Stylistyka tego auta to poezja.. jest po prostu piękne!
@Power110.
2 жыл бұрын
Bardzo ładnie narysowane nadwozie Podoba mi się
@ookk91
2 жыл бұрын
przeczytałem ravioli... chyba pora zjeść śniadanie XDDD
@barturban
2 жыл бұрын
Smacznego!
@wiktor7287
2 жыл бұрын
Też😆😆😆😆
@jontasone
2 жыл бұрын
W Trójmieście widziałem już kilka Ds4 z tego na pewno 3 prywatne. W Redzie zdarzyło mi się kilka razy minąć przepiękny czerwony model. Pozazdrościć właścicielowi! :)
@mandragor-81
2 жыл бұрын
No stylistycznie auto petarda bardzo mi się podoba, ogólnie ostatnie modele od PSA naprawdę zacnie się prezentują. Co do napędów PHEV to zgadzam się z Tobą w 100% że to ślepa uliczka, natomiast znajdzie się grupa ludzi, którym to odpowiada PHEV na dojazdy codzienne do pracy na prądzie, a w dłuższą trasę na benzynce.
@audientvoid5031
2 жыл бұрын
Byłem na jeździe testowej wesją 225 hp pure tech. Spalanie z jazdy mieszanej miasto/ekspresowka/autostrada wyniosło 6.1 l. Wymęczyłem auto ok 1 godzinę dzięki uprzejmości ds store w Krakowie i naprawdę, spalanie zaskoczyło mmie totalnie. Absolutnie nie widzę sensu w kupowaniu hybrydy w tym przypadku, przynajmniej dla siebie. A sam DS4 prawdopodobnie niedługo będzie mój :)
@theonewhoknows338
2 жыл бұрын
Ma wady, ale jest obłędnie piękny (ten) DS. A kokpit to już poezja, dawno nie widziałem czegoś równie stylowego.
@rzadel
2 жыл бұрын
Auto w środku robi wrażenie💪, nie jest oklepane, z zewnątrz też świetnie wygląda🤗👍
@mattthsz1592
2 жыл бұрын
Człowieku! Cudowne auto !
@ldziedziel
Жыл бұрын
Kurcze widziałem na żywo szarego w gdańsku - przyznaje ze aż przystanąłem ! Dużo lepiej niż ten biały z testu - a ten biały już jest super :D
@deCastelano
2 жыл бұрын
Choć sam nigdy bym takiego auta nie kupił (głównie ze względu na słabe silniki i osiągi) to cieszę się, że tak fikuśne i odważnie stylistycznie samochody mogą jeździć po naszych drogach. Jest to fajne urozmaicenie wśród nudnie narysowanych i podobnyh do siebie aut. Dodatkowo wnętrze też jest bardzo ciekawe (czy ładne to rzecz gustu), także wielkie brawa dla projektantów i zarządu, że wypuścili taki twór ;) Sama recenzja jak zwykle na wysokim poziomie, ale tu akurat nie spodziewałem się niczego innego :-) PS: końcówka zdradza, że ktoś tu jest fanem twórczości grubasa :D
@Sebas1g
2 жыл бұрын
Uwielbiam te wstawki na koniec! Rakieta się udała! XD
@paweltweety8222
2 жыл бұрын
Koniec filmiku był mega😁😁pozdro
@barturban
2 жыл бұрын
Dalem z siebie 20 % ;)
@kriss_pl1644
10 ай бұрын
Bardzo fajna prezentacja , konkrety , kwoty itp . super materiał , a główny bohater DS4 , no piękny samochód :)
@bartoszkrauze2157
2 жыл бұрын
DS razem z Peugeotem obecnie robią najładniejsze samochody.
@piotrgorski4590
2 жыл бұрын
Mam dwa lata ds3 etense i klamki w zimę nigdy nie zamarzły
@PiotrPilinko
2 жыл бұрын
A była jakaś porządna zima ostatnio?
@pawelubon2781
2 жыл бұрын
Myślałem, że pieróg w tytule filmu to nawiązanie do francuskiego nakrycia głowy : )
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Dzięki Bartek, bardzo fajny test. Nie rezygnuję w takim razie z zamówienia 😜. Bardzo mi ten pieróg podszedł podczas jazdy próbnej, ale tylko wersja niehybrydowa. W 1.6 180 KM za moją dość dynamiczną przejażdżkę po Wrocławiu i okolicy (A8+A4) było 6,7 spalanie, zaś w wersji hybrydowej 8,3. Wygląda na to, że byłe PSA nie potrafi robić hybryd.
@barturban
2 жыл бұрын
Ahh czekalem na Twoj komentarz!
@TheKejmul
2 жыл бұрын
@@barturban awwww ☺️😊, a ja na test. Przy okazji - wersje wyposażenia odnoszą się do miejsc w Paryżu: Rivoli (Rue de Rivoli), Trocadero (Place du Trocadéro) i Bastille (Place de la Bastille) 😉
@barturban
2 жыл бұрын
O nie wiedzialem tego, dzieki!
@MsQuger
2 жыл бұрын
@@TheKejmul huhu, jaki eksperto:)
@TheKejmul
2 жыл бұрын
@@MsQuger Witam współczekającego na DS-a 😂 Tak się składa, że byłem w delegacji w Paryżu w maju i mi się rzucił w oczy plac Trocadéro, i tak trafiłem na ten trop 😁
@robertkopacz1971
2 жыл бұрын
Mój syn będąc dzieckiem zbierał Hot Wheels.... To jedyne z czym mi się kojarzy bryła tego DSa. Coraz częściej dochodzę do wniosku, że motoryzacja idzie w dziwnym kierunku... Pozdrawiam Bartku, mając nadzieję że jednak będziemy jeździć autami wciąż na benzynę... 🎩😎
@kampa_n
2 жыл бұрын
I dzwięk czujników parkowania, który w grupie PSA nie zmienił się od 20 lat. Lubię to! Mała pierdoła ale bardzo łądnie brzmią :D
@bubel9102
2 жыл бұрын
Tak oglądam to sporo rzeczy stylistycznie wygląda tak samo jak w autach sprzed 20 lat, manetki wycieraczek i świateł, klamki wewnątrz. A rygiel drzwi chyba identyczny co w C4 I :D
@wojker1234
2 жыл бұрын
Fajny odcinek i DS4 pozdrawiam
@marek2045
2 жыл бұрын
Spoko bryła nadwozia. Test jak zawsze na najwyższym poziomie . Nie za długi a praktycznie wszystko zostało w nim zawarte. Bartek kiedy test nowego Civica ?
@barturban
2 жыл бұрын
Nie wiem kiedy te Civici dotra do Polski, bo byly jakies jazdy prasowe, ale niestety nie zostalem zaproszony, wiec teraz czekam na sztuke do parku prasowego
@marek2045
2 жыл бұрын
@@barturban Pytam ponieważ na KZitem są testy z Czech, Słowacji albo Niemiec. No tak Polska zawsze na końcu 😡 Pozdrawiam
@damonsalvatore7312
2 жыл бұрын
@@barturban w tą sobotę będzie pokaz w Honda plaza także miejmy nadzieję że niedługo będzie test
@Rybzor
2 жыл бұрын
Dobre z tą "rakietą" :D
@ZvenStein
2 жыл бұрын
Wow, piękne auto.
@justsickk
2 жыл бұрын
Fajne te fotele, takie gęste.
@szkaradny4198
2 жыл бұрын
powiem szczerze że problemem tego ds-a że słabą reakcją na gaz jest minus że przepustnica jest elektronicznie sterowana i zanim komputer załapie że nacisnąłeś na gaz to minie trochę :D
@dawidszweda9876
2 жыл бұрын
No samochód dla mnie. Zestawienie kolorystyczne idealne
@kamilnycz9781
2 жыл бұрын
Życzę powodzenia z cenami, zawyżone o 25tys na każdej wersji. To żadna marka premium,tych aut poprostu nikt nie kupuje i nie kupi.
@emilszaja9140
2 жыл бұрын
Oni specjalnie zawyzaja ceny tych aut, zeby w ocenie klienta wydaly sie one bardziej "prestizowe". Tak samo jest z nowymi peugeotami. Dziwny zabieg marketingowy ale pewnie chca sie odciac od wizerunku taniego jak barszcz francuza na rynku wtornym
@kamilnycz9781
2 жыл бұрын
@@emilszaja9140 pomysł średni, za tą cenę można mieć A3 albo serie 1. Wybór raczej oczywisty
@emilszaja9140
2 жыл бұрын
@@kamilnycz9781 ale są tez klienci, którzy chcą jeździć czymś innym niż Audi czy BMW a chcą teraz czuć się równie prestiżowo, stad pomysł na zawyżanie cen francuzow
@kamilnycz9781
2 жыл бұрын
@@emilszaja9140 całkiem możliwe. Chciałbym go kiedyś zobaczyć na drogach ale żeby nie był autem testowym
@kodi6182
2 жыл бұрын
@@emilszaja9140 ale Peugeot jeśli chodzi o stosunek wyposażenia do ceny nie różni się od Skody czy Volkswagena, tylko po prostu nie ma całkowicie gołych wersji
@andrzejek6136
2 жыл бұрын
Super film. Ekstra prowadzący. Dziś Złomnik prezentuje citroen xm. Jakbyście się umówili. Polecam oba filmy. Auta dzieli 30 lat a wydaje się że to wieki. Dzięki.
@Kyzox2000
2 жыл бұрын
A motobieda GSA
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Hej Bartek. Po tym teście cała rodzina nazywa moje auto pierogiem lub pierożkiem 😂
@lukaszmc8237
2 жыл бұрын
Ja raz widziałem DS 9 w Polsce. A konkretnie w Ostrowie Wielkopolskim.
@barturban
2 жыл бұрын
Niezle!
@tarabum7607
2 жыл бұрын
Po Olsztynie śmiga ktoś też
@monochromeherpestes8921
2 жыл бұрын
A co to jest DS 9? 😃
@tiosesuko
2 жыл бұрын
Ma ciekawszą budę od ds9, więc moim zdaniem zobaczymy ten samochód czasami na drogach. Ds7 widziałem z 5 razy w przeciągu roku, temu wróżę trochę lepszy wynik ;)
@barturban
2 жыл бұрын
DS7 akurat ja zaskakujaco duzo widuje nawet w Polsce ;)
@tiosesuko
2 жыл бұрын
@@barturban może dwóch sąsiadów kupiło sobie po ds7 :D
@Pachciu
2 жыл бұрын
Ja myslę ze przypadku DS9 nie chodzi o budę tylko żałosny napęd. Samochód, który ma podobno rywalizować z A6, Serią 5 i E klasą a pod maską to samo co w Oplu astrze. 🤦♂
@jackbauer4607
2 жыл бұрын
Wątpię, taki 308 też jest oryginalny z wyglądu, ale nie ma ceny aż tak bardzo premium i jest bardziej praktyczny.
@tiosesuko
2 жыл бұрын
@@Pachciu masz rację, napęd nie jest na miarę ds9, jednak myślę, że targetem marki DS są klienci, którzy nie zwracają uwagi na napęd, a przede wszystkim na wyjątkowy design w stylu glamour. Mi osobiście się nie podobają samochody DS, ale na pewno są ludzie, którzy o takich marzą
@OlekRahmel
2 жыл бұрын
@ Bartek: 2:47 No nareszcie jakiś producent podaje szerokość auta z lusterkami! A inni pewnie się wstydzą... :-(
@mariuszcwioro3605
2 жыл бұрын
Ładny! Mnie się podoba i na zewnątrz i w środku. Szkoda tylko że tak dużo pali, mimo słabych osiągów. Ale to chyba wina dużej wagi auta PHEV. Z ceną przesadzili jak wszyscy teraz.
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
no ja nie wiem jak to spalanie wyszło takie duże. Ja mam 508 hybrid i oczywiście naładowany nie pali nic ale po rozładowaniu i tak ciężko mi przekroczyć 6l jadąc normalnie. Ostatnio na wakacjach 6.4l/100km jadąc ze średnią 101 km/h to uważam dobry wynik.
@Verden-rv9iw
2 жыл бұрын
7:37 "rakiety". Już my wiemy o jaką rakietę chodzi :D
@barturban
2 жыл бұрын
O najlepszą! ;)
@Verden-rv9iw
2 жыл бұрын
@@barturban hehehehe 👍
@arturziejewski9179
2 жыл бұрын
Wkradł się spory błąd: silnik elektryczny ma ~80kW, czyli jakieś 110PS.
@barturban
2 жыл бұрын
Ah tak, racja!
@abscissaempathy7881
2 жыл бұрын
Kurde jak by te kryształy na tylnej szybie świeciły to by było spogz, jak takie światło stopu.😎
@AdamSzymansky
2 жыл бұрын
Super film
@barturban
2 жыл бұрын
Dziekuje!
@martakarolak7531
2 жыл бұрын
Fajny kolor 😅
@MartinXCV
Жыл бұрын
Najpiękniejszy Citroën jaki kiedykolwiek powstał. Gdyby nie osiągi i dupna grafika zegarów, a także słabo przemyślane wnętrze(gładzik, podłokietnik) byłby dla mnie autem idealnym 😍😍😍
@WW-sf4kc
2 жыл бұрын
Z zewnątrz piękny, w środku niektóre rzeczy wyglądają już lekko tandetnie i pewnie można by zaprojektować wnętrze prościej i bardziej funkcjonalnie. Zdecydowanie najmniej podoba mi się ilość miejsca z tyłu. Co do mocy i osiągów dla mnie ok. Sama hybryda PHEV po mimo wad wspomnianych w materiale ma jedną zaletę, ale trzeba ją porównać do pełnego elektryka, po zużyciu energii elektrycznej można jechać na benzynie i nie trzeba szukać na szybko ładowarki i czekać godzinami, aż się miejsce zwolni i auto doładuje. Cena, cóż jest wysoka, ale ostatnio samochody tak zdrożały, że nie szokuje tak bardzo.
@TheKejmul
Жыл бұрын
Spieszmy się kochać silniki, tak szybko odchodzą. Gdyby ktoś tu zawitał z zamiarem zakupu, informuję że wraz z początkiem listopada z oferty wypadły silniki benzynowe 1.6 R4 180 i 225 KM. W ofercie pozostaje 1.2 R3 PT 130 KM, 1,5 BlueHDI 130 KM i hybryda plug-in 1.6 225 KM [*]. Gdybym wcześniej nie kupił, to teraz bym już nie kupił.
@barturban
Жыл бұрын
:( to jest dramat...
@LordLort
2 жыл бұрын
7:06 klasyk :3
@hemin_gway
2 жыл бұрын
1:54 widzę że podwozie też diamentowe 😄 / 4:25 niby DS a w podstawie jak Fabia / 10:55 myślę że DSy kupują osoby dla których przyspieszenie nie ma większego znaczenia / 14:29 o takie podsumowanie nic nie robiłem ❤ + outro ❤
@bloodskrim1451
2 жыл бұрын
Z zewnątrz piękne w środku z tymi diamencikami i obsługa multimediów poszli w tandete
@frelcia6375
Жыл бұрын
A ja DS9 spotkałam na autostradzie we Francji i we Włoszech
@barturban
Жыл бұрын
O prosze, to ja takiego szczescia nie mialem :(
@ewajedrzejczak7605
Жыл бұрын
Panie Bartku, kobiety kochają takie śliczne autka. Pytanie , czy DS4 występuje z manualną skrzynią biegów? Pozdrawiam
@barturban
Жыл бұрын
Tylko automat ;)
@milkamilo1
2 жыл бұрын
Trochę jak Lex Ux ale spoooko fest
@panfistach9618
2 жыл бұрын
Jednak bardziej jest hatchbackiem, UX większy w każdą stronę i wyżej zawieszony ale są pewne podobieństwa
@paweostrowski8860
2 жыл бұрын
Hybrydowy DS moim zdaniem ma sens. Taki SUV we Francji, Włoszech, czy nawet Niemczech może komuś przypaść do gustu. Jest ładny, nieźle wykonany, "pro-ekologiczny" więc można go reklamować jako "premium". W Europie Wschodniej liczy się znaczek i nic tego nie zmieni. Alfa Romeo Stelvio jest dobitnym tego przykładem.
@emilszaja9140
2 жыл бұрын
Na calym swiecie liczy sie znaczek. Myslisz,ze w Belgii czy Holandii jezdza same francuzy? Glownie merce i beemki
@paweostrowski8860
2 жыл бұрын
@@emilszaja9140 I tak i nie. W Polsce marka DS jest praktycznie nieznana. Samochód to tak naprawdę życiowy wybór i myśli się przede wszystkim rozsądkiem, a nie przysłowiowym sercem. Koszty utrzymania, utrata wartości, prestiż itp. Musi minąć sporo czasu żeby ludzie się przekonali jak do Volvo.
@emilszaja9140
2 жыл бұрын
@@paweostrowski8860 to prawda. Moda na Volvo przyszła z zachodu
@panfistach9618
2 жыл бұрын
Stelvio jest przykładem auta gorszego niż większość konkurencji
@emilszaja9140
2 жыл бұрын
@@panfistach9618 ogólnie alfa Romeo to chłam dla maniaków
@pawefonfara2494
2 жыл бұрын
Rakieta 😄 🍻
@아반떼N마니아
2 жыл бұрын
wow🥰🥰
@Kapitan-u9g
2 жыл бұрын
Ciekawy materiał testowy
@obywatelwu5515
2 жыл бұрын
Ciekawe, czy dywizja DS ma specjalny dział odpowiedzialny za wymyślanie niepotrzebnych "ficzerów" i psucie rzeczy dobrze działających rozwiązań? Bo trochę to tak wygląda, jakby w KAŻDYM DSie coś było specjalnie zepsute / przekombinowane 😁
@barturban
2 жыл бұрын
Pewnie tak!
@xxKillerxx995
2 жыл бұрын
No chociażby prosta sprawa - płaski bagażnik po złożeniu siedzeń.
@CPuk22
2 жыл бұрын
Uwielbiam twój kanał, ale tutaj wkradł się mały błąd merytoryczny. Citroen C4 nie należy do tej samej „rodziny”, co Opel Astra, Peugeot 308 czy DS4, te są zbudowane na platformie EMP2. C4 nietypowo jest oparty na mniejszej platformie CMP, którą dzieli z Peugeotem 2008, DS3 czy Oplem Mokką.
@barturban
2 жыл бұрын
Ajjjj faktycznie! Dzieki za zwrocenie uwagi!
@fidykkox
2 жыл бұрын
- Znacie Rivoli? - No - Nie chodzi o miejscowość, tylko o kryształy - To nie
@pepe-po4hv
2 жыл бұрын
Czy plug-in ma sens? Oczywiście że ma, i to bardzo dużo sensu ale w określonych warunkach. Dojezdzam do pracy 25km w jedną stronę, często robie odcinki 1-10km ale też przynajmniej raz w miesiącu trasę 150km w jedną stronę i kilka razy w roku jeszcze dłuższą trasę(300km). Mając plug ina mógłbym do pracy, na zakupy i wkoło komina jezdzić na prądzie a i gdy przyjdzie czas zrobić trasę nie będę ograniczony jak w przypadku pełnego elektryka. Na zwykła hybrydę taka jazda wkoło komina to zaś za któtkie odcinki i spalinówka i tak by sie odpalała, nagrzewała i zuzywała duzo paliwa. Mam garaż, mogę ładować ile fabryka dała (i to nie tylko z karabinu ;) ) więc dla mnie i osób o podobnych zasięgach taki rodzaj napędu byłby idealny. Gdyby tylko nie były takie drogie...
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
No jak poszukasz to mozna cos znalezc. Ja za nowego 508 Hybrid dostałem 80 tys rabatu i wyszedł mnie taniej niż 1.5 HDi a jezdze teraz za darmo praktycznie. Nie licząc wyjazdu wakacyjnego to od lutego tankowałem 3 razy (a tam bak mieści 36 litrów :)
@barturban
2 жыл бұрын
No wlasnie, jest drogie - czyli nie ma sensu ;)
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
@@barturban ale jak jest tanie to ma dużo sensu ;)
@pepe-po4hv
2 жыл бұрын
@@barturban w zasadzie otrzymujesz cechy i spalinowca i elektryka, wiec wyzsza cena jest jakos uzasadniona, ale pazerni producenci przesadzaja :)
@panfistach9618
2 жыл бұрын
Właśnie udowodniłeś, że nie ma sensu. Przy Twojej jeździe full elektryk to byłby nieporównywalnie lepszy wybór, a tak to musisz codziennie łazić z kablem. Prawda jest taka, że PHEV to jutro będzie relikt. HEV lub EV ma dużo więcej sensu i wie to każdy, kto chociaż parę dni z phevem spędził
@xxxmarekxxx505
2 жыл бұрын
Piękne autko. SUPER!!!!!!!!!!!!!!
@rocket597
2 жыл бұрын
Jaka jest różnica do prędkości 100 km/h w metrach między ścigającymi się samochodami, gdy ze ścigających się samochodów jeden przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5 s i drugi przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 s? Ile to będzie długości samochodów, jeżeli oba są długości 5 metrów?
@barturban
2 жыл бұрын
Masz wszystkie dane wiec rozwiaz rownanie ;)
@cezarypiatek3610
2 жыл бұрын
Mr. Bartek - swietne testy, ale mam 1 małą uwagę- czy naprawdę te atrapy wydechu są godne krytyki w każdym aucie? Normy emisji spalin powodują że wydech jest kierowany w dół, i prawie wszyscy producenci już tak tobia. Taki mamy klimat i może czas to zaakceptować, bo tak jest i tak będzie. Ale poza tym - testy super się ogląda :)
@barturban
2 жыл бұрын
Z tymi wydechami to chyba normy nie maja nic wspolnego - podobno ludzie nie chca miec brudnych wydechow dlatego sa atrapy ;)
@Rychu-TNT
2 жыл бұрын
Auto w stylu Glamour
@robertotrzytakt
2 жыл бұрын
z zewnątrz petarda, środek rozczarowuje wizualnie
@rafalsz3927
2 жыл бұрын
DS ma w sobie to coś co powoduje, że zwraca na siebie uwagę. Mi się podoba 🙂. Ale z drugiej strony kilkukrotnie juz słyszałem, że te auta są przekombinowane. Nie wiem jak dziś ale we wcześniejszej generacji sporo osób narzekało na elektrykę czy tam elektronikę.
@Pachciu
2 жыл бұрын
Zwraca na siebie uwagę bo tego prawie nie widuje się na ulicach. Osoby nie interesujące się motoryzacją, zapewne nawet nie zdają sobie sprawy z istnienia takiej marki.
@rafalsz3927
2 жыл бұрын
@@Pachciu po części tak, ale z drugiej strony wyróżnia się jednak stylistyką
@Agnus78
2 жыл бұрын
Hybrydy plugin to dobre rozwiazanie jak ktoś chce mieć auto na prąd na dojazdy do pracy, ale i opcję na wyjazdy poza miasto - wakacyjne. Jak ktoś nie chce lub nie może mieć dwóch samochodów. Osiągi tego DSa są słabe bo auto jest ciężkie a skrzynia nie ma ambicji sportowych.
@adamw9359
2 жыл бұрын
Najbardziej irytują mnie auta w których podczas jady spora część elementów skrzypi , można zrobić to porządnie jak widać tak . Tablet zapewne zapożyczony od Skody Octavi 4 ( niepożądane działanie ) - taka mała złośliwość 😋
@Zikonn
2 жыл бұрын
Fajne autko
@krzysztofpasik351
2 жыл бұрын
😍😍😍🚙🚙🚙 (230 kilo więcej!!??? No nieźle😐😐)
@jacekkapanowski5815
2 жыл бұрын
Kolejny przykład PHEVa z typową przewagą wad nad zaletami - w pełni zgadzam się z prezentowaną opinią o PHEVach
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
A w praktyce wygląda to tak że auto pali 2l/100km i na stację zajeżdżasz raz na 2-3 miesiące. Do tego bloga cisza ale trzeba być w grupie 90% ludzi na świecie którzy przez większość czasu nie jeżdżą więcej niż 50km dziennie.
@user-tp4xf8oe4f
2 жыл бұрын
@@karolkrawczyk1 jak masz fotowoltaike. masa ludzi robi dziennie >50km dziennie i wiekszosc uzywa phevy jako spalinowke, bo nie laduja sie z sieci z roznych powodów.
@panfistach9618
2 жыл бұрын
@@karolkrawczyk1 i biegać z kablem codziennie, poza tym spalinówka i tak się często odpala nawet jak jest zapas energii, nie wspominam już o tym, że niektóre phevy np VAGa i PSA mają sprężarkę klimatycji na pasku - to jest dopiero komedia :) Jeśli HEV i EV to dużo lepsze rozwiązania
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
@@panfistach9618 no widzisz, taka jest roznica miedzy mna a toba że ty jesteś teoretykiem a ja praktykiem. PSA na pewno nie ma sprężarki na pasku bo normalnie sobie klimatyzacje i ogrzewanie z baterii zasilasz. Tak samo nic sie nie zalacza jak w trybie elektrycznym jedziesz. A podłączenie kabla zajmuje dosłownie 3s, tak sobie słupek zainstalowałem ze podjeżdżam pod niego gniazdkiem. Tylko odpinam wtyczkę od gniazda bazy i podpinam do gniazda auta a dzięki temu auto codziennie mam schłodzone latem i podgrzane zima do komfortowych 20 stopni. Taki bonusik do darmowej jazdy ;)
@caldercruix3241
2 жыл бұрын
Kryształowa recenzja, czyli fansatczyna i na poziomie. Czyli standard.
@emilos2495
2 жыл бұрын
Widziałeś Bartku koncept hyundai n vision 74? Co o nim sądzisz?
@barturban
2 жыл бұрын
Stylistycznie kozak!!
@emilos2495
2 жыл бұрын
@@barturban Mam nadzieję że jak będzie dostępny komercyjny wariant to go przetestujesz.
@hannasmerfetka9659
2 жыл бұрын
Auto ładne ale nie warte swojej ceny. Za 250tys. to można kupić już Mercedesa lub fajne Audi. Świetny reportaż, miło się ogląda 😉
@bartoszbazejczyk8597
2 жыл бұрын
Bardzo ciekawy, ale 252 tys. poraża
@MsApacz
2 жыл бұрын
Piękne auto. Ale to auto tylko jako drugie w rodzinie, do miasta. Ciasne w środku. Niemniej piękne!
@robertjuraszek7441
2 жыл бұрын
1.6 turbo bez hybrydy ma takie samo przyspieszenie do setki ?
@barturban
2 жыл бұрын
7.9 s katalogowo
@zelazunio
2 жыл бұрын
Wnętrze tak piękne jak 10cm tipsy z diamencikami czyli paskudne
@posterunkowytv
2 жыл бұрын
DS4 TO PIĘKNE AUTO TO NORMALNIE CITROEN C4 W LEPSZYM BOGATSZYM OPAKOWANIU PORÓWNUJĄC GO DO TAKICH AUT JAK PEUGEOT 308 CZY OPEL ASTRA L TO MOIM ZDANIEM DS WYGLĄDA NA ZEWNĄTRZ NAJLEPIEJ BO PODOBA MI SIĘ WNĘTRZE TO BARDZIEJ KOMFORTOWO OBSŁUGUJE OPEL BO MA FIZYCZNE PRZYCISKI OD KLIMATYZACJI GAMA SILNIKOWA DS WYPADA LEPIEJ BO OPRÓCZ 130-KONNEGO 1.2 PURETECH CZY PHEV E-TENSE KTÓRA MA ŁĄCZNIE 225 KM I DIESLA 1.5 BLUEHDi 130 KM TO JEST JESZCZE 1.6 PURETECH KTÓRY GENERUJE 180 I 225 KM NIESTETY NAWET WERSJA NAJMOCNIEJSZA MA KIEPSKIE OSIĄGI JAK NA MOC BO 180 KM ROBI 8S 225 KM 7.9S ALE DS SIĘ TYM NIE PRZEJMUJE TU MA BYĆ KOMFORT WYGODNIE ITD. DO TEGO JEST JESZCZE ODMIANA CROSS ZWYKŁY DS4 MA 52L PHEV JEDYNE 40 LEPIEJ UNIKAĆ ODMIANY E-TENSE DLA DOBRA WASZYCH PORTFELI NAJLEPIEJ BRAĆ 1.6 PURETECH BYŁO 1.2 PURETECH CZY TEŻ 1.5 BLUEHDi BO MOGĄ OKAZAĆ SIĘ TROSZECZKĘ ZA SŁABE PS.BARTEK KTO TO BYŁA ZA KOBIETA GDY PRÓBOWAŁEŚ OBUDZIĆ EKRAN W DS4? ;) 6:22-6:28
@Verbatino
2 жыл бұрын
Jeśli chodzi o zawieszenie to DS4 został wyposażony w amortyzatory z hydraulicznymi ogranicznikami od KYB, które były zastosowane w C5 Aircross. Generalnie bardzo chwalone rozwiązanie. Nowością natomiast u francuzów miały być elektronicznie sterowane amortyzatory kontrolowane z wykorzystaniem skanera jezdni - DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. Być może takie zawieszenie było w modelu testowym. Niemniej samochód mi się wizualnie nie podoba. Nawet cennikiem nie przyciąga do salonu. Sorry gregory...
@mattthsz1592
2 жыл бұрын
Haczyki na zakupy, nie wiem kto to używa ja nigdy 😂
@barturban
2 жыл бұрын
Ja uzywam :p
@MarekPARA-hb5ib
2 жыл бұрын
Ja
@adamuppsala1931
5 ай бұрын
Sorry ale z tym ravioli czy też rivoli to źle! Ani nie chodzi o pierogi ani o kryształy. Finitions, czyli wersje wyposażenia, to nazwy paryskich dzielnic: Bastille, Trocadero, Rivoli etc.
@barturban
5 ай бұрын
ah to o to chodzi...
@miko3937
2 жыл бұрын
Az nie wiem co napisac, nie zebym sie zachwycil samochodem. Dzien dobry.
@barturban
2 жыл бұрын
Dzien Dobry!
@miko3937
2 жыл бұрын
@@barturban 😉😀
@michalenartowicz1386
2 жыл бұрын
Francuzi w formie- dalej robią ciekawe ale niedopracowane auta. W sumie takie bez sensu. Przekombinowane. Materiał jak zawsze super. Pozdrawiam
@TomekMaycha
2 жыл бұрын
Wnętrze jest prześliczne!
@ryzyser1731
2 жыл бұрын
1.6t 180km ma 7,9 do setki i 1.6t 225km tez ma 7,9 do setki...więc po co przepłacac? ;)
@barturban
2 жыл бұрын
Wlasnie zastanawialem sie czy to blad czy jakies dziwne moce...
@ryzyser1731
2 жыл бұрын
@@barturban nieee to zaden błąd, w PSA tak mają z tymi silnikami. Podobnie jest w 308 phev gdzie hybryda 180km jest wolniejsza od hybrydy 225km o....0.1s do setki xD
@barturban
2 жыл бұрын
Ło kurde, dobrzy są!
@metalic1990
2 жыл бұрын
Jak mam porównać spalanie tego DS4 do mojej Toyoty Tacoma 2.7 2008 rok (ok 1700kg) i Seat Ibiza 1.4 MPI 2010 (1000kg) to spalanie nie jest złe. 9 litrów w mieście uzyskuję w Ibizie, a w Tacomie 13-16 litrów w zależności jaki mam humor. Taco nawet nie męczę prędkościami autostradowymi przez jego dostosowanie na rynek północno amerykański i ich przepisów ale Ibiza w zakresie sprawdzanych prędkości wychodzi praktycznie tak samo, więc tak surowo bym tego nie oceniał w DS4 mimo mojego negatywnego podejścia do PHEV. Przy tej masie i silniczku naprawdę nie jest źle. W wygodę DS mogę uwierzyć ale w jakość materiałów to już niekoniecznie. Cytryny potrafią po kilku latach użytkowania wyglądać jak auta 15-letnie a nawet dłużej eksploatowane i dotyczy to też DSów, chyba że poszli wreszcie po rozum do głowy i coś zmienili względem poprzednich generacji. Ale srogi minus to szybkie znikanie rakiety. To jest moim zdaniem skandal.
@barturban
2 жыл бұрын
Skandal! ;)
@piotrjanczewski3671
2 жыл бұрын
Drogi Panie Bartku czy jest możliwość Zwiększenia ilości testów samochodów marki audi. Twoje filmy mają formę jaką uwielbiam czyli są uporządkowane i z pełną ilością informacji o których na innych kanałach nie mogę nawet pomarzyć dlatego myślę , że mógłbyś zająć się pewnymi audicam . Może by tak a6 albo a7 Zastanawiam się nad zakupem owego modelu więc chciałbym usłyszeć twoje zdanie na temat tego samochodu Z góry dziękuję !! 😃😃 Powodzenia w dalszych testach
@barturban
2 жыл бұрын
Niedlugo bedzie test S3, a nastepnego Audi jeszcze nie zapisywalem. Z tego co wiem to sa A6 i A7 ale obie w tej wersji PHEV...
@piotrjanczewski3671
2 жыл бұрын
@@barturban super dziękuję jeśli chodzi o a6 i a7 to tak PHEV mnie interesuje
@romanadamus5000
2 жыл бұрын
Widziałem żonę 😁🤣
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Żonę widzę w tym ekranu!
@guyfawkes4126
2 жыл бұрын
Ja też w 6:27. Pozdrawiamy.
@michaz3663
2 жыл бұрын
Wizualnie super, gdyby jeszcze był jakiś sensowny silnik 2.0
@roboi2327
2 жыл бұрын
Dokładnie. Zwykłe nie wysilone 2.0 150ps, czy to w dieslu, czy... w dieslu Euro 6 zrobiło by wystarczającą robotę. Malutkie zużycie paliwa i odejście wtedy kiedy potrzeba. Do tego niezawodność. Czego chcieć więcej...
@konradracki8647
2 жыл бұрын
Odnośnie atrap wydechu, to te są ładne. Najgorsze atrapy jakie powstały, to w poliftowym Seacie Ateca, mam ten samochód i wszystko jest w nim super, poza tymi atrapami..
@KobiHQ
Жыл бұрын
Prosimy o test, ale 1.6 bez elektryka w wersji 180 albo 225 :)
@barturban
Жыл бұрын
Juz chyba nie ma takiej wersji :(
@KobiHQ
Жыл бұрын
@@barturban właśnie przed napisaniem komentarza sprawdziłem cennik na stronie DS i się zdziwiłem, że jest ten silnik, bo w innych markach PSA można tylko pomarzyć. Cennik był natomiast z sierpnia 2022
@barturban
Жыл бұрын
O to ciekawe, bo slyszalem ze w 2023 juz niedostepny. Podpytam wiec w centrali :)
@TheKejmul
Жыл бұрын
@@barturban Nie ma już od listopada 😕
@barturban
Жыл бұрын
:(
@IncognitoDriver
2 жыл бұрын
Chciałbym klasyczny układ tarcz zegarów kierowcy (mogą być w formie wyswietlacza), lepsze wykładziny wnętrza i bsgsznika, bo te niczym nie różnią się od citroena, porządne audio, ergonomię siedzenia rodem z audi i diesla 150 KM . Wtedy ideał
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Audio (w opcji) jest z firmy Focal, model Electra, ze wzmacniaczem ca. 700 W z 14-ma głośnikami. Mam na tym punkcie zdrowo nas*ane w głowie i ten zestaw mnie zachwycił. Ergonomia siedzenia, zwłaszcza przy fotelach z certyfikatem AGR, nie ustępuje tym w Audi. Diesel ma tylko 20 koni mniej, niż napisałeś 😉
@IncognitoDriver
2 жыл бұрын
@@TheKejmul kiedyś słuchałem w starym espace czegoś takiego jak cabasse i było slabe, rockford w Mitsubishi tandeta, bose w Mazdzie też nie grał, za to bose w audi ( piszę o zestawie lepszym niż fabryczny ale tańszym niż samochód miejski -meridian, czy bowers) grało fajnie. Nie jestem aufilem ale lubię miękkie podbicie basu. Jeśli to jest na plus, a agr'y faktycznie dobre to aż sprawdzę w salonie tę maszynkę. Niedobór 20 koni nie stoi ma przeszkodzie, bo do jazdy autostradowej wystarczy, a ekonomia jest istotna ;) Kkiedys siedziałem w jakimś oplu z agr i były całkiem, całkiem :)
@pazera66
2 жыл бұрын
Odnośnie wad PHEV: masz pełną rację jednakże zaleta niskiego spalanie przy pierwszych 100km przykrywa owe wady. ALE.... Czy mógłbyś zrobić test PHEV-a w którym zasymulowałbyś wzorcowe jego używanie? Czyli starałbyś się go ładować codziennie i jeździć nim do 50km dziennie TYLKO W TRYBIE ELEKTRYCZNYM. Mój sprzedawca hyundaia powiedział mi że realia PHEV są takie że te silniki spalinowe i tak się odpalają, więc nigdy nie jest tak że spalisz zero paliwa w codziennej jeździe.
@karolkrawczyk1
2 жыл бұрын
no tak jest w Hyundaiu :0 Ja Peugeotem jezdze caly czas na prądzie i nie pali ani kropelki.
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Zależy od konfiguracji producenckiej. Auta od PSA mają dodatkowy tryb elektryczny, w którym narzucasz, że silnik spalinowy nie ma prawa się odpalić. W Hyundai/Kia jest dostępny tylko tryb hybrydowy z realnym spalaniem 1,5-2 l w mieście, dopóki jest prąd w baterii.
@Hause442
2 жыл бұрын
Tandetnie wyglądają te kryształowe dodatki we wnętrzu
@piotrprs572
2 жыл бұрын
Kciuk w górę dla tych osób, którzy przy słowie 'ciasne' skończyli oglądać. 🙂 Jak dla mnie taki samochód niby 'premium', który jest 'ciasny', nie jest warty uwagi.
@rafalskikowalski3459
2 жыл бұрын
Bardzo ładny samochód. Wyświetlacz przed kierowcą to porażka, mega brzydki. Przydalaby sie grafika normalnych zegarów Dla. mnie atrapy wydechu też są fuj 😁 Test: konkretny, merytoryczny, tak jak lubię. Jeżeli testy samochodów na KZitem to Twoje i Marka Drives. Reszta może się od Was uczyć.
@Dominik-of4fd
2 жыл бұрын
marek to porażka.... dla mnie bartek i pertyn
@panfistach9618
2 жыл бұрын
Najbardziej komfortowe zawieszenie i najlepsze w klasie? Nawet w porównaniu z Lexusem UX, który ma idealnie zestrojone i bezgłośne zawieszenie? No to musi być kocur.
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Po jazdach próbnych tymże ustrojstwem i UX-em potwierdzam, że DS (w wersji z Active Scan Suspension) resoruje lepiej. Kolejna poważna przegrana UX'a to dramatycznie słabe multimedia i bardzo kiepski plastik na desce. Wiem, że zwracam uwagę na dziwne rzeczy, ale tak już mam.
@panfistach9618
2 жыл бұрын
@@TheKejmul UX fabrycznie wychodzi na strasznie twardych runflat, więc bez by trzeba było porównać. Ja w BMW wywaliłem od razu runflat i w UX to samo- komfort nieporównywalnie lepszy. DS nie jest na runflat. Jeździłeś na runflat i czy F Sport z utwardzonym zawieszeniem? Jeśli piszesz o desce, że tragedia to pomyliłeś chyba samochody :D Przecież w UX masz mięciutkie tworzywo z obszyciem, pod tym kątem jest 10/10, auto ma swoje wady ale nie to, co napisałeś. Właściwie to dowód na to, że UX oglądałeś chyba tylko zamknięte na parkingu. Multimedia są nowe z dotykowym ekranem i rozumiem, że te już oceniasz? Ja od 2015 używam carplay jak chyba wszyscy i w systemie infotainment jest ważne tylko to żeby się szybko i niezawodnie łączyło i nic poza tym,.to nie te czasy, że się MP3 z USB słucha
@TheKejmul
2 жыл бұрын
@@panfistach9618 hej, UX miał fabrycznie runflaty. Deska absolutnie nie tragedia, ale „real feel” poniżej poziomu DS’a. Multimedia wyglądają jak w Toyocie, czyli słabo, a jakość dźwięku jest tylko poprawna.
@panfistach9618
2 жыл бұрын
@@TheKejmul dla mnie deska rozdzielcza jest top, gorzej konsola srodkowa- tu się zgodzę, że jest po japońsku. Audio w UX ma 3 poziomy - podstawa, lepsze i Mark Levinson. UX mnie mocno zaskoczył właśnie kompromisem zawieszenia- stosunek komfort / prowadzenie i przyjemność z jazdy jest zaskakująco dobra, a przy tym zawiecha jest bezgłośna. Teraz po mini lifcie system info jest inny niż w toyocie. Jak ktoś pojeździł BMW to każdy system info będzie słaby ;) Najważniejsze żeby nie lagował i żeby carplay dobrze śmigało ;) Ale ile ludzi tyle opinii
@tymitymii56
2 жыл бұрын
Rakiety nie da się narysowac xd
@Krzychu.Szyszunia
2 жыл бұрын
Kurde ten ds to ładne auta robi tylko te silniki przerażają.
@bartoszsmagacz9225
2 жыл бұрын
No naaa pewno chciałeś rakietę rysować
@barturban
2 жыл бұрын
;)
@rafao9961
2 жыл бұрын
nie da się "rakiety" narysowac :D
@BB-W
2 жыл бұрын
Dramat.225 koni i 8 sekund. Fiat Croma 2.4 JTD zbliżone osiągi przy o 25 koni mniejszej mocy , konstrukcji sprzed potopu i słabej skrzyni Aisin Warner (będąc o klasę wyzej od DS4). Jako ciekawostka Lancia Delta z 2012 roku z 1.4 140 koni miałem 9,2 sek a obecnym 1.0 , 3 cylindry 115 (wg hamowni ponad 120) mam poniżej 10. Bryła ładna bagażnik śmieszny bo ma wielkość jak w crossover klasę niżej (mówimy bez hybrydy). Za taką cenę z "Francuzów " wybrałbym C5X które jest większe albo C5 Aircross też większe.
@robertbydzia8334
2 жыл бұрын
ten samochód powinien mieć 15 lat gwarancji, przy 50000 km przebiegu :), jprd, tyle kosztuje?
@TheKejmul
2 жыл бұрын
Za niewielką kwotę gwarancję można wydłużyć, max do 8 lat / 200 kkm :)
@tomaszwojcik8772
2 жыл бұрын
Rakieta typu Ku+a5 ;) Spalanie po miescie bardzo slabe jak na hybryde.
Пікірлер: 279