4:42 Tohle je auto moji mámy.. O všem mi řekla a pan policista je v pořádku.. Měl jenom naraženou nohu a odrenou ruku. Žádnou pokutu ani napadeni máma nedostala.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Díky za vyjádření. Jsem rád, že to dopadlo takto. Přeji tobě i mámě spoustu šťastných kilometrů, ale když se na to podívá s odstupem času, kdo může říct, že sundal policajta? :D :D
@ace3823
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Přesně tak, teďka když s ní jedu a začne couvat tak se mě ptá jestli tam není policajt :D
@andrebenedikt1331
5 жыл бұрын
A co třeba ublížení z nedbalosti?
@ace3823
5 жыл бұрын
Andre Benedikt ani to ne
5 жыл бұрын
Však pokud jsem v křižovatce a jsem debilní policista tak nemám vestu, pokud jsem policista co přemýšlí, mám vestu.
@PrazskadiagnostickaakaPeklonas
5 жыл бұрын
Na ten ohrozeny druh cyklisty byla radost se koukat. Bohuzel, takovych je tak malo, ze jsou rarita. Vetsine si bud mysli, ze jsou na TdF nebo meni svet k lepsimu a maji tak pravo srat (na) vsechny a na vsechno :( Pekna sbirka!
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Hahaha :D to teda :D Díky
@radekkostal5858
5 жыл бұрын
Jezdíš dobře si hustej, úplně mi mluvíš z duše, když nadáváš. Palec nahoru, že si ještě nikoho nevyndal, já na to jenom koukám a už sem nas.anej. Hodně štěstí na dalších cestách
@brnenskaimaginarni7804
5 жыл бұрын
1:13 Ten most musí být prokletej, vidím ho tady nějak často 3:10 já si myslím, že tenhle SI musel hodně zaplatit, aby mu řidičák na autobus dali xD Další super kompilace :)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ten most je top no :D je to takový doupě všech možných individuí Jo, ten to měl asi hodně mastný :D :D Díky
@hradeckarohlikarna697
5 жыл бұрын
Jaká je pravděpodobnost, že paní srazí cajta, a hned vedle jeho hlavy projede cisterna?? 😂😐
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Dost malá :D
@Hranolkar
5 жыл бұрын
Chybí mi osvěžení těch cyklistů, no ták! :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Polepším se! :D ale tak jedni sprchu dostali a jeden trubku, tak alespoň něco :D :D
@tomasfuk2000
5 жыл бұрын
Doma se nevystříká tak si to vynahrazuje na cyklistech. Prase👎
@jk2741
4 жыл бұрын
Autem najezdím cca 30 tis/rok. Na kole cca 4 tis/rok a můžu napsat, že patřím k předpisovým cyklistům. Tzn dodržují přednosti, semafory, rychlost :D a pokud to jde, jedu kvůli mojí bezpečnosti po krajnici. Přesto i když se řítím po po té krajnici, tak na mě "profíci" nejen troubí. A osobáci, co sprchují, i když jim nic nedělám, krom toho že jedu u kraje, můžou být rádi že je na křižovatce nedojedu.
@Darth_Urruz
5 жыл бұрын
Ach, ten Liberec. Jezdim tu jako šofér z povolání a ty ovečky, co se na silnicích objevují, jsou fakt zajímavost za zajímavostí, nebo perla za perlou. :D
@JakubUrbancik
4 жыл бұрын
náhodou blinkr doleva při vyjíždění až posledním výjezdem je super, abych dal vědět ostatním, že jedu po kruháči ještě dál... škoda že v Česku takové pravidlo neplatí, po roce na Zélandu jsem měl hodněkrát nutkání ten blinkr dávat :-D
@LibereckáPerla
4 жыл бұрын
Já chápu, že se to dává v jiných zemích, ale v jiných zemích taky platí jiná pravidla. V anglii se jezdí vlevo a u nás vpravo. U nich se bliká na kruháči doleva u nás ne. Osobně radši budu dodržovat to, co v té zemi platí a ne to, co mi přijde lepší. Kdyby si to každý míchal podle toho, co se mu líbí víc, tak by to asi nevypadalo moc dobře :D
@jarmilacermakova7056
5 жыл бұрын
Nádherný slovník.radost počúvať
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Děkuji :))
5 жыл бұрын
1:10 to sou zahraniční moresy, tam je to celkem běžný (dáváš najevo, že nechceš jet tím prvním výjezdem) 4:42 sejmout poldu a tvářit se jakoby nic... CHECK
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jo jo máš pravdu v zahraničí to docela jede. CHECK :D :D :D
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla by mě zajímalo, co má dál na seznamu..
5 жыл бұрын
Tak v zahraničí hlavně uměj používat celkově kruháče - a na výhodu levého blinkru už přišli. Kdyby se na neblikání levého blinkru dalo spolehnout (jakože nebliká záměrně s tím, protože už sjíždí) - to by byla pecka
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@ Kdyby se na to dalo spolehnout tak budiž, bohužel v prvním připadu Audi, tak ta blikala vlevo a stejně vyjížděla z kruháče :D
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Tak to už je pak něco jinýho - ale pokud jedu 3. výjezdem, blikám levým blinkrem běžně. V současnoti je to dobrá infomace pro ty, co mi mají dát přednost - tak aby mě nemuseli hypnotizovat, jestli fakt u nich nesjedu. A je to zase dobrá informace pro ty, co čekaj na dalším nájezdu kde jsem stál já - že nebudu jezdit dokola - po zhasnutí blinkru jim je jasný, že bliká pravej co nevidí - ale to už ocení málokdo. Ale každej bod se počítá :-)
@borisbobal156
3 жыл бұрын
No tak tieto videa od teba su tip top budeme si davat vecsiu pozor na cestu a aspon budeme poznat takych blbcov
@thompsoncz8014
5 жыл бұрын
Úplně to stejné, co u sjezdu na Jablonec předvádí Kodiaq, se mi tam taky stalo. S tím rozdílem, že jel vietnamec v Octavii a já si myslel, že odbočuje. Přidám tedy, abych neměl velkou mezeru a najednou periferně vidím, jak se mi tlačí z toho sjezdu na bok a málem jsem skončil v protisměru, kdybych to nezadupl. Hrozně se divil, proč na něho troubím a v klidu si úplně stejně najel do připojováku od Jablonce.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Oni jsou hrozný salámisti na těch dálnicích, čáry nečáry, jezdí si sem a tam a pak se diví...
@Alaitos
5 жыл бұрын
dik za prima tip u toho kauflandu. tam nez to dodelaj tak uz budu v duchodu :)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Bohužel je to jen výjezd z kaufu, ostatní cesty se moc přechcat nedaj :D už to dělaj nějak dlouho se mi zdá :D
@moritar25
5 жыл бұрын
jenže podle mě když vstupuješ na silnici pod výkonem služby máš mít na sebe reflexnou vestu !!!!!!!!!! a když to byl mešták taky by měl být opatřený nečím podobným
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jo, to máš určitě pravdu. Nicméně když člověk nečumí do zrcátek, tak ani 10 vest nepomůže :D
@Lubos.Zeman1
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla keby nemala auto socka výbave ?
@Jacob-pk4mc
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla tohle jí asi od průseru nepomůže no.. mě to nepřišlo jako šupa, ale na druhou stranu proč by se nehodil marod že..
@RomanKlima
5 жыл бұрын
Ahoj, opět mazec. Palec nahoru!
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Díky moc! :D
@hunterofdrivers2717
5 жыл бұрын
2:56 být v tom zeleným autě, tak asi nebudu moct několik minut najít zpátečku. Pokud vůbec. ☺️ Šťastnou cestu.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No musel hodně čumět :D
@mauriciobrno
5 жыл бұрын
A to, ze to zeleny auto ocividne nehodlalo dat prednost vozidlu jedoucimu na hlavni (a je celkem jedno, pri jake situaci), to nikoho nesere.
@hunterofdrivers2717
5 жыл бұрын
@@mauriciobrno tak úplně jedno to není. Autobus jel v protisměru přes plnou, kde neměl co dělat. Viz jiný mediálně známější případ, kdy z tunelu vyrazil v protisměru kamion. Ano oa mělo dát přednost, ale nemůže počítat s tím, že nějaký idiot začne dělat to, co nemá.
5 жыл бұрын
@@hunterofdrivers2717 no, bojím se, ale že kdyby vyjel o něco pozdějc a autobus do něj narazil, tak to nedání přednosti bude na zeleným os.. autobus si to slízne za jízdu v protisměru a přes plnou..
@hunterofdrivers2717
5 жыл бұрын
@ to asi jo. Ale jak jsem psal výše. Už něco takovýho bylo až u nejvyššího soudu a ten dal za pravdu viníkovi, že nemohl předpokládat chybu někoho jinýho. Ale asi by to dpoadlo jak říkáš. ☺️
@tomasvrabecCZ
4 жыл бұрын
Narazil jsem na Tebe až teď, tak komentuju až teď, ale k těm kruháčům - nechci blikače na vjezdu obhajovat, ale ve spoustě zemí se při vjezdu do kruháče bliká, podle toho kterým výjezdem ho opouštíš. Projíždíš rovně neblikáš, jedeš prvním blíkáš doprava, jedeš posledím blikáš doleva. V kruháči pak blinkr vypneš a zapneš ho při výjezdu. V levořídícím zemích samozřejmě obráceně. Jak jsem se vrátil z Malty nebo z Irska, taky jsem měl tendence furt blikat na vjezdu :-)
@LibereckáPerla
4 жыл бұрын
Ahoj, vítám tě tu. Já vím, že v ostatních zemích to mají jinak, ale u nás tu máme zrovna tohle pravidlo jasně stanoveno a kdyby si to každý míchal, jak by uznal za vhodné, to by byl pěknej průser. V Anglii se jezdí vlevo a v jiných zemích zase něco jiného. Určitě mi dáš za pravdu, že míchat to dohromady je blbost.
@tomasvrabecCZ
4 жыл бұрын
@@LibereckáPerla jojo to souhlasím, spíš jsem to myslel tak, že některý z těch řidičů může být návštěva, nebo dlouho žil někde v zahraničí. Ke mě byli v zahraničí taky tolerantní když jsem na kruháči blikal špatně, nebo když jsem v US ze začátku stál na červenou doprava :-D občas někdo zatroubí, pak si člověk uvědomí že třeba dělá něco špatně a pak si vygooglí jak to má dělat. Ono ruku na srdce - málokdo studuje pravidla provozu na PK v cizí zemi když se tam chystá :-D
@LibereckáPerla
4 жыл бұрын
@@tomasvrabecCZ Souhlasím, ale to co jste napsal má jeden háček." pak si člověk uvědomí že třeba dělá něco špatně a pak si vygooglí jak to má dělat". Lidi si nic hledat nebudou, protože hodně často neví, co se po nich chce a proč se na ně troubí. Jsou líní se něco učit a něco si hledat, to je realita, bohužel..
@tomasvrabecCZ
4 жыл бұрын
@@LibereckáPerla je pravda, že spousta lidí netuší jak se dávají přednosti, když nesvítí semafor ... máš pravdu :-)
@jk2741
4 жыл бұрын
Spousta lidí neví, jak se dává přednost když semafor svítí pouze kruhem a ne šipkou.
@KaelSvalcembelk
5 жыл бұрын
1) dávejte pozor kam couváte je určitě dobrá rada. Ale má to i druhou stranu mince. Vycouvávám-li z kotce u supermarketu, svítí mi zpátečky a metr za auto mi vleze blbka s dítětem, mám chuť vystoupit a kopnout jí do rodidel. Není v silách řidiče koukat zároveň dozadu, doleva, doprava, hlídat ostatní zaparkovaná auta, abych je neštrejchnul a ještě hlídat retardované chodce. Právě ti chodci mají mít ten rozum a za couvající auto nevstupovat. (rozumím, v tomto videu to není ten případ, reaguju na dobrou radu z videa :-) 2) blikání na kruháči doleva je občas prospěšné a občas to dělám také. Jsou kruháče, kde 90% dopravy valí "rovně" a když jste ten atyp, kdo ze štrůdlu 20 aut jedoucích rovně jako jediný odbočujete "doleva", je vhodné to protijedoucímu štrůdlu takto naznačit. Pomáhá to plynulosti dopravy, eliminuje nebezpečí a pokutu za to dát nelze.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ano s tím couváním určitě souhlasím. Docela mi to připomíná díl z Kobry 11 - lepší zlomená noha než li vaz. V kostce si Simír zavazuje tkaničku a couvající auto ho nemůže vidět a narve to do něj. A nenaděláš nic. Bohužel v tomto případě byl policista zaměřen na hasiče a moc se nevěnoval tomu autu no.. No a s tím blikáním na kruháč - osobně jsem toho názoru, že když u nás je to už jasně dané, že se bliká pouze při výjezdu z kruháče nebo při změně pruhu, tak bych to nekomplikoval avšak rozumím, že asi někde to nemusí být od věci. Mimochodem ten první případ ve videu když toto udělala audi, tak ta s blinkrem doleva v pohodě vyjela z kruháče, takže využití toho blinkru nulové.
5 жыл бұрын
1) je to už pár let, možná si na to někdo vzpomene.. byl případ, kdy couvající auto na parkovišti srazilo malý (rok, dva?) dítě (matka s bábi byly zaujmutí něčím jiným), myslím, že ten soud tenkrát rozhodl v neprospěch řidiče, že si měl kdyžtak požádat někoho, kdo mu ukáže, že může vyjet.. a odsoudil ho (vězení, zákaz řízení, ...).. Ústavní soud se ho zastal a vrátil to zpátky.. Takže bacha na to, lidi sou otupělý slevama a nekoukaj, takže musíš TY sledovat vlevo, vpravo, dopředu, všechno.. 2) souhlas, v zahraničí běžnej jev..
@KaelSvalcembelk
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Já ti rozumím, ve videu to není ten příklad, jsou to kruháče, kde se výjezdy o auta dělí rovnoměrně. Ale zase mluvím o situaci jinde, kterou znám. Konkrétně Havlíčkův Brod, menší kruháč mezi Albertem a Lidlem. Zde cca 3/4 účastníků jezdí ze Z na V nebo opačně. 1/4 odbočuje k marketům. Zejména v situaci, kdy se pracující vrací z HB domů někam na východ a já jedu opačně z východu a chci jet doleva k Albertu, vyloženě se to bliknutí doleva hodí. Můj štrůdl valí převážně do centra a málokdo jede k Albertu. A protijedoucí štrůdl má stádovitou tendenci neočekávat anomálii, prostě jedou a dobržďují na poslední chvíli. Dělám to pro sebe a pro toho, kdo chce proti najet. Dělám to na maličkých kruháčích, kde to svým citem tak vyhodnotím. Další kruháč, kde ten vzorec používám, je v Pelhřimově, když jedu od Kauflandu do centra a potřebuji doleva na Krasíkovickou. Tam tímto směrem odbočuje cca 5% řidičů, kdo jede z centra směrem na Kaufland, je vyplašenej takovým manévrem a brzdí hodně pozdě. Kruháč maličkej, takže tam blikám doleva a jsem připraven preventivně i já s nohou na brzdě. :-) Na vícepruhých kruháčích je samozřejmě takové blikání zapovězeno, to je jasné. Jo, ve videu to nejsou ty případy, tam blikaj pomatenci nesmyslně. Spíš mi šlo o to, že ne vždy je blikání doleva automaticky řidič-debil, ve výjimečných situacích to dělá vědomě a dle mého správně. Měj se a mnoho spokojených km bez nehod.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@KaelSvalcembelk Díky za názor, ať se daří!
@radekdrill2785
5 жыл бұрын
lepší je si do kotce u supermarketů hned zacouvat, když je přehled.Pokud zajedu popředu tak při výjezdu trochu prošlápnout motor, aby z vejfuku vyletěly saze, to pak každej čumí co je to za blba (ale dává pozor a rozhodí ho to z té rutiny, kterou má 50let naučenou v obchodě).
@ma1kel20
5 жыл бұрын
3:57 - Já myslel, že když odbočuješ na kruháči hned prvním výjezdem jakože třeba v tomto případě, že můžeš dát blinkr hned při vjíždění na kruháč :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jako můžeš no, ale tady to spíš vypadalo jak kdyby tam přijel k normální křižovatce. Taky to občas dělám když vím, že na kruháči pojedu hned doprava, tak si tam ten blinkr dám ještě než tam vjedu, Ale tenhle kruháč je taková šiška u který je na blinkr času dost :D žádný extra problém, spíš mě to jen pobavilo :D
@ma1kel20
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Je mi to jasný 😁 díky za odpověď !
5 жыл бұрын
No - úplně správně bys před kruháčem blikat neměl. Ovšem pokud jedeš prvním výjezdem, je to velmi dobrá informace pro ty, co jsou na dalším vjezdu a můžou se věnovat těm co jsou na kruháči a tebe vypustit z hlavy
@volecek1
5 жыл бұрын
@ pro vás kamioňáky to udělám potřebujete víc času na rozjezd a na to se tam vcucnout tak každá vteřinka dobrá :)
5 жыл бұрын
@@volecek1 Přesně! Díky
@alltrain
5 жыл бұрын
Super video, dávám Like :)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Díky! :D
@ch3m1c_
5 жыл бұрын
Jsem šel takhle na jaře do školy a týpek v Octavii combi, začne couvat tak já zastavím a on najednou též, myslel jsem že mně pouští (a ono néé), tak se rozejdu a najednou začal couvat, ale naštěstí bez zranění jsem si pokračoval dál do školy. (Něco jako s tím policajtem, jenž to nebylo u Kláštera, ale v ulici Františkovská)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Stane se :D hlavně, že jsou všichni cajk :D
@kladenskazpropadena
5 жыл бұрын
1:13 oblíbený přejezd, tam se vždy něco najde k natočení..exot co si neváží života..1:59 tam už musela být dávno červená..nechal bych ho vycouvat..a ty další taky..3:05 naprášit to zaměstnavateli, tohle je už obecné ohrožení..5:00 náhoda neviděli se navzájem..palec za pomoc..👍
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ten přejezd je tu nějak často no :D taky bych je to nejradši nechal vycouvat, ale to zúžení je dost dlouhý a nestihli by to vycouvat do další zelený. Taky jsem si říkal, že se ozvu na Arrivu, ale po přečtení pár jejich recenzí jsem zjistil, že je to u nich na denním pořádku. Ten policista, těžko soudit zda náhoda, slepý úhel nebo jen obyčejná nepozornost a nesledování zrcátek.
@kladenskazpropadena
5 жыл бұрын
Díky za odpověď..👍😉
@jankomarek3030
5 жыл бұрын
1:54 A ještě zastavil na červené. To by velká většina ostatních cyklistů taky neudělala...
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
To je pravda! :D
@cetovac
3 жыл бұрын
Na odbočení doleva? :D Buď nějakou prasárnu(rovně a kolmo na přechod, to na téčku lze na červenou) nebo podle semaforu, ale na červenou poslat to autům v protisměru jsem ještě neviděl :D
@jankomarek3030
3 жыл бұрын
@@cetovac Já jsem toho cyklistu chválil tak všeobecně za to, že dodržel všechna pravidla, což bohužel někteří lidé na kolech nedělají. Je fakt, že doleva načervenou a na kole by to v tomto případě poslal jen sebevrah, ale už jsem to taky viděl. I když to byla taková "rudá oranžová" a auta v protisměru už poslušně zastavovala.
@matesmincrft
5 жыл бұрын
Jestliže vjedu na kruhový objezd a hned první výjezd odbočuji, dávám znamení o změně směru jízdy klidně při nájezdu na kruhový objezd, jako na klasické křižovatce, tak nás to učili v autoškole a je to správně..Tím myslím ten Mercedes...Teda pokud není první sjezd na opačné straně, ale je hned na pravo.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Taky to tak občas dělám, ale jen když vím, že ten výjezd je hnedka a ne v půlce kruháče. Není to žádná extra chyba od Merglu, spíš mě to pobavilo :D
@TheNo85307
5 жыл бұрын
To s těma blinkrama na kruháči mi připomnělo sobotní výlet. Musel jsem projet celé město a dva kruháče. Já, cucák co nemá řidičák ani půl roku, blinkry dávám jak se mají, pak dojedu ke kruháči a z 15 aut (z obou kruháčů), co tam byly dal blinkr jenom jeden. Takže jsem tam čekal jak ocas a trénoval si čtení myšlenek, kam že to chce každej jet
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jo na blinkry plno lidí úplně kašle, přitom stačí jen pohnout páčkou... bohužel i na to jsou Češi líní...
@TheNo85307
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Asi šetří žárovky. Přece na malým kruháči nebudou dávat blinkr, že jo :))
@DonColeone
5 жыл бұрын
1:25 překážku provozu můžeš i přes přechod :)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Oni ale nejsou překážka :D
@Fera-gr5mm
5 жыл бұрын
Stejně, proč se nesmí přes přechod? Jenom kdyby tam byl chodec, tak by řidič musel jak blbec stát před přechodem v protisměru. Tady široko daleko žádný chodec nebyl, tak v pohodě...
@Fera-gr5mm
5 жыл бұрын
Stejně, proč se nesmí přes přechod? Jenom kdyby tam byl chodec, tak by řidič musel jak blbec stát před přechodem v protisměru. Tady široko daleko žádný chodec nebyl, tak v pohodě...
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@Fera-gr5mm Dobrý, tak jsem z toho venku :D :D
5 жыл бұрын
pohybující se šlápajda není překážka..
@ondrejhofman5592
5 жыл бұрын
0:35 Protože je v cyklopruhu někdy takový smetiště, že to smrdí defektem. Po deštích to je nejhorší. Všechen čurbes ze silnice je pak u kraje a v tom nikdo jet nechce...
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Okej, tenhle argument beru.
@MegaRobin6666
5 жыл бұрын
1:10 Tohle hodně lidi děla v Polsku. Taky blikají vlevo a použijí nejdříve druhy výjezd ale taky ještě před vyjetím blikaji vpravo. 5:27 No dost lidi má i názor že: Mám senzory co bych Koukal.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ty senzory nejsou špatná věc, ale tady asi nebyly nebo nefungovaly..
@SledujCestu
5 жыл бұрын
0:55 Zipuje se tam, kde je značka "tady je zip" !!!! Alespoň podle jednoho mého komentujícího ne-trolla. 😭
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Haha, no v komentářích se dá najít ledacos :D Asi bych mu poslal toto :D kzitem.info/news/bejne/yK6r3Ip6nKFlpXY
@pault8399
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla nějak mi v té krásné animaci chybí 18m kamiony. kdyby se každej začal řadit už těch 600m kde je informatvní značka o snížení jízd. pruhů tak není Liberec zasranej až k Turnovu.
@volecek1
5 жыл бұрын
nevim jak ostatní ale někdy se zařadit až na konci je nemožný nevim jestli ostatní nenávidí že si jednou a oni museli stát nebo mám štěstí na ehm...no každopádně prodal sem auto a mám klid (y)
@131hary
4 жыл бұрын
tam značka byla. Majitel videa musi mit složity život, takhle pořád nadávat. Chce to víc najetých km. Jezdí se všelijak, občas na odebrání papírů, ale polovička komentářů je mimo
@CagouillardDashcam
5 жыл бұрын
1:16 Faut pas aimer la vie pour jouer sur la route. 4:42 Rho le con, il a du prendre cher. Le Policier va bien? Merci pour cette vidéo :-D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
1:16 Les imbéciles, rouler comme ça sur la route. Le policier va bien. Il s'est levé et était plein de sauveteurs autour de lui. Merci beaucoup
@mlekarnazchocnedashcam2185
5 жыл бұрын
Blinkr doleva funguje v Dubaji, v září tam valím tak předvedu :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Dobřeee :D
@mlekarnazchocnedashcam2185
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Minule jsem byl, jen jsem zapoměl kameru doma :D
@xptrckx6868
4 жыл бұрын
Nemusíš ani tak daleko, stačí Francie😀
@mlekarnazchocnedashcam2185
4 жыл бұрын
@@xptrckx6868 dovolená :D
@Fera-gr5mm
5 жыл бұрын
0:42 no má tam plnou čáru, tak tam nemůže jet :D :D :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Teorie zajímavá, nicméně toto není čára, která se nesmí přejíždět :D
@Fera-gr5mm
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Taky té čáře moc nerozumím (třeba proč je někde přerušovaná atd), ale samozřejmě jsem to myslel ze srandy
@jiribrunc4880
5 жыл бұрын
bezva davám lajk a odběr
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Bezva! Díky moc :D
@jiribrunc4880
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla jj není zač
@bezcisla
10 ай бұрын
@LibereckaPerla myslím, že na konci by se hodil komentář typu: dávejte pozor, když couváte v křižovatce řízenou policistou 😀 Mimochodem už dlouho jsem se chtěl zeptat... Když jsem dělal autoškolu, tak jsem sledoval nejen veselá videa z tohoto a podobných kanálů, ale na KZitem je i hodně autoškol videí (osobně jako topku beru Honzu Nekováře z aury). Ale narazil jsem i na Libereckého instruktora. Ten ukazuje jízdu po Liberci a tam na jeho videí je to samá úzká cesta, samá třicítka a strašně nepřehledná místa. A ty ukazuješ úplný opak... Ony jsou dva Liberce nebo jak je to?
@teplickadestruktivni6318
5 жыл бұрын
O policajta míň, žádná škoda 😂😂😂
@TomTom-uz2nx
5 жыл бұрын
Cyklouše a moto do 50 kubíků na přechodu vzít můžeš! ( Nejspíš proto, že se za ně nic neschová... ) Takže bez výčitek ;-)
@rasimaj
5 жыл бұрын
Jedna věc, tam byla blbě, cyklisti mají jezdit za sebou, abych je předjel tak jak mám, ta silnice nemá 9m na šířku.
@stelvik_cz269
3 жыл бұрын
to s těma busama se u nás stává furt každou chvíli co stojíme na jedné křížovatce tak tam už je pravidlo že autobus proletí na červenou a my máme zelenou dávno...
@Vikaacu
5 жыл бұрын
0:58 Taky to upřímně nechápu. Ale očividně takové pravidlo fakt někde v nějaké zemi existuje. A kde se to naučili? Jsou simulátory autoškoly a v jednom to dokonce odůvodňují tím, že při jízdě na kruháči máš blikat doleva aby věděli, že pojedeš po něm a nebudeš vyjíždět.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ano v cizích zemích to je, ale jsme přeci v Česku a zde to máme jasně stanoveno. Blikáme při výjezdu z kruháče nebo při změně pruhu na něm. Zbytečně bych to nekomplikoval, navíc hned v případě 0:58 audi měla blinkr doleva a stejně vyjížděla z kruháče. To pak neměl ten blinkr doleva moc smysl ne? :D
@Vikaacu
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Nejspíš mu asi nedošlo, že má levý a zapomněl ho přehodit. Máš pravdu s tím, že je to zbytečný. Pro mě je hlavní vidět blinkr, že opouští a já tam můžu vjet. Nevím jak by jeli na kruhačích o vícero pruzích tam ten levý blinkr ztrácí smysl úplně. Stejně mě překvapuje, že takové nepsané "pravidlo" někteří znají, ale třeba pravačky na parkovištích se nikdo nenaučí. U nás je dokonce pod tou značkou psané přednost zprava a stejně ji dostaneš 1 z 10 případů a když ji dáš ty tak na tebe většinou hledí a pak ti poděkují jak si hodný, že si je pustil :D
5 жыл бұрын
Při kruhovém objezdu, pokud vyjizdis první odbočkou mužeš blikat hned v pravo. :) Zákon to dovoluje .)
5 жыл бұрын
@@acceleratedsloth Ano dovoluje, kolega v práci dělal znovu zkoušky na autoškolu a bylo mu řečeno, že pokud opouští na kruhovém objezdu první výjezd, tak smí blikat, není to chyba, pokud blikam až po vjezdu a račnu blikat hned potom, co tam vjedu, ale pokud vjizdm na kruhový objezd a vidim, že mám volno a mužu jet dále, tak mužu už blikat při vjezdu na kruhový objezd. Problém je, že pokud lidi blikají ještě dříve nevjedou tam, tak člověk, co jede dalším vjezdem si myslí, , že může jet. Takže já blikám pouze, pokud je doprava v klidu a jezdí par aut, ve špícce taky blikám až po vjezdu na kruhový objezd.
@FildasKirk
5 жыл бұрын
K tomu couvání, že má dávat pozor ten co couvá... to platí ale i pro toho chlupatýho - pěšky nacouval do cesty tomu autu a my prostě nemůžeme vědět jestli nebyl v danou chvíli ve slepém úhlu/za neprůhlednou stěnou auta/řidič se zrovna neotočil aby zkontroloval pravou stranu auta... neomlouvám, ale poukazuju na to, že jsme velice rychlí k odsuzování, když nevíme všechny okolnosti.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Naprosto souhlasím s tvým komentářem. Mohl být ve slepém úhlu, cokoliv. Nicméně jsem to napsal tak obecně abychom někam zběsile necouvali. Bohužel policistova pozornost šla k hasičům a jelikož ti nehoukali, tak pravděpodobně o nich ani sama řidička nevěděla.
@Borderes_Ludva
3 жыл бұрын
4:08 ale oni mají 100%, ne? Pokud samozřejmě nepočítám poldy, hasiče a sanitku. Jako já tohle občas taky dělám.
@radekfessl1281
5 жыл бұрын
👌
@LukasStrnad5
5 жыл бұрын
ta tvoje zkratka ve 3:33 že mužeš doleva i doprava neplatí,je tam značka že nesmíš doprava :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Vidíš tam dodatkovou tabulku? :D
@LukasStrnad5
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla ano ale tím pádem ta tabulka platí i na tu přednost :D maj to nedořešené :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@LukasStrnad5 Nějak nechápu. Máš tam zákaz odbočení vpravo a pod tím, že to platí pouze pro nákladní vozidla :D nebo nevím co myslíš :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@LukasStrnad5 Jakože ta přednost platí jenom pro nákladní vozidla? :D
@Atomka-QQ
5 жыл бұрын
však stavebni semafory se ignorujou, to běžna znama věc :D beztak je tam dlouhej interval jak kráva a když viš jak dlouho tam je tak to mužeš projet na červenou a na druhy straně ještě ta červena bude, ale nesmi tě nikdo vidět ;) Ted je ale moda zavirat celou tu ulici :D asi aby tam nejezdili na rudocha :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No interval je tam dlouhej jako svině. Ale když to tam pošleš několik vteřin po červený, tak to těžko stihneš projet :D
@rytmus012
5 жыл бұрын
Nechci schazovat vinu z ridicky ale nemel by ten cajt mit vestu kdyz stoji v krizovatce ???
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Předpokládám, že měl, ale jestli se řidička nekoukala za sebe nebo ho měla ve slepém úhlu, tak by vesta nepomohla :D
@Kerujem
5 жыл бұрын
každý má jednoducho na saláme 🤘
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Salámisti :D
@ollssonn
5 жыл бұрын
Škoda Favorit like!:-) (136.) 2:02min. - vysral bych se na něj a nechal ho to odcouvat, jinak to udělá zas. Ale klidně je možné, že v nastavení semaforu počítali s malou čas.prodlevou mezi červenou a zelenou na protilehlých stranách. Policajt - v zrcátku by ho viděla, pokud by se jukla. Uhýbala někomu v nouzi, nebo proč? Jinak vzhledem k situaci, pokud nemarodil, paní asi neřešili, ale dostal to nejspíš na kolena, což je velmi nepříjemné. Ochcávka semaforů - joo, takové místo bylo i u nás, bohužel tam pak byl osazen zákaz vjezdu, jako že soukromý pozemek:-( Cyklisti, skejtaři apod. exempláře dnes postrádají pud sebezáchovy a zdravý rozum - kdo normální bude blbnout pod mostem(kde je trochu přítmí) uprostřed silnice..?? Až na policajta to byl docela soft díl, odlehčení, včera jsem viděl videa fanoušků (u koho na kanále?) a to byla síla.. Díky a těšíme se na další postřehy z naši silniční džungle..:-)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
To by se to celé bloknulo. Musel by couvat fakt daleko a ani by to nestihl. Jezdím tudy často a i když tam vjedu na oranžovou (správně na žlutou), tak se mi ještě nestalo, že bych to nestihl. Netuším, co tam měli spolu domluvené, jestli couvat necouvat, nevím :D Ty koloběžkáři na silnici u přejezdu mě fakt pobavili :D I soft díl může být dobrý díl. Ne všude musí být agrese, trubky, nehody atd atd. Díky, ať se daří!
@ollssonn
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla chápu, a níže máš pravdu, protože to hard zažíváme denně na vlastní kůži..
@lukasurbasek
5 жыл бұрын
Asi by to mělo dohru.Je to útok na veřejného činitele
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
A bere se to tak i když to bylo "omylem" bez jejího vědomí? Já tohle přesně neznám, spíš by mě to zajímalo :D
@lukasurbasek
5 жыл бұрын
Nevím,taky se v tom nevyznám
@jiritroszokveteranitrinec2994
5 жыл бұрын
Lepší blinkr do leva protože hned po něm cvakneš pri výjezdu a každý vidí že mu vjedeš do cesty po kruháči jinak ti nedaj přednost a musíš v kruháči zastavit :D nebo to do něj naprat :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Nevím proč to takto zbytečně komplikovat. Máme to tu nějak stanovené, kde se všichni řídíme blinkrem doprava při výjezdu, ale vždy se najdou nějací lidé, co chtěj asi pomoct nebo změnit svět, nevím a blikaj tam doleva a mnohdy i úplně špatně. Navíc u kruháčů kde jsou dva pruhy bych je chtěl vidět jak blikaj doleva.
@Ondrus21
5 жыл бұрын
1:36 - Mě by to nenapadlo ani zprava. Na to se mám moc rád.
@cetovac
3 жыл бұрын
Kolonu zprava, pokud je místo. (I když je značený cyklopruh, dávám bacha a nevjedu vedle někoho s pravým blinkrem). Tady místo bylo(zastávka) ale nejsem si jistý důvodem. Ale už se mi stalo, že jsem ve svejch 30km/h na třetí třídě dojel traktor s valníkem a vzal jsem ho normálně zleva.
@kirkhammett1638
3 ай бұрын
0:36 dobrá práce!!!!zpomalil bych a pořádně umyl,stejně smrdí!!!!
@Tygnar
5 жыл бұрын
Nevím, jestli bych dával za vinu té řidičce, že do toho policisty nacouvala, protože on jak uhýbal těm hasičům a tak udělal krok vzad přímo za tu paní co couvala, ale zase měla tam dost času na to zareagovat. Z videa ale samozřejmě nemůžeme tušit, jestli ho v tu malou chvíli stihla uvidět, přece jenom je to řidičKA. Nic proti řidičkám, některé jsou perfektní, ale většina to se svojí károu moc neumí, to musíte uznat :/. Ale je také vina na straně hasičů, že nehoukali. Pokud by houkali, tak by si dávala paní třeba větší pozor a taky když se zamyslíte nad tím, kdyby Perla vjel o pár sekund dřív do té křižovatky, tak se potká v tom jednom pruhu přímo s těmi hasiči a uhýbání by bylo velmi obtížné. To by se samozřejmě nestalo, pokud by hasiči houkali a pokud by nebyl Perla zrovna debil a nevjel tam i tak :DD
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Těžko říct, jestli se řidičce schoval někam do slepého úhlu nebo prostě srala na zrcátka. Hasiči mě děsně vytočili, jednak jsem o nich vůbec nevěděl a letět do křižovatky na červenou, kam nevidím a bez houkaček... vůbec jsem o nich nevěděl a kdybych jel o pár vteřin dřív, tak se tam určitě potkáme...
@RaySpruance
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Jel jsi ale na žlutou a zastavit šlo....
@erikhendrych190
3 жыл бұрын
3:42 pak vyjedeš na druhý straně úplně stejně jako kdyby jsi jel na červenou a můžeš si dát -2500
@Waldek9100
5 жыл бұрын
Prominte, mam otazku..proc te opisu jsou v polstine?..dekuji za odpoved a zdravim:)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Video překládám do různých jazyků aby se na něj mohli podívat lidé ze zahraničí.
@Waldek9100
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Ok..dobre,chapu:). Moc zdravim:)
@jakubkonvicny9398
3 жыл бұрын
V osobácích je mnohem víc lopat než v busech 😁😂
@mkricensky
5 жыл бұрын
Soudím podle komentářů, že sám autor bude nejspíš podobná perla.
@stanislavnorek1407
5 жыл бұрын
Přesně
@xptrckx6868
4 жыл бұрын
Blinkr do leva je takova Francouzska zalezitost😀
@lukasbernasek4658
5 жыл бұрын
no tak ten autobusák mě hodně překvapil dobrej dement.... jako sorry že má nějaký zpoždění, ale koho to z té protijedoucí strany zajímá :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Asi tak :D
@peterzstandalone5178
3 жыл бұрын
policajt bez vesty se prochází po křížovatce :D no co už no :)
@LukasBonni
5 жыл бұрын
Já bych ho s dodávkou co mi dala firma, policistu přejel, nemá to zvukovou signalizaci couvání, nemá to čidla, že za mnou něco je, je to plachťák a nejsou tam daný zrcátka s dlouhým ramenem, takže vidím jen přední hranu plachty. Nedávno jsem při couvání zaparkování na nádraží ČD skoro přejel hluchého nebo blbého psa, kterej si lehl za dodávku, kdyby si ho nevšiml jeho majitel, který ho nechal pobíhat venku, měl už doma druhého dne, dobrý guláš na oběd.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jo to couvání je holt blbý v tomhle. Plno slepých úhlů nebo míst kam vůbec není vidět..
@TheMally11
5 жыл бұрын
Tebe napadne předjíždět přes přechod, tak nemel
@pribramskahornicka4429
5 жыл бұрын
Jak říkáš, autobus může řídit fakt každej vopičák...
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No nejen autobus, ale u busu mi to přijde o to horší, že veze plno lidí.
@pribramskahornicka4429
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Máš pravdu, ta zodpovědnost je tam obrovská a co vídám skoro denně... Hrůza a děs...
@MsMustang36
5 жыл бұрын
Nemože,,na vodičov busu vplýva veľa roznych negatívnych faktorov,v tomto prípade asi išlo o strach z veľkého meškania a samozrejme je to jeho blbosť,ale možno by sa to nebolo stalo,keby autor tohoto videa mal cit pre ohľaduplnosť a pustil bus pred seba.Autor videa poukazuje na chyby druhých a na dodržiavanie predpisov,ale mal by si uvedomiť,že je to aj o ohľaduplnosti voči ostatným a v tomto prípade jeho ,,vyučovanie,, mi pripadá smiešne.
@MsMustang36
5 жыл бұрын
@@pribramskahornicka4429 ano velká zodpovednosť,avšak,chováme sa tak k nim na cestách?Vybrzdujeme ich,hadžeme im myšky,neumožnujeme im výjazd zo zastávok,blokujeme zastávky stáním na ,,blikačkách,, ,to všetko znamená pre nich ďalšia porcia stresu,ktorý musia zvládnuť tak,aby to na nich cestujúci nepoznali a mnohí z vás ani nevedia,že v prípade ohrozenia autobusu,ako to verejného dopravného prostriedku,v ktorom cestuje viac ako osem ľudí možete ísť do teplákov za Obecné ohrozenie až na 5 rokov?
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@MsMustang36 Myslíš, že kdybych ho pustil, že by to stihl projet? :D ne, zůstal by tam stát, tak jako já. Pokud mě nějakou dobu sleduješ, tak víš, že já jsem velmi ohleduplný, zvlášť k velkým, těžkým vozům a jednou někoho nepustím a já jsem ten špatný :D ale nejvíc mě baví, že i přes manévr autubusu se ho někdo dokáže zastat...
5 жыл бұрын
Typ na tunel v Liberci, sjet na nádr a připojit se za babačem hned. :D ušetřeno 5 min kazdy den. :)
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
To zní dobře, zkusím to, díky :D
@fanosekkomety
5 жыл бұрын
0:47 - absolutně zbytečná trubka. Možná si myslel, že mu tam děláš místo schválně, aby se mohl zařadit. Nehledě na to, že tě nijak neohrozil a ani neomezil. A že se zipuje před překážkou? Viděl tam místo ve vedlejším pruhu, tak se zařadil mnohem dřív, než před ní.
5 жыл бұрын
fanosekkomety souhlasím 😕
5 жыл бұрын
vidim ze nasi budu zbytocne budovat cyklochodniky :D, na konci je velmi dobry napad cuvat do krizovatky :(
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Cokoliv pro cyklisty je zbytečný :D No asi neměla jinou možnost no..
@francisjakoubek6328
5 жыл бұрын
Hele to 2:20 taky mohlo byt zapříčiněno tim že na vozovce manevroval např. bagr jak se stalo me. Prece nepojede tolik lidí na červenou ne?
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No nezdá se mi, že by tam furt jezdil bagr :D jasně stát se to může, ale tohle je dost podezřelý :D
@brnenskeborec9601
3 жыл бұрын
3:10 poslat na vedení firmy záznam z kamery, ono by to toho řidiče přešlo.
@vojtechpniok8241
5 жыл бұрын
Dávat na kruhovém objezdu směrovku doleva, když chci pokračovat dál po kruháči, na tom není nic špatného přece! Naopak, daleko lepší než ti, co opouštějí kruhový objezd a nedají pravou směrovku. A ti řidiči, co jeli v omezení (zúžení) podle tebe na červenou? Jsi si jistý, že jeli na červenou? Už jsem viděl pár takových omezení, kde se rozsvítila protijedoucím zelená dříve, než první směr stihl omezení projet. Tím nechci říct, že nemáš pravdu - toto místo neznám, jen upozorňuji, že to nemusí být chyba těch řidičů.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Souhlasím, je to určitě lepší než při vyjíždění z kruháče blinkr nedat. Ale proč to takto komplikovat blinkrem doleva když v Čechách máme nějaká pravidla a jedním je, že se na kruháči nebliká, pouze při výjezdu nebo změny pruhu. Jsou to i otázky u autoškoly, tak nevím proč to zbytečně komplikovat když už to u nás je jasně dáno. Teoreticky to ničemu extra nevadí nicméně v prvním případě u audiny, tak ta blikala doleva a přitom vyjížděla z kruháče pryč. U toho zúžení jsem si docela jist, že jeli na červenou. Jezdím zde velmi často a i pokud projedu na oranžovou (správně na žlutou), tak to stihnu s rezervou na druhou stranu. Nicméně už jsem byl taky svědek, kdy jsme vjeli na zelenou a po chvilce na nás začala vyjíždět vozidla z druhého směru jelikož měla taky zelenou. To ale není případ tohoto semaforu, ale jiného.
@jirizurek9685
5 жыл бұрын
S tím blinkrem do levá na kruháči.. kde vidíte problém? Aspoň dává vědět, že vyjíždí třeba až třetím výjezdem a dává jistotu ostatním
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No v tom prvním případě u audiny, ta blikala doleva a přitom už z kruháče vyjížděla. Nevím, v Čechách máme nějaké pravidla a jedním je, že se na kruháči nebliká, pouze při výjezdu nebo změny pruhu. Jsou to i otázky u autoškoly, tak nevím proč to zbytečně komplikovat když už to u nás je jasně dáno.
@autocamcz
5 жыл бұрын
Liberecká Perla souhlasím s tím, aby se na kruháči neblikalo vlevo, ale jen při výjezdu vpravo. Takto je to dané a jiná věc je blbost. To si pak můžeme jezdit do zákazu odbočení, v rámci plynulosti provozu a parkovat v zákazu, v rámci úspory času? Vím, tohle nejde srovnávat, ale hlavně neblikat jako že vlevo..!
5 жыл бұрын
@@autocamcz Jenže odbočit doleva do zákazu je zakázáno - blikat doleva na kruháči není. A řidič smí použít blinkr VŽDY, kdy to není zakázané nebo kdy uzná, že to pomůže bezpčnosti/plynulosti provozu. V zemích, kde na kruháčích umějí jezdit (což ČR opravdu není), je blikání doleva běžný. Pravý blinkr není často vidět a s autem nad 12t tu informaci potřebuju vědět lehce za půlkou kruháče (jakoby na 10. - 11. hodině) - a tím levým blinkrem to poznám, že dotyčný nesjíždí ani (pro mě) levým výjezdem, ani u mě, ale že mi bude křížit cestu. Chystám na tohle téma video, tak se pak podívej
@autocamcz
5 жыл бұрын
David29 - Truck Daškam já neříkám, že to je špatně, ale pokud to bude dané zákonem jako pravidlo, klidně. Ale nic takového tam není a to s tou bezpečností si nemyslím, že to úplně souhlasí. Ja v rámci své bezpečnosti mohu zastavit v zákazu, když mi bude např špatně. Nebo projedu červenou, když jedou hasiči. Ale tohle je něco jiného. Na video se rád podívám. Taky dost lidí na dálnici u připojováků jede vlevo (i když nikoho nepředjíždí), protože v připojováku jede auto. S tímto jednáním taky nesouhlasím. Ale netvrdím, že nikdy neuhnu, je to od situace, ale dost lidí to bere jako pravidlo. A to je zase, dle mého, špatně.
5 жыл бұрын
@@autocamcz Takhle: Když chci přednost, udělám vše pro to, abych ji dostal. Kromě optimální a konstatní rychlosti se dá pomoct tím blinkrem - pokud mi to někdo na kruháči pošle před auto i přes ten levý blinkr, tak je to prostě hovado. S tím ujebáním souhlasím - osobákům uhejbám málokdy. Osobák narozdíl od kamionu má schopnost se rozjet. A to samý brždění v pravém pruhu, když v připojováku jede auto..
@Boumen99
5 жыл бұрын
Ten autobusák je dobrej magor! Cyklista to je opravdu ohrožený druh 😣 a ten policajt měl fakt štěstí teda.
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Jestli v tom busu byli lide, asi bych za toto vyvolal vzpouru a ridice hromadne zbusil... xD
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Kdyby ten manévr udělal osobák, tak řeknu okej je to idiot. Ale udělat to s busem, kde vezu 40 lidí, tak to je moc... Měl kliku no. Popravdě ti hasiči mě docela vylekali, absolutně vůbec jsem o nich nemohl vědět a možná i proto se na ně ten policista pořád díval.
@MsMustang36
5 жыл бұрын
@@silnicnipirat prestaň depkovať a zober si tabletku
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Čau Póle, jak dlouho řídíš autobus? Ten manévr ve videu se ti vůbec nepovedl, uvědomuješ si to? Jsi nebezpečnej.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@silnicnipirat Taky si říkám, že šerif, co kočíroval ten bus byl asi tady Pól :D alespoň komentáře tomu nasvědčují :D
@jirkakral1489
4 жыл бұрын
nic proti ale to holuby hovno to mě dostalo :D :D :D :D: D:: D: D:
@LibereckáPerla
4 жыл бұрын
Vím vím, furt mi serou na auto, dobytci! :D
@AngelWillyVilda
5 жыл бұрын
Škoda, že tyhle videa nesleduje PČR, vzhledem k tomu, že jdou vidět poznávací značky všech darebáků :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Vsadil bych se, že někteří to sledují. Bohužel s tím nemohou nic dělat. Je to upravené video a nikdo neříká, že to není jen hodně realistická hra a jakákoliv podobnost se skutečností je čistě náhodná. Občas mám chuť jim ty videa nasypat na stůl ať můžou rozdávat pokuty jednu za druhou :D
@GangsterKidONE
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla aby se tím mohli zajímat, tak někdo musí vznést obvinění
@lubosm.5276
5 жыл бұрын
2:52 Keby som bol na mieste toho vodiča osobného auta, určite by som necúval. Čakal by som nech pekne krásne vodič autobusu cúvne tam odkiaľ prišiel.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
On asi hodně čuměl, že tam potkal bus :D
@Petr12396
5 жыл бұрын
Tomu autobusákovi bych za tohle vzal papíry i na koloběžku!
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Sebrat papíry na všechno!
@Petr12396
5 жыл бұрын
Popravdě o jedněch papírech, které bych mu dal, bych věděl - na hlavu. :) Toto fakt nemůže udělat normální clovek!
@prazskyrebel
5 жыл бұрын
Podíval jsem se na tvé video a jen ti doporučím nejezdi nikdy do Prahy ... tady je tohle všechno normální
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No a to je to, co mě na tom sere. Že si z toho lidi udělali "normu" a berou ignorování, neznalost předpisů jako normální a v pohodě.
@drymtykok3406
5 жыл бұрын
Kdybyjsi byl liberecká perlárenská tak bys byl skoro stejnej jako jehla😂😂
@GangsterKidONE
5 жыл бұрын
Srazit policistu? Sen každého gaunera :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Srazit policistu - CHECK!
@lukasmacek1919
5 жыл бұрын
Policajt má štěstí že to do něj nenarvala ta cisterna o hmotnosti 18 tun
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Přesně tak!
5 жыл бұрын
Profesionál v autobuse iný frajer! :D A chudák policajt, snáď je v poriadku! :/
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Autobusák měl koule, které jsem snad nikde neviděl. Jo polda se oklepal a vypadal, že je v poho.
@MsMustang36
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Keby si mal kule Ty,pustil by si ten bus pred seba a možno nič by sa z toho nebolo stalo. Sorry jako :D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@MsMustang36 WTF? však by stál na stejném místě jako jsem stál já :D
@MsMustang36
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla ano,nepomohol by si,stál by pred Tebou,ale tvoje dobré gesto by na neho zaposobilo ako pozitívny psychologický faktor a možno by neurobil taku blbosť ale možno na teba zas posobila tá negatívna myšlienka,že čo keď ho pustím pred seba a kvuli nemu nestihnu zelenou :D Samozrejme to,čo urobil vodič busu sa nijako nedá ospravedlniť a naozaj kazí meno profíkom,ja len ,že sú tu i iné ,,možnosti,, ako pozitívne posobiť na chovanie iných vodičov a to práve je tou pomyslnou hranicou medzi vodičmi-profíkmi a vodičmi s papierom
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@MsMustang36 Toto dobré gesto udělalo auto za mnou a evidentně to nepomohlo.
5 жыл бұрын
Ehm.. chodec má mít na přechodu 100% přednost. Pokud mu ho nedáš a uvidí tě PČR máš to za 1000,- ;) Ale tež nesnášním když tam prostě vleze jak kdyby tam byl na té silnici sám
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Chodec nemá na přechodu 100% přednost. Taky má svoje povinnosti. Před vstupem do vozovky se musí přesvědčit zda může přejít aniž by ohrozil sebe nebo ostatní. Já osobně chodce na přechodu vždy pouštím a to i když se k němu pouze blíží, ještě jim mávnu. Většina mávne zpátky. Ale to, že se lidi ani nerozhlídnou a myslí si, že na přechodu jsou nesmrtelní, tak to mě dokáže nasrat! :D
@najty
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Má 100% přednost. Žádná 50% nebo 80% přednost neexistuje. Přednost je přednost. Ano chodec má před vstupem na přechod nějaké povinnosti, to mají ale všichni účastníci provozu...
@@LibereckáPerla Tady se ovšem bavíte o něčem jiném. Absolutní přednost skutečně neexistuje neboť není legislativně popsána - jedná se o výmysl médií, kteří si takto interpretovali změnu zákona. Nicméně přednost není předmětem gradace. Přednost buď je či není. Chodci mají na přechodu přednost. Samozřejmě za určitých podmínek, stejně jako za určitých podmínek má řidič auta přednost na hlavní silnici.
@najty
5 жыл бұрын
Ještě k tomu záběru - začíná momentem, kdy pán již jde po přechodu (resp. ihned po jeho vstupu), takže nejde vidět, jestli se skutečně rozhlížel a hodnotil, jestli může projíždějící vozidla ohrozit. Vzhledem k rychlosti těch několika aut si myslím, že už klidně oktávka před vámi mohla pána pustit (ovšem nedošlo k omezení, takže průjezd byl naprosto v pořádku).
@martinmcz
5 жыл бұрын
1:08 ve francii bezná vec takto blikat, na vetsím kruhaci uzitecné
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jsme ve Francii? :D v Británii se taky jezdí vlevo a u nás ne :D
@martinmcz
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla směješ se své hlouposti a přirovnání s levostranným řízením nevim zdaje uplne zdařilé, ale jinak i v UK se bliká po kruhači tam jsou vubec dumyslné kruhové objezdy cose týka efektivity prujezdu s tím spojené ito blikání na kruhaci ale jak ríkam neznas to nevadí.
@volecek1
5 жыл бұрын
@@martinmcz konečně normální komenty u toho videa obvykle je to jen sprcha nadávek :D
@zivnymichal
5 жыл бұрын
1:05 Nevykoukl tam Palírník? :-D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Nemyslím si popravdě :D
@martinstarec7071
4 жыл бұрын
1:05 že by Liberecká palírna???
@zachranarcz5598
5 жыл бұрын
2:53 No jo. To je Arriva. To je u nich normální.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ze zvědavosti jsem se podíval na recenze a ani se nedivím :D :D
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Tak jsem se taky podival. Bezpaterniho ridice chytil amok. Ridic me skripl do dveri autobusu... xD
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Ty už se jdi léčit :D
@milajenik2886
Жыл бұрын
Nechápu proč při předjíždění cyklisty pouštíš ostřikovače.To je fakt ubohý.
5 жыл бұрын
1:04 Já :-) kzitem.info/news/bejne/0K6e2niYamWmfJg 2:25 Nic není černobílé kzitem.info/news/bejne/xrB7snitn4yCq2k
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Hele sorry, ale za mě je pičovina blikat na kruháči vlevo. Máme to v Česku nějak zavedeno a hotovo. Argumentovat, že to zlepší plynulost provozu mi připadá k smíchu :D zkusím to tu polopaticky rozebrat - od čeho jsou kruhové objezdy a nejsou tam klasické křižovatky? aby zlepšily plynulost provozu. A tím když dám blinkr vpravo, že opouštím kruháč, dávám znamení někomu jinému, že může jet. Navíc mě tak napadá, jak by fungovalo tvoje blikání doleva, když by byl více proudý kruháč?
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Uááá.. Vyjed do zahraničí, poznáš to velice rychle. Češi, stejně jako zipování, tak po kruháči jezdit neumí - nejsmutnější je, že ani daškamáci. Většina čechů jezdí po kruháči nepředvídavě, vynucuje si přednost stůj co stůj a těsně za sebou, což jeho plynulost drasticky omezuje. A jízdě v druhém pruhu se ani nebavím, v tom jsou češi světelný roky zaostalý I blbý Bulhaři uměj jezdit relativně "na střídačku" - jeden zleva projede, jeden na kruháč najede. Tam to občas zafunguje na jedničku, tady v ČR nikde - kdo se o to pokusí, je vytrouben, v horším případě v kompilaci :-) Co se týká blinkru. Je to dobrá informace v momentě, kdy na kruháči kde všichni jedou "rovně", jedu až třetím výjezdem. Ten kdo chce na něj najet, tak na mě podstatně lépe zareaguje, aby mi dal přednost (lépe=není nucen dupnout na brzdu). A co způsobuje dupnutí na brzdu v hustém provozu víš sám moc dobře - řetězovou reakci a špunt. U spousty kruháčů (a to víš sám moc dobře) pravej blinkr vidět NENÍ. Když chci dostat přednost, udělám vše proto abych ji dostal ;-) Uznávám, u osobáků je to ještě celkem jedno. Lehce zastaví, lehce se rozjede. Ale třeba u mě s a autem nad 20t (tuplem auta s větší délkou), potřebuju tu informaci už v momentě, kdy to auto míjí pro mě zleva druhej výjezd (tj. na 9 hodině). A to ještě ani pravej blinkr nevidím, a ani v tu dobu nikdo nebliká. Takže mám dvě možnosti: 1) čekat až na 9 hodině bude prázdno - tj. často stojím a čekám úplně zbytečně - tvořím zbytečně kolonu 2) risknout to a prostě jet No a pokud nějaký dobrák využije levého blinkru, lehce se vyvaruje tomu, že já mu to tam pošlu - nebo díky tomu vidím že pojede dál a třeba i si dokážu načasovat najetí až za něj bez zastavení - nezastavit a zbytečně nestát = větší plynulost A ještě k bodu 2). Klasika je, že všichni jedou "rovně" a jakmile se rozhodnu prostě jet, tak zrovna to jediný auto se rozhodne jet dál a je nucen kvůli mě brzdit, či i zastavit.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@ Názor zajímavý a cením, že si za ním stojíš, bohužel já osobně s ním souhlasit nemůžu. Asi nejezdím tolik v zahraničí.
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla Je to úplně to samý, jako blikání doprava PŘED kruháčem - dle zákona to dobře není, a když jedeš prvním výjezdem, správně bys měl blikat až na kruháči. To, že blikáš už před ním to jen usnadňuješ těm na dalším vjedzu a eventuelně tomu za sebou. A s tím levým blinkrem to je to samý - jen jsi čitelnější pro okolí, kam pojedeš
@comes94
2 жыл бұрын
Zdravím perlu :) hel jako jo no obcas to je dost na hlavu ja jsem motorkar a jednou na sluzebce prisel nakej kluk taky na motorce a pta se me jak se na tom radi a pokud mozno at naucim a poradim tak sme pokecali pac sem se ptal teda na auto skolou tak prej delal na automatu tak LOL to jako nepochopim tak se nemuzeme divit na tech silnicich za to bych bral autoskole licence a zakaz predjizdeni kamionu
@radimkulik1426
5 жыл бұрын
0:00 až 0:01 song
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Dj Quads - Best Time
@WWE4Musicss
4 жыл бұрын
Pan policista evidentní simulant... on jako fakt šel k zemi? Vždyť do něj to auto sotva cuklo... ale být doma na neschopence je fajn vynález, tak chápu no :D
@HurvajsSpejblu
5 жыл бұрын
0:38 To jsem taky nepochopil. Konečně máš svůj pruh a nemusíš se tam motat s autama a stejně jede mimo... WTF? BTW, když jsi tolik nenadával, bylo to lepší...
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Díky za názor, zkusím se polepšit. Jen bych rád dodal, že toto je sestřih z několika týdnů jízdy. Neznamená to tedy, že když sednu do auta, že celou jízdu řvu a nadávám.
@cetovac
3 жыл бұрын
Když sem to viděl poprvé, tak jsem myslel, že to neumí a bojí se těch větví :D ale když si to stopnu tak má opravdu hodně místa.
@ondiikk
5 жыл бұрын
Kdo bydlí v Jablonci nad Nisou? Ten začátek XD
@MrOndrof
5 жыл бұрын
No máš ho docela malýho :D
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Ja bych si teda tolik neveril a pockal bych, lepsi jak pripadne omrdana kola xD Ale treba to byl sluzebak xD
@MrOndrof
5 жыл бұрын
@@silnicnipirat pokud měl poklice a ne litaky tak to je vpohode :D
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
Tak proto se ty plastovy picoviny valej vsude po cestach xD
5 жыл бұрын
@@silnicnipirat kdyby čekal, neuvidíme sejmutýho cajta, tak kušuj :-P
@silnicnipirat
5 жыл бұрын
To je zase pravda :D
@kecenavrtep
5 жыл бұрын
Příště radši sejmi toho cyklistu, než předjíždět přes přechod.....
@1avatara1
5 жыл бұрын
Blinkr doleva na kruhači se v Anglii naprosto běžně učí v v autoškole.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
My jsme snad v anglii? Tam se navíc jezdí vlevo :D
@1avatara1
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla ano jezdi ae vlwvp ale pravidla jsou stejna jen pisi pravidlo ktere tam jw bwzne je to tim ze tam jsou 23alw i 6 proude kruhace kde toto pravidlo je dulezite
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@1avatara1 já nerozumět řeči tvého kmene. Když najedeš na víceproudý kruháč a pojedeš úplně vpravo, to znamená, že vlevo budou další tři pruhy, tak budeš blikat doleva? Neznamenalo by to, že by jsi potom měnil pruh? Nevím proč lidi vymýšlí blbosti, když to je u nás jasně nastavený. Místo toho aby to dodržovali, tak si to míchaj, jak se JIM to zdá nejlepší třeba z jiných států apod.
@1avatara1
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla u dvouproudekch je to bezne i jedno proudejch ja se to tak ucil ber to jak chces v uk bezna vec
@LibereckáPerla
4 жыл бұрын
@@1avatara1 V UK mě to nezajímá. Tam mají jiné zákony, kterými se v Česku neřídíme. V česku si to nemůže každý dělat, jak uzná za vhodné, v jaké zemi to tak praktikují atd..
@McJaxMcJaxMcJax
5 жыл бұрын
Hele ale ja bych s tim blinkrem doleva zase nedelal takovou vedu. Ja ziju ve skotsku a tady to dela kazdej, kdo vyjizdi poslednim vyjezdem. Navic je mnohem lepsi dat blinkr doleva nez nedat blinkr do prava. To by me nasralo teda vic =D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Ale prdlačku. Akorát se tím vytvořej problémy. Když se v Anglii jezdí vlevo, znamená to, že i my v Česku budeme jezdit vlevo? Ne, neznamená. Každý máme trochu jiné zákony a je dobré je dodržovat a ne je míchat, jak člověk uzná za vhodné..
@McJaxMcJaxMcJax
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla No on to neni zakon, je to spis takovej common sense tady... A nerikam, ze je to dobre, jen si myslim, ze lidi delaj mnohem vetsi prasarny a tim, ze daj na kruhaci blinkr doleva nemuzou nic zkazit. No i kdyz... Ale to je spis lidskou blbosti
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@McJaxMcJaxMcJax Souhlasím, že se dějí mnohem větší prasárny. Nicméně já osobně na kruháči blinkr doleva chápu tak, že člověk přede mnou bude nějakej zmatkař a způsobí nějakej kiks... Taková otázka, jak bys chtěl blikat doleva na víceproudých kruháčích?
@McJaxMcJaxMcJax
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla No ja nevim, jak je to v cesku, ale my tu mame viceurovnove kruhace primo uz s vjezdem do urcite urovne. Tzn ze pokud ma kruhac 3 urovne, tak jsou i 3 prijezdove pruhy. Funguje to skvele. Vyjezdy jsou vzdycky maximalne dva pruhy. Ja nedokazu vysvetlit jak to funguje, ale funguje to =D Lidi proste premysli nez vjedou na kruhac =D
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@McJaxMcJaxMcJax Jasné, jenže když najedu do toho pruhu úplně vpravo a vlevo budu mít ještě dva pruhy, tak blinkr vlevo by pak znamenal, že měním pruh. Nebo je to tak, že v době, co jsi na kruháči, tak pruh nelze změnit?
@Karma-un3hu
2 жыл бұрын
tak autobusy tady řidí i ukrajinci
@martinsedlacek6950
5 жыл бұрын
Ten semafor na horákovce je špatně časovaný ikdyž ještě pojedeš na poslední sec zelenou na drugý straně se ti už může stát že ti tam budou vjíždět nejlepší je se tomu úplně vyhnout a vzít to přez zelňák
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
Jezdím tudy často i když jedu na oranžovou, tak se mi ještě nestalo, že bych to nestihl projet. A ano nejlepší je to objíždět, taky to tak dělám, ale bohužel do Kaufu jiná cesta nevede :D
@martinsedlacek6950
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla že se vám ty rohlíky vyplatěj akorát si zníčíte podvozky jinak ono záleží čemu říkáš často tohle se teď děje od doby cca 3 týdny zpět kdy to naposled zase posunuli hold chce si to tam dávat pozor já to tam už ani raději neprojíždím na oranžovou
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
@@martinsedlacek6950 Hele teď už tam dali asfalt, takže tam zas takový díry nejsou. Dřív to bylo horší, ale dalo se tomu vyhnout.
@martinsedlacek6950
5 жыл бұрын
@@LibereckáPerla s osobákem jo to byla občas podívaná jak kličkujou jak zajíci:)
@libereckasvine
5 жыл бұрын
Dávejte pozor kam couváte? Kam asi, dozadu.
@LibereckáPerla
5 жыл бұрын
No plno lidí prostě couvá a vůbec nekouká do zrcátek..
@zahrobie5890
5 жыл бұрын
Na označených priechodoch pre chodcov by malo vozidlo zastaviť a nechať prejsť chodcu,aspoň v UK to tak je takze vozidla keď vidia stáť ľudí pred zebrou ,už by mali spomaliť a nechať ich prejsť ,za toto vam berú vodičský preukaz + body+pokuta
@MrMattronic
5 жыл бұрын
Opet stejne ubohe video mistru silnic ,skoda jen ze nemate kameru za zadnim naraznikem ,to by jsme se nasmali hahaha.
Пікірлер: 388