Вух, тепер з чистим сумління їду до Києва робити деякі справи 👀 Долучайтеся до нашого Телеграму для цікавинок, оновлень і спілкування t.me/AndriyVasylenko
@andyqd4723
Жыл бұрын
у Тернополі - тернополяни, ви начебто грамотний хлопець. По такій логіці тоді у Львові - львівчани
@АнатолійПогрібний-е2т
Жыл бұрын
@@andyqd4723А він, взагалі, читає коментарі до своїх відео? Я сумніваюся !!!
@forad1
Жыл бұрын
Назва "Січеслав" неофіційно використовувалася щодо теперішнього міста Дніпра в роки української революції у 1917-1921 роках. Також елементом герба теперішньої Дніпропетровської області є козацтво, що також апелює до козацької історії. Я вважаю, що назва "Січеславська область" підкреслить історичну долю цього регіону.
@ЄвгенійОхріменко-к5п
Жыл бұрын
++
@rty71971
Жыл бұрын
Згоден
@meowmeow22165
Жыл бұрын
але без «область». в нашій мові навіть слова такого нема
@GigaBogide
Жыл бұрын
Дніпровська область теж звучить
@GigaBogide
Жыл бұрын
@@meowmeow22165тоді яка альтернатива?
@Petro_Deshko
Жыл бұрын
Я з Закарпаття, дякую за відео, тому що мало хто говорить про Підкарпатську Русь та Карпатську Україну - це показує тяглість української, державної традиції з часів Антського союзу IV-VII ст. та Русі до сучасної України!
@Petro_Vernadskij
Жыл бұрын
👍🏻
@Vic-Ukraine
Жыл бұрын
Так
@Владислав-п7ь3з
5 ай бұрын
Венгрів дарма не знищили раніш. Їхня батьківщина хантимансійськ.
@Petro_Deshko
5 ай бұрын
@@Владислав-п7ь3з в українській мові такого слова «венгры» не існує, є угорці»!
@Владислав-п7ь3з
5 ай бұрын
@@Petro_Deshko Шановний Петро! Це мені відомо що їх назва Угорці. Но чомусь їх збільшості називають венграми. В Україні правильно що їх називають Угорці.
@nicetas1
Жыл бұрын
Треба не області переназивати, а повністю перероблювати наш совковий адміністративно-территоріяльний устрій на нормальний, де всі майбутні адміністративно-територіяльні одиниці матимуть назви історичних земель. Але якщо й залишати сучасний АТУ, то краще Київську область перейменувати на Руську або Князівську, адже саме тут знаходились головні міста Київської Русі - Київ та Переяслав
@Htosb.Kto-to
Жыл бұрын
Повністю згоден з переробленням адмін.устрою!!!!!! Але на рахунок перейменування Київської області на Руську або Князівську, тому що на ній є такі руські міста, як Київ і Переяслав, то мушу зауважити, що на подібну назву має право і Чернігівська, бо Чернігів то теж Русь. Львівська область теж може бути Руською, вона була нею. Але все одно непогана ідея.
@nicetas1
Жыл бұрын
@@Htosb.Kto-to Львів стали називати Руссю трохи пізніше, до цього ж їх називали білими хорватими
@arseni6638
Жыл бұрын
Залиште київську область в спокої...
@AndrewFromage
Жыл бұрын
@@arseni6638"Какая раздніца ?"
@RuskyiStrilets
Жыл бұрын
@@nicetas1 Так, але асоціації Русі з Львовом сильно закріпились, так в Речі Посполитій існувала така адміністративна одиниця як - Руське воєводство, з центром у Львові. Займало воно доречі майже всю територію Галичини(окрім околиць Белза) і невелику частину Волині.
інші пасхалки і відсилки ви будете ще роками вишукувати в цих відосах 👀
@Imperial_Lizardgirl
Жыл бұрын
Руссні. М'який знак ценік!
@Htosb.Kto-to
Жыл бұрын
7:23 ті, хто був уважним, приглядуючись до мапи, той знайшов, що на мапі тодішньої Біллруської РСР вже була Поліська область. Тому мушу зауважити, що Брестська та Пінська області, що були частиною одного польського Поліського воєводства, не наслідували назву "Полісся" також через те, що в СРСР вже була область, названа Поліською. Взагалі відео супер!!! Воно було дуже цікаве, і пів години за тривалістю воно було того варте😃👍👍👍👍👍👍👍!!! Безмежно вдячний за вашу роботу, продовжуйте ррбити цікаві відео про Україну та загалом історію!!!!!! Величезна вподобайка👍👍👍
@binboga1
8 ай бұрын
Схиляюся перед вашими знаннями. Дуже дякую за цікаве відео.
@Anton_Danylchenko
Жыл бұрын
Краще за все відмовитись від областей і поділити Україну на більшу кількість дрібних земель як це вже робилось в часи УНР. Це буде стимулювати розвиток центрів цих земель. Над землями можна поставити як умовну надбудову Регіон - який мав би повністю делегувати всі повноваження землям але також бути таки центром в якому гарантовано можна вирішити всі справи без подорожі до столиці. Придумувати нічого не треба - і так всі знають звідки і куди люди їздять і які у нас центри притяжіння - Львів, Київ, Одеса, Харків Дніпро, Донецьк, Крим. Щодо назв земель: Закарпаття а не Закарпатська. Прикарпаття а не Прикарпатська. Багато нинішніх областей - штучні утворення з придуманими комуністами кордонами які розділили історичні регіони. Так наприклад Донецька це суміш Донбасу і Приазов'я + шматок Слобожанщини на північ від Донця. Луганщина це суміш двох дуже різних регіонів - Слобожанщини і Донбасу. Тернопільщина це суміш Галичини, Поділля і Волині. Сумська - суміш Сіверщини і Слобожанщини.
@ІванТарасенко-з6й
Жыл бұрын
Дякую Вам за цікаві факти та гарно поданий матеріал. Разом до перемоги. Слава нашим захисникам України!!!
@taraskhalus8958
Жыл бұрын
Що цікаво, Львівська область в нас як Галицька, проте саме місто Галич, як центр зародження Галицького князівства за часів Данила, знаходиться безпосередньо на Франківщині)
@Vasylenko
Жыл бұрын
Слушний факт, треба було згадати
@ІванМихайлович-г5ц
Жыл бұрын
Львівську можна перейменувати в Північногалицьку, Івано-франківську в Південногалицьку, і Тернопільську в Східногалицьку. Розумніше було би зробити одну область, але ліквідації двох областей не дуже потрібна. Ми і так всі Галичани. І доречі радянські топоніми створювалися, щоб витіснити історико-етнографічні назви, щоб легше було піддати асиміляції. Бо Харківщина, Сумщина, Гомельщина не несуть з собою нічого крім назви центру. Все це для створення радянської людини, яка не знала свого минулого і своєї локальної історії. Москва завжди підносилася, як центр культури і науки, а решта областей, республік завжди займали роль провінції, байдуже де б вони були. Сподіваюся, що після війни ми змінимо адміністративний поділ, який нам залишився після СРСР, звісно це складний процес, але думаю, що все вийде після перемоги.
@alexrocky9376
Жыл бұрын
Причому від Франика десь 20 хвилин їзди
@Михайлоільницький-с4р
Жыл бұрын
Прикарпатьска область☝☝
@andyqd4723
Жыл бұрын
@@Vasylenko Львівська обл не Галицька обл, бо Тернопільська і Франківська області мають таке ж право на цю назву
@maxturing4571
Жыл бұрын
На мою думку якщо вже змінювати і додавати «історичності», то треба поділ областей робити згідно етнографії, а не тільки назви міст. А Миколаїв просто Буська 😂❤
@ЛарисаАнтонова-з1н
Жыл бұрын
Украіна має повернутися до традиційного адміністративного поділу на Землі/ Краї. А не залишатися в совку! Волинь, Буковина, Поділля, Слобожанщина етс. Які мають відновлювати історію, діалекти, самобутність та стати,в тому числі, туристично привабливими і для світу, не лише для украінців !
@АндрійПавлусь-г2ч
Жыл бұрын
Як варіант. Кіровоградська - Низова область, Рівненська - Погоринська, Сумська - Гетьманська (має і Глухів, і Гетьманський нац природний парк), Херсонська - Міжморська, Донецька - Кальміуська
@Светлана-н8ь4в
Жыл бұрын
Какие области укры завоюют, такие и будут переименовывать, межгосударственные границы устанавливаются по итогу войн. За год войны ничего боем не взяли и через пару лет ничего не возьмете, силу русского оружия попробуй победить, эта сила одну шестую суши завоевала, а что той окраины. Львов батьке Луке подарим, вагнера ждут западенцев, Закарпатье- Венгрии, Польше-за русофобию- шишь, всем достанется по заслугам.
@АндрійПавлусь-г2ч
Жыл бұрын
@@Светлана-н8ь4в одну шосту завоювали? А нічого, що це найменш заселений регіон світу серед придатних для життя? Ваша імперія останні 30 років як невіжена намагається повернути колись захоплені землі, але зараз не XV чи XVII століття. Сили в світі геть інші домінують. Дивіться щоб ще вас китайці не хапнули
@atenon_31
Жыл бұрын
Чернівецьку область можна назвати як "українська Буковина", або як "північна Буковина". За зміну назви інших областей - там взагалі такий край для срачу відкривається...
@arsla5308
Жыл бұрын
Шепутинська!!
@МихаилАрх-ч1в
Жыл бұрын
Буковинсько-Хотинська
@such.ukr.nu.metalcore
Жыл бұрын
Відео круто, з перейменуваннями областей - відбірної крінжі навалив, у половини підписаників аж око засіпалось, я це гарантую
@tanikamaru
Жыл бұрын
Піздец як сіпалось. Особливо Столична обл...крінж.
@such.ukr.nu.metalcore
Жыл бұрын
@@tanikamaru ну, це все заради мему і байт на коментарі, не думаю що на серйозі хтось би назвав область Столичною) Хоча... Згадуючи Ткаченка і його літеру Н на день Незалежності...
@D.S.handle
Жыл бұрын
Чувак хотів перейменувати Сумську область на Підкацапську 🤦 Це ж треба було до такого дійти?!
@ДенисМаркевич-б8т
Жыл бұрын
Опільщина з опіллям у руках підтримує твою творчість)
@vamp1rchyk
Жыл бұрын
Музична вставка на 13:40 Wristbreaker - Bulavira
@НаталіяКащук-г3ч
Жыл бұрын
Дякую за вашу працю.
@s_bylavou
Жыл бұрын
В Житомирській навіть сіть магазинів Полісся є)) хоча можна і Древлянська Або ні. Бузька дійсно мило)) як тоді мешканці області називались би ? Бузьці, бузякі))) бузячка-бузянка, а маленькі - бузята))
@enyakrause9194
5 ай бұрын
Взагалі то стара назва річки Південний Буг - річка Бог, тому ми Боги)
@СергійКравченко-х3д
10 ай бұрын
Дякую за цікаве відео!!! На мою думку відео мають бути корочшими але виходили частіше
@hennadiipylypenko
Жыл бұрын
Дякую за вашу роботу ❤️ 🇺🇦 Натхненне відео 👍
@roxtongaming5557
Жыл бұрын
Дякую за просвітницьку діяльність. Відео цікаве, проте хочу зауважити, що в слові "Буковина" наголос на літеру "И". Поширена помилка, то ми до цього звикли вже😅 Стосовно чисток теж важливе зауваження, мало хто про це говорить, але румунська влада дійсно грубо і завзято притісняла етнічних українців
@olegpolovenko2783
Жыл бұрын
Донеччина теж Галичина, тільки дуже дуже Східна:)
@МихаилАрх-ч1в
Жыл бұрын
Об'єднати Донецьку і Луганську область
@taniabrytanova377
Жыл бұрын
Дякую. Чудовий варіант зробити нашу мапу НАШОЮ, яка відбиває нашу історію і нашу велич
@DmytroShyshkin
Жыл бұрын
Потрібно закінчити з адміністративною реформою і остаточно скасувати таку "совєтську відрижку", як області. Наприклад, так зробили в Грузії, скасувавши 69 районів і запровадивши 9 історичних регіонів і 2 республіки..
@kyklycklan
Жыл бұрын
Досить актуальне відео, я і сам неодноразово роздумував, як би це переінакшити неймінг областей) Щодо Поділля, то віддаю свій голос за те, щоб Хмельниччина привласнила цю назву, бо я звідси, хихи)
@КуйбишевАндрій
10 ай бұрын
Якщо досі багатьом "какая разніца", то мені всіх нас шкода.
@ukrainianheart5772
Жыл бұрын
Дуже цікаво і оригінально :) спасибі!
@mardga
Жыл бұрын
Якби росія окупувала, наприклад, Німеччину, то це виглядало б приблизно так: замість Баварії - Мюнхенська область, замість Саксонії - Дрезденська область і т.д. Цими перейменуваннями вони хотіли стерти пам'ять про історію своєї землі, свого рідного краю. Давно думаю про те, що всім регіонам України потрібно повернути їх історичну назву. Але скільки разів говорила на цю тему з іншими людьми - не зустрічала підтримки, і не зустрічала щоб хтось про це говорив або писав. А тепер бачу, що я не одна, і це дуже приємно.
@vlpalamar8639
Жыл бұрын
1:30 ви дійсно вважаєте, що причиною захоплення Криму - є її автономний статус, а не угода про розташування на ньому ворожих військ? ну типу, серйозно?
@goko_4orta-f4u
Жыл бұрын
автономія повпливала на захоплення криму, але не у 2014, а у 1994, але там місцевий пророссійський президент обісрався та втік. Взагалі, якщо автономію й робити, то кримсько-татарську, бо кримські татари вимираючий народ.
@arsla5308
Жыл бұрын
++
@arsla5308
Жыл бұрын
@@goko_4orta-f4u++
@vlpalamar8639
Жыл бұрын
я про це і кажу, що автономія, сама по собі, не могла стати причиною. це теза українських ультрасів, які нажерлися р0снявих методичек, про жахливих зрадників - киримли (і шляхетним ультравкраїнчикам байдуже, що киримли, наче як, зрадили росіянію. Вони розповідають, що вони зрадили ще й Україну )
@Shtilfull
Жыл бұрын
@@goko_4orta-f4u А потім турки скажуть що кримсько-татарська автономна область це частина мусульманського світу. Поміняємо одну бомбу уповільненої дії на іншу. Найс!
@GigaBogide
Жыл бұрын
Хмм, в мене з'явилось питання, чому у наших областей саме такі адміністративні кордони? Це доволі цікаво як для теми відео
@blackhole8656
Жыл бұрын
Совки так нарізали
@ВолодимирБогопольський
Жыл бұрын
Як розповідав мені один мешканець Ужгорода, для них Закарпаття - це Львіщина, Івано-франківщина, тобто вони ніколи не вважали, що живуть за Карпатами. Звідси і Прикарпаття, Підкарпаття. Бік зору має значення!
@yus6702
11 ай бұрын
Також після звільнення Криму варто переглянути особливий статус Севастополя, який до московитського вторгнення вважався містом республіканського підпорядкування, тобто прирівнювався до області.
@ВоимяАфины
8 ай бұрын
Ти вже пішов звільняти? Мрійник
@forad1
Жыл бұрын
1:46: В 2021: 💀 В 2023: 👌
@lanzknecht7089
Жыл бұрын
Додивився до кінця, Ніколи не задумувався над назвами областей , але тепер стало зрозуміліше
@NebezpecnyXomakc
Жыл бұрын
От чесно ніколи не помилявся
@Vasylenko
Жыл бұрын
Вірю, я повірив
@makarstelmashuk4253
Жыл бұрын
Таж історія
@nazant333
6 ай бұрын
18:03 "До мого нового дому" ЛьвовА (до кого?/чого?), а на ЛьвовУ (кому?/чому?). От я ніколи не зрозумію, чому люди роблять цю помилку. Її ж так просто перевірити.
@taraskhalus8958
Жыл бұрын
Ще одне - Підляшшя, фактично як Полісся, ліс польською ''''ляс"", тобто "під лісом". Тому так, а не те, що під ляхами, це другорядна версія)
@taraskhalus8958
Жыл бұрын
@Barvystyk Якось так) Взагалі-то місцеві українські та польські діалекти схожі. І якщо нам лемківські діалекти нагадують польську, то полякам навпаки, дуже дивним здається говір воєводства Подляшшя.
@antondobrovolskiy
Жыл бұрын
0:03 ні не робив, я волиняка, питання?
@Zheuzhik_Jezelle
Жыл бұрын
Я б назвав Донеччину Приазовською замість Азовської, а Луганщину Половецькою землею (адмін. одиниця УНР з центром у Луганську), або Сіверсько-Донською. Одещину назвав би Бессарабською, і Київщину залишив би Київщиною. А Сумщину перейменував би 😂😂😂 Це Батьківщина мого батька, і якось накрути виходить)
@optimist_KMA
Жыл бұрын
там у нас ніби адміністративно-територіальна реформа на стадії проектування... цікаво було б дізнатися, як іде той процес, що вже придумали і як поназивали. бо я чув, що від самої назви "область" хотіли відмовитися...
@meef3r
Жыл бұрын
Громади, повіти й регіони.. Мені теж цікава була б тема адмін-територіального поділу, які історичні назви мали адмін-територіальні одиниці і яку систему можна було б запропонувати сьогодні, щоб відійти від насадженої совкової системи.
@optimist_KMA
Жыл бұрын
@@meef3r мені, чесно кажучи, від слова "повіти" віє архаїзмом і росімперщиною... хоча, можливо, це некоректне упередження, але я поки що не бачив ніяких дискусій на цю тему
@RuskyiStrilets
Жыл бұрын
@@optimist_KMA Можна змінити назму адміністративно-територіальних одиниць - 'області' на - землі, паланки, або полки. Землі, як назви різних територій - традиційно використовувались в часи Русі. Паланки - адміністративно-територіальні одиниці у Війську Запорозькому Низовому. Полки - адміністративно-територіальні одиниці у Гетьманщині Мені найбільше подобаються землі, але й назви паланки непогана. Можна окремі адміністративно територіальні одиниці називати по-різному - землі(на півночі Україні) і паланки(на півдні України). Райони - Полки.
@enyakrause9194
5 ай бұрын
@@optimist_KMA , А від слова "регіони" блювати не хочется?
@enyakrause9194
5 ай бұрын
@@RuskyiStrilets , Погоджуюсь, замість областей - землі, замість районів - краї. (Полки - звучить якось не дуже сучасно, а паланки - асоціюються з московською імперією). А назви для земель узяти з нашої історії: Русь, Гетьманщина, Українська Народна Республіка, є чи мало старих мап, де можна знайти багато цікавих назв наших земель.
@V1nkeN
Жыл бұрын
Якби ви тіки знали як зайобує писати в документах Дніпропетровська область ЗАНАДТО ДОВГА НАЗВА !!!! Я за Дніпровську)
@blackhole8656
Жыл бұрын
А я за те, щоб усю цю бюрократію діджиталізували і бігали дані, а не люди. Тобто, щоб взагалі писати не треба було.
@V1nkeN
Жыл бұрын
@@blackhole8656 Це точно! Особливо що стосується комуналки. Ну цеж тупо що я власник квартири, я її купив, а договір на лічильники треба їхати окремо переоформляти з старого власника на мене...
@ТамараЩелкунова-ж1й
11 ай бұрын
Ще при совєтах на конверті писали Дніпр- ська
@evonica930
Жыл бұрын
Я з Дрогобича, те що моя область зникла доказує, в СРСР почались закривати заводи, а не при не залежної України!! Річ у тому, дрогобицька область була технологічною областю, тут було велика кількість заводів які в 60-х роках почали закривати через нерентабельність ! В наслідок цього і припинила існувати дрогобицька область!
@Ukrain787
Жыл бұрын
А де ця область Була бо цікаво?
@sokolov7961
Жыл бұрын
@@Ukrain787Ну назва від Дрогобича,точні кордони не назву але південна частина львівської області,щоб точніше треба в Гугл
@Ukrain787
Жыл бұрын
@@sokolov7961 Дякую
@Siryi_Wolf
11 ай бұрын
Білгородську на Західне Підсраччя. Курську на Східне Засраччя.
@alisa-tiramisa
Жыл бұрын
Я в захваті від вашого відео! Дякую за вашу роботу!! Обожнюю тему назв наших земель, але я часто їх плутала. Завдяки вам згадала, де яка історична область, ще й річки повторила! Також мені дуже сподобався інтерактив з перейменуванням областей, багато нового дізналась, дякую) А щодо пропозицій, то можна Підкаціпську перейменувати в Надкацапську, щоб не розслаблялись) Також рада, що мою рідну Запорізьку область лишили оригінальною, бо вона класно описує особливості місцевості нашого регіону💙
@arsla5308
Жыл бұрын
1:41 права iших корiнних народiв треба забезпечувати автономiями
@Shtilfull
Жыл бұрын
Як автономії корелюються з правами? І до речі, саме автономна область стала першою ціллю в цій війні. Вас історія ні чому не вчить?
@Shtilfull
Жыл бұрын
@Barvystyk На жаль ви не бачите ближче свого носа. Якщо ви не можете чогось уявити це не означає що цього не може статися, а визначає вашу недалекоглядність.
@МихайлоПарцей-ы5з
Жыл бұрын
@BarvystykМеджіл був розігнаний московцями , багато політичних і культурних діячів були змушені тікати , мова йде не про московську автономію ( яка була ) а про автономію корінних народів, головним чином тих , кого ми називаємо кримськими татарами
@arsla5308
6 ай бұрын
Це була автономія яка забезпечувала московицькі права,а не права корінних народів+ я не проти якщо через декілька десятків років після відновлення корінного населення Крим стане незамінним (хоча для самого Криму -це економічно на географічно не вигідно)@@Shtilfull
@Zahadumgoth
4 ай бұрын
Мені подобається коли область називається як історико-географічна земля.
@b0hdan_p
Жыл бұрын
Львівщина не вся Галичина. Більше того, місто Галич знаходиться на Франківщині. Те саме про Франківщині, Покуття до речі, займає південну частину області до Франківська, а гірська частина то здебільшого гуцульщина, північна частина відноситься швидше до опілля...
@adventureworld7211
Жыл бұрын
Дякую за відео. Ад пів години. Пролетіли не помітно❤
@anatoliyromsa9894
Жыл бұрын
Круто! Цікаве відео і підбірка історичних назв)
@gunslingerwithnoname
Жыл бұрын
Молодець що не здавався коли в в тебе було Low HP а все ж таки доробив цей ролик Роби важку роботу особливо коли тобі цього не хочеться.
@Lap1stolero
Жыл бұрын
29:36 я б назвав рідний клин, тому - що клини які зараз в составі Московії заселялися українцями, та до того ж дати пам’ять що українці живуть не тільки в Україні та прикордонних націях та Ще в приморї чи в зеленому клину сірому жовтому.
@ВіталійПрокопчук-м8ф
Жыл бұрын
Рівненьська Має бути Гориньською
@4elikus902
Жыл бұрын
Я б назвав Одеську область - Єдисанська, на честь давньої турецької назви
@ЄвгенійОхріменко-к5п
Жыл бұрын
А чого не грецькою 😅
@Vasylenko
Жыл бұрын
Дякую. Там можна ще штук пʼять назв придумати. Уже сил не вистачало на Одеську, все на Черкаську та Кропивницьку витратив 😆
@alogomor
Жыл бұрын
У одеситів спитати не хочете, чи хочуть вони собі турецьку назву? Чим турецька назва буде краща від якої небудь російської? Ви ж не назвали б Одеську область, наприклад, Новоросійской? Тоді навіщо нам таке саме клеймо, але турецького володіння?
@4elikus902
Жыл бұрын
@@alogomor Ну я одесит, і я не проти
@alogomor
Жыл бұрын
@Barvystyk вам легко казати, напевно не ваше місто називалось Хаджибеєм, Новоногайськом або Кизияром)) Одна справа, коли повертають українські назви - Сорокине, Горішні Плавні, Вараш, Покров, Кам'янське. Інша справа - коли намагаються впихнути Єдисан, Хаджибей, Бірзулу та інші, непритаманні нашій мові та культурі назви. Так, вони мають місце в історії. І що? Навіщо вони нам зараз? Повторюсь - чим османська імперська топоніміка краща за російську імперську топонімку? Чому, якщо Новоросія - це не норм, то Єдисан - це норм?
@D.S.handle
Жыл бұрын
Антагонізм до федералізму здається мені дещо помилково спрямованим. Так, впродовж історії незалежної України проросійські сили часто агітували за особливі статуси для південно-східних областей, але треба якось відокремлювати дії проросійських політиків з адміністративною побудовою, яка зокрема використовується в одних з найрозвиніниших країн саіту, таких як Німеччина і США. Що якби поділ на штати був виконаний не за мовною ознакою, а-ля Боснія, а за кордонами сучасних областей? Невже великим горем було б якби мешканцям області, яка бажає узаконити порнографію, не треба б було чекати на порозуміння в верховній раді? Що якби мешканці області яка має особливо великі успіхи в промисловості вирішили підняти місцеві податки, а мешканці областей, де промисловість відстає, навпаки вирішили їх понизити - сучасна побудова держави не є сприятливою для вирішення таких питань. Самоврядування в містах є неймовірно обмеженим для вирішення більш серйозних проблем, відкидати федералізм тому, що за нього агітували майбутні сеператисти, означає позбавляти себе можливості розвитку на зло ворогу.
@bohdankorol9934
Жыл бұрын
14:32 Не Молдавія, а Молдова, Молдовське князівство. Молдавія це так називали її росіяни. пмр - приднністровська молдАвська республіка, лише вона пишеться через букву "А".
@kryvolapvolodymyr1887
Жыл бұрын
Я б назвав Сумську область Сіверсько-Слобідською. Бо ж це шмат Сіверщини і Суми засновані слобідськими козаками.
@МихайлоПарцей-ы5з
Жыл бұрын
Дніпропетровську модна назвати Низовою , так як це були землі вольностей війська запорозького низового Київську - Малоруською як вказівку на те , що саме цей регіон був метрополією Великого князівства Руського
@tirilo555
Жыл бұрын
перепрошую, але ці привласнювання радянським адмін утворенням назв наших історичних регіонів це якись треш і натягуання сови на глобус. насправді було б доречно зробити адмін реформу, в результаті якої повернути на мапу історичні регіони зі своїми історичними назвами. це було б найкраще рішення. з бонусів - відрив від совєцького спадку, відновлення історичної справедливості, зменшення бюрократичного навантаження. найголовніше це добре вписується в розпочату, але не завершену реформу децентралізації. після того, як основною адміністративною одиницею стала ОТГ, потреба в такій кількості областей з їх облрадами, райрадами, ОДА, виглядає сумнівною
@АнатолійПогрібний-е2т
Жыл бұрын
Пропоновані назви областей можна залишити як неофіційні, як, наприклад, у Сполучених Штатах. Або як Буковина --- Чернівецька область.Або ввести дворівневий адмінподіл: громада --- округ чи округа,як це було в Україні до 1932 року. Але мене цікавить не це. З адміністративно-територіальною реформою тісно пов*язана і військова реформа, простіше кажучи, ПОКОЗАЧЕННЯ всієї України !!! Можна взяти за основу: громада --- сотня, район --- курінь, область --- бригада ТрО або РВК (Реєстрового Вільного козацтва), як і задумував В.Чорновіл, відроджуючи Українське козацтво.І всі колишні військомати віддати під управління ТрО(РВК). Група областей чи округів утворюють Територіальні війська-січі чи коші.(Волинська січ,Галицька січ,Середньодніпровська січ:Черкаська,Полтавська області; кіш Слобідської України (Харківська, частина Сумської і Луганської областей). А що думаєте Ви !!!
@bogdik-
Жыл бұрын
шикарне відео!!!!
@makarstelmashuk4253
Жыл бұрын
Я не зовсім Рівненщан, але я тебе вибачаю
@olezhkoo
Жыл бұрын
Чудове відео, дякую )) Єдине зауваження - БуковИна, п не БуковинА. Сорі, я мусив 😅
@Myshjak
6 ай бұрын
Вінницька могла б назватись Брацлавською, а Київська Плянська (на честь племені Полян, що там проживали)
@Vic-Ukraine
Жыл бұрын
Рада була почути, що Конституційний суд вже затвердив перейменування на Січеславську
@ЯрославКоваленко-х8и
Жыл бұрын
25й кадр - кавунова область)
@koghkwe6284
Жыл бұрын
Донецьку область можна назвати Половецька, Херсонську - Новозапорізька, Миколаївську - Поморська, Одеську - Подністровська, Кропивницьку - Низова (інформація з "закону про поділ УНР на землі" 1918 року). До речі, у вас Білгородська область виділена, яку можна назвати або Північнослобожанська, або Подонська
@aedfindliath5147
9 ай бұрын
Одеську область треба взагалі поділити на дві, бо це кардинально різні регіони - Поділля, Причорномор'я та Південна Бессарабія.
@koghkwe6284
9 ай бұрын
@@aedfindliath5147 на так, можна
@ВолодимирШаульський
Жыл бұрын
Прикарпаття тягнеться попри всі Карпати в Україні. А древнє містечко Галич знаходиться в Івано-Франківській області за 20 км від обласного центру, до Львова ж 110 км.
@firetracer
Жыл бұрын
Є прикольні назви, але все ж не усі, на мою думку... бо оці право, ліво, східно, західно, нижньо, середньо... все це якось занадто просто і не дуде підкреслює та виділяє окремі частини нашої любої країни... ноунейм якийсь виходить.
@spottles1
Жыл бұрын
В конексті нещодавніх ексцессів з приводу переназви запоріжжя, смішно що це єдина область в списку яка лишила свою свою назву в "уно реверс" частині відео :D
@MykolaAzcin
Жыл бұрын
якщо позбавлятися "совєтського" минулого, то варто НЕ переіменовувати області, а провести повноцінну реформу; деякі кордони між областями проведені невдало, до того ж східні необгрунтовано більше за площиною; взагалі треба позбавитись нинешніх гігантских розмірів, у нас тільки жителі Одеської знали хто в них губернатор, і то тому що ним зробили "свадєбного генерала" Саакашвілі, в усіх областях губернатор це ноунейм; і одна з причин надто великі розміри області
@SA-tc4gn
Жыл бұрын
«Закон про поділ України на землі» від 6 березня 1918р.
@МихаилАрх-ч1в
Жыл бұрын
Мені більше подобається якщо взяти за основу поділ при Гетьманаті на губернії і округи
@Светлана-н8ь4в
Жыл бұрын
С чем пришли, с тем на легке пойдете в европейский сад. Гуляй поле перекати полем по миру будете колесить.
@8Absolute_void
9 ай бұрын
Київська область - Полянська область, бо на цих землях жили Сх. Слов'янське плем'я "поляни"
@ВоимяАфины
8 ай бұрын
Поляне Киев и основали, справедливо было бы
@fly_away_haha
Жыл бұрын
гітара топ, треба більше
@Kseniyarus-m8m
Жыл бұрын
Ідея подібного перейменування областей давно проситься. Є влучні варіанти типу Січеславської чи Опільської, але не Лівобережна ж
@crossyes4476
Жыл бұрын
Пізнавально, але трохи стьбно вийшло
@mykoiaua8225
6 ай бұрын
Сумська-Путивельська Вінецька-Братиславська Запорізька Низ чи Степова
@skala.s
Жыл бұрын
Одеса - Бесорабська область
@Morzhow
2 ай бұрын
От всі говорять про Кіровоградську та Дніпропетровську області, а я хочу побачити Білоцерківську/Наддніпрянську область, оскільки Київ давно вийшов з її складу
@Anbopro
Жыл бұрын
Ось якраз, щоби уникнути плутанини та не намагатися вичавити хоч щось з історії областей задля назви, просто треба зробити новий поділ. У нас поділ ще з часів СРСР, хіба вони могли щось нормальне створити? Не думаю, що вони піклувалися про підтримку традицій. Нам потрібен зовсім новий поділ, можливо, навіть за історичними назвами. Типу: Галицька, Наддніпрянська і тп. І може навіть позбутися слова область? Підібрати щось рідніше для окреслення території.
@Inkerman11
Жыл бұрын
"Закарпатська" логiчно, за Карпатами вiдносно центру України. А ось чому в Угорщини так називалася, незрозумiло.
@sokolov7961
Жыл бұрын
Технічно Угорщина теж Закарпаття 🤔тоді чому не в Україні 🤔
@МихайлоПарцей-ы5з
Жыл бұрын
Бо Карпатський хребет це не чітка послідовність гірських масивів , і хоча для нас назва Закарпаття логічніше , ніж для Угорщини , все ж таки гори є і в південній частині регіону, тому для Будапешті він теж за горами
@ABallofThread
Жыл бұрын
-Героям Слава!
@СлаваУкраїні-ГероямСлава-ц6м
Жыл бұрын
Я думаю що Черкаську область можно перейменувати у Тарасо-Шевченківську, а що? Івано-Франківська є? Є. А на честь Тараса Шевченка немає, і краще мабудь навіть змінити області на Січі, Гальцька Січ, Волинська Січ, Кримська Січ.
@Huliuk_Sashko
Жыл бұрын
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
@MadHeadAlex
Жыл бұрын
20:41 Волинсько-Поліська область
@Oleksandr_Kryvenko
Жыл бұрын
Не "перейшла", а "друзі" захопили!
@arturase8198
Жыл бұрын
Андріюю , не «БуковинА» у мене як в чернівчанина вуха вʼянули,аж хотілось перемотати шматок про БуковинУ Впринципі цей шматок можна вмонтувати в твоє відео «Міста і країни,назви яких ми вимовляємо ХИБНО» Сумно😢
@vasiya_01
Жыл бұрын
цікави нназви. Підтримую треба донецьку назвати Азовською областю та Маріуполь зробити обл центром.. термін область теж треба міняти на українські - приклад воеводство або паланка чи щось таке.
@DanTheHedgehog
Жыл бұрын
Воєводство то польське. Земля - українська адміністративна одиниця, ще за часів УНР
@maxturing4571
Жыл бұрын
До речі, Карпатська Україна була першою хто чинив збройний (хоч і не довгий) опір країнам Осі та сателітам австрійського художника
@2ovob4ehko
Жыл бұрын
27:00 на гербі Черкаської області зображений Шевченко
@bububudu
8 ай бұрын
22:25 теорія походження назви підляшля від того, що вона під ляхами це лише одне з кількох припущень. малоімовірно, що назва справді має таке походження, адже цю назву, як мені відомо, почали вживати саме поляки. можливо підляшшя це трохи змінене на український лад польське слово "підлісся" (podlasie). щодо поділля маю альернативу. хоча майже половина хмельницької області лежить на волині, але їй всеодно можна присудити назву подільська (бог з нею). а вінницьку можна назвати брацлавською. у складі литви та речі посполитої існувало брацлавське воєводство із центром у однойменному місті брацлаві. сучасна вінницька область має герб, який наслідує герб цього воєводства. львівську можна було б назвати руською, бо іноді львівщину та галичину лічили, як дещо окремі землі. а франківську - галицькою, адже саме там знаходиться місто галич.
Львів і частина ІФ області це також опілля, якщо вірити вікіпедії, а прикарпаття це не вся ІФ область+ частина прикарпаття розташована у Львівській області А покуття це взагалі маленька частина франківщини😁
@СвітольдаОльшанська
Жыл бұрын
Сумщина (і частина Полтавщини ) колись звалась Вишнивеччиною, бо була власністю князів Вишневецьких!!! А Полтавщина належала Глинським, а на півночі була а складі Давньоруського Переяславського князівства.!
@mazdavorot
Жыл бұрын
Луганська область + Донецьку, Сумську, Чернігівську та Харківську треба об'єднатимі назвати Тутвамдадутпіздивська область.
@Bohowit
Жыл бұрын
Дякую, продристався, автор немов художник "я так бачу" і називає як попало. Історію українських земель знає настільки поверхнево, що просто сором, розумію, що всякі ради з перейменування комуністичних назв користуються десь такоюж ідіотською логікою. Не дай боже вам влади до рук.
@lemonnia7577
Жыл бұрын
Ти серйозно? Якщо ти про те, як він у кінці відео давав альтернативні назви для українських областей, то він це робив по приколу!!!, не в серйоз!!! Пофантазувати не можна, чи що?
@Htosb.Kto-to
Жыл бұрын
@@lemonnia7577ще автор давав назви областям з доволі логічною, географічною та історичною точкою зору. Нічого
@sergius9246
Жыл бұрын
Я ніколи так не називав, жодного разу в житті. Не поєднував назви міст з областями, а вчив все одразу
@aslanchik.229
Жыл бұрын
4:43 не вибачу
@tirilo555
Жыл бұрын
Ну як корінний волиняка хочу дещо уточнити щодо мого регіону. Коли автор каже, що Рівненська обл то Волинь, але трохи не дуже, бо там є ще Полісся, то це ніби й так, Полісся там таки є. Але воно є і в Волинській обл, і в Житомирській, і в Київвській з Чернігівською. Бо Полісся в нас, як відомо, є західне та східне, або Волинське Полісся, Києвське Полісся та Чернігівське полісся. Ну власне Волинь, як історико - культурний регіон, це не лише нинішні Волинська та Рівненська обл., але й частина Житомирської (Новоград Волинський там чомусь), північ Тернопільської та Хмельницької і місцями Львівської областей. Плюс втрачені землі Берестейщини і кавалок землі в Польщі.
@ivan-rr9dk
Жыл бұрын
Мені як жителю Закарпаття назва Закарпаття недуже подобається. Це назва від мадярів і більшовиків. І дивлячись з мого географічного положення за карпатами вся Україна а не Закарпаття. Булоб краще Підкарпатьська або Карпато-Руська
@enyakrause9194
5 ай бұрын
Судячи з того, що у 1938-1939 роках була саме Карпатська Україна, то кращій варіант це Карпатська область, от тільки замість областей зробити - землі, то і будемо мати назву - Карпатська земля.
Пікірлер: 508