V Rakousku většinou když je plná/zákaz předjíždění tak tam je doplňková že kromě předjíždění traktorů a ještě něčeho asi pidi vozítek.
@denry_official
Ай бұрын
5:12 Je mega fajn jak se mu to líbí :D
@Hradišťskáletecká
5 ай бұрын
1:54 Obecně mi tady to vykecávání na silnici přijde dětinský, chyby čas od času děláme všichni a není třeba dělat divadlo.
@krutaakruuta
5 ай бұрын
Nějaký mamlas tě ohrozí, přinutí skoro zastavit, a ty to přejdeš mávnutím rukou? To už je dnes nekorektní říct mamlasovi co si o něm myslíš? Hlavně aby se nějaká skupina obyvatel necítila uražena, dotčena, nebo nekomfortně🙈🙉🙊 Asi každý udělal nějakou chybu, ale pokud se chybující začne rozčilovat a mávat ručičkama, tak stojí za to se nad tím pozastavit.
@Little_Ball_cz
5 ай бұрын
@@krutaakruuta Jeden mamlas udělá chybu. Přijede druhý mamlas a vysvětluje tomu prvnímu, že je mamlas... A co když přijede třetí mamlas. Proto máme na českých silnicích tak přemamlasováno 😵💫
@krutaakruuta
5 ай бұрын
@@Little_Ball_cz ok, to je jeden pohled na věc, nicméně mpv nedalo boltovi přednost, ten na něho zatroubil, čím by to mělo skončit, ale pokud se ti mamlas co nedodržuje předpisy začne rozčilovat co si to dovoluješ, tak jak dlouho budeš tolerovat tyhle mamlasy než si řekneš, že stačilo?
@vitcermak7737
5 ай бұрын
@@krutaakruuta vysvětlíš to jednomu mamlasovi a dalších deset tisíc to vysvětlení bude potřebovat dál. Každej druhej mamlas si stejně řekne že seš ten mamlas ty a ne on. Tvůj čas, tvoje nervy :) já budu raději dál myslet i za ostatní a snažit se v klidu a bezpečně dojet tam, kam potřebuju a neřešit cizí chyby.
@krutaakruuta
5 ай бұрын
@@vitcermak7737 Pokud to dojde tak daleko, že kvůli mamlasa musím zastavit, tak už mu k tomu určitě řeknu svoje, ve většině případů se nezastavuju a jedu dál. Třeba nedávno bylo video jak týpek zastavil a otočil na sjezdu z dálnice bábu v protisměru co by tam najela, kdyby neřešil cizí chyby tak by to v tom případě bylo lepší?
@ondrejhofman5592
5 ай бұрын
2:02 Takových úseků je dost. Přehledný úsek, kde je vidět z obou směrů a je tam plná čára i zákaz předjíždění. A pak tam potkáte traktor a nemůžete předjíždět...
@karelendler868
5 ай бұрын
Pracovní stroj považuji za překážku a ta se přes jednoduchou plnou objíždět může.
@Jarmil-Kob
5 ай бұрын
Kolikrát je to z toho důvodu, že takový úseky sváděj k nebezpečnýmu předjíždění a rychlí jízdě.
@zbrojovakdashcam1155
5 ай бұрын
@@karelendler868tak už jen, aby to za překážku považoval i správní orgán / naše justice a jste z toho venku 😊
@karelendler868
5 ай бұрын
@@zbrojovakdashcam1155 A nebo se nenechat přistihnout. Počítám, že ten traktor nebývá policejní vozidlo s radarem.
@YS_Production
4 ай бұрын
@@karelendler868 objíždět překážku se může i přes čáru dvojitou. Ale jedoucí vozidlo jakéhokoliv druhu není překážka
@petrjungling8684
5 ай бұрын
2:30 no dobře v p...aži 🙂 to auto vyjelo z poza křoví. Nemá to policejní barvy, blikají tomu nezvykle nějaký světla za okny, za mě osobně na tohle se reaguje fakt děsně špatně než ti prostě dojde, že se vlastně něco děje a o co se děje. Jo když to auto za tebou letí někde zezadu, nebo proti tobě tak je to asi OK a vidět je to perfektně, ale v tenhle moment bych to fakt nikomu nevyčítal...
@cetovac
3 ай бұрын
Taky jsou lidi, co přiznají že nepouští. Pustit papaláše v limuzíně na raut je něco jiného než hasiče k zásahu - a tohle je hodně podobné tomu prvnímu.
@opatovickybiker
5 ай бұрын
Ahoj chlape, jezdím sice na kole, ale den co den používám výraz kripl a vždycky si vzpomenu na tebe 😀 Je to v dnešní době hrozný, žádná ohleduplnost, plno lidí jezdí stylem plyn až na podlahu... Tak kolama dolů hlavně a spousty km bez nehod 🙂
5 ай бұрын
Díky
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Taky jezdím na kole
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Taky jezdím na kole.ale po chodniku
@kirkhammett1638
4 ай бұрын
dobrá práce!!!0:37 to je dobrý vykurvenec!!!mít něco většího tak ho vyžduchám ven!!!
@nadorrakhon662
5 ай бұрын
Velmi pomalu jedoucí nebo stojící překážky se normálně můžou objet i přes plnou. Čára není zeď.
@PetrKrystan
5 ай бұрын
za mě suepr video jako vždy :)
5 ай бұрын
Díky :-)
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
@je to akorát o agresivitě kterou podporujes.no snad dostaneš po kulach.mě to přestává bavit vy dementi
@matejzraly5433
5 ай бұрын
2:10 Tak tohle je třeba jeden z úseků, kde absolutně nechápu plnou čáru... prostě proč?? Já bych ten traktor bral taky, možná i o něco dřív :D Pointa tý plný mi ale fakt uniká..
@mareksevcik5653
4 ай бұрын
Hodně bílé barvy by po namalování této silnice zbylo
@Morpheus-pt3wq
5 ай бұрын
0:34 tak toho ste všetci tak krásne vyškolili, ten si to určite vezme k srdcu... Na tento typ ľudí je lepšie vytvoriť bezpečnú vzdialenosť a nechať ich na pokoji. Ostatne, ak by vaša aktivita spôsobila jeho účasť v nehode, tak sa na vašu činnosť bude taktiež prihliadať (možná spoluvina).
@TVZNOVA
5 ай бұрын
ne, nebude...
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
V ČR je 99procent řidičů dementnich .souhlasím z tebou ale jsou to poseraci pak klidně odjedou od nehody .já chci klid jak v zahraničí
@stevenbosnak9672
5 ай бұрын
Zdarec. Opět díky za video.
5 ай бұрын
Já dík za komentář
@pajikbrichtak5248
5 ай бұрын
Kdyby si všichni vzali tvoje Rady a názory k srdci tak by na silnicích bylo tak krásně
5 ай бұрын
Díky
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
On je agresivní.nespěchát to je základ
@ollssonn
5 ай бұрын
1:41 - BOLT jel dle mne rychleji než měl, jinak by to tomu parkujícímu vyšlo.. Povídat si může, ale proč spěchal teda..??
@mareksevcik5653
4 ай бұрын
Bolt, wolt apod. kriplové v jakémkoli vozidle od skateboardu po náklaďák. Já musím první, já jsem Bolt
@josefklobasek9757
4 ай бұрын
Ohledně té plné čáry a předjíždění. Je tam mírný kopeček, který z pohledu nízkého osobního vozu zakrývá výhled. A to nemluvím o tom, až bude na příkopě vzrostlá tráva. Proto plná čára. Do p i či, z m r de!
4 ай бұрын
Ale ted tam tráva není a jak vidno, já viděl hezky. Kdyby tam byla přerušovaná čára (nebo žádná), není to synonymum že řidič musí předjíždět - pokud by tam skutečně neviděl (třeba díky trávě), tak by předjíždět nesmí
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Základ je jezdit pomalu.vždyť většina řidičů co řídí osobaky ani neví co znamená řídit kamion .je potřeba všem toto vysvětlit.
@michalkortus6348
5 ай бұрын
Čau. Pěkné video Draku 👍. Lidé už opravdu blbnou 😢. 🖖
5 ай бұрын
Čau a dík
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Já zde vidím problém blbecku
@deffington6627
5 ай бұрын
Předbíhání tady těch skříňových dodávek je skoro stejné zlo jak když to dělá kamion. Na tacho 110, ale vyšle to do levých přímo před nárazník. Ať maj ten zákaz taky :)
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Ano mas pravdu.proto musí být max 110km na dvouproude dálnici .protože dodávka je do 3,5t a muže předjíždět .rychlost 130 je proste moc a nebezpecna
@deffington6627
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 špatná platforma, tyhle kraviny se píšou na twitter
@votocto1718
5 ай бұрын
Ten zákaz předjíždění kamionů by mohli lépe definovat, třeba omezit předjížděcí manévr na sekundy nebo metry nebo nevím jak. I ta plná s bagrem , pojedeš tři kilometry za traktorem nebo ho za 10s na rovince předjedeš?
@cetovac
3 ай бұрын
Já bych nebyl proti. Dát třeba minimální rozdíl rychlostí.
@ollssonn
5 ай бұрын
3:27 - neohrozil, kdo ví jestli vůbec omezil.. Já bych měl pochopení vůči NA, netroubil bych. Na osobák, který by se pořádně nerozjel ale asi ano..
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Hele olsone tebe si pamatuju.ty jsi agresivní dement tak jak 99procent řidičů v ČR .je jen jedna možnost jak se zbavit dementu na silnicích.a to je velká pokuta za agresivitu.a to je nedodrzeni rozestupu a rychlosti.hele všechno bude ty nedodrzovacu.já chci jezdit v klidu
@ollssonn
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 pamatuješ si leda 💩, ty jelítko:-)
@bebuskabenn2529
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 Vy byste neměl jezdit vůbec, možná tak na vozejčku pro duševní invalidy
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
@@bebuskabenn2529 já si radši počkám 5let až budou uzakoneny rozestupy a tresty za agresivitu.to se bude krásně v klidu jezdit.
@bebuskabenn2529
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 Určitě, když je dodržován rozestup, nemůže se stát, že vám nějaký psychopat neumožní zařadit se před něj, poté co ho předjedete. Takže ani autor tady tohoto videa už nebude moci dělat ty jeho oblíbené prasárny
@1ahvac
4 ай бұрын
moc pěkný ;) 3:15 Není náhodou takováhle jízda na plošině vzhledem k BOZP zakázaná? 5:06 Naprostý souhlas! Plošný zákaz předjíždění kamionů je holý nesmysl... Pak stačí jeden sváteční řidič jedoucí po dálnici 90km/h, předjíždějící nekonečný vláček kamionů, který jede kvůli plazomrdovi nebo náklaďáku bez výkonu 80 km/h a dálnice "stojí".
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Podle mě se má jezdit pomalu a dodržovat rozestupy jak v zahranic
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
No už aby byl celoplosny zákaz i v ČR .
@carlosclemson9415
Ай бұрын
V ČR je hlavně potřeba, aby celá dálniční síť měla minimálně 3 nebo 4 pruhy. Jinak ke zlepšení harmonie mezi řidiči OA a NA asi nedojde.
@TheKondo702
5 ай бұрын
0:35 vždycky si říkám, že nevím, proč chvátá a nepřísluší mi to řešit.
5 ай бұрын
At si spěchá, ale ne na úkor ostatních
@Michalxxx999
5 ай бұрын
0:35 Truck Daškam: Tak se podívej ráno na JS před Barranďákem. Dost takovýchto honibrků si tam hraje na BUS, IZS a taxi. Hluchavky stojí za obloukem a vidí jen ty ultraodvážné, kteří to projedou až ke konci. Taky to nepodporuju a štve to.
@AlenaZouharova
5 ай бұрын
1:10 takhle jsem pouštěla autobus blikala jsem at jede nebrzdi a ja si pribrzdila furt To bylo rychlejší nez kdyz by se znovu rozhybaval 😅 2:11 je to překážka 👌😅 3:20 kdyz můžu uhnu👌 takhle jsem uhybala ikdyz mi vyfluslo auto. Varovky, a co nejvic k okraji😅
@YourMomGay258
5 ай бұрын
Překážka je pouze vozidlo stojící nikoli pomalu jedoucí, bohužel :)
@AlenaZouharova
5 ай бұрын
@@YourMomGay258 ja vim co rika zakon... 😆 😉 Ale tyhle starý jsou prostě překážka, stejne nako cyklista třeba 😅
@zdenekstyblik437
5 ай бұрын
4:37 stava se mi naprosto bezne v OA vcetne predjeti tesne pred sjezdem a sjeti z dalnice. Co na to rict. Nechavat si jakoukoliv bezpecnou vzdalenost = spatne.
@adrianbaroniak6888
4 ай бұрын
Od pondelka po dlhej dobe idem zase na nakladne auto aj vdaka vam :D aj ked mam strach 5 rokov som nesedel za volantom nakladaku . Na osobaku som najazdil rocne cez 50000 a najviac ma seru trojprudove cesty ze sa ty dementi nevedia radit do prava . :D
@martinskalaplzen
5 ай бұрын
Hele, Bijoutetrrier/Neser, to mi zrovna dneska taky hrálo... to není úplně mainstream :-D
@Bratr.Zpatecnik
4 ай бұрын
Můj názor je ten, že chlapec v Boltu si moc nepopovídal, neboť neumí česky.
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Doufám ze naše vláda dostane rozum.a uzakoni agresivitu a rozestupy.a dementi budou jezdit busem
@mevled
5 ай бұрын
👍👍👍👍👍👍
@jannezbeda8278
5 ай бұрын
2:20 Proč mě napadlo několik "fanoušků" Vaší FB stránky, kteří by řekli: "Protože je tam plná čára a zákon hovoří jasně."
5 ай бұрын
Přesně tak to bude, až to jednou na fb dám...
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
@přesně tak to bude.bude celoplosny zákaz předjíždění a max 110km
@potooczech
5 ай бұрын
Tvl. oba jsme zapomněli na karavan 🤣
@pavel3c670
5 ай бұрын
4:06 .Chválím písničku od Bijjouterirera 🫡😆
@oldiiik
4 ай бұрын
co pouzivate za kameru?
@petrmahel5803
5 ай бұрын
Zdarec, 0:35 tak takový Vény nemám rád, jenže, když na ně přitvrdím, tak oni přitvrdí taky a pak jsou plné krajnice pobouchaných aut.1:40 další takovej Véna, stačí jen sundat nohu z plynu, ale to samé jsou vybržďovači, spěchaj, troubí a pak tě spoustu kilometrů zdržujou a najednou nespěchají. To jsou případy pro Chocholouška. 2:10 předjet, neomezuješ, neohrožuješ, ale abych pravdu řekl, nejsem si moc jistý zněním vyhlášky.3:23 úplně zbytečné troubení, vždycky ho může předjet. 4::07 já karavanisty všeobecně nemám rád, teda ty co vyjedou jen na dovolenou, bez praxe a zkušeností. tak dobré dojezdy dom
@jakubkulhanek3321
4 ай бұрын
Hele podle me neni problem v předjíždění ale v tom ze to tam ten kamionak proste posle hlava nehlava a
@janrezny
4 ай бұрын
Víš. Kolik zmdu. Jezdí po. Světě. Já mám přednost. Já mám dělo tak. Vždy. Ve. Střehu. 😂 Cus 😂
@kalinam2094
5 ай бұрын
4:77 ta značka zákazu předjíždění platí, když je bez dodatkové tabulky, i pro ten Hral. Takže zákaz předjíždění by v tomto případě pomohl.
@kalinam2094
5 ай бұрын
4:37
5 ай бұрын
Na dodávky neplatí
@kalinam2094
5 ай бұрын
@ Ano, pardon spletl jsem se. To je u zákazu vjezdu.
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Hral je do 3,5t tak nezmatkuj
5 ай бұрын
4:40 Toto proste nepochopíš, zdravému človekovi toto hlava neberie! 🙈
@ollssonn
5 ай бұрын
2:17 - a taky proč ta plná tam.. Buzerační..
@ollssonn
5 ай бұрын
1:01 - škoda že ho tam netrefilo nějaké NA...
@kwokycz
5 ай бұрын
0:35 Stačí jedno takové jelito za volantem a všichni kolem musí řešit jeho geniální nápady.
@madPav3L
5 ай бұрын
@TruckDaskam Kdy bude odpověď na otázku z minulého videa?
5 ай бұрын
Sorry! :-D Jdu na to... Komunita, jak jsem říkal
@madPav3L
4 ай бұрын
@ Teď koukám na aktuální video o stavbě D6, tak jsem si řekl, že se juknu, jestli už je odpověď a stále nic, tedy v komunitě na youtube.... asi jsi opět zapomněl 😀.
4 ай бұрын
@@madPav3L Myslel jsem na to ale... :-D
@Jarmil-Kob
5 ай бұрын
3:22 - Nemám na to názor, těžko se to z toho záběru posuzuje.
@martinsmolka
5 ай бұрын
3:46 no počkat by měl spíš ten osobák, ni? (teda alespoň já bych se tam určitě necpal...)
5 ай бұрын
To je asi fuk, na koho by zde čekání vyšlo. Ale docela blbě se na to reaguje, když to jen takhle vohne...
@SledujCestu
5 ай бұрын
2:10 BESIP: Předjíždění přes plnou čáru? To už bude 6 bodů a 5 a půl tisíce. Teda, ty jsi se vážně učila 😀
@stepanhop489
5 ай бұрын
Hlavně,že se nesmí převážet osoby v odtahovaném vozidle..... :D
@SledujCestu
5 ай бұрын
@@stepanhop489 Tak zrovna to bylo schválně špatně, ale zapomněli to do toho spotu napsat. Spíš mne zarazilo plést si přejetí plné čáry a nedovolené předjíždění 😀pokud tím byl omezen protijedoucí, pak bychom se mohli bavit dál...
@SledujCestu
5 ай бұрын
Nebo ještě jinak: ty jsi řidič, máš dodržovat předpisy a nestarat se o to, proč jsou tak nastaveny. Ta čára tam je z nějakého důvodu. :D
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Předjíždění plna čára není za body.vy jste fakt dementní všichni.proč si dementi neprectete 361?
@SledujCestu
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 My? Nespletl sis kanál? :-D
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
No musíš být normalni
@mevled
5 ай бұрын
Ahoj. 16:40 druhý?
@jirkasirka3949
5 ай бұрын
0:38 odrzlá kukuřice v Praze a až ho někdo zmuchlá, tak se bude divit. Tyhle vychcánky taky nepouštím.
5 ай бұрын
Správně! :-)
@bebuskabenn2529
4 ай бұрын
Nepotřebuju aby mě nějaký Žebrák pouštěl, prostě si najdu nějakou mezeru víc vepředu. A vám se ta zlomyslnost jednou vrátí a to se budete divit.
@bebuskabenn2529
4 ай бұрын
@ Vy byste s Vaším přístupem neměl mít ŘP, ale vy to ještě natáčíte ať lidi vidí, jak jste blbej
@jirkasirka3949
4 ай бұрын
@@bebuskabenn2529 Zlomyslnost? Jediný žebrák byl ten co se tam cpal a další budete Vy, který evidentně podobné jednání kvituje. Tohle nemá se zlomyslností nic společného. Ten co se tam cpal moc dobře věděl co dělá. Lidem jako jste Vy se směju a o to víc až se srazíte s realitou, která Vás hrdiny od klávesnice pak semele a vyplivne.
@bebuskabenn2529
4 ай бұрын
@@jirkasirka3949 Lidé co jedou svižně a předjíždí pomůžou odlehčit hustotu provozu, prostě z té kolony ujedou a kolona je pak menší a provoz je plynulejší. Je to stejně přirozené jako když zdravý člověk obejde jednonohého mrzáka. Je hloupost, aby mu ten mrzák ze závisti zkoušel zezadu podrazit nohy. Žijte si svůj život a nechte druhé, ať si žijí svůj.
@ushpinmne
5 ай бұрын
2:20 spíše proč je tam plná 🤔
5 ай бұрын
Však právě, to jde...
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Plna není za body
@josefklobasek9757
4 ай бұрын
Pro autora. Jo a v osobáku vystrčí hlavu ven z auta a stoupne si na špičky. To aby viděl přes ten hrbek.
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
V ČR jste dementní skoro všichni.i tady dement v kamionu co chce aby se všichni radili do pravého.určitě je nejlepší se radit do pravého a ničit nervy řidiči kamionu.až přestanete být dementní tak vám rad poradím jak jezdit bezpecn
@ollssonn
5 ай бұрын
1.:-D
@ollssonn
5 ай бұрын
5:07 - není důvod, ale to deb..ilní legislativec, který má buď řidiče, nebo sám jezdí jak s blátem na hřišti, asi nepochopí..:-(
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Začni jezdit pomalu ať neprijdes o rp
@ollssonn
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 o srp? A o kladivo nevadí?:-D
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
@@ollssonn srandicky?no já bych byl při zemi.víš vůbec ze v dnešní době můžeš za jeden přestupek přijít dvakrát o rp?ja si myslím ze to nevíš.to ví jen profíci kteří tomu rozumí.
@ollssonn
5 ай бұрын
3:20 - uhýbám když to jde také, ať žije plynulost, ale jak lidí nemají odhad na šířku auta nebo i místa, velice často stejně zastaví.
@Mikyosss
5 ай бұрын
Ne, zastaví, protože respektují daná pravidla. Překážka je na jejich straně a nevidím jediný důvod, proč by Vám měli věřit, že uhnete.
@ollssonn
5 ай бұрын
@@Mikyosss tak když bliknu a jedu na své straně 10-15cm od obrubníku, tak jsem asi uhnul, že?:-) Místa na kamion, a trdla stojí. Přesně takhle zahušťují provoz "opatrní" (ne)řidiči, aby následně nezastavili před přechodem, kde na puštění čeká máma s kočárkem..
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Olsone i mimo obec i v obci je potřeba zabrat všechny pruhy a jet podobnou rychlostí.kdo toto nechápe tak ať busem jezdí.
@ollssonn
4 ай бұрын
@@michaelhladky8681 nechápu co mi sděluješ, tvoje myšlenkové pochody mi připadají VELMI ZVLÁŠTNÍ :-D.
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
@@ollssonn dobře zkusím ti polopate vysvětlit co to znamená jezdit plynule a bezpečně.ty tu hodně komentujes ale podle mě tomu vůbec nerozumíš.v obci je potřeba zabrat všechny pruhy ,dodržovat rychlost a hlavně rozestupy.rozestupy jsou polovina rychlosti tzn.při 50km minimálně 25m a samozřejmě je dobře snažit se vedle sebe nemít auto z důvodu přejizdeni z pruhu do pruhu.no a mimo obec třeba po dálnici .v pravem jedou kamiony 60az90km tzn.pokud chci jet rychleji tak jedu v levém do 110km protože vyšší rychlost je proste nebezpečná.jedu proste neustále v levém protože predjizdim a nebo jedu souběžnou jízdou.proto je v zahraničí pouze 110km/h a bude i u nás.uz to chápeš ?
@michaelhladky8681
5 ай бұрын
Pane kolego nebuď agresivní myslím to jak jsi nechtěl pustit to auto.to ze pustis auto blbecku neznamená ze se zdrzis.viz toto video.stejně většinou to auto někam jede kam ty ne.za to co zde nacvicujes a ještě se k tomu verejne priznas.jsi dement promiň pane kolego.pan v osobaku to třeba nezná takže žádná pokuta.ty za agresivitu bych ti dal 20000kc.a když se budeme bavit dal tak bych ti dal demente za rozestup 4b a 20000kc .asi tak.ať nedopadnes jak ten dement z Plzně .buď normální .vše bude.agresivita a i nedodržení rozestupu bude tak jak v civilizovaných zemích .
5 ай бұрын
0:53 víš, co je sranda? že nebýt toho blokování, najel by na okruh pravděpodobně nejlépe ze všech a neomezil při tom nikoho :)) 2:27 fízlové opět zbyteční...jako obvykle
@Jarmil-Kob
5 ай бұрын
Copak, zbytečný fízlové ti dali pokutu?
5 ай бұрын
@@Jarmil-Kob jsem snad já ten na videu?
@Jarmil-Kob
5 ай бұрын
@ Nebylo to mířený na konkrétní hlídku ve videu, zakomplexovaná nulo.
5 ай бұрын
@@Jarmil-Kob :-D :-D fň
@user-tx4if8mt6f
5 ай бұрын
Ty máš zvláštní úhel pohledu na chování řidičů v silničním provozu.
@prudas80
5 ай бұрын
A tobě zip nic neříká co?
5 ай бұрын
Nerozumím, kde jsem měl zipovat?
@Alvari1
5 ай бұрын
Jestli máš na mysli toho bezmozka, jedoucího v pruhu pro autobusy, který si chtěl vynutit zařazení z pruhu, ve kterém neměl co dělat, tak běž laskavě vrátit řidičák...
@michaelhladky8681
4 ай бұрын
Ohledně zipu.zip je nastaven blbě tak jak vše .takže zip si vysvětluje každý po svém a blbě.
Пікірлер: 185