Kesinlikle Dünya kupası grup aşamasından sonra daha zor bir turnuva, ayrıca aralarında çok büyük bir prestij farkı var. Her türlü Dünya kupası daha büyük ve daha zorlu bir turnuva.
@ahayyildiz
3 ай бұрын
Söyleyen oyunculara bak anlarsın zaten İspanya 1 defa aldı Fransa en Son Arjantine kaybetti Hollandalılar zaten finallerde kaybetmeye mahkum..İçlerine acı oturmuş İngiliz kulüpleri nasıl Ş.L de genelde çok başarılı olamıyor p.L kzanmak ş.l kanzanmaktan daha zor ayyağı gibi bir saçmalık... böyle şaçmalıklar her dönem oluyor çok takmaya değmez. Tarih Dünya kupasını kazananları yazar Avrupa şampiyonalarının çoğunu ben unutuyorum bile kim kazanmıştı diye. Düşün bu turnuvayı yunnalılar bile kazandı defans bir atak gol şampiyon..danimarka bile kazandı o kadar zor kupa yani anla 🤣. Brezilyada ki disiplin sounları olmasa son 5 kupadan Avrupalılar 4 kupa çıkaramazdı ve Brezilyada ki kupada zaten hakem bir nevi almanlara hediye etti uzaydan bile penaltı olduğu belli olan pozisyona penaltı vermeyerek
@mstk1959
3 ай бұрын
Güney amerikalı güçlü temsilciler bu gerçeği ortaya koyuyor 👏🏾👏🏾
@raddeaq
2 ай бұрын
En azından dünyadaki bazı devletler iyi oynarsak kupayı almamıza bişey demio ama Avrupa…
@cimbomluMessi.
3 ай бұрын
Gruplar ve son 16 turunda Avrupa Şampiyonası , çeyrek,yarı ve finalde Dünya Kupası daha zor ama genel olarak Dünya Kupası daha zor.
@fallenanaking
3 ай бұрын
Son 16 da dünya kupasınon daha zor oldugunu gorduk zaten son dünya kupasında avrupa devleri elendi teker tekee
@berkeozturk6831
2 ай бұрын
Katılmıyorum Avrupa şampiyonası daha zor her anlamda
@celal2348
3 ай бұрын
2022 dünya kupasını hatırlayalım Brezilya’nın birkaç maçı hariç zorlu olmayan tek bir maç bile yoktu çok Kosta rika bile gruptan çıkmaya çok yaklaştı Fas ve Japonyanın yaptıkları ortada günümüzde devam eden euroda ise oynanan üç maçta farkla bitti bir taraf diğerine bariz bir üstünlük kurdu o yüzden hayal dünyanızdan uyanın ve dünya kupasını herhangi bi şeyle kıyaslamayın artık.
@alimertsahinoz9874
3 ай бұрын
Güzel video olmuş eline sağlık hocam ama bir düzeltme. Daha önce Avrupa Şampiyonaları'nda hiç bir takım 5 golü geçemedi demişiz ama Euro 2000'de Hollanda Yugoslavya'yı 6-1 yenmişti ilk aklıma gelen.
@barskama309
3 ай бұрын
Dünya Kupası>Euro
@Makem315
3 ай бұрын
Prestij olarak bence
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@Makem315 zorluk olarak da öyle ? Aksini idda eden nedense Ronaldo fanı oluyor ne hikmetse çünkü dünya kupası kazanmayan idolleri için bir bahane gerekiyor buda yeni bahane
@Makem315
3 ай бұрын
@@Godofmuslims olabilir dünya kupasıda gruplardan sonra Zor
@Comentarista99
3 ай бұрын
@@Makem315 Dünya kupası yarı finallerinde kaç tane Avrupa kaç tane Amerika,Afrika ve Asya'dan takım vardı? 2016 euro'da şampiyon olan portekiz,2020 euro şampiyonu italya neden 1-2 yıl sonra oynadıkları konfederasyon veya Finalissima finallerinde Copa america galiplerini yenemediler?
@MrNoova
3 ай бұрын
@@Godofmuslims yaw sanki messinin 10 tane WC si var 1 tane var onu da zar zor aldilar Euro zorluk olarak wc den kat kat daha zor gruptan ciktigin gibi WC de sampiyon adaylari karsinda beliriyor
@Mehmet24Aktas
3 ай бұрын
Yunanıstanın ve tatilden gelen Danimarkanın şampiyon oldugu, 3 beraberlik ve ya bir galibiyetle grupdan çıkma ihtimali olan bir turnuvanın Dunya kupasından zor oldugunu söylemek gerçekci degil
@mutsuzgenc.
2 ай бұрын
Finalinde 7-1 lik skor varken dünya kupası daha zor diye zirla Avrupa kupasında gruplar da bile böyle fark yok siz Avrupa kupasıni küçük görüyorsunuz ama dünya kupası finalinde bile 7-1 lik skor varken gruplarda bile bu kadar fark yiyen yok avrupada
@Mehmet24Aktas
2 ай бұрын
@@mutsuzgenc. O sirada Euro 2000 de çeyrek finalde Hollandiyanin 6 - 1 Yugoslaviayi yenmesi şoku
@Mehmet24Aktas
2 ай бұрын
@@mutsuzgenc. Dunya kupasını bir tane Danimarka ve Yunanıstan seviyesine kazanan takım yok. Finale çıkan neredeyse yok
@ahayyildiz
3 ай бұрын
Mpabbe yumurtladığı bu lafla Brezilya ve Arjantini iplemiyorum demektir ki son dünya kupası final de yenilginin şoku ile karın ağrısı var geçmemiş belli .ciddiye almaya değmez 🤭
@orxandemokrat942
2 ай бұрын
E tabii ki...
@aliosman7274
3 ай бұрын
Dediğine katılıyorum admin Gruplarda zor olan Avrupa Şampiyonası Son 16dan itibaren Dünya Kupası daha zor
@mert77k
2 ай бұрын
son 16 euro daha zor
@Trouven175
2 ай бұрын
Gruplar WC daha zor
@erenakbas2752
3 ай бұрын
Takımına kura şansına göre değişir ama dünya kupasında süprize daha az yer veriliyor Avrupa şampiyonasında baş altı olup iyi takım olduktan sonra kupayı almak dünya kupasına göre daha kolay
@Kingkrule.xhjxjs
3 ай бұрын
Afrika Uluslar kupası net bir şekilde en zor turnuva, gerçek er meydanı bu kupadır, Messi ve Ronaldo denen overrated ikilinin rüyasında bile göremeyeceği bir kupa, neredeyse kimsenin dememesinden, ülkedeki ortalama futbol bilgisinin ne olduğunu, ülkede futbolun neden bu kadar kötü durumda olduğunu anlamak mümkün.
@kaandny
3 ай бұрын
Yorumu Messi ve Ronaldo'ya overrated dedikten sonra okumayı bıraktım. Biri dünyanın 1. numarası diğeri 2. numarası söyle bakalım neden abartılmış bu iki futbolcu?
@Metinkaradeniz5461
3 ай бұрын
@@kaandnyBu adam troll imiş, Afrika kupasına en iyi deme sebebi de Ronaldo ve Messi'nin o turnuvaya katılmasının imkansız olmasıymış sanırım.
@barskama309
3 ай бұрын
Afrika kupası mı en iyi? Afrika takımları neden Dünya Kupalarında bir bok yapamıyor acaba?😂
@player-53
3 ай бұрын
aptal ucube:D
@fatihkzlova8971
3 ай бұрын
Futbol cahili olduğunu söylemeden belli etmiş oldun tebrikler. Ayrıca o ikisi overrated diyorsan zihinsel problemlerin olabilir bir doktora görün bence.
@nothingnothinggg0
3 ай бұрын
Sen video atınca cidden gülümsüyorum hocam sen fark etmiyorsun belki ama video attıgında bi insanı mutlu ediyorsun teşekkürler 🖐🏻
@MEHMET_KARAHANLI-666
3 ай бұрын
Brezilya ve Arjantin in olmadığı turnava boş turnuva
@mert77k
2 ай бұрын
2022 harici son 5 dünya kupasının hepsi avrupaya gitti emin ol futbol avrupalı oyunudur o saydığın 2 ülke olmasa da olur
@Kah634
2 ай бұрын
Eski Brezilya mı kaldı kardeşim 2010lardan sonrası yok
@sadrialsk4185
3 ай бұрын
ayrıca Dünya kupası ilk düzenlendiği dönemden beri değerini korumuş, Avrupa kupası ise 80 lerle beraber hak ettiği değeri bulmuş diyebiliriz ki bir Beckenbauer hayranı olarak ben Beckenbauer ın 72 şampiyonu olmayı çok ta dillendirmediğini bilirim, bir Cruyff hayranı olarak ta Cruyff un 76 turnuvasını yarı finalde kaybetmenin hiç üzmediğini söylediği için Hollanda medyası tarafından gereksiz yere şımarık diye yaftalandığını da bilirim
@faruk5312
3 ай бұрын
kaliteli futbol kanalısın. Abone oldum. Reis ama arka muzikleri değişsen iyi olur. Herkes her videoda onu kullaniyo kulağa hos gelmiyo artik. Onun disi guzel
@EmirAliTahinci
3 ай бұрын
Bence hangisinin maç sayısı fazla olursa zorluğuda o derece düşük olur. Sayı artsada sürede bir değişiklik yok. Bir ayda finale kadar daha fazla maç daha fazla sürpriz. Daha fazla maçla stres, sakatlık, yorgunluk süprizleri beraberinde getirebilir. Buda büyük takımların elenme riskinin daha fazla olduğunu gösterir ve olası rakiplerden biri elenmiş olur..
@erkancavus9871
3 ай бұрын
Avrupa ülkeleri disiplinli fark açılmıyor cart curt... Almanya 5-1 İskoçya. Daha Romanya, Ukrayna, Slovakya, Arnavutluk ve Gürcistan var.
@orhun3158
3 ай бұрын
O küçümsediğin 4 takımdan 3ü gruptan çıktı, herşeyi çok biliyosunuz cidden ya
@eercvn
3 ай бұрын
Zor mor bilmeme de 90'larda Diyarbakırspor küme düştükten sonra hiç maç izlemeyen babam dünya kupasını takip ediyor ve izlerken büyük keyif aldığını görebiliyorum prestiji zorluğu her şeyi bir yana dünya kupası her zaman rn keyifli tunuvadır
@oylesine22
3 ай бұрын
Xavi 1 dünya kupası 2 Euro acaba hangisi daha kolay :D
@mert77k
2 ай бұрын
harbi süzme malsın 2. dünya kupasını kazanamama sebebi belkide ispanya kadrosunun 2014 yılında altın çağından uzaklaşmasıdır eğer dediğin mantıksa o zaman mbappe euroda çeyrek finale geldi fakat sadece 1 gol atabildi oysaki 2022 dünya kupasında 8 gol atmıştı ve çeyrek finale gelene kadar çoktan 5 gol atmıştı bile
@furkanozdemir6754
2 ай бұрын
Yılla da alakalı o açıkçası 2008 de ve 2012 de dünya şampiyonası olsa tam tersi olurdu😂
@YunusAltun-gk2qt
3 ай бұрын
Dünya Kupasi hem daha prestijli hem de daha buyuk bir turnuva fakat Euro kazanilmasi daha zor çünkü Dünya kupasinda gruplarda diger takimlara görece kolay takimlar var fakat Euro da her takim dişli
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Hahahahahahahahahahaha dünya kupasında son 16 dan itibaren ölüm kalın maçları oluyor ve Euro dan kat ve kat daha zor oluyor saçma sapan konuşmayın
@fazilmammadli1992
3 ай бұрын
@@Godofmuslims asıl saçmalayan sen olmuşsun haberin bile yok. euroda 24 takımdan çürükler ve orta seviyye takımlar tekmelendikten sonra son 8 takimlardan itibaren vahşi maçlar geçiyor. en sona kalanlar ispanya italya ingiltere portekiz almanya fransa hırvatistan ve belçika hep bunlar belirliyor kupa kimin olsun diye. şimdi hangisi kolay
@duduyuksel8400
3 ай бұрын
Dünya kupasında katar dışındaki tüm takımlar iyiydi
@duduyuksel8400
3 ай бұрын
Arabistan ukraynayı kanada çekyayı Kamerun iskoçyayı yener
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@fazilmammadli1992 hahahahahahahahahahaha Euro yu Yunanistan, Danimarka bile alıyor dünya kupasında Yunanistan alabilir mi ? Dünya kupasında güçlü olanlar kazanır Euro yu zayıflar alabiliyor bunu çok kez gördük
@justerdm6596
2 ай бұрын
Euro turnuvasını grup aşamaları dahil her durumda izleyebilirsiniz, zevk verir. Fakat dünya kupası çeyrek finalden sonra başlar. Öncesindeki maçlar uyku getirir.
@mehmetcanyurtoglu9329
3 ай бұрын
10 farklı ordudan 10 farkli asker alirsan o ekip inisli cikisli olur ama 3 ordudan 10 farklı asker alirsan daha kestirilebilir öngörülebilir olur prestij olarak Dunya kupasıni gecemez ama kalite olarak euro cok ustunde
@okanozdemir4054
3 ай бұрын
Bir turnuvanın zorluğu turnuva katılan takımların form durumları ile eş orantılıdır
@dnipro41
3 ай бұрын
tabi ki dünya akupası daha zor buna euro diyen gitsin tenis oynasın
@Sakaryasporfasisti
3 ай бұрын
Anadolu ligi kurulması hakkında video gelirse güzel olur
@OmerYuksel54
3 ай бұрын
ooo hemşerim :) bencede güzel bir proje olur yada lig değilde Türkiye kupası gibi bir Anadolu kupası da ilgi çekici olur çok sürpriz çıkar
@umayaspandag
2 ай бұрын
Adı dünya kupasi ise her ulkenin katilim hakkı vardir. Yeni katılım saglayan ulkelerde futbol ilgisi cok daha hizli gelişiyor tribünler daha renkli oluyor. Her sey skor değil
@batuhanaktepe150
3 ай бұрын
Çok net dünya kupası daha zor, daha önemli ve daha prestijli bir turnuva. Şu an dünyanın en önemli topçularını karşınıza alın ve sorun Avrupa Kupasını mı yoksa Dünya Kupasını mı kazanmak istersiniz? Cevap çok net Dünya kupası çıkar. Ben bu tartışmanın yıllardır sürdüğünü de düşünmüyorum son 1-2 yıldır alevlenen bir konu bu. Sebebi de çok net 2002'den beri ilk defa Avrupa dışı bir takımın turnuvayı kazanması. Bariz şekilde bu pompalamayı da İngiliz Medyası yapıyor. Sadece 9 takımın katıldığı Copa America 10 şampiyon çıkarmış, neredeyse 2 turnuvadan birini bu kıtadan takım kazanıyor. Ayrıca Avrupa futbolunun kalitesini şu anda çok büyük oranda Brezilyalılar ve devşirme Afrikalı oyuncular kalkındırıyor. O yüzden futbolu bölgeye indirip prestij arttırmaya çalışmanın anlamı yok. Dünya Kupası tüm futbol tarihi boyunca en önemli turnuva olarak kalacak
@critique112
Ай бұрын
Prestij olarak dünya kupası tabi de fakat euro daha zor dünya kupası avrupa ülkeleri+brezilya ve arjantini izliyoruz hadi eski prestijinden dolayı uruguay da diyebiliriz tabi ara sıra farklı bölgelerden sürpriz performanslar görebiliyoruz fas güney kore gibi ama bu hemen hemen her ülke turnuvalarında gözüküyor Mesela euro 2024 de avusturya neredeyse ispanya ve almanyadan sonra en iyi takım deniliyordu hatta kupayı alma potansiyeli yüksekti bence dünya kupasının ülke sayıları arttırılması daha iyi olmuş birçok ülkeye şans vermesi iyi bir şey bence en başlarda sıkıcı olabilir ama herkes genelde kendi ülkesini takip edeceği için çok fark etmez son 16 dan itibaren güzel maçlar görürüz bir de gruplarda iyi takımlar karşılaşırsa ama 20 tane en iyi milliler varsa en az 15i avrupa takımları oluşturuyor puanlardan da belli zaten
@ahmetburmalar
3 ай бұрын
Arjantin(messi emekli olana kadar) ve brezilya dışında avrupa takımlarının çekindiği takımlar olduğunu düşünmüyorum, Şili kolombiya el salvador falan averaj takımı olur darmaduman ederler
@fallenanaking
3 ай бұрын
Fası koreyi japonyayı eleselerdi dostum o zaman kucumsemeyin avrupa dışı takımları şuan onlarda yukselişte
@Amed-tr4it
3 ай бұрын
Fas bence avrupada top 7 büyük ing alm fra isp ita hol por dışındaki Belçika da dahil hepsiyle bas edebilecek seviyede
@muharremyldrm3312
3 ай бұрын
Avrupa Şampiyonası kesinlikle daha zor bir turnuva. Güçsüz sayılabilen takımların sürpriz yapabiliyor olması bile Avrupa şampiyonasının daha zor ve mücadeleci olduğunun bir işareti. Dünya kupasında son yıllarda Fas haricinde sürpriz yapabilen milli takımlar yok. Avrupa Şampiyonasında ise her turnuvada en az bir takım sürpriz sonuçlara imza atıyor Euro 2016 da İzlanda nın çeyrek final, Galler in yarı final yapması, Euro 2020 de Danimarka nın yarı final oynaması, Euro 2012 de Çekya ve Yunanistan nın grubu Polonya ve Rusya nın önünde tamamlayarak çeyrek finale kalması, Euro 2008 de Türkiye nin yarı final oynaması ( Almanlar ecel terleri döktü) Euro 2004 te Yunanistan nın şampiyon olması gibi birçok sürpriz var. Buda turnuvanın güçlü ekipler için bile zor olmasına sebep oluyor çünkü avrupa takımları daha sistemli ve daha dinç oyun oynadıkları için sürpriz yapabiliyorlar. Dünya kupasında ise bu tarz sürprizler neredeyse hiç yaşanmıyor çünkü özellikle asya ve afrika takımlarının hem kadro kalitesi hemde direnci çok zayıf. Dünya kupası çeyrek final ile beraber dişli takımların kalması sebebiyle zorlaşıyor ancak Avrupa şampiyonası grup aşamasında dahi gerçekten zor bir turnuva. Evet belki en iyi 3. olayından dolayı gruptan çıkmak kolay ama sıralamana göre eşleşmeler belirlendiği için grup maçlarının önemi büyük. Özellikle bu kuralla birlikte görece güçsüz olan takımlar daha kapalı bir oyunu tercih ediyor ve amaçları tamamen gol yememek üzerine kurulu oluyor, bu da turnuvayı daha da zor hale getiriyor. Dünya kupasını en çok avrupa ülkelerinin kazanmış olmaları ve nadiren de olsa sürpriz yapan takımların büyük çoğunluğunu yine avrupa takımlarından oluşması Avrupa şampiyonasını daha zor olduğunu açıkça gösteriyor. Yine de Dünya kupasının prestiji her zaman daha ön planda olmaya devam edecek.
@celal2348
3 ай бұрын
2022 Fas 2018 Hırvatistan 2014 Kolombiya 2002 Kore 1998 Hırvatistan 1994 İsveç ve Bulgaristan 2010 paraguay bu daha devam ettirilebilir ek olarak şu an devam eden Avrupa şampiyonasında ise sonuçlar ortada ortada bi çekişme yok ve emin ol sürpriz olmayacak
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Max penaldocu zekası bunu diyen penaldoyu savunmak için uğraşıyor malum dünya kupasında idolleri penaldog un bir başarısı yok o yüzden dünya kupasını karalamaya çalışması ne komik Ayrıca sadece 2022 dünya kupasıni izlemiş birisisin galiba 2018 Hırvatistan 2014 Kolombiya veya kosta rica 2010 Paraguay 2006 Portekiz 2002 Türkiye 1998 Hırvatistan 1994 Bulgaristan 1990 Kamerun Gibi
@zzzzzzz915
3 ай бұрын
Bunun aynısı sadece Euro için geçerli değil ki.Wc 2022'de Brezilya'nın hirvatlara yenilmesi,Japonların ispanyollara ve Almanlara üstünlük kurması,Danimarka ve Belçika gibi takımların gruplarda takılması veya Arjantin Wcdeki 4. Büyük kadroydu 2 katı kadar büyüklüğünde bir Brezilya olmasına rağmen şampiyon Arjantin oldu
@Ceviz61
2 ай бұрын
@@celal2348Dünya kupası tabi daha zor ama kura şansın olursa ilerlemek daha kolay olabilir ama şundan eminim 2026 dünya kupası bir Avrupa takımının olucak
@Aslan-d9p
3 ай бұрын
Hani avrupa şampiyonsaında sürpriz takım yarı finale kalsında görelim fas gibi
@UfukErdogan-qi8km
3 ай бұрын
Ya da şampiyonlar ligi mi ?
@BerkheRust
3 ай бұрын
Dunya kupasinda ilerlemek daha kolay ama şampiyon olmak eurodan daha zor çünkü gruplardan sonra ozellikle yari finalde falan rakipler çok güçlü oluyor.Ama euroda neredeyse butun rakipler guclu tabi yari final ve final dunya kupasindan kolay
@fazilmammadli1992
3 ай бұрын
oğlum saçmalamayın artlk nesi kolay. 8 -10 güçlü takım var Euroda. yarıfinal ve final oynuyorsan atıyorum mesela sen ispanyasın iki maç kalmış şampiyon olmaya. önüne çıkan takım almanya fransa beıçika italya ingiltere hırvatistan da ola bilir duruma göre değişiyor. bunun nesi kolay. macaristan slovenya romanya polonya çıkacak değil herhalde
@Dana-gg7wi
3 ай бұрын
@@fazilmammadli1992euroda karşına çıkacak en zor rakip avrupanın en formda takımı ama dünya kupasında dünyanın en formda takımı karşına çıkacak en formda takım avrupa takımıysa en kötü eşit olur daha zor olma imkanı zaten yok grupta kolay takımların olması bişey ifade etmiyor ilerleme zorluğuna değil kazanma zorluğuna bakıyoruz kritik kısım elemeler zaten
@fazilmammadli1992
3 ай бұрын
@@Dana-gg7wi şiimdi hangisi zorlu oldu bu kadar cümle kurdun kesdiremedim
@umutcan6517
3 ай бұрын
Sırf messi kaznadı diye böyle saçma bir şey ortaya çıktı dünya şampiyonu olmak avrupa şampiyonu olmaktan nasıl daha kolay olabilir mantık bile buna izin vermiyor
@yasirbugracay3079
3 ай бұрын
Dünya Kupasında Güney Amerika takımları ve Afrika takımları da var
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@yasirbugracay3079 Avrupa takımları hepsi çok mu güçlü ? San Marino , Cebelitarık , Liechtenstein gibi kötü ülkeler Avrupa kıtasında
@yayasamaklaugrasrsnyadaolm9578
3 ай бұрын
İtalyanın olmadığı her turnuva yavan ekmeğe benzer
@hunisman
3 ай бұрын
abi hangi takımlısın
@xthelegend7701
2 ай бұрын
Normalde Avrupada olsalar tarihleri boyunca hiç turnuva göremeyecek amerika çin kanada japonya gibi takımlar her sene Asya ve kuzey Amerika kıtalarında olmalarından dolayı her dünya kupasına katılıyorlar. Çok yanlış bir uygulama. UEFA, Brezilya Kolombiya arjantin Şili ve iki tane afrika takımını Avrupa şampiyonasına çağırsa dünya kupasının esamesi okunmaz
@mehmetalicanl5917
3 ай бұрын
7:49 Euro 2020 de İspanya-Hırvatistan maçı 5-3 bitti
@metinmemeti6267
3 ай бұрын
Yine 5'i gecememis ?
@Launge-fe4up
3 ай бұрын
Kesinlikle dünya kupası. Arjantin uruguayı boşver brezilyanın olmadığı bir turnuva
@vacantnoname1903
3 ай бұрын
9:32 euroda grup aşaması zor mu :D 16 takımlıyken evet grup daha zordu fakat 24 takımlı sistemde sadece 8 takım eleniyor yani son 16'ya kalan sayısı elenen sayısından daha fazla 3. lerin bile çoğu çıkıyor
@ISM4YIL
3 ай бұрын
Aralarındaki Prestij farkı zaten Dünya Kupasının daha iyi olduğunu gösteriyor bu yeter bile
@ValoCs2-2000
3 ай бұрын
dünya kupası ne kadar zor olursa olsun Avrupa futbolun beşiğidir. Arjantin ve brezilya dışında güçlü diğer kıta takımları az mesela geçen 2022 dünya kupasında Sudi Arabistan Arjantini yendi çünkü Sudiler birlikte oynama alışkanlığı olan bir takımdı Fas Portekiz ve Fas ispanya için ise milli takımlar hem kötü yönetildi hem de takım hocaları yeni modern futboldan uzak oyun sergilediler Japonya ise kadroları oynama alışkanlığı olan ve full bir kadroya sahipti yani anlatmak istediğim dünya kupası Avrupa şampiyonasının birkaç kıta takımlarının eklenmesi gibi bişey Avrupa şampiyonası>>> dünya kupası bence
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Oğlum o kadar güzel gidip nasıl çuvalladin japonya İspanya ve Almanya yi yeniyor , Fas Portekiz ve İspanya yi eliyor bunu söyledikten sonra nasıl Euro > dünya kupası oluyor çelişki var cümlende
@ValoCs2-2000
3 ай бұрын
@@Godofmuslims Avrupa takımlarının çalkantılı zamanına denk geldiler şimdi gelsinler her biri 3 er tane atmazsa ben bişey bilmiyorum he bide zaten nedenini açıkladım daha fazla ya tıklayıp okumanı oneririrm
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@ValoCs2-2000 bana daha çok boş yapıyorsun gibi geldi bence bu banane üretmek saçmalık Euro da Yunanistan , Danimarka şampiyon oluyorsa o zor değil , aynı Yunanistan ve Danimarka nie dünya kupasında şampiyon olamıyor ? Hollanda Euro yu kazanmış ama hiç dünya kupasını kazanamadı bunu biraz sorgula dünya kupası her kıtanın kendine has futbol stili olduğunu düşünürsek demek ki zannettiğin kadar kolay değil
@Ysfnclllll
3 ай бұрын
En zor kupa dünya kupası
@ugrhlytrc8786
3 ай бұрын
Hollanda. Honduras Almanya. Arabistan Italya. Paraguay Fransa. Iran Ingiltere. Kanada Ispanya. Ekvador Portekiz. Nijerya Ikinci tarafta ki ulkelerin maclarini izlemeyi seven varsa acilen bir doktora gorunsun avrupa sampiyonasi hem daha kaliteli hem de daha zorludur
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Avrupa'nın en güçlü takımları ile dünyanın en vasat ülkeleri koymuş sonrada böyle bir algı yapmış işte buna penaldocu zekası diyoruz sizin IQ seviyeniz 80 nin altı domaldo fanları Uruguay + Arjantin > Portekiz + Hollanda + İngiltere + İspanya + Fransa İtirazın var mi veled penaldogy fani
@memmedzadeismayil2118
3 ай бұрын
Yani sen euro dunya kupasindan daha onemli kupa diyorsun oyle mi ? 😂
@ISM4YIL
3 ай бұрын
Kanada Ekvator kötü diyen birisi futbola 2022 den sonra bakmış demektir aq
@ugrhlytrc8786
3 ай бұрын
@@memmedzadeismayil2118 daha önemli diye bi cümle kurmamisim ama euro izlemesi daha keyifli bir turnuvadir
@furkanozdemir6754
2 ай бұрын
Grup asamasinda avrupa sonrasinda ise dunya kupasi daha zor
@ISM4YIL
3 ай бұрын
3 beraberlik ile guruptan çika bildiğin bir Turnuva a nasil En iyisi olsun
@OrhanDemirci24
3 ай бұрын
Brezilya arjantin uruguay varken ne bileyim zor desekte olmuyor kolay desekte olmuyor
@Batuhan-jc2jv
2 ай бұрын
brezilya arjantin uruguay var başka takım yok ekstradan
@Demir-pr6pf
3 ай бұрын
Avrupa daha zor çünkü dünya kupasına beleşten asya Afrika Amerika'dan zayıf takımlar geliyorken Avrupa da güçlü takımlar dünya kupasına katılmak için birbirini kırıyor.. Örneğin Türkiye Asya'da olsa her dünya kupasına katılırdı.. bazı Asya Afrika takımları da Avrupa da olsa dünya kupasına hiç katılamazdi
@alperentarak7455
3 ай бұрын
Dünya kupası daha zor ,çok net. Çünkü uero da olan takımlar zaten dünya kupasında da var+ Latin Amerika
@POLKOVNIK0
3 ай бұрын
Avrupa kupası, Amerikanın en iyisi Avrupa liglerinde...
@user-i8797
3 ай бұрын
Dünya kupasinin 48 takımlı olmasi saçma artık eskisi gibi keyif vermeyecek
@mert77k
2 ай бұрын
zeki bir insan avrupa şampiyonasının daha zor olduğunu bilir dünya kupasında panama katar suudi arabistan gibi kolay ülkeleri bedavadan geçip kolayca son 16 turuna kalabilirsiniz fakat EURO da durum böyle değildir EURO da her takım sizi eleyebilir kolay lokma olarak görülen danimarka izlanda isviçre gibi ülkeler her sene onları ciddiye almayan avrupa ülkelerini patır patır eliyor özellikle 2026dan sonra makas daha çok açılacak dünya kupasında el salvadorun oynadığını düşünsenize...
@1.capulcu
3 ай бұрын
ağlayarak izledim
@bugra71
3 ай бұрын
Dünya kupası daha zor
@arif3665
3 ай бұрын
Avrupa Şampiyonası biraz daha zor gibi görünüyor..
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Hahahahahahahahahahaha
@arif3665
3 ай бұрын
@@Godofmuslims 🙄
@galaCimbom190
3 ай бұрын
Dünya Kupası daha zor
@yenerseker9212
3 ай бұрын
Bence en zor turnuva avrupa kupası
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Hahahahahahahahahahaha
@orxandemokrat942
2 ай бұрын
Hərəsinin öz özəlliyi vardır. Ona qalsa Argentina Avropa komandası olan Fransa millisini məğlub edib. Aegentina Afrika millsini məğlub edib qazanmamışdı ki də. Bu fikir sözbaz, dedi kodu bir fikirdir. Mbappe də qələt edib bu fikiri söyləyib. Boş şeydir.
@UğurArslan-s1p
3 ай бұрын
Tabki Dünya şampiyonası Avrupa demek Latin Amerikayı kasnen ve bilerek sataşmakdır, bu kadar, Dünya tarihinin en iyi oyuncuları, Latinler, Maradona olsun Messi, Alfredo De stefano, Ronaldo, Ronaldinho, Pele daha kimler kimler say say bitmez ki.
@Darkknight77799
2 ай бұрын
Dünya kupasi>>>>euro
@EmreAst
3 ай бұрын
Euro
@ademmese3377
3 ай бұрын
World cup> euro>ucl
@sefkansahinoglu6086
3 ай бұрын
Dünya Kupasinin Havasi Bile Farkli Kardeşim Tartişma Bitmiştir
@yasar_xyz
3 ай бұрын
Dünya Kupası daha zor
@winteranka4148
3 ай бұрын
Arjantinin kupayi kazanabilmesi ne kadar kolay olduğunu gösteriyor
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@winteranka4148 hahahahahahahahahahaha max penaldocu zekası işte , Arjantin kolaysa 36 yıl sonra nie alıyor ? net penaldocu zeka bu nerede görsem tanırım dünyanın en düşük zekalı fan kitlesi
@_Muhammet_Emin_
3 ай бұрын
@@winteranka4148sikter len
@yasar_xyz
3 ай бұрын
@@winteranka4148 Arjantin'i ne kadar hafife aldığına bakılırsa yorumuna önem vermememiz gerektiğini gösteriyor
@winteranka4148
3 ай бұрын
@@yasar_xyz bir pessi fani için fazla iddialı sözler🤣
@alpsydnc
3 ай бұрын
Bir ronaldocu olarak dünya kupası > euro
@mert77k
2 ай бұрын
prestij olarak öyle euro daha zor
@huseyinnaml4350
3 ай бұрын
Dünya kupası her daim sarıyor. Kalite açısından ise Avrupa.
@Makem315
3 ай бұрын
Dünya kupası daha kaliteli gruplardan sonra
@chronozeta
3 ай бұрын
@@Makem315 Yok.
@mercurymag
3 ай бұрын
Matematiği ilkokul seviyesinde olan birisi bile Dünya Kupası’nın daha zor olduğunu söyleyebilir. Diğer iddialar mesnetsiz ve subjektif görüşlerden ileri gidemez.
@huseynhuseynov3767
3 ай бұрын
FİFA yöneticileri bu işi herkesden daha iyi biliyor. Futbol sadece Avrupa da kalarak büyümez. Biraz mantıklı düşünün. Kalite zamanı değil futbolun dünyada yayılma zamanı. Amerikada olacak olan dünya kupası en büyük dünya kupası olacak. Yani monoton karşılaşmalar daha ne kadar olacak ki? Mesela İtalya vs Almanya finali daha ne kadar olacak? Düşünün alıştık buna ve normal bir final karşılaşması olur. Ama Amerika vs Japonya finalı nasıl olur sizce? Farklı bir hiss, klişeden kenar. Yani biraz geniş bakmak lazım. Futbolun diğer ülkelerde özelliklede Amerikada çok oynanması ve tanınması futbolun zirvesi olur. FİFA çalışanları tam bir profesyonel. Bizim gibi futbolu avrupada görmüyorlar
@Habiboo_habiboo
2 ай бұрын
Kesinlikle katılıyorum kardeşim👏👏👏
@YSLykia56
2 ай бұрын
avrupa kupası takım sayısı 16 dan 24 çıkması iyi bir karar turnuvaya katılan her takim ayri bir renk katiyor turnuvada her takim her maç mucadelesini sonuna kadar yapiyor hic bir takim kolay kolay direncini kaybetmiyor grup elemelerinde takimlarin son macinda bile en iyi 3. olarak cikma ümitleriyle oynanan maclar ayri keyifli bazi istisnalar haric neredeyse her mac güzel geciyor dünya kupasının 48 takıma cikmasinin tek guzel yani turnuvaya katilma şansımızın artmasi wc26 ya fiyasko olacak ya da tum zamanlarin en iyi turnuvası olacak
@Habiboo_habiboo
2 ай бұрын
Kesinlikle
@yigit8526
3 ай бұрын
Bunun tartışması mı olur. Dünya kupası tabii ki de. Normalde euroda son 16'ya kadro bütçesi bakımından dünyanın en iyi 352. ülkesi bile kalabiliyor ama dünya kupasında bu durum çok çok zor. Biz euro2024'te son 16'ya kalabildiysek dünya kupasında son 16'ya kalmamız imkansıza yakın neredeyse. Euro'da Brezilya, Arjantin, Senegal, Nijerya, Uruguay, Meksika gibi prestijli takımlar yokken dünya kupasında bunların hepsi oynuyor. Yani bu bile her şeyin özeti.
@mert77k
2 ай бұрын
yanılıyorsun euro daha zor evet belki brezilya arjantin gibi ülkeler yok fakat saçma sapan afrika kuzey amerika avusturalya ve bilinmeyen güney amerika ülkeleride turnuvada yok euro daha zordur çünkü her takım iyidir ve her biri seni turnuvanın dışına itebilir
@tgm630
3 ай бұрын
Bence hastalık bu futbol kadar kalitelisin
@ahmetenes6700
3 ай бұрын
Onlar eskiden çok özeniyordu, maalesef şimdi sadece TOY paylaşıyorlar
@Aslan-d9p
3 ай бұрын
Avrupa şampiyonasında süpriz takımlar fln var cart curt o sırada Japonya , Fas 🗿🗿 tabiki dünya kupası daha zor
@mahmutmanav4509
3 ай бұрын
Avrupa kupasını kazanmak daha zor
@abdullaabdullayev8898
3 ай бұрын
Avrupa şampiyonyası biraz zor. Ama dünya kupasının da öz yeri var.
@Kah634
2 ай бұрын
Kazanmak belki kişiye göre değişir ama dünya kupasına "katılmak" çok zor. Biz 1 kere katılabildik İtalya Hollanda gibi ülkeler bile her zaman katılamıyor kontenjan meselesinden dolayı. Avrupa kontenjanı en yüksek olsa da yine de iyi ülkelerin katılmasına yetmiyor. Merak edilen Norveç'i de hiçbir turnuvada göremiyoruz. Kontenjana göre olmasa yine Dünya kupasının çok büyük çoğunluğu Avrupa takımlarından oluşur. Messi'den sonra kolay kolay da Avrupa'nın dışına çıkmaz bu kupa bence
@baloncubey
2 ай бұрын
Brezilya Arjantin Şili urugay afrikadan Arjantin Asya'dan Japonya filan renk Katar. Ancak zorluk anlamında Euro daha zor. Tabi elemelerde ise dünya kupası zor olur.cunku artık Avrupalı başat ülkelerin yanı sira arjantin ve Brezilya da var. Aslında dünya üzerinde futbol Avrupa ve ardindan guney Amerika'dir. Diğerlerinin şansı yok. Onlar gruptan çıksa Yeter
@ramazanersoy5437
3 ай бұрын
Ben dünya kupasını severim ve zayıf denilen takımlar dünya kupasına renk katıyor Fas Tunus,şili Avustralya vb
@yusufaltunyurt3701
Ай бұрын
Dünya kupası gruplardan sonra avrupa ve guney amerika olarak kaliyo zaten yani isvicrenin yerine arjantin Litvanyanin yerine brezilya kaliyo yani dunya kupasi daha zor
@F7k1mx
3 ай бұрын
Avrupa kupası kazanmak daha zor dünya kupası kazanmak daha güzel
@TamerHaluk-df8nf
3 ай бұрын
1954 te güney koreyi 7-0 yenmiştik bu türkiyenin en gollü dönemini gösterdi
@celalakca502
3 ай бұрын
Şimdi yen yenebiliyorsan bu sistemle, yönetimle ve futbolcularla sindikimlerin derdi para olmuş milli takimda para alamadıklarında bile oynamiyorlar
@Dul_Avcisi_70_Cm_Zurna_Durum
3 ай бұрын
SÜNYA KUPASINDA HONDURAS, ZİMBABWE, KUZEY JORE FALAN OLUYOR OLUM YA TABİKİ DE AVRUPA ŞAMPİYONASI DAHA ZOR ❤
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Büyük harfle yazip haklı olduğunu sanan çocuk gbi bu
@Dul_Avcisi_70_Cm_Zurna_Durum
3 ай бұрын
@@Godofmuslims uza
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@Dul_Avcisi_70_Cm_Zurna_Durum kendi yorumunu beğeniyor zavallı
@huseyinkurnaz3814
3 ай бұрын
Dunya kupasi zayif adi sani cok duyulmamis ulkelerin katilip bizim 22 yildir katilamadigimiz turnuva
@muharremyldrm3312
3 ай бұрын
katıldığın kıta burda çok önemli işte bu bile avrupa şampiyonasının daha zor olduğunu gösteriyor. Türkiye asya elemelerinden katılıyor olsaydı çok muhtemeldir ki her Dünya Kupasında yer alırdı.
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@muharremyldrm3312 hayatımda gördüğüm en boş yorum la senin balon Türkiyen gidip farao adalarına yenildi san Marino nun İlk puanı bizden almış sen kendi ülkeni Brezilya falan mi sanıyorsun da böyle boş bir yorum yapıyorsun
@muharremyldrm3312
3 ай бұрын
@@Godofmuslims ben kendi ülkemi Brezilya falan sanmıyorum, Asya ve Afrika elemelerinden bahsediyorum. Buralardan gelen takımlar aşırı basit takımlar kaldı ki son yıllarda milli takım önemli gelişme göstermiş durumda. Avrupa elemelerinde 1. takım doğrudan 2. takım ise play off lardan dünya kupasına katılıyor dolayısı ile avrupadan dünya kupasına katılım daha zor (her ne kadar daha fazla takım gönderilse de grup sayısı ve takım sayısı da elemelerde o derece fazla) Bu sebeple Avrupa da bazen bazı dişli takımlar turnuvaya katılım gösteremeyebiliyor. Avrupa dışında kalan Brezilya, Arjantin, Japonya, Senegal gibi takımların Dünya kupasına katılmama ihtimali %0 Avrupa şampiyonası her türlü daha zor bir turnuva.
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@muharremyldrm3312 o Zaman Avrupa şampiyonu olmuş kokosca İtalya neden katılamadı ? Yada Euro yu kazanan Portekiz 2018 de neden son 16 da eleniyor ?
@muharremyldrm3312
3 ай бұрын
@@Godofmuslims kardeşim İtalya Dünya kupasına nerden katılıyor bil bakalım, aaaa Avrupa elemelerinden ulan harbi zerre bilgisi olmayan adamlar her konuda ötüyor
@anlatay8190
3 ай бұрын
Şampiyonlar Ligi mi Dünya Kupası mı
@Ceviz61
2 ай бұрын
İkisi çok farklı şl daha zor daha dişli rakipler var ancak dünya kupası 4 yılda bir olduğu için kazanması daha zor bir turnuva üstelik takımını sen seçemiyorsun bile her ne kadar şampiyonlar liginde daha kaliteli maçlar dönsede her sene düzenleniyor bu yüzden dünya kupası daha zor
@cemcnkr
3 ай бұрын
Cevap kelimesini kullanmanız temennisiyle
@ARDAFutbhrol123
3 ай бұрын
Bence Dünya Kupası daha iyi ama arada uçurun yok
@ArthurHamiMorgan30
3 ай бұрын
Avrupa şampiyonasında gruplardan çıkmak artık çok da zor değil 3 beraberlik alsan 3.olarak çıkabiliyorsun
@3silahsorler884
3 ай бұрын
Avrupa şampiyonası daha zor sebebini söyleyim. Türkiye 2002 dünya kupasın da adam akıllı bir Brezilya ile oynadı. Diğerleri köy takımlarıydı
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Sen veled mısın çocuk senin o abartılmış 2002 balon Türkiyen Senegal ve Japonya'yi eleyip geldi yarı finale haberin olsun sanki Almanya İtalya Arjantin gibi takımları yenmişiz gibi konuşuyor veled
@Farless-l8f
3 ай бұрын
Knk o turnuvada Senegal fransayi yendi
@primepenaldog1070
3 ай бұрын
@@Farless-l8f Fransa o sene çok kötüydü gol bile atamadılar kim olsa yener onları
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Euro daha zor diyenleri ciddiye almayın
@winteranka4148
3 ай бұрын
Seni ciddiye almasak?
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@winteranka4148 hahahahahahahahahahaha az önce yazdığın yorumdan max penaldocu zekası olduğun anlaşılıyor dünyanın en gereksiz fan kitlesi ıy
@yagamilight1283
3 ай бұрын
Böyle söylemek seni tatmin ediyor mu seni uyandırayım Euro > Dünya Kupası
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@yagamilight1283 dur tahmin edeyim penaldocusun ve penaldog dünya kupası kazanamadığı için kendince bu şekilde teselli ediyorsun öyle değil mi ? animeci veled mümkünse sen uyan çünkü herkes dünya kupasıni ister onun prestiji verdiği keyif hiçbir yerde yoktur teneke euro veya Copa Amerika yi kim takıyor ?
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@yagamilight1283 dur tahmin edeyim penaldocusun ve penaldog dünya kupası kazanamadığı için kendince bu şekilde teselli ediyorsun öyle değil mi ? animeci veled mümkünse sen uyan çünkü herkes dünya kupasıni ister onun prestiji hiçbir yerde yoktur teneke euro veya Copa Amerika yi kim takıyor ?
@celalakca502
3 ай бұрын
Bence Avrupa kupasini kazanmak daha zor sebebi dunya kupasi gruplarda basit takimlar gelebilir 16 ya yukseldikten sonra da basit takim gelebilir lakin Avrupa sampiyanosunda gelmiyor hele 3 uncu olup 16 ya yukseldiginde karsina cikacak takimlar favori takimlar anca Avrupa sampiyanosunda lider bitirebilirsen sansliysan basit takim cikabilir.
@bilalcalskan3708
3 ай бұрын
Dediğin çok saçma kanka 2016da 3. Olan Portekiz gruptan çıktı ve Galler Polonya gibi takımlarla oynadı finale çıktı. Dünya kupasında böyle bir şey yaşanma ihtimali yok.
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Bunları söyleyen net penaldocu grubunda maç kazanmayan ve en iyi üçüncü olarak şampiyon olan Portekiz var aynı Portekiz 2014 te gruptan çıkamadı penaldocu
@coschdocx4292
3 ай бұрын
Euro daha zor
@Godofmuslims
3 ай бұрын
Hahahahahahahahahahaha
@coschdocx4292
3 ай бұрын
@@Godofmuslims lan Panama Honduras Kuzey Kore oynuyor dünya kupasinda aq euroda finale gelene kadar eben sikiliyor en kotu takım bile dünya kupasında gruptan çıkabilir 24 takımlı zaten
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@coschdocx4292 la emzikli veled net penaldocusun anlaşılıyor malûm idolleri dünya kupasında bir halt yapamıyor ondan böyle diyorsunuz ayrıca kuzey Kore ve Honduras ne zaman katılmış ? 1960 larda en son katılmış , ayrıca Euro yu Yunanistan bile alıyor sen ne anlatıyorsun grupta en iyi üçüncü çıkan Portekiz şampiyon olmuştu sen ne anlatıyorsun veled penaldog fanı seni , Euro da Gürcistan , İrlanda , İskoçya var bunlar çok mu büyük söyler misin ? Dünya kupasında katilamayan Avrupa şampiyonları gördük mesela İtalya yada 2016 da Avrupa şampiyonu olan Portekiz in son 16 da Uruguaya elenmesi gibi hahahahahahahahahahaha
@vacantnoname1903
3 ай бұрын
Eşleşme şansı yarı finalde galler çeyrekte polonya gelirse kolay :D
@barscabas8491
3 ай бұрын
Mk finalde grup sonuncusumu çekiyor öyle gelince ?
@JarenJacksonJr-uy1vg
3 ай бұрын
max ronaldo düşmanı
@vacantnoname1903
3 ай бұрын
@@barscabas8491 finalde efsane takım geldi ama oynamadan kazandı ballı herif keşke messide çıktığı 4 finali oynamadan kazansaydı :D (2016'ya ışınlanıyoruz Adam Turnuvanın oyuncusu olarak finalde kaybediyordu çöp oluyordu ronaldo oynamadan kazanıyordu kral oluyordu :D Bu arada Euro 2016 Mvp Griezmann'dı)
@Godofmuslims
3 ай бұрын
@@barscabas8491 2016 Messi Copa Amerika da takımı 6 golle sırtında taşıdı higuain denen kazma geldi Messi üç finali de iyi olmasına rağmen kaybetti penaldo ise yedekte eder in golü ile kazanıyor bu adalet mi ? Higuain Portekiz de olsaydı Portekiz in şuan kupası yoktu
@barscabas8491
3 ай бұрын
@@Godofmuslims eder dünya starı sanki mk. Ulan anlattın o kadar hikaye messi copa amerika alsın diye her sene yapmaya başladılar siktiğimin kupasını. Ne anlatiyon sen ?
@zaminkhalilov
3 ай бұрын
Steaua bükreşin çöküşü hakkında video gelebilirmi?
@Rlsin-vm3gl
3 ай бұрын
Turnuvadan turnuvaya değişiyor. Mesela Euro 2020>World Cup 2018 World Cup 2022>Euro 2020
@_Tarkovsky_
3 ай бұрын
EURO 2020 şampiyonu 10 yılı aşkın süredir dünya kupasına bile katılamıyor:)
@Annsnsndnddnndd
3 ай бұрын
Ama o zaman iyilerdi
@Godofmuslims
3 ай бұрын
O 2020 şampiyonu nie iki dünya kupasına katılamiyor ?
@Annsnsndnddnndd
3 ай бұрын
Çünkü artık iyi değiller ya hani o zamanlar iyidiler diyorum ya hani hem buarada yanlış anlamayın ben euro daha zor demiyom
@salihunuvar5094
3 ай бұрын
@@Godofmuslimsona bakarsak 2010 da 2. 2014 te 3. Olan Hollanda bu süreçte avrupa şampiyonasında varlik gösteremedi aynı şekilde fransa euro 20 de son 16 da elendi o takımin formundan formuna değişen bir şey😅
Пікірлер: 245