Widzę, że frustracja narosła . Z drugiej strony kilka lat w jednej grze to mnóstwo czasu. Trzeba się cieszyć z dobrych rzeczy, że w ogóle nam się Genshin przytrafił. ;)
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
i to jest bardzo dobre podejście!
@niewazna3
3 ай бұрын
Kurczę, wiem, że nie da się mówić o czymś pozytywnie na siłę, ale tego negatywu jest ostatnio... Bardzo dużo. Mam już przerwę od Genshina i chyba na razie zrobię też sobie przerwę od oglądania kontentu o tej grze, to się robi niezdrowe na dłuższą metę
@_useless._
3 ай бұрын
Ja tak w sumie wizza oglądam Czasem codziennie przez 2 tygodnie czasem co kilka dni a czasem przez miesiąc/dwa nic nie obejrzę
@Theo18_
3 ай бұрын
@@_useless._same
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
No staram się nie być negatywny ale ostatnio się po prostu przelewa. Niestety. Przepraszam - obiecuję kilka pozytywnych odcinków :D
@Theo18_
3 ай бұрын
@@WizzuWizualnie znaczy problem nie jest w tobie ani nic jest jak jest i trzeba o tym mowic
@niewazna3
3 ай бұрын
@@WizzuWizualnieWłaśnie, Wizzu, to nie jest żaden problem z Tobą. Po prostu zebrało się dużo tych nieprzyjemnych informacji i z każdą kolejną robi się coraz bardziej przykro. Praktycznie jesteśmy świadkami stopniowego upadku gry, która nas tutaj zebrała
@ranei89
3 ай бұрын
Kontekst przynajmniej na Twitterze jak dla mnie to dobry pomysł (nie w sprawach, które z natury nie są do oceny w stylu "tak/nie"). Przynajmniej jak ktoś jawnie walnie głupotę łatwą do zweryfikowania to taki delikwent jest szybko wyjaśniony. Na YT jest to bardzo trudne do zrobienia w rzetelny sposób, bo tu trzeba by weryfikować czasem 30 minut materiału, a nie da się go streścić w jednym zdaniu.
@gftbe7615
3 ай бұрын
ja miałem te nowe ui na yt 2 tygodnie temu, z naciskiem na miałem, bo po 3 dniach zmieniło sie na stare
@JackSpadicey
3 ай бұрын
Bardzo Cię szanuję za bycie świadomym konsumentem, dzięki za wszystko co robisz wizzu
@Yelanka_
3 ай бұрын
To nie nowy dendro claymore, to po prostu Kaveh zrobi swój wielki comeback po ucieczce z piwnicy
@majsteradamowicz7953
3 ай бұрын
Będąc zupełnie szczerym to co się stało z genshinem to jest zwykły cyrk. Gra którą pokochałem całym swoim serduszkiem stała się dla mnie czymś do czego wchodzę już tylko z takiego poczucia obowiązuku że to jest część mojej rutyny. Wielu moich przyjaciół z którymi w to grałem poodchodziło i wsm zostałem praktycznie sam. Ta aktualizacja to jakiś żart, bo tak naprawdę wszystko co było do zrobienia już zrobiłem i tak szczerze czasam żałuję że wogule zacząłem grać codziennie. Być tym typem gracza co wchodzi jak jest nowa aktualizacja robi fabułkę exploruje i wychodzi i nie wraca aż będą nowości. Takim typem gracza chyba będzie trzeba się stać bo hoyo nie chce nic zmienić nic dodać iiii no mają nas gdzieś no. Przykro mi ale chyba hoyo nie odczuje że mają coś do stracenia dopuki nie stracą wszystkiego.
@-mika18-
3 ай бұрын
ciekawy jestem czy usuna genszina jak juz zalkowicie umrze i nikt nie bedzie grac tak jak bylo z ta jedna gierka honkaiowa przed hi3
@ameliasadowska9224
3 ай бұрын
@@-mika18- przed honkaiem bylo ggz i z tego co wiem to na niektorych serwerach dalej trzyma sie ta gra
@kamil09605
3 ай бұрын
Już od prawie roku nie wydaję na tę grę ani złotówki a wcześniej blessingi co miesiąc
@Komi_Akamaru
3 ай бұрын
Wizzu trzymaj się! Nawet jeżeli będzie trudno będziemy z tobą! ❤️ Pamiętaj, żebyś o siebie dbał, o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne 🌻🌼
@makkamikadze
3 ай бұрын
Wczoraj widziałam jak pewien cosplayer, którego obserwuję, właśnie rozpoczął nowy collab z Hoyo w kontekście ZZZ. Chłop ze swoimi zasięgami na pewno sporo hajsu soboe na tym trzepnął. To tak w ramach ciekawostki
@makkamikadze
3 ай бұрын
Przy okazji, jeśli o mnie chodzi i zniżkę na yt, to dla swojego zdrowia psychicznego zaprzestałam oglądania serii z genshina, bo jestem przebodźcowana i potrzebuję odrobiny odpoczynku od newsów i rewelacji.
@Goryczkova.a
3 ай бұрын
Pamiętam jak w okolicach wyjścia Dehyi podchodziłam do Twoich zapowiedzi o nadchodzących ciężkich czasach w genshinie z rezerwą na zasadzie "a tam, czarnowidztwo jak wszędzie indziej", ale po czasie musze przyznać rację i dobija mnie to co z tą grą dzieje się obecnie. Mimo tego, że tak jak pisałam pod którymś filmie o wuwie - chęć na genshina mega opadła, ale Twoje serie oglądam i oglądać będę. W zasadzie odkąd trafiłam na kanał to oglądam genshinowe, indyczkowe/pogadankowe, a teraz także wuwowe filmy. Z tego zestawu genshina i wuwę praktycznie wszystkie codziennie lub z dniowym opóźnieniem. Twoje filmy nadal są dla mnie miłym punktem w ciągu dnia - poprostu bardzo odpowiada mi ta formuła i to nadal taki troche safe content dla mnie, także życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Niemniej rozumiem jak działa rynek i siłą rzeczą napływ o odpływ zainteresowania. Dużo siły Wizu, czasem dzieją się rzeczy jakich nieprzewidzimy - liczę, że jak już się skopało na tym etapie to na jakimś w końcu nastąpi odbicie ✌
@i.5917
3 ай бұрын
Komentarz dla zasięgów, stay calm and pij wodę, trzymaj się i nie puszczaj Wizzu!
@demora_9537
3 ай бұрын
❤ nawiązanie do Diuny
@HadiugaRagana
3 ай бұрын
❤
@banzione5385
3 ай бұрын
Komentarz dla zasięgu. PS jest mega gorącooo😭
@marzenasikora3071
3 ай бұрын
Również przestałam kupować blessinga jakiś czas temu, bardziej dlatego że nie mam już tak dużo czasu i czasami nie mogę wejść w genshina a osoba która w takie dni mi ogarniała cóż... Poszła do wuwy, także łącze się z tobą wizzu w byciu f2p
@SodaliteAlchemist
3 ай бұрын
Dopiero zauważyłam, że mi też cofnęło subskrypcję... Cóż, naprawione!
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Dziękuję!
@pcgracz5248
3 ай бұрын
Mam podobne odczucia co do genshina.I raczej też zamierzam ograniczyć wydatki na gry Hoyo i więcej nie wydawać na blessinga.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Mam jedną, mocną zasadę od kiedy HoYo zaczęło mieć wywalone na Genshina - nie daję kasy na żadną produkcję HoYo... prócz Genshina. Jak Genshin zasłuży - to Blessing będzie, jeśli nie to nie. Nie obchodzą mnie inne gry tego wydawcy, ale ze względu na to CO zrobili z Genshinem - nigdy nie wydam żadnych pieniędzy w jakiekolwiek innej grze, którą by zrobili. Ja wiem, że różne rzeczy się dzieją i czasem twórcy jedyne co mogą zrobić (żeby pozostać na powierzchni) to porzucić projekt, który np. ja pokochałem... ale Genshin generuje taki hajs (a rok temu było to około 50-60% więcej), że nie ma wytłumaczenia "dlaczego" tak robią. Po prostu znudziło im się i mają wywalone. A skoro im się znudziło zarabianie miliardów i mają na to wywałkę, to WSZYSTKO inne czego się tkną, może spotkać dokładnie ten sam los. W rezultacie - ten twórca/wydawca gier, z perspektywy mnie jako konsumenta jest najmniej wiarygodnym na całym rynku growym. Takie EA, Blizz czy Ubi są przewidywalne i można sobie wykalkulować jak nas będą próbowali wydoić. HoYo? No cóż - kapryśne korpo na politycznej smyczy Chińskiej partii, zarządzane przez 3 kumpli założycieli, z których każdy stracił zainteresowanie robieniem gier najpóźniej gdzieś tak w 2022...
@Pepe.1
3 ай бұрын
Najlepszy moment dla potencjalnej konkurencji youtube'a teraz, żeby spróbowali zawalczyć o swój kawałek tortu. Ciekawe, czy i kiedy wreszcie pojawi się więcej content creatorów na yt, którzy zaczną mówić otwarcie o tych negatywnych zmianach... Btw Wizzu, zakładam że mój komentarz pod ostatnim odc. "Co jest grane?" mógł umknąć, bo dodałem go już sporo po premierze, ale jeśli tak było, to zerknij na niego bo myślę, że może troszku zrobić Ci dzień, a jeszcze nawiązując do niego, to być może to co odwala teraz youtube również będzie tematem, który to Ty poruszasz szerzej jako pierwszy wśród polskich twórców ;) A odnosząc się do grania f2p to ja akurat od początku grałem jako f2p i jestem bardzo zadowolony ze swojego konta i mam wszystkie postacie, na których choć trochę mi zależało, a także spory zapas primo nieustannie od 2,5 roku. Ale z kolei nigdy nie interesował mnie banner z brońmi ani konstelacje u 5* postaci, więc jestem w stanie odkładać ;p
@lueieris1888
3 ай бұрын
Przykro się tego słucha, ja akurat dopiero co zaczęłam grać na 3.5 i już wtedy było mówione, że mało się w Genshinie dzieje (a ja byłam przytłoczona ilością kontentu + ciągle dochodziły nowe eventy, akurat wtedy wychodziła też następna część pustyni). Minął rok, porobiłam wszystkie questy, eksploracja na 100% w większości lokacji i... też zaczęłam odczuwać tę nudę. Miejmy nadzieję na rozruszanie Genshina na Natlan i Shneznayę!
@Beataskopyoutube
3 ай бұрын
Cześć wizzu miło Ciebie Wiedzieć super odcinek z GENSHIN IMPACT to moja ukochana seria pozdrawiam serdecznie miłego Czwartku i wieczoru dla ciebie Wizzu i Grażyn🐈🐕🌹❤️🤍🤎🥰😍🤩💛💗💞💚
@Theo18_
3 ай бұрын
4:37 well ja rzuculem ta gre po tym jak part 2 wjechal to juz nie jest hi3
@marzenasikora3071
3 ай бұрын
21:30 shhh on jest super
@fruh7927
3 ай бұрын
Bardzo fajny odcinek ^.^ Ja grałem prawie na premierę. W 1.1 odpaliłem sb BP, też z myślą, żeby wspierać twórców. Po kilku Battle Passach przerzuciłem się na blessingi. W sumie prawie przez cały czas je kupowałem, aż do połowy 3.4, kiedy nadeszły informacje o Dehyi. Potem ona wyszła i miałem pół roku przerwy xDD Wróciłem do kupowania blessingów w połowie 4.0, a ostatni kupiłem w 4.3. Głównie dlatego, że wg mnie main event z 4.3 był naprawdę świetny (i napawał optymizmem na więcej dobrych main eventów). Potem akcja "3 wishe za 3 lata" i sb odpuściłem temat. Myślę, że prędko nie kupię żadnego. Mimo to, ciężko mi zrezygnować z Genshina, bo to dla mnie takie "miejsce" catharsis. Mało rzeczy tak mi poprawia humor jak przejście się gdzieś po Teyvat, pooglądania widoków, czy postaci, posłuchania świetnej muzyki, itp. Zobaczymy ile Star Rail będzie jeszcze dostawał od Hoyo miłości. Teraz to szczerze chciałbym, żeby dostawał jej dalej tyle samo. Penacony wywarło na mnie naprawdę spore wrażenie. No... ale może to też być spowodowane tym, jak wg mnie słabo wypadło Luofu xDD Dla mnie HSR to taka sinusoida. Raz Hoyo zrobi coś dobrze, albo świetnie. Raz zrobi coś słabo, albo wręcz tragicznie. Przez to też cały czas F2P .-.
@magarius443
3 ай бұрын
Ja pamiętam Lyney'a 😂. Rolowałem po niego na streamie jak weszło fontein oraz zgarnąłem jego łuk na rerunie.
@mrpitero2104
3 ай бұрын
Popieram sytuacje z blessingiem, ja raczej czuje jeszcze potrzebe kupowania i zaoszczedzenia jak najwiekszej wishy na Skirk lub Kolumbine, zobaczymy z czasem... Pozdrawiam serdecznie! :3
@lord_wiadro9900
3 ай бұрын
Hoyo inwestuje w MMO, myślałem, że ten gatunek nie jest już aż tak popularny. Ja raz kupiłem blessinga i już nie planuję więcej kupować.
@venivididavinci8165
3 ай бұрын
Hoyo ma taką politykę wydawniczą i nic z tym nie zrobimy. Jest jeden tytuł, który zarobi swoje i idą w następny by doić od nowa. YT to tak bardzo specyficzna platforma, której już nawet twórcy nieogarniają
@ugoszoszo
3 ай бұрын
u mnie dobrze z nagrodami! dwie już wyslane i jeszcze jedną dziś wyślę i wszystko z mojej strony będzie dobrze! PS. ta dodatkowa nagroda w pewnych aspektach jest lepsza od przewidzianej ale niestety torby nie ma wiec smuteczek... pozdrowienia!❤❤❤
@pawekrupowicz3946
3 ай бұрын
Jako wieloletni gracz Honkai 3rd nie widzę tego żeby produkt był gorszy w jakiś sposób. To że part 2 posiada innych bohaterów nie oznacza, że gra jest od razu gorsza. Wiadomo było już od pierwszego trailera, że główni bohaterowie się zmienią i jakoś tego niezadowolenia nie było widać, a wręcz przeciwnie było. Jakby nie patrzeć story w part 1 zostało zakończone, więc jakieś zmiany musiały zajść. Nowe postacie, które są dodawane w oparciu o nową mechanikę są naprawdę dobrze zrobione, szczególnie patrząc na nową postać w wersji 7.5 czy przyszłej 7.6, więc polecam sobie obejrzeć trailer do nich jak ktoś nie wierzy. Jakość eventów też się nie zmniejszyła i są naprawdę ok. Samo story z part 2 jest na dobrym poziomie, ale czy jest gorsze od tego w part 1 to nie jestem pewien, bo każdemu będzie co innego się podobało. Osobiście nie mam problemu ze story czy postaciami, bo przestawiłem się i dostosowałem. Nie będę narzekał i odinstalowywał gry tylko ze względu na to, ze inne postacie są i nie pasuje mi jedna czy 2 rzeczy. Jak zwykle znajdą się ludzie co narzekają, bo nie da się dogodzić każdemu, ale takie marudzenie, ze part 2 ma innych bohaterów i wgl jest męczące. Zawsze można przestać grać i tyle. Fakt, że gra mogłaby być o wiele większa i lepsza, ale nie pracuje przy niej aż tak dużo osób. Niemniej jednak muszę dodać, że zmiany co patch tez są na plus, bo niektóre naprawdę ułatwiają grę czy farmienie. Według mnie gra trzyma się ok, ale nie wiem czy polecałbym ją totalnie nowym osobom, które nigdy nie grały w Honkai 3rd.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Bardzo dziękuję za opinię, bo na razie dostaję same negatywne w tym temacie, więc mega było przeczytać co myśli ktoś pozytywnie nastawiony!
@saber1823
3 ай бұрын
1:21 XD
@anarenahan
3 ай бұрын
Zostało mi trochę więcej dni do końca blessinga. Będę miała duży zgrzyt czy i ile brać blessingów jak się skończy. Ale dla mnie jest to refren, który już kiedyś przeżyłam przy innym deweloperze gier. Jeszcze to przemyślę. A słyszałeś o opcji, że YT daje ci możliwość wstawienia trzech miniatur do jednego filmu i każdy będzie widział co innego? Taki bait, że niby inny film.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
-No ja to miałem przy okazji "Star Wars: Galaxy of Heroes"... przestałem płacić w dniu w którym wywalili mnie z gildii ;D (za długo w pracy siedziałem i nie wyrabiałem z wbijaniem na gildiowe raidy) -słyszałem, że coś takiego ma być... ja tego jeszcze nie mam :/
@anarenahan
3 ай бұрын
Testują na wybranych kanałach, bo widziałam u innych, jak przejdzie testy to dostaną wszyscy, coś jak ta opcja wspierających, co nie każdy kanał miał.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
@@anarenahan Przydałoby się... tylko kiedy ja będę robił więcej niż 1 miniaturę? ;D
@anarenahan
3 ай бұрын
Jak doba będzie miała 26h... ah nie wait... wtedy też będziesz zabiegany ;v
@Morrgan512
3 ай бұрын
Melduje pije wode. Mów mi sięcej które postacie z ognistego kraju są must have, poza archonem ofc.
@pawelcio13
3 ай бұрын
❤❤❤❤
@dannyuniverse140
3 ай бұрын
Czyli jak dobrze rozumiem tylko Dawid posiada jakie kolwiek kompetecje?
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Może nie tyle kompetencje... David jest ewidentnie zainteresowany robieniem gier. Reszta z wierchuszki HoYo od lat się już nie udziela poza świecenim twarzą na wszystkich eventach. Nie mam pojęcia co od lat miałby robić Da Wei (zainwestowany w 100% w politykę i biznesiki poboczne, jak te elektrownie teraz czy szpitale), ale jest "na żywo" co kilka livestreamów HI3rd, Genshina, Star Raila. Bankowo mają tam więcej ogarniających ludzi, bo 1 kolo nie da radę kilku tak wielkich produktów trzymać w ryzach... ale.
@Cassin89
3 ай бұрын
Grając w HSR od paru miesięcy beż wsparcia blessinga itd powoli mam tam doświadczenie f2p - mimo to nie można odmówić tego, że mocny start pozwala na lepszy gaming experience 😅 W Genshinie jestem już bez Battle Pass, kiedy lada moment AR 60. Blessing zadecyduje po trailerze z Natlanu - na ten moment tylko dwie postacie mnie tam tak naprawdę interesują: Pyro Archon i Columbina. W Fontaine / Sumeru było ich więcej.
@nabi1475
3 ай бұрын
nawet jeżeli po trzech latach w honkaiu zmienią sie ludzie to nadal trzy lata nie wiadomo co sie stanie przez około 1000 dni zobaczymy pożyjemy pewnie dużo sie zmieni przez ten czas
@ŻebrowskizRivii
3 ай бұрын
Kisnę z tego gorąca
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
O jeżu malusieńki, ja też. Mam tu 2 kompy i niewyrabiający wiatrak w malutkim, zamkniętym pokoiku XD
@tyrrorysta
3 ай бұрын
Ja od dłuższego czasu nawet nie myślę o wydawaniu hajsu na GI nawet jeśli jestem w d- a zbliża się coś co mnie interesuje. Chyba musiałoby dojść do jakiejś wielkiej przemiany w siedzibie hoyo bym zastanowił się nad sypnięciem im hajsu, bo zaufanie do nich jest aktualnie prawie zerowe Ciekawe czemu za każdym razem jak wspominana jest ta nowa babka są podkreślane jej kształty, jakiś nowy model będzie miała czy co, coś może w stylu Euli? Wiadomo czy jest może szansa na jakiejś skrócone aktualizacje w najbliższym czasie, czy hoyo nie przeszkadza że rocznica wypadnie w 5.0? Przez ilość kontentu jak dla mnie na luzie mogliby zabrać z 4.7 1 tydzień i z 4.8 z leaków to nawet o 2 pewnie by się dało W ogóle dzisiaj do mnie doszło że jeśli nie będzie żadnych przesunięć to live do 4.7 powinien wypaść 5 lipca aka dzień po premierze ZZZ. Czyli co albo ZZZ wyjdzie i nikt live'a nie obejrzy, albo w drugą stronę GI zaora ZZZ, zwłaszcza że powinni na live'ie coś więcej Natlanu pokazać (chyba że specjalnie by biedne ZZZ dało radę odpuszczą tym razem). No ale ciekawie to sobie rozplanowali i będzie się za tydzień działo, już szykuję popcorn. W ogóle co to się stało że gra wychodzi nie w środę, hmm... wygląda to tak jakby dostosowali to pod WuWę XDDDD
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
-Ja mam wiesz... dziwne podejście. Bo Genshin mimo całej krytyki robi dalej kasę a i u mnie na kanale dalej jest serią numer 1. "Inwestycja" w Blessingi jest dla mnie realną inwestycją, bo to się przekłada na content czyli naprawdę na kasę. Ale to się kończy - zainteresowanie coraz mniejsze, znużenie, zmęczenie, sfrustrowanie. No nic - pożyjemy, zobaczymy :D -bo z każdego źródła dostałem o tych kształtach... więc mi się zakodowało jako sposób na wyróżnienie/rozróżnienie postaci, póki nie ma żadnych nazw kodowych na nie :D -No z 4.7 można zabrać tydzień-dwa. Jeśli 4.8 będzie trwało 3-4 tygodnie, to wciąż będzie to mała aktualizacja. Na spokojnie mogą zrobić przesunięcia, lecz wątpię by tak drastycznie. Ja z insideu miałem info, że tryb powinien być zbliżony do tego co było (czyli pewnie skrócą wakacyjną o 1) i urodziny wypadną na 5.1, więc sensowny rozjazd zacznie się przy/po LR znowu, co by mogło sugerować, że ciachną też 5.3. Moi spodziewają się skrócenia, ale to zobaczymy pewnie niedługo. -Hmm... w sumie racja. Ale nie wydaje mi się, żeby Natlan pokazali. Był sneak peak w tym LSie, więc na wakacje pewnie odpuszczą. Inna kwestia, że aktualizacja zapowiada się na śmiesznie małą... małą względem nawet 4.7.
@Fuliminare
3 ай бұрын
4:07 Dziś dyskusje o Hi3 i Songque wybiły HI3 na no 1 na Bilibili (Genshin był na 3rd, HSR był na 4th), nigdy się to Honkaiowi nie zdarzyło nawet od części drugiej (to nie chodzi o finanse czy coś, tylko ilość dyskusji na temat gry). Radzą se, ale czy aż tak dobrze to ja nie wiem, dla mnie gra upadła z częścią drugą.. 8:12 dla mnie już zawalili obecną aktualizację, i aktualnie epilog Penacony jest gorszy niż Xianzhou Luofu, good job Shaoji XD Jak dla mnie teraz Genshin team i HSR team robią wyścig kto szybciej położy aktualizację... bo obie teraz to jakaś masakra ;; 20:38 i teraz z tym leakiem każdy robi żarty ze Kaveh dostaje swoją 5star version, i to dlatego on jest MIA XDD 22:36 jeśli serio nie ma żadnych przesunięć to rocznica wyjdzie na sam koniec 5.0... więc tak, to wyjdzie na straty jeśli hoyo zleje znowu wszystko XD 23:39 jeśli Xbalanque plot leaks są w jakimkolwiek procencie prawdziwe... to pewnie będzie po Archonie, i tym będą pokazać że nauczyli się na błędach z Neuv, który jak dla mnie wyszedł zbyt szybko story i pacing wise ;;
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
-Ou... interesting. Co się tam podziało? Bo ja słyszę same negatywy, mocno od ludzi, którzy zbyt się zainwestowali w grę, by przestać grać ale od miesięcy nie podoba im się nic w HI3rdzie (trochę jak ja i Genshina ale bardziej XD) -a jaeszcze nie robiłem. Ja dopiero wyzwanie Jacksona mam i kapelusz podniosłem ;D. Ale ja HSR traktuję tak po macoszemu, że jakby serwery zamknęli jutro to bym nawet nie zauważył :D -Jakby to zrobili... to zrobiło by większe zamieszanie niż cokolwiek innego w Genshinie, w ostatnich +-16 miesiącach. W sumie, mogliby mu broń przy okazji zmienić (bo wizję to zrozumiałe, że nie bardzo). Kurka... dobry temat na pojutrze (w sensie - jutro już nagrane i wstawione :D) -Rocznica na .1 ma ten plus, że można wokół tego budować aktualizację albo hype do niej. Nie to by choć raz w Genshinie HoYo się postarało (1 rocznica HSRa vs wszystkie 3 w Genshinie razem wzięte... tego nawet skomentować się nie da XD) ale jest opcja. Jeśli wrzucą to to 5.0 i zleją, to no cóż - społeczność jest zmęczona i sfrustrowana od dawna. To tak jak ze Star Warsami. Były konkretne filmy i decyzje, które złamały fandom. To co zostało, to trzyma się już tylko z przyzwyczajenia i po każdej kolejnej głupiej decyzji (czyli dosłownie każdej XD) odpływają do tego stopnia, że nawet się już nie opłaca robić filmów, seriali i gier w universum. STAR WARS! Jakby mi ktoś powiedział w 2012 (zaraz po zakupie SW przez Disneya), że nie będzie się opłacało filmów robić bo mogą stracić hajs, to bym śmiechem zabił., -Ja do tego podchodzę ostrożnie... ale wiesz, że ja i leaki fabularne się nie lubimy :D. Neuviego zepsuli bo nie zbudowali go fabularnie w ogóle. Zrobili z niego kastrata bez charakteru, który udaje inteligentnego ale jest mentalną popierdółką. Na papierze to jest kozacka postać... w grze nie jestem w stanie go znieść. Jest tak bezpłciowy, że nazywanie jego orbów "kawiorem" jest tym co w moim odczuciu nadaje mu jakiegokolwiek charakteru. Brrrr! Tragedia. Co gorsza - miał sporo czasu antenowego, więc MOGLI go zrobić dobrze. No cóż - dobrych scenarzystów dali gdzie indziej XD
@Fuliminare
3 ай бұрын
@@WizzuWizualnie Coś o Songque i jej najlepszym development ze wszystkich postaci w części drugiej, i jakimś plot twistem fabularnym. (ah i byłam w błędzie tam, oni wbili rank 1 z Finałem części pierwszej, ale nie od kiedy weszła część druga). Akt 3 Part 2, który wszedł dzisiaj na chiny i Songque, to najlepszy i najbardziej pozytywny odzew fabuły na Chiny jaki im się stał od czasu finału part 1 XD (welp, part 1 finał miał dużo negatywnych odzewów w porównaniu) Ehh, co do rocznicy w HSR... hoyo nie potrafi w rocznicę... Dno w HSR z tym zrobili imo :/ ... W twoim przypadku to powinni zrobić święto narodowe w dniu, kiedy polubisz nową męską postać w Genshinie at this point XDDD Xbalanque next? XD
@kcsbico
3 ай бұрын
Ja osobiście praktycznie nie gram już w hi3 od momentu gdy wyszedł part 2.Gra już mi się nie podoba,przestawiłam się teraz na PGR i o wiele lepiej się tam bawię
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
No patrząc po statystykach, to PGR mocno zyskał po wejściu HI3rd p2. Wcześniej nie zdarzało się, by finansowo zjadał Honkaia, a od wejścia p2 bodajże ze 2x przeskoczył nad i to tak ładnie o sporo procent.
@Domsuperrom
3 ай бұрын
KZitem odwala od zawsze od kiedy przybyli reklamodawcy i całość przestała być broadcast yourselt, a stała się make monay for us. Polecam stary dobry diss na KZitem od Gimpera i Roja z 2013 jak tylko wieści YouTubowe będą niepocieszające :D
@NoirLun
3 ай бұрын
Nie mam siły na jakiś rozbudowany komentarz przez gorąc i głupotę hoyo więc tak tylko zostawię dla statystyk 🐑
@sZejker_
3 ай бұрын
Damn, przewalona sytuacja z tym Hoyo
@RenArtemis
3 ай бұрын
Wizzu sie dziwie ze o urodzinach Yae Miko zapomniales na odcinku wspomniec. Wiem ze odcinek mocno negatywny ale mogles promyczec radości dodac :) Tak czy siak trzymaj sie i pij wode bo cieplo :)
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Nagrywałem to wczoraj - będą te urodziny jutro ;D
@Niedajsiepolaku
3 ай бұрын
To jest normalna rzecz gacha ma jakiś tam cykl życia mało jest gacha, które żyje po 10 lat chyba FGO tyle ma, ale nie jestem pewien pierwszy taki moment, do którego każde gacha dąży to zobaczyć, co będzie po 3-4 latach i też nie każdy może się pochwalić takim wyczynem ja pamiętam grałem w jakieś tam gacha co padło po roku, a nie było złe IP. Nie przywiązuje się do gry dla mnie to jest rozrywka jak HSR padnie to się pojawi coś nowego.
@NyrisPL
3 ай бұрын
Jasne, ale nie w przypadku genshina, ta gra pomimo koszmarnego stanu nadal zarabia więcej niż inne topowe gacha, ta gra nie umiera bo została przedawniona czy ludziom się znudziła, ona pada przez decyzje twórców. Przy innych gacha zazwyczaj temat wygląda tak, że ludzie są już znużeni ale też twórcy za mocno naciskają na monetyzacje, przez co zarabiają jeszcze mniej lub są jakieś inne problemy i ludzie odchodzą. Genshin za to ma problem kompletnego olania przez twórców, oni sami zabijają tą grę i zarobki. Jeśli HSR pójdzie drogą Genshina to oczywiście będzie tak samo.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Tak i nie do końca tak. Genshin jest pod wieloma względami nietypowy - otwarty świat, typ rozgrywki. Ogólnie reszta się zgadza poza tym, że gra zarabia dalej absurdalnie dobrze i jakiekolwiek kłopoty jakie ma, są związane nie ze znudzeniem ludzi, tylko z totalnym wywaleniem twórców na grę. To nie tak, że fani Genshina znudzili się grą, tylko są zmęczeni tym jak ją HoYo rozwija. Co do HSRa to nie będę się wypowiadał - nigdy nie dałem grze realnie szansy. Nie jest tym co chciałem, nie podoba mi się gameplay. Robię fabułki i łapię postacie jakie mi się podobają... za resztę płacę kartą autoplay. To jest realnie pierwsza gra, w której cieszę się, że jest autoplay.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
@@NyrisPL Jup - zgodzę się mniej lub bardziej... moze poza faktem zarobków. Genshin w ostatnich latach zjechał te +-50% hajsu w dół... ale dalej zarabia abstrakcyjne sumy. To jest wręcz nierealne jak tak traktowany fandom może pakować tyle hajsu w grę, która jest brutalnie mocno zlewana przez twórców. Mam wrażenie, że analizuję jakiś paradoks XD
@Niedajsiepolaku
3 ай бұрын
@@NyrisPL Ja już w to nie gram nie ma znaczenia dla mnie, co się tam dzieje z punktu biznesowego Genshin to wielki sukces, nawet jakby padł jutro to zarobili na nim tyle siana, że mogliby zrobić z 10 takich Genshinów oczywiste jest, że dają więcej kasy do HSR, bo teraz hsr ciągnie ten wózek grałem w Genshina długo i na moje sukces Genshina ich przerósł albo robią jakieś inne projekty. Długo mieli monopol i obrośli w piórka.
@Wojtuch566
3 ай бұрын
12:59 Dniach? LATACH! Chociażby w tych mitycznych zasadach społeczności, które są pierdyliard razy zmieniane w ciągu miesiąca, głównie po to, by cichaczem załatwiać niewygodne jednostki, bo akurat u nich prawo działa wstecz. Nawet znajdzie się przykłady na polskim podwórku, gdzie samo pokazanie wizerunku gdziekolwiek stoi pod jednym wielkim znakiem zapytania...
@GarudoHS
3 ай бұрын
Wizzu, to kiedy przechodzisz na kicka? 🤣🤣
@MultiMyras
3 ай бұрын
Ten UI YT jest dla mnie paskudny, ale to chyba przez swoje przyzwyczajenia.
@naoichivie
3 ай бұрын
20:56 który to już hydro 5*? dziesiąty? hoyo ewidentnie lubi zarabiać na hydro postaciach... 😆
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
No Hydro dominuje w ilości postaci :D
@lukalispl_YT
3 ай бұрын
Tez wspieram gry w ktore gram na dłuzej w naprzykład Genshinie mam zawsze BP i Blesinga no i co jakis czas sie cos dokupi ale powiedzmy sobie szczerze tyle lat wspierania gry konto wypasione ale gdzie to cos pisze tu nalrzyklad w Fornite tez wspieram kupuje ale raz za czas dostajemy oklaski moze nie dosłownie ale czy to koncert lub jakies nowosci bo ciagle sluchaja graczy i mysla co zrobic by dla graczy bylo lepiej.Wiec ogolnie czasami zastanawiam sie czy na jakis czas tez nie przestać wspierac Genhina bo powoli zaczynam sie zastanawiac gdzie leca te pieniazki,a jak coraz bardziej sie o wszystkim słyszy to chyba w kosmos 🤭😌 z Inpact juz od jakiegos czasu zrezygnowalem powoli tez zaczynam rezygnowac z Stara w Zero chyba nawet nie zasiade nie moj gust wiec jak na razie zostaje przy Genshinie ale jak wszyscy uciekna do tego MMO i okaze sie sklejka wszystkich gier Hoyo i bedzie naprawde dobre to czuje ze nawet z Genshina zaczna ludzie uciekac i nie mowie tu o Polaczkach ale ogolnie o Azji gdzie maja najwieksze zarobki na grze ale to jeszcze troche lat potwa na razie nie ma co gdybac 🤷
@Yanczi
3 ай бұрын
Hoyo chyba przydało by się widmo bolesnego upadku bo coś za bardzo odwalają.
@grellowny6978
3 ай бұрын
Nie wspieram Hoyo już z rok :> i to się już nie zmieni dopóki Hoyo się nie zmieni ✨ Yt ma głupie pomysły. To co, idziemy gdzie indziej? A co będzie z Twitchem? Tu też idziemy na Kika? xD Na natlan w ogóle nie czekalam i nie czekam
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
-No ja jestem 9 dni od tego. Dziwnie mi z tym, nie powiem :/ -Są ze 2 "mocne" konkurencje YTba na amerykę, u nas nic. To w sumie zależy od największych z największych. Jak czołówka YTba podejmie decyzje gdzie uciekają to ich fani i mniejsi CC polecą za nimi. Na razie wszyscy grają na czas, licząc że zmian nie będzie (bo to zawsze generuje problemy). Ale nie wygląda to dobrze od kiedy pod koniec 2023 wyciekło, że Google/YTb dobija deala z leagacy media, żeby ich promować na YTbie kosztem normalnych twórców. Po co tworzyć recenzje gier, jeżeli moi widzowie nie będą tego widzieli, bo YTb promuje filmiki od Kotaku? -TT też ma ze 2 alternatywy. Zobaczymy co to będzie :D
@pcgracz5248
3 ай бұрын
Hoyo nie szanuje swoich graczy i czas najwyższy zacząć głosować portwelem.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Jup... co zrobić. Nic nie trwa wiecznie... ALE. Kurka no ALE. To jest gra Live Service, zarabiająca miliardy. Spodziewałby się człowiek, że to "nie trwa wiecznie" nie dotyczy nas tak długo jak jest dobrze i hajs się zgadza -_-
@Huntero135
3 ай бұрын
@@WizzuWizualnie "Nothing lasts forever." Yae Miko 2022 Od razu widac maina Lisiczki :D
@karyxon
3 ай бұрын
Wizzu, takie luźniejsze rozgadanie się bez scenariuszu od czasu do czasu może być ciekawym urozmaiceniem odcinków. MHY siada do robienia MMO, Riot robi MMO już jakiś czas, chyba nawet ostatnio mieli reset projektu. Ciekawe czy mHY wzorując cię na Riocie też będzie chciało redefiniować MMO na nowo? I które wyjdzie pierwsze? Z jednej strony nie życzę, żeby HSR poszedł drogą Genshina, ale skoro korporacja jaką jest mHY raz przestało się starać w jednej swojej grze, to naiwne byłoby założenie, że nie zrobią tego ponownie w innej ich grze. A z drugiej strony przydałoby się utrzeć nosa pseudoelitystą ze Star Raila, bo finalnie i Genshin i HSR podpięte jest do tego samego pociągu, HSR jest po prostu w dalszym wagonie. Teraz co rusz śmieją się, że "Genshin could never" i nie zdają sobie sprawy, że za jakiś czas modna może stać się fraza "HSR could never". I też trochę nie rozumiem mHY, bo produkcja MMO jest kosztowna, poza tym finansują jeszcze projekty takie jak rozwój technologii reaktorów fuzyjnych. Ostatnio był wysyp artykułów o ich wkładzie finansowym w prace nad reaktorem Tokamak, czy jakoś tak. Więc siłą rzeczy będą potrzebować stabilnych źródeł pieniędzy z ich innych gier, więc takie całkowite ignorowanie tych gier nie może wyjść im na dobre. I też swoją drogą trochę śmieszne jest to, że przy tych wszystkich nagładach na marketing HSR-a to i tak mHY jest opisywane jako ci od Genshina. Lyney, Lyney..., a pamiętam. Od początku Fonatine mam go w drużynie, bo jest pierwszym łucznikiem którym dobrze mi się gra.
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
-Hah! Dziękuję! Staram się nie za często i nie zbyt negatywnie ale ludzie i tak to jako straszny pesymizm odbierają. -Jedyne co mogę dodać to fakt, że parę osób w HoYo szarpie, że co by się nie działo, to jednak oni są tymi od Genshina :D
@adamadamx5464
3 ай бұрын
Jak tylko wyszła Wuwa całkowicie wyleczyłem się z Genshina, teraz jedynie wchodzę na koniec żeby wydarzenia machnąć za jednym razem no i abyssa zrobić i archon questa, jedyne co mnie trzyma to cryo archon, bo lód to mój ulubiony żywioł, ale po jego zdobyciu nie wiem czy wytrzymam dalej
@nabi1475
3 ай бұрын
trzeci dzień czekania na odcinek z hsr miłego dnia
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
W weekend pewnie dopiero. Jutro i pojutrze bankowo nie :/
@nabi1475
3 ай бұрын
@@WizzuWizualnie dzięki za info cóż będę dalej odliczać xd
@sakime100
3 ай бұрын
Jak się ciesze że WuWa wyszła jest przynajmniej gdzie uciec jak genshin idzie powoli na dno xd
@WizzuWizualnie
3 ай бұрын
Rozumiem, ale mnmie tak szarpie, że masakra. Ja nie chcę żeby Genshin szedł na dno, ale HoYo wie lepiej -_-
@daxxking3423
3 ай бұрын
Płaciłeś im za robienie dobrego contentu?! Słaby żart 😂
Пікірлер: 94