Nie zgodzę się z pierwszym podpunktem - można z tego zrobić świetną historię w grze - Klęska w warszawie i zejście do podziemia.
@PlayWithFunPL
8 жыл бұрын
+Z Dupy Widać coś wiesz o podziemiach bo cały czas reklamujesz się po kanałach. A tak na poważnie to dawaj Zdupping!
@kolatheplayer1682
8 жыл бұрын
+Z Dupy Tak.
@marcusgamer7879
8 жыл бұрын
Ha ha Z Dupy ty tutaj? Normalnie niewierzę ale dla ciebie podziemia to pewnie wszystkie 'Dark Roomy" i ta piwnica w której nagrywasz. Peace
@arturdzie
8 жыл бұрын
+Z Dupy "Klęska w warszawie i zejście do podziemia." A może zamiast pokazywać Polskę w 2 wś od strony przegranej do czasu pokazywać wygranej? Np: obrona Westerplatte, bitwa pod Mokrą (chyba jedyna bitwa gdzie wygraliśmy z czołgami na koniach) albo z któryś bitew od Andersa.
@kolatheplayer1682
8 жыл бұрын
arturdzie Chyba wszyscy zapomnieli już o powstaniu Poznańskim :(.
@blueshit199
8 жыл бұрын
W takiej strzelance misja wyzwalania obozu koncentracyjnego/ucieczki z takowego byłaby naprawdę szokującym doświadczeniem dla graczy, pewnie kontrowersyjnym, ale jednak pamiętnym i zdecydowanie dającym do myślenia... Ogólnie holocaust jest przez gry omijany szerokim łukiem.
@T0maszsz
8 жыл бұрын
+blueshit199 Z tym że masowa zagłada właśnie zaczęła się w 42/43, wcześniej Niemcy zachowywali pozory i aż takich zbrodni nie było
@grb_bngr1818
8 жыл бұрын
+blueshit199 Bo od razu natarłby wielki przecąg pełen szukających kontrowersji feministycznostophejtowochrześcijańskich dziennikarzy :v
@KarczekWieprzowy
8 жыл бұрын
+blueshit199 Nie pokażą holocaustu ponieważ nie było tam żadnego znanego amerykanina, brytola, czy innego anglojęzycznego człowieka
@MrAlexlord4
8 жыл бұрын
+blueshit199 Wolfenstein
@blueshit199
8 жыл бұрын
MrAlexlord4 Racja :)
@davgra1993
8 жыл бұрын
w sumie nawet data 1939 r. nie jest taka oczywista biorąc pod uwagę agresję Japonii na Chiny.
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+davgra1993 tak, historia to nie jest temat, który można zamknąć w prostej, jednozdaniowej definicji
@TheKozarus
8 жыл бұрын
Nie wiadomo kiedy wojna się zaczęła, nie wiadomo kiedy się skończy, na pewno trwa.
@davgra1993
8 жыл бұрын
TVGRYpl Fakt, tym bardziej boli, ze gry, FPS-y przede wszystkim, są tak "płytkie". Marzy mi się gra osadzona w realiach II wojny światowej, w której należałoby podejmować trudne decyzje na kształt Wiedźmina.
@SindonPLGamePlay
8 жыл бұрын
Ja chciałbym,żeby została ukazana historia Polskiego żołnierza z 39 roku,ktory po przegranych obronach Polski trafia do obozu zagłady,ucieka z niego i w pozniejszym okresie kontrofensywy wciela się do wojska jednego z wrogow III Rzeszy,aby walczyć o wolność swojej ojczyzny a potem zostać zapomnianym,calosc bylaby ukazana w sposób wspomnień,retrospekcji Polskiego weterana.
@SindonPLGamePlay
8 жыл бұрын
+TheTigerus no to :D
@Redoux_
8 жыл бұрын
albo lotniku dywizjonu 303 który po ogromnych zasługach dla angli został zapomniany i wyjebany z kraju :/
@Andrea_Gritti
8 жыл бұрын
+Seventeen Oglądałem cały materiał o tym ;/
@Andrea_Gritti
8 жыл бұрын
Mi by się marzyła gra w której to na zmianę gramy wszystkimi krajami które brały udział w 2 wojnie światowej. Coś typu grasz przypadkowym żołnierzem ZSRR z imieniem i nazwiskiem charakterem i kolegami i szturmujesz jakieś miasto. Po akcji oficer każe ci rozstrzelać zakładników. Następnie przenosisz się do Warszawy jakimś przypadkowym żołnierzem z podanym imieniem i nazwiskiem i musisz bronić jakiejś konkretnej części i się nie udaje i jakiś niemiec odstrzela ci głowę. Później np. Szturm na plaże w Normandii (czy jakoś tak). Następnie jesteś pilotem i jest bitwa o Anglię itp. itd. Oczywiście wszystko po kolei :)
@Andrea_Gritti
8 жыл бұрын
***** To już zadanie Ubi czy EA :D
@wiktor9892
8 жыл бұрын
nie chcę się czepiać ale MG 42 to nie był CKM tylko UKM czyli uniwersalny karabin maszynowy. Niemcy go tak nie nazywali, bo w zamyśle miał być to RKM
@kjakkarton
8 жыл бұрын
MG 42 nie jest ciężkim karabinem maszynowym tylko uniwersalnym karabinem maszynowym.
@majster5675
8 жыл бұрын
Osobiście uważam, że wojna zimowa byłaby ciekawy tłem dla jakiejś strzelanki, tudzież skradanki, zwłaszcza, że moglibyśmy znaleźć szerokie zastosowanie militarne także dla środowiska. Jeśli nie to, to może walki np. na Krecie? Można by też podejść do tematu zupełnie inaczej i skupić się całkowicie na aspekcie partyzanckim, osadzając grę choćby w okupowanych Polsce czy Jugosławii (wzorem takiego The Saboteur).
@jexx2974
8 жыл бұрын
najlepiej jakby się wcielilo w członka cichociemnych
@a.l2025
8 жыл бұрын
+olix pl (Olix 9) dokładnie, w trakcie oglądania filmiku, również pomyślałem nad takim rozwiązaniem ;) kampania wrześniowa na początek, a dalej bohater zostaje cihociemnym i dalszą rozgrywka to już tematy konspiracji i misję w tym klimacie ;)
@demens8977
8 жыл бұрын
A nie zimna wojna?
@majster5675
8 жыл бұрын
ZABAWOWA lili Co zimna wojna?
@keltuzar44
8 жыл бұрын
Wojna zimowa =/= Zimna wojna
@krylix12
8 жыл бұрын
Mój Boże, w końcu dobry materiał na TVGRY.pl aczkolwiek ta seria ma zawsze wysoki poziom. Pamiętam jeden z ostatnich z odcinków że fajnym pomysłem byłoby ukazanie wojny od 2 strony barykady, ale hej ten pomysł który został dzisiaj ukazany jest również świetny, osobiście najlepszą grą na temat WW II jest RED ORCHESTRA, gdzie naprawdę mogę się poczuć jak żołnież Wehrmachtu biegający Mauserem, albo z MP40, ale fajnym pomysłem również byłoby pograniem Polakami, Finami, albo partyzantką w Jugosławii, super seria, mam nadzieję że kolejne odcinki będą minimum tak dobre jak ten dzisiejszy, a może jeszcze lepszy :)
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+krylix12 dziękuję:>
@zarian0014
8 жыл бұрын
Czyli ogólnie polityczna poprawność...
@xyouzoo
8 жыл бұрын
Czyli polska jest politycznie niepoprawna?
@cauchemar3082
8 жыл бұрын
+Edward Kenway Teraz to odkryłeś? Myślisz, że czemu cała Europa się nas co chwilę czepia?
@dde553
8 жыл бұрын
+Edward Kenway Tak
@chapeaubas9711
8 жыл бұрын
+Zarian001 historie piszą zwycięzcy
@Globtroter4Life
8 жыл бұрын
Nie bądźcie tacy zasmuceni :) Ostatnio miałem do czynienia z niemiaszkami, którzy próbowali mi wmówić, że III Rzesza była ofiarą II wojny światowej, a fakt istnienia obozów koncentracyjnych kompletnie olewali. Większego spierdzielenia umysłowego jeszcze nie widziałem :)
@Kamillo041285
8 жыл бұрын
Bardzo przyjemnie sie Ciebie oglada !
@SangreVakama
8 жыл бұрын
Ah, znowu muzyka z Brothers In Arms. Również moja ulubiona gra i jeden z moich ulubvionych soundtracków. Bardzo fajny odcinek, pozdrawiam!
@Hubson91
8 жыл бұрын
A wyobrażacie sobie taką grę? Jakby zrobić historię polskiego żołnierza... od kampanii wrześniowej np. pancerniacy Maczka, potem imigracja do Francji walka znowu wpierdol, potem jakieś walki w Afryce, Półwysep Apeniński, Francja, Berlin. Epic!
@cauchemar3082
8 жыл бұрын
+Hubson91 Znając Polaków, to jakby zrobili grę o 2 wojnie w Polsce to grałbyś jako niemiecki bohater który chronił Żydów przed mordercami z AK wywożąc ich do polskich obozów zagłady... Takie mam wrażenie jak patrze np. na filmy typu "Ida".
@TomaszTrelaPlus
8 жыл бұрын
+Hubson91 Zrobiliby grę przygodową z Franciszkiem Dolasem :)
@Hubson91
8 жыл бұрын
+Tomasz Trela nie zagrałbyś w dobrze zrobione przygody Dolasa? :-D Zresztą Panowie, Polacy pokazali ze potrafią robić gry z masą odniesień do rzeczywistości i to odniesień z dystansem(patrz Wiedźmin), wiec nie zdziwiłbym się gdyby taka strzelanka fabularnie była ok, pytanie jak z samą rozgrywka :-P
@HiragaSaito1998
8 жыл бұрын
+Eagle Ghost Enemy Front kłoci się z twoimi słowami.
@mlyspniak6820
7 жыл бұрын
2:30 Boże jak bardzo kochałem tą grę dziecięciem będąc. Tata mnie przed nią posadził jak miałem 8 lat
@pawepietrzyk1748
7 жыл бұрын
Muzyka z KoH2... pasuje idealnie
@Qissiel
8 жыл бұрын
To chyba jeden z moich ulubionych kanałów na yt. Mówicie naprawdę ładnie, mimo jakichś błędów akcentowych. Potraficie zainteresować widza, naprawdę dobra robota ;)
@bartoszsternal9067
8 жыл бұрын
Dziękuję za ten odcinek!
@ensuens
8 жыл бұрын
Bardzo ciekawy i obfity w przykłady materiał, pozdrawiam.
@cerbernoid
8 жыл бұрын
Jeśli można, chciałbym zauważyć że w Starcrafcie II Wings of Liberty jest misja obronna która zawsze zostanie przez nas przegrana, oraz w pierwszej części w jednej z pierwszych misji bronimy się przed zergami z jednej strony a z drugiej musimy atakować protosów, po czym zergi niszczą naszą bazę, nie zostajemy uratowani a Sara zostaje złapana przez zergów.
@hopllon
4 жыл бұрын
Ahh ten soundtrack z Brothers in Arms ❤
@8grzesiekc82
8 жыл бұрын
Gratulacje. Świetny materiał.
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+8grzesiekc82 bardzo dziękuję :)
@kamiltrzoch9578
8 жыл бұрын
1:15 mogą zrobić grę z 2 zakończeniami. Przegrywasz - jest tak jak było naprawdę. Wygrywasz w - odmieniasz w grze bieg historii.
@silesiagameplay3439
8 жыл бұрын
Hah właśnie nagrywam z kolegami Company Of Heroes 2 :D Dobry temat Gambri. Może teraz film na temat Polski w grach wojennych?
@PaprykowyMonarcha
8 жыл бұрын
BRAWO! Masz krawat do zapiętej koszuli! Propsy na 100%- beż żarty, czy ironii. Naprawdę się cieszę!. :)
@TomaszIgnacy
8 жыл бұрын
1:44 muzyka z Brothers in Arms
@kuzniarito1542
8 жыл бұрын
Genialne wspomnienia z BiA :)
@magz2655
7 жыл бұрын
Tomasz Ignacy tak:)
@yutta3237
8 жыл бұрын
Dobry materiał. Widzę, że tym razem autor odrobił lekcje i wszystkie informacje historyczne są jak najbardziej prawdziwe. Więcej takich materiałów, choć tego Napoleona i Hitlera to będę wam pamiętał ;)
@kuzniarito1542
8 жыл бұрын
dziękuję wam za Soundtrack z Brothers in Arms Road to Hill 30
@prawdachocbolitoprawdawasw1155
3 жыл бұрын
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem a grałem w mnóstwo FPS-ów z drugiej wojny światowej.Bardzo ciekawe spostrzeżenia😊😉
@Nacjo_Farmer
8 жыл бұрын
Bardzo dobry materiał!
@buciooo
7 жыл бұрын
świetny materiał :)
@MegaZenonek
8 жыл бұрын
zajebiste tematy robicie, serio
@terminatur21
8 жыл бұрын
Ciekawym rozwiązaniem byłoby pokazanie lat 39-42/43 w kampanii jako żołnierz Wermachtu który walczył w Polsce, Norwegi Krajach Beneluxu Jugosławii Grecji i z Związkiem radzieckim aż do bitwy o Stalingrad gdzie fabularnie by giną, można by pokazać z jaki dramatami zmaga się żołnierz i to że nie każdy Niemiec był nazistą potem by była kampania Sowiecka, np. gralibyśmy żołnierzem który zabił naszego poprzedniego protagonistę i tak aż do 45r. a przejściu tych kampanii można by grać kampanie Amerykańską.
@Strider1357
8 жыл бұрын
+El Diablo "można by pokazać z jaki dramatami zmaga się żołnierz i to że nie każdy Niemiec był nazistą". Flamewar za 3, 2, 1...
@szymusiek123ify
8 жыл бұрын
Bardzo ładnie! Podobało mi się :)
@klaryk24
8 жыл бұрын
Bardzo dobry materiał polecam !
@xadey634
8 жыл бұрын
Dlaczego na Screen-ie promującym ten materiał video jest napisane: "Czego nie POKAŻĄ gry osadzone w II WŚ?"? Czyżby drobny błąd?
@nieufnykioskarz
8 жыл бұрын
Winszuję, rzetelny i fajny odcinek :)
@majkz1838
6 жыл бұрын
Ja bym z chęcią pogral w grę w stylu że najpierw bronimy Westerplatte, zostajemy zabrani do obozu a potem z niego uciekamy. Wtedy przedzierajac się przez kraj docieramy do Warszawy i tam walczymy. A to że Polska była w tych czasach bezsilna by mi nie przeszkadzało 😉
@Nat9999
8 жыл бұрын
Był Panzerelite którego pierwsza część gry dotyczyła kampanii wrześniowej po stronie niemieckiego czołgisty i tą gierkę również polecam.
@Majorowiec
8 жыл бұрын
Dopiero teraz zdałem sobie sprawę jak niesamowita mogła by być gra z polską kampanią obronną w 39. Obrona Westerplatte, Wizna,Mława - czyli dalej 2ga wojna jednak w całkowicie nowej osłonie... Dzięki TVGRY za otworzenie oczu :) !
@liszarezo3658
7 жыл бұрын
Są gry w których można grać Niemcem od 1939 roku do 1945 z perspektywy pierwszej osoby ,air conflict gdy przełączy się na widok w kabinie. A tak to niszowe produkcje typu Motyr . Lata miną zanim pojawi się większe studio gotowe na taki krok , i ono zarobi fortunę, lub odsiadkę .
@Slavakovsky
8 жыл бұрын
0:43 Jaka nazywa się ta gra strategiczna ?
@majkson98
8 жыл бұрын
Super film :D
@fight3r5
8 жыл бұрын
jestem z Sochaczewa tu właśnie płynie Bzura
@graczhalt
8 жыл бұрын
spoko temat :)
@modusii9069
8 жыл бұрын
Witam czy mogli byście zrobić materiał o serii Portal ? Myślę że gra jest co najmniej warta uwagi ze względu na to że jest to chyba jedyna albo jedna z nielicznych gier logicznych która nie zanudza ;)
@eindhovhoven8070
8 жыл бұрын
Bardzo dobry odcinek, co myślisz o zbanowaniu CoH2 w Rosji? Ja, mimo że gra zawierała dużo błędów historycznych, uważam że dobrym pomysłem było stworzenie tytułu, który mówi o strasznej prawdzie Armii Czerwonej...
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+HotSpice PL Banowanie gier to jak banowanie książek - najlepiej świadczy o systemie, który rozpanoszył się w Rosji. COH 2 miał odwagę inaczej pokazać ZSRR i za to im chwała.
@eindhovhoven8070
8 жыл бұрын
Tak to jest kiedy historię piszą zwycięzcy. Absolutnie nie umniejszam tu zbrodni nazistowskich, ale pamiętanie o tym czego dopuścili się sowieci jest priorytetem, jeżeli mówimy o historii II W.Ś, a o tym często się zapomina. Dzięki za odpowiedź :)
@kamjan1985
7 жыл бұрын
JA byłem bardzo pozytywnie zaskoczony pokazaniem ZSRR w tej grze. Jako gracz poczułem się swietnie doceniony przez twórców takim smaczkiem, jakich brakuje.
@Setiv1101
6 жыл бұрын
Stalin wprowadził bardzo rygorystyczny system "Ani kroku e tył" czy tsm rozkaz.Walka o Stalingrad.Gdy rosjanie uciekali z łodzi bo chcieli przeżyć to byli zabijani.1 magazynek,Mosin-Nagant i tyle.
@Setiv1101
6 жыл бұрын
Kamil Jankowski A co sie tam dzieje? Bo gram w CoH 1 aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moj komputer to ziemniak i mi nie pojdzie 2
@michal998g
8 жыл бұрын
Może Redzi wysmażą teraz jakiegoś FPSa z początku IIwś ;)
@oliviergaca6770
8 жыл бұрын
A tak co do filmiku. Dobrze pokazano wątpliwy sojusz z ZSRR w Sniper Elite V2. Mimo tego, że tam mieliśmy '45 rok, to i tak Sowieci chcieli nas przerobić na ser Szwajcarski zwoimi PPSz i Mosinami, a przy okazji zbombardować chemicznie Londyn :)
@koniux27
8 жыл бұрын
Gambri, a jak ocenisz CoH2??, bo dla mnie 9.5/10
@m0rdeczka
8 жыл бұрын
Od 00:40 soundtrack z Company of Heroes
@Kajzer857
8 жыл бұрын
Czy ja w tle słyszę soundtrack z Brothers in Arms? Świetny wybór. :)
@darthcaedus8813
8 жыл бұрын
a blitzkrieg? tam w ruskiej kampanii zaczynało się od misji w Finlandii a w niemieckiej właśnie od września 39 ale fakt, że w fpsach niestety cały czas akcja zaczyna się albo od Pearl Harbor albo od DDay ewentualnie stalingrad
@klauzer16
8 жыл бұрын
Akurat misja obrony mostu w pierwszym CoDzie była epicka.
@kolesi512
8 жыл бұрын
A w dodatku do hidden and dangerous 2 nie było walk przed inwazją?
@konradhornowski996
8 жыл бұрын
Chyba jedyna gra która porusza temat Wczesnej II wojny jest FORGOTTEN HOPE 2. Może nie jest to gra fabularna tylko sieciowa strzelanka Ale zawsze Klima wczesnej wojny (konflikt w Grecji -Kampania w Somalii ) można poczuć
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+Konrad Hornowski dzięki za info... nie znałem :)
@konradhornowski996
8 жыл бұрын
+TVGRYpl bo gra (a raczej nie bo jest to nie do Battlefielda 2) jest dosyć nieznany. A szkoda bo w stosunku do innych strzelanie multiplayer utrzymuje pewnie poziom realizmu (śmierć po jednym strzale z karabinu , sport rozrzut jeśli strzela się na stojąca, różny stopień penetracji w zależności od kalibru działa). Do Project Reality daleko ale gra jest dobrą drugowojenna strzelanka 😉
@konradhornowski996
8 жыл бұрын
+TVGRYpl zamiast nie w pierwszym nawiasie powinno być mod - autokorekta Plata figle
@Setiv1101
6 жыл бұрын
Konrad Hornowski Fangotten xD
@papuciowy1465
8 жыл бұрын
2:21 i 6:19 - mógłby ktoś podać tytuły? Z góry dziękuję.
@jumitiki
7 жыл бұрын
pytanie nie odnoszącze się do samego filmu... czy możecie umieszczać w opisie nazwy gier które pokazujecie w swoich filmach?
@krystiansienicki4182
8 жыл бұрын
Gambri, źle akcentujesz -by z czasownikami xD
@tvgrypl
8 жыл бұрын
+Krystian Sienicki sprawdzę to :P
@krystiansienicki4182
8 жыл бұрын
+TVGRYpl Cieszę że mogłem pomóc, dziękuję i pozdrawiam redakcję 😊
@flybys1077
8 жыл бұрын
+Tomek Raskolnikow chyba Ty. Nie wyczules ironi ?;)
@flybys1077
8 жыл бұрын
+Tomek Raskolnikow aha i nie umieraj zyj 120lat :)
@Fazajaksmok
8 жыл бұрын
No w sumie jestem za pobieraniem organów od zmarłych XDDD
@Nikolas5842
8 жыл бұрын
Polecam Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
@maniek1991
7 жыл бұрын
Szkoda ze Cd Red nie ma w planach stworzenia czegoś w klimatach II wojny światowej, produkt jakościowo genialny jak wiedźmin i pełen polskiej historii.
@arcin111
7 жыл бұрын
Chciałbym by w końcu jakiś bf lub cod pokazał historie od 39 roku. By walczyło się Polakami, by pokazali jak zwykli ludzie stawali się żołnierzami, jak zwykłych ludzi zastała wojna, była obrona Westerplatte, by była bitwa pod wizną,by pokazali jak Francuzi i Anglicy odmówili nam pomocy, by pokazali jak później sowieci uderzyli na nas 17 września 39, ogólnie cała kampania wrześniowa później by akcja przeniosła się np. do Francji. i ogólnie ten okres byłby marzeniem. Ale pozostanie nim zapewne bo przecież nie mogą stracić wpływów z Rosji.. A tylko kasa się dziś liczy.
@Cnodax1
8 жыл бұрын
Ja polecam grę Theatre of War: Pola zagłady, nieliczna gra rozpoczynająca się w 1939r.
@tigerland831
8 жыл бұрын
Takie gry są nie opłacalne. Ale kto by nie chciał poczuć się jak nasi na Westerplatte, Helu, pod Wizną, polski pilot nad Warszawą odganiający bombowce w PZL P. 11c, ja tak. RPG lub strzelanina dla mnie to obojętne ja to kupie . Jedyne na co może się doczekam to polski sprzęt w World of Tanks , War Thunder z okresu kampanii wrześniowej 1939.
@WilSpor
8 жыл бұрын
Mi się marzy aby jakieś Polskie studio stworzyło dobrą grę bez kompleksów opowiadającą o Polskim żołnierzu walczącym na wszystkich frontach II wojny światowej od 39 do 47 r. Napisałem do 47 r. bo można by jeszcze pokazać żołnierzy wyklętych. Taka gra oprócz bogatego zaplecza militarnego ( wiadomo w zależności od frontu różniło by się wyposażenie itp. ) mogła by poruszać naprawdę mocne rozterki człowieka który walczy daleko od okupowanego kraju, gdzie została cała rodzina, miłość, niewinność. Gdzie przelewa krew w nadziei, że wywalczy dla swojego państwa wolność a zostaje perfidnie zdradzony i upodlony przez wszystkich. Potencjał jest naprawdę gigantyczny, nie tylko na dobrą rozwałkę ale i porządny kawałek dobrej fabuły i poznania naszej historii. Polskie studia nie boją się poruszać ciężkich tematów więc można by zahaczyć o zdradę ZSRR, Katyń, Holocaust i wiele innych kwestii które dla nas są ważne a świat najchętniej by o tym zapomniał i wmówił wszystkim, że to fikcja. Ale się rozmarzyłem :P
@Bzhydack
8 жыл бұрын
Wojna Zimowa byłaby bardzo dobrym materiałem na grę, zwłaszcza jakby się ta gra rozgrywała nie na linii Manerheima ale dalej na północy.
@MeanMrMustard
8 жыл бұрын
Wojna... Wojna nigdy się nie zmienia.
@suszijapapobuszido3410
8 жыл бұрын
Ja bym zdecydowanie wolał bitwę pod Wizną. Jest to najmniej znany epizod z początków wojny, a jeden z najbardziej bohaterskich czynów dokonanych przez Polaków.
@Ciach0oo
7 жыл бұрын
Oj w CoH'a się grało, btw czy 2 nie powstałą na podstawie fanowskiego modu?
@oliviergaca6770
8 жыл бұрын
Dla nie ogarów: MP 38 to prekursor MP 40. Mała różnica...
@letrewiarz
8 жыл бұрын
Mi się ostatnimi czasy zamarzyła strzelanka opowiadająca o konfliktach na wschodzie Europy po pierwszej wojnie światowej. Kampania polska, czeska, litewska, bolszewicka, ukraińska i niemiecka. Najlepiej jakby pokazywała odczucia żołnierzy różnych nacji, np. Niemców, którzy po wielkiej wojnie muszą tłumić powstania na Śląsku i Wielkopolsce, konflikt o Wilno przedstawiony z perspektywy polskiej i litewskiej, walki o Lwów opowiedziane (chociaż pokazywanie śmierci orląt lwowskich mogłoby spowodować problemy prawne w niektórych krajach) i tego typu rzeczy. Taka gra miałaby walory edukacyjne, szczególnie dla ludzi, którzy myślą, że po pierwszej wojnie światowej nie było już wojen w Europie aż do 1939, oraz świetną fabułę, dzięki konfliktom, w których nie było "tych złych", jakże innych od tych serwowanych nam przez współczesne FPS-y.
@midway0905
8 жыл бұрын
Fajnie by było zrobić grę, (która nie miała by powodzenia w Niemczech) w której Polacy z września 39 razem z Anglikami i Francuzami wygrywają wojnę na przełomie 1940/1939. W końcu w Battlestation Pacyfic jest kampania japońska w której Japończycy wygrywają.
@kex1238
8 жыл бұрын
A gdzie godzina wybuchu II Wojny Światowej? (4:45)
@kulesz1074
8 жыл бұрын
spoko odcinek
@michaka7024
8 жыл бұрын
UWAGA! Wszyscy wytwórcy gier, mam dla was pomysł na grę: Czas akcji: 1939,1940 Opis: Jesteśmy młodym polakiem, który wstąpił do wojska w niedługim czasie przed wojną. Bronimy się przed niemcami oczekując na pomoc od Wlk. Brytani i Francji która nie nadchodzi, kilkanaście dni później atakuje nas rosja i zmiażdżeni przez 2 strony schodzimy do walki partyzanckiej. Po prostu być jednym z żołnierzy "Hubala". Likwidacja konfidentów i heroiczna walka, oglądanie mordowanie ludności cywilnej przez NIEMCÓW. I śmierć na końcu przez zdradę jednego z towarzyszy broni (a może jako jedynemu uda się nam wytknąć)Dodam, że można wrzucić tu wątek miłosny i gra 10/10, nie musicie dziękować.
@michaka7024
8 жыл бұрын
Kuba Kowalczyk Niemcy mordują cywilów
@martinledermann1862
8 жыл бұрын
+Kuba Kowalczyk A niby czemu? W wielu grach pokazywane są o wiele gorsze rzeczy.
@jexx2974
8 жыл бұрын
+Martin Ledermann właśnie to w horrorach są ludzkie mięsa w grach o zombie zabijasz zarazonego bezbronnego a niemozna pokazać jak było na wojnie prawdy
@rakerk6458
8 жыл бұрын
+Kuba Kowalczyk W serii GTA przecież możesz zabijać cywilów i to nie tylko więc w czym problem?
@GlatorianinZombie
8 жыл бұрын
+Michał Ka Polaczki mordują logikę
@zipsoon4223
8 жыл бұрын
Chciałbym tutaj powiedzieć moje własne zdanie na temat zwiąku Radzieckiego. A Miamowicie boli mnie to że Flaga Nazistowska jest uważana za Faszyzm a flaga Armi Czerwonej jest w 100% dostępna i legalna przekonałem sie o tym w wieku grach wojennych oraz na Steam gdzie okładką gry była flaga zwiazku radzieckiego. Rosjanie mojego dziadka wywiezli na Ural bo podejrzewali ze pomaga Niemca uciekl on 300km od Uralu bo w wagonie drewno bylo spruchniale i polowie wagonu udalo sie wyskoczyc jednak on wracal 3 lata do domu nocami kradnac konie. Pomogl jedynie 1 raz niemca 5ukryl w ziemiance na wsi u siebie z podwojnym dnem przysypanym ziemia mieli oni po 17-19lat chyba kazdy by pomogl ludzia w takim wieku nwm co potem sie z nimi stalo bo uciekli do puszczy przy granicy w Czechami.
@MCJokerrrr
8 жыл бұрын
Duży plus za wspomnienie o Pokucie. Ewakuację z Dunkierki uciekających przed Niemcami aliantów, stacjonujących nad morzem ujęto w jednym ujęciu bez żadnego cięcia(!). Druga część filmu zdecydowanie warta poświęcenia chwili uwagi na obejrzenie.
@AIRFootballTV
8 жыл бұрын
Wielki profesjonalizm ( TVGRYpl) ")
@darthcosair135
7 жыл бұрын
Materiał na grę Polska- podczas powstań mała ilość broni i amunicji raj dla skradaniki Wielka Brytania - obrona Londynu przez dewizjon 303 mozemy się wcielić w jednego z członków dewizjonów
@michalxbox5338
8 жыл бұрын
będą jakieś materiały z bo3 ?
@szarmanckijezozwierz2801
8 жыл бұрын
POMYSŁ NA GRĘ: Jak w czterech pancernych jeździsz czołgiem przez 6 lat i wygrywasz wojnę. Na koniec protagonista całuje się z karyną a Biały orzeł wzlatuje nad czerwoną flagą 10/10 i 2 oskary
@CheddarMannn
6 жыл бұрын
1:36 Francuzi powinni się wstydzić tego jak się bronili Ja bym patrzył z dumą jak pomimo tego, że przegraliśmy broniliśmy się do upadłego
@lukaszM46
8 жыл бұрын
co to jest za gra/trailer w 4tej minucie?
@jakubciszewski2227
8 жыл бұрын
ja mam inną propozycję na misję: Wizna, jedna z niewielu bitew, które historycznie uzasadniają nadludzkiego bohatera :P
@manfredikolas9018
8 жыл бұрын
0:52 co to za gra? z góry dzięki.
@Space0fox
8 жыл бұрын
Niektorzy uznaja, ze II WS zaczela sie w 1937, taka ciekawostka :)
@TwojTrooper
8 жыл бұрын
hmmm, temat czego nie pokazują w strzelankach już był, po co go powtarzać?
@wielkihujproductions623
8 жыл бұрын
Fajna by była gra, w której mamy sam koniec wojny i powojenną rzeczywistość np. w Polsce, gdzie trzeba było pozbyć się reakcji( nsz), która o mało nie doprowadziła do wojny domowej.
@grzegorzkk3042
8 жыл бұрын
06:45 mafia II , mowa jest głównie o moh'u i cod'zie a tu ta scena :d
@ragnarook719
8 жыл бұрын
0:51 co to za gra, kiedyś ja widziałem ale zapomniałem nazwy
@DGZwiro
8 жыл бұрын
Komentarzy tak dużo że ciężko się przez to przebić dokładnie, ale jednak nie widzę nigdzie takiej propozycji. Mamy niezłe polskie studia, kilka nawet całkiem dobrych. Czemu żadne się nie podejmie stworzenie porządnej strzelanki z tego okresu? Oczywiście z naszej patriotycznej polskiej perspektywy. Można by nawet pokazać jak potem chłopaków po przegranej wojnie rozrzuciło po świecie. Do Francji, Afryki, cichociemni szkoleni w Anglii i zrzucani z powrotem do kraju, Armia Andersa. Temat świetny, kontrowersyjny. Mnogość różnych zadań, każdy front charakteryzował się innymi sposobami działań. Plus grę robią Polacy i opowiadają o Polakach, więc tematy tabu dla zachodu tutaj nie grają roli. Trochę się rozpisałem, podsumowując, zadaję pytanie: czemu nikt z rodzimych twórców się za to nie zabrał (oczywiście tak na porządnie)?
@edgypone4011
8 жыл бұрын
Kiedy kolejne Retro Gnaty ? Czekam na kolejny materiał o ulubionym Serious Samie ;)
@przemysawgoda231
8 жыл бұрын
A takie pytanko, są jakieś gry poruszające I wojnę światową?
@mikoajstaromynski5933
8 жыл бұрын
w tle leci muzyka z company of heroes 2
@Krzyhu-hx7zi
2 жыл бұрын
okres 1939-41 jest zapomniany w grach a co dopiero 1 wojna światowa (nielicząca strategii)
@KapitanGzehotnik
7 жыл бұрын
I zgodzę się, i nie. Okres 1939-41 obfituje w świetne tematy, także po zwycięskiej stronie - dlaczego by nie pokazać bitwy o Narvik? A kampania francuska, obfitująca przecież w przykłady heroicznych walk, także zwycięskich? A operacja ''Compass'' i rozjechanie Włochów? Obrona Holandii przed niemieckimi spadochroniarzami? Wojna w Grecji w 1940 r.? Pełno tam lokalnych kontrataków i ofensyw, niektóre w iście hollywoodzkim stylu. Podstawowym problemem jest to, że większość FPS tworzą Amerykanie. A ci nie są zbytnio zainteresowani okresem przed 1941 r., bo nie byli zaangażowani w wojnę osobiście, ponadto za Atlantykiem wiedza o tym okresie jest raczej bardzo uboga (wystarczy porozmawiać z Amerykaninem, nawet zainteresowanym historią, na ten temat). Trudno więc, by zrobili grę o żołnierzach francuskich, greckich, brytyjskich, norweskich i polskich - a szkoda, bo tematów jest co nie miara. Trzeba niestety czekać, aż twórcy w Europie się obudzą.
@danielszybuk4651
8 жыл бұрын
W sumie nie można stworzyć gry fps gdzie walczymy nawet w fikcyjnej histori w na początku wojny po stronie aliantów jako np Polak Brytyjczyk itp wykonując misje w stylu Cod i na końcu bohatersko zginąć,coś jak w metro last light (złe zakończenie) ?
@rafafratczak5191
6 жыл бұрын
ja proponuję zrobić grę typu 'surwiwal' stawiającą gracza w roli jeńca obozowego i ukazującą niemieckie i rosyjskie metody ludobujstwa praktykowane podczas 2 wojny światowej. Obowiązkowo wersje językowe: angielska (w celu re-edukacji hamburgerów i '5'oclock tea' dżentelmenów), rosyjska, niemiecka.
@krupnikzdrowie3855
7 жыл бұрын
w grze Metro last light jest dobrze zrealizowana obrona D6 polecam zagrać w tę grę
@philipstm8175
6 жыл бұрын
Ja bym chętnie pograł w grę której akcja toczy się w 1939-1941 np gramy polskim żołnierzem ale ciągle się wyzcofujemy i w końcu przegrywamy i takie lekkie przeniesienie czasowe do powstania warszawskiego Albo też w kampanię wrześniową I jeszce w grafice z coda lub BF'A i zajebistej oprawy muzycznej i smutną historią
Пікірлер: 472