Asigura-ti Confidentialitatea cu Surfshark! Introdu codul ZAIAFET pentru inca 4 luni gratuite la surfshark.com/zaiafet
@vladandrei1939
Ай бұрын
asteptam cu interes si un episod pro trump pt ca orice subiect poate fi analizat din cel putin 2 unghiuri (puncte de vedere)
@eddiemitza2544
29 күн бұрын
@@vladandrei1939 Nu cred ca Horia e bipolar, totusi.
@adintalasman2480
29 күн бұрын
@@eddiemitza2544,Corect !😂😂😂
@popapopescu9629
29 күн бұрын
@@zaiafet după voma asta de clip, exagerat de mult pro-democrati si lins de Kamala si secta [CULTUL DEMOCRAȚILOR], cu regret, dupa mai bine de 6 ani, dau dezabonare. Ai evoluat urât, tare urât in zona politicului. Nu sunt ipocrit, nu vreau sa ajungi bine, iti doresc sa bagi canalul in gard, că prea estu curvă cu 5 fețe.
@popapopescu9629
29 күн бұрын
@@zaiafet DEZABONARE. si un faliment cat mai rapid. Nu sunt pro-Trump. Dar sunt anti-democrați p.u.l.i.i. din SUA.
@MontyPyton6206
29 күн бұрын
Avem si noi doua culte in Parlament,mai bine zis secte.Sunt oarecum noi,le stiti voi care.Cu totii suntem frustrati mai devreme sau mai tarziu de felul in care tara e condusa,dar sunt metode prin care sa schimbam ceva,altele decat sa intram in sectele astea doua🤦 Au adunat toti nefericitii,tulburatii sau neadaptatii societatii si au facut echipa,ne mai si fac de ras in lume...😵💫😵💫😵💫
@koshnaraneks
27 күн бұрын
Oh. Horia... Cum să folosești cuvântul "cult" cu sensul din engleză? Off. Și când aud că citezi din oamenii aceștia "experți" în "secte"... Parcă sunt iarăși la arhiva CNSAS și citesc note conspirative ale agenților de Securitate din perioada Marelui Cârmaci. Efectiv, era limbajul folosit de ei și ideologia lor: oricine nu corespundea opiniei partidului, trebuia etichetat ca "spălat pe creier", smuls și convins să își renege valorile și viziunea despre lume. Îmi pare rău, dar așa îmi vine să mă dezabonez. Mă întreb câte alte videoclipuri de la tine am urmărit și sunt bazate pe "experți" din aceștia și ideologii mega-judgy și contorsioante? 🤦🏻♀️
@samiRomania
26 күн бұрын
Eu m-am dezabonat demult. Probabil că mi-a apărut acest material leftist pentru că mă interesează subiectul Trump.
@ralucashu
16 күн бұрын
Mare păcat ca ați petrecut timp în arhiva CNSAS, dar nu ați înțeles nimic despre esența Răului. Ca și Ceaușescu, Marele dumneavoastră Cârmaci este un narcisist orbit de cultul personalității, prieten cu dictatorii lumii și obsedat de mărimea mulțimilor și de paradele militare.
@florintanase9348
11 күн бұрын
se vede clar cine l sponsorizeaza
@atanasoaeiadrian9836
29 күн бұрын
Nu imi vine sa cred cat de dezbinata poate fi lumea in momentul de fata. Nu mai exista critica, ci doar jigniri aruncate unul altuia. Nu mai exista calm si intelegere ci doar ura. Asa e.... Aveti dreptate.... L-a sunat Biden pe Zaiafet sa ii zica sa faca un material despre Trump.... Totul este o conspiratie. Zaiafet multumesc de material! Eu personal sunt deschis sa ascult calm un alt punct de vedere.
@elenasuman5822
28 күн бұрын
Speram ca ești un critic nu un spălat pe creier 😬
@pande1461
17 күн бұрын
A existat vreodată calm și înțelegere în politică? Mereu au fost războaie, propagandă, politicieni care se porcesc în fața electoratului și se înțeleg în secret etc.
@atanasoaeiadrian9836
17 күн бұрын
@@pande1461 De la politicieni nu am asteptari. Ma sperie comportamentul oamenilor care e din ce in ce mai radical pe zi ce trece.
@blackcatwiz
28 күн бұрын
E interesant sa mentionezi criteriile dupa care iti poti da seama cand esti "spalat pe creier" dar si mai interesant este sa vezi cum tu/voi inca sustineti ca Pland😂mia nu a fost acelasi lucru. Asta demonstreaza eficienta acestor metode... Pe de alta parte, faptul ca atatia "si-au dat seama" de jocurile lui Trump, demonstreaza contrariul. De fapt... poate tocmai cei care sunt in contra lui, sunt parte a unui cult.. hmmm... exact acelasi care e legat de toate evenimentele majore din ultimii 4 ani.
@robertstanescu4133
21 күн бұрын
interesant modul in care ai prezentat principiile unui cult prin exemplificarea pe Donald Trump. Ar fi fost si mai interesant sa ascult si cateva idei despre cum ajuti oamenii sa iasa dintr-un cult. Sau cum te ajuti singur, daca se poate....
@florintanase9348
11 күн бұрын
mai ales ultimul punct....
@ionutmerauta4007
29 күн бұрын
24:33 "Doctrina șocului" de Naomi Klein este o carte care conține numeroase informații despre metodele folosite de serviciile secrete pentru a spală pe creier oameni
@gleipnirrr
28 күн бұрын
@@ionutmerauta4007 de exemplu cum sunt spalati pe creier submediocrii tarii de KGB
@charliemihai5471
27 күн бұрын
Preoții ortodocși sunt venerați în mare măsură, mulți dintre ei chiar trebuie să fie numiți „VLADIKA”, ceea ce înseamnă: „Domnitor” (Ca Dumnezeu care stăpânește Universul). Biserica Ortodoxă este 100% ecumenică - la fel ca cea catolică care este un paravan pentru o religie foarte veche din Babilon. Toate religiile sunt închinare la idoli, altfel nu ar exista. Nu este diferit de a urma un Guru dintr-o sectă. Cultismul ca si gândire de grup înseamnă că atunci când un grup de oameni împărtășesc o credință, ei se leagă în mod natural unul cu celălalt. Orice nou recrut este binevenit cu căldură. El întărește grupul și le reînnoiește încrederea în convingerile comune și stabilite. Orice autoritate de orice fel, mai ales în domeniul gândirii și înțelegerii, este cea mai distructivă, cel mai rău lucru iar autoritățile politice fac o figură aparte. Liderii distrug adepții și adepții distrug liderii. Trebuie să fii propriul tău profesor și propriul tău discipol. În momentul în care urmărești pe cineva (Guru, Autoritate, Etc) încetezi să urmărești Adevărul. Încercarea de a schimba oameni extrem de dogmatici, imuni la dovezi și captivați de gândirea de grup (spălați pe creier) într-un astfel de cadru este ca și cum ai încerca să te piși contra vântului. MAGA reprezintă ca și Flat Earth și alte tipuri de ,,culte'' moderne, diviziuni sociale exploatate intensiv pentru minare de date și inginerie socială în scopul modelării unor avantaje strategice.
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Ce ai baut pt. lalaiala asta?
@charliemihai5471
26 күн бұрын
@@horeageorgian7766 nu-i treaba ta. Tu vezi de gâștele tale..
@mariabonbon1402
18 күн бұрын
dar Budismul ? nu implică închinarea la nimic
@charliemihai5471
18 күн бұрын
@@mariabonbon1402 Monahismul și serviciile religioase ale lamaismului prezintă, de asemenea, o asemănare atât de izbitoare cu instituțiile catolice, încât anchetatorii necatolici au vorbit fără ezitare despre un „catolicism budist” în Tibet. Papa și dalai-lama, Roma și orașul Lhasa sunt omologi; Lamaismul are mănăstiri, clopote, procesiuni, ectenii, moaște, imagini de sfinți, apă sfințită, mărgele de mătănii, mitra episcopală, crosier, veșminte, cope, botez, spovedanie, liturghie, jertfă pentru morți. Diferiți mistici bogați de la Hollywood l-au promovat pe Dalai Lama ca un exemplu de spiritualitate rafinată, dar, în realitate, operațiunea lui Dalai Lama, cu sediul în prezent în India, este o relicvă a erei Allen Dulles-Richard Bissell, a extremiștilor din Războiul Rece de la CIA... Tibet sub Dalai Lama este o țară în care 200 de familii bogate dețin 93% din bogăție, în timp ce masele sunt sărace. În anii 1960, CIA a dat câteva milioane de dolari pe an lui Dalai Lama, Dalai Lama primind personal peste 180.000 de dolari pe an de la contribuabilul american. Astăzi, curtea lui Dalai Lama este casa unui grup de aristocrați tibetani reacționari susținuți cu 2 milioane de dolari pe an de la același contribuabil american.
@charliemihai5471
18 күн бұрын
@@mariabonbon1402 Monahismul și serviciile religioase ale lamaismului prezintă, de asemenea, o asemănare atât de izbitoare cu instituțiile catolice, încât anchetatorii necatolici au vorbit fără ezitare despre un „catolicism budist” în Tibet. Papa și dalai-lama, Roma și orașul Lhasa sunt omologi; Lamaismul are mănăstiri, clopote, procesiuni, ectenii, moaște, imagini de sfinți, apă sfințită, mărgele de mătănii, mitra episcopală, crosier, veșminte, cope, botez, spovedanie, liturghie, jertfă pentru morți. Diferiți mistici bogați de la Hollywood l-au promovat pe Dalai Lama ca un exemplu de spiritualitate rafinată, dar, în realitate, operațiunea lui Dalai Lama, cu sediul în prezent în India, este o relicvă a erei Allen Dulles-Richard Bissell, a extremiștilor din Războiul Rece de la CIA... Tibet sub Dalai Lama este o țară în care 200 de familii bogate dețin 93% din bogăție, în timp ce masele sunt sărace. În anii 1960, CIA a dat câteva milioane de dolari pe an lui Dalai Lama, Dalai Lama primind personal peste 180.000 de dolari pe an de la contribuabilul american. Astăzi, curtea lui Dalai Lama este casa unui grup de aristocrați tibetani reacționari susținuți cu 2 milioane de dolari pe an de la același contribuabil american.
@Robert39674
28 күн бұрын
Frate,americanii nu sunt captivați de Trump,ci văd ca democrații au luat-o razna total!
@georgegabriel7766
25 күн бұрын
Exact!
@alexpopescu7352
25 күн бұрын
Și dacă ar fi luat-o razna democrații, tot nu ai cum să votezi cu Trump.
@johnblack4380
25 күн бұрын
Asa e frate, democratii au incercat sa comita un coup d'etat cand au pierdut in 2016, nu Donald Trump, cand a pierdut in 2020. /s in caz ca nu e evident.
@valcor4984
25 күн бұрын
Democratii nu sunt perfecti dar nu au luat-o razna. Indiferent, asta nu e motiv sa adulezi un descreierat. In partidul republican sunt multi alti membri demni de urmat.
@Ciubowski
25 күн бұрын
Am gasit cultistul.
@radusansebes3517
27 күн бұрын
Daca am tot zis ca sunt prea lungi prezentarile, atunci trebuie sa aplaud o prezentare pe gustul meu :)
@mihaimuresan841
27 күн бұрын
Foarte bun video, unul dintre singurele pe subiect care arata cum se face o analiza academica corecta. Comentariile arata 1. conservatorismul romanesc (care explica si stagnarea tarii si viziunile retrograde) si 2. ca mai avem mult pana sa acceptam un adevar.
@d.r.g.6936
27 күн бұрын
Nu, prietene. Comentariile arată libertatea de exprimare și gândire. Îți recomand să citești despre controversele și problemele create de specialiștii anti-cult, menționați de Horia. Mie mi s-a făcut rău când am auzit pe cine folosea ca model. Steven Hassan și încă câțiva de acolo sunt niște dezaxați obsedați de faimă și bani, care efectiv sunt prieteni cu partidul comunist Chinez. E clar că republicanii îl cam venerează pe Trump. Dar să citezi din nebunii care au format organizații precum FECRIS sau CAN, și care acum sunt unul din motivele pentru care Rusia arată cum arată, iar în Franța ai legi draconice privitoare la libertatea de exprimare, e deosebit de îngrijorător. Îți recomand să citești doar cine e Alexander Dvorkin și ce legături are cu oamenii menționați de Horia în video.
@alinclaudiu4754
24 күн бұрын
Stagnarea tarii? Preferi sa mergi in "avansata" UK unde poate sa bage cutitul in tine vreun imigrant sau sa ai probleme cu legea daca gresesti pronumele vreunei persoane non-binary? Nu, multumesc.
@mihaimuresan841
24 күн бұрын
@@alinclaudiu4754 aham, d'aia e plina granita Romaniei de emigranți din Anglia :)). Ca aici e safe tot, niciun stres. Și o grămadă de bani.
@alinclaudiu4754
24 күн бұрын
@@mihaimuresan841 daca tot o dai cu banii, tin sa-ti reamintesc ca economia tuturor tarilor vestice e in scadere. Si da, inca la noi chiar e safe (daca mai vin multi pakistanezi si nepalezi la Glovo nu va mai fi). Te invit sa faci o plimbare prin cartierele de musulmani din Suedia sau cele de negrii din Franta. Cat despre englezi (ma refer la englezii adevarati, albii), dupa cum observi, protestele lor se traduc in "far right extremism" in ochii tradatorului ala de Starmer.
@godwotan
13 күн бұрын
@@alinclaudiu4754 Daca ar fi sa ma iau dupa stiri asa cum faci tu cu imigrantii, atunci as trage concluzia ca moldovenii au in cultura lor violul si crapatul capetelor semenilor cu toporul in accese te furie la betie, sau cum intreaga romanie e controlata de ganguri interlope cu sabii si cutite care se razboiesc in strada. Dar, crescând cu televizorul in casa, am invatat ca trebuie sa fii complet neted pe creier sau scapat in cap la varste fragede sa crezi adverismentul electoral care sunt stirile si agitpropul facut de miliardarii cu control peste televiziune si media. Success la aplaudat Ceaușescu reales!
@valentingradinariu
29 күн бұрын
Eu locuiesc în Statele Unite de la începutul mandatului lui Trump, dincolo de ce ne poate spune fratele nostru zaiafet, din cărți și “fake media” va pot spune din realitatea trăită în fiecare zi. În anul 2019 am reușit să cumpărăm prima casă în America cu 1.9% dobândă, acum e cel puțin 7.5%, Prețul benzinei în 2019 era 1.9$/ galon acum e 5.5$/galon, Mâncarea și-a dublat prețul! Și lista ar putea continua. Așa ca dincolo de spălările pe creier de care ne acuza toți europenii să știți ca Biden împreună cu Kamala ne-au cam spălat prin portofele și am ajuns de râsul lumii întregi. Mi-ar fi plăcut să fi rămas independent și să faci o analiză pornind nu de la “hai să vedem cat e de diabolic un om” ci mai degrabă să analizezi realități pe care oamenii le experimentează în fiecare zi Eu voi vota TRUMP! bazat pe realități simțite și trăite personal.
@Mars09157
29 күн бұрын
Sti ce,cheia dobanzii a crescut peste tot in lume. Daca esti un magaidiot,nu trebuie sa trambitezi sus si tare. Hai ,sictir!
@Mars09157
29 күн бұрын
Nu mergi si la puscarie cu el bai dezaxatule?Sa-i fi bodyguard cu secret service cu tot. tu,seful ala mai mic,te apleci dupa sapun.
@floringrigorian7530
29 күн бұрын
Fratiorule tu nu faci decat sa demonstrezi ca teoria prezentatorului este absolut correcta. Ce influența are președintele USA care da este o persoana puternica dar nu poate sa le facă pe toate. Prețul benzinei se corelează cu prețul mondial al petrolului așa ca președintele USA are influența nula. Dobânda la casa este stabilită in funcție de dobânda băncii centrale așa ca președintele USA are influența exact 0. Dar pot sa îți dau un exemplu contrar. Președintele și partidul la putere au absolut abilitatea de a controla taxele. Așa ca după “reducerea taxelor” care a fost introdusă de Trump m-am trezit cu 10000+ in plus la taxe.
@simonabadea6505
29 күн бұрын
Care a fost contextul în care a fost Trump președinte și care a fost contextul în care a fost Biden președinte? Nu crezi că e posibil ca oricine ar fi fost la putere, prețurile tot să crească?
@mihaimoldo
29 күн бұрын
Doamne cata prostie . Se vede ca trăiești in SUA . 0 critical thinking skills . Sa atribui lucruri ce tin de macro economie influențat de mulți factori deseori internaționali unui președinte denota ignoranta votanților lui trump . Cum zicea el " I love the poorly educated "
@9alleeexx
29 күн бұрын
Horica,arati din ce in ce mai bine,felicitari,esti de apreciat cum ai fost mereu!👏🏼
@raresmihaipreda3545
27 күн бұрын
Horicã bați câmpii mai ceva ca la balamuc 😅
@tonydanielc7739
27 күн бұрын
Argumente?
@zacsolcan7509
10 күн бұрын
Descrierea cultului Ortodox Român😮
@vasileseicaru8740
8 күн бұрын
primul contact al lui Zaiafet cu cultura politica? succes la mai multe. Scurta introducere pentru tine: daca vrei sa privesti fenomenul politic prin lentilele cultului, ai sa il observi la toti liderii de partide de succes in egala masura. Cine nu opteaza pentru o formula similara unui cult, nu va fi un lider foarte eficient sau suficient de unificator. Lectie invatata in secolul XX. Catch up
@0sense
29 күн бұрын
Trump nu e ok. Dar Biden? Kamala? Serios? Oricand Trump
@ionutalexandr
29 күн бұрын
alt prost
@floringrigorian7530
29 күн бұрын
O sa piardă și apoi o sa mai auzim de el cum mai auzim de Iliescu sau Băsescu
@FlorinaPascal-wr1vg
24 күн бұрын
@@floringrigorian7530am mai auzit asta in 2016 ...
@The13and37
19 күн бұрын
ti se potriveste usernameul
@adip6883
27 күн бұрын
unsubscribbed
@gheorghesemlecan8972
25 күн бұрын
La categoria culte ,intra și Martorii lui Iehova. Ar fi foarte interesant sa faci un episod despre acest cult .
@florinvoicu7801
28 күн бұрын
Nu prea ai nimerito cu acest clip . Stim ura ta pentru Trump . Ai exploatat acest subiect si in alte clipuri trecute . Dar doar pentru ca tu ai o problema cu alegerea americanilor intre razboi si woke ceea ce democratii ofera si stabilitate cat de cat economica oferita de republicani implicit de Trump pentru ca el este ales sa fie candidat din partea republicanilor. Asta nu inseamna ca in orice clip iti poti exprima frustrarile politice de ura si woke . Stai departe de acest subiect daca nu stii sa fii bias si egal. Fa clipuri cu povesti si subiecte din natura , erau mai bune si mai educative alea .
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Pt. alea nu-l plateste nici pula.
@ady7ful
15 күн бұрын
aveati un video ,,,despre ,,cine a scris biblia,,,nu il gasesc ,,,,este sters ,,sau are alt titlu
@Dragosflash
Ай бұрын
N-am nimic cu cartile despre starea mentală a lui Trump, dar ma deranjează că nu am vazut unele si despre starea mentală a lui Biden, care trebuie sa recunoastem ca pentru un presedinte de la casa alba, a fost un mare dezastru si televiziunile l-au cam și acorperit pe treaba asta.
@Blondul11
29 күн бұрын
Poți să dai un exemplu prin care Biden a fost un dezastru? Și sper să nu îmi zici că a greșit un nume într-un interviu.
@adyadrian3476
29 күн бұрын
Asta-i gluma secolului? Omul e senil 🤣🤣@@Blondul11
@GlobalGlimpses660
29 күн бұрын
@@Blondul11are multe discursuri in care nu poate sa lege doua cuvinte :))))
@lkko1718
29 күн бұрын
@@Blondul11 sincer, multe!
@Dragosflash
29 күн бұрын
@@Blondul11 Păi da uitete doar pe discursurile lui în care se bâlbîie foarte mult si în care mai face si erori de sens în vorbire. Dar dacă vrei un caz aparte, poti sa te uiti la toata dezbaterea acestuia cu trump care practic l-a dat de gol în toate aspectele astea. Ca e mai disciplinat decât trump, asta nu încape îndoială
@ArnoldSchwarzenegger-ny2jn
25 күн бұрын
Recomand cartea “Strongmen” de Ruth Ben-Ghiat. Face multe paralele intre stilul de conducere autoritarian bazat pe “virilitate ai putere masculina” ale unora ca Mussolini, Gadaffi, Pinochet sau Franco si toate aventurile recente ale lui Trump. Similaritatiile sunt absolut socante.
@fireleaks434
28 күн бұрын
25:01 bastonu cu electrosocuri in locuri interesante da marca kgb
@ValentinaSapojnic
25 күн бұрын
Care cult?
@ValentinaSapojnic
25 күн бұрын
Religiah!.credinta! O numiti cult?
@valevisa8429
15 күн бұрын
Cultu prostilor.
@sieuvreau7784
Ай бұрын
Nu brooo, dintre toate subiectele posibile tu ai ales sa vorbesti de trump! Si mai ales vorbesti de pe pozitia libtarzilor care sunt contra lui fiindca asa e cool, fiind spalati pe creier de CNN. Gherla majora clipul asta :(
@gleipnirrr
Ай бұрын
smiorc puternic. recomand sa nu mai fii pizda
@opreaadi2208
Ай бұрын
Si cum vroia sa expuna , din partea ta de gard ? Aveti grija cu chestia asta de tabere , este periculos . Sau tu esti un comunist care il regreta pe ceausescu ?
@ion156
Ай бұрын
Da, era mai bine sa arate propaganda de la Fox "News" unde il pupa toti in cur pe Trump, nu-i asa?
@letmecook99
Ай бұрын
@@ion156Lasa aroganta ca faci whataboutism, Fox e numai unul restul de propaganda ABC, CNN, MSNBC(astia sunt sefii la propaganda btw), NYT? E foarte echilibrat si legit daca ma intrebi pe mine.
@noseishin
29 күн бұрын
@@opreaadi2208 Pro Trump inseamna pro Ceausescu?.. ai uitat sa-ti iei medicamentele sau care e problema?
@itzz_natty
Ай бұрын
Despre Biden cand clipuri si problemele lui? Sau sunteti biased pt Democrati si doar pentru ei?
@thebigmasterx458
Ай бұрын
Exact, Zaiafet oricum a propus o petiție pentru drepturile gay mai în trecut, se pare că virusul woke acaparează chiar și acest canal clasic de educație.
@itzz_natty
Ай бұрын
@@thebigmasterx458 Nu este nimic noi sub soare dupa cum zice Eclesiastul in Biblie, asta este pur si simplu o chestie vizibila cum incet incet se propune asa mai subtil propaganda woke pentru ca ei vor control si influencerii sunt platiti si le ofera promovare online in special in cadrul tinerilor care sunt mult mai usor dusi de nas ca si in USA totusi din fericire in Romania mai exista normalitate si oamenii lupta pentru a pastra normalitatea normalitate nu le va fi usor ca in state
Am ajuns la minutul 8, a fost de ajuns sa înțeleg ca habar nu ai despre ce vorbesti! Nu exista niciun cult, nu nțelegi situația din state pentru ca tu locuiești in București, e mult de explicat și pentru tine ar fii greu de inteles, din nou, pentru ca tu nu ești în state, și situația politica de aici nu te afectează, dacă erai aici, pun pariu ca aveai și tu o șapcă sau un tricou cu MAGA prin casa!
@ionutbz1
Ай бұрын
Faptul că locuiești în State nu probează faptul că înțelegi ce se întâmplă acolo sau că ai capacitatea de a evalua corect lucrurile. E un tip în America, Sam Harris, care e american și vorbește despre Trump. Nici el nu știe despre ce e vorba oare…?
@valentinantonesei1774
Ай бұрын
EXACT FRATE. BAIATUL ASTA ORI ESTE PLATIT DE INDIVIZI CA SOROS, ORI ESTE Gay, Ecologist, Veganist, si Aparator la AGENDA 2030.
@simonacousino82
Ай бұрын
Eu cred ca democratia in America, din pacate nu mai e democratie, se pare ca , cultul e in cealalta directie! si nimeni nu realizeaza! Daca iti iei informatiile din mass media 90% it's false information!
@kaycinix
Ай бұрын
@@ionutbz1 Nu-l simpatizez deloc pe Trump dar a naibii cum imi pare din ce in ce mai mult ca fanii democrati au apucaturi de "cult" mai rau decat republicanii. Eu personal am ascultat si pe unii si pe altii, tu oare Ionutze pe cine asculti? Sau esti pe ideea ca daca Sam Harris a zis, inseamna ca doar asa e. Merita mai degraba sa faca domnul Zaiafet un filmulet despre standarde duble si ipocrizie. Cu un ton destul de arogant incerci sa ii dai peste nas lui Alex, avand un contra argument pe cat de superficial, pe atat de irelevant. Nu ca Alex detine adevarul suprem, dar macar omul vorbeste despre experienta proprie. Tu Ionute, esti doar un megafon al altora.
@vagdis49
Ай бұрын
am găsit un membru al cultului in comentarii
@andreidreve8122
29 күн бұрын
Nu zic ca nu ai dreptate, dar Daca imi zici ca ar trebui sa iasa Kamala Harris, ma dezabonez
@atanasoaeiadrian9836
29 күн бұрын
Situatia sta cam asa: voteaza-l pe dracu sau pe frasu'....
@cristianmihailovici906
29 күн бұрын
Nu ti a zis inca....te ia asa usor....ca in bancu ala cu blonda. Si eu sunt Curva dar nu stiu sa.ma exprim ))
@andreidreve8122
29 күн бұрын
@@cristianmihailovici906 acum pe bune. Sunt eu spalat pe creier de Trump, sau chiar nu are cine inafara de el in momentul asta, sa indrepte situatiile creeate de “democrati”?
@martialartsvideos6824
29 күн бұрын
il doare fix la banana pe horica daca se dezaboneaza un prost.
@ionutalexandr
29 күн бұрын
@@andreidreve8122 hai kamala
@mariazapanta6594
28 күн бұрын
Watch out what you are saying about my President Trump
@ionutalexandr
28 күн бұрын
he is the former president
@baddolphin1423
29 күн бұрын
Majoritatea oamenilor au nevoie de un idol. E nevoie de educatie ca sa depasesti nivelul de baza = religie/misticism. Majoritatea populatiei omenirii e slab educata si tendinta e descendenta. Noi l-am avut pe Ceausescu si ne-am vaccinat un pic, dar efectele par sa treaca. Ce sa mai amintim de Putin, Erdogan, Orban si altii mai marunti. Democratia e o un sistem instabil, nivelul de baza sunt sistemele autoritare. Pe masura ce am inaintat in varsta am inceput sa inteleg ca treaba cu democratia e o naivitate, desi restul sistemelor sunt mai problematice (incorecte). Degradea republicii romane e un exemplu destul de bun: initial un sistem oligarhic (clanurile de patricieni) a cedat treptat puterea plebeilor, sustinuti de patricieni populisti am zice in ziua de azi ("populares" erau numiti atunci). Cand Cezar a reusit sa ii destabilizeze complet pe aristrocrati ("optimates" = cei mai buni) a aparut imediat cultul personalitatii ptr el (titlul de Kaiser, Tar al Rusiei au la origine numele lui). N-a mai apucat sa oficializeze realitatea ptr ca s-au dumirit "optimates" si i-au facut de petrecanie. Dar Octavian, mostenitorul lui prin testament, a inteles perfect despre ce e vorba si a oficializat cultul personal si intr-un fel, decesul republicii. Similar, se poate urmari ce s-a ales de democratiile grecesti. Nu mai intru si aici in detalii. Sa vedem cat rezista democratia americana. Deocamdata se pare ca sunt la stadiul de "fratii Gracchi".
@Jonathan-zw4rt
28 күн бұрын
Oamenii slabi, debusolați au nevoie de “idoli”. Oamenii normali au nevoie de conducator (leader) care sa fie de partea lor !
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Vorbesti despre idoli si aduci ca exemple persoane despre a caror activitate habar n-ai pt. ca n-ai experimentat-o, regurgitezi doar ce ai auzit la televizor si in presa. Nu mai incerca sa vorbesti despre ce nu stii, ia-o mai usor, pricepe prima data un singur lucru: Oamenii vor sa traiasca decent spre cat mai bine, nu se alimenteaza din idelogie. Inainte de Putin, Erdogan si Orban au ales din tabara opusa politicieni cu ideologii frumoase, omenoase, egalitare. Doar ca si-au dat seama ca promisiunile nu le umplu burtile. Asa simplu e. Bine, tu poti trai din ideologie, cel putin atata timp cat ai acces la resursele produse de altii.
@ionutsaviuc94
7 күн бұрын
meic america greit aghen
@zacsolcan7509
10 күн бұрын
Biased much?
@VictorBohus
19 күн бұрын
👏👏👏
@TheAlex82
29 күн бұрын
concluzia acestui video: Hello Kamala
@krampus1017
28 күн бұрын
Cred că mai tragi un pui de somn și după vii tu frumușel cu alta concluzie
@sicku7414
28 күн бұрын
Degeaba, americanii nu pun botul la vrajelile de genul, doar românii sunt ușor influențabili
@itsanto597
26 күн бұрын
@@krampus1017trump 2024
@mistercosmin3542
18 күн бұрын
@@sicku7414 so true
@ninadascalu8508
29 күн бұрын
Mulțumesc pentru opinia ta pe care o respect. Foarte bine punctat și documentat. Trăiesc în America de peste 32 de ani și confirm ca ceea ce ai relatat este complect adevărat. Din păcate mulți nu văd realitatea și sunt atrași de ‘lumina’ cultului Trump
@SkorpionSSs
29 күн бұрын
Multi sunt atrasi de faptul ca democratii nu fac nimic pentru ei in afara sa ii ia in deradere. daca partidul democrat le-ar valida problemele si ar veni cu ceva planuri sa le amelioreze nu ar mai exista cultul asta. In schimb ei o tin cu diversitate, imigratie necontrolata si alte bullshit care nu ii ajuta cu nimic pe republicanii ce majoritatea sunt in zonele rurale. Asa ca ofc Trump fiind bombastic si fancand o groaza de promisiuni oamenilor astia abandonati de democrati o sa le dea speranta si isi vor pune increderea in el, chiar daca omul e un mincinos de cariera.
@Astristul
29 күн бұрын
Se întâmplă fix acțiunea din Far Cry 5. Trump fiind Joseph Seed! 🙂
@gurepuli
29 күн бұрын
sau nu sunt beduini:-)))🐫
@Jonathan-zw4rt
28 күн бұрын
Înseamnă ca ai trait degeaba ….daca tot ce-ai dobândit este doar TDS …..esti demn de compătimit….
@TrickKinderes
27 күн бұрын
32 de ani si indoctrinare de la MSM!
@claudius4964
29 күн бұрын
4 ani de presedentie Trump: pace si prosperitate pentru societatea americana.
@adrian1622
29 күн бұрын
4 ani de democrati: Razboaie, Inflatie uriasa, imigratie, cote stupide anti industria UE-USA cu pretextul incalzirii globale
@ionutalexandr
29 күн бұрын
un cacat
@C_Rodica
29 күн бұрын
O idiotie totala venita cel mai probabil din partea unui hater.
@DumitruUrsu
29 күн бұрын
Stai, pandemia nu a fost in mandatul lui? Sau ți-a formatat covidul harddriveul?
@floringrigorian7530
29 күн бұрын
QED
@catalinnorocea9832
16 күн бұрын
i love OSHO anyway :))
@BisericaOnline
29 күн бұрын
Un documentar de toată jena. Decât să câștige Camala, care promovează avortul și agenta L G B T, mai degrabă îmi doresc să câștige Trump, care susține Creștinismul, și caută binele țării lui.
@kraft7918
29 күн бұрын
Corect. Ce copii ar mai abuza preotii daca femeile ar avea dreptul la avort. Spui biserca si tragi apa
@kraft7918
29 күн бұрын
Si zici de agent lgbt cand Crestinismul in sine e o agenda si e baga in scoli din clasa intai dar da...de gay va e voua frica ca indoctrineaza copiii
@daniellazar4240
29 күн бұрын
Ai greșit canalul băiatule!
@Alex-me4he
29 күн бұрын
Cum adică a gresit canalul ? Voi nu realizați ce idioți sunteti
@martialartsvideos6824
29 күн бұрын
ba domnu biserica, si prons faza cand trump a ciocanit o vedeta porno (cam uratica) in timp ce nevasta-sa era gravida? de unde dracu iesiti asa prosti?
@mpronl6
29 күн бұрын
Să se audă Zaiafet peste tot pe .........
@hugedell
29 күн бұрын
🍆
@zamolsessuranus3977
28 күн бұрын
😅😅😅republic constitution 1776 mai citeste fitiar Obama de ras 😂😂😂😂
@horeageorgian7766
29 күн бұрын
Mda... sa vrei sa ai o viata decenta material si fara sa trebuiasca la tot pasul sa-ti cantaresti fiecare cuvant pt. ca stanga a redefinit fiecare cuvant trebuie sa fie rezultatul ca esti intr-un cult, nu?
@mihaimoldo
29 күн бұрын
Lololol stânga da.
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
@@mihaimoldo Cine a interzis deja X (twitter)? Lula, care ce este? Cine vrea sa interzica X si Telegram pt. ca nu il poate controla? Dreapta cumva se straduie sa le controleze? Cine ameninta, bate sau baga in inchisoare (vezi CEO-ul Telegram in Franta) pe oricine nu se supune celor care au declarat ca detin adevarul si toata bunatatea din lume? Mda... ca in comunism, cine nu pricepe ca aia atotstiutori trebuie sa-ti decida viata pt. ca ei stiu calea corecta, trebuie sa fie nebun.
@FlorinDragu-nk5cb
21 күн бұрын
Schimbă cercul de prieteni sau de influență că tu zici că cei spălați pe creier pot crede total altă poveste decât aia pe care o credeau! Ai multe contra dogme referitoare la capcana lui Tucidide! E posibil să știi de la mine ca unele aspecte ale vieții să nu poată fii combătute de nici o altă teorie sau conspirație!
@Lifeisgo0d77
26 күн бұрын
Slab rau materialu sincer , mi am pierdut timpul pentru materialul asta . Cati oameni controleaza mase fix Trump e oaia neagra.
@OvidiuCotrus-yz1ih
11 күн бұрын
Ask the Romans evrei ca asa e si la americani
@YourDoseOfLaughter
28 күн бұрын
Deci daca oamenii il admira si il respecta pe Donald Trump este rau pentru ca ______________ ??
@omatei01
27 күн бұрын
.. e un escroc
@johnblack4380
27 күн бұрын
Ce parere ai despre faptul ca a incercat sa faca un coup d'etat, care a culminat pe 6 ianuarie 2021? 1) A trimis electori falsi in statele cheie. 2) I-a cerut vicepresedintelui sau, Mike Pence, sa ia in considerare pe acei electori sau sa faca pe prostul si sa trimita votul inapoi la state, care aveau majoritate republicana, Pence nu a vrut sa il ajute. 3) A adunat o gloata de oameni la 1.5km de Capitol Hill, unde se certifica votul si i-a trimis sa il "incurajeze" pe Pence si pe alti republicani sa i se alature in schema lui jegoasa. 4) Gloata asta a facut si a intrat in cladire, spargand geamuri, Trump in tot acest timp statea bine mersi si le-o ordonat avocatilor lui personali, sa dea telefoane pe la politicienii din Capitol, care se temeau pentru viata lor, ca "hey nu v-ati razgandit?" 5) Abia dupa 3 ore jumate de haos, implorat de toti apropiatii sai, a facut un anunt si si-a retras haita.
@alexpopescu7352
25 күн бұрын
Pentru că: democrație. Și asta e ce trebuie să înțelegem. El nu face video-uri pentru cei cu cultură politică. El face video pentru cei care nu au cultură politică și nici timp să o dezvolte.
@YourDoseOfLaughter
24 күн бұрын
@@alexpopescu7352 Adevarul este ca "Pentru ca: democratie" dezvolta atat de multe raspunsuri la intrebarea mea de nu mai pot. Ai putea totusi sa articulezi 2-3 fraze de ce oamenii care il admira si respecta pe D. Trump este un lucru rau? De ce nu vorbim si de aia de stanga, aia nu ar fi tot un cult, daca ar fi sa o luam dupa rationamentul vostru?
@lyssilvertongue
24 күн бұрын
Nu ați reușit să-l asasinați și acum îl defăimați prin toată media.
@sicku7414
28 күн бұрын
M.A.G.A
@DoruCutoporu
Ай бұрын
Primul dislike pt zaiafet!! Trebuia sa se intample si asta :😂
@serbannicolau3489
28 күн бұрын
Cultul ca marketing
@diomede1487
29 күн бұрын
foarte frumos episod, un singur lucru bun n am auzit sa spui despre trump. ne mai miram de ce razboaiele continua sa se extinda in loc sa se amelioreze. zaiafet ai gafat o, te am prins, esti si tu de partea lor, stii tu prea bine cine
@diomede1487
29 күн бұрын
as fi tare curios sa vad cum faci un episod despre palestina si problemele lor interne dar cele reale. poti sau nu ai vrea?
@savucristian1818
29 күн бұрын
@diomedesosocar??1487
@savucristian1818
29 күн бұрын
Sosocar.???
@alexmacchia
29 күн бұрын
@@diomede1487 nu ma așteptăm de la Zaiafet sa fie de partea democraților... dar îl înțeleg, el nu sta în state, nu știe ce fac democratii, nu știe ce a făcut Trump, el știe doar ce aude la tv... măcar dacă ar avea ceva prieteni prin state, prin NY, prin California, sa ii întrebe cât de fericiți sunt acolo... și după aia sa întrebe și pe cineva din statele rosii...sa audă păreri și din stânga, și din dreapta...
@madalinluca6315
29 күн бұрын
De partea cui? ....zi sa stim si noi
@vladimiron1614
29 күн бұрын
iisus a fost tot leader de cult. cu el vrei sa ai de a face? un pic cam bias clipul asta. esti si tu platit de servicii?
@ionutalexandr
29 күн бұрын
baaa antenistule, si tu ba te uiti la A3
@Grecull_8
29 күн бұрын
Cel mai bun canal de KZitem din lume! Nu mă mai satur de la atâta informație corectă. Ține-o tot așa! 😉
@Ramona_Spencer
28 күн бұрын
Vezi ca nu tot ce palavrageste el este și adevăr. Cauta tu singur adecarul. Ce spune în videoclipul de azi este 100% greșit, dezinformare. El își da cu părerea din auzite, din stiri văzute la TV, dar toate televiziunile sunt cumpărate, mint. Eu chiar vrb din experienta, locuind în State, și nu e adevărat ca exista cult pt Trump. Orice președinte a avut și oameni care l-au plăcut și care nu. E normal. Iar dacă unii se comporta exagerat în public, mai sunt și exceptii, asta e. Nu înseamnă că toți suporterii lui sunt dezaxați și ca împușcă în public etc. Dar omul asta se lupta împotriva tiraniei mondiale și de asta nu îl vor unii. Iar alții sunt mințiți de mass-media din păcate. Nu.mai credeți orice vedeți la stiri! Trump a fost un președinte bun.
@Grecull_8
28 күн бұрын
@@Ramona_Spencer înțeleg că te-ai lăsat convinsă de afirmațile lui Trump. Totuși încearcă să înțelegi că Horia este un om inteligent care citește cărți și care vine cu dovezi, nu acuză așa ca tine (mass-media este cupărată? - De unde deduci asta?). Nu te judec, limba lui Trump este ca un cuțit care te îjunghie în minte și care te poate convinge foarte ușor. Sugerez să nu mai gândim orbește și să evaluăm fiecare argument din partea oricărei părți.
@elenasuman5822
28 күн бұрын
Ramona, este adevărat ca 90% din emigrantii din America proveniti din tari din fostul lagar comunist sunt trumpisti? De ce? Sunt ușor de manipulat, Samanta aceasta de adulare a unui dictator le-a fost plasata in creier încă din maternitatile reci și murdare a tarilor de unde provin. Cel puțin, despre cei proveniti din urss sunt date clare, s-au făcut cercetari sociologice. Uite ce zice Zaiafet: adepții țin cu dinții de doctrina de frica rușinii. Rusinea -una dintre armele folosite de dictatori pentru a umili, supune și controla. 🤨
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
@@Grecull_8 Ce argument e asta ca citeste carti? Carti au scris cu duiumul cei din Scoala de la Frankfurt.
@AntonicIc
29 күн бұрын
Ce promite Herbalife si ce ofera?
@mihaimoldo
29 күн бұрын
@@AntonicIc multe ai oferă un căcat . E o schema piramidala ieftina si proasta .
@AntonicIc
28 күн бұрын
@@mihaimoldo înțeleg ca e schema piramidala. Eu nu mai racesc de cand am început sa iau produselor lor. Practic mi-a crescut imunitatea. Nu vreau sa le promovez, nu vand produse, doar le consum. As vrea sa le inlocuiesc cu altceva mai ieftin dar la fel de bun
@SkyNet-82
Ай бұрын
✌️
@mariapop8458
24 күн бұрын
Care glonț? Dacă era glonț nu mai exista trompica , sau măcar urechea lui, sigur era varză 🥬
@theWolf66612
24 күн бұрын
Incredibil câți indivizi fac pipi pe părerile specialiștilor, experților, oamenilor educați, oamenilor raționali!!! Imediat apare pseudo-specialistul internaut care se bazează doar pe simțuri și își dă cu părerea. Nu e in stare să citească o carte, nu e in stare să analizeze argumentele unui specialist, nu e in stare să analizeze lucrurile obiectiv și fără să-și piardă cumpătul dar el își dă cu părerea.
@tonydanielc7739
24 күн бұрын
@@theWolf66612 Asa e. Si nu vreau sa generalizez, dar mi se pare fascinant cum multi au cateva lucruri in comun: contrazic neargumentat, fac erori logice stupide (pe care ar trebui sa stii sa le eviti daca ai trecut de liceu), au paranoia.
@marichiru3179
29 күн бұрын
Mi-nu-nat!Nu găsesc cusur la această analiză!🌹
@vesper9198
13 күн бұрын
Genul de "investigatie" in care stii exact unde vrei sa ajungi. Se scorojesc peretii..
@cristianvida1986
26 күн бұрын
Bravo Zaiafet! Sper ca nu ai citit comentariile ! Le-am citit eu si m-am întristat amarnic. Tu cum te simti, esti bine ?
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Pai cum sa se simta? Probabil mai baga doua mese de pranz in el.
@alinclaudiu4754
25 күн бұрын
Te-ai intristat amarnic ca Romania nu e la fel de distrusa ca Occidentul? Te intristeaza ca nu avem imigranti ilegali ce ucid oameni? Te instristeaza ca nu avem propaganda lgbt in gradinite? Te intristeaza ca nu avem reclame in care apar doar oameni supraponderali de culoare ce promoveaza consumul de droguri si depresia?
@adrianopol
22 күн бұрын
slab materialul si foarte SUBIECTIV
@marianamaftei-o9x
Ай бұрын
👏👏👏
@Law17303
26 күн бұрын
Se vede ca nu ești imparțial.Ai facut cu Turmp acum ce au facut americanii cu Iraq .
@mariuslunga9921
10 күн бұрын
Pina nu demult ziceau ca Biden ii perfect sanatos, pina nu s-a dat de gol in fata lumi , asa ca avem si noi minte sa vedem cum stau treburile . Ce pericol ptr America sau lume a fost Trump 4 ani cit a fost presedinte?
@abelflorian1935
8 күн бұрын
Lui Biden i s-a trasat rolul de senil emerit pentru a putea fi împinsă în față Kamala, care, comparativ, pare o megazeiță superdinamică. Și asta prinde de minune la prostimea americană.
@e1123581321345589144
5 күн бұрын
se pare că a ajuns și pe aici cultul
@cssc9313
29 күн бұрын
Discutia asta nici macar nu trebuie sa fie despre Trump, ci despre cum persoane cu putere si influenta manipuleaza mase de oameni pentru folos propriu, de cele mai multe ori oameni saraci cu mintea, trupul si sufletul. In primul rand nu mai fiti saraci cu aceste trei aspecte, dupa care putem avea o conversatie civilizata despre trump, biden, kamala, ciolacu, ciuca si cine mai vreti voi. Iesiti din pestera lui Platon va rog. Jucati efectiv cum va canta elitele, fie ele de dreapta sau stanga, stop, get some help.
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Problema e ca stanga e prezentata ca prin definitie cei buni si atotstiutori.
@raduplesa6356
25 күн бұрын
@@horeageorgian7766înainte să o dăm iar în paradigma asta cu "noi vs ei", "stânga vs dreapta", trebuie sa știm că nu există o singura soluție ideologică pentru probleme umanități dintr-un simplu motiv și anume că nu toți oamenii gândesc la fel și că nu toți au aceiași problema. Cine îți spune că domne "dreapta e singura solutie" te minte, cine îți spune că "stânga e unica solutie" iar te minte. Lumea a funcționat mai bine și am avut cat de cat pace și de câștigat atunci când am avut un mix intre cele 2.
@valcor4984
25 күн бұрын
Considerind puterea pe care o va detine daca ajunge presedinte alegandul pe Trump ca subiect e bine gandit.
@Jonathan-zw4rt
24 күн бұрын
@@horeageorgian7766 media este DUȘMANUL POPORULUI …..
@horiabalaban7968
24 күн бұрын
@@horeageorgian7766nu e. De unde ai impresia asta?
@andreistoica2470
29 күн бұрын
Lex Luthor în anii 80 a fost de Donald Trump
@mihaimoldo
29 күн бұрын
@@andreistoica2470 in română ai traducerea frazei ? Nu înțeleg nimic
@FARAapushora
28 күн бұрын
@@mihaimoldo Lex Luthor este inamicul lui SUPERMAN (numai nu spune nimanui)
@CucuExploziv
29 күн бұрын
Viata ca un cult! De Zaiafet.. Toti suntem prizonierii legilor fizicii si videoclipurilor pe YT
@Birnasuc
4 күн бұрын
Ce nume 🤣🤣🤣
@oberstul1941
24 күн бұрын
Cand Zaiafet il imita pe Trump e creepy af. In alta ordine de idei, apa e uda.
@valevisa8429
15 күн бұрын
Ce-i aia e creepy af ?
@fockewulf190d9
9 күн бұрын
@@valevisa8429 Creepy as fuck, ceva de genul "sinistru ca naiba".
@GSCALLS
18 сағат бұрын
Videoclipul asta ar trebui să fie numit "30 de min de propaganda anti Trump" sa vedem ce ai de spus și despre Biden/Kamala sau Leftists in general...
@alecstaga
28 күн бұрын
Deci cultul woke sustinut de democrati, cum il analizezi?
@tonydanielc7739
27 күн бұрын
Au aparut si urmaritorii lui Neamtu. Se putea? 😂😂
@AHammock
27 күн бұрын
Democratii sint sfinti
@florinnyc6371
27 күн бұрын
@@tonydanielc7739doar nu ești de partea petardei din SF
@marianl8718
27 күн бұрын
Cultul woke al democraților, împreună cu toate celelalte scrânteli ale stângii mondiale, se analizează foarte ușor: te faci că nu le vezi, așa cum se observă și în acest videoclip. Și te faci că nu vezi și cine este cu adevărat stânga mondială, cea care îl cuprinde inclusiv pe Putin.
@GeoPePeTto
26 күн бұрын
Ce e cultul ăsta “woke” despre care vorbești? Și cum îl susține Biden?
@Aydin-m8z
8 күн бұрын
Hai că ai început să faci politica cultelor,a globaliștilor, păcat o să încerc pe căt posibil sa nu te mai urmăresc. Rușine că ar trbui să fi imparțial !
@Adrian-aTak.19
20 күн бұрын
ma racoresc comentariile voastre, ma bucur ca macar de data asta romanii nu pun botu la vrajeli de genul asta, asa "subtile"
@fireleaks434
28 күн бұрын
22:47 INSTAGRAM facebook youtube.... acum inteleg de ce este considerata meta, de rusi ca fiind o organizatie totalitara
@andxyzt
7 күн бұрын
@Zaiafet, din lucrurile oribile pe care le-am vazut pe "câmp" iti pot spune 2 lucruri pe care nu sunt convins ca le vei intelege in substanta, deoarece nu faci cercetari pe teren: 1. cineva care arunca cu noroi 100% intr-o singura parte si 0% in partea opusa e clar manipulat. M-ai dezamagit in privinta asta si pentru masele credule e periculos ce faci. 2. Pacea nu e profitabila pentru "oamenii puternici" din partidul democrat asa ca scot in față marionete. Putin intelege perfect asta si profita. Cum de nu te-ai intrebat de ce au un presedinte senil si de ce tocmai Kamala e impinsa sa ii ia locul si nu cineva competent? Dar iti faci griji de personalitatea lui Trump 😅. E penibil, in tot acest timp nu Trump a fost la butoane dar nu inceteaza media si vloggeri sa vb de el 😂. Imi pare rau ca ai cazut in extrema asta chiar sper sa devi mai obiectiv.
@evalenasara6071
3 күн бұрын
Daca numești “cultul Trump” atunci eu zic; că cultul Trump 👍🏻este cel mai bun cult dintre toate😛 👏🏻🙌😅😊
@ioanbaloi281
8 күн бұрын
Un nou material de propagandă democrată, nu că aș avea ceva împotriva acestui lucru, dar ar fi fost frumos să fie un disclaimer în care să se spună că este prezentată viziunea democrată. Zic propagandă, fiindcă propaganda prezintă și dezvoltă doar o idee a unei singure părți, căutând să elimine orice imparțialitate. Este ok materialul, ca material de propagandă și nimic mai mult. De exemplu: - Cum să insinuezi că democrații cu Joe Biden și Kamala sunt cu democrația! E de râs! Ei nici nu au permis alegeri în partidul lor, ci au numit-o direct pe Kamala. Cu bune, cu rele, republicanii au avut alegeri în partid și a ieșit Trump, democrații n-au avut alegeri. De aceea JFK din familie veche de democrați a devenit aliatul lui Trump. - Câte războaie a pornit Trump în timpul mandatului său? - Cine a făcut cea mai mare reformă a penitenciarelor și a ajutat cel mai mult populația de culoare? Ar fi multe de zis....idee este că ar trebui să pui disclaimere, atunci când prezinți materiale (one sided) să știe lumea, să nu creadă că este o cercetare onestă a ambelor poziții.
@alinclaudiu4754
25 күн бұрын
Horia, iti spun sincer ca ma dezamagesc foarte tare ultimele tale video-uri... o dai pe partea de extrema-stanga. Desigur, ai ramas acelasi om cult (adjectiv, nu "cult" ca substantiv ca-n video 😅) cu un discurs echilibrat insa se vede clar tendinta "woke". Trebuie sa intelegeti ca si ideologia extrema pro-LGBTQ+, feminism extrem, pro-imigratia, pro-globalizare, environmentalism extrem, anti-religie etc. sunt PERICULOASE. Exista culte si pentru asta, insa vad ca tu nu le-ai criticat DELOC si pe de asupra, ai pus botul la propaganda anti-white, anti-familie sau anti-crestinism care oricum sunt promovate intens in media de azi.
@valcor4984
25 күн бұрын
Intradevar extremismul e foarte periculos si in cazul LGBTQ+, feminism etc. dar asta nu inseamna ca nu trebuie a ignora indiferenta si ura fata de comunitatea LGBTQ+ atitudinea de a transforma femeia in obiect sexual, de a opri poluarea excesiva, ganditiva numai la imensele gramezi de gunoi din Romania sau la tonele de peturi raspandite pe cararile muntilor nostri.
@alinclaudiu4754
25 күн бұрын
@@valcor4984 asta e complet adevarat, o persoana LGBT nu trebuie agresata si nici o femeie nu trebuie transformata in obiect sexual. Tind sa cred ca anii 2000-2015 au fost exemplul de echilibru foarte bun intre ceea ce inseamna dreapta si stanga. Insa in perioada post-2015 deja se observa tendinta de "ridicare in slavi" a persoanelor LGBT (vezi cazul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice). De asemenea, in ducerea la extrem de desexualizarii, s-a ajuns la o defeminizare totala a femeii. Desigur, orice femeie merita respect, insa nu prin faptul ca media de azi promoveaza doar femei "non-binary", supraponderale, neingrijite, de culoare etc. in ideea de a combate "standardele impuse de societatea patriarhala" (un termen foarte des folosit de toti progresistii)..
@Jonathan-zw4rt
24 күн бұрын
Media este DUȘMANUL POPORULUI !
@bogdandimi
13 күн бұрын
@@alinclaudiu4754 cum au fost "ridicate in slavi" persoanele LGBT in ceremonia de deschidere a JO? "media de azi promoveaza doar femei "non-binary", supraponderale, neingrijite, de culoare". Am dat o tura pe toate posturile tv si singura supraponderala nefeminina peste care am dat a fost o oarecare fosta senatoare, actual europarlamentara din Romania, votata tocmai de populatia opusa "wokesilor".
@1q34w
9 күн бұрын
Nu vad pericolul in extrema pro-LGBTQ+. Singura problema e ca nu este chiar anti-religie, ci doar anti-crestinism. Si nu din motive normale(iti distruge mintea cu iluzii) ci din motive anticoloniale. Astfel ignora islamul, care acum devine mult mai periculos.
@ioana3514
27 күн бұрын
Nimeni vreodată nu și-a pus problema că și Isus ar fi fost liderul unui cult (chiar și post-mortem)
@MariusPeretz
8 күн бұрын
Ar fi bine să faceți o astfel de analiză despre partidul democrat și de “Woke Mind Virus”… Ăsta dacă doriți să fiți echilibrat in opinii. Altfel, e doar propaganda electorală dintr-o singură direcție.
@samiRomania
26 күн бұрын
Aparent ai sute de mii de următori și faci propagandă stângistă. De ce? M-am mai dezabonat odată prin pandemie și nu știu de ce m-am abonat înapoi. Dacă îmi aduc aminte bine spuneai că părinții/bunicii tăi au suferit în comunism. Acum ce faci? Contribui la comunismul 2.0 care se instalează? Pentru ce, care-i miza? Păcat de munca enormă pe care ai depus-o în toți acești ani pentru canal și pe care am admirat-o. Dacă în loc de informație oferi propagandă socialistă, la fel ca Dragoș Pătraru, băieții de la Digi24 și alții, atunci sper "Să nu se mai audă Zaiafet peste tot pe internet!". Dezabonat definitiv.
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
Cum de ce? Pt. cascaval.
@alex.mania3.14
26 күн бұрын
11:38 Partidul Comunist Este enumărat ca și un cult politic deloc inofensiv. Cei de la Zaiafet, chiar dacă ar fi politic de stânga, sunt clar critici ai comunismului. Există o clară distincție între a fi progresiv/de stânga și a fi comunist, cum există o distincție între a fi conservator/de dreapta și a fi fascist Edit: greșeală de scriere
@LDTSRO
25 күн бұрын
Hahahahah... propaganda stangista :)))))) "Ooo nu a criticat idolul meu, asta e propaganda. N-are cum Trump sa aiba defecte. Stai linistit tati Trump te voi apara pe internetul romanesc!!!!". Zi sincer, votezi si George Simion, nu? Cum ajungeti astia din Romania sa stati cu bocancul lui Trump pe gat? In acelasi timp, cum sa crezi ca partidul democrat e partid de stanga? Ma surprinde faptul ca pare ca sunteti majoritari aici in comentarii la Zaiafet. A facut omul asta asa multe videoclipuri educationale si tot cu creierul plat ati ramas.
@alinclaudiu4754
25 күн бұрын
Foarte bine spus! Ma bucur ca totusi exista oameni in sectiunea de comment care isi dau seama de aceasta schimbare cam trista a lui Horia. Cum se face ca si el dadea ca exemple (de altfel ca toata media actuala) doar cultele religioase, pro-white sau pro-familie? Aparent propaganda lgbtq din gradinite si cultele aferente, gender-affirming theory, BLM si alte nebunii de genul nu sunt criticate deloc. Desi sunt la fel de periculoase.
@bogdandimi
13 күн бұрын
Ce califici drept propaganda stangista in clipul asta?
@danaroman4611
11 күн бұрын
Grandomanie, nu grandiozitate
@pooky4565
27 күн бұрын
S-au găsit stângiștii să vorbească de culte 😂😂😂
@tonydanielc7739
26 күн бұрын
Zaiafet a avut literalmente zeci de clipuri de “critica” atat pentru extrema stanga, cat si pentru cea dreapta. Ori e un punct sensibil pentru tine Trump? Oare sa te fi cucerit asa bine?
@pooky4565
26 күн бұрын
@@tonydanielc7739 opinia unuia care se masturba la geam în timp ce o privea pe o femeie cum se schimbă este irelevantă pentru mine
@florintanase9348
11 күн бұрын
@@tonydanielc7739 da exemple de clipuri unde critica ideologia corporatisto globalisto neomarxista.....iti spun eu ca sa nu te mai obosesti...nu exista!!!
@radusansebes3517
27 күн бұрын
MULTUMIM PENTU O PREZENTARE DE EXCEPTIE
@flavius2884
Ай бұрын
11:55 Pe tema asta, exista si in Romania un astfel de cult. Cultul antrenorilor de genii, cum ar fi cel al domnului Colceag, sau a lui Lajos Christof. Feriti-va de ei. Ei va vor numai banii. Va spun din experienta.
@Luca_Marian
29 күн бұрын
Ce morțishorii tăi il alături pe un geniu roman Colceag cu un lătrau străin și dupa nume.
@martialartsvideos6824
29 күн бұрын
intre domnul colceag si flavius de pe youtube il aleg pe colceag
@flavius2884
29 күн бұрын
@@martialartsvideos6824 L-am cunoscut personal si e un sarlatan. Toti antrenorii de genii sunt niste minciunosi. Nu antreneaza, doar vand vise.
@13magnus
29 күн бұрын
Am fost cu copilul într-o tabără a domnului colceag acum niște ani buni... Toată experienta a fost ciudata, am plecat de acolo mai confuza decât venisem. Acum ai făcut lumina cu comentariul asta. Într-adevăr, totul era un cult al personalității lui, iar toți cei din echipa contribuiau la această aură de sfințenie și înțelegere supra-umana a lui Colceag.
@flavius2884
29 күн бұрын
@@13magnus Am fost si eu in tabara l el cnd aveam 14 sau 15 ani. Da, el era vazut ca o celebritate. Marele red flag era ca el se dadea drept vrajitor care detinea cunostinte secrete. Ca putea controla flacarile cu emotiile lui. Dar cel mai rau afront era cu memoria apei de Masaru Emoto. Este pseudostiinta pe care ori ce fiziciancare se respecta nu ar fi promovat-o. Daca vreti, ma vai spun ce bazaconii facea.
@AlexandruVoda
26 күн бұрын
Felicitari pt video. Pacat ca e plin de trumpisti in comentarii.
@windivision
27 күн бұрын
astia woke unde se incadreaza?
@Jonathan-zw4rt
24 күн бұрын
La casele de nebuni .
@ducu2791
29 күн бұрын
Dezastros clip. De fapt nu este altceva decât un clip pro Kamala, pro woke. Dezamăgitor
@catalinbica6951
29 күн бұрын
Asa e,ajunge in trending in america si rastoarna rezultatele electorale.
@sicku7414
28 күн бұрын
Mereu face videoclipuri pro woke
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
@@sicku7414 pana acum nu erau asa pe fata.
@burysry
25 күн бұрын
Zaiagay 🌈🌈🌈🌈🌈
@tudorrr18
24 күн бұрын
credeam ca doar eu am observat asta:))
@BlackInMind5
27 күн бұрын
Nu mai citati experimentele lui Milgram si Zimbardo in 2024 daca vreti sa fiti luati in serios.
@barlesq
29 күн бұрын
Cata prostie intr-un video atat de scurt. Pacat. Am sa astept un documentar despre cultul anti-Trump. Sau despre cultul Obama (motivul principal pentru nasterea "cultului" pro Trump).
@shiroiusagi9477
29 күн бұрын
Dar ce ți se pare că ai primit ?
@greenmonkey3676
29 күн бұрын
Idiot
@eddiemitza2544
29 күн бұрын
De ce? Pentru ca ti-ar fi validat propriile convingeri?
@ionutalexandr
29 күн бұрын
uite prostul care nu stie nimic
@mihaimoldo
29 күн бұрын
@@barlesq cata prostie într-un singur paragraf .
@davidciurea6261
17 күн бұрын
Cand o sa vb si despre cultul lgtbq?
@vllegalize23
12 күн бұрын
Nu prea curând probabil pentru că Horia pare a fi "open-minded" și "progresist".. E frumos că intri în povești ale sufletului său, dar nu caută rezolvarea în ceva autentic, profund, poate chiar spiritual, ci în definiții psihologice, intelectuale, politically correct, care În final nu vor face decât să-l țină departe de sufletul lui. Foarte bine, é posibil ca filmele indiene să te ajute Horia! Ești un om bun și ar fi păcat dacă nu..
@bandiadelin2558
24 күн бұрын
Acum știu cum sa îmi fac cult :))
@cristianmihailovici906
29 күн бұрын
Am ajuns la minutu 7. Am.dat 2 comenturi....am.vomitat si am.plecat....esti p langa subiect ca un Predicat
@MarcoVB
27 күн бұрын
nu ai inteles nici tu ce ai vrut sa scrii.
@horeageorgian7766
26 күн бұрын
@@MarcoVB ba eu cred ca te-au depasit pe tine cele 4 propozitii simple.
@LDTSRO
25 күн бұрын
"Am inceput sa vomit si nu am putut sa ma uit la tot videoclipul pentru ca nu imi valideaza convingerile. Nuuu, nu am creierul plat, sunt capabil de gandire rationala, doar ca nu vreau sa aud nimic cu care nu sunt de acord. Stai linistit tati Trump te voi apara pe internetul romanesc, nu va scapa Zaiafet nepedepsit!!!!"
@lauraapostol346
29 күн бұрын
Acum ca ai rezolvat-o si pe asta, propun ca urmatoarele doua videoclipuri sa ne lumineze cum a ajuns Kamala candidat al democratilor la presedentie fara a primi un vot macar. Acolo sigur nu e vreun cult. Nici macar unul mic mic😂😂😂😂😂😂
@Pop94Paul
29 күн бұрын
@@lauraapostol346 😂😂 știm deja ca nu se va întâmpla.
@randomguy8181
29 күн бұрын
Oamenii isi iau informatiile politice din SUA de la CNN(Antena3) si Jimmy Kimble. Ce vrei sa inteleaga de la aia? Se pare ca este mai dezvoltat cultul anti Trump decat cultul MAGA. :)))
@raducer3463
28 күн бұрын
Deci mai sunt oameni întregi la cap, care văd dincolo de perdea și fum! Mă bucur să văd 💪🏻💪🏻💪🏻🙏🏻
@lauraapostol346
26 күн бұрын
@@raducer3463 Apoi, chiar m-am cenzurat, ca-mi era lene sa scriu un text prea lung. Dar sa nu uitam ca la conventia Democratilor a vrut sa candideze la nominalizare si un "necunoscut" Robert Kennedy jr din "obscura" familie Kennedy, fiul impuscatului Robert Kennedy. De atat democratie, nici nu au vrut sa-l lase sa tina un discurs. Kamala cea nedivinizata n-a vrut nici macar sa aiba o intalnire privata cu omul. Asa ca Junior, nefiind spalat pe creier, si-a luat bocceluta si s-a dus la Trump care, culmea tupeului, l-a lasat pe propria scena sa-si tina omul discursul. Dar, cumva, tot Trump are cult, nu Harris care in 40 de zile de la nominalizare n-a reusit decat un sfert de ora de interviu, canci conferinte de presa, canci dialoguri libere. Dar e bine, Trumpismul e un cult :))))))))))))))))))))))))
@raducer3463
26 күн бұрын
@@lauraapostol346 pentru unii... libertatea este un cult, ca le e frica de ea, insa prefera teroarea si persecutia, ca deh, frici din copilarie :))
@corneliaadriana2619
29 күн бұрын
M-am dezabonat in urma acestui episod. Mi-a venit sa vomit deja de la minutul 6. Vino prin America, vorbeste cu americanul de rand, toti il vor inapoi, toti!!!
@madalinluca6315
29 күн бұрын
Foarte bine ai facut
@artebax9966
29 күн бұрын
Toți?
@sebastep
28 күн бұрын
Is this "toți" in the room with us now?
@dogbluemonaco
28 күн бұрын
De parca "toti" ar insemna ceva in fata adevarului intrasigent. ...de parca multimea decide acel adevar si nu creaza in fapt, o normalizare a obiceiurilor si gandurilor ce le proicteaza intr-o societate (lipsita de educatie, valori constructive sau plina de coruptie) - nu! Acest efect de turma, de apartenenta la o miscare colectiva, nu valideaza nimic, ci rezida in emotivitate. Masele nu sunt logice, ci emotive! Pe scurt, din partea mea puteti sa fiti toti intr-o voce, adevarul intrasigent este dat de o capacitate logica de analiza, nu una legata de emotii puternice ce nu sunt filtrate de Gheorghe, fiindca toata viata lui nu a avut un gand introspectiv. De asemenea, prezenta unei logici bine construite, nu inseamna lipsa inteligentei emotionale. Este prezenta emotivitatea fara sa fie alterata sau proiectata dincolo de contururile unei minti odihnite!
@tonydanielc7739
26 күн бұрын
@@dogbluemonacoGeneralizarea pripita pare a fi sport national.
@omatei01
27 күн бұрын
excelent.. vazînd comentariile, ai cam deranjat🙂.. deci e de bine
@d.r.g.6936
27 күн бұрын
Mie îmi pare rău nu de ce spune de Trump sau așa: e clar că omul se vede prea sus și că americanii au o obsesie nesănătoasă cu el. Dar, citează din așa-ziși "experți" care sunt atât de discreditați și atât de varză, încât au creat mai multe probleme decât au rezolvat. Există o întreagă mișcare sponsorizată de marile religii in Statele Unite și Franța care numai cu asta se ocupă: să producă "experți" care să justifice persecuția și atacarea oricărui grup sau club de oameni care încurcă interesele majorității religioase. În Rusia, în 2016-2017 pe baza acestor "experți" au început atacuri și raiduri în masă la bătrânele acasă și abuzuri asupra oricărei grupări ce nu era dispusă să sponsorizeze naționalismul rus sau pregătirile de război. Aceeași experți, au fost recent la o conferință cu membrii ai Partidului Comunist Chinez, ca să justifice torturarea și alte prostii făcute împotriva unor grupuri sau asociații din China. Și asta a deranjat. Că promovezi niște oameni ce efectiv demonizează orice și pe oricine nu le convine, fără să se gândească la ce impact au asupra altora ideologiile lor. Zicea cineva mai sus că fix stilul acesta de carte cu limbajul și stilul "8 semne ale unui cult" erau folosite de Securitatea de pe vremea lui Ceaușescu pentru a închide și maltrata pe cei pe care îi stimăm atâta astăzi. Mi se face rău.
@ca4990
21 күн бұрын
ca sa inteleg, daca se interzice avortul iar ONG urile o vor lua razna, va fi de bine?
@alexandrupatrascu4952
28 күн бұрын
Like & Comment
@tavi7540
29 күн бұрын
Hai Kamala!
@BDSonderKlassen
26 күн бұрын
Hai Cum ala!
@FlorinaPascal-wr1vg
24 күн бұрын
Hai analfabetismul !!!
@cristianmihailovici906
29 күн бұрын
Sper sa iasa Trump.Doamne ajuta
@martialartsvideos6824
29 күн бұрын
esti redus mintal, dumnezeu nu ii asculta pe prosti
@ralucaghervan8774
29 күн бұрын
Ce raspuns lipsit de substanta cat si de toleranta si inclusivitate. Rusinica. Asa vorbeste un om al “progresului”? 😌
@UltrasLiberi1
27 күн бұрын
Salutare. Sunt curios daca s-au facut studii asa amanuntite despre sanatatea mentala a lui Biden. Multumesc 🤗
@valcor4984
25 күн бұрын
Se pare ca e suficient de sanatos mental sa renunte la un al doilea mandat.
@ArnoldSchwarzenegger-ny2jn
25 күн бұрын
Sunt experti in Alzhaimer si alte afectiuni de degenerare cognitiva care sugereaza ca Trump prezinta mai degraba astfel de simptome. Iar legat de Biden: el oricum a iesit din cursa, asa ca nu prea inteleg de ce continuati sa latrati la el. Avem o femeie cu 20 mai tanara in locul lui. ☺️
@geampatrat
23 күн бұрын
@@valcor4984 Doar după ce s-a făcut de ras in fata întregii lumi și au fost făcute nenumărate presiuni asupra lui. Și-apoi toți cei din jurul lui care știau in ce stare e el s-au aliat cu Kamala ca și când: nici usturoi nu au mâncat nici gura nu le miroase. 🙄
@Stefan35141
16 күн бұрын
@@geampatrat Eu am stat langa ei si nu miroseau a usturoi. Nu mai minti!
@valevisa8429
15 күн бұрын
@@geampatrat Biden a aratat prin gestul lui ca e om.Trump prin tot ce face arata ca e doar un monstru uman.
Пікірлер: 1 М.