Armata adevarata. Ofiterii si subofiterii isi capatau gradele dupa ani de scoala, instructie si pregatire adevarata, nu culesi de pe strada ca acum.
@user-wi5fj4cw4o
Ай бұрын
Daca judecam cinstit, stagiul militar a avut si el un rol important in dezvoltarea personala. In ziua de azi avem programare la pensat si alte proceduri... !
@ExiSTEIN
Ай бұрын
👍👍👍👍👍👍😅😅😅😅😅😅😅😅
@However24
29 күн бұрын
Pentru prosti a avut definitiv un rol educational.Incä existä oameni care mai cred cä tratarea altor oameni intr un mod necivilizat ar intäri caracterul sau altfel de prostie de acest gen
@G.B.-lh7xx
26 күн бұрын
Planton schimbul 2 "vetereanul" trebuia să se odihnească! Făce_ai șmotru la greu că erai "biban"! Cînd primeai pachet de acasă "vetereanul" era cu ochii pe tine! Aveai "șansa" să speli vesela la greu! Dacă plecai in permisie acasă cînd veneai inapoi trebuia să "decartezi" cu niște pachete de țigări! Hai liberare!
@nastagabriel9819
25 күн бұрын
Mai grav este ca unii in ziua de azi la varsta celor care au arma pe umar inca se chinuie sa afle daca sunt barbati sau femei...
@viorellungu1487
26 күн бұрын
Felicitari, asa da armata, echipata si instruita, stima si respectul !
@remyradu2317
24 күн бұрын
In 89 nu au mai ținut cont de jurământ , mai ales au executat seful statului în ziua sfântă de Craciun
@screamyqg2429
Ай бұрын
Ce tineri si frumoși eram si ce moșnegi am ajuns.😒😛🤫 Undeva pe acolo sunt si eu...
@venividivici208
Ай бұрын
Voi ati tras in oameni la revolutie.
@cornelo9118
Ай бұрын
Mă bucur pentru dumneata! A îmbătrânii, mai ales frumos, este un privilegiu! Din păcate sunt oameni care nu au/avut acest „privilegiu”, din terțe motive. Să mulțumim pentru ce avem și încă mai putem face. Dincolo, nu luăm nimic, iar ce rămâne se poate face „praf” prin voia altora.
@sabing9029
Ай бұрын
Unde este aceasta școala?
@ghostvlad8141
Ай бұрын
ce fain ! ce grad ati avut ?
@inorphey8984
Ай бұрын
@@sabing9029este actuala Academie de Poliție "Alexandru Ioan Cuza"
@vasilebaicu2738
12 күн бұрын
Îmi amintesc cu oarecare nostalgie.Ceva asemănător am trăit la Sibiu în 1986 la 0815
@vasilebuciu8242
19 күн бұрын
Am trait astfel de momente frumose în anul 87 si 88 la Craiova
@vasilebuciu8242
19 күн бұрын
Acuma va salut de la ROMA
@darban_3838
Ай бұрын
Ce amintiri mi-ați stârnit! La această vizită , subcomandant al școlii era tatăl meu, gen. Dărăban. Țin minte că mă aflam în mulțimea de oameni uitându-mă mândru la tatăl meu. Aveam 12 ani.
@ExiSTEIN
Ай бұрын
👍👍👍👍👍👍🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
@ctvn2023
Ай бұрын
aha, neam de securisti
@darban_3838
Ай бұрын
@@ctvn2023 Mai prost nu puteai să fi. Ce legătură are Armata ( Școala de Ofițeri Activi ,,Nicolae Bălcescu” Sibiu) cu Securitatea? Am spus că sunt fiul lui Mănescu, Maurer, Postelnicu sau Mizil ? Atâta te duce capu. În loc să comentezi și să te faci de râs mai bine tăceai.
@darban_3838
Ай бұрын
@@ctvn2023 Mai bine nu comentai dacă nu știi. Comentezi să te afli în treabă și tu. Armta nu are legătură cu securitatea.
@ovideoarkans7982
22 күн бұрын
@@darban_3838 TU ITI DAI SEAMA CE SCRII ACOLO ? ACELASI DRAC , TOTI IN ACEEASI OALA ASERVITI PUTERII. ITI DAU UN EXEMPLU SIMPLU , LA LOVITURA DE STAT DIN 89 AU TRAS CRIMINALII DIN ARMATA SI SECURITATE , SINGELE APA NU SE FACE . CE NASTE DIN SECURIST TOT SECURIST .
@ionutiovu4283
Ай бұрын
Respect Armata României ❤🥰🇷🇴🤗😉😘🙏🥰
@ctvn2023
Ай бұрын
acolo nu e armata, sunt trupele de securitate
@aligatoru3335
24 күн бұрын
Tudor postelnicu in imagini alaturi de ilie ceausescu
@man2212man
Ай бұрын
Trupele de securitate . Armata adevărată . Uitați-vă la tunsoarea lor . Oameni care știu să meargă în picioare și pe care te poți baza și în ziua de azi . Mă regăsesc printre ei . Totodată am un sentiment de milă față de cei care dau mesaje urâte dar nu ai ce să le explici doar atât că părinții lor au făcut armata tunși la zero sau au postat comentariul după o ,,liniuță" .
@cristiandorumedelean6934
Ай бұрын
Ai facut armata la Securitate?
@man2212man
Ай бұрын
Da .
@man2212man
Ай бұрын
UM 0406 și UM 0608
@cristiandorumedelean6934
Ай бұрын
@@man2212man UM 829,toata armata.15 sept.87-20 ian.89.Paza ambasada,vai mama noastra de berilosi(cine a facut armata acolo,stie ce spun).Bucuresti-Baneasa.
@cornelo9118
Ай бұрын
@@cristiandorumedelean6934 Dacă ai „prins” o ambasadă bună, înseamnă că ai dus-o relativ bine.
@LaykaScania
Ай бұрын
A fost odata pas de defilare 😢. Acum parca merg la plimbare.
@3wL7
Ай бұрын
Ar trebui sa revenim la pasul de defilare vechi, asta pe care l-au schimbat cu plimbarea pe Corso.. pardon, "pasul NATO".
@mariussantamarian9766
Ай бұрын
@@3wL7 Da,si sa revenim si la toate rahaturile la care eram supusi in prioada stagiului militar obligatoriu,cand "futaiul" /"frecusul" era mai importante decat o pregatire militara serioasa. Da stii ce .hai mai bine sa revenim la stadiul armatei din prima jumatate de secol 20.cand militarul era luat la pumni si picioare decatre ofiteri si subofiteri. In sfarsit vem o armata profesionista cum Romania nu a mai avut niciodata si voi duceti dorul pasului de defilare.Cat despre Nato,faptul ca facem parte din alianta,ne da o protectie suplimentara impotriva rusilor. Protectie pe care voi probabil ati fi facut-o cu pasul de defilare si "laserul" lui Ceausescu.
@3wL7
Ай бұрын
@@mariussantamarian9766 Eu ma refeream numai la pasul de defilare.
@3wL7
Ай бұрын
@@mariussantamarian9766 NATO nu ne ofera protectie impotriva rusilor, ci ne impinge in razboi. Asta cu "protectia", "furnizor de securitate", bla-bla-bla e numai propaganda. NATO foloseste tarile pentru intesele americane care sunt, de fapt, interesele unei "elite" sataniste care are in proiect reducerea populatiei pamantului (vezi pe papagalul de Bill Gates, ca a spus-o cu subiect si predicat la o conferinta si sunt o multime de videouri pe KZitem cu inregistrarea aia).
@marcelbarb2590
Ай бұрын
@@mariussantamarian9766Felicitări foarte bine a-ți spus. O zi buna sa aveți.
@ovidiurusu8614
Ай бұрын
Tot in 1987 dar la 1 noiembrie am depus și eu jurământul militar la Brigada de vanatori de munte Sarmisegetuza din Brașov
@emiwss9492
Ай бұрын
Super postare. mi ai trezit amintiri nu toate frumoase dar bune. UM 0829 Baneasa 👍
@newman955
Ай бұрын
In primul rand am facut o apreciere personala a armatei pe care am facut-o in 1975.Nu am facut aprecieri despre o persoana asa cu procedezi dumneata.Este punctul meu de vedere despre armata care a fost si cea care este in prezent,Daca ai citit cu atentie am fost pozitiv pentru cei care au luptat in Irak si Afganistan.Nu acelasi lucru pot spune despre cei care au fost in trupele Kfor in fosta Iuguslavie si care au mers pe pile si s-au ocupat de bisnita.Cat despre furat ai exprimat felul in care ai fost educat si nu mi se potriveste.Deci inceteaza sa faci aprecieri despre persoane pe care nu le cunosti.Apropo: am studii tehnice superioare facute intr-unIinstitut Politehnic de renume la zi si in modul serios nu cum se face in prezent.
@MrPiciu2008
Ай бұрын
frumos, dar din nefericire, acest juramant nu a fost respectat.
@cornelo9118
Ай бұрын
Nu știu dacă este vorba de fericire sau nu, dar cel puțin partea esențială a fost respectată. „Jur credință nestrămutată poporului român și Patriei mele...”. Poporul a luat o decizie, iar cei aliniați acolo, la rândul lor, proveneau din rândul poporului. De apărat Patria, din fericire nu a fost cazul, de respectat legislația, s-a respectat. Cine nu a făcut-o, a plătit, poate alții au scăpat, dar nu acesta este subiectul. Poporul a decis într-o direcție, s-a mers către acea direcție. În alte vremuri se jura față de rege și țară, exact în această ordine și ... oștirea (la ordinul regelui) a depus armele și mulți au fost luați prizonieri și mulți au cam murit prin prizonierat.
@balogfane7307
Ай бұрын
Corect !
@user-gd9gl8cb7u
Ай бұрын
Era foarte plăcut și frumos acuma un fel de armată păcălici Cu cuiul în Cap
@ioanilia3509
Ай бұрын
Aștia au tras în voi la marea înghesuială din 89.....
@gicatrandafir
Ай бұрын
a tras in ma-ta :)))
@danielgrigoruta3489
Ай бұрын
Octombrie 1985 qraniceri Oradea.😢
@mihailapetrudorel3289
29 күн бұрын
In anul 1988 am depus si eu juramintul pe acelas platou la Baneasa ,unitatea noastra a fost la Rosu.
@user-by4bk9qn1x
26 күн бұрын
nu este in baneasa
@dp7645
Ай бұрын
Sunt absolvent al acestei scoli militare,sunt mandru de acest lucru,azi,la peste 60 ani,imi amintesc totusi,uneori partial cu placere de trei ani,de la 20 la aproape 23,absolvirea.Acelasi general Ilie Ceausescu comandant al scolii,in schimb ministrul de interne era George Homostean,un ardelean cumsecade,caruia i-am prezentat onorul in 1983,fiind militar in cadrul batalionului de securitate Orastie.Alte vremuri,dar totusi,nu toti absolventii acestei scoli militare de ofiteri activi,au devenit tortionari,criminali,sau au facut politie politica.Si au existat,da,in R.S.R.si conotatii pozitive,in special in domeniul invatamantului,la toate nivelele.Nu fac apologia sistemului socialist ceausist,nu,deloc,dar sa nu generalizam si sa punem anatema peste tot trecutul.
@mariantoma-il3th
Ай бұрын
Ba da ca ei pensie specială ester mândru
@catlexmail
Ай бұрын
Corect... Nu toți ați fost torționari ci doar atâția câți erau necesari să mențineți teroarea. Siktir cu mândria ta cu tot securistule.
@georgevladimirovich7190
Ай бұрын
@@mariantoma-il3th Pe tine pensia umui veteran te deranjeaza? Crezi ca tu pe linga comentariile de prost gust ai merita aceasi pensie?
@dorumonitoru
Ай бұрын
Ilie Ceaușescu nu a fost niciodată comandant al școlii de la Băneasa. Nicolae Andruța Ceaușescu a fost, în film el este alături de Tudor Postelnicu.
@dp7645
Ай бұрын
Da,multumesc de corectare,perfect adevarat,N.A.Ceausescu,nu Ilie,era langa ministru.Confuzia de prenume imi apartine.O fi varsta vinovata,asta e.
@gavrilatimis2923
22 күн бұрын
18 luni in Timișoara pe calea Girocului în anl 1988-1989
@teodor_cristian
20 күн бұрын
Cum era cu HGR, Polonezii, Bulgari, GRU și KGB ? Sau ai fost prostit ca mulți alții?
@newman955
Ай бұрын
Am facut armata in acele vremuri.Pot afirma in cunostinta de cauza ca a fost timp pierdut, in mizerie,frig si foame.Am tras 7 cartuse in toata peripoada.restul caprarie in izmene rupte si dus cu apa rece o data pe saptamana.Am avut carabine si PPs-uri din WW2.La alrma nu putea pornii masinile.Vai de ea armata.Cu ofiteri slab pregatiti si inganfati.Nu am avut niciodata o armata adevarata.Nici inainte si nici acum.Este doar o categorie de profitori pentru salarii si pensii speciale.Exceptie cei care au fost in teatrele de operatiuni din Irak si Afganistan (cei care au plecat fara pile)
@Licifer12317
Ай бұрын
Sa știi ca în eventualitatea unei mobilolizari 'te vor caza la hotel de trei sau chiar patru stele 'cu mic dejun la pat ordonanță 'o femeie și o țuică. Amice 'ești pregătit sa înfrunți orice situație de război 'vai de mama ăstora care se cred smecheri barosani 'bombardieri pentru ca la o strigare ei mor numai pentru simplul fapt ca nu au feonul la ei și nu și mai pot da cu lac pe unghii .
@cornelo9118
Ай бұрын
Să înțeleg că acum ca să mergi pe front (unde se mai și moare) îți trebuie pile? În care „vremuri ai făcut armata”? Dacă dumneata ai „făcut armata” de ce te plângi? Cum o faci așa o ai, cum o crești, instruiești, la fel, ca și pe un copil. După descriere ai făcut-o prin 50-60+. Faptul că dumneata nu ai atins un anumit „standard de viață” este doar vina dumitale. Când a fost „vremea de furat” ai participat cu dragă inimă, ca fiecare, după posibilități, dar apoi?...? Dacă mi s-ar permite ți-aș face o invitație într-o locație a unui comandament aliat, în cadrul unei aplicații. Îți garantez că îți prinzi degetele/urechile pe te miri unde. Chiar dacă vezi multe nu ști cum să le descrii, darămite să ști ce fac. Răcanii de pe vremuri, azi trebuie să știe mult mai multe. Doar carne de tun!? Se găsește! Unde? La tot pasul.
@GeoValyy
Ай бұрын
@@cornelo9118 Nu o mai da cotita ca are dreptate. Lasă romantismele că nu își au rostul. Soldații în loc sa facă instrucție și sa tragă cu arma, tund iarba și dau cu matura. Aplicații...2-3 pe an. Chiar te lauzi cu bazele aliate? Fii serios omule...îți admir bunele intenție dar să nu ne îmbătam cu apă rece.
@sovra6734
Ай бұрын
Bine ai răspuns😂@@GeoValyy
@iancuadrian7603
Ай бұрын
Unde ai făcut armata omule? Și eu am terminat-o în '84 dar nici vorba de asa ceva.
@mateim.2645
16 күн бұрын
Armata da max 6 luni indiferent de condițiile de atunci in rest o umilință totală,am făcut în acea perioadă la un club militar sportiv,ar trebui introdusă armata max 6 luni obligatorie atât pt bărbați și femei,
@raducubejinaru8267
22 күн бұрын
Ciné a făcut armata la 01626 Timișoara strada Pop de basesti la CFR 86
@puiui6541
Ай бұрын
O perioadă din viața petrecută în mizerie și batjocură! Unii ofițeri chiar își făceau treaba, gradații, in schimb,unii aproape analfabeți, parcă se întreceau în sadism...O parte bună a existat totuși: disciplinare ,responsabilizare,maturizare...
@cornelo9118
Ай бұрын
Ai dreptate, nu te pot și nici nu vreau să te contrazic. Am pățit, probabil ceva asemănător ție. Dar, vorba poetului „mi-am jurat în barbă” că dacă așa ceva va depinde vreo dată de mine, nu se va mai întâmpla. Viața, viitorul a făcut ca să pot face acest lucru la scara mea, treaptă cu treaptă. Restul ar suna ca o auto-adulație de care chiar nu sunt curios. Ca o mică concluzie. Aceia care au făcut ce au făcut, care au fost „selecționați”, proveneau din rândul „poporului” sau „populimii”. Nu contau studiile experiența, doar să fie obedient și „neam prost”. Prin societatea actuală vedem vreo modificare substanțială? Care vrea să scoată capul, i se dă la mir. Discuția poate depăși norma de timp.
@spanuf
Ай бұрын
soldatii erau bine bine instruiti
@nicolaend2072
Ай бұрын
A fost odată armata României.
@sorinbalan4139
22 күн бұрын
Jurământul depus de trupele de securitate....
@solaris3627
Ай бұрын
Armata, cea care a tras in decembrie '89 in proprii cetățeni! Respectuos meritați o flegmă... Mai '88, noimbrie '89.
@Licifer12317
Ай бұрын
S a procedat conform legilor în vigoare de atunci . Ia-ți flegma și băgați o în cur . Pe de alta parte au tras în populație unitățile de securitate care în prostia lor mai credeau ca au de a face cu niște huligani care au spart câteva geamuri si în scurt timp erau trași la răspundere 'însă nu a fost asa pentru ca trădătorii și au făcut treaba și după aceea au preluat purerea .
@dorumonitoru
Ай бұрын
@@Licifer12317- Taci dreak mă bolovane. Dacă se proceda conform legilor în vigoare, nu erau condamnate cadre militare în frunte cu generalii Stănculescu, Hortopan, Chițac, Topliceanu. Iar Gușe, dacă mai trăia, era și el condamnat pentru represiunea de la Timișoara. Culcă-te și nu mai bate câmpii.
@cornelo9118
Ай бұрын
Nu sunt avocatul nimănui, mai ales Pro bono. Dacă sunt atâtea „mistere” legate de 89, dată la care mulți din comentatori nici nu mergeau la lucru cu taică-su, ce rost are să polemizăm. Nu știu cine ești, câți ani ai, ce ai văzut, ce ai trăit, așa dar pot spune doar atât : dacă nu vi cu ceva nou, taci. De lozinci lumea s-a cam săturat. De unde durerea mea ești de le ști așa bine. Ai stat sub pat și te-ai uitat la TV? Te pomeni că ai și certificat de revoluționar! Dacă mergem strict pe legile care funcționau atunci ... ajungem altundeva și chiar nu este cazul.
@venividivici208
Ай бұрын
Exact.Din ei stiu bine care au tras, o flegma si din partea mea..
@venividivici208
Ай бұрын
@@cornelo9118 Lasati, cel care executa un ordin criminal este la fel de vinovat.
@florinrotea5736
Ай бұрын
Am avut pentru ce și pentru cine să jurăm.Vremuri taică.. vremuri...
@mariussantamarian9766
Ай бұрын
Pt cine cine si pt ce ai jurat ? Pt libertatea pe care n-o aveai, pt faptul ca trebuia "sa te descurci" ca sa-ti asiguri traiul de zi cu zi,samd ? Lamureste-ne si pe noi,poate ne-a scapat ceva.
@cornelo9118
Ай бұрын
@@mariussantamarian9766 Nu vreau să fiu răutăcios sau mai știu eu cum. Dar din text îți poți da seama, cred că nu este prea greu. Libertatea de acum, doar întreb, cu ce te ajută? Că poți pleca din țară și să cauți un trai mai bun? Căci și lupii urlă la lună și tot așa își duc traiul. Atunci te „descurcai”, dar într-un mediu prietenos. Toți știau dar nu știau. Acum ... toți vor doar „să se descurce”, dar într-un mod diferit. Nu dezvolt, nu sunt nostalgic, doar o spun cu părere de rău că nu prea s-a învățat nimic bun, din greșelile trecutului, iar în prezent se fac greșeli mult mai mari, Este părerea mea.
@florinrotea5736
Ай бұрын
Aveam flotă navală,fabrici, uzine,aveam agricultură și zootehnie..Unde-s toate astea frate?😂Pe cine vrei să aperi tu acum??🤔
@cornelo9118
Ай бұрын
@@florinrotea5736 În ultimă instanță, familia, mormintele strămoșilor care la rândul lor au pierit pentru acest pământ (și am așa ceva). Pentru cei ca tine, sincer nu mi-aș pune piele-an băț căci nu am de ce. Vă gândiți doar (în mod egoist) la binele propriu, oricare ar fi el. Cine a furat primul? Nu românul cumva!? Putem spune că și-a furat căciula?? Căutăm vinovați printre străini, când ei, vinovații, sunt printre noi. Cei care au profitat de naivitatea multora, de dorința de înavuțire bruscă, pe ne muncă și bani picați din cer. Noi am dus țara de râpă prin deciziile luate și încă nu ne-am învățat minte. Alegem pe bază de sentimente și simpatii, nu pe judecată înțeleaptă și logică simplă. Am ales contra nu pentru. Acum așteptăm să ne plângă cineva de milă? Un prost sau idiot util va fi întotdeauna folosit. Mai rău este că acela nu știe. Iar când află, tot același lucru îl face, cu speranța că „dacă știe nu se mai repetă”.
@Dany-wp5zu
Ай бұрын
No si amu nu ai? :)) Trebuie sa bagi vot PSD ȘOȘO sau Aur :)))))))) Eu nu mai bag, deoarece am băgat alteceva în cetățenia română și am renunțat la ea :))
@ctvn2023
Ай бұрын
postelnicu fusese ministru de interne si in 1987 era seful securitatii. ce treaba are cu depunerea juramantului militar? sau e vorba de trupele de securitate de la baneasa?
@cornelo9118
Ай бұрын
„Șeful securității” adică al DSS era Iulian Vlad. Ministrul de interne (Postelnicu) a participat la ceremonialul organizat și desfășurat la o instituție de învățământ a ministerului, actuala Academie de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”
@user-by4bk9qn1x
26 күн бұрын
@@cornelo9118 corect
@vasilebaicu2738
12 күн бұрын
Este vorba de depunerea jurământului militar de către ofițerii de securitate de la Băneasa
@ghostvlad8141
Ай бұрын
foarte tare !
@mariusponoram1643
29 күн бұрын
Da și eu am depus jurământul in martie 1987
@Adicelmarin
Ай бұрын
Postelnicu???
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Desigur.
@Adicelmarin
Ай бұрын
@@naepopoescu7322 îl durea la botoși de garda de onoare, stătea cu spatele la ei..🤔
@BlueLineofthesky
Ай бұрын
Ehe...tinerete....:)
@florianivan2511
Ай бұрын
In 89 era la fel ca in 75 trageri putine camioanele doar le stergeam de praf.
@cornelo9118
Ай бұрын
La MAI era cel puțin o tragere pe săptămână. Așa ca fapt divers.
@mariusponoram1643
29 күн бұрын
Cazarma Oituz lîngă Popa Șapcă
@h.d.h1665
Ай бұрын
Și toate acestea , au fost pentru a impune disciplina și perseverența ! A te pregăti pentru viață , cum s-ar spune. Că în rest , a fost liniște și pace , în acele vremuri ! România nu a căutat război cu nimeni , cum se întâmplă azi !
@cornelo9118
Ай бұрын
„Si vis pacem, para bellum”
@h.d.h1665
Ай бұрын
@@cornelo9118 Știi... postările astea , sunt scoase de la "naftalină"... și aduse la cunoștința publicului , așa ca un fel de propagandă pentru viitorul ce stă să vină ! Pentru a nu lua prin surprindere generația actuală , care nu are habar ce înseamnă o armată și un război ... așa câte puțin li se dă câte un "mic dejun" , pentru a se obișnui cu mâncarea de la amiază sau cina... Se face , se face multă pregătire , încet dar sigur !
@andrewtheaviationguy8289
Ай бұрын
Erau trupe de miliție sau de securitate?
@gabrielandrone800
Ай бұрын
Se numeau trupe de securitate - miliție. Aveau dreptul de a purta ambele uniforme numai la ordin.
@cornelo9118
Ай бұрын
Erau mai multe „arme”. Miliție, securitate operativă, pompieri, grăniceri și „vestitele” trupe de securitate. Acestea din urmă erau cele mai puține, ca pondere numerică, dar băgate în față, inclusiv la aceste ceremonialuri. Ce spune un/o alt/ă comentator /e este vorba despre cooperarea din teritoriu când se suplimentau patrulele de miliție cu M.T. de la trupe. De regulă în Municipii și orașe mari. Pe „acele vremuri” misiunea de bază era paza obiectivelor de importanță deosebită și a traseelor de comunicații pentru coloanele oficiale. De aici puteți trage singuri (cu puțin/minim bun simț) care erau acelea. Nu exista instruire pentru reprimarea revoltelor. De altfel, cine este un observator obiectiv poate observa acest detaliu. Nici cei de la MApN nu aveau asemenea instruire. Concluziile pot fi multiple, post factum și chiar fără final.
@uzzi7902
Ай бұрын
Granicerii , militia, securitatea cred ca se mai chemau ,,unitati de foc continuu" pentru ca în paza , patrula ti se permitea sa umbli cu munitie reala atat in arma cat si în încarcatoarele de rezerva....👍👍👍
@naepopoescu7322
Ай бұрын
@@cornelo9118 granicerii, au fost trecuti la Interne in no.89, dupa ce fusesera la MFA MApN din 64
@cristiandorumedelean6934
Ай бұрын
@@cornelo9118 Te contrazic.La UM 829,asa zisa Unitate speciala Nr.2,in toamna lui1987,soldatii scutieri repetau interventii in caz de revolta la rand la magazine,in statia de autobuz etc.Sunt exact scutierii din Piata Universitatii de pe 21 decembrie.UM 829 15 sept 1987-20 ian 1989.
@3wL7
Ай бұрын
Erau mult mai martiali pe vremea aia, mai militari. Acuma sunt mai mult civili decat militari.
@marcelbarb2590
Ай бұрын
@3wL7. Ai făcut armata pe vremea comuniștilor?
@voxmaps666
2 ай бұрын
Ăștia 80/💯 au ajuns la căpșuni in Spania
@cornelo9118
Ай бұрын
Este doar o presupunere hazlie. Majoritatea au creat actualul sistem, iar acum sunt la vârsta rezervei. Cu obligații militare până la finalul vieții (speranța de viață este redusă).
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
Și ân alte țări dar nu neapărat , uni dintre ei sunt ân țară ,iar alții decedați .
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
@@cornelo9118La NOI ! și este ântr-o continuă scădere, ân pofida faptului că autoritățile române declară că este ân creștere . < Nivelul de trai > La noi ca la nimeni .
@cornelo9118
Ай бұрын
Eu pot să întreb, ca o mică curiozitate, de pe unde culegi roadele bunăstării? Bineînțeles că nu, este indiscret, nepoliticos, confidențial și al naibii de jenant.
@voxmaps666
Ай бұрын
@@cornelo9118 bunăstarea individuală nu se poate cântări ce e mulțumitor pentru uni pentru alți e dezastru.... bunăstarea socială depinde de guvernați care și-au urmărit propriile interese rezultatul e la vedere milioane de români împrăștiați prin Europa
@razvanpaliuc8507
22 күн бұрын
Ce unitate este a asta?
@cornelo9118
22 күн бұрын
Pe acea vreme Școala militară de ofițeri activi ai MI, actualmente Academia de Poliție „Al.I. Cuza” București
@vasilenegulici6146
2 ай бұрын
Respect celor in Uniforma MILITARĂ ❤😊.... in afară de tov.....Postelnicu😂( a Dovedit la ,,revoluție, ce si cum...😢😢😢)
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
Tovarășul Postelnicu plângea când a fost arestat ân timpul evenimentelor din decembrie 1989 și când ia fost dată sentința de condamnare la ânchisoare . Tov. Postelnicu nu făcuse stagiul militar ân situația ân care Ministerul de Interne era militarizat. Nici tov.Nicolae Ceaușescu nu făcuse stagiul militar , urmase Academia Militară Frunze din U.R.S.S. ,el fiind Comandantul suprem al armatei din R.S.România .Nici tov.Iosif Visarionovici Djukașvilici ( " tătucul " ) cunoscut ân istorie sub numele de Stalin nu fâcuse stagiul militar ân Rusia țaristă .Nu vă mirați cine se aseamănă se adună " EROI PRINTRE EROI " așa se autointitulau .
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
Către KZitem ! Nu-mi mai ștergeți comentariile pentru că nu convin anumitor persoane și grupuri .Ele sunt realiste și respectă regulile comunității fiecare cetățean având discernământul de analiză .Nu puteți construi o societate normală pe falsuri ,ascunderea adevărului istoric sau negarea lui .Tovarășul Postelnicu plângea când a fost arestat ân timpul evenimentelor din decembrie 1989 și când ia fost pronunțată sentința de condamnare la ânchisoare. Nu făcuse stagiul militar ân situația ân care Ministerul de Interne era militarizat. Nici tov.Nicolae Ceaușescu nu făcuse stagiul militar , avea studii făcute la Academia Militară Frunze din U.R.S.S. el fiind Comandantul Suprem al armatei din R.S.România. Nici Iosif Visarionovici Djukașvili cunoscut ân istoria umanității sub numele de Stalin ( " tătucul ") nu făcuse stagiul militar ân Rusia țaristă .Ân anii tinereții la Groznîi ân Georgia de unde era originar fusese un fel de bandit cerând taxă de protecție de la comercianți .
@vasilenegulici6146
Ай бұрын
Lasă-ne cu Komunistii...NIMIC ,,bun, NU VINE DIN EST....ce a fost..a FOST....SA NU AUD DE EI....AU CREZUT CA ..sunt ... Dumnezeu....TOTAL GREȘIT....SA NU PUTREZEASCĂ IN VECI...NENOROCIȚI.... ,,Stalin,,...Cel mai MARE CRIMINAL DIN ISTORIE....
@Maridon
Ай бұрын
Tot ce a-ți scris este adevărat !!! FELICITĂRI !!!❤@@PaulMaria-cv9cy
@emdiesel63
Ай бұрын
@@PaulMaria-cv9cy scriem corect Tovarășul Postelnicu plângea când a fost arestat în timpul evenimentelor din decembrie 1989 și când i-a fost pronunțată sentința de condamnare la închisoare. Nu făcuse stagiul militar în situația în care Ministerul de Interne era militarizat. Nici tov.Nicolae Ceaușescu nu făcuse stagiul militar , avea studii făcute la Academia Militară Frunze din U.R.S.S. el fiind Comandantul Suprem al armatei din R.S.România. Nici Iosif Visarionovici Djukașvili cunoscut ân istoria umanității sub numele de Stalin ( " tătucul ") nu făcuse stagiul militar în Rusia țaristă .În anii tinereții la Groznîi, în Georgia, de unde era originar, fusese un fel de bandit cerând taxă de protecție de la comercianți. Î la începutul cuvântului și â în interiorul cuvântului! Vorbesc în calitate de profesor cu gradul didatic definitiv.
@alexmoisa5871
Ай бұрын
Ministrul este Dincă te leagă?
@TheAdmin1985
Ай бұрын
Nu ,e Tudor Postelnicu alias te leaga și Ilie Ceaușescu.
@cornelo9118
Ай бұрын
@@TheAdmin1985 Ion Dincă fost demnitar al regimului comunist/ceaușist, avea porecla „Ion Te-leagă” fiindcă nu avea scrupule. T.P. era ministrul în funcție, iar comandantul școlii era Nicolae A. Ceaușescu. Doi idioți utili ai vremurilor respective. Col. Răbăcel (actual Gl.gb.) șef de Stat Major și cu alte cadre competente, au făcut ca evenimentele să rămână la un stadiu acceptabil, în contextul acelor ore și zile.
@nelutu6506
Ай бұрын
2:16 Dobitocul si Sinistrul...
@gabrielliciu2181
Ай бұрын
Ce a-m fost si ce-am ajuns
@GeoValyy
Ай бұрын
Am fost mărunți și tot mărunți suntem și acum. Încă pupăm "papucul sultanului".
@Paul-bc3uy
Ай бұрын
@@GeoValyy Mars in MM de HAURIST RUSOFIL!
@emdiesel63
Ай бұрын
Ce am fost și ce-am ajuns. Când conjugăm un verb la perfectul compus nu folosim cratima.
@RazvanV
Ай бұрын
Ilie Ceausescu langa Postelnicu la un moment dat
@cornelo9118
Ай бұрын
Celălalt frățior Andruța (zis)
@zaharielorinti8852
Ай бұрын
Nu era Ilie Ceaușescu...,comandantul Școlii Militare de Ofițeri Activi a M.I. era Nicolae Ceaușescu (era frate cu dictatorul și avea același prenume...!!!)
@mariusponoram1643
29 күн бұрын
La Timișoara acum debandada
@galaxya52s45
Ай бұрын
😂
@ionionescu6777
2 ай бұрын
Cum era cum nu era aveam și noi armata odata
@LaykaScania
Ай бұрын
❤️🇷🇴🫡 Servesc patria!
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Cu o baterie???
@LaykaScania
Ай бұрын
@@naepopoescu7322 Dacă asta ai nevoie matale. Elba nu avem pa stoc . 777 e buna? 🫡 Trebuia sa fie cineva sa se bage aiurea în seamă. Tipic romanesc 🖕
@ExiSTEIN
Ай бұрын
👌👌👌👌👌👌❤❤❤❤💛💛💛💛💙💙💙💙
@jordaket
Ай бұрын
Armata română: ,,un lucru fără rost, o bătaie de joc și-o pierdere de timp..." Așa se spunea pe atunci. In parte, adevărat... Consider că orice cetățean al acestei țări trebuie să știe să își apere tara la nevoie, așadar să fie instruit conform armei specifice dar în afară de per de instrucție nu vad motivația!? Probabil trebuia ținut un efectiv sub arme în permanență dar în astfel de condiții? Mi-a furat un an din viața și m-am simțit ca la pușcărie! Aici se vede adevărata față a fiecărui om! In afara faptului de a trage cu arma nu mi-a plăcut absolut nimic! Nu armata m-a făcut om. Am fost același om când m-am întors. Nu m-am maturizat și schimbat cu nimic! Am înțeles doar că oricât de greu mi-ar fi în viață să fac astfel încât să nu ajung după gratii! Da, îmi iubesc țara dar pt cine sa mor azi, pt hoții din parlamentul României? Sau într-un război care nu e al țării mele?
@cornelo9118
Ай бұрын
Probabil că și eu voi considera peste ceva timp că simplul fapt că tastez aceste slove sunt o pierdere de timp. Timpul este cel mai de preț lucru pe care îl avem, el este limitat și se scurge continuu. Cum îl folosim, cum îl valorificăm stă, de cele mai multe ori, în voința noastră. Este legat chiar de libertate. În viață nu putem face doar ce vrem ci și ce trebuie. De cele mai multe ori dacă faci ce trebuie „câștigi timp”, uneori chiar viața însăși. Că dumitale nu ți-a plăcut ce ai avut de făcut, perfect de acord. Nu toți sunt la fel. Dacă nu ai învățat nimic din acea experiență este chiar foarte trist, dacă doar gratiile te motivează este și mai trist. Sincer sper și cred că nu este așa.
@cornelo9118
Ай бұрын
Probabil sau chiar sigur nu ai avut comandanți care să fie și ceva pedagogi. Tot probabil să fi fost din categoria celor care au „oarece putere” să facă vrute și mai puțin vrute. Nu mă „bat cu cărămida în piept” dar și azi, după zeci de ani, când se întâmplă să mă întâlnesc cu foști „frați de arme”, nu am nici o jenă sau vreun reproș. Am spus „frați de arme! fiindcă și eu eram mai tânăr, iar biologic vorbind le explicam că eu sunt ca fratele mai mare. Pe de o parte, pe de alta, că și eu am fost ca ei și știu cum este și ce simt și nu-i învăț de rău ci cum să supraviețuiască. Restul, continuarea poate să pară ... baliverne.
@cornelo9118
Ай бұрын
@@alintopirceanu2072 Cum am mai spus și în alte comentarii, în viață nu faci doar ce îți place, ci și ce mai trebuie (probabil, dacă ai soție și copii, măcar din acest pct. de vedere cred că ești de acord) Trupa participa la diferite activități „utile societății”. Doar prin simplul fapt căci consumau resurse, hrană, echipare, dotare, cazare, utilități, etc. trebuiau să mai scoată „din pârleală”. Pe acea vreme, cam totul era a statului, iar banii, cei mai mulți se mutau dintr-un buzunar în altul. Fără o infuzie externă, nu aveai nici o șansă să crești economic. Armata în sine este „UN RĂU NECESAR” pentru orice stat care dorește să existe. Armata nu este pension, nu este mănăstire de măicuțe sau club de vacanță. Are privațiuni multiple, care pe lângă fusta mamei nu există. De aceia s-a trecut la voluntariat, apoi profesionalizare, pentru a oferii celor care consideră că au „chemare” pentru așa ceva să poată să vină. Dar, un conflict (război) începe cu trupele de la pace, se duce cu rezerviști, apoi cu recruți, din păcate., tristul adevăr. Iar ca o remarcă (sau mai multe) de final. O armată (oricare ar fi ea) fără instruire, disciplină (ingrediente de bază) este doar o adunătură, mai periculoasă decât o bandă de tâlhari. Armata nu și-a propus să te facă om sau să-ți modifice comportamentul. Un om bun poate fi și înainte și după, la fel și un nemernic. Fiecare poate învăța ceva din orice experiență de viață sau nu. Îmi pare rău pentru dumneata că nu ai acumulat chiar nimic, dar mă gândesc doar la niște prietenii sau ceva asemănător.
@falxus9962
Ай бұрын
Parca as fi scris eu aceste cuvinte!!!Omule ai un mare like de la mine!Paza Aeroport 1993-94!O idiotenie!
@ovideoarkans7982
22 күн бұрын
AU FURAT ANI DIN VIATA OAMENILOR , NU UITATI CA ARMATA A LUCRAT PESTE TOT PENTRU CA NOMENCLATURA DE AZI SA SE PISE PE CEI DE JOS , ADICA PROGENITURILE SECURISTILOR CARE ISI BATEAU JOC DE POPULATIE ISI BAT JOC SI ACUM . DACA UN SIPLU CETATEAN ERA GASIT CU UN DOLAR LA EL IN POSESIE IL BATEAU PINA ISI DADEA SUFLETUL AFARA DIN EL . ARMATA ERE O UNEALTA A SISTEMULTI SA II DRESEZE PE INDIVIZI CU SUBODONAREA PE CALE IERARHICA , NU CONTEAZA CA SEFUL E UN IMBECIL , ESTE SEF CA LA FACUT DUMNEZEU SEF SI TREBUIE SA II SUGI PULA OBLIGATORIU . TOTI IMBECILII IN ARMATA UMBLAU DUPA GRADE . LA LIBERARE IS INCALTAU DIN NOU CIZMELE DE CAUCIUC CU CARE RINEAU LA PORCI SI LA VACI.
@sovra6734
Ай бұрын
A fost bună si armata, la muncile agricole.😂
@cornelo9118
Ай бұрын
Da că voi țăranii stăteați la crâșmă! Venea armata, studenții și elevii să vă facă treaba!
@sovra6734
Ай бұрын
@@cornelo9118 Eu, tăranu de mine,trebuia să mă liberez în August '84 ,dar ne au prelungit până la sfârsitul lui octombrie .Campanie.
@gicatrandafir
Ай бұрын
@@sovra6734 ZFR
@Licifer12317
Ай бұрын
Am facut aramata si sunt mandru de livretul militar
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Pune-l in rama!
@cornelo9118
Ай бұрын
@@naepopoescu7322 Nu pierde timpul! Pierzi programarea la pensat și epilat!
@Licifer12317
29 күн бұрын
Este în ramă și arata foarte bine pe perete . Mai intra in casă diferiți retarzi genul tau care rămân uimiți și îl privesc cu admirație . Sunteți niște generații pierdute care habar nu aveți pe ce lume trăiți ,un cataclism daca vine ,nu știți să supraviețuiți .
@user-jv1qe4hm7c
Ай бұрын
A fost odată ca niciodată
@cristianmatache7729
Ай бұрын
👍👍👍!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@iosifjitari9993
2 ай бұрын
Odată aveam armata și demnitate!
@damianhoratiu2287
2 ай бұрын
Aveam o p..ă.
@heromutee4559
Ай бұрын
@@damianhoratiu2287era lepra dar tu esti fatat tirziu i'n noapte si nu stii nimic dar obiectezi ça un bou cu creerii spalati de satanisti occidentali
@cornelo9118
Ай бұрын
@@damianhoratiu2287 Nu mai deții ingredientul? Păcat!
@damianhoratiu2287
Ай бұрын
@@cornelo9118 Hai bă, lasă-mă, cu securiștii tăi împuțiți.
@ExiSTEIN
Ай бұрын
BORIS ELTZIN AL ROMANIEI,,,😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@bandaloiuliviu7805
Ай бұрын
Am fost un dobitoc! Zicea un personaj...
@ExiSTEIN
Ай бұрын
Poate ai dreptate!!! Nimeni nu te va cenzura in a-ti exprima parerea despre tine!!!😅😅😅😅😅😅
@bandaloiuliviu7805
Ай бұрын
Nu cunoști personajul care a spus în fața judecătorului că a fost un dobitoc? Mai interesează-te!
@MishaaSR
2 ай бұрын
Actuala Academie de Politie.
@vasilenegulici6146
Ай бұрын
Din Păcate...o ,,cloaca,,de PLAGIATORI,CORUPȚI, ETC....NU MAI E CE A , fost odată,,....Păcat...
@io-vw6sq
Ай бұрын
Frumos. Nostalgie. Dar fostul imn, cel cu "TREI CULORI" este adevaratul imn al al nostru, al romanilor, nu, desteapta-te romane.
@danielracovitan9779
Ай бұрын
sau nu
@cornelo9118
Ай бұрын
Nu am făcut un studiu special, poate o să-l fac. Dar noi, ca stat, în cam 50 de ani am schimbat Imnul de Stat cred, cel mai mult/des. Probabil de aceia nu îl știu/cunosc foarte mulți.
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Hahaha, esti un mare comic, incearca si la circ
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Ce sovietizat e tot ceremonialul si uniformele la fel.
@cornelo9118
Ай бұрын
Tot blocul estic era la fel (Tratatul de la Varșovia). Nu poți „critica” acest lucru doar prin prisma „modei”. Trebuie să te gândești că trebuie să diferențiezi amicul de inamic. Restul despre calitate și confort, se discută la o șuetă de către cei care nu au purtat așa ceva, se epilează și etc. Acum poartă banderole de diferite culori ca să nu se împuște între ei. O fi de bine ...?
@naepopoescu7322
Ай бұрын
@@cornelo9118 nici vorba. Uita- te la uniformele RDG sau RPP
@SevastreDan
2 ай бұрын
🧑🍳
@constantinconstantin2372
Ай бұрын
Atunci se făcea armata adevărată nu ca acuma.
@Paul-bc3uy
Ай бұрын
Hahahaha, ce prost!
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Corect se fscea agricultura constructii si toate activitatile necesare in infloritoarel RSR. Si era si pe gratis!
@cornelo9118
Ай бұрын
@@naepopoescu7322 Să apreciez că 80% ai dreptate, mai ales în a doua jumătate a deceniului pre revoluționar. Foarte bine din punct de vedere critic. Dar, întotdeauna există un „dar” (nu cadou), la care mai mult sau mai puțin trebuie să cugetăm. Nu mă pun să scriu un eseu despre respectiva perioadă. Au făcut-o alții (chiar dacă nu au trăit-o) . Ca și „Revoluția” uni au făcut-o pe bune, iar alții din fotoliu. Armata poate fi considerată un „lux” pentru anumite state. Dar totodată și un „rău necesar”, adică un consumator de bani și resurse. De la hrană, cazare, echipare, dotare, instruire și consumabile, etc. Pe timp de pace trebuia/trebuie să o faci rentabilă, cu costurile aferente să faci, eventual chiar plus valoare. Cinic, dar adevărat. În Capitalism cum se tratează un astfel de subiect, asemănător? De când am aderat la OTAN, lumea spune „nu ne mai batem cu nimeni!”, „cine ne atacă?”, „ne apără NATO!”. Bucurie mare, nu ne mai trimitem tinerii la oaste și posibil la moarte. Întâmplarea face că un război începe cu trupele avute la pace, dar se termină (când?!?!?) cu rezerviști și recruți. Trebuie să explic de ce?
@sabing9029
Ай бұрын
Pai acum nu se mai face
@Dany-wp5zu
Ай бұрын
No pai acum nu se face deloc :)))
@vezinadecebal
Ай бұрын
Fetele nu se maritau cu unul ce nu a facut armata. Stiau ele de ce.
@danicoblis3839
Ай бұрын
Parodie de armata
@vosxul6873
Ай бұрын
Să-ți luminez fața cu trasor
@vosxul6873
Ай бұрын
Să ai față luminată de ...trasor
@cornelo9118
Ай бұрын
Probabil că ai dreptate. Dar dumneata ce faci sau cum ai face să fie mai bine? Din gură toți rostim vorbe, mai mari sau mai mici, când este de trecut la fapte este problema.
@NihilsineDeo1866.
Ай бұрын
Glorie armatei Române care a lupta pentru Țară și Rege 1877-1878 , 1916-1918 , 1919 si 1941- 1945 🇷🇴
@naepopoescu7322
Ай бұрын
Da, da, aia care a tras in 1907, 1989 ....
@laurentiupopa8278
Ай бұрын
Armata cu cai de lemn.....
@cornelo9118
Ай бұрын
Posibil să ai dreptate, pe de o parte, dar pe de alta, cam nu. Efectivele erau în jur de 300 mii sub arme, zilnic, mai mult sau mai puțin instruiți, cum era sezonul. Încă pe atâția rezerviști, plus forțe așa numit paramilitare. Dotarea era la nivelul acelor ani, industria de apărare funcționa, produceam pulberi pentru muniție. Acum, forța combativă încape pe Arena Națională, iar pe altă arenă sportivă, modernă, forța paramilitară. Rezerviștii sunt cam epuizați, în special din motive biologice. Sentimentul de auto-protecție, de autoconservare a luat locul celui de apartenență la o comunitate unită, cu aceleași idealuri și speranțe. Pot fi considerate „vorbe mari și fără sens”, fiecare are dreptul la opinie, dar atât timp cât poți fi „catalogat” un Troll, sau un simplu hate-er,, banal și poate chiar frustrat, rolul tău este bine definit. Dacă vrei și poți fă tu ceva mai bun, prezintă-ți competențele și abilitățile. Din trompetă putem scoate toți sunete, dar o muzică, mai puțini.
@Maridon
Ай бұрын
@@cornelo9118Domnule acum de ce ar trebui să avem o armată mare dacă România este într-o Alianță Nord Atlantică ??? Dacă nu eram in NATO sunt de acord cu d-voastră !
@cornelo9118
Ай бұрын
@@Maridon Nu susțin și nici nu infirm dimensionarea forțelor de apărare. Fiecare stat gestionează acest lucru cum consideră necesar și îi servesc interesele, mai ales într-o situație de pace durabilă. Simplul fapt că faci parte (ca stat) dintr-o alianță nu te scutește și de obligații. Nu putem compara Luxemburg cu ... oricine, dar până și acest stat mic se străduie și încă bine să fie la standardele cerute și nu se apleacă pe o ureche. Armata în sine trebuie să fie suficientă cât să descurajeze un potențial agresor. (O paranteză, posibil absurdă. De ce ai la intrarea în apartament ușă metalică și chiar două încuietori? Te apără vecinii?!? Pune doar o pătură, un cearceaf ceva.) Un conflict începe cu trupele de la pace (mulți profesioniști și eventual voluntari) dar se încheie (când?!?) cu rezerviști și recruți. Cum? Rămâne de văzut câtă pregătire și determinare a existat, restul este bla, blaaaaa.
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
@@cornelo9118Felicitări , un mod de gândire analitic .
@cornelo9118
Ай бұрын
@@Maridon Fiindcă gândești limitat, doar la propriul interes. Dacă și aliații și-ar pune aceiași problemă? Ce ripostă s-ar putea da unui potențial agresor? Invocăm Art. 5 din Tratat, fiecare trimite o grupă de 10 oameni (pentru simplificarea calculelor), iar agresorul vine cu o forță copleșitoare. Cam ce faci? În prezent rușii „își permit” să piardă tehnică (mai ales) și forță vie zilnic, cât nu au armatele unor țări. Maieul este mai aproape de piele decât cămașa. Ce-i în mână nu-i minciună. Să mai continui? Să mai amintesc de infrastructură? Câte podețe și poduri pot suporta trecerea tehnicii grele? Cum poți transfera trupele peste munți? Doar te exprimi ca să te afli în treabă. Războiul a devenit o industrie și din păcate o mașină de tocat oameni și resurse. Vorba latinului „si vis pacem para bellum”.
@ionserbanescu5043
2 ай бұрын
Circ adevārat !!!
@georgevladimirovich7190
2 ай бұрын
Poti sa elaborezi de de ce era circ atunci si de ce nu si acum?
@spy1309
2 ай бұрын
@@georgevladimirovich7190 Ce sa elaboreze daca comenteaza unul care nu a facut armata?
@georgevladimirovich7190
2 ай бұрын
@@spy1309 copilasi de bani gata.
@ionicaionel8373
Ай бұрын
Circ este în capul tău de prost .😅😅😅😅😅
@cornelo9118
Ай бұрын
Probabil că pentru profani poate fi circ. Dar până și o reprezentație de circ înseamnă muncă, de care (munca) presupun că ești deja sătul. Probabil că și Parada de 1 Decembrie tot ca un circ o apreciezi. Poate și Franța (14 iulie) tot circ organizează, sau SUA, ce să mai zic de Rusia?!? Privește activitatea din Parlament și compară. Care reprezentație îți face plăcere?
@MURRYCHOOCK
2 ай бұрын
Fanfarele astea erau niște reminiscențe din Imperiul Otoman
@cornelo9118
Ай бұрын
Și armatele lui Napoleon mergeau la luptă cu surle și trâmbițe.
@MURRYCHOOCK
Ай бұрын
@@cornelo9118 surle...imposibil. Astea chiar erau în Imperiul Otoman. Napoleon avea trompete și toboșari și nu cântau ci țineau ritmul in timpul marșului și dadeau semnale strategice de luptă.
@PaulMaria-cv9cy
Ай бұрын
Aveți dreptate ! Cea mai veche fanfară din lume are o continuitate de peste 700 de ani și se află ân Anatolia.
Пікірлер: 342