We got artyMarty before Bloodborne on pc 🥲 (artyMarty zni docela dobre 😅)
@petrkan8792
Ай бұрын
Ten problém v těch lidech je to, že se bojí s tím tankem něco udělat. Když museli aktivně hrát, tak jim to nešlo, netrefovali rány, nestačili se otáčet po nepřátelých a dostalo je to zpátky do garaže. Od té doby si jednoduše vzali TD s větší alfou, postaví se do prvního křoví a vyčkávají, potom záleží na mapě, jestli ta první pozice je k něčemu a jestli tým začně vyhrát/prohrávat: 1. Vyhrávat, ten hráč neudělá nic, protože ta pozice je k ničemu. Jeho tým je u nepřátelských TDček na druhé straně. viz 9:00 2. Prohrávat, jeho tým se stáhne za ním a má možnost si něco nastřílet. Ale nejspíš nic netrefí, jeho tým se o něco pokusí, a chcípnou u toho, potom pingují a nadávají na toho TD hráče. Tenhle hráč si je potom schopen ještě dát exit DMG (1 ránu se štěstím :D) No a tohle je fenomém TD hráčů ve wot, což jsou většinou starší lidi, kteří neumějí hrát aktivně a tak hrajou neuvěřitelně pasivně. Aspoň je z nich dobrá farma :)
@martyvole
Ай бұрын
jojo, popsal jsi to dobře. Škoda, že těm lidem povětšinou chybí sebereflexe si přesně tohle uvědomit :|
@radeksvarc8613
Ай бұрын
Petře, jsem taky starší člověk a TD enjoyer, nicméně sebereflexi dle Martyho mám a snažím se hrát aktivně. Třeba se Střevo jedna se dá hrát aktivně, v tom siege modu se kroutit je jak točit věží, mám tam turbo, přišustim k nějakému vhodnému kopečku, pak v siege modu pomalu jedu a pýkuju. Má to dobrý DPM a skvěle trefuje. Navíc jak střívko tak i úděs mají 40-50 km/h couvání, takže se po 2 vteřinách pocení při změně režimu podvozku dá zmizet rychle i bez čelem vzad. Blbý jsou jen velký ráže kanónů, ty si mě dávaj. My dědci taky občas umíme prohnat vám mladým sebevědomcům faldíky ;-) ty farmo :-D. Peace.
@petrkan8792
Ай бұрын
@@martyvole Nedovedu si to ani představit, pořád číst chat nebo komentáře a nacházet tam pořád tyhle brečící hráče, kterým nic nevysvětlíš, i přes to, že jsi udělal tolik tutoriálů jak na nastavení tak na tanky, ono i ty lepší bitvy se dají brát jako tutoriály, abys veděl kam jezdit, koho střílet prvního atd atd atd.... Dost mi to připomíná sisyfovskou práci. Ale je fajn si z toho udělat aspoň farmu na views, protože víš, že se na to ta dotyčná skupina podívá a budou nasraní z toho, že ti to tak jde :D
@kostkacukru1776
Ай бұрын
@@radeksvarc8613To je ale ono. Jsi jeden z tisice, možná z milionu co ma v te hře sebereflexi a tuší co dělá. Bohužel to nejde říct o 90% td hráčů. A věk je upřímně dost irelevantní. Od té doby, co mám wn8 zapnuté se ani nedokážu divit, že většina hráčů nedá ani 1000 wn8. Jsou okolo 800-900 většinou. Sám osobně nehraji papirove TD, jsem opak, hraju radši frontline TD jako je Badger nebo E3, ale nevadí mi hrát v týmu s grille, když ví co dělá, bohužel jak OP již zminil, většinou je ten dmg čistá 0.
@michalkortus6348
Ай бұрын
@@radeksvarc8613já jezdím i s TD útok 😅
@tomfo6705
Ай бұрын
52:00 to je příklad té pasivity co mě štve u WOT, AMBT místo toho, aby tam najelo a dostalo jednu ránu pro tým se radši schová za papírové one-shot TD. Přitom kdyby jelo tak sice dostane ránu, ale může pak vysypat celej zásobník a mít fajn bitvu.
@martyvole
Ай бұрын
jojo a ještě k tomu střílel HEčka :D
@ludinko2861
Ай бұрын
Čakal som, že bude takéto video 😂 Aspoň sa zabavím pri práci. Ja si rád zahrám papierové TD. Ale hlavne nekempím 50 metrov od základni, ale snažím sa aj niečo v tej hre vymyslieť. Aktuálne som papierové TD vymenil za kunze panzera a celkom sa mi s ním darí.
@Gwydion_Steel
Ай бұрын
Jenže těm kryplum co by byli nejraději, kdyby Wot bylo jen heavy a med, nevysvětlíš... Já se už o to pokoušel v minulém videu, bez úspěchu.
@ludinko2861
Ай бұрын
@@Gwydion_SteelNeber si to k srdcu. Ja mám tiež podobný názor ako Marty. Mne tiež vadí, že musím pomaly každú hru rozbíjať kempu. Len rozdiel je v tom, že on TD nehrá, lebo ho nebavia. A absolútne ma neštve, že zmizne pár kríkov z máp. :-) A neviem čo si písal v minulom videu. Hlavne kľud. Nezmeníme to. A buďme radi za to, že sa to dá hrať a že tu v tej hre máme rozmanitosť. Máme na výber toho dosť. :-)
@baudy99
Ай бұрын
@@Gwydion_Steel to doslova nikdo nechce... xD
@trejbal14
Ай бұрын
No jo, to se ti to hraje, když tam ještě jsou všechny ty křoví 🤷♂😂😂
@N3v1m
Ай бұрын
Ježíši ty "4 křoví" ti nic neudělá máš dalších Milion křoví kde se můžeš schovat
@N3v1m
Ай бұрын
Doslova to že odstraní "4 křoví" má změnit hru s TDckama ? Ne protože máš dalších Milion pozic a křoví kde se můžeš chovat, střílet beze spotu l.
@matuskanda5007
Ай бұрын
@@N3v1mmyslím, že to bol sarkazmus 😃
@N3v1m
Ай бұрын
@@matuskanda5007 asi pravda no
@vitkolar193
Ай бұрын
Ano@@N3v1m
@fexy_rl3328
Ай бұрын
tahle komunitni vec ohledne par krovi a papirovych td je tak smesna ze jsem i rad ze martas z toho ma kontet a muze to poradne pomilkovat
@martyvole
Ай бұрын
Musím říct, že je to fajn zpestření :D celá tahle "kauza" :D
@aldapytlik_1982
Ай бұрын
přesně a aspoň je na co koukat
@rubbrubb9021
24 күн бұрын
Super odpověď na brečíky 😊😊 Ale já bych jen doplnil, že se ta vlna laviny snesla jen na TD hráče, přitom dost často stejně blbě kempí i medka typu Leopard, Wickers atd. To jsou taky dost často Red line campers. Na to bych nezapomínal 🤔 😇
@kvetoslavman1642
Ай бұрын
je to problém obecně, vždy je jednoduší brečet než hledat způsoby jak být lepší (nedej bože, být platný).
@Shot14
Ай бұрын
Týpek tady zašlapal postupně každýho tdčkáře celkem ve stylu 🤣🤣🤣
@pavelmartinovsky6520
Ай бұрын
Marty hlavně se nenech tou toxicitou odradit. Děláš to dobře a tvůj herní styl je styl co mě baví hrát. I s TD.
@MC-wz3zm
28 күн бұрын
Díky za super video... nikdy mě nenapadlo koupit si papírový TD, ale po shlídnutí tohohle videa jdu koupit všechno co bude v shopu a už nikdy nevylezu ze křoví na base 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘 Skvělý video, WoT mi teď bude patřit! 😀... jo a jdu expit Fávo
@tomaskoupar9034
Ай бұрын
Pěkné hry - děláš to dobře, jen tak dál. Rád se na tebe koukám.
@lohbergerpavel3855
25 күн бұрын
Super záznam. Marty hraje TD , to se jen tak nevidí. . Téměř první věta ve hře "Snad mě to křoví schová" ,ale křoví se odebírají a nejsou žádoucí přece. Já vím, jenom někde a na velmi nepříjemných místech. Hrát to jako medko nevypadá špatně. Prosím i bezvěžová a ve městě. Naučím se Martyho styl a možná to i půjde. To že u Scorpiona to líta kam chce, to nebylo rukama. To dělo rádo střílí kam chce a je jedno že papírově by to mělo být laserové dělo a nulové kamo tomu také moc nepomáhá. Jen si s ním jezdil ke svojí základně s hláškou "Tady je pěkná pozice za křovíčkem a kamenem". Nebyl by čas toto místo také zrušit,když je to toxické ,kombinace keře a kamene ? Teď si vem,že to místo časem nebude,protože dovoluje se tam schovat. Ale hrál jsi to jako správný TDčkář. Pěkně v zadu v křovíčku. Marty, jestli je pravda,že budeš jako člen posádky , kdyby jsi mohl mít vlastní hlášky ,tak v případě neprobití pancíře by mohla být hláška "Ale no táááák". To by bylo super.
@radeksykora1949
Ай бұрын
Osobně hraju Hellcat a Superhellcat a ti jdou hrát naprosto bez problému, kombinace spot+nastřílená dmg zajistila, že jsem si je oba dva (jako totální lama hráč) marknul 🤷♂TD, LT, MT, HT, arta hráči, přestaňte furt na něco brečet a na všechno pořád a neustále permanentně píčovat! Jste jako malí a ubrečení parchanti! PS: po doukákání celého videa musím ještě ocenit ten boží a naprosto výstižný epilog v duchu "To co píšete je sračka!" 😀👍
@karelvrba8814
Ай бұрын
Ahoj. Já taky, tedy Super Hellcat. Celá ta věc ohledně uplakánků je aktuálně zbytečný projekt, protože jde o to, co s tím udělá nová aktualizace map. Teď jdou papírové td hrát dobře a baví mě to od začátku co uvedli wotko..
@martyvole
Ай бұрын
@@karelvrba8814nova aktualizace map s tím neudělá téměř nic, to ti říkám rovnou.
@karelvrba8814
Ай бұрын
Ahoj Marty. Doufám, že budeš mít pravdu. Díval jsem se na tebe a nové mapy a trochu mě to vyplašilo:)
@radeksykora1949
Ай бұрын
@@karelvrba8814 Nějaké to křoví je na každé mapě, klidně by mohli udělat rebalanc všech křoví ve hře v tom duchu, že ty křovíčka sníží, zároveň ale sníží i profil některých obřích LT tanků. Křovíčka by sloužila primárně pro skauting a TD hráči by museli hrát více chytře. Teď jsem si dal Himmel a Ruinberg s Hellcatem a vyhráli jsme v epických bitvách 15:13 a 15:14, jde hrát i s papírovým TD bez HP, prostě člověk musí více přemýšlet o každé ráně, o každém vyjetí zpoza budovy, o každém tradu HP. Ano, tu DMG si musí člověk zasloužit a vybojovat, ale jde to a ne že ne 🙂
@karelvrba8814
Ай бұрын
@@radeksykora1949 Souhlasím. To mě pravě na tom nejvíc baví :)
@Luknys
Ай бұрын
Tak jsme to dokázali, donutili jsme martyho hrát tier VIII a ještě k tomu TD, tak můžu si odšktnout :D Mimochodem, abych to uvedl na pravou míru, za sebe, taky jsem psal o papírových TD, jde o to, že je spousty hráčů co sedí ve křoví, ale leckdy se to hodí, leckdy tě takovej jouda dokáže zachránit, teď když tam to křoví nebude, nebude tam ani ten jouda a dostaneš na "salám", už to začíná být, Marty, docela kontroverzní, neházel bych všechny do jednoho pytle, já jsem taky typ hráče co s TD nedřepí na jednom místě, taky jsem někdy až moc akční, jen jde o to, že se i ten CAMPER hodí, takže, prosím tě Marty, nepodněcuj tu ty hádky tím, že budeš ty joudy označovat za brečíky a podobné "imbecilní" slova, né každý je takový. Bylo by to fér vůči všem a opět píšu, reakce hodně lidí bylo na to, že čím více křovíků se bude dávat pryč (neříkám, že hodně z nich je fain, že jsou pryč, třeba ten Lakeville, ze kterých si hrozně rád děláš srandu), tím horší hraní těch joudů bude a co si budem, věřím, že i takový jouda ti někdy zachránil prdel, když dřepěl v takovým keříku. Upřímně už bych to nerozmazával a nepodněcoval ostatní pouštět se do těch slabších v tom, že si zanádavají na zmizelý keřík.
@martyvole
Ай бұрын
ale na každýho joudu, co ti zachrání prdel připadá stejnej jouda, co tě farmí když se snažíš hrát, a ty mu nemůžeš nic udělat zpátky :D jinak pokud by sis přečetl pořádně komentáře, tak to nebylo "zanadávají na zmizelý keřík", bylo tam několik útoků na moji osobu apod. Ono se to zase přežene, neboj :)
@Luknys
Ай бұрын
@@martyvole komentáře ostatních jsem prolítl, to, že někdo šel do "tebe" jsem nevěděl a přijde mi to zcestné, proto argumentuju za sebe a za vyjádření tebe v tvém videu ;) Nic víc ;), Jako ano ten jouda tě bude farmit zadáčo, ale to je stejné jako tě """"farmí"""" zadáčo light. Jak ale píšeš, nechme to být ,každý máme nějaký názor, já tvůj respektuji a chápu. Dík za vyjádření.
@KaplanJarda
Ай бұрын
jde s nima hrát, problém je, že lidi se zašívají s jakýmkoliv tankem, nejsou to jen TDčka
@mltoaletak7755
Ай бұрын
Doufám, že stejný video nebudeš dělat i pro artynáře 🤣. Jinak jde vidět, že za ty roky zkušeností je dokážeš aplikovat snad na každým tanku ve hře... (kromě artyn doufám 😅) Jen tak dál a přeju hodně štěstí 😉.
@jindrichslavik8331
Ай бұрын
Uměle vyvolaná rádoby aféra. Brečíky mají hráči všech kategorií.
@peterchochula3150
Ай бұрын
Dik za videjko, urcite bude dobre dat viac takych. Mozno aj celkove pre HT, LT, MT 😊 proste ukazka stylu hry s danou triedou tankov.
@Genesis-ky2vb
Ай бұрын
Křoví sem křoví tam, všude kam se podívám :D
@lohbergerpavel3855
25 күн бұрын
Ortel.
@janmalek8280
24 күн бұрын
Mám 55k bitev. Osobní hodnocení průměrné 4850 . Těch devět let hraju solo, většinou bez PU a prachy do nich moc nesypu a nejraději medka . Toto video ukazuje jasně jednu věc, kterou letití hráči ví dávno. WG manipuluje hru pomocí MM i skladbou teamů. To nemluvím o RNG , kdy se jasné trefy záhadně vyhýbají cíly nebo tzv. To bude bolet. Za video jsi hrál jednou proti devítkám , jinak stále osmičky. Pro FTP hráče je to nemožné. Hraju z deseti bitev sedm ako low tier a tři na svém tieru. Ale už jsem si zvykl že zmrdi od firmy WG jsou podvodníci a manipulují s hrou. Naučil jsem se s tím žít. WG rozhodne na začátku bitvy kdo vyhraje a hotovo, to jsou ti, kteří jim něco komerčně přinesou nebo platí. Všechno ostatní jsou keci. Někteří naši známí hráči KZitemři už toho měli dost a přestali to hrát, určitě je znáš. Jinak osobně proti tobě nic nemám a rád tě občas sleduji i když leckdy s trpkým pousmáním.
@matouswagner5425
Ай бұрын
super video, příští by mohla být větší výzva s TD bez věže abys to nemohl hrát tolik jako medka :D ale klobouk dolů
@matejstvrtna6024
Ай бұрын
Myslím že první bitvou to mohlo jako důkaz skončit 😂😂 přes 5k a full HP 😂
@The.Great.And.Powerful.Trixie
Ай бұрын
Hraju hlavně medka a heavy, ale vždy potřebuji za čas nějakou změnu, tak si dám nějaký session s TDčkama. Obecně nemám zrovna moc trpělivosti, takže pokud není vyloženě dementní mapa, kde to ani jinak hrát nejde (tedy snipit), tak se kolikrát snažím ty TDčka hrát aktivněji. Baví mě hlavně T8 premiáčky - KanonenJP 105, AMX CDA, Střevo, protože s těmi se dá krásně drandit po mapě, měnit pozice... hlavně kanonenjagdpanzer je někdy sranda, protože s tím člověk může klidně v pohodě udělat i nějaký early scouting run, někoho rushout/flanknout jako s medkem...
@lubomirjiricka9493
28 күн бұрын
Díky, počkám si na druhý díl.
@luckyslevin5259
9 күн бұрын
Německý Scorpion je jeden z mých velmi oblíbených TD a pokud bych si měl zvolit pouze jediný tank na hraní tak Scorpika.
@vojtahajek
24 күн бұрын
Já jsem teda noob, hraju jen pro prdel po práci, takže můj názor je bezcennej, ALE… papírový TD mám rád, zrovna Forest Spirit je za mě super, když už jsem na hru (kvůli sobě) nasranej, tak si právě tenhle tank beru :)
@fouzekbomba936
Ай бұрын
Do dielu papierové TDčka bez veže si "poprosím" ISU-152 (je to prakticky papier, len zo šťastým ISU dingneš)...sám som s ISU zahral "pár" hier, takže by bolo fajn vidieť tvoj struggle😃😉.
@viktorbajo4382
29 күн бұрын
Pěkná ukázka pozic kam posílat blindy, tím by se mohlo tato malá tragikomická kauza uzavřít a těšíme se zase na prvotřídní gameplay normálních tanků na který je aj zábava koukat :DD (pls berte nadsázku a zbytečně mi nevypisujte slohy jaky sem chuj:)
@Atilla887
29 күн бұрын
To že TD kempujou to je ještě cajk, ale teď je nový fenomén hrát medko a kempit ještě víc než s TD.
@JacobBart
Ай бұрын
Ještě bych doplnil, že při hře s papirakem je třeba sledovat wiew range kruhy na minimape a snažit se minimalizovat možnost se nechat spotnout.
@Kajde69
Ай бұрын
hlavně tyhle stroje se jako top tier hrajou vždy jako medko :-D
@kajaefb
Ай бұрын
Ahoj, já jen k těm slotům na vybavení. Bonus je myslím možný jen na základní vybavení. Takže s vylepšeným, trofejkem i experimentálním na tomto slotu je šesté polní vylepšení jen na okrasu.
@Chrys4
Ай бұрын
rip jaroslav_44, smahla ho arta.
@chronosscz247
Ай бұрын
já bych řekl že pokud člověk tupě nekempí někde na redlajně tak se i s papírákama dá stále ještě dneska hrát , já šipku a škorpa hraju jako střeďáka bez pancíře a jsem spokojen , tak že za mě je to o tom jestli ty lidi hrajou a nebo čekají až nějakej trouba přijede k nim :) dík za videa
@nalle8305
Ай бұрын
Si vem příště tu VII wafli :D Ale i když s tou jsou dobré výsledky :D Tak to ne asi no.
@petrjanour1419
Ай бұрын
Ahoj Márty, měl bys všechny TD omarkovat na 3 znaky, to bude jednoznačný důkaz, že to jde hrát a že jsi kompetentní. 😜
@tomasstanek319
Ай бұрын
Škoda že takhle s ,,papírovým td,, ti uplakánci nikdy hrát nebudou. Pak by jim nevadilo, že wg odstranilo 3 keře na Lakevillu!
@tompson3444
Ай бұрын
az moc velka pravda 👍🏻
@Luknys
Ай бұрын
pozor chlape, já jsem taky psal o tom s papírovým TD a těma co to neumí hrát jinak než ve křoví, ale když už je potřebuješ tak tam aspoň dřepěli, takhle tam nebudou, jinak ti z klidem duše mohu za sebe říci, že já nejsem typ hráče co když vytáhne TD dřepí v křoví, takže bych vážil slova a neházel všechny do jednoho pytle, děkuji
@jindrichslavik8331
Ай бұрын
Mlčeti zlato! To si zapamatuj.
@steppik
Ай бұрын
Podle mě to není fér z tvé strany. Máš naskillovanou posádku, vozíš goldy, máš polní vylepšení, používáš vybavení a máš i 3D styly které dodávají minimálně 30% skillu a fearfactor pro enemy. Né každý na to má, měl by sea nad sebou zamyslet Kappa
@mateskure7402
Ай бұрын
Co to meleš. 🤣🤣🤣 Já s TD nikdy nekempím, nesmíš být srabík co stojí na Red line, aby si dal 2 rány a by se sebou spokojený. Mám 54% winn rate. Teď expim prase. Jsem na jagdpantera a mám s ním v průměru 2400 damage. 😉
@pavelmartinovsky6520
Ай бұрын
😂 určitě si děláš srandu jinak tě fakt lituju.
@tomasstanek319
Ай бұрын
Zapomněl jsi na CC RNG a najaty herce v týmech.
@Ondrej_Slama
Ай бұрын
Nekousej si pořád nehty Martine, nevypadá to dobře :D
@marekkarelmarkvart5061
Ай бұрын
Pojďme Martyho donutit hrát arty!🙂 Začínám toxickou diskusi, aby se chytil.😂🤣 Marty! Hrát jako opice s MT nebo HT je prostě jenom stupidní klikání na myš! Skuteční mistři hrají s něčím na co je potřeba skil a ne jenom tupé popojíždění po mapě. Musíš si vybrat správný roh a v něm umět zůstat schovaný celou dobu. Lidé jako jsi ty tuhle hru akorát ničí, svým neustálím brečením u WG, ničením pozic, křovíček a bezduchým hraním. Chápu, že se tím hraním živíš, ale pokud by jsi hrál arty, tak by ti to šlo lépe, ale určitě jsi na to levej. 🤣😂(To co jsem napsal je ironie.)
@N3v1m
Ай бұрын
30:43 udes je skvělej tank, kdyz se trochu naucis s tim ze musis porad prepinat mod , tak muzes hrat i na close
@Assassin2240
Ай бұрын
Ahoj Marty pěkná ukázka hry z td škoda že jsi k těm dvěma tankům nepřidal ještě jednoho kandidáta ShPTK -TVP 100 to je také papír.
@mtyaws
Ай бұрын
Mám pocit, že je strašně moc hráčů, co se jim u hry nechce přemýšlet a sledovat mapu. To, jak u toho Marty mluví a rozebírá situace většina hráčů ani ve svojí hlavě nedělá.) A pak pláčou, že se něco nedá hrát. V tomhle videu a nebo téměř každý druhý hře když si zapnete je vidět, že si někdo vezme TD, sedne do prvního křoví, stojí a kouká. Vůbec je nezajímá jak se vyvíjí hra. Buď jejich tým prohrává tak si dají jednu, dvě rány a vypláčou se na papírový TD a na hrozně špatnej tým :D A nebo vyhrávají a nedají si taky nic, protože jim nikdo k tomu prvnímu křovíčku ani nenajede. Nejhorší je, že to nedělají jen TDčka, ale často i hráči co zrovna hrají MEDka, proto ta hra často vypadá jak vypadá :))
@martinzak9921
Ай бұрын
super, zaver je v poradku, ale to jsi nemusel kvuli tomu obetovat svuj cas, to víme ze to jsou ubrecene lamy, ja jsem v te hre taky neschopny a cim to clovek mene hraje tim je to horsi :)
@josefhanak1680
Ай бұрын
Za mě je to prostě v rukách a uvažování .Jsou hráči co zahrají s každým hovnem a je jim jedno jestli je to TD nebo medko prostě ví jak ta hra funguje . A pak je zbytek který tak nějak proplouvá hrou a ani po 100k bitvách ti neřekne jaké mají tanky dělá jak dlouho nabíjí atd prostě jen proplouvají .
@josefmuzatko4042
Ай бұрын
no a co, chápu, je to jen hra, někdo chce být profík, většina se chce jen bavit. nuda. prostě je to hra pro boty, tak to je. ztráta času. tak to beru.
@M1keWazowski
Ай бұрын
@@josefmuzatko4042 1:34:01
@martyvole
Ай бұрын
@@josefmuzatko4042 se věnuješ něčemu, co je pro tebe "ztráta času"? :D
@tomasstanek319
Ай бұрын
@@josefmuzatko4042 Tak proč komentuješ video z hry pro boty, jak ty říkáš? Proč se na to vůbec koukáš? Jen ještě větší bot se bude koukat na hru pro boty. K věci: Někdo, kdo se chce jen bavit a je to pro něj fakt jen hra, se určitě nebude vztekat a týden brečet kvůli pár křovím. Celá ta tvoje teorie je postavená na hlavu.
@josefmuzatko4042
Ай бұрын
@@tomasstanek319 já žádný křoví neřeším, ani tu hru. jen se nudím v práci no.
@josefhavelka6651
26 күн бұрын
Neumíš hrát TD ani jednou jsi nekempil Redline a to je základ !!!! :D
@hovno3957
29 күн бұрын
Další video rád se podívám,lidí jsou sracky a závistiví,pěkně si jím to natřel Marty 💪
@akegarasu9944
Ай бұрын
😍
@hingl_ander607
Ай бұрын
Tak vlastně škorp krom toho že je uplnej papír je vlastně medko , skvěly medko s velkym camem
@PaPa-mo1xi
Ай бұрын
Marty když budu brečet jak se nedá hrát na těchto mapách s evanem, kdy můžu naspotovat všechny enemáky a přitom z toho nemám žádný asist a musím drtit to moje mikro dpm, protože ten tédéčkář je schovanej aby ho nikdo neviděl, tak si s ním dáš taky pár her, aby jsi my to vyvrátil? :)
@Gaucfotbal
Ай бұрын
Osobně si myslím, že je jedno co hraješ. Sedět ve křoví se dá s jakýmkoliv tankem. Zrovna SU a Scorpion se dají hrát jako papírová medka, ale s takovým UDES je lepší sedět a střílet na dálku než pushovat.
@Moxie_000
Ай бұрын
Přesně tihle lidé, co si stěžují, že něco nejde hrát nebo nadávají na stav hry jsou přesně ti lidé, kteří pak řeknou, že oni přijdou jen po práci si zahrát a nechtějí to řešit. Jsem toho názoru, možná kontroverzního, že tihle hráči pak nemají co kecat do vývoje hry. Pokud chceš jen hrát hru a vypnout u toho, tak je to úplně v pořádku, ale pak se za mě automaticky vzdáváš práva komentovat vývoj hry. Jak může být validní názor někoho kdo si chce jen hodinu zahrát a nepřemýšlet u toho. Když nemáš zájem věnovat čas na naučení se mechanik, hledání pozice a zlepšovat se, tak snad nemůžeš komentovat, jakým směrem se ta hra ubírá. To jsou přesně ti lidi, u kterých 20K her neznamená absolutně žádný posun ve kvalitě jejich hry.
@martyvole
Ай бұрын
Jojo, lidi co ti říkaj, jak to neřešej a hrajou for fun a zároveň ti u jinýho videa vypisujou, jak je to nefér a riggnutý, že ty máš lepší staty a štěstí v bitvách a oni ne, ty mě baví nejvíc :D
@miroslavs2198
Ай бұрын
Pozrel by som si aj shptk 100 v tvojom podaní by bolo zaujímavé ale inak palec hore
@feelnbeatz8330
Ай бұрын
To najíždění ihned na nástřel dělám taky jelikož jsem na tom s trpělivostí stejně😂
@miroslavvranek9560
Ай бұрын
Márty máš pravdu ,jsem špatnej hráč, na obou mám dva znaky . Pět let zpátky SU130 , 2200 dmg na bitvu malé spotřebáky, dnes 1876 dmg velké spotřebáky, 4326 bitev. škorpion pět let zpátky 2100 dmg malé spotřebáky , dnes1763 dmg velké spotřebáky 1641 bitev. Oba NA 90% základní munice. Kdybych dnes chtěl nastřílet to co před 5 -7 lety musel bych oba nabonovat a vybavit jak to jen jde na max a myslím si že bych to nenastřílel a ani bych nic nevydělal , jídlo, vel. spotř. bez premka. Na hodně map, kde se dalo dřív střílet nastavěly skály nebo baráky aby tam nešlo střílet viz. Horský průsmyk
@milanfiala6890
28 күн бұрын
Tímto jsi jen popsal že za tech 5 let se ze špatného hráče stal ještě horší a naházej vinu na tank či spotřebaky
@mara_20.
Ай бұрын
Popravdě dříve jsem podobná TD hrál a občas si ještě zahraju ale jelikož mě to nebavilo tak jsem přešel na medka a tebe obdivuju že lidem ukazuješ že se to TD dá hrát i tak že borec použije víckrát klávesnici 👍
@ludvikg
Ай бұрын
ten konec 😂
@MilanKrapek
Ай бұрын
Respekt za Jardu 144
@martyvole
29 күн бұрын
Díky moc!
@fahrakinjohn2701
Ай бұрын
Tohle hraní nebude možné v novin patchi ! Zbytečně video
@ludinko2861
Ай бұрын
A kde to nebude možné? V celej hre, či len na niektorých mapách? A prečo by to nebolo možné? Ja som len občasný hráč a zaujímalo by ma to.
@fahrakinjohn2701
Ай бұрын
@@ludinko2861 WG rozjelo kampaň odstraňování klíčových keřů, které jsou pro hraní stíhačů tanku nejefektivnější a teď gameplay poctiveho trpeliveho stíhače nebude možný, budeš sviti všude a za ker už se neschovas skoro nikde kromě základny.
@Mart1nvo
28 күн бұрын
@@fahrakinjohn2701 Co to meleš??? :D vždyt odstranujou právě křoví na základnách... když v té bitvě budeš trošku mačkat WASD místo toho aby si někde seděl 5 minut v křoví tak si normálně zahraješ a ještě to tebe a ostatní bude víc bavit.
@potato_melon7847
Ай бұрын
24:07 umřel jsem :DDDD
@josefvavricka8444
Ай бұрын
Vubec to nechci nejak shazovat, protoze Tvuj gameplay je me blizky, ale zrovna Su130-PM a Scorpin jsou TD, ktere nejsou typicke TD, ale Ty nejlepsi, navic s vezi. Takova ISU, SU-101, Ferdinand, Hori II, Udes 03, Amx Ac48, T28, Kilana atd. jsou typicke TD a ten gameplay je trosku jiny
@davidhorak2049
Ай бұрын
Já bych řekl že jsou docela typické , protože ve videu se řeší papírová td a navíc by mě zajímalo odkdy papírový=špatný😂
@MustangBadBoy
26 күн бұрын
@@davidhorak2049 Tak to si někdy zkus Rhm. Borsiga...
@776171189
25 күн бұрын
Narativ....kde sem to jen slyšel
@wartin
Ай бұрын
Jee ja bych chtel videt gameplay od martyho s churchilem GC ...
Ай бұрын
Zdarec marty...můj osobní názor je ten že camper hráči co si vemou TDčko tak asi i proto že nedokážou udržet krok se hrou, myslí si že gold munice, směrnice a lepší sady za 20k jim to usnadní ale to něco stojí do každé bitvy. Jenže pak v garáži zjistí že jsou pořád mínus když nenastříli. Tak vemou TDčko s velkou pene a doufají sedíc v křoví že to bude lepší. Já osobně nejsu dobrej hráč, těžký tanky neumím a lajty taky ne.....proto mám jen TDčka a medka. Obojí se snažím hrát aktivně do placu jen pokud su v bitvě o dva tiery slabší moc nikam nejezdim se popasovat se silnějším. Vozím jen základní munici, základní opravný sady a vydělávám si pomalu ale jistě.
@Honza34
20 күн бұрын
Z 99% když vemu SU tak mám pořád X 😅
@michalkortus6348
Ай бұрын
"brečíky" 🤣🤣🤣
@oggy1211
29 күн бұрын
pockej pockej pockej Marty??? Jak si zapl zalohy ve behem hry? To vidim poprve. A kdyz si je takhle zapnes az ve hre tak v te konkretni ti to da bonus nebo az v nasledujici. Diky za odpoved.
@Mart1nvo
28 күн бұрын
Dá ti to bonus v te konkrétní... takže to klidně můžeš zapnout pár vteřin před koncem... já to zapínám tuším písmenkem B nebo N ted si nejsem jistej
@michalparoubek9601
23 күн бұрын
Papírové td neodpustí chyby. Bohužel, joudini dostanou potrestáno hned a proto brečí že to nejde hrát.
@ondradrobek4856
Ай бұрын
Já nevím co všichni šílí když jen odstraní pár křoví na asi 8 mapách z nějakých 40 jenom to bude chtít zapojit mozek o trochu víc než do teď a jinak chtěl bych slyšet tvůj názor na škorpiona
@vendatempest
Ай бұрын
Tak takovýhle bitvy by pro mě byly snový,vetšinou dostanu týmy který se rozjedou na jednu stranu a tam společně pochcípaj,každopádně jsem zjistil, že mám špatny setupy na tankách,díky marty 🙂
@Polkisek
7 күн бұрын
Lepší už to nebude,... ###
@stanikk_more
Ай бұрын
Je lepší scorpion g nebo su?
@MqxlnFx
Ай бұрын
su
@vebe278
29 күн бұрын
Hezky, když nekdo má vedomosti , zná pozice a umí to tak určite to jde! Já mám G čko třeba moc rád, a pak Jacksona a T25/2 ! Ale dnešní meta tomu uplne nepřeje to musí uznat každý, taky nezapomen že ne každy u toho sedí den co den deset let😉
@doutnicek
Ай бұрын
Ten nápad na video, kde se budeš snažit hrát ty k ničemu TD zní jako zajímavý kontent✌️
@mirejsekk23
Ай бұрын
urcite mi neprijde ze by se nedala hrat papirova td,bohuzel proti treba ht a medkum maji o moc mene moznosti kde/jak hrat a to ze ty pozice jeste ubyvaji tomu nepridava,ale i bez krovicek si tu cestu clovek najde jak s nima zahrat,scorpa nemam,ten sem mel najem a hral se jedna basen,sucko PM proti tomu je plecka kterou mam (ze 3 krabicek,prvnich co sem dostal jako darek do wot,tehda na vanoce padlo su a e75ts) a moc nehraju,protoze se moc vlece,ale takovej ceskej shrek je taky papirove td,ale hraje se s nim dobre :) ps- ve videu zminujes strv a udes 03,takze se opravuji,strv nevim,ale ten pojebanej udes hrat je utrpeni,uz se tesim az doexpim delo a zbytek skipnu pres plany,verim ze ty bys zahral i s tim,ale ja mam tak 2 ze 3 total shit a jednu prumernou s tim,asi 800 dpg,takze to je za me asi jediny ,,nehratelny,, td :D
@mirejsekk23
Ай бұрын
a jeste ps :D :D k te misi na 260 jen,ono je to tak napsany ty mise,ze sem take pochopil ze se to musi nastrilet aniz by ses spotl,aspon vim ze je to o neco jednodussi :)
@jaroslavzeman2312
Ай бұрын
Marty,super video a ser na ty debily,co budou pořad remcat.
@Kulajda193
Ай бұрын
Papírový TD, o nich to tak moc neni, já se dvim CDA drandim dost agresivně ale tyhle změny se nelíbí lidem kteří campí s italskejma td nebo ještě líp s polskými td (krásnej příklad Kilana na rybářáku)
@samil1976
Ай бұрын
Hele Marty proč neukazuješ wn tvejch spoluhráčů? Jak ti mm sestavuje tým?
@ludinko2861
Ай бұрын
A na čo by to robil? MM funguje čisto náhodne. Raz mám proti sebe fialky a ja nemám ani jednu a raz je to zase opačne. Aj hráč s priemerným wn500 raz dá 6k dmg. A občas sa aj skúsená fialka rozpadne na začiatku bitky. Je to len o náhode.
@samil1976
28 күн бұрын
@@ludinko2861 Proč mi odpovídáš ty? Na to, na co jsem se neptal?
@RikuErdzi
Ай бұрын
To ma dostalo :D "hraješ to jak medko" "Vačšinou ľudia fakt sedia v jednom kriaku a čakaju" "TD s vežou môžeš hrať ako medko, TD bez veže mi prijde naročnejšie" Ešte aby som pridal niečo z vlastnej hlavy...... Uhmm Marty, ale ty si hral na svojom účte, a všetci vieme že si CC. Takže máš výhody. Keby si hral na účte diváka, tak by si určite nemal tak dobré RNG. Ja teda toľko high-rollov nedávam ako ty!
@mateskure7402
Ай бұрын
Co má společného CC účet s RNG? 😂😂😂😂😂😂😂
@martyvole
Ай бұрын
@@mateskure7402 ten jeho komentář byl sarkastickej
@mateskure7402
Ай бұрын
@@martyvole aha díky a omluva
@tomasstanek319
Ай бұрын
@@martyvole Doufejme. Přece jen IQ u našich východních sousedů má klesající tendenci :D
@RikuErdzi
Ай бұрын
@@mateskure7402 sem -tam sa nájde nejaký jedinec, ktorý píše Martymu že má lepšie RNG pretože je CC. Tak som to zakomponoval ako vtip
@jurajsag7159
Ай бұрын
Video OK . Ale nepodcenuj ostatných.Je to pekné že tu hru ovladas aj na slepo. Nehnevaj sa ale každý hráč WOT nemôže sedieť na zadku 20 h denne u PC . Niekto musí aj manuálne robiť 🤔
@JohnyThe1st.
Ай бұрын
S tím jak waragaming postupuje zachvíli nepude hrát nic.
@mirekblovsky4623
Ай бұрын
Šlo ti to dobře na to že je nehrajes
@adamjerabek596
Ай бұрын
27:00 co psal ten jaroslav?
@martyvole
Ай бұрын
25:54 nahoře v chatu
@adamjerabek596
Ай бұрын
aha, já to vracel asi o 40s zpátky a ono to bylo ještě dřív :D dobrej zmrd no
@toxi7024
3 күн бұрын
cau pojd 1v1 1000 kdyz vvzhrajes
@KeltuzatSVK
Ай бұрын
Isu 152 krivé delo a papier asi najhoršie td .
@niesomtu337
Ай бұрын
Nevyhovaraj sa na ADHD lebo takto sa tato diagnoza neprejavuje primarne v jej lahsej faze ....ja mam 40 rokov diagnostikovane ADHD a zvladam trpezlivo tedecka na pohodu aj ked primarne ma bavi najviac stredne tanky...ale zahram si rad vsetko...u teba ide skor o to co ta bavi a co nie...
@dub580
28 күн бұрын
Měl by tu někdo zájem o účet? Všechny odmenovy X a hodně 8 premiaku skoro na všem tři znaky.
@to_si_este_nevidel4413
Ай бұрын
bola tam aj misia nespotnut sa celu hru potom to upravili
@sebko.tankista
25 күн бұрын
neveiš to hrat
@jorddy83
Ай бұрын
LIDI co blázníte! Jasně, že se dají hrát! Márty nám už několikrát ukázal, že wotko je o skillu!!! :-D Pokud jste dobří tak zahrajete i s plečkou. Pokud to teď nejde, tak je třeba se zlepšit a pak to půjde. :-DDDD
@Frankie_staib
Ай бұрын
za 18 min 7 reklam dobrá ubohost
@mateskure7402
Ай бұрын
Stačí si koupit premium a nemusíš tady fňukat. 😀😀😀
@tomasstanek319
Ай бұрын
@@mateskure7402 Přece nebude za videa ještě něco platit. Plačky může psát zadarmo, socka :D
@mawril
Ай бұрын
ublock origin, není zač
@vasesmetanka8694
29 күн бұрын
Martine já bych řekl, že jsi zcela přešel do služeb temné strany :) ... mě je to vlastně jedno, hraju pro radost ... můj pohled ... WG zajelo do OBI a začalo kosit křovíčka. Vše směřuje k tomu, co už se dlouho děje ... všechny ty hevyno medka (tzn. hevyny které od medek odlišuje jen to že nemají kamo, ale mají pancíř ... a to je při hře full gold a zavedení turba naprostá většina) vyrazí vpřed, všichni budou mít fullové posádky, nikdo nebude vědět co se děje protože situační perky, stále budou svítit a kdo odbočí z koridoru tak ho sejme EBR a Artyma .... jooo a z těch několika málo křovíčkách se budou vystrkovat TD ... bude to docela humorné ... jo a nesmím zapomenout, že WG bude vydávat další a další TD linie, které nikdo nehraje (viz nyní Poláci, Japonci, Italové ..) .. a jen bych dodal, že "statečný" WG bude dál všechno kosit ale, že by se někdo mrknul na zcela broken tanky ... Burák, EBROVÉ ... dneska hraju šestky a když je u soupeře ta pětková artyna tak je to 100% prohra ... atd. atd ... každej ví o čem je řeč ... prostě podle mne balancování hry formou šablonovité hry hevyn hře nic dobrého nepřinese, bude to nuda a vlastně již trochu je :)
@AngelBoyAngelus
Ай бұрын
Bylo by fajn kdyby si to hrál s vybavením a posádkou jako průměrný hráč a ne vyjebaná fialka
@martyvole
Ай бұрын
@@AngelBoyAngelus však to dělám, co to meles?
@locomach
Ай бұрын
lítáš po tý mapě jak urvanej ze řetězu
@karelvrba8814
Ай бұрын
Já hraju jenom papírové td. A jde to s nimi dobře. Akorát se bojím, že to nová aktualizace znemožní. Úbytek křoví bude hodně znát..
@tomasstanek319
Ай бұрын
Pokud to není sarkazmus, tak si asi úplně vygumovanej. Podávej se na poslední 3 Martyho videa, a pak si přečti, jakou blbost napsals, ty hodně znát :D
@tob2603
Ай бұрын
Hej viděls to video?
@karelvrba8814
Ай бұрын
@@tomasstanek319 Nerozumím ti. Já nepoznal, že je to hrané na nových mapách. Kde to prosím Tě Marty říká, asi mi to uniklo. Protože pokud je to na stávajích mapách, tak jsem psal, že to s papíráky umím a vlastně nic jiného skoro ani nehraju..
@karelvrba8814
Ай бұрын
@@tob2603 Ano, viděl. A zřejmě mi uniklo, že to bylo na nových mapách...
@martyvole
Ай бұрын
karle, v novým patchi udělám ještě jedno video, kde budu hrát tanky bez věže. A uvidíme, jak to půjde, co ty na to?
@maverick479
Ай бұрын
Klasicke video pre seti do 14rokov.Jasne aj s artynou som mal hru kde som mal 4000 damage takze s kazdym tankom v hre sa da zahrat dobra hra ale to nemeni nic na fakte ze WG prakticky neustale ubera moznosti pre TD a postupne tym ubera moznosti aj lightom pretoze ak nebude v hre TD light tanky su zbytocne kedze nebude pre koho spotovat.Ale chapem Marty kazde video nieco zarobi takze 👍 len od reality vzdialene na kilometre.
@radeksimek7664
Ай бұрын
asi máme v ČR lepší realitu...
@Mart1nvo
Ай бұрын
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... ty jsi už úplně vtipnej, jak i jinde na YT pořád něco meleš :D :D Marty pozvi si ho do nějaký debaty hater vs zastánce WoT... to by byla zábava sledovat :D
@martyvole
Ай бұрын
tenhle typek mě hrozně baví :D uz několikrát jsem si říkal že ho zabanuju tady, ale aspon mi zlepšuje algoritmus komentama :D
@TheCrashtestCZ
Ай бұрын
Autor ma pravdu v tom, ze Marty je hrac ktery by zahral dobrou session i s amx 40, protoze to proste umi. Kere odendane na test serveru jsou ale odendane z duvodu ze jsou nefer; napr na Lakevillu, za kerem muze stat a zajizdet si za double bush cvicena opice, kdezto druha strana nema zadny poradny counterplay. Je to presne pozice, kde TD lighta ani nepotrebuje, vyuziva nejzakladnejsi mechaniku na “outplaynuti” kohokoliv na druhe strane. Tak to byt nema, kdyz sedi na druhe strane lepsi hrac, mel by mit aspon naznak moznosti na obehrani druheho, jinak hra nema smysl. WG odebranim techto pozic nuti TD hrace aby se vice snazili, prejizdeli vice po mape, reagovali na hru, peakovali kdyz je oponent zaneprazdneny, ne absolutne zadarmo. Zmena je pro celkove zdravi hry rozhodne dobra. Ted jeste neco udelat s BZ176 apod a treba i jednou budeme moc rici ze je hra ferova.
@martyvole
Ай бұрын
@@TheCrashtestCZ doufám, že nečekáš, že autor původního komentáře takhle složitej text pobere :D ale jinak souhlasím samozřejmě 👍
@action.station
Ай бұрын
No jo Marty, ale ty si lepší a skúsenejší hráč, ja nepoznám dobre pozície na všetkých mapách a často počas hry odbieham alebo jem.
@M1keWazowski
Ай бұрын
Čas 1:34:01
@martyvole
Ай бұрын
No jo, to se je budeš asi muset naučit nebo se najíst u telky.
@filispin1
Ай бұрын
xdddd
@josefmuzatko4042
Ай бұрын
přesně, není nad to pustit hru a dát si hambáč a pivko :) půlka týmu to podle mě dělá :)
@action.station
Ай бұрын
Ja často si prvú hru spustím a odbehnem napr. na záchod, spraviť si obed alebo sa najesť a dôjdem až je koniec 😂. Ale väčšinou keď hrám s td tak hľadám krik aby sa dalo aj hrať aj jest alebo preklikavat google 😊
@cpt_fury892
Ай бұрын
Väčšinou plačú hráči, ktorí majú 49/50% WR ... Nevedia rozmýšľať ,nepoznajú 100% svoj tank a tanky,ktoré su proti nemu ,nepoznajú mapu a mechaniku hry ... Týmto hráčom sa netreba venovať, hoci paradox je,že presne týto hráči sledujú tieto videá ... 🤷
Пікірлер: 205