Bence programi Flu + 49W ortak yayini olarak duzenli yapsaniz guzel olur. Hatta Omer Gemalmaz'i Ilker Canikligil ile bir programda gormeyi cok isterdim. Bence Omer de Ilker hocayla tanissin. Sevgiler.
@candasyldz1774
8 ай бұрын
Kesinlikle Ömer daha çok ekrana çıkmalı.
@hakimtorgut1647
8 ай бұрын
Efsane olur
@7up7up43
8 ай бұрын
Ağzınıza sağlık Vahit. Flutv den buraya dallananlardanım. Teşekkürler.
@Binisanyagmuru
8 ай бұрын
Çok uzun zamandır flu tv takipçisi olarak flu tvde görmek istediğim türde bir video olmuş gerçekten akılcı yorumlar akılcı sorular sorulmuş. İlker Canikligilin ekibinde olması gerektiğine inandığım vizyonda insanlar gerçekten. Daha çok videoda bir araya gelirsiniz umarım
@cevdetdogan8333
8 ай бұрын
Serdar Tuncer sosyolojisi çok iyi fikir gerçekten. Vallaha da benim aklıma gelmişti diyebileceğim bir fikir :)
@mcanvar
8 ай бұрын
Düşünen Türk Şam’da dahi olsa destek atarız!
@douglasfeldman4079
8 ай бұрын
bunlar mı türk? 2 kürt bir fransızı izledin farkında değilsin.
@besiktas12311
8 ай бұрын
Zamanında 49w kanalını youtube’a dümdüz “ilker canikligil” yazarak bulmuştum İbrahim ve Ömer’in yaptığı dedikodumsu videodan. O noktadan bu birlik işine gerçekten youtube fantezimi gerçekleştirdiniz
@egeaktan1118
8 ай бұрын
İlker hocam neden telefonu biraz salmıyorsunuz? Vahit'in soruları harcadınız ZLU TV gibi...
@guleracelyaaltnar9155
8 ай бұрын
Rok ve Mahçupyanı dinlemek iyiydi benzerlerini bekliyoruz
@miraliseyran8281
8 ай бұрын
uzun zamandır böyle kafa açıcı bir program izlememiştim.
@gurcanengin5459
2 ай бұрын
kıyma bile çok pahallandı. insanlar evlerine tavuk bile alırken başkaları alamıor diye utanarak alıp eve götürüyor. kısacası et yiyen mahçup ya:D
@fratylmaz706
8 ай бұрын
canikligili konu mankeni olarak çağırmışsınız telefonuyla daha çok ilgilendi ama en azından program sonuna kadar oturma nezaketini gösterseydi böyle saçmalık ilk defa görüyorum
@mhmmt_tpl
8 ай бұрын
ilker bey ismet ozel'i cikartabilir mi?
@mimarburakyigit3066
8 ай бұрын
Kamerayi ortalasaydiniz keske :/
@ahmetcumen7286
8 ай бұрын
Ben de bugün izledim, güzel yayindi.
@nbarisbakis
8 ай бұрын
51:13
@bunyaminaktas804
8 ай бұрын
Perinçek Çinci de Maoculuk üzerinden okumak netleştirmiyor mu? Düşünce olarak onu savunduğu/ ona yakın hissettiği için kendi içinde tutarlı gibi.
@DicleKoluksa
8 ай бұрын
Masaya vurmadan konusabilir miyiz? Ne guzel olur.
@unalkemal3096
4 ай бұрын
doğru karar Vahit i sağ tarafa koymuşsunuz. sol da olunca bir dişi olmadığı için garip garip hareketler yapıyor. yaptır kardeşim o dişini kaç para ya!?
@uguralkan4056
2 ай бұрын
1:16:00 civarındaki hikâye için şunu söyleyebilirim, orada yaşadığınız şey muhtemelen erkek arkadaşı olan bir kadının başka erkekler ile arkadaş olabilme becerisinden ziyade, open relationship ya da türevi olarak düşünmek gerekiyor. Tabii ki konuyu şuradan ele alarak olmayan tarafını sürdürüyorum: "hanımefendi muhtemelen sizi bir tür romanti lişiki başlangıcı için çağırdı ve o sırada başka bir romantik ilişki içerisinde de değil". Hani sizin de bizim kültürel kodların da normatif beklentisi bu yönde olduğu için... Sonraki aşamada, hanımefendinin erkek arkadaşı olduğu ortaya çıkıyor. Yani bir kadının erkek arkadaşı varken başka erkeklerle arkadaşlık ilişkisi orada hoş görülebiliyor kültürel kodundan ziyade, kadın-erkek ilişkilerinin temeli evrensel olduğu için, aslında o kadın size dürüst davranıp ve kuvvetle muhtemel erkek arkadaşına da aynı şekilde, yine aslında romantik bir birlikteliğin ya da sadce casual ama yine içinde cinsellik olan ya da olmasına doğru ilerleyen bir süreç başlattığ ihtimali daha ağır basıyor. Türkiye'de bu ara zon direkt olarak aldatma şeklinde ileriyor, çünkü taraflar birbirlerine haber vermiyorlar ya da haber verilmesi durumunda kabul edilmiyor fakat hakikat değişmiyor. Aksiyon bu sefer aldatma de facto durumuna evriliyor. Bizde kodlar daha mekanik ya da köşeli. Avrupa ya da Batılı medeniyetlerde bu durum daha akışkan. Yani qp ise pq'dür şeklinde değil, daha olmaz düşünülen şeyler de olur halde. Bunun sebebinin ben, cinsellik için partnerin rahat bulunabildiği ancak zihinsel partnerin çok daha zor bulunmasına bağlıyorum. Sonuçta bazı mahrumiyet durumlarında da cinsel partnere daha mekanik yaklaşmak mümkün ve bu zihinsel partneri kaybetme pahasına yapılacak bir şey olmadığının farkına varmış bir toplum Batı dünyası. Dolayısıyla feragat ettikleri alan cinsellik alanında paylaşımda kendisini gösteriyor.
@nbarisbakis
5 ай бұрын
1:09:24
@realmakasci1905
8 ай бұрын
1:15:52 kardeş kusura bakma fakat kızın sana çektiği muamele enternasyonel bir “girl trick” 😅 olmayacak duaya amin deme diye hemen sinema sonrası erkek arkadaşım var joker hakkını kullanıp kesmiş bekletilerinin önünü 😂
@hebunabis4358
8 ай бұрын
Adama bunu çıkar şunu çıkar demeniz kötü olmuş. Adam istediğini çıkarır siz niye yönlendirme yapıyorsunuz ki?
@ibrahimhaliltilaver3799
7 ай бұрын
Abdurrahman Dilipak'ı davet etseniz.
@Walkinlookin
8 ай бұрын
Kedi helvaya döndü😊
@levdel
8 ай бұрын
Sirri Sureyya aktif politikada tekrar konusamaz.
@nbarisbakis
5 ай бұрын
36:01
@GokhanCebecioglu
8 ай бұрын
🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘
@gulermehmet4716
8 ай бұрын
🎉🎉🎉
@nbarisbakis
5 ай бұрын
1:13:06
@mako7135
8 ай бұрын
İsmi anilmayan seriatci liberteryen kim?
@yigitkucukbabuccu5587
4 ай бұрын
Asrın Tok denilen biri
@erenvanced3347
8 ай бұрын
Arkadaşlar, herşeye burun kıvırıyorsunuz, da siz necisiniz? Kendinizi nasıl tanımlıyorsunuz?
@guleracelyaaltnar9155
8 ай бұрын
Harari olduysa Musk da olur 👍🏻
@MrMut07
8 ай бұрын
Cemalettin Taşçı var.
@dreamermagister8561
8 ай бұрын
Artificial Information* Processing*
@erem51
8 ай бұрын
Flu dan geldim En iyi stajyer Vahit bugüne kadar gelen bir de Mina vardı😢
@elifidgu4351
7 ай бұрын
Millî Görüş'ü konuşmanızı isterim. Yaşar nedeniyle abonelikten çıkmıştım fakat Temel dedem gelirse yeniden abone olabilirim. Kendisi Devlet planlama teşkilatın da çalışmış biridir. Malum planlama teşkilatı da kaldırıldı. 😊 iktidakileri de iyi tanıyan Siyasetçi😊
@gladoseus
8 ай бұрын
ilker canikligil gider gitmez sekmeyi kapattim
@fratswetr
8 ай бұрын
Erol hoca Mütercimler olabilir.
@ahmetsonmez925
8 ай бұрын
Beril Dedeoğlu öleli 5 yıl olmuş, peh AI'ya bak sen.
@supramavi7300
8 ай бұрын
zafer toprak: bir kere bu senin görüşün hatalı, bunu belirteyim. sen eski türkçe biliyor musun? seyfullah emrah kekilli: arapça, farsça ve osmanlıca biliyorum. zafer toprak: ne kadar okuyorsun onları? seyfullah emrah kekilli: günde üç saat arapça, üç saat farsça okuyorum. zafer toprak: peki ne kadar eski türkçe kitap var türkiye’de veya dünyada? ne kadar kitap çıkmıştır? seyfullah emrah kekilli: çok fazla, süleymaniye kütüphanelerinde çok fazla. zafer toprak: ben sana şunu söyleyeyim, türkiye’nin en zengin kişisel kütüphanesi benim kütüphanemdir. 120 bin kitabım var. şunu da söyleyeyim eski türkçe kitap miktarı müteferrika’dan bugüne daha doğrusu 1928’e gelen yani 200 yıllık dönem içerisinde yayınlanmış eski türkçe kitap sayısı 29 ile 30 bin civarındadır. bunun 20 bini bende var ve çoğunu gördüm. eski türkçeyi çok iyi bilen bir insanım. bugün bir yılda 30 bin kitap basıyoruz biz. oysa 200 yılda sen 30 bin kitap basabilmişsin. ve bu kitapların içindeki bilgi bugün için ne denli anlamlı? bunu bırak ben takdir edeyim. çünkü her gün bunların içerisindeyim ben. her gün bunların içerisindeyim. bütün eserlerime bakarsan hepsi bunlara gönderme yapıyor. yani bu bilgiyi ne kadar bugünkü bağlamda işlevsel kılabiliriz? önemli olan da bu. yani biz bir şekilde, sen neyse ki eski türkçe biliyormuşsun ama bu tezi savunanların %99.9’u ne eski türkçe biliyor, ne o literatüre vakıf. kusura bakma murat belge dâhil. çok yakın arkadaşım. yani bütün bu eleştirileri yapanların eski türkçe’nin ne olduğu konusunda en ufak bir bilgisi yok. seni de sınava tabi tutarım. ben kırk yıldır eski türkçe biliyorum hala lügate bakma gereği duyuyorum. kırk yıldan beri. hala baktığım kelimeler vardır. o nedenle bir kere şunu söylemekte yarar var. Kaynak: eksisozluk111.com/entry/27305025
@emreozturk4682
8 ай бұрын
İlk 25 dakikadayım. adam hiç konuşamadı ki olum. Sizi dinliyoz. Niye konuk aldınız adamı
@halilderler
8 ай бұрын
15:00 Perinçek dibine kadar kripto Amerikancıdır..
@retypeful
8 ай бұрын
Vahit beyler çok akıllı konuşuyorlar, tüm teknik bilgilere de haiz gibiler, hiçbirşeyi de beğenmiyor bunlara eyvallah ama ee sonra? Çözüm? Kişisel gelişimcilerin de sıkıntısı bu, anlat anlat anlat, ee sonra? İlker bey daha akılcı bence, iki taraftan da bakabiliyor
@emrecig
8 ай бұрын
Cok guzel bir yayindi. Bartu Bolukbasi'ni konuk olarak davet etmeyi dusunur musunuz? Kendisi siyaset bilimci degildir ama cok donanimli bir sosyalisttir.
@thegrim3760
8 ай бұрын
yarrram bile daha donanımlı
@dnzdb1601
8 ай бұрын
beyaz türk tanımı teorik içeriği olmayan sadece karikatürize bir laftır. yani siy.bilimi alanında geçersiz boş bir kelimedir.
@Glnbsr
8 ай бұрын
Güzel program olmuş bir daha yapmayın(bkz. inek şaban) ilker beyi seviyoruz ama bu program için yüzeysel kalmış🙂
@gurman67
8 ай бұрын
Cumhuriyet sizin projeniz ya Hocam! :) hoca iyi dayandı.
@Neotrex171
8 ай бұрын
Çok şey okumuş , çok bilgili ancak özgün değerlendirmelerden uzak bir ikili görüyorum. Bu bilgi analize dönüşebilir. İlker Canikligil de bunun farkında çok hevesle topa girmiyor konuşmada.
@Aquatic_1
6 ай бұрын
Çok güzel bir sohbet olmuş. İlker hoca ne iyi etmişte gelmiş onun kadar içten ve eğlenceli çok fazla kişi tanımıyorum. Söylediklerinin çoğunda da haklı. Alper Hasanoğlu'nu izlemek beni de çok sıkıyor, insanı yoran bir tarafı var.
@fratylmaz706
8 ай бұрын
mahçupyan , rasim ozan gibi insanları ciddiye aldığınıza inanamıyorum
@unalkemal3096
3 күн бұрын
hani ilker hocayı parçalıyordunuz
@rahantr1
27 күн бұрын
abaaaav suya sabuna dokunmadan stream yapan bebeler medyascope'a laf çakıyor ya la, bu ne hadsizlik len.
@emnadgzel
7 ай бұрын
ilker hoca iyiki var. sizde..
@zeino-2
8 ай бұрын
Bence çok kapsamlı ve akademik konuşuypsunuz (bazen) birz daha eğlence talep ediyorum
@semihcolak3131
4 ай бұрын
Bahadırhan dinçaslanla bi programdaha akabilir bence
@melihsariisik
8 ай бұрын
27:00 Yazıma sebep olan durum şu, örneğin; Şerif Mardin'in ortaya attığı sosyolojik kavram olan "mahalle baskısı" ile espri olan "Beyaz Türk"ü aynı şekilde değerlendirip bunu bir realite olarak alıp bunun üzerinden büyük iddialar ve büyük tespitler çıkarılması. Arada sırada denk geliyorum. Yine güzel bir program olmuş. Yalnız kavramlar esprilerle karışmış. "Beyaz Türk" tabiri Ufuk Güldemir'in bir esprisiydi. Bir gazeteci-yayıncının esprisi kavram hâline menfi maksatla gündeme tekrar tekrar getirildi. Bilhassa bağlamından koparılarak... Bu esprinin müsebbibi ABD yanlısı veya meraklısı insanlardı. Malum Siyahlar ve Beyazlar arasındaki sosyal fark belirtilmek isteniyor bu espride... Bizde bu türden bir muadil yok. Sadece maddi açıdan böyle bir sınıflandırma yapılmıştı. Yoksullar siyah, zenginler beyaz şeklinde. Dolayısıyla Güldemir'in kast ettiği beyazlar; aydın diyemeyeceğim sadece "okumuşlar" denilecek türden akademisyen, zenginleşen müteşebbisler vs. (Bazıları onlara Liboş dediler.) Halk ağzıyla "eşeği gölgede" olan zengin insanlardı. Ekseriyeti de temsil etmiyorlardı. Beyaz Türk tanımı yapanlar genelde Aristokrasiyle Burjuvazi arasındaki ayrımı unutuluyorlar. Hatta bizim devletin her seçimde başka bir eli, başka bir müteşebbisi yaratması unutulmuş. Koç hep örnek veriliyor. Koç ailesinin kökü Ankaralı Hacı Bayram Veli'ye dayanıyor. (Nesepleri hakkındaki tevatüre dair bu bilgiyi paylaştım.) Aile büyükleri Vehbi Koç, Hıfzı Veldet Velidedeoğlu'yla beraber 1. Millet Meclisinde gizli celselerde zabıt kâtipliği yapmış. Atatürk'e hizmet etmiş birisi. Atatürk'ten de yardım görüyor. Bakkal çıraklığından nakliyecilik vs. derken bugünlere gelecek bir holdinge yine her devirdeki politikacılarla iyi geçinerek getirdi. Esas bu örneğe matuf zenginler, devrine göre piyasada hükümet üyelerinin ve başkanın müdahalesiyle yer açılan ve mezkûr siyasi kişilerin himmetiyle zenginleşen, bu güç arkalarından çekildiğinde dibe vuranlardır. Burada entellektüel bir kesimin hedef alınması tezvirattan öteye gitmez. Ortaya çıkışından sebep böyledir. Kişinin okumuşuyla aydını arasında fark vardır. Etimolojiye girerek anlatmak gerekirse; "nur" "ışık" demek, "münir" "aydınlık", "minare" "kandil", "tenevvür" "aydınlanmak", "münevver" "aydın" demek. Fakat kelimenin "nur"dan yani ışıktan "münevver" yani "aydın/entellektüel" hâline gelmesi için değişmesi gerekiyor. Bu aşama unutulup öz anlamı "ışık" baz alınarak "minare"yle "münevver"i bir tutup ikisi de "ışık yayar" demiyoruz. İlker Hoca'ya Beyaz Türk tabirini yakıştırmanız buna benziyor. Arz ederim.
@oguzhancelik9170
5 ай бұрын
Ya adam daha ilk dakika beyaz Türk nedir dedi zortlatti. Abdurrahman çelebiler sizi.
@Veuzak
3 күн бұрын
yayinin basindan beri izledim 🎉
@HarenLaude
8 ай бұрын
Çocuklara üzüldüm :) okuduklarına o kadar takılmışlar ki özgün düşünce gelişimleri sınırlanmış. İlker hoca belki farkında bile olmadan sağcılık veya solculuğun ne kadar boş beleş iş olduğunu önemli olanın Bütünselcilik olduğunu anlatmaya çalışıyor arkadaşlara gibi geldi bana.
@Neotrex171
8 ай бұрын
Kesinlikle katılıyorum.
@HansOttoDieter654
8 ай бұрын
Babalardan test edelim. Bu konuşmacılar arasında babasından farklı düşünen var mi? Yöneticiler ve Sosyoloji Icindeki Degisim arasındaki iliskiye bakarsanız, hangi yönetimin toplumu ne ölcüde dönüştürdüğünü anlarsınız.
@ihsanyuce9780
8 ай бұрын
Vahit çok iyi! Güzel bi tespit yapmış, bu iktidar olmasa İlker hoca ülke çapında tanınan, bir çok medya projesine imza atabilirdi.
@gokuinnovates
8 ай бұрын
Hayatta kalma yanılgısı veya hayatta kalma önyargısı (İngilizce: Survivorship bias, survival bias) bir seçim sürecinden "geçen" varlıklara odaklanırken "geçemeyen"leri gözden kaçırma safsatasıdır. Eksik veriler nedeniyle yanlış sonuçlara yol açabilir. Hayatta kalma önyargısı, aşırı iyimser inançlara yol açabilen bir seçim yanlılığı biçimidir, zira artık var olmayan şirketlerin finansal performans analizlerinin dışında bırakılması gibi, çok sayıda başarısızlık göz ardı edilir. Korelasyonun nedensellikle karıştırılması gibi, bir gruptaki başarıların sadece tesadüften ziyade bazı özel niteliklere sahip olduğuna dair yanlış inanca da yol açabilir. Hayatta kalma önyargısının başka bir türü, bir olayın çok da tehlikeli olmadığını, çünkü olaya dahil olan ve olay hakkında konuşabilecek yegane kişilerin hayatta kalanlar olduğunu düşünmektir. Bazı insanların öldüğü bilinse bile onlar bizzat konuşamazlar, dolayısıyla hayatta kalanları dinleyenlerde bir yanılgı oluşabilir.
@hasankaragoz5907
8 ай бұрын
Çocukların yanında ilker biraz sıçıyo
@eraycicek
8 ай бұрын
Vahitin konuşması çok düzgün ya baya iyi
@nlgn2309
8 ай бұрын
Mediascope a benzedik ironisinin ardindan "Allah benzetmesin" çıkışı çok güzel oldu; hemfikiriz!!!
@alex70max
8 ай бұрын
Neden?
@onurgudemez4267
Ай бұрын
ick kng ❤
@gereksizadam7210
8 ай бұрын
Bir sayısalcı olarak kırk dokuz omega olarak okuyan ben 😂
@cano6142
8 ай бұрын
#Hamdullah Öztürk Beyfendiyi de alirsaniz #Gerceklere daha da iyi ulasabilirsiniz...
@bunyaminaktas804
8 ай бұрын
Çinlilere çok çalışıyor falan diyolar da, benim bir hocam Abd de doktora yapmıştı. Aynı labda çinliler ile çalışmış, dışarıdan çok çalışıyo görünüyolar ama oturup kendi tv kanallarını izliyolar çoğu zaman gerçekte o kadar çalışmıyolar diyodu.
@feveran7114
8 ай бұрын
Dücane cündioğlu aydaki adam için en iyi konuklardan biri olabilir
@alperenyayla6936
8 ай бұрын
Bedri Baykam olabilir mi?
@Ako611
8 ай бұрын
konuşanlar, mevzular, .. gibi yapımlar, formatlar da parçalanable mıdır 👀
@altuggumrukcu1
8 ай бұрын
Panelleri çöpe atamıyoruz, 6 aydır sahada duruyorlar :)… o iş her zaman çok basit bir karardan ibaret değil…
@fazlcevdetefendi
8 ай бұрын
"Bu adamlar" diye bahsedilen adam benim
@umutcelhan1095
8 ай бұрын
Celal şengör
@viibeknight
8 ай бұрын
internette 5dk suren bir arama sonucunda 56:40 daki ideolojinin isimlendirilmis bir bicmini bulamadim ama disco elysium diye bir video oyununda bu dusunceye sahip insanlara moralist deniyordu
@cengizmolla
5 ай бұрын
İlker hocayı çok sevmeme rağmen, bir haftadır bölümü bitiremedim. Bitircez inşallah bee
@Otokratdede31
8 ай бұрын
Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum!
@gokhanaya
5 ай бұрын
8:25 felaket yahu... bu mudur sizin anladığınız geç Osmanlı ve cumhuriyet tarihinden?? (edit: beyaz Türk tanımını böyle yapan birisini hoca olsam sınıfta bırakırdım.. fecaat!)
@averageman2063
Ай бұрын
Vahit bey "kemalistlerin söyleyeceği yeni bir şey kaldı mı?" ---> kalmadı. Müslüman muhafazakarların söyleyeceği bir şey kaldı mı? Kalmadı.
@basstrader1
8 ай бұрын
Teşekkürler.
@aytenyatagan9787
2 ай бұрын
❤
@CeyhunERDEM
2 ай бұрын
3
@kaanyrd
8 ай бұрын
37:05'tekini (Yine gelecek, kafamızı şişirecek) kim, kime demişti, hatırlayan var mı?
@veysisitilci7697
8 ай бұрын
BEYAZ TÜRK herhalde Eczacıbaşı Ailesi.ikinci bir aile hatırlamıyorum.
@fuat9733
8 ай бұрын
Süper kadro👏👏👏👏
@AhmetMehmet-m9j
8 ай бұрын
Besim tibuk da konuk olsun!
@sefasaglam5509
8 ай бұрын
Teşekkürler.
@IrmakSueriCora
8 ай бұрын
Vahit’in yorumları çok iyi Flu TV Habersizlerde, ilk kez buradan izliyorum
@7corc
8 ай бұрын
Insani ideolojisinden bagimsiz degerlendirmediginizi dusunuyorum. Gerci onemli olan niyet, neye istinaden beyin firtinasi yaptiginizi anlamadim. Yani bu dusunce akisi sonucunda nereye varmaya calisiyor, neyi veya kimi anlamaya calisiyorsunuz anlamadim. Cogunlukla bir gruba ait konulari populer bir bakis acisi ile degerlendirdiginizi dusunuyorum. Ideoloji, dil, cemaat: tumu insan yaratimi olmasina ragmen insanin varolusunu dislayip hep bir baglam kosuluyla(turk oldugu icin, muhafazakar oldugu icin, liberal oldugu icin..) anlatabiliyorsunuz ya da anlayip icsellestiriyorsunuz gibime geldi. Gelmis oldugunuz kulturden ve okudugunuz yayinlardan insa ettiginiz ideolojiniz insan varolusu uzerinden degil de kendi gercekliginiz uzerinden elestirdiginizi dusunuyorum ve bence bu kolay ve tutarsiz bir yaklasim.(ya da benim izlemekten/dinlemekten keyif almayacagim tutarsizlikta.) Bir de bazi terimleri sanki bir konsept icindeki anlami ile kullaniyormusunuz gibi geldi. Fark ettiginiz anda; "sosyolojide X su olgularda. bu kelime ile, bu anlama gelir seklinde ifade ederseniz, ogrenmis de oluruz. Tesekkurler. (Yayinci olarak size bir sey ifade ediyorsa eger; henuz ilk 1 saati izleyebildim, gerisi de arkada donecek gibi.)
@yasarerdisasmaz8383
8 ай бұрын
Ilber in Kafa ile kontrati yoksa mutlaka cagirin bombastik olur
@yasarerdisasmaz8383
8 ай бұрын
Kemalist olarak Erol Mutercimleri cagirin o da sahane gecer istediginiz seviye cikmaza dahi guzel olur
@durmazulas
8 ай бұрын
İyi ki varsınız diycem de çok dramatik olcak. Kendinize iyi bakınız. Saygılar
@Tatanka81
8 ай бұрын
Prof ahmet arslan Herşeyin cevabı.
@leventofluoglu306
8 ай бұрын
Meşhur w⁴9
@azur1356
8 ай бұрын
Ilker bey neden surekli kacti gibi laflar ediyorsunuz.cagirin eser hocayi canli yayina konusun
@jimdifedaisi8601
8 ай бұрын
gambiriç analitiga tarafından gandırılıyor olabilrisin emmioğlu dikkat et
@aquadrive3324
8 ай бұрын
Doğu Perinçek'in Batı düşmanı olmasının nedeni?
@MORTE00205
8 ай бұрын
Videonun ismini, bu kadar cehalet anca okumakla olur olarak değiştirir misiniz?❤
@fatihkeskin5195
8 ай бұрын
Erdoğan'ın savruluşlarını konuştuğunuz bir program yapsanız keşke.
Пікірлер: 220