Дякую за відео! Особисто я обома руками за випуск про архетипи. Дуже цікаво було б почути, звичайно, якщо є можливість, приклади і з літератури, а не тільки з фільмів)
@Yuriy_Markush
2 жыл бұрын
Сержант Смертьвороженко з неприхованою огидою дивився на свій новий взвод. - І з оцими ось "новосранцями" я маю йти на штурм?! - гаркнув він так, що з двох найближчих воїнів злетіли каски, - Що командування собі думає?! Щурі тилові! Пилюка конторська! Презирливо сплюнувши на землю, сержант замовк. Щоб хоч трошки заспокоїтись, він дістав з кишені фото. Не дуже старе, але затерте від частих витягувань. На світлині була вся родина Смертьвороженків: він сам, його дружина, діти, тесть із тещею, собака, кіт, та ще й двоє сусідів у кадр влізли. Підступна сльоза скотилася щокою сержанта. Він швидко обернувся, щоб бува хто не побачив його справжнього: лагідного, емоційного, чуттєвого. - Так, слухайте мене уважно, макаки. Я манав ваших наречених втішати, навтішався вже, тому на штурм піду сам, благо, ворогів небагато, всього тисячі дві-три, не більше. А ви дивіться і вчіться, як треба батьківщину любити! З цими словами Смертьвороженко поправив сюжетний бронежилет, в одну руку взяв шаблю,якою колись ще його пра-пра-пра-пра-пра-пра-пра-пра-прадід, козак-характерник, колись воював, іншою схопив зпарену зенітну установку ЗУ-23-2 і кинувся в бій. Першим під роздачу потрапив ворожий вертоліт з десантом, що якраз заходив на позиції українців. Хвацько підстрибнувши, сержант розрубав його навпіл, при цьому, вздовж. Псковські десантники ще несамовито кричали від жаху, а Смертьвороженко вже летів на позиції бурятських танків. Під ногами рвалися протипіхотні міни, та осколки марно намагалися поранити бравого сержанта, вони лиш безсило відлітати від його шароварів і рикошетили прямо у юрбу кадирівців, що якраз знімали чергове відео для Тік-току. От їх осколки вже справно пробивали навиліт. Вскинувши зенітку, Смертьвороженко дав коротку чергу, хвилини десь так на дві, по скупченню рашистської бронетехніки, яку ворог завбачливо склав у одному місці, певно, обороною свинособак командував хтось із ветеранів Чорнобаївки. Сухо клацнули затвори, показуючи, що боєзапас зенітки скінчився. "Ех, треба було більше патронів брати", - з жалем подумав про себе сержант і не вагаючись метув вже непотрібною зброєю у мокшанський штурмовик, що випадково пролітав поруч. Влучив! Літак каменем поетів донизу, прямо на склад паливно-мастильних матеріалів. Дизель вмить загорівся і одразу перекинувся на боєприпаси до артилерії, які для зручності стояли поруч. Вибухи були такими сильними, що Смертьвороженкові довелося сховатися від розлітаючихся снарядів за кущами. За хвилину, коли все затихло, сержант вийшов з-за укриття. Залишки ворожого війська вже зрозуміли, що їх чекає рукопашний двобій і вишикувалися в довгу шеренгу. - По двоє, сучі діти, по двоє шикуйтеся! Я вас що, до вечора маю рубати? - гаркнув сержант і кинувся вперед. Шабля замиготіла. Руки, ноги і голови з рилами розліталися в різні боки, кров бризкала на червоні стіни Кремля, роблячи їх геть зовсім багряними. Коли впав останній ворожий солдат, Смертьвороженко вже ледве міг рухатися вперед, через завали з тіл ворогів. Але він не зупинявся, бо знав, що головний ворог ще попереду. Мимохідь кинувши гранату у мавзолей Леніна, сержант рвонув до входу у бункер, благо, на стінах всюди були розклеєні вказівники. Але, на величезний подив, бункеропітек не ховався у підземеллях. Натомість він, одягнувши надсучасний мокшанський бронеекзоскелет "сРатнік", чекав на свого супротивника. - Це тебе не врятує, - спокійно мовив Смертьвороженко і кинувся на супостата. Той одразу ж почав вогонь з чотирьох шестиствольних кулеметів, але марно - бо всі кулі відлітати від шаблі, наче горох від годзіли. Коли не допомогли й протитанкові ракети, карлик з відчаю вдався до крайнощів - натиснув на велику червону кнопку, сховану в штанях. Пекельне полум'я залило все навколо... *** Новобранці похапцем струшували з себе радіоактивний попіл, побоюючись, що разом з небезпечними радіонуклідами у ньому можуть міститися мікрочастинки путіна. Обличчя кожного з них виражало водночас і радість від перемоги і сум за полеглим героєм. Виконуючи інструкцію, воїни вже почали покидати місце забруднення, коли раптом почули: - Гей, макаки, а старого козака зачекати не хочете?
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Сміявсь уголос)))) наче горох від годзили, геніально))
@Yuriy_Markush
2 жыл бұрын
@@vladstorytellerрадий, що розвеселив хоч трошки :) До речі, у цьому експромті я хотів показати ще один військовий штамп, але вже суто український. Я розумію бажання авторів пов'язати сьогоднішні події з козацьким минулим, але доволі часто це виглядає як так звана "російська клюква" на український лад. Чуби, шаровари, шаблі, характерники і т.д. - це все подається як щось таке настільки козацьке, що в читача ну не може залишитися інших варіантів, як відчути глибинний зв'язок з минулим. Ні, я не кажу про всіх авторів, частина з них подає все "козацьке" правильно і ненав'язливо, але в інших це виходить просто смішно. Тому закликаю авторів уникати окрім перерахованих у відео ще й штампу "козацькості" без зайвої потреби.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
А як же "козацький драйв" Арестовича?)
@Yuriy_Markush
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller так я не проти всього козацького, я - за міру в цьому :)
@sposterejny_post
2 жыл бұрын
Поки не дочитав до епізоду з Кремлем, думав що це чергова доповідь Арестовича
@Tori-dn2od
2 жыл бұрын
Нарешті Кам'янець-Подільський має свого блогера (=
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Славне місто! Можна хоч з фортеці стрімити)
@sergiidmytrenko3051
2 жыл бұрын
У Кам'янці є крутий блогер: Haiduk Kamieniec. Але зараз він на війні.
@ВікторВойтенко-и3у
2 жыл бұрын
Дякую. Героям Слава!
@SerhiiManilov
2 жыл бұрын
Обома руками за випуск про архетипи. Дуже цікаво було б взнати. Щодо жорстокого інструктора. Загалом згоден з Владом - це кліше. Але ж іноді такий инструктор необхідний. Наприклад, Ремарк у багатьох романах згадує про унтера, що знущався з нього та його товарищів. Або у "Слідах на дорозі" є опис навчання і про інструкторів сказано багато неприємного. Я до чого - такий персонаж може бути і може бути саме таким як сержант Хартман. Але він повинен бути логічним. Тобто, або паталогічний садист, або його задача відсіяти слабких.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Я розумію, але навіть так він уже набрид, якщо чесно) треба модифікувати
@SerhiiManilov
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller згоден. Тупо ставити аби було не наш метод. 😁 Тай навіщо?
@tenedorgryphon999
Жыл бұрын
Справа в тому що це Drill Sergeant - специфічна посада, що існує в тренувальних таборах USMC. І крики, психологічний тиск та покарання за найменші дрібниці є патентованими методами підготовки морпіхів. Тобто так системно роблять завжди і з усіма рекрутами і це не "випадково попався садист". А ще сержанта Хартмана у фільмі зіграв справжній сержант-морпіх і це насправді не була акторська гра. Тож мабуть неправильно називати цього персонажа клішованим, він скоріше документальний.
@kctsdw
Жыл бұрын
@@tenedorgryphon999як раз хотів про це написати)
@Килимовіогляди
2 жыл бұрын
Люто плюсую! Відео прямо душевне. Близьке.
@tridentua
2 ай бұрын
Супер! Дякую!!!
@cyberhetman8099
2 жыл бұрын
Якщо об'єднати перші два кліше то вийде Леві Акерман з Атаки Титанів... правда тягар реалістичності його не обтяжує)
@АнтонінаРиц
2 жыл бұрын
Леві - ван лав))
@oleksandrakhopta6003
2 жыл бұрын
Дякую! Дуже цікаво і корисно, як і всі ваши випуски. Втримаюсь тепер від додавання таких персонажів у твір😄
@KliusMarichka
2 жыл бұрын
Героям слава!
@viktorzozulia9258
2 жыл бұрын
Привид Києва, коли подивився перший пункт: 🥲👉👈
@ІлляУстименко
2 жыл бұрын
Або команда одного танку, що зупинила цілу колону рашистької техніки сьогодні
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Це норм, у кліше один привид/танк розгромив би тупо усю армію рашистів
@Kateryna_khm
2 жыл бұрын
Про нього треба мальопис зробити. Бажано, щоб ним зайнялись ті ж хлопці, що "Волю" випустили. Якщо вони з Зіброва зробили крутого детектива, то що ж зможуть витворити з таким матеріалом?
@ДмитроДаценко
Жыл бұрын
Дякую за чудове відео.
@nataliatsoorina8068
Жыл бұрын
Відео чудове і бібліотека крута. Дякую
@innagreen2657
2 жыл бұрын
Дякую за відосик.
@blacktiger7378
Жыл бұрын
14:11 😅 хе - хе - хе Мафія 2, хмарочос, перекинутий дерев'яний стіл. Цю помилку я запам'ятав назавжди.
@cemerald2943
2 жыл бұрын
я канєш сильно запізнилась, але вже як є, такі часи :) насправді перше шо приходить в голову - Падіння чорного яструба. Я його дивилась більше разів ніж Гаррі Поттера і хоча там теж купа кліше, воно не виглядає смішно, бо воно якось ну... на своєму місці. Хоча може це моє сентиментальне ставлення до цього фільму
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Крутий фільм! Можна сказати, класика. Якщо зроблено талановито й розважає, то кліше мов шестерні) працюють і не заважають
@cemerald2943
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller в мене якась величезна любов до військових фільмів. Була
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Треба тепер свіжим оком передивитися всю воєнну класику (не совкову)
@kuham
Жыл бұрын
Крутяча інфа 😂
@TheSkyplay
2 жыл бұрын
То в цій бібліотеці є книжки пана Целестія?
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Та ні, ви що, Кам'янець-Подільський не село!!!
@POLLYpop_
Жыл бұрын
10:01 Я один раз писала фанфік про військових, додала такого персонажа і не вбила його, бо мені стало шкода його родину. Знаєте що я зробила на томість? Вбила головного героя у кінці, кайф
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Оце гра з кліше)
@artemshvedov2062
Жыл бұрын
Надмірно жорстокий командир це норма у полку азов, це створено для того щоб нервово підготувати людину або ж перевірити їх на стресостійкість, якщо вона не витримує їх відправляють додому або в інші частини ЗСУ.
@artemshvedov2062
Жыл бұрын
Вибачаюсь, що трохи це не в тему, але згадав про одну ідею яку я ніколи не реалізую. Якщо писати книгу про людей які виїхали з Маріуполя, половина книга у нас іде за одного героя, і наприклад на машині вони потрапляють на міну, або ж їх розстріляли, або взагалі відкрита кінцівка, просто після слів гг усе обривається, кілька пустих сторінок і історія продовжується від іншого персонажу, і в кінці книги вони проїзжаґть автомобіль минулого гг, або щось подібне.
@Darisamor
Жыл бұрын
стосовно "людина-армія", згадалась наша комедія "Наші котики", де трішки підстібнули це кліше) ну а стосовно Джон Уік - другий фільм вже трішки "грішить" тим клішем - попадання зі зброї гг зовсім не відчуває, тоді як у першій частині влучання з пістолета по бронежилету "клало на асфальт" антагоніста (в другій ж частині був супер-пупер костюм))
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Так, бронесорочки були зайвими)
@ingyaroslav
2 жыл бұрын
Хах! Клас, навіть не знав про частину розказаних кліше) Потрібно ще! 😉
@viktorsavchuk8776
2 жыл бұрын
А в місті Дубно рівненської області центральну міську бібліотеку закрили завдяки нашому меру Антонюку і його прихвосням ще до війни
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Дуже шкода, співчуваю (
@Winanor4
2 жыл бұрын
12:46 самий початок Wolfenstein: The New Order Привіт😁
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Класна гра!
@qwer6369
13 күн бұрын
Інструктора, сержанти це правда. Не клише
@vladstoryteller
13 күн бұрын
...але вони ж напевно об'ємніші ніж одне і те саме кліше
@LittleMelianna
2 жыл бұрын
Флетчер з Whiplash, типовий жорсткий інструктор. Але , мабуть, кліше вони уникнули ))
@sviatosslav
2 жыл бұрын
Цивільним людям взагалі краще не писати про війну))
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Який ви дискримінатор))
@sviatosslav
2 жыл бұрын
Можна просто -тор)
@ЯрославНеупокоєв
2 жыл бұрын
А як же привид Києва? Він хіба не людина армія? Я розумію, що його не існує, але історія про нього всім зайшла
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Ні, він недостатньо крутий для кліше) до того ж, там теж командна робота: один виманює, інший б'є і все таке.
@RuthenianGirl
Жыл бұрын
@@vladstoryteller може, "занадто крутий для кліше"?
@Shaterrer
2 жыл бұрын
Жорстокий інструктор - це не те, щоб кіношне кліше, а скоріше поширена практика в збройних силах США (хоча офіційно, звісно ніт) kzitem.info/news/bejne/lniXnK6hcV-lYII Строкової служби там нема вже давно, а в збройні сили є відбір. Наскільки я зрозумів, одна зі складових цього відбору - стресостійкість (який би не був жорстокий інструктор - в бою стресу буде більше, тож варто ще раз подумати про вибір професії) Це, звісно, не тільки в армії США є такі інструктори. Автор "Сліди на дорозі" також цієї теми торкався Кліше з вертольотами зустрічається у грі Spec Ops: The Line (тій, що випущена у 2012-му, здається) Там герой супроводжує цю сцену фразою "Боже, це ж було вже" Взагалі гра цікава, бо там і сюжеті є лінія асвабадітєлєй, а також її неочікувана розв'язка (точніше кілька варіантів розв'язки) "Your eyes are opening for the first time. It hurts, doesn't it", "You're here, because you wanted to feel like something you're not. A hero" Доречі, є цікаві для прочитання мемуари "В сталевих грозах" Ернста Юнгера і "Happy odyssey" Адріана Картона де Віара. Читаючи їх, розумієш, - як сильно авторам пощастило лишитись живими.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Це кліше, яке існує саме завдяки такій практиці) щодо Спекопс, треба перепройти на свіжу голову) мабуть, навіть сторітелерський огляд зробити
@Shaterrer
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller історія про те, як Хороший Командир, Добряк і Веселун спішать на поміч іншому Зразковому Офіцеру. Правда потім виявляється, що той - Боєць Цинік, вся історія подається через ненадійного оповідача, а після сюжетного перелому один з бійців отримає задатки психосадиста) "It takes a strong man to deny what's right in front of him" "Open your eyes Walker. I need you to see what you've done"
@Malanka_A
Жыл бұрын
Хотіла написати, як влити в історію гелікоптер, щоб це не було клішовано і зашкварно(спойлер: це шокуюче і трішки(ніт) жорстоко, але зараз я не готова до цього , проте комент про це напишу, хай відео просувається.
@Дмитро-х8ю
Жыл бұрын
Хм... Олександр Святов, який служив у американському війську, розповідав у інтерв'ю, що сержанти там саме такі, як продемонстрований після 6:00 персонаж. Можливо, я хибно зрозумів, а втім - начебто ішлося саме про це. Тож, можливо, це радше "реалістичне кліше", якщо можна вдатися до такого-собі кривенького термінологічного оксюморону і не є вже аж таким кепським? Інтерв'ю називалося "Зі спецслужб в армію США/ Американська «дідівщина»/ Хто такі дріл сержанти? // ВОЇНИ" на Апостроф ТВ П.С. Лише суб'єктивна думка, що зненацька зародилася у моїй хворенькій голівоньці :)
@СвятославЛукьяненко-х8т
Жыл бұрын
Америкен сержант говорить, що такі інструктори з Металічної оболонки в американській армії є і їх називають дрилл сержант
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Я знаю, але у фільмах вони надто гіперболізовані в порівнянні з реальністю, ось я про що
@СвятославЛукьяненко-х8т
Жыл бұрын
@@vladstoryteller ок
@kagbenerix
Жыл бұрын
6:00 Чєл погугли drill instructor \ sergeant.
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Чєл, я про нього і розповідаю тут)
@kagbenerix
Жыл бұрын
@@vladstoryteller Ты розповідаєш як про якийсь вигаданий кіноштамп, але це реальна посада в підготовчих таборах армії сша.
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Хз чим ви мене слухали)
@МаксимПастушенко-н5и
2 жыл бұрын
Тю, ви що, мій земляк?!
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Я взагалі-то з Криму, але тимчасово так)
@Килимовіогляди
2 жыл бұрын
Був випадок, що черга куль калібру 22Lr, прогризала бронежилет. І це дрібний калібр.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Ну так, ще ж черги, а не лише одиночні кулі...
@valentynchornyi8561
2 жыл бұрын
А як же про збиття гелікоптерів при прориванні в Азовсталь?
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Це необхідна частина історії, як я і сказав
@dapao_art
8 ай бұрын
Хочте вірте, хочте ні, але кліше сімейного фото... Бляха... Хто зараз служить або планує служити... Коротше - був свідком такого кліше в реальному житті.
@vladstoryteller
8 ай бұрын
Я не кажу, що так не буває) просто у творах давно сприймається як кліше
@gegi4577
Жыл бұрын
14:42 "Схованка значить укриття", а не оця хуйня яку ти зморозив, яка лише наштовхує глядачів на думки про бідність української мови.
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Оу, бедбой в коментах, що ще розкажеш?)
@olesyavilshanetska8613
2 жыл бұрын
Невже хтось таки повернеться до дружини і збудує будиночок 😭❤️
@дєдолєг
Жыл бұрын
я
@cyberhetman8099
2 жыл бұрын
Наспровді щоб написати відносто адекватний твір, досить просто взяти кліше і перевернути його з ніг на голову, той же падаючий гелікоптер. Десь у В'єтнамі партизани збивають американський вертоліт, будучи ще на достатній висоті льотчик зі словами "та ну нахєр" катапультується/вистрибує з парашутом (деталі не знаю), кидаючи свою команду на призволяще. Після падіння гелікоптера вцілівші десантники вирушають на пошуки не так своїх, як за головою боягузливого пілота...
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Бгг норм тема)
@dmytro2792
2 жыл бұрын
Стосовно катупультації. Тільки російські вертольоти оснащені системою катупультації, яка відстрілює лопаті за допомогою вибуху із подальшим катапультуванням пілотів. Працює не ефективно. Для цього сюжету залишається лише вихід із парашутом через вікно.
@ЛидияМищенко-р9н
22 күн бұрын
Класна думка. Відразу згадала, як Девід Бові взяв всі кліше, що були на той час про інопланетян і створив Зіггі Стардаста. Але це вибихнуло і зробило його всесвітньо відомим. Не про війну, але як приклад творчого використання кліше.
@sposterejny_post
2 жыл бұрын
Сержант Гартман не кліше, а типовий сержант яким він і має бути згідно своєї посади. Особисто я таких двох в реальному житті бачив. Суко, я під ними служив. І знали б ви, як би я був рад, якби вони були зараз поруч. P.S. Гостомельське летовище обороняла не ТрО, а Бригада Швидкого Реагування НГУ.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Мої слова про Гостомель засновані на тому жарті, коли типу Росія просить Китай допомогти з гостомельською ТрО))
@sposterejny_post
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller я зрозумів. Ну тепер ви знаєте, що є така бригада Національної Гвардії. Трохи тригерюсь, що в медіа і культурі гвардійців майже ніколи не згадують. Так наче нас і немає. Вже мовчу про роботу поліції.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Так, так, я навіть думав про те, що в творі можна висвітлити роботу неочевидних героїв на війні. Типу всі думали, що там-то ЗСУ врізали рашистам, а насправді то була поліція, наприклад
@sposterejny_post
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller даю підказку. В момент атаки на Гостомель, на зенітках чергували строковики зі стажем служби 2 місяці. І як мінімум 2 з 3 збитих гелікоптерів противника на їх рахунку. Загалом їх було більше 30, плюс 2 сушки згодом підтягнулись. Короче, вели бій мужньо і відступили лише по наказу. Чого від строковиків, як правило, ніхто не очікує.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
@Віктор Кушин це просто супер... у нас буде стільки реальних історій героїзму, що навіть художня вигадка буде непотрібною))
@uauser-ez5ye8mf4m
2 жыл бұрын
Дякую. Надихає. Щодо пропозицій тем гадаю варто розкрити проблему технічної непідкованосі та як це вирішувати. Приміром сміялися фахові автори з одного популярного фентезі, де гізармами робили те, що можна було лише алебардою, а мечем типу дан-г'єн кололи наче рапірою кольчугу. Після війни багато людей відрізнятимуть шилку від РЛО і град від торнадо. Не кажучи про реальну дальність ракет та РСЗО. І міни, вибухи все оте. Деталі - рулять!
@mrs_master7727
2 жыл бұрын
Тут або вчити матчастину Або не писати про безпосередньо бойові дії або конкретну техніку. Сфокусуватися на переживаннях, наприклад. Або вести оповідь фокусуючись на умовному "новачку в ТРО" тоді через його сприйняття військові "будуть робити круті штуки" але так як персонаж не дуже компетентний, то помилки щодо техніки абощо виглядатимуть хочаб логічно 🤔
@YoZHeff
2 жыл бұрын
Хочу додати про злого сержанта важливу річ! Армія США у ті часи була строковою. Всіх тих людей забрали туди не добровільно. Вони не хотіли їхати на ту війну. І в сержанта було мало часу, щоб їх підготувати. В такій армії сержант не має можливості дати їм мотивацію, тому дає їм злість. Ну і муштрою швидко вбиває необхідні їм професійні навички. Для строкової армії це необхідно. Починаючи від римської імперії з їх децимацією. Наша армія здебільшого контракта, а решта, якщо торкаємось цієї війни, і так вмотивована. Мотівації не бракує, тому такий підхід до навчання солдат зайвий.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Я розумію, але погодьтеся, що зараз це в будь-якому разі виглядає мов анахронізм)
@YoZHeff
2 жыл бұрын
Доречі, всі ці кліше чудово проілюстровані у Гарячих головах 1 і 2
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
@@YoZHeff ооо це класика, обожнюю ті пародії) там узагалі все обстібали, треба передивитися
@YoZHeff
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller Для строкових експансистських армій це залишається необхідністю. США саме після в'єтнамської війни відмовились від строкової армії.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Дякую, що вказали на цей нюанс. Я знав, що в сучасних арміях такого не має бути, але ви пояснили, чому саме)
@UkrainianRap
2 жыл бұрын
Дякуємо, що ви повернулись до нас з чудовим контентом)
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Дякую за добрі слова, але я і не йшов нікуди у відпустку)
@OperatorCN
2 жыл бұрын
1990-ті: "Навіщо мені ця нудна шкільна фізика? Та я взагалі гуманітарний розум маю! Піду подивлюся кінце". 2020-ті: "О, напишу круту героїчну писанину про війну!"
@YPLviv322
2 жыл бұрын
Дякую, це супер) а ще снайпер це не робота в одне лице✊
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Але Голівуд надто любить одинаків))
@ksubota
2 жыл бұрын
Гарно. Найбільше дратує людина-армія
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
...особливо поганців)
@dmytro2792
2 жыл бұрын
Дякую за відео, дуже пізнавально та корисно. Будь ласка, Владиславе, більше відео про кліше та які фільми/твори ви рекомендуєте як такі, що добре справилися із завданням опису війни чи військових подій. Дякую
@mara_grodche3996
2 жыл бұрын
Дякую за відео))) хочу відео про архетипи!!🤗🤗
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Вмовили)
@vargtoten4543
2 жыл бұрын
Відео супер! Але все ж таки сержант Гартман - типовий Drill Instructor в корпусі морської піхоти США, є безліч відео з їх КМБ, то там ціла група таких бігає і кричить. Це робиться для того, щоб солдати могли думати і приймати рішення в умовах жорстокого психологічного тиску.
@irynaskvortsova6996
2 жыл бұрын
Дуже правильні речі кажете. Підписалась на канал. Продовжуйте, будь ласка.
@cyberhetman8099
2 жыл бұрын
Якщо вже говорити про кліше то хотів про дещо запитати. Якось я сидячі на лавочці задумався... чому в різних творах частіше за все старі персонажі не доживають до кінця? не знаю чи хтось думав про це, хоч я скоріш за все не перший, та я назвав це "правило мертвого діда", як тільки в аніме, книзі чи фільмі з'являється персонаж-пенсіонар я вже розумію що скоріш за все залишилось йому не довго. Приклади: Наруто - Хірузен Джокер - Мюррей Франклін (Роберт де Ніро) Магічна битва - дід гг в першій же серії Бліч - дід Ісіди Гаррі Поттер - Дамблдор Атака Титанів - Піксіс (хоча там половина персонажів випилюється, та все ж) Втеча з Шоушенка - Брукс Свати - Юрій Анатоліч Таких прикладів ще багато. Чому автори настільки несправедливі з дідами? Вони просто використовують їх спочатку як типового клішованого персонажа "старого мудрого наставника", а потім банально вбивають щоб розвести глядаяа/читача на додаткові емоції...
@rostyslawkindratyk6227
2 жыл бұрын
Дамблдора вбили аж в передостанній книзі. А його дух з'являвся і в останній.
@cyberhetman8099
2 жыл бұрын
@@rostyslawkindratyk6227 ну він все одно помер.. суть в тому, наче немає книг в яких діди заслуговують на "довго і щасливо"
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
...Обіван...
@rostyslawkindratyk6227
2 жыл бұрын
@@cyberhetman8099 Вони ж діди. Щасливо - можливо, а от довго - ні. Закони природи.
@cyberhetman8099
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller не дивився Зоряні війни... Він доповнює цей список чи навпаки? 🤨
@ОльгаКондратьева-к9щ
2 жыл бұрын
Как всегда, очень интересно и талантливо! Спасибо, Влад! Спасибо, что вопреки тяжелому для всей страны времени, вы не оставили своих подписчиков и поклонников без ваших замечательных выпусков!
@kruxitka
2 жыл бұрын
недавно впервые решила посмотреть «легенды осени» ,а там - клише на клише и клише погоняют 😁 дякую за відео,дуже цікаво !
@valelf
2 жыл бұрын
Цікаво, чи я один ставлю лайк ще на перших секундах перегляду?
@Tori-dn2od
2 жыл бұрын
За дві години до прем'єри треба)
@valelf
2 жыл бұрын
@@Tori-dn2od Це суперздібність one-man-army персонажів!
@ОленкаПанасюк-с1о
2 жыл бұрын
Я ставлю лайк двічі: анонсові та відео, ще навіть не подивившись.
@LM21Dec
Жыл бұрын
Якщо робити фільм чи то серіал про московсько-українську війну то треба робити щось на подобі серіалу 2001 року "Брати по зброї"
@nightstalker3060
Жыл бұрын
Обожнюю Вас слухати, хоча сам не маю ніякого стосунку до літератури та кіно ^-^
@ФеяСатаніст
2 жыл бұрын
Дякую! Хороший випуск) потрібний.
@sensozbirnia
2 жыл бұрын
Приєднуюся!
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
Ви "Позивний Бандерас" дивилися? Ото кліше. Особливо образ Жені. Дівчина "внєпалітікі" точніше проросійська журналістка після сексу з суперменом Антоном стала патріоткою-волонтеркою. Оце ось капець таваріщі. Я вас просю, не пишіть про таких Жень. Розум - не тріпер. Статевим шляхом не передається. Навіть якщо секс дуже гарний - політичні вподобання не змінює
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Ахахх, ну як же без вологих мрій сценаристів)))
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller "Снайпера" раджу. От дуже
@oksanabahrii1736
2 жыл бұрын
Дякую за крутий розбір і запропоновані варіанти сюжетів. Буду з нетерпінням чекати на наступні відео.
@lilia_r
2 жыл бұрын
0:35 ой, Владе,та ти в бібліотеці тільки завдяки зв'язкам Цилестія! Вже пора це визнати 🤓
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Ахах, розкусили ви мене! Я звернувся до нього, він зробив лише один дзвінок... І ось я вже записуюсь))
@lilia_r
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller хех, війна усіх об'єднала 😎🇺🇦
@БогданТаровський
2 жыл бұрын
Ну, по правді кажучи, у розповідях про цю війну буде тяжко без гелікоптерів, бо де і як вони тільки не падали
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Я ж кажу, головне виправдано)
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller "Конго-Донбас" Мулика взагалі саме про гелікоптери :) Але ж там автор на них літає як бог
@НадіяМудрицька
2 жыл бұрын
Я хочу почитати комедію про Чорнобаївку з фразою щось типу "блін, да вже 145 раз лізуть, може не стріляти, хай самі повбиваються?"
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Edge of Chornobaivka starring Tom Cruise
@НадіяМудрицька
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller Ще фрази: "да ви задовбали вмирати на моєму городі" і "ідіть додому - киш-киш-киш-киш-киш-киш"
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
Ну електрик з мого заводу саме спиною до вибуху і стояв і реально побіг від нього )) Підстанція розбита, електрик неушкоджений
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Я так розумію, відстань була поважною, а не кілька метрів, як у кіно) радий, що він вцілів
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller ну так. В кіно ефектніше :)
@mod-9456
2 жыл бұрын
А якщо написати так типу летять рашисти на гелікоптері і показуть один одному фото, розповідають шо їм треба намародерити в рашку і тут неочікувано прилітає в них від українського менеджера по продажам який пуляв з мухи. Один рашист виживає (він так дума) але потім виявляється що він вже без ніг і обгорівший. Типу клише знищене як і рашисти. Як на мене хороший постіронічний хід. Головне це правильно подати, щоб це було максимум ржачно:)
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Так, так, бо буде з самого початку очевидно, що їм гаплик)
@fireproofpetro
2 жыл бұрын
Як завжди, цікаво! Дякую!
@Сашагарматний
Жыл бұрын
Не говріть дурниці про підготовку солдатів в армії. В США до сих пір сержанти кричать. І це норм. Але сержан ніколи не має право бити солдатів!
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Саме так! Я не про крики, а про образи та фізичні знущання
@liliazaichuk7049
Жыл бұрын
Дуже дякую за відео! Справді чудове Є прохання (хоч і трохи дивне), як можна описати постільну сцену? Так щоб не вийшло клішовано і тд
@vladstoryteller
Жыл бұрын
kzitem.info/news/bejne/03ms4KV9cImafoI
@liliazaichuk7049
Жыл бұрын
Хотілося б частіше бачити ваші відео!!!
@kent6651
2 ай бұрын
9:37 це кліше з фоткою дружини настільки часто використовується, що далеко не факт що хтось з них помре
@amarantamusic6142
Жыл бұрын
Ех, Чорнобаївка. То було трохи лячно, живу приблизно в трьох з половиною кілометрах по прямій від аеропорту. Іноді наші рашистам такі феєрверки робили. Але ми все одно вибігали на подвір*я подивитися. Бо цікаво))) По темі - все цікаво, інформативно а головне правдиво. Особливо про людину-армію та сюжетну броню)))
@tonywhitehill2825
Жыл бұрын
Номер 5: Різновид - непробивні автомобільні двері. Або непробивні автомобілі. Класика.
@vovinio2012
Жыл бұрын
8:00 Взагалі-то, сержанта Хартмана в "Оболонці" зіграв... найсправжнісінький сержант морської піхоти США у відставці Лі Ермі. Спочатку він мав бути просто консультантом, але Кубрику так сподобалися його поради та образ, що він просто поставив його на роль. Причому не пишучи йому конкретного тексту: більшість "сержанта Хартмана" - гола імпровізація. Тобто - ТАК, В НИХ НЕІРОНІЧНО БУЛИ (а, можливо, і є) ТАКІ КОМАНДИРИ. Схоже, армійцям плювати на те, що такі персонажі переважно компрометують армію (а подеколи і скінчують, як екранний Хартман).
@UniqueUkrainianLetters
Жыл бұрын
Дякую за такий цікавий українськомовний контент! Справді цікаве відео!
@sapriniti
Жыл бұрын
Він розмовляє голосно в БІБЛІОТЕЕЕЕЦІІІІІІ!!! О, я знаю фільм, у якому гвинтокрили збивають несподівано принаймні двічі. "На межі майбутнього". Фільм надзвичайно крутий (хоча як він тую кров використовує - вбийте не скажу...), хоча там і є трохи штампів. Гвинтокрили збивають двічі несподівано, раз наполовину сподівано й купу разів цілком сподівано. Цікаво, що гг все одно помирає більше разів, аніж збивають гвинтокрили. О.О Непогано!
@СергійЦвик-ц4ж
Жыл бұрын
Кліше про людину-щит в контексті рашистів взагалі не працює. Купа історій про те, як у російських пілотів спеціально не розкривався парашут, а на просторах телеграму писали й про арт удари по місцю трощі, за відсутності можливостей до евакуації. І це штучні спеціалісти, а простих ваньок можна хоч сотню повінню змити посеред ночі.
@danielwoolf7134
Жыл бұрын
У романі Війна Старого Скалці дуже класно ламають стереотип злого сержанта. Взагалі книга дуже сподобалась
@SergeDzus
Жыл бұрын
Я за ради кліше й дивлюсь кіно )). Кліше це щось типу гачка який здатен підцепити глядача а потім вже кіно розкаже якусь історію. Да і надіюсь ви знаєте що таке дрілл сержанти в армії сша (в учебках). А ми зараз власне переймаємо у них багато що.. Тож поява дрілл сержанта в кіно про українську армію не така вже й дичина. А крім того армійці самі не є добрі феї.
@tonywhitehill2825
Жыл бұрын
-РЯДОВИИИИЙ!!! Відправляєшся драїти сортир! Начисти унітаз так, щоб я міг з нього їсти. І швидше, у мене обід за годину!
@pol3ak
2 жыл бұрын
Командири армії рашистії на другий пункт дивляться з подивом і нерозумінням.
@bohdanmykytsey635
Жыл бұрын
Хахахх так, поранення героя в плече таке клішоване)) завертаю очі, коли бачу таке черговий раз
@ОленаМакарчук-о5к
2 жыл бұрын
"Зламані речі" Ольги Саліпи. Збитий гелікоптер :) Всі загинули, крім головного героя
@kontemhonn
Жыл бұрын
МВС України навернуло клішованості
@gegi4577
Жыл бұрын
16:51 ти точно впевнений, що про це варто говорити з людиною яка пройшла війну?)
@jun5155
2 жыл бұрын
коментарій для підтримки відео
@ДмитроЯкимов-ч6ж
Жыл бұрын
у вас крутий канал, з цікавістю дивлюся!
@SoroyamaRYV
Жыл бұрын
Дякую друже, матеріал бомба!
@mod-9456
2 жыл бұрын
Найкраще це взяти за основу реальні події та історії і сформувати це в книгу.
@ivasykus
2 жыл бұрын
Прийом із дверцятами від холодильника по-нашому називається "чик-чик, я в домику!"
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Та взагалі-то, як ми знаємо з останнього (поки що) Індіани Джонса, холодильник може й атомну зброю зупинити...
@ivasykus
2 жыл бұрын
@@vladstoryteller так, теж про це подумав одразу)
@МішаКондрашевський
2 жыл бұрын
Вподобайка і комент і отримаєш контент, а щоб все не пропустити сміло тисни на підписку! СЛАВА УКРАЇНІ!
@mrstekolshik
Жыл бұрын
В "Суцільнометалевій оболонці" Хартмана грав справжній військовий, котрого спочатку брали як інструктора, щоб він дивився на те, щоб кіно виглядало правдивим більш-менш. А потім вже його взяли на роль. Тобто, він знав, як це відбувалось реально і казав, що просто намагався зробити так, як було з ним і що бачив сам. Так що приклад не в касу
@vladstoryteller
Жыл бұрын
Тоді це було реалістично, питань нема. Що не виключає того, що цей персонаж став гіперболізованим кліше
@mrstekolshik
Жыл бұрын
@@vladstorytellerак, але це в великій мірі кліше реальне. Ну, знаєте, типу, таких реал но дуже багато, настільки, що відмінних від них майже не помітно(принаймні у ті часи, коли всі плювали на психологію). Ну, знаєте, це як з pycнею: один-два адеквати на 140 мільйонів виродків не рахуються. Та і в кінці-кінців, це кіно, 80% кіно - це гіперболізація. Навіть якщо згадати будь-яке кіно на реальних подіях, біля кожного ходять срачі про те, як було насправді, бо сюжет гіперболізують, бо інакше буде скучно дивитись, а персонажів змінюють, бо глядач не стане асоціювати себе з героями.
@hon2415
Жыл бұрын
@@vladstoryteller та такі офіцері існують реально і мають конкретну назву Drill Instructor( en.wikipedia.org/wiki/Drill_instructor ) типу це БУКВАЛЬНО їх робота волати на солдатів аби вони не розгубилися в умовах бою, в ЗСУ/НГУ такі також є, їх навіть іноді показують, наприклад, у деяких інтерв'ю з бійцями АЗОВ.
@vladstoryteller
Жыл бұрын
@@hon2415Я ЗНАЮ! я про гіперболізований образ такого інструктора!
@AdrianZPcity
2 жыл бұрын
Цікаво, дяка за контент)
@mod-9456
2 жыл бұрын
Надмірно жорстокі інструктори є в ЗСУ, але вони нікого точно не б'ють , максимум на мед посилають.
@mod-9456
2 жыл бұрын
Але те не стосується війни, бо на війні всі рівні, а звання тільки функціональні. На срочкі на мене дохрена разів кричали, але не били, бо це заборонено. Як на мене коли кричать, це допомагає звикати до стресу. Звісно що таке на психіці це відобразиться. Але ж війна це взагалом ненормально
@necronlord52
Жыл бұрын
Сталлоне в фильме "Рэмбо": 130 трупов, кругом мясо и кровища, шокирующая кульминация. Пулемётчик Микола из-под Авдеевки после очередной мясной атаки: скучный вторник.
@ОлександрГедерим
2 жыл бұрын
В дупу Голівуд. Про Російссько_Украйнську війну фільм не поганий вийде.
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Так, і тут дуже важливо, щоб ми мали свій голос, а не вторинний
@kent6651
2 ай бұрын
6:50 це хіба не звичайна практика в армії USA?
@vladstoryteller
2 ай бұрын
Те що в кіно - карикатура на це, принаймні щодо сучасності
@wladislawolk1
Жыл бұрын
Мушу зазначити, що наведена аналогія із зустріччю воїном якоїсь сім'ї з дітьми, які мають схожий вік до дітей героя, або ж він "бачить" у них свої дітей такий же клішований троп.
@vladstoryteller
Жыл бұрын
В порівнянні з тим не настільки
@olenashkavron8787
8 ай бұрын
Вау, не знала що ви живете в Кам'янці) Я теж, малюю книжкові ілюстрації. І навіть книжку маю "Місто на камені" :)
@vladstoryteller
8 ай бұрын
Це я з Києва з родиною виїхав 24.02
@ДмитроТопорець
2 жыл бұрын
Жорстокий полковник підійшов би для рашистів, тільки я його зробив би раз в 10 жорстокішим за полковник Сандерса. Це б пояснило жорстокість серед рашистів
@vladstoryteller
2 жыл бұрын
Може бути! Але тут важливо не скотитися до того, щоб він у вас один виправдав одноосібно всю жорстокість рашистів. Бо вони будуть такі бідні нещасні травмовані... Я б це зробив, щоб показати колообіг зла, типу як одне призводить до іншого.
Пікірлер: 288