🐦twitter.com/mspysinski - CHO BO ĆWIERKAM 🐦 👊 instagram.com/mateusz_spysinski - WBIJAJ NA NOWE ZDJĘCIE 👊 👋 www.tiktok.com/@mateusz_spysinski - COMMENTARY NA TIKTOKU! 👋 🤖 discord.gg/CdmPa8GhF7 - CHO NA DISCORDA 🤖 🍍 bluff.pl/ - ANCYMONOWA KOSZULKA 🍍
@lis3902
2 жыл бұрын
Na netfixie jest jedna dobra komedia, o tym że meteoryt leci na ziemie i będzie apokalipsa, nie pamiętam tytułu, ale film był całkiem zabawny i trochę smutny bo było w nim nieco prawdy.
@karolk2366
2 жыл бұрын
@@lis3902 "Nie patrz w górę"
@lukrecja7236
2 жыл бұрын
Nigdy nie wygrasz, jeśli ciągle przegrywasz-Klaudeliza 2022
@madzcz1018
2 жыл бұрын
Nie byłabym sobą gdybym była inna- Klaudeliza 2022
@angelika9791
2 жыл бұрын
Weszłam żeby to napisać, na serio genialne są! Ale druga część bez szału
@oddechwujka5120
2 жыл бұрын
Big brain
@koprolity
2 жыл бұрын
Marcin Mazur to pewnie nawet z Mini Majkiem chętnie by zawalczył.
@wojownikzczarnabandana298
2 жыл бұрын
Wszystko co da mu atencję to bierze
@spysinski
2 жыл бұрын
Tak ale na bank nie dojdzie so tej walki bo wszyscy się go boja
@nochybatwojstary
2 жыл бұрын
Nawet z mają staśko
@freddie992
2 жыл бұрын
strach myśleć czy proponowal walke Nitrowi xd przeciez kiedys tez mieli spine i poszlo o hajs
@GRBGRB13
2 жыл бұрын
@@spysinski Dziwisz się?
@zuza3377
2 жыл бұрын
Coś czuje, że skoro teraz poprawność polityczna jest wciskana praktycznie wszędzie to za pare lat będzie odbicie w drugą stronę.
@desia8893
2 жыл бұрын
NIECH NIKT NIE WAŻY SIĘ PRZYPADKIEM PODWAŻAĆ ZAJEBISTOŚCI WSZYSTKICH CZĘŚCI "AGENTA XXL" BO "CHŁOP SIĘ ZA GRUBĄ BABĘ PRZEBIERA". Nieważne, i tak to kocham
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
Przypomniało mi się jeszcze teraz "White chicks" z 2004, też złoto :D
@keiko-saan5757
2 жыл бұрын
Pamiętam jak oglądałam z mamą, wspaniały film..
@Migotte
Ай бұрын
od zawsze byłem nieco grubszy i jakoś mi te filmy nigdy nie przeszkadzały. Wręcz przeciwnie, bardzo je lubię :DDD
@dzwiedz_brunatny
2 жыл бұрын
Szczerze to można zajść za daleko. Niektóre filmy źle się starzeją, ale większość po prostu wyśmiewa stereotypy i na nich się opiera. Niedługo ta amerykańska poprawność polityczna scanceluje biednego Schwarzeneggera przez skojarzenie do wiadomego słowa, jak już potrafili robić z Czarnogórą xd
@Mkninja002
2 жыл бұрын
15:31 Myślę, że jako ludzkość powinniśmy się przede wszystkim zastanowić, gdzie leży granica między śmianiem się a wyśmiewaniem i zdefiniować te dwie rzeczy, bo zdają się one być mylone w tych czasach, w szczególności na rzecz wyśmiewania. A co do artykułu - Według mnie to słabe zagranie, by rozliczać jakiś film i/lub aktora grającego w nim za coś, co miało miejsce 30 lat temu. Już 10 lat temu były inne realia, a co dopiero wtedy. Jest takie bardzo fajne powiedzenie: „Nie mierz innych swoją miarą”. Jakby ktoś chciał, to zapraszam do dyskusji
@niejestemswojadiagnoza5627
2 жыл бұрын
+1 szukają na siłę afery bo chyba się wyświetlenia nie zgadzają . Wyśmiewanie to jak kamerzysta wyśmiewal osobę niepełnosprawną. A w filmie osobiście nie powiedziałabym nawet że są to osoby niepełnosprawne
@222222ania
2 жыл бұрын
Dobrzy ludzie nie robią takich rzeczy. Niezależnie od czasów.
@niejestemswojadiagnoza5627
2 жыл бұрын
@@222222ania Tzn czego konkretnie ?
@khadajhin5130
2 жыл бұрын
Ale to nie jest tak jak wydaje się twórcom tego artykułu, ze ludzie po filmie będą się zachowywać jak ludzie w filmie np. Bardzo otyła postać i jakiś żart o otyłych. No xD
@xertijagee2812
2 жыл бұрын
Obecnie granice sie zatarly i stad problemy. Nie ma granic nie ma definicnji i do wszystkiego mozna sie przyczepic.
@niikun4046
2 жыл бұрын
16:15 odpowiadając na twoje pytanie Mateuszu. Sama jestem osobą transpłciowa i w filmie "Ace Ventura : psi detektyw" te sceny które wg tego artykułu miały wyśmiewać wszystkie osoby transpłciowe mnie osobiście bawiły nie ze wzgledu na to kim była ta bohaterka ale o ujęcie tego w żart. tak jak mówi przysłowie czy nie wiem dokładnie co "śmiać sie można ze wszystkiego ale nie wolno z tym przesadzać"
@wansea
2 жыл бұрын
to super ze masz takie podejście ❤️ i miłego dnia ci życzę
@ozdp2517
2 жыл бұрын
Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . .Przyszedłem się tylko przywitaaaaac. Chuj ci na łeb tranzystorze . . . XD
@mefi3935
2 жыл бұрын
No i to podejście mi się podoba, z tobą piwko musi zarąbiście smakować❤️❤️❤️
@adrianyyy
2 жыл бұрын
@@mefi3935 np takie z kija
@didierdrogba3473
2 жыл бұрын
Trylogia Za jakie grzechy dobry Boże. Jest tam dużo momentów gdzie człowiek się uśmiecha lub śmieje :D
@Malawiedzma89
2 жыл бұрын
Miałam właśnie skomentować. Ogólnie Francuzi robią doskonałe komedie.
@minseo_hy
2 жыл бұрын
Też miałam o tym pisać. Najnowsza część była cudowna i jak rzadko mi się podobają komedie to ta trylogia jest świetna
@Suri24xD
2 жыл бұрын
Polecam
@Pantheraa90
2 жыл бұрын
Kurcze, właśnie dałam komentarz, że widziałam najnowsza cześć 2 tygodnie temu. I tak, to świetna trylogia, francuskie komedie rzadko zawodzą 😁
@rainbowlights5783
2 жыл бұрын
Gdzie mogę obejrzeć 2 i 3 część?
@Cukierkowa
2 жыл бұрын
"Na noże" - połączenie dramatu, komedii i kryminału. A ze starszych to "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" - świetna czarna komedia.
@madameonlyme
2 жыл бұрын
ksiazka tez swietna!👍
@jyteks522
2 жыл бұрын
@@madameonlyme Ty tutaj?
@madameonlyme
2 жыл бұрын
@@jyteks522 Witam i o zdrowie pytam😉🌞
@niejestemswojadiagnoza5627
2 жыл бұрын
Mati z dedykacją dla Mazura na następnym filmie załóż wszystkie czapki jakie masz
@niejestemswojadiagnoza5627
2 жыл бұрын
Poza tym witamy klaudelize
@j00tka
2 жыл бұрын
Jeżeli chodzi o filmy, to wydaje mi się, że wszystko krąży wokół relatywizmu moralnego, który niestety może doprowadzić do tego, że w końcu zaprzeczymy sami sobie. Według mnie dobrze, że się zmieniany, rozwijamy i zwracamy uwagę na kwestie wcześniej pomijane, ALE nie możemy zapomnieć, że coś nas do tego momentu doprowadziło, to stało się dzięki czemuś z przeszłości. Dlatego takie filmy, chociaż teraz mogą budzić różnorakie odczucia, są bardzo istotnymi elementami kultury, które ciężko kwestionować, bo są dowodem na duże zmiany społeczne. Przykładem radykalnego, moim zdaniem niepotrzebnego działania w tej kwestii, mogą być ruchy Disneya. Wycinanie scen, zmienianie kwestii, itp. Nie widzę w tym sensu. Szkoda, że większa świadomość społeczna, czyli z założenia dobra rzecz, jest wykorzystywana do tworzenia tego typu artykułów, przez co wiele osób zaczyna patrzeć na poprawność polityczną bardziej negatywnie. Słabe. Można nazwać ten case "Mają Staśko kinemarografii". A komedia? "Najmro" może być dobrym przykładem, ale nie patrzyłabym na ten film przez pryzmat gatunku ;)
@wikarechowicz
2 жыл бұрын
Ostatnia część filmu była zdecydowanie najciekawsza! Więcej takich wstawek comentary o filmach! ^^
@nikodembiniek7103
2 жыл бұрын
Kocham filmy o Klaudelizie
@spysinski
2 жыл бұрын
Czemu? 😏😏
@nikodembiniek7103
2 жыл бұрын
@@spysinski Ponieważ zawsze poprawiają mi humor😅
@skazanynarower4803
2 жыл бұрын
Musimy ten czas przeczekać... Przez najbliższe kilka, kilkanaście lat oglądalność filmów bedzie spadać a krytyka będzie się zaostrzać, aż przyjdzie punkt kulminacyjny, ktoś nakręci film wyśmiewający dosłowanie wszystko i zyska taką popularność że filmy marvela, avatar czy tytanic schowają się pod koc. Wtedy inni producenci zauważą "oooo, to się opłaca !" i znów nadejdą piękne czasy z ciekawymi filmami XD
@kisieluch
2 жыл бұрын
Mówcie co chcecie, ale Klaudeliza ma tak fajny głos, że mogła by śpiewać w bajkach.
@daniele200051
2 жыл бұрын
Minął miesiąc a Klaudeliza wróciła do swoich żywiołów, zaczęła zakładać multikonta, jechać po ludziach oraz wyzywać wszystkich dookoła. Well Circus volbromia zatoczył koło
@novemberrain9916
2 жыл бұрын
jak się nazywa jej konto na ig?
@jula_4312
2 жыл бұрын
Jak się nazywa jej instagram?
@klaudias912
2 жыл бұрын
Apropo ostatniego tematu, często rozmawiamy o tym z chłopakiem. Czasem w rozmowie z kimś czujemy się źle, bo nie mamy pewności czy kogoś akurat nie uraziliśmy. Taka jest poprawność polityczna. Nie mogę już rzucić luźnego zdania w towarzystwie (poza bliskim gronem przyjaciół), bo wyjdę przypadkowo na rasistkę, homofobkę albo jeszcze kogoś innego. Na ziemi jest 7 mld ludzi i nie da się w jednej wypowiedzi uwzględnić sytuacji każdego człowieka, stąd generalizujemy. Np powiedzenie o społeczności osób z ci*kami jako "kobiety" może spowodować, że urażę wszystkie osoby niebinarne. Teraz już tylko można przestać się odzywać...
@222222ania
2 жыл бұрын
Nie rozumiem takich osob jak Ty. Dobrze wiesz, że obraza za użycie słowa „kobieta” jest raczej niemożliwa, a jeśli się wydarzy, to można rozmawiać, wytłumaczyć, zrozumieć. Sorry, ale nawet z 3 lata temu gwałt był używany jako świetna historia, w jednym z seriali jeszcze zrobili redemption arc seryjnego gwałciciela. Tacy ludzie się nie zmieniają, a fakt, że mężczyźni oburzają się na kwestie, że podglądanie nagiej kobiety nie jest ok, oznacza, że nikt tak naprawdę nie ma problemu z przemocą wobec kobiet, po prostu nie chce mieć zepsutej reputacji. W jednym z sondaży przeprowadzonym podajże we Francji 40% ankietowanych powiedziało, że dopuściliby się gwałtu gdyby wiedziało na 100%, że nikt się o tym nie dowie. Handel ludźmi działa z jakiegoś powodu. Więc może zamiast skupiać się na tym, że „już nic nie można powiedzieć”, należy skupić się na prawdziwych problemach, jako hetero kobieta nigdy nie zostałam pobita za trzymanie mojego faceta za rękę. Są większe problemy niż „nieśmieszne” komedie.
@nikelainelainie9042
2 жыл бұрын
Szczerze, nie tylko z komediami jest taki problem. Ostatnio nie mam co oglądać poza bajkami :") Wszystko jest właściwie takie samo, zwłaszcza jak się popatrzy na produkcje Netflixowe. Po obejrzeniu kilku mam wrażenie, że obejrzałam wszystko.
@gabriela8479
2 жыл бұрын
totalnie, wszystko musi mieć homoseksualistę, osobę ciemnoskórą, kobietę, która wierzy w siebie i jest feministka i faceta, który jest delikatny. i super, że pokazują różnorodność w filmach, świetnie, że rozwiązują problemy w taki sposób ale już za dużo tego, wszystkie są takie same
@nikelainelainie9042
2 жыл бұрын
@@gabriela8479 Niech i będzie tego dużo, ale niech te postacie mają więcej cech niż te główne, jakąś głębię i zróżnicowanie wśród postaci opartych na tym samym schemacie. Chwilowo tego zróżnicowania brak i to mnie boli mocno
@niesamowitagabichan3394
2 жыл бұрын
@@gabriela8479 a co jest złego w tym, że są postacie homoseksualne w filmach? To chyba dobrze, że jest jakaś reprezentacja?
@gabriela8479
2 жыл бұрын
@@niesamowitagabichan3394 nic złego, nie chodziło mi o to tylko o to, że te postacie nie są na początku osobami a potem orientacja tylko na odwrót. jako osoba ze środowiska LGBTQ+ wolałabym żeby filmy przedstawiały te postacie jako normalnych ludzi a nie, że czyjąś osobowością jest bycie homo
@niesamowitagabichan3394
2 жыл бұрын
@@gabriela8479 ok, dzięki za odpowiedź ♥️
@bartas1093
2 жыл бұрын
Niestety poprawność polityczna wkracza w każdy aspekt życia a wydaje mi się że nie tędy droga coraz więcej z nas ma kij w tyłku i przez to coraz mniej rzeczy jest z których można się śmiać żeby nikogo nie obrazić a to wszystko moim zdaniem prowadzi do flustracji a co za tym idzie coraz łatwiej wywołuje to konflikty
@kurrwa
2 жыл бұрын
jak osoby chore psychiczne takei jak trans maja prawo glosu to tak jest xD najgorsze ze ludzie ich sluchaja jakis pojebow xd niedlugo to bedziemy akcetpwoac skrajna pedofile ;d
@NimfadOlcia
2 жыл бұрын
Klaudeliza ma ładny glos. Nie powiedziałabym, że to ona śpiewa. A filmy z lat 90tych SĄ ŚWIETNE.
@viresmorus7312
2 жыл бұрын
Polecam "Bullet Train". Obecnie grany w kinach. Dawno nie było tak dobrej komedii. Oczywiście każdy ma swoje gusta ;) Pierwsza część Maski była świetna. Drugiej nie polecam XD Z takich starych filmów dobrze wspominam jeszcze "Ści(ą)gany" z Leslie Nielsen. Niektóre z tych filmów były po prostu przerysowane i specjalnie tak głupie, że aż śmieszne. Oby nikt z Vogue nie oglądnął pewnego polskiego filmu, gdzie udowadniano, że "Kopernik była kobietą" XD
@villaneve7083
2 жыл бұрын
Jeśli chodzi o filmy to polecam "Zabawę w pochowanego" z świetną Samarą Weaving w roli głównej. Może nie jest to jakiś najwyższy poziom, ale można się uśmiechnąć nie raz, zwłaszcza jeżeli ktoś lubi czarny humor
@polishdoggo6371
2 жыл бұрын
Osoba ktora pisała ten artykuł nie rozumie humoru, caly sens tych zartow to jest przedstawianie czegos co czesto jest prawdziwym problemem w sposob komiczny, pokazujac jego absurd
@uke69emo22
2 жыл бұрын
Akurat biorę się za śniadanie w pracy no idealnie ❤️
@pajkaja
2 жыл бұрын
Same 🧡
@agatahvxfg271
2 жыл бұрын
Haha ja też ;)
@merlin8046
2 жыл бұрын
Co do filmów - akurat sceny w filmie ace ventura nie przeszkadzały mi, dopóki nie okazało się, że sam należę do społeczności lgbt i nie zrozumiałem z jaką nienawiścią świat patrzy na nas tęczowych, szczególnie kobiety trans, których osobiście znam niewiele, bo zwyczajnie boją się ujawnić. Najlepszy przykład który zna chyba każdy, to Nolif i to jak ją traktują. Dla ludzi wychowanych na takim podejściu, a nie oszukujmy się, filmy i media wychowują bardziej niż rodzina i szkoła, trans kobieta to "chłop w sukience" i obiekt kpin, wyzwisk i obrzydzenia. Na prawdę nie trzeba być Mają Staśko, by widzieć ile chujowych rzeczy było w tamtych filmach, które też szczerze uwielbiam. Dobrym przykładem jest film Człowiek Demolka, który idealnie przewidział dzisiejsze czasy i idiotyzm przesadnej poprawności politycznej.
@xertijagee2812
2 жыл бұрын
Ja natomiast uwazam,ze dopoki ktos nie stara sie obrazic danej osoby personalnie to nie ma problemu. Jezeli wszystko co dotyczy tematu cie obraza to problem jest w tobie. Skoro nie masz odwagi sie ujawnic to chyba jest cos w tym co mowie. Osobiscie znalam kilku gejow i nigdy nie bylam swiadkiem zeby ich ktos obrazal. Co nie oznacza,ze wogole sie z tym nie spotkali no,ale ja tez sie spotkalam i co? I to nie jest wazne bo nie naleze do mniejszosci? Uczucia mamy wszyscy.
@merlin8046
2 жыл бұрын
@@xertijagee2812 skracasz moją wypowiedź do wypowiedzi kogoś "obrażonego" na świat. Bardzo niemiłe z twojej strony. Napisałem, (też skracając teraz), że przejmuję się losem "swoich". Wspomniane trans kobiety mają chyba najgorszy los ze wszystkich osób lgbt. Na nie się wręcz poluje, giną wszędzie brutalnie mordowane. To nie jest obrażanie, kiedy wskazuję na jedno że źródeł negatywnego postrzegania tych osób i traktowania ich gorzej niż szkodniki. Nasz własny rząd mówi że to nie ludzie. Tak samo o Żydach mówili nazisci, żeby łatwiej było ich "usuwać", bo to przecież nawet nie ludzie. Serio, czemu ludziom ciężko popatrzeć na coś z szerszej perspektywy?
@xertijagee2812
2 жыл бұрын
@@merlin8046 Nie wiem gdzie gina ale chyba nie w naszym kraju. Dosc ryzykowne jest tez wypowiadanie sie w imieniu innych bez skonsultowania sie z samym zainteresowanym czy zyczy sobie adwokata. Bardzo ryzykowne i rownie powszechne. Schowaj bron ja z nikim nie walcze z LGBT tez nie. Chce tylko zeby ta cenzura nie poszla za daleko a ty w kontekscie filmow mowisz o mordowaniu ludzi. Naprawde uwazasz ze to na temat? Przypominam: tematem rozmowy sa FILMY.
@merlin8046
2 жыл бұрын
@@xertijagee2812 niektórzy ludzie mają klapki na oczach chyba przyspawane. Wstyd mi za ciebie i twój wąski horyzont kimkolwiek jesteś. Mam nadzieję że się nigdy nie spotkamy.
@xertijagee2812
2 жыл бұрын
@@merlin8046 To na pewno.
@ewatoma2440
2 жыл бұрын
Szacun Mati, że chce Ci się nadal tłumaczyć temu głupiemu, że jest głupi 😂
@Toudeusz
2 жыл бұрын
Mazur jest takim totalnym oblechem.... ma mentalność nastolatka... ej... zupełnie jak gawinowa :O
@chirecristel728
2 жыл бұрын
Hej Mati. Wiesz co? Naszła mnie pewna refleksja i tak się zastanawiam czy się z nią zgodzisz. A mianowicie, tęsknię za starym obrazem KZitem. Za tym obrazem,kiedy nikt nie znał słowa drama. I trochę mi smutno, że tak fajna platforma, gdzie kiedyś każdy mógł znaleźć swoje miejsce i po prostu cieszyć się tym co robi (np. graniem w gry), zmienia się w coś, gdzie najwięcej zasięgów ma ktoś kto jest "głośniejszy" i bardziej "biegły" w aferach. Oczywiście, "wytykanie palcami" pewnych zachowań jest potrzebne. I rozumiem to, że kanały komenterii (nie wiem jak to się pisze) są potrzebne, żeby negatywne zachowanie potępiać, czy poprostu, żebyśmy mieli jakąś możliwość wyrażenia opinii na jakoś temat. Po prostu martwi mnie to, dokąd to zmierza i zastanawiam się kiedy tak naprawdę powiemy: "Stop. Internet to nie życie. Nie ma sensu bawić w afery. "
@og_ree4608
2 жыл бұрын
Panie Mateuszu, a może więcej takich materiałów, które by w całości się składały z tego, że pan komentuje jakieś artykuły z filmweba? Naprawdę spoko się słucha takiego kinomaniaka jak pan.
@jiopko
2 жыл бұрын
Właśnie wczoraj myślałam o tym, jak by to było, gdyby LEON ZAWODOWIEC miałby powstać w tych czasach... Przecież to by nie przeszło.
@222222ania
2 жыл бұрын
A powinno? Przecież ona miała z 13 lat a on conajmniej 40
@karolwojcik9779
2 жыл бұрын
@@222222ania Straszne...Z pewnością przyczyniło się to do wielu tragedii
@Paweloo3587
2 жыл бұрын
No Kurrrrde...zmusiłeś mnie do napisania tego komentarza...Wychowałem się w latach 90-tych i kocham tamte czasy filmy i popkulturę.Brak dystansu do siebie i uogólnianie poglądów jednej osoby do całych grup społecznych ala maja staśko sprawi że zginiemy marnie...Dzieki za Twoją pracę!Pozdrawiam.
@sirius1233
2 жыл бұрын
16:13 Nigdy oglądając, maskę nie poczułam złości. Jedyne uczucia towarzyszące mi podczas seansu były to rozbawienie oraz czasami konsternacja. Nic innego. Edit: Nie przypominam sobie abym w ciągu ostatnich 3 lat oglądała jakąś śmieszną komedię. Szczerze mówiąc to już bardziej od komedii rozśmieszyły mnie subtelne (albo nie) żarty w filmach akcji.
@anitagrzejdziak4336
2 жыл бұрын
Dla mnie ostatnią dobrą komedią był film Jojo Rabbit z 2019, który w satyryczny sposób wyśmiewa i przedstawia okres 2 wojny światowej w niemieczech z oczu kilkunastu letniego chłopca -tytuowego Jojo. Jest to mega kontrowersyjny film i nagrany ostrą satyrą, ciekawy do obejrzenia, jak ktoś ma silną psyche i dystans polecam obejrzeć bo jest prze śmieszny
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
Dobra adaptacja książki :)
@Zszywacz
2 жыл бұрын
Naga broń, Czy leci z nami pilot, Leslie Nielsen
@karolinaredo8027
2 жыл бұрын
16:15 Wypowiem się jako transpłciowa kobieta o filmie Ace Ventura Psi detektyw. Za dzieciaka mając to 6/9 lat (2006/2009) bawiłam się dobrze podczas oglądania tego filmu to też czas kiedy zaczęłam dostrzegać to że nie pasuję do swoich rówieśników choć nie rozumiałam czemu. Z wiekiem zaczęłam odkrywać swoją seksualność i zaczęłam rozumieć kim na prawdę jestem to po wielu latach od ostatniego seansu tego filmu (około 2012) postanowiłam sobie go obejrzeć konkretnie w zeszłym roku bo pamiętałam ten film jako zabawną komedyjkę hahahihi. To szczerze to połowa seansu to były spoko żarty choć nie bawił tak jak kiedyś. Lecz właśnie dochodzimy do momentu kulminacyjnego filmu i tej "demaskacji" jak mam byś szczera to mega mnie to zabolało. Bo ja tej sceny nie pamiętałam. Więc na koniec dostałam haha kobieta ma penisa i nagle wszyscy plują bo całowali się z nią a to przecież ''chłop przebrany za babę'' a nie prawdziwa kobita hahahihi . Dla mnie to był nie smaczny żart i tak poczułam się urażona oglądając koniec tego filmu. Może dlatego że choć mam dystans do siebie bo musiałam sobie go wyrobić. To są pewne kwestie których nie da się przeskoczyć i tak zranią człowieka.
@spinkaspinka5151
2 жыл бұрын
Wyciągnij kija z dupy.niech się śmieją byle nie że mnie co nie
@ShizumaAoi
2 жыл бұрын
Zgodzę się, że obrzydliwe jest przejaskrawienie tej reakcji, ale jednocześnie zwróć uwagę, że jeśli ktoś nie jest zainteresowany osobami transpłciowymi i nie dostaje w jakiejś formie informacji, że właśnie z taką osobą "się zbliża", to jego zaskoczenie może być ogromne. Niemniej, zgadzam się, że niejakie przyrównanie osób transseksualnych do czegoś "godnego wyplucia" jest przegięciem.
@_lawickyy
2 жыл бұрын
Najlepszą komedię to oglądałem jakoś 2 tygodnie temu, a mianowicie cage z Murańskimi
@salutemortem9203
2 жыл бұрын
Też go kocham Jima. Myślę że w Polsce podobnym do niego aktorem jest Cezary Pazura, którego też bardzo lubię.
@KenaviQ
2 жыл бұрын
Za to że coraz trudniej zrobić dobrą komedie nie winiłbym poprawność polityczną, a być może same umiejętności twórców. Jeśli chcemy śmiać się z współczesnego świata, potrzeba sporej świadomości i zrozumienia. Żart o geju nie równa się żarcie o geju, szczególnie jeśli słyszy sie go tysięczny raz. Dobry żart potrzebuje refleksji i jakieś puenty. To nie jest tak że nie można z czegoś żartować, można, zdecydowanie, ale warto mieć jednak COŚ do powiedzenia w tym temacie. Co do polecanych współczesnych komedii to The Good Place polecam
@dominikad4919
2 жыл бұрын
O matko, this!!! Totalnie się z tym zgadzam!!
@martawasikowska7298
2 жыл бұрын
Zgadzam sie ze poprawnosc polityczna jest do przesady ostatnio kolezanka zwrocila mi uwage ze nie moge podkreslać narodowosci osoby ktora mnie okradla co za czasy probowala mi wmowic ze to z innego kraju było to jest jakaś masakra że nawet takich kwestii poruszać na szczescie policja taka nie była
@dump_skeleton
2 жыл бұрын
Imo film ,,berek" albo ,,zabawa w pochowanego" - to są super komedie, natomiast ,,zabawa w pochowanego" to koniec jest zajebiście zabawny, but tak turbo turbo zabawne
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
To dokładnie moje dwa typy
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
PS - Ciotka z "ZwP" najlepsza xD xD xD
@ooon.4521
2 жыл бұрын
Ooo, wow! Jestem prawicowo-wolnościowa, ale mimo to bardzo lubię Cię oglądać. Nie zgadzałam się z niektórymi Twoimi zdaniami, ale uważam, że jesteś sympatyczną i inteligentną osobą. Teraz jestem zaskoczona, że nie zgadzasz się z tą krytyką filmów :o Byłam przekonana, że będziesz za nią... Ale się pomyliłam! To znaczy, że totalnie źle Cię oceniłam - przepraszam. Zgadzam się, niedługo będziemy bać się śmiać z czegokolwiek, a kinematografia stanie się ograniczonym tworem. Oby nie było tak, że stare filmy zostaną ocenzurowane lub wycofane...
@222222ania
2 жыл бұрын
Czyli scena gwałtu w ostatnim tango jest dziełem sztuki, mimo, że ta młodziutka aktorka naprawdę została na planie napadnięta?
@andrzejevski2461
2 жыл бұрын
@@222222ania a gdzie tu w komentarzu albo filmie było wspomniane Tango?
@Verciavercia
2 жыл бұрын
Prawicowy wolnościowiec xddd oksymoron
@maria.3765
2 жыл бұрын
Prawica i wolność się wykluczają xd
@andrzejevski2461
2 жыл бұрын
I tak to mniejszy oksymoron niż lewica i wolność XD
Czy autor tego materiału oglądał 13 posterunek? Przecież na tym serialu, to by mógł cały miesiąc pisać artykuły... Imo za dużo jest tej poprawności politycznej, nie tylko w filmach, ale ogółem w życiu, ciasta murzynka już nie nazwiesz murzynkiem, przykład sędziego, który został zawieszony, bo określił jednego piłkarza czarnym (był jeden czarny na ławce rezerwowych, najłatwiej w ten sposób)
@Cainmak
2 жыл бұрын
a co dopiero cycuszków murzynki xD SJW to by trupem padli
@Mostilia
2 жыл бұрын
Zastanowiłam się nad oglądaniem nowszych komedii: chyba jedyne co mi się podobało z tego gatunku "ostatnio" to "zabawa w pochowanego". Z tym, że to typowa dark komedia, połączona z horrorem.
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
Bardziej gore niż horror :D
@Mostilia
2 жыл бұрын
@@CaronLOTL Może. :P Pamiętam, że szłam na to z myślą, że idę na horror z koleżanką, a tutaj tak się uśmiałam jak nigdy. :P
@CaronLOTL
2 жыл бұрын
@@Mostilia W kinie musiała być rewelacja :D Najbardziej kocham ciotkę
@anitagrzejdziak4336
2 жыл бұрын
Głównie wole z tych starszych komedii, a to są w moich oczach perełki kina: -Truman show, Maska, Bruce Wszechmogący - pół żartem pół serio - książe w nowym jorku (ogólnie filmy z murphym są świetne) - terminal - forest gump - pan popper i jego pingwiny - noc w muzeum pierwsza i druga (trzecia była słabsza) - jack - zakonnica w przebraniu - ja cie kocham a ty śpisz - vin disel pacyfikator - mój przyjaciel marsjanin (Z polskich perełek) - seria killer - miś - u pana boga za piecem/w ogródku/ (nie pamiętam jak się trzecia część nazywała) - dzień świra - futro z misia - chłopaki nie płaczą - seksmisja - mayday - śniadanie do łóżka - oh karol - planeta singli(tylko pierwsza część) I można by tak dalej wymieniać ale to są takie moje do których najchętniej wracam
@BocchiMan.
2 жыл бұрын
Ostatnie najlepsze komedie jakie widziałem to kaguya sama: love is war, spy x family i yuru camp(to polecam tylko mocnym degeneratom, takim jak ja). Naprawdę świetne komedie które mogą odstraszyć tylko tym że są anime(co nie ma wiele znaczenia, bo takie love is war jest za dobre by je pominąć tylko z powodu jakiegoś głupiego uprzedzenia do japońskiej kultury).
@nekochan3665
2 жыл бұрын
Idealna odp w idealnym momencie.Właśnie szukałam czegoś do oglądania. Dwa pierwsze tytuły znam i polecam, a trzecim zaraz się zajmę :) Jeśli jeszcze nie oglądałeś polecam z nowszych anime : sono bisque doll wa koi wo suru
@BocchiMan.
2 жыл бұрын
@@nekochan3665 Widziałem dress up darling jest naprawdę solidnym romansem, ale co do yuru camp polecam tylko jeżeli anime jak k-on, czyli cgdct przypadają ci do gustu, bo zawiera mnóstwo okruchów życia, bez jakiejś wyróżniającej się fabuły(oczywiście poza faktem że po obejrzeniu chciałem biwakować, mimo że zawsze uważałem to za nudne. I tym że jest to najlepsze i najśmieszniejsze cgdct jakie widziałem, a jego słodycz spowodowała, że podczas oglądania moje serce zamieniało się w olbrzymią piankę). A jeżeli polecić strikte komedie to w tym poprzednim sezonie wyszedł jeszcze 2 sezon komi(tutaj trzeba mieć odpowiednie podejście, by się dobrze bawić, bo ja się bawiłem świetnie), albo Nichijou, ale tu jest dużo żartów które trudno zrozumieć w polskim lub angielskim.
@rn0r043k
2 жыл бұрын
Tymczasem ja, oglądająca twoje filmy jako podcast: "To niezłe te koszulki"
@kchionexxx662
2 жыл бұрын
Miałam kiedyś taki serial jako dziecko "Charmed" ogólnie taki feministyczny o trzech siostrach wiedźmach, kochałam go. Dziewczyny miały charaktery, ale były też zabawne i sporo siostrzanej więzi, ciekawa fabuła (teraz robię rewatch) i ostatnio wyszedł reboot, w którym nawalono tyle tej poprawności politycznej i chyba uznali, że oryginał był za mało feministyczny więc dodali z 500% więcej, że już zabrakło czasu antenowego na fabułę. Reboot oczywiście upadł bo nie dało się tego gówna oglądać, mimo, że na samym początku wzbudził entuzjazm ogromnego grona fanów starej serii (w tym moją). Jakby co mam 20 lat, więc boomerem nie jestem, ale moim zdaniem dziś na ekranie widzimy coraz więcej filmów gdzie 90% stanowi poprawność polityczna, a resztę fabuła (na szczęście nie wszędzie, ale takich perełek jest ostatnio coraz więcej).
@AleX-cx4lo
2 жыл бұрын
To chyba jeden z twoich najlepszych materiałów. O wiele milej się ogląda twoje filmy jak po nikim nie jeździsz i skupiasz się na pozytywach (chodzi mi o to co powiedziałeś o Klaudii i Psycho Couple) a to co mówiłeś o współczesnej kinematografii i tej przesadnej poprawności politycznej - bardzo merytoryczne. Przyjemnie sie to oglądało 😊oby tak dalej 😁😉
@maciejjanda9077
2 жыл бұрын
Mateusz! Z calym szacunkiem,ale ze co Ona wznawia??? Kariere??? Chlopaku zeby nie Twoj kanal to bym nie wiedzial ani ja ani duza czesc ze ktos taki istnieje jak Klaudeliza. Robisz swietna robote! Popieram i pozdrawiam!!!
@Ma0o_o
2 жыл бұрын
pomijając to co Klaudeliza odstawiała na yt i nie tylko to myślę że jakby odsłuchać to co ona powiedziała bez żadnego kontekstu o tym nie poddawaniu sie itd to to w sumie jest dość urocze XD
@kptyossarian1881
2 жыл бұрын
Żyjemy w okropnych czasach w których skrajna lewa strona doszukuje się we wszystkim rasizmu czy homofobii, a skrajna prawa strona wszędzie wyszukuje wciskania na siłę postaci homoseksualnych, czy czarnoskórych, bądź doszukują się przedstawiania wyższości kobiet nad mężczyznami. Tworząc film, szczególnie z dużym budżetem, studia muszą bardzo uważać, by nie urazić żadnej ze stron. Dla mnie to powoli zabija kino, a już najbardziej komedie. A wszystko w sumie wynika z jednego problemu: ludzie nie mają żadnego dystansu do siebie i swoich poglądów.
@Pantheraa90
2 жыл бұрын
2 tygodnie temu: A oni nadal grzeszą, dobry Boże! Kino, świetne towarzystwo i się uśmiałam 😁 komedie francuskie rzadko zawodzą 😇
@_miuki_9943
2 жыл бұрын
Wszystkie części są zajebiste😁. Byłam nastawiona sceptycznie, ale w kinie się uśmiałam do płaczu
@saronir
2 жыл бұрын
Osoba pisząca ten artykuł najwidoczniej nie widziała W pogoni za Amy. Powiedzieć, że spłyciła fabułę to jak nic nie powiedzieć.
@TheKeef98
2 жыл бұрын
Jeśli brak żartów z osób LGBT+, chorych etc., uniemożliwia według Ciebie stworzenie zabawnej komedii, to wydaje mi się, że tę lukę wypełnią polskie kabarety z "hehe, chłop za babę" xD
@zosiaszczupakowska450
2 жыл бұрын
Śmiać się można ze wszystkiego jeżeli to jest zrobione ze smakiem. Poprawność polityczna to nie tylko brak żartów tego typu
@puszystyserek
2 жыл бұрын
Idealnie do śniadania dzięki
@spysinski
2 жыл бұрын
Co dobrego?
@Wielki.Lowczy
2 жыл бұрын
Klaudeliza i kciuk z automatu w górę :DDD
@spysinski
2 жыл бұрын
Tak trzeba żyć!
@aytee_papi
2 жыл бұрын
13:34 oj tak, jest w moim top 3 amerykańskich aktorów i top 5 aktorów ogólnie
@nootka00
2 жыл бұрын
Ostatnio obejrzana komedia to "A oni dalej grzeszą, dobry Boże!"
@niejestemswojadiagnoza5627
2 жыл бұрын
A apropo artykułu to rodem z TVP zmanipulowane wyciągnięte z kontekstu i szukanie problemu na siłę
@ZINO_YT_
2 жыл бұрын
2:53 "Jak szmate od szmaty wyzywasz" xD
@Mikios_
2 жыл бұрын
Nareszcie ktoś to powiedział, że teraz z większości rzeczy nie można się śmiać, bo setki julek na twitterze będą miały o to ból dupy
@xxxmxxwm1564
2 жыл бұрын
Bo zarty z białych heteroseksualnych mężczyzn są złe, ale śmiejmy się z kobiet, czarnych albo gejów?
@Mikios_
2 жыл бұрын
@@xxxmxxwm1564 a czy ktoś powiedział, że są złe? Nie obchodzi mnie czy jakiś czarnoskóry gej w afryce się ze mnie śmieje czy nie. Jeżeli bawią go żarty o białych heteroseksualnych mężczyznach - ok, proszę bardzo
@karolwojcik9779
2 жыл бұрын
@@xxxmxxwm1564 Polecam ci się unicestwić. Bo nie ma dla ciebie nadziei marny człeku
@lenariuse
2 жыл бұрын
juz z tydz. wrociła i jeszcze nie ma zbiórki Klaudii ale są do kupienia życzenia :P
@paulinasobieska6014
2 жыл бұрын
Jeżeli chodzi o filmy, uwielbiałam stare komedie właśnie dlatego że można było śmiać się ze wszystkiego bez tej popieprzonej poprawności politycznej
@goska7082
2 жыл бұрын
Rozumiem poprawność polityczną, ale strasznie mnie irytuje, że teraz w każdym filmie (i w każdej bajce) musi być para homoseksualna, osoba transpłciowa, ciemnoskóra bohaterka (która jest we wszystkim najlepsza), dziecko, które porzucili rodzice i jeszcze najlepiej, jak jest osoba niepełnosprawna - ja naprawdę rozumiem, że wszystkich powinnismy traktować po równo, ale jakim cudem dziewczyna 160 jest w stanie pobić dwóch wielkich karków mających dwa metry? Kolor skory daje jej taką moc? Są piękne filmy w których głównie grają osoby ciemnoskóre, są tez piękne filmy o osobach niepełnosprawnych i są tez piękne filmy o osobach pełnosprawnych z jasną skórą… Od paru lat jak oglądam film, to czuję, że producenci odznaczają ptaszkami listę jakie wymogi musi mieć film, żeby nie został skrytykowany przez to, że jakaś osoba nie została uwzględniona i na siłę jest wciskanych kilkunastu głównych bohaterów do których nie jesteśmy w stanie się przywiązać, bo mają za mało czasu ekranowego, ktoś umiera, a my nawet nie wiemy kto to jest, ktoś coś osiąga, a my nawet nie wiemy, że do tego dążył - ciężko się ogląda nowe filmy :/
@niesamowitagabichan3394
2 жыл бұрын
może są dlatego, żeby pokazać pewne reprezentacje?
@Anna_Jaros
2 жыл бұрын
To nie filmy sprzed lat są złe, to dzisiejsza rzeczywistość jest śmiertelnie poważna i ludzie zrobili się strasznie "obrażalscy". NIC nie można zrobić i powiedzieć, bo KTOŚ na pewno poczuje się urażony. Naprawdę niektórzy nie wiedzą, co to jest żart? Smutne. Ja uwielbiam taki humor, uwielbiałam np. "13 posterunek", gdzie nie było żadnych "świętości" - śmiano się ze wszystkiego ale każdy wiedział, że to ŻARTY i nikt nikogo nie chciał obrazić.
@alexthefemboy
2 жыл бұрын
Jako tęczowa osoba : drogie vougi onety i inne pudelki, nie brońcie osób które o to nie prosiły. Z Bogiem
@mrs_lilli
2 жыл бұрын
W odniesieniu do filmów, oglądałeś "Idiokrację"? Jest tam scena, gdy widzowie w kinie oglądają niemal statyczny obraz z gołym tyłkiem i śmieją się jakby oglądali najlepszą komedię. Myślę, że w tym kierunku zmierzamy tylko 500 lat wcześniej. Trafiłam kiedyś na ten artykuł i mam podobne przemyślenia, ale takie czasy, westchnijmy i włączmy sobie "Maskę".
@Natka_Wejrzanowska
2 жыл бұрын
Kocham wszystkie wymienione filmy i mogę do nich zawsze co jakiś czas wracać … serce boli, ze już nikt nie reżyseruje w tym klimacie :/
@asasin492
2 жыл бұрын
Ostatnio oglądałem ciekawą komedię the babysiter obecnie jest na netfix
@czowiekpismo9541
2 жыл бұрын
Ostatnie co mnie bawiło z komedii to pewnie jump street, ale ja raczej takich filmów nie oglądam (szok, że to z 2012)😁niemniej nie rozumiem, czemu ludzie się dziwią, że kiedyś czasy były inne, humor inny, prosty (może czasem prostacki - ale bawił) i teraz, nie wiem, chcieliby czas cofnąć? Ventura to filmy dzieciństwa i potrafiłam je oglądać po 10 razy
@SemyazzaIRL
2 жыл бұрын
Mnie bawiła „Czerwona Nota” na netflixie z Rayanem Reynoldsem, Dwaynem Johnsonem i Gal Gadot
@mkmagick3212
2 жыл бұрын
Jak chcesz wiedzieć skąd klaudeliza zerżnęła te głosówki, to wpisz sobie na YT pełna moc możliwości Jacek Walkiewicz. Gdyby Pana Jacka nie było już wśród nas, to napisałabym, że przewraca się w grobie jak słyszy co ktoś zrobił z jego słowami. Człowiek temat rzeka w sprytny, trafny, zabawny sposób zawarł w króciutkim wystąpieniu, które miało dawać do myślenia. On to spłycił mocno nie tracąc sensu przesłania. Ona to spłycenie spłyciła tak, że brzmi jak bełkot.
@ryczard4455
2 жыл бұрын
Miałem pisać że palm springs ale akurat to powiedziałeś jak zacząłem pisać XDD
@mrpiolho1987
2 жыл бұрын
Dzięki za listę filmów do obejrzenia.
@doravilk
2 жыл бұрын
Najwięszy plot twist jaki przychodzi mi do głowy: kolejny absztyfikant omawianej persony to Mateusz S.
@Toudeusz
2 жыл бұрын
Jako świadomy siebie gej zapraszam wszelkie uprzywilejowane białe Juleczki i Oskarki do odstosunkowania się od komedii i wzywam do zaprzestania pozytywnej dyskryminacji ze względu na wiek, religię, orientację, płeć, kolor skóry ect. poprzez rozstawiania parasola ochronnego nad tymi grupami, uniemożliwiającego reszcie społeczeństwa cieszenia się dobrym żartem z udziałem gejów, ciemnoskórych, kobiet itd. Jako gej chcę móc śmiać się z żartów i gagów w których występują geje, nie potrzebuję być przed tym chroniony, bo nie jestem roztrzęsioną pysdęłczkom, którą jeżeli się dotknie to się rozleci. Nic tak nie utwardziło mojego gejowskiego d00pska, jak konfrontacja z niepożądanymi treściami, przetrawienie ich, stanie się nieczuły wobec nich a nawet obracanie ich w żart. Osłaniając ludzi pod jakimś ideowym kloszem robicie im krzywdę, bo prawdziwy świat tak nie wygląda i zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał do nas jakieś ale i użyje naszej wyjątkowej cechy jako pretekstu do tego. Nieszanowne Julki i Oskarki serdecznie nie pozdrawiam. P.S. A, i je*** mazura oblecha.
@paulis5405
2 жыл бұрын
według Ciebie nie należy skupiać się na prywatnym życiu aktorów i patrzeć na ich dorobek przez pryzmat tego, czy ich lubimy czy nie, tylko po prostu oglądać twórczość, którą współtworzą. a nie uważasz, że tak samo jest np. z Fagatą? jest jaka jest, ale niektórzy mają po prostu fun z jej contentu.
@justyna7755
2 жыл бұрын
Ja ostatnio oglądałam "Wakacyjni przyjaciele" z 2021. Momentami mnie rozbawił.
@kwatostanlipy
2 жыл бұрын
„Powodzenia Leo Grande” jest bardzo śmieszne.
@hurabura3912
2 жыл бұрын
Mati to najlepszy kanal commentary w Polsce koniec kropka
@fusek66
2 жыл бұрын
Zgodzę się, że poprawność polityczna czy tego że trzeba do filmów czy seriali wrzucać "reprezentacje" jest widoczne gołym okiem, co pokazuje serial Rings of power, gdzie mamy czarnoskórą krasnoludzicę, a Galadriela paraduje w pełnej zbroi płytowej i ma ogromny miecz. I o ile nie byłbym wkurzony gdyby powstała oryginalna historia, oryginalny scenariusz takiej historii, tak akurat świat opisany przez Tolkiena jest tak szeroki, że nie trzeba niczego specjalnie dodawać (sama aktora grająca tę krasnoludkę mówi, że ten serial jest współczesny i ma reprezentować świat współczesny, aż mi się rzygać chce) I tak samo zgadzam się, że gdybyśmy spoglądali na to co robią aktorzy poza sceną to byśmy niczego nie oglądali. Tak samo jest w muzyce. Michael Jackson był jaki był, ale jego twórczość... Chyba nie muszę kończyć. Niemniej trzeba zauważyć, że zrozumienie społeczne jest teraz inne niż kiedyś. Było go chyba z przeminęło z wiatrem i platforma streamingowa mająca do niego prawa miała zrobić krótki wstęp o niewolnictwie itd (nie wiem czy ostatecznie to zrobili, dlatego piszę miały). I takie coś jest czasami potrzebne dla szerszego zrozumienia kontekstu, a także by powiedzieć innym, że tak było, ale nie powinno być. I niektóre filmy mające po 20 czy 30 lat po prostu się źle zestarzały i mogłyby być źle odebrane. I tak, zgadzam się, że ciężko byłoby teraz nakręcić komedię, bo i ciężko o to by kogoś nie urazić (chociaż komedie chyba zawsze urażały, było to po prostu mniej widoczne), trochę jak z Robertem Downeyem jr. który zagrał bodaj czarnoskórego żołnierza w jakimś filmie. To bardzo trudna kwestia bo mamy chęć nakręcenia jakiegoś ciekawego filmu czy serialu, a który przez humor czy braki reprezentacyjne mógłby być scancellowany. A z drugiej strony trzeba brać też pod uwagę zmieniające się trendy społeczne i właśnie ta reprezentacja czy odpowiednio podany humor jest ważnym aspektem. Nie mam nic do osób LGBT, do osób o innym niż mój kolor skóry, czy do osób z niepełnosprawnością czy chorobami (jak chociażby bielactwo, które też powodowało cancelowanie). Jesli mamy chociażby dzieła Tolkiena to po prostu trzymajmy się jak najbardziej wiernie materiałowi źródłowemu, bo zaraz jeszcze będziemy mieli potop, gdzie Kmicica gra czarnoskóry aktor.
@czowiekpismo9541
2 жыл бұрын
Bron Boże, żeby w Tolkienie pojawił się ktoś inny niż biały, żeby czarni ludzie też mogli zobaczyć kogoś takiego jak oni na ekranie w swoim ukochanym dziele. Wiesz, im prędzej pogodzisz się z tym, że świat idzie do przodu i że nie kręci się wokol białych ludzi, tym łatwiej będzie Ci przełknąć taki koniec świata, jakim jest czarny aktor w dziele fantasy xD.... 🤦♂️
@fusek66
2 жыл бұрын
@@czowiekpismo9541 Wow, to jak pisałem. Zróbmy Kmicica czarnoskórym. Potop to nie jest dzieło historyczne, a jedynie nawiązujące do wydarzeń. I nie twierdzę, żeby w dziełach Tolkiena nie pojawiały się czarnoskóre postacie, proszę mi zacytować wprost, że coś takiego napisałem. Jednakże czarnoskóra przedstawicielka krasoludzkiej rasy nie ma absolutnie żadnego sensu. Czemu? Co robią krasnoludy całe życie? Kopia w kopalni, są pod ziemią większość życia. Ciemny pigment skóry jest im zatem kompletnie niepotrzebny, wystarczy spojrzeć na golluma, przez przebywanie pod ziemią był blady. Czarnoskóre postacie jak najbardziej mogłyby być, pochodzące z Haradu czyli jeszcze na południe od Mordoru i to miałoby po prostu kurcze sens. Czarnoskóry elf mi nie przeszkadza, mam nadzieję, że jakoś przedstawią to czemu on akurat wygląda kompletnie inaczej od reszty elfów, bo oni przypłynęli wszakże z Valinoru, a nie z jakiejś innej krainy (może być polelfem jak Elrond) Rozumiem powieść fantasy i niech będzie większa dowolność, ale żeby miała sens z materiałem źródłowym, a z tego co szukam to prócz tego co wymieniłem jest tyle kwiatków pozbawionych logiki tolkienowskiego świata, że musiałbym pisać kilka komentarzy.
@gabrielaczerwinska856
2 жыл бұрын
Mnie „Duże dzieci” śmieszą 🤪 Spoko komedia jak dla mnie 😁
@dominikad4919
2 жыл бұрын
Uważam, że totalnie nie jest prawdą to, że powinniśmy oddzielać prywatne życie aktorów od tego, jak grają czy co tworzą. To są ogromni influencerzy i mają wpływ na wiele osób. Dlaczego cancellujemy Fagatę? Albo dlaczego była taka nagonka na Konopa? Dlaczego to, co Fagata gada jako prywatna osoba jest be, ale już jak Seagal wypisuje jak kocha putina, to spoko i można udawać, ze tego nie robi?
@justynawojtczuk8056
2 жыл бұрын
Może dlatego, że Fagata jest cały czas "prywatna osobą"? Tak jak inne osoby w internecie. Nie odgrywa roli Fagaty tylko jest Fagatą.
@dominikad4919
2 жыл бұрын
@@justynawojtczuk8056 nie rozumiem jakie znaczenie ma to, co piszesz. Czyli gdyby Fagata oprócz bycia sobą (słabą osobą), kreowała jakaś postać w internecie to już byłoby w porządku? Albo gdyby została aktorką to wtedy już to co robiła moglibyśmy pozostawić bez znaczenia?
@cirryculumvitae18
2 жыл бұрын
Masowa drama z Marcinem Mazurem była jedną z lepszych jakie widziałam
@straiser543
2 жыл бұрын
Żyjemy w czasach, gdzie zamiast stawać się dziennie lepszym człowiekiem, opinia publiczna woli usprawiedliwiać swoje przywary. Przerażająca czasy, gdy jeśli ktoś jest grubszy, to nie można mu powiedzieć idź poćwiczyć, może zmniejsz kalorie, jedz więcej warzyw, bo go to może urazić. Żyjemy w czasach gdzie jeśli ktoś jest innej karnacji, innej orientacji niż ja, to nie do końca wiadomo, czy można takiej osobie powiedzieć w prostu, że hej wyglądasz inaczej niż ja ale jesteś tak samo wartościowy, bo nie wiadomo czy opinia publiczna Cię nie zje, bo pierwsza część zdania uwydatnia różnice ... smutne czasy nas nadeszły, ciągle spija krew ta banda kleszczy :P
@achernar4940
2 жыл бұрын
Ja nawet się lekko uśmiałam na "Gra w pochowanego" albo polecam "Fear Inc." Też spoko
@oczymablondyna
2 жыл бұрын
nie wiem czy się zalicza do komedii ale" Za Duży Na Bajki" złoto 👌
@katarzynawasikowska
2 жыл бұрын
Film o 7: 27 Mati jestem pod wrażeniem Edit: Mati jesteś w formie segment 7 minutowy, słowo/nazwisko ,,Mazur" pada 9 razy 😉
@lasovik623
2 жыл бұрын
prawie jak "Tusk" padający co 30 sekund w "Wiadomościach"
@paolowawa
2 жыл бұрын
Jedyny godny przeciwnik dla Mazura to Mini Majk, Jaś Kapela i oczywiście Maja Staśko ...
@dzilka1
2 жыл бұрын
Dzięki za odcinek, Mati jednak lekcje dośpiewywania od Klaudelizy nie poszły na marne.
@_liliana_alicja_9258
2 жыл бұрын
,,American beauty'' to arcydziło i jest mi bardzo żal ludzi, którzy nic z niego nie wyciągneli i uważam, że wszytsko co zostało opisane w artykule omawianym na filmie jest bez sensu i określenie różnych rzeczy w produkcji ,,obrzydliwymi'' jest bezcelowe. Różne sceny miały budzić u widza wstręt i obrzydzenie do głównych bahterów i się udało, według mnie to jeden z największych plusów twgo filmu, który jest jednym z moich ulubionych. Polecam też ,,Ghost world'' z 2001 w którym główną rolę gra Thora Bitch (jedna z głównych aktorek z ,,American beauty'') piękny i wrtościowy komedio-dramat👌 Podobne zarzuty są również kierowane do między innymi ,,Being John Malkovich'' czyli mojego ulubionego filmu, który uważam za jeden z najwybitniejszych, najtrudnijszych i ciężkich, ale za razem moich ulubionych tworów. Niektóre rzeczy w nim zawarte w dzisiejszych czasach prawdopodobnie by nie przeszły, ale nie oznacza to mimo wszytsko, że nie powinno się lubić takich dzieł i oglądać. I mam takie same odczucia odnośnie komedii. Teraz jedyne, które mnie śmieszą to właśnie te starsze, a nowsze praktycznie nie są w stanie wzbudzić we mnie żadnych emocji. Dzięki za segment o artykule z Vouge i łączę się z Tobą w miłości do filmów z lat 80' i 90' ❤🙏
@algozord
2 жыл бұрын
Maska to jeden z fimów z czasów mojego dzieciństwa, które naprawdę ciepło wspominam ♥ u wie lbiam
@maghnib2806
2 жыл бұрын
co do filmów ja szczerze myśle że w ciągu kilku lat zauważymy odwrót z skrajnie postępowych fabuł. Fajnie to widać na rynku komiksowym który jest jeszcze bardziej na lewo niż filmy, w ameryce mangi prześcigneły sprzedażą amerykańskie komiksy, co pozwala przypuszczać że ludzie przestaną kupować dzieła które na siłę chcą ich edukować. (dla mniej obeznanych, magni piszą pojedyńczy autorzy, a że to azjaci ich mentalność i to co uważają za słuszne jest o o wiele bardziej konserwatywne niż to co myślą zachodnie wytwórnie)
@nikosiawarcho1052
2 жыл бұрын
deadpool to mojaostatnia śmieszna komedia XD
@0la245
2 жыл бұрын
Polecam Jojo Rabbit - komedia ale ma q sobie też tragiczny element. Uwielbiam ten film i bardzo polecam
@Kineza25
2 жыл бұрын
komedie na netflixie które lubię: - praktykant - faceci w czerni (no klasyk) - wszystkie filmy ze Sandlerem Filmy typu komedia romantyczna (z większym przekazem): - czas na miłość (polecam dla par) - zakochany szekspir - lepiej być nie może (nicholson to jednak nicholson) Podane filmy są takie 5/10 w porównaniu do klasyków typu "Maska" czy "głupi i głupszy" ale jednak to są te co mi najlepiej zapadły w pamięć i są nazywane komediami chodź w wielu wypadkach to po prostu romans/dramat itp. ze wstawkami komedii tak jak np. pewnego razu w Hollywood itd. Raczej to takie najszybciej co mi wpadły do głowy... Prawdą jest że nie ma już takich komedii jak właśnie "Maska" itp... Wielka szkoda bo to są komedie na każdy wiek- czy masz 11 lat czy 70 lat zawsze miło się to ogląda. Ps. OCZYWIŚCIE "akademia policyjna" to też cudna komedyjka warta polecenia
@linajna4701
2 жыл бұрын
Klaudeliza wraca i coś czuje że wróci klikający się conntent 😉
@foxter4756
2 жыл бұрын
Każdy kto chce wiedzieć o co będzie chodzić w największej aferze w internecie musi zobaczyć materiał pt. "NAJWIĘKSZA DRAMA W HISTORII POLSKIEGO YOUTUBA! UJAWNIONA?!" !!!
Пікірлер: 582