Heheheh, ta sama miejscówka testowa co u mnie w Hogwarts Legacy xD BTW Kamil jak masz w Lapku UCB C 10 GB/s to polecam "mocny" przewód USB C do USB C do połączenia Elgato, o wiele mniejsze opóźnienia na ekranie Lapka.
@TekTesters
8 ай бұрын
o, to wyniki możemy porównywać :D mnie tam lagi przy nagrywaniu nie przeszkadzają, choć nie zauważyłem, żeby były duże w ogóle, ale czasem się tak brzydko przytnie, także sprawdzę sobie ten kabel inny, dzięki!
@ArTur3788
8 ай бұрын
16:45 Panie za 4 stówy to tylko brać.
@grzes.witalis
8 ай бұрын
Za kilka lat będzie w tej cenie 😂
@googlelomb5962
8 ай бұрын
taka forma materiału bardzo mi się podoba :) 👌
@TekTesters
8 ай бұрын
to fajnie, będziemy częściej robić podobne rzeczy myślę :)
@Abyssaal1
8 ай бұрын
Zdecydowanie na plus za taki nietypowy odcinek od kuchni
@Ner0x
8 ай бұрын
16:46 No na pewno trzeba będzie za nią zapłacić więcej niż 399zł :D
@danteraf3096
8 ай бұрын
Za 399 to biorę kilka sztuk. 😀
@pieseek_1769
8 ай бұрын
2:23 Czemu tak nieładnie jest rtx 4080 w tabelce napisany to rani moje uczucia xD
@Motodiablo6
8 ай бұрын
Karta tak jak szybko zwróciła na siebie uwagę że może być hitem tak samo szybko zniechęciła :( Wszystko już jest tak wyliczone że nie ma dodatkowych darmowych fpssów - wszystkie karty muszą sie równo sprzedawać nie może być jakiegoś hiciora żeby zaburzył hierarchię. Mogli by konkretniej dokoksić RTX 4080 Super żeby tak po środku lub bliżej wskoczył z wydajnością po miedzy RTX4090 a RTX4080.
@xmonastyrx
8 ай бұрын
o co chodzi z tymi szynami? tutaj widzę 256 max u zielonych, 320 u czerwonych a moja karta w kompie z przed 11* lat ma 384bit, na co to wpływa?
@michajanicki6860
8 ай бұрын
i tak tego nie ogarniesz, przerasta cię
@xmonastyrx
8 ай бұрын
@@michajanicki6860 Liczyłem na odpowiedź kogoś z wiedzą a nie zaczepki pierwszego lepszego idioty.
@TCHORG.
8 ай бұрын
Mi najbardziej zawsze zależy na testach zoptymalizowanych, bo w sumie tylko takie pokazują jak działa chłodzenie i które jest najlepsze. Dzięki temu można powiedzieć która karta ma najlepsze temperatury, co za tym idzie, można ustawić najlepsze, najcichsze krzywe, czy to wykonać najlepsze OC bez katowanie się suszarką. To samo napięcie na rdzeniu, to samo taktowanie, i taki sam poziom Hałasu np 35dB i 40dB. Np napięcie i taktowanie mogło by być ustawione na takie które ma Funders czy premierowe AMD wtedy każdy tester bez problemu miał by takie same bez wymyślania własnych. I wtedy gdy nawet jedna osoba, jeden sklep itp nie jest wstanie przetestować wszystkich kart na raz, zawsze można porównać je z innymi.
@TekTesters
8 ай бұрын
no ale to przy kilku modelach, tutaj testujemy jeden, więc nic by Ci taki test nie dał.
@TCHORG.
8 ай бұрын
@@TekTesters No ale czytałeś końcówkę. Jakby każdy robił taki test, i testy też by były znormalizowane, (Napięcie/taktowanie z fundersów, i 40dB i 35dB) i jakoś te większe kanały by się zmówiły, to nie każdy musiał by mieć wszystkie modele, bo dziś prawie że to niemożliwe żeby jedna osoba dostała 15 modeli. I może akurat każdy by dostał inną kartę do testów, albo karty na przestrzeni czasu, ty byś zrobił test jednej, Zmaslo innej, Lipton innej, Black itp, chociaż ja tu też patrzę na Gamer Nexuxy, Linyst i innych. Taką przyszłość chciałbym widzieć. Można by było spojrzeć na testy różnych kanałów które testują karty. I zrobić porównanie. Wyłaniając najlepszą kartę. A + jeszcze temperatura pomieszczenia żeby była delta.
@TCHORG.
8 ай бұрын
@@TekTesters A tak bez tych znormalizowanych testów to co wynosisz z takiego testu. Karta działa, i co? Trzeba zbierać informacje, każda ma inne taktowanie i inne napięcia i sobie Pi x Drzwi korelować która to ma najlepsze potencjały.
@TekTesters
8 ай бұрын
@@TCHORG. nierealne - warunki inne w studio, inna temperatura, inny hałas, inne urządzenia pomiarowe, a na to wszystko, każdy ma inną platformę i procedurę testową.
@juras5311
8 ай бұрын
Czekam na kolejny taki materiał 😉😎
@R4TEL
8 ай бұрын
Czyli da się zrobić kompaktową kartę... porobili takie buły na 3 sloty nie wiadomo po co.
@TekTesters
8 ай бұрын
myślę, że wielu producentów nie widziało dokładnie, jaki będzie power limit i robili taśmowo te kloce wielkości chłodzenia do 4090 dla wszystkich kart od 4070 ti w górę. Chyba nawet gdzieś ktoś tak raportował, ale nie dam sobie ręki uciąć.
@krzysiekjot4636
8 ай бұрын
Ten Asus 4080 z chłodzeniem Noctua zajmuje ponad 4 sloty i mierzy 9cm grubości. To jest dopiero kloc, 2x grubszy niż ta karta z odcinka. 🙈
@Kuzminoo
8 ай бұрын
Bedzie test rx7900gre?
@mateuszwojewoda814
8 ай бұрын
Jest szybszy sposób na wejście w tryb odzyskiwanie :) Klikając uruchom ponownie trzymajmy wciśnięty lewy shift :)
@MikeTeddy495
8 ай бұрын
Mógłbyś robić przy takich kartach testy alana z rt także bo jednak ma wymagania a też nie każdy ma rtxa 4xxx ;)
@Wyspa444
8 ай бұрын
Karta wydajna, a na dodatek nie jest wielkim klocem.
@furieux6742
8 ай бұрын
I bierze duzo mniej od 7900xt. Ale fanboye amd dalej beda gadac ze nvidia zła. Sam mialem 6800xt i 3080 i obydwa to byly piece. Zmieniłem na 3070tke i jest cisza i chłód. 160w pobor po uv cos pieknego. Zobaczymy co przyszłościowe nvidie i amd wprowadzą jakie karty i z jakim poborem mocy, ja grzalki nie chce a uv mozna robic do pewnego limitu. Pozniej juz fizycznie trzeba odcinać moc przez co klatki są gorzej renderowane i widac przycięcia. Ciekawe ile max po uv z 4080tki sie da wykręcić. Ktos ponoc zrobił z niej -5% wydajnosci przy 140w
@Ludek-Internetowy
8 ай бұрын
@@furieux6742Tej różnicy w oborze prądu nie odczujesz ale cenę NV pewnie tak Jak lubisz być wydojony na kase to twoja sprawa
@kamis123345
8 ай бұрын
5:14 podmianka karty bez odłączenia platformy od zasilania?
@AndrzejWilkable
Ай бұрын
Czy nie ma wykresów z temperaturami? :D To byłaby najciekawsza informacja w tym teście, dla tak małej karty.
@kajzer-fo6kk
7 ай бұрын
Witam serdecznie. Mam pytanko. Planuje lekki upgrade komputera mojego syna. Planuje wymiane karty graficznej oraz procesora. Myślę o rx 7600 oraz r5 5600. Czy ograniczyć się do samej karty i np za rok wymienic procesor z plytą główną na am5? platforma r5 3600 rx 5600xt red devil powercolor 32 gb ram B450 GAMING PLUS MAX Pozdrawiam Serdecznie
@robi2757
8 ай бұрын
Niestety trochę to inaczej wygląda cenowo Panie Kamilu od strony markowych kart a nie jakiś InnoCentów. I też miałbym jedną prośbę, żeby ktoś tam w morele w końcu zweryfikował kwestię zasilania do nowych kart graficznych - chodzi o kabel 12VHPWR 600 W/ PCI Expres 2/3/4 x 8 pin, różnych producentów (szczególnie produkowanych przez firmy robiące również zasilacze - rzekomo tylko do tych zasilaczy). Kabel 12VHPWR 600 W to podział na dokładnie 3 linie : +12, COM oraz sygnałówka (najczęściej 2 piny - napięcie jakie może przesyłać kabel determinuje tylko i wyłącznie ułożenie pinów a nie tak jak to się wmawia ludziom komunikacja - to jest tzw stała sygnałowa dla określenia maksymalnej mocy i koniec kropka). Standard zasilania PCI Expres dla zasilaczy to nie jakaś zmienna losowa (pomijam wahania zasilania i stabilności zasilaczy). Jedyna różnica to kształt wtyczki gniazd 8 pinowych (wcięcia nacięcia i inne krzaczki). Swoją drogą nie wiem dlaczego przy tych kartach ktoś nie wpadł na to żeby zrobić gniazda montowane na bakplate i skierowane do płyty głównej i skończyłby się problem zasilania i przejściówek (łączących po 3 pary różnych kabelków). A nawet można zrobić coś takiego jak łącze stałe od strony karty graficznej z elastyczną częścią od strony zasilacza ( na wzór szynoprzewodów w budownictwie). Co do testowania to ponawiam prośbę do dodania gry ark ascendent do testów - ponieważ ta gra potrafi doprowadzić do skrętu kiszek nawet rtx 4090. Gra jest na silniku unreal engine 5, a jej grafika w zasadzie można by powiedzieć, że jest już lepsza od tej w realnym świecie, pomijam fatalne niedopracowania samej gry, trzeba jednak zrozumieć biednych programistów, którzy gubią się już w gąszczach tak dużej liczby elementów graficznych i obsługi wątków zdarzeń.
@przemysawszpak9574
8 ай бұрын
pozdrooo superrrr
@centurion7722
8 ай бұрын
Powiem tak jeżeli amatorsko bawisz się AI to jak najbardziej rtx 4070TI Super do ładowania większych modeli. Inaczej się nie opłaca i warto wziąć wtedy rtx 4070 super.
@sebastiand4720
8 ай бұрын
Zauważyłem że producenci przestali umieszczać na kartach nazwy modelu w sensie jest geforce rtx i tyle. Nie napisano że 4070 i to samo jest z radeonami. Nie wiem dlaczego bo patrząc na kartę Nie widać który to model. Trochę lipa. Przyjdzie kolega i patrzy fajny komp ale nie wie czy mam 4060 czy 4090 😁😁 dziwne to trochę. Tak jak to że obie firmy się na to zdecydowały. Więc to jakaś zmowa. Kto o tym decyduje? Chyba wzajemne szpiegostwo i dogadywanie się pod stołem. Bo żałosnym jest to że karty od AMD odstają od nVidii coraz bardziej. Chyba postanowili grać drugie skrzypce już na dobre.
@artorias550
8 ай бұрын
Ciekawe że zarówno na prockach jak i kartach amd często wychodzą fatalne wartości 0.1%. A potem tacy fanboje spamują fora o fatalnej optymalizacji i stutteringu. I w sumie mają rację ale powinni narzekać na amd a nie wszystkie gry po kolei
@DavidStr3h
8 ай бұрын
Ten model inno ma sens ale dla twórcy który chce mieć mały komputer coś pod mini itx ale rtx 4070ti super to porażka. Myślałem że będzie podobny wzrost co w rtx 4070 super
@AK-vg6ci
8 ай бұрын
To że od dwudziestu lat sterowniki ati amd trzeba aktualizować za pomocą trybu awaryjnego i zewnetrznych uninstallerów to jest taka żenada że brak słów..
@tracerdiablo
8 ай бұрын
2 tydnie temu kupilem 4070 aero i zalezalo mi tylko na pieknie komputera a nie na 5% czy 10% wzroscie fps poniewaz powyzej 60 fps wszystko mnie wystarczy na xxx lat przesiadka z rtx 3060 pozdrawiam
@Cobra206
8 ай бұрын
Nie katuj uszu folijką. Posluchaj sobie tego, na sluchawkach.
@przemekkazmierczak9139
8 ай бұрын
A gdybym chciałbym Kamil złożył mi komputer od zera razem z monitorem to gdzie musiał bym się zgłosić?
@Peter___Who_asked_7
8 ай бұрын
dobry materiał - lepiej niż standardowy
@dawidlisowski8487
8 ай бұрын
16:48 czeski błąd karta 399zł biorę w ciemno :D a tak pozatym spoko recenzja
@230yoda
8 ай бұрын
🙋♂️💪👍szału nie ma. Thx hi. Prezentacja tak ok.
@TheMxkilla
8 ай бұрын
Mój gtx 780 od Asusa, miał większy box 🙃
@enki6596
8 ай бұрын
Ale jestem robieni na te karty graficzne co chwile nowa i tylko 5% max szybsze
@to.ja.6
8 ай бұрын
Miłego oglądania wszystkim❤
@stasdell2386
8 ай бұрын
Mam mam kupiłem jako pierwszy na morele ,dziś o 16:58 bo dopiero wtedy załadowało mi Waszą stronę,zbierałem i się doczekałem ,nie stać mnie było na 4080 a teraz mam podobną kartę na około 3 lata do swobodnego grania,bosko i to lepszą wersję OC, dla tych co mówią że zła to mówię że nie ma złych kart a zła ich wycena,według mnie super zakup,Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti SUPER Gaming OC 16GB GDDR6X (GV-N407TSGAMING OC-16GD) pozdrawiam super materiał
@xdbyczeq6784
8 ай бұрын
Będę kupował te sama kartę
@GregD-ym4mu
8 ай бұрын
podejżewam że tak kiepski wynik tej karty może byc spowodowany nie samym 4070ti super, lecz ta aktualną wersją karty jaką testujecie.... najprawdopodobniej inne firmy typu ASUS Palit itp. beda miały lepsze wyniki w tych tytułach gier. Dlatego jak dla mnie słaby test. Bo w sumie, na logike.... jak karta o takich gabarytach może mieć dobre wyniki jakie powinna mieć 4070ti super?
@Serew9
8 ай бұрын
dokładnie to samo mi się rzuciło. Równie dobrze mogliby porównać tę superkę do podkręconego strixa 4070 TI. Wtedy już w ogóle by wyszła gorzej. Szkoda, że Kamil taką kartę dostał :./
@TekTesters
8 ай бұрын
nie, wyniki ogólnie się pokrywają. fakt, ta 4070Ti ma wyższe taktowanie o jakieś 150MHz, ale nie zrobiłoby to wielkiej różnicy, gdyby karty boostowały tak samo. nie sugerujcie się rozmiarami tych kart. podejrzewam, że te pierwsze RTXy 4000 miały taśmowo montowane coolery rozmiarów 4090 trochę z niewiedzy producentów.
@ciawares
8 ай бұрын
A nie szybciej byłoby użyć DDU dla kart AMD?
@TekTesters
8 ай бұрын
użyłem DDU właśnie :)
@ciawares
8 ай бұрын
@@TekTesters ok, ale nie tego od AMD 😜 Bo jakoś inaczej wyglądał twój program.
@Marcin_z_bloku_obok
8 ай бұрын
ziefff... w moim lapku lepiej to działa.
@przemysawkotowski8909
8 ай бұрын
A dlaczego nie "Win//Uruchom ponownie" z naciśniętym shiftem?
@TekTesters
8 ай бұрын
bo ten shift nie zawsze wejdzie, nie wiem czemu i potem się restartuje bez sensu i wkurza.
@nihilistycznyateista
8 ай бұрын
Ładna. Pasowałaby mi do mojej białej obudowy Kolin Void;] Ale póki co nie planuję zmian i 3060 wystarcza w zupełności:) Już prędzej jak coś bym zmianiał to proca... ale pewnie, zgodnie z tradycją, ze tak powiem - byłby to swype tego, co jest do innej obudowy, co stałoby się podwalinami dla jednostki na sprzedaż, a moja jednostka dostałaby nie tylko proca, ale i cały wnętrze na nowo, bo i RAM nie rozpieszcza w sumie, a i płytka mogłaby miec lepszy potencjał. Niemniej - jak już napisałem - póki co wszystko w pełni wystarcza, a do kilkugodzinnych renderów filmów na mój kanał już się przyzwyczaiłem.
@pixonn2891
8 ай бұрын
Mam propozycję na odcinek, mógłbyś zrobić test na intelu przy najszybszym stabilnym taktowaniu w gear1 vs najszybsze taktowanie gear2 na przykład 5333mhz ddr4?
@sawomirbartosiak2487
8 ай бұрын
Najbardziej udaną kartą z serii Super jest 4070S. 4070TiS na papierze mocno, a w rzeczywistości wzrost wydajności marginalny i do tego RX 7900XT momentami szybszy a tańszy. Wszystko na to wskazuje że w RTX to bardziej pamięć L2 ma znaczenie. Natomiast 4080S to będzie kosmetyka i wszystko wskazuje że po obniżkach Radeon nie jest na straconej pozycji.
@Mr_Brush
8 ай бұрын
Ciekawy materiał! A co w przypadki kiedy zmieniacie GPU na model z tej samej stajni? Też robicie całkowite usunięcie sterowników?
@przemyslawdata
8 ай бұрын
super 😁
@agromarian
8 ай бұрын
dobrze byłoby gdyby jeszcze w danych testowych podawać na bieżąco pobór mocy bo jak zauważyłem u innych "testowiczów" RX-y kosztem wyższej wydajności pożerają więcej energii
@YamahaRadolStyle
8 ай бұрын
Taką Inno3D White biorę jak tylko będzie dostępna.
@491robson
8 ай бұрын
No to totalne rozczarowanie! No to wziąłem jednak 4080 u was dziś. Zwłaszcza, że macie dobre ceny.
@artorias550
8 ай бұрын
Czy te karty 40 mają adapter w zestawie? Mam nieco starszy zasilacz bequiet i cwaniaki nie wypuściły do niego zgodnego kabla
@krzysiekd524
8 ай бұрын
Nagrasz kiedyś poradnik tego CapFrameX?
@szymondawid5459
7 ай бұрын
Masz jakieś pytanie odnośnie tego programu?
@zbigniewzaraza3571
8 ай бұрын
Ach to szybkie wejście do trybu awaryjnego w nowych Windowsach 🤣
@mikolajstke7626
8 ай бұрын
Można odkupić jakiś komputer z serii bitwa na komputery??
@Baxtonofficjalnie
8 ай бұрын
Ja wpisuje msconfig i bezpieczny rozruch i odrazu odpala w awaryjnym
@robertjabonski2133
8 ай бұрын
399 zł ????
@KarolAltus
8 ай бұрын
Bardzo ciekawe ze pokazujesz troche warsztatu. To jak otwarta kuchnia w restauracji, bez sciemy.
@Beniamin13
8 ай бұрын
Świetny materiał Ciekawie się ogląda.
@Oczko2171
8 ай бұрын
Super materal. Sam ostatnio szukalem programow ktore tutaj pokazujesz ;)
@MarolKarx
8 ай бұрын
Ulżyło mi jako posiadaczowi 4070 ti
@TekTesters
8 ай бұрын
no nie? :D ci, co 4080 kupili też pewnie ulgę poczuli.
@MarolKarx
8 ай бұрын
@@TekTesters gdybym miał 4080 to poczułbym z pewnością jeszcze większą ;p
@912itachi
8 ай бұрын
Kiedy 4090 TI Hiper
@maciekwysztygiel6376
8 ай бұрын
4090 ti super hiper ultra 😅
@q2rlz
8 ай бұрын
Taka cicha i mala karta, że warto za to dopłacić. :o
@mariuszmar78
8 ай бұрын
Ciekawe jak będzie z trwałością, awaryjnością tych kart, czy są lżejsze od zwykłych Ti?
@TekTesters
8 ай бұрын
widziałeś jaka jest różnica rozmiaru? :D większość Ti była w tym 4090 gabarycie chyba.
@fabiankowalski2675
8 ай бұрын
Super testy wydajnościowe
@maxii2211
8 ай бұрын
testy juz są to po co kolejne ?
@s384n5
8 ай бұрын
Well done 👍✅.
@jakubsuski7453
8 ай бұрын
Fajnie by było wprowadzić rozdzielczość 3440x1440p wiem że te monitory nie są tak popularne jak fullhd i 1440p lecz była by to fajna nowośc :) Pozdrawiam
@marekwabnic370
8 ай бұрын
Potwierdzam, testerzy pomijają 21:9.
@walerybien8193
8 ай бұрын
Myślałem, że przy tych premierach stanie ją trochę RTX 4070, ale widzę, że niestety nie. Ogólnie ceny GPU chore jak dla mnie.
@Ludek-Internetowy
8 ай бұрын
Karty AMD masz znacznie lepiej wycenione
@FrancaRC
8 ай бұрын
Miałem się przesiadać z 4070ti na 4070ti SUPER, ale zostaję i czekam na serię 5000
@miloszpiekarski
8 ай бұрын
To byłaby mało mądra decyzja
@reality7331
8 ай бұрын
XDDDDDD
@sawomirbartosiak2487
8 ай бұрын
Jedyny sens zmiany to na RTX4090
@meldon558
8 ай бұрын
Kiedy następny roast
@gregskala4999
8 ай бұрын
Kamil Paneristi! :-) Jak zawsze recenzja na poziomie!
@TekTesters
8 ай бұрын
ano, tak wyszło :D dzięki za uznanie!
@LukasK85
8 ай бұрын
3:45 a dlaczego ta na około ? Wystarczy uruchomić ponownie trzymając shift.
@TekTesters
8 ай бұрын
bo ten shift nie zawsze wejdzie, nie wiem czemu i potem się restartuje bez sensu i wkurza.
@LukasK85
8 ай бұрын
@@TekTesters naciskamy przed restartem i puszczamy 5 sek później gdy widzimy plansze z info o ponownym uruchamianiu. Ale rozumiem irytację gdy po restarcie mamy znów pulpit windows.
@TekTesters
8 ай бұрын
@@LukasK85 ja wiem jak to działa, tylko randomowo mi to nie zadziałało kilka razy i się wkurzyłem :D
@LukasK85
8 ай бұрын
@@TekTesters hehe rozumiem też bym się wkurzył ;)
@Jakub-vv2sc
8 ай бұрын
Od której będzie można kupić ti superki?
@TechPulse1
8 ай бұрын
Już są w sprzedaży:)
@brajson92
8 ай бұрын
Czy warto w tym momencie kupować 4070 Ti Super mając na pokładzie: MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X, 8GB, GDDR6 Intel Core i9-10850K Gigabyte Aorus Z490 Master I czy zauważę wzrost wydajności? I co najważniejsze.... Czy nie będzie to jakikolwiek BOTTLENECK? ;)
@karolsar166
8 ай бұрын
Sam sobie odpowiedź, wzrost wydajności powinien byc spory, sle bootlneck na poziomie ok. 30% tez jest ogromny lepiej wybrac posredni wariant zmieniajac wgl platforme. Chyba, ze suttering nie bedzie ci przeszkadzal
@sawomirbartosiak2487
8 ай бұрын
Stary procek. Wydajność 4070TiS będzie mocno ograniczona
@paweledwoch2034
8 ай бұрын
Git 😊
@2kondon
8 ай бұрын
Lepiej poczekac i kupic uzywanego 4080.
@Ludek-Internetowy
8 ай бұрын
To sobie poczekasz zobacz na chore ceny używek np RTX 3090 a co dopiero rtx 4..
@Biało-Czerwony
8 ай бұрын
Witam!
@wooshidorzssta465
8 ай бұрын
Nigdy nic nie kupie od tej firmy . Pierwsza poważna karta do gier jaką kupiłem to 8800gt właśnie od inno 3d po dwóch latach karta spaliła się podczas grania w crysis 2 i od tego czasu omijałem inno szerokim łukiem ale po prawie po 10 latach uznałem że kupię gtx 980ti air boss od inno 3d właśnie i po roku zgadnijcie ? Karta spaliła się xD Przypadek ? nie sądze xDDD
@EffoVonOrton
8 ай бұрын
Jak to się spaliła? Może czas aby elektryk sprawdził twoją instalacje elektryczną w domu. Brak uziemienia, albo zerowane uziemienie w gniazdku.
@wooshidorzssta465
8 ай бұрын
@@EffoVonOrton nie w takim sensie xD 8800gt artefakty a GTX 980ti sekcja zasilania zionęła żywym ogniem, no.
@wojciechkrolik3821
8 ай бұрын
zróbcie poradnik tego programu capframex bo nie ogarniam xD :)
@szymondawid5459
7 ай бұрын
Masz jakieś pytanie odnośnie tego programu?
@wojciechkrolik3821
7 ай бұрын
@@szymondawid5459 potrzebna jest riva tuner żeby to działało ?
@szymondawid5459
6 ай бұрын
@@wojciechkrolik3821 Żeby mieć nakładkę (Overlay) tak, potrzebny jest RTSS. Sory że dopiero teraz odpowiedziałem, ale YT nie wyświetlił mi powiadomienia o Twoim pytaniu
@wojciechkrolik3821
6 ай бұрын
@@szymondawid5459 Dzięki już ogarnąłem :)
@daro3461
8 ай бұрын
Jak dla mnie bardzo dobry materiał.
@zsnowball
8 ай бұрын
Ciekawy materiał. Kiedy wyjdzie 4060 super na szynie 128? ;)
@michajanicki6860
8 ай бұрын
w piątek
@zsnowball
8 ай бұрын
@@michajanicki6860w który piątek?
@_Nilu__
8 ай бұрын
Nigdy nie odinstalowywałem sterowników podczas wymiany karty, to jakaś różnica jest?
@stark_2991
8 ай бұрын
Jeśli wymieniasz na kartę tego samego producenta (Nvidia/AMD), to nie ma to dużego znaczenia.
@_Nilu__
8 ай бұрын
@@stark_2991 zmieniłem z 1060 gtx na rx 6700 XT i chyba nic mi się nie zepsuło
@stark_2991
8 ай бұрын
@@_Nilu__ No to tylko się cieszyć
@marekszczepanski1403
8 ай бұрын
Bardzo fajna forma,. tak trzymac
@TekTesters
8 ай бұрын
dzięki :)
@1Blue_Skyy
8 ай бұрын
Najlepsza recenzja!. Wszystko ładnie wyjaśnione
@Serew9
8 ай бұрын
Test może być troszkę krzywdzący dla superki, bo jednak jest to chyba klasa niżej, niż Ichill, co widać po taktowaniu karty. Zawsze jest niższe, a to pewnie wskazuje na niższy power limit. Szkoda, że nie ma foundersa np.
@TekTesters
8 ай бұрын
takie karty miałem do dyspozycji, ale nie powiedziałbym, że to Twin X2, to jakaś bida, tym bardziej w wersji OC, chodzi i tak ponad 150MHz wyżej niż specyfikacja bazowa. A to 150MHz różnicy do Ti zwykłej czy tak wiele by zmieniło? nie wydaje mi się. Tym bardziej, że pokrywają się moje wyniki z tym, co u innych. Średnio 5%, maksymalnie, w porywach do 10.
@Serew9
8 ай бұрын
@@TekTesters Może i masz rację :p Dzięki za odpowiedź i za niekasowanie nieprzychylnych komentarzy ;)
@TekTesters
8 ай бұрын
@@Serew9 nie no, ja tu tylko boty kasuję :)
@Serew9
8 ай бұрын
@@TekTesters i to się szanuje! Miłego wieczoru :D
@jakubwrld
8 ай бұрын
Czesc jaki procesor pod rtxa 4070 ti super? do rozdz. 3440x1440?
@jadziahuk7080
8 ай бұрын
Witam.Osobiście w tej rozdziałce przy rtx 4070ti używam i5 13400f i wszystko działa ok.
@TheBarrti
8 ай бұрын
7800X3D
@wujo7795
8 ай бұрын
Ryzen 7 7800X3D
@Serew9
8 ай бұрын
Zależy tak naprawdę od budżetu. Koledzy wyżej proponują 7800X3D, ale nie wiem, czy nie będzie to lekki overkill. Kosz zależy na jakiej platformie obecnie siedzisz.
@dikkajn8185
8 ай бұрын
Wolę Radki mam 7900XT świetna karciocha polecam , poza tym nie kupuje odgrzewanych kotletów pozdrawiam
@andrzejandrzejski229
8 ай бұрын
Gdybym nie uzywal linuksa, nawet bym mie spojrzal na karty AMD w budzecie powyzej tego, jaki przedstawia 7800 xt. Sam mam XTX.
@oliwier5673
8 ай бұрын
Piszesz to pod każdym filmem gościu każdy o tym wie
@OldMoneyIsAWayOfLife
8 ай бұрын
AMD better
@EmielRegisRohellecTerzieff
8 ай бұрын
@@OldMoneyIsAWayOfLife rację masz
@oliwier5673
8 ай бұрын
@@OldMoneyIsAWayOfLife Masz rację
@damiank9443
8 ай бұрын
Cichy Twin to coś czego się nie spodziewałem po RTX 2060
@Alfred6035
8 ай бұрын
Czyli kródko mówiąc, miało być SUPER a wyszła lipa🤣🤣
@SeeYouInHeeLL
8 ай бұрын
Radeony są teraz bardzo opłacalne
@furieux6742
8 ай бұрын
Ok. Kto pytał? Kupuj te swoje kotlety. 7800xt o wydajnosci takiej samej jak 6800xt.
@vikingkarol6508
8 ай бұрын
To Nvidia robi kotlety co Ty gadasz kolego 😂😂😂
@Ludek-Internetowy
8 ай бұрын
@@furieux6742Aty lubisz być dymany na kase i v ram! Ja widzę
@vikingkarol6508
8 ай бұрын
@@tomaszdrogosiewicz35 no to do tego potrzebujesz 4090 a nie 4080 super ktory jest wydajnosciowo taki sam co 7900xtx xD i zauwaz ze 7900xtx wyszedl ponad rok temu a Nvidia dala kolejnego kotleta 😂😂
@Ludek-Internetowy
8 ай бұрын
@@tomaszdrogosiewicz35 No to szykuj kasę na rtx 4090 tylko on się nadaje jako tako koło 10 tys
@piotrbieniek257
8 ай бұрын
Czy Ty na pewno kochasz swoich widzów 😊?
@aoikumo7902
8 ай бұрын
niech ktorys producent wypusci karte o podobnej wydajnosci ale bez RT .... wiele osob nie uzywa RT , a takowa karta mogla by byc sporo tansza ... Swoja droga 7900xtx idzie za 4300-4400 kupic ^^ wiec chyba bym wybral te opcje niz 4070ti s xdd
@patrykw595
8 ай бұрын
Zamierzam wymienić swojego RTX 3060 właśnie na model RTX 4070 TI super. Aktualnie posiadam procesor Intel Core i7-13700f oraz zasilacz 750W. Pytanie czy powinienem również rozważyć zakup nowego zasilacza przy takim upgradzie GPU? Z góry dzięki za odpowiedź :)
@vernonroche6170
8 ай бұрын
Zasilacz powinien wystarczyć, ale mogę się mylić
@furieux6742
8 ай бұрын
Do grafiki ktora bierze 250w chcesz 750w zasilacz? Niezle.. ja z duzym zapasem mialem 3080 od gigabyte gaming oc 350w brała i 650w od seasonixa platinum bez problemu ją zasilało ale hałas grafiki był nie do wytrzymania. 650w w zupełności wystarczy. Chyba ze renderujesz. Wtedy bez 850w nie podchodz gdzie sam 13700k 300w potrafi wciagnac.
@vernonroche6170
8 ай бұрын
@@furieux6742 mam wrażenie że jest na rynku bardzo niewiele kart graficznych które będą potrzebować zasilacza lepszego niż 650W
@furieux6742
8 ай бұрын
@@vernonroche6170 nowych na rynku masz racje. W zasadzie to 7900xtx i 4090. I jakies niereferenty podkrecone az pod niebiosa grubo poza limit fabryczny a są takie przypadki gdzie nawet 4080tka 450w potrafi pobrac sama.🤣 no ale jak ktos chce pod niebiosy bo kazdy fps sie liczy... ja wole ciszę i pare fpsów mniej.
@karoloperhalski4831
8 ай бұрын
Są informacje nawet na stronach sklepowych Rekomendowana moc zasilacza 750 W
@przemysawnowak2673
8 ай бұрын
Czy karty na chipie 4070Super maja juz 2 kodeki AV1 czy nadal tylko 1 jak stare wersje 4070?
@sobik2433
8 ай бұрын
Czekam na rtx 5800 podobno końcem roku premiera?
@furieux6742
8 ай бұрын
Nie ma opcji. W tym roku tsmc ma zaklepane procesory dla iphona i nadchodzącego snapdragona 8gen4. Mysle ze realnie wyjda za rok w lutym lub marcu a nie sadze aby nvidia czy amd pokusiło sie o samsungowy proces.
@sobik2433
8 ай бұрын
@@furieux6742 martwisz mnie :( to może nowe procki od AMD czy INTELa? Coś by zmienił żeby Diablo 2 R szybciej śmigało....
Пікірлер: 183