Zapraszamy do sklepu: zalezy.pl/ Bonusowa część prasówki: patronite.pl/post/66325/prasowka-bonus-01072024
@Ostatn1
3 ай бұрын
Dzięki Szymi Szymi
@SSebson
3 ай бұрын
Cała ta "afera" z posłanką Matysiak pokazuje jak bardzo przegniła jest polska polityka. Ludzie realizujący cele partii jednoznacznie pożyteczne dla kraju są karani bo robią to we współpracy z posłem z drugiej strony sali.
@Cubus-zapasowy
3 ай бұрын
Polska idzie w stronę amerykanizacji polityki, czyli bardzo dużej polaryzacji. Chociaż moim zdaniem nawet w USA jest lepiej pod względem działania ponad liniami partyjnymi, bo tam chociażby w Senacie potrzebne jest 60 głosów na 100 by mów coś przegłosować (a Senat jest podzielony 51:49) więc nawet tam muszą współpracować.
@shreder221
3 ай бұрын
Polityka? Raczej lewicowe ugrupowania zarządzające obecnie z woli niemiec Polską
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
A to wszystko ku uciesze sporej części wyborców tychże partii. W końcu jak to tak współpracować z "faszystowskimi zacofanymi katotalibami"? Walić rozwój Polski. Polaryzacja i walka wrogich plemion ważniejsza od interesu narodowego.
@Embrod
3 ай бұрын
@@Cubus-zapasowy idzie? polskojęzyczne terytorium od lat, jest na tym etapie
@Majster4K
3 ай бұрын
@@Embrod żydospiskizmowi mówimy nie
@wojciechp
3 ай бұрын
Szymon zaczął kampanię by za rok zdobyć tytuł Miss Rzeszowa.
@ksaveriusz
3 ай бұрын
Szymon powinien wziąć udział w master zakolak, dla posiadacza najpiękniejszych zakoli.
@berakfilip
3 ай бұрын
Trans zakolaki
@wojciechgajewski2200
3 ай бұрын
@berakfilip Ale to jest w sumie dobra uwaga - czy jak ktoś sobie wygoli zakola, to może brac udział w tych zawodach, czy może przyjmować będą tylko posiadaczy naturalnych zakoli?
@Draber2b
3 ай бұрын
@@wojciechgajewski2200 Według głoszących, że Możesz Być Kim Chcesz sugestia, że tylko ci z naturalnymi zakolami mogą wystąpić jest krzywdząca...
@krisname-d7t
3 ай бұрын
@ksaveriusz,@berakfilip, pokażcie swoje fotki -- pośmiejemy się razem
@grzegorzmj4881
3 ай бұрын
Lewica: Ludzie powinni się kochać bez względu na płeć, kolor skóry, orientację seksualną, popełnione zbrodnie, preferencje kulinarne itd. Tolerancja bez granic. Też Lewica: Nasza posłanka chce zrobić coś dobrego wspólnie z posłem PiS? Wywalić ją na zbity pysk, bo z tymi ludźmi nie wolno się zadawać.
@lisyekseremssko5578
3 ай бұрын
Tylko że to stowarzyszenie nie jest w stanie zrealizować więcej dobrego niż brak jego istnienia. Cała dyskusja jest o to że ona jako poseł ma władzę i możliwości działania znacznie silniejsze niż to stowarzyszenie będzie miało legalnie kiedykolwiek. Stowarzyszenie nie ma immunitetu poselskiego, nie ma możliwośći wprowadzania poselskich projektów ustaw. Do stowarzyszenia nie potrzeba ci mandatu, więc dlaczego z mandatem ona nagle zajmuje się czymś takim? Ona marnuje swój czas poselski ( jej czas pracy ) na coś co nie przynosi korzyści. I skąd się dziwić że jak ktoś robi coś innego w czasie pracy niż powinien to ma problemy?
@TWMICHAL
3 ай бұрын
Co ciekawe - w 2023 Miss Zimbabwe wygrała biała kobieta. Czarnoskórzy obywatele (prawie 100% tamtejszego społeczeństwa) też wtedy zrobili inbę. PERFECTLY BALANCED. AS ALL THINGS SHOULD BE.
@bloodi6853
3 ай бұрын
Dokładnie tak samo pomyślałem ; za chwilę to będą awantury we wszelakich konkursach wyścigach bo będą oburzeni o dyskryminację za zajęcie innego miejsca niż pierwsze i zmienią regulaminy , jak w przedszkolu, że wszyscy są wygrani bo będą czuli się dyskryminowani bo jak to ja też ciężko pracowałem muszę mieć wygraną itd
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
Według mnie zarówno w Zimbabwe jak i w Polsce, w ogólnonarodowym występie miss powinny brać udział osoby tej rasy (nawet pomimo obywatelstwa), co mieszkańcy tegoż kraju.
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
Reasumując nacjonalizm i rasizm jest tak samo głupi wszędzie na świecie 😁
@grubby8
3 ай бұрын
@@janiiisobieski1012A jak będzie to mulatka? Albo pół azjatka? Powiesz wtedy, że nie jest biała?
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
@@grubby8 tak
@mateuszkrasowski5957
3 ай бұрын
Powiedzieć, że Bidenowi się "plątał język", to jak nic nie powiedzieć. On nie umiał składać zdań i bełkotał. Sugerował także, że rozmawiał z żołnierzami, którzy umarli w Normandii.
@Salawon
3 ай бұрын
Wiesz, on już jedną nogą na tamtym świecie to może faktycznie ma jakieś kanały do kontaktu z nimi
@PORSHEKajmanEs
3 ай бұрын
Jakby mnie taka polka Victoria Forrest z takim profilowym zaprosiła. To pomyślałbym, że znowu jakiś bot.
@hullak5298
3 ай бұрын
Jakby się nazywała Wiktoria Las to bardziej by mnie przekonała 😅
@martyna7823
3 ай бұрын
Mistrz 😅
@mateuszwiernicki2132
3 ай бұрын
Uważasz że takiego incela jak ty jakaś dziewczyna chciałaby do czegoś zaprosić?
@Cinek13518
3 ай бұрын
@@mateuszwiernicki2132po co się tak cackać z kobietą i czekać aż sama zaprosi.
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
Ruchałbym 😁
@look997
3 ай бұрын
Nie przerobiłeś należycie tematu Miss. Miss Nowej generacji: Podkarpacie - murzynka. Alabama - ogromna otyłość. Niemcy - brzydka Iranka. Buenos Aires - 60 letnia kobieta. Holandia - transwestyta. Do tego odnosił się Sommer, do czegoś co wystąpiło. Ty gadasz, jakby to była spekulacja Sommera, albo nawet coś mniej.
@krzesimirremus5728
3 ай бұрын
Ja sie akurat raczej zgadzam z somerem, ponieważ gdy po raz 2137 widzisz że czarni są na sile wpychani i eksponowani w różnych działęch kultury, rozsądne jest że gdy widzisz czarną mis rzeszowa to zakładasz że sędziowie byli stronniczy i wygrała tylko i wyłącznie dlatego że była czarna, mimo ze konkurencja reprezentowałą wyższy poziom.
@patimat4700
3 ай бұрын
No więc nie, to nie jest rozsądne. To myślenie stereotypowe
@brightness1993
3 ай бұрын
@krzesimir W takich ,, działęch" kultury, pokazałeś swoje zalety zwyczajnego rasizmu. Konkurencja, zawsze znajdzie pretekst, by swoją klęskę szukać wśród innych, a nie w sobie. ( vide pis)
@szarzyniecszczurzynski1902
2 ай бұрын
Ideologiczny bełkot. Z tego wpisu wynika wprost, że obecnie jeżeli tylko jakaś dziewczyna o innym kolorze skóry odniesie sukces w takim konkursie albo jakakolwiek osoba inna niż biała odniesie jakikolwiek głośniejszy i obecny w sferze medialnej sukces na innym polu, to będzie to "poprawność polityczna"... Bo nie może wszak być inaczej, takie absurdalne "dictum" jednoznacznie z twojego wpisu wynika:)) Ale co to ma wspólnego z bazową normalnością? Ano nic. Tylko "pogratulować" stopnia zideologizowania umysłu oraz tego, jak pozwoliłeś, by ktoś ci narobił pod kopułę... Dlaczego twierdzisz, że ten przypadek jest "poprawnością polityczną"? I co by się musiało wydarzyć w innym podobnym przypadku, by ideologiczny misiek nie nazwał tego "poprawnością polityczną"? Żeby zaakceptował wybór jury, nawet jeśli się z nim nie zgadza od strony czysto estetycznej i prymitywnie nie pluł? Wedle jakich kryteriów to odróżniasz, jeżeli w ogóle odróżniasz? Swojego widzimisię?:) Wyszczególnij to, bo to ciekawe. I bez tego nie ma o czym gadać. Przypominam, że kwestie takie jak uroda i konkursy piękności zawsze były kwestiami mocno subiektywnymi i nigdy inaczej nie będzie. Tutaj ogólne kwantyfikatory są jak najbardziej na miejscu, bo taka JEST po prostu natura takich spraw. I prawie zawsze oceny jakiegoś jury budziły kontrowersje, ale do tej pory miały one zwykle wymiar estetyczny, a nie ideologiczno-paranoiczny. To nie są rzeczy mierzalne czy wartości obiektywne, w przeciwieństwie do wielu innych sytuacji.
@TheBossCrissCross
3 ай бұрын
04:15 ale dziwisz się, że takie zjawisko jest coraz bardziej popularne? Przecież sam za dzieciaka oglądałem filmy i grałem w gry i NIGDY mi do głowy nie przyszło nic rasistowskiego. Chyba każdy zna CJ'a z GTA albo Eddiego Murphiego. Śmiem wątpić, żeby większość polaków miała jakieś uprzedzenia do takich ludzi czy postaci a wręcz przeciwnie - lubiło się takie postacie za to kim są i co robią. Za to dzisiejsza propaganda sprawia, że widzisz czarnoskórą postać czy jakąkolwiek inną z mniejszości to dobrze wiesz dlaczego się znalazła w historii oraz co niesie ze sobą (nawet jeżeli tak nie jest, ale poprawność polityczna wszystko zepsuła).
@blazej799
3 ай бұрын
No ale jeżeli tak nie jest, to znaczy że wychodzi z Ciebie rasizm. Czym innym jest Netflix podmieniający bohaterów i mówiący o tym wprost dlaczego to robi, a czym innym przypultanie się o kolor skóry do Polki, Rzeszowianki niemal od urodzenia.
@darek2764
3 ай бұрын
Ja 10 lat temu bym powiedział że to fajnie że mulatka wygrała wybory i nie miałbym wątpliwości że widocznie była najładniejsza. Dzisiaj to szczerze mówiąc nie wiem czemu została wybrana, czy zdecydowały jej zalety czy ideologia. Ten cały BLM, czarne Kleopatry itd.. bardziej szkodzą takim osobom jak ta dziewczyna niż pomagają.
@rafaa4988
3 ай бұрын
To, że ją wybrali to nie prawdziwy problem. To, że pobiegli do kacelarii by odjebać cenzure, bo każda zła opinia to rasizm, to jest prawdziwy problem.
@pedrovalles3974
3 ай бұрын
Też mi się wydaje że wiele osób myli spostrzegawczość z rasizmem.
@blazej799
3 ай бұрын
Ale to była rasistowska opinia.
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
@@blazej799nawet rasistowska opinia powinna być dozwolona.
@blazej799
3 ай бұрын
@@janiiisobieski1012 każda opinia jest dozwolona, ale niektóre niosą za sobą konsekwencje. Możesz uważać, że Ziemia jest płaska, a konsekwencją będzie to, że będziesz uchodził za głupka.😉
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
@@blazej799 No i dobrze, w końcu o to chodzi. To opinia publiczna ma decydować czy czyiś pogląd jest szkodliwy lub głupi a nie rząd, wprowadzający cenzurę.
@DetektywNachos
3 ай бұрын
Mnie ten komentarz nie dziwi. Gdy patrzę na ciemniejszą osobę to oczywiście nie mam żadnego skojarzenia do osób trans, ale gdy widzę, że ktoś z jakiejś mniejszości narodowej, seksualnej itd. (z jakiejkolwiek grupy "chronionej") uzyskuje jakiś sukces oparty na wyborze przez inne osoby (wybory polityczne, miss, awans itd.) to z tyłu głowy zawsze pojawia mi się pytanie czy był to rzeczywiście najlepszy wybór według wybierających czy bycie z grupy chronionej miało duży wpływ na to. I wynika to z tego, że po prostu na zachodzie dość często prawdziwa jest 2 odpowiedź
@urszulawrona6049
3 ай бұрын
Konkurs odbył się w Rzeszowie.
@tomasznewel8227
3 ай бұрын
Rzeszowianie to grupa chroniona?
@mortanes2
3 ай бұрын
@@tomasznewel8227Mniejszości każdego rodzaju to grupa chroniona w tym kontekście. Co jest imo uwłaszczające, sądzić że tylko dlatego że ktoś ma inne pochodzenie albo rasę to sobie nie poradzi
@DetektywNachos
3 ай бұрын
@@tomasznewel8227 nie, ale czarnoskórzy już tak
@brightness1993
3 ай бұрын
@@urszulawrona6049 Tam większość, ma z tyłu głowy pytania z którymi ma problemy z odpowiedzią.
@mioszo.692
3 ай бұрын
Nic o muzeum II wojny swiatowej i usuwaniu polskich bohaterów? O księdzu Olszewskim?
@oemtheFirst
3 ай бұрын
"Po co o tym mówić, to niedobra jest."
@lxdead5585
3 ай бұрын
Gościu, temat Miss Rzeszowa to jest temat sprzed nie paru, a kilku dni, który Szymon poruszył dopiero teraz. Temat usuwania Pileckiego, Kolba czy Ulmów też się pojawi, ale też po czasie.
@olhacz
3 ай бұрын
@@lxdead5585 sugerujesz, że Szymon jest lekko opóźniony?
@yoshypl9901
3 ай бұрын
co z tym Księdzem Olszewskim, wszystko to przez jakiś list? Z tego co mówią jest oszustem.
@szmoncess
3 ай бұрын
@@olhacz Lekko
@masumi158
3 ай бұрын
Kto by się spodziewał, że Lewica lubi podziały?! Gdzie jest ta tolerancja i miłość?! A tak, czerwiec się już skończył.
@cybularz
3 ай бұрын
my stoimy tam, gdzie oni wtedy, a oni tam, gdzie stało zomo, czy jakoś tak... Czysta bolszewia. Najpierw podburzać motłoch, a potem poszczuć go na kułaków... Po protestach łolników, którzy trzy lata lampią się jak barany na przywóz syfiastego zboża i żrą je, a swoje trzymają w silosach... Tak, Podkarpacka mentalność co najmniej zadziwia. Politycy obserwują, jaka decyzja daje im polityczne profity? No dziwne...😂 Niech Szymuś powie, ile czasu gromiciel RUSKAINIEMCATUSKA myślał nad pomocą ofiarom ruskiej napaści (i co zrobił od jesieni, by się przygotować,BO WIEDZIAŁ CO SIĘ SZYKUJE), i jaka katastrofa humanitarna by nastąpiła bez NASZEJ pomocy. Bo szymuś smakowitą kiełbaskę kręci, szkoda, że kaczym kałem napchaną.
@Wargulpartal
3 ай бұрын
Pani Wiktoria padła ofiarą poprawości politycznej lewicowej, a nie rasizmu.
@wojbas471
3 ай бұрын
Rasizmu ale wy wyborcy tuska
@DonatanDolomit
3 ай бұрын
Dokładnie! Wczoraj sobie przywaliłem z partyzanta jakiemuś hindusowi. Niech ma pretensje do lewicy, że go do Polski sprowadziła!
@Wargulpartal
3 ай бұрын
@@DonatanDolomit Twoja wypowiedź jest jak nóż do pizzy: all edge, no point. Maniakalne parcie na inkluzywność (DEI, teoria krytyczna) jest w rzeczy samej leninowskim przewrotem i rewolucją, siłowy zastąpieniem istniejących struktur władzy ludźmi z nadania. To nie jest teorią spiskową tylko faktem, bo właśnie tak się dzieje wszędzie indziej, gdzie dochodzi do aktów "inkluzywności" i parytetów. To dlatego sytuacja Pani Wiktorii wywołuje takie skojarzenia. Gdyby lewica nie wymyśliła sobie tego rasistowskiego antyrasizmu i gdyby z uporem wariata nie wprowadzała tej totalitarnej polityki, Pani Wiktoria nie kojarzyłaby się w taki zły sposób. Z powodu lewicowego narcyzmu, psychpatii, manipulanctwa, rządzy władzy, nienawiści, chciwości, hipokryzji, obłudy, rzeczy z pozory pozytywne, kojarzą się źle, bo są wykorzystywane przez lewicę jako broń, jako narzędzie walki i zniszczenia, oraz wymówkę do poszerzania stref wpływów i wykluczania społecznego ideologicznych wrogów.
@gamerpl4995
3 ай бұрын
Szkoda, że tak niewielu ludzi rozumie skąd się biorą niektóre rzeczy. Całe szczęście, że niektórzy jeszcze są w stanie wnioskować samodzielnie.
@blazej799
3 ай бұрын
@@Wargulpartal Donatan idealnie Cię wypunktował. Za swoje skojarzenia odpowiadasz sam. Ta dziewczyna jest Polką i niemal od urodzenia mieszka w Rzeszowie. Wypowiedź Sommera to najzwyklejszy w świecie rasistowski wyrzyg jak z lat 90. Próbując tę wypowiedź usprawiedliwiać karonizmami czy metaforycznym "czarnym elfem w Rings of Power" po prostu się ośmieszasz i uprawiasz victim blaming.
@Tomasz559
3 ай бұрын
bodaj Sowell mówił że poprawność polityczna doprowadzi że będize tylko więcej rasistów ;)
@wojbas471
3 ай бұрын
Rasistów trza wycinać w pień
@tomekkruk6147
2 ай бұрын
I ma rację. Dziesięćlat temu nie był by to problem.
@justynabro7221
3 ай бұрын
Im dłużej oglądam ten kanał, tym bardziej odnoszę wrażenie, że Szymon stoi w ogromnym rozkroku.
@awaliepziomowsky2481
3 ай бұрын
Rozkroku? Słyszałeś kiedy kolwiek o racjonalności? Nie trzeba iść za grupą jak owca jeśli wie się, że grupa w danej kwesti nie ma racji
@wojbas471
3 ай бұрын
@@awaliepziomowsky2481a co buraki i tak u was w Rosji nawet kibla nie mają 😂
@awaliepziomowsky2481
3 ай бұрын
@@wojbas471 ta wiadomość nie ma sensu. Podejrzewam, że twoje ograniczone neurony przeorane alkocholem zobaczyły kogoś kto się z tobą nie zgadza i od razu przypisałeś go do jakiejś znienawidzonej grupy.
@mariuszes8978
3 ай бұрын
Dziękuję Panie Szymonie oraz całemu zespołowi 😊
@milena.08.
3 ай бұрын
Oczywiście, że przy wyborze Miss Rzeszowa kierowano się poprawnością polityczną. A Szymon już coraz bardziej skręca w lewo i tak pięknie wszystko usprawiedliwia. Oczywiście, że gdyby 10 lat temu miss została mulatka to nie było by takiego oburzenia, bo 10 lat temu nie wciskano kolorowych wszędzie na siłę!
@szarzyniecszczurzynski1902
2 ай бұрын
Ideologiczny bełkot. Z tego wpisu wynika wprost, że obecnie jeżeli tylko jakaś dziewczyna o innym kolorze skóry odniesie sukces w takim konkursie albo jakakolwiek osoba inna niż biała odniesie jakikolwiek głośniejszy i obecny w sferze medialnej sukces na innym polu, to będzie to "poprawność polityczna"... Bo nie może wszak być inaczej, takie absurdalne "dictum" jednoznacznie z twojego wpisu wynika:)) Ale co to ma wspólnego z bazową normalnością? Ano nic. Tylko "pogratulować" stopnia zideologizowania umysłu oraz tego, jak pozwoliłaś, by ktoś ci narobił pod kopułę... Dlaczego twierdzisz, że ten przypadek jest "poprawnością polityczną"? I co by się musiało wydarzyć w innym podobnym przypadku, by ideologiczny misiek nie nazwał tego "poprawnością polityczną"? Żeby zaakceptował wybór jury, nawet jeśli się z nim nie zgadza od strony czysto estetycznej i prymitywnie nie pluł? Wedle jakich kryteriów to odróżniasz, jeżeli w ogóle odróżniasz? Swojego widzimisię?:) Wyszczególnij to, bo to ciekawe. I bez tego nie ma o czym gadać. Przypominam, że kwestie takie jak uroda i konkursy piękności zawsze były kwestiami mocno subiektywnymi i nigdy inaczej nie będzie. Tutaj ogólne kwantyfikatory są jak najbardziej na miejscu, bo taka JEST po prostu natura takich spraw. I prawie zawsze oceny jakiegoś jury budziły kontrowersje, ale do tej pory miały one zwykle wymiar estetyczny, a nie ideologiczno-paranoiczny. To nie są rzeczy mierzalne czy wartości obiektywne, w przeciwieństwie do wielu innych sytuacji.
@kacper5147
2 ай бұрын
XDDD
@krobot6560
3 ай бұрын
Z tą miss Rzeszowa chodzi o to że na przedstawionym zdjęciu (z miss innych miejscowości) wygląda ona wyraźnie najsłabiej. Stąd nietrudno dojść do wniosku że została ona wybrana nie ze względu na swoją urodę (jak być powinno) a ze względu na swój kolor skóry. Niektóre absurdalne wygrane jak np. Miss Alabamy sprawiają że ludzie stają się na to przeczuleni.
@MyPrideFlag
3 ай бұрын
Nwm taka drama o nic, nawet jeśli to najwyżej można skomentować. Bardziej się przejmuje, że Niemcy nam podrzucają nielegalnych imigrantów np.
@blazej799
3 ай бұрын
Nie, nie o to chodzi. Rasistowski wyrzyg Sommera był po prostu rasistowskim wyrzygiem.
@wojbas471
3 ай бұрын
Typowy incel
@kasimasi6747
3 ай бұрын
Może ma największego fiuta?
@mpingo91
3 ай бұрын
Pieprzeni polpotyści z Rzeszowa wzywają swojego świętego w oświadczeniu ale nie, przecież nic się nie dzieje, pomierzyli my, zważyli, zrobili testy IQ i analizę moczu kandydatki i wyszło że murzynka jest najlepsza we wszystkich kategoriach, no co poradzić jak nie chce wyjść inaczej.
@preter_em
3 ай бұрын
Konkursy Miss Piękności to jedne z najgłupszych konkursów jakie wymyślono. W ogóle nie powinniśmy ich organizować.
@jamesbonk9188
3 ай бұрын
Co w tym jest głupiego?
@aleksandersaski5387
3 ай бұрын
Jeśli nie ocenia się na nich piękności, to faktycznie robią się głupie.
@preter_em
3 ай бұрын
@@jamesbonk9188 Zastanów się przez chwilę ile jest typów urody i ile zmiennych należy wziąć pod uwagę i kto powinien wybierać miss.
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
Zawsze znajdą jakieś głupie do takich konkursów 😁
@wojbas471
3 ай бұрын
@@aleksandersaski5387won onuco od kobiet
@oemtheFirst
3 ай бұрын
Dobrze rozumiem? Sommer narzeka na sytuację i w zasadzie na wynik konkursu, a nie na samą zwyciężczynię personalnie, czyli jest uprzedzonym rasistą? To jeśli Szymon narzeka na niego, to jest rasistą-sabotażystą? Sommer obawia się, że do Polski przychodzi to, co najgorsze z zachodu, nie było go wśród organizatorów ani osób wyłaniających zwycięzcę, więc nie wie, czy jego teoria jest słuszna, nie ma jak jej sprawdzić, więc zakłada, że się nie myli. To naturalna reakcja większości osób (być może w nieco większej skali ze względu na bycie osobą publiczną). Jak zatem najprościej temu zaprzeczyć? Udostępnić przebieg i protokół wyłaniania zwycięzcy, co całkowicie zdementuje fałszywe obawy. Co miało miejsce? Personalny i prawny atak, który tylko pokazuje, że prawdopodobnie miał rację. Zachęcam do poprawienia mnie, jeśli się mylę, nie wiem wszystkiego, ale na to mi ta sytuacja wygląda.
@oemtheFirst
3 ай бұрын
Żeby nie było, że lecę w kulki, obczaiłem szybko konkurencję. Zdecydowanie nie jest najładniejsza, nie wiem na jakiej podstawie wybrano pierwsze miejsce, ale zapewniam, że opinia niezależnego eksperta miałaby inne kandydatki.
@wojbas471
3 ай бұрын
Summer musi zgnić w pierdlu
@jagajaga9356
3 ай бұрын
Panie Szymonie, nie jestem i nie byłam rasistką, Sommera nie lubię, ale tu się z nim zgadzam. Pana analiza jego wypowiedzi jest niezbyt wnikliwa, albo jak ktoś napisał, udaje Pan, że nie rozumie co Sommer mówi, bo głupi Pan nie jest. Doskonale zdaje Pan sobie sprawę, że programują nas na różne sposoby, nie rozumiem pańskiego komentarza tej sytuacji.
@zgrit22
3 ай бұрын
No, idzie sie rozczarowac... Pewnie ta Ukrainka co ostatnio czy przedostatnio wygrala miss Japonii to tez dlatego, ze akurat Japonki nie mialy do niej startu ;o
@blazej799
3 ай бұрын
Wszystko co mówimy przed "ale" jest nieważne 😉
@JANUSZ1FROM1POLAND
3 ай бұрын
Co do miss Rzeczowa sądzę, ze pominales jeszcze jeden aspekt sporu. Otoz tak czesto "wpychano" np do filmow historycznych przedstawicieli mniejszosci (np rasowych), ze teraz jak ktos z nich zajmow chocby zasluzenie jakies miejsce to czesc ludzi juz odruchowo zaklada ze to przez poprawność....
@MrDexterAlan
3 ай бұрын
Bo ludzie to tak skaczą z jednej skrajności w drugą 😅
@JANUSZ1FROM1POLAND
3 ай бұрын
@@MrDexterAlan parafrazując Mao : każda rewolucyjna akcja wywołuje reakcję
@martinthomas6843
3 ай бұрын
Szczerze mówiąc to mało atrakcyjna . Piękna to była Naomi Campbell jeśli już ceniamy murzynki. Ta cała Vicki została wybrana by pokazać , że Rzeszów to nie zaścianek.
@Jambalayla
3 ай бұрын
wyguglałem i nie - tamta nie jest ładniejsza. Campbell wygląda jakby można było się zaciąć na jej ostrych, męskich rysach twarzy xD
@martinthomas6843
3 ай бұрын
@@Jambalayla Teraz wygląda tak sobie ale w latach 90tych to była torpeda. Tyra Banks też była niezła.
@wojbas471
3 ай бұрын
I dobrze Poslka będzie bedziw multi kulti 🇪🇺🇪🇺🇪🇺
@liounknown898
3 ай бұрын
Wygląda jak Michael Jackson, a tak poważnie, może demokratyczne wybory na miss Rzeszowa i wtedy zobaczymy kogo Rzeszowianie wybiorą, wyjechałem z Rzeszowa parę lat temu i żyłem tam 30 parę lat i nawet nie wiedziałem, że są tam ciemnoskóre kobiety, dziś się dowiedziałem oglądając ten materiał. "Podkarpacie bije rekordy zacofania i ciemnoty" haha dlatego, że sobie wybrali nie białą na miss? Czyli to jednak nie Rzeszowianie wybierali tylko ktoś...a dlaczego ktoś wybierał za Rzeszowian ich miss, która w ogóle nie jest reprezentatywna, strasznie to zawiłe, czy ja dobrze rozumie nie lubią Pani Victorii ale wybierają Ją na miss...ehhh dobrze że stamtąd wyjechałem bo to strasznie pokręcone miejsce ;)
@wojbas471
3 ай бұрын
Na Podkarpaciu nawet kibli nie mają ja w Rosji
@saesenne
3 ай бұрын
Właśnie ostatnio rozmyślałam o tej tresurze do uprzedzeń. Powiesz jedno zdanie, a ludzie zinterpretują to na 1001 sposobów, z których wszystkie stawiają mówiącego w złym świetle :/ Społeczeństwo jest po prostu spolaryzowane i głupie. Dobrze nam idzie nadganianie USA (pod względem podziałów partyjnych).
@huli7522
3 ай бұрын
Moim zdaniem ta Forrest po prostu nie była najładniejszą kandydatką
@Artoooooor
3 ай бұрын
Dla mnie w ogóle kandydatki na miss nie są ładne. Może zbyt podobne do siebie jak na mój gust.
@marceldabrowskii
3 ай бұрын
No, na tym te konkursy piękności polegają. Jest wiele ładniejszych dziewczyn, ale nie pchają się w tego typu "plebiscyty"
@martinthomas6843
3 ай бұрын
Nie chodziło o urodę tylko wiadomo o co. Chcieli pokazać , że Rzeszów to nie zaścianek.
@charlesfort6602
3 ай бұрын
Właśnie nie zgodzę się z stwierdzeniem Pana Szymona że konkury miss miałby by być subiektywne. Jest dokładnie na odwrót, są to wybory obiektywnie najładniejszej kandydatki. Oczywiście przy takich wyborach zawsze wkradnie się pierwiastek subiektywności, każdemu podoba się coś innego, ale właśnie dlatego jury składa się z więcej niż jednej osoby, aby ten składnik subiektywności jak najbardziej zneutralizować. Jeśli więc konkurs miss wygrywa jedyna osoba która nie jest biała a w dodatku urodą też nie grzeszy. Jaki koń jest, każdy widzi dlatego sytuacja wydaje się jednak grubymi nićmi szyta. I mimo że Pan Sommer może nieco przesadza, to jednak zdrowy rozum musi mu nieco racji przyznać.
@savitius7353
3 ай бұрын
Dokładnie tak. Mimo wszystko to kwestia celowanie w jakiś obiektywny kanon urody. Wybranie plus sajzki i czy brzydkiejj mulatki to po prostu ściema i nie dziwię się tym nieby rasistowskim tekstom.
@grzegorzrucinski3922
3 ай бұрын
A tak w ogóle, to gdzie afera z Muzeum II wojny światowej w Gdańsku? Gdzie afera zwiazana z torturowaniem ksiedza Olszewskiego?
@wojbas471
3 ай бұрын
Mulcz onuco
@wojbas471
3 ай бұрын
I dobrze tak klechom pdd
@XkefasX
3 ай бұрын
Twitter przyszedł na KZitem
@pablokolo2669
3 ай бұрын
Grafika do filmu to szczyt empatii i tolerancji - chórzysto politpoorawności. Przyznajesz, że wybory miss nie mają nic wspólnego z pięknem... to może mają z ideologią. Śmieszne to
@wojbas471
3 ай бұрын
Won za Ural
@niktwazny2379
3 ай бұрын
Mnie najbardziej przeraża ego top tej pani co wygrała miss Rzeszowa rozumiem jest ładna ale jak ktoś mówi o sobie że jest 9.5/10 z całkowitym przekonaniem i to na dodatek w internecie to zawsze mam wrażenie że ten ktoś nie rozumie jak działa internet i przez głupotę robi sobie krzywdę
@siwyk1728
3 ай бұрын
A do tego wrzuca fotkę bez makijażu na której wygląda... chciałbym napisać przeciętnie ale nie potrafię.
@aaaaaaaaaaaaaaaghasvdghvsjh
3 ай бұрын
ona nawet ładna nie jest
@wojbas471
3 ай бұрын
My lewica nawet jej damy duże odszkodowanie
@wojbas471
3 ай бұрын
Ty katolu nawet kibla nie masz😂
@Pan_Doktor
3 ай бұрын
Chryste Panie Rzeszów mi obrażają :(
@KonradRuciński
3 ай бұрын
Szymon co Ty? Nie zobaczysz CPK do 2035 roku. XD
@LachZLasu
3 ай бұрын
Zobaczy, wersję mini w skali 1:100 😂 Taką małą co by Niemców oko nie bolało.
@kassov7611
3 ай бұрын
2035 😂😂😂 prędzej cyberpunk się spełni 😂😂
@Draber2b
3 ай бұрын
A to tylko jeden z kluczowych przedsięwzięć.. O atomie strach pomyśleć jak długo go jeszcze nie zobaczymy
@janiiisobieski1012
3 ай бұрын
Za rok, dwa albo trzy Tusk stwierdzi, że cpk nie powstanie bo nie ma na to funduszy.
@micha6428
3 ай бұрын
To nie cpk, tylko cień tego czym cpk miało być
@rebuzz6866
3 ай бұрын
Po co są organizowane konkursy piękności? Nikomu, poza kilku nadętym babom, nie są one potrzebne i niczemu konstruktywnemu nie służą.
@daisytvt
3 ай бұрын
Patrząc na to, ilu chłopów się zleciało w komentarzach dyskutować na ten temat, to najwidoczniej nie tylko "nadętym babom" te konkursy się podobają ;) Ale tak, zgadzam się, konkursy piękności są niepotrzebne, a nawet szkodliwe.
@Ziom-bp3jq
3 ай бұрын
Dokładnie konkursy piękności są szkodliwe i w ogóle nie powinno ich być
@blazej799
3 ай бұрын
Wychodzi na to, że to bardzo dobry sposób na wyłowienie ze społeczeństwa rasistów. Tak to się kryją, a teraz każdemu się ulało 😉
@AzuxDario
3 ай бұрын
Po tej rewizji kolei w ramach CPK Tusk zostawił tylko duże miasta, bo rozwój w mniejszych jest mu niepotrzebny. Tylko potem nie dziwmy się, że dalej "widać zabory" :^)
@wojbas471
3 ай бұрын
A kogo ruskie obchodzą. Zresztą i tak nikt nie che wiedzieć gdzie jest Podlasie
@PiotrBorowskiUK
3 ай бұрын
Jako jedyni nie odnieśliście się do najważniejszej rzeczy z debaty Biden vs Trump. Biden tak się pogrążył że Trump skoczył we wszystkich sadazach. Zachodzi pytanie kto teraz rządzi w USA bo na pewno nie jest to Biden
@123sm1231
3 ай бұрын
Wcale się nie dziwie panu Tomaszowi. Wchodze do Kauflandu i pierwsze co widze to reklama gilette biała kobieta i czarny mężczyzna. Otwieram gazetki lidla czarni, koszulki od 4f czarni. Jeśli to jest programowanie nas w stronę tolerancji to ja myślę, że dzieje się to w zupełnie inną strone.
@Cubus-zapasowy
3 ай бұрын
Bo to wszystko jest robione "kopiuj:wklej" ze Stanów Zjednoczonych, które faktycznie są krajem mającym wielu przedstawicieli mniejszości rasowych. Także tu bym się nie doszukiwał torii spiskowych. Po prostu wszystko kopiujemy z Ameryki i to nie jest wyjątek.
@123sm1231
3 ай бұрын
@@Cubus-zapasowy " ze Stanów" chłopie/ babo w stanach ojcowie wydziedziczają córki bo na imprezę poszły z czarnym.
@Cubus-zapasowy
3 ай бұрын
@@123sm1231 Tak było 80-100 lat temu, jak w ogóle małżeństwa międzyrasowe były nielegalne. Ale te czasy dawno minęły.
@blazej799
3 ай бұрын
@@123sm1231 rednecki z południa pewnie tak.
@Zagrozg
3 ай бұрын
@@Cubus-zapasowy nie nie minęły:)
@Agnieszka-ec8fr
2 ай бұрын
Dziękuję
@nemeczek67
3 ай бұрын
Czyli rozumiem, że wyniki wszelkich wyborów miss można krytykować, o ile krytyka dotyczy białych uczestniczek, które są biologicznymi kobietami, tak? W innym wypadku prawnicy, prokuratora, policja. No to w takim razie chciałbym powiedzieć, że ta kobita jest najpiękniejszą kobietą Rzeszowa i okolic.
@tomasznewel8227
3 ай бұрын
No można , ale przyczepienie się rzeszowianka nie może brać udziału w miss Rzeszowa , bo Sommer boi się czarnych siusiakow jest dość głupie.
@blazej799
3 ай бұрын
Jakoś dziwnym trafem Sommer nie krytykował innych wyborów miss, tylko przypultał się do miss Rzeszowa 😉
@kapixniecapix3869
3 ай бұрын
Scena z dnia świra z rozrywaniem flagi polski chyba odzwierciedla juz polityke światową. Możliwe ze od zawsze tak było. Ta afera Miss Rzeszowa to kolejny przykład tego w jaki sposób progresywna agenda przyspiesza polaryzacje i antagonizacje społeczeństw to mniejszości. Ludzie juz mają tego tak bardzo dość że nawet łączą niezwiązane tematy i doszukują się problemu tam gdzie go nie ma lub jest marginalny. Nawet jezeli ktoś w jawny sposób przesadza i tak porwie tłumy które tylko czekaja na znak. Jezeli chodzi o CPK to mam wrazenie że ten projekt jest skazany na porażke bo do 2032 władza może sie zmienic dwukrotnie i po każdych wyborach bedzie trzeba na nowo odpolityczniać. Ta... wracamy do dnia świra.
@wojbas471
3 ай бұрын
Co cię to obchodzi wsioku bez kibla
@eWisterTV
3 ай бұрын
Ocenianie czyjegoś wyglądu, jeśli bierze się udział w konkursie piękności nie powinno być niczym dziwnym. Brakowało w filmie wątku reakcji Miss Rzeszowa, która była typowa dla środowisk lewicowych. Najpierw narzekanie na hejt, później rasizm przy wiedzy, że właśnie brało się udział w konkursie opartym głównie na ocenianiu urody, gdzie każdy może odbierać inaczej.
@yoshypl9901
3 ай бұрын
Problem w tym, że Sommer to jest po prostu rasista, problem ma tylko z jej kolorem skóry.
@kajtekzawadka7178
3 ай бұрын
Ale to było powiedziane
@blazej799
3 ай бұрын
@@eWisterTV no i jury odebrało urodę pani Victorii jako zasługującą na tytuł miss.
@mortanes2
3 ай бұрын
>pokaż się publicznie >zostań częścią gry politycznej >zdziwienie na oburzenie
@piotrszostakowski416
3 ай бұрын
Podsumujmy to najkrócej "Stop PCK, i, i... CPK i, i innym skrótom"
@Skonek-84
3 ай бұрын
Samozaoranie Lewicy poziom: Master. Znaczy to tylko tyle że z "lewicą", Lewica nie ma nic wspólnego, wystarczy jej trwanie przy Tusku i liczenie że skapnie jakiś stołek a na końcu liczą że KO ich wchłonie jak przystawkę w roli której się coraz mocniej stawiają. Szczęść Boże im na drogę :D
@wojbas471
3 ай бұрын
Hahaha pqiiexial typ z Podlasia 🤮🤮
@elzbietawator2760
3 ай бұрын
To pomyłka? Ściema? Czy to prawda? No żart!!! No cóż, czysta Polka.
@maciek3630
3 ай бұрын
Nie wydaje Ci się, że po części jest to też reakcja na obsadzanie w kinematografii i szeroko pojmowanym showbiznesie aktorami o "ciemnej pigmentacji" postaci, które dotychczas były kojarzone (lub historycznie takie po prostu były) z białymi? Chodzi mi o netflixową Annę Boleyn, czy tę niedawną aferę z Kleopatrą. Podobnie jest z niedawnym wywiadem z aktorką grającą główną rolę w SW: The Acolyte, która stwierdza "white people crying was the goal". W pewnym momencie nawet ludziom o umiarkowanych poglądach się "ulewa". Często jest tak, że ludzie nawet niekoniecznie oglądając te produkcje po prostu kojarzą je z nagłówków czy opowieści i główne przesłanie jest takie, że wszędzie, gdzie tylko da "wpycha się" aktorów o takim wyglądzie i mogę sobie wyobrazić, że taka agresja jest rodzajem reakcji obronnej. Z drugiej strony w latach '90 u nas w szkole była dziewczynka o takiej urodzie. Rodzice Polacy, ale twierdziła, że wśród dalszych krewnych ma kogoś z Afryki. Tak czy inaczej była uważana za bardzo urodziwą i wątpię, by ktokolwiek wówczas miał tego typu problem. Pytanie, czy wtedy, gdy matki potrafiły dzieciom pokazać palcem kogoś wyglądającego inaczej mówiąc głośno "o patrz ...." byliśmy mniej czy bardziej tolerancyjni niż dziś? Mnie się wydaje, że wtedy nie rozumieliśmy do końca tej odmienności, ale byliśmy dla niej o wiele bardziej tolerancyjni. A usilne wciskanie nam tolerancji i wmawianie, jacy to nietolerancyjni jesteśmy dało w skali tych paru dekad efekt zupełnie odwrotny. Bo czy oglądając pewne sceny w Vabank czy Vabank 2 na prawdę nasz śmiech kogoś krzywdził?
@aurirevontulet4493
3 ай бұрын
Matysiak i Horała zrozumieli o co w polityce chodzić powinno. O to, by kraj się rozwijał a ludziom żyło się lepiej.
@ginger_creature
3 ай бұрын
> Nazywaj się Sommer > Zarzucaj komuś brak polskiego pochodzenia
@dfrosztega
3 ай бұрын
Niesamowity odcinek. Mimo wszystko dużo się śmiałem przy pierwszym temacie
@guciolini123
3 ай бұрын
Moim zdaniem CPK na 2032 dlatego, że to "już nie za mojej kadencji". Znowu 4 lata nie kiwną palcem, ale będą tam ładować krewnych i znajomych królika. A po kolejnych wyborach? To się prze pana po kolejnych wyborach zobaczy, kto je wygra i najwyżej wtedy będziemy się martwić. Dokładnie tak, jak PIS to robił.
@konradegowik3026
3 ай бұрын
No chyba juz swoje cpk wiadomo, ze skonczy szybciej Bulgaria czy tam Rumunia juz nie pamietam, wiec to oni przejmą strategiczne kontrakty na ktorych nam zalezalo
@Wargulpartal
3 ай бұрын
A ja nie dziwię się Sommerowi. Lewica przyzwyczaiła nas do jawnego imperializmu.
@wojbas471
3 ай бұрын
Bo przylosc to multi kulti onuco
@backrooms_timeline
3 ай бұрын
Lewica chce ukarać kobietę, która chciała wszcząć projekt o równości? Zaskakujące, przecież im na pewno chodzi o równość, a nie władze w państwie za wszelką cenę!
@kassov7611
3 ай бұрын
Te konkursy "piękności" mają tyle samo sensu, co na konkurs piękności psów przynieść kota, i to on by wygrał.
@-LukasP
3 ай бұрын
Efekt wpychania ludziom tęczy na siłę. Gdyby nie fanatyzm lewaków nie było by problemu.
@mariuszgaaj2814
3 ай бұрын
Nie no, jeżeli wybory miss są w innych krajach czy w stanach wygrywane przez zupełnie niereprezentatywne kobiety, to nie wiem, czy można bez zastanowienia uznać to za przypadek, że w Rzeszowie właśnie teraz wybrano mulatkę na miss. Pan Tomasz Sommer zauważył tylko podobieństwo i tyle. No i nie bardzo widzę gdzie on obraził panią Victorię Forrest, jeśli kogoś o coś oskarżał, to tych co ją wybrali a nie ją samą.
@tomasznewel8227
3 ай бұрын
Bez dowodów, nawet tego konkursu nie obejrzał. Ergo jest debilem, a na dziewczynę wylał się hejt bo Sommer ( czy to polskie nazwisko?!?!!) ma małego siusiaka
@TheKseon
3 ай бұрын
Tusk Styczeń 2024: CPK to Megalomania! Też Tusk, ale w Czerwcu 2024: Zbudujemy Megalopolis!
@PawelJimmi
3 ай бұрын
5:40 No, bo tylko twitter nie cenzuruje treści w takim stopniu.
@berakfilip
3 ай бұрын
Czemu w Polityce nie ma limitu wieku jak w służbach ?
@ojczyznoslaw69
3 ай бұрын
Czarny humor alert!!! Rzeszów to gdzieś w Afryce, tak?
@IwanJebiewdenko-bn6zk
3 ай бұрын
Czarno to widzę.
@marcin7054
3 ай бұрын
Nad Rzeszowem zebrały się czarne chmury
@siwyk1728
3 ай бұрын
Od poludnia graniczy z Wakandą
@JutuberJutuber-w2b
3 ай бұрын
Jeszcze jak.
@JutuberJutuber-w2b
3 ай бұрын
@@siwyk1728Ugandoiną😂😂😂😂
@grzegorzrucinski3922
3 ай бұрын
19:19 A co z portem Cargo? Juz nie mowiac o tym, że niby "odpolitycznienie" projektu, ale w tym projekcie zostały wylacznie uwzglednione duze miasta (w których wygrywa PO) i do tego takie miasta jak Warszawa czy Poznań, które są tzw. bastionami PO.
@cybularz
3 ай бұрын
Tak, trzeba koniecznie pobudować autostrady, kolej i lotniska łączące Łapy, Mrozy i Bobrowniki.
@wojbas471
3 ай бұрын
Katole 🤮🤮🤮
@ratunkuuu
3 ай бұрын
Dzuekuje i oozdrawiam, no i bardzo trzymam kciuki za cpk
@younglingslayer2000
3 ай бұрын
konkursy piękności to w ogóle niepotrzebne gówno
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
To w ogóle było starcie dwóch starców z których jeden się gubi a drugi bezczelnie kłamie 😁
@unclebenz421
3 ай бұрын
Szymon, jak zawsze w punkt
@joannabarcik2190
3 ай бұрын
Ktoś ma wogole watpilowasc że nie wygrała przez kolor?:D 😊
@dariuszchoruzyk
3 ай бұрын
Ktoś ma w ogóle pewność że wygrała przez kolor skóry? Możesz mieć co najwyżej przypuszczenia. Wątpliwość odnoście każdej informacji i narracji to najlepsze co możemy mieć w dzisiejszych zmanipulowanych czasach
@jaroslaww7764
3 ай бұрын
Oczywiście, że przez inny, nie lokalny, typ urody. Jesteśmy ze względów ewolucyjnych zmotywowani aby mieszać geny. Dlatego kobieta o takim egzotycznym typie urody jest postrzegana przez mężczyzn jako bardziej atrakcyjna.
@dariuszchoruzyk
3 ай бұрын
@@jaroslaww7764 nieprawda, że najczęściej wybieramy osoby różniące się od nas. Cytat z podsumowania różnych badań na ten temat: Wykazano, że ludzie mają tendencję do wybierania partnerów, którzy mają podobne DNA (Domingue i in., 2014). Mówimy tu przede wszystkim o długotrwałych związkach: małżonkowie mają z reguły bardziej podobne DNA, niż dwie losowo dobrane osoby płci przeciwnej. Co więcej, małżonkowie bliźniąt jednojajowych są do siebie bardziej podobni pod względem fizycznym i psychicznym, niż małżonkowie bliźniąt dwujajowych (Rusthon, Bons, 2005). Istnieje również badanie, w którym uczestnicy mieli za zadanie ocenić atrakcyjność danego zestawu twarzy. Jeden z prezentowanych portretów był ich własnym obrazem, który został cyfrowo zmieniony w przeciwną płeć. Badani nie uznawali przedstawionej twarzy za własną, jednak oceniali ja jako najbardziej atrakcyjną ze wszystkich
@ydfhlx5923
3 ай бұрын
Że wybrano nie-białą "miss Rzeszowa" z racji na kolor skóry to jest w zasadzie pewne. Pytanie tylko czy zrobiono to cynicznie żeby spopularyzować konkurs, który nikogo nie interesuje; czy w jury siedzą "lewacy" i chcieli zrobić 'dramy' na Podkarpaciu.
@wojbas471
3 ай бұрын
Bo przyszłość to multi kulti
@wojbas471
3 ай бұрын
A kogo jakieś Podkarpacie obchodzi 😂😂
@parapeciak11
3 ай бұрын
No i z czego się ona cieszy? Za rok wygra body positive i się skończy eldorado. A co do CPK to będzie jak w tym żarcie. - Podobno w Polacy budują Centralny port komunikacyjny? - Tak z tym że nie centralny a regionalny, nie port a małe lotnisko na awionetki i nie komunikacyjny tylko dla max 3 samolotów i to bez cargo.
@urszulawrona6049
3 ай бұрын
Dzięki Szymon. Dobrze, że w sprawach rasizmu zawsze można liczyć na Twój zdrowy rozsądek.
@erratu
3 ай бұрын
Nie obchodzi mnie jej kolor skory a fakt ze nie byla najladniejsza
@aleksandersaski5387
3 ай бұрын
A powinien obchodzić, bo to najwyraźniej z jego powodu wygrała konkurs - chociaż nie była najładniejsza. I o to tylko chodziło Sommerowi.
@blazej799
3 ай бұрын
To twoja opinia, o którą nikt nie pytał. Jury było innego zdania, więc wygrała. W przypadku 90% wyborów miss można mieć inne zdanie od jury, ale zarówno Ty jak i Sommer czepiacie się akurat tego.
@jaroslawzaloga7147
3 ай бұрын
Dziękuję za materiał. Szymon jeśli Pani Miss jest najpiękniejszą kobietą z Rzeszowa to dla wielu jest to sygnał żeby tam pieknych kobiet nie należy szukać moim zdaniem i nie patrzę tu na kolor skóry.
@hopus6628
3 ай бұрын
Czyli jak się naciska na rząd to jednak da się zrobić CPK. Co prawda, byle jak i powoli, a do tego pod juryzdykcją niemiec ale jednak.
@wojbas471
3 ай бұрын
Niemcy 🇪🇺🇪🇺💪💪
@panpaweboogie872
3 ай бұрын
Ostatkiem sił, ale jednak powstrzymam się od komentarza: “Nie byłoby to głupie, gdyby te mendy z Wiejskiej. Z prawej i lewej strony, chciały łączyć obywateli, organizacje i polityków różnych opcji, wspierających inwestycje kluczowe dla rozwoju Polski.. zamiast kierować się interesem klubu.” Ale, byłby to nonsensowny komentarz poniżej poziomu, więc zachowam go dla siebie 😋
@Wstydzie
3 ай бұрын
Miss Rzeszowa powinna być ładna, ona nie jest ładna. Gdyby jej odcień skóry był bardziej biały, to byłaby jeszcze bardziej brzydsza.
@tadek2145
3 ай бұрын
Mnie się podobają całkiem czarne.
@Rafal.90rng
3 ай бұрын
Nie kolor skóry się skojarzył z trans, tylko wygląd. Afrykańskie i pół afrykańskie szczęki mają inny wygląd (generalnie), tak samo mongolskie czy chińskie. Z roku na rok w wyniku pomieszania sie to ujednolica, ale nietrudno miec wątpliwości. Zwłaszcza jak wejdziesz na jej insta.. tam wątpliwości moga sie powiększyć. To że paszczur to akurat jest bez wątpienia, no ale i tak lepiej niz conchita. Niemniej kolejny gownoburza temat z d., nieistotny na co dzień, a w tle kolejne dzialania antypolskie (nie)rzadu uśmiechniętej Polski.
@wojbas471
3 ай бұрын
Paszczur to twoja stara
@tomasznewel8227
3 ай бұрын
Możesz powiedzieć z jakiego regionu Afryki są te szczęki , czy myślisz , że Afryka jest wielkości łodzi?
@revan_ka
3 ай бұрын
Nie rozumiem takich konkursów jak wybory miss, które tylko utwierdzają młode kobiety w przekonaniu, że ładne kobiety, to tylko kobiety wysokie i bardzo szczupłe. Dla mnie jest dziwne, że takie konkursy nadal mają miejsce. Do pani która wygrała, nic nie mam.
@MaddredN7
3 ай бұрын
Jak ona jest piękna, to ja jestem wielozadaniowym terminatorem T1000, a jeśli idzie o CPK, po prostu Tusk narobił w gacie, no i cały projekt jest typowy dla tego nieudacznika.
@cybularz
3 ай бұрын
Niedobry? Może za mało plebanii okazjonalnie wyremontuje??? Ps. (O nieudacznikach)Na placu febryki Izery, na miejscu ściętych drzew wyrosły już nowe krzaki, pissowcy mogą więc w nich szukać naszego rodzimego cudu kaczej techniki.
@wojbas471
3 ай бұрын
I tak na Podkarpaciu nie ma ładnych kobiet
@Heavyshield
3 ай бұрын
Ja widzę z tymi wyborami miss tylko jeden problem. Skoro to wybory Miss Rzeszowa to kandydatki powinny być osobami reprezentatywnymi dla Rzeszowa, moim zdaniem. Bo Rzeszów to chyba nie tylko granicę wyznaczone na mapie. Ale dopóki nie ma tego w regulaminie to ten Rzeszów w nazwie mało znaczy.
@tomaszpogorzelczyk1062
3 ай бұрын
Ty ale ona tam się wychowała i przeszła wszystkie poziomy edukacji. Jedno z rodziców jest Polakiem.
@Heavyshield
3 ай бұрын
@@tomaszpogorzelczyk1062 tak, Szymon mówił. Co nie zmienia faktu że jej wygląd nie jest reprezentatywny dla okolic Rzeszowa. Wybory Miss kojarzą mi się z wyglądem, a nie duchem patriotycznym małej ojczyzny. Może nie słusznie, ale pewnie 95% Polaków też się pewnie tak kojarzą.
@urszulawrona6049
3 ай бұрын
Czy gdyby ta osoba w razie wojny uchylała się od obowiązków nałożonych na polskiego obywatela (bo w sumie to ona tak nie do końca jest jedną z nas) to uważałbyś to moralnie słuszne? Czy obowiązki powinna ponosić na równi z nami, ale w przywilejach partycypować nie może, bo jak chodzi o przywileje to w sumie jest przybłędą.
@Heavyshield
3 ай бұрын
@@urszulawrona6049 Ja mówiłem tylko i wyłącznie o wyglądzie, który nijak się kojarzy z Rzeszowem i pewnie przez jeszcze 50-100 lat zdecydowanie nie będzie się kojarzył z nim (cokolwiek myślą na ten temat różni radykałowie). Tylko tyle i aż tyle. Jej osoba mnie w ogóle nie interesuje. Jeśli regulamin dopuścił do takiego zdarzenia, to krytykuję regulamin (lub nazwę imprezy), tak jak pisałem wcześniej. Jeśli się odbyło wszystko zgodnie z nim, to niech sobie ma tytuł i nic mi do tego.
@blazej799
3 ай бұрын
Ale co to znaczy wygląd reprezentatywny dla Rzeszowa, ma być Łemkiem w stroju ludowym czy będziesz mierzył suwmiarką czaszki i nosy jak swego czasu nasi zachodni sąsiedzi ?
@mikolajlu5936
3 ай бұрын
Zanim ktokolwiek będzie się wypowiadał na temat komentarzy na facebooku czy twitterze, sprawdźcie konta które komentują. Większość commentów i reakcji to są BOTY, za którymi stoją modele językowe które mają zaplanowane jak mają się wypowiadać na dany temat.
@mariolaskrzynska7833
3 ай бұрын
Możemy się różnić ideologicznie ale jeśli chcemy dobra Polski powinniśmy współdziałać.
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
No tak ale powiedz to Jarkowi. Jarek to sierota po rosyjskim PRL i jak Putin rozumie tylko siłę, kłamstwo i podstęp
@piotr818
3 ай бұрын
Przepraszam, ale w sprawie miss Rzeszowa czegoś nie zrozumiałem. Kogo krytykował Tomasz Sommer: samą miss Rzeszowa za kolor skóry czy organizatorów konkursu za kierowanie się tym kolorem skóry przy wyborze? Nie rozstrzygając czy miał rację muszę zauważyć, że jeżeli to drugie, to nawiązanie do transów staje się całkiem logiczne. Nekiedy są oni promowani nie ze względu na swoje umiejętności czy walory, ale ze względu na orientację, żeby przychlebić się lewicowym organizacjom albo wywołać polityczny skandal. Nie widzę w takim toku myślowym nic rsistowskiwgo. Wręcz przeciwnie: to oskarżenie innych o rasistowskie lub inne dyskryminacyjne pobudki. Pan Tomasz powinien się więc procesować nie z miss, tylko z organizatorami, jeżeli uważają te oskarżenia za fałszywe. Ale marna na to szansa, skoro nawet tak logiczny umysł jak pana Szymona nie łapie tego rozumowania.
@BebroMG
3 ай бұрын
10 lat temu czarna osoba jest tylko czarna, a dzisiaj jest potrzebna do wygrania oscara.
@Pakerek4444
3 ай бұрын
Z innej strony Pani Forest padła właśnie ofiarą poprawności politycznej ze względu na to, że jest ona wszech obecna i ludzie z rozpędu się oburzają o to nie wnikając w szczegóły. Z drugiej mańki to to, że jest mulatką dla nas bladych (by nie powiedzieć białych) Polaków jest po prostu bardziej atrakcyjne ze względu na egzotyczny typ urody. I nakładając to na siebie ci co głosowali na nią mogli mieć dylemat typu "jak oddam na nią głos bo mi się podoba czy nie będzie to odebrane jako nachalna poprawność polityczna"
@Pakerek4444
3 ай бұрын
Lecąc dalej z tą rozkminą jak by wygrała Polka rosyjskiego pochodzenia to też by to wyglądało podobnie ze względu na wojnę na Ukrainie i też by padł na nią hejt i zbierając to do kupy ludzie są negatywnie nastawieni do Bogu ducha winnych ludzi z przyczyn niezależnych od nich. Przecież nikt zdrowy na umyśle nie zrezygnuje z uczestnictwa w różnych wydarzeniach bo ktoś się oburzy lub wyrazi swoje dziecinne niezadowolenie. Nie rozumiem tylko skąd się bierze jad w umysłach tylu ludzi. Jakie to kurwa smutne
@R2r_
3 ай бұрын
Nie chodzi o nieczystość czy inność partii, chodzi o defraudacje dużej ilość publicznych pieniędzy....
@grzegorzrucinski3922
3 ай бұрын
19:36 Decyzja zapadła, ale nic z tego nie będzie. Jedynie powstaną komitety planowe, które posłużą do wyciagnia kasy (podobnie jak z elektrowniami atomowymi w latach 2007-2015). Ja temu projektowi nie kibicuje, bo to nie jest żadne CPK. Nie ma portu Cargo, nie ma dobrze roziwnatych kolei wielkich prędkość. Jest tylko rozbudowa paru lotnisk, budowa jolejnego, rzobudowa jednej autostrady i paru linii kolejowych,a i tak tego nie zbiaczymy, bo taka jest ta polityka ciepłej wody w kranie.
@MrSalvaje87
3 ай бұрын
Dla koneserów, 6:03 Szymon przeklina aż miło posłuchać :D
@jakubzmijzielina
3 ай бұрын
Ciekawe, że w 2:43 nagle określiłeś miss "inną grupą etniczną" a wcześniej mulatką. Otóż mulatka to rasa, a Polka to określenie narodowości i zarazem grupy etnicznej, więc się zdecyduj.
@mpingo91
3 ай бұрын
Erekcja go omamiła.
@mnichu234
3 ай бұрын
Wniosek? Eksterminujemy wszystklich z podkarpacia 😂 nie wiem czy to normalne, ale zawsze jak Cię oglądam mam ubaw po pachy, naturalnie z tego co mówisz i sytuacji przedstawianych a nie z Ciebie samego, mamy zwyczajnie podobny światopogląd :) Pozdrawiam i życzę każdemu aby pracował na swoje lepsze życie, na tyle dobre, by nie pluć jadem w internecie i poza nim :)
@TBGLCABEJ
3 ай бұрын
Bo ktoś to wykreował, nawet wiem kto. Trzeba pogonić te wszelkie fundacje tresujace ludzi na poprawnych ponad miarę i logikę. 10 lat temu nie przeszkadzali np geje a teraz mnie drażnią. Dzisiaj to już nawet na te wszelkie WWF Grenpeace ciężko strawić
@wojbas471
3 ай бұрын
Kogo twoje zdanie wsioku obchodzi pewnie jesteś też Ruskiem
@Monoreki
3 ай бұрын
Spokojnie to nic miss Holandii został chłop
@sowiwiody3681
3 ай бұрын
I bardzo kurwa dobrze. Tylko prawdziwy mężczyzna może być najlepszą kobietą.
@stanzapalny2123
3 ай бұрын
Chciałbym zobaczyć jak później jurorzy, gdzie część to zapewne faceci, tłumaczą swoim żonom, że spośród kandydatek naprawdę najbardziej podobał się im jakiś koleś
@Monoreki
3 ай бұрын
@@sowiwiody3681 No niestety XD
@Mr.klocPL
3 ай бұрын
@@stanzapalny2123a może się bali żony xD. Jakby wybrali kobitę to ich miłość zrobiła by awanturę xD.
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
Wania za dużo oglądasz rosyjskiej telewizji państwowej 😁
@mammamija909
3 ай бұрын
Trzeba w mediach zatrudnić same krowy, bo krowy w przeciwieństwie do ludzi nie mają poglądów. Tylko tak można osiągnąć założenia mediów publicznych.
@Michal235
3 ай бұрын
Sory Szymon, ale w temacie miss zgrywasz głupiego, a głupi nie jesteś. Ten dziennikarz, mimo że ewidentnie jest prostakiem, w sensie merytorycznym ma niestety sto procent racji. Udajesz, że obce jest ci zjawisko gotowania żaby, tylko nie potrafię zrozumieć, po co. Nawet w Warszawie poza Śródmieściem ciemnoskóra kobieta na ulicy to egzotyczny widok, a co dopiero w Rzeszowie - a jednak mulatka, i to wyglądająca dość zwyczajnie, wygrywa konkurs piękności? Co za przypadek :) naprawdę jest jedną na milion, i to dosłownie - jedna czarna na milion białych, i wszystkie pokonała :) daleko mi do uprzedzeń rasowych, od zawsze bardzo lubię obcować z ludźmi innych kultur czy grup etnicznych, ale nie lubię kiedy robi się ze mnie debila.
@filipg3264
3 ай бұрын
O muzeum w Gdańsku i wystawie "Zdejmij mundur, przeproś matkę" też cicho sza bo kanał mógłby mu się zdemonetyzować😂 Takie to mądre medialne głowy
@urszulawrona6049
3 ай бұрын
Jest możliwa jakaś sytuacja, w której wygrana czarnoskórego Polaka w jakimś konkursie Cię nie strigeruje? Czy może zawsze będziesz sądzić, że wygrywa za względu na kolor skóry?
@blazej799
3 ай бұрын
"daleko mi do uprzedzeń rasowych" - no chyba jednak nie 😉 Od dobrych 20 lat w naszym szołbiznesie funkcjonują czarni Polacy (Ola Szwed, Patrycja Kazadi, Omena Mensah, rodzeństwo Ugonoh) a Ciebie w 2024 triggeruje czarna Miss Rzeszowa.
@Adiu72
3 ай бұрын
@@urszulawrona6049jest. Gdy Polacy będą już tak przemieszani, że losując na ulicy 10 osób, przynajmniej kilka będzie nie-białych i będzie polakami. Wtedy to będzie normalne. Teraz, kiedy Polak kojarzy się z białym człowiekiem jest to absurdem, że wygrywa ktoś kto z Polakiem się nie kojarzy. I nie ma to nic wspólnego z rasizmem. To trochę tak jak by w konkursie na najprzystojniejszego Szkota wygrał Jakie Chan. Absurd? Absurd.
@TheKseon
3 ай бұрын
@@urszulawrona6049 Mnie we wszystkim gdzie nie ma uznaniowości. Np. sporty szybkościowe czy wytrzymałościowe, albo konkurs matematyczny oparty o testach. Konkurs piękności jest wręcz zaprzeczeniem tego, o czym napisałem. Trudno ocenić co przeważyło, że wygrała ta Pani, a nie inna, może rzeczywiście tu kolor skóry nie miał wpływu. Przypominam, że nie dawno kryterium otrzymania Oskara zostało uzależnione od reprezentacji w danym filmie pewnych mniejszości.
@SirBukos
3 ай бұрын
Świetna prasówka ❤
@sano2734
3 ай бұрын
10:15 lewica to sekciarze, stare, znałem xD
@wojbas471
3 ай бұрын
Chyba prawaku
@mariolaskrzynska7833
3 ай бұрын
Wybory miss to nie wybory najpiękniejszej , sama uroda to nie wszystko. Cieszmy się że to kobieta i na dodatek piękna.
@mpingo91
3 ай бұрын
Nawet nie to najważniejsze. Najważniejsze że ma jedynie słuszne poglądy. I jest miła. Prawda że jest miła?
@waixingren4198
3 ай бұрын
Przyzwyczajaja nas do mieszancow, jako reprezenatywnego, pożądanego typu urody.
@wojbas471
3 ай бұрын
I dobrze to jest przyszłość
@stanzapalny2123
3 ай бұрын
Fajna, trochę podobna do Michaela Jacksona
@Salawon
3 ай бұрын
Swoją drogą - Sommer, bardzo polskie nazwisko XD
@dystrybutor
3 ай бұрын
Sommer ,Sommer a czy to jest polskie nazwisko 😂. kzitem.info/news/bejne/yoZsl6OQrYNeaZwsi=-GXJ2w1ppqV84JL4
@NovaVita-ru9zp
2 ай бұрын
A ile jest Kowalskich, których babcia nazywała się Sommer??? 😉
@piotrkosciolek2538
3 ай бұрын
W Polsce trwają prowokacje, czemu nie wygrała albo nie zgodziła się brać udział rok temu? A panu dziennikarzowi chodziło o to, że z godnie ruchem WOKE dzisiaj kolor jutro płeć ... Pozdrawiam z Frankfurtu ....
@ezioauditoredafirenze2137
3 ай бұрын
I zostań w tym Frankfurcie, tam sobie usprawiedliwiaj podobnych sobie, rasisto i uprzedzeńcu
@jagajaga9356
3 ай бұрын
Otóż to.
@panpaweboogie872
3 ай бұрын
Taaa.. lewackie wzorce w Rzeszowie 😂 [edit] Nie piszę tego komentarza pod wpływem uprzedzeń do Podkarpacia, a doświadczeń z Rzeszowa 😊 A, Pani Victorii życzę wielu sukcesów. Niezależnie od etniczności, SUBIEKTYWNIE, prześliczna dziewczyna.
@takjakczuje5055
3 ай бұрын
Pani Mis z Rzeszowa na uśmiech Michaela Jacksona 😊
@ZdzichaJedziesz
3 ай бұрын
Ty za to masz mózg po Forestcie Gumpie 😁
@wojbas471
3 ай бұрын
A ty jak dupa za krzaka
@takjakczuje5055
3 ай бұрын
@@ZdzichaJedziesz Skoro tak twierdzisz 🧐 Ja widzę uśmiech tej pani więc jestem w stanie to stwierdzić ale ty w jaki sposób mnie oceniłeś ?
@wojbas471
3 ай бұрын
Biedne wsioki z Rzeszowa pewnie by umarli gdyby przyjechali do Warszawy ile tak jest roznych narodowości 😂😂
Пікірлер: 906