No to teraz pozostaje wam zrobić materiał "średnie filmy, które trochę lubimy, a trochę też nie"
@karollaska4989
2 жыл бұрын
Kiedy myślisz, że narazisz się koneserom kina, krytykując jakiegoś starego, francuskiego, nowofalowego pierdziela, by potem obejrzeć materiał i przekonać się, że Twoi koledzy z pracy gardzą Spielbergiem, Scorsese, Blade Runnerem i Pulp Fiction. Well, chyba jednak mój wybór nie był taki kontrowersyjny. A pewne zawodowe znajomości muszę głębiej przemyśleć...
@SkaldandShadows89
2 жыл бұрын
I Nolanem. Nie zapominaj o Nolanie!
@rokitaw
2 жыл бұрын
Wg mnie (dziadersa ;)) to Pan, Pan Mateusz oraz Pan Arasz :) uratowaliście ten materiał. Pozdrawiam serdecznie!
@gryficowa
2 жыл бұрын
Heh
@Dareios
2 жыл бұрын
no nie był kontrowersyjny, ja nawet nie wiem o kim tak mówiłeś.
@adam1984pl
2 жыл бұрын
Nowa fala francuzka jest niekidy strasznie nudna i nadęta.Czasem propaguje socjlizm np.Godard.
@VademecumPopkultury
2 жыл бұрын
Powiem, że tego typu materiał jest moim zdaniem, bardzo zdrowy dla kinomaniaków. Każdy z nas ma takie filmy, o których słyszał jakie to klasyki, po prostu obejrzyj albo giń, a potem okazuje się, że ani nas nie zainteresował, a jeszcze podczas seansu zasnęliśmy. Ta cała presja jest niezdrowa dla fanów kina i trzeba w końcu to powiedzieć, że tego typu opinie nie są niczym złym, a wręcz pomagają wyrwać się z tego lęku i w końcu zacząć ponownie cieszyć się kinem.
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
Tylko ocenianie i mówienie, że "Lśnienie" nie straszy (dlatego jest gównianym filmem), jest czepianiem się na siłę. 42-letni film, ma prawo już nie straszyć. "The Last House on the Left" z 1972 roku wywoływał u widza odruch wymiotny, dlatego przed seansem rozdawali torby na wymioty. Oglądając go teraz to się wynudzisz i nie pomyślisz, że to horror który kiedykolwiek mógł kogoś przestraszyć. Czasy się zmieniają i wrażliwość ludzi również.
@natiart
2 жыл бұрын
Rel
@KubaPaluszek
2 жыл бұрын
@@TenCoWszystkoPotrafi Nie nie, "Lśnienie" jest moim zdaniem słabym filmem, bo jest (ponownie - moim zdaniem) nudny, a nie dlatego, że nie straszy.
@otyayo7338
2 жыл бұрын
Ja na przykład usnąłem na "Ojcu Chrzestnym" i do teraz nie mogę się przemóc na drugi raz.
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
@@otyayo7338 dla mnie Ojciec Chrzestny też był trudny. Ale ja obejrzałem. Teraz planuję drugi raz obejrzeć w 4k. :)
@kiwas83
2 жыл бұрын
Ooo- 'nie podoba mi się powrót Jedi' - i tu jest w pełni wyjaśnione - dlaczego, porównania, wyszczególnienie elementów... I TO JEST RECENZJA!
@Airnyy
2 жыл бұрын
Popieram Arasza, Powrót Jedi jest najsłabyszym epizodem starej trylogii i jednym z najsłabyszych w ogóle. Jedyny pozytyw to finał z Lukiem i Vaderem, reszta to cukierkowe gówno dla dzieci, gdzie sklepowe maskotki pokonują imperium.
@paulinagabrys8874
2 жыл бұрын
Powrót Jedi jest słaby bo jest kalką z Nowej Nadziei. Tak samo jak Skywalker Odrodzenie jest kalką dla całej starej trylogii. Tyle że Powrót Jedi ratuje wątek Luke'a i Vadera oraz zakończenie. SW zawsze było robione dla dzieci ale na miłość boską, to nie znaczy że ma być tam bezmyślny recykling fabularny. Nie mogli dać innej superbroni czy czegoś w ten deseń?
@Airnyy
2 жыл бұрын
@@paulinagabrys8874 Już w 3 filmach był motyw superbroni, 2 gwiazdy śmierci + baza starkiller, 4 jeśli policzyć flotę sithów z IX, mam nadzieje, że w nowej trylogii zbudują tak dużą gwiazde śmierci że będzie można się wjebać do środka całą flotą rebeliantów
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
@@Airnyy żadna baza starkiler tylko trzecia gwiazda śmierci 😁
@TheWaderus
2 жыл бұрын
Podoba mi się jak Aleksy opowiada jak bardzo nie lubi "Nietykalnych" a w tle plakat filmu xD To musi być frustrujące widząc ten plakat będąc w biurze :D
@agnieszkaa.7559
2 жыл бұрын
Widząc ten plakat za nim właśnie myślałam,że o tym konkretnym filmie się właśnie wypowie 😅😁
@anetaggg7773
2 жыл бұрын
A ja " Chłopców z ferajny" oglądałam juz wiele razy i zawsze chętnie obejrzę jeszcze raz.
@blackfinch9228
2 жыл бұрын
Same
@kacperstoj4235
2 жыл бұрын
Na żaden inny wybór nie byłem tak zły
@madrejto7328
2 жыл бұрын
Tak samo, podobnie mam że scarface'em
@madrejto7328
2 жыл бұрын
A co do Irlandczyka to się zgodzę, według mnie słaby strasznie, nudny
@milosh2690
2 жыл бұрын
Aleks: Nienawidzę 'Nietykalnych' też Aleks: plakat z 'Nietykalnymi' w tle
@BartekSychterz
2 жыл бұрын
To jest w redakcji
@tvfilmyyt
2 жыл бұрын
Dokładniej to fantazja montażowa Kacpra. Sam byłem zaskoczony takim pięknym salonem. /Aleksy
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
@@tvfilmyyt Aleksy: nienawidzę nietykalnych. Ja: wyciągający różdżkę i wypowiadający słowo avada
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
@@tvfilmyyt 14:08 idealna twarz na mema "kiedy dopiero po chwili zdajesz sobie jak będziesz miał bardzo przejebane u innych za to co powiedziałeś"
@MrDroopSon
Жыл бұрын
@@tvfilmyyt Jak najbardziej rozumiem. Mnie ten film również wynudził, i mam nadzieję już nigdy do niego nie wracać.
@Pomakapacieju
2 жыл бұрын
Wiem, że ten przykład już padł, ale nie lubię "Titanica", miłość w tym filmie jest przedstawiona w sposób nierealny, idealistyczny, wyolbrzymiony, stereotypowy, no po prostu jest to typowy film z lekkim motywem Romea i Julii, którego nie rozumiem, i nie czaje jak to możliwe, że tylu ludzi wręcz uwielbia takie miłosne bajki (jeśli obraziłem jakiegoś wrażliwego romantyka, to przepraszam)
@arkadiopir5672
2 жыл бұрын
Ja tam wolę DiCaprio oglądać jako już tego starszego w,, Wilku z Wall Street '' czy,, W pewnego razu w Hollywood ''. Dlatego jak też jakoś Tytaniciem nie jestem zachwycony
@Gzehoo
2 жыл бұрын
Nie mówiąc już o jakże sławetnym utworze Celine Dion...
@adamadamo6879
2 жыл бұрын
Ja nawet nie widziałem Titanica a jestem wielkim fanem filmów najróżniejszych. Nie przepadam za Di Caprio i tyle.
@mglaaa
2 жыл бұрын
@@adamadamo6879 Za Incepcją i Wyspą Tajemnic, również?
@Pomakapacieju
2 жыл бұрын
@@Gzehoo no tak, o tym nie wspomniałem
@kamiljanecki6443
2 жыл бұрын
Dobra, przyznam się. Nie przepadam za 2 girls 1 cup ;/
@oneturek
2 жыл бұрын
Ten film o słoiku też nie jest najlepszy :/
@Cumrel
2 жыл бұрын
@@oneturek Ten z krową też taki sobie
@dawidhabel361
2 жыл бұрын
Powinieneś się leczyć ty ... 😀pozdro
@BartekSychterz
2 жыл бұрын
A ja za łan MEN łan dżar. I to ten z śnieznym kockodananem zwanym yeti i Tomisławem Apoloniusem Curusiem Bachledo Farellem. jak ten piecyk z dmuchawo.
@simmade4243
2 жыл бұрын
Przez Ciebie o mało nie zwróciłam kolacji
@sauron2012lifad
2 жыл бұрын
Arasz... Tylko Sith mógłby użyć takich słów. ja zrobie co muszę.
@paulinagabrys8874
2 жыл бұрын
Nie lubię Interstellara i nie wstydzę się tego. Czysty groch z kapustą. Nuda, nuda, nuda i przekokszenie. Najgorzej wydane 20 zł na dvd ever. Oskar, ja też jestem totalnie zawiedziona Diuną. Już wolę 100 razy Top Gun Maverick a to wybitny film nie jest
@yoloswag2505
2 жыл бұрын
Interstellar to najdziwniejszy film o uprawie kukurydzy jaki widziałem.
@polskiwojak84ukaszk.72
2 жыл бұрын
Intrersterall dla ludzi "myślących"..No ja też się na nim trochę wynudzilem, ale ma ten swój przekaz.
@gryficowa
2 жыл бұрын
@@yoloswag2505 Boję się zapytać
@paulinagabrys8874
2 жыл бұрын
@@polskiwojak84ukaszk.72 no widać że "nie myślę". Incepcję uwielbiam, jak dla mnie ma jasno wytłumaczone zasady. Ale Interstellar... To już wchodzi w metafizykę Edit. Sto razy wolę End of Evangelion niż Interstella. A ten pierwszy też jakoś łatwy w odbiorze nie jest. A i tak najlepsze jest terralogia Rebuild of Evangelion
@ShadarVonHell
2 жыл бұрын
Ja osobiście nie znoszę "Avatar" ponieważ ten film jest przechajpowany i wynudziłem się na nim strasznie. Historia i bohaterowie mnie nie porwali a hype jaki jest od pewnego czasu na nową część totalnie mnie odpycha. Według mnie marka ta powinna już dawno umrzeć.
@ukaszsawicki2596
2 жыл бұрын
Wyszedłem z Avatar z kina. Jedyny raz w życiu jak wyszedłem z kina z powodu męczenie się seansem.
@abu4843
2 жыл бұрын
o tak!!!
@PokemonkaDub
2 жыл бұрын
Lalaland to dla mnie straszna, nudna chała. Na raz nie dałam rady obejrzeć, za drugim razem dopiero jak leciał w tle jak coś robiłam. A normalnie kocham musicale. Dla mnie był pretensjonalny, nieoryginalny i z piosenkami śpiewanymi w ogóle bez życia chęci czy czegokolwiek (z dwoma wyjątkami).
@agalis8460
2 жыл бұрын
Zgadzam się całkowicie, nasłuchałam się jaki to świetny film a jak dla mnie on nie jest nawet średni, jest wręcz słaby.
@kukiiiPL
2 жыл бұрын
nie mam nic do kogoś, kto nie lubi filmów, które ja lubię lub uwielbiam, każdy ma swój gust i ogląda co chce :) ja bym dodał tutaj wszystkie najnowsze części gwiezdnych wojen, od kiedy disney kupił prawa do tej marki, ta seria stała się gniotem, który chce wyciągnąć jak najwięcej na znanej wszystkim serii
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
Co do twojego komentarza do gwiezdnych wojen 7 - 9 to odpowiem ci tylko jedno..... Ultimate Power!!!
@maallghurst6652
2 жыл бұрын
Niech potęga Sithów zawsze będzie z TOBĄ przyjacielu!!
@artto9839
2 жыл бұрын
Macie błąd. Goodfellas jest z 1990 roku, a nie - tak jak macie podpisane w video - 1980 roku.
@rozanylas
2 жыл бұрын
arash how dare you... że niby Ostatni Jedi lepsze to Powrotu Jedi? To już przesada...
@Raf-1313
2 жыл бұрын
Pali ostrzyć nie będę, ale materiał dużym zaskoczeniem. Jednak wyszło, że ekipa słabo zna się na filmach... Przebudzenie no lepsze od powrotu Jedi? To jakby powiedzieć, że zestaw klocków z odpustu jest lepszy od lego. Inne opinie podobnie. Można nie lubić filmu, jakiegoś, ale przytoczone argumenty słabe. Reasumując wychodzi jednak, że trzeba trochę więcej filmów pooglądać by móc o nich opowiadać. Oczywiście każdemu się podoba co innego, ale materiał trochę zachwyt nad disco polo w porównaniu do muzyki klasycznej.
@PetrusWBM
2 жыл бұрын
Chłopcy z ferajny mój ulubiony film Unlike kanału - heh żart Jak można nie kochać tego filmu, mega klimat ♡♡
@LCLucyfer
2 жыл бұрын
Pan Mateusz: "Nienawidzę Christophera Nolana z całego serca" Fani Mrocznego Rycerza: *Masowe Odsubskrybowywanie kanału Tvfilmy*
@tomboid3
2 жыл бұрын
doslownie
@adamadamo6879
2 жыл бұрын
Poza Batmanem jego, to nie lubię innych filmów. A i te filmy są inne niż Barman, bo to raczej jego wizja niż ten komiksowy jaki powinien być pokazany. Jebać Tuska.
@LCLucyfer
2 жыл бұрын
Znaczy ja osobiście uwielbiam Nolana, ale rozumiem czemu niektórzy mogą go nie lubić ( w końcu jego filmy są mega skomplikowane i w niektórych momentach nieco za bardzo zimne)
@inka1780
2 жыл бұрын
Nie lubię filmów Tarantino. Rozumiem, że na swój styl, bawi się konwencją i w ogóle dla niektórych jego cała twórczość jest kultowa ale mnie to po prostu nudzi. Chyba tylko "Kill Bill" dałam radę obejrzeć do końca bez robienia przerw.
@maorys89
2 жыл бұрын
Goodfellas to moj ulubiony gangsterski film. Przecież to jest ku*wa sztos.
@dawidhabel361
2 жыл бұрын
U mnie to jedyny film gangsterski jaki lubię
@hatakekakashi9217
2 жыл бұрын
Dokładnie ,nigdy nie spotkałem się z opinią że ten film jest nudny .Ten cieć w okularkach chyba ochujał .
@arkadiopir5672
2 жыл бұрын
@@hatakekakashi9217 no właśnie niektórzy z tych tv filmy to chyba spali na tych filmach.
@avbert001
2 жыл бұрын
Wszystko Davida Lyncha. Facet nie potrafił napisać sensownego scenariusza i robił widza w człona, a zdezorientowani oglądacze szukają głębi.
@youkai20
2 жыл бұрын
Teraz zróbcie materiał o aktorach, których nienawidzicie.
@justonemorething9795
2 жыл бұрын
Cały Woody Allen. Jego kino moge porównać do współczesnego bistro na reprezentacyjnym deptaku każdego miasta. Każdy jeden film, który widziałem wręcz dusi mnie oparami zadufania wypływajacymi z ekranu. Wszystko tam stara się być usilnie wzniosłe, takie górnolotne oraz wartosciowe, a w gruncie rzeczy to tylko podlane winem od półtorej godziny wzwyż gloryfikacje oczywistych oczywistosci. A i tak i tak wiadomo, że zakonczy się sceną w stylu " Bo miłość jest w zyciu najwazniejsza. " - nie ważne do czego lub kogo, olać to za co. Masz człowieku kochać i koniec kropka.
@Adyantum
2 жыл бұрын
Proszę nie bić. Nigdy nie lubiłam Króla Lwa a Zwierzogród mnie odrzuca swoją estetyką. Ogólnie mam problemy z każdym filmem gdzie główni bohaterowie to zwierzęta 👍
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
12:55 Nie, luz, wszystko jest ok 😁. 😤 Execute order 61 ( przygotować się do oblężenia redakcji tvfilmy ) 😈.
@hubabz
2 жыл бұрын
Najlepsze odcinki każdego kanału na KZitem, bez względu na to, jaką tematykę by one podjęły, zawsze, ale to zawsze są to takie odcinki, w których prowadzący kanał dzielą się z widzami różnorodnością swoich opinii, zdań, poglądów na temat określonego zagadnienia, którego się podejmują i które dotyczy znanych ogólnie ludziom aspektów nauki, popkultury etc. Tak jest i z "TVFilmy"; osobiście również i ja jestem wybrednym widzem. Filmów jest tak dużo, a gatunki, podgatunki, techniki filmowania - wszystko się ze sobą miesza i tak dziwnie łączy, że... ciężko jest być obiektywnym w ocenie filmu - to samo tyczy się serialu. Najgorszym dla mnie spośród tych ,,najlepsiejszych" dla ogólnego odbiorcy dzieł kinematografii, jest film, który jak raz obejrzałem nie chcę w ogóle do tego wracać: "Jojo Rabbit" Waititiego. Rozumiem jego swobodę twórczą, ten sposób na scenariusz, na oryginalność... ale ,,Joja" moi drodzy nie pojmę nigdy.
@KubekDwuuszny
2 жыл бұрын
Przemiana Vadera w "Powrocie Dżedaj" wypadła kiepsko. W poprzednich częściach był mega-super-hiper-zły, a tu tak nagle, stał się dobry.
@otyayo7338
2 жыл бұрын
W ogóle pierwsza trylogia jest jakaś nudna i bezbarwna. Jedynie co mi się tam w miarę podobało to bitwa o Hoth.
@inka1780
2 жыл бұрын
Ranisz moje serce. Odkąd obejrzałam pierwszy raz tę trylogię w wieku 7 lat, kocham stare Gwiezdne Wojny. Choć boję się obejrzeć teraz, po latach, bo może miałabym podobne odczucia jak Twoje.
@KubekDwuuszny
2 жыл бұрын
@@inka1780 Ja też widziałem stare Gwiezdne Wojny jak byłem dzieckiem i uważam, że stara trylogia mimo wad dalej jest dobra.
@czarnyformal8736
2 жыл бұрын
Przemiana vadera była świetna tylko zjebali to iż gorszy film z młodym duchem Anakina miał lepszą muzykę gdzie dla mnie powinni byli tą lepszą dać do ducha vadera jak się ukazał w postaci prawie starego dziadka.
@jamludzki3983
2 жыл бұрын
Nagle? Nagle stał się dobry?
@Quattro132
2 жыл бұрын
Dzieki waszemu materiałowi uzmysłowiłem sobie jak ja nie cierpie Kill Billa
@nox3689
2 жыл бұрын
Leśniak ty się najpierw wyśpij a potem zabierz się za nagrywanie bo te wory pod oczami biją z kilometra
@gryficowa
2 жыл бұрын
Bo wcale osoby z bezsennością nie nie istnieją -_-
@piol9060
2 жыл бұрын
Ja mam takie niepochlebne zdanie o "The Office". Obejrzałem sobie jeden odcinek i myślę sobie no, że gówno, to jest żenujące, a nie śmieszne. Pytam się innych, a oni że to "najlepszy serial jaki oglądali". Ja się zastanawiam, czy to nie jest jakiś running joke i każdy go chwali ironicznie? Ten serial tak naprawdę każdy uważa za gówno, co nie?
@airtopness
2 жыл бұрын
Musisz przebrnąć 1. sezon. Ja bardzo lubię the office ale pierwszy sezon to taki pilot, trochę chaotyczny. Potem fabuła zaczyna istnieć w jakiś sposób
@piol9060
2 жыл бұрын
@@airtopness nie no spoko, ale ten serial co ma w sobie dobrego ogólnie?
@kamilamalecka5597
2 жыл бұрын
Ja za to nienawidzę Avatara. Poza efektami wizualnymi wydaje mi się, że ten film nie ma nic do zaoferowania. Przewidywalna fabuła, schematyczne postacie, wątły finał. Lekko to rozczarowujące, przez co tym bardziej nie rozumiem fenomenu tej produkcji.
@milimieter9621
2 жыл бұрын
Z podobnych powodów jakie przytoczył Jordan, osobiście nie mogę znieść wszystkich produkcji związanych z LOTR i Hobbitem. Nie odbieram zasług reżyserom ani aktorom bo obiektywnie jest to dzieło, jednak skala przytaczania tych produkcji czy tworzenia z nich memów mnie dobija i sprawia że nie mam kompletnie ochoty odświeżać sobie żadnej z nich. Możecie mnie już ukamieniować. Pozdro
@grzegorzmj4881
2 жыл бұрын
Jako gigantyczny fan LOTRa udzielam Ci rozgrzeszenia xD. To zrozumiałe, że można mieć przesyt czegoś, na co nie ma się aż tak wielkiego apetytu.
@Grzegorz54321
2 жыл бұрын
Też mi się nie podoba nowa Diuna. Aktorzy sztywni jakby mieli kije w tyłku, słabe dialogi, akcja beznadziejna jak dla mnie bardzo słaby film. Już wolę zagrać w grę "Dune" z 1992 roku i tam mam dużo lepszy klimat niż w tym filmie.
@agnieszkaa.7559
2 жыл бұрын
Zgadzam się z Jordanem, obejrzałam Pulp fiction pierwszy raz jakoś w zeszłym roku. Nie wiem co ludzie w tym widzą
@szczerze1565
2 жыл бұрын
"Rejs". Nienawidzę. Tak, znam genezę, kilka cytatów się utarło, ale nie obejrzę go więcej z własnej woli.
@Kanaczel12345
2 жыл бұрын
Chociaż nikt nie tkną Davida Finchera i za to was kocham
@wojciechkaczorowski3681
2 жыл бұрын
Diuna, nowy Batman i Pewnego razu w Hollywood. Wszystko przeokrutnie nudne i na każdym przysnołem
@piotrwachowicz8233
2 жыл бұрын
Arasz, swoją wypowiedzią popełniłeś 13 zbrodni wojennych
@kherdar
2 жыл бұрын
Ja nie potrafię przekonać się do tego, że Forresta Gumpa ktoś może ocenić na więcej niż 5/10. Wszyscy umieszczają go w topkach a ja tego nie rozumiem kompletnie.
@overlordover114
2 жыл бұрын
Jordanowi widzę życie jest niemiłe... Nie dość, że chińskie bajki go jarają to teraz jeszcze PF. No nie wytrzymie!!!
@Spring_air
2 жыл бұрын
ale tłumaczyć, że nie lubi się jakiegoś filmu "bo jest stary"... to mega słabe x.X
@dzik5977
2 жыл бұрын
Jakoś nie rozumiem dlaczego miało by kogoś obrazić to że ktoś nie lubi jakiegoś filmu każdy ma prawo lubić to co mu się podoba
@otwarty_umysl
2 жыл бұрын
Ja mam tak z filmem ''Czas apokalipsy'' nuda i nie rozumiem tej ekscytacji nim...
@leox4301
2 жыл бұрын
6:43 Był jeszcze czwarty typ osób czekających na Diunę. Znam dużo ludzi, którzy obejrzeli film ze względu na Timothy'ego albo Zendayę. Generalnie byli rozczarowani, bo pojawiła się w może trzech scenach xD
@Tanui0
2 жыл бұрын
Jest 6. Masa osób oglądała ten film tylko dlatego że o nim usłyszała, bo był po prostu przehaypowany.
@barsztik
2 жыл бұрын
Przed Diuną nie słyszałem o Zendai kompletnie... chyba jestem stary po prostu...
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
Ja obejrzałem przez reżysera. Starą "Diunę" Lyncha też kiedyś próbowałem oglądać, ale to jest dopiero padaka.
@ukaszsawicki2596
2 жыл бұрын
Ja przez film przeczytałem wszystkie części książki i to była chyba właściwa kolejność
@tymekreising107
2 жыл бұрын
Arasz dlaczego
@manekpawel
2 жыл бұрын
Ja tam nie lubię mechanicznej pomarańczy, ale co ja tam wiem jestem tylko widzem
@joannasekua6273
2 жыл бұрын
Teraz zróbcie film o najpopularniejszych serialach, których wy nie lubicie. btw jestem zawiedziona, że nikt nie wymienił Forresta Gumpa
@maximus5613
2 жыл бұрын
Ja mam tak z dirty dancing dla mnie nudna fabuła bohaterowie o trochę też głupi
@Marvolo2314
2 жыл бұрын
"Titanic" - DiCaprio i Winslet uwielbiam, ale tego filmu nie trawię. Kiedy za dzieciaka zamiast męczyć 1929474761 raz 'Króla Lwa' na VHS, rodzice przełączali na Titanica bo akurat leciał w tv... emotional damage.
@jakuborzechowski1599
2 жыл бұрын
I zawsze jak leciał na tym polsacie to MUSIAŁ byc podzielony na dwie części żeby męczył kinomaniaków dwa wieczoy pod rząd
@gryficowa
2 жыл бұрын
@@jakuborzechowski1599 Spokojnie, jest animacja na ten temat... CHWILA, CO?
@Norbert-xy1nz
2 жыл бұрын
Ale to mialy byc najlepsze filmy... A nie Titanic 😉
@maciejcieslak4026
2 жыл бұрын
Szanuje opinie, i myślałem że Jordan będzie miał coś kontrowersyjnego, bo tak był zapowiedziany, a miał coś z czym zupełnie się zgadzam. A i generalnie jestem w stanie zrozumieć różne wasze opinie, ale Mateusz... powiedział... że... nienawidzi Christophera Nolana... ŻE CO?!? także to jedyny fragment wprawiający że chce się pojechać na tą Zapolską 16a w Krakowie z widłami.
@mcbankier
2 жыл бұрын
Ja mam podobny problem z Pulp Fiction jak Jordan. Mimo że kocham Tarantino i jest on moim ulubionym 'reżyserem kina akcji'( tu pozdro dla kumatych 😉) to pulpa jest dla mnie nudna. Jedynie Jackie Brown jest gorsza od pulpy w dokonaniu Tarantino , moim skromnym i subiektywnym zdaniem 😃😉
@Pawloom
2 жыл бұрын
Mam to samo. Jak dla mnie, film przehajpowany.
@legochlepk323
2 жыл бұрын
6:53 a ja należałem do fanów star wars i dlatego poszedłem na diunę
@MrDrip-us8uc
Жыл бұрын
Szef najlepiej podsumował :V haha
@SkuBsoN
2 жыл бұрын
Wszystko wszystkim ale Chłopców z ferajny to Ty szanuj
@jelloncapriracer6424
2 жыл бұрын
Irlandczyka jeszcze moge zrozumieć bo opowieść rozciągnięta , ale Chlopców z ferajny czy Wilka z Wall Street, że nudne? Z całym szacunkiem ale jeszcze chyba niedorosłeś do takiego kina
@adam1984pl
2 жыл бұрын
Wilk z Wall w pierwszej połowie jest nawet,potem stają głupią bajką.
@julieta1380
2 жыл бұрын
Jezu w końcu ktoś kto ma identyczne zdanie o Lśnieniu jak ja. Ja uważam że lśnienie mogłoby być lepsze gdyby nie nawalili groźną muzyką jak nic się nie dzieje. Przez cały film nic się nie dzieje ale muzyka grozy gra przez co jak w końcu pod koniec zaczyna się cokolwiek dziać nie czujemy klimatu bo przez cały film ta muzyka przystrajała do nudy.
@ivaneushvicious2601
2 жыл бұрын
Rozumiem totalnie twoją opinię i szanuję ją, ale z perspektywy kogoś kto lubi lśnienie (i w ogóle twórczość Kubrika) to trochę o to chodziło w tym filmie, miałaś czuć dziwne napięcie podbijające uczucie niepokoju które narasta przez cały film mimo, że w zasadzie nic się nie działo przez sporą część czasu. Absolutnie rozumiem ludzi którzy odbili się od Lśnienia bo sam nie dokończyłem go za pierwszym razem ale właśnie ten dziwny, niepokojący spokój (wiem, że to oksymoron), to powoli budowane, trochę niekomfortowe napięcie które jest budowane coraz bardziej i bardziej przez cały film, te powolne i długie ujęcia budują klimat tego pustego, nawiedzonego przez piekielne moce hotelu. Pozdrawiam cieplutko i miłego wieczoru 💚
@patrykiere5594
2 жыл бұрын
Diuny nawet do końca nie dałem rady obejrzeć , wynudziłem się strasznie ;D
@polskiwojak84ukaszk.72
2 жыл бұрын
Racja, przereklamowany film.
@SkaldandShadows89
2 жыл бұрын
Skandal!
@sorencja7760
2 жыл бұрын
nie lubię Pulp fiction i filmów Quentina Tarantino 👽
@malgosianoga
14 күн бұрын
Ja nieznosze gwiezdnych wojen
@Pigonator
2 жыл бұрын
Kocham "Nietykalnych"! Oglądałam chyba z 8 razy!
@kiwas83
2 жыл бұрын
ja tylko 3 ;(
@mateuszkuczkowski7518
2 жыл бұрын
Tez uwielbiam
@Daiktar
2 жыл бұрын
Same
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
ja też. Świetne gangsterskie kino!
2 жыл бұрын
Zgadzam się z Alexem - film co najmniej średni, ot prosta historia i nic więcej, żadnej głębi, żadnej wartościowej sceny wartej zapamiętania. Dziwią mnie wysokie oceny tego filmu.
@wooowoo6291
2 жыл бұрын
Wielu dobrych filmów nie doceniłem z powodów pobocznych. A to byłem niewyspany, a to oglądałem na VHS, a to obejrzałem po latach, gdy epigoni dopowiedzieli wszystko, a to kretyni na sali komentowali i błyskali komórkami.. Słowem: nie wkleilem się w danym momencie. W przypadku takich filmów, jak Odyseja Kosmiczna 2001, nowa i stara Diuna czy Blade Runner (choć te akurat „kupiłem” od razu) bardzo duże znaczenie ma miejsce, jakość sprzętu i towarzystwo. Gdy ktoś mi mówi, że widział na DVD, VHS, telefonie, w pociągu lub na laptopie, to mogę tylko z politowaniem pokiwać głową. To tak, jak oceniać symfonie Mozarta po dzwonkach na telefonie lub renesansowe obrazy po reprodukcji na znaczkach pocztowych. Dlatego sporo klasycznych filmów doceniłem o wiele bardziej po zbudowaniu sobie porządnego kina domowego.
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
Dokładnie tak. "Odyseja Kosmiczna", czy filmy Villeneuve to uczta dla ucha i oka, której na 15 calowym monitorze nie uświadczysz. Starej Diuny akurat nie zdzierżyłem przez jej siermiężność :)
@mateusz8265
2 жыл бұрын
Amelia i Leon Zawodowiec. Ale to nie są nawet dobre filmy
@mglaaa
2 жыл бұрын
Ja tak mam z nagrodzonym 4 Oskarami filmem - Jak zostać królem z Colinem Firth. Nie mogłam przebrnąć przez to dzieło.
@jerekp
2 жыл бұрын
Batmany Nolana to gówno. Pozdrawiam.
@mikwowolny5658
2 жыл бұрын
Ja tam nie lubię Ligi Sprawiedliwości (Zacka Snydera)
@BartekSychterz
2 жыл бұрын
No to nie jest dobry film. Także zero kontrowersji.
@ShadarVonHell
2 жыл бұрын
To teraz seriale lub kreskówki które większość ludzi uwielbia, a redakcja niecierpi. Chcę zboaczyć też taki materiał.
@pawea1347
2 жыл бұрын
"Titanic" i "Święci z Bostonu" to filmy za którymi akurat nie przepadam.
@kanapkuba4072
2 жыл бұрын
A ja lubię Titanica bo interesuję się statkiem Titanikiem od 2004 roku
@lady0shady
2 жыл бұрын
Nie jesteś sam 🤗
@paulinagabrys8874
2 жыл бұрын
Titanica nie lubię bo moja mama go uwielbia. Podobnie mam z Dirty Dancing (choć sam film jest całkiem, całkiem), Pretty Woman czy Zatańcz ze mną, gdzie ten ostatni (też spoko) moja mama ogląda w ilościach absurdalnych jak leci w tv
@BartekSychterz
2 жыл бұрын
"Święci z Bostonu". No cudowne.
@polskiwojak84ukaszk.72
2 жыл бұрын
@@paulinagabrys8874 Do Titanica mam sentyment, bo byłem na nim w kinie, w klasie ze szkoły podstawowej.😁
@MM-zg4wu
2 жыл бұрын
Rzeczywiście Powrót Jedi wygląda jak komediowa parodia poprzednich części i całej serii. Te miśki, słynny bezdotykowy kopniak i debilne sado-porno z łańcuchami. No i oczywiście debilizm imperium, które niczego się nie nauczyło w taktyce użycia superbroni a o pułapkach ma pojęcie jak Francuzi pod Dien Bhien Phu. No i zapomniał bym o najważniejszym- mistrz zła ginie wrzucony do dziury.
@unbelievable-girl
2 жыл бұрын
Pulp Fiction oglądałam wiele razy i mi się podobał. W ubiegłym roku postanowiłam sobie odświeżyć po kilku latach i pamiętam jedną myśl - "czy ten film ZAWSZE był taki długi?". Chyba już więcej nie obejrzę 😅
@arkadiopir5672
2 жыл бұрын
No jest długi ale wszystkie sceny są genialne. Chociaż Bękarty wojny też są dobre ale dałbym im 8/10 a Pulp Fiction 10/10.
@lady0shady
2 жыл бұрын
Macie szczęście, że wszyscy lubicie LOTR, bo byłby lincz... 😝
@VegusXD
2 жыл бұрын
Nie lubię, zasnąłem na pierwszej części xD
@adam1984pl
2 жыл бұрын
12:41 Ostatni Jedi.Nie wierze.
@piol9060
2 жыл бұрын
Ja oglądałem "Łowcę Androidów" 2 lata temu i się zachwyciłem do tego stopnia, że przeczytałem książkę i obejrzałem świetny sequel niedługo później. W sumie zostały jeszcze książkowe sequele, ale to już nie oryginalnego autora, więc nie czytałem.
@mr.motionless7245
2 жыл бұрын
Z tego co wiem to jest jeszcze komiks Blade Runner 2019
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
Książka lepsza :)
@piol9060
2 жыл бұрын
@@TenCoWszystkoPotrafi a według mnie film lepszy, choć ucina kilka ważnych i ciekawych wątków. Książka mniej poważna jest.
@TenCoWszystkoPotrafi
2 жыл бұрын
@@piol9060 film obcina cały główny wątek i motywację bohatera :)
@piol9060
2 жыл бұрын
@@TenCoWszystkoPotrafi tylko właśnie motywacja bohatera w książce dosyć dziwnie była przedstawiona jak np. myślał o androidce.
@Bonoku
2 жыл бұрын
Pan Aleksy fan F1? Obecny mistrz na tapecie :) Lubie to!!!!
@wojciechwojciechowski8886
2 жыл бұрын
Lśnienie mnie nudziło, ale Nicholson aktorsko był świetny.
@gryficowa
2 жыл бұрын
11:57 Heh, Jordan
@mixo9755
2 жыл бұрын
I ten plakat nietykalnych w tle
@kuroobroo
2 жыл бұрын
11:02 Szacun Jordan za Odd Taxi w tle :D
@AuroraCzekoladowa
2 жыл бұрын
Nie tyle, że się na Was nie gniewam, co właśnie znalazłam jeszcze większą nić porozumienia 😆🤎
@keloraq
2 жыл бұрын
Zabije normalnie zabije! Jak można lubić bardziej Przebudzenie mocy od Powrotu Jedi!😭
@bartoszmichalski9149
2 жыл бұрын
Jak usłyszałem o diunie to musiałem wyłączyć film i wrócić po 2 godzinach żeby dać radę zrozumieć że wszyscy mają różne gusta.
@piol9060
2 жыл бұрын
Też zależy, gdzie się obejrzało Diunę. W kinie robiła ogromne wrażenie, ale na VOD już nie bardzo.
@Gzehoo
2 жыл бұрын
Jakiś czas temu miałem okazję oglądnąć "To nie jest kraj dla starych ludzi" i generalnie byłem nastawiony na coś w stylu "raz się oglądnie i nawet jeśli nie będę chciał po raz drugi to przynajmniej na spokojnie się powie że film kultowy". Zamiast tego, poczułem się mocno zawiedziony...
@agawa8423
2 жыл бұрын
Każdy ma prawo do własnego gustu zdania i wyrażenia tego. Nie wszyscy muszą lubić to samo. Subiektywna ocena filmu jest najważniejsza bo filmy są dla ludzi. Pozdrawiam serdecznie
@magnesixx
2 жыл бұрын
Taksówkarz mnie cholernie zawiódł. Gdyby skończył się w kulminacyjnym momencie byłby spoko, spójna historia człowieka staczającego sie w szaleństwo, ale nie, trzeba dodać coś dalej i z dupy wymyśleć dobre zakończenie, które jest dla mnie niewiarygodnie naciągane i nie na miejscu
@grzegorzstepien2344
2 жыл бұрын
To nie było rzeczywiste zakończenie fabuły tylko marzenia głównego bohatera
@magnesixx
2 жыл бұрын
@@grzegorzstepien2344 A niby skąd ten pomysł? W żaden sposób to nie zostało zaznaczone ani dane do zrozumienia
@damonspecter1347
17 күн бұрын
Jak można ocenić kill bill jako lepszy film od pulp fiction? Ok, można nie lubić pulp fiction, ale, że kill bill to opus magnum Tarantino? XD Kill bill jest sztampowy, liniowy i "zanudzający" do bólu choreografiami walk, z fabułą prostą jak drut spod znaku zemsty. Najczęstszym waszym zarzutem do filmów, które wam się nie podobają, jest to że był nudny i się w nim niewiele działo. Serio? Obiektywna krytyka, nie ma co... I o Boże, lśnienia nie ocenia się w kategorii horroru, na którym dzisiejszy widz ma się bać.. To alegoryczna opowieść, psychologiczne studium popadania w obłęd wskutek izolacji, historia przemocy domowej, przerażenie widza ma się odbywać na innych płaszczyznach, niż np sztampowy steadicam, których pełno w dzisiejszych horrorach - obawiam się, że tego mogło wam tutaj zabraknąć. Nie mówiąc o czysto technicznym nowatorstwie, choćby w użyciu steadicam pierwszy raz w kinie- widok z perspektywy jadącego Danny'ego na rowerku. I wiele innych aspektów, jak choćby swietna rola Nicholsona, które składają się na wielkość tego dzieła. Wasza opinia sprowadziła ten film do łopatologicznego wyroku, że jest gówniany, ponieważ was nie przeraził, a na horrorze przecież trzeba się bać i puszczać w gacie ze strachu - nie biorąc nawet pod uwagę kontekstu, że film powstał prawie pół wieku temu -kręcono go jeszcze w latach 70tych, a wówczas panowały nieco inne standardy gatunkowe niż dzisiaj. Nie jestem jakimś snobem, każdy ma swój gust, ale działacie w sferze publicznej i jeżeli już się krytykuje jakieś dzieło, pasowałoby to merytorycznie uzasadnić, a nie wystawiać opinię rodem z ust pierwszego lepszego, gustującego w marvelu ziomka, który poszedł z dziewczyną do kina bo mu się nudziło. Tyle w temacie.
@Kar0lina_Gra
Ай бұрын
7:18 hm, oglądałam obydwie Diuny w domu, na TV i obydwa filmy mnie urzekły, zakochałam się w nich a książek ani reżysera nie znam. :D
@asokatano9410
2 жыл бұрын
Jeśli chodzi o Star Wars. To dla mnie najgorszym filmem z oryginalnej trylogii jest nowa nadzieja.
@Curt1990
2 жыл бұрын
Mam tak samo. Z kolei powrót jedi jest moim ulubionym
@inka1780
2 жыл бұрын
Ja ze starej trylogii najbardziej lubię "Imperium kontratakuje", za to, że nie jest to już taka pusta rąbanka dla dzieciaków, ma mroczniejszy klimat i ciekawszą fabułę niz: nawalamy w gwiazdę śmierci. Nie ma też infantylnych ewoków jak w trójce. Ogólnie jako dziecko kochałam całą starą trylogię a potem weszło "Mroczne widmo" i prawie mi wypaliło oczy. Disneyowskich gwiezdnych wojen nawet nie tykam.
@noxineamv2158
Жыл бұрын
Nie lubię Władcy Pierścieni, całej trylogii. Zwyczajnie nudzą mnie te filmy, nawet próbowałem czytać książkę ale też mnie znudziła. Co innego Hobbit, którego przeczytałem właściwie na jednym posiedzeniu.
@Neko-gc6vu
2 жыл бұрын
Moje 3 filmy, których nie trawię: Pulp Fiction, Blade Runner z Harrisonem Fordem i Pasażerowie z Jennifer Lawrence I Chrisem Prattem. Pulp Fiction - Samuel L. Jackson, John Travolta i muzyka to jednyne dobre strony tego filmu, Blade Runner - Harrison Ford i muzyka to jedyne dobre strony tego filmu, Pasażerowie - jest to żałosne romansidło z elementami SF, akcja i "aktorstwo" jest po prostu beznadziejne, jedynym dobrym elementem tego czegoś jest to, że się kończy.
@AriusOne
2 жыл бұрын
A już myślałem, że Mateusz rzuci "harder"🤣 to by się Jordan skonfundował hehe
@grzegorzmierzwa2802
2 жыл бұрын
W kategorii najbardziej przehajpowany film jak najbardziej pierwsze miejsce dla Pulp Fiction. Kiedyś podsłuchałem rozmowę dwóch osób o tym jaki jest twój ulubiony film: - Pulp Fiction - dlaczego? - ... nie wiem. Może dlatego, że jest tak bardzo popkulturowy
@kherdar
2 жыл бұрын
Ja uwielbiam Pulp Fiction i jest to jeden z wyżej ocenianych przeze mnie filmów. Najlepsze wrażenie robi gdy ogląda się go pierwszy raz i jeszcze nie wie jak wszystkie wątki się ze sobą łączą i jaka jest ich chronologia. Chociaż późniejsze wyszukiwanie smaczków też daje sporo frajdy. I tak wiem ja tu jestem "trochę" nie obiektywny bo Tarantino idealnie trafia w moje gusta i kocham jego filmy (nie, nie mam fetyszu stóp jak ten reżyser)
@arkadiopir5672
2 жыл бұрын
Dobra z tym,, Pulp fiction '' to chyba jest trolling. Muszę sobie to wmówić bo inaczej nie zasnę😆
@abbfilmann3735
2 жыл бұрын
Ojej, ktoś może nie uważać że Fikcyjne Pulpety to najsuperwspanialejszy film na świecie, NO JAK TAK MOŻNA ?!!! xD
@darkezGra
2 жыл бұрын
Wszyscy do zwolnienia! Edit. Wszyscy poza Panem Oskarem Wadowskim, dla niego podwyżka i stanowisko kierownicze.
@kaspricius1
7 ай бұрын
Gusta filmowe są u ludzi zadziwiające. Interlokutor nie zna dnia ani godziny...
@zdrapki8015
2 жыл бұрын
Nie zgodze sie tylko z "blade runnerem" - ktory uwazam za swoisty obraz w formie filmu, reszta w szczegolnisci przereklamowany "pulp fiction" strzal w dziesiatke. Nie wiem czy wspomnieli o "ojcu chrzestnym" filmie tylko dla tych co czytali ksiazke
@artkal9504
2 жыл бұрын
Nietykalni są spoko bo film pokazywał jak ten młody szczerze traktował inwalidę jak zwykłego człowieka a nie jak poszkodowanego(do tego stopnia że jak prosił żeby mu coś podać to w niego rzucał zapominając że przecież nie złapie) i wszyscy powinni tacy być. Może nie aż tak ale zasada właściwa.
@Milion.Dolarow
Ай бұрын
Ja osobiście nie trawię Avatara, po prostu, nie cierpię tego filmu a jest to o tyle dziwne, że lubię Sci-Fi oraz Camerona. Avatar dla mnie jest jednak beznadziejny. Teraz jednak napiszę coś, za co ogromna ilość kinomanów uzna mnie za kretyna: Otóż, nie lubię Matrixa oraz wszystkich filmów Tarantino.
@Lovibelus
2 жыл бұрын
"star warsy", Transformers, 2012, Szybci i wkurwie...., Nowe odsłony Bonda, King fu panda i Minionki. Słabe pozycję. Moim osobistym zdaniem
@zielaq87
6 ай бұрын
Chłopcy z ferajny to nudny film? Znasz się gościu na kinie jak ja na fizyce kwantowej
@melonkowalski2126
11 күн бұрын
Nigdy nie obejrzałem ani jednej części gwiezdnych wojen i wcale nie mam na to ochoty 😅. Pozdrawiam całą redakcję!
Пікірлер: 767