10:20 Imamo puno vrhunskih stadiona Tsc Arena,stadioni u Zajecaru,Loznici i Leskovcu
@mirkoopacic6873
5 ай бұрын
Vrhunski opljačkane pare SNS bagre i naravno zaduživanje Srbije do tačke pucanja.
@PARTIZANREPORT
5 ай бұрын
vozdovac
@isandic
3 ай бұрын
Nisam ekonomski strucnjak, ali sam skoro bio na jednom velikom koncertu na Puskas areni, koja je bila popunjena do poslednjeg mesta + masa ljudi na terenu. Na stadionu nisu bili samo Madjari, vec ljudi sirom Evrope. I ovaj primer moze da posluzi kao model kako se arene tog tipa koriste pored fudbala za razne dogadjaje na kojima se okuplja mnogo ljudi. Inace, Puskas arena je jedan od arhitektonskih bisera Budimpeste, za ponos tog grada i drzave.
@chanendlerbong
5 ай бұрын
Umesto da nas dobri predsednik oporavi stadione Partizana i Zvezde i dodatno napravi još 3-4 dobrih stadiona ne mi pravimo ogroman stadion za 600 miliona i umesto da ulazemo u druge sportove gde smo dobri npr kosarka i da ulazemo u Partizanovu i Zvezdinu zasebnu halu mi pravimo stadion od 600 miliona hvala predsednice Aleksandre
@JovanDamnjanovic-xq8ch
5 ай бұрын
Ej šta se brineš biće u to za samo pola veka
@desa154
5 ай бұрын
deo tribina zvezdinog stadiona po katastru pripada Miroslavu Miškoviću...a Partizanov stadion će da sruše nalik na Šilerovu....zna se zbog koga
@VeskoMicic
5 ай бұрын
Partizan nema ni. 1000 gledalaca.. Haha
@VeljkoAndric-oz9ef
5 ай бұрын
10:22 Informiši se malo pre nego što nešto kažeš, krajem prošle godine su završena 3 veoma moderna stadiona kapaciteta oko 10.000 mesta u Loznici, Leskovcu i Zaječaru. Na to dodaj i Tsc arenu koja je otvorena pre par godina. Nemamo samo Marakanu i Jna kao što ti kažeš, imamo dosta lepih stadiona.
@dowla402
5 ай бұрын
Miki maus stadioni
@milancirovic9702
5 ай бұрын
Po kapacitetu jesu miki maus,ali su jako moderni i prelepi
@AmirKamberi-wk3eb
5 ай бұрын
Bosna ima prelepe stadione😂😂@@dowla402
@bojanstojanovic4459
5 ай бұрын
Za te pare i u gradovima koji imaju broj stanovnika koji imaju stadioni su dobrog kapaciteta.Odlični su i čestitke Leskovcu,Zaječaru,Loznici...Biće uskoro i Niš,Čair,kao najskuplji i najveći poslu Rajko Mitić,i stadiona Partizan.Sve što se gradi je dobro.
@vladanmartic9357
5 ай бұрын
I ko igra ili trenira na tim stadionima. Niko, jer ne sme da se uništava trava.
@chelazar8895
5 ай бұрын
Konacno☝️🇷🇸
@milanmiljkovic8566
5 ай бұрын
Ja mislim da ce stadion baš biti super i da ce vredeti svaku paru jer ce osim fudbala u njemu odrzavati mnoge razne sporteske aktivnosti, a sto se tiče ostalih gradova mnogi su dobili nove stadione dosta se i renoviralo a mnogi su i u planu izgradnje.Mislim da izgradnja nacionalnog stadiona nimalo nije greška, to je moje mišljenje.
@markomilicevic7816
5 ай бұрын
Srbija ima nekoliko odličnih stadiona .Još se gradi novi stadion za radnički iz Kragujevca
@olivernedeljkovic4671
5 ай бұрын
Pod br 1 izgovaraš niz neistina. Stadion neče koštati toliki novac,max 350-400 miliona.Celi kompleks EXPO oko 900 miliona evra. Srbija je izgradila 3 nova stadiona od 8000 gledalaca (Zaječar,Loznica,Leskovac) + Backa Topla od 4500 mesta U Leskovcu se igralo protiv Bugara. Mađari su izgradili stadion za 67.000 ljudi mi čemo za 52.000. S obzirom na pristojno stanje ekonomije u Srbiji to neće bitu problem.
@vaste9530
5 ай бұрын
Pristojno stanje ekonomije?Ja nz gde ti zivis ali u Srbiji je prosecna plata 700 evra i ovaj stadion nije nista drugo nego obicno pranje i kradja para.Sigurno 300 miliona od ukupne cene staidona ce biti pokradeno i tjt,stadion nema svrhu da zvrji prazan 350 dana godisnje i ako vec oce da razvijaju fudbal nek urade kao sto svi lepo kazu,renoviraju stare stadione i to je to
@ihtidinum8911
5 ай бұрын
Ceo Expo će koštati 2,5 milijarde evra, a stadion 950 miliona evra ( citiram Vučića). Ekonomija nam je toliko dobra da imamo treću najveću inflaciju u Evropi.
@Apot55
4 ай бұрын
Ti si druze pukao ako mislis da srbija ima pristojnu ekonomiju. Ne znam dal ima potrebe da komentarisem ostale stvari koje si naveo posle te zadnje recenice.
@olivernedeljkovic4671
4 ай бұрын
@@Apot55 Za tebe je momak ekonomija očigledno duboka voda. Zato bi bilo najpametnije da ubuduće ne komentarišeš o nečemu o čemu pojma nemaš. Nije to samo tvoj problem nego velikog broja Srba koji vole da "bistre" sve i svašta od svetske politike do gaća neke starlete Sve ovo nevezano ko je na vlasti jer sam ih se raznih nagledao..
@Apot55
4 ай бұрын
@@olivernedeljkovic4671 izvini internet ratnice, kad neko tolko misli da je iznad ostalih a trosi vreme na youtubeu i internetu generalno.. kolko jadan zivot moras imati..
@retrovizor262
5 ай бұрын
ZIVELA NASA SRBIJA
@neklee5984
5 ай бұрын
Ako posmatramo kroz fudbal definitivno se nece isplatiti kroz to. Da pravi neki privatnik stadion bi bio samoubilacki potez, ali to pravi drzava, ti kroz izgradnju stadiona uposljavas mnogo ljudi oni zaradjuju i te pare trose u srbiji koliko samo kamiona doveze teret za stadion, oni moraju da trose gorivo, a to gorivo kupuju od drzave tu se sve pare ponovo obrnu+ sto se tu u tom delu beograda pravi omanji grad unutar grada gde bi taj stadion bio da kazes neka centrala, tu bi mogle da se odrzavaju jos neke sportske i ostale aktivnosti i ostale stvari, taj stadion je glupo posmatrati samo kroz fudbal.
@vasilijejelic7535
5 ай бұрын
10:22 tsc arena
@SlobodanTrajkovic-h9x
5 ай бұрын
Totalno pogresno predstavu vecina Van Srbije Ima pogresnu predstavu o Srbiji. Srbija je vec izgradila tri vrhunska Stadiona zadnjih Par godina,istina manjih ,Ali vrhunskih! Vrlo uskoro krece gradnha Stadiona U Kragujevcu,vrhunskog takodje. Srpska ekonomija je jaca od svih zemalja zapadnog Balkana zajedno. Ali,kompleksi Su cudo! Zivela Srbija i Srpska!!!
@puljano
5 ай бұрын
Tako je..Slovenija koja ima 1/4 srbijanske populacije ima 33% veci izvoz i 36% veci BDP po glavi stanovnika
@KraljStefan-ey3bo
5 ай бұрын
@@puljano Hrvoje, Sloveniju EU ne računa kao Zapadni Balkan. Slovenija ima i mnogo veće dugove... I šta tebeboliuvo šta radi Srbija ? Nema više Jug. da bi vi vodili računa kako Srbija troši pare
@puljano
5 ай бұрын
@@KraljStefan-ey3bo majka mi je iz Srbije..
@ihtidinum8911
5 ай бұрын
Katar je za potrebe Svetskog prvenstva 2022. izgradio montažni Nacionalni stadion od kontejnera. Kad se Svetsko prvenstvo završilo, razmontirali ga, a delove stadiona koriste kao poslovne prostorije, bolnice i slično. Zašto i mi to ne uradimo? Inače njihov stadion je koštao 750 miliona evra, a naš 950.
@ore5144
5 ай бұрын
Da dodam da će biti haos jer se u Srbiji i dalje živi jako teško sa mizernim platama i minimalnim stipendijama za učenike, ogromno uzimanje od naroda koji će još više gladovati
@ajgorbejzik
5 ай бұрын
Ne seri, života ti. Plate nikad nisu bile veće.
@danijelmatic8441
5 ай бұрын
Koga lazes?
@JOKISLAVMAPPER
5 ай бұрын
@@ajgorbejzikTvoj naziv kanala govori da nisi iz Srbije tako da nemoj da ti učiš nas plate su male,a troškovi veliki
@ajgorbejzik
5 ай бұрын
@@JOKISLAVMAPPER Kako mi se zove 'kanal'?
@JOKISLAVMAPPER
5 ай бұрын
@@ajgorbejzik Kako god Možeš reći i nalog, al' mi je lepše reći kanal
@malkoni8083
5 ай бұрын
Kada sam komentarisao nisam znao vrjednost stadiona misljenje mi se okrenulo za 180⁰
@noxishort
5 ай бұрын
Gaga stadion Crvene zvezde će se ubrzo srušiti. Ukoliko bi bio srušen na meste Marakane bi se gradio novi stadion. Za to vreme (oko 3 4 godine) Zvezda bi igrala na nacionalnom stadion. Možda se pri planiranju nacionalnog stadion razgovaralo da nakon što se izgradi, sruši Marakana i da za to vreme Zvezda igra na njemu. Meni iskreno kao navijaču Crvene Zvezde se ne sviđa ideja menjanja kuće sa Marakane. Jer ipak tamo je traducija itd. Ukoliko bi se to desilo naciinalni stadion ne bi bio toliko promašaj. Lep pozdrav.
@noxishort
5 ай бұрын
@@SerboFaca1 Ne sad nego za par godina
@noxishort
5 ай бұрын
@@SerboFaca1 Imaju neki tamo investitori pričali da će da grade novi stadion Zvezdi ali se nisu još dogovorili sa Terzom jer ipak Terzić je svestan da će se navijači buniti pa je uspoerio projekat.
@1389NS
5 ай бұрын
@@SerboFaca1 Kakav brat😂😂😂😂😂 5 godina 😂😂😂😂
@desa154
5 ай бұрын
A deo tribina zvezdinog stadiona po katastru pripada Miroslavu Miškoviću
@DraganFilipovic-vd7wx
5 ай бұрын
Rusice se i JNA ne samo Rajko Mitic, a gde je Zvezda igrala fudbal dok se stadion Rajko Mitic nije izgradio?
@milenkosputnijik
5 ай бұрын
Samo naprijed Srbijo. Svi koji kritikuju su samo zavidni. Stadion jest skup ali i vrijedi. Ne može se sve gledati kroz isplativost. Stadion je na pravom mjestu i u sklopu Expo 2027. Inače se u Srbiji i ostali važni objekti rade..
@algore543
5 ай бұрын
Totalni promasaj
@majstorringo
5 ай бұрын
Ma bravo. A deca da se lece sms porukama. Pacijenti da piju diklofenak ili nesto. Milijarda da se spiska za nesto sto nije prioritet. Plus 16 milijardi na nesto sto niko nece imati uvid kako ce se ta ogromna sredstva trositi. Bez nadzora ili tendera.
@milenkosputnijik
5 ай бұрын
@@majstorringo Ma nije baš tako. Za zdravstvo i liječenje djece se nikad viš nije izvajalo i ulagalo ka sad. Ako tako gledamo ,onda možemo za sve projekte tako gledati. Onda nam ne trebaju ni putevi,ni željeznica,ni mostivi, ni novi objekti,ni metro itd.itd. Jeli hoćemo sport ili ne?? Ako hoćemo onda je vrijeme da i Srbija ima jedan novi i veći stadion
@majstorringo
5 ай бұрын
@@milenkosputnijik Naravno da niko nije protiv izgradnje puteva, mostova, stadiona i generalno infrastrukture. Ali prvo treba videti koji su prioriteti jedne drzave. To ti je isto kao da imas kucu na kojoj prokisnjava krov, a u dnevnom boravku kupis koznu garnituru od 10 hiljade evra. Apsolutno stanje u zdravstvu je katastrofalno, samo na neko snimanje, skener itd se ceka po 6 meseci, operaciju i po nekoliko godina. Kao sto sam rekao deca nam se lece putem sms poruka. Zasto nije izgradjena Tirsova 2 klinika za decu? Kao sto sam rekao, nisam protiv gradnje, ali jesam itekako protiv lopovske gradnje, gde pojedini kontroverzni biznismeni, da ih kulturno nazovem, dobijaju tendere, bliski partiji sns, pa tu se ogradjuju te Janko, Branko i ostala bolumenta. Zato km autoputa je obicno dosta skuplji nego sto bi trebao da bude. Obicno se to radi preko leh specijalis zakona. Tako je bilo i u vezi Bg na vodi, tako ce biti i za Expo. Nema kontrole, nema tendera. Ali mi smo ekonomski balkanski tigar. Ima se moze se.
@majstorringo
5 ай бұрын
@@milenkosputnijik Naravno da niko nije protiv izgradnje puteva, mostova, stadiona i generalno infrastrukture. Ali prvo treba videti koji su prioriteti jedne drzave. To ti je isto kao da imas kucu na kojoj prokisnjava krov, a u dnevnom boravku kupis koznu garnituru od 10 hiljade evra. Apsolutno stanje u zdravstvu je katastrofalno, samo na neko snimanje, skener itd se ceka po 6 meseci, operaciju i po nekoliko godina. Kao sto sam rekao deca nam se lece putem sms poruka. Zasto nije izgradjena Tirsova 2 klinika za decu? Kao sto sam rekao, nisam protiv gradnje, ali jesam itekako protiv lopovske gradnje, gde pojedini kontroverzni biznismeni, da ih kulturno nazovem, dobijaju tendere, bliski partiji sns, pa tu se ogradjuju te Janko, Branko i ostala bolumenta. Zato km autoputa je obicno dosta skuplji nego sto bi trebao da bude. Obicno se to radi preko leh specijalis zakona. Tako je bilo i u vezi Bg na vodi, tako ce biti i za Expo. Nema kontrole, nema tendera. Ali mi smo ekonomski balkanski tigar. Ima se moze se.
@rastooo
5 ай бұрын
Bolje da se napravi stadioni za sve timove prve super lige Srbije kao što je stadio u Bačkoj Topoli ili malo bolji koji nije bio sigurno ni približno 600 miliona eura
@Sabo__90
5 ай бұрын
Taj stadion bi više služio za koncerte i ostala događanja nego za utakmice čini mi se😂
@1389NS
5 ай бұрын
Plači 😢😢😢
@Sabo__90
5 ай бұрын
@@1389NSZašto da plačem kad je to istina. Naravno osim za koncerte služilo bi i za pranje novca i za skupljanje jeftinih bodova prije izbora
@1389NS
5 ай бұрын
@@Sabo__90 Saljem ti maramice post expresom ... Daj mi samo poštanski broj....
@1389NS
5 ай бұрын
@@Sabo__90 Što vi ne pravite nešto il ne perete pare? Zato što nemate pa sad se kao smeješ a u potaji placeš.... Kad je nešto novo novo je kao i auto pa sve i da si uzeo Dačiju 2024 to je novo... Džaba ti Audi iz 2010 te Dačija je nova i nije prešla ni km. Cuješ novi stadioni loša priča ,to može reci samo neko ljubomoran...
@msx77sr77
5 ай бұрын
@@1389NS jel si bre normalan ti, epsko pranje para, sramota me sta radi ova bagra na vlast.
@dejanzaric3755
5 ай бұрын
A u Infrastrukturu , zdravlje .i td.. srbija postoji i za granice beograda Politicari ce uskoro da dovede ljude da krenu. Sa motikama na beograd
@VeskoMicic
5 ай бұрын
Tili si Kurti haha😂😂
@Lapp625
5 ай бұрын
Srbija ima 4 potpuno nova stadiona.Malo se informisi
@ivannbg8589
3 ай бұрын
Без градње нема ни уградње... Зато нам је потребан стадион.. Трећина Београда нема канализацију, све отпадне воде се директно изливају у Саву и Дунав, јер не постоји ни једно постројење за пречишћавање отпадних вода..
@milosmitrovic8190
5 ай бұрын
Tsc stadion je dobar
@filipmaric5951
5 ай бұрын
bolje je bilo da si izgradili jos jenu kosarkasku arenu od 20 k da igarju partizan i zvezda odvojeno. To je trenutno broj 1 sport u Srbiji
@desa154
5 ай бұрын
i hoćemo... odmah pored stadiona da naq...ćeni navijači ne razbijaju izloge ...a Arenu će mo srušiti😂😂😂😂🎉
@Sanel11119
5 ай бұрын
Oni ionako I ovako Peru pare ovako ce barem nesto napraviti stadion kosta mozda 500 ili 400 miliona oni moraju rec 600
@VeskoMicic
5 ай бұрын
A TI LI SI STRUCNJAK MMF.. HAHA😂😂😂
@Mina-wt5lo
5 ай бұрын
Ma vrhunski projekat. Bravo za predsednika Srbije. A zašto ne bi uradio stadion, to je za budućnost, za decu, nije bacanje para. A to šta će se prvo uraditi odluku donosi onaj kome je narod dao poverenje.
@desa154
5 ай бұрын
haaaaa upiši decu na fudbal...plati treneru članarinu kupi mi kopačke svake godine jer noge rastu dres košta više od pola plate i to svake godine daj mu đeparac za užinu i plati taxi do kuće..
@Mina-wt5lo
5 ай бұрын
@@desa154 Dobro, ti možeš sve besplatno, idi u Francusku, Britanija Kanadu, Ameriku, Nemačku, tamo je sve besplatno. Nema dzabe ni kod babe.
@branislavstojadinov7588
5 ай бұрын
@@Mina-wt5lo nije besplatno ali je mnogo bolje nego kod nas
@Mina-wt5lo
5 ай бұрын
@@branislavstojadinov7588 Šta čoveče pričaš ,pa stadion se tek pravI,šta ti znači IPAK JE BOLJE NEGO KOD NAS,čoveče bolje je jer još nije napravljen stadion ,jel ti čuješ sebe šta govoriš. Stadion se pravi po standardima FUDBALSKE ASOCIJACIJE ,nemaš ti pojma šta govoriš,ajde bre šic.
@branislavstojadinov7588
5 ай бұрын
@@Mina-wt5lo nemas ti pojma za 600-950 mil evra studio a narod ima prosecnu platu od 580€, jel tu ima logike? Ne treba nam kada nema ko da igra na takvom stadionu. Trebaju nam putevi a ne ovo. Da smo Spanija imali bi od mene 110% podrsku.
@hectormaxwell9291
5 ай бұрын
Stadion ako je Vucic reko i pokazao da ce ovako izgkedati tako i bice moze neko da hejtuje ili ga voli ili ne a prica da se gradi po 10 000 mesta 10 stadiona je glupost mi vec imamo talva 4 po 8do 15000 tako da treba jedan World Class stadion kao sto ima Real ,Bayern Totenham a ne da se igra na nekim od 10 000 je dovoljan ali nije profitabilan
@RocknrollaBlitz
5 ай бұрын
Gradnja stadiona je ok i sve to stoji, nek se gradi sta da kazem bice ljepse ali najveci problem ce tek doci u budućnosti jer održavanje stadiona i isplativost svega toga je upitna. Ovakvi projekti na prostoru ex yu su ti 50/50 i dobri su i losi. Ne mozemo se mi porediti sa Barcelonom i Madridom jer oni pored fudbalskih utakmica bukvalno svaki viked mogu da organizuju koncerte i razne događaje na tim stadionima a kod nas je to malo drugacije jer nismo mi bas toliko zanimljivi svijetu u bilo kom pogledu jbg. Imam osjecaj da ce ovi projekti na kraju zavrsiti u rukama privatnih kompanija ili tome slicno. Evo prosle godine su kod nas u Banjoj Luci izgradili teniski kompleks, spucali u njega 50 miliona km uz gotovo istu pricu multi funkcionalnosti i danas taj teren ne lici ni na sta. Sve je bilo bajno i sjajno a kad je turnir zavrsen taj teren se i ne koristi onako kako bi trebao.Balkanski mentalitet jbg
@mihajlonedeljkovic2156
5 ай бұрын
Proguglaj malo nove stadione u Srbiji, nije sve samo Rajko Mitić i Jna
@wonderdj259
5 ай бұрын
Zapeo si druže za 600 miliona eura kao da si ti dao pozajmicu. Boli te briga, stadion je u sklopu Expa i ostaje tu. Stadion može da bude u funkciji i više od finala jer imaš kup Srbije, biće tu i novoformirani super kup Srbije. Svaka ekipa koja bude igrala u nekoj od Eu liga tipa kao FK Kragujevac, njihov stadion ne ispunjava uslove, igrali bi tu, da ne moraju da se sele kao OFK Beograd sad za Zaječar 200 000 km od Beograda. Sve ima svoje prednosti i mane. Nacionalni stadioni mnogo koštaju. Uzmi primjer Wembley tu se igra ragbi, NFL utakmice, Engleski playoff za niželigaše, to sve može da bude i u Srbiji ako se bude organizovalo kako treba.
@wonderdj259
5 ай бұрын
@@DraganFilipovic-vd7wx I šta sad hoćeš? Svugdje u svijetu se gradi od poreza i od narodnog novca. I u bivšoj Jugoslaviji je isto tako bilo , zašto bi u Srbiji bilo drugačije da mora tebe neko pita smiješ li graditi nešto ili ne??
@DraganFilipovic-vd7wx
5 ай бұрын
@@wonderdj259 U svetu grade privatne kompanije stadione, jer su fudbalski klubovi u 90% slucajeva privatni. Srbija je drzava koja je zaostala od modernog sveta, jos se uvek ponasa socijalisticki, i jos uvek nije stigla u 21 vek. A Reprezentacija Srbije nije zasluzila nikakav stadion da im se gradi, sa obzirom na igru, 24 godine nisu bili na evropskom prvenstvu, ispadali iz kvalifikacija od slabih reprezentacija, na svetskom prvenstvu vecito zadnji u grupi sa brdo primljenih golova.
@wonderdj259
5 ай бұрын
@@DraganFilipovic-vd7wx Vidiš koliko nisi u pravu za stadione. U Danskoj Parken stadion je izgrađen za Reprezentaciju i za Klub koji igra FC Kopenhagen. Wembley izgradjen za reprezentaciju Engleske i klubove koji igraju finale kupova, i niži rang takmičenja za ulazak u viši rang. Dakle niko od tih privatnika nije vlasnik stadiona ni klubovi nego država. Država ima korist od toga i zato organizuje to uz fudbalski savez. Ti umjesto da budeš uz svoju reprezentaciju i kad je loša ti pišeš kako ne zaslužuju stadion. Danci i kad su najgori ili englezi oni kažu da su najbolji u svemu. Jer su ponosni to su i što su. Trebam li ja koji sam iz Bosne tebi koji si Srbin da ti objasnim kako da voliš i poštuješ svoje..
@DraganFilipovic-vd7wx
5 ай бұрын
@@wonderdj259 Fudbal je postao privatni biznis jos od polovine devedesetih, u Srbiji fudbalski klubovi su jos uvek udruzenje gradjana kao pre 50 godina. Jedina dva privatna kluba u Srbiji u dva najvisa ranga su Cukaricki i Mladost Gat. Drzava gradi stadione klubovima u cetvrtim ligama, pranje para jer se novac od ulaganja ne moze vratiti, neko mora ici na robiju zbog toga. U Srbiji treba privatizovati sve klubove u Super i Prvoj ligi pa nek vlasnici grade stadione. Sto se tice nacionalnog stadiona, on je neisplativ, sta ce Beogradu treci veliki prazan stadion kada su prehodna dva stadiona JNA i Rajko Mitic uglavnom prazni sa jeftinim kartama tokom citave prvenstvene sezone. Nemacka nema nacionalni stadion, Italija nema nacionalni stadion, Portugalija nema nacionalni stadion, Holandija nema nacionalni stadion, Danska nema nacionalni stadion, Grcka nema nacionalni stadion, Belgija nema nacionalni stadion...a 100 puta bogatije zemlje od Srbije. U Srbiji se sve gradi zbog hleba i igara kao i u ostalim siromasnim zemljama poput Makedonije i Albanije, pa zarad jeftinih politickih poena nije problem baciti pare vazno je da je narod glup.
@desa154
5 ай бұрын
@@wonderdj259paaaa reprezentacija Srbije ima neki stadiJon u Staroj Pazovi
@VukosavKenjic
5 ай бұрын
За тај новац су могли да среде и забрше многе стадионе по Србији који имају бар добар изглед, стадионе у Смедереву, Крушевцу, Чачку, Шапцу, Пазару и могли су да изграде још неколико нових у градовима који ма то треба и да среде Маракану и ЈНА. Прање пара.
@Vlaisa28
5 ай бұрын
Madjarska srbija i rumunija mogu zajedno napraviti evropsko
@PoplahaPopic
5 ай бұрын
Maɗarska,Hrvatska i BiH-ina.
@ljubisazivanovic467
5 ай бұрын
@@PoplahaPopic au burazeru
@warriovv
4 ай бұрын
Plači Bosno😂😂😂😂
@izil1fe
4 ай бұрын
Ovo je kao i sve drugo sto su digli u Srbiji (Beograd na vodi,.. nabavke bez tendera.. rusenje pa rekonstruisanje svega mogucega..) nista drugo nego klasicno pranje para.
@djordjemarkovich
5 ай бұрын
Sa većinom videa se slažem ali svi imate istu grešku. Svi spominjete kako treba finansirati druge stadione a ne graditi taj jedan, ali to se vec radi crvena zvezda pre pocetka svake sezone uvek doradjuje dogradjuje nesto na marakani, pored marakane tu su i veliki solidni stadioni jna i karadjordje ali i nekoliko novih prelepih stadiona kao sto su lagator itd. Stadion je samo jedna od gomine stvari koja se tu gradi i verujem da je fudbal samo jedan od vise razloga zbog kojih se gradi stadion jer tu ce se sigurno odrzavati i razni koncerti i razni drugi dogadjaji jer ce to biti najveci i najlepsi stadion na prostoru cele bicse ex yu. Onda prica se o novcu budimo realno u srbiji je naravno neracunajuci sloveniju ubedljivo najbolji standard vlast se vodi onom cuvenom daj narodu hleba i igara i to je jedan od razloga za gradjenje stadiona, sto se tice ulaznica za finale sigurno da ce uefa napraviti neki izuzetak ili nesto jer evo svedocimo euru za koji su karte realni budimo podosta jeftine pa zasto takav neki scenario ne bi videli i na finalu le. Po mn jeste puno novca ali ovako razvijena sportska nacija to zasluzuje pogotovo ako on bude imao visestruku namenu pa se tu npr buducigrale i neke kodarkaske utakmice na otvorenom i sl. Podsetimo se i da je srbija jedna od retkih koja ima svoju kucu fudbala za koju su isto tako govorili da nije toliko potrebna pa evo i te kako je iskorisceno i funkcionise.
@nikolaradojicic4966
5 ай бұрын
Ne treba reprezentacija da igra u više gradova jer ako gostuju reprezentacije poput engleske,danske, norveške… treba negde da budu smeštene. Mislim da ne bi trebalo da budu smeštene u zajecar ili leskovac. Reprezentacija treba igrati samo u Beogradu jer je ipak to metropola I treba imati svoj stadion, kolko god da košta sigurno nece propasti može samo da se razvija Fudbal u Srbiji i balkanu.
@zoranratkovic1707
5 ай бұрын
Ne razumem,a sto se ne bi gradilo.Kad odemo preko sve nam je lepo i onda kad se vratimo kuci znamo da pljujemo po sami sebi tačnije gde smo i kako smo zaostali.Kolko god da se gradi bilo šta uvek pljujemo I nesto negativno.Sta god da se radi grad pravi podržavam.Samo nek se gradi pa sta god da je,dal su pruge putevi škole bolnice sta go da je podržavam. Korupcija pa boze gde u svetu nema korupcije nema.Samo negde više negde manje.Ali nek se samo gradi pa sta god da je,jer sve to ostaje u Srbiji.Cuj da država ulozi u zvezdu i partizan ko zna kolko stotinu miliona dolara,i onda privatizacija klubova i st onda de su bačene pare.Privatizovati klubove,pa nek se ulaže.A sto je državna imovina nek ulaze država.
@krsmanovicmirjana9255
3 ай бұрын
Jedno gradi a drugo rusi. Sirotinji rusi kuce i tera ih da se sklone sa njegovog puta. Ostavlja decu bez ono malo zadovoljstva, krova nad glavom. Placa on ali koliko? MIZERIJA. Ako vec rusi trebao bi obezbediti drugu kucu a ne udeljivati toliko da nista sa tim ne mozes
@djondjonovic7363
3 ай бұрын
Nemamo mi pare za taj stadion Bolje je da je renoviro sve stadione u prvoj ligi Stadioni su obicne ledine Kad UFA ne da da se tu igraju medjunar. utakmice
@Olllo273
5 ай бұрын
Dzabe sva ova rasprava projekat je poceo i izgradnja stadiona je pocela.Ali bolje ligu prvo modernizovati za tih "600"miliona ali ta cena ide i na 950 pa zamisli da ti u stadione u srbiji ulozis po 40-ak milona😮.Ali hajde lepo je da imamo dragulj od stadiona gde ce se mozda nekad odrzati neko takmicenje i u fudbalskom svetu ce se cuti za srbiju i imacemo turista vise(i realno vecina ljudi iz bg ce dolaziti na taj stadion da bi videli kakav je)I da se gradnja obustavi jel stvarno neko misli da ce se tih 600 miliona pametno uloziti drzavu?Ne brinite ostajemo siromasni!😂
@anteperkovic1312
5 ай бұрын
Sta ce im kad grupu nemogu proc
@vanjajovanovic8506
5 ай бұрын
Smatram da se stadion gradi mnogo vise zbog expo 2027 nego kao nacionalni stadion
@rajkojovanovic2020
5 ай бұрын
bice stadiona to je dika srbija
@user-xj3ve7wt8k
5 ай бұрын
Jedan stadion gdje će se igrati sve utakmice, što znači svi ostali gradovi i stadioni neće biti korišćeni gdje je bankrotirati i propasti. Pametno...
@nemanja7409
5 ай бұрын
600 mil. Mislim da Srbija to može da podnese. Sa druge strane grade se stadioni za klubove i ima se plan o izgradnji stadiona u npr. Nišu Beogradu Smederevu....
@FootballStadiums2024
5 ай бұрын
Slazem se sa tobom jedino ne to da Srbija nema nijedan dobar stadion imaju novi stadioni u Leskovcu,Loznici i Zajecaru i Backa Topola od po otprilike 10k
@jovanesan3453
5 ай бұрын
Treba finansirati ligu Srbije pa nakon toga graditi taj stadion. Nažalost nismo mi neka velika reprezentacija koja osvaja svake godine nesto pa da imamo svoj stadion
@bgvracar-zw5jt
5 ай бұрын
To što nam reprezentacija ne igra dobro je vrlo loš argument protiv izgradnje stadiona. Npr. stadion u Bakuu izgleda kao svemirski brod, a Azerbejdžan veze nema sa fudbalom. Ima još nefudbalskih zemalja koje imaju vrhunske, velelepne stadione.
@AksaGM
5 ай бұрын
Tu ce igrati i PartiZAN i Zvezda kao i ostale svetske atrkcije.
@J2828J
5 ай бұрын
Cemu razglabanje toliko , ne bi Vucic to radio da nije pametno😂
@nebojsakaradeglija322
5 ай бұрын
To bi bilo super samo jos da se politika nemjesa u slort
@maksimovicd2272
5 ай бұрын
Gospodine nebi trebalo da se bavite stvarima o kojima nemate pojma bolje se Brinite o Zagrebackoj Deponiji
@mihailoradonjic213
5 ай бұрын
Stadion može biti namenjen i za koncerte ili neka druga okupljanja, ne mora da se koristi samo za fudbal. Gaga nije da Srbija nema druge stadione: Leskovac, Bačka Topola, Zaječar. Upravu si da Marakana i JNA trebaju biti dograđeni , ali za početak i ovo je dovoljno. Srbija će se kandidovati sa Mađarskom za Evropsko Prvenstvo 2032 ili 2036. Mislim da će Srbija uložiti dosta para , ali u narednih 6 ili 7 god. isplati će se.
@salvatoreganacciandafterde3238
5 ай бұрын
5:00 srbija vec gradi 6 stadiona preko 10 hiljada mesta 1 je vec zavrsen
@davormiljkovic7827
5 ай бұрын
Na zalost, postoji odredjen broj ljudi u Srbiji kojima nista ne treba.
@Soderstorm
5 ай бұрын
Super je što Vučko i Slovenac dogovaraju za nešto što još nije raspisan ni konkurs. Tako da sumnja da će i doći do tog domaćinstva je velika pošto znamo svi o kakvom prodavaču magle je u pitanju. Srbija je već napravila 3 stadiona (Loznica, Zajačar i Lazarevac)a dva se ne koriste i niti imaju timove za drugi rang takmičenja a kamoli za prvi. U Lazarevcu skoro gostovala ženska reprezentacija sve sa dovođenjem ljudi na stadion uz besplatni ulaz nije bio ni 20% popunjen. Sve navodi da ovo jedan ozbiljnan fijasko koji ne plaćaju političari nego građani Srbije.
@Lex41ML
5 ай бұрын
Stadioni koji mogu ugostiti svjetsko bez problema Kranjčevićeva Poljud Pampas Stadion Asim Hase Stadion Rajko Mitrović
@bgvracar-zw5jt
5 ай бұрын
Rajko Mitić. 😊
@Lex41ML
5 ай бұрын
@@bgvracar-zw5jt a da, oprosti, ja taj stadion zovem Marakana, pa onako, ispričavam se ako sam ikog uvrjedio 😅
@bgvracar-zw5jt
5 ай бұрын
@@Lex41ML Mene nisi, ja navijam za Partizan. 🤣
@Lex41ML
5 ай бұрын
@@bgvracar-zw5jt aha, pa dobro, hahaha
@babic3785
5 ай бұрын
Zasto bi sumnjao u projekat zbog Vucica i Dodika ? Vucic je izgradio 3 nova stadiona tako da nema potrebe sumnjati, sve sto je zapoceo sa gradnjom zavrsio je kako treba, iako nemamo leba da jedemo
@AleksPavcevik
5 ай бұрын
7:30 👍👍👍
@mariomihalj197
5 ай бұрын
Koliko ce da prima ? nesto sam cuo ranije je bila prica da uz ovih 52000 moze da se namesti i 8000 pomocnih sedista ?
@AleksPavcevik
5 ай бұрын
4:40 👍
@SenitZahirovic29.1
5 ай бұрын
Snimi video o nacionalnom stadionu Bih
@AksaGM
5 ай бұрын
Nemoj da se mesas u Srpsku politiku, jer nisi iz Srbije. Informisi se pre nego sto nesto pričaš. Tu će se odigravati i muzičke svtske atrakcije npr. EUROVISION. Isplati se i zbog EXPO 2027 koji ce se odrzavati u blizini stadiona.
@Djordje_Stevic0689
5 ай бұрын
Zdravo Gaga, kako si?
@desa154
5 ай бұрын
aaaaaa jel će na tom stadiJonu biti i atletska staza......
@Patriot5758
5 ай бұрын
Ja mislim dzabe trošimo pare na stadion kad možemo da renoviramo stadion zvezde i partizana i plus uradimo slicno ovo ali samo sa 250.000.000€
@desa154
5 ай бұрын
aaa kako kada deo tribine zvezdinog stadiona pripada Miroslavu Miškoviću po katastru.... i ranije je postojala priča da se stadion izmesti kako bi pravili zgrade
@misternebojsa
5 ай бұрын
ma jasta obnavljaj a posle da huligani ruse
@hypatiatv421
5 ай бұрын
Pa kamo sreće da je 600 miliona, cifra je stigla do 950 miliona, kao da smo Ujedinjeni Emirati a ne Srbija. Samo da podsetim, počelo se sa idejom od 250 miliona.
@1389NS
5 ай бұрын
Cena materijala od početka rata u svetu tj Ukrajine od gvodždja ,peska,aluminjum,bakar,struja i svega je skočila i do 3 x .... Ne kažem da se ne gadjaju sa ciframa al pogledaj kolko je cena kvadrata Beograda na vodi pa reci da i ovo nije ne moguće kod nas....
@olivernedeljkovic4671
5 ай бұрын
Što pišeš nebuloze. Celi kompleks EXPO+STADION če koštati 900-950 miliona evra.
@Olllo273
5 ай бұрын
Makar imamo priču da imamo skup stadion
@hypatiatv421
5 ай бұрын
@@1389NS Pa bre, 900 miliona je Real Madrid platio totalno renoviranje Santijaga Bernabea. I to ne samo da ga našminkaju već su ubacili mnogo tehnoloških inovacija us tadion, između ostalih, pokretan krov, travu koja se nakon utakmice automatski spušta ispod zemlje i tamo drenira i čuva, do sledeće utakmice, kada opet ide gore....
@1389NS
5 ай бұрын
@@hypatiatv421 Ko da ne znaš... Kojih 900 miliona ... Da se loži cifrima loži se al da je poskupelo sve jeste...
@sokol-zh6wh
5 ай бұрын
skupo jest...ali neka se gradi....znaci da nije sve tako lose kao sto pisu....
@MuslimMujic-c7w
5 ай бұрын
Snimi video o Pjaniću😢😢😢
@mariomihalj197
5 ай бұрын
Gresis Gago, napravicemo i nacionalni, ali cemo u roku od 3-4 godine sigurno rekonstruisati i stadion u Nisu, izgraditi novi u Kragujevcu, a mozda i u Smederevu rekonstrukcija... a posto je Mandaric dosao u Vojvodinu, za ocekivati je da se i tamo napravi novi stadion
@rasidokanovic7983
5 ай бұрын
Gagi je krivo jer se tamo izgrađuje stadion novi vidi mu se po faci jer je nacionalista tako barem kazu po komentarima koje pišu 😂😂😂😂😂😂
@olivernedeljkovic4671
5 ай бұрын
Vučko je poručio više puta i Partizanu i CZ da če za stadione dobiti od države 00 evra. Ako ne budu u stanju da ih srede imaju novi stadion pa nek igraju.
@luka_eric
5 ай бұрын
Tebi je puno 600.000.000€? Jedan fudbalski klub iz Srbije toliko troši već 10 godina, a negde toliko i duguje.. Tako da i taj stadion ne košta toliko nego deo novca ide na jedan dobro poznati račun u Srbiji..
@sekimoki3024
5 ай бұрын
Reče ključnu reč "razmišljanje". Ali nije bitno. 😏
@RamizSabovic
5 ай бұрын
Napravi video o pjanicu
@leonsimunic
5 ай бұрын
Dzaba stadion kad savez uzas
@dulelagano9209
5 ай бұрын
Plači bedničeee
@Rkekoke485
5 ай бұрын
@@dulelagano9209Bote,otkud ovde ?
@dulelagano9209
5 ай бұрын
@@Rkekoke485 nikolo će krečimo
@krsmanovicmirjana9255
3 ай бұрын
Vucicu se prohtelo da gradi stadion milionske vrednosti,a ljudima rusi kuce i ostavlja ih bez krova nad glavom uz minimalnu i piizavajucu nadoknadu sa malom decom. Za taj novac se nista ne moze ni kupiti ni napraviti. A kao za nasu decu.
@krsmanovicmirjana9255
3 ай бұрын
Moj brat je pogodjen zbog stadiona, sa sinom,snajom i 2 male unuke. Ceo zivot je ulozio u kucu za svoju decu sad ce na ulicu. Vucicu stidi se
@Nikssi11
5 ай бұрын
Stadion kida na slici ali sve su utakmice odigrali na stadionu Rajka Mitica i svi su igraci Srbije odrasli na njemu ali ovaj stadion ako bude uopste napravljen ce da kidaa❤🇷🇸❤️♥️
@Vlaisa28
5 ай бұрын
Ne moze biti bacanje para ali bolje da su zvezdi partizanu kraljevu vojvodini kragujevcu subotici i nišu napravili bolje stadione
@vutube4355
5 ай бұрын
Država se raspada a gradi se stadion
@hypatiatv421
5 ай бұрын
04:25 Srbija već jesta prva zemlja u regiji prema fudbalskoj infrastrukturi. U poslednjih 15 godina je izgrađeno već 10ak potpuno novih stadion od 8 do 15 hiljada mesta i mnogi su utegnuti. Ali te pare za stadion, ne treba da ulažu u stadione već u natalitet, pošto uskoro neće ko imati da nas leči a kamoli igra fudbal. Tako je u celoj regiji, MNOGO ljudi je otišlo na zapad.
@hypatiatv421
5 ай бұрын
Evo koji stadioni: 1. Metalac, Gornji MIlanovac. 2. Sloboda, Užice. 3. Novi Pazar, Novi Pazar FK. 4. Čukarički, Banovo Brdo 5. Napredak, Kruševac 6. Voždovac FK, Beograd, opština Voždovac, stadion je inače izgrađen na vrhu tržnog cecntra, prima 5 500 ljudi. 7. Dubočica, Leskovac 8. Kolubara, Loznica, stadion Lagator. 9. Timok FK, zaječar. 10. TSC, Bačka Topola. 11. Obnovljeni su: Karađorđe u Novom Sadu, Čair u Nišu, stadion u Lučanima i još nekoliko stadiona. Oko 50% ovih stadiona ima sve uslove da može da primi reprezentacije. U Užicu, Leskovcu, Kruševcu,Nišu i Novom Sadu je igrala reprezentacije. U NS i NIšu više puta.
@1389NS
5 ай бұрын
@@hypatiatv421 Sad renoviraju i stadion na Detelinari FK Novi Sad bice to dobar stadion za prvu ligu....
@salvatoreganacciandafterde3238
5 ай бұрын
10:24 kao neko ko analizira i prati desavanja u fudbalu na balkanu trebao bi da znas da u srbiji ima 8 novih stadiona i 6 u izgrdnji kzitem.info/news/bejne/lJ9j22uXfn6bpKw kzitem.info/news/bejne/q6Fju6x3nax0qZg
@mirozaradija6865
5 ай бұрын
Krajnja Investition od 1,5 Milijardi Evra za sprednu i nepotrebna stvar kao ovo rentabilizuje se za 100 godina Ko to dozivi neka se javi
@markos8333
5 ай бұрын
U potpunosti se slazem sa tobom brt
@mihajlopaunovic3282
5 ай бұрын
10:40 Slazem se sa time jer CZV ima svlecionicu za igrace tek u nekoj drugoj zgradi i slazem se sa ovim 11:09
@STASHYNSKYI
5 ай бұрын
Zašto bi Dodik bio smetnja izgradnji stadiona! Pa zato što su Srbi i njegov predsjednik nešto bez čega mediji truju narod u FBiH 24/7 . Sad ga nastavite pratiti.
@filipmaric5951
5 ай бұрын
stadion nikada nije bacanje para. Velike su pare u pitanju ali ima tu i sponzorstava i svega... Nije bas da drzava daje tolike pare. To je jedna stvar. Druga stvar , stadion izgleda stvarno lepo i sigurno ce doneti dobre pare.
@sudihandiljaj6020
5 ай бұрын
Čista ljubomora komentarisati dal treba druga zemlja izgraditi stadion, to je kao komsiji reci koj ce vam kuca na dva sprata..
@djkinezindjija4843
5 ай бұрын
Normalno bacanje para😂😂 pa stadion jedino pun ksd se.igra derbi jos koju godinu ima i na to vise niko da ne dolazi..ove svetske zvezde jos malo pa.svi penzionisani....kog da dodjes da gledas😂 no name igrace iz male krsne
@muvieshorts22
5 ай бұрын
Nek grade ljudi kad imaju pare,sretno
@DusanBocvarov
5 ай бұрын
Da si živ i zdrav burazeru
@babic3785
5 ай бұрын
7:45 Ima sanse za Euro na balkanu, Marakana, JNA ako se sredi, nacionalni stadion, madjari imaju 2-3 kvalitetna stadiona, bugari i rumuni sigurno po 1, ako se izgradi i jos koji bice dobro
@abdullahmuslic6902
5 ай бұрын
2:28 chatgpt napiso 100%
@brankosekulic6214
5 ай бұрын
tsc arena vrhunski stadion
@misternebojsa
5 ай бұрын
Jebiha svi bi mi voleli da imamo lepe stvari ali kad se treba dati pare i sagraditi odma se postavlja pitanje jel to bacanje para ili nije.Po meni nije
@_djordjezivkovic_
5 ай бұрын
Bukvalno ovim potezom Srbija bi bila iznah HRV mnogo a o Bosni da ne pricamo!!!
@malkoni8083
5 ай бұрын
Al Thumbnail
@r_i_v_e_r3888
5 ай бұрын
Cim je doneta odluka da se pravi stadion ovaj, znaci da se isplati. Vucic zna sta radi. Koliko puteva bolnica i ostalog je napravio dok je na vlasti. Pravite i vi u vasim drzavama niko vam ne brani.
@mihailoar
5 ай бұрын
Ne znam koje ce on robove da da dovuce da mu grade stadion jer dve godine sa tu bastu je bas malo
@_djordjezivkovic_
5 ай бұрын
Ne svidja mi se tvoj fini nacin ponizavanja Srbije.Pronadji se sad sam Gaga u samom komentaru.Gledam te 6 godina i zaista posle ovog klipa cu se zapitati da li cu te gledati.Jer si sad pokusao na fini nacin spustit Srbiju i samu reprezentaciju.
@emirljesnica6705
5 ай бұрын
Većina stvari koje je nabrojao kao razloge su istinite, a ako ti ne odgovara ono što čuješ, ne bi trebao ni gledati. LP
@nikolagoranovic8820
5 ай бұрын
napokon neko to da primeti,na lep nacin ponizava srbiju
@emirljesnica6705
5 ай бұрын
@@zeljkosamardzic1868 Kao sto rekoh, ako ti smeta i ne slažeš se sa njegovim stavovima, postoji opcija unsubscribe.
@emirljesnica6705
5 ай бұрын
@@zeljkosamardzic1868 Prije svega želim da znaš da se slažem sa tvojim dijelom komentara koji se odnosi na slobodu govora, međutim ne možeš njega kriviti za Kosovo koje ima svoju reprezentaciju, on je osoba koja se bavi fudbalom a ne politikom.
@1389NS
5 ай бұрын
A razumi ga... On nema niti ce imati za 100 godina ništa slično...
@ore5144
5 ай бұрын
Nažalost Aleksandar veliki Vučić će reći da njegova Zvezda prelazi tamo da igra, i daće mu se ime neke zvezdine legende, nažalost
@ytubeu7450
5 ай бұрын
Zvezda je već kupila tamo pored zemlju za kamp. To će bit njihov stadion. Kakav nacionalni.
@1389NS
5 ай бұрын
Vama je i Vojvodina bila velika pre neki dan....
@vickoslavkovic2593
5 ай бұрын
"Poizdaniji mediji" "pouzdani" kao i tvoj "pouzdani" kanal.
@koks-v4c
5 ай бұрын
Valjalo bi da se stadion izgradi na nekom manjem razvijenom mjestu, ne treba sa svim punit Beograd, npr jug Srbije
@MiloradKostic-si3qf
5 ай бұрын
Komentator Hrvat??? Sta je ljubomora!
@pavleburmazevic
5 ай бұрын
Nemojte biti ljubomorni
@darkoilicic6472
5 ай бұрын
Stace tu dodik koji je on faktor u fss nego dosao da pokupi kajmak i zavadi narod sa vucicem
Пікірлер: 344