Sranda koľko SUV je už na trhu väčší hatchback bez kufru, za 3-4 roky sa zase začne trend kombikov lebo pochopia všetci že je to hlupost
@panektonda
3 ай бұрын
Naopak - vezmi si, jak často reálně využiješ obří kufr? My třeba na cestě do Chorvatska 1x ročně - tzn. zrovna včera. Ostatní jízdy je kufr nenaplněn víc či méně a stačil by menší. Takže v říjnu přecházíme ze 4kové Oktávky na Karoqa, jelikož oceníme vyšší posed a snazší parkování s kratším autem. Obří kufr ocení převážně lidi s miminkem, které ještě jezdí v hlubokém kočárku.
@petrmarek2777
2 ай бұрын
Sedet vis a tedy pohodlne nastupovat pro me blbost neni
@Hobbittak
2 ай бұрын
Dobrej sen, ale nerealný. Žádný návrat kombíků nebude, jednoduše proto, že lidi zjistili, že vyšší posez je pohodlnější jak pro nastupování tak pohodlí. To je prostě vývoj, až ti bude 70 tak to pochopíš. Stejně jako otec, který do nízkého auta nenasedne, nebo nevstane. Ale není to jen o stáří, vyšší posez mají rádi všichni kdo to jednou zkusí. Je to přesně o tom, že člověk neví že něco chce do té doby než mu to někdo ukáže a než to zkusí. Do té doby si myslí že ten jeho kombík je nejlepší. Někteří si to myslí stále a odmítají cokoli nového i jen vyzkoušet protože se bojí, že by pak zjistili, že to tak opravdu je. Já bych tomuhle rozhodně nedával název SUV, ale prostě vyšší auto pro snažší nasedání a pohodlnějsí jízdu a o tom to je. Pohodlí a užitečnost. Měl jsem obrovsky rád kombíky, ale od té doby co jsem vyzkoušel auto s vyšším posezem už dávno ne a vím, že už nízké auto nechci a můžou to nazývat jak chtějí, mne je jedno jestli se to jmenuje SUV, crossover, MPV, hatchback, a kdo ví jak hlavně že je to vyšší.
@mareqg4849
3 ай бұрын
Kam tí "Škodováci" chodia na tie názvy? Mimochodom, toto je len obyčajná kópia Enyaqu, respektíve rovno Enyaq ll. A to tak exteriér, ako aj interiér. Koniec koncov, dokazuje to aj samotný infotainment displeja, ktorý zobrazuje Škodu Enyaq. 😝
@Mracc411
3 ай бұрын
A jak se bude menovat ta nová škoda? Eenijak to pojmenujte
@mareqg4849
3 ай бұрын
@@Mracc411 No veď Elroq sa volá. Čo neviete čítať?
@jklmnpqrst
2 ай бұрын
je to jednoduche, nazov musi koncit na Q, spalovak SUV zacinat na K a elektromobil na E. to vam moc normalnych nazvov nedovoli
@mareqg4849
2 ай бұрын
@@jklmnpqrst No veď práve. Musí. To je kľúčové slovo. 🤦😝
@Honzimus
2 ай бұрын
EVOQUE, aaa neee, to uz nam ukradl Range Rover, tak EROQ...eeee EL-Roq a proda se toho vic i v Mexiku 😂
@eduardvelinsky8680
Ай бұрын
Další elektrické auto na normální rodina nikdy nedosáhne . Udělá někdo rodinné auto 4x4 za přijatelné peníze . Nebo musíš mít přes milión . 🤔 No tak na to normální rodina nikdy nebude mít .
@sebbe92
2 ай бұрын
Však je tam prakticky cely interiér vidět 😂 to už nemělo smysl nějak otáčet kamery.. nicméně já už Elroq viděl naživo zvenku bez maskování a trochu mě překvapilo, jak moc to šlo do “Hyundai Tucson” designu.. ale pak tak bude vypadat i Enyaq tak to asi cele bude lépe zapadat
@OADNV
3 ай бұрын
Pokud to ve srovnatelných výbavách převýší cenu Tesly 3, potažmo Tesly Y, nevidím pro něj zářnou budoucnost. Obrovská variabilita konfigurace vystřelí cenu do nebes, to prostě nejde vyrábět levně, každý už dnes ví, že nekonečná variabilita zabíjí rentabilitu výroby a žene ji do cenových extrémů, nemluvě o prodlužování dodacích lhůt. A jestli to má na výběr 3 různé baterie, resp. bude to mít verze se třemi bateriemi, tak to těžko spadne pod cenu ID.3. A ta je prostě příšerná. Fakt tomu nerozumím, jak chce Škodovka opravdu začít konkurovat, když ani pro rok 2025 neplánuje jediný model s dojezdem 600km + …. Konkurenční Tesla nabízí na výběr dojezd nad 600km u všech modelů, vyjma X už od roku 2023.
@jaroslavmichalec138
2 ай бұрын
Kazdy vi, ze nabidka vatiability Enyaqu uz stoji za starou belu, maji jen balicku. Tady to bude podobne...
@OADNV
2 ай бұрын
@@jaroslavmichalec138 Ba Ba :-)
@IvanNedostal
Ай бұрын
Tesla je nebezpecne auto, po odvezeni sa uz 200 km si to vsimne kazdy PODpriemerne inteligentny clovek....
@OADNV
Ай бұрын
@@IvanNedostal Aha 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@jani0077
Ай бұрын
Škoda a dávno už aj VW mali pochopiť, že tieto autá pre masy by sa amali vyrábať ako to robia japonci - 3 úrovne výbavy, a nič navyše, najnižšia úroveň skoro holé auto a najvyššia s úplne všetkými systémami. Nech variabilita výbavy zostane pri Mercedese, tam ľudia aj tak vo väčšine prípadov nekupujú autá s ohľadom na cenu.
@panhardy1236
2 ай бұрын
Chválím to místo, kde si můžete uložit kábel. Při dlouhých cestách, kde není k dispozici záchod, toto čeští řidiči hodně ocení. Tomu říkám simply Clever řešení.
@IvanNedostal
Ай бұрын
Ako pan vo videu, "budme radi co mame a ako zijeme" a same ine socialisticke vzorce rozmyslania. Uz chodte do dochodku mate na to vek aj dochodcovske kecy, o nezmysloch ze zabludil som lebo pozeram do rozsirenej reality, to uz aky poskodeny mozog musi ten clovek mat. Btw nezabudni si bandasku bezinu nech sa mas kde vycurat pri spalovaku, ty tela.
@LukasMachic
Ай бұрын
600tis jak slibovali určitě stát nebude...
@janzyka7584
2 ай бұрын
Enyaq v infotainmentu je podle mě úmyslně. Už několikrát se stalo, že se finální podoba nového auta prozradila právě obrázkem z infotainmentu.
@dusantrnka7125
2 ай бұрын
Do konca videa som nedokázal indetifikovať v akom jazyku bolo ! Nejaká zmiešanina ...
@s1p0
3 ай бұрын
Nic moc (velká kráva s divně zapuštením ID.3 displayem, a ten široký most u kolen s velkou dírou pod loketní opěrkou). Rozhodne až cena.
@MartinVan1
2 ай бұрын
@@EloTime22to je teda argument na regulerni kritiku hodny 3 leteho ditete...
@EloTime22
2 ай бұрын
@@MartinVan1 Kritizovat,to arogantní týpek fakt umí. To auto je dobré .A neřeš kraviny😎Přeji hezký den😀
@stanislavsuchy1920
3 ай бұрын
Super video nabité “dostupnými” informacemi 😃 Super, moc se těším na odhalení a plnotučný test 😄😄
@standamartan
Ай бұрын
Dát reklamu na polarizační brýle do recenze na auto s headup displayem je trochu nonsense...
@TOPSPEEDsk-SR
Ай бұрын
ani nie, mame auta s headup a nosime polarizaky - da sa vidiet co treba a ochrana oci ma snad vacsiu prioritu. alebo ty bez headup displeja nedokazes odsoferovat auto? smutne...
@nemeckyDJ
2 ай бұрын
Buďte rádi kde žijete. Slovensko průměrná mzda 988 Euro, Nizozemsko 4100 euro. Jo ta rychlost na dálnicích: Nizozemsko obrací, nová vláda plánuje návrat 130 km/h na dálnicích
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
my veru sme radi kde zijeme. ano v NL a inych krajinach je priemerna mzda nasobne vyssia ako v SR, ale mnohe komodity su tam nasobne drahsie tiez... Kupa a prihlasenie Mustangu tam stoji 3x viac ako v SR a CR.
@andrej8289
2 ай бұрын
v Holansku je 130 kmh od 19:00 do 6:00 neviem o com tocite... cez den je 100 ale kvoli doprave sa asi ani viac neda ist takze tak. Skoda ze nespomenul ako su tam dialnice vybavene a ze su zadarmo
@sebastianblasko6910
2 ай бұрын
Nekecaj, priemerná mzda na slovensku v roku 2023 bola 1403€
@kornibestie
3 ай бұрын
U Superbu z roku 2021 mám keyless otevirání na zadních dveřích u spolujezdců ;-)
@bashingCZ
3 ай бұрын
Jenže tohle není Superb kvalitativně.
@kornibestie
3 ай бұрын
@@bashingCZ ale ja o kvalitě nic neříkám. Komentuju mylnou informaci od redaktora že Superb nemel nebo nema bezklicove odemykani na zadnich dverich.
@Shifty253
3 ай бұрын
Keyless na zadnych dverach mam aj na Octavii rocnik 2021
@borisboris222
3 ай бұрын
Hm...na Passate som to mal už v 2017...
@Martin_Ptacek
3 ай бұрын
Tak to je skvělý, že si na otevření Superbu nemusíte brát doma klíče od auta. Tolikrát se mi stalo, že jsem si klíče nevzal a zjistil to až u auta.
@danielstraka17
3 ай бұрын
Paráda, čím väčšia ponuka elektrických áut, tým lepšie...
@jaroslavtitan5165
3 ай бұрын
Proč je to taková šílená krabice? Co v tom čumáku má? Byl tento krabicoid v aerodynamickém tunelu? S jakým výsledkem? Pro mne je to děs a hrůza.
@vondrass
2 ай бұрын
Pokud si představujete auto pro rodinu, které bude do 4,5 m a bude uvnitř dostatečně prostorné, pak vám vychází určitý tvar a nemůže to být sporťák s výškou 120 cm. Cx to bude mít dost dobré.
@jaroslavtitan5165
2 ай бұрын
@@vondrass Odpor vzduchu je Cx krát čelní plocha krabice......nač je ta bedna tak velká? Co v tom proboha je?
@Hobbittak
2 ай бұрын
Souhlas proč to má tak vysoký čumák? Odpor vzduchu musí být hrozný. Ať si Škodovka říká co chce a vymýšlí si superlativy jak chce skutečnost co jsem zkusil na Enyaqu je taková, že jak jede člověk větší rychlostí "žere" to i trávu u silnice aby to jelo. A ujel jsem maximálně 200 protože pak strašně rychle ubývá baterie. Jsou auta, stejně velká stejně vysoká, ale mají vyladěný design hladký a odpor vzduchu daleko menší a tím pádem i spotřebu o 1/3 menší.
@LamcaLiborVitovi-qq5yy
3 ай бұрын
Moc hezké autíčko dizajnové,ale nevim proč už dávno škodovka nedává zadní stěrač pod vrchní křídlo myslím zbytečně tlustý středový panel ,chybí i panorama střecha, ale 35 tis.moc hezké auto moc hezké video
@mifluent
2 ай бұрын
Ja moc Skodovkam nerozumim. Kdyz vidim konkurenci, vubec mi nedava smysl.
@petrmarek2777
2 ай бұрын
Rozvor a prostor krome kufru jak Enyaq ,kdo si toho Enyaqa bude kupovat? Samozrejme pokud to daji jen o 4000 EUR levneji tak ma Enyaq sanci ale to by zas Elroq nebyl takovy cenovy hit
@peterantrim
3 ай бұрын
no Maros ak ma pamat neklame holandsko ma dost velku hranicu s nemeckom su hned susedia :-) cize autickar ktori miluje svoje silne auto ktore tam ludia maju ako si spomenul to ma na autobahn ovela blizsie ako my zo slovenska takze ma moznost prebehnut si svoju hracku ak ma tu chut cez vikendy napr :-)
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
ano, ale maros riesi realny presun cez krajinu. nie bezhlave vozenie sa maximlakou...
@micko557
3 ай бұрын
Who tell designers that people like double HEADLIGHTS 🤮?
@danschni100
3 ай бұрын
To komentovanie o pamalej jazde by dalo poukázať na ešte väčšiu absurditu, keď v Amerike sa vyrábajú \ jazdia aké výkonné autá, a jaká maximalka je dovolená. A tie limity na každý prekročený km/h policajti striehnu veľmi dôsledne.
@mudryp1
2 ай бұрын
..a este ake su vzdialenosti v USA v porovnani s nasimi..a nikto sa nestazuje, zaujimave ze? S tym dodrzovanim rychlosti to az take v USA zase nie je, tiez je tam dost velka tolerancia....nehovoriac o tom ze vela novych aut su elektricke resp. hybridy atd...Kazde u nas predavane nove auto ma maximalku desiatky km nad dialnicny limit...to je len o psychike.. u nas podla reakcii pod testami aut ma kazdy aspon 5liter, najazdi 100tis km rocne a viac a vsetci ho vsade zdrzuju.
@Hobbittak
2 ай бұрын
Hrozná škoda tohoto auta. Zkoušel jsem asi 2 Enyaqy a tohle vypadá skoro stejně. Jako "auto" je to výborné, mně se hrozně líbí, s Enyaqm jsem si to užíval,pohodlná jízda, asystent řízení bezva atd. Bohužel jako eletromobil to byla naprostá katastrofa. Po dálnici jsem se modlil abych dojel k nabíječce, mimo město to už mělo menší spotřebu, ale udávaný dojezd nikdy. Škodovka, alias koncern se vykašlal na to co elektromobil potřebuje: 1. rychlé dobíjení 2. dobrý dojezd 3. rychlé dobíjení 4. dobrý dojezd (tedy dostatečnou baterku) ... 50. tadyjsou teprve LED matrix světla, simply clever apod. Bohužel Škodovka tohle otočila a snaží se vychválit ty naprosto nepodstatné věci jako simply clever,protože se naprosto vykašlali na elektrickou výbavu, spotřebu, dojezd, aerodinamický odpor vzduchu atd. Kde je 800 V architektura? Je tam vůbec přední kufr? Má to tepelné čerpadlo? Jak to, že to má tak velkou spotřebu 16 kWh/100 při takto pomalé jízdě do 50 km/h? Umí nabít baterku za 15-20 minut jako Ioniq, EV6? Nic z toho Škodovka nemá, pro elektromobil naprosto zásadní věci. Je to opravdu škoda. Jinak to auto jako "auto" je super - velký prostor ve předu i vzadu, kufr dostatečný, headup display, atd. Jako elektromobil je to šrot. Já tomu prostě nerozumím. Proč automobilky nechtějí udělat nejlepší auto? Proč, když přece každý ví, co je nejlepší, proč záměrně dělají tak "debilní" auta? Která je jasný od začátku, že nejsou dobrá? Proboha, vždyť koncern VW má zisk, čistý zisk za 1 rok 18 miliard EUR!!! Kam typeníze dává? To jako nemá na to zaplatit nejlepší mozky, inženýry, aby mu tohle vymysleli a postavili? Když to jinde umí proč to koncern neumí? Nebo je to záměr?
@janfoltyn6545
3 күн бұрын
Skvělé shrnutí. Přijde mi, že je to záměr: Schopných lidí mají v koncernu mraky, nevěřím, že by nevymysleli lepší el. část vozu vč. V2X. Nebo předního kufru.
@frantisekpluskal7371
3 ай бұрын
Perfektní seznámení s autem roku 2025!
@saddadsdf4731
3 ай бұрын
Hype vacsi ako skutocna. hodnota auta. Ukazovat zakamuflovane auto ke ako sutaz miss v burke.
@XY-.
3 ай бұрын
Len pri tomto aute mas aspon sancu,ze po odhaleni nebude cierne.😁
@frenkihunter7523
2 ай бұрын
K té avizované spotřebě-s baterkou "50", při konkrétních údajích o spotřebě, t.j. 17-18 kWh/100 km, lze odvodit, že to neujede více, než 300 km...spíše o něco méně. Má to smysl? Míním ekonomický smysl.
@petrmarek2777
2 ай бұрын
Ja ujedu 1200 mesicne,pro me by to smysl melo.Kdo jezdi 50 000 rocne musi dal cuchat smrady
@Hobbittak
2 ай бұрын
Podle mne to pravě smysl nedává. Protože se Škodovka naprosto vykašlala na aerodynamcký odpor a design udělal jen podle toho aby se to líbilo. Spotřeba 18 kWh je šíleně velká. Při rychlosti do 50 km/h spotřeba skoro 16 kWh/100 je hrůza. Přo 50 kWh. baterce, kdy bude využitelná kapacita 45 kWh to auto reálně bude jezdit maximálně ještě mínus 20-30% protože nejezdíte nikdy do nuly, ale s rezervou, to je 175-200 km akční rádius. Auto je tím pádem přesunuté do kategorie malého městského autíčka na nákupy. Ano pro určité lidi to stačí a někdo potřebuje větší auto jen po městě aobčas zajet do vedlejšího města do 80 km aby se pak vrátil i zpět. Ale jinak do města už škodovka vyráběla elektrické CitiGo, které mělo baterku 38 kWh a ujelo stejný počet kilometrů za poloviční cenu. Po 5 letech začnou vyrábět větší, horší, auta to člověk nechápe.
@janhrebicek
3 ай бұрын
Super, díky
@mifluent
2 ай бұрын
Super poznatky o NL, ale doporucuju predem i po probrat s nekym, kdo na miste zije. Platy topka, auta o kus drazsi, ale neni to hruza. Na dalnici stovka jen behem dne. Jezdim jen Teslou a vetsinou 130-180 podle situace a nalady. Neni vse jak se zda ❤❤❤
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
auta o kus drazsi? mustang tam stoji 2x viac ako v SR a CR. Jedine snad EV auta tam maju porovnatelne ceny ako inde v EU. Naco je ti paradny plat, ked ho kazdy mesiac rozhadzes na veci, ktore stoja viac ako inde? To nedava zmysel predsa... A k 100 kmh cez den? To ma byt akoze skvely napad? Ze rozumne dialnicne cestovanie ako vsade inde v EU ma v NL zmysel len v noci? Tak to dakujeme pekne, ale neprosime si. Nech si tam jazdia na EV stovkou, aspon niekdam naozaj dojdu... Minorite sa tieto obmedzenia a extra vysoke naklady na zivot mozu dokonca pacit, no vacsina ich neprijime. Ak by to bolo take super, uz davno to prebrali po ich vzore dalsie krajiny. Nastastie sa to nestalo a snad ani nestane!
@peterantrim
3 ай бұрын
konecne prve EV ktore ma realne bude zaujimat aj nazivo , ktore pojdem skusit a mozno aj kupim ak nastavia tie ceny trocha realnejsie oproti Enyaqu :-) tesim sa na tuto EV Skodu .... par EV znamych som uz jazdil takze skusenosti mam a viem ze EV chcem len este ma nic neoslovilo cenou / dizajnom / vykonom tak hadam Elroq bude konecne to prave orechove pre mna
@tommy9337
2 ай бұрын
Co to otevřené okno místo Klímy🤣
@ptygr
3 ай бұрын
Jinak, ta stovka na dálnicích v NL platí jen ve dne. Po sedmé už platí globální 130. Omezení přes den dost přispívá k plynulosti provozu, který je v NL velmi hustý. A jezdí se tam fakt výborně. Žádné skákání brzda-plyn jako v CZ.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
tuto skusenost nemame, ale dufame, ze k nam nic podobne nepride. aky vyznam ma cestovat dialnicou tempom ake je bezne na okreskach?
@ptygr
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR Ve skutečnosti je cestování rychlé a pohodlné, když to srovnám s českým nebo německým provozem, kde často stojíte v kolonách. V NL jsem snad nezažil půlhodinové poskakovaní v koloně, které nemělo žádný jiný důvod, než že před půl hodinou někdo musel prudce šlápnout na brzdu. 😊 Ale pochopitelně, na méně frekventovaných úsecích, kde se kolony netvoří, bych 100 taky nedával.
@agemmm
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR Holandsko je absolutna spicka co sa tyka cestnej infrastruktury. Vsetko robia s vedeckymi poznatkami. Psychologov, simulacie dopravy. Jeden z najlepsich napadov bolo dat pred kazdu obec S-kovu zakrutu a zuzenu cestu. Tu pomohli poznatky z psychologie. Mohli by to aplikovat aj tu lebo byvam na konci dediny a samozrejme rovno pod oknom mi lietaju motorky 100+ cez dedinu. S tym S-kom by nemali na vyber. Proste spomalit.
@haimdel111
3 ай бұрын
Nevím kde jezdíte, ale v Čechách jezdím běžně tacho 140km/h. Možná někde u města jako je Praha nebo Brno je to horší. Všude jinde pohoda. Naposledy jsem stál v koloně když byla bouračka 3 aut.
@ptygr
3 ай бұрын
@@haimdel111 Tak samozřejmě záleží, kde a hlavně kdy jezdíte. Bohužel česká dálniční síť je postavena tak, že kolem Prahy nebo Brna se nedá nejet. 😀 Ale ani mezi nimi to nestojí za moc…
@jaroslavmichalec138
2 ай бұрын
Libi se mi jak tu spousta lidí narika nad tím, ze Elroq je prevleceny Enyaq a druhym dechem resi jak jsou EV draha. Proc myslite, ze je tam kopa komponent z Enyaqu, prave kvuli cene, neasi... Kazdopadne doufám, ji nastavi zajimave
@OADNV
3 ай бұрын
18,5kW spotřeba při průměrné rychlosti 28km/h je strašlivý údaj. V reálu se přehoupne přes 20kW a pokud na to ještě napálí cenu při slušné výbavě, jak to škodovka “fakt umí”, nejspíš to bude zase další skoroneprodejný koncernový elektromobil. Ach jo, protože pěkný jinak je :-(
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
pusti si info o spotrebe presne tu pls: kzitem.info/news/bejne/yG2a3oWMroqbh4Ysi=yva81NpPc-agwW4l&t=1481 nepozeraj co je nahodou zabrane na displeji, ktori bol 3x resetovany, jazdilo sa s autom aj pre zabery kamere a vobec to neukazuje realitu...
@OADNV
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SRJá to slyšel. Ale také jsem slyšel, jak jste odečetl spotřebu z displeje nějakých cca 18.5kW při průměru 28km/h po nějakých tuším 2000km, když jste se posadil do auta. Vzhledem k vysoké hmotnosti elektrických škodovek například v porovnání s Teslami bych spíše věřil tomu, co vidíte na tom displeji po těch najetých cca 2K kilometrech, jak jste odečítal z displeje, než jakémusi “tvrzení” o tom, jak je možné se Škodovkami jezdit za “neuchopitelných” podmínek. Projděte si desítky videí s měřením spotřeby Enyaq a nějakých 23kW/100km není vůbec žádný problém, v létě …..15kW je spíše utopie. Ono je rozdíl, když máte skutečný průměr 16, nebo 20, nebo třeba 22 ….To je vše. Je naprosto nezbytné si počkat na skutečná měření spotřeby z praktických testů v reálu.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@OADNV Spotreba z displeja na medzinarodnej dynamickej prezentacii, kde kazdy novinar, ktory nikdy nemal v rukach viac nez 250k ev auto na to dupe aj ked su v holandsku striktne pravidla na MPR urcite nie je smerodajne cislo. Uvidite, Elroq bude jazdit realne za cca 16 kWh
@OADNV
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SRUvidíme to oba, třeba se trefíte vy, třeba já …. až to opravdu někdo dlouhodobě změří. Zkrácený Enyaq je pořád Enyaq, kolik to může dát dolů … 100kg? Enyaq má hmotností rozptyl 1937-2258kg podle velikosti baterie a počtu motorů (což je mimochodem rozptyl 321kg mezi modely!). Jen pro porovnání, žádná verze Tesla Y nejde přes 2000kg a celkový hmotností rozptyl mezi všemi modely Y = 84kg!). Nevím co by umožnilo propad spotřeby z nějakých dejme tomu 22kW na 16kW u prakticky totožného auta, jen zřejmě o něco málo lehčího, ale s naprosto stejnou BEV výbavou. A to nemluvím o vlivu konkrétně použité baterie pro konkrétně vybraný model. Model s baterií 52kW bude mít zase jinou spotřebu, než model s 85kW baterií … a td. Prostě uvidíme …. Příští rok …. Ach jo :-) Tohle auto už mělo přece 2 roky jezdit, pokud vůbec chtějí mluvit o nějaké konkurenceschopnosti do budoucna.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
V prvom rade, elroq je skrateny MODERNIZOVANY enyaq a ten rozdiel je znacny, nastuduj 😉
@lukasbrauer4887
2 ай бұрын
To auto je stejně široké jako Enyaq (188 cm), čili do města, na průjezdy úzkými uličkami, vyhýbání se je nepoužitelné. To, že je kratší než Enyaq, jako řidič nikde neocením. Pořád je to obrovská široká krabice naprosto nevhodná pro jízdu ve městě. Nevidím proto jediný důvod - snad kromě údajně trochu nižší ceny - si raději kupovat tohle auto. Proč ho neudělali minimálně o 15 cm užší, aby se s ním dalo pohodlně jezdit všude?
@peterhudec4595
3 ай бұрын
Veľká udalosť? ... podvozok rovnaký ako Enyaq, motor rovnaký ako Enyaq, baterka rovnaká ako Enyaq, prístrojovka rovnaká ako Enyaq 🤮 .... TAK KDE VIDÍŠ TÚ VEĽKÚ UDALOSŤ ???!
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
Vies kde? Enyaq je v EU za 2023 totiz 4. najpredavanejsie EV. Kedze toto bude iste lacnesie, tak... domyslis snad sam, ci? 🤔
@peterhudec4595
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR kratší, menej praktický Enyaq s horším aerodynamickým odporom, za logicky nižšiu cenu ... to má byť tá VEĽKÁ UDALOSŤ?!
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@peterhudec4595 Jedine coho ma Elroq menej je objem kufra. To zasadny problem nebude, ako casto mas plny kufor tak, ze potrebujes viac nez 500 litrov? Ostatne ma nie ze rovnake, ale lepsie, kedze je novsi. Rozhodne to a nizsia cena, ved uvidime... Samozrejme predaje v SR a CR nik velke ocakavat nemoze, tu EV nefunguju. Rozhodne zapadna EU.
@peterhudec4595
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR "Ostatné má nie že rovnaké, ale lepšie" ?? ... čo má lepšie? zabudol si na horší aerodynamický odpor skrátenej karosérie! Výsledok je taký že zmenšili kufor a zhoršili parametre karosérie, zvyšok je rovnaký ako Enyaq. Predávať sa bude iba ak by to dali za výrazne nižšiu cenu -50% ceny Enyaqu
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@peterhudec4595 tak znova, ked uz nestaci vo videu pocuvat. Ma lepsie LED matrix svetla so 72 modulmi, ma lepsi infotaiment, nove simply clever...
@marekkislan3513
2 ай бұрын
jednym slovom traparna
@vondrass
2 ай бұрын
Kolik máte prosím najeto km s elektromobily? Kolik let s nimi jezdíte, že toto auto takto hodnotíte?.
@ironbolt2678
3 ай бұрын
Tak tieto predstavenia sú hlavne o pozornosti, lebo keď si ho vycapili na stránku už pred dlhším časom, tak musia nejako udržať aspoň trochu očakávania. Tak ako z prvotného obrázku, dozvedieť sa z nich niečo nám vlastne výrobca aj tak zakázal 😅 Som zvedavý na váš test budúci rok
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
Skus pozriet video do konca. Dozvediet sa da ozaj dost...
@ironbolt2678
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SRVeď samozrejme som ho videl, ale ako hovorím nemohli ste sa s ním vyhrať všetko vyskúšať poukazovať a spraviť trimix, zároveň nevieme ešte cenu. Tú ale možno nebudeme vedieť ani v októbri.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@ironbolt2678 samozrejme ze nie, to pride az v teste. ale aj z tejto prezentacie sme sa dozvedeli zaujimave veci my sami a prijemne prekvapili.
@ironbolt2678
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR Cenu vám ani odhadom nepovedali?
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@ironbolt2678 kdeze, sami ju ani odhadom nevedia. auto zacnu produkovat az v Q4 a predaj podobne nejako pred Vianocami.
@StandaBlabol
3 ай бұрын
No, jsem zvedav. Momentalne je muj top Tesla 3 highland. Enyaq jsem mel pujceny na zkousku hned jak vysel, verzi 80kWh a 150kW. A byl jsem prekvapeny jak SPATNE to auto je. Jezdim cely zivot skodovkama, momentalne Kodiaq. Ten Enyaq bylo zdechle zoufalstvi s jizdnima vlastnostma prelozeneho Tranzita, kde jsem se bal najet do zatacky. Potom dlouhodobe zkusenosti, kdy Enyaq prooizovany ziveji dokaze odpravit predni gumy za 10kkm, ten primitivni McPherson nezvlada tu hmotnost a odiraji se rohy pneumatik. One je duvod, proc Tesla ma vpredu lichobeznikovou napravu, i kdyz je vyrobne o dost drazsi. Na hype kolem Elroqu jsem veru zvedavy, zatim to vypada na Enyaq s useklym zadkem a ten zadna slava neni Za ty penize uz vubec ne.
@hrtlik
2 ай бұрын
Souhlas, včera jsem si byl vyzkoušet Highlanda. Naprosto topové auto jak jízdními vlastnostmi, tak vzhledem a technologiemi. A to říkám, jako majitel Taycanu. Kdybych kupoval auto dnes, hodně bych přemýšlel zda jít do 3 Performance nebo právě Taycana. Cenově Tesla nemá konkurenci.
@mark46ification
3 ай бұрын
Marosko...a kedy si sa dal na stolarcinu?
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
maros nikdy, len podporuje dobry projekt. snad sa mu bude darit...
@mark46ification
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR jasneeee😄
@gustavfocar7859
3 ай бұрын
Pekné auto,len určite nebude lacné
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
lacne iste nie, ale mohlo by byt cenov dostupnejsie nez konkurenti. tiez sme na ceny zvedavi...
@stancok76
3 ай бұрын
ale urcite bude lacnejsie ako enyaq kedze spada o triedu nizsie
@LamcaLiborVitovi-qq5yy
3 ай бұрын
Myslím že má stát asi35t.e
@Ch4Love
2 ай бұрын
Kluci, mám vás rád. Ale přijde mi, že tak jako Rasťo, začínáte namísto testů točit reklamy... Hodně štěstí.
@bigdantn
3 ай бұрын
zadná lavica je pravdepodobne fixná, t.j. nedá sa posúvať?
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
v ziadnom ev co vieme nie je zadna lavica posuvna...
@martinnnbeno
3 ай бұрын
V enyaqu je fixna taktiež. To je nevýhoda :(
@bigdantn
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR je to škoda, v prípade menšieho SUV by bola flexibilita zadného sedenia pre rodiny veľkou výhodou. 15 rokov používam Yetiho s VarioFlex, viem o čom hovorím. V Elroqu bude kufor o niečo dlhší, vedeli by ste približne povedať, akú ma dĺžku?
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
ako piseme, nevieme o ziadnom EV ktore ma posuvnu lavicu. suvisi to asi s ukotvenim kolaji pre sedaky a bateriou v podlahe. snad sa to perspektivne podari vyriesit...
@Aeal0
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SRv Hyundai Inster sa dá posúvať
@amandafernandez-zy2dt
2 ай бұрын
A aký to ma dojazd?
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
Dokaze 500 km v realnej kombo premavke, na dialnici tak 360 km
@Hobbittak
2 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR Tak tomu nevěřím. Jezdil jsem ve dvou Enyaqách a každý na dálnici "žral" i trávu okolo. Ujel jsem maximálně 200-250 km. Když tohle bere při takhle malé rychlosti do 50 km/h skoro 16 kWh/100 tak po dálnici to bude brát kolik? 30-40 kWh/100? To ujede stejně jako ten Enyaq, tedy 200-250. Chápu, že nemůžete kritizovat protože by vás pak znovu nepozvali, ale spotřeba tohoto auta je příšerná a je to jeho největší chyba. V kombinaci s pomalým nabíjením je to auto 10 let zpátky. Sorry 14,3 kWh/100 jak se rozplíváte, že vám klesla! To je naopak hrůza. V takhle malé rychlosti takovéhle autoa by mělo mít spotřebu 11-13 a ne 14-16 kWh. Za tu spotřebu by měl někdo ve škodovce dostat vyhazov, jaký manager to pustil do výroby.
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
@@Hobbittak Zbytocne sa rozculujes clovece, vobec si tu spotrebu nepochopil. 50 km/h je PRIEMERNA RYCHLOST Marosovej kratkej jazdy, teda jazda v meste a na dialnici. Vtedy to zerie 16 kWh...
@NiktoPH
3 ай бұрын
Vyzera to fajn
@mojetesla
2 ай бұрын
Jakože Tesle výprask jo ?? HA HA HA
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
nic take netvrdime predsa, ale enyaq je dlhodobo v top5 najpredavanejsich ev v eu
@mirosz
3 ай бұрын
Nizozemci chodí větrat ta silná auta na autobahn do D, tam se vyblbnou a jedou zklidnění zase domů 😝
@ddano007
3 ай бұрын
Vdaka za fajn recenziu/ dojmy. Vyzera to byt prakticke a aj vykonne auto, som zvedavy na cenu.
@LamcaLiborVitovi-qq5yy
3 ай бұрын
35 t. evro
@ddano007
3 ай бұрын
@@LamcaLiborVitovi-qq5yy No, 35k by to malo ( neoficialne ) zacinat, t.j. pri rozumnej vybave a baterke povedzme 45k+... Za tu cenu neviem, neviem ...
@romanbitarovsky6262
3 ай бұрын
Auto ktoré nikoho nezaujíma...
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
tak to ty budes musiet byt vsetci, ked to vies s takou istotou. pozri kolko to ma pozreti, viac vysvetlovat netreba...
@romanbitarovsky6262
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR Stačí pozrieť koľko Eniakov vidíš na uliciach. (mimo BA) Takto dopadne aj toto čudo.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
@@romanbitarovsky6262 na slovensku mozno, ale pre nas trh to nerobia, ako ziadna znacka.
@XY-.
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SRPozretie nic neznamena,tiez si pozriem,co za sprostost zas vymysleli.😂
@jankyy82
3 ай бұрын
Kks.. 150 rokov to má stále volant, motor a 4 kolesá 🙂.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
ze? malo to mat pulzne motory a ovladanie smeru myslienkami 🤣
@laislavtur1367
2 ай бұрын
500km 😂😂😂 dobrej vtip 😂
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
myslis? kzitem.info/news/bejne/yYdnnXyGhqJmiKw
@jaroslavpribula5393
2 ай бұрын
Idealne pre progresivných liberalov čo uplne žeru ten Green deal.
@mudryp1
2 ай бұрын
necitis sa uz trapne ze opakujes nieco co opakuje niekto kto tomu aspon rozumie? Ked uz nic ine tak si daj do google co znamena liberalny..okrem toho ze akceptuje rozne nazory, prave liberalizmus presadzuje co najmensi vplyv statu na chood statu...nerob sam sebe hanbu niekde kde su urcite aj ludia co tym slovam ktore papagajujes rozumeju, dobre? :-)
@luboszimovcak6389
3 ай бұрын
😂😂, tolko povinnych omacok od moto novinara..., ach, takto sa zapierat😢 Okašlal by som taku robotu, same klamstva.
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
povinne je u nas, a pre nas vsetkych spolocne lubosko, je smrt! vsetko ostatne si nahovaras, alebo presviedcas seba a marne sa snazis aj par jedincov ktori ta vnimaju okolo seba, ze to je tak zle. realita je taka, ze maros hovori uprimne a pravu, nema ziadne povinnosti. kde si kua bol, ked na prvu novodobu generaciu ev aut od vw group ako id3 a id4 dost nadaval a kritizoval? spal si vtedy pod kamenom?! pekne sa k tym videotestom z pred 3-4 rokov vrat a dobre si ich napozeraj, nez tu napises nieco znova. Inak tvoje lzi zacneme fakt mazat sakra!
@luboszimovcak6389
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR jasné... A preto má Maroš za najlepšie auto Lexus, tuším 8 valec, atmosféru, či 6 valec Genesis, tiež atmosféru..., že áno..🤣🙈 Veď si už nerobte prdel z ľudí. Až keď si kúpi Maroš elektrické auto a bude na ňom jazdiť každý deň..., tak potom..., potom nič, lebo sa to najbližších 10 rokov nestane 🥴. P.S. ja som už normálne unavený a otrávený z toho večného presviedčania, aké sú elektrické auta super, ekologické, ekonomické, ako 2,5 ton famózne sedí na ceste... Kuwwa, veď už trochu súdnosti a hrdosti.
@TOPSPEEDsk-SR
2 ай бұрын
@@luboszimovcak6389 su take ako vravime, kritizujeme ich aj chvalime. Podla toho co si zasluzia. Da sa to lahko dohladat. No nie su pre kazdeho lubosko, rovnako ako V8 nie je zdaleka pre kazdeho. Tak si tu nepletme dojmy a pojmy.
@luboszimovcak6389
2 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR no, to je fakt...👍 Mate svätu pravdu. Pri dnesnej hustote premavky si nikto normalny V8 nekupi.., iba ak pracovne načinie.
@luboskohler3690
3 ай бұрын
Elektromobilita je cesta do pekla zbytečnost raději otestujte benzin hybrid nebo diesel
@TOPSPEEDsk-SR
3 ай бұрын
testujeme farebne, pestro. teda vsetky pohony. nie je dovod niektore vynechavat. pomenuvame ich pre aj proti. nic nenadnasame, ani nezvelicujeme. teda aspon sa o to neustale snazime.
@luboskohler3690
3 ай бұрын
@@TOPSPEEDsk-SR ok vždycky se těším co budete mít za nové video jak vidím ty eletrovraky které už nikdo nechce ani v Německu.Budu se těšit na další video s benzínem
@vondrass
2 ай бұрын
Hybrid. Hybrid, přeloženo do češtiny, slátanina, je jen těžká a strastiplná cesta k elektrickému pohonu. Je to 2x tak složité a 4x náročnější na údržbu a udržení provozuschopného stavu.
@luboskohler3690
2 ай бұрын
@@vondrass 🤣🤣🤣
@Hobbittak
2 ай бұрын
@@luboskohler3690 Odpověď ve stejném duchu: "už se těším až uvidím recenzi na další eletromobil, protože ty spalovací vraky už nikdo nechce, ani v Německu": Snad pochopíš jaký hloupý příspěvek píšeš.... Jen opakuješ lži co si přečteš na autoforu apodobných žumpách internetu.
@Crossmelmen
3 ай бұрын
Ať ho udělají v mild hybridu a můžeme se bavit, takhle to je zase jen další nepoužitelné auto.
@zipoSVK
3 ай бұрын
Prečo ja som dal včera KNM-Bojnice so spotrebou 14kW/100km bolo to 170km a vyšlo ma to cca 2,30 eura.Co je lepšie ako toto?😂
@gustavfocar7859
3 ай бұрын
@@zipoSVKa z akým autom Tesla?
@zipoSVK
3 ай бұрын
@@gustavfocar7859 BMW i4M50
@ptygr
3 ай бұрын
Já bych do něj šel hned. Bohužel z finančních důvodů jsem nucen kupovat nového Karoqa, ale věřím, že během pár let provozu se ten rozdíl vrátí.
@zipoSVK
3 ай бұрын
@@ptygr to áno. Mne to vychádza ročne 2500-3500 eur rozdiel oproti predchádzajúcemu autu pokiaľ by som ale rátal auto s podobným výkonom tak by to bolo aj 5000 eur ak nie viac.Tak jazdou s elektrom každý rok ušetrím.
Пікірлер: 195