Devlerin olmadığı mangada levi nin okul temizlikçisi olmasi 👍
@rsoshglfpp9906
Жыл бұрын
Ay o hikayeyi neteden bulabilirim acabaaa
@Hedefgenetik24
Жыл бұрын
levi ikisinde de illaki bir şeyi temizliyor
@TeemoBinLadin
Жыл бұрын
levi onursuz birisi annie tüm ekibini yerden yere vurdu ama onla birlik yaptı
@mlevi_force
Жыл бұрын
@@TeemoBinLadinyapmak zorundaydı
@TeemoBinLadin
Жыл бұрын
@@mlevi_force niye ****** çocuğu olduğu için mi? yoksa animedeki tek haklı tarafı durdurmak için mi? kısa boylu p**te gram haysiyet yok. Ekip arkadaşlarını gram sevseydi annie, reiner vs o katil ******** evlatları ile grup olmazdı.
@okanu.407
2 жыл бұрын
bunu ilk fark ettiğim an eren'in geçmişteki eren'ler ile iletişim kurabilmesi veya onların zihnine girebilmesi diyim.Mantıken bazı eren'ler farklı şekilde yol gösterebilir.Daha doğrusu kuantum kanunlarına göre bir şeyin olma ihtimali milyarda 1 bile olsa o şey kesin gerçekleşir , bizim dünyamızda olmasa bile paralel bir evrende gerçekleştiği kesindir.Bu mantıkla gidersek Eren'in kazandığı bir gerçeklikte mevcut olmalı.
@jeykey1343
2 жыл бұрын
Kesinlikle paralel evren ve zaman yolculuğu konu alan bir kitap yazdim bu dedigine fennbilimi veya fiziki bakış açısıyla sonuna kadar katılıyorum herkesin hayatı seçimler ve tercihlerden oluşur her seçim bir sonraki seçime bizi götürür ve bu olasılıklar sonucunda ihtimaller diğer adıyla paralel evrenler oluşur. Dikkat edersek bir çok zaman yolculuğunu konu alan filimlerde ana karakter her defasında farklı sonuçlar ile karşılaşır ( geçmişe giderek bazı kötü durumları düzeltmek sonrasında kendi zamanına gelmek veya bulunduğu zamandaki problemi çözmek için gelecekteki halinden yardım almak vb.)
@jeykey1343
2 жыл бұрын
@@Skyl4r_.00 dostum kesinlikle kafan bulanmis paralel evren dedigiz şey bir teoriden ibaret fakat gerçeklik payı ufakta olsa var lakin animeler gerçek değildir. Üzgünüm ama anime kizlarida gerçek değil. 🤣🤣🤣
@huseyinayar1374
2 жыл бұрын
@@jeykey1343 kitap ismi nedir
@burhanyaman3666
2 жыл бұрын
Bir şeyin olma ihtimali varsa olur ama bir şey olmuşsa artık başka bir şey olma ihtimali yoktur kedi ya ölüdûr yada yaşıyordur eğer kitunun kapağı açıldıysa
@emiryldrm4460
Жыл бұрын
ben bir teori görmüştüm saldırı titanının gücü zaman yolculuğu diye
@sbzjsjsjdjejrjr
Жыл бұрын
Bence mikasa ymirin tekrar ruhunun reankarnasyon geçirmiş hali zaten reankarnasyon japon insanışındada var, ymirde kendini kralın kölesi olarak görüyordu, mikasada kendini erenin kölesi olarak görüyordu hatta animede bi bölümde eren mikasaya sen kölesin diye aşğılıyor ve mikasayı sinirlendiriyor, bence bunu yapmasının sebebi ymiri kendini kralın kölesi olarak görmesinden vaz geçirmek,hatta eren ymirle görüştüğünde sen kimsenin kölesi değilsin diyor erenin amacı ymirin kendini köle olarak görmeyi bırakması, mikasa kendini erenin kölesi olarak görmeyi bıraktığında ymirde kendini kralın kölesi olarak görmeyi bırskıcaktı, farkettiysenin kralda tüm dünyaya zulm edip eldiayı dünyaya hakim yapmak istiyordu, erende eldialılar için tüm dünyayı yok etmeye gitti, aslında erenin gerçekte dünyayı yok etme gibi bur amacı yoktu, sadece ymirin kendini kralın kölesi olarak görmeyi bırakmasinı istiyorduki mikasada burda ymiri temsil ediyor, hatta bence mikasanın ereni öldürmesi bile erenin planıydı, Mikasa kendini erenin kölesi olarak görmeyi bıraktığında ymirde bırakıcak ve tüm devleri yok edicek eldilar için herşey eskisi gibi olucaktı,hatta mikasa bir bölümde erene sen benim ailemsin snei korumalıyım demeseydi kendini köle olarak görmeseydi,ben seni seviyorum sana aşığım deseydi bunca şeye gerek kalmayacaktı çünkü eren eldia planından vazgeçecek,ve mikasa için tüm hayallerini bırakacaktı böylece ymir gerçek aşkı görecek, kralın kendisini kullandığını anlayacak ve kölelik yapmaya son verecem ve dev yapmayacak bu döngüyu bitirecekti, ama mikasa köle olmaya devam ettiğinden erenin bu düşünceside suya düştü ve ikinci planını devreye koydu, tüm dünyaya zulm edicekmiş gibi yapıp mikasaya kendini öldürttü, yani mikasa ya köle olmayı seçip dünyaya zulm edicekti, yada özgür olacak erenin dediklerini yapmayacak ve masumların zarar görmesini engelleyecekti, oda özgür olmayı tercih etti özgür olmayı tercih ederke ymiride özgür yaptı
@zade70
6 ай бұрын
mikasa erenin kölesi değil bunu en iyi 4. sezonda mikasanın erenle savaşırken kanatlarının çıktığı anlık sahnede kanıtlıyor burada isayamada dolaylı yoldan belirtmiş ve erenin kölesin demeside mikasanın ondan nefret etmesini sağlamak için söylediği yalandı yani seride ki aslında en özgür karakter mikasa
@eymenkul6857
Ай бұрын
Mikasa erenin kölesi değil bunu erende biliyor sadece orda onların duygularıyla oynamak için yapıyor çünkü aslında mikasanın ve arminin onu durdurup kahraman olmalarını ve rahat bir yaşam sürmelerini istiyor
@-Yukisan-
2 жыл бұрын
Şimdiye kadar izlediğim en iyi teori videosu, aydınlandım resmen. Her zaman "See you later" gibi çok önemli bir sahnenin neden alınmadığını merak ederdim, şimdi bir anlam kazanmış oldu. İsayama manga finali fazla tepki gördüğü için değiştirebileceği hakkında bir röportaj vermişti belki orada zaman çizgisi hakkında kesin bir şeyler görürüz
@TefooTv
2 жыл бұрын
Burdan o degistirmeyide gerceklestirirse cok kaliteli bir sonda olur bence iste :)
@ilkimhanmayas4252
2 жыл бұрын
Manga finalinin animede değişmesi İsayama'nın aşırı tepki almasından kaynaklı ortaya çıkacağını düşünmüyorum. Tepki alınmasını çok umursuyor olsaydı bunca karakteri de öldürmezdi zaten.
@-Yukisan-
2 жыл бұрын
@@ilkimhanmayas4252 İsayama bir röportajında manga finalinde bazı eksikler olduğunu ve finalden tatmin olmadığını söylemişti diye hatırlıyorum. Bunun üzerine hayranlar tarafından fazla tepki görmesi de çoğu kişinin değiştireceğini düşünmesine sebep oldu. Bilemiyorum, bence manga finali olabilecek en mantıklı finaldi ama zaman çizgisiyle ilgili bir şeyler de görmek isterim, 2023 Ocak ayında göreceğiz artık
@denizarda842
2 жыл бұрын
@@-Yukisan- kesin tarih belli mi ki.ocakta mı çıkacak
@keremaydin0
2 жыл бұрын
@@-Yukisan- 10 senede de bir bitiremediler animeyi amk cahilliğime versinler bu kadar uzun süren bir iş mi bu yoksa kendi beceriksizlikleri mi?
@syrexnd
2 жыл бұрын
isayama aslında aşırı zeki bi insan çünkü böyle 3 farklı zaman çizgisini birbirine bağlayıp ucunu aynalama tekniği gibi iç içe geçirip birleştiriyor Kesinlikle harika bir yazar.
@heiitachi5364
2 жыл бұрын
Kesinlikle
@goncaelmas
2 жыл бұрын
Ama öpüşme sahnesi yazmaya utanıyor jdndnsmsns
@TeemoBinLadin
Жыл бұрын
@@goncaelmasaga hayatı boyunca kız eli tutmamıştır büyük ihtimalle
@miikassaa
10 ай бұрын
@@TeemoBinLadinmdxdoqmrmdaps
@bengutayfun7935
Ай бұрын
@@TeemoBinLadin adam evli yav
@TheFiratYucelen
2 жыл бұрын
Herkesin atladığı bir sahne var... Erenin babası dev gücünü almadan önce eren KRUGER ona diyor ki "mikasa ve armini korumak için" bu konu orada bitti ve animeya dahil edilmedi daha. Ayrıca "eğer bunu yapamazsan hikaye kendini tekrar edecek" aynı hataların yapılacağı gibi bir şey de söylüyordu.
@akafost
2 жыл бұрын
Doğru
@deepflame8335
2 жыл бұрын
4. Sezonun başında falconun sözleri de farklı
@pusatalkas4148
2 жыл бұрын
@@deepflame8335 knk eren ilk ne yaptıda attack titanına dönüştü devin miğdesindeyken daha nasıl deve dönüşceğini bilmiyordu
@deepflame8335
2 жыл бұрын
@@pusatalkas4148 aslında orası bana da biraz mantıksız geliyor ama belli bi amaç doğrultusunda kontrolsüzce dönüştü galiba zaten kolları ve bacakları da kopmuştu. Tam sindirilmeden önce gücü açığa çıkıyor.
@tsukinousagi3229
2 жыл бұрын
Animeye dahil edildi. Aynı sözleri Grisha kendi devini Eren'e verirken söylüyordu, Eren Kruger'ın gördüğü anı oydu. 3. sezon part1'de ve 1. sezondaki top atışı sahnesinde aynı replik geçiyordu sanırım.
@TefooTv
2 жыл бұрын
Like Atmiyani Titanlar sevsin!:) Alman Kanal: kzitem.info/news/bejne/uH2n0XyPaqh0anY
@Cloud-wt7yl
2 жыл бұрын
Bişey sorucam Naruto da aynanda sennin mode ve kurama Sage mode kullanılırsa ne olur ?
@hayrullah2159
2 жыл бұрын
Hange bunu sevdi
@zenovx46
2 жыл бұрын
@@Cloud-wt7ylzaten öyle
@Potato_Boi
2 жыл бұрын
Manyak bir teori videosuydu hatta şu zamana kadar izlediklerim arasında en iyisiydi ellerine sağlık :)
@geraltofrivia4803
Жыл бұрын
Attack on titan last girl de bildiğin bu teori anlatılıyor zaten. Kısacası mikasa farklı bir evren yaratıyor ailesinin öldürülmediği ve devlerin surları yıkmadığı sonunda eren yine kendini feda ederek ölüyor bir kiside ne kadar uğrasırsan uğras eren her zaman ölücek erenin içinde bu var gibi benzeri bir sey diyor.
@bekirarslan1190
4 ай бұрын
Buradaki asıl yetenek böyle bir analizi çıkarabilmek ve bunu videoya dönüştürebilmek. Diğer analizlere baktığım zaman gerçekten hem bu kadar güldüren eğlenceli bir o kadar akıllı yorumlama mükemmel analiz göremiyorum. Eline sağlık harika bir video olmuş. İzlemek var izlemek var...
@OV_Gutrot
Жыл бұрын
Erenin kazandığını görmek isterdim... O sadece özgürlük istedi...
@jordix3194
2 жыл бұрын
bende mangada erenin özgürlük diyerek her türlü fedakarlığı yaptığı halde en sonda nasıl bu kadar kolay kendisinden vazgeçebilir diyip erenin karakter gelişimine ihanet olarak görmüştüm durumu umutlanmak istemiyorum ama umarım daha farklı bir son görebiliriz
@sbzjsjsjdjejrjr
Жыл бұрын
Aslında yine eren özgürlüğü devam ettirdi, çünkü mikasanın özgür olmasina sebep oldu her koşulda erenin tarafını seçen mikasa ilk defa erene karşı geldi, yani tam anlamıyla kölelikten kurtuldu,aslında bujca zamandır eldialılarım çektiği zulumde ymirin kendini kralın kölesi olarak görmesiydi erende bu yüzden örgürlüğe bu kadar düşkündü, özelliklede mikasanınkine çünkü mikasa kendini ernein kölesi olarak gördüğü sürece onların bu kadar acı çekmesine sebep olan ymirden hiçbir farkı kalmıyordu, eren buna son verdi
@jordix3194
Жыл бұрын
@@sbzjsjsjdjejrjr bunlarla mı avutuyorsunuz kendinizi evet haklısın bu konularda ama daha iyi yazılabilirdi bu ilerlemeye böyle bir 4.sezon hakaret gibi neyse ülkeden kaçacam başlarım aotuna kafam çalışmıyor artık
@NorthVale_
11 ай бұрын
Arkadaşlar bir şey soracağim manga finalinde erenin kafasi kesilerek ölüyor peki ya anime finali daha farklı olabilir mi yani demek istediğim anime ve manga finali çok farklı olabilir mi yoksa mangadaki gibi mi bitecek anime?
@jordix3194
11 ай бұрын
@@NorthVale_ mangadaki gibi bitecek şuan görünüşe göre yani iyi bir şlerleyiş çöp bir 4.sezonla birlikte son bulmuş olacak
@NorthVale_
11 ай бұрын
Bana göre , aslında herkese göre bu animeden rahat bi 2-3 sezon daha çıkardı çok fazla soru var insanların kafasında bana kalsa arminin bahsettiği çöller ve kutuplardaki maceralarini veya gorevlerini anlatsalar çok iyi olurdu fazlasıyla erken bitti anime felsefik olarak en iyi olan animenin bu denle hızlıca bitmesi insanı üzmüyor değil :/
@Serbest_Oyun_Kanali
2 жыл бұрын
Abi aslında teori çok mantıklı ve bence ısayma manga sonunun pek hoş karşılanmamasından dolayı belki animenin sonunu değiştirir ve böylece bu teori'de mantıklı olur ayrıca bence animenin sonu manga gibi olmamalı
@anifan8311
2 жыл бұрын
Belki de eren animede gözünü açık tutacak yani hedefinden vazgeçmeyip başaracak.Ve bu sonla da erenin hedefine ulaştıgını görücez.
@miikassaa
10 ай бұрын
@@anifan8311ya keşke onu görseydik anime finali fazla kötü oldu. Her ne kadar Mikasa, Armin ve diğerleri bir süreliğine özgürlüğüne kavuşmuş olsa da Eren yine özgür olamadı. Açıkçası bu beni çok fazla üzüyor ve bu finali pek beğenmedim
@tsukinousagi3229
2 жыл бұрын
3:50 Animenin gidişatı part3'te değişebilir (pek sanmam ama değişse de şaşırmam çünkü bu teori sağlam) ama Eren her türlü ölecek bence. Mikasa'nın ova bölümünde "Eren vücudunda ölümü taşıyor." diye bir replik var ve yine animede Eren uyanır uyanmaz iki karganın uçtuğunu görüyoruz ki karganın ölümü temsil eden bir canlı olduğuna dair görüşler var.
@yogurtcu
2 жыл бұрын
Animeyi izlemediğim için anime ve manganın aynı zaman çizgisinde olduğunu düşünmüştüm. Lakin yine bu teori de 120. Chapter çıktığında aklıma gelmişti bu farklı zaman çizelgeleri. Bence sonsuz zaman çizelgesi var lakin bu animede sonlanacak. Yani şöyle, animededeki zaman çizelgesinden önce sonsuz sayıda döngü var ve bu döngünün sonuncusu ise anime çizelgesi olacak. Ve muhtemel ilk döngülerde daha bizim keşif birliği bodrum katını keşfedemeden ölüyor bile. Animenin ilk bölümünde Eren’in kabusunda, mangada olmayan paneller çok kısa olsa da gösterildi. Yani üçten fazla zaman çizelgesi var. Bence nihai son, animede gerçekleşecek ve Eren yürüyüşü tamamlayacak. Çünkü mangada kendi özgürlüğünü ve canını feda etti; böylece arkadaşlarına özgürlüğünü vermiş oldu. Lakin animede bu özgürlüğü tamamen eldialılara vereceği kuvvetle muhtemel. Çünkü mangada yürüyüş yarım kalmış, dünyanın ücra köşelerinde bazı ülkelerin yine paradise ve eldialılara tehdit oluşturduğu anlatılıyordu. Animede ise paradis dışındaki her yer titanlar tarafından dümdüz yapılacak. Tabi ki bu sadece bir teori, belki de sadece mangadaki zaman çizelgesi vardır ve anime de eren’in kaybetmesi ile biter.
@jordix3194
2 жыл бұрын
daha önceki dögüler olsa bile erenin ernek ölmesi gibi bir durumda döngüler son bulur erenin döngülerinin devam edebilmesi için kurucuyu almadan mikasanın ereni bir noktaya gömüp kurucuyu bir yere ulaştırması gerek eğer kurucu başkası tarafından alınırsa döngü zaten sona erer
@yogurtcu
2 жыл бұрын
@@jordix3194 mantıklı bir teori
@Kadanjhaiza
2 жыл бұрын
Manga finalini hiç sevmediğim için bu video beni çok mutlu etti. Bellki animede daha çok hoşumuza giden bi son görürüz🥳🥳
@miikassaa
10 ай бұрын
Göremedik..
@yusufyildirim9352
10 ай бұрын
Benim aklımı karıştıran bir şey var: erenin babası baykuşdan saldırı devini almadan hemen önce baykuş :"eğer mikasa ve armini kurtarmazsan her şey tekrar edecek" diyordu. Erenin babası onlarda kim deyince o da:" Bilmiyorum KİMİN ANILARI ACABA?" Diyor. Burada şu var ki anılar ancak geçmiş zamandan sonra oluşur. Yani her gerçeklikteki bir devin hatıraları diğer dev yöneticilerine geçebiliyor. Ancak bana göre burada çıkarılması gereken daha çok anlam var teorisi olanlar yazsın lütfen.
@MisterLaminat
10 ай бұрын
Orada Kruger atak titaninin gelecekten anıları gorebildigini bildiği için anılar diyor, "anılar" kelimesinin gelecek için kullanıldığının bir diğer kanıtı da "memories of the future" diye bir bölümü olması kanimca
@melekcan3214
Жыл бұрын
Eğer bu zaman çizgileri olayı varsa animenin sonu farklı olacak. Ya yine bir alternatif son geliştirecekler ya da bütün alternatiflerin kesiştiği ve artık döngünün/paradoksun bittiği bir son oluşturacaklar. İlkini yaparlarsa belki animenin çok tutması ile tekrardan farklı bir alternatifi zaman çizgisi görüp izleyebiliriz. İkinci seçenekte bütün döngüler biteceği için sonsuza dek sayanora deriz. Bence ikisi de cazip seçenekler. Bu döngüyü bitirme işini falan belki Ackermen ile yapabilirler. Animede tam olarak bu aileyi anlayamadık. Güzel bir seçenek olur. Yapısı biraz karmaşık olur ama iyi bir yazar üstesinden gelir bunun 👍👌
@TefooTv
Жыл бұрын
Umarim yaparlar cok kaliteli birssy ortaya cikar bencede😀
@7tekdedihack
Жыл бұрын
@@TefooTvyeni bölümü izledinmi sence final gerçekten de değişecek mi 😢
@Benmisimkee
2 ай бұрын
Şu videonun sonunda diyebildiğim tek şey İSAYAMA SENIN YAPACAĞIN EVRENIN İÇENE...
@umutguven5817
2 жыл бұрын
Bugüne kadar duyduğum en güzel teori ve mantıklıda olmaması için bir sebep yok zaten manganın sonu sevilmedi böyle bişiy yapsalar efso olur valla eilne ağzına sağlık abi video süper olmuş
@TefooTv
2 жыл бұрын
Sagol
@studead874
2 жыл бұрын
@@TefooTv harbi
@YupItsMeCa
2 жыл бұрын
şahsen benim de düşündüğüm bir teori idi bu ve bence sonuç olarak gerçekleşecek teori bu yada kimsenin aklına bile gelmeyen bir sonda olabilir sonuç olarak attack on titan hiç beklemediğimiz yerlerden hiç beklemediğimiz olaylar/ kişiler / yerler çıkartıyor
@TefooTv
2 жыл бұрын
1+
@Umut-dd8xo
2 жыл бұрын
Teori mantıklı,Bildiğim kadarıyla mangayı okumadım ama sonda bütün devler ölüyor. Yani eren amacına kavuşmuş oluyor ? Eren amacına kavuştuysa başa sarması saçma, tabi Erenin ölmesi=kaybetmek değilse.
@TefooTv
2 жыл бұрын
Sonda anlattigim erenin asil amacina ulasmiyor, mangda zaten gozlerni kapatiyorya amaci mikasa tarafindan direktolara olmek degil gibi
@jordix3194
2 жыл бұрын
ek sayfalarda tüm titanların geri dönmesi gibi bir ihtimal doğuyor
@7tekdedihack
Жыл бұрын
ERENİN AMACI Özgürlüğü
@Umut-dd8xo
11 ай бұрын
@@7tekdedihackdediğim gibi oldu dostum eren amacına kavuştu. Çok daha iyi bi son olabilirdi ama. İsayamanın kulakları iyi çınlicak bi süre…
@Umut-dd8xo
11 ай бұрын
@@7tekdedihackErenin amacı özgür olmaktan öte kendi ırkını özgür kılmaktı ve başardı. Tabi kendiside pardokstaydı özgürlüğün kölesi olmasıyla, çok ağır bi yükün altındaydı ama başardı.
@arg2175
2 жыл бұрын
İnşallah böyledir mangadan farklı bi son görmek isterim
@Annoying_CP
Жыл бұрын
2:30 bence güzel seneryo olurmuş hem mikasada güzel kız üff.
@memingt3842
3 ай бұрын
08:16 Biraz geç olacak ama bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Mikasanın atkısı zaten ilk başta siyah olarak çizilmişti. Ancak animeye kırmızı olarak geçirildi.(Animedeki görselde de parlaklıktan dolayı siyah gözüküyor gibime geldi) Buarada AOT un yonetmeninin (Tetsurō Araki) etkisi var. Bazı ufak değişiklikler yapmış. Zırhlı devin zırhının renginin normalde beyaz olması gerekirken sarı çizilmesi gibi. Sizin anlattığınız baya mantıklı ama olayın siyah atkıyla bağlatılı olduğunu düşünmüyorum.
@Kadir_gulec11
5 ай бұрын
Beynim patlıycakkkk aaaaaaaaa duygularımı hislerimi düşüncelerimi hiçbi şekilde belli edemem şu an aq
@masumunekuro2696
2 жыл бұрын
Mantık olarak attack on titan bir mecha sadece etten şeylere biniyorlar demir olan değil.Bu yüzden daha mantıklı geldi bana .
@ahmedn.uludag389
Жыл бұрын
Umarım dizi son partı çıkıcak ve çıktığında da hrm arkaşlarını hem de kendi sevdiğini kırtarabilir.
@sugersgames727
2 жыл бұрын
Bu teoriyi 2. Duyuşum çok mantıklı aslında biri daha yapmıştı hayal mayal hatırlıyorum , mikasa erenin duvarlardan kaçmaya çalıştığı özgür olmaya çalıştığı için olduğu 3 farklı paralelliği gösteriyorlar ve mikasa paralel evrenden geçerken her seferinde gelecekteki sesiyle herşeyi düzeltebilirsin mi herşey senin elinde gibi bir söz duyuyordu ... Ve ymir in titanları durdurmasının mikasa ile olmasının mikasayı süphe çekiyor , yani mikasa ne alaka ? Her seven öldürür sevdiğini ymir
@furkansimsek2114
2 жыл бұрын
Lan çok mantıklı haaa saten sürekli Levi de Eren e bir seçim yapmalısın diyor buda o zaman çizgisini belirliyor böylede teori doğrulanıyor
@amacsz-kanal9576
2 жыл бұрын
bencede mükemel teori umarım gerçektir bu teoriyi bizimle paylaştığın için teşekürler
@TefooTv
2 жыл бұрын
Rica ederim
@osmankececi6638
5 ай бұрын
2 sezondaki ymir neci kucuk deve donusen kulede arkadaalaei icin canindan vazgecmesi hatta reiner arkadasini yemisti uykudan uyanmisti
@Azer1453
2 жыл бұрын
Bişey dicem erenin diğer zaman çizerlgelerini bilebilmesinin sebebi saldırı devinin gücünden olabilir. Hani gećmiş kullanıcılarında hatıralarını görebiliyor ya.
@xoul7135
Жыл бұрын
Ama bunu daha dev gücünü kazanmadan önce gorüyor
@Azer1453
Жыл бұрын
@@xoul7135 saldırı devini gücünü kullanmadan önce eren zaten normaldi. Devin gücünü historiyaya dokunarak aktif ettiğinde paralel evrenleride gördüğünü düşünüyorum.
@eren-yd2eo
2 жыл бұрын
daha yeni mangayi okuyup bitirdim ve ilac gibi geldi teori artik animeyi bekleyip bakacagiz seviliyorsun
@yunusemrealtun2984
2 жыл бұрын
Mükemmel teori isayama bu kadar düşündüyse bence dediğin gibi olabilir
@LouisaRose68
2 жыл бұрын
Video bittiğinde nedense aklıma gelen tek şey çok düşük bir ihtimal olsada animenin mutlu sonra bitebileceğj idi
@miikassaa
10 ай бұрын
Maalesef, olmadı-
@pars3696
2 жыл бұрын
Eren anime altarnatif sonda kral olacak.Küçük ayrıntılar bunu kanıtlıyor.Erenin 1.sezon 1.bölümde gördüğü görüntülerde kralların giydiği giysi ve çocuk oyuncakları görüyor.O gördüğü kral giysisi Erene ait ve çocuk oyuncakalarıda Historia ve Erenin çocuğuna ait.Hepimiz AOT opening ve endinglerin bir şeyleri gizliden bize haber verdiğini biliyoruz.7.opening de ''Asla Kral olmak istemedim.''7.endingde''Her şeyi feda etsem bile,seni koruyacağım.''Bu endingdeki sözler kesinlikle Erene yada Mikasaya söylenmiyor.Eren dev bir iskelete dönüşerek closall devler ile dünyayı yok etmeye gidiyor.Mikasa resmen 2 numara Levi oldu.İnsanları kesiyor.Bu ikisini kesinlikle korunmaya ihtiyacı yok.Korunacak kişi Kesinlikle Historiadır.
@pars3696
2 жыл бұрын
@@beizza Neye göre bok gibi?
@pars3696
2 жыл бұрын
Manga finali leş Mikasa kesik kafayı öpüyor.Kurucu Ymirin karakteri ise köle psikolojisi yerine krala aşık olduğu işleniyor.İĞRENÇ
@stars_hate_youth
Жыл бұрын
Historiayi eren s4de feda etmeye her an hazırdı bunu kendisi de belirtiyordu zaten arminle son bölümde son konuşmasını görürken aslında mikasaya aşık olduğunu bizde anlıyoruz. Zaman çizgilerinin hiç birinde mikasanin ölümü gerçekleşmiyor. Bu erenin bu sözüyle alakalı da olabilir
@pars3696
Жыл бұрын
@@stars_hate_youth Eren'in Historiayı feda etmeyeceğini defalarca duyduk neyden bahsediyorsun sen.3.sezonda madalya töreninde Eren,Historiayı feda etmeyeceğini kendine söylüyor.4.sezonda da hizuru muydu neydi nerede mikasanın ırkından insanlar geliyor paradise zeke'nin anlaşmasına Eren öfkeyle tepki verip reddediyor.
@pars3696
Жыл бұрын
Armin ile konuşmasında olanlar kesinlikle zorlama ve yersizdi.Milyonlarca insan ölürken Armin Erene Mikasadan bahsediyor.Aptal olmayı bırakıp attack on titanın başından sonuna bakarsan Mikasa ve Eren'in arasında romantik bir ilişkinin olmadığını ve olmayacağınıda anlarsın.Hakaret etmek istemiyorum fakat sonu savunan insanlar mantıklı düşünmüyor.Bu aşk ile ilgili bir manga değil sırf sözde bir kesimi tatmin etmek için böyle b*k bir son yazmışlar bu arada Eren x Armin,Mikasa x Eren den daha iyi ve gerçekçidir.
@Gaaraswife01
Жыл бұрын
"manga ve anime aslında farklı alternatifler." Teorine fazlasıyla katılıyorum. Örnek olarak Titana Saldırı Çöküşten Önce Mangaları,Karakterleri (Şarlo Pikale,Xavier Falan Fazla Hatirlamiyorum) Animede Falan Geçmiyor. Aslında Animede Geçmeyen Fazla Şey Var Da Aklıma Geleni Söyledim.
@snaEkr
Жыл бұрын
Şu depremde ölmeden görebilseydik ya o kadar uzattılar ki bölümler arasını
@raminatazade5376
2 жыл бұрын
5:13 Eren o anda, işte paneldeki oturduğu yerde Mikasanın tekrar görüşürüz dediği yerde, tüm hafızayı silip geçmişe gidiyor, ama bu olayı, eski zaman çizgisindeki olayı hatırlıyor
@ahmedn.uludag389
Жыл бұрын
Reis bu video evrensel bi kanaldan olsa varya keşke, reis eline sağlık her anlattığın o kadar mantıklıki resmen azım açık kaldı tekrardan eline sağlık.
@simbiyotportal2294
2 жыл бұрын
bence 3.son için iki seçenek var ya iki hedefinide başaramayacak arkadaşlarıda ölcek özgürlüğüde gitcek yada mangadaki sonlar gibi arkadaşlarıda kurtulacak kendide kurtulacak. Böylece en doğru alternatif seçeneğini vermiş olcak yada en yanlışı
@bastonekmek
2 жыл бұрын
bu dediklerin anime final verdiğinde tam anlaşılıcak 2023 e kadar sabır artık :D
@TefooTv
2 жыл бұрын
Aynen 😂
@yogurtcu
2 жыл бұрын
Ulan ne varsa 2023’te var arkadaş, kutsanmış yıl mıdır belli değil.
@artikhesabikullanmiyorum
2 жыл бұрын
finalden ağlaya ağlaya geldim ama bu videoyu görünce sevindim gerçekten %100 zaman çizgisi beyin fıskırıyoo
@RoxKlaus
Жыл бұрын
ben hiçbişey anlamadım ya şimdi bu 30. bölüm daha iyi bitebilir mi
@artikhesabikullanmiyorum
Жыл бұрын
@@RoxKlaus bilmiyorum ama belki anime farklı sonla bitebilir diyorlar (SPOI mangada eren ölüyor)
@RoxKlaus
Жыл бұрын
@@artikhesabikullanmiyorum erenin olduğunu biliyorum ama suanki finallerin hiçbirini sevmedim hepsi bir yarıda kalıyor tarif edemiyorum ama iyi olmamış bence inşallah farklı olur ama üzüntülü olacağı kesin isayama incitmek istiyorum seyirciyi demiş 🥺 diğer bölüm ne zaman bu arada bide aotun bitmesi koyuyor bana çok sevmiştim izleyeceğim tek anime
@7tekdedihack
Жыл бұрын
@@RoxKlaus+
@RoxKlaus
Жыл бұрын
@@7tekdedihack -
@ilqaresedli
Жыл бұрын
final bölümünde Erenle Mikasanın beraber olduklarını gösterseler varya öffff çokk güzel olur. Mikasa Ereni soykrımdan yaz geçiriyor ve son 4 yılını Mikasa ile geçiriyor
@balbay397
11 ай бұрын
Büyük ihtimalle son değişik olacak, yeni yayınladıkları fragmanda kulübe sahnesi değiştirilmiş. Son bölümde zaman çizelgelerini anlatabilirler.
@runeterranntellal5331
2 жыл бұрын
benim bu videoda katılmadığım şey erenenin rumblingi başlatmadığı bi evren olması pek olağan değil çnünkü rumblingi başlatmak için zekeyle temas edip pathse gitmese ve oradan babasının anılarında zekeyle gezip babasının kurucu devi almasını sağlama grisha orada ölecekti ve eren asla dev gücüne sahip olamayacaktı bu da zaten bütün hikayeyi bitiriyor
@_spear7617
2 жыл бұрын
bu teoriyi destekleyen teorilerden birinde erenin ne olduğunun önemi kalmıyor. zaman çizgilerini mikasanın yarattığına dair bir teori var. lost girlsdeki mikasa ovasından yola çıkılarak öne sürülen bir teori .
@oylesinebiri8544
Жыл бұрын
Animeyi izledim mangayı da animeyle aynı olduğunu düşünmüştüm mangayı okumaya gidicem ama şu mangadan önceyi nereden okuyabilirim önce onunla başlarsam her şey tam yerine oturacakmış gibi hissediyorum
@yakupkorkunc2154
2 жыл бұрын
benim için animenin kırılma anı ymirin (bizimkilerin arkadaşı olan) anılarını gördüğümüz yerdi ondan sonra dikkatlice flashbeckleri izleyince bazı sahnerin birbirini tumadığını ve asıl olaylarda 1 tık farklı olduğunu gördüm son sezonda erenin geçmişi ve geleceği ne kdr bildiğini bilmesem de etki ettiğini gördükten sonra bence time up olayı olabilir diye düşünüyorum
@alonelyrey
Жыл бұрын
eğer bu onaylanıp anime farklı olur gerçekten daha çok severim çünkü paralel evrenlere bayılırım ayrıca bence paralel evren değil de all you need is kill mangasındaki ya da egde of tomorrow filmdeki gibi eren öldüğümde tekrar uyanıp eskilerini de rüya olarak görüyor olabilir bahsedilen oyun böyle gibi
@rugopaylz
Жыл бұрын
videonun başındaki halimden daha iyi bir haldeyim şu an teşekkürler
@beuza_5
Жыл бұрын
Şuan diyecek söz bulamıyorum çok etkilendim harika bir teori videosuydu şimdi mangayı baştan okuyacağım
@kraconur9483
Жыл бұрын
Abi video cidden çok güzel olmus emeğine sağlık ve bu teoriyi çok beğendim aotun yeni bölümü çıktı sence bu teori hala devam ediyor mu yoksa anime mangada ki gibi mi bitecek
@TefooTv
Жыл бұрын
Bence teoriyi curutcekler ama olsa efsane olurdu :)
@zehrnur_
Жыл бұрын
Eren mangada titanları ilk defa kontrol edebildiği kısımda mikasaya bir daha asla ayrılmayacağız diyor bizim gördüğümüz kadarıyla zaten henüz hiç ayılmamışlardı ve bu replik animede yok zaman çizgisiyle ilgisi olabilir mi? Mangadaki final hiç tatmin edici değil en sevdiğim seri beni hatırladığımda üzmemeli💔 Anime mangadan farklı güzel bir final yapmazsa eğer ben Mikasa ve Eren’in başka bir zaman çizgisinde beraber mutlu bir şekilde yaşadıklarını varsayıp Aot’u böyle aklıma kazıyacağım🫡
@miikassaa
10 ай бұрын
Maalesef mangadaki ile aynı bitti. Artık anca onları düşünüp ağlarız ya da kendimizce hayal kurarız.
@vurda5678
Жыл бұрын
Neon Genesis serisinden beri alternatif zaman çizgisi hep popüler oldu
@snaEkr
Жыл бұрын
Ymirin beklediği kişi Mikasa zaten
@TheBekKahvesi
Жыл бұрын
Hocam bu videonu izledim ve çok fena kafaya taktım çokça düşündüm ve bende böyle düşünüyorum. Bu arada zaten Mikasanın farklı bir gerçeklik yarattığını en son çıkan ova bölümünden anlıyoruz e zaten dümdüz söyleniyor ova da
@Muzaffererdel
Жыл бұрын
Merhaba. Ova bölümlerini hangi siteden izliyorsun acaba? Ben sadece 5 adet bulabildim. Yardımcı olursan sevinirim
@TheBekKahvesi
Жыл бұрын
@@Muzaffererdel Hocam bende bulmakta zorluk çekmiştim 5den sonrası Lost girls 1-2-3 isimli 3 adet ova var öyle yazarsan bulabilirsin
@Muzaffererdel
Жыл бұрын
@@TheBekKahvesi Teşekkür ederim, bakayım hemen. Tek solukta bitirdim ufak tefek detaylar finali daha anlamlı yapabilir benim için :)
@lan2688
Жыл бұрын
@@TheBekKahvesisadece o da değil lost girl 3. Bölümde mikasanın yarattığı evrende ailesini katleden insanlar köpekler tarafından parçalanıyo ve köpekler erene doğru giderken mikasa zihniyle köpekleri uzaklaştırıyo aynı bölümde eren keşif birliğğne katılacağını söylüyo mikasa gitmesini istemiyo çünkü ölüceğini düşünüyo ama eren gitmekte ısrar ediyo bi kaç gün sonra keşif birliği dağılıyo muhmetemelen keşif birliğini dağıtan mikasa
@lan2688
Жыл бұрын
@@Muzaffererdelayna adamında dediği gibi mikasa ne kadar korursa korusun bi şekilde ölüyo armin nasıl bi kilit rol oynuyo bilmiyom belki arminin doğmadığı bi dünya yaratırsa eren ölmiyebilir
@yokumben7475
Жыл бұрын
yanlız devler günümüzde ortaya çıksaydı devleri alır üstlerinde bin bir türlü deney yaparlardı amk
@ahmetfarukikiz
Ай бұрын
yapıyolar ya zaten ? Zekenin üvey babası yani beast titanın eski sahibi dev araştırmacısı, hanji zoe kendi çapında bir sürü deneyler yapıyordu. Yoksa nereden öğrenecekler bu kadar bilgiyi zaten
@nicknamenotfound7521
Жыл бұрын
Arkadaşlar bir yıl önce izlediğim videoda şuan bir fikir çaktı kafama şöyle açıklayayım: Chapter 138de Erenin Mikasayla kaçtığı kısma birinci zaman çizgisi dedik ya, manganın başında bu sebepten Eren kabustan değilde huzurlu bir rüyadan kalkıyor dedik. Sonra mangada Mikasanın Ereni öldürdüğü ve Erenin de animede kabustan uyandığı kısma ikinci zaman çizgisi dedik, kafama şöyle bir düşünce saplandı: Isayamanın dediğine göre devlerin olmadığı hikaye canon 7:42. O zaman bu Erenin animede hem hayatta kalıp hemde Paradise adasını kurtardığı anlamına gelmez mi? Sonuçta bi şekilde döngü tekrar başlıyor ve önceki döngünün sonunda nasıl bir durumdaysak Eren ona göre kalkıyor. Veya ben çok gereksiz hype almış olabilirim 😢 Neyse bu saatte başınızı ağrıttım hepinize iyi geceler
@7tekdedihack
Жыл бұрын
4 Kasım gelsin artık 10 yıllık dizi bitiyor inşallah eren ölmez ve istediği herşeye kavuşur özgürlük ve DEVLERİ YOK ETMEK
@selamdunyabenmassaka
7 ай бұрын
..........@@7tekdedihack
@taekookixw714
9 ай бұрын
eren amacına ulaşıyor bu arada videoda pes etmiş demiş ama hayır. erenin zaten bir amacı vardı oda devleri yok etmek ve paradisi ve son olarakta arkaşlarına uzun hayat vermekti erende bunların hepsini yapıyor devler yok oluyor arkaşları mutlu hayat yaşıyor vesayre vesayre erenin orda gözlerinin kapatmasının sebebi zaten mikasanın onu öldüreceğinin bilmiş olması ve görevlerini yerine getirmiş olması
@BurakBayram3d
Жыл бұрын
video nun başına çok güldüm şabanın çıktığı kısma hiç beklemiyordum :DD:D
@raminatazade5376
2 жыл бұрын
Yani ilk sezon ilk sahnenin mangaslnda Mikasa Yeniden görüşürüzmü diyordu...
@mehmetkrc3638
2 жыл бұрын
Dediğin teoriye göre sonuncu zaman çizgisinin titansız versiyon olması lazım.
@snaEkr
Жыл бұрын
Gülmekten ağladım ya şu eren mikasayı götürüyo dediğinde
@Ekkkin
Жыл бұрын
Umarım animede farklı bir son olur
@ErengmsTatakae...
11 ай бұрын
mikasa ve erenin olduğu yer path denilen yer orayı eren yarattı başka bir zaman çizgisi değil orada olan şey yıllarca sürse gerçek dünyada sadece anlık gerçekleşiyor.Bu anı olarak kalıyor görüşürüz eren diyor burası path zihninde olan şey tüm anılarını rüya olarak görüyor hop 1.bölümde uyanıyor.Hatırlamıyor Eren geçmişi değiştirebiliyor siliyor hafızayı..
@MisterLaminat
10 ай бұрын
Orayı eren mi yarattı? 2000 yıl önce eren ne yapıyordu olm
@selamdunyabenmassaka
7 ай бұрын
şimdi gerçek son ne biliyor musun her şey karıştı çünkü
@tobiramasenju728
2 жыл бұрын
Etteck on titan -Tefoo- 30 Nisan Cumartesi 2022
@takoyaki_is.everting-I-want
Жыл бұрын
Çok az kaldı yeni bölüme, 5 Mart da saat 18:10 da çıkacak bilmeyenler için!
@MehmetAvcı.17
Жыл бұрын
3 mart
@takoyaki_is.everting-I-want
Жыл бұрын
@@MehmetAvcı.17 5 Mart'ta Türkçe olarak çıkacak. 3 Mart'ta orijinal yani japoncası
@MehmetAvcı.17
Жыл бұрын
@@takoyaki_is.everting-I-want 2-3 saat içinde altyazı yapıyorlar. Yani 3 mart günü saat 22:00 da falan bulursun altyazılı
@takoyaki_is.everting-I-want
Жыл бұрын
@@MehmetAvcı.17 önce bölümü kopyalamaları gerekiyor, 2-3 saattede yapsalarda hemen atmıyorlar. Şuana kadar kullandığım bütün siteler 5 Mart'ta yayında olucağını gösteriyor.
@MehmetAvcı.17
Жыл бұрын
@@takoyaki_is.everting-I-want Sen 3 mart 22:00 da yine bi bak
@kevser124
2 жыл бұрын
Bu izlediğim en iyi teori videosu olabilir eline emeğine sağlık.
@TefooTv
2 жыл бұрын
Rica ederim :)
@owishe
2 жыл бұрын
abi ben bi ara bir teori okumuştum teori şu şekilde; Eren 4.zaman çizelgesinde yaşıyormuş ama hayatında hiç macera yaşayamıyormuş ve bundan şikayet etmiş ve daha sonra ymir onu aot evrenine yollamış ve doğru bir şekilde bitirene kadar gerçek dünyasına dönemicek sanırım. Aslında teori biraz daha değişik ama biraz ekleme yaptım ve bence daha iyi oldu neyse. Bence mikasa zaman çizelgelerinden haberdar.
@konusabilendilsizkitap7239
2 жыл бұрын
Arkadaşlar animede eren için mutlu bir son görmek istiyoruz fakat şöyle bir etkeni unutuyoruz, kurucu Ymir. Mangada kesin sebebi açıklanmamasına rağmen ymir in mikasa konusunda bazı planları var ve bence bu plan zamanında ymirin krala olan acı aşkıyla ilgili. Yani ymir mikasanın erene olan takıntısını çözmeyi istiyor sanırım. Bu teorinin doğru olmasını ve bu anime finalinin hiç haz etmememe rağmen anlamsızda olsa mutlu sonla bitmesini diliyorum. (Ayrıca mikasanın jean la beraber olması bana hiç iyi gelmedi.)
@yesyesyesywsywsyeyeseyesye4588
2 жыл бұрын
Ymir mikasayı anlamak istemiyor. Mikasa ymiri anlamak istiyor. Belki de karşılıklıdır bilmiyorum
@konusabilendilsizkitap7239
2 жыл бұрын
@@yesyesyesywsywsyeyeseyesye4588 öyle bir sahne veya olay gördüğümü hatırlamıyorum.
@yesyesyesywsywsyeyeseyesye4588
2 жыл бұрын
@@konusabilendilsizkitap7239 yani mangada ymir mikasayı seçti gibisinden şeyler hatırlıyorum.
@7tekdedihack
Жыл бұрын
Mikasa Jean ilemi sevgili hangi bölüm bencede hiç iyi olmamış
@konusabilendilsizkitap7239
Жыл бұрын
@@7tekdedihack finalde çocuklarıyla erenin mezarına gittikleri sahne var.
@judeau15
2 жыл бұрын
Ben tema olarak Claymore mangasından çok esinlendiğini düşünüyorum
@alevatesci9224
2 жыл бұрын
Zaman cizgileri çok kafa karıştırıcı olabiliyor. Marvel da takip ettiğim için bu konuya biraz daha aşinayım. Bence bu teori baya mantıklı çünkü Eren ilk bölümlerde dev gücüne sahip değil ve gelecek gibi görünen bir rüya görüyor. Bunun açıklaması muhtemelen zaman çizgileri
@TefooTv
2 жыл бұрын
cok hos birsey :)
@hamscke68
2 жыл бұрын
@@TefooTv agam videoda manga spoiler var mı ?
@TefooTv
2 жыл бұрын
Var baskikta yazior spoiler
@sugersgames727
2 жыл бұрын
Acaba gösterilen son cheptırda mikasa gibi bir kız ağaca gidiyordu acaba oda 4. Zaman cizgisini belki ilk ymir şuan mikasa olacaktır aslında hiç titan olmamıştır o zamana kadar ?
@melekakgonul499
Жыл бұрын
Belki de tüm bölümlerin yayımlanıp finalin yıl sonuna bırakılması da bu yüzdendir çünkü mangadan farklı bitecek
@karpoy1289
11 ай бұрын
haksız çıktın dayı da aşırı iyi teoriymiş
@Dark-Speaker-q5j
Жыл бұрын
Oha bilmiyordum harikaymis Harika Iyosama.
@mmmdli_2799
2 жыл бұрын
7:28 bu mangayı nereden okuya bilirim ?
@yapraksarma_2
2 жыл бұрын
aotturkiye diye hesap var. AE isimli one cikaranlarinda turkce bir sekilde okuyabilirsin
@atakankalia2563
Жыл бұрын
eren mikasaya sorar senin için neyim diye mikasa ailesin der bu cevabı bilerek vermiş demek ki mikasa her şeyden haberi var
@uchihaitachi6226
2 жыл бұрын
10dk dan uzun her teori doğrudur ve bu 15dk
@TefooTv
2 жыл бұрын
😂😂
@EsrarengizBirisi
Жыл бұрын
yani kısaca eren manganın sonunda ölümş olsa da animenin sonunda ölmeyebilir çok zekice
@CHR.2010
14 күн бұрын
Anime sonu aynı bitti Hemde tamamen aynı Teori patladımı acaba Yoksa Mappa ile İsayama arasında bir anlaşmazlık tarzı bişey mi oldu
@_PixD_
2 жыл бұрын
Manganın son 8 sayfada gözüken sahneler asırlar sonrasında geçiyor ve Canon, yani demek ki zaman çizgisi geri alınmıyor. Ama güzel anlatmışsın eline sağlık
@TefooTv
2 жыл бұрын
138de o „hayal tarzi“ olayi diyorm nasil sonra olucak o? Anlamadim heralde tam demek istedigini😅
@_PixD_
2 жыл бұрын
@@TefooTv Yani videoda Manga bittikten ve Eren ölüp kaybettikten sonra asırlar geçiyor ve kurucu dev gücünü yeni bir çocuk bulup hikayeyi devam ettirmeye devam ediyor. Zaman çizgisi tekrar başa dönmüyor yani xd devam ediyor
@TefooTv
2 жыл бұрын
Aha anladim ama o sahne kendi kendine alakasiz bana sorarsan zaten😂
@_PixD_
2 жыл бұрын
@@TefooTv son 8 chapter demişim pardon ya. Son 8 sayfa* olacaktı :D
@kaankabaran3172
2 жыл бұрын
@@_PixD_ o olaylar o gerçeklikte geçen olaylar olarak yansıtılamaz mı? Zaman döngüsü vardır ama olsa bile o alternatif evren neden son bulsun ki devam ediyordur bence.
@CaptainAsy
2 жыл бұрын
oha önceden hiç böyle düşünmemiştim kulağa gerçekten çok mantıklı geliyor aydınlanma yaşadım resmen
@erensalman8436
2 жыл бұрын
Bak şimdi hayecanlandım o yüzden 3 part olmuş olabilirr
@lighter4440
2 жыл бұрын
Kankam çoğunda haklısındır ancak ben anime ve mangani timeline ını farklı olduğunu düşünmüyorum animasyonu yaparken hayvan gibi detay atlayıp sahne ekliyorlar
@baldwin44
2 жыл бұрын
Videoya girerken abartıyordur falan diyordum ama videodan sonra ikna oldum
@TefooTv
2 жыл бұрын
Yok oyle bir teoriki bulan yapana helal olsun
@mustafacansaroglu2743
2 жыл бұрын
Bu videoyu izleyince undertale aklıma geldi. Çok benzemiyor ama yine zaman çizgileri var
@huseyinucar5640
2 жыл бұрын
Dostum bir de mavi kelebek olayi vardi galiba. Bir videoda mavi kelebeklerin anime dünyasında genelde zaman cizelgeleriyle alakali oldugunu ve animede ozellikle başlarda bir çok yerde mavi kelebeklerin görüldüğünü söyleyebiliriz. Yani bu teori bir tik daha desteklenmiş oldu. ;)
@TefooTv
2 жыл бұрын
Mavi kelebej videosuda gelebilir yakinda :) biliorm o mevzuyu
@gokhanpadak5390
2 жыл бұрын
Aynen mavi kelebekleri gördüğümde ilk baslarda bende alternatif evrenlerin olacağını düşünmüştüm ama sonra bi ara kelebekler gitti taa ki son sezona kadar. Buda demek oluyor ki animenin başında farklı bir alternatif evrene gidildi animenin sonunda da farklı bir evrene gidilebilir
@barangokce6525
Жыл бұрын
6:30 da ki sahneyi ölüm için diyodu alakasız senin dediğinle dikkatli izle ve belki mikasa ackerman kanından dolayı bişeyleri anımsıyo olabilir keza levi
@doktoryarrak
Жыл бұрын
ah be abi bu teori icin heyecanlanmıştık ama olmicak animedede mangadaki leş finali yapcaklar ben izlemicem bile kesinlikle zaman kaybı eğer kanser olmayı sevenler varsa rahatlıkla izleyebilir
@gokhan0713
11 ай бұрын
Anime de aynı sonla bitti hocam. Gene hüzün... Ellerine sağlık güzel bir video olmuş.
@TefooTv
11 ай бұрын
Cok hosuma giden bir teoriiyydi🥹
@kynigosaima
11 ай бұрын
@@TefooTv farklılıklar vardı sanki. Aynı son olsa bile başka timeline olabilir cidden. Mesela sonda o fesli arkadaşları görmüştük. Ama mangada eren onları eziyor diye hatırlıyorum. Yanlış hatırlıyor da olabilirim.
@EfeKarlsfeni
2 жыл бұрын
Manganın finali gelmeden önce bu döngü teori tartışılıyordu
@prufer_207
2 жыл бұрын
Ben zaten başından beri araştırmıştım bu olayı bundan 7 ay önce fln ama fazla kafa yormadım ne yapıyorum ben mk diye geçistirmistim ama bu teori gerçekten çok mantıklı Animede farklı bir son görebiliriz ama benim düşüncem göremeyeceğiz çünkü rumbling sonunda ölüyor bence en başından Animede farklı bir son hazirlansaydi rumbling olmazdı tabi bu benim düşüncem ama videodaki teori 10/10 hatta isayama itiraf bile ettiği için gerçek de diyebiliriz
@Motor-ip9nq
2 жыл бұрын
Attack On Titan scool mangasını nerden bulabilirim?
@188ikari
2 жыл бұрын
Abi söylediğin herşey efsane attack on titanı seviyodum mangasını ve animesini ama şimdi daha çok seviyorum ve ( benim de mangada mikasanın erene tekrar görüşmek üzere dediği yerde aklıma sadece eren amacını başaramadığı için zaman tekrar ediyo diye düşünmüştüm sadece bu ama senin anlattığın puf yani cidden çok iyi yapılmış anime ve manga
@TefooTv
2 жыл бұрын
Eger boyle olursa aot tarihin zirvesine oturur😂
@188ikari
Жыл бұрын
@@TefooTv abi bugün aot un bölümü yayınlandı Türkçe altyazılı bitirdiğim an geldim yine videonu izledim ve daha önceden izlemiş olduğum halde ister istemez tüylerim diken diken oluyor
@188ikari
11 ай бұрын
@@TefooTvabi aot un son çıkan bölüm inceleme tarzı birşey gelirmi tüm bekleyişler Sona erdi çünkü
@Beadnassvnx951
Жыл бұрын
Abi teorin sayesinde spoiler yemiş oldum son bölümler mangadan gidiyor
@NeslihanToprak123
2 жыл бұрын
ya abi bizim lord jashin teori videosu ne zaman gelir burada videoyu bekliyorum :D
@CactusSpidey
2 жыл бұрын
bunun benzerini düşünmüştüm paralel evren gibi nerdeyse aynı zaten ama benim düşüncem biraz farklı tokyo revengersta el tutuşunca zamanda geriye gidiyordu(isimlerini unuttum) burda da senin dediğin gibi see you later tetikleyen cümle olabilir yani mikasayı hinatanın kardeşi(hala hatırlayamadım) gibi düşüne biliriz erende takemicchi (oh be hatırladım bunu) yani iki tane baş rol var eren ve mikasa her zaman çizgisi veya paralel evrenlerin başlangıcı see you later la açılıyor attack on titan birazda tokyo revengersa benziyor benim için bence farklı bir son göreceğiz ve yeni bir film ile bu paralel evrenleri görebiliriz umarımda böyle olur okursan çok sevinirim Tefoo seviliyosun teorin mükemmel benimkinide okuduysan teşekkür ederim
@TefooTv
2 жыл бұрын
Benzer dusunceler ama bu videodaki cuk di.e oturuor bana sorarsan😀
@CactusSpidey
2 жыл бұрын
@@TefooTv düşüncene saygım %100 benimkide sadece bir düşünce zaten çok benzer dediğin gibi 👍🖤
@natsukisubaru3922
2 жыл бұрын
ABI OHA KANALININ EN IYI VIDEOSU HATTA YT DEKI EN IYI AOT VIDOSU
Пікірлер: 617