Ta osłona kabli /części od dołu to obraz całej obecnej motoryzacji ! "Jakości nie ma, jakoś to będzie " :D
@robson3053
Жыл бұрын
Testowałem, zdecydowanie najlepsza, wersja Qashqaia. Tą hybrydą jedzie się zdecydowanie przyjemniej niż tymi z Toyoty. Zdecydowanie warto dopłacić te 15.000 zł. Myślę, że jak miałbym decydować się na SUVa segmentu C to wybór padłby na to auto.
@makaveli1608
Жыл бұрын
Wczoraj szukałem czegoś o e power a tu dzisiaj niespodzianka :)
@michalzbrojkiewicz5277
Жыл бұрын
Żadna niespodzianka, lokomotywy od lat 60 mają taki zespół napędowy.
@abyrdziak
Жыл бұрын
Bartek, ten kanal jest super. Nic nie zmieniaj prosze. Ciesze sie ze nie ma glupich miniaturek filmow. Pozdrawiam
@barturban
Жыл бұрын
Dziekuje ;)
@ramzes_kw
Жыл бұрын
Super recenzja 👍Przez ten shit pod autem trochę moje zainteresowanie spadło,a samochodzik fajny😉 Dzięki
@hemin_gway
Жыл бұрын
Dzięki za dźwięki! / a te są takie same jak w Leafie i e-NV200 / ten dźwięk wstecznego przypomina mi gongi przed zamkniętym przejazdem kolejowym XP
@Kap432
Жыл бұрын
Fajny odcinek pozdrawiam serdecznie
@n.6875
Жыл бұрын
Z niecierpliwością czekam na Twój test nowego X-Trail'a.
@mementomori5899
Жыл бұрын
BRAWO jedyny tester który zobaczył ten tandetny spód :))) przejrzałem innych youtuberów co robili test tego auta i co ŻADEN nie pochylił się nad autem jak należy :(( to świadczy i o nich i o Panu tylko że różnica w ocenie jest diametralnie różna pzdr i jeszcze raz BRAWO
@bezlitosci9149
Жыл бұрын
Jak wyszedł nowy Juke byłem oglądać w salonie. Usiadłem z tyłu za pasażerem (weryfikacja komfortu podróży z tyłu, miejsca na nogi, stopy... itd) A pod nogami coś leży. Pytam chłopa czy czegoś nie zostawili, potem sam sprawdzam a to wzmacniacz czy inne gówno od systemu audio tam gdzie wkłada się stopy. Jakby sobie pudełko wrzucić 😝
@adamgoebiowski1637
9 ай бұрын
😂😂😂😂
@wojker1234
Жыл бұрын
Fajny odcinek i nissan Qashqai pozdrawiam bartka
@nickjaknickalejest
Жыл бұрын
Pozdrawiam z Jelenie Góry. :)
@krzysztoflewandowski7273
Жыл бұрын
Pozdrowienia z Jeleniej 🤝
@thekyle6292
Жыл бұрын
Świetny test. Myślę, że szefowie Nissana tak się spieszyli z wdrożeniem e-power, że nawet nie zaglądali pod podwozie. Za parę miesięcy wyjdzie wersja poprawiona bez szmaty 🙂
@jacekjankowski3819
Жыл бұрын
Honda crv hybryda tez to ma
@miko3937
Жыл бұрын
Fajna testa, dzięki.
@miko3937
Жыл бұрын
@@legenda_wąsa jo ;)
@karolcarolos
Жыл бұрын
Ładny jest!
@barturban
Жыл бұрын
Auto tez!
@darkor2236
Жыл бұрын
6:06 jak sonar w łodzi podwodnej która namierzyła wrogi okręt!😂
@krzysztofgrzybowski1793
Жыл бұрын
Wszyscy co czytają ten komentarz, miłego dnia !!!!
@barturban
Жыл бұрын
Milego!
@binarytech8457
Жыл бұрын
"To wersja i-Pała" hehe! Dawno się tak nie ubawiłem słuchając różnych akcentów.
@igos3842
Жыл бұрын
Po obejrzeniu Twoich testów Qashqaia stwierdzam że ja dla siebie wybrałbym wersje 1.3 160 hp z manualem. Ten e-power jakiś taki przekombinowany mi się wydaje, już nie mówiąc o cenie.....dzieki za test! :)
@dariuszrogacki830
Жыл бұрын
manual igo chyba se jaja robisz
@MrPeaceangel
Жыл бұрын
Kciuk w górę w ciemno, a film poleci do kawki później 🤣
@barturban
Жыл бұрын
Smacznej kawusi!
@MrPeaceangel
Жыл бұрын
@@barturban to teraz czekam na Xtraila z tym napędem i 4x4 :) Ciekawe czy w aucie, które już posiada jakieś zdolności zjechania z asfaltu też wrzucają taką szmatę pod spodem XD
@MichaOstrowski
Жыл бұрын
W końcu jakiś ciekawy napęd u Nissana. Na pewno brałbym pod uwagę szukając teraz crossovera segmentu C.
@mareksosnowski989
Жыл бұрын
ja nie szukam ale nie wiem czy brałbym pod uwagę bo cenę to ma prawdziwego elektryka a jadnak pali paliwo , choć to chyba rzeczywiście coś ciekawszego i lepiej pomyślanego niż zwykła hybryda ( przynajmniej na to wskazuje ten test) ale z ceną alektryka , uwzględniając dopłatę do elektryka i jego przywileje to raczej pozostanie tylko ciekwostką na rynku.
@TheKejmul
Жыл бұрын
Świetny test, ale to już w zasadzie u Ciebie standard. Qashqaiem jeździłem tylko w wersji II, którą uważam za najładniejszą z odsłon. Był świetnym, niezawodnym autem, a w połączeniu z najmocniejszym 1.5 dCi - dynamicznym i oszczędnym. Jedyną w zasadzie wadą był zaskakująco mały bagażnik. Cześć!
@barturban
Жыл бұрын
Tak, bagaznik w kaszkaju kiedys byl najwieksza wada. Ale ten diesel byl super - oszczedny i nawet cos tam auto jechalo!
@jackd4758
Жыл бұрын
Tez jeździłem takim przez piec lat i tez byłem zadowolony z tego silnika jeśli chodzi o spalanie i kulturę pracy, ale dynamiki to on nie miał żadnej, Żeby to auto jako tako przyspieszało trzeba było często żonglować lewarkiem😉
@maciekpiwowarski8877
Жыл бұрын
moja żona ma qashqaia II w wersji 1.3 benzyna, nie zamnieniłbym na diesla, dynamicznie to idzie i cicho, Podobno w trojce ten silnik 1.3 jest zmulony
@jerzys9763
Жыл бұрын
Też jeździłem takim przez 7 lat. Był ładniejszy od obecnego chociaż się opatrzył. Zmieniłem multimedia na chińskie za cirka 300 zł i były o niebo lepsze od oryginału! Wadą (w nowym jest tak jak powinno być) było niskie umieszczenie ekranu. Dobre wygodne autko. Dziś mam auto z automatem, qashqai miał manual, i z tego powodu obecne auto (xc40) uważam za lepsze, chociaż ekran multimediów i system do kitu (sterowanie np. klimatyzacja, nawiewem z poziomu ekranu), to błąd jaki popełnia wielu producentów, chociaż niektórzy odchodzą od tego. Szkoda obecnie wydawać kasę na elektryka bo się nie opłaca. Sam napęd uważam za ok. Czekam aż będą w rozsądnych cenach. Wtedy już nie kupię spalinówki!!!!
@aleksanderwojcieszczak7791
Жыл бұрын
fajne autko bardzo ciche w mieście... w trasie przy wyższych prędkościach prawie cały czas pracuje spaliniak z dzwiękiem jak brzęczek do akwarium ale i tak jest cicho ( chyba najcichsze auto jakim przyszło mi jezdzić ) ograniczenie prędkości maksymalnej do 180 może i ma coś na celu ale aż sie prosi żeby mogła być wyższa ( w ogóle się jej nie czuje ) a spalanie ..no cóż samochód testowałem więc jezdziłem szybko cały czas w trybie sport i gdzię się dało z prędkościami 160-180 .wyszło 10.5 litrów na 100 km prywatnie jeżdżę proceedem 1.5 160 km i jadąc w dalszą trasę jadąc szybciej niż prędkość max nissana spalanie wyniosło 10.8 litrów na 100km ..oczywiście było zdecydowanie głośniej. w mieście jak jeżdżę zgodnie ze wskazaniem znaków spalanie wynosi 5,5 - 6 litrów ...a to zwykłe 1.5 z turbo w czterech cylindrach
@michalg5063
Жыл бұрын
Piękny dźwięk silnika jak kompresorek to pompowania kół rowerowych
@Oskar-vi9fu
Жыл бұрын
Super auto
@jacekkapanowski5815
Жыл бұрын
Nareszcie test nissanowskiego e-powera, długo na niego czekałem :-). Z jego przyspieszeniem od zera jest jak podejrzewałem: mała bateryjka nie pozwala na duży pobór prądu potrzebny do wciśnięcia z silnika el. pełnej mocy i dopiero z pomocą silnika spalinowego uzyskuje się maksymalne przyspieszenie. A jak jest ze spalaniem w jeździe autostradowej? To jest ciekawe bo podejrzewam że wynik będzie gorszy niż w hybrydach Toyoty, bo tu cała energia silnika spalinowego musi być „przerobiona” na elektryczna, a u Toyoty tylko ~1/3. I szkoda że nie ma wersji 4x4, pewnie by za bardzo podniosła cenę, bo technicznie jest dość łatwa do zrobienia - dodanie drugiego silnika elektrycznego dla tylnej osi. Pozdrawiam
@barturban
Жыл бұрын
Niestety nie sprawdzilem spalania w trasie ale obiecuje to zrobic ;)
@ar3k401
Жыл бұрын
Strach pomyśleć jak coś zacznie się psuć w tym wynalazku. A co do Nissana to mój tata ma Qashqaia z 2015 roku z silnikiem 1.6 turbo i przebiegiem 30 tyś km i auto wygląda jak nowe i jeździ rewelacyjnie. POZDRO
@emef6396
Жыл бұрын
Opel ampera był jednym z pierwszych z takim rozwiązaniem. Teraz transit custom plugin tez ma taki rodzaj napędu.
@barturban
Жыл бұрын
I tam nie dalo sie jechac na spalinowce przez jakis moment?
@emef6396
Жыл бұрын
@@barturban Moim zdaniem nie, spalinówka napędzała generator. W Bmw I3 też tak bylo jeśli dobrze pamiętam.
@Tomaskii
Жыл бұрын
@@emef6396 i3 rex to jednak prawdziwy elektryk z dużą baterią
@mrdider1
Жыл бұрын
@@barturban no w tym transicie to po rozładowaniu baterii silnik . 1.0 evoboosy warczy jakby chciał wyskoczyć, a silnik elektryczny ma ograniczoną moc.
@emef6396
Жыл бұрын
@@Tomaskii ale rozwiązanie to samo...
@lukaszsz4667
Жыл бұрын
Fajnie by było gdybyś do filmów dodał jeden element - jedno zdanie o zamontowanych oponach, np. testowany samochód ma Bridgestone - opony ciche, ale twarde, dobijają na nierównościach. Za kolejnym razem: samochód jest na oponach Michelin: wg mnie opony są takie i takie, itd. Myślę, że to by była interesująca informacja dla wielu kierowców.
@pazera66
Жыл бұрын
Lol nie. Co maja opony so testowanego auta? Jak opony moga dobijać? xD Masz kanały ktore testują opony na tym samym aucie.
@kentorisekeneto7648
Жыл бұрын
@@pazera66 Zgadzam się. Opony mogę sobie zmienić. Wystarczy powiedzieć jaki rozmiar felg i tyle.
@marcinmioduski5748
5 ай бұрын
Opony może niekoniecznie, ale średnica zawracania by się przydała..
@beniaminurbaniak7228
Жыл бұрын
Często myślę o trwałości silnika i kosztach ewentualnej awarii. Tak sobie patrzę na tego Nissana i myślę sobie, że konstrukcja naprawdę jest ciekawa. Silniki elektryczne raczej są trwałe, gorzej to raczej jest z baterią w samochodach elektrycznych. W przypadku tego samochodu zastanawiam się właśnie nad silnikiem czy takie rozwiązanie nie zapewni mu właśnie większej żywotności. W moim wyobrażeniu ta konstrukcja daje wrażenie jakoby silnik spalinowy w całym układzie miałby być mniej obciążony co się przekłada na zużycie poszczególnych elementów. Jednak jest to tylko wrażenie i będę obserwował jak ten samochód radzi sobie z eksploatacją.
@barturban
Жыл бұрын
Na rynku w Japonii jest Note e-power, trzeby by sprawdzic jak on sobie radzi, a ma juz 5 lat :)
@DarekTestuje
Жыл бұрын
Rzeczowy test, czekam na test Hondy Civic e hev 2.0 :)
@barturban
Жыл бұрын
Odbieram za 2 tygodnie!
@pawciog9413
Жыл бұрын
No z tym runem z merynosa pod podłogą to wiocha totalna. Zimą zbierze się kloc ze śniegu, soli i błota. Samochód ekologiczny bo biodegradowalny po paru latach.
@mm_marcin3750
Жыл бұрын
Właściwie ten system jest świetny, aż dziwne, że już dawno tego nie wprowadzono: 1. nie mamy strat energii w skrzyni biegów, mechanizmach, na wale, 2. większa sprawność jednostki - mniejsze zużycie paliwa (powiązane z punktem 1), 3. zakładając, że powstanie auto z większą baterią, np. 10kWh będziemy mieć osiągi jak w elektryku, 4. nie musimy nic ładować tylko lejemy do baku benzyne/diesla, 5. relatywnie prostrza budowa od zwykłej spalinówki,
@tombouu
Жыл бұрын
niestety ale sa straty na generatorze. tak jak w skrzyni. generator ma nawet większe straty,potem falownik konwerter....
@mm_marcin3750
Жыл бұрын
@@tombouu No nie może takich mieć, porównaj sobie podobne silniki, które działają tradycyjnie, spalanie wzrasta do 6.5-7l, wydaje mi się, że straty cieplne, tarcia generowane przed skrzynie, sprzęgło, wał, mechanizm różnicowy jednak są o wiele wiele większe. Tutaj właściwie generator jest umieszczony na wale korbowym.
@tombouu
Жыл бұрын
@@mm_marcin3750 zgadza się ,ale sprawność skrzyni to ponad 90 procent. Sprawność alternatora czy generatora podobnie. Więc tutaj nie ma żadnej przewagi. Niewielka jest jedynie taka, że tutaj może nieco dłużej pracować na obrotach i obciążeniu gdzie sprawność silnika spalinowego jest bliska największej. No i jeszcze zmienny stopień sprężania dokłada swoje parę groszy. Generalnie spalanie jest tutaj niewiele niższe niż w dopracowanym nowoczesnym zwykłym silniku spalinowym. Diesel byłby równie dobry. Zwłaszcza że wszystko jest lżejsze, bo napęd jest bezpośredni. tutaj wozić trzeba dwa silniki, i dwukrotna konwersja energii gdzie zawsze są straty. Ślepa i krótka ulica. Albo napęd czysto spalinowy, albo czysto Ev z baterii. To jest TYLKO krótki okres przejściowy.
@lukaszkupczak5707
Жыл бұрын
no ten filc to jest porazka, dobry samochod a tu cos takiego 😀
@vookash81
Жыл бұрын
Mistubishi Outlander PHEV również ma napęd bezpośredni z silnika na koła w określonych warunkach.
@barturban
Жыл бұрын
A jednak, dziekuje!
@michal_mg5421
Жыл бұрын
Wziąłem Mitsubishi eclipse cross plug in 4awd za 29 tys euro po zniżkach. Ten napęd jest bardzo dobry i w Mitsubishi mam 2,4 l motor.
@jozeflas6799
Жыл бұрын
Chyba chciales powiedziec z motoru,silnik to jest spalinowy.Elektryczny jest motor.
@michal_mg5421
Жыл бұрын
@@jozeflas6799 a może chciałeś powiedzieć motÓr to by bardziej pasowało. Jeszcze takich cudów nie czytałem.
@jozeflas6799
Жыл бұрын
@@michal_mg5421 nie wiem o zadnym motórze,ale slyszalem za to o motocyklu.Wez slownik do reki i dopiero mozna z toba porozmawiac.
@kamilkazimierski6781
Жыл бұрын
Nie da się jakoś zakryć tego filcu pod podwoziem? Nie będzie to rdzewieć?
@ivanmelnyk1038
Жыл бұрын
👍👍👍
@fredi2269
Жыл бұрын
Kiedyś był Opel Ampera i bliźniak Chevrolet Volt działało to na podobnej zasadzie.Napędzany jest przez silnik elektryczny, którego zasięg wynosi średnio do 80 km. W wypadku rozładowania akumulatora, zasięg do ok. 500 km powiększy silnik spalinowy o pojemności 1360 cm3 Ecotec, o mocy 86 KM/4800 obr, 130 Nm/4250 obr. Auto przyspiesza do 100 km/h w 9 s i rozwija prędkość maksymalną 169 km/h. Średnie zużycie paliwa, przy w pełni naładowanych akumulatorach na pierwszych 100 km wynosi około 1,34 l[2], a czas ładowania do pełna akumulatora z gniazda 230 V to około 5 godzin. 1.6 hdi też na pełnym baku zrobi 1000km tak że jakoś szału nie robi ten Kiszkaj.
@barturban
Жыл бұрын
Tylko ze Ampera o Volt mialy mozliwosc ladowania z kabla, a tu takiej mozliwosci nie ma ;)
@jontasone
Жыл бұрын
Po takich recenzjach wydaje mi się że dzisiejsze auta chcą nas "nauczyc" nowych trendów i koniec.... Tak ma być
@aXimo
Жыл бұрын
Ja czekam na udaną i opłacalną konwersję auta spalinowego na wodorowe.
@zioteknowak6445
Жыл бұрын
I pała🤣👌
@konradvolkswagenowicz9998
Жыл бұрын
Przed hallowenowy test moim zdaniem!
@PIT8R
Жыл бұрын
Jelenia Góra pozdrawia! Czekam na test X-Traila z tą samą technologią :) Degustacja rybki w Podgórzynie była? ;)
@barturban
Жыл бұрын
Tylko ciacho zjadlem i dalej w droge!
@posterunkowytv
Жыл бұрын
@@barturban SAM BYŁEM W JELENIEJ GÓRZE W TRAKCIE WAKACJI W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W UBIEGŁYM 2021 ROKU I TAM KILKUKROTNIE BYŁEM W JELENIEJ GÓRZE PS. "JELENIA DZIURA" I TAM W PEWNEJ GALERII SĄ 2 ZABYTKOWE AUTA UACKBUZ ORAZ FORD MODEL T :D
@darodarecki6921
Жыл бұрын
0:34 może to i jakaś nowa technologia "i pała"😄
@E2rd1994
Жыл бұрын
Wersja silnikowa "i pała" 🤣 Fajny test i ciekawa konstrukcja napędu, chętnie zobaczyłbym jakieś porównanie z Hondą. tylko ciekawe jak z trwałością tego silnika...
@PiotrPilinko
Жыл бұрын
Akurat trwałość powinna być bardzo dobra, bo silnik spalinowy może pracować w idealnych warunkach. No i nie ma klasycznej skrzyni biegów, którą zastąpił elektryk z małym buforem.
@FunkyPidzyn
Жыл бұрын
4 litry z okładem, toyota heavy breathing… :D Powiem Ci, że czekam jeszcze na nowego x-traila, tam jest e-power 4wd. Ciekawe czy przy spokojnej jeździe odpycha się bardziej tyłem 😬
@maciekpiwowarski8877
Жыл бұрын
na oko lepszy od rav4 ale martwi mnie 3 cylindrowy silnik 1.5 turbo, raczej to nie bedzie tak trwałe jak toyota
@justsickk
Жыл бұрын
Ciekawi mnie w sumie dlaczego zdecydowali się zamontować taki filc pod spodem. No już nawet bym zrozumiał jakąś plastikową osłonę, ale jak taki filc nasiąknie wodą i brudem, to przecież to zacznie śmierdzieć. Przynajmniej tak mi się wydaje.
@barturban
Жыл бұрын
Tez tak mi sie wydaje ;)
@RobiSmug
Жыл бұрын
1m2 filcu kosztuje w hurcie pewnie z 6 zł, plastikowa osłona z montażem pewnie kosztowałaby ich z 14-20 zł. Dwa taką osłonę łatwiej i szybciej uszkodzić, zgubić lub zniszczyć. Do miasta da radę na kilka lat to rozwiązanie. Auto to jest budżetowe, także nie ma co liczyć na cuda.
@jozeflas6799
Жыл бұрын
Nadkola tez masz wylozone filcem w qq.
@samatronDwa
Жыл бұрын
176 tys za budżetówkę 😱 świat oszalał ale rozwiązanie ciekawe.
@piotrs241
Жыл бұрын
Ta narzuta przyspieszy jeszcze korozję. Będzie przyciągać gryzonie, kuny itp. Na moje oko słabo to zabezpieczenie podwozia przed rudą wygląda.
@krajekNET
Жыл бұрын
Ta narzuta jest po to by korozja nie spadała na ziemię ;-)
@Zikonn
Жыл бұрын
Joo Bartek the Best
@cfcboyka2181
Жыл бұрын
Bartku. Jaka pojemność bagażnika ? Ładne to :) No i materiał fajny jak zawsze !
@barturban
Жыл бұрын
Ah juz nie pamietam pojemnosci bagaznika ;(
@martakarolak7531
Жыл бұрын
👍
@rafalsz3927
Жыл бұрын
Czego to ludzie nie wymyślą 😉. Test jak zawsze pierwsza klasa 🙂. A ja czekam na jakąś zwykłą spalinowkę, bez hybryd i innych cudów 😎
@adamgoebiowski1637
9 ай бұрын
Przygotuj się raczej na więcej hybryd i elektryków W Europie o spalinowych zacznij zapominać
@s3nsimilla193
Жыл бұрын
Kierownica jak w nowej Zetce, zegary i multimedia jak w nowym infiniti QX60 :D, wyłada spoko! Szkoda, że nie ma innych nissanów niż Suvy... No i szkoda ze nie ma już infiniti w Europie. Nie wiem na co zmienię swoje Q50 :D Ogólnie to uważam że, aktualnie te nowe nisssany oraz nowe mazdy są najfajniejszymi japońskimi samochodami :)
@szkaradny4198
Жыл бұрын
ogólnie ci powiem że nissan to już nie nissan bo znając życie te samochody są składane we francji na częściach reanult z nissana to tylko znaczek został :(
@PiotrPilinko
Жыл бұрын
@@szkaradny4198 Miałem Qashqaia J10 - tam japoński był tylko silnik benzynowy 1.6 (wolnossący) - bez szału - jedyna rzecz, która uległa usterce. W J11 zastąpiono go 1.2t z Renault (straszliwa kiszka) i 1.6t, potem 1.33t. Czyli pełną gębą "francuz" poza znaczkiem.
@jozeflas6799
Жыл бұрын
@@szkaradny4198 Qashqaie sa skladane w Sunderland w Anglii.
@baton1441
Жыл бұрын
Wszystko super tylko zawsze musi być jakieś ale ten filc ze spodu to jakieś poważne nieporozumienie
@dariuszkali4863
Жыл бұрын
Część , mam pytanie - dlaczego w tym aucie umieszczono "aż tak duży silnik " , w sytuacji gdy nie bierze on udziału w napędzaniu samochodu . Czy nie wystarczył by jakiś 1 litrowy służący jako extenfer . Pozdrawiam , film jak zawsze super 👍
@barturban
Жыл бұрын
Silnik az tak duzy nie jest - rozmiarowo to r3 ;) chyba ze mowisz o pojemnosci - pewnie zalezalo producentowi zeby mial jednak lepsza charakterystyke a jednak z pojemnoscia lepiej to zrobic :)
@konradrutkowski4153
Жыл бұрын
a co powiesz na focusa w kombi 1.0 ecoboost r3 mhev 155km? 😂
@arekb5951
Жыл бұрын
Pewnie żeby był w stanie wytworzyć tyle samo prądu co 1.0 ale przy niższych obrotach i mniejszym hałasie.
@piotrnapora5810
Жыл бұрын
To działa tak, że silnik elektryczny zastępuje skrzynię biegów. Podobny patent jest stosowany w lokomotywach napędzanych silnikami Diesla
@tuxede
Жыл бұрын
tylko tu silnik nie jest żadnym ekstenderem, tylko źródłem napędu. Bateria ma 2kWh, więc szanujmy się.
@dansko9080
Жыл бұрын
Ta osłona od spodu to jakaś mega porażka.. 🧐 Czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
@bartekp4052
Жыл бұрын
Super test, tylko dlaczego nie zamknąłeś klapki wlewu płynu do spryskiwaczy (2:02)? 🤔
@barturban
Жыл бұрын
A tak, dopiero potem to zauwazylem jak drugi raz zagladalem. To nie ja zostawilem otwarte - ktos przedemna :)
@kamaro9816
Жыл бұрын
Mógłbyś podać lokalizację z 4:03. Zastanawia mnie co autor znaków miał na myśli? :D
@barturban
Жыл бұрын
O Panie nie pamietam gdzie ja bylem :(
@igos3842
4 ай бұрын
No więc tak kupiłem kaszkaja 10 miesiecy temu. Wersja 1.3 turbo 160 koni, manual. W tym czasie zrobiłem nim 23 tys km więc troszkę już mogę o nim powiedzieć. Pierwsza sprawa UNIKAĆ manuala, precyzja skrzyni jest może nie tragiczna ale jest słabo. Druga sprawa SPALANIE, realne średnie to tak 8,3 wychodzi. Jadąc Śląską DTŚ (dla niewtajemniczonych taka jakby obwodnica jadaca przez wszystkie duże miasta Górnego Śląska) na prawym pasie z prędkością 80, w trybie STANDARD, na 5 biegu przez ok 30-40 km spalanie zeszło do 5,8 ale normalnie się tak spokojnie nie jezdzi. Generalnie zgadzam się z Autowizją jeżeli robisz ok 20-30 tys rocznie lub więcej to wersja E-Power jest dla CIebie :)
@Mario_PL_
Жыл бұрын
Musiałbym upaść na głowę, żeby kupić auto z takim podwoziem 😳
@jarekjedzura
Жыл бұрын
W czerwcu 2018 odbierałem ówczesnego Qashqai Tekna+ 1.6T 163km za 99.000zł …. Ehhh
@barturban
Жыл бұрын
No dramat te ceny...
@jakubrutkowski5913
Жыл бұрын
Będziesz testował nowa toyotę corolle cross?
@barturban
Жыл бұрын
Ciezko powiedziec ;)
@slawekbrzozowski6141
Жыл бұрын
Akcent Panie Bartku,akcent.
@hubix9396
Жыл бұрын
Świetny test , testowałem Qashqaia i nawet disco spoko się zbiera. Mam pytanie kiedy można się testu Nissana X-traila?
@barturban
Жыл бұрын
Wlasnie mam X-Traila w swoim garazu, wiec test w przeciagu 2-3 tygodni na kanale ;)
@hubix9396
Жыл бұрын
@@barturban super dziękuję za wiadomość
@hondacbr116
Жыл бұрын
Fajnie że zmienili troszkę ten system Infotaiment tamten wyglądał jak by miał dobre 10 lat na karku. Ogólnie lubię ten samochód, w końcu to prekursor tego segmentu. Ale wydaje mi się przekombinowany z tym napędem. Czy masz może informację już kiedy jest szansa na testy Australa w Polsce. W końcu to tez bliźniak Qaszka tyle że dwujajowy :D Wydaje się rewelacyjny, ale w Renault często coś wydaje się rewelacyjne a realia są inne. Chociaż zagraniczne testy mówią bardzo dobre rzeczy na jego temat. Daj znać czy coś wiesz :D
@barturban
Жыл бұрын
O kurde - nawet nie wiedzialem ze jest na rynku taki model :o
@hondacbr116
Жыл бұрын
@@barturban Serio jako tester samochów nie sledzisz rynku ? Troche to słabe 🙃
@barturban
Жыл бұрын
Nie sledze ;) ja to robie hobbystycznie, lubie jezdzic autami i je oceniac, porownywac, ale nowosci nie sledze. Nie czytam gazet czy innych portali moto ;) o nowowciach dowiaduje sie zazwyczaj od znajonych/widzow plus od PR innych marek bo jednak duzo informacji wysylaja, ale ja tez nie wszystkie je az tak dokladnie sprawdzam bo zazywczaj sa to reklamy :p
@hondacbr116
Жыл бұрын
@@barturban No gazet obecnie to wstyd i żal czytać. No ale jak bedziesz mial okazje to daj znać bo lubie twoje testy i chetnie bym posłuchał o Australu. Bo z filmiku Autocentrum to sie dowiedzialem tyle co nic.
@grzec7822
Жыл бұрын
Szkoda, że nie przetestowałeś e-pedal. Na ekranie cały czas miałeś komunikat "e-pedal off". Ciekawe czy działa tak sami jak w Leaf'ie?
@barturban
Жыл бұрын
Prawie tak samo - tu sie nie zatrzymyje do 0 ;)
@michu6b
Жыл бұрын
Podobny rodzaj napędu miał już wcześniej Fisker Karma
@menfis_84
Жыл бұрын
Zelmer na kolkach, tak brzmi to cos spalinowe.
@c4molotov319
Жыл бұрын
0:34 I Pała 😂
@abscissaempathy7881
Жыл бұрын
Ale teraz mają ciekawe nazwy te wibratory xD
@aleikumasalam
Жыл бұрын
Taki napęd jest używany od dziesiątek lat w większości polskich lokomotyw spalinowych, także żadna nowość.
@barturban
Жыл бұрын
Ale mowimy o samochodach ;)
@loko1978
Жыл бұрын
@@barturban Ten napęd jest montowany w Japoni w modelu Note od 2017r pozrdawiam ps. I chyba ten Note jeżdżą...
@barturban
Жыл бұрын
Faktycznie! Dzieki, nie znalem tego!
@amadeuszpopek8355
9 ай бұрын
To co pokazałem na dole jest po prostu niedopuszczalnym bublem. Jak to zob. To już podziękowałem za to auto, bo rozważam nowe kupić jakieś😢
@abscissaempathy7881
Жыл бұрын
Te dźwięki z maski to jakby jakiś portal się otworzył xD
@barturban
Жыл бұрын
Szukalem i niestety nie znalazlem wejscia! Chyba ze pod tym filcem! :p
@abscissaempathy7881
Жыл бұрын
@@barturban rany ten flic... To już moja pianka w Seicento pod podłogą zaczyna mieć sens. XD Mmm to takie profesjonalne hyhyhy
@jantam3001
Жыл бұрын
To coś pod spodem to ?🤔🤔🤔Jakaś pomyłka ?
@rafalinho9311
Жыл бұрын
Qashqai to super samochód dla,, ludu'' tylko ma za słabe silniki a jak ma już więcej mocy jak w testowanej hybrydzie brak napędu 4x4. Zróbcie coś z tym a będzie idealny samochód.
@barturban
Жыл бұрын
Pewnie o to chodzi - ma byc rodzinny dla ludu, czyli te 160 KM wystarczy ;)
@Tomaskii
Жыл бұрын
@@barturban i tu wkracza ktoś z dwójką dzieci, dwoma wózkami, tobołami, cały na biało😅 bo w zasypce, i okazuje się że crossover Qashqai zupełnie rodzinny nie jest. Qashqaje, kaptury i temu podobne przednionapędy to tylko moda damska, zwinnie wciśnięta kobitom przechodzącym z klijówek na suwa. Oklaski dla marketingowców 👏😅
@OlekRahmel
Жыл бұрын
@ Bartek: Nic nie wspomniałeś o: -oświetleniu, -nagłośnieniu, -fotele elektryczne /?/. oraz: o co proszę kolejny raz: -jak jest z dostępnością takiego auta - bo jeśli za np 2 lata (tak np Camry) to kto to kupi? BTW: Auto cięższe bo ma full wypas a szczególnie szklany dach Pozdrawiam.
@igorcholewinski6530
Жыл бұрын
Przy zamówieniu czas oczekiwania około 4 miesiące. Byłem u dealera się pytać. Ale i tak wybieram Ford S-Max Vigniale hybrid. Pozdrawiam
@barturban
Жыл бұрын
Bo to test glownie silnika ;)
@igorcholewinski6530
Жыл бұрын
@@barturban Zgadza się ale na Forda S-Maxa Vigniale hybrid dostałem taką ofertę do produkcji że wychodzi taniej niż Nissan bo za 194500 zł. I odbiór auta koniec marca 2023 i oczywiście auto z nowego rocznika.
@aytee_papi
Жыл бұрын
nie do końca rozumiem jaki jest sens tego e-power
@bartekgwizdak_
Жыл бұрын
prościej powiedzieć że zastosowano przekładnię elektryczną jak w lokomotywach spalinowych
@barturban
Жыл бұрын
W sumie racja ;)
@robertkopacz1971
Жыл бұрын
Czyli generator prądotwórczy, jako samochód ma sens... Dźwięki jak z Sokola Millenium 😂😂😂, zastanawiam się czy to opóźnienie nie jest niebezpieczne? No bo kiedy potrzebujemy uciec, przyspieszyć.... Głośno myślę.... Podwozie? Dramat. Pozdr 🎩👍
@maxdibelius8833
Жыл бұрын
A wystarczyłoby tylko jakby wprowadzili jakiegoś fajnego Diesla 2l (170 - 190 KM). Mielibyśmy lżejszy samochód, dynamiczniejszy w trasie, zużywajacy 5,5-6l a więc ciagle eko.
@mikolajtomczuk
Жыл бұрын
5,5-6 to by było do ok 120-130kmh w trasie
@Miniek80
Жыл бұрын
@@mikolajtomczuk czyli przez większość czasu w trasie, nie mówiąc że najczęściej jest to pewnie 90-100
@user-le9pu6fc1b
Жыл бұрын
5:41 wczytuje płytę w ps2
@justynah8347
Жыл бұрын
Mając do wydania 180 - 200 tys wolę seata atecę 4x4 2,0 turbo silnik z podobnym wyposażeniem - w ogóle bez czekania bo są od ręki u dealerów seata. Zakup zajmie 1-2 tygodnie ze wszystkimi formalnościami. Mam w dupie spalanie. Dziękuję za jakieś hybrydy, spalino-elektryczne wynalazki i inne mutanty.
@krzysztofwirszyo6563
Жыл бұрын
W Seacie nie masz adaptacyjnych, matrycowych reflektorów, nie masz pamięci ustawień fotela, nie masz masażu w fotelach, nie masz HUDa, nie masz utrzymywania na środku pasa ruchu. To naprawdę nie jest porównywalne wyposażenie.
@Soulstone0
Жыл бұрын
@@krzysztofwirszyo6563 Czyli w skrócie - nie ma żadnych niepotrzebnych bajerów, które tylko podbijają cenę samochodu :) A dzięki temu kupi samochód taniej, od ręki i z biegiem lat będzie mniej rzeczy do użerania się :)
@justynah8347
Жыл бұрын
@@krzysztofwirszyo6563 Utrzymywanie jest w seacie, pozostałych nie ma. Jest za to 4x4 i myślę, że to jest ważniejsze od tych pozostałych. Nie w tym rzecz. Kwestia wyboru. Kupujesz za gotówkę a nie wypożyczasz - masz seata klepanego od dobrych kilku lat - wiesz co można się po nim spodziewać jeśli chodzi o wady i minusy - z drugiej strony jest ciemna magia za 200 klocków. Jak jeszcze chcesz auto na 10 lat to ten seat to wytrzyma bo nie ma w nic zaskakującego mechanika - ten drugi cholera wie.
@krzysztofwirszyo6563
Жыл бұрын
@@Soulstone0 Wybacz, ale te według ciebie niepotrzebne bajery, dla mnie są bardzo przydatne i nie chcę już auta bez tego. Może jak się jest młodym to nie widzi się problemu, ale gdy ma się już trochę lat na karku i lekkie problemy z kręgosłupem, to docenia się dwukierunkową regulację odcinka lędźwiowego dla obydwu foteli przednich i masaż, który jest wybawieniem przy dłuższych podróżach. Natomiast adaptacyjne matrycowe reflektory to jasność na drodze nawet pełnej samochodów oraz mniejsze niebezpieczeństwo oślepienia, gdyż masz oczy przyzwyczajone do jaśniejszego oświetlenia. Dlatego już nie wyobrażam sobie kolejnego auta bez takich reflektorów. HUD zaś bardzo ułatwia obserwację drogi, właściwie teraz rzadko kiedy spoglądam na tzw. zegary, gdyż wszystko mam na wysokości oczu przed sobą. Też już nie chciałbym auta bez tego. A utrzymanie na pasie drogi z adaptacyjnym tempomatem, to na trasie mniej stresu, mniejsze napięcie, również odciążenie nogi i w związku z tym dużo mniejsze zmęczenie.
@krzysztofwirszyo6563
Жыл бұрын
@@justynah8347 Pewnie jest jak piszesz, czyli kwestia wyboru. Dla każdego jest ważne coś innego, bo np. nie chcę auta na 10 lat, maksymalnie ma być na 5-6 lat. Jeśli kupuję auto na firmę, to wolę leasing, bo raty wliczam do kosztów, a tak muszę robić amortyzację a podatek płacę od razu itd. Co do utrzymywania pasa w Seacie, to pewnie masz rację, po prostu tak to opisali na stronie, jakby był tylko asystent pasa (czyli odbijanie od jego krawędzie) a nie pełne centrowanie pasa, również na zakrętach. Seat dla mnie to uboższy Volkswagen, zresztą świadczy o tym to, że w Volkswagenie są i reflektory matrycowe (IQ. LIGHT Reflektory LED Matrix) i masaż w fotelach (ergoActive) i HUD. A pełne utrzymanie na środku pasa ruchu nazwano: "System Travel Assist", wygląda w każdym razie tak, jakby w Seacie była jakaś uboższa wersja tego systemu. No i w Seacie nie można dobrać systemu audio co w przypadku VW lub Qashqaia się da, a ja lubię przyzwoity dźwięk - jakoś lepiej się jedzie. Dlatego mój wybór jest inny i mi twój nie pasuje, dla mnie jest gorszy.
@mariuszstelmach3950
Жыл бұрын
Czy posiada filtr gpf?
@deCastelano
Жыл бұрын
Ciekawe czy da się zrobić takie zużycie prądu, żeby spalinówka nie nadążyła z produkcją i żeby auto stanęło ;)
@barturban
Жыл бұрын
Nie da sie podobno :p auto ma vmaxa 170 i jadac ciagle z ta predkoscia podobno spalinowka daje rade ;)
@maciekpiwowarski8877
Жыл бұрын
@@barturban chyba ze po jakimś czasie bateria zmniejszy pojemność i będzie pod górę :D
@SniperElitePro12
Жыл бұрын
Fajna ta generacja qashaia ale cena jest z kosmosu, ale na ulicy robi wrazenie
@ihex
Жыл бұрын
4:10 faktycznie, nie wyje. 😂
@radir3892
Жыл бұрын
Rynek motoryzacyjny oszalał - 200 tys za kompaktowe auto?????
@Tomaskii
Жыл бұрын
Na ile orientuję się w osobówkach nie są rekordowe wzrosty. W listopadzie zamawiałem dostawczaka z windą prawie 200 netto, gdy to samo rok wcześniej około 135. Osobówki coś tam wzrosły ale to wszyscy wiedzą, a pewnie mało kto że chlebek do sklepu czy kurier pod dom dostawczakiem za 260000 brutto czy ciężarówką za 700000😅
@krajekNET
Жыл бұрын
Spoko. Sprawdź cenniki Fiata Tipo na RM2022. Od 85k. Te czasy gdy w Tv leciało że Tipo z klimą od 39900 ;-)
@Kamil130791
Жыл бұрын
Witam, jakie jest spalanie przy prędkościach autostradowych?
@barturban
Жыл бұрын
Niestety tego jeszcze nie sprawdzilem :(
@zielonylisek6647
Жыл бұрын
@@barturban Jeszcze pytanie teoretyczne w ramach testow autostradowych: czy spalinowka da rade caly czas dostarczac tyle pradu, zeby auto przejechalo np. 600-700km z predkoscia 140-150km/h? Bo jesli mozna jechac tak szybko ale max np.10-20km to lipa.
@barturban
Жыл бұрын
Tak, pytalem o to Nissana i podobno da rade leciec ciagle vmaxem, czyli 170 kmh i spalinowka ciagle bedzie dostatczala energie ;)
@cvlwesma4490
Жыл бұрын
Dzień dobry Wow dobra recenzja! Mam ten sam samochód, ale bez koła zapasowego. Chce to kupic. Proszę zrobić zdjęcie wymiarów podanych na tarczy koła zapasowego. Szczególnie interesuje mnie średnica środkowego otworu. Proszę to zmierzyć.
@barturban
Жыл бұрын
Czesc, nie mam tego auta juz ;) napisz do serwisu Nissana
@MrPiterpk1
Жыл бұрын
I got the pała ;-)
@robertkuczynski1511
Жыл бұрын
Ten dziwny dzwięk to system AVAS zapewne :) Działa do 27km/h chyba :)
@barturban
Жыл бұрын
Chyba tak ;)
@GaMar75
Жыл бұрын
Czyli w skrócie, elektryk który hałasuje jak spalinówka. hehe
@maciekpiwowarski8877
Жыл бұрын
co byś wybrał? tego qashqaia e-Power czy rav4 hybrid?
@barturban
Жыл бұрын
Ani jedno ani drugie :p
@maciekpiwowarski8877
Жыл бұрын
@@barturban a co? W tej cenie oczywiście i w podobnym rozmiarze
@barturban
Жыл бұрын
Ja nie lubie suvow, wolalbym wziac jakies kombi ;)
@mariuszhnidiuk
Жыл бұрын
Za kilka lat jak te auta zaczną się zużywać i będzie potrzeba doboru odpowiednich klocków, tarcz, amortyzatorów czy sprężyn z odpowiednią twardością jak w oryginale to nawet i katalogi nie pomogą.
@julitamarek3627
Жыл бұрын
O Jezu jaki on ma piękny kolor ❤️
@TheAGrabowski
Жыл бұрын
daltonistów mamy
@Husaria28
Жыл бұрын
I - pała 😂😂😂
@bananek719
Жыл бұрын
Say whaaaat? Silnik spalinowy zasilajacy silnik elektryczny? :D Pytanie brzmi: czy takie auto mozna zarejestrowac jako elektryk czy jednak nie?
@barturban
Жыл бұрын
Tak ;)
@bananek719
Жыл бұрын
@@barturban absolutne szalenstwo. Co moze pojsc zle... A w dowodzie auto stoi jako elektryk czy spalinowka? :D
@Soulstone0
Жыл бұрын
Piękny przykład jak daleko zabrnięto już w tej paranoi...To już tylko o krok od samochodu elektrycznego wożącego agregat na olej napędowy :) I po co to wszystko? Dla kilku gram CO2, które w skali atmosfery całej planety nic nie znaczą? Kiedy w końcu do ludzi zacznie docierać, że nowoczesna ekologia to wał na grube miliardy nie mający niczego wspólnego z ochroną środowiska...
@barturban
Жыл бұрын
A kurcze nie dostalem dowodu ale na 99% spalinowe ;)
@Fajlipek
Жыл бұрын
Takie elektryki ze spalinówką liczy sie jako hybryda także nie. Jedynie elektryki i wodorowe mają zielone blachy
@RG-rq8is
Жыл бұрын
Ten filc od spodu to dyskwalifikacja samochodu.
@Teresa-yb7yx
Жыл бұрын
Czy wszystkie modele mają tę idiotyczną osłonę kabli w podwoziu, czy tylko e- power?
@barturban
Жыл бұрын
Ah tego nie wiem niestety...
@ROWRATISOR1PRO
Жыл бұрын
Będzie test BMW G20 po lifcie proszę odpisz!
@barturban
Жыл бұрын
Bedzie, odbieram za 2 tygodnie :)
@makaveli1608
Жыл бұрын
A to nie jest tak że auto z przyczepą nie może przekroczyć dopuszczalnego dmc? Tzn nie pociągnie przyczepy 1650 kg bo ma niskie dmc, niestety.
Пікірлер: 351