Zamisli rodjace imas mogucnost da biras izmedju skode i f10-tke.. koji bi izabrao? 520d ili 530d?:D
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Da al oni kao gledaju registraciju odrzavanje i sl..
@Alan-sj2jy
6 жыл бұрын
Ja bi skodu sigurno:)
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Kokoska ona hahah :) petao sta je vec ha haubi, u firmi nova skoda octavia 2017to onda Rapid nemaju ni 3000km na satu evo sad kad su ove kise cujes kako bucka voda u vratima kad ih otvaras i zatvaras, oni kederi su losi i ne odvode vodu lepo.. uzas, takodje i kod rapida se cuje kompresor klime Onda Skoda Yeti 800km preso sve novo uzela firma iz salona cuje se alnaser onako da zazuji kad ga upalis.. a kao novo..
@dusantesic8310
6 жыл бұрын
Mervin Omerovic E350 cdi
@jacksperou4079
6 жыл бұрын
Il M550d ?
@wertigo7827
6 жыл бұрын
sve ste vi to objasnili lepo ali izostavili ste nesto veoma bitno, a to su mesecna primanja. ukoliko su primanja oko 1000e moze polovan, jer imam para ako se nesto sjebe, e sad zamislite da sa platom od 300e kupite polovan automobili oko 10.000e, ukoliko se nesto desi mozes samo da ga parkiras tu gde je i to je to. dok je sa novim autom stvar drugacija, znas kad idu servisi itd, nema iznenadjenja.
@testascaldas
6 жыл бұрын
Bez ljutnje nije da omalovazavam al taj sto radi za 300e nece moci ni da priusti auto od 10000e pa cak mozda ni od 5000e sem ako se zaduzi u kredit.
@x3merx3mer
5 жыл бұрын
Covek koji prima 300e, ne bi trebalo da kupuje auto od 10.000. Ni nov, ni polovan. Sto se odrzavanja tice, to je opet jeftinije kod polovnjaka - ne moras u ovlasceni servis i lako mozes da nadjes polovne delove ili dobre kopije, dok je za nove to retkost. Na nov imas garanciju neku godinu na mehaniku i to je lepo, ali ako ga udaris, dzaba ti sve garancije ovog sveta...a ni kasko sigurno ne placas kad imas 300e platu.
@capone5643
4 жыл бұрын
@@testascaldas Sto nece?Rade i on i zena.Nek je njoj 250e njemu 300.Njena plata ode na zivot njegova popa ostane,ili mozda cjela.To govorim jer je moj cale tako radio.Sad ja radim za 1500e on 1200e,keva 400e,ali bosnjo ostaje bosnjo
@nebojsaveselinovic647
Ай бұрын
Sa platom od 300 eura, ne treba ni imati auto, realno. Pa registracija je minimum 300 eura.
@nikolamarkovic9185
6 жыл бұрын
Mnogo sam naucio od vas i hvala vam puno na tome, samo tako nastavi.
@rtds2024
6 жыл бұрын
Nisam ni mislio da neces izabrati skodu.. Vidi ovo vw fana. Cak i majicu ima..
@chemichalburazer
5 жыл бұрын
Шкода Октавија и Ф10? А што не поменуте Хинду Ц-РВ 2016-17 годиште за те паре? Тимоти Рав 4? Акорд? Волво ХЦ 60, С80, С60, Авенсис, Камри? Мазда ЦХ-5, Мазда 6?
@adamgj9441
6 жыл бұрын
Brate ne verujes mi koja je to sreca kad vidim da si ti izbacio klip! Najjaci si samo nastavi da snimas😉💪
@testosteeron
6 жыл бұрын
Veliki pozdrav brate!!! :)))
@markoarsenijevic1776
6 жыл бұрын
Svaka vam vast ljudi, sve ste objasnili sa oktaviom 1.4 turbo benziskim motorom. Svaka cast jos jednom
@dzonymilanovic1182
6 жыл бұрын
Godine 1986 u Frankfurtu vlasnika Forda su pitali koji je najbolji auto na svetu....on je rekao:'Najbolji auto na svetu je nov auto'.... Za 13k evra imada se kupi novi Tipo 1.3mjt koji je nove generacije auto motor je vrhunski kao i sve tako da i za 13k (u srednjem paketu opreme) je mnogo bolje uzeti nov auto (mislim da je ista cena i karavana i sedana....)
@marijajak
6 жыл бұрын
Postovanje, molim Vas za odgovor. Da li uzeti novi kia ceed 1.4 CVVT 73,6 kW (100 KS) ili polovni Audi A3 2.0TdiS-tronic 1998 cm3 110/150 (kW/KS) 2015. godište? Prešao 134000.Za iste pare?
@danijeljovanovic6765
4 жыл бұрын
Cao ja Vas cesto prati, ali moram da vam na nesto postavim jedno pitanje. Kad pricate o Tome da je bolje uzeti novu generaciju nego stariju pred krajom proizvodnje, jer ste uzeli u obzir da u generaciji prid krajom proizvodnje skoro sve mane su resene a u novoj generaciji two treba da se dese? Lupam kao na primer a4 2004 bez mana, a kad izasla novija generazija pucali menjaci I raznorazne pumpe...
@Vladimir-ng6nl
5 жыл бұрын
Baš lepo objašnjenje i slažem se sa vama u potpunosti.
@x3merx3mer
5 жыл бұрын
Potpuno se slazem. Do 17k polovan Od 20k nov ...od 17 do 20 je nezgodna teritorija.
@baiborovcanski9014
6 жыл бұрын
Mozete uraditi test VW PHATEON
@stosicmediagroup
6 жыл бұрын
Opel Insignia 2011 sa manuelnim menjacem ili 2009 sa automatik menjacem? :) 2009 je turbo 4x4 paket sa ful opremom, a 2011 cdti sa dosta dodne opreme..
@tomat2891
6 жыл бұрын
Sta mislis o jaguar x type i da li ce biti na testu? Odlican klip
@hahaha2772
5 жыл бұрын
Najbolji automobil je sluzbeni
@slobodandimitrijevic9342
6 жыл бұрын
Koja je tvoja preporuka opel antaru, kuga ili wv tiguan...
@bojantovirac1752
5 жыл бұрын
Bravo momci i hvala!
@elektrovskichous8218
6 жыл бұрын
Ajd ovako,trenutno sam u sloveniji i planiram da kupim polovan auto,svakih 20 dana idem kuci za bosnu..mjesecno prelacim cc 1600km..do nekih 3.500 evrica,sta kupiti,razmisljam vec 15 dana i ne mogu da odlucim,hvala
@debelisremac1752
6 жыл бұрын
Najbolje je kupiti auto star 3-4 godine jer mu padne cena od 30% do 50% u nekim slucajevima, i explatisati ga 4-5 godina. Ovde, u Norveskoj, cene automobila su skuplje nego u Srbiji. Ovde np. Audi a4 ne moze da se uzme ispod 38-40.000 eura, nov naravno. A polovan, 2013-2014 moze da se nadje od 14-17.000 eura. Dok np. polovan A4 2010-2011 je oko 9-12.000 eura. Znaci za par godina izgubite 5-8.000 eura na polovnjaku, plus odrzavanje. A sa novim, izgubite 20.000+ eura. Ovo je samo primer.
@markocancar619
4 жыл бұрын
evra*
@brajjkokahriimanoviic3034
6 жыл бұрын
Nije sve u kilometrazi ima neki vozila koji si presli 50-100hiljada i vise su pohabani neg neki koji su presli 300hiljada a ocuvani.
@tahaking639
6 жыл бұрын
Brajjko Kahriimanoviić tesko...
@stefanstefan66
6 жыл бұрын
Nije bas tako
@fedjadrndarski5606
6 жыл бұрын
Nije sve jedno da li je 100.000km u gradu poput Beograda ili je 100.000km na evropskim autoputevima.
@tahaking639
6 жыл бұрын
Fedja Drndarski tako,tako... Je li za tebe puno predjenih 255k auto iz Frankfurta kupljeno u jednom auto salonu tamo ? :)
@fedjadrndarski5606
6 жыл бұрын
Taha King Zavisi za koji automibil.
@zvonemajic2226
6 жыл бұрын
Nemogu vjerovat da ovako dobar I koristan kanal ima ovako malo subscribera
@markopetrovic2547
6 жыл бұрын
Henry Ford- Najbolji automobil je nov automobil.
@DamirS97
5 жыл бұрын
Henri Ford-prodavac novih ne polovnih automobila
@hristijan9400
5 жыл бұрын
dam ti kinesku verziju chevrolrt spark bez klimu bez nisya i dam ti golf 6 1.6tdi.. sta bi izabrao
@kokakola440
5 жыл бұрын
@@hristijan9400 sta bi pre izabrao, knjigu gramatika srpskog jezika ili golfa 6?
@lightspan2320
5 жыл бұрын
Rece covek ciji je hleb zavisio od prodaje novih automobila.
@mirchsrb5635
4 жыл бұрын
@@kokakola440 ahahahahhaha bravo
@draganjurjevic1898
6 жыл бұрын
STARO HVALI, NOVO KUPI! Automobil se odavno neprave kao nekad, koriste se reciklirani materijali, reparirani delovi... i ako jos na to dodate 200000km, nikad taj polovnjak nemoze biti bolji izbor od bilo kog novog auta. (bez obzira na generaciju, opremu...) Polovnjak je dobar izbor ako zelimo neku sportsku masinu, ili neki premium model koji smo nekada sanjali a nismo mogli da ga priustimo.
@stefanpetkovic2748
6 жыл бұрын
Citroen c3 u Shine opremi ili polovnjak? Takođe predlog motora za C3.
@aleksandarstankovic8000
6 жыл бұрын
Kolio sam shvatio vi ne podrzavate kupovinu tih restilizovanih vozila. Ja se ne bi slozio sa tim jer sa svakom restilizacijom bilo kog proizvodjaca i modela odklanjaju sve fabricke boljke koje su pravile velike probleme.
@rtds2024
6 жыл бұрын
upravo to...
@danijelkaracic4930
6 жыл бұрын
moze test skoda octavia 2017
@djokaperic300
6 жыл бұрын
Sta mislis o Ladi vesti?
@petar4253
4 жыл бұрын
Šta mislišo Hyundai Tucson 2020 ?
@sava121
6 жыл бұрын
Kad ce peugeot 508 na testu?
@testosteeron
6 жыл бұрын
Verovatno ce biti uskoro.
@lazarrajkovic8632
6 жыл бұрын
Ja sam pre nekih 3-4 meseca kupio upravo citroena c5 2012 2.0 hdi sa 140ks.Mogu da kazem da se izvanredno pokazao veoma je startan lepog je dizajna ima ful opremu sa vazdusnim ogibljenjem i ne oseca ni jednu rupusto znaci da je za nase puteve i vise nego dobar.Takodje je i mnogo udoban
@FC_Partizan
3 жыл бұрын
Voziš li i dalje taj C5 ? Kako te služi
@kupidon0249
2 жыл бұрын
danas se nista ne pravi kvalitetno kao pre,od bele tehnike,smart proizvoda,i do same auto industrije.ja sam u tom poslu evo skoro 10g i veoma dobro poznajem tu materiju.koji materijali se ugradjuju u nove automobile,pa do citave procedure tj.kontrole kvaliteta koja je veoma losa.u sustini svejedno da li kupili nov auto ili polovan za iste pare.u oba slucaja kupujete macku u dzaku.nekada davno je vazilo pravilo,nov auto je uvek bio bolji izbor.to pravilo vise ne vazi!!!jedino sto vam mogu reci od novih auta japanac i koreanac.oni jos donekle drze neki kvalitet.ostale vam bas i ne bih preporucio,samo polovne.strasno ko sve pravi delove i sklapa poznate marke.od kurte,murte,limuna,balkanca...japanci i koreanci po svim izvestajima najvecih svetskih servisa imaju najmanje prijavljenih kvarova.i tako je vec godinama unazad.tako da su oni najbolji izbor kao novi automobili,isto tako kao i polovni.danas vam niko nece napraviti televizor koji se nece kvariti 20g.a ni ves masinu...to vam je to!!mozes da kupis nov auto pa da imas problema.a sa polovnim da nemas.danas je sve stvar srece...kako ubodes!!
@sasasaran2210
5 жыл бұрын
novo ili do 3 godine starosti sa što manjom kilometražom,jer šta će mi f10 sa 500.000 km na satu taman zrel za kapitalne kvarove
@lazarnisavic3771
6 жыл бұрын
Ako nadjes dobro ocuvano vrlo je jasno da za manje pare je bolje kupit polovno auto
@Kendo94436
4 жыл бұрын
Ljudi nije realno uporedjivati novu Daciu od 8 hiljada ili polovan Audi A3 od 8 hiljada, nije ista cena odrzavanja. Tako da nije sve do cene samog automobila vec je sto se mene tice vise do cene odrzavanja.
@cyametak5830
6 жыл бұрын
Najbolje kupiti polovan auto iz svice Pustiti svajcarce da kupe nov A oni to odrzavaju u fulu i nema.prevare Pa.posle kupiti od njih Nov 17 18 astra k
@miki-wu9uj
6 жыл бұрын
Mnoge placeve u CH drze stanci koji nisu bas poznati po postenju. Iako manje i kod njih ima malverzacija i spustanja kilometraze. Najbolje kupiti od poznatog prodavca bez obzira na zemlju.
@mrb1gshot
6 жыл бұрын
Mi Smo Slazem se sa tobom, mada uglavnom je stvarno vecina automobila odlicno ocuvana, u smislu da su redovno servisirani i da nemaju nikakvih problema cak i ako je auto presao i oko 200‘000 km. U vecem delu Svajcarske su veoma rigorozni po pitanju tehnickih pregleda, tako da ukoliko je auto koriscen u vreme kada ga kupujete ne bi trebalo da bude nikakvih problema. Naravno, slazem se da svuda ima prevaranata, tako da treba biti na oprezu. :)
@eldinhabibovic1380
6 жыл бұрын
Ko ide kupovat po Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, samo nek zaobiđe turke i ostale strance
@martingruevski1717
6 жыл бұрын
Brate kod nas u Makedoniju Skoda Octavia RS kosta 25 370 eura. 2.0 Tsi 230 hp sta mislis o tom auto a ova kombi varijanta sto ti kazes u komenarima da ti se dopada kosta 29 500 eura :) veliki pozdrav snimaj vise klipova tipa test review evo nekoliko primera Seat ibiza , Vw Polo , Ford Fiesta , Toyota Yaris...
@dingospodin
3 жыл бұрын
I Škoda Fabija
@rifathrnjicic2197
6 жыл бұрын
Planiraš li ponovo da kupuješ neki model Škode ? :D
@testosteeron
6 жыл бұрын
Za sada ne,ali i ako bude prilike to bi bila skoda Octavia Scout :)
@TheKenjoje
6 жыл бұрын
izvin'te, niti je a3 sportback 'premium auto' jer je to ipak samo presvučeni golf, niti je ozbiljan auto tdi 170 ako je pd motor koji je kriminalan, što je opšte poznato....niti je menjač dsg prednost za polovan auto radi pouzdanosti, niti je smislen za vožnju po gradu jer je neprijatan i iritantan u normalnoj vožnji....
@xray8109
6 жыл бұрын
Golf 6 redizajn golfa 5 samo vise plastike motori isti
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Nije tacno, u Golf 6 su common rail motori, stedljiviji, tisi i mnogo bolji u svakom smislu, a sto se tice plastike slazem se, samo centralna konzola tj iznad volana onaj deo je bas mekan a kasete i okolo pozadi sve plastika najgora.. a sta da pricamo o plastici kad je BMW X4 koji kosta polovan 50.000e krckavu plastiku ima..
@tahaking639
6 жыл бұрын
Poozdrav,koji bmw motor je bolji? M47 ili N47?
@nemanjagmitrovic6376
5 жыл бұрын
Taha King m47
@vladimirkrsmanovic5285
6 жыл бұрын
napravite klip o neuspelim modelima poznatih marki automobila.
@bozidarfilimonovic718
6 жыл бұрын
Da li postoji sansa da testiras neki polovan hybrid...?
@testosteeron
6 жыл бұрын
Bozidar Filimonovic E ovo je odlicna ideja.Hvala na sugestiji,potrudicu se da nadjem lep primerak pa da se malo prodiskutuje na tu temu.Pozdrav
@Aca123efication
6 жыл бұрын
Audi a4 1.9tdi b6 ili bmw 320d e46 150ks? Koji je bolji po pitanju performansi? Punoo pozdrava za vas,odlicni ste,samo tako nastavite!
@branislavjovanov974
6 жыл бұрын
Aca Stojanovic audi mislim da sa tom motorom ima 130ks tako da je malo slabiji ali bih se pre odlucio za audija. Kao sto vidis na slici ja imam audija ali je 2.5 i stvarno sam prezadovoljan. Jako je udoban i pouzdan auto.
@djurajovanovic967
6 жыл бұрын
E46, bmw ide kao konj
@Aca123efication
6 жыл бұрын
Branislav Jovanov paa da 130 ali sam cuo da taj audi leti kako ide,jedan moj drug je imao e46 ali od 136 konja i nije išao nešto e sad mozda nije bio dobar primerak ne znam sad
@branislavjovanov974
6 жыл бұрын
Aca Stojanovic ma mnogo zavisi i od primerka ali kad sednes u 320 i kad sednes u a4 nije isti osecaj. Mnogo se osecas sigurnije i nekako luksuznije u audiju 😉
@endialijagic8346
6 жыл бұрын
Molim Vas možete li mi za primjer poslati link BMW F10 530d koji košta 17 000 eura s obzirom da na takvog nikad i nigdje nisam naišo...unaprijed hvala i lijep pozdrav.
@97makamafia
6 жыл бұрын
Endi Alijagić ima ima, karavan presao 350-400 hiljada vukao prikolicu
@mjozic3785
6 жыл бұрын
m.mobile.de/auto-inserat/bmw-baureihe-5-touring-530d-neumarkt/245755434.html?ref=srp Imaš i jeftinije za 17000 možeš da nadjes u perfektnom stanju
@97makamafia
6 жыл бұрын
Mrdjan Jozic ima karavana, ali limuzinu koja nikad nije udarana sa nekom kilometrazom do 150 000km tesko da moze ispod 19-20 hiljada i jos treba da je dovezes, a karavana koji su mnogo presli ima puno jeftinije
@mjozic3785
6 жыл бұрын
97makamafia pa dobro sad ako bas biramo hoćemo limuzinu hoćemo malu kilometrazu full opremu pitao si bio za generaciju celu kad bi tražio imalo bi da se nađje za nekih 15 soma a sto se tiče uvoza ti pre izvozu auta iz nemacke skida ti se 19% od cene sto znaci ako auto košta 15500€ ti ćeš ga platiti 13000 sto ti je pokriva manje više carinu...
@97makamafia
6 жыл бұрын
Mrdjan Jozic pa f10 je limuzina,karavam je f11, rekli su f10.. a troskovi ce vrlo brzo premasiti 17 hiljada kad kupis najjeftinijeg...
@majbabovic5364
6 жыл бұрын
Slazem se u svemu sa vama, momci ste koji se veoma razumijete u automobile (sto se i vidi u Ivanovim testovima) ali 1.4 tsi je katastrofalna preporuka..motor koji ima istoriju problema od prvog dana kada je predstavljen, opste-poznato je nije izdrzljiv i da mu je zbog toga smanjivana konjaza (sa nekih pocetnih 160ks u Scirocco-u pa nize jer nije mogao izdrzati opterecenje). Motor kojem su na kraju nakon 10 godina pokusaja spasavanja odlucili povecati zapreminu (sada je 1.5 tsi, isti blok ali veoma ojacani svi dijelovi u motoru), i licno ne znam nikoga ko posjeduje automobil iz VW koncerna (bilo da je Golf 7, Skoda, Seat Leon) sa tim motorom da nije imao probleme sa njim u nekom trenutku..super je motor po pitanju performansi i korektne potrosnje ali nista vise.. Zato moze bilo koji 1.8 ili 2.0 tsi, to su vec provjereno dobri motori, 1.8 na licnom primjeru :D (da neko ne misli da imam nesto protiv benzinskih motora) Inace veliki pozdrav, super je kanal samo nastavite u istom ritmu :D
@nikolatucic3795
6 жыл бұрын
Ja imam dacia logan i zadovoljan sam sa njime.Ima 77000 i kupljen je nov samo su provenjeni folteri,ulje,i svecice tako da nemojte da lazete.Za ravnice Dacia je super i takodje sa svojom cenom!!!
@aleksandarciric8504
3 жыл бұрын
Tako je kralju u potpunosti se slažem sa tobom imam logana 300 h na satu laureat model znači nemam nikakav problem siguran i pouzdan auto iskreno nemam nameru da je menjam kada dođe vreme za zamenu to će biti sandero stepvej i samo nov pozzz
@aleksandarciric8504
3 жыл бұрын
Kralju nisam toliko bogat da vozim polovan auto što znači biram novu dačiu
@Alenovski
6 жыл бұрын
Lepo su oni sve objasnili. Ali opet je velika razlika kad ti kupis nov auto i imas garanciju. A kupis polovan star 8 godina i odma gume menjaj servisi itd i na kraju te izadje auto 10000e i onda molis boga da nesto ne moras u skorije vreme da radis... Misljenja su razlicita ali opet novo je novo a polovno je macka u dzaku...
@zulfik95
6 жыл бұрын
Uzmem 8000. 4000 stavim pod jastuk - za održavanje, a za preostalih 4000 kupim e46 šestaka benzinca i vozim se ko hadžija.
@Enko063
6 жыл бұрын
Potrošio bi ti taj novac mnogo brzo sa tim smećem. :)))
@nikolamiksha4990
6 жыл бұрын
Bmw za seljake :D , svaki seljo ga ima
@aleksandarstankovic8000
6 жыл бұрын
Tih 4000e bi potrosio na gorivo :-)
@tsebehtgma6422
6 жыл бұрын
Aleksandar Stankovic tako je
@jacksperou4079
6 жыл бұрын
Sta ti cobanine znas sta je REDNI SESTAK ATMOSFERAC?
@balsakralj
6 жыл бұрын
Isto sam ja tako odabrao. Samo sam uzeo novu Superb, koja je zmaj auto...
@gojko885
6 жыл бұрын
Ova priča o generacijama je skroz diskutabilna, ne znači uvek da je sve što je novije uvek i bolje, a da ne govorim o troškovima održavanja tih novijih platformi. Ipak mi živimo i primamo plate u Srbiji.
@sasasaran731
4 жыл бұрын
Ma novo ili eventualno ne preko 3 godine starosti
@vwempire8459
6 жыл бұрын
60 % dijelova na passatu b7 je drugacija nego u b6, tako da je to sasvim druga generacija. I puno su stvari poboljsali i ispravili na sedmici, za razliku od passata 6. A i škoda mi nije bas cool izbor.
@budimirbubimirovic3434
6 жыл бұрын
Sigurnije je kupit novu Ladu nego polovni Rols Rojs
@edinrahimic4279
6 жыл бұрын
Ja ne znam gdje vi testirate i sta ali reći da je 1.4 dobar u octavia modelu je apsurd, naravno dovesti će on vas gdje treba, ali nije to bit auta pođete na more sa familijom jer je to porodični auto bilo koje brdo, planina koju morate preći prerasta u pakao sa upaljenim klima uređajem
@eldinhabibovic1380
6 жыл бұрын
Tako je ! U nove aute samo narokaju konja da privuku ljude, a motor od kosilice. VW u golfa 7, 1.0 TSI nagruvo 110 konja hahaha halo !?
@zivizivot1149
5 жыл бұрын
To se tako čini jer je auto veliko,a auto uopšte nije teško,benzin je,TURBO je,ne mozes ti danas porediti npr. 1.0 motor i 1.0 od prije 5-15 godina
@tomaras9790
6 жыл бұрын
Dacia vozi 500k km
@nemanjaugrincic6235
5 жыл бұрын
Koji god kupis za 2god gubis od 2000e do 3000e.
@djerosim11
6 жыл бұрын
I ja sam od onih koji daje prednost polovnim (vecim) autima,ali jednom prilikom kad su pitali gazdu Forda koji je najbolji auto na trzistu?Ocekivajuci da normalno kaze Ford on je odgovorio "Novi",tako da ne znam kome da vjerujem :)
@user-nt1wl3nm7n
2 жыл бұрын
A da su pitali gazdu BMW-a odgovor bi bio drugaciji..
@highvoltage4788
6 жыл бұрын
*Kad se postavi dilema polovan ili nov, pretežno se misli da li za jednu sumu novca kojom raspolažemo kupiti novi ili polovan auto, normalno više klase. Ljudi koji nemaju pojma o automobilima i koji se boje kupiti polovan u strahu od iznenadnih troškova, čisto iz vlastite sigurnosti odlučuju se za nov auto dok malo bolji poznavalac i ljubitelj automobila će se uvek, uz neki rizik odlučiti za polovno auto više klase. Naime, auto niže klase, da kažemo je autić i nikada neće porasti, to što ima, ima, dok auto više klase može i posle šest godina sačuvati skoro sve iste osobine kao nov jer je i kvalitetnije izrade a brže pada cena vozilima više klase nego niže, tako da se za 35 % cene u odnosu na novi može kupiti polovan a očuvan auto što sam uvek radio a da pravom kažem, i kad bih imao ne bih dao recimo preko 50 000 evra za jedan auto koji gubi vrednost prosečno 1000 evra mesečno za prvu godinu, posle 5, 6 godina on će biti moj za trećinu cene.*
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Upravo to. Gledao sam jedan video covek prebogat ide u kupovinu da uzme bentley i kaze jednu stvar sam naucio u zivotu nikad ne kupuj nov auto. Jel bukvalno kad ga isteras iz salona pala mu cena, najbolje 2-3god star opadne mu cena a nije presao puno bukvalno kao nov je i dalje a znatno jeftinije
@highvoltage4788
6 жыл бұрын
Posebno na Zapadu, ljudi koji kupe auto više klase posvećuju maksimum njegovom održavanju, auto se redovno servisira u ovlaštenim servisu, taj auto je garažiran, što vidim po slikama auta na oglasu, slikanog ispred garaže vlasnika, rade mu godišnju antikorozivnu zaštitu, redovno tretiranje kože u autu i taj auto je posle šest godina kao nov a cena mu pala na trećinu, plati čoveku, reci hvala i teraj i UŽIVAJ.
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Tako je al nazalost ovde kod nas seljacine koje kakve kupuju npr F10 klincima tata kupuje pa ih lupaju drndaju krpe ... a i pre toga su stigli od preko ko zna u kakvom stanju pa nalickani.. ovi trgovci preprodavci ubise sve.
@eldinhabibovic1380
6 жыл бұрын
BMW izbacuje nove modele svakih 5g. Tako da tek nakon 5g počne ubrzano padat cijena kad izađe novi model. Sve to ovisi i o kilometraži isto. Normalno da vrijedi malo kad balkančine ne znaju drugo nego nabit 300.000km pa se bunit eee ne mogu dobit za njega kolko sam mislio, serem se u novi auto. Ne ide to tako. Kupiš novog iz salona, voziš ga 5g i prije neg što izađe novi model, prodaš svog za finu cijenu, nadoplatiš i opet uzmeš novog, s tim da ga prodaješ sa do 100.000km-150.000km pređenih.
@milijatodorovic3934
5 жыл бұрын
Jesu li bolje nove patike od kineza za 12 eura ili stare adidas patike koje vec nosis godinu dana?
@golubbeograd3125
4 жыл бұрын
Zavisi koliki je dzep za odrzavanje....sve drugo je nebitno... Mada i kod prmijum klase ima alternativa u servisima, da ne bude skupo odrzavanje...godisnje odrzavanje je bar 1000 eura za auto od 3000 kubika plus regisfracija pa se nadjite gde ste... Naravno da zavisi i koliko prelazite godisnje, ako prelazite do 10 soma nije strasno, vece kilometraze, drasticno veci troskovi.. Jedina satisfakcija je sto vozite bar 5 pita skuplji auto od o og novog
@blackcrackmanace
6 жыл бұрын
Dacia Sandero je B - SEGMENT
@xray8109
6 жыл бұрын
Moj favorit do tih 1000€ kada peicamo o novom autu je ford fiesta 1.0 ecobost 100 konja
@vwdasauto3505
6 жыл бұрын
Ivane sta ti mislis sta je bolje bmw e90 320d 2007 godina. Ili audi a6 2004 2.7. A cijena im je ista..
@testosteeron
6 жыл бұрын
Ja bih se pre odlucio za E90.Sve zavisi po potrebama.
@SpeedragTech
6 жыл бұрын
Star je Audi, taj motor puno trosi, 3 puta vise od navedenog BMW-a.. A6 2.7 ili 3.0 samo redizajn valja kupiti.. povecana snaga, potrosnja 7-8 litara.. iz iskustva. Pozz
@vwdasauto3505
6 жыл бұрын
SpeedragTech hvala vam razmisljao sam al i meni bmw vise odg mada dosad nikad nisam imao iskustva ni sa bmw ni sa audi
@nebojsaradosavljevic3447
4 жыл бұрын
da li ce neko da mi objasni koja je idealna kubikaza i kilovata u autu da bi automobil bio idealan i u voznji i pri registraciji, vidim da ovoj dvojici smetaju slabasni motori. nisam neki strucnjak alio ;po meni je idealan motor 1600ccm i 66kw jer sam nekad imao takav jedan nissan sunny slx 4wd
@urosmitrovic3382
Жыл бұрын
Oko 1600 do 1900 kubika od 105 do 130ks je taman za prosecnog vozaca bez preteranih zahteva
@urosmitrovic3382
Жыл бұрын
Za mani auto kao npr Fiat Evo, Fiesta, C3 i slicno dosta je i oko 85-90ks
@markomilovanovic4780
6 жыл бұрын
DACIJA nova 0km i neki polovni premium auto od 200 000 km na kraju dacija predje 100 000 i izgleda kao da je presla 500 000 polovni premium predje 500 000 i izgleda kao da je opeso 500 000 U tome je razlika
@danijelstevansek4599
5 жыл бұрын
U premijumu ces za tih 100k imati kvarove da kupis tu daciju.
@Benszg
6 жыл бұрын
Najvise se isplati, dugorocno tko misli da VOZI auto, do godinu dana star, cca nekih 20tis km, eto
@djordjekacanski4868
6 жыл бұрын
Najbolji auto je nov auto,al da se ne lažemo Dacija nije auto,to je osiromasen Reno.Ja vozim megana 2004.ja sam drugi vlasnik,i da je prešao pola miliona održavan je i uvek bih ga uzeo,prava tema.
@galacticosmb4928
6 жыл бұрын
Kupio sam novu Seat Ibizu 2011g,1.2 tri cilindra,uglavom za to sam imao novaca,nista vise,platio sam je cca 11000...zajebo se kao nitko,uzas,prodao sam je sa 12000 na satu i kupio Bmw 320 2008g sa individual opremom....dalje nemam sto reci,preporodio se...Izgubio sam na ibizi al svaka skola se placa,dokle god mi je buđet ogranicen do 20000e kupujem uvijek polovno,pozz
@vk5042
6 жыл бұрын
Galacticos RMFC A tata moj mami kupi isti auto samo ja mislim 1.4 ili 1.6 sve od opreme sem koze. Jeste kostala 15 000 ali sem servisa € jedan nijeulozio u nju... To sto si ti kupio je stvarno krs i vrv sa onim paketom opreme gde dobijes samo patosnice
@dalisteznali5440
6 жыл бұрын
Snimite najbolja kola do 80kw za pocetnike
@tahoni3404
4 жыл бұрын
Dobar ti je bmw 116d 2010,on je 2.0d 85kw 116ks , također dobra punuda Audi a3 1.9tdi 77kw-105ks ili Golf 5 sa istim motorom kao Audi
@drdellas
6 жыл бұрын
Alfa Gulieta je u stvari Fiat Bravo platforma iz 2006.
@borislavilic3457
6 жыл бұрын
Stavis 8000 na kvotu 1,50 uzmes 12000 kupis sta oces
@petrovicdruid
6 жыл бұрын
A sto onda ne stavis 12000 opet na kvotu 1,50? :)
@borislavilic3457
6 жыл бұрын
Ma dosta ti 12 soma za auto da ne rizikujes vise :D
@testosteeron
6 жыл бұрын
Ma 8k sve na crveno da dupliras ;)
@borislavilic3457
6 жыл бұрын
testosteeron test automobila ma bolje kvota to crno crveno je zlo
@predragcepic7482
6 жыл бұрын
Korisni saveti. Pozdrav
@NamikSokolovic3778
4 жыл бұрын
Nov čak ima i garanciju ,a uz polovnjaka dobiješ u 90% slučajeva još dosta dodatnih ulaganja
@user-mr5gt6ew4w
6 жыл бұрын
Nov ili polovan za iste pare je naravno kao i sve drugo diskutabilna tema jer to je ipak stvar ukusa. Neko će se odlučiti za nov auto jer zna da ga niko nije vozio jer ipak je, kako kažu, nov auto-nov auto pa makar i to bila kanta od Fiat-a, Dačije ili neke druge low-cost marke a opet neko će ipak uzeti bolji auto 6-7 godina star koji pruža više. Mislim da je najbolji primer novog i polovnog auta za iste pare jedan na koji sam pre neki dan naleteo, naime nova Dačija Duster košta 12000 evra dok sam na polovni automobili našao Volkswagen Tiguan 2011 auto u istoj klasi i besprekornom stanju za 11600 evra. Pa vi se sami odlučite. :)
@cedacetnik4081
6 жыл бұрын
Moj buraz pre par dana uzeo novu pandu long auto je vrh mirise na novo u voznji fenomenalan sa gomilom opreme.Cena 9100evra za te pare mogao je da kupi neku bembaru koja odavno nije vise pouzdan auto i koja je presla pola miliona km .
@bahi5647
5 жыл бұрын
Pa evo baš gledam ovu temu,i kupili smo Mercedes Benza E230 benzinca 12/2007 godiste za 6300 eura auto ispravno radi sve kako treba ocuvano sa 7g tronic menjacem,i vozio sam se u novoj skodi kodiaq vijerujte ili me Mecka za Škodu plovi sto se tice same voznje i ako je skoda pravo dobar dzip ali po meni se ljepse vozit u Mercedesu dosta je udobniji naravno da je skoda savremenija ipak je novo vozilo nova tehnologija ali sve sto nama treba mercedes to ima,sto se tice nove skode ili bmw f10ke po meni je f10ka atraktivnija a naravno skoda savremenija pa eto ko voli bmwja nece ni pogledati skodu ko voli novu tehnologiju nesto novo uzece skodu svs je to od ukusa naravno za nov automobil treba obavezno kasko 5 godina i tu ima troskova ali eto sve kako ko moze i kako ko zeli ja bi volio da svi mi sjedimo u novim a8icama i da se vozimo ko begovi svako dobro vam zelim pozdrav!
@VojislavNikolic
5 жыл бұрын
Poredis neuporedivo.
@bahi5647
5 жыл бұрын
@@VojislavNikolic ja samo kazem svoj primjer ako gledamo da je skoda zmaj :D i dobar dzip
@tsebehtgma6422
6 жыл бұрын
Polovni automobili, ja ne bih razmisljao. I za 10 godina mercedes i bmw ce biti bolji od renoa, pezoa... samo da se nadje ocuvan primerak.
@BoraBorizonaOfficial
6 жыл бұрын
Zanima me mišljenje o Golfu 5 gt 1.4 170ks neka iskustva?
@trxndesign3331
6 жыл бұрын
Golf 5 GT Sport 2008 god., najljepsi golf kojeg sam u zivotu vidio :)
@BoraBorizonaOfficial
6 жыл бұрын
A si ga vozio? :)
@eldinhabibovic1380
6 жыл бұрын
Golfa 5 traži 2008. i 2009.g jer su navodno ispravili greške i nedostatke koji su bili na starijim peticama. Inače na starijim peticama problemi sa diznama, zamajcem, klimom itd. I ni slučajno nemoj 2.0 jer će ti oderat kožu od kvarova.
@BoraBorizonaOfficial
6 жыл бұрын
Aha, ma ja bih uzeo samo bezinca gt tog 170ks al nikako 2.0.
@trxndesign3331
6 жыл бұрын
Slazem se trazi GT Sport 2008. godiste, mada cijena mu je oko 8000€... Ja bih licno za te pare Citroen C4 dizel 1.6 :D
@strahinjamatic8793
6 жыл бұрын
Pametno razmisljanje
@otorinolaringologija1490
5 жыл бұрын
Uzmes fino umjesto sandera audi a6 od 2005 pa do 07 3.0 tdi nece se pokajat ko god bio ako je ocuvan...
@koce7276
5 жыл бұрын
Moj Audi A6 C5 2002 Avant presao preko 450.000km ide kao sat :D Uvezen iz Nemacke
@luka4521
4 жыл бұрын
e to su bili automobili. Danas je sve šminka, a kvalitet 0
@amogsus8072
6 жыл бұрын
Naravno da su Porsche Bugatti Ferrari i Lamborgini kvalitetniji ali su realno bolji japanci zato sto se ne kvare
@defjam1138
6 жыл бұрын
Najpametniji komentar-svaka cast-bravo
@Mikii713
5 жыл бұрын
Japanci se ne kvare? Gde to?
@MrCro-zo7ex
4 жыл бұрын
Novo auto imaš za 10000 eura kupit a BMW od 100000 km nemožeš naći za te pare.
@quelafamille769
6 жыл бұрын
Vrlo pametnije je uzeti automobil polovnjak od nekih 7k do 10k eura dizelaša,nego neki manji nov automobil kao sto je Dacia,Renault ili pak Skoda.Nemam ništa protiv tih proizvođača,naprotiv izuzetno su dobri i prilicno pouzdani,ali ipak možete za 10k eura naci premium klasu kao što su Bmw e60 redizajn,Mercedes W211 redizajn... Posjedujem Mercedesa W211 redizajn E220 cdi,170ks 2.2 diesel sa zadnjim pogonom.Veoma sam zadovoljan i odrzavanje i nije toliko skupo koliko ljudi misle.To je neko moje mišljenje.
@gamerstrix3214
6 жыл бұрын
Upravo to, kad je za jednu smrdljivu opel corsu 1.3cdti plivajuci zamajac 550e .. smesno, onda za Kiu Proceed far original 130hiljada.. smesno, nego upravo sto kaze jedan covek to ljudi koji nemaju pojma o automobilima nego se plase pa kao novo da uzmu, a i da se pohvale komsijama koje im je auto godiste a to sto je kanta nema veze..
@Filip70
6 жыл бұрын
Da,ali ne mozete porediti mali gradski auto i auto vise srednje klase. Sa e klasom mozes da uporedis eventualno superb(mada je i on tehnicki u klasi sa c klasom,ne e) a tu je razlika,slozices se,mnogo manja. pricam o superbu druge generacije,treca jd vec potpuno van te lige,za pocetak zbog cene. Poenta je,ako imas potrebu za velikim i udobnim autom (cest put,porodica itd) onda za 10 hiljada ne mozes kupiti nov auto koji ce ti lepo ispuniti kriterijume,vec treba traziti sto bolji polovnjak. Ali ako trazis gradski auto(npr drugi auto u kuci) onda ti ta e klasa ili superb losije radi posao od npr clia ili fabije.
@arsenijemilcic1190
6 жыл бұрын
Caligula tačno
@tefenyold7713
6 жыл бұрын
Caligula Vidi se da voziš biciklo
@eldinhabibovic1380
6 жыл бұрын
Opel je čista poluproizvodnja a deru sa cjenama djelova ko nadrogirani. Sve zavisi s kakvim se budžetom raspolaže. Ko misli dat od 40.000€-50.0000€ pa na dalje, isplati se uzet novog, a ko misli dat do 10.000€ ili do 20.000€ onda polovnog starog do 10 godina
@aleksandarciric8504
3 жыл бұрын
Kralju nisam toliko bogat da vozim polovan auto što znači biramo novu dačiu
@enr1ko636
6 жыл бұрын
Moj tata ima f10 2011 530d
@jorgovann
6 жыл бұрын
I ja mislim
@Kronnie1214
6 жыл бұрын
A jesu ruzno dizajnirali ove farove na Octaviji, deluje kao propala kopija E klase, mada o ukusima ne treba raspravljati...Svakako najbolji odnos kvaliteta i cene, mada starija Superba 2.0 170 ks bi bio moj izbor, u lepo odrzavanom stanju naravno.
@dusannikolic6681
5 жыл бұрын
Ti sa novim automobilom imas garanciju dok sa polovnim automobilom star nekih 5 godina ko ce tebi da garantuje za njega jer mu prosla garancija
@lukakoprivica
5 жыл бұрын
A3 je premium, "stvarno premium", a C5 i Insignia bolji 3 puta... zato sto je Audi premium marka? Nema to veze. Ni A4 nije udoban ili prostran kao C5, a kamoli A3.
@Mikii713
5 жыл бұрын
Poredis insigniu i c5 sa a4?? Tebi fali nesto druze...
@capone5643
4 жыл бұрын
Ako vec oces da poredis tako poredi C5 i A6.Hm mislim da ne moze...
6 жыл бұрын
Od 12K eura nadalje je trebalo uzet Peugot 2008 1.6 150 Ks sa full opremom odlican auto, a potrosnja izuzetno mala a jako je prostran
@duskojovanovic4372
6 жыл бұрын
12.000€??Mercedes c klasa moze da se kupi za te pare 2011 godina
@vanzemaljacludi3324
6 жыл бұрын
Bolji je polo.
@NicolaS-wd4qb
6 жыл бұрын
Stari vozi Audia q7 već godinu dana i za sad nema nikakvih problema.Kupio je Audia 2012
@defjam1138
6 жыл бұрын
Pa propali krs-made in china-taj model po drugi putdoneo mankrot u Americi,od 270 000 planiranih napravljeno 30 000 i zatvorena fabrika
@milantomich6568
5 жыл бұрын
Je, novi je vise plastike i jos vise elektronike. Zato i izlaze svaki mjesec novi model jer ih štancaju ko kovanice. Pa kad ga kupis servis se smije i ceka.
@themobslayer3172
6 жыл бұрын
Sto bi Loši rekao " Kume nemo'š pokupiti ni drolju s tom Oktavijom " :'(
@vanjapetrovic9561
6 жыл бұрын
Vas dvojica ste Google Moto sminkeri ne bi znali da nadjete protokomer na autu i dosta sa foliranjem!
@fekskeks750
6 жыл бұрын
od ove skode bolje uzeti a4 a5 a6,bmw 3 bmw 5 passat b7 passat cc i da ne nabrajam vise jer to je glupo porediti pa cak i auta iz 2008 su bolja od ovi autica tipa renault,pezo,citroein....
Пікірлер: 426