemen karşısında zaten... Ekip süper... 10 yıllda beyaz zambaklar ülkesinde'nin ikinci versiyonu oluruz kesin....
@kenanyusuf8855
6 жыл бұрын
Niteliksiz eğitim, eğitim hakkının ihlalidir.
@efecanyigitpasa8790
6 жыл бұрын
Rakam vermiş adam hala zırlıyor sunucu
@zuhalozturk4889
6 жыл бұрын
AĞZINIZA SAĞLIK SERDAR KUZULOGLU...
@Sero.M0204
4 жыл бұрын
Su konusma Türkiye 'deki butun okullarda yeni okula başlayan öğrencilere ara ara dinletilmeli ! Bir ülke nasil gelişir nasil gelişmez!
@radimaradin2503
6 жыл бұрын
Heryere her yoruma yazım kuralları dayatmasi yapan kitleden çok sıkıldım. Gelişmeye çalışıyoruz iste napalim yani
@TheBigbird10
6 жыл бұрын
Kadir Çöpdemir diye izledim. Video biterken o olmadığını fark ettim.
@KadirMutlu
4 жыл бұрын
Genel kaygısına katılan çoğu şeyin değişmesi gerektiğini düşünen bir mühendis olarak sunucu çok daha derin düşünmüş burada, gerçekten bu sefer yakıştıramadım, liseliler gibi imam hatipler açılmalı mı? kapatılmalı mı? mevzu bu kadar sığ değil bence. Bu devirde tonla yapı yapıyoruz az daha çok yapılmalı ama içi boş bu yapıların hep bir elden toplaşarak içinide doldurmalı verimliliğini artırmalıyız. Bu yönelimi her yerde tüm gayretimizle hep beraber yapmalıyız. Ayrışmamalıyız.
@007aykut
5 жыл бұрын
Bu sunucu ne kadar korkak bir adammış ya. Düştüğü durum içler acısı.
@muradigi
6 жыл бұрын
52 kişi takip etmiş?! İşte bu kadar arkadaş, özetle mükemmel bir tanımlama. Sizi kutluyorum Serdar bey, dobra dobra konuşan bir insan. Yalnız birdahaki programda sizi göremiyor olabiliriz. Saygılar. Diğer kukla tiyatrosundaki insancıklara duyurulur.
Her cümlesi beni aydınlattı gerçekten. Keşke bu düşüncede olan insanların sayısı artsa
@aytacdly
5 жыл бұрын
17:16 adam kendini vücut geliştirme podyumunda zannediyor
@zottirgen
6 жыл бұрын
Konuk çağırıp söylediğine karşı cansiperane argüman sunmak neden? Bırak konuklar tartışsın, sen niye ortaya atılıyosun? Kovarlar diye mi korktun?
@merveyilma
4 жыл бұрын
Ah ah dolar 4lira
@cnndoz6411
4 жыл бұрын
Üniversitelerimiz içler acısı Textil bölümünde gereken aletler, makina yok, eğitim görevlisi yok o bölümle ilgili 30 öğrenciye 4 dikiş makinası olur mu? Öğretim sadece teori, birde İngilizce halen konuşamıyor üniversite mezunu, bilgi yok çöp bilgi çok
@MustafaGeguc
5 жыл бұрын
yorumlardan da gördüğüm kadarıyla herkes aynı yerde takılmış, sunucu Beyefendi de aynı noktaya dokundu, ben sizi entellektüel biri olarak gördüm fakat ne yazık ki İmam Hatip Okulları nezdinde İslamiyet değerlendirmeniz akılcı değerlendirmekten çok uzak, şöyle ki; bir hasta düşünün, atıyorum genel anestezi altında kolundan ameliyat olacak, normalde hayati tehlikesi olduğu düşünülmediği halde ameliyat masasında kalıyor, şimdi biz bu olaya bakıp da Tıp Bilimi faydasız ve yanlıştır desem, bu ne derece gerçekçi olur? bir kere sadece bu değil, diğer bütün konularla da ilgili olarak doğrudur, yanlıştır, eksiktir, faydasızdır, yetersizdir gibi genel bir değerlendirme yapabilmek için o konunun tümünü aslî kaynaklarından araştırıp konuya tamamiyle hakim olmak gerekmez mi? herhangi birinin ya da kurumun uygulamasına bakıp bu değerlendirmeyi yapmak bizi doğru sonuca götürür mü? sizin burada yaptığınız büyük yanlış İmam Hatip Liselerini sayısal sonuca göre değerlendirirken bunu uygulamadaki eksikler ve yanlışlardan dolayı değil de, mahiyetinden dolayı; yani İslamiyetten kaynaklandığını söylüyorsunuz, bütün hakiki İslam Alimleri'nin Tefsir, Hadis, Fıkıh kitaplarını okudunuz da neyi eksik ya da yanlış buldunuz ki böyle bir değerlendirmeyi yapabiliyorsunuz? İnsanların uygulamada yanlış yapması bir olguyu ya da inanışı yanlış kılmaz. Ben şahsen 28 Şubat Darbesinin etkilerini bizzat yaşamış bir İmam Hatipli olarak, sizin bu sayısal değerlendirmenizin alt açılımlarının olması gerektiğine inanıyorum. Evet sonuç olarak ben ve arkadaşlarımın kahir ekseriyeti Akademik ya da Bilimsel alanda kariyerden çok Ticaret ve Mavi Yakalı olarak çalışarak hayatlarını idame ettiriyorlar, bunun yanında Akademik ve Teknik alanda da kariyerlerine devam edenlerimiz mevcut. Okul çağındaki Gençlere ve Çocuklara çoğu zaman neyi verirseniz onu alırsınız, size bu olayın iç tarafındaki biri olarak 15-20 yıl öncesinin durumunu ifade etmem gerekirse: malesef İmam Hatip Liselerinde öğrencinin başarılı olmasına dair ilgi, uygulama, vizyon ve rekabet yok denecek kadar düşük seviyede idi. Hal böyle iken üzerine bir de Üniversitelere girişteki kat sayı eşitsizliği eklenince, bugünkü sayısal değerlendirmeleriniz işte o günlerin yansımasıdır. Bu esasında çok uzun konuşulabilecek bir konudur, lafı fazla uzatmadan ben şahsen sizin zeki ve erdemli bir insan olarak burada yaptığınız yanlışı göreceğinizi ve bundan döneceğinizi düşünüyorum.
@muhammedcelik4545
5 жыл бұрын
malesef bu gazeteci arkadaşımın dediklerine katılıyorum Çünkü Türkiye'deki eğitim sistemi kemiyet çok ama keyfiyet yok
@gokhandemirez3684
4 жыл бұрын
Evrim Teorisinin yasaklandığı bir ülkede. Dinin bilim üzerine ontolojik olarak ayrı konuşmak gerekir demek kadar saçma bir yorum olamaz. Türkiye’deki habercilerin büyük sıkıntısı da bu bazı durumları görmezden gelip bunun üzerinden yorum yapmamayı tercih ediyorlar. Sardar hocanın dediği gerçek islam bu değil diyen kesin soruyu soran kişi olsa gerek. Bin sene önce din ile bilim yanyana olabilir ama günümüz koşullarında böyle bir saçmalık olamaz.
@otorite5377
5 жыл бұрын
Devlet oraya verdiği desteği pozitif bilimlerede vermesi gerekiyor bu videonun özeti olmuş.İmamhatiplerin kapatılmasından ziyade imamhatiplerin eğitim kalitesinin arttırılması hakkında birşeyler düşünülmesi gerekli
@dogada5920
6 ай бұрын
3:36 da öyle bir şey söylüyor ki tam bu saniyede “ bugün Türkiye’nin üzerinde tartışmaya cesaret edemediği” derken daha Serdar Kuzuloğlu bu konuya girer girmez sunucunun tam bu cümleye uygun davranması muhteşem bir detay bence
@notdefterim7798
6 жыл бұрын
13:30 soruyu duyunca çuvalladı
@mustafaakpinar977
4 жыл бұрын
Türkiye’deki başkanın sopası açık ve net. Moderatör olacak kişi işten çıkarırlar diye şimdi korkarak hareket ediyorsun ya, yarın için torunlarının geleceğini yokediyorsun....
@alkimtunc
6 жыл бұрын
9:42 kral vermiş veriştirmiş
@ahmetgenc4615
4 жыл бұрын
Bir toplumun nereye gittigini anlamak ve nasil bir toplum oldugunu anlamak icin sadece felsefe duzeyine varsa " felsefecilere " filozoflara " bakmak yeterlidir
@akifgr3d
4 жыл бұрын
Dinden bahsettiğiniz anda taraf ya da karşıt olarak algılanıyorsunuz.
@furkangunduzusa
6 жыл бұрын
Sunucunun sorusuna cevap veremedi ona takıldım ve kaçtığını düşünüyorum o konuda.
@meteertunga8856
6 жыл бұрын
"Akzambaklar Ülkesi Finlandiya" muhteşem bir kitaptır.
@barneycalhoun351
6 жыл бұрын
damn. kozinoğlu açıklamn tittrerrtttttii . damn sağol lan. kültür şart.
@berkakb
6 жыл бұрын
Birisi şu gündem özel programını bulabilir mi lütfen.
@alimsutveren351
6 жыл бұрын
Pek mümkün gözükmüyor.
@erenyildirim2711
5 жыл бұрын
cnn türkün gündem özel playlisti var youtube da ordan bulabilirsin çocuklar ve gelecek ile ilgiliydi yanlış hatırlmıyorsam ana başlığı alt sıralara inerek bulabilirsin
@ozguraltintas3919
4 жыл бұрын
Çetin abi büyük usta Çetin Altan gibi konuşuyor sun senide kimse dinlemez kimse çocuk guna merak etmeyi öğretiyormu. Dünya haritasını koy çoğunu un odasına diyor Çetin abi Çetin Altan ı dinleyen ler gelsin buraya yada okuyanlar
@kayertug8684
4 жыл бұрын
Programı sunan kişi (ayakta) bugün hala var mı, varsa hangi kanalda, cnn'de mi hala? Bilgi verebilen varsa sevinirim!! Çok okul var ama için'de eğitimli öğretmenler yoksa bu doğru olamaz.
@okyanus97
3 жыл бұрын
kanald ana haberlere terfi etti yalaka
@batuhanbatuhan4253
5 жыл бұрын
MODERATÖR ÜN İMAMHATİPLERE LAF ATTIRMAMA ÇABASI JSJAJAJAKAJ
@turkishramo970
6 жыл бұрын
imam hatipler kapatılsın dediğinden beri cnn e çıkamadı adam
@enigmatr01
4 жыл бұрын
okumayı sevmeyenler için sesli kitap var beyaz zambaklar ülkesinde...aratın bulabilirsiniz..
@mortolos100
5 жыл бұрын
Serdar bey konuşmanız o kadar dolu ki. Burdan bir çok ders çıkarması gerekir ilgililerin. Ağzınıza, emeğinize sağlık.
@muhammedzeren7002
6 жыл бұрын
Programın tamamını yükleyebilme ihtimaliniz var mı acaba? Cnn yüklememiş de...
@mams4270
5 жыл бұрын
Imam hatip liseleri cok gereksiz bence. imam hatip liseleri olsun ama fazla abarttilar. Benim kardeslerim cocuklarini gonderiyor dersler cok zor cocuklar gitmek istemiyor din egitimi evde verilmelidir. Yada okuldan sonra. Turkiyedeki egtim sistemi cokmus ister imam hatip olsun ister normal liseler
@bluemmttr
5 жыл бұрын
burda serdar bey cesaretle konuşuyor diyen arkadaşlar mustafa islamoğlunu takip edebilirler hilal tv den. kendinisi dinle ilgili benzer sorunları yıllardır anlatıyor bir din insanı olarak.
@ahmetyarar9031
4 жыл бұрын
kuzuoglu İmam hatipliyi daha iyi egitmek gerekir ... demen gerekmezmi nedir bu din düşmanlıgı
@laedri7814
4 жыл бұрын
Konuşma tarihini dolar fiyatına göre kategorize ediyorum
@qwertqwert-gx4tk
5 жыл бұрын
sunucuya rejiden uyarı geliyo hahahahaha
@demirleblebi_
4 жыл бұрын
Serdar bey istediğin kadar anlat nato mermer nato kafa karşındakiler, çok yazık çok.
@vocabeducation9897
5 жыл бұрын
Sayin Kuzuloglu, turkcesini getiremedigi sozcuk olan "priority" kelimesini, yanlis telaffuz ediyor dakika 18:32'de. Muhtemelen karsisindaki kisinin bilgisini olcmek adina yaptigi bir hareket oldugunu dusundurttu, cunku dogru pronunciationini bilmediginiz bir kelimenin turkcesini getirememek ilginc.
@soner.kar.
6 жыл бұрын
Bir konuğun değerini şöyle anlayabiliriz; eğer konuşan konuğu stüdyodaki diğer konuklar can kulağıyla dinliyorsa demekki o konuşan konuk çok değerledir.(bkz:M.Serdar Kuzuloğlu) 9:14
@noblenefs
5 жыл бұрын
Ne alaka ? Karşındakini her şartta dinlemen gerekir zaten.. Karşındaki bir insan sen onu zaten can kulağıyla dinlemiyorsan senin insanlığında bir problem vardır.
Пікірлер: 573