Άλλο ένα εξαιρετικό βίντεο. Δυστυχώς όμως η ημιμάθεια και το πόσο εθελοτυφλούν κάποιοι στα σχόλια ξεπερνάει κάθε λογική. Αλλά είναι λογικό όταν αρέσκονται να οδηγούν αυτοκίνητα με τιμόνια που δεν παρέχουν καμία πληροφόρηση και κιβώτια ταχυτήτων που 'όταν τα αγοράζεις θυμίζουν αυτοκίνητα δεκαετίας, ενώ όταν μπαίνουν σε στροφή τα αυτοκίνητα γέρνουν σας αγροτικά. Παρόλα αυτά γκρινιάζουν για την διαφορά των 2 δευτερολέπτων στα 0-100, η οποία στο μοντέλο του mazda 2 με τα 115 άλογα εκμηδενίζεται( ίσα ίσα είναι και πιο γρήγορο από τα περισσότερα της κατηγορίας), ενώ παράλληλα εκθειάζουν το yaris με την λιγότερη ροπή και τα 100kg παραπάνω. Σε δυο πράγματα μόνο θα συμφωνήσω και αυτά είναι ότι ο αποθηκευτικός χώρος είναι ΠΟΛΥ μικρός και ότι το αυτόματο κιβώτιο δεν αξίζει καθώς χανεiς την εξαιρετική αίσθηση του μηχανικού ενώ αυξάνει την κατανάλωση κατά 1 λίτρο ανα 100km. Συνέχισε την εξαιρετική δουλειά.
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Ε κάποιοι δουλεύουν σε άλλες αντιπροσωπείες, κάποιοι απλά έχουν άλλη μάρκα και θέλουν να νιώσουν καλύτερα για την επιλογή τους, κλπ κλπ.... Έτσι είναι το ίντερνετ. Πραγματικά το Μάνζτα 2 είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο σουπερμίνι, η καλύτερη σχέση τιμής/ποιότητας και σίγουρα ιδανική επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα. Όποιος του επιτίθεται πραγματικά δε ξέρει τι του γίνεται ή έχει συμφέροντα....
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Έτσι είναι φίλε μου, προσωπικά, σκέφτεσαι σωστά
@panagiotisskontzos2082
2 жыл бұрын
Έψαξα πολύ τα θέμα μικρών αυτοκινήτων τελευταία, μέχρι να καταλήξω στο mazda 2. Αυτό που παρατήρησα είναι φθηνές κατασκευές, μέσα και έξω που δεν θυμίζουν καν αυτοκίνητα 10ετιας, είναι χειρότερα. Λείπουν ακόμα και οι υφασμάτινες επενδύσεις στις πόρτες. Μικροί κινητήρες που υπόσχονται πολλά, για μένα ξεκάθαρα θέμα μείωσης του κόστους κατασκευής και ο Θεός βοηθός σε αυτούς που θέλουν να κρατήσουν το αμάξι αρκετά χρόνια. Περί mazda τώρα, πολύ καλή κατασκευή εσωτερικού και εξωτερικού, ποιοτικά υλικά παντού. Ανοίγοντας το καπό παρατηρείς ένα χώρο κίνητρα με απόλυτη τάξη και γεμίζει το μάτι σου. Στον δρόμο στις 3.000 στροφές το αμάξι φυσάει για την κατηγορία του, το τιμόνι λίγο πιο βαρύ από αλλα, αλλά κόβει με φοβερή ακρίβεια, το αμάξι είναι βεντούζα στον δρόμο και σου δίνει σιγουριά στις στροφές. Τώρα από εκεί και πέρα είναι και θέμα γούστου και οικονομικό. Προσωπικά έκανα την υπέρβαση να φύγω από τα ευρωπαϊκά ως κάτοχος ευρωπαϊκού γιατί νομίζω ότι πλέον πουλάνε ακριβά και ρίχνουν την ποιότητα σε όλους τους τομείς.
@lebronzejames5157
2 жыл бұрын
Εξαιρετική επιλογή, καλοτάξιδο.
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Τη καλύτερη επιλογή έκανες.... Οι ευρωπαίοι πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Τα γερμανικά πολύ καλά, αλλά ακριβά στην απόκτηση και τη συντήρηση τόσο που παίρνεις 2-3 μάζντα με τα ίδια λεφτά....
@svdesign8824
Жыл бұрын
Σωστός
@sarant1satt683
2 ай бұрын
Ειναι mild hybrid?
@antonismz3
2 жыл бұрын
Το αγοραζεις και το παντρευεσαι.... Τελος!!! Γνησιος Ιαπωνας!! Οχι γιαπωνεζικο αλα τουρκα ή αλα england .Συγχαρητηρια Γιαννη
@BABS24112
2 жыл бұрын
Καλησπέρα Γιάννη.. υπερπλήρης η παρουσίαση σου όπως πάντα...Ήθελα να ρωτήσω,το καινούργιο Mazda 3 το κοφτό (είναι και το αγαπημένο μου), υπάρχει κάποια στιγμή να το τεσταρεις;
@trcoff
2 жыл бұрын
Άγνωστο (προς το παρόν) αν θα δούμε και Mazda3 κάποια στιγμή...
@PeriklhsB
2 жыл бұрын
Καλησπέρα Γιάννη, ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει πιθανότητα να δούμε κάποιο αγροτικό pick up
@trcoff
2 жыл бұрын
Προς το παρόν όχι. Στο μέλλον πιθανά θα δούμε κάτι, αλλά ακόμα δεν μπορώ να γνωρίζω πότε και τι.
@SKO49
2 жыл бұрын
Έτυχε να οδηγήσω για κάποιες μέρες το Mazda 2 πριν κάνα μήνα, πολύ άνετο για πόλη (αυτόματο), είχε τις επιταχύνσεις του για προσπέραση και αυτοκινητόδρομο (ικανοποιητικότατες για την κατηγορία και τα άλογα του). Τα αρνητικά ήταν ο χώρος φόρτωσης, καθώς χρειάστηκε να φορτώσω κάποια πράγματα που θα χωρούσαν άνετα σε ένα polo, ενώ στο 2 τα έβαλα στα πίσω καθίσματα και επίσης προσωπική άποψη δεν με βόλεψε το infotainment (σε σύγκριση με των vw και jeep) που έχω συνηθίσει. Γιάννη έχω μια ερώτηση σχετικά με το νέο υβριδικό. Καταργείται το Yaris (λόγω Yaris cross) και μεταφέρεται το μοντέλο στη Mazda; Θα συνυπάρχουν και θα πωλούνται παράλληλα και αν ναι τι διάφορες θα έχουν στην τιμή, κινητήρα κλπ;
@trcoff
2 жыл бұрын
Το Toyota Yaris Hybrid παραμένει κανονικά στην αγορά, όπως και το Mazda2 όπως το βλέπουμε σε αυτό το βίντεο. Απλά το re-badged Yaris διατίθεται ταυτόχρονα ΚΑΙ ως Mazda2 Hybrid σε παραπλήσιες (λίγο χαμηλότερες) τιμές από το Yaris Hybrid.
@apostoloszacharoudis3667
2 жыл бұрын
Αλλο ενα ωραιο βιντεακι Γιάννη. Εχω την εντύπωση πως ολα τα mazda 2 σου εδιναν και σου δινουν την αισθηση πως εισαι μια κατηγορια επανω. Μου αρεσε το σχόλιο σου στο 11:03 και φυσικά συμφωνω.
@jimysalonika
2 жыл бұрын
Και πάνω που ήθελα να γράψω "Φίλε, κάνε και ένα ακόμη βιντεο για το Mazda2 Homura Edition", βλεπω το βίντεο και αισθάνομαι "δικαίωση" χαχαχα..... Λοιπόν....κάτοχος του Mazda 2 1.5 e-Skyactiv G90 HOMURA M-HYBRID από τον Απρίλιο '22. Μια παρατήρηση Γιάννη, δε ξέρω αν αναφερόσουν στην full hybrid έκδοση αλλα η m-hybrid που εχω είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι και με 6αρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο τίμησα με τα €€ μου (17.000 για την ιστορία)....εργοστασιακή μεικτή 4,7λτ/100km πέρα για πέρα αληθινή , εγω παιζω γυρω στο 5. Παίδες, το αμάξι ειναι ισως το πιο πλήρες ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο εκεί έξω - θα μου πεις, σιγά και πόσα βγαίνουν πια - , τόσο μηχανικά όσο και σε θέμα τεχνολογίας/εξοπλισμού, αυθεντική τζαπανίλα!. Αλλά πραγματικά πρέπει να ξέρεις τι ζητάς και τι θέλεις από ενα αμάξι....δεν εχει νόημα να λες "α πατάτα ειναι, σιγα την ατμόσφαιρα με τόσα τούρμπο εκει εξω κλπ". Κορυφαία ποιόητα σαλονιού, συναρμογής (θυμιζει ανώτερη κατηγορία), παρα πολύ σβέλτο και άμεσο εντός και εκτός πόλης. Στα 4500χλμ που εκανα μεχρι τωρα, τα 1500 χονδρικά εντός πολης και τα αλλα σε αυτοκινητοδρομο (Εγνατία - Νέα Όδο) έχω να πω οτι κυριολεκτικά ΔΕ ΜΑΣΑΕΙ πουθενα ουτε οταν το φόρτωσα τέρμα μεχρι τα μπουνια, πηγαινε τρένο. Οι τεχνολογίες που εχει, μου δημιούργησαν αίσθημα πληρότητας που δεν το περίμενα, δεν έχει νόημα να τις απαριθμήσω - ένα απλό googlάρισμα και μπορεί κάποιος να τις διαβασει αναλυτικά. Κυριολεκτικά, από τα πιο FUN TO DRIVE, όπως ειχες πει στο παλιότερο βίντεο...
@manosbtrdm9381
Жыл бұрын
Μια ερωτηση... και συγνωμη για το γελοιο της αλλα για μενα ειναι αναγκη.. αναδιπλωμενους ηλεκτρικους καθρεφτες εχει?
@jimysalonika
Жыл бұрын
@@manosbtrdm9381 …μόνο στην έκδοση Evolution, απ όσο θυμάμαι, κ στην οποία η τιμή ξεφεύγει 21k ++ …γούστα είναι αυτά, και το ποσό σημαντικό είναι για τον καθένα είναι υποκειμενικό…
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
@@manosbtrdm9381 το δικό μου 2αρι του 2008 έχει στάνταρ 😅
@ΔημητρηςΡαπτης-ζ6χ
2 жыл бұрын
Καλησπέρα Γιάννη ήθελα να ρωτήσω πότε βγαίνει το Mazda cx 60 και αν θα το δούμε;
@eloy7548
2 жыл бұрын
Το υποβραχιονιο που αναφερεται ως μειον υπαρχει σαν αξεσουαρ με τοποθετηση απο την αντιπροσωπεια νομιζω στα 250eu,επισης υπαρχει και σαν aftermarket με κατω απο 100ευ
@danielesalvigni
Жыл бұрын
Hello FOlk...is this Mazda with AUtomatic gearbox reliable? How is it the consumption in the city? on short trip (8/10 km??)
@kostas4432
2 жыл бұрын
Καλησπέρα,όπως πάντα εκπληκτική παρουσίαση.Ο κινητήρας E-Skyactive G με τα 115 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο δε θα ήταν λίγο πιο ενδιαφέρον?Κοστίζει μόλις 22χιλιάδες και νομίζω έχεις ένα ολοκληρωμένο και πιο ενδιαφέρον πακέτο.
@teohondaep3
2 жыл бұрын
22.000 για το mazda 2? όντως κάνει τόσο?και το 2009 επερνες το civic full extra με 26.000 και το 2008 το focus chia με 18.000.τι κατάντια είναι αυτή
@Venakis1
2 жыл бұрын
@@teohondaep3 Δεν είναι θέμα της Mazda, οι τιμές γενικά έχουν ξεφύγει. Skoda Fabia αυτόματο από 22.000, VW Polo βάλε κάτι παραπάνω, TOYOTA Yaris και αυτό παίζει στα 21-22.000.
@stevel3788
2 жыл бұрын
22.200€ αγοραζαμε το 2019 Fiesta ST (St2) με 200hp και τωρα περνεις το mazdaki (που ειναι αξιολογο δε διαφωνω) με 115hp...βεβαια το ιδιο ισχυει για ολα τα super mini της κατηγοριας οπως και για το st-line fiesta πλεον, που πωλειται στα 21.500 με 1000αρη 125
@Venakis1
2 жыл бұрын
@@stevel3788 Τώρα είναι η χειρότερη περίοδος για αγορά αυτοκινήτου.
@eloy7548
2 жыл бұрын
@@stevel3788 Φιλε στο επισημο site της ford αν πας και ανοιξεις το pdf που λεει τιμοκαταλογος θα δεις οτι το fiesta st line 1.0 125ps και χειροκινητο εχει 25.290 και 27720 το αυτοματο,πλεον με τετοιες τιμες πρεπει να χεις λεφτα για πεταμα για να το αγορασεις.
@giorgos78
Жыл бұрын
για τις επιδόσεις χρησιμοποιούσες το σειριακό η το σπορ;
@trcoff
Жыл бұрын
Σε ΟΛΕΣ τις μετρήσεις, όλα τα αυτοκίνητα είναι γυρισμένα σε σπορ πρόγραμμα (όπου υπάρχει) με αυτόματες αλλαγές βεβαίως στα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο.
@Warrior4Life91
2 жыл бұрын
Θα γίνει κάποιο review για το νέο skoda fabia?
@dimitrioskatsaris4006
Жыл бұрын
Καλησπερα και σε ευχαριστουμε για την δουλεια και προσπαθεια σου. Ποσο πιθανο ειναι να δοκιμασεις προσεχως, το CX-5; απο πλευρας τιμης ειναι πλεον εξαιρετικα ανταγωνιστικο.!
@trcoff
Жыл бұрын
Πρόσφατα το μοντέλο ανανεώθηκε διακριτικά. Θα το προσπαθήσω γι αυτό το ανανεωμένο μοντέλο του 2023.
@astalavista70
2 жыл бұрын
Γιάννη υπάρχει περίπτωση να κάνεις τέστ το swift sport 1,4? Ευχαριστώ
@Xrismit21
2 жыл бұрын
Καλησπέρα υπάρχει κάποια περίπτωση να κάνεις το honda hrv?
@johnstrak77
2 жыл бұрын
Κάνε μια σε παρακαλώ για το νέο Ibiza fr με τα 110 να μας πεις την γνώμη σου θέλω να το αγοράσω
@kwstaspagkratis2533
2 жыл бұрын
Αυτού του είδους αυτοκίνητα μου αρέσουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες!! Αυτοκίνητο μία ζωής οποιος μπορεί να το πάρει Έχει κάνει πραγματικά όχι Μόνο μία καλή επιλογή αλλά 10 !!!!
@giorgosbebelekos7256
2 жыл бұрын
Γειά σου φίλε Γιάννη.Οπως πάντα πολύ καλή η παρουσίαση και η περιγραφή σου.Συμφωνοι και με το σύστημα διεύθυνσης και την οδική συμπεριφορά και το made in Japan.Αλλα ρε φίλε εν ετοι 2022/ 1500cc/ 75hp? Ημαρτον ρε φίλε... Να είσαι καλά
@trcoff
2 жыл бұрын
Ευχαριστω πολύ! Να θυμίσω ότι άλλες μάρκες έχουν πολύ πιο αδύναμους κινητήρες στα entry level supermini τους.
@giorgosbebelekos7256
2 жыл бұрын
Σύμφωνοι Αλλα όχι στα 1500cc
@Def13.
2 жыл бұрын
@@trcoff πες ένα με κινητήρα πάνω από 1200 κυβικά κ λιγότερους ίππους από 90...
@Ioulianos94.
2 жыл бұрын
Θα κανείς βίντεο με το Kia Sportage?
@johnakoakh
2 жыл бұрын
εχω το μαζντα 2 του 2016 εδω και 1 χρονο σχεδων το πηρα απο εξω και ειναι το m- hybrid με 115 αγολα 6 αρι και παιδια μεσα στην πολ εχω περιπου 5.9 -6 το πολυ και εκτσω περιπου 5.2 αν δουλευεις καλα το hibryd. απο εξωπλσμο ειναι αυτο που λεει οτι εχει πρα πολυ καλα πραγμματα και ποιοτικα.πντως γι αθηνα ειναι παρα πολυ καλο!
@thanosvanis2867
2 жыл бұрын
Το hybrid 2 που μοιάζει με Yaris έχει έρθει Ελλάδα;
@johnakoakh
2 жыл бұрын
ναι
@Shinovatis
2 жыл бұрын
Ακόμα μία ωραία παρουσίαση Γιάννη. Οι τιμές έχουν ξεφύγει εντελώς. Το 2018 πήρα το suzuki swift 1000 κυβικά και 110 άλογα με 14000 ευρώ και το 2022 έχει 17500ευρώ και μάλιστα το GLX με 85 άλογα...
@ΠαναγιώτηςΔημητρακοπουλος-ε9ζ
2 жыл бұрын
Και αντί η suzuki να δουλέψει πάνω στο μοτέρ σου, κ να πιάσει τους ρύπους , αποφάσισε απλά να ..τον μην τον βάζει στο Swift.Οπως κ με το Jimny,δεν πιάνει τους ρύπους ο 1.5, no problem σταματάμε να το πουλάμε στην Ε.Ε. Λογική suzuki..
@Shinovatis
2 жыл бұрын
@@ΠαναγιώτηςΔημητρακοπουλος-ε9ζ Ακριβώς αυτό...Το ότι έκοψε τον 1000ρι κινητήρα δεν το κατάλαβα ποτέ. Στην αρχή νόμιζα ότι ίσως να τους έβγαλε προβλήματα αλλά δεν...
@g18210
2 жыл бұрын
Mia ερώτηση , βγαινει με 90 άλογα κ μηχανικο σασμάν ;
@jimysalonika
2 жыл бұрын
ναι, βεβαίως βγαίνει...είναι η έκδοση που έχω τσιμπήσει εγω με 6αρι χειροκίνητο m-hybrid 😁😁
@johnakoakh
2 жыл бұрын
@@jimysalonika χρονολογια;
@jimysalonika
2 жыл бұрын
@@johnakoakh Το τελευταίο μοντέλο, ακριβως αυτο που δειχνει ο Γιαννης στο βίντεο, Απριλιο '22 το πήρα
@johnakoakh
2 жыл бұрын
@@jimysalonika καταλβα επειδη εγω εχω του 2016 m hybrid
@fotispikoulas3885
Жыл бұрын
@@jimysalonika καλησπέρα, είσαι ευχαριστημένος, τί κατανάλωση εχει στην πόλη; κόστος service? Και ότι άλλες πληροφορίες ευπρόσδεκτες! Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
@apollonios6574
2 жыл бұрын
Γιάννη πραγματικά εσύ πρέπει να πας πολύ μπροστά κάνεις την καλύτερη δουλειά στην Ελλάδα όσο αφορά την παρουσίαση αυτοκινήτων και είσαι πολύ συμπαθητικός αλλά και βορειοελλαδιτης.
@CoreCpm
2 жыл бұрын
Γιατι να μη βγαίνει και σε εκεινο το καταπληκτικό πρασινακι που έβγαινε η 2η γενια του 2007 😪
@HappyAlexandros
2 жыл бұрын
torque converter? With how many gears?
@makispps
2 жыл бұрын
Torque converter, 6 gears. You can hear it in the video.
@HappyAlexandros
2 жыл бұрын
@@makispps The only torque converter in its class?
@makispps
2 жыл бұрын
@@HappyAlexandros I believe only this and upcoming Citroen C3 have torque converter. The rest are DCT/CVT
@georgiosserraios4060
2 жыл бұрын
Ότι καλύτερο και πιο όμορφο για την Ελληνική αγορά... Μπράβο Γιάννη Για Τα Υπέροχα Βίντεο Που Κάνεις 😉👌👌
@randomgreekstranger3456
2 жыл бұрын
Μια ωραία ξεχωριστή επιλογή για αυτή τη κατηγορία! Με ιαπωνική εγγύηση.Οσο για τις τιμές, ακριβό, όπως και όλα ,που έχουν ξεφύγει γενικά δυστυχώς.
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Συμφωνώ, δεν είναι καθόλου δίκαιες.
@monahikosglaros626
Жыл бұрын
Ξέρει κανείς γιατί το Mazda 2 sedan δεν πωλείται στην Ελλάδα ;
@trcoff
11 ай бұрын
Γιατί εξαρχής απευθύνεται σε διαφορετικές αγορές από την ελληνική και ευρωπαϊκή...
@giorgiorousso
2 жыл бұрын
Πλέον δεν ακούω τραγούδια στο youtube.. λεω "Α.. για να το δω ένα ακόμα βιντεάκι του Γιάννη" :D
@ΚωστντινοσΚωστακησ
2 жыл бұрын
Τέλεια παρουσίαση και πάλι Γιάννη μπράβο σου πάντα είσαι respect..μήπως θα δούμε και κανένα mazda 6?θα το ήθελα πολύ αν μπορούσες
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Αγοράστε μοντέλο από οποιοδήποτε ιαπωνικό brand, αρκεί το πλαίσιο να αρχίζει με το γράμμα J... 🇯🇵
@reaisihtir
Жыл бұрын
το συγκεκριμένο, από τί αρχίζει;
@svdesign8824
Жыл бұрын
@@reaisihtir από j
@iliaskottis
Ай бұрын
Απο Ω 😂😂 @@reaisihtir
@estogianof
2 жыл бұрын
Πλέον ήρθε το καινούριο μοντέλο , γιατί βλέπουμε το παλιό ;
@trcoff
2 жыл бұрын
Το υβριδικό πωλείται παράλληλα με αυτό. Αυτό δεν είναι υβριδικο
@georgepontikas1975
2 жыл бұрын
Τα μπλουζάκια μόνο σε μαύρο υπάρχουν; Θα μπούνε στην παλέτα και άλλα χρώματα; Μπλε ή πορτοκαλί για παράδειγμα
@trcoff
2 жыл бұрын
Προς το παρόν μόνο μαυρο. Μελλοντικά και αλλά χρώματα/σχέδια
@serpentstavros
Ай бұрын
Πολύ ωραία παρουσίαση και ευχαριστούμε πολύ. Είμαι 28 χρονών κάτοχος honda civic vti έπειτα απο πολύ άγχος και σκέψη αν πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητο ( κάποια στιγμή πρέπει ) αποφάσισα μέσα σε μια εποχή με τρικυλινδρους turbo κινητηρες να παραγγείλω το mazda 2 6MT central line μιας και δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλεις πλέον κάποια άλλη έκδοση. Σε ένα μήνα απο τώρα δηλαδή περίπου τέλος 9/24 θα το παραλάβω. Ελπίζω να έκανα μια σωστή επιλογή.
@trcoff
Ай бұрын
Πολύ καλή επιλογή! Του λείπει η δύναμη, αλλά οδηγικά είναι εξαιρετικό.
@anastasiosparissis9997
2 жыл бұрын
Καλησπέρα σας, μια ερωτηση: το εξωτερικό χρώμα είναι το ceramic silver? Ευχαριστω πολυ!
@jimb6836
2 жыл бұрын
platinum quartz
@LastrawMusic
2 жыл бұрын
Vangelis και Blade Runner !
@Venakis1
2 жыл бұрын
Ωραία παρουσίαση, όμορφο αμαξάκι, το παρήγγειλε γνωστός μου με τις παλιές τιμές 17.000€ αυτόματο και το περιμένει το Νοέμβριο-Δεκέμβριο. Είναι πολύ καλύτερο οδηγικά με μηχανικό κιβώτιο και πιο οικονομικό. Όπως ανέφερες γενικά τα αρνητικά του είναι οι μικροί χώροι και τα θετικά η αξιοπιστία και η ευχάριστη οδήγηση.
Το γύρισμα αυτού του video έγινε τον Μάιο. Απλά τώρα δημοσιεύθηκε.
@ΡΩΣΟΣΜΑΓΟΣ-ν6σ
2 жыл бұрын
Νταξει κομπλέ αμαξάκι μουρατο και μοντέρνο.Ωραια παρουσίαση
@petrostsinos9524
2 жыл бұрын
Γιάννη το γιαρις είναι πιο ευρύχωρο;
@Venakis1
2 жыл бұрын
Πάνω κάτω ίδιους χώρους έχουν.
@Angel_Stam
2 жыл бұрын
Γιάννη επειδή μπερδεύτηκα λυσε μου μια απορία. Το βίντεο το ανέβασες τον Αύγουστο αλλά όταν είπες τις τιμές είπες Μάιος του 2022 γιατί;;;
@trcoff
2 жыл бұрын
Είναι απλο! Το γύρισμα αυτού του βίντεο έγινε τον Μάιο και ο αρχικός σκοπός ήταν να βγει τότε. Αλλά τελικά ανέβηκε Αύγουστο.
@Theotsi7
2 жыл бұрын
Πολύ όμορφο αμάξι! Μάζντα 3 έχουμε στο πλάνο;
@ΜικηςΖεζας
2 жыл бұрын
Ομορφο; έχεις δει ποτέ άλφα ρομεο;
@g18210
2 жыл бұрын
@@ΜικηςΖεζας ναι πάνω σε οδική βοήθεια εχω δει
@ΜικηςΖεζας
2 жыл бұрын
@@g18210 τη δεκαετία του 80 μάλλον που ήσουν μικρός κ σου έδειχνε ο μπαμπάς σου χαλασμένες άλφα φορτωμένες σε οδική βοήθεια, έτσι σου έμεινε το κουσούρι κ εν έτει 2022 αναμασάς τις ίδιες χαζομάρες που έλεγαν πριν 40-50 χρόνια, κοινώς δεν έχεις τη στοιχειώδη ευφυΐα να καταλάβεις ότι η αξιοπιστία ανέβηκε κατακόρυφα κ μοιραία λόγω ανταγωνισμού, αλλιώς θα μας είχε αφήσει χρόνους η αλφα
@carmaniacgreece5219
2 жыл бұрын
@@ΜικηςΖεζας Στην express service εινι οντως οτι πιο ομορφο κυκλοφορει
@dimitris5831
2 жыл бұрын
@@ΜικηςΖεζας πραγματικά πάνω στην οδική βοήθεια είναι ότι πιο όμορφο έχω δει τα άλφα Ρομέο .
@ΣταυροςΜαγκλης
2 жыл бұрын
Ο καλύτερος με διάφορα μπράβο Γιάννη συνέχισε έτσι
@batboy179
2 жыл бұрын
Πολύ ωραίο! Θέλουμε βίντεο με Renault austral
@mariaaggelopoulou1950
2 жыл бұрын
Μου αρέσει πολύ το Mitsubishi eclipse cross
@DimitrisDallas
2 жыл бұрын
Υπάρχει περίπτωση η Honda να ξανακυκλοφορήσει τα μη ηλεκτρικά μοντέλα στην Ελλάδα, ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε ένα Civic; Ή έστω υβριδικά. Αλλιώς με ποιο θα θα το θεωρούσες ισάξιο ως προς τους χώρους και γενικά την ποιότητα; (με τιμή γύρω στα 25)
@trcoff
2 жыл бұрын
Σε αυτά τα χρήματα περίπου σε Honda είναι το υβριδικό Jazz. Με τιμή κοντά στα 25.000 πλέον Civic δεν υπάρχει αφού ξεκινά από 40.000€.
@Tsukuyomi8
2 жыл бұрын
Ακριβώς πιο πολύ συμφέρει i20N και Fiesta ST3
@maxcavalera2845
2 жыл бұрын
Καλησπέρα Γιάννη. Ψάχνω να κάνω τη πρώτη μου αγορά σε αυτοκίνητο ως νέος οδηγός (αυτόματο κιβώτιο υποχρεωτικά). Ποιό θα μου προτείνεις με βάση τη δική σου οδηγική εμπειρία σε κατανάλωση, το πώς είναι στο δρόμο κλπ..Το γιάρις το έχω αποκλείσει λόγω της μεγάλης αναμονής γύρω στο χρόνο και βάλε. Θα πρότεινες κάποιο 208, το κλιό, το τζαζ ή κάποιο άλλο; Ξαναλέω αυτόματο κιβώτιο, "μικρό αυτοκίνητο τέτοιο τύπου κι όχι aygo πχ. Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, συνέχισε τη καλή δουλειά.
@dv8160
2 жыл бұрын
Honda jazz μόνο
@maxcavalera2845
2 жыл бұрын
@@dv8160 το έχεις; Το αυτόματο; Μου κάθεται στο λαιμό το ότι κάνει 25 χιλιάρικα +
@dv8160
2 жыл бұрын
@@maxcavalera2845 πίστεψε με είναι Πάμφθηνο. Χώροι 3,5 λίτρα 8,9 sec τα 0-100 κ Honda
@maxcavalera2845
2 жыл бұрын
@@dv8160 δε το έχω δει το καινούργιο μοντέλο να κυκλοφορεί και φοβάμαι για ανταλλακτικά.. Μπορεί να ακούγεται λίγο χαζό, αλλά δε θέλω να τρέχω στη πρώτη στραβή χτύπα ξύλο. Πόσο καιρό το έχεις; Σου έχει βγάλει κάτι;
@dv8160
2 жыл бұрын
@@maxcavalera2845 Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά της αγοράς αυτή τη στιγμή και μετά από αυτό είναι το Γιάρις cross Ούτε σε 100 χρόνια δε βγάζουν πρόβλημα αυτά
@1975chemist
2 жыл бұрын
Έχω κολλήσει για κάποιο ανεξήγητο λόγο με το νέο Honda civic των 40k euro! Μήπως είμαι καθυστερημένος; Χρειάζομαι κάποιος να μου λύσει επειγόντως τα μαγια
@Odysseas18
2 жыл бұрын
Αν έχεις να δώσεις τόσα και το γουστάρεις τόσο πολύ πάρτο
@user-1922
2 жыл бұрын
Όταν το πάρεις να δεις πόσο θα κολλήσεις..
@angelpanathas8758
2 жыл бұрын
@@Odysseas18 μπαμπά μου, για πες μου τι ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ανάμεσα σε BMW 116i η TOYOTA CHR HYBRID?
@ΗλιαςΚεσανιδης
2 жыл бұрын
Έχεις πάθει hondiash είμαι παθών και εγώ χρόνια τώρα δεν ξέρω κατά πόσο γιατρεύεται
@Odysseas18
2 жыл бұрын
@@angelpanathas8758 bmw 116i φυσικά σε κάθε τομέα εκτός από την κατανάλωση...
@christosbazios52
2 жыл бұрын
γιατι δε φερνουν και το mazda 3 στα 1500cc;
@Panagiotis_Pap
2 жыл бұрын
Γιατί δεν καταργούν τον φόρο πολυτελείας στα 2.000 κυβικά επιτέλους;
@christosbazios52
2 жыл бұрын
@@Panagiotis_Pap ελα ντε!!!
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
@@Panagiotis_Pap Γιατί θέλουν να αγοράζεις γερμανογαλλικά και όχι γιαπωνέζικα ή αμερικάνικα..... Κανόνισαν οι γαλλογερμανοί στην ΕΕ να χαρατσώνει άσχημα τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες έτσι ώστε αυτοί να πουλάνε τουρμπάτα στους χαχόλους στην ΕΕ.... Στο εξωτερικό δε γουστάρουν τα τούρμπο γιατί έχουν μικρή αξιοπιστία και διάρκεια ζωής, κι έτσι οι ιάπωνες και οι αμερικάνοι δεν έχουν επενδύσει τόσο εκεί. Για αυτό πχ τογιότα/λέξους/μάζντα κλπ δε βάζουν τουρμπίνες παρά σπάνια.... Στην Ευρώπη οι γαλλογερμανοί χέστηκαν, καλύτερα να χαλάνε τα σαπάκια στα 10-15 χρόνια για να τα αλλάζουν οι χαχόλοι.....
@chrisfis903
2 жыл бұрын
Την ίδια απορία είχα σε αντιπροσωπεία της mazda χθες
@spinal88
2 жыл бұрын
Παρήγγειλα το αυτοκίνητο από το Μάρτιο την έκδοση homura αλλά με μηχανικό, δυστυχώς ακόμα το περιμένω. Όποιος δεν το έχει οδηγήσει δεν μπορεί να καταλάβει! Το αυτοκίνητο έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία δεν είναι για όλους. Τέλος να πω ότι εγώ παρήγγειλα υποβραχιόνιο από την επίσημη αντιπροσωπεία.
@Venakis1
2 жыл бұрын
Το μηχανικό Mazda 2 θεωρώ πως είναι πολύ ανώτερο από το αυτόματο, γενικά τα Mazda και κυρίως το Mazda 3 και το CX-30 είναι ότι καλύτερο με χειροκίνητο σασμάν. Ο λεβιές και τα κουμπώματα των ταχυτήτων δημιουργούν υπέροχη και διασκεδαστική οδήγηση σε συνδυασμό φυσικά με το πολύ καλό τιμόνι.
@ΝικολαςΚαλανδρανης
2 жыл бұрын
Αδιανόητο το χειροκίνητο
@jimysalonika
2 жыл бұрын
@@Venakis1 πραγματικά το χειροκίνητο ειναι ολα τα λεφτα, και παραδόξως πετυχαινει και χαμηλότερες τιμες καταναλωσης απ το auto...!
@jimysalonika
2 жыл бұрын
καλύ υπομονή φίλε, αξίζει η αναμονή.....και καλοτάξιδο 😎😁
@tzo918
2 жыл бұрын
Καλοταξιδο. Θα μπορούσατε να μου πείτε πού είναι η επίσημη αντιπροσωπεία; Είμαι ανάμεσα σε mazda 2 και swift. 🤔
@teliakos
2 жыл бұрын
καλησπερα το εχει η αδερφή μου το homura day one σε κόκκινο φοβερό αμαξι
@thymiosdem6394
2 жыл бұрын
Όλα αυτά μας λένε ότι δεν ενδείκνυται η εποχή σήμερα για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου Μετά τον κορονοιό οι τιμές έχουν ανέβει υπερβολικά οπότε αν ενδιαφέρεται κανείς ή θα πάει σε μεταχειρισμένο ή θα περιμένει να πέσουν στο μέλλον οι τιμές Υπό φυσιολογικές συνθήκες αυτό το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κάνει πάνω από 14 χιλιάρικα
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Βλέπεις ότι μέσα σε 10 έτη οι τιμές της μεσαίας κατηγορίας έδωσαν τη θέση τους σε αυτή των μίνι, καθόλου δίκαιο...
@x.kasiouris5503
10 ай бұрын
και τωρα το homura κανει 20k τo basic με τον 90hp 17 και
@spiroslitsas8494
9 ай бұрын
παρηγγειλα center line 1500 90hp με αυτοματο κιβωτιο 20.056 ευρω
@x.kasiouris5503
8 ай бұрын
@@spiroslitsas8494 εγώ πάνω κάτω κατέληξα στο ότι θα πάρω το ibiza tsi 95hp
@x.kasiouris5503
8 ай бұрын
@@spiroslitsas8494 μια χαρά ήταν το κανονικό κιβώτιο δεν άξιζε εμένα μου έκανε προσφορά πρόσφατα για center line με δώρο αισθητήρες οπισθοπορεις 1.5 90hp mild hybrid 16.900
@adonisadonoglou8941
2 жыл бұрын
συγχαρητήρια σε ακολουθώ και μα αρέσει που λες και τα καλα και τα κακα και κανεις και συγκρίσεις ,θα ήθελα εάν γίνετε στις δόκιμες που κανεις να δοκιμάζεις και τα ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας που έχουν πνέον όλα τα αυτοκίνητα ώστε να ξέρουμε εάν δουλεύουν και ποσο
@georges5026
2 жыл бұрын
Αφού αρχισες τα ιαπωνικά, suzuki swift hybrid πότε ;;;;
@andreasmikeou1181
2 жыл бұрын
Γιάννη θα κάνεις βίντεο με audi a4 cabrio?
@trcoff
2 жыл бұрын
Audi A4 δεν υπάρχει πλέον σε καινούριο. Εδώ βλεπουμε μόνο αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ως καινούρια.
@panagosmarkou197
2 жыл бұрын
toyota yaris ή mazda 2;;
@g18210
2 жыл бұрын
Μαζντα2
@St.Moritz121
2 жыл бұрын
Toyota ένα κλικ ποιο πάνω
@jimysalonika
2 жыл бұрын
η ποιότητα υλικών του mazda 2, ειναι κορυφαία για μένα....βρώμισε ο τόπος Yaris πια 😂😂 ( χιουμορ κάνω, φυσικά και πρέπει να τα δεις απο κοντά και τα 2 αμάξια ο,τι και να σου πει καποιος)
@St.Moritz121
2 жыл бұрын
@@jimysalonika Χα χα, βασικά δεν έχω ουτε το ένα ούτε το άλλο, έχω χιλιαράκι τρικύλινδρο το sirion Daihatsu και είναι κρίμα αυτή η εταιρεία που έφυγε από την Ευρώπη, τώρα στις 160000χιλ χιλιόμετρα το άλλαξα συμπλέκτη και πάνω του έμαθαν να οδηγούν δύο νέοι οδηγοί. Πραγματικά αξιόπιστο αυτοκινητάκι πόλεως
@panagosmarkou197
2 жыл бұрын
@@St.Moritz121 νομίζω πως η toyota υπερέχει σε κινητήρα πάντως και πιστεύω πως έχει διαφορα να παίρνεις 1.0L και άλλο να παίρνεις 1.5L
@athanasiosmaras8485
2 жыл бұрын
Mazda 2 hybrid ποτέ θα δούμε;
@constantineapostolides7837
2 жыл бұрын
Πάνε πάρε Toyota Yaris hybrid μόνο σήμα αλλάζει
@GregDotsis
2 жыл бұрын
Όποιος έχει οδηγήσει mazda ξέρει. Πραγματικά ο καλύτερος των Γιαπωνέζων σε αίσθηση.
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Έχω 7 χρόνια θέλω να αγοράσω το τρέχον μοντέλο αλλά δεν θέλω να αποχωριστώ το παλιότερο του 2008... ❤ Έχω να πω ότι τα Mazda "τα φοράς" που λέμε, δηλαδή... Είναι οδηγοκεντρικα τέρμα και βολεύεσαι αμέσως μέσα σε αυτά, επίσης έχουν κοφτερά και ακριβή τιμόνια, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αξιοπιστία, όμορφο σχεδιασμό, καλή συναρμογή, ασφάλεια, εεε το άλλο να πω.... Το ζω κάθε μέρα.
@billper220186
2 жыл бұрын
Κανε και ενα για mazda 3 sedan..
@Venakis1
2 жыл бұрын
Λατρεία!
@recycleman975
2 жыл бұрын
πολυ ωραια τα Mazda 2 ειδικα τα προηγουμενα μοντελλα πριν απ αυτο
@ioannis1303
2 жыл бұрын
Πολύ καλό βίντεο gg
@herculesvaf3367
2 жыл бұрын
mazda 2 homura με μηχανικο σαζμαν ΚΑΙ MADE IN JAPAN??? ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!
@svdesign8824
Жыл бұрын
mazdara japanara
@johnkotro4506
2 жыл бұрын
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, μακάρι να ήταν πιο προσιτό...
@dimitriostomatzidis301
2 жыл бұрын
Καλησπέρα Γιάννη θα δούμε μοντέλα της Genesis στην Ελλάδα π.χ GV70 ηGV80
@trcoff
2 жыл бұрын
Η Genesis δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Ευρώπη. Είναι για άλλες αγορές.
@ΣταθηςΜαραντος
2 жыл бұрын
Τα ηλεκτρικά της genesis σίγουρα θα έρθουν στην Ευρώπη
@w7class
2 жыл бұрын
@@trcoff χα χα, σαν να προσδοκάς gac trumchi!..
@McBeamer94
2 жыл бұрын
@@ΣταθηςΜαραντος To Genesis GV60 πάντως πωλείται στη Γερμανία και την Ελβετία.
@wildpride4805
2 жыл бұрын
Γιάννη φίλε μου, σε παρακαλώ κάνε ένα review το vitara strong hubrid
@georgemit5340
2 жыл бұрын
Μαπα αυτοκινητο, καιει μόλις 0,1 στα 100 λιγοτερο απο το mild hybrid και δε παει βημα.
@wildpride4805
2 жыл бұрын
Εσύ μην το περνεις!!!! Άλλοι ενδιαφέρονται
@georgemit5340
2 жыл бұрын
@@wildpride4805 *παίρνεις για να είμαστε σωστοί. Με γεια σου με χαρά σου!
@DrFroyd123
2 жыл бұрын
Αυτό με τους ίππους μεγάλη απάτη. Ειδικά στην ΤΟΥΟΤΑ όπου το μέγιστο είναι στις 6000 στροφές! Ποιός οδηγά στις 6000 στροφές; Κανείς
@vasilisserresg7
2 жыл бұрын
Σύμφωνω βασικά θεωρώ την Toyota μια από τις κορυφαίες εταιρίες αλλά ..... Ρε παιδιά το Corolla το οδήγησα με cvt μια αθλιότητα σε κάθε μικρό βιθυσμα του γκαζιου 5000rpm !!! Μόνο οικονομία τπτ παραπάνω
@stefanos8192
2 жыл бұрын
Όλα τα αυτοκίνητα έτσι είναι όλες η μηχανες των αυτοκινήτων
@Pvj9758
2 жыл бұрын
Αυτο που λες απάτη με τους ίππους και και το μέγιστο στις 6000 στροφές δεν το κατάλαβα.
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Τα τογιότα, όπως και τα μάζντα, είναι ατμοσφαιρικά. Είναι σχεδιασμένα να δουλεύουνε σε μεγαλύτερες στροφές. Εσύ κάτσε μα τα τούρμπο που σου δίνουν όλη τη ροπή στις 2-3 χιλιάδες στροφές και μετά ψοφάνε και ψάχνουν για ταχύτητες και πέρνα μετά από 10-15 χρόνια το πολύ για αλλαγή κινητήρα....
@vasilisserresg7
2 жыл бұрын
@@ΧρήστοςΔενέχεισημασία αυτό που είπες το σκέφτηκες πολύ??? Εσύ ξέρεις ένας θερμικός κινητήρας της Toyota που σβήνει και παίρνει αν 5 λεπτά πόσο θα πάει ?? Υπογράφεις κάπου?? Όταν αναφέρεται κάτι να βουτάτε την γλώσσα σας στον εγκέφαλο πρώτα 😉
@b.g.theprinceofrp.3906
Жыл бұрын
Έχω 116 ίππους. επιτάχυνση στα 100 km σε 10,2 δευτερόλεπτα.
@Tsukuyomi8
6 ай бұрын
Αργό δεν είναι λίγο ;
@sdaoulas
2 жыл бұрын
Γιάννη σχετικά με τις τιμές γιατί είπες Μάιος του 2022.
@trcoff
2 жыл бұрын
Γιατί τότε έγινε αυτό το video.
@tripper1789
2 жыл бұрын
Εκδόθηκε νέος τιμοκατάλογος, τον Ιούλιο 2022. Απλώς συμπεριέλαβαν το Mazda2 hybrid=yaris, χωρίς αλλαγές για το mazda2
@ΙΩΑΝΝΗΣΓΚΙΚΑΣ-ψ7λ
Жыл бұрын
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους σας !!! Γιατί πρέπει να προτιμήσει κανείς το mazda 2 και όχι ένα Yaris ; Ίσως η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου , το οποίο σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο του Yaris 1.3 mmt είναι καλύτερο για όποιον το επιλέξει . Αλλά ας τοποθετήσουν και πίσω δισκόφρενα εν έτη 2022
@ΙΩΑΝΝΗΣΛΑΝΤΖΟΥΝΗΣ
Жыл бұрын
Γιατί πολυ απλά το mazda 2 ειναι καθαρό made in 🇯🇵 και πολυ αξιόπιστο. Αντίθετα το yaris παράγεται στη Γαλλία και ενώ είναι ναι μεν όμορφο δεν θα βγει τόσο αξιοπιστο. Καλη χρονια και να ξέρεις αυτά τα λέω για καλο
@panagiotisskontzos2082
Жыл бұрын
Και όχι μόνο η αξιοπιστία. Όταν τα οδηγήσεις και τα δύο καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα ότι το mazda είναι με διαφορά ανώτερο. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος δεν θέλει βρίσκει πολλές δικαιολογίες για να στηρίξει το αντίθετο. Επίσης όλοι παρασύρονται από την διαφήμιση και πραγματικά υπάρχει κόσμος που αγοράζει το πρώτο του αμάξι με μόνο κριτήριο τις γνώμες των άλλων. Πρώτα οδηγείς δυναμικά και το τονίζω το δυναμικά όλα τα αμάξια που σε ενδιαφέρουν και έπειτα καταλήγεις τι σου αρέσει. Μια βόλτα γύρω από το κατάστημα για test drive δεν λέει τίποτα.
@ΙΩΑΝΝΗΣΛΑΝΤΖΟΥΝΗΣ
Жыл бұрын
@@panagiotisskontzos2082 σωστό και αυτό απλά εγώ προσωπικα ειμαι νέος οδηγός δεν έχω εμπειρία από αμάξια καινουργια οπότε αυτά Δε τα ξερω συμφωνώ όμως απόλυτα μαζί σου αλλά όταν είναι αμάξι ειναι made in Japan🇯🇵 σε συγκριση με ένα που δεν είναι είναι προφανες ποιο είναι το πιο αξιόπιστο καλή χρονιά φίλε με υγεία
@panagiotisskontzos2082
Жыл бұрын
Οι Ιάπωνες είναι όντως σοβαρός λαός και προσέχουν τι φτιάχνουν. Καλή χρονιά φίλε μου!!
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
@@panagiotisskontzos2082 χαίρομαι που διαβάζω σχόλια αξίας 👍
@aristos1984salonika
2 жыл бұрын
Mazda 3 hatsback η Mazda 3 sedan περιμένουν βίντεο please
@Tsukuyomi8
6 ай бұрын
Δυστυχώς δεν έχει το extra punch όπως θα είχε είχε ένα απλό turbo
@petrostsinos9524
2 жыл бұрын
Άντε ρε Γιάννη...! Που είσαι;!😄 Απολαυστικό βίντεο! Azda 2 Ένα μικρό για ταξίδια...... Αλλά όχι οικονομικό για την πόλη
@Epipoleomosxari
2 жыл бұрын
Το μηχανικό κιβώτιο είναι ένα από τα καλύτερα(από προσωπική εμπειρία) σε αυτήν την κατηγορία.
@MultiGregory76
2 жыл бұрын
εισαι ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο? η καταναλωση??
@Epipoleomosxari
2 жыл бұрын
@@MultiGregory76έχε πολύ καλή κατανάλωση (μέχρι και 4,0 λίτρα) και έρχεται με μπόλικα πράγματα στάνταρ το μόνο μειονέκτημα είναι ότι το πορτπαγκάζ είναι το πιο μικρό στην κατηγορία αλλά έχει αρκετό χώρο για αμάξι πόλης.
@argyrispapazoglou6286
2 жыл бұрын
Μπράβο Γιάννη.... Γιάννη ένα test drive να κάνεις κανένα ssangyong
@trcoff
2 жыл бұрын
Η SsangYong πλέον δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
@EasyTechnologyChannel1
2 жыл бұрын
Ώραιος φίλε!!!!!!
@georgemit5340
2 жыл бұрын
Όμορφο αλλά οι skyactive κινητήρες της mazda όλο τεχνολογία κι από αποτέλεσμα τα ίδια με τους συμβατικούς των άλλων εταιρειών. Ούτε στην ιπποδύναμη ξεχωρίζει ούτε στην κατανάλωση από ένα 1.400 corsa του 2005.
@lambgout
2 жыл бұрын
Συμφωνώ με τον φίλο
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Ούτε καν. Για τράβα ψάξε πόσο έκαιγαν τα κόρσα τότε και τι ίππους είχαν, και πόσο καίνε οι μάζντα σήμερα και τι ίππους βγάζουν.... Επειδή εγώ έτυχε και το είδα πρόσφατα το λέω... Δε ξέρεις τι σου γίνεται πραγματικά. Και για του λόγου το αληθές έψαξα τώρα στη βάση δεδομένων, το κόρσα το 3θυρο το 1.4 90 ίππων του 2005, έκαιγε συνδυαστικό κύκλο 5.9λ/100χλμ, και εκπομπές 142γρ/χλμ. Ο σκάιακτιβ-τζι ο απλός, χωρίς το ήπιο υβριδικό, στους 90 ίππους καίει 4.8λ/100χλμ, και εκπομπές 108γρ/χλμ.... Με το ήπιο υβριδικό ο ίδιος κινητήρας πέφτει στα 4.7λ/100χλμ και στα 107γρ/χλμ.... Τι έχεις να πεις τώρα που σου δίνω τα στοιχεία; Οι άλλες εταιρίες κανονικά είναι για κλείσιμο όταν τους κάνει πλάκα η Μάζντα με το 1/100 του κύκλου πωλήσεων....
@georgemit5340
2 жыл бұрын
@@ΧρήστοςΔενέχεισημασία Και να φανταστείς οτι ο 1.4 του corsa εχει εμφανιστει πολυ πολυ νωριτερα απο το 2005 που το ειχα παρει εγω. Δλδ πηρε 25 χρονια στη mazda να κατεβάσει την κατανάλωση 1 λιτρο;;;; χαχα σιγά τα ωα. Χιλιες φορες 1.000αρι τουρμπακι με 120 αλογα και 200Nm ροπη σε αυτη την κατηγορια και ασε το 2 να σε βλέπει με το κυαλι.
@georgemit5340
2 жыл бұрын
@@ΧρήστοςΔενέχεισημασία α και η μικτη του mazda 2 90 manual ειναι 5.3 και οχι 4.8 που αναφέρεις για να δικαιολογήσεις την παπατζα σου.
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Έχει ροπή ρε μάστορα... Πόσες φορές θα το πούμε. Εκεί είναι το ζουμί
@john.k1333
5 ай бұрын
The last Japan Mazda
@Def13.
2 жыл бұрын
2022 1500κυβικα 90 ίπποι....κάπου εκεί σταμάτησε κάθε συζήτηση. Επιδόσεις κ κινητήρες 2 δεκαετίες πίσω...
@DrFroyd123
2 жыл бұрын
Πολλοί προτιμούν το κλασσικό και δοκιμασμένο! Πόσοι ξέρουν να οδηγούν σωστά τα τούρμπο; Ούτε οι μισοί
@mythosim1031
2 жыл бұрын
Το αντίτιμο της απόλυτης αξιοπιστίας φίλε μου.Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.
@Def13.
2 жыл бұрын
@@mythosim1031 πάρε τότε αυτοκίνητο του 80 να έχεις αξιοπιστία...αυτά που λέτε τα πιστεύετε;ας βγάλει τότε η ferrari την καινούργια laferrari 8000κυβικα με 150αλογα να έχει φουλ αξιοπιστία....ρε τι πινετε;;;
@malvasia17
2 жыл бұрын
@@mythosim1031 δεν πάει έτσι. κάποτε οι Ιάπωνες έβγαζαν και πολλά άλογα και καινοτόμα μηχανικά σύνολα και αξιόπιστα.
@mythosim1031
2 жыл бұрын
@@malvasia17 Και τώρα βγάζουν,αν έχεις χρήματα τα παίρνεις.Αλλά δυστυχώς δεν βοηθάει ιδιαίτερα το φορολογικό καθεστώς.Η mazda πέραν του wankel δεν έβγαλε ποτέ πολλά άλογα,κάτω από 2.0cc.Κάτοχος mps 2.3.
@georgepapageorgiou103
2 жыл бұрын
Γιαπωνέζος κ' έναν ομμάτ
@ΔημητρηςΚαραγιωργος
2 жыл бұрын
Αυτοκινητο πολης ειναι μονο το Fiat Panda. Τα υπολοιπα δεν ειναι. Και εφ οσον δεν ειναι και κινουνται με ταχυτητες αυτοκινητοδρομου δεν μας λες και απο αεροδυναμικο συντελεστη τι γινεται μιας και μονο αυτο εχει σημασια? Το νεο FABIA ισχυριζεται οτι εχει τον καλυτερο της κατηγοριας...
@jimysalonika
2 жыл бұрын
το ο,τι έχει τον καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας, δεν το κανει αυτόματα και το πιο αεροδυναμικό 😉 ...αν και όντω φοβερό στην οδήγηση το νεο Fabia, επιτέλους.... από τη Mazda δεν ειχα δει επισήμως να ανακοινωνει συντελεστή οπισθέλκουσας (εκτός κι αν δεν το ειχα βρει καπου), αλλα σκέψου οτι εχει μετρηθεί στο 0,29 από τους ειδικούς που διατηρούν online βασεις δεδομενων με τεχνικά χαρακτηριστικά και μετρησεις.
@panayiotisnicolaou4607
2 жыл бұрын
κανε το rav4 2022
@giorgospetinarelis9096
2 жыл бұрын
Εντάξει, σίγουρα ποιοτικό, στιβαρό και ομορφούλικο αλλά αυτό που το χαρακτηρίζει, είναι κυρίως ο χαρακτήρας του ''εργαλείου''. ΔΕΝ θα το προτιμήσεις ούτε για το 0-100Km/h ούτε για το 80-120Km/h του με 4η του ούτε για τις τελικές του ούτε για τη συνολική του οικονομία, τα δυνατά φρένα ή τους χώρους του, αφού στο μηχανικό κομμάτι, αν εξαιρέσουμε την αρκετά ενδιαφέρουσα τεχνολογία SkyActive, πρόκειται για αμάξι που θα το πάρεις για να απολαύσεις μόνο το στρίψιμο και την αξιοπιστία σε μεγάλο βάθος χρόνου. Αν το πολυφορτώσεις ή κινηθείς σε μεγάλες ανηφοριές, η δύναμη και η οικονομία λόγω πολλών στροφών κινητήρα και κοντής μετάδοσης ελλείψει turbo σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σίγουρα θα σου λείψουν. Εδώ πάντως θα κάνω μια κρίσιμη επισήμανση. Αφού οι της MAZDA έφτασαν να καινοτομήσουν τόσο πολύ σε τεχνολογία καύσης κινητήρα αλλά και εμμονής σε ΜΗ ΧΡΗΣΗ TURBO, ας έριχναν στην εξέλιξη μια μεγαλύτερη έμφαση σε ακόμα χαμηλότερο ΒΑΡΟΣ, αφού αν ήταν γύρω στα 800-850Kg και τα όχι ευκαταφρόνητα 15Kg.m ροπής, θα ΠΕΤΟΥΣΕ με αυτό το μοτεράκι και θα ήταν οικονομικότερο. (Μη ξεχνάμε εξάλλου ότι σε αυτή τη κατηγορία, ακόμα προσφέρονται κάποιες λύσεις πολύ οικονομικών diesel. Όχι πια πολλές είναι αλήθεια)
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Τρίχες κατσαρές. Πριν 10-15 χρόνια όλοι 90 άλογα είχανε ακόμη και σε βαρύτερα αυτοκίνητα και μια χαρά πηγαίνανε. Ξαφνικά μάθατε όλοι με τα τούρμπο, όταν όμως θα πάρετε τους κινητήρες στο χέρι και θα θέλετε αντικατάσταση, τα ξαναλέμε....
@nickthegreekgreek156
Жыл бұрын
Πες τα ρε φίλε!... Αλλά άσε τον πολύ λαό στα τουρμπα, εδώ μιλάμε για ροπή και τράβηγμα έχω Mazda 2 2008 και ανεβαίνω με την 4 την κατεχακη πλήρης φόρτου οποία σχέση και να έχω με όποιο βάρος αυτό ανεβάζει... 86 ίπποι 1280 κυβικά!
@giorgospetinarelis9096
Жыл бұрын
@@nickthegreekgreek156 αυτά τα πρώτα Mazda 2 είχαν πολύ καλή αναλογία βάρους/ισχύος. Ουσιαστικά ήταν ανταγωνιστικά του Suzuki Swift 1.3 92Ηp, από το οποίο όμως είναι πιο όμορφα και πιο ποιοτικά μέσα
@Bosser5
2 жыл бұрын
Γιατί μοιάζει τόσο με το i20?
@Odysseas18
2 жыл бұрын
Καθόλου δεν μοιάζουν...Ίσως ελάχιστο στο μπροστά μέρος
@dimitris5831
2 жыл бұрын
Δεν μοιάζει καθόλου...μα καθόλου όμως με το i20..
@nmitakos
2 жыл бұрын
Like συνέπειας αν και δε μας ενδιαφέρει πολύ αυτό το αυτοκίνητο ;)
@statpal
2 жыл бұрын
Δόξα σοι ο Θεός, μας παρουσιάζεις κάτι φθηνό με μόνο ... 20Κ. Ν σαι καλά.
@ektorass1
2 жыл бұрын
Παρακαλω review t-roc 2022 favelift 1.0
@dimitriospapadopoulos1924
2 жыл бұрын
20.000 ευρώ και ταμπούρα πίσω είναι απαράδεκτος συνδυασμός!
@ΧρήστοςΔενέχεισημασία
2 жыл бұрын
Έχεις δει τι εξοπλισμό έχει; Έχεις δει και τι τιμές παίζουν γενικά στα καινούρια αυτοκίνητα; Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι, μπορείς να αφήσεις τα μπρέμπο στην άκρη, δε θα τα χρειαστείς....
@dimitriospapadopoulos1924
2 жыл бұрын
@@ΧρήστοςΔενέχεισημασία Ακριβώς για αυτό το λόγο είναι απαράδεκτο αυτοκίνητο αξίας 20.000 να έχει πίσω ταμπούρα! Επειδή τα αυτοκίνητα σήμερα είναι αδικαιολόγητα τόσο ακριβά για αυτά που προσφέρουν! Η αιτία,αναρωτήσου εσύ που γνωρίζεις και από φρένα!
@georgepapageorgiou103
2 жыл бұрын
Μην τα υποτιμούμε τα ταμπούρα. Πολλές φορές είναι πιο αξιόπιστα από δίσκους, και πιο οικονομικά για κίνηση εντός πόλης όπου το φρενάρισμα είναι πιο σύνηθες.
@dimitriospapadopoulos1924
2 жыл бұрын
@John Δεν τα λέω εγώ,οι ειδικοί τα λένε! Υπάρχει ποιοτική διαφορά στην πέδηση μεταξύ δίσκων και ταμπούρων (και διάφορα στην τιμή). Το θέμα όμως είναι να ζητάς πάντα περισσότερα γιατί πληρώνεις πολύ περισσότερα χρήματα! Δες τις τιμές των μέσων αυτοκινήτων σήμερα και πριν δέκα χρόνια! Γύρω στο 50% είναι η αύξησή τους.
@dimitriospapadopoulos1924
2 жыл бұрын
@@georgepapageorgiou103 Δεν το χρησιμοποιούν όλοι για κίνηση μέσα στην πόλη!
@ΕυσεβιαΝικα-ο1μ
2 ай бұрын
Mazda 3
@johnthegreek7356
2 жыл бұрын
Φαντάσου το με έναν τίμιο κινητήρα και μηχανικό κιβώτιο . Τότε το συζητάμε
@panagiwti_s
2 жыл бұрын
FORD FIESTA Ήρθε η ώρα να τι κάνεις είναι πανέμορφο και τραβάει τα βλέμματα
@nikospao1330
2 жыл бұрын
12,1 ,0-100 πολύ αργό για αυτή την τιμή.
@DrFroyd123
2 жыл бұрын
Έχω Γιαρις πρώτης γενιάς 1300 και δηλώνει επιδόσεις καλύτερες από τα περισσότερα μίνι του σήμερα. Περίεργα πράγματα
@manolistzanoudakis5819
2 жыл бұрын
Ωραίο αυτοκίνητο, εγγύηση η Mazda, αλλά δε καταλαβαίνω γιατί η μάρκα επιμένει σε τέτοιους κινητήρες που δεν έχουν πλέον κανένα αντίκτυπο στην Ευρωπαική αγορά! Και αντίστοιχα οι τιμές βέβαια που έχουν ξεφύγει, 15κ για την απλή έκδοση!
@lambgout
2 жыл бұрын
Οι Skyactive κινητήρες νομίζω ότι είναι Marketing απλά
@carmaniacgreece5219
2 жыл бұрын
Διαβασε πρωτα τι ειναι οι skyactive κινητηρες,ποσο προηγμενοι εναι ,και μετα ρωτα τον εαυτο σου στον καθρεπτη μηπως ειμαι βλακας?
@lambgout
2 жыл бұрын
Έχω διαβάσει τι εστί skyactive στα χαρτιά ως παλιός φανατικός της Mazda.
Пікірлер: 322