אתה לא מבין כלום… בלי פלסטלינה בחינם איך תכין פרויקט גמר במדעים בכיתה ז? מה תשלם עליה בעצמך??
@BrainBoostByMe
9 ай бұрын
"גיימרים הם אנשים טובים מיסודם"💀
@slkjvlkfsvnlsdfhgdght5447
9 ай бұрын
מי אי פעם אמר את זה?
@haybitton1710
9 ай бұрын
😂😂😂 ממש מלאכים
@0SSGSS0
9 ай бұрын
דורן מה הסיכוי שתוסיף כתוביות באנגלית ושתשים כותרת פופוליסטית שרושמים הרבה ביוטיוב?
@A.l85
9 ай бұрын
כן,בטח😏...
@Rombororom
9 ай бұрын
במיוחד בליג, אנשים עם לב זהב 😗
@Roy2034
9 ай бұрын
גיימרים לטובת פלסטין נשמע כמו עוד ניסיון נואש לגבש דעת קהל לאגנדות הפלסטיניות. לנסות לפרק את הטענות שלהם כשהם כל כך שגויות מהבסיס שלהם מרגיש כמו בזבוז אנרגיה ענק. בכל אופן כל הכבוד על תעוזה להכנת הסרטונים
@DickTator6969
9 ай бұрын
רק שהרבה מהם משחקים על מכשירים שיש בהם שבבים בפיתוח ישראלי בעוד שבצד השני יש מגבלות על מה הם בכלל יכולים לראות בתקשורות או באינטרנט (פחות קשור ספציפית לגיימינג , אבל למשל יש משחקים שיש עליהם צנזורה או שמשנים שם חלק מהדברים כדי שהשוק הערבי \אסלאמי י וגם הסיני קנה אותם)
@AnonYmous-yu6hv
9 ай бұрын
פרסומת מממונת ע"י קטאר
@namerarc
9 ай бұрын
כל כך כיף לראות את הסרטונים שלך. אתה מנתח יפה דברים בצורה איטיליגנטית אך מאוד פשוטה להבנה גם למי שלא בקיא בתחום. שם הערוץ שלך ממש מבטא את אופי הערוץ. אלוף אתה !
@ezway
9 ай бұрын
תודה רבה!
@user-iq7vi6yh7p
9 ай бұрын
גיימרים זה עם טוב💀
@ysys-wo3kk
9 ай бұрын
כשחשבתי ש "קווירים למען פלסטין" זה השיא הגיע המשפט "גיימרים אנשים טובים מיסודם"😂
@DickTator6969
9 ай бұрын
זה כמו להגיד "כדורגלנים" או "שחקני קולנוע" , אין לזה קשר ללהיות בן אדם טוב או בן אדם רע זה פשוט תחביב\תחום עיסוק חוץ מזה שאם הם היו אנשים באמת טובים הם לא היו תומכים באויבינו או לכל הפחות מציגים גם את הצד שלנו ונשארים ניטרליים .
@ysys-wo3kk
9 ай бұрын
@AhmedMahmoud-nf6fy ok, and what do you mean by that? Are you a terrorist? And that you support the murder of babies, and the rape of women?
@yairkaz
9 ай бұрын
@AhmedMahmoud-nf6fyWhy? Because they symbolize days you lose?
@bnz302
9 ай бұрын
@AhmedMahmoud-nf6fy Kal Kalb Biji yomo.
@jonatan430
9 ай бұрын
כל בן אדם שמכבד את עצמו ושיחק cs go בחיים שלו יודע שאין דבר כזה נחמדות בקהילת הגיימינג
@zviv1897
9 ай бұрын
חחחח אמת חצי מהשרתים עם סקינים של היטל*
@SuperGamingCraftSGC
9 ай бұрын
לא שיחקתי אף פעם בLOL אבל לפי מה ששמעתי מחברים זה אפילו יותר גרוע מסיאס😂😂😂
@dorshushan6977
9 ай бұрын
בתור גיימר הם לא מייצגים אותי
@King_DavidSolomon
7 ай бұрын
יפה אמרת. הם משתמשים ברוב הפלטפורמות הגדולות שהמוח היהודי שמזדהה עם ישראל יצר, בשביל להחליף אותו עם פלסטין. מה כבר הפלסטינים תרמו להם בשביל לתמוך בהם כל כך? האם זה קשור לאנושיות? רחמים וחמלה כלפי האנשים שמוכנים להתפוצץ על אוטובוסים רק כי אללה אמר? תמיכה בפלורליזם וסוציאליזם במדינות שרובם קפיטליסטיות? או שכל זה פשוט אנטישמיות טהורה שפותחה על ידי הג'יהאד מאיראן כדי להצדיק את האידיאולוגיה החולנית שלהם עם פרופגנדה (מה שעשו מאז ומעולם ליהודים). כנראה גם הסינים עזרו לג'יהאד בלבנות את הקונספירציה לטובה יותר.
@jonasan5422
9 ай бұрын
סרטון טוב כרגיל. 18:50 מה עם גירוש היהודים ממדינות ערב ב1948? מה ההבדל?
@torbjornlindholm4098
9 ай бұрын
שמדובר ביהודים שגורשו אז לאף אחד לא ממש אכפת😂
@kentClimber
9 ай бұрын
יש טענות שהמוסד עשה דברים לפחות בחלק מהמדינות לגרום לגרוש הזה, לצערי זה נאמר עלידי יהודי עירקי שאמר את זה, ועכשיו כל שונא ישראל חוזר על זה.
@kentClimber
9 ай бұрын
ליהודי הזה קוראים Avi Shlaim
@danielcoolful
9 ай бұрын
על פי המערב: חלש=טוב, חזק=רע, ככה הם רואים כל מאבק.
@gil6875
9 ай бұрын
זה לא המערב אבל. זה קומוניסטים רואים הכל ככה, פשוט המערב מושפע מרעיונות גרועים לאחרונה.
@remi07
9 ай бұрын
האנשים במערב הם אנשים חלשי אופי שרואים את העולם בתמונה שחור לבן
@spikertaker
9 ай бұрын
זה ילדים שטופי מוח במרקסיזם.
@thekingofthezombies4059
9 ай бұрын
כי ככה זה שם במערב (לרוב) הם לא יודעיפ איך קונפליקטים הולכים כאן ויש כאלה אנטישמים 🤫🤫
@DickTator6969
9 ай бұрын
ובעולם הערבי\אסלאמי זה ההפך הגמור מי שמרחם על האויבים שלו נתפס כחלש וככה גם דמוקרטיות ליברליות בעוד שמי שאכזרי והוא דיקטטור או ברברי נתפס כחזק ומאיים. ככה שצריך להתנהל איתם באופן אחר מצד אחד אבל מצד שני גם לא להפוך להיות הם (וגם לא המערב במתכונתו הנוכחית)
@jonatan430
9 ай бұрын
אתה פשוט מעולה ואני מת על הסרטונים ויכולות ההסברה שלך, לא יודע אם אתה עובד על זה , אבל צריך לעשות סרטון כזה באנגלית בערוץ באנגלית שלך, פעם אזרח הולנד תומך ישראל שדיבר איתי על המצב והסברתי לו מה אנחנו עוברים כאן אמר לי אני לא הבן אדם שאתה צריך לשכנע לתמוך בכם חייבים להגיע למעוזים שלהם לגוב האריות וקן הצרעות של ההסברה הפרו פלסטינאצית .
@JustAnother_No_One
9 ай бұрын
זה מאוד מטופש הטענה שכל הגיימרים מחזיקים באותם התפיסות והשאיפות והאמונות וש"להיות גיימר" זה להיות חלק מ"לאום" של גיימרים ושזה הדבר היחיד שמגדיר אותך. אני מגדיר את עצמי כ"גיימר" אבל זאת לא הקבוצה שמגדירה את הדעות שלי ואת השייכות שלי. זאת הקבוצה שמגדירה מה אני אוהב לעשות ואיך אני רוצה להעביר את הזמן שלי.
@DickTator6969
9 ай бұрын
זה כמו שמנכ"ל פיפ"א המושחת שמדינות ערב ממנות דיבר על כמה ישראל עושה פשעי מלחמה בפלסטינים האומללים וראיתי סרטון הסברה של מישהו שדיבר על זה שחלק ניכר מהנרצחים היו אוהדי כדורגל ושכדורגל אמור לחבר בין אנשים ולא לעשות דה הומניזציה כמו שהם עשו . אז זה רק מוכיח שלפני הכל אנחנו יהודים וישראלים גם אם יש לנו תחביבים ותחומי עניין בחיים הפרטיים שלנו שהם במקרה גם תחביבים ותחומי עניין שיש במקומות אחרים (אגב לא הכל שחור כי למשל ראיתי הרבה די ג'יים ומיפיקי מוזיקה ממדינות אחרות שהעלו פוסטים של תמיכה בישראל בעקבות הטבח שקרה במסיבת הנובה ותמונות של חטופים ישראלים וזרים) .
@thekingofthezombies4059
9 ай бұрын
אתה צריך לעשות את ה debunks האלה גם בערוץ האנגלי שלך😊
@notslimbach6262
9 ай бұрын
בתור גיימר כששמעתי אותו אומר שגיימרים הם אנשים טובים אז זה פשוט הזכיר לי כמה אנשים נוראיים מצאתי בגלל גיימינג.
@theendlesslights
9 ай бұрын
נראה לי שכל גיימרית שהייתה באינטרנט בחיים שלה תזדהה עם זה
@pancakes3
9 ай бұрын
"אמריקאים רוצים שאמריקה תהיה טובה" תלוי האם לאמריקאים האלה יש טיקטוק ועד כמה הם מושפעים מהמכתב של בן לאדן
@DickTator6969
9 ай бұрын
יש גם אמריקאים שבטוחים שאמריקה תהיה טובה אם היא תהיה קומוניסטית\איסלאמיסטית ושאר ירקות ... פשוט יש להם דרך מעוותת של חשיבה כדי להגיע למטרה הזו
@EllaShartiel
9 ай бұрын
אהבתי את הערוץ ההוא ועקבתי אחריו באדיקות, עד שיצא הסרטון הזה. אחרי כמה שניות של צפייה מיד ביטלתי מנוי ואפילו מחקתי את הסרטון מהיסטוריית הצפייה שלי כדי שחלילה אלגוריתם ההמלצות שלי לא יתבלבל. התאכזבתי מהם נורא וזה בהחלט מנחם לשמוע את הניתוח שלך על זה.
@altrizarded2594
9 ай бұрын
הם התבלבלו בין פלסטין לפלייסטיישן
@Amongusfan0
9 ай бұрын
נכון😂😂
@valeriykuvshinov
9 ай бұрын
איך קהילת הגיימרים קשורה לבעיות גאופוליטיות 💀
@NoghaStar
9 ай бұрын
גם אני מתקשה להבין. הוא הכניס משהו כל כך כללי עם נושא שלא קשור בכלל. זה כמו שאני אגיד שקהילת מערבבי המילקי צריכה להתאחד נגד הרפורמה המשפטית, כאילו זה גוף שחושב כאחד.
@AWeiss-jv8bz
9 ай бұрын
מדהים, אוהב את ההסברים שלך. תודה רבה. אני חושב שכדאי לעבור על הראיון של באסם יוסוף אצל פירס מורגן, הוא נראה לי משמעותי יותר כלפי ההסברה העולמית. יש שם המון עיוותים בהיסטוריה, סומך עליך שתתן על זה הסברה טובה
@DontApplaud
9 ай бұрын
כן, באסם יוסוף באמת יהיה אתגר מעניין, ומסכים שיהיה מעניין לראות תגובה שלך אליו. הוא כריזמטי והומוריסטי, מה שבקלות שובה צופים רבים. הוא למשל מתבדח על כך שכל פעם שהוא רב עם אשתו, שהיא פלסטינית, היא משתמשת בילדים כמגן אנושי - אז יש כל מיני טענות שהוא מעיף מעליו על ידי הומור. הוא גם לוקח את יהודה ושומרון כדוגמה לזה שגם בלי חמאס יש כיבוש, ולכן טוען גם (או רומז) שהכיבוש בעזה או האלימות של ישראל כלפי העזתים היא לא תוצאה של חמאס. אני רואה בהרבה מקומות הקבלה על כך שאם בן אדם חמוש היה מתבצר בבית ספר, התקיפות שישראל עושה מהאוויר על עזה באות בהקבלה על כך שישראל הייתה ממוטטת את כל בית הספר. אני חושב שגם באסף יוסוף השתמש בהקבלה הזאת אצל פירס מורגן. בכל מקרה, נראה לי שהעיקר פה הוא שתופסים את ישראל כאחראים לשלום הילדים העזתים, יותר משתופסים את חמאס ככאלה. ישראל תופסת עצמה כבעלת אחריות גבוהה לשלום אזרחיה, באופן שגובר על שלומם של אנשים אחרים. אני חושב שזאת חובה מוסרית שיש לישראל לאזרחים שלה. ובכן, הנרטיב הפלסטיני תופס את ישראל גם כאחראים לשלום האזרחים, ולכן גם אם טרוריסט משתמש בבית ספר החובה המוסרית נופלת רק על ישראל. מפליא אותי שהם לא רואים את הסתירה העמוקה בנרטיב שבו הטרוריסט הוא לא מוסרי, ואין לו אף חובה מוסרית, ולכן מותר לו לבצע מעשים אכזריים - ותוך כדי הם מסרבים לקרוא לו טרוריסט, אלא לקרוא לו לוחם חופש. אני חושב שיהיה מאוד מעניין שתתייחס לנושאים הבאים: 1. ענישה קולקטיבית - זה מוזכר רבות כפשע מלחמה שישראל מבצעת בעם הפלסטיני. האם זה באמת פשע מלחמה? 2. פצצות הזרחן בלבנון - ברור שאלה רק טענות כרגע, אבל מאחר וזה התפרסם גם בכלי תקשורת אמריקאים מעניין להבין מה המשמעות של זה, כמה זה חמור, האם זאת הפרה של כללי מלחמה בינלאומיים, והאם זה יכול להיות לקלף חזק נגדנו בהסברה הבינלאומית של המלחמה? תודה רבה, באמת מעריך מאוד את הסרטונים שלך ואת הרמה המקצועית דאתה מציב בהבאת הטענות, ובפירוק לפרטי פרטים של טענות הסרטון ברזולוציה הזאת.
@eden5260
8 ай бұрын
זה סרטון של שעתיים כל משפט שני שלו הוא שקר גמור מה זה יתן לנו לנסות לשכנע מישהו שהוא טועה יש לו קהל שבוי ! הוא אשכרה טען השבוע שהאוכלוסיה העזתית לא גדלה, הרי הוא מנסה להוכיח רצח עם , הוא טען שעזה גדלה בגלל גירוש של מיליונים לעזה לאורך השנים ! זה לא שהוא כל כך טיפש הוא פשוט משקר ואומר דברים בזהירות הצופים שלו מבינים את כוונתו .
@Shahar_C
9 ай бұрын
כל הכבוד לך על הזמן והסבלנות שאתה מוצא להתייחס לדברים שלא ראויים להתייחסות
@yonatanrosmarin4135
9 ай бұрын
איך עוד אף אחד לא כתב על "הפרוטוקולים של זקני קטאר", אם כבר מדינה ששולטת בתקשורת.
@DickTator6969
9 ай бұрын
רק שהם באמת משתלטים על כלי תקשורת במיוחד אל ג'זירה שכל המהות שלו הוא תעמולה קטארית
@mendysegal3200
9 ай бұрын
האירופאים לא מבינים שה 7 באוקטובר של אירופה זה רק עניין של זמן. כשזה יקרה אולי יפול להם סוף סוף האסימון
@12zxgglol
9 ай бұрын
גיימרים, בתור אחד אני יכול להעיד שמדובר באחת הקהילות הכי גזענית, הומופובית וסקסיסטיות שקיימת כרגע
@stormtrain11
9 ай бұрын
כשאני מדבר עם גיימרים, לרוב אני לא אומר שאני מישראל. ואם כן, זה אחרי היסוס.
@Chowder_lol
9 ай бұрын
@@stormtrain11 אם מישהו שואל אותי מאיפה אני, אני פשוט עונה כדור הארץ
@stormtrain11
9 ай бұрын
@@Chowder_lol הרוב עושים את זה. או זה או קפריסין.
@DickTator6969
9 ай бұрын
נשמע כמו הצורת דיבור של אותם אלו שמטנפים על ישראל השקם וערב והעיקר מדברים על כמה הם לא גזענים וכ"ו...
@NeatNit
9 ай бұрын
ראיתי את הסרטון הזה ב-Nebula והיה קשה ללעוס. זה ערוץ מאוד מעניין ואיכותי (לדעתי) ברוב הנושאים שהם מכסים, אבל הסרטון הזה היה מחוץ לתחום הרגיל שלהם וכישראלי הרגשתי שהוא מוטה מדי נגד ישראל. ניסיתי קצת לדון בזה בתגובות (עברתי במיוחד לאותו סרטון ביוטיוב בשביל זה) אבל כמובן זה לא הוביל לשום מקום. עוד לא ראיתי את הסרטון שלך, אני באוטובוס רועש כרגע אבל אצפה בהקדם! מאוד רוצה לשמוע את דעתך.
@LidDoor
9 ай бұрын
בתור צופה אדוק (מאז ההתחלה של PMG) מרגיש בדיוק כמוך, אני באמת לא הצלחתי להחזיק את העצבים שלי ולראות אותו עד הסוף שלא לדבר על לכתוב בתגובות. הם פשוט עיוורים לאמת כנראה כי הם חברים של הרבה מאוד פלסטינים בקהילת הגיימינג, לי זה נראה מאוד אישי בניגוד לסרטון שלהם על אוקראינה שבאמת היה ממקום יותר נייטרלי והרבה יותר מקיף.
@Yuval.Ronen2010
9 ай бұрын
אני לא רוצה לצאת מתנשאת בכלל, וסליחה אם אני אצא ככה אבל משהו אחד ממש תפס לי את העין בתגובה הזו כתבת שדנת על זה בתגובות לסרטון, לדעתי אתה יכול לכתוב תגובה אחת או שתיים, אבל תנסה לא להתחיל לריב עם אנשים בתגובות לסרטון מפני שכל תגובה מעלה את החשיפה של הסרטון. יש סרטונים שבהם זה לא כל כך משנה כמו סרטונים שכל מה שקורא בהם זה מישהו צועק "פרי פלסטין" וזה לא נזק הסברתי גדול אם יראו את זה, אבל יש סרטונים, כמו זה לדוגמה, שאשכרה נותנים בהם טיעונים ולאנשים שלוקחים כל מה שאומרים בתור עובדה (אהמ אהמ נוער אמריקאי שמעריץ את בן לאדן) קשה מאוד לתת טיעוני נגד, ולכן האינטרס ההסברתי שלנו הוא: א. כמה שפחות סרטונים כאלה (לדווח או משהו כזה, רק שלא יהיו) ב. אם כבר יש סרטונים כאלה, חשיפה כמה שיותר נמוכה. ולכן אם אתה רואה משהו שממש מעצבן אותך ושאף אחד לא מבין, תגיב. אבל אל תגזים ושוב סליחה אם יצאתי חופרת ומעצבנת
@DickTator6969
9 ай бұрын
אני במקרים כאלו ישר עושה unsub , ואפילו הייתי שוקל להפסיק לצפות בערוץ גם אם זה ערוץ שלפני זה הייתי אוהב , אני פשוט לא מסוגל ... אם נניח יש ערוצים שיש להם משהו מטומטם להגיד אבל הם לכל הפחות ניטרליים אז אני פשוט כותב להם בתגובות שהם טועים ולמה הם טועים אבל כשזה ממש מגיע לשנאת ישראל אז אין שום סיבה שאני אמשיך לתמוך בהם .
@NeatNit
9 ай бұрын
@@DickTator6969 זה תלוי. אני לא אשרוף מישהו מבחינתי רק בגלל דעה אחת שלו שאני לא אוהב. מבחינתי זה עדיין יכול לקרות שהוא (או הם?) ילמד יותר על הנושא וישנה את עמדתו. אבל אפילו אם זה לא יקרה, אם רוב התוכן שלו מעולה ומעורר מחשבה, ורק פעם באף פעם הוא מעלה משהו כזה (אולי זה אפילו היה חד פעמי, נחיה ונראה) אז זה ממש לא רעיון טוב לעשות unsub, ויש לזה הרבה סיבות - אחת מהן היא שזה בדיוק איך שנבנית תיבת תהודה. אני לא רוצה להיות בתיבת תהודה, אני רוצה לשמוע גם דעות שאני לא מסכים איתם. כמובן שיש גבול, אם זה חוזר שוב ושוב ואני מקבל את הרושם שהוא לא מסוגל לחשוב על הנושא ורק חוזר על עצמו, אז אני גם אעשה unsub, אבל רק כשאני רואה שזה חסר תקווה. באותה מידה אני מנסה לעשות כך עם מישהו עם דעות שדומות לשלי - אני לא רוצה להחפר עמוק מדי בעמדה שלי, תמיד יש איזושהי אמת גם בצד השני.
@NeatNit
9 ай бұрын
@@Yuval.Ronen2010 תודה! מעריך את החפירה 😛 ואני בגדול מסכים איתך, לפעמים קשה לשלוט ברגשות אבל בד״כ אני חושב שאני עומד בזה. לא נראה לי שאני ממש לוקח בחשבון את השיקול של הגברת החשיפה במקרים כאלה, אני בד״כ רק מנסה שמישהו שקרא את התגובה שלי רק יחשוב "אוקיי, אולי הסרטון הזה באמת היה נטוי"
@GGreenix
9 ай бұрын
17:45 הקטע הוא שזה חסר פואנטה כשהם מההתחלה לא מסתכלים עליך כמדינה לגיטימית חחחח
@nicbahtin4774
9 ай бұрын
זוכרים את הימים שיכלנו ליהנות מהתחביבים שלנו בלי תעמולה פוליטית שדוחפים לנו לגרון ? אלה היום הימים. אבל אם הם רוצים עוד פוליטיזציה למשחקים אני מוכן לעשות משחק hearts of iron 4 בתור ישראל ולגרום לנכבה להיראות כמו כמשהו קטן.
@sharonefee1426
9 ай бұрын
הרבה גיימרים גם החרימו משחק של הארי פוטר כי ג'יי קיי רולינג (שנתפסת כטרנספובית) קשורה למשחק. לאנשים אין בעיה לאהוב את הספר, רק את היוצרת. אז מה פתאום לממן אותה, אבל לעשות סרטים שמבוססים על הספר שלה? זה אחלה (כן, מישהו עשה סרט כזה, מפרסם ביוטיוב). הוא פשוט לא מבינים מה פתאום לוקחים מישהו שצועק "אללה הוא אכבר" ומראים שהוא יעד חיסול. בואו נחשוב יחד למה... "זה אולי אחד הדברים שהיו במאה השנים האחרונות..." כן, השואה הייתה מקרה מה זה חביב של השמדת עם. כולה שישה מיליון. קיצר... המון טענות דביליות.
@theendlesslights
9 ай бұрын
רולינג באמת טרנספובית
@DickTator6969
9 ай бұрын
@@theendlesslights ,היא לא היא בסה"כ אמרה שהיא חושבת שיש הבדלים בין גברים לנשים וכל האקטיביסטים החליטו לקטלג אותה כאויבת האנושות היא גם בין אלו שהכי דברו בעד זכויות של טרנסג'נדרים אז זה בכלל מראה עם מה יש לנו עסק , אגב אותם קולות זה אלו שתומכים בפלסטינאצים שזורקים גייז מגגות של בניינים אז שלא יספרו לי סיפורים...
@tomeryoutube1068
9 ай бұрын
אח שים אותי במשחק csgo עם הילדי שמנת האלה
@אלעדמחלב-ז3ר
9 ай бұрын
דורון ממליץ לך לראות את ההרצאה "the lefts long war on israel" של nikos sotirakopoulos הוא נותן שם רעיון מעניין לגבי הסיבה לאבסורד של השנאה של השמאל הרדיקלי על ישראל אם תרגיש שמעניין אשמח שתדבר על הסרטון :)
@sweetdisposition7978
9 ай бұрын
גם אני צפיתי בהרצאה, באמת נהדרת
@kjkh3104
9 ай бұрын
משהו שנראה שלרוב קורה זה ש'גיימרים' מתעצבנים אם דברים woke נכנסים למשחקים על חשבון איכות המשחקים, אז השאלה היא כמה זה כבר יעשה
@רוםקמחי
9 ай бұрын
זה מדהים שאמרת 10 דברים וזה אפילו בלי הירושימה ונגסאקי
@ezway
9 ай бұрын
מישהו פה תיקן אותי וטען שאמרתי רק 9 :)
@eitanmeyer7430
9 ай бұрын
סרטון מצוין אתה יכול אולי לעשות סרטון על מה שקורה עכשיו המלחמה ומה המצב
@Lior_mv
9 ай бұрын
שמע איזה סרטון מטורף!!בכלל הסוף וואו.אתה חייב להוציא כזה באנגלית ושכולם ישתפו!!
@maayanofir5160
9 ай бұрын
* deleted by user because I was wrong and don't want to spread more misinformation *
@grovimyboi3815
9 ай бұрын
באמת? אתה יכול למצוא לי איפה? (לא בכוונה לזלזל)
@maayanofir5160
9 ай бұрын
I have misunderstood the statement in artical 28 of the fourth geneva convention: “The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations.” I interperted that as both human shields being illegal and being recognized as legitimate military targets however the fourth geneva convention doesn't specify if they are legitimate targets but states that the party using them as human shields is responsible for them I couldn't find if it said anything about weather they are legitimate targets or not however from the rest of the convention it could be understood that they are still protected persons @@grovimyboi3815 I'm sorry for not checking well enough before commenting, thank you
@חננאלרועיארבל
9 ай бұрын
אהלן, קודם כל רציתי להגיד שאני מאוד אוהב את הסרטונים שלך. דבר שני: אני חושב שהרבה אנשים (ואני בתוכם) ישמחו אם תעשה סרטון שמסביר את טיעון האפרטהייד.
@yoav.kats6328
9 ай бұрын
מחזק ומוסיף שנקודות בונוס על התייחסות לועדת המעקב ומסמך החזון שלהם
@Tom-gb6ks
9 ай бұрын
מזכיר לי שכשזה יצא כתבתי לחבר תגובה בלייב על הסרטון וזה עיצבן אותי סרטון חשוב מאוד (שלך)
@xbdwru
9 ай бұрын
אני מזמין את כולכם לעבור על כל הסרטונים שלהם ולעשות להם דיסלייק. אולי זה ילדותי ולא ישיג כלום, אבל זה מרגיש די טוב.
@gil6875
9 ай бұрын
אנשים! לכו לסרטון ותדווחו עליו כתמיכה בטרור! מספיק אנשים יעשו וזה ירד.
@badgoat37
9 ай бұрын
חשבתי לרגע שרשום בכותרת גיימרים לטובת פלייסטיישן😭💀☠
@Evils_Bane
9 ай бұрын
כמובן שכל הגיימרים צריכים לעמוד מאחורי פלייסטיישן חינם
@שניראבני-ח6ס
9 ай бұрын
אהבתי שאנחנו עובדים הם התקשורת העולמית BBC והחדשות של הקטארים היו בהתחלה "ממש תומכי ישראל" אבל למה שיראה את האמת יותר קל להכיר בפיק ניוז מאשר עובדות ביום שהיה להם עובדות אני ישמח לדבר איתם.
@אליאלאליאל-מ2ו
9 ай бұрын
Bbc זה חדשות של אנגליה
@שניראבני-ח6ס
9 ай бұрын
@@אליאלאליאל-מ2ו "מה אתה אומר לא יכול להיות" אני פשוט לא זוכר את השם של החדשות של קטאר
@AnonYmous-yu6hv
9 ай бұрын
כאילו שגיימרים הם אנשים מיוחדים ומאוחדים, בניגוד לאנשים שקוראים ספרים או רואים סדרות, ממש מקורי וייחודי להיות גיימר.
@orihalperin
6 ай бұрын
תעשה את הסירטונים האלה גם באנגלית בישביל דעת הקהל העולמית
@dessi2.054
9 ай бұрын
למה לא באנגלית? תעשה סרטון תגובה לשקרנים האלו בעברית זה לשכנע את המשוכנעים
@RKTGX95
9 ай бұрын
הערת צד בנוגע לחמאס והגדה המערבית: לא רק שזה שקר שאין חמאס שם אלא שבכלל הארגון הוקם בגדה המערבית בשנת 1987. או לפחות אם לא מאמינים לחלק מהמקורות (כמו "בן החמאס"), בוודאות חמאס אינו ארגון שפעל רק מתוך עזה היסטורית.
@RKTGX95
9 ай бұрын
הערת צד עוד יותר שולית: אם ממש רוצים לדבר על חמאס כארגון ולא לפחד ממורכבויות, אפשר לדבר על איך הארגון התחיל ממקום של שירותי דת וצדקה, על ידי בין היתר שייח חסאן יוסף. ושעם הזמן הפך ליותר ויותר אלים, מעוות ומלחמתי בערך מאז האינדיפאדה הראשונה ועד היום. בעיקר העדות החזקה וה"מפלילה" ביותר של התרבות המודרנית של חמאס היא של מוסעב חסאן יוסף שראה את ההתנהלות בבתי הכלא. שאנשי חמאס התעללו בדרכים מזוויעות אחד בשני. אבל ממש להכנס לעומק ההיסטורי, התרבתי והדתי של התנועה יתחיל לחשוף את השורש האיסלמיסתי והזיקה ל"מאבק" (ג'יהאד) אלים. כמובן שיש עניין מסויים של פרשנות לכתבים הדתיים אבל בסוף אי אפשר להתכחש למציאות. וכמובן גם הקשר ההיסטורי לתנועות האחים המוסלמים שלא סתם בחלק מהמדינות כמו מצרים אין התלהבות גדולה לתת להם כוח.
@binyamin766
9 ай бұрын
תודה רבה, חולה על הפרשנות וההסברים שלך
@mesiroy1234
9 ай бұрын
😂😂 בחור גינגי לוון כמו דף מגן על falstine
@FunnyIvri
9 ай бұрын
i liked them, why is everyone suddenly have removed their brain?
@Bnaykelbone
9 ай бұрын
אתה צריך ללכת לדיביית Cycבשופ
@Amongusfan0
9 ай бұрын
אפילו דורן שם cyc
@DianLongShadow
9 ай бұрын
10:27 צודק במאה אחוזים, אבל יש אנשים שעורכים בכל מקרה והדברים מוצאים מהקשרם 14:43 לא רק שברחה לו המנטרה האלימה שלהם, גם ברח לו "בלסטין". הוא למעשה הוכיח שהשם הזה לא באמת שלהם, הם לא יכולים בשפה המקורית (ערבית) שלהם לבטא פ' דגושה ומחליפים אותה ב-ב'.
@DracoMeteor91
9 ай бұрын
"קהילת הגיימרים" צריכה להתעסק בדבר אחד בלבד וזה גיימינג.
@yoavba5706
9 ай бұрын
אחלה סרטון. אגב לא נהיינו עם בסיני, לפי התורה נהיינו בעם כבר במצרים ובארכיאולוגיה מקובל לחשוב שעם ישראל מורכב משבטים כנעניים ולא היינו מעולם במצרים (לא כולם לכל הפחות) ככה שנהיינו עם בארץ ישראל עצמה
@DickTator6969
9 ай бұрын
תלוי באיזו תקופה , בתקופת 12 השבטים אנחנו לא בדיוק היינו עם אבל אנחנו גם כן היינו כי כולם היו בנים של ישראל , ככה שההגדרה של עם היא לא דבר שקל להגדיר אותו מה שכן מבחינת עם ערבי שהשורשים שלו הם במקום שנקרא פלסטין זה פשוט לא נכון היסטורית אבל כן אפשר להגיד שהם עם מהבחינה הזאת שהם הגדירו את עצמם כעם פשוט הרקע שלהם להגדרה הזו זה שישראל לא לגיטימית ושהם נושלו מנחלתם והדרך שלהם כעם היא מאבק מזויין (ג'יאהד) ב"ישות הציונית הכובשת" או במילים אחרות ביהודים , אגב זה מהנרטיב הלאומני אבל יש גם את הנרטיב הדתי שעומד מאחוריו כי האסלאם היה אנטישימי וקידם רצח יהודים ואונס יהודיות ואפליות חוקיות עוד מלפני שהנרטיב הלאומני הפלסטיני היה קיים זאת פשוט עוד שכבה שכן צריך להבין אותה ,או אם תרצה זה בדיוק כמו ההקבלה בין האנטישמיות הישנה כיביכול לאנטישמיות האנטי ציונית החדשה שבמקרה גם מתקשרות לסיפור הזה .
@danbaskin
9 ай бұрын
בארכיאולוגיה מבססים את זה על תגלית כתב מצרי מהמאה ה19 או 18 שיוצר תאוריה שפרעה של יציאת מצרים הוא ככל הנראה רעמסס (שזה הזיה שנותנים את התאוריה על הפרעה החזק והמוצלח ביותר בהיסטוריה המצרית) , ולכן אם עושים ציר זמן לכל מה שרשום בתנ״ך זה לא יוצא הגיוני. ולכן שוללים את יציאת מצרים רק בגלל כתב מצרי שיש מצב שפירשו אותו לא נכון…
@sarighasenfeld8228
9 ай бұрын
איך הבחור ההוא עם הזקן משלשל שטויות מהפה שלו כאילו זה עובדות... ולא מספק כמובן שום פיסת מידע כדי לתמוך ב'טענות' שהוא מציג מדהים איך אתה מצליח לנתק את הרגש ולנתח את הדברים שלהם ברוגע ובפשטות
@spoiler3936
9 ай бұрын
תעשה סרטון על התיאוריה של ה"מדוכאים" וה"מדכאים" זה מאוד מסביר את העניין שאמרת שהשמאל האמריקאי בעד העולם הערבי והפלסטינים וגם יהיה נחמד לשמוע אותו לעומק ממך
@eliazrad3261
9 ай бұрын
19:40 ספרתי 9 אבל בסדר
@eithngg7727
9 ай бұрын
מתי יצאה סרטון מאויר (אלה שאתה לא מגיב לסרטון ספציפי אלה בכללי, אני אישית אוהב אותם יותר🙏❤) וגם אחלה סרטון
@Nivg961
9 ай бұрын
איזה משחקי מחשב יצאו מפלסטין? לא ניראלי שיש
@DickTator6969
9 ай бұрын
יש אחד שיצא ממישהו פלסטינאי שחי בברזיל הוא נקרא "furssan al aqsa" או "אביר אל אקצא" בעברית ואני לא יודע מה יותר גרוע זה שהוא פשוט פרופגנדה ומעודד פיגועים או זה שהוא נראה נורא והגיימפלי שלו נוראי . בכל מקרה הוא קיבל לייקים בסטים רק ע"י עכברושי ביבים ולפי דעתי הם צריכים לחסום אותו מה שעדיין לא הבנתי איך גורמים לו לקרות.
@Clara55575
9 ай бұрын
לסכם באנגלית לנקודות ולהדביק בכל מקום😮
@shaishin123
9 ай бұрын
זה שאחד אומר שכל הגיימרים לטובת פלסטין או שכל הגיימרים אנשים טובים לא אומר שהם באמת ככה יש כאלה ויש כאלה
@shavitsapozhnikov1050
9 ай бұрын
19:37 אבל אם אנחנו מניחים שהנאקבה מתמשכת... אז האם יש קטסטרופה כזאת במאה שנה אחרונים שקורית במהלך 75 שנה כביכול?😮
@kjkh3104
9 ай бұрын
דרך אגב תזכרו שכניסה לסרטון או תגובה בו רק גורמת לו להתפשט, אז עדיף שלא לתת לו תשומת לב.
@HarmonyRoth
9 ай бұрын
האמת שיהיה נחמד לראות סרטון תגובה שלך באנגלית, אתה כל כך רהוט ונשאר בצד העובדות. תענוג לעקוב אחריך
@thekingofthezombies4059
9 ай бұрын
נראה לי כל חיי בפלייסטישן באתי לפחות שלושה תומכי פלסטין והשאר או היו כזה ישראל? מגניב או שפשוט לא איכפת להם והם כזה ישראל? אוקיי אז עוד פעם פשוט מנסים להנדס דעה
@danask1
28 күн бұрын
דורון, באיחור קל 😂 לא הבנתי אם הטענה שקהילת הגיימרים מתייחסת לסיכסוכים בעולם או אפילו באופן כללי לנושאים פוליטיים, ומתעלמת במופגן רק מהסכסוך הישראלי - פלסטיני? כי אם הם לא נוהגים בכללי להתיחס לאיזורי סכסוך, למה הוא מצפה שדווקא לסכסוך המסוים הזה הם יתייחסו? אם כן זה הטיעון הכי בסיסי שצריך להעלות
@NoghaStar
9 ай бұрын
עדיין לא הבנתי מה הקשר בין מלחמת ישראל-חמאס לבין גיימינג
@spikertaker
9 ай бұрын
הם רוצים את מפת פלסטין בקול או דוטי.
@DickTator6969
9 ай бұрын
תרבות ה-woke הקלוקלת מנסה לדחוף פוליטיקה חד צדדית בכל מקום כולל גיימינג ובידור באופן כללי
@orielv94
9 ай бұрын
אני ואח שלי שיחקנו overwhatch והיה לו דגל ישראל ו בל הלובי אמר "free p-"
@ari-el13
9 ай бұрын
זה מדהים איך אתה מתעסק בפוליטיקה בכזה עומק אבל אתה מביע נטורליות בדברים שלך ולא מערבב דעות אישיות
@redude6753
9 ай бұрын
זה באמת מביך שהבחור בסרטון לא יודע להבדיל בין מציאות למשחק
@DickTator6969
9 ай бұрын
הכוונה לזה שבוכה על המשחק שהורגים בו מחבל שצועק אללה אכבר בזמן שהוא בכלל לא מבין קשר של סיבה ותוצאה? הרי מי שגרם לדימוי של מחבלים שצועקים אללה אכבר זה מחבלים שצועקים אללה אכבר . אבל כנראה שזה בסדר אבל להראות אותם כמו שהם זה כבר פוגע בציפור נפשם...
@Kratos69zzzz
9 ай бұрын
זה צריך להיות באנגלית מקודם על סטרואידים ♥
@chana_snir
9 ай бұрын
בלי קשר לסרטון, אתה יכול לעשות סרטון על הדעה שלך לגבי הסיפור the way up to heaven של רואלד דאל??🙏
@context7218
9 ай бұрын
בדר״כ מאוד מעריך אותך. אבל ההתנערות שלך, או עצימת העיניים, מאלימות של מתנחלים כנגד אזרחים פלסטינים בגדה מאוד מפתיעה ומאכזבת. כמו כן ההכרה בה היא אלמנטרית על מנת להבין את המציאות במרחב בה אנו חיים. לכן אשמח לשמוע את דעתך בנושא לאחר שתלמד אותו לעומק
@user-sl5xz9oi6s
9 ай бұрын
בבקשה בבקשה בבקשה תעשה את הסרטון הזה גם בערוץ שלך באנגלית!!! גם אנשים מחול צריכים להבין כמה הסרטון שלהם לא נכון
@שלועוזרי-ג6ז
9 ай бұрын
תכניס לרשימה גם את הירושימה ונגאסקי
@OSRSstiffy
9 ай бұрын
הירושימה ונאגאסאקי, השואה הארמנית (טוב זה טיפה מעל 100שנה כבר היום)
@יוחנןלוליאן-כ7ט
9 ай бұрын
אתה תותח, תודה רבה על הסרטונים.
@שלומיהרטמן-ע5ח
9 ай бұрын
תעשה סרטון באנגלית שאנשים אחרים ידעו
@eevasherr
9 ай бұрын
זה באמת מביך בשבילם כמה חוסר ידע יש להם וכמה שטויות הם אמרו ומילים רנדומליות שהם לא יודעים מה עומד מאחוריהן הם אמרו, באמת נמאס לראות אנשים טיפשים כלכך חושבים שהם מבינים משהו בנושא הזה.
@UncleLester999
9 ай бұрын
1:22 אני מת
@stormtrain11
9 ай бұрын
העלת גם לערוץ באנגלית?
@arielshligman2146
9 ай бұрын
אני חושב אם תוכל ליצור קשר עם דסטיני זה הייה שיחה מעניינת כניראה יעזור ערץ באנגלית שלך
@gal.h.musicstuff1209
9 ай бұрын
בבקשה דבר עם destiny נראה לי יכול להיות סופר מעניין
@michaelrosenstock9187
9 ай бұрын
חחח ואז יש את c&c generals and the GLA
@hgec
9 ай бұрын
לגבי הטענה הראשונה שלו, הוא לא מדבר על זה שקהילת הגיימינג טובה או משהו כזה, אלא שבמקרים אחרים היא כן אמרה את דעתה בקול על סוגיות פוליטיות, ופה לא.
@AdonDiklon
9 ай бұрын
סרטון מאוד מעניין! אני חושב שאם היית לוקח סרטונים כאלו ומגיב להם באנגלית זה היה יכול לשים גם נקודת מבט ישראלית עם חלק מהתשובות הברורות מאליהן לטענות כמו זאת עם המגן האנושי. כי אני די בטוח שאנשים רואים את הסרטונים האלו ומאמינים לכל מילה בלי לחשוב פעמיים.
@עיליגורי-ל7ת
9 ай бұрын
אחלה סרטון, מאוד מרשים לראות אותך מסתכל על הסרטונים האלא בצורה כל כך רגוע הרצינות שכל פעם שאני רואה סרטונים שמנסים להצדיק את "פלסטין" זה מביא לי את העצבים. ראיתי הרבה סרטים וסדרות דוקומנטריות אשר אמורים להראות את שני הצדדים באופו שווה או שאמורים להראות רק צד אחד ולא משנה כמה צפיתי לא מצאתי נקודה אחת שבו הפלסטינים צדקו, הדבר הזה שלו הם קוראים נאקבה הוא תוצאה של תקיפות שלהם על ישובים יהודים לאחר ההצבעה שאום שבה גם הם יכלו לקבל מדינה אך סרבו כן לא אגיד שלא היו מעשי רצח של חפים מפשע והשמדה של כפרים ערבים במלחמה הזאת אך היו מעטים כמו כן גם היו ישובים של יהודים שפלסטינים החריבו. הם כל הזמן אומרים שבאנו וגנבנו את השטח אבל היו הרבה שטחים בארץ הזאת שנקנו באופן חוקי עוד לפני מלחמת העצמאות אז אם אתם רוצים להאשים מישהו תאשימו את עצמכם. ברצינות אני לא מצליח להבין איך אנשים תומכים בהם סליחה אני אתקן אין לי בעיה שאנשים לא רוצים שהם ימותו אבל כן יש לי עם אנשים שמשתמשים בזה כתירוץ לשנוא אותנו באמת שכל בן אדם תומך פלסטין שדיברתי איתו היה בעל IQ של טמפרטורת החדר. טוב קצת נסחפתי, אחלה סרטון סך הכל D:
@Turkoaryanvatan
9 ай бұрын
יהיה ממש מגניב אם יהיה סרטון כזה באנגלית
@yoyo-b8t
9 ай бұрын
יש סרטון של Cyc
@Amongusfan0
9 ай бұрын
אפילו דורן שם cyc
@sarmi6394
9 ай бұрын
פה עוד מפרדוקס פינוקיו😅 הערוץ שלך ברמה אחרת🔥🙌
@liorapaz941
9 ай бұрын
חחח חזק
@PRIMO_Capoeira
9 ай бұрын
עם ישראל חחחחיייייייי וקיים!!!!
@vuzwuzik6687
9 ай бұрын
אותו סרטון הסבר רק באנגלית יעזור
@zapphoenixstudios2065
9 ай бұрын
אמרת בדיוק מה שהוא אמר D: @הדרך_הקלה
@mendydem
9 ай бұрын
hi Ani tsofé tsarfati ma hamila she ba hichtamachta be 5:31? Noal !! ma hapshat ? sagour
@adargross1956
9 ай бұрын
אולי שפשוט ימשיכו לשחק בסוני במקום לבלבל את המוח
@dorshushan6977
9 ай бұрын
« It’s defined as a land under ocubbation and we see all Balestine… » לא מצליח בכלל להגות את שם ה״עם״ שלו
@the-Justin
9 ай бұрын
באנגלית דורן באנגלית! אנחנו מבינים את זה. אבל המטומטים בחו"ל לא, יאללה אני אשתף לכל האנטישמים שאני רב איתם בטיקטוק
Пікірлер: 244