Ja som Slovák a milujem Český národ, aj Židovský... Ignorujte tie hoviadka, čo sa aj tu snažia provokovať a šíriť nenávisť. Tento dokument práve krásne ukazuje do akej zhovadilosti sa človek prepadne, ak tej šíriacej nenávisti podľahne.
@klokangeorge4005
Жыл бұрын
Ale,právě ta TRAGIKA, rozháranost a nepevnost našich kmenů, je Dobrá k tomu, abychom SE SEMKLI, a to bylo děláno po r.1945 celkem dobře - byť naivně&ideologicky( opravdu složitý je i polský,maď.nacionalismus, domácí fašisti) Za ČSSR se nikdo už stydět nemusel, armáda měla převzít moc už v Září 1968, a měla zůstat alternativní mocí KRIZOVOU podnes! Normalizace měla být pod taktovkou Armády, ne pod Vnitrem. Povinnost Sloužit Vlasti, měla být zachována! A mělo se opět usilovat o provázanost s P.Rusí! Proč asi TO Maďarsko činí, a Slovensko ne? Slováci jsou ZLOU příčinou rozpadu Republiky, a to násobně! A nekají se, naopak.Stávají se Nulou a mávátkem Světových Totalit, tentokrát opět té Washingtonské! Zapomeňte na Wilsona?? Masaryka,Štefánika,Legie? Fuj,ostuda,ostuda,ojeb všech!! A také: praktická neschopnost Prahy. Naposledy schopný byl Dr.Husák, ale jen do r.1986. Schopný Čalfa,se bohužel postavil proti Socialismu, a možnostem budovat dál Lidově demokraticky silné,národní zřízení....opět *korigované, v případě potřeby="náznaků rozpadu", armádou! Teď nemáme NIC, naprosto NIC. Ani Čech Slováka, a ani Slovák Čecha. Zmizte,i s těmi Špatnými, neuvěřitelnými Závěry, z období 2.rep.ČSR, a období (postBismarck)něm.expanze po r 1933. Vždyť teď v ČR,SR vládnou Němci,Američani a hnusné nadnár.korporace(škodící oběma národům, jsme zneužiti,vysáváni a odkopnutí v Totální Totalitě Vyčerpanosti a Špín všude okolo,a ve všem, na každém rohu, na každém kroku, v každém pohledu!)
@peterpobocek8214
11 ай бұрын
Nikdy never zberbe čo sa oháňa demokraciou .
@richardjakuba761
10 ай бұрын
Pravdu mas👍
@attilatasciko4817
9 ай бұрын
mh...< better say " i'm a czehslovak jew " -> Learn : Tora , Talmud , Tanok ! The 3 TTT ( 3 T'S ) . Etc...
@jurajkostolansky3803
3 ай бұрын
určite aj žid miluje teba..hh, hlavne americky
@monkeydisco1
2 жыл бұрын
Učitel na základní škole nám jednou vyprávěl při slabé chvilce, jak museli opouštět opevnění, nechat tam zbraně. Plakal a říkal, že tak moc chtěli bojovat...ale nemohli.
@milanwolfi7202
2 жыл бұрын
To je pravda litovali do konce života. Radši zemřít v boji než jako zlomený člověk
@WiliamWolker
10 ай бұрын
A malk pravdu.
@MarekPavlík-u9x
22 күн бұрын
Ale kdyby bojovali, česko buď nenoí, nebo ho obnovilo osn ale s nejistotou naší češtiny, buď by se vrátila, nebo ne
@prasavec0009
3 жыл бұрын
No šílený následky Mnichovský dohody, není to tak vzdálená historie a věděl jsem ze školy pomalu jen data. Svědectví a konkrétní osudy jsou mrazivé. Chudáci lidi. Člověk si toho dost uvědomí, až když má malé dítě. Smutný, ale hezký dokument - díky.
@klokangeorge4005
Жыл бұрын
??? Chceme jinak, co USA? Co Wilson? Rusko...CO LEGIOnáři?? Svoboda Němců v ČSR byla ignorována!nesměli volit ! ČSR se krizí '29 v USA stalo maximálně Ohroženo! Co tedy dělala moc oněch DESET let před rozbitím ČeskoSlovenska? Jakápak zmrzačená republika? Zmrzačili ji politici 1928-38! A možná už 1918-38, nedořešené vztahy s postRakouskoUh.! Což náhle šlo, po 1945(1943) Beneš.dekrety, nezákonně.JEN díky vlivu Sovětského svazu(a tedy s tichým souhlasem USA)
@klokangeorge4005
Жыл бұрын
Vůbec NIC hezkého! A Rozpad Československa se zas opakoval!??...1993! Úřednický,Pražský Nesmysl se rozpadl, čili nezbývalo než Slovanské Souněmectví, s autonomními Böhmen&Mähren, Slowakei&Rusí, kteří NEUHNOU, co se týče Slovanství.... jak to činili ,jak TO šlo!, byť byli všichni jistými lokaji Berlína(jakási ztráta komunikace, roztržení JE vždy nesmysl, a mocní toho využívají) Beran TO, bylo zajímavé!
@jozefmalik8443
16 күн бұрын
Práve preto podporujem denacifikáciu uKrajiny aj celej nacistickej 4. Ríše Bruselskej.
@batatbatat
3 жыл бұрын
Špičkový dokument o krátkom, no podstatnom období naších spoločných dejín, ktoré sa vo väčšine dokumentárnych filmov o danej dobe "odbije" pár minútami. Ďakujem veľmi pekne. Neskutočné, ide z toho strach a úzkosť. A pri pohľade na dnešné, žiaľ čoraz častejšie názory ľudí, sa natláča do úst otázka: "ideme si to vyskúšať znova, len v inom šate?" Verím, že nie... I keď...
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
Nezapoň že to jsou naše dějiny Slovenský Bratr nás Srabácky zdradil aby se zachránil před Maďarama a Nacistama
@batatbatat
3 жыл бұрын
@@tuzkovabaterka1177 srabácky zradil Vás (čechov), alebo Nás (čechoslovákov)? Treba si teda ujasniť či to boli teda Naše spoločné dejiny, alebo Vaše dejiny. Ak to boli Naše dejiny, tak nehovor o srabáctbe slovákov v situácii po Mníchove. Ale o rozbití Československa. Pretože pokiaľ viem, tak slovenská povstalecká armáda bola nazývaná Československý zbor a nie Slovenský. A nezabúdajme prosím ani na útok na Heydricha, kde opäť boli aj tí “srabáci”. Tak ťa poprosím ak to boli teda spoločné dejiny a ja tvrdím, že áno, tak nehovor o srabáctbe, ale o iredente. Neviem, či vieš, čo sa snažím tlmočiť. Ak nie, tak jednoducho to vysvetlím ešte raz. Slováci nikoho nezradili, ale Československo bolo potupne roztrhané. A nevram mi teraz o slovenskom štáte, pretože to nebol štát, ale satelit s jediným rozdielom, že my sme mali kvázi prezdenta a vy ste tam mali Háchu s protektorom za chrbtom. Alebo chceš povedať, že české zeme hrdinsky čelili okupantskej správe? Ja myslím, že nahovno to bolo tak v českej časti, ako aj na Slovensku. Skrátka z môjho pohľadu si nemáme čo historicky vyčítať, buďme radi, že je to za nami, stojme pri sebe, myslím, že si musíme navzájom pomáhať a poučme sa z týchto ohavností. Mám Vás rád a myslím, že aj keď už nie sme spolu, tak minimálne u nás (okrem blbcov) si uvedomujeme našu spoločnú blízkosť a osobne si neviem predstaviť, s kým iným ako s Vami hoši, by sme si mali byť bližší. Ja neviem ako to cítite Vy, ale úprimne je to skvelé mať Vás poblízku. A myslím to úplne Vážne... ahoj a pekný večer prajem
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
@@batatbatat ano jeden z Aktéru na H.H byl Slovák a dalši členové odboju byli také Slovácí .... Byli to i vaše Dějiny do dne kdý jste se Stali Satelitem 🙋 ale nic ti nevyčítám tak nebuď Hryzavej 🥱 jen řikám že Slovák se stejně Chtěl trhnout tyhle smutné události vám šli do ruky akorát .... Pak Přišel Rus ale vždy ste se cejtili Čechama Utlačovaný
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
@@batatbatat dál bych to neřešil ani jeden z nás nic z toho nezažil tak že to je jen hulákání do Tmy 🤣 btw na Slovensku mám Rodinu Nějaký Poprad , Bánska Bystrica :D
@jaroslavvido8937
3 жыл бұрын
@@tuzkovabaterka1177 veď ja som to riešiť nechcel, ale je veľmi neprijemné, keď ťa brácha volá srabákom a zradcom. A to jednak z toho dôvodu, že kolektívna vina “slováci zradili” a jednak, že snáď si nebudem vyhadzovať na oči veci, ktoré sú teraz tak akurát historickou skutočnosťou. A ja som s tým nezačal 😜. Kurva veď my sme premiešaní medzi sebou a budeme si vyčítať pravek... Serme na to . :) Na druhú stranu mám celkom rád, keď sa sem tam s kolegami od Vás na konferenčnom raute pripijeme a potom to začne... Vy fašouni... a nazdad Vy Švejkovia..., pinpong nadávok a potom všetci na záver a svorne per pazuch rumádzgajú za Československom. Čo by to bolo za rodinu, ak by sem tam aj hádka nestrhla. Len teraz ma trápi, že sa nedá v normálnom režime ku Vám, kôli korone. Rodinu z Prahy som nevidel viac ako rok, v Moste ešte dlhšie a do Brna už potrebujem nutne. Drž sa a pekný večer ešte raz.
@jardasejba1552
2 жыл бұрын
mnohokráte Děkuji
@martinasimankova2294
3 жыл бұрын
Kam až může vést nenávist člověka k člověku?.... K rozdělení obyvatel, vyvolávání válek vyššími mocnostmi, "mocnými nemocnými" 😁, mediální propaganda umlcujici lidi s odlišnými názory a kde je zdravý lidský rozum? Hlas Ducha národa? Historie se opakuje i dnes. Akorát dnes máme válku biologickou. Ovládnout lidi se jim podařilo protiepidemiologickymi nařízeními jejich vlastní vládou. Kam až to zajde, kde se to zastaví? A kdo?
@dechtickymiro
3 жыл бұрын
Hlas naroda nemusi byt vzdy soravny dnes to je vidno ked kopec magorov odmita civid ako nebezpecny vyrus a odmitaju sa ickovat ale ked kvoli tymto nezodpovednym magorom sa zatvaraju skoly ,podniky ,tak zacnu kricat neco o porusovani slibod.ale pritom su to prave oni co tu slibodu porusuju druhym ,svojou nezodpovednostov ja nevidim rozdil v strelbe na namesty a sirenim virusov .
@petranovak8490
16 күн бұрын
Odepisuju ti po třech letech, doufám, že už víš,co za hovado jsi byl ty!!Nechal jsi se mediálně podřídit, kterému co bylo všem proti lidskosti,byl jsi ty ta hyena a JÁ DOUFÁM ŽE MÁŠ ALESPOŇ 5 OČKOVÁNÍ.takže tva odpověď už nemůže existovat,nebo tvůj zdravotní stav ,je bolestný.UVĚDOMUJEŠ SI CO SE STALO!?TY 🐑🐑TUPÁ😡😡@@dechtickymiro
@pavelschonfeld5264
3 жыл бұрын
Smutne a velice poucne.
@petrk7455
3 жыл бұрын
ano, ale pro Vás s pro mně. co dál? psát dál nebudu stačí se podívat na parkoviště před obchody. lidskost a laskavost zmizela minimáln ze 70 procent.
@kamcakamcana4674
Жыл бұрын
co je na tom poucneho ? Autor place nad zradcem a zbabelcem ktery za sebou mel pripravenou a vyzbrojenou armadu. Uz prvni obraz dokumentu byl tragikomicky . Syrovy, Hacha, Vojcechovsky , Krejci atd zadny z nich nedokazal zbabelce Benese zastavit.
@janlampert5688
2 ай бұрын
Naozaj? Co sme Sa poucili dnes ? Dnes nie su to zidia ale Rusi. No ale mozno to nakoniec budu predsa len Zidia.
@stepanvencl186
3 жыл бұрын
Skvělý dokument o zdroji našich vlastností, které stále rezonují naší společností. Je to jen jedna část Pandořiny skříňky, temná, neslavná a ostudná. Něco málo jsme odčinili, něco přehlížíme a ke zbytku se nehlásíme. Byť účastníci jsou dávno mrtví, tak přesto byli a jsou našimi spoluobčany, ke kterým se stát a národ zachovaly tak macešsky. Jejich nevinné slzy skrápěla zem, jejich nářek vyplnil vzdušný prostor, krev se se zemí smísila a nakonec jen kosti v prachu zbyly. Žádný skutek čas nevrátí a způsobenou bolest již odčinit nelze. Připuštěním sami sobě, že naši prarodičé a praprarodičé podobné skutky schvalovali, nechali uskutečňovat nebo se jich dokonce účastnili je však osvobozující pro nás jejich potomky.
@ja_pocitacove_hry_nehraji69
3 жыл бұрын
ses naivka stli si myslis ze ti lidi byli nekym jinym nez jsme my, nebo kdokoliv jinej na tydle planete. Kdyz jde do tuhyho tak se z toho vzdy stane my a oni, tj neco jako perzekuce zidu se muze stat kdekoliv. Proto kdyz meli tu moznost tak si udelali vlastni stat, nikde jinde se nemuzou spolehnout na bezpeci ze strany statu kde ziji. bohuzel...
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
To není zdroj našich vlastností, tou je přesně to, co napsal Karel IV. Lenost a tupost.
@petrpetrik1003
Ай бұрын
Bohužel za Masaryka se Češi chovali k Němcům nevhodně a jak se říká karma je zdarma. Němci dokázali z Čechů, udělat pracovité a disciplinované lidi. Český národ je národ flákačů, vše obejít, a vše udělat nekvalitně. Češi jsou Slované, a Slované mají v krví neposlušnost. Bohužel dnes a v minulosti se Češi hodně kříži z Rusákama a z Ukrajincema a to je špatné špatné geny.
@petrpetrik2877
3 жыл бұрын
Jsem na 8:30 minutě dokumentu a vůbec se z toho necítím dobře, je to věc, která bolí i po tolika letech. Jsem narozený v tomhle století, ale soucítím s tou dobou strašně moc.
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Do 8:30a ještě dál je to jen lež.
@luvabe19111948
3 жыл бұрын
Narodil jsem se sice pár let po válce, dnes v důchodu. Je strašně málo lidí, kteří si dnes uvědomují, kdo byl hlavní příčinou nastalých problémů. Tragikomické je to, že v naší společnosti se stále více hovoří o tom, že Rusko je agresor ( tedy nikoliv fašistické Německo ). Dnes se hovoří o tom, že 2.sv. válku rozpoutali SPOLEČNĚ Hitler a Stalin - za pár let se bude říkat, že hlavní příčina byl Stalin a ještě později už nikdo nebude vědět nic podstatného. Jen že Rusko je největší agresor. Velice si vážím toho, že Vy - v tak mladém věku - máte vůbec zájem o tyto události. Bohužel - takové mládeže je dnes strašně málo......hlavním hitem je TIK ŤOK
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
@@luvabe19111948 Tragikomické, dědku, je to, že ty dodneška nevíš, že Německo nebylo fašistické, že to jsou pokyny z Moskvy ho tak nazývat. Bylo nacistické. Zkuste si přečíst Všechno bylo jinak od Suvorova, kdo začal druhou světovou válku, místo vašich pouček z Moskvy, co sem mladým tlápete. Ano, byl to váš vožď, Stalin. On sáhnul po zbrani jako první.
@luvabe19111948
3 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 Váš pokus mi tykat je typický pro člověka Vašich kvalit. Vy patříte mezi ty, kteří budou za pár let tvrdit, že Stalin napadl nebohé Německo a Němci se bránili hrdinně do posledního dechu. Norimberský proces zapřete taky - jak jinak. A každý kdo nechválí USA je asi komunista. Nastudujte si, co je to fašismus....
@libordanko7984
3 жыл бұрын
@@luvabe19111948 Pane Adam,Selič je tipická dezinformovaná kreatůra, která vždy zradí svůj lid,kamarády a celou svou rodinu. Pane Adam přeji vám pevné zdraví v této těžké koronavirové krizi a silnéhu ducha.
@luluzili8597
3 ай бұрын
Velmi dobry dokument
@martindvrk
3 жыл бұрын
velmi smutné a deprimující........
@fanda789
3 жыл бұрын
A přesto dnes naše mladý i starší holky utírají zadky těm,co v Sudetech hajlovali jak o závod.
@fanywatling4350
10 ай бұрын
jestliže si někdo myslí že máme kolem sebe nějaké přátelé tak se velice mýlí. proto bychom neměli slepě věřit a ani únii.
@weatoris
5 ай бұрын
A Ivane, už jsi mobilizoval?
@radekkavka6174
2 ай бұрын
Přesně tak
@janajaneckova4282
19 күн бұрын
@@weatoris??????
@JanJanovicius
3 күн бұрын
Jj, politika nezná přátele. Politika zná jenom spojence
@roubika
3 жыл бұрын
Vyborny dokument!
@jaga6343
3 жыл бұрын
bla,bla,..
@jirifuchs1147
Ай бұрын
Fantasticky objektivní dokument, jen jsem mnohé, coby velký zájemce o historii, vyslechl poprvé...- Český antisemitismus, poměry na Slovensku, tolik nespravedlností, to je otřesné.
@valeriabavkova2688
3 жыл бұрын
Dobrý dokument
@JakubSemoda
3 жыл бұрын
Veľmi zaujímavý dokument. Škoda, že sa nedá nájsť niečo, kde by bolo detajlne rozpísané, že ktoré dnešné okresy v Česku, na Slovensku a na Ukrajine patrili a nepatrili do druhej republiky. J
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Jak to že se to nedá najít? Co to tlápeš? Pět minut na Googlu.
@janabosi5559
2 жыл бұрын
Košice boli maďarské za Košicami začínalo Slovensko
@janakelnarova6820
2 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 je opravdu nutné odpovídat útokem? Ne každý zrovna umi vyhledávat například....
@stanislavselic9405
2 жыл бұрын
@@janakelnarova6820Cože? Četla jste jste ´jeho kyd? On nepíše nic o tom, že on neumí vyhledávat, máte problémy s psaným textem? On píše, že se to nedá najít. Proč děláte lemplovi advokáta?
@michalgabcan287
Жыл бұрын
Kto hlada, ten najde. Staci pohnut hlavou a zadkom. Trosku samostatnosti v dospelom veku a opatrnosti pri vyjadrovani v tom co sa da alebo neda. Nie je hanbou sa opytat, kde by sa clovek mohol dozvediet viac podrobnosti. Nikto nevie vsetko. Hanba je tvrdit, ze sa toto alebo tamto neda, v dnesnej dobe slobodneho pristupu k informaciam, ked presny opak je pravdou.
@petr6577
2 жыл бұрын
Co ten úvod??? To nás mají autoři za idioty? ,,Téměř nikdo nezná jméno Jan Syrový". Jinak dokument pěkný, ale ten úvod mě trošku rozčílil, protože generál Syrový je velmi známá osobnost.
@jozefmalik8443
16 күн бұрын
Havlova mládež o generálovi Syrovom nikdy nič nepočula, to v Sorosovych agentúrach nenacvičujú.
@MsKerimo
3 жыл бұрын
To by mě zajímalo, co to je za přes 120 kolaborantů a zrádců, co daly palec dolů.
@josefczajkowski5635
3 жыл бұрын
Dobrý dokument o Českoslovenku. Good it was so nice that dokument. I speek feu languages. Děkuji, thank you. Regards J. C.
@josefczajkowski5635
3 жыл бұрын
Komunismus a nacizmum Leninzmums. Marksizmus, jsou jen pouze blbost. Let me be free in the country.
@mareksykora779
3 жыл бұрын
@@josefczajkowski5635 No to možná jsou. Ale když přežiješ jako úplný chudák první světovou válku, pak tě srazí krize 1929-33, že skoro umřeš hlady a po tom všem tě zválcuje druhá světová, tak snadno uvěříš komunistům, že ty války a krize jsou logickým důsledkem nekonečného boje silných podnikatelských elit v těch státech. Že ti velcí fabrikanti mají pod palcem ty vlády v těch zemích a že ten konkurenční boj o zdroje surovin a o trhy, který přeroste až ve války tu bude pořád a tedy i ty války tu s tím kapitalismem budou pořád, úplně stejně jako i pravidelné vražedné krize z nadvýroby. To se pak nemůžete divit, že hodně lidí už takový kapitalismus, kdy každých deset let přijde nějaká pohroma, dál nechce, a že to v roce 1946 hned 1,5 milionu lidí hodí komunistům, kteří slibují, že si to lidi budou řídit sami společně, takže už nebudou trpět hlady za krizí a válek. Že nebudou ti bohatí, co ty krize v pohodě přežijí a chudí, kteří budou trpět, nebo přímo umřou.
@josefczajkowski5635
3 жыл бұрын
@@mareksykora779 víš hovno, za komunismu jsem to prošel.
@mareksykora779
3 жыл бұрын
@@josefczajkowski5635 Hele, o tom jak to viděli lidi hned po válce nemáš ani páru. To jsi byl ještě na houbách.
@evasamelova272
3 жыл бұрын
@Wilenko Ostry nemá to nič s boľševizmom toto bol hnusný fašizmus vieš čo si títo ľudia vtej dobe prežili nechcem to nikdy zažiť to bolo svinstvo
@exstazius
3 жыл бұрын
Please add subtitles
@evabartekova3482
9 ай бұрын
Fuj,hrůza, vidět to i když tu historii znám. Fanatismus a zlo. Utrpení lidí.😢
@CZpvmusic1
3 жыл бұрын
Tehdy Emil Hácha, dnes ministr Blatný. S lítostí mu přeji, aby byl k němu osud milosrdný...
@gerhardclages7872
3 жыл бұрын
Emil Hácha dělal co mohl, morálně i psychicky. Pak upadal fyzicky psychicky i mravně. Pan Beneš seho ale nezastal.
@polgardi
3 жыл бұрын
S tím souhlasím. Hácha je nedoceněný prezident. Svými činy zachránil spousty Čechů, za které se přimluvil, aby je nepopravili. Proto třeba "na oko" s Němci spolupracoval, výměnou za záchranu našich lidí. Čest jeho odvaze a památce..
@eddie4maiden
3 жыл бұрын
@@polgardi Také souhlasím s nedoceněním prezidenta Háchy. Nejsem si vůbec vůbec jistý kvalitami Edvarda Beneše. Úředník, který toho moc dobrého neprovedl. Člověk, který odstavil Štefánika na druhou kolej a v krizových situacích se vždy rozhodnul špatně a někdy i zbaběle. Ale to je jen můj názor, ktery osciluje od velkého státníka s ještě větší smůlou, až po člověka, který nikdy neměl být prezidentem. Jak to vidíte?
@jaga6343
3 жыл бұрын
@@gerhardclages7872 bla,bla,..
@gerhardclages7872
3 жыл бұрын
@@jaga6343 hehehe
@italkashejlordeska9332
10 ай бұрын
To jak ochotně a z vlastní vůle zavedli perzekuce proti vlastním občanům jiné národnosti odhaluje bestialitu Čechoslováků😢 Češi byli odjakživa něměčtí lokajové takže přirozený řád věcí🥺 úžásný dokument bravo autorům
@vladimirmodr8253
10 ай бұрын
Byli jsme ,i Ruští lokajové,můj otec říkal raději sto Němců,než jeden dementní Rus.Němci byli chytří,ale Rusi ,byli jako ,neandrtálci a taky Zločinci.
@andraskn315
3 жыл бұрын
Věroslav Frodl (32 min.) mal počas komárňanských rokovaní (október 1938) 10 rokov. V Slanci, kde sa narodil bol krvavý hraničný incident v decembri 1938, už po viedenskej arbitráži (teda s rokovaniami v októbri nemá nič spoločné). Použitie jeho výpovedi vytrhnutej z kontextu (keďže jeho výpoveď sa týka holokaustu), ako aj "mapy" po rozpadu Česko-Slovenska (jednoznačne po marci 1939), ohľadne tohto obdobia (Mníchov-rozpad) je propaganda a nie prameň, alebo ilustračný nástroj pre dokumentárny film.
@lubo_bi_m
3 жыл бұрын
Pochvala za chronologicke udaje a zhrnutie udalosti daneho obdobia. Bohuzial musim ostro kritizovat totalne klamlivu informaciu 21:19 kde sa uvadza, ze Slovensko nemalo po Mnichove prakticky ziadne uzemne straty. Pozrite si mapy z daneho obdobia a zistite, ze obrovska juzna cast Slovenska bola odstupena Madarom a na severe si nieco prisvojili Poliaci. Skoda, ze nasi zapadni bratia neustale prisposobuju historiu tak, aby boli pekni. A ini nech su ti zli. Podotykam, ze som v dokumente zastal na 22 minute, ocakavam neskor dalsie mylne informacie hlavne o Slovensku. Ale to nebudem komentovat, moja poznamka sa da objektivne odkontrolovat v historickych dokumentoch. Kedy sa dostaneme k skutocne neskreslujucim dokumentarnym filmom. Odpoviem si sam - asi nikdy...
@juveniapoprad6083
6 ай бұрын
Neskor to spominajuu, tieto uzemia nam zobrali az neskor - po viedenskej arbitrazi.
@vludane7812
11 ай бұрын
Germánský zmzdi😥
@branislavkonecny7215
3 жыл бұрын
Benesom pohrdam ale benesove zákony sa ukazali veľmi prospešné a historicky najvýznamnejšie rozhodnutie v dejinách cr.
@saiien2
3 жыл бұрын
Benešovi dekrety jsou dokumenty, které zaručují dnešnímu Českému státu jeho celistvost. Potomci sudetských němců by moc rádi reparace a vrácení majetků. Díky dekretům je to ale naštěstí nemožné.
@saiien2
3 жыл бұрын
@Wilenko Ostry Vyhnali jsme 3,5 milionu Němců ano. Měli jsme také vyhnat Maďary žijící na Slovensku. Na ty už bohužel nedošlo.
@janabosi5559
3 жыл бұрын
Prečo bohužiaľ žijeme z Maďarmi bez problémov mame spoločne dejiny
@Miglandc12
3 жыл бұрын
a historie se opakuje
@lenkasuldovska1093
3 жыл бұрын
Pravdivou
@annapetrash5093
10 ай бұрын
No je to smutne co se delo
@davidsuchanek7978
2 жыл бұрын
Dnes žijeme ve 13 republice.
@janrunarelbogen6638
Жыл бұрын
Z mapy druhé republiky, ještě více vyplývá jak to byl nesmyslný stát. 1:40 Hned blbost na začátku, inu československá myšlenka se nikdy neprosadila.
@Benjilastlies
2 жыл бұрын
Nemci,Nemci ! A čo taký lord Runciman ?
@kenas1049
Ай бұрын
Ja to rikam porad, ze Liberalismus je PEKLO!!! Me by zajimalo co dela v te dobe Moravec.
@vini5528
Ай бұрын
Je smutné, že ani jednou vetou ste nespomenuli odsunutie Slovákov z okupovaného južného Slovenska. Tejto časti našej histórie sa všetci vyhýbajú, ale odsunutí nemci, židia to je to pravé !
@miloslavstupavsky7414
3 жыл бұрын
Veľmi vydarený dokument. Za tých pár minút sa samozrejme nedalo všetko spomenúť.
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Hahaha, dobrá omluva pro polopravdy a zatajování. Říkám- li A, musím k tomu říct i B, které k tomu patří. Ne jít hned na C.
@josefsustek7669
3 жыл бұрын
Děkuji Sovětskému svazu za osvobození.
@matejdaubner5304
3 жыл бұрын
Sam tam odstahuj. Tam ti bude lepsie. A nam bez teba tiez.
@jandanko7874
3 жыл бұрын
Keby nás Rusi neoslobodili, nebolo by ani Čechov ani Slovákov !!!
@gerhardclages7872
3 жыл бұрын
to si strč kamsi, bolševiku
@gerhardclages7872
3 жыл бұрын
@@jandanko7874 chachacha
@jandanko7874
3 жыл бұрын
@@gerhardclages7872 Hi Hi Hi !!!
@davidalien7320
3 жыл бұрын
A jsme zase protektorat ale ted se reich jmenuje EU pochopili ze bez vojenske sily vyhrozovani staci a je to levnejsi
@bohuszl
3 жыл бұрын
Věrný obraz dneška
@lenkasuldovska1093
3 жыл бұрын
Vše je naplánované dávno do předu
@praguestagfun4168
2 жыл бұрын
JoJo bohuzel
@jananovotna3274
Жыл бұрын
Dost zla vždy udělá jen malá část ,, politiků
@emilkogalikovic8443
3 жыл бұрын
tretine nielen tretej ríši, ale aj Horthyovskému Maďarsku....
@jurajlukac9082
Жыл бұрын
Je to až brutálne počúvať ako Česi dokážu oplakávať svoje nesťatia, ale boli a sú hluchý a slepí k nešťastiu páchanému Maďarmi na Slovensku, aj keď je to jedno veľké nešťastie oboch národov, ktoré trvá dodnes, niet tej politickej sily a vôle usporiadať veci k spokojnosti nielen Čechov a Slovákov.
@lukasisko123
10 ай бұрын
nič brutálne tam nebolo
@marianmadar4335
Жыл бұрын
jedno šťastie, že češi a slováci vtedy nebojovali, lebo teraz by na svete nežil ani jeden čech a ani jeden slovák...
@zlataorchidea9869
11 ай бұрын
Ale Slováci tehdy bojovali ve vojsku A.Hitlera a vraždili vesele Spojence.😂😅
@janfiedler5584
Жыл бұрын
No problem byl ze to co Ada sliboval na zacatku pilne splnil a oni diky technice meli cas chodit na ty schuze
@zachar.6491
Ай бұрын
Böhmen und Mähren.✌👌gut.
@bsparody773
3 жыл бұрын
V prostějově😀
@klaun62
3 жыл бұрын
6:05 pán mi velice připomíná pána ze seriálu na nově "svatba", není tenhle tatínek toho pána ze seriálu? :D
@hanz191962
3 жыл бұрын
Myslíte pana Padevěta? To máte hodně veliký mezery ve znalostech. Přestaňte se koukat na "kraviny" v televizi . Takové pořady vám na intelektu nepřidají. Třeba byste mohl začít tím, že si o výše jmenovaném něco nastudujete.
@klaun62
3 жыл бұрын
@@hanz191962 V klidu :D Berete vse moc vážně ;)
@hanz191962
3 жыл бұрын
@@klaun62 Jestli to třeba nebude tím, že doma jsem televizi zrušil a vůbec mi nechybí. :D
@klaun62
3 жыл бұрын
@@hanz191962 my tv nemáme ale na PC kuknem obcas
@hanz191962
3 жыл бұрын
@@klaun62 Mám to stejně, akorát koukám jen na české detektivní seriály, takže sporadicky.
@jangalajda3710
3 жыл бұрын
Len hlupy narod sa znovu spaja zo zapadom, ale kto chce kam pomožme mu tam. Veľmi rychle sme na to zabudli je to hamba.
@danielvojtik6331
3 жыл бұрын
A z východom nie?
@lubomir4274
3 жыл бұрын
S východom sme mali nedobrovolné spojenie a vidíme ako to celé dopadlo. Teraz pozeráme vo všetkých oblastiach tomu západu na chrbát a bez neho by sme pásli kozy. Naštastie zotročitel z východu stratil moc a mohli sme si vydýchnut
@jaga6343
3 жыл бұрын
Du hast wollkommen RechtJano !
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Náš problém nebyl západ, ale český nacionalismus.
@kovac.vv.6064
8 ай бұрын
Je smutné, že český národ si vždy sedne na zadek, když mu je nejhůř a ještě než mu dopadne zadek na zem, tak už je plný exkrementů. Strach z němců bych pochopil, ale nechat se obrat od Maďarů, Slováků, a UK je mazec. Stále bojuji se svým postojem k panu Benešovi, beru ho jako syna TGM, ale víc a víc mi ten pán začíná nesedět. Rád bych si přečetl hru Karla Čapka, kterou by napsal v roce 1945. Možná bych to pak celé pochopil.
@petrpetrik1003
Ай бұрын
Bohužel za Masaryka se Češi chovali k Němcům nevhodně a jak se říká karma je zdarma. Němci dokázali z Čechů, udělat pracovité a disciplinované lidi. Český národ je národ flákačů, vše obejít, a vše udělat nekvalitně. Češi jsou Slované, a Slované mají v krví neposlušnost. Bohužel dnes a v minulosti se Češi hodně kříži z Rusákama a z Ukrajincema a to je špatné špatné geny.
@davidantol1229
Жыл бұрын
😮😊,😊😊😊😊
@rudolfkovarik1306
15 күн бұрын
lidé bděte -to není jen heslo - prosím nezapomenme
@rostislavkocourek8854
3 жыл бұрын
Teď jsme 4 říše ✔️✝️
@jozefgruska1205
3 жыл бұрын
Cista pravda
@danielcejka2903
3 жыл бұрын
@@jozefgruska1205 čistá lež... střílí vás? ne Můžeme kdykoliv odejít? ano :D nikdo nás tam nedrží, podívejte jak dopadá Británie a to je nějaká ekonomika, podívejte se na stav naší železnice před vstupem do EU a teď, je to obrovský rozdíl, ne vše je ideální, ale pozitiva převyšují nad negativy
@twolopsandonedutchbunnies7640
3 жыл бұрын
No ale ta první a druhá nebyli tak špatný. Je ta třetí byla hrozná sračka a největší omyl historie. První dvě byly takový ty kvaltní filmy s hodnocením 100% na ČSFD a třetí je špatný nekvalitní Brazilský Rip off. A teď ohledně EU. EU jsme si všichni rovni a nejsme tam jako státy, ale jsou tam politické strany. všichni jsme Evropané. Poznáte rozdíl mezi Finem a Čechem a Francouzem a Italem já teda ne a vy taky ne, protože žádný rozdíl neexistuje. A hlavní zakladatel EU byla Francie, takže by dávalo aspoň malý smysl, kdyby jsi napsal „Teď jsme ve 3 francouzském impériu”
@paveldrobny7219
5 күн бұрын
to je Cesi nepustiliy..??????????
@Superman-js9hp
3 жыл бұрын
Česká Plzeň. No ty vole?
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Plzeň byla jedním ze čtyř měst na území Čech, kde měli etničtí %Češi, tedy spíše ti, co mluvili česky, většinu, jinak města byla německá. Český dějepis. Ani v tom jste nedával pozor?
@videhawn7547
3 жыл бұрын
Mali sme bojovať.
@lenkasuldovska1093
3 жыл бұрын
Vše bylo naplánované
@jaga6343
3 жыл бұрын
Za zbabelych cechov ?
@jandanko7874
3 жыл бұрын
@@jaga6343 Za Československo !!!
@praguestagfun4168
2 жыл бұрын
@@jaga6343 tvl neurazaj mojich Ceskych bratov a sestry! Ty faninka Caputovskej beznadeje!
@Superman-js9hp
3 жыл бұрын
Padevět je magor
@attilatasciko4817
9 ай бұрын
The map is " to good for the czeh+ slovaks ! Around POZSONY [ NAME : AVAR : PUSZON -> KOREA ! LOOK 1953 WAR ! -> BEARLY LIVED " SLOVAK " [ TÓT ] THERE ! YOU HAVE TO LEARN , " WHO ARE THE TOTH'S ! Etc...
@Superman-js9hp
3 жыл бұрын
Tak plakej
@jozefmalik8443
16 күн бұрын
Práve preto podporujem denacifikáciu uKrajiny aj celej nacistickej 4. Ríše Bruselskej. Sláva Červenej Armáde 💐 👍🇷🇸👍🇷🇺👍🇨🇿👍🇸🇰👍 Vivat Ruská Federácia.
@johnjoy9758
2 күн бұрын
Jsi nemocný,brzy skončíš...
@tomaskletecka4507
3 жыл бұрын
Nikdy nepochopím proč Češi nebojovali proti Němcům i když nás spojenci hodily k Hitlerovi..
@pretorian9598
3 жыл бұрын
.....to je opravdu hodně složitá otázka která nemá jednoznačnou odpověď
@baggerfuhrer
3 жыл бұрын
Cena by byla vysoka. Politicky bychom byli strujci valky. Nebyla sance na vitezstvi. Jen cestnou prohru a obrovske ztraty. Ale i za tu cenu bych osobne do toho sel. Ale dnes jiz vime, co byl nacismus a co napachal. Tenkrat to jeste tak jasne nebylo. Je to o ustupovani zlu, volbe "mensiho zla". Nejak se dohodnout s gaunerama. Nemusime chodit daleko, i dnes se kazdou chvili osoci nekdo, kdo je "untermensch", zivnostnici, hospodsti, ta pasivni agresivita funguje napric dejinami. Lidska malost hrala vzdy dulezitou roli.
@pretorian9598
3 жыл бұрын
@@baggerfuhrer President Hácha si svůj osud opravdu nezasloužil a i jako starý nemocný muž stále bojoval o životy Čechů .
@simonapeskova2223
3 жыл бұрын
@@pretorian9598 Spíš nebojoval, sám se snažil přežít. Jako teď Zeman.
@pretorian9598
3 жыл бұрын
@@simonapeskova2223 Srovnavat Háchu s Zemanem může jen hlupák
@richbb1479
3 ай бұрын
Fiala je pritel načístu
@paveltaborik1555
3 жыл бұрын
Čočik
@l200bosna8
11 ай бұрын
🙈🙈
@petrpuc4075
3 жыл бұрын
Byla to náročná doba, statisíce uprchlíků, rozvracená ekonomika, obrovské množství problémů a dokument se ze 75% zabývá problémy pár (stovek, možná tisíců) Židů. To je "dokument" jak noha. A to nemluvím o zjevných polopravdách.
@janbilek935
3 жыл бұрын
Ten dokument je mj. o tom, jak se někdo těch "75 % problémů" snažil shodit na "pár (stovek, možná tisíců) Židů." Neudělejme tu samou chybu znova.
@petrpuc4075
3 жыл бұрын
@@janbilek935 To jsem nepochopil. 75%se týká času, který dokument věnuje okrajovému problému a ty hlavní jen tak zlehka zmíní.
@tomaspixa255
3 жыл бұрын
Z 360,000 obětí ČSR bylo 280.000 židů.........tak tu Vaši poznámku nějak nechápu.........
@petrpuc4075
3 жыл бұрын
Ale to bylo z celé ČSR. Že Sudet jich utíkalo, pokud předpokládáme, že byli po republice rozmístěni zhruba pravidelně, odhadem 50 000. A to možná přeháním.
@petrpuc4075
3 жыл бұрын
To jsem přehnal moc. Dle tohoto dokumentu uteklo že Sudet 20 000 Židů.
@jahcubeblbeczek6328
3 жыл бұрын
Když se dívám na tento dokument, nechápu, jak je možné, že zde existuje něco tak...povědomého...jako SPD. A každý, kdo se s nimi ztotožňuje, si NEMŮŽE říkat Čech, Moravák či Slezan. Může si říkat "patriot"😂, což je úplně stejně pomatené, jako Okamura. Žije zde ale pár vlastenců, kteří svou zemi a své spoluobčany milují a budou je vždy bránit! Proti všem, kteří představují hrozbu. Vlastizrada je heslo, pod kterým bude obrázek Babiše a té jeho suity špín
@zdenkamankova5110
2 жыл бұрын
Meli jsme zustat pod Rakousko - Uherskem!!!
@jahcubeblbeczek6328
2 жыл бұрын
@@zdenkamankova5110...s takovými názory se odstěhujte za hranice.
@jc2039
3 жыл бұрын
Mohli sme sa spojiť s nemeckom natrvalo , dnes by sme tu nepracovali za 30k korún ale za 3000eur
@jandanko7874
3 жыл бұрын
NACISTI chceli SLOVANOV zničiť vtedy a aj teraz, dlho by sme pod ich nadvládou neboli, pretože by sme neboli vôbec, taká ja pravda !!!!
@lukaskocarek7358
3 жыл бұрын
po židech to měli být Češi, jako další vyhlazený národ...
@miroslavholub4859
7 ай бұрын
Smutné holt jsme národ sráču😢
@WiliamWolker
10 ай бұрын
Ak sa Česi a Slováci nedokázali použiť zo zrady Západu pred Druhou svetovou vojnou, tak na to dneska doplácajú.
@milanwolfi7202
3 жыл бұрын
A diví se pak někdo že jsme Němce po válce vyhnali?Já tedy vůbec.Mimochodem Německo platí reparace U.S.A. ale nám nezaplatili nic.
@fanda789
3 жыл бұрын
A nikdy nezaplatí...
@milanwolfi7202
3 жыл бұрын
@@fanda789 To nevíš možná si to vezmeme jednou zpět ale už teď není Německo tím Německem.
@weatoris
5 ай бұрын
ale 💩
@kenas1049
Ай бұрын
@@weatoris plati ale pouze USA takova je ta vase demokracie
@jirihruby2679
16 күн бұрын
@@kenas1049 Seš mimo.
@lidovaharmonika9783
3 жыл бұрын
Přestože některé veledůležité skutečnosti v dokumentu nezazněly, pokládám ho za velice zdařilý, protože chronologicky a v souvislostech popisuje období, které je v povědomí občanů ČR velmi slabě zastoupené. To je velká chyba, dokument ji ale velmi zdařile napravuje.
@danielvojtik6331
3 жыл бұрын
Presne tak 👍
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Ono v českých dokumentech nikdy nezní všechno a co tam zní, je často překroucené. Na Čechy se musí ale pomalu, jsou neuvěřitelně hysteričtí, když se jim vybalí na rovinu, jaké svině byli jejich předci.
@milanwolfi7202
2 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 Zas tu trolíš? Ty zadku co si vylezl ze svých předků. 😉Jen debil neví že všude na světě v každém národě se najdou dobří i zlí lidé záleží jaké sou zrovna okolnosti. Jen ty se určitě vymluviš na to že nejsi Čech určitě viď♦️
@pavlakarhankova6174
9 ай бұрын
Jsou tři druhy lidí, vlci, ovce a kanci. Sudety jsou známy jako ,,kančí hory,, Moji předkové svině nebyli!! Jinak 🤗
@TheZdenislav
2 жыл бұрын
Učinil jsem nabídku panu Benešovi, že nezbývá, než realizovat to, co on sám již přislíbil. On má nyní rozhodnutí ve svých rukou! Mír nebo válku! Buď bude tuto nabídku akceptovat a dá nyní němcům svobodu, nebo si pro ni dojdeme!
@evakalandrova7057
3 жыл бұрын
Kdo se nepoučí ze své historie, si zaslouží, aby si ji zopakoval! Je mi z toho zle!!!
@jozefgruska1205
3 жыл бұрын
a čo si chcela už na nemci maju spet
@jardasmitkajr.2004
3 жыл бұрын
Naprosto souhlasím, svatá pravda ❗
@jardasmitkajr.2004
3 жыл бұрын
@@jozefgruska1205 Prosím v jakém je to jazyce?
@jozefgruska1205
3 жыл бұрын
@@jardasmitkajr.2004 ja som chcel iba povedat že sme nemecki sluhovia
@jozefbrunovsky226
3 жыл бұрын
@@jozefgruska1205 Presne,len si to nechceme priznat
@vsetci_politici_su_rovnaki
3 жыл бұрын
Kde boli naši bratia spojenci Francúzi či Angličania? Tam kde teraz. A my to tolerujeme dodnes.
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
V roce 2021 tto napíše svéprávný člověk se svobodným přístupem k historii?
@vsetci_politici_su_rovnaki
3 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 Takže mníchovská zrada je môj nesvojprávny výmysel? Výmysel je aj to, že Československo muselo dokonca platiť časťou svojho zlata (ktoré mimochodom mali Briti), za to, že československí letci mohli bojovať? Oni nás zradia, my musíme krvou za tú zradu bojovať a ešte aj za to platiť? Ste vy svojprávny a zdravý človek?
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
@@vsetci_politici_su_rovnaki První věta vaší reakce je váš nesvéprávný výmysl. Druhá vaše věta: to jsme se dostali kam? Třetí věta: doprkna, jste si jistý, že reagujete na mě? Moje poznámka: ječíte jak hysterická baba.
@jaga6343
3 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 Stanko,ked uz nieco popijas,pi prosim Ta kvalitny alkohol,..z toho vasho mozes vidiet iba tmu,..srdecny pozdrav,Stanko !
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
@@jaga6343 Jelikož naše vína vyhrávají světové výstavy po celém světě, zkus ještě jinou vtipnou poznámku. Co ale tak věcně? Na to nemáš? No, borovička, to je metla mozkových buněk.
@ladislavdemcak1070
3 жыл бұрын
Je to smutné ale bohužiaľ je to to pravda.
@dejantomic845
2 жыл бұрын
Veoma interesantan dokumentarni film.
@davidbohacek4004
3 жыл бұрын
Smutné a otřesné, jak se stát choval ke svým občanům - židům a německým demokratům - a jak se k nim chovali spoluobčané.
@davidantol1229
Жыл бұрын
😊😊😊😊😊😊😊
@jansetnicka3680
Жыл бұрын
@@davidantol1229😂😂f😂😂🎉😂 😂ww3w32s
@svatavaficova1838
Жыл бұрын
ktery stat myslite ? peta fialenko se stara tak o uprchliky ze nasi nemaji uz ani co zrat !
@janfiser4790
Жыл бұрын
@@svatavaficova1838v které zemi bydlíte? O žádném Petrovi Fialenkovi jsem v životě neslyšel. A jist nemaji co třeba v severní koreii. Ale tam je u moci Kim, takže fakt nevím..
@tomasholek6484
11 ай бұрын
@@svatavaficova1838 "nasi nemaji uz ani co zrat". - vyhledej psychiatra Svatavo
@milandav4656
3 жыл бұрын
Ako v stredoveku lov na bosorky vlastne všetci sa zachovali ako inkvizitori.
@kuborebec
3 жыл бұрын
A zas sme sa nepoucili z minulosti a zas padame do tej istej zahuby...
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
Slovensko je dnes kvetoucí nádherná a už i prosperující země, co to tu meleš, ubožáku? Máš nádhernou zemi, turistiku, všechny možnosti, vypláchni si Savem.
@fanda789
3 жыл бұрын
@@stanislavselic9405 Co hulíte?Že vám to tak popletlo mozek.Slovensko je krásné,leč chudoba tammje do očí bijící.Projel jsem Východ a Spiš a byl to šok.
@stanislavselic9405
3 жыл бұрын
@@fanda789 To samé Čechy, otřes! Jako kdyby tam nikdo nebydlel. Lenoši jsou všude. V roce 1985 jsem byl v Michalovcích na vojně, tehdy se jim tam všechno, těm líným východňárům, postavilo nové. Dodneška to nikdo neudržuje a jsou zase tam, kam patří. Nikdy se lůze nesmí dávat nic do rukou, co si nezaslouží. Chudoba je vždy znak lenosti myslet a makat. Ale Tatry, Malá Fatra atd jsou krásné, upravené, příhraniční vsi kolem našich hranic, super.
@Viliam1974sol
3 жыл бұрын
Na slovensku Viedenská arbitráž
@dechtickymiro
3 жыл бұрын
Uz Trianon v nas neprospech Ostrihom hranicne mesto moravy s vychodnou panoniu
@dechtickymiro
8 ай бұрын
@perseus274 tak nechcel som to tu cele vypisovat kedze ostrihom bol hranicnym mestom moravy a panonie.teda uzemie ktore bolo povazovane za horne uhry a neskor slovensko .
@alexandrsir2574
Жыл бұрын
Děsivé je, že všechny ty hnusy, co v lidech vyvřely během té šílené vymknuté době po Mnichovu, můžeme u řady zjevů (lidem podobným) pozorovat i dnes, za poměrného klidu a blahobytu. Veřejně se takhle projevují leckteré zjevy na politické scéně.
@jozefvasak3888
11 ай бұрын
Česi si po vojne s tými sovinistami príkladne poradili. Skoda že sa Slovensko neinspirovalo. Tiez tu máme taku časť obyvateľstva ktorá si predstavuje ze ma svoj štát za hranicami a velebia jedneho pana spoza hranic.
@Superman-js9hp
3 жыл бұрын
Já ty Němce nesnáším
@patrik9708
3 жыл бұрын
48:23 historie se opakuje
@tomkoubacom
2 жыл бұрын
Rozsirovat Cechy na vychod byl nesmysl. Ani to Slovensko jsme si k sobe nemeli brat a natoz do nej investovat.
@fortnitejenej4885
3 жыл бұрын
Nějak mě ru chybi “úloha”Beneše
@PS3ojKar
3 жыл бұрын
🔝🔝🔝
@philipcooper8297
3 жыл бұрын
Advokáti byli vždycky sami pro sebe, však i dnes si šijí zákony na míru, aby omezili přístup na trh dalším právníkům, lidem.
@pavelsisma7885
11 ай бұрын
Historii píší vítězové. Nechci vidět, jaký dokument budou sledovat vnuci za nějakých 50 let.
@mamalolololo8518
3 жыл бұрын
Dobry dokument Dakujem Vam
@Superman-js9hp
3 жыл бұрын
A to je pravda.
@josefgasparik-q1i
Жыл бұрын
BENEŠE ZA TO BYCH NECHASL S VLÁDOU POPFRAVIT.PŘÍMÝ UTOK NA BERLÍN BY HKITLERA ZABYLO
@jaroslavciaky1497
3 жыл бұрын
Vraj Slovensko nemá žiadne straty, pekná dezinformacia... Veď sme prišli o južné Slovensko, to mali ukázať na tej mape...
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
Ano ze strany Maďarska který donutil Slovensko zradu Česka a paktovat se s Adoflem aby se jim nestalo to co Čechům 🤷 vaše ztráty byli fakt minimální 🥱 slovák byl vždy Bratrovrah
@jaroslavciaky1497
3 жыл бұрын
@@tuzkovabaterka1177 Boli sme s vami až do posledného, a pod nátlakom kde malo byť rozdelené Slovensko medzi Poľsko, Maďarsko a Nemecko sme pristúpili k tomuto kroku...Ale to že Slováci húfne prechádzali k partizánom, že vznikali československé divízie v Rusku, ktoré napríklad ako prvé oslobodzovali Kyjev, alebo že sme slúžili spolu s vami v britskom letectve, že sme spravili slovenské národné povstanie ktoré malo za účel oslobodiť nielen Slovensko ale aj Moravu a Čechy, to vás už v Prahe na základnej škole neučili však? Alebo že aj Slováci v Prahe pomohli zabiť Reynharda Heydricha, na to sa už tiež zabudlo? Alebo že po vojne Slováci pomáhali čistiť Čechy od zvyšku nemeckých vojsk, na to sa tiež zabudlo? Že sme s vami boli až do posledného, to tiež je len predstava? Len si nemyl pojmy s dojmami, ak bol nejaký národ ktorý s vami držal najviac tak to určite neboli Američania, alebo Rusi, alebo Nemci či Poliaci...A toto tvrdenie je veľmi alibistické a uzkoprse, ak niekto prelieval krv aj za vás tak to boli medzi prvými Slováci, a za to by sme si zaslúžili aspoň ďakujem, a nie výčitky že sa spravilo to čo sa muselo,a že sme sa rozhodovali a rozhodli medzi menším zlom....
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
@@jaroslavciaky1497 já vám nikde neodpíral vaší Oběť jen jsem podotkl fakt "zrady" za kterou jste stejně dost zaplaťil coby Slovenský Národ ale Pořád vás Beru jako Bratrskej Národ nechovám k vám zášť jen vás beru jako Bratra co zradil 🥱
@jaroslavciaky1497
3 жыл бұрын
@@tuzkovabaterka1177 To nebola zrada, zrada je svojvolna, toto bol nátlak, rozhodnutie Nemecka 😉
@tuzkovabaterka1177
3 жыл бұрын
@@jaroslavciaky1497 jen hledání výmluv
@666pins
25 күн бұрын
Liberalismus bych nezaměňoval za naivitu. V té době ovšem často přítomnou i u vzdělaných osobností, prostě důvěřovali. Nemohli jisté věci vědět.
@FrantaZelmont
Ай бұрын
Mnichovská zrada, zradily západní spojenci a ano zradil i Beneš.
@martinoseba9352
29 күн бұрын
Milujme druheho jako sebe sama❤
@ladislavrihariha4545
3 жыл бұрын
Oni nás takzvaně prodali!? Jak říkal děda byla takzvaná!? Byly to zrádci národa!? Měli jsme se bránit!? Neměli jsme ustupovat!? Měli jsme dobře vyzbrojenou armádu? Němci Poláci a Maďaři!? Chtěli naší zemi rozvrátit,?!
@pretorian9598
3 жыл бұрын
Ano armáda byla moderní a dobře vyzbrojená cca 1.3 milionu vojáků ale bohužel pouze pozemní .Letectvo bylo bohužel ve špatném stavu technicky i početně protože penize použité na výstavbu pohraničních pevností chyběli na vývoj a výrobu moderních vojenských technologijí to znamena i letadel .
@petrbelan4899
Ай бұрын
Jak to,ze Madari se tak chteli roztahovat?
@davidantol1229
Жыл бұрын
😅😊😊😊😊😊😊
@bambalooza1979
Жыл бұрын
a co Slovenský štát?jinak to je krásný smutný dokument, ano, můj tatínek s rodinou musili opustit Frýdek během noci, byla to ovšem situace, kdy můj dědeček byl důstojník čsl. armád v Místku, která se snad jako jediný pluk nevzdala Němcům a došlo i k incidentu, kdy byl jen Německý voják i zabit.Beneš zbabělec opravdu zaprodanec i po válce se představil, zradil vojáky ze západu, letce i jiné lidi. byl to fakt narcis ostuda naší země. v Anglii žil jako grof a vždy od rozhodnutí unikl.......smůla nám....
Пікірлер: 714