"Tło się przesuwa. Nie jedziemy na lawecie." Ten tekst przejdzie do popkultury.
@KeyserSoze71
3 жыл бұрын
Jak w Mario.
@maciek600r
3 жыл бұрын
Tak jak woda gaz i inne media 😀
@mioszlipinski5148
3 жыл бұрын
@@maciek600r Dokładnie. Widziałem komentarz, że komuś się to nie podoba, że majster się powtarza co odcinek. A mi się to podoba to taki znak rozpoznawczy. To tak samo jakby zabrać Adidasowi jeden pasek, bo kogoś 3 irytują. Ale to nie zmienia faktu, że każdy może mieć własne zdanie tylko trzeba umiejętnie je przedstawić :D
@Sacrum_Profanum
3 жыл бұрын
@@maciek600r prąd, woda, gaz i inne media to tekst Macieja 😁
@apachea6709
3 жыл бұрын
"Będzie w opisie po prostu" też
@danoneee730
3 жыл бұрын
Majster dla was mechaników takie auta to skarby. Macie wiecznych klientów 😁
@Ramzes004
3 жыл бұрын
zaajebiście na wieczór takie porno mechaniczne to lubie :D
@zec5252
3 жыл бұрын
No wreszcie,nie wiem,jak to robisz,ale Twoje filmiki poprawiają mi humor 👍
@andrzejpagan8277
3 жыл бұрын
Podziwiam Cię za wiedzę którą posiadasz.
@zioomkowo
3 жыл бұрын
Win XP zawsze na propsie :D
@arczi5750
3 жыл бұрын
jak zwykle dobra robota
@devcio9107
3 жыл бұрын
te piekne dywaniki z blachy ryflowanej ...
@michaljankowski765
3 жыл бұрын
myślałem że tylko mnie kłują w oczy...
@piotrt9647
3 жыл бұрын
20 lat temu to był hit tuningu🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@marekbarszcz7810
3 жыл бұрын
Amelinium tego nie pomalujesz 😂
@KomUrczakPlay
3 жыл бұрын
@@marekbarszcz7810 ani nie wyjmiesz żeby wytrzepać
@szczurwodny4473
3 жыл бұрын
typowe dla niemiaszków,miałem dwa auta z Niemiec i w obydwu były takie dywaniki heh,w jednym była prawdziwa blacha docięta pod wymiar! to był tuning panowie heh
@gorzki1987
3 жыл бұрын
Fajny materiał. Pozdrawiam!
@tomek3397
3 жыл бұрын
Super robota
@1989gpx
3 жыл бұрын
Z tym chlebem to dobre,pozdro majster ;)
@306Geni
3 жыл бұрын
Wiadomo dlaczego BMW przerzuca się na elektryki. Po prostu stracili umiejętność produkcji porządnych pojazdów spalinowych. Kupią baterie i silniki elektryczne u chińczyka, bo pewnie sami też daliby w tym temacie d... i będzie ten elektryczny chłam kupowany na wynajmy, leasingi i inne nowoczesne formy niewolnictwa.
@sobekful
3 жыл бұрын
Prawda
@michaelool4685
3 жыл бұрын
Jeśli chodzi o elektryki to Bmw współpracuje z Toyotom.
@306Geni
3 жыл бұрын
@@michaelool4685 Czyżby nadzieja na w miarę bezawaryjne BMW?
@Anonymous-PL
3 жыл бұрын
Bmw doskonale wie co robi zreszta inne marki maja to samo.. ma sie psuc bo trzeba na czyms zarabiac .. a teraz zarobek opiera sie glownie o serwis
@grodt88
3 жыл бұрын
@@Anonymous-PL smutna prawda, ale wszystko do czasu, jak ludzie sobie policzą ile wywalili na serwis i wygórowane ceny części zamiennych to pójdą kupić japończyka albo koreańczyka i pieniądze będą wypływały z europy, ale wtedy będzie pewnie za późno, europejskie marki tracą pieniądze i lecą na długach, jeszcze jakoś się trzymają bo mają nielegalną pomoc rządową
@rafipiszczek1977
3 жыл бұрын
Jak zwykle świetny film.... Te bmki coraz gorsze szroty.... Kolega był na serwisie z m5 6o tys km sprzeglo zawias panewki na wale plus Korby... 35.4oo zł dziękuję do widzenia makabra
@adchuvghj2159
3 жыл бұрын
Jako iż z bmw wiele mnie łączy, to mogę powiedzieć że te auta wraz pojawieniem się wszelkiej serii N sa w dużej a teraz w całości budowane z przepracowanych laczków kuboty. Taka ekologia.
@marekkijak1387
3 жыл бұрын
W Wigry 3 , też miałem tak wyciągnięty łańcuch przy podobnym przebiegu, więc technologia podobna.
@wonsztibijski3835
3 жыл бұрын
Samochody po prostu lubią jeździć ;)
@metkauturbomechanika
3 жыл бұрын
ładna rzeźnia takie krzywki na wałki to w oplu astrze z 97 roku widziałem. tam problem był z obiegiem oleju
@KrokodylowyPanTavi
3 жыл бұрын
Dobre robią teraz te "nowoczesne"i oszczędne bezobsługowe silniki😄
@paralotnik2299
7 ай бұрын
moj taki sam 270000km ma a rozdzad i cewki zrobiłem dopiero przy 170000. nic nie zrozumiales co to wlasciwa eksploatacja co sugeruje autor.
@krzysiekn92
3 жыл бұрын
41 tysi? Jeszcze chwila i pierwsza wymiana wtryskiwaczy :D
@uaz469b9
3 жыл бұрын
Toż to benzyniak
@Ninja-py1ss
3 жыл бұрын
@@uaz469b9 benzyniak BMW...
@uaz469b9
3 жыл бұрын
@@Ninja-py1ss z common rail-em benzynowym i wtryskami z dupy co terkoczą jak zużyte od lpg.
@Ninja-py1ss
3 жыл бұрын
@@uaz469b9 Dokładnie
@MkMk-tp6lo
3 жыл бұрын
@space x żyd nie chce tylko do polaka odeśle, Bo Mieć Wydatków nie chce.
@adamcichanowski77
3 жыл бұрын
Dobry panu👍👏👏👏🇵🇱
@progaragechinskiemotorki
3 жыл бұрын
Nie ma błędów nie ma chleba 😂😂 dobre
@JeysonCat
3 жыл бұрын
Robota pierwsza klasa super ale jakby pan jeszcze ceny w € mówił było by perfekt pozdrawiam z HH
@MrMRavel
3 жыл бұрын
Czesc! Jaka masz lampe warsztatowa? Bo wyglada fest!
@piotrrycerski1235
3 жыл бұрын
No na szczęście walki balansowe się nie przestawiły, trzeba bardzo uważać z wałem bo mały obrót z niedokręcona śruba i mogą się rozjechać a potem trzeba zajrzeć do miski a to następny dzien roboty. Dobra robota pozdrawiam
@mateusz8696
3 жыл бұрын
I od razu lepiej się pracuje na nocnej zmianie robiąc panewki do BMW 😂
@Zbigniewkrupka
3 жыл бұрын
Siema! A od bułek plecy puchną😀 pozdrawiam.
@karino1341
3 жыл бұрын
napinacz podobny do badziewia z opla vectry 2,2 Direct , tez byl miekki
@karmelcymes7103
3 жыл бұрын
witam, uwielbiam dźwięk dobrze spasowanej blokady rozrządu, takie klik i od razu lepiej na sercu : ) btw Długość wiszącego luźno łańcucha nie odzwierciedla jego zużycia. Często różnica wynosi 1-2mm, jednocześnie wysuw napinacza jest prawie graniczny. Bardzo dobrze widziałem to w swoim m57 gdzie napinacz był wysunięty około 20mm a po wymianie kpl. rozrządu było to 2mm mimo że łańcuch nie był dużo dłuższy a prowadnice nie były wytarte.
@mirkomz
3 жыл бұрын
To wytłumacz mi skąd ta różnica się bierze, skoro łańcuch nie jest dłuższy a prowadnice nie są wytarte?
@karmelcymes7103
3 жыл бұрын
Jak pisałem, długość,, luzem wiszącego,, łańcucha a długość podczas obciążenia i pracy to co innego.
@piotrogrodnik376
3 жыл бұрын
@@mirkomz Brak smarowania ,samochód stoi 2 tygodnie a potem but i w miasto dziadek jedzie
@mikeysmith6525
2 жыл бұрын
Siemanko. Walków balansowych nie trzeba blokować w silnikach n43 ?
@stefanstefanski8345
3 жыл бұрын
Wymiana napinacza załatwi sprawe ale trzeba skasować... jeszcze wymien uszczelke pod głowiąc bo jak juz rozebrane uszczelniacze zaworowe... pierścienie i następny przegląd za 40tys...
@MS-iw2vk
3 жыл бұрын
Quality made in Germany
@AUDI_RS
3 жыл бұрын
XD
@loluspololus
3 жыл бұрын
Zlom
@rafkoozV6
3 жыл бұрын
masz na myśli made in china or turkey ? XDD
@antekqwe
3 жыл бұрын
W sumie i tak lepsze od jakości VAGA lub francuskich wynalazków Renault i Citroen - mam te francuskie dziadostwa w firmie, maskara jaki szajs. :/
@nomtbg
3 жыл бұрын
@@antekqwe w Citigo pasek jest na 240 tys. km, no i to jest typowo miejski samochód, mały silnik szybko się rozgrzewa i pracuje w optymalnej temperaturze. Taki 1.6 potrzebuje więcej czasu, żeby się zagrzać, do miasta na zakupy raczej się nie nadaje jak widać na załączonym obrazku. 😉
@Tasmania-hs7su
3 жыл бұрын
Wychodzi z tego że napinacz był trefny. Zauważyłem też że wszystkie firmy cofnęły się w rozwoju jeśli chodzi o produkcję wszystkiego co metalowe. Poszli do przodu z plaskikami(ślizgi) a łańcuch i zębatki już zapomnieli jak się robi.
@myousic4564
3 жыл бұрын
Tylko czy skoro napinacz był trefny to jest sens wymiany łancucha i reszty? Ta różnica w długości łańcucha była pomijalna, sprawny napinacz powinien bez problemu ją skompensować...
@Tasmania-hs7su
3 жыл бұрын
@@myousic4564 wszystko było na wierzchu i grzechem by było nie wymienić.
@myousic4564
3 жыл бұрын
@@Tasmania-hs7su przy takim przebiegu? No nie wiem, jak dla mnie to by przejeździło spokojnie do właściwego interwału wymiany. W jakiejś V6 czy V8 bym zrozumiał, a tutaj dostanie się do tego też nie wygląda na problematyczne i czasochłonne. Ja już się nauczyłem nie wymieniać czegoś co działa bez zarzutu. Części samochodowe w obecnych czasach są tragicznej jakości, a kontrola jakości u producentów nie istnieje. Nie zliczę sytuacji gdzie wkładając nowe czujniki itp. nawet renomowanych firm fabrycznie nowe części były popsute.
@michal6318
3 жыл бұрын
@@myousic4564 zgadza się z tymi częścimi jest coraz gorzej i to niezależnie od ceny i renomy firmy wszyscy tylko liczą pieniądze i robią tak żeby jak najwięcej zarobić a jakość jest na drugim planie
@kaniol400
Жыл бұрын
Jakie byly objawy tego, ze lancuch sie wyciagnal? Tylko glosna praca czy cos jeszcze bo chyba nie ma tego podanego na filmie.
@350sobol
3 жыл бұрын
I jaka różnica? Czy to było poszukiwianie usterki czy profilaktyczna wymiana?.problem leży w innym miejscu
@HzHz-jh7mc
3 жыл бұрын
to po h..j był ten rozrząd wymieniany?
@dariuszmiras4161
3 жыл бұрын
Zeszły rok robiliśmy zestaw rozrządu z bratem w BMW X3 3litry benzyna 306 koni, 170 tyś przebiegu.Stary Łancuch względem nowego był o około 1 cm. Na zębatce brakowało jednego zęba został kiedyś wcześniej wyrwany jakimś sposobem za czasów poprzedniego właściciela.Po założeniu nowego zestawu auto jakby dostało wiary w asfalt ,było czuć że lepiej jedzie nie jakoś spektakularnie ale różnica widoczna.Jedna ważna sprawa jednocześnie brat już sam wymieniał rozrząd e 39 2 litry benzyna 150 koni ponad 200 tys przebiegu i uwierzcie łańcuch jest 2 razy grubszy niż w tej x3.Jakbyscie porównali łańcuch z motoru do rowerowego. Córka przyjaciela ma jedynke z dieslem i przy 120 tyś urwało łańcuch tyle szczęścia że na światłach na wolnych obrotach no ale remont był kosztowny.
@marcinpawowski2037
Жыл бұрын
Masz rację starsze bmw miały wytrzymałe łańcuchy nie to co teraz jak od rowera
@Megakruk
2 жыл бұрын
Czy przy wymianie rozrządu w tym silniku trzeba profilaktycznie wymienić pompę wody?
@toudi6666
3 жыл бұрын
A ja narzekałem na silnik z żony picasso 1.6vti 125koni ;)czasami odpalam mojego starego golfa 2.0 16v abf i słucham jak pieknie i cicho chodzi ;)
@adamdriv6548
3 жыл бұрын
Konefke dałem odwrornie 😊😂😂😂
@kamilolejniczak6064
3 жыл бұрын
Przewaga dzięki technice.
@mariuszbezulski4275
3 жыл бұрын
tera robią te łańcuchy -rozrządy z gównolitu
@rundog8462
2 жыл бұрын
Jak napiac wstepnie łańcuch ? Adapter z zestawu blokad wkręcać w palcach do oporu ?
@mohavk2441
3 жыл бұрын
Ale strucel, 40tyś i tyle klamotów do wymiany... Ale teraz to już każdy producent taki ambitny jest...;-) Piona.
@eiceman88
3 жыл бұрын
Przeciez on ma już pewnie z pol banki
@andrzejwolski9421
3 жыл бұрын
Kup hybrydowa Toyote/Lexusa a dojezdzisz w spokoju do 600 tys km..
@mohavk2441
3 жыл бұрын
@@andrzejwolski9421 Takie słabe te kitajce...?
@andrzejwolski9421
3 жыл бұрын
@@mohavk2441 A co to sa kitajce?
@niebuszewiak
3 жыл бұрын
@@eiceman88 pierwszy właściciel
@Blader19951
3 жыл бұрын
Ile byś wziął za wymiane rozrządu w sharanie 2 2002r 2.8VR6? ;D
@janekg16
3 жыл бұрын
premium auto laweta od razu do pakietu z autem
@BartasVAG
3 жыл бұрын
Witaj super filmik,ale te naprawy,po tych przebiegach.Masakra,co za jakość dziś aut.Lecz,to lepiej,dla Was mechaników.Pozdrawiam😊
@damianszymborski2075
3 жыл бұрын
Czy wymienił by pan w 3.0 benzyna 231 km rorzad na łańcuchu
@p3743329
3 жыл бұрын
Jazda testowa,a gdyby coś wyskoczyło to byłby problem?
@zbigniewstefaniak3573
3 жыл бұрын
Dobre BMW to było do 1995 roku cała reszta, to złom bez, klimatu zapachu i radości z jazdy
@SzlifMotBialystok
3 жыл бұрын
A więc.... znowu się udało:)
@piotrbetkowski8058
3 жыл бұрын
29 maja 2019 był podobny film... Bmw z małym przebiegiem i wyciągniętym łańcuchem
@ukaszpko7210
3 жыл бұрын
Czy mógł bym panu zadać jedno lub dwa pytania na priv była by taka możliwość? Pozdrawiam
@D4nielleq
3 жыл бұрын
Coś z audio namieszałeś bo w lewym kanale jest głośniej.
@draculazzoo9469
3 жыл бұрын
|Hej pokaż kiedyś jak skręcasz rozrżad który jest pływający i pasuje Ci tak bez ruszania lekko kołek :))
@martymcfly4263
3 жыл бұрын
Csssii Marcinek słyszysz ? Ale nic nie słychać Cssii chyba łożysko w pompie wodnej
@maciek600r
3 жыл бұрын
Moje Kangoo 1,6 16v chodzi ciszej nawet przejściu na gaz (Z LPG wyjechało z fabryki w 2010). Przez wlew oleju widać wałki rozrządu które wyglądają jak nowe. Bezczelna korozja dopadła to BMW bo nie mgła przegryźć taniej francuskiej stali 🤔😀
@xonic5025
3 жыл бұрын
A czy twój kangur też przez 11 lat zrobił tylko 42 tys. km?
@maciek600r
3 жыл бұрын
@@xonic5025 Chyba nie, wydaje mi się że z 400 tysi
@xonic5025
3 жыл бұрын
@@maciek600r No to jak możesz porównywać stan wałków rozrządu w silniku z przebiegiem 42 tys. km, a 400 tys. km? Jeśli to BMW więcej stoi niż jeździ, to pewnie na tych wałkach rozrządu nie zostaje za dużo oleju po dłuższym postoju bez uruchamiania silnika.
@bionikl33
3 жыл бұрын
Ciekawa historia z tym alternatorem
@sokomaltanski7222
3 жыл бұрын
Dobrze przynajmniej, ze lancuch nie montowany od strony kabiny
@mariuszwiszniewski
3 жыл бұрын
Łańcuch jest ok , przymierz i porównaj płetwy ;) to one się odkształcają i dlatego łańcuch jest luźny .
@michaljankowski765
3 жыл бұрын
Płetwy? Od rekina, aaa już kumam!
@etf.7066
3 жыл бұрын
@@michaljankowski765 To ta płetwa od anteny na dachu 😀
@krzysztofs9385
3 жыл бұрын
Aktualizacje częściej niż w windowsie
@jerzywlizo8567
2 жыл бұрын
Panie majster a co z wałkami balansowymi w zestawie blokady masz tzw. widły do blokowania wałków balansowych a nie wspomniałeś o tym nawet jednym słowem.Skąd masz pewność że po zluzowaniu kół pływających wałki się nie przestawiły.Zapomniałeś o tym czy nie wiedziałeś że należy zdjąć miskę i zablokować również wałki ? Jeśli się tego nie zrobi to ten silnik będzie się trząsł będzie wybijał poduchy itp
@dewu6016
3 жыл бұрын
Łańcuch nowy luźny, po co wymieniać jak można o ogniwo, dwa skrócić i będzie git. W składaku tak robiłem było ok.
@flejti
3 жыл бұрын
Chyba nie do konca tak to dziala, jak jest rozciągnięty to jak sądzę wiekszy jest odstep pomiędzy poprzecznymi tulejkami otworzącymi jedno ogniwo. I w konsekwencji mogloby sie zdarzyć że taka tulejka trafi na ząb koła zebatego i wszystko pójdzie w pi.du
@uaz469b9
3 жыл бұрын
Jakby łańcuch był rozciągnięty o całe ogniwo lub dwa to już dawno by przeskoczył. To nie rower żeby łańcuch skracać.
@snake2171
3 жыл бұрын
To nie składak żeby łańcuch ucinać xD
@wowoserwis9710
3 жыл бұрын
Kurwa ludzie sarkazm xDD
@uaz469b9
3 жыл бұрын
@@wowoserwis9710 dzie?
@adrian9360000
3 жыл бұрын
To są właśnie uroki i skutki tak promowanego i wymaganego na egzaminach ecodrivingu, czyli jazdy na niskich obrotach i zmiany biegów do 2 tyś obr/min ...
@Remontybezcenzury
3 жыл бұрын
Szok,żeby po tylu km.wymieniać łańcuch...w starych 1.6 taki łańcuch spokojnie jeździł do 250tysięcy...
@marcinpawowski2037
Жыл бұрын
Raczej 1.6 to były na pasku rozrządu np e 36
@EkoKolo_Katowice
3 жыл бұрын
Ja dobrze widzę pleśń na kratkach nawiewu ?
@Sarcoma1
3 жыл бұрын
Jaki szok to normalny fenomen w bmw🙃
@Tasmania-hs7su
3 жыл бұрын
Silnik można powiedzieć że dopiero dotarty, a on już się sypie.
@MICHUFT
3 жыл бұрын
Jakbyś kolego słuchał nagrania to byś wiedział czemu łańcuch się rozciągnął , auto było męczone na zbyt niskich obrotach i dlatego
@krzysztofgresko5072
3 жыл бұрын
@@MICHUFT ojciec w innej marce tłucze już 20 lat na niskich obrotach. Obecnie 150 tys i chodzi jak nowy. Także można. Można.
@MICHUFT
3 жыл бұрын
@@krzysztofgresko5072 niby tak ale jednak to jak silnik i ogólnie pojazd chodzi i działa zależy od właściciela takie jest moje zdanie .
@snake2171
3 жыл бұрын
Mój ojciec też napierdala na niskich obrotach 1.6hdi i jest gitara już tyle lat
@MkMk-tp6lo
3 жыл бұрын
nemecka technologija ;-)
@Pawelx69
3 жыл бұрын
co tam u 2.7? może jakaś aktualizacja? :D
@rafaszubiak9367
3 жыл бұрын
też jestem ciekawy co z niebieską smoczycą
@yesusiq
Жыл бұрын
Czy to ten sam silnik co w Peugeot/Citroen 1.6 vti 120 km?
@mdhouse4978
3 жыл бұрын
👍
@rafalredi2500
3 жыл бұрын
Witam.Mam taki problem z peugeotem 407 1.6HDI zaczol mi przy niskiej temp czyli jakies 2-3 na plusie ciezko odpalac musze krecic jakies 20 sekund zeby odpalil a nigdy nie mialem z tym problemu.Mooze podpowiesz co mu dolega Pozdrawiam
@mirosawseremak580
3 жыл бұрын
Miałem podobny problem Jumper 2,8 HDI padnięty był jeden wtrysk prz czym poniżej 0 wogóle nie chciał odpalić
@Piotr4343
3 жыл бұрын
Jak nie skrecales kol walkow na adapterze tzw.faluszywym napinaczu to zrobiles blad.
@klejnos94
3 жыл бұрын
Jak taka jazda ma się w automacie?
@margat8051
3 жыл бұрын
Jaki koszt wymiany lancucha ?
@D4nielleq
3 жыл бұрын
Od 2009 jedna wymiana oleju była pewnie :) przy pięknych eko interwałach.
@darek85TBG
3 жыл бұрын
10lat na jednym oleju wyglądało by znacznie gorzej- olej się zużywa nie tylko termiczne przepracowują, czy rozbijając nagar ale.tez się utlenia u łapie wilgoć robi się emulsja, taki budyń :-) - właśnie rozbieramy z kumplem silnik który około 3~4lata był bez wymiany oleju - w środku tragedia jeśli chodzi o olej, nagar, węgiel, silnik następnej tradycyjnej wymiany oleju by nie przeżył, zatkał by się któryś kanał i po smarowaniu - ale ogólnie mechanicznie mocno uszkodzony nie jest
@Tovvvija
3 жыл бұрын
Mam Megane z 2017 roku. Każą wymieniać olej co 30 tyś km. Oczywiście ja sram na takie interwały wymiany oliwy. Wymieniam co 10 tyś km. Wymiana filtra powietrza według nich co 3 lata... Ja dodatkowo wymieniłem sobie oliwę również po dotarciu silnika. Oczywiście takiej wymiany po docierce producent nie przewiduje... potem jeżdżą ludzie 30 tyś km na mazucie dodatkowo wypełnionym opiłkami metalu... motoryzacja upada... może i dobrze, że elektryki już za rogiem ? Nie wiem...
@darek85TBG
3 жыл бұрын
@@Tovvvija bez nowej technologii produkcji akumulatorów nie ma szans na "dobre" elektryki - chodzi mi tutaj głównie o gigantyczna ilość odpadów generowanych przy produkcji obecnych akumulatorów, jak i ich szybkość ładowania, stosunek pojemności do masy. Raczej od kilku lat wymusza się coraz trudniejsza konstrukcje silników spalinowych (a co tym idzie bardziej awaryjna, droższa) żeby poprawić sprzedaż elektryków ) taka pseudo ekologia.
@luk1977
3 жыл бұрын
@@darek85TBG elektryki nigdy nie wejdą na taką skalę jak spalinowce ze względu na czas ładowania, tu musiałaby się stac jakaś rewolucja technologiczna zeby to zastąpiło obecne auta, nikt nie bedzie siedział przy ładowarce godzinami zeby dojechac nad moze 400km
@darek85TBG
3 жыл бұрын
@@luk1977 Bo elektryki to nie auta na wakacje, to nie auta na poróże. Elektryki (na obecnych akumulatorach) powinny byc promowane jako auto główne, na codzien - dojazdy do pracy, zakupy, prawy na mieście do załatwienia - na to Ci wystarczy elektryk z zasiegiem 150km i sieć ładowarek na mieście, osiedlach. Na obecnym etapie rozwoju akumulatorów najekonomiczniejsze auto (a zarazem najbardzej ekologiczne patrzac na całosć produkcji i eksploatacji) to byłby diesel z miekką hybrydą - czyli elektryk wspomaga ruszanie i przyspieszanie - czyli moment w któym diesel ma najwieksza emisje. Ewentualnie miekka hybryda w benzynie. Nie, żeby mi sie podobał kierunek w którym idzie świat(motoryzacja), raczej wolał bym pozostać w motoryzacji z lat 1990~2010 ale czasu sie nie zatrzyma, trzeba iść do przodu - ale napewno mogli byśmy iść w sensowniejszym keirunku niz obecnym. Bo komplikowanie na siłę benzyn i diesli żeby ugrać pare gram CO2, kosztem zwiekszonej awaryjnosci, drogich częsci, bez możliwosci naprawy, regeneracji itp Zwiększonej emisji na poziomie produkcji itd - bezsens
@radekwajda6771
3 жыл бұрын
Witam szukam dla żony takiej BMW JAKI POLECISZ SILNIK MYŚLĘ NAD N46 2.0 150KONI Z 2006ROKU?
@sebastiandenenfeld9886
3 жыл бұрын
Rozrząd identyczny jak w n52 ,ale jaja ... u mnie jest to samo rozciągnięty łańcuch w n52 przy 240tys km. Ale widze ,że wymiana to nie jest jakas wielka filozofia,myślałem,że trzeba miske zdejmowac,a tu widze że koronke z wału wraz z całą kasetą można zdjąc od góry?
@Front242c
3 жыл бұрын
no to następne 40tyś zrobi ;p
@gozdzik9256
3 жыл бұрын
Czy w tym przypadku problemem nie był tylko napinacz rozrządu? Bo łańcuch i ślizgi były ok.
@LukaszJakubczyk
3 жыл бұрын
Właśnie też tak myślę że to wina napinacz i nie potrzebnie był cały rozbierany.
@danekpartyzanci4113
3 жыл бұрын
A co jakby sie okazalo ze nie bylo z reszta ok? Drugi raz rozbierac? Kto za to zaplaci skoro mozna zrobic raz pozadnie i kolejne 10 lat lub 40tysi w dolnym zakresie obrotow 😂 i kolejna sprawa te silniki tak maja niestety ze lancuszy sa jak od rowerow. Sam posiadam N57 i wczesniejszy wlasciciel posluchal jak to bywa BMW i wymienil olej po 30 tys km i to dwa razy jak auto bylo nowe co spowodowalo w moim przypadku wymiane calego rozrzadu przy 150tys km. Koszt jedyne 10tys. No niczachcialo sie bmw. Ale robic tozrobic raz a pozadnie zeby za rok czy dwa nie wracac do tego. Pozdro dla kanalu 👍
@5127700
3 жыл бұрын
@@LukaszJakubczyk w tym silniku zawsze chodzi o napinacz, ale wymienia się kopmlet....
@krzysiekn92
3 жыл бұрын
Była nawet akcja serwisowa na te napinacze.
@5127700
3 жыл бұрын
@@krzysiekn92 dokładnie, ale i tak trzeba pilnować, tych napinaczy, zalecają co 40 tyś, niby nowe napinacze zabezpieczają przed rozpadem silnika, lecz są jeszcze firmy co sprzedają starą wadliwą konstrukcję
@waclawspeed3244
3 жыл бұрын
Z tymi wałkami ,to nie rdza, tylko to już jest taka tradycja BMW, że wydziera wałki. Wielka firma silnikowa od dawien dawna nie potrafiła zrobić dobrego silnika 4 cylindrowego. M40 to takie padaki, że głowa mała.
@kubag7941
3 жыл бұрын
Kiedys im sie przez przypadek udało zrobić M44 1.8 is ...ale to było dawno i sie ksiegowi wzieli do roboty i mamy efekty
@grodt88
3 жыл бұрын
miałem kiedyś m43TU to jest 118 koni montowane min. do e46, jedyne co przez 5 lat wymieniłem to jakieś plastiki od chłodzenia i przepływomierz. Ale nigdy więcej bmw nie kupie
@marcinperkowski5677
3 жыл бұрын
@@kubag7941 M44b19 jest z gównolitu, panewki padają jak w m43tub19. Dobry IS to m42b18
@kubag7941
3 жыл бұрын
@@marcinperkowski5677 w sumie masz racje .Uzywałem serii m42b18 w prawie trzech pełnych sezonach rajdowych ( prawie 18 startów ) i silnik byl idiotoodporny nawet pompa wody padła i sie kilka razy przegrzał
@grzesia2754
3 жыл бұрын
Bez młota nie robota?
@karollo102
3 жыл бұрын
Hehe!! Z chleba to się kozy w nosie robią!!! ;)
@stalkermalina9494
3 жыл бұрын
2:06 jak miałem nissana primere p11 2.0 to zawsze kupowałem do samochodu książkę sam naprawiam i tam pisali żeby starać się- nie mniej jak 2000 obr/min a teraz mam książkę sam naprawiam mondeo mk3:P
@MrVimek
3 жыл бұрын
Pancerny SR 🤟 Jaką wersję miałeś?
@stalkermalina9494
3 жыл бұрын
@@MrVimek Czerwona SRi 130KM, znajomy w tym czasie miał GT :) Primera P11 czysta esencja motoryzacji lat 90ych "dla ludu". Kto nie miał, nie jeździł japońcem a jest zaślepiony w dojczland motoryzację- przegapił życie:D wspomnę że w mazdzie 626 IV dla mnie pozycja za kierownicą niedościgniona, motoryzacja japońska jest jak kobieta która "lubi" i jest wierna ale nie potrafi gotować xD bo te blachy w toJotach a zwłaszcza w mazdach to wstyd... śpieszmy się kochać motoryzację lat 90ych, tak szybko szrotują
@tomaszek8888
3 жыл бұрын
Ja wolałbym rzeczywisty większy przebieg z autostrady, niż mniejszy z miasta. I nie daj Boże samochód po kobiecie 😛
@rolandorlando5404
3 жыл бұрын
Moja Żona mogłaby testować sprzegła. Pali je wzorcowo. Gaz w podłogę i delikatnie puszcza sprzęgło. Albo zmiana Żony albo przesiadka na automat.
@nomtbg
3 жыл бұрын
Pierwszy raz poczułem spalone sprzęgło u siostry w Citigo, ja nawet nie potrafię tak ruszyć, żeby poczuć smród spalonego sprzęgła. 😀 Dodatkowo samochód na jedynce ma ograniczone obroty przy ruszaniu do 4000.
@michals547
3 жыл бұрын
@@rolandorlando5404 Dlatego kobiecie sie udostepnia samochody do których jest dobre zaopatrzenie we wszelakie części.
@Frrrrrrrrl
3 жыл бұрын
Plus do tego auto poobcierane z każdej możliwej strony. Łatwo poznać że kobieta jeździ samochodem, po tym że auto jest porysowane z każdej strony.
@imnotaplayer957
3 жыл бұрын
@@rolandorlando5404 lol cofnąć prawko takiej ! albo niech się na elektryka przesiądzie
@niemowamatt8175
3 жыл бұрын
Majster Jakie były objawy lub błędy że rozrząd do wymiany bo mam ten sam silnik i chciał bym wiedzieć
@nico-toscani
3 жыл бұрын
Też się zastanawiam, bo to rozciągnięcie to symboliczne. Być może już te zmienne fazy sygnalizowały problem.
@niemowamatt8175
3 жыл бұрын
@@nico-toscani Zobaczymy co Majster odpowie :)
@Loczyslaw3000
3 жыл бұрын
fajne dywaniki xD
@ratbiker352
3 жыл бұрын
Oni teraz te wałki z widelcy odlewają czy to te super oleje syntetyczne 0w30 tak szybko spływają do miski że nie zdążą nasmarować xD
@loluspololus
3 жыл бұрын
Zarombiste Bmw coraz to lepsze te pojazdy robia ci nasi inzynierowie z Niemiec , az jest czym sie pochwalic :)))))
@komar2350rossa
3 жыл бұрын
Ja mam z 2007 roku ten sam silnik, przy 160 przy wyciągnięciu łańcucha pokruszlo ślizgi, kawałki dostały się do smoka i przytarlo panewki :(
@TheTierman
3 жыл бұрын
te ryflowane amelinowe dywaniki ... german style ;)
@lovekenya23
2 жыл бұрын
Czyli jednak to prawda, że skrót BMW oznacza Będziesz Miał Wydatki... fatalna marka swoją drogą.
@slawekkomunski6407
3 жыл бұрын
Witam super film a co do łańcucha to nie jest łańcuch tylko gownolit porażka dlatego latam prawdziwym BMW e39
@Xmyszy
3 жыл бұрын
Szkoda że do szkoły nie latałeś kiedy ortografii uczyli 😂 ,,poraszka,, 😂
@archibaldiusdevon8138
3 жыл бұрын
podobny problem jak w silnikach N47 płać i płacz...masakra dobrze że jeżdze Bejcą w starej budzie E61 silnik M47 przed liftemmm
@tomaszgraczyk1746
3 жыл бұрын
Piękna motoryzacja ahh 42 tyś już się sypie a kiedyś łańcuch prawie bezobsługowy taka prawda ; ) Ta kultura pracy dramat jezu jak to chodzi krok do tyłu zamiast do przodu.
@sebastianzdeb3414
3 жыл бұрын
Ja w e34 z m50b20 nie słyszałem łańcucha po 380k km, ach ten postęp
@kubag7941
3 жыл бұрын
Mi pekł łancuch w e34 2.5 12v własnie przy około 350k km no ale za młdu te auto straasznie trakotowałem
@KomUrczakPlay
3 жыл бұрын
Hehe ja w m57 z 99r mam prawie 900tys km i nie wiem co to łańcuch
@Ninja-py1ss
3 жыл бұрын
Więcej wydacie na remont blacharki niż na remont silnika.
@roger18sx
3 жыл бұрын
@@KomUrczakPlay Bo tamten silnik z tamtych lat to mega pancerny jest.
@KomUrczakPlay
3 жыл бұрын
@@roger18sx wtryski padły, pompa wtryskowa padła, turbo padło, pompa progowa padła, sprężarka klimatyzacji padła, termostat 2 razy padł, czujnik wałka rozrządu padł , czujnik ciśnienia paliwa padł, czujnik w pompie wtryskowej padł, sprzęgło padło, alternator padł, a słupek będzie jeszcze długo chodził, 7 lat w moim posiadaniu.
@wiesawc1570
3 жыл бұрын
Napinacz taki (podobny) sam jak w 1.2 tsi cbzb tzw zjeb...j adoracji, wystarczyło sam napinacz wymienić, sprężyna w nim szybko się degraduje pokazałeś jak łatwo idzie ścisnąć go.
@amarutupac6004
3 жыл бұрын
A ludzie mówią ze jeżdżę zlomem Audi S6 C4 4.2 AEC 380 tys km.przebieg Właśnie wymienilem sprzęgło, było od nowości
@lukaszlukasz2112
3 жыл бұрын
Rozbierałem aela z przebiegiem 500 i oryginał koło dwumasowe reszta sprzęgła też może tarcza była robiona kiedyś teraz mam A6 C4 ael quattro i puki te auta będą dostępne i części będę nim jeździł
@MsBrumak
3 жыл бұрын
od silników n bmw się zeszmaciło e90 ostatni model z m47 :(
@Situation7748
3 жыл бұрын
Najlepsze jest to że ten łańcuch występuje od najsłabszej wersji po najmocniejsza .... 316i po 335i w tej najmocniej 306km nic się nie dzieje to jest ciekawe :) tak samo w dieslach jeden z łańcuchowo nie pamiętam który występuje w 520d i także 535d gdzie moment obrotowych jest kosmiczny 600nm czyli jaki wniosek tylko R6 żadne 4cylindorwe gówna
@adamgregier
3 жыл бұрын
Aluminiowe dywaniki, czy to napewno pani jeździła, a nie synek wieczorami pałował?
Пікірлер: 540