Nawet nie potencjalni. W 2:57 byli odwzorowani kropka w kropkę. 250 na miękko
@2draki2
11 ай бұрын
@@Chiro3C6 350 na twardo.
@Chiro3C6
11 ай бұрын
@@2draki2 witam Sebka
@2draki2
11 ай бұрын
@@Chiro3C6 Nie musisz witać, nie jestem Sebek. Ale opowiedz jak wyliczyłeś tą prędkość. 🤔
@Chiro3C6
11 ай бұрын
@@2draki2 najpierw na oko, ale teraz policzyłem i wyszło marne 195 :(
@WojciechZawada1
11 ай бұрын
Wy się czepiacie a to są mądrzy ludzie. Oni przekazują nam wszelkie wiadomości alfabetem morsa. Taki przykład... proszę zjedź mi bo mam małego ale ta blondyna co siedzi obok mnie jeszcze o tym nie wie ;-)
@-darthtracz-3852
11 ай бұрын
Jak to nie wie , one takie małe lubią.
@eva-kc4wv
11 ай бұрын
@@-darthtracz-3852 Nie sprzęt, a technika zrobi z ciebie zawodnika 🙃
@Tomasz266
11 ай бұрын
@@eva-kc4wvkolejny z małym 😂😂😀😜😜
@asdfqwert5712
11 ай бұрын
O małym wacku wie, ale ważne że właściciel wacka ma dużo kasy. A jak będzie chciała dużego wacka to pójdzie do innego, nawet takiego, który nie ma dużo kasy, 😂
@eva-kc4wv
11 ай бұрын
@@Tomasz266 Ale że ja???😲
@FFranz110
11 ай бұрын
Mój samochód ma też awarie, jak ktoś mruga mi to nagle brakuje mocy i zwalnia
@2draki2
11 ай бұрын
Przed uprzywilejowanymi też? Napraw to czym szybciej, może wymiana kierowcy pomoże. xD
@dawidjot3365
11 ай бұрын
Mój ma ledbara. Z tyłu
@chriskros8858
11 ай бұрын
@@dawidjot3365 dostaniesz kiedyś w d..e zawiniesz się na barierce i módl się, żeby się bryka nie zapaliła.
@ds1ds1ds
11 ай бұрын
@@2draki2 Masz jakieś zaburzenia? A może też tak jeździsz poganiając światłami 🤔 Po co atakujesz gościa jak wyraźnie napisał i bie chodziło mu o uprzywilejowanych.
@dawidjot3365
11 ай бұрын
@@chriskros8858 O widze od Seby jestes. Nie musze bo jeżdżę ciężarówką.
@03Mateusz22
11 ай бұрын
Dla obrońców lewego pasa co tak się szczypią o ruch prawostronny i blokowanie lewego pasa mimoz że ktoś jedzie te 140. Pytanie. Dlaczego prawo ma działać w jedną stronę? Jak Ty zapierdalasz 200+ i łamiesz prawo, to dlaczego uważasz się za świętego i potępiasz tego co normalnie wyprzedza przy 140? Jeżeli Ty łamiesz prawo przekraczając znacznie prędkość i siedzisz komuś na dupie, dlaczego ktoś nie może jechać lewym i normalnie kogoś wyprzedzić ? 😂
@MrMatt8913
11 ай бұрын
Ten ostatni dobry, wyhamował sam siebie i prawie w poślizg wpadł. Widać, że świeżak :)
@spokolokofly
11 ай бұрын
oby się (nie tylko prawie) zasrał.
@LukaDrwal
11 ай бұрын
Ślepi jesteście? Przecież wiewiórka przebiegła mu drogę ;-)
@MrMatt8913
11 ай бұрын
@@LukaDrwal aaa fakt. Nie zauwazylem wiewiorki 😆
@spokolokofly
11 ай бұрын
@@LukaDrwal ku*wa rzeczywiście
@riesling5771
11 ай бұрын
To nie był poślizg, chciał go postraszyć tzw. bodiczkiem.
@jaceknowak3770
11 ай бұрын
Sezon na "Kasztany" w pełni! 🤩 Zbierać, i przynajmniej próbować przerabiać na "kasztanowe", ale jednak "ludziki". Najlepiej na Stop Agresji. 😎 Nie szczędźmy wysiłku i pienię... A nie, płacić to będą wtedy "Kasztany"! 😛
@Tatatatos
11 ай бұрын
Pomimo nagłaśniania tematu poganiaczy problem chyba narasta.
@eva-kc4wv
11 ай бұрын
Bo policja nie reaguje, a wręcz można odnieść wrażenie, że przyklaskuje.
@xparadoxical69
11 ай бұрын
nic nie narasta tylko długość tego filmu i ilość pokazanych w nim wariatów na raz jest większa niż zwykle na tym kanale. ilość poganiaczy naturalnie może się zmieniać, bo jedni stwierdzają, że spada im ciśnienie / robią się senni i rekompoensują to sobie agresją i negatywnymi emocjami, inni kupują szybkie samochodziki dla dużych chłopców, a ci normalniejsi dowiadują się jakie jest prawo, i po nagraniach i wypadkach uświadamiają sobie jak ważny jest odstęp na autostradzie. problem jest też braku edukacji ludzi. o przejazdach kolejowych trąbią w akcjach społecznych gdzie się da, a o odstępie na autostradzie i wyprzedzaniu na przejściach cisza.
@mateusz1703
11 ай бұрын
Wiadomo, ze jak zawsze jedzie BMW, Skoda czy złotówa to zaraz będzie jakaś akcja. Dlatego trzeba mieć gaz pieprzowy, bo nigdy nie wiadomo na kogo trafisz.
@jannowak9639
11 ай бұрын
a najlepiej to ręczny granatnik przeciwpancerny
@babaap8747
11 ай бұрын
@@jannowak9639Głośnik na bluetooth.
@katarzynaabramczyk8057
11 ай бұрын
Powodzenia z tym gazem w czasie jazdy 140km/h
@SwPiotrek
11 ай бұрын
I gaśnice.
@varroo
11 ай бұрын
Co to jest złotówa? (Dawno nie byłem w Polsce i jak to widzę, te filmiki, to strach się bać) I w razie przyjazdu kupię kamerki.
@bobweld5305
11 ай бұрын
Od poganiaczy na drodze najlepiej trzymać się z daleka, biorąc pod uwagę niska kulture jazdy, wszelkie głupie manewry które przyjdą komuś takiemu do głowy narażają zdrowie/życie uczestników ruchu.
@quakeRTX
11 ай бұрын
no właśnie, nie powinno się celowo blokować lewego pasa żeby prowokować niebezpieczne sytuacje. jak widać potencjalni zabójcy z kamerkami tego nie rozumieją.
@L124K
11 ай бұрын
Wydział komunikacji w urzędzie chce znać twoją lokalizację@@quakeRTX
@tobiaszpasterski481
11 ай бұрын
Ale on chciał, potrzebował, pragnął go mieć na dupsku. Prosił się o to, sprowokował, zainicjował, wykreował całą tą sytuację :). Przecież nie musiał wtedy i tylko wtedy wyprzedzać :). Przecież widział w bocznym lusterku zbliżającego się 'poganiacza" :). A pomimo tego się zdecydował na wykonanie manewru :)
@quakeRTX
11 ай бұрын
@@kubiyoshi2744 prowokujcie dalej, obwieście się jeszcze większą ilością kamerek, zobaczymy dokąd was to zaprowadzi jak nie na cmentarz.
@summumbonum54
11 ай бұрын
@@Cezar_M Te cymbały są w swojej bucie przekonane że są uprzywilejowani na drodze...po prostu należy im to wybić ze łba. Bo tańcząc tak jak oni wam zagrają, chodujecie kolejnych Sebastianków M...
@grega8937
11 ай бұрын
2:43 nie ma to jak przyspieszyć żeby dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo na drogach!!!
@radosawdrozdek2062
11 ай бұрын
Dopóki nie zmieni się kodeks i 5000tys od razu za to to wariaci będą dalej tak jeździć 😩
@asiaskalska3462
11 ай бұрын
Prawo nie musi być surowe, tylko skutecznie egzekwowane.
@2draki2
11 ай бұрын
Może lepiej usunąć żarówki ze światłami drogowymi .. Nikt na nikogo już wiecej nie będzie mrugał. 😮
@piotrzych974
11 ай бұрын
Szubienica odrazu
@marekr7511
11 ай бұрын
Przejechałem całe Niemcy do luxa i nikt nie mrugał, tam są nawet ograniczenia prędkości bo podobno Niemieckie autostrady ich nie mają, no nie możliwe. A w dodatku mają po trzy pasy i nikt takich numerów nie robi. Polska to dziki krak jak mawiał minister Dzrzewiecki miał rację, prze osiem ostatnich lat nic się w tym nie zmieniło.
@torment_in_hell5095
11 ай бұрын
A w polsce nie ma trzech pasów na autostradzie??😂😂😂
@marekr7511
11 ай бұрын
@@torment_in_hell5095 dla tego celebryci w droższych furach nie wiedzą jak jeżdzić
@Manius125PL
11 ай бұрын
Trzeba było poczekać aż będzie 10 m za tobą i wtedy zmienić pas... kasztany to ci, którzy koniecznie na tempomacie chcą utrzymać prędkość i się wciskają przed zderzaki
@barcaflorek
11 ай бұрын
Racja
@Lizawka127
10 ай бұрын
Tempomat ma ułatwić jazdę, ale kurwa nie każdy umie korzystać z tego udogodnienia...
@Anatol.Junior
11 ай бұрын
Dżesika w BMW do kierowcy "ale mi zaimponowałeś" Niech sobie wybudują własne drogi i tam się nawzajem pozabijają 🤣
@MarcinWojtczuk
11 ай бұрын
Płacą podatki na drogi na których chamstwo blokuje ruch i to celowo i jeszcze jest z siebie dumne. Kierowca z BMW po prostu uczy kultury drogowej.
@janszkudlinski4132
11 ай бұрын
@@MarcinWojtczuk bełkot
@AleksandraLexi
11 ай бұрын
@@MarcinWojtczukserio?
@dyziomarzyciel7702
11 ай бұрын
Te materiały rzeczywiście są przegięciem. Zgadzam się. Ale są dwie strony medalu. Niedługo postaram się zrobić materiał (bo tego niestety jest znacznie mniej) o kierowcach jadących bez potrzeby non stop lewym pasem, gdy prawy jest wolny. O takich co jadą lewym pasem i teoretycznie wyprzedzają, tylko że samochody wyprzedzane mają prawie kilometr odstępu od siebie i im się nie ,,opłaca'' zjechać na prawy, by w ramach zwykłej uprzejmości ustąpić komukolwiek. I jeszcze o takich kierowcach którzy jeżdżą po mieście cały czas lewym pasem na dwupasmówkach, często wolniej niż porusza się prawy pas (tu prym wiodą kobiety i dziadki). Podobnie wygląda sprawa jadących lewym pasem w celu skrętu w lewo z tym że ten zakręt znajduje się dopiero za parę kilometrów.
@najdos
11 ай бұрын
Tylko, że ich można bez problemu wyprzedzić i jechać dalej. Mi tacy nie przeszkadzają.
@stereotypowystyropian9393
11 ай бұрын
@@najdos czyli lubisz wyprzedzać slalomem, raz prawym, raz lewym. No mega to bezpieczne 😂 Szczególnie że potwierdzone badaniami jest, jak i statystykami ubezpieczalni, że ci co wracają na prawy pas, często nie patrzą w lusterko. Wyprzedzanie prawym pasem jest do 73% (jak dobrze pamietam) niebezpieczniejsze od wyprzedzania lewym i jest to poruszane również na kursach dodatkowych WORD.
@mrlargenss
11 ай бұрын
Jest tego mniej bo takich kierowców jest znacznie mniej niż tych z filmu powyżej. Jeżdżę często A4 i zdecydowana większość jak tylko może to zjeżdża na prawy.
@najdos
11 ай бұрын
@@stereotypowystyropian9393 jeżeli ktoś jedzie bez powodu lewym pasem to jest małe prawdopodobieństwo, że zjedzie na prawy akurat mi przed maskę. Jakoś nigdy mi się to nie zdarzyło, a wyprzedzam prawym regularnie, szczególnie na jezdniach 3-pasmowych, gdzie prawie wszyscy jadą środkowym i lewym pasem. Tam slalomu nie uprawiam, bo jadę cały czas prawym pasem tylko czasami zjeżdżając na środkowy lub lewy. Ogólnie wyprzedzanie z lewej strony wiąże się z jazdą slalomem. Jeżeli jedziesz prawym pasem zmieniasz go na lewy, wyprzedzasz i zmieniasz na prawy. Wychodzi na to, że bez względu na to, czy lewym pasem jedzie ktoś wolniejszy, czy nikogo nie ma to i tak mam obowiązek zjechać na prawy pas.
@stereotypowystyropian9393
11 ай бұрын
@@najdos te twoje małe prawdopodobieństwa wykluczają statystyki. Nie zaprzeczaj faktom
@wyzelaro4892
11 ай бұрын
Jak dla mnie to w większości nagrywający tymi superkamerkami są kasztanami ale co tam ja wiem, czekam na hejt ze strony autora. Tyle jeżdżę i jakoś mi nikt nie hamuje przed maską, nikt mi nie musi mrugać światłami ani siedzieć na tyłku bo wiem do czego służy lewy pas w przeciwieństwie do tych nagrywających. Czasem mam wrażenie, że wyposażeni w kamerkę sami prowokują aby zabłysnąć później w internecie jakie to ich nieszczęście spotkało na drodze i jak bardzo uprzykrzyli życie drugiemu kierującemu poprzez donosy na policję
@GS-xt5dk
11 ай бұрын
Też tak myślę niektórzy posiadacze kamerek myślą że zwariowali myślą że są szeryfami, nauczycielami ...
@radoslawstachura3797
11 ай бұрын
Oczywiście że resztki mózgu tracą przez te kamerki lub robią prowokacje. Jak można komuś zajechać drogę gdy zaczął wcześniej manewr wyprzedzania i skoro jest już na lewym, więc jest w trakcie, a Ci z kamerkami dopiero zaczynają manewr bez upewnienia się czy nie utrudnią ruchu innym. A później widać na a2 w godz szczytu korek, wężyk na 5km bo jeden tak właśnie wyprzedza a przed nim pusto po horyzont. Powini z drona takich ściągać na bok i pokazać co robią za sobą... a oni jeszcze na policję ze swoim filmem idą że ktoś im na dupie siedzi i miga światłami tym czasem na końcu węża co jeden później zaczyna hamować, aż robi się nie bezpiecznie i przez to zaczynają jechać na końcu lewego wolniej niż prawy
@Cag3r
11 ай бұрын
@@radoslawstachura3797jak mozna komus utrudnic ruch xd jadac z maksymalna dopiszczalna prredkoscia? Jak przekraczasz predkosc to nie mozesz miec pretensji, ze ktos jezdzi przepisowo xdd to tak jakby zlodziej sie bulwersowal, ze ty tez nie kradniesz...
@radoslawstachura3797
11 ай бұрын
@@Cag3r jechanie z przepisowa prędkością nie zwalnia nas z innych zasad ruchu drogowego i przepisów Inaczej mówiąc włączając się do ruchu powodując kolizję, nie będzie tłumaczenia że ten to jechał 80 a nie 50 na 50tce i w wielu innych przypadkach. Jechanie dozwolona prędkością nie upoważnia nas do wymuszenia bo ktoś tam coś tam Właśnie takie myślenie, jest problemem, nie tylko nadmierna prędkość stwarza zagrożenie. Złodziej prawie w punkt Ja bym powiedział jak by jeden kradł w mieszkaniach, a inny kieszonkowiec i ten gadał na tego że kradnie po domach a ten że kradnie z kieszeni. Zajeżdżanie komuś drogi i gadanie że jechał szybciej, bo ja jechałem z max prędkością to nic innego jak tak zwany szeryf
@Cag3r
11 ай бұрын
@@radoslawstachura3797 jak ktoś jedzie 200 powiedzmy max jest 140 patrzysz w lusterko i myślisz daleko jest zmieniam pas okazuje się, że gosc jedzie 60 km/h więcej niż zakładałeś. Do błędnej oceny tego czy możesz zmienić pas przyczynia się jego predkosc i bum gosc ci zaczyna mrugac i niewiadomo co robić. W sumie ciekawe, że mi nikt nigdy nie mrugal, może nie rozumiem poprostu na czym polega problem tych ludzi do ktorych mrugaja...
@tlumaczy1507
11 ай бұрын
Jak ktoś mi mruga to go puszczem szybko, bo wiem, że ma sraczkę... czy tam- rozwolnienie! Też bym nie chciał z kupą w majtach prowadzić! Ale jak potem mi hamuje to już sam nie wiem czy mu nie przeszła i ma wiecejbteraz czasu... I jak takiego spytać???
@JayKubiakGuitarstep
11 ай бұрын
W ten weekend 2 razy robiłem trasę Poznań - Opole i pierwszy raz nie spotkałem ani jednego takiego buraka. Być może Twoje filmiki się do tego przyczyniły, dzięki że je zbierasz i publikujesz
@misiukisiu
11 ай бұрын
Akurat nie trafiłeś. Ja też jechałem S5/A4 i był jeden potrąbiacz i dwóch zderzakowców. Ja jednak ufałem aktywnemu tempomatowi, a ten jakoś nie znajdował miejsca na chowanie się na prawy.
@marcindobruchowski7280
11 ай бұрын
Bo olbrzymia większość takich zachowań dotyczy samochodów z ściany wschodniej: Warszawa, Lublin, Suwałki etc. Na wschód od Konina naprawdę ...
@misiukisiu
11 ай бұрын
@@marcindobruchowski7280 Warszawa to jest ściana centralna i sama w sobie stanowi problem związany z przeludnieniem i ciągłym niedoczasem. Najbardziej uprzejmi i cierpliwi kierowcy występują w Poznaniu. Z perspektywy poznaniaka, każda inna (duża) aglomeracja jest opresyjna i nerwowa.
@misiukisiu
11 ай бұрын
@@kolumberek Wspaniała diagnoza. Wyślij tempomat na warsztaty z empatii…
@sebsonexrexflex
11 ай бұрын
kasztan mysli ze jak ma włączony tempomat i zauwazy w lusterku pojazd to moze odrazu zmienic pas na nic zwazywszy a potem się dziwić skąd wypadki jak to było z bmw i kia w dodatku idiota jeszcze hamuje bez podstawnie
@LukaDrwal
11 ай бұрын
Kraj pięknych ludzi i cudownych umysłów
@pawekosinski8957
11 ай бұрын
Trzeba patrzeć w lusterka, lewy pas służy do wyprzedzania. Często jest tak, że ludzie wyprzedzają samochód, decydują się na manewr nie patrząc w lusterka. Zajeżdżają drogę powodując niebezpieczną sytuację, później się dziwią że ktoś mruga światłami. Ja staram tak jeździć żeby nikomu nie zawadzać, ma ktoś lepszy samochód niech sobie jedzie. Na pewno nie będę komuś drogi zajeżdżał z tego powodu że jedzie za szybko. Parę razy w tygodniu jeżdżę S8, zawziętość złośliwość kierowców - poraża. A później mamy wypadki na prostej drodze.
@xxxGeralTxxx
11 ай бұрын
Wlasnie, zacznijmy od tego, ze lewy jest do wyprzedzania. Nagrywajacy mial mozliwosc zjechania pomiedzy auta(tak sie powinno robic przy takich odstepach) w niektorych sytuacjach. Plus wyjezdzanie bardzo wczesnie na lewy, gdzie jest niewielka roznica w predkosci pojazdu wyprzedzajacego, to czasem nerwy puszczaja. Jezdzi sie prawym pasem, a lewy jest wylacznie do wyprzedzania. I jak jest luka miedzy autami na prawym, to powinno sie zjezdzac. Co nie tlumaczy "poganiaczy", ktorzy migaja jak debile lub co gorsza potem chca wyhamowywac, czy wpychac sie, tak jak to zrobilo maserati
@Cqrvozaur_Kujwdubie
11 ай бұрын
Co prawda rzadko mi się to zdarza ale jak jakiś kasztan mi zaczyna mrugać w połowie tira jadąc 140km/h, to zawsze hamuje do 90 i chowam się ZA TIRA. XD no co 🤷 chciał żebym mu zjechał to zjeżdżam 😂
@wraahmobby8428
11 ай бұрын
Skoro w połowie "tira", wyprzedzając go z prędkością 140 km/h, ktoś nagłe jest w stanie ci mrugać, oznacza to że wj3bałeś mu się przed maskę.
@Cqrvozaur_Kujwdubie
11 ай бұрын
@@wraahmobby8428 Mówię raczej o kolumnie tirów a nie o jednej ciężarówce na pustej autostradzie.
@xman7359
11 ай бұрын
Nie ma jak jechac na autostradzie max 100, wpieprzac sie na lewy pas , a potem dziwic sie ze ktos mruga. To takich kasztanow jest pelno na drodze. Podrugie wbijajac sie miedzy tiry kiedys mozesz sie zdziwic jak skutecznie mozna sie zlozyc w harmonijke...wystarczy ze twoj kasztan zblokuje pierwszego tira. Miej tez na uwadze ze jak trafisz na amatora predkosci, i takiego amatora ktory cisnie ile fabryka dala, to jak wpierdzieli ci sie w dupe to raczej nic to tobie nie przyniesie. Moze wiecej tolerancji i myslenia na drodze, a nie udowadniac ze ktos przekrocza predkosc o 30km czy nie. Fizyka bywa okrotna, a takimi poradami mozesz zrobic komuś krzywdę...malo jest tragedii na swiecie.
@SwPiotrek
11 ай бұрын
Czytałem ciekawy artykuł o psychologii majtczaka. Było tam napisane że tacy ludzie szybką, agresywną jazdą próbują zaleczyć kompleksy, dowartościować się.
@maniekmankowski2724
11 ай бұрын
Zupełnie jak pizdy jadące bezpieczna 80 lewym pasem gdy prawy jest wolny
@Spykebanan
11 ай бұрын
@@maniekmankowski2724już na szczęście coraz mniej w internecie komentarzy takich patusow jak ty. W końcu nam się naród cywilizuje i może za jakiś czas będzie się u nas jeździć jak w cywilizowanych państwach na zachodzie.
@chriskros8858
11 ай бұрын
@@kubiyoshi2744 ciul wie ile skoro nawet dostawczak nie zdzierżył?
@maniekmankowski2724
11 ай бұрын
@@Spykebanan pizdy niedługo jak śnieżek sypnie będą lewym pasem obwodnicy Trójmiasta popylac 20 kmh blokując pod górkę tiry wy wolne i bezpieczne pojeby? Całe miasto w korku stoi bo wolne i bezpieczne pojeby na swoich super zimówkach na centymetrze błotka śniegowego boją się jechać 40 kmh autobusy między przystankami biorą was kurwy lewym pasem
@SK4ND4L-77
11 ай бұрын
Był kierunkowskaz pierwszeństwa, to teraz są i drogowe pierwszeństwa xD
@tobiaszpasterski481
11 ай бұрын
Przepisokrata zawsze ma pierwszeństwo chociażby jechał i wyprzedzał dyliżansem, furmanką :) Nie wiedziałeś, ze to grupa uprzywilejowana? Znowu celnie wycelował :) Oni mają czuja, nosa kiedy wyjechać i spowolnić :) Po prostu w naturze, instynkcie.Wrodzone, dziedziczne predyspozycje, zdolności i umiejętności :) Nie można im tego odmówić i zaprzeczyć :)
@MrRandagor
11 ай бұрын
A ja to bym ukarał tych wszystkich szeryfów lewego pasa. Na conajmniej kilku nagraniach w tym filmie widać, że zdecydowanie zbyt długo znajdują się na lewym pasie, robią zator i spowalniają ruch. Lewy pas jest jak kibel, wchodzisz, robisz swoje i wychodzisz. Często spotykam takich zapychaczy/spowalniaczy. Jadę sobie przepisowo 120 km/h a szeryf debil jedzie 90. Często z tą samą prędkością co auta po jego prawej stronie. I jak tu nie mrugać światłami?
@3nron
11 ай бұрын
Nie ma to jak już w pierwszej sekundzie filmu samo-podpierdolić się, że zrobiło się wymuszenia.
@siwysiwecki4531
11 ай бұрын
Piękna robota.SZACUN kolego za to co robisz.Mam 46 lat i sporo za "kółkiem" I nic mnie tak nie WKURWIA jak głupki na drodze
@tobiaszpasterski481
11 ай бұрын
Masz na uwadze, na myśli złośliwego, chamskiego, bezczelnego, szkodliwego, uciążliwego przepisokratę, czy kierowcę BMW? Powiem szczerze, że ja bym się źle czuł, jakbym się specjalnie, celowo, po złości chłopu wpierdzielił przed maskę :). Ja bym tak nie mógł, nie potrafił i nie umiał. Ale przepisokraci to specyficzna, charakterystyczna grupa kierowców, która się podciera innymi i wypróżnia na innych :)
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
@@tobiaszpasterski481przed maskę, on ma maskę na 100 metrów???
@tobiaszpasterski481
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi To dużo? Warto było? Czy to było bezpieczne, przyzwoite, kulturalne, partnerskie zachowanie, postawa? :):). Wystarczyło, należało poczekać, aż przejedzie. Na prawdę nie jest to strata, ujma, zniewaga, obraza. Ja miałem setki takich sytuacji w ciągu 25 lat i nie nie spowalniałem nikogo. To bez sensu :) Na prawdę warto ważyć, analizować swoje działania, decyzje, czyny, wybory pod różnym kątem, względem. A zresztą i tak was nie przekonam, nie dotrę, bo wiem z góry, że to nie zadziała, nie wpłynie. Przepisokraci mają swoje wytyczne, priorytety i to jest świętość, nienaruszalna wartość :). P.S. Bycie kulturalnym, partnerskim na drodze to nie oznaka słabości czy niższości. Przynajmniej dla mnie :). Kierowca nie traci wartości na drodze :)
@Vandal_Henczer
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi Ten gość (tobiaszpasterski481) jest niesamowity :) Sposobem wypowiedzi stara się chyba pozować na jakiegoś filozofa, ale jest przy tym bardzo zabawny. Kiedyś miałem z nim dłuższą pogawędkę. Niestety jest tak namolny i odporny na argumenty i logikę, że na dłuższą metę jedyna metoda na niego, to ignorowanie.
@spokolokofly
11 ай бұрын
@@tobiaszpasterski481 lecz się. dla ciebie partnerskim na drodze jest ktoś, kto jadąć przepisowo zwalnia puszczając pajaca zapierdzielającego 150+. lecz się. jednocześnie ten zapierdzielający pajac zmuszając innych do zwolnienia (bo on nie może) to już nie jest niepartnerski? lecz się.
@grabarz121
11 ай бұрын
2:45 Wypisz wymaluj, Bandyta z kamerą (celowo przytaczam poprzednią nazwę kanału). Dostajesz takie nagranie, w którym jego autor powinien przynajmniej w pysk dostać, bo powoduje dużo większe zagrożenie niż ten z tyłu, a mimo to rozpowszechniasz je w sieci jako przykład właściwego zachowania na drodze? Słabo Panie Bandyta, słabo.
@mrlargenss
11 ай бұрын
No niezbyt ale ok.
@elprzemo666
11 ай бұрын
Takie zachowania to plaga ostatnio. Codziennie korzystam z siódemki na północ od Warszawy i nie ma dnia, żebym mnie ktoś nie popędzał lub kogoś w zasięgu mojego wzroku. Dawno temu pisałem, że tak będzie po podwyżce taryfikatora. Stworzyła się grupa ludzi, którzy w ogóle nie płacą mandatów w przeciwnym razie poganiacze z tych filmów już nie mielibyśmy prawa jazdy. A policja skupiła się na drobnych wykroczeniach bo przychody dla budżetu można teraz wyrobić na pierdołach, nie zabijając żywiciela. Pytanie czy kolejne pokolenia będą znów musiały walczyć z korupcją w policji na poziomie lat 90? Policja wystawia mandaty za 6km powyżej ograniczeń a jakimś cudem pstryczki, sebastiany i frogi są niewidzialne dla gęstego sita suszarek i nieoznakowanych radiowozów?
@fhumajka
11 ай бұрын
Gęste sito czego? Po pierwsze jak ktoś dużo jeździ to wie gdzie policja stoi, po drugie nawet na nawigacji google masz alert o patrolu,
@elprzemo666
11 ай бұрын
@@fhumajka Jak ktoś dużo jeździ to widzi nieoznakowany radiowóz za sobą? Dwa lata pokonywałem trasę z pod Warszawy do nowego dworu. W połowie drogi stoi patrol, zawsze, dzień dzień co rano. I co rano tą trasą (jeenojezdniowa dwukierunkowa w zabudowanym) jedzie czarne Porsche z co najmniej dwukrotnością prędkości innych aut, wiem bo gdy wyprzedzałem to dojechał do mnie zza horyzontu w kilka sekund, ledwo hamując. Po prostu pokonuje tą trasę lewym pasem jadąc na czołówkę, zjeżdżając okazjonalnie. Jest fizycznie niemożliwe, żeby przez kilka miesięcy nie został zamierzony suszarką. Typ się nie pierd&$i, wie że tam stoją. Wyprzedza z zwrotną prędkością, a jak dojeżdżam do patrolu to nie jest zatdymamy tylko policjant mierzy MOJĄ prędkość licząc, że mi noga zadrży. Złapią Oskarka to będą mieć kłopot, dużo pisania, potem odkręcania i tłumaczenia się a na koniec pierdol od skacowanej mordy, że normy Morawieckiemu nie wyrobili bawiąc się w policję.
@jan-ep1hs
11 ай бұрын
Kompilacja "Majtakow"na filmie
@piotr4045
11 ай бұрын
Tylko ogień ciągły z Kałacha może coś zmienić!!!❤❤❤❤
@piotrek2870
11 ай бұрын
Masz rację ,likwidować ścierwo od razu!!
@bvrtsxn
11 ай бұрын
Macie rację panowie, jazda z tymi kamerkowiczami scierwami.
@thomasanderson3432
11 ай бұрын
Życzę wszystkim trochę więcej kultury na drodze. Większość przypadków jakie widzę w internecie to zwykłe obustronne pajacowanie, tak jak na tym filmie - tylko jeden przypadek jest skrajny w 3:25, a we wszystkich pozostałych filmach każdy nagrywający miał możliwość zjechania na prawy pas, w czym problem? Jedzie furiat to ustępuję, a nie wariuję razem z nim. Taka dziecinna mentalność jak nagrywającego od 2:20 doprowadza do wypadków. np "@FFranz110 13 godzin temu Mój samochód ma też awarie, jak ktoś mruga mi to nagle brakuje mocy i zwalnia " i 100 osób już mu przyklaskuje. Ktoś zamrugał i już duma urażona, i zaczyna się obustronny cyrk na drodze i ryzykowanie życia. P.S nie mam BMW/audi ani służbowej skody i sam tak nie jeżdżę.
@halamadrid6954
11 ай бұрын
Gdybym miał kamerę to byś miał mnóstwo materiału jak ludzie siadają mi na zderzaku w momencie gdy wykonuje manewr wyprzedzania. U nas odstęp pomiędzy samochodami nie istnieje. A do tego ludzie nie mają pojęcia ile trzeba utrzymywać odstępu. Ostatnio dobitnie pokazał to odcinek bezpieczna jazda TVP.
@mateusz19pila
11 ай бұрын
siema, odezwij się, chętnie Ci oddam moją - pisze serio ;)
@lA-bk3wh
11 ай бұрын
moim marzeniem jest posiadać takie 4 halogeny jak na WRC mają w samochodach na masce i podpiąć je na tylny zderzak u siebie. W momencie 'mrugania' przez takiego nadjeżdżającego odpalić je na maxa w twarz delikwenta :D
@rafapedziwiatr4694
11 ай бұрын
TVP i wszystko jasne XD
@wojtekmajster
11 ай бұрын
To jak Ty robisz ten manewr wyprzedzania, że od razu masz kogoś na zderzaku? Nie używasz lusterek?
@halamadrid6954
11 ай бұрын
@@wojtekmajster Chodziło mi o to że w momencie wyprzedzania mam czysto ale chwila i już ktoś dojeżdża pod sam zderzak.
@damian2404891
11 ай бұрын
Trzecia sytuacja to najlepszy patent na takich mrugajacych poganiaczy. Tylko zamiast używać hamulec, zmniejszyć prędkość silnikiem i wtedy wpuścić takiego nadgorliwca. Trzeba byc uprzejmym.
@MrMatt8913
11 ай бұрын
Tez mi sie tak zdarzylo raz:) tyle ze hamowalem recznym :) ale gula mial ten za mna. Nagle przestal sie spieszyc :) ja sobie spokojnie jechalem za ciezarowka a ten debil wyhamowywal ciezarowke. Widzac to, przepuściłem 2 auta na lewym i jako 3 zaczalem wyprzedzac ciezarowke i tego glaba. Byl tak zaabsorbowany swoim wyczynem, ze nie zauwazyl ze juz go dawno wyprzedzilem.
@TranceManiac225
11 ай бұрын
Zgłaszać, zgłaszać i jeszcze raz zgłaszać. Osobniki z móżdżkiem wielkości kasztana muszą zostać pozbawieni uprawnień do kierowania pojazdami.
@curious5254
11 ай бұрын
Te pierwsze zdania w materiale cudo 😂😂😂 obawiam się że to u niektórych wada fabryczna niestety nie do naprawy, której rodzice nie przewidzieli w warunkach gwarancji jak produkowali takiego jednego czy drugiego.
@Roy-he3mr
11 ай бұрын
3:30 Niebezpieczne hamowanie to jedno, ale prawy pas nie gryzie w takiej sytuacji
@chriskros8858
11 ай бұрын
@@kubiyoshi2744 mrugający chce wyprzedzić - ma to robić prawym pasem i stwarzać zagrożenie niebezpiecznymi manewrami?
@chriskros8858
11 ай бұрын
@@kubiyoshi2744 ale wyprzedza dosyć powoli nawet busy go poganiają.
@Mario_Boss325
11 ай бұрын
Kuźwa!!! Za młodego, sporo moich znajomych, mówiło przy ognisku (tak kiedyś młodzież spędzała czas), że idzie w krzaki zrobić KASZTANA. Nigdy bym, nie pomyślał, że takie będą konsekwencje.
@Tomasz266
11 ай бұрын
Kur.wa! Mistrz!!!
@EU_z_Auta
11 ай бұрын
0:04 a co on, zaawansowaną nerwicę ma że tak naparza długimi? 0:44 piękna sytuacja 😂❤
@pawegrzebien6032
11 ай бұрын
"A tutaj to nie wiem który z nich jest głupszy" 😂😂😂 Pomógłbym, ale sam nie znam odpowiedzi 😛
@Luj08
11 ай бұрын
Nagrywający
@grzegorzglonek3413
11 ай бұрын
Nie jest to dobry kanał. Wyczuwam zazdrość u właściciela kanału. Ma się za szeryfa. Ja uważam że w prawie każdym nagraniu brakuje jednej jak i drugiej stronie tolerancji i zrozumienia. Miganie na wszystkich światłami jak kurczliwe trzymanie się lewego pasa drogowego powoduje nerwy na drogach.
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
Za mocno się wczuwasz w rolę kierowcy BMW
@bartekciechanowicz7556
11 ай бұрын
No jak widać zabolało to właściciela kanału które nie przyjmuje krytyki, nie widzi swoich błędów żyjąc w bańce nieomylnego.
@bartekciechanowicz7556
11 ай бұрын
On się chyba zatrzymał w czasie komuny
@MrQ123
11 ай бұрын
Przejrzałem sobie wiadomości z aktualnych weekendowych wypadków - na przydrożnych drzewach owinięte wyłacznie skody i bmw, trup ścielił się gęsto...
@Weirdaman
11 ай бұрын
Zobaczmy: 1. skoro podjeżdża za szybko, to przekracza prędkość 2. nieprawidłowe użycie świateł 3. niezachowanie prawidłowej odległości 4. stwarzanie zagrożenia 5. wymuszanie pierwszeństwa
@3nron
11 ай бұрын
0. wymuszenie pierwszeństwa przez nagrywającego.
@bvrtsxn
11 ай бұрын
@@3nron i cyk mandacik dla kamerki za samopodjebanie.
@janolisiejko5816
11 ай бұрын
@@3nronchyba nagrywanego
@xvadim9890
11 ай бұрын
A ja tu widzę pizdy drogowe ciągnące się lewym pasem. Jak nie potrafią jeździć po ekspresówkach i autostradach to niech wybiorą drogę przez te wszystkie wichury i jadą razem z rowerami, ciągnikami i kombajnami. Tam się nadają.
@pawelbiskup-r8g
11 ай бұрын
od mierzenia prędkości jest policja, Ty masz upewnić się, że nie utrudniasz komukolwiek poruszania się.
@Ysztyful
11 ай бұрын
Nie wiem czy zauważyliście ale koleś w pierwszym BMW, ma pakiet M-Lamus -> nie dość że kierunkowskaz wykupiony w abonamencie to mruga wszystkim jak choinka
@lA-bk3wh
11 ай бұрын
dobrze, że nie up|3rd0lił tej manetki, tak nią machał z podniecenia.
@curious5254
11 ай бұрын
@@lA-bk3wh On był chyba czym innym zajęty a o manetkę uderzał przypadkiem dłonią jak robił góra dół ręką z podniecenia że tak szybko jedzie.
@cichym1296
11 ай бұрын
Tego się nie dało nie zauważyć, tryb dyskoteka włączony, ale lepszy efekt byłby w nocy na parkingu😅
@xys007
11 ай бұрын
Jeżeli chodzi o tego pierwszego kolesia, to tak wyglądają światła LED w kamerze ...
@chriskros8858
11 ай бұрын
Mam wrażenie że to specjalnie nakręcony materiał dla "oglądalności" Też jeżdżę po autostradach i nigdy nie mam takich problemów - po prostu jade tak aby nikomu nie przeszkadzać a to nie takie trudne. Metody są dwie - kiedy jestem na lewym pasie i widzę, że ktoś mnie dofania to albo zjeżdżam na prawy albo przyspieszam kiedy to niemożliwe. Gorzej jak nie ma żadnej z tych opcji. Wtedy pozostaje jechać z zachowaniem odstępu - rzecz niepojęta dla wielu niestety. Raz miałem podobny przypadek ale wtedy to już był ewidentnie jakś typ z kompleksami i problemami psychicznymi. No chyba, że tacy się rozmnażają...
@arekbarek6031
11 ай бұрын
dokladnie, trzeba dawac lapki w dolu, poza tym duzo epitetow leci do ludzi ktorych nie zna. Rozumiem ze wlasciciel kanalu to gangus ze moze tak wszysstkich od idiotow debili nazywac a sam ma jakies gowno do nagrywania w aucie . - bol dupy bo zarabia 1/5 pensji.
@sonnyburnett4322
11 ай бұрын
No to masz po prostu szczęście, nic więcej. Jeżdżę dynamicznie i płynnie, ale zgodnie z ograniczeniami i absolutnie ZAWSZE trafi się 1 lub 2 kretynów, dla których "zamulam". Najczęściej jest to na A2 i A1 bliżej Gdańska, czyli dwie trasy, gdzie ruch jest już spory przez co szybki i wściekły choćby się zesrał nie pojedzie więcej niż 130-140km/h ze względu na natężenie ruchu. Ale do debila nie dociera, że nie jest starobiblijnym prorokiem i sznur samochodów przed nim nie rozstąpi się niczym Morze Czerwone przed Mojżeszem.
@chriskros8858
11 ай бұрын
@@sonnyburnett4322 Przyjmij zasadę - kiedy jadę lewym pasem a coś z tyłu się zbliża to zależności od sytuacji albo przyspieszam albo zjeżdżam na chwilę aż przeleci. Jadąc prawym pasem a chcąc wjechać na lewy upewniam się że nic nie nadjeżdża sporo szybciej niż ja jadę i dopiero zmieniam pas ruchu, nigdy ni ewlokę się lewym pasem od tego jest prawy i wierz mi nie będziesz miał takich problemów...
@andrzej3344
26 күн бұрын
@@chriskros8858przyjmij zasadę, że maksymalna dopuszalna prędkość na lewym i prawym pasie jest taka sama w calej Polsce. Przyjmij zasadę, że twoje łamanie przepisów nie daje ci pierwszeństwa. Amen.
@Motosensor21
11 ай бұрын
W drugą stronę można nazwac to inaczej : kamerkowicz myśli że jak uzna kogoś za przekraczajacego prędkośc to może bawić się w szeryfa i wymuszać hamowanie zmianą pasa ruchu.
@leapsseg4372
11 ай бұрын
caly odcinek spoko, tylko 0:44 to nagrywajacy przesada i z siebie zrobil debila. wystarczajaco miejsca zeby zjechac na pas dac sie wyprzedzic i wrocic bez zdejmowania nogi z gaz nawet ale trzeba bylo koniecznie sie wyzyc i pokazac, ze sie tez ma kompleksy na poziomie podobnym do tych poganiaczy XD
@5Dale65
11 ай бұрын
0:45 Mistrzowskie zagranie, sam zacznę tak robić. Zjechać poganiaczowi bezpośrednio za tira jednocześnie hamując do 90, dodatkowym plusem jest brak możliwości późniejszego wjechania przed maskę i hamowania. Chyba że przed tira, powodzenia 😂
@bvrtsxn
11 ай бұрын
A potem cyk przed ciebie i po heblach i jesteś w dupie. Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.
@kazan1679
11 ай бұрын
Potwierdzam, dziala, raz mi tez gościu walił długimi mimo ze nie miałem gdzie zjechać. Po wyprzedzeniu mnie zacząłem tez kasztanowiec mrugac długimi zeby zobaczyl jak to fajnie jest, oczywiście chcial sie zemscic ale wystarczy wjechać na busa/ciezarowke i kasztany glupieją juz
@Darek8494
11 ай бұрын
Głupota, takim manewrem stworzył równie duże zagrożenie jak gość z mercedesa nie trzymając dystansu, a moim zdaniem nawet większe, bo hamowanie było bezzasadne. Wystarczyłoby, że gość by się zagapił i ląduje przy prędkości 100+ na Twoim tyle samochodu, przy takiej prędkości to łatwo o nieszczęście.
@Chiro3C6
11 ай бұрын
0:47 sam tak już zrobiłem kilka razy. Kasztany pewnie się zawieszają w takim momencie hahaha
@Darek8494
11 ай бұрын
Rób tak dalej, to trafisz na takiego, co nie wyhamuje pewnego dnia i wtedy nie będziesz taki "hahaha" a przy odrobinie pecha uderzy w Ciebie, może wepchnąć Cię pod ciężarówkę i tylko sobie krzywdę zrobisz, a jak będzie miał kamerkę to jeszcze Ty dostaniesz piękny mandat za bezzasadne hamowanie, o ile nie skończysz w czarnym worku. Mrugaczy nie popieram, ale takie zachowanie jest jeszcze głupsze.
@jangertner8519
11 ай бұрын
jakby sprzedawali samochody razem z rozumem to by wypadków było 99% mniej ale za to samochody były by bardzo drogie.
@michab4879
11 ай бұрын
Nie wystarczy zbierać kasztany, ale trzeba też eliminować z dróg tę patologię. Niestety, brak wystarcej liczby patroli na drogach i zbyt niskie kary, nie odstraszają. Takie zachowania, powinny skutkować dożywotnim odebraniem uprawnień i licytacją pojazdów.
@bolekkolasa4770
11 ай бұрын
Szczerze? Te komentarze słowne są żenujące, a duża część kierowców z kamerkami publikując te filmy udowadniają całemu światu, że mają nudne i smutne życie. Narzekacie na wyprzedzające się ciężarówki, a sami toczycie się swoimi osobówkami lewym pasem z różnicą prędkości do kilku km/h względem auta wyprzedzanego. Mowię o wielu przypadkach, nie wszystkich...
@bvrtsxn
11 ай бұрын
Sama prawda
@machalostm7607
11 ай бұрын
i lewym 120 kmh od Przemysla do Zgorzelca, zapamietaj ! Jesli jedziesz lewym bo wydaje ci się ze jedziesz szybko to zawsze jest ktos za tobą kto jedzie szybciej.
@tomek040982
11 ай бұрын
Nie rozumiem takiego poganiania światłami, ale oczywiście nie mogę być sobą by nie przyczepić się do czegoś. Pierwsza akcja to tak na upartego można by rzec że nagrywający jednak wymusił mu pierwszeństwo. To że nagrywający jedzie z maksymalną dozwoloną prędkością (mniemam że to ekspresówka) nie znaczy że może od tak zmienić pas na lewy.
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
Załamujesz mnie, pomiędzy zmianą pasa ruchu a gwałtownym hamowaniem co jest przecież istotą wymuszenia mija kilka sekund. Co w takim razie robił w tym czasie kierowca BMW? Jechał na zderzaku i błyskał długimi. Przykro mi, ale to nie jest nieustąpienie pierwszeństwa tylko próba wymuszenia przez kierowcę BMW
@tomek040982
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi wiedziałem że nie zrozumiesz. 😂😂😂😂
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
@@tomek040982 piszesz o prędkości maksymalnej a ta nie ma nic do rzeczy, to ty nie rozumiesz na czym polega wymuszenie. Kierowca BMW nie zareagował podczas zmiany pasa ruchu więc nie było wymuszenia.
@stereotypowystyropian9393
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi kierowca musiał zwolnić, a to już należy do definicji wymuszenia. Myślisz twoim tokiem rozumowania, że możesz władować się na skrzyżowaniu przed pojazd jadący na pierwszeństwie, tylko dlatego że nie zacznie hamować podczas Twojego podejmowania manewru skrętu a zrobi to dopiero jak już się wyprostujesz? 😂 Przypomnij sobie zapis, który mówi jasno że podejmowanie manewrów to nie tylko ich rozpoczęcie i trwanie. Zmieniając pas ruchu podejmujesz szereg czynnosci, począwszy od rozpoczęcia, idąc przez trakt podejmowania, kończąc na kończeniu manewru.
@mrlargenss
11 ай бұрын
@@stereotypowystyropian9393Nie masz racji. Nie ma tam mowy o wymuszeniu.
@xTwIsTeRx1
11 ай бұрын
Kasztan i awaria mózgu to dopadła tego co zmienił pas na lewy podczas, gdy leci tym pasem bmw znacznie szybciej. Dla tego mruga bo debil wyjechał mu na lewy, gdzie nie powinien bo zbliża się inne auto znacznie szybciej. K*rwa nauczcie się, że jak coś w lusterku jedzie szybciej swoim pasem i chcecie się wj*bać na lewy to poczekajcie nich przejedzie, a nie zmuszacie do hamowania, stwarzacie zagrożenie do tego to nagrywacie i wrzucacie na YT zwalając winę na tego co ostrzegł barana długimi, że stwarza zagrożenie. BMW nie jest winne w pierwszym filmie tylko nagrywający. Zamiast BMW mógł lecieć ktoś na motorze... Proponuję lektorowi odcinka przemyśleć czasem co mówi.
@Polexitnatychmiast
11 ай бұрын
Sebix Mataczak też tak uważał.
@perojovanovic2906
11 ай бұрын
Potem idziecie do tego samego sklepu i stoicie obok w kolejce do kasy, nikt nikogo nie pogania, każdy cierpliwie czeka. Lub kibicujecie tej samej drużynie piłkarskiej. Pijecie to samo piwo. Wniosek jest prosty: samochody, zbyt szybki i intensywny ruch w tych czasach odczłowiecza ludzi i jest źródłem wielu nieszczęść.
@Justyna_Biber
11 ай бұрын
_"Lub kibicujecie tej samej drużynie piłkarskiej. "_ skąd wiesz, że są homoseksualistami?
@DarkMastreeek
11 ай бұрын
@@Justyna_Biber to proste, kibicują legii
@diskstation8880
11 ай бұрын
Interesujące 🤔
@ukaszm1137
11 ай бұрын
0:42 robię tak samo, tylko muszę bardziej zwolnić, żeby zachować prawidłowy odstęp od tira i czekam ze zmianą pasa, żeby się upewnić, że jest pusty (co nie jest takie łatwe, jak ktoś z tyłu oślepia, więc trochę to zajmuje)
@maciejxd7
11 ай бұрын
To niedługo może porozmawiasz o tym z kolegą z a1 🫢
@ukaszm1137
11 ай бұрын
@@maciejxd7 chętnie, ale może być ciężko, bo tchórz za granicę uciekł😅
@Darek8494
11 ай бұрын
Rób tak dalej, to pewnego dnia trafisz na takiego co nie wyhamuje. Może kierowca Kii z A1 też naczytał się komentarzy takich idiotów i też zahamował by wjechać za tira i skończył, jak skończył. Takim zachowaniem jedynie pokazujesz, że jesteś na tym samym poziomie intelektualnym, co "mrugacze". Nie pochwalam mrugania i dojeżdżania, ale takiego zachowania również nie popieram, bo stwarzasz jeszcze większe zagrożenie od tego, co używa świateł drogowych, a bezzasadne hamowanie jest również karane, jako bo jest agresją drogową. A z oślepianiem, to Ty się nie ośmieszaj, miałem Citroena Xsarę z 2000 roku i to auto już miało przyciemniane lusterka i nie sposób było oślepić długimi, w obecnym aucie mam również przyciemniane lusterka, które działają na światło i spora część aut taki bajer posiada.
@mateuszsek6145
11 ай бұрын
tak rób tylko wcześniej, zaraz jak wyprzedzisz poprzedniego tira, nie bedziesz wtedy tak zaskoczony hamowaniem uwierz mi to działa
@tomaszstepien628
2 ай бұрын
W bmw i kaldi światła drogowe uruchamiają przednie czujniki parkowania z tego co mi wiadomo.
@xvadim9890
11 ай бұрын
Do jemiołów ciągnących się lewym pasem należałoby napierdalać z działka. Lewy pas to nie kółko różańcowe.
@radoslawstachura3797
11 ай бұрын
Może nie wiem, zmieniły się jakieś przepisy w Polsce? Kiedy możemy zacząć manewr wyprzedzania...? Czy możemy zacząć taki nie upewniając się że już ktoś za nami go nie zaczął wcześniej? Jeżeli tak to co musimy zrobić? Utrzymać swoją prędkość lub zwolnić, aby nie przeszkodzić temu we wstecznym lewym lusterku. Czy można zmienić pas ruchu na ten którym zbliża się z tyłu auto? Może ja nie potrzebnie patrzę w lusterka, i puszczam tych co jadą za mną, jeżeli jadę wolniej. Teraz można komuś wjechać przed maskę i zablokować i utrudniać ruch i zgłosić go na policję że miga światłami i trąbi? Hmm
@loltek4240
11 ай бұрын
wpierdol dla wszystkich nagrywających gościu wyprzedził PRAWĄ to chyba wystarczający znak że można było zjechać ale pan janusz hehe tera mu pokaże do somdu go dam
@Bubaj_PL
11 ай бұрын
W zasadzie, to biorąc pod uwagę że jechał już lewym pasem i z dużą prędkością się do Ciebie zbliżał to wniosek jest jeden... Dla wyświetleń wpierdoliłeś się przed niego 👍
@jacekm
11 ай бұрын
Majtczak też jechał i mrugał i widzicie jak to się skończyło
@kejto
11 ай бұрын
Jak chce jechać szybciej to niech jedzie po co blokować, a nie wyjezdzasz mu pod koła, bo ty chcesz jeden samochodzik wyprzecif co jedzie 5 na godzinę wolniej od ciebie, to zwykle frajerstwo.Tak właśnie zginęła ta słynna rodzinka, z udziałem beemki. By i go puścili, nie wymusili to by tragedii nie było, no ale cóż selekcja naturalna.
@milolubkrak
11 ай бұрын
Szanowni Panstwo, miejmy do siebie troche dystansu. Ktos moze jechsc do szpitala, miec umowione spotkanie "na styk". Pomagajmy sobie ma drodze z drugiej strony nie naduzywajmy uprzejmosci innych bo to noe o to chodzi. Pozdrawiam wszystkich kierowcow i jako wzor prosze obejrzeć sobie drogi np w Finlandii.
@denomspeedo5109
11 ай бұрын
Jedziesz szybciej masz szybszy dostęp do śmierci.
@macieji18
11 ай бұрын
W BMW doszło do awarii mózgu... już pierwszy tekst odcinka jest w dechę 😃😆😆👍
@rafaszpila8771
11 ай бұрын
2:27 cały lewy lewy pas wolny miał gdzie zjechać potem trąbi
@3xr556
11 ай бұрын
na mrugaczy , zamontować za tylną szybą lampę błyskową, od apartu foto.
@jannowak9639
11 ай бұрын
albo stroboskop taki na dyskoteki
@xparadoxical69
11 ай бұрын
odmigiwać przeciwmgielnymi tylnymi
@bartekciechanowicz7556
11 ай бұрын
Przecież BMW miało światła do jazdy dziennej, + nie zrobił nic złego
@MrMrnk
11 ай бұрын
W miejsce tego migania służy kierunkowskaz lewy
@colonellKurtz
11 ай бұрын
Tego idiotę z boxera to firma powinna zwolnić za narażanie jej majątku i dobrego imienia .
@TakiTamAdam
11 ай бұрын
2:40 no tu to akurat zawiść się wylewa bokami 🤮🤮 jedzie cielak prowokacyjnie, jak jest wyprzedzany to nagle ma mocy tyle żeby dojechać do zderzaka auta poprzedzającego
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
czyli twoim zdaniem powinien cały czas jechać przy zderzaku?
@osaosatorsky
11 ай бұрын
w tym wypadku włączam przeciwmgielne tylne i mam wyjebane
@radoslawstachura3797
11 ай бұрын
Dobrze że ja jeżdżę jak człowiek i nie wjeżdżam z kamerkami przed jadące z tyłu szybciej swoim pasem auta . Patrzę daleko w lusterka i w przód i puszczam, jak widzę że nie wyrobię się schować. Czy to takie trudne? Czy fajniejsze są prowokacje aby można było wykorzystać kupioną kamerę?
@swz13
10 ай бұрын
Czy jak będziesz stać w kolejce do kasy a ja się wepcham bo stwierdzę, że szybciej załatwię sprawę, puścisz mnie, czy będziesz biadolił?
@radoslawstachura3797
10 ай бұрын
@@swz13 Tak myślałem że część ludzi tak to może widzieć :/ 1. Autostrada To nie jest kolejka w sklepie. 2. Jak ktoś ma jeden produkt i widać że się spieszy to sam przepuszczę... 3. Wracając do tematu. Można wyprzedzać, a nie można przyspieszać gdy jest się wyprzedanym.
@damiansmigielski
2 күн бұрын
@@radoslawstachura3797 to ty jesteś tym znanym Radosławem przepuszczaczem kolejkowym. Ludzie cię uwielbiają.
@radoslawstachura3797
2 күн бұрын
@@damiansmigielski myślę że tak, widać wyrazy wzajemnego szacunku, czego nie którzy nie są w stanie zrozumieć i doświadczyć...
@damiansmigielski
2 күн бұрын
@@radoslawstachura3797 wydaje ci sie. Na chodniku tolerujesz przepychanie sie?
@arkadiusz499
11 ай бұрын
Czemu oni tak długo wyprzedzają?
@AdamAdam-uj4cz
11 ай бұрын
Jak ktos się do mnie zbliża na lewym pasie na autostradzie na odległość 20 metrow to mu zwalniam do 40 km/h żeby zachować odstęp i zawsze to działa hehe
@ens8502
11 ай бұрын
Dokładnie, ktoś podjeżdża za blisko - zdejmujemy nogę z gazu i dostosowujemy prędkość do odległości 😊
@GS-xt5dk
11 ай бұрын
Gratulacje zwalnianie do 40km/h na lewym pasie na autostradzie :o Wyhamowanie z 140 do 40 km/h zasługujesz na nagrodę Darwina nie różnisz się od tych co wyprzedzają a potem przyhamowują.
@AdamAdam-uj4cz
11 ай бұрын
@@GS-xt5dk jeżeli ktoś za mną ciągle jedzie w odległości 20 metrów a odległość między pojazdami ma wynosić połowę prędkości to z jaką prędkością powinienem jechać żeby jechać zgodnie z przepisami? No jaka?
@GS-xt5dk
11 ай бұрын
@@AdamAdam-uj4cz co za dziecinna odpowiedz :D idio_tyczna ale zniżę się na chwilę do twojego poziomu idąc twoim tokiem rozumowania to jeżeli ktoś jedzie za tobą w odstępie 150m to ty jedziesz 300 km/h żeby być w zgodzie z przepisami? :D :D hahahah ???? :D skoro dostosowujesz prędkość do odstępu to w drugą stronę też musi działać :D
@AdamAdam-uj4cz
11 ай бұрын
@@GS-xt5dk oczywiście że nie bo przepis mówi "co najmniej" więc większa odleglosc nie zmusza do wzrostu prędkości ale mnie mniejsza odległość zmusza do jej obniżenia cbdo
@ryszardx5883
11 ай бұрын
Za przeproszeniem jak w filmie głupi i glupszy
@Michal.Szmigielski
11 ай бұрын
Oni tak tylko pozdrawiają. I jak ja takich spotykam to tez ich pozdrawiam, tylko czerwonym światłem stop.
@Darek-dp9vd
11 ай бұрын
Ludzie zdziczeli, gnają na złamanie karku a i tak wszyscy poumierają 😅
@PaweDoega-to4ql
11 ай бұрын
Blokowanie lewego pasa to też wykroczenie 😊
@krzyzuuu
11 ай бұрын
A rozwiązanie w prawie byłoby proste, mandat 1000 zł za każde mrugniecie
@adriangasiorkiewicz8981
11 ай бұрын
Poco jedziesz na lewym pasem A nie prawym
@GrzechuPraszka
11 ай бұрын
On nie zjedzie, on ambitny on ważniak. Nie zjedzie, nie może puścić bo mu ambicja opadnie
@damiansmigielski
2 күн бұрын
A ten z tyłu musi jechać ponad limit. Nie zwolni, nie da wyprzedzić bo mu ambicja... opadnie.
@judasziskariota2806
11 ай бұрын
prącie z BMW wygrało
@pawelbiskup-r8g
11 ай бұрын
Problem jest taki, że artykuł 24 jasno mówi, że przy wyprzedzaniu należy upewnić się czy nie utrudni się ruchu komukolwiek. I może zachowanie burackie, ale na tym samym poziomie co samochód wyjeżdżający i zmuszający do hamowania.
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
nie wybieramy sobie przepisów które nam się podobają
@pawelbiskup-r8g
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi Każdy ma stosować się do przepisów prawa, w tych przypadkach kierowca nagrywany jak i nagrywający łamią przepisy.
@adamadamoss6922
11 ай бұрын
Na siebie tez donieś albo przynajmniej się dokształć w tym temacie mianowicie - ..."Oznacza to, że w przypadku poruszania jezdnią jednokierunkową o większej liczbie pasów ruchu, kierujący pojazdami są obowiązany zajmować prawy pas. Jazda lewym pasem, w sytuacji gdy prawy pas jest wolny będzie stanowić wykroczenie drogowe" Nagrywasz czyjes wykroczenie a sam popelniasz inne BRAWY TY! bandyto drogowy
@damiansmigielski
2 күн бұрын
Musiałeś napisać ten durny komentarz żeby poza matką i ojcem wszyscy wiedzieli, że masz pusto w głowie?
@adamadamoss6922
Күн бұрын
@@damiansmigielski To nie ja mam problem ze ludzie jeżdżą jakimiś fiestami czy fiatami 60km/h lewym pasem bo wiecej nie wyciągnie tym pizdzikiem 1.0 eco coś nie powinni mieć prawa wjazdu na drogę szybkiego ruchu. Albo nie znają przepisów
@specvolt8769
11 ай бұрын
Czemu nie zjeżdzacie z lewego jeśli możecie? To tak jak stać na ruchomych schodach na środku i blokować tych którzy chcą iść wyżej. Zasady mówią "do prawej".
@bandyci.drogowi
11 ай бұрын
dlaczego porównujesz wyprzedzanie do stania w miejscu?
@specvolt8769
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi porównuje zachowanie ludzi a nie czynność. Podtrzymuję pytanie: dlaczego ludzie nie ustępują? Nie pytam o przepisy lecz o rozsądek i kulturę..
@grega8937
11 ай бұрын
@@specvolt8769 dokładnie taka sama sytuacja jak na ruchomych schodach słuszna analogia. Ale uważaj bo Ci autor kanału usunie niewygodne dla niego komentarze :D tutaj musisz się zgadzać autorem albo wypierd.... :D
@specvolt8769
11 ай бұрын
@@bandyci.drogowi na schodach mówię "przepraszam", osobnik ustępuje i ide dalej. Podobnie na ścieżce rowerowej, krzyczę "uwaga z lewej" osobnik daje do prawej a ja jadę dalej. Tak trudno na drodze to stosować bo komunikacją jest miganie światłami? Na schodach i rowerze ja cisnę do porzodu bo mam siłę a na drogach zjeżdzam na prawy skoro inni chcą i mogą szybciej. Podobnie na ruchomych chodnikach na Heathrow, nie wyobrażam sobie żeby blokować. Idiotami są ci co gnają zbyt szybko ale również ci co nie ustępują, sheryfy. Karać i tych i tych.
@Lancer2884
2 күн бұрын
Już myślałem że to Austriak 😂
@pitakbobak9115
11 ай бұрын
Niestety kasztany nie myślą one spadają dojrzałe i są zjadane a najlepsze na placu pigalle
@mojekonto.
11 ай бұрын
Prawda jest taka że jak zmienia się pas 40 - 50 metrów przed zbliżającym się z większą prędkością autem zmuszając go do hamowania, to wymusza się pierwszeństwo. Takie sytuacje to norma przy pasach rozbiegowych, gdy lewy jest zajęty i nie ma gdzie uciec. Nie zdziwię się jeśli jakiś gamoń przeczyta ten tytuł i w to uwierzy...
@EwaLiszewska-yg8zp
Ай бұрын
Oj tam... sterownik xenonów się zepsuł.....🤭a wy już robicie problem, trzeba by heńkowi pomóc a nie jeb......ć
@Prawko_W_Chipsach
11 ай бұрын
Ja pie... same kasztany 😕 takim to tylko zabrać prawko i niech taczkami jeżdżą... Niech robia tak dalej to kolejna tragedia jak na A1 będzie... 😔
@KASTARENTA
11 ай бұрын
Ja chyba dostanę awarii hamulców, kiedy ktoś mi siądzie na dupie i zacznie mrugac 😎 i wtedy będzie mógł mnie w nią pocałować.
@chriskros8858
11 ай бұрын
A jak już " pocałuje" to poczujesz a jak będziesz miał pecha to przyspieszona kremacja bo dziś auta łatwo się zapalają - potrzebne to kumuś? Co chcecie udowodnić?
@MrGreenAKAguci00
15 күн бұрын
Kurde jak takie coś widzę to chciałabym mieć minigun'a w samochodzie...
@JanuszChuuj
11 ай бұрын
Kiedy jadę i ktoś mi tak mryga, to od razu hamuję.
@Majk.M
11 ай бұрын
w uk gdzie jezdze na codzien jest duzo dzbanow...tyle za miejsca mniej i samochodow x 2 ale to co w polsce jest to chyba nigdzie indziej, poza rosja moze...porazka ilu ludzi narazie siebie i innych, tanie czesci samochodowe, tanie opony, jak lepsze auto to zasuwaja po autostradach jak prawdziwe dzbany, rozmowy przez telefon...te hamowania przy 140 albo jazda przy zderzaku, mam tak mocne hamulce w peugeocie gt ze ten w masseratii nie zdarzylby nawet hamulca nacisnac a juz siedzialby mi w bagazniku, masakra,strach jezdzic
@dariuszjanczak8849
19 күн бұрын
Czy w tym kraju co poniektórzy muszą zawsze wchodzić w rolę instruktora jazdy,a może wystarczy patrzeć w lustra I puścić tego co mu się spieszy ,niech jedzie,I po co to się denerwować.
@AragonMusicOfficial
6 ай бұрын
Na drodze trzeba być uprzejmym i sobie ustępować. Za wyjątkiem kasztanów 😂 Osobiście kasztanowi bym nie zjechał i jechał by za mną grzecznie, złoty lek na awarię mózgu. ;)
Пікірлер: 809