Як не почистити реєстр у чистий четвер перед Великоднем? Ви взагалі в своєму розумі?
@paladiner1
5 ай бұрын
Головне щоб сусід не побачив, а тихенько вночі можна
@Yurii.
5 ай бұрын
Якщо біля монітора поставити кактус, а краще -- декілька, то ефективність очищення реєстру неймовірно зростає.
@fighter2499
4 ай бұрын
Хех,ви праві😂
@g_v_man6528
5 ай бұрын
Ще на початку буму на чищення реєстру помітив цікавий факт: скільки разів підряд я б не запускав чищення реєстру, програма кожен раз знаходила якісь помилки. Цього факту для мене вже було достатньо, щоб зробити висновок що це якась маячня. Звісно траплялися випадки коли якусь програму не можна було видалити стандартними засобами, тоді доводилося використовувати спеціалізовані утиліти, які треба було запускати в безпечному режимі і які здебільшого надавалися самими розробниками ПЗ, але таке траплялося доволі рідко. А взагалі цікаво би було подивитися окреме відео про файл підкачки, я так розумію для таких коментарів і була зроблена вставка на цю тему ;)
@ViktorMatveenko
5 ай бұрын
Хм.. дивно, а у мене вдавалося досягти значення 0..
@ririol
5 ай бұрын
Було б ультрагодно розповісти про оптимізацію віндовсу. Дякую за відос
@11TY
5 ай бұрын
Дякую! Таке відео обов'язково буде. Але не нав'язуватиму своє бачення оптимізації, бо сценарії використання ПК у всіх різні. Для цього готую спеціальний скрипт для PowerShell, що опитуючи користувача буде автоматично оптимізувати систему виходячи з відповідей)
@@Copafume i5 11400 i 4070 достатньо потужно? для чого нехтувати продуктивністю системи? В іграх на 144 гц моніку любий провтик відчувається
@Copafume
5 ай бұрын
@@ririol Так може проблема в іграх а не в системі ? Як саме відчувається?
@enope5v3ldjnn
5 ай бұрын
Чистка компа буває як якась залежність: спочатку ти чистиш мєлкі файли, потім ставиш очисники, то всьо ломається і ти такий думаєш "ну, пока перебивать вінду, бо шось лагає" і зносиш все к чортам. Через деякий час цикл зазвичай повторюється. З дитинства з'явився перший комп в 2006му і він був старий і тому можу сказати, що чим старіше і лагучиший комп то тим частіше той цикл буде повторюватись) Зараз же маючи відносно потужний комп чистю тільки диски за для вільного місця і то, тільки тоді, коли вони будуть червоними🥲
@alexdom5671
5 ай бұрын
Супер, круте відео! Напевно більшість людей не чистять реєстр бо просто не знають про його існування )
@11TY
5 ай бұрын
Дякую! Якщо не знають - то на краще) Тепер ті, хто про нього дізнаються з цього відео, не будуть його чистити
@i_1ovcharenko693
5 ай бұрын
Я у шкільному віці займався таким на своєму комп'ютері, згодом займався дефрагментацією (на hdd) як вбудованими так і сторонніми засобами, зараз про це все навіть не думаю, та і свій ноутбук рідко включаю вже
@vadnegru
5 ай бұрын
@@i_1ovcharenko693 на SSD не потрібно нічого такого робити, TRIM автоматично запускається
@limtbk
5 ай бұрын
"Чистка" реєстру дійсно ніяк не може змінити швидкість видобування файла з архіву або кількість ФПС у грі, бо під час цих активностей до реєстру майже немає звертань. Реєстр по суті це БД, і кількість записів у цій БД впливає на пошук. До того ж, бувають різні чистки. Те що пропонують сучасні програми - це магічна кнопка "зробити зашибісь", і не розбиратися з тим що коїться під капотом. Коли я користувався віндовз, то перед встановленням певної програми робив знімок реєстру, потім після встановлення робив його знову, і різницю писав в окремий файл. Не памʼятаю вже чим це робилось, чи то regorganiser чи чимось з подібною назвою. Ідея була в тому, що якщо я деінсталював застосунок, то після цього я видаляв всі ключі реєстру, які записав цей застосунок, таким чином не мав там зайвого сміття. Це я вважаю правильна чистка, а те що роблять сучасні застосунки - то дійсно якась профанація. PS: не чищу реєстр з 2012 року, бо пересів на лінукс/мак
@dmch9577
5 ай бұрын
Это ближе к истине. Реестр чистить надо, но по необходимости и без применения универсальных утилит. Переговорено уже n-лет назад и Стеркин и Русинович точки уже расставляли. Хотите корректно удалить программу - взяли procmon, посмотрели хвосты целевой программы и почистились с применением стандартных утилит. В том числе regdellnull. ЗЫ.К счастью многих людей есть Linux, где такой ересью заниматься не нужно...
@max_onix
5 ай бұрын
Дякую за відео, пішов чистити реєстр :)
@rondoo
5 ай бұрын
дуже корисне відео, дякую. не чистив реестр з 2017, напевно. до цього майже щотижня вручну сканував та чистив "бацильним" сісіклінером, але потім тупо набридло, а ще пізніше дізнався, що сс був з трояном. Коротше - в пекло ці клінери реестру.
@olexandr_zhuk
5 ай бұрын
Неймовірно! Це вже як свято, коли ви випускаєте відео 🎉😊
@Sanio-888
5 ай бұрын
Дякую за відео. Щоправда моя філосовська думка з Вами погоджується не повністю. Тим паче Ви самі вказали на випадки коли чистка реєстру потрібна. Інше питання, що це не додасть швидкості ос і не обов'язково вирішить проблеми з віндовс - це згоден. Крім того, інколи "чистільщики реєстру" можуть працювати з помилками й привести до повного падіння вінди. Випадки в мене траплялись. Тож використання онних програм має бути виправданим, як і самі програми мають бути надійні й перевірені. Така моя скромна думка.
@Kinzass
5 ай бұрын
Дякую велике за такий високоякісний контент. Кожен раз кайфую від відео. Особливо подобаютсья довгі відео як про мишки чи монітори - чекаю ще таких)
@-SW-YAsik
5 ай бұрын
однозначно,підписка.цікавий вітвір,давно шукав людину, яку не хвилює реєстр ))))
@FOrmerUA
5 ай бұрын
Ой скільки мені приносили компів на ремонт після мамкиних оверклокерів і реєстролюбів в хату не влізе.... респект за відос успіху.
@Yurii.
5 ай бұрын
Не нехтуйте правилами техніки безпеки! Перед очищенням реєстру обов'язково вдягайте шапочку з фольги! І ретельно мийте руки - бо ще якийсь вірус занесете.
@11TY
5 ай бұрын
Але чищення реєстру має випасти на картах таро. Якщо таролог не дозволить - чистити не рекомендовано.
@Yurii.
5 ай бұрын
@@11TY справжній таролох має має мати автентичні , бажано спадкові перфокарти таро і освячену дискету (краще 5 1⁄4-дюймову).
@play2hi219
5 ай бұрын
Одинадцятий, я люблю тебе! Таких цікавих і пізнавальних відео ще ніде не бачив. Дякую!
@Artem-go5xf
5 ай бұрын
Дякую, це корисно, будемо знати
@kodec777
5 ай бұрын
Пам’ятаю як у 2013 на Одеському радіоринку брали від 100 до 600 грн за чистку реестру CClener"ом, і всі клієнти були задоволені результатом, хоча в 95% випадках просто диск був забитий!
@11TY
5 ай бұрын
Ну то ж розумними словами треба продати послугу) Треба і реєстр почистити, і файл гібернації видалити. А за додаткову плату можна і диск дефрагментувати
@aijokes666
5 ай бұрын
@@11TY Ну дефрагментація дійсно пришвидшує доступ до файлів, особливо на повільних HDD.
@11TY
5 ай бұрын
Та звісно. Я ж не сперечаюсь) Просто слово розумне і красиве, щоб продати послугу
@user-fc2wi9no4h
5 ай бұрын
Дякую за відео. Це прям відкриття для мене!
@Gxost14
4 күн бұрын
Колись, в часи Windows XP, чистка та дефрагментація реєстру мали сенс. TuneUp Unities це робили добре, і система після цього працювала як новенька. Але Windows 7 та новіше нічого такого не потребують, тому дивує, що хтось ще таким займається.
@1plusU_A
5 ай бұрын
Є одна проблема зі змістом відео, а саме потрібен коли ці клінери. А потребен коли треба видалити збереженні ключі, налаштування чи активацію ПО. Так на початку казав, але не всі це зрозуиіють. Аатору успіхів
@karl3132
5 ай бұрын
Бустанув вас на 333!
@mykolakonstantynov806
5 ай бұрын
Дякую за інформативне відео!
@AirBrakeComponents
5 ай бұрын
Не даремно подивився, мене згадали в останні секунди 🎉
@MrLefast
5 ай бұрын
як завжди все цікаво, корисно і по поличках
@RomichKol
5 ай бұрын
Чищу прогами, лиш коли якась лажа на клієнтському компі, коли ручками лінь) в основному віт регістрі фікс
@TiHbUA
5 ай бұрын
Олександр, може зробиш відео про fps, frame rate та input lag ?) Так як ти вмієш , щоб навіть моя бабуся зрозуміла 😂 люблю ❤
@11TY
5 ай бұрын
Залюбки! Дякую за ідею)
@redzi_
5 ай бұрын
Дякую за інфу корисну. Завжди хотів послухати щось про реєстр (українською).
@МихайлоГецко-ъ3л
5 ай бұрын
Так, тепер, будь ласка, про файл підкачки і sad докладніше
@murmisrs5092
5 ай бұрын
Ну хоча в цілому ви праві але є нюанси. Чистка реєстру на сьогодні справді не має сенсу. Але були часи коли ручне прибирання могло усунути деякі проблеми з оновленням та перевстановленням програм, а також з швидкістю завантаження як системи так і деяких додатків. Але тільки ручками, знаючи що робиш. Ніякої автоматизації сумнівними комбайнами.
@EZRA_q
5 ай бұрын
зроби відео про те як видалити непорібні системі вбудованіі файли-процеси (з диспетчеру завдань) які ніяк не впливають на стабільність роботи і тільки займають місце
@11TY
5 ай бұрын
Це чудова ідея! Проте поняття "непотрібного" у кожного своє. Не кожен таке відео буде дивитись і накладати на власний сценарій використання ПК. До прикладу якщо я не користуюсь ігровою панеллю X-Box та принтерами - то мені ці сервіси не потрібні. А хтось сліпо повторить і питатиме чому принтер не друкує) Проте, як я і казав, ваша ідея чудова, і можна зробити трошечки більше, ніж просто зняти відео. Вже у розробці скрипт для PowerShell, який ставитиме питання і виходячи з відповідей користувача вимикатиме, або залишатиме певні сервіси на ПК
@SuzukaTheBest
5 ай бұрын
А ось така ситуація: криво видалилась програма і від неї залишились білі ярлики в меню "відкрити за допомогою". як тоді діяти ? треба чистити реєстр.
@11TY
5 ай бұрын
Так я ж про це казав на 2:25) Є застосунки які видаляють програми з ключами реєстру, або шукають їх рештки. Якщо щось пішло не так. Або можна видалити вручну. Але ні в якому разі не очисниками
@SuzukaTheBest
5 ай бұрын
@@11TY та це дикість що я в 2024 маю вручну лазити по реєстру щось там видаляти чи ставити костилі які це роблять...
@11TY
5 ай бұрын
Погоджуюсь. Але те що ви описуєте, якраз побічний ефект концепту реєстру, якому майже 30 років. У 2024 ті ж самі проблеми що і в 1995. Погано реалізований софт робить біду з реєстром. Таких випадків небагато, і виправляти ці проблеми краще максимально контрольовано.
@Serhii_Volchetskyi
5 ай бұрын
Дякую що порадив програми для видалення програм! 2:28
@Energon34
5 ай бұрын
Я вчора спеціально скачав якусь программу щоб почитстити 🤣 А сьогодні виходить це.
@al-dabaranoculustauri6297
5 ай бұрын
Вподобайка однозначно, десь років зо три тому теж чистив реєстр , але іншою програмуленою. Зловив за рік три краша вінди поки мені цю інфу докладно (читати буквально) не пояснили. Тепер не чищу
@СтасГаврилюк-в3ь
5 ай бұрын
Після відео на 1 квітня більше тобі не довіряю
@WolfzPain
5 ай бұрын
Взагалі ці "клінери" краще би просто фіксили проблемні реєстри, наприклад кожного разу доводиться налаштовувати samba щоб шару побачили такі програми як VLC, тобто просто надати доступ через GUI недостатньо
@crazykinoman
5 ай бұрын
Діло каже. якось було придбав собі dream machines dm4 evo, але для мене виявилась не дуже зручна, а от якість дуже добра
@nich_nikk
5 ай бұрын
9:00 розпакоука🤙
@kstud10
5 ай бұрын
так а чого провідник у вінді лагає з часом?)
@danulozabirko1628
5 ай бұрын
Цікаво, які характеристики машини ;)?
@IvanTokariuk-uk1wd
5 ай бұрын
В цьому дійсно немає ніякого сенсу, коли в тебе Лінукс)
@11TY
5 ай бұрын
Чудовий вибір!)
@AbatPastaFaria
5 ай бұрын
Підтримую, плацебо у чистому вигляді. Зацікавився цим на початку 2000-их, ще на ХР. Бекап за допомогою Norton Ghost, потім знову його розгортання, тести. Знову розгортання з бекапу, чистка реєстру, тести. Різниця фактично відсутня:) Ще й оптимізатори різноманітні перевірив, користь аналогічна. Єдиний виняток: Menu Show Delay із дефолтних 400 мс на 50 виставляв на системі, та це, хоч і у реєстрі, все ж відноситься до налаштувань користувача, а не "чудодійних" твіків. p.s. На початку 2000-х мав Athlon XP 2000+ і тоді 2 ядра процесора були прерогативою серверів, а 2 потоки мали горді і нечисленні власники Pentium 4 із Hyper-Threading, щоправда користь від технології була хіба в синтетичних тестах, повноцінна підтримка софтом лише за кілька років з'явилася.
@11TY
5 ай бұрын
Початок 2000-х у вас більший початок, ніж у мене) Мій початок мався на увазі аж 2005 рік, де у мене з'явився відразу двоядерний Atlon 64 x2. До цього використовував старючий Pentium 100 MMX з DOS 5.0. Там не було проблем з реєстром 😂 А зараз, до речі, 50 мс затримку наведення ставити не зручно, бо в Windows 11 майки прикрутили до неї спливаючі підказки, і якщо навестись на якусь кнопку то підказки виринають швидко і забирають реєстрацію натискань миші на себе. Були часи
@AbatPastaFaria
5 ай бұрын
@@11TY Це використовував у часи WinXP, зараз уже багато років спокою. Хіба що одне налаштування на моїх компах обов'язкове: вимкнення захисту системи(точки відновлення) і регулярний бекап сторонніми засобами, років 5 останніх це Aoimei Backup. Штатна функція свого часу добряче підвела, тому тепер ставлення до неї аналогічне ставленню до Windows Media Player чи Блокнота. Використовувати можна, та є значно кращі альтернативи. До речі, як тема одного з наступних відео: засоби резервного копіювання і відновлення системи.
@Yustick_
5 ай бұрын
А тепер будь ласка детальніше про файл підкачки та його вплив на SSD, з реєстром я і не думав про продуктивність(я просто ідеаліст, проте тут мене хвилює тільки вигляд контекстного меню, яке я налаштовую через реєстр), а от файл підкачки ж постійно перезаписується, хай не так як оператива і близько, але я хотів би побачити і почути трохи статистики та принципу роботи. P.S.: такі відео мені подобаються, про різні деталі у вінді, тож чекаю продовження👍
@11TY
5 ай бұрын
Дякую) відповім коротко про підкачку. Запис дійсно зношує SSD, як і будь-який запис чого завгодно, бо так працює SSD) Середнє життя недорогих SSD 250 ТБ перезаписів, що дуже багато. І навіть використовуючи підкачку щодня, система часто не використовує увесь розмір зарезервованої пам'яті, а тільки ті частини, що оновлюються, мають різницю із постійними вашими задачами. За 5 років на своєму недорогому Samsung QVO850 на 1 ТБ я записав 86 терабайтів, при тому, що останній рік роблю відео для KZitem. Кожне відео це 50-150 ГБ інформації, кешів тощо. Тому з моїм диким навантаженням цей SSD проживе ще стільки ж. А раз на 7-10 років купити собі новий диск - не те, щоб жахливо 😅 Цей міф залишився з часів коли були перші SSD з SLC комірками та переживали 5 тисяч перезаписів та не мали толкових контролерів, що рівномірно розподіляли навантаження та знос комірок. Зараз таким вбити диск не реально. На студіях відеозапису, до прикладу, на SSD щодня пишуть по 300-500 ГБ матеріалу з професійних камер і при цьому сучасні SSD легко працюють там по 3-5 років. Користуйтесь та насолоджуйтесь SSD. Вам швидше набридне старий диск і ви захочете абгрейднутись, ніж сягнете ліміта на перезаписи.
@Yustick_
5 ай бұрын
@@11TY Хм, якщо вже терабайти ваших відео ще не зносили диск, то мої пару ігор та всякі екселі та ворди і поготів нічого не зроблять, тож дякую за заспокоєння)
@Dmytro-Tsymbaliuk
5 ай бұрын
Ще додам, бо упустили важливу деталь - скоріше за все, на вінді про механізм Copy on Write не знають, тому перезапис відбуватиметься в ті самі ділянки накопичувача, що приводить до нерівномірного зношування, і, відновідно, до швидшого відправлення на той світ
@TheVovanitus
5 ай бұрын
Поясни будь ласка чому з часом вінда повільніше працює, а лінукс ні. Нагромадження записів в реєстру на це точно впливає. Зараз з виходом М2 уже це не так і сильно впливає, а в епоху HDD було доволі актуально. Видаляю завжди програми через Uninstall tool, яка чистить реєстр і залишкові файли після програми. Деякі програми залишають за собою тисячі записів в реєстрі.
@11TY
5 ай бұрын
Windows та Linux дуже різні за структурою системи. У Linux оновлення триває пакетно, це можна порівняти з конструктором LEGO, де одну детальку дістали і замість неї вставили іншу. Оновлення Windows схожі на лагодження старого авто, де щось непотрібне вирвали, замість нього вставили дещо перероблене та інше і трошечки зашпаклювали. Такий механізм з часом працює менш ефективно. Windows з часом складається із купи клаптиків, що склеяні до купи. Щось схоже з парадоксом Тесея (можете почитати на Wiki, якщо цікаво). Тому у Microsoft придумали утиліту DISM для лагодження та перевірок цілісності системи. У народі простіше перевстановити систему раз на 2-3 роки, ніж повертати швидкодію різними такими засобами. Плюс більшість софта залюбки кешує купу всього, висить у треях тощо. На Linux з цим менше біди
@Dmytro-Tsymbaliuk
5 ай бұрын
На лінуксі не існує ніякого реєстру, про компоненти вже пояснили
@oreon_core
5 ай бұрын
До речі, про свіжу систему... Наскільки складно написати скрипт, щоб автоматизувати деякі процеси після установки вінди? Ну типу, за один клік поставити свій "пресет" налаштувань, видалити різне сміття, тому подібне
@11TY
5 ай бұрын
Складність виходить від наявності знань) взагалі не складно. Досить довго, але не складно. Потребує знань процесів та розділів реєстру, який за що відповідає
@MrAlexnmonk
5 ай бұрын
Не маю довіри програмам чистки реєстру. Бо встановлюючись, вони додають записи у реєстру. Тому веду облік записів реєстру у журналі щоденного обліку реєстру багатокольровою кульковою ручкою . А реєстр щодня чищу вручну. Бо так надійніше ))))))
@Dmytro-Tsymbaliuk
5 ай бұрын
Вам більше нічим зайнятись?
@Квасоля-в4п
5 ай бұрын
Статична похибка ймовірна, згоден, але краще обґрунтувати що вона статична. Наприклад провести тест двічі, щоб переконатись у цьому. Хоча декілька секунд мало що вирішують, але так буде об'єктивніше.
@11TY
5 ай бұрын
Так можна і не роблячи ніякі дії, підряд провести тести і буде така ж різниця) Я проходив по 5 разів до і після, і взяв один випадковий результат із кожного. Не бачу сенсу витрачати час глядача на 5 чи скількись разів однакових тестів. Тим більше, що кожен за бажанням може перевірити це все у себе, якщо закрадеться сумнів. Різниця в мілісекундах
@JabaTheFrog
5 ай бұрын
Це звісно все круто, але що ви зробили з Десятим? Він мені більше подобався.
@stoner1337
5 ай бұрын
ну автоматичні чистки це крінж та безглуздя це було очевидно ще у 2009 році коли я в перше і останнє запускав сіклінер, я навіть не розуміючи оцієї всієї парафії одразу домекнув шо воно автоматично відновлюється. Але ж програма може внести якісь шкідливі зміни, або сам користувач може щось наплужити, ну розумію що це звучить банально та навіть згадувалось у відео але я або пропустив або ця тема не була розкрита, тобто як бби це банально або очевидно не звучало але якщо вам треба щось почистити АБО ВИПРАВИТИ і ви знаєте що - то чому б і ні.. Ну а автоматичні чистки які ще типу прибавлять фпс у іграхї це звісно лол. Хотілося б від автору побачити відос про файл підкачки, колись я був малий і дурний і ставив його як можна більшим тому що думав що це бесплатна оперативка чи шось типу того, було може дві програми або гри на моїй пам'яті які реально вимагали його збільшення але це було давно і то не правда. Зараз я тупо ставлю автоматично там все і взагалі вінду я вже перевстановлюю раз у рік-два-три, а не як колись у часи хр - по два рази на тиждень або день, не знаю чому але хотілося б послухати про файл підкачки бо я страждаю на аутизм головного мозку і коли читаю текст у мене починають боліти очі а цей автор цікаво та саркастично розповідає, було б круто.
@Damglador
5 ай бұрын
Ну... це звільняє пам'ять! Правда це кілька кілобайт, але те пофіг
@11TY
5 ай бұрын
Поставити софт вагою 50-100 мБ, щоб звільняти по колу 64 кБ 😅
@uvelyr007
5 ай бұрын
Це що виходить і карму чистити марно??
@11TY
5 ай бұрын
Ця опція доступна лише людям, які жодного разу не потрапляли в лоу пріору 😁
@Sirgofman
5 ай бұрын
страждав цією хернею у другій половині нульвих і початку десятих. Робив це в надії збільшити свій FPS в іграх :D Зараз взагалі не юзаю цей непотріб (бо ще тоді зрозумів їх ніякий або незначний ефект) і на додачу навіть антивіруси не ставлю. І, НЕЙМОВІРНО, все працює як годинник без перебоїв.
@Gggesha
5 ай бұрын
Для мене це відкриття я в шоці більше не буду юзать ці всі прорамки)
@ivanko_fr
5 ай бұрын
❤
@EdwardNorthwind
5 ай бұрын
Очень давно обратил внимание, что все эти очистки никак не помогают, а только вредят и со временем приходится переустанавливать Виндоус. Перестал пользоваться клинерами - пропала необходимость переустанавливать Винду. Уже лет 10 этой фигнёй не страдаю
@hottohmuonnoum6010
5 ай бұрын
А от що варто було б почистити... не порадив.
@oleksandrboiko7739
5 ай бұрын
Шановний дякую вам за відео, але якби років на 18 раніше було б класно
@smert_moskal9m
5 ай бұрын
Мені 27 і я ніколи не чистив реєстр
@Shurupich
5 ай бұрын
може і дефрагментацію диска робити не треба? 😮
@11TY
5 ай бұрын
Треба, якщо це не SSD)
@IhorVyshniakov
5 ай бұрын
Ніколи не чистив його і навіть не чув, що треба. Тож все було зроблено правильно 😂
@-domitori-
5 ай бұрын
Інфа, якої потрібно більше українською. Дякую
@IllogicalUA
4 ай бұрын
Як почисти реєстр на debian? 🤣
@11TY
4 ай бұрын
Там його ще не вигадали (на щастя) 😂
@user-7c9adfgk0z
5 ай бұрын
Согласен, но на 90%. Если речь идет про систему advanced user то это не нужно. У себя чистил последний раз наверное на 98 или XP. НО бывают моменты, когда просят почистить чужую машинку. А там по три раза установлено все говно, что только существует в этом мире. Порой удалить это можно только Shift+Del. И вот после таких манипуляций как раз и помогают рег клинеры ибо после перезагрузки минут 10 будут ошибки вылезать. А так пару кликов и все готово. И говна нет, и система более менее живая.
@Nets..
5 ай бұрын
З часом Windows починає лагати Краще б Microsoft відмовились би від реєстру, або серйозно би його переробили На телефоні очищаєм місце, і на пк також треба, бо коли місця мало, люба ос буде лагать, що Windows, що Android не важно Хоча багато різних факторів впливають
@11TY
5 ай бұрын
Реєстр - тепер велика проблема для Windows. Відмовитись від нього, означає припинити підтримку усього ПЗ, що використовує реєстр. Бо якщо перейти до формату файлів налаштувань програм у директоріях з програмами, та файлів налаштувань системи - назад шляху не буде. Втратиться сумісність з усім, що створено до. Буде ще один GNU\Linux, тільки комерційний. Це не просто, примусити розробників проектувати все з нуля. Тому, на жаль. До речі, скільки часу повинно пройти, щоб Windows почала лагати? У мене через 3 роки поки ті ж самі показники швидкодії 😅
@Nets..
5 ай бұрын
@@11TY Ну більшість ос не мають реєстру, це по суті унікальна застаріла від Microsoft штука, шкода, що напочатку такий шлях вибрали, зараз звісно важко від його відмовитись, хоча можна, знаєш, як в Apple прийнято, миттєво раз і все, але чим далі тянуть, тим гірше, сам знаєш, не за реєстром майбутнє, вони його давно не покращували, очі закривали Теж саме, коли падає 1 процес, то і інші разом падають, що смішно, тому або їм треба покращувати або видалять, бо в такому вигляді система застаріла і не продумана і не ідеальна, та про що мова, коли давно багато говорять, що Windows перетвориться в Linux, вже мона побачить цю частину тенденції напрямку, Terminal, Wsl, Android Додатки, Вкладки, Sudo, не хочу перечислять. А я скажу, у мене починає лагать, десь через пару місяців, ну до року, причому на різних компах, довше відкривається контекстне меню, довше в папках все підгружається, і на ssd! я скажу так, як що люди, в телефонах очищують, то і на пк теж варто, а от реєстр, треба обережно очищувати а іноді взагалі не трогати. А майки глупі.
@Dmytro-Tsymbaliuk
5 ай бұрын
Краще відмовитись від вінди
@SashR
5 ай бұрын
Дійсно корисне відео. Щоправда, інколи чистити реєстр потрібно. Наприклад, коли кривий софт залишає певні сліди в систем після себе. Нещодавній особистий приклад - софт залишив свої дані в меню «видалення програм», але при цьому самого файлу uninstall вже не було. Довелося руками з реєстру прибирати це криве посилання. Тож чистити реєстр потрібно, але лише при потребі і чітко знати, що саме треба виправити, а не користуватися програмами, які все самі зроблять.
@11TY
5 ай бұрын
Дякую! Маєте рацію! Я ж наче про це казав у відео)
@kresb
5 ай бұрын
А можна було просто не ставити віндоус
@11TY
5 ай бұрын
Агресія до інших продуктів ніколи не викличе симпатію до того, яким користуєтесь ви. Якщо щось існує, і має своїх користувачів, то значить на це є причини. Бачити ці причини чи не бачити - основа того, чому одні продукти продовжують бути популярними, а інші залишаються на місці.
@UncleBaze
5 ай бұрын
Тратата, тратата, баба вигнала кота. Бо не чистив реєстр. (комент в підтримку каналу, жоден кіт не постраждав))
@Admin-shramkievua
5 ай бұрын
Не згоден, це краще видно коли комп старий.
@11TY
5 ай бұрын
Це ніколи не видно) Кількість ключів не впливає на швидкодію системи.
@Admin-shramkievua
5 ай бұрын
@@11TY а якщо ці ключі потрібно обробити, іх потрібно усі кудись загрузити? Вот що чат джипити каже - Так, лишні або застарілі ключі у реєстрі можуть впливати на швидкість роботи старого комп'ютера. Вони можуть призводити до перевантаження системи та збільшення часу на обробку запитів. Чистка реєстру або видалення зайвих ключів може покращити продуктивність системи.
@11TY
5 ай бұрын
@@Admin-shramkievua ні, ну ChatGPT - це аргумент 😂 Якщо ви після цього йому напишете "ти помиляєшся", то він погодиться і напише абсолютно протилежну думку. Немає жодного документального підтвердження впливу очищення реєстру на швидкість системи. Система не працює з усіма ключами одночасно, а опрацьовує звернення за жорсткими посиланнями. І якщо буде безліч ключів, що не використовуються, то це просто пару десятків кілобайтів даних, що лежать на диску. Навіть якби система читала увесь реєстр одночасно, то обробка 3 чи 6 тисяч текстових ланцюжків для машини початку 2000-х займала мілісекунди. Microsoft для своєї ОС створили засоби для очищення та дефрагментації диску, але не створили засобу для очищення реєстру. Бо це не має сенсу на відміну від тих двох процесів. Є тільки scanreg.exe, яка слідкує за цілісністю системного рою реєстру, щоб система змогла запуститись, типу як запобіжник від допитливого користувача.
@Admin-shramkievua
5 ай бұрын
@@11TY дякую за файну розмову. Та за розгорнуту відповідь .) живу ще у прошлому :)))
@Z3rgatul
5 ай бұрын
Я сам ніколи не користувався цими програмами, але автор трохи неправий. Всі пам'ятають як старі комп'ютери з Windows XP літали зі свіжою ОС, і як вони могли тормозити на старій ОС. Буквально відкриття контекстного меню могло займати 10 сек. І в чому ж причина була? Автор розказує, як деінсталятори програм залишають настройки в системі. Як би ж то все було так. Навіть дуже популярні і якісні програми дуже часто мають криві деінсталятори. Які не видаляють все що треба із системи. Я буквально місяць назад вичищав якісь дллки після видалення діскорда. А що уже казати про якісь менш відомі програмки, в яких тестування деінсталятора це просто була перевірка чи не вилітають помилки, а що той деінсталятор робить уже ніхто не знає після випуску 100 нових версій програми. Так ось, програмки можуть реєструвати COM об'єкти в системі, наприклад для якоїсь незвичайної функції в контекстному меню. Щоб видалити цей об'єкт треба виконати правильну команду. А якщо деінсталятор цього не зробив, тепер при відкритті контекстного меню виконується якийсь код, який спамить кучу помилок в event viewer. Або програмка може забути видалити сервіс за собою. Або задачку в task scheduler. Варіантів безліч чим можна захламити систему. Добре що зараз супер швидкі ССД і процесори, а колись такого не було. Найкраща порада така, якщо потрібна програмка на 1-2 рази, ніколи не ставте на основну систему. Включіть windows sandbox, це дуже зручна віртуалка якраз для простих програм.
@11TY
5 ай бұрын
Ви все правильно вказали. Для таких випадків я і навів приклади програм, що займаються виключно виправленням проблем деінсталяторів та не лізуть до реєстру системи. Не уявляю зараз сценарій використання коли такі проблеми трапляються прямо часто. Проте для тих окремих випадків можна використати умовний Bulk Crap Uninstaller.
@Z3rgatul
5 ай бұрын
@@11TY Я зайшов на сторінку Bulk Crap Uninstaller і бачу на скріншотах що він фіксить реєстр. По-моєму більш правильним був би такий тест: установити 20-30 програмок всяких, запустити деінсталятори. Поміряти час. Запустити "очищення реєстру". Поміряти знову.
@11TY
5 ай бұрын
BCU не чіпає системний реєстр. Тільки залишки реєстру застосунків, щоб наступна установка його вважалась системою першою. Конкретні ключі, що відносяться до програми яку видаляєте. Це зовсім не те саме, що робить CCleaner. Мабуть ще треба прояснити, що реєстр системи і реєстр застосунків - це два різних роя реєстрів. Не чіпає реєстр взагалі і не чіпає реєстр системи - дві різні речі)
@tt.1OneQxIPhone
5 ай бұрын
нечошо когда чистиш реестр оптимизирует пк. Как минимум на емулятораз уменя без очистки 90-130 фпс на емуляторе а если чистиш реестр то минимум 180-330 и смисл чистить реестр очень большой для игр типо кс2 там тоже надо чистить а нетошо ти его бесмислент чистить возьми и проверь с грязним реестром какой фпс будет,ну конешно если использовать па в качестве серфинга по браузеру просмотре ютуба В 1080 и печатанья презентацый то да можно сидеть и мучитса с долгой загруской всего ГЕНИЙ!
@11TY
5 ай бұрын
Перечитав тричі, щоб зрозуміти що ви написали) Я навів докази того що це не працює. У вас написані просто слова, факти без якось підтвердження. Тому так, бути генієм не складно, треба просто подивитись відео до того моменту де я порівнюю гру та швидкодію системи до та після чистки і не маю ніякої різниці. Кількість ключів в реєстрі не може впливати на FPS чи швидкодію системи)
@OlegGordieiev-op5iw
2 ай бұрын
Відео не дивився, т.я. за 25 років очищення реєстру неодноразово давало відчутний результат і вирішив залишити цей коментар. Іноді навіть в тих випадквх, коли вже збирались пепевстановлювати систему, після очистки це було не потрібно. І навіть на сучасних системах, які значно перевищують необхідну продуктивність при сильній засраності помітна різниця. Хоча й не так, як 15-25 років назад.
@11TY
2 ай бұрын
20 років чистив і не чистив реєстр і не бачу ніякої різниці. Виходить, ваше слово проти мого) Відчуття - це не вимірна величина.
@OlegGordieiev-op5iw
2 ай бұрын
@@11TY ви чистили тільки у себе на комп'ютері, а я на сотнях. Відчуваєте різницю. Якщо ви не відчували різницю, значить у вас реєстр був не засраний і не потребував очищення.
@OlegGordieiev-op5iw
2 ай бұрын
@@11TY стосовно вимірної величини, то вимірялось це в секундах, а іноді навіть хвилинах. В особо важких випадках в можливості або не можливості встановити/використовувати ПЗ. Достатньо вимірювані величини?
@11TY
2 ай бұрын
Так у відео як раз і показано, що після очищення реєстру нуль змін в секундах) Я ж не прошу мені на слово вірити. Проведені порівняння та досліди. Кількість очищених ключів у реєстрі - це десятки кілобайтів записів. Навіть якщо видалити їх пару тисяч, то для ПК на IDE HDD завантажити на п'ять-сім десятків кілобайт більше в чи менше в ОЗП немає ніякої проблеми. Видаляти проблемні ключі вручну - це норм. Якщо система сипле помилками. Очищувати, щоб просто зменшити їх кількість, навіть на пару тисяч сміттєвих ключів - нічого не дасть. Якщо я вам скажу, що перевіряв на мільйонах ПК, або тільки на своєму, ви ж все одно ніяк це не перевірите. Тому має сенс аргументувати свої слова. Microsoft створили cleanmgr, щоб чистити ПК від сміття. Створили інструменти для дефрагментації. Інструмента для користувачів, щоб очищувати реєстр не створювали. Навіть новий PC Manager все ще не чіпає реєстр. Бо це нічого не дає. Є тільки утиліта, що автоматично перевіряє цілісність реєстру системи при запуску, для захисту від користувачів-експериментаторів. Як правило, очистка реєстру на чужих ПК відбувається разом з очисткою від сміття та деінсталяцією купи непотрібних застосунків, де вкупі це дає відчутний результат в секундах. Саме тому у більшості комп'ютерних спеціалістів, як і у мене колись, складалось хибне враження важливості автоматичної очистки реєстру.
@OlegGordieiev-op5iw
2 ай бұрын
@@11TY гаразд, якщо у вас домашній комп'ютер на і9, на якому ви тільки серфіте, грає е в ігри, користуєтесь вордом і сам його обслуговуєте, то дійсно чистка реєстру (автоматична), нічого не дасть. Якщо це офісна машинка, особливо там де користувач має права ставити щось видаляти, або обслуговується не однією людиною, то там результат такої очистки є. А на машинах 15-20 річної і більше давності результат дуже відчутний. Особливо, якщо на цих машинах стоїть спеціалізоване ПЗ, яким активно користуються. Реєстр там дуже захоплений може бути.
@FireBirdQui
5 ай бұрын
А чи правда, що дефрагментація ссд зношує його ?
@11TY
5 ай бұрын
Правда. При чому дуже серйозно зношує. Дефрагментація зроблена для жорстких дисків. Бо вони працюють приблизно як грамофон. Магнітна пластина - це як музична пластинка, а зчитуюча лазерна голівка - те саме що голка. Якщо великий файл записаний не підряд, а розбитий на диску на багато частин (де було вільне місце), то для читання його далі лазерна голівка бігає по диску та шукає шматочки цього файлу. Що займає багато часу та сповільнює комп'ютер. Дефрагментація переміщує шматочки великих файлів докупи, щоб читання йшло підряд і цим пришвидшує роботу диску і систему в цілому. SSD складається із купи комірок, типу бджолиних сот. Є спеціальний контролер, типу міні комп'ютер усередині SSD, який може швидко видати точну адресу комірки і почати читання та запис звідти. Тому якщо великі файли будуть на SSD розбиті на шматочки по всьому диску на вільних місцях, то це ніяк не проявиться у швидкодії. Але кожна комірочка має обмежену кількість записів, що в неї можна зробити (на відміну від HDD). І дефрагментація, яка рухає файли із комірки в комірку може зробити до 30-50 записів у комірку за раз, поки викладе всі файли у потрібній послідовності. І таким чином сильно зношує ресурс диску. Упорядкування файлів на SSD відбувається автоматично, за допомогою TRIM.
@FireBirdQui
5 ай бұрын
@@11TY Дякую за відповідь
@yurigreenchuke5572
5 ай бұрын
Не треба чистити реєстр. Особливо від відверто шкідливих та хибних записів. Мінус за клікбейт та маніпуляцію. Любителям усяких CCleaner-ів зайде.
@11TY
5 ай бұрын
Не обов'язково дивитись відео, щоб написати комент, правда?)
@yurigreenchuke5572
5 ай бұрын
@@11TY Неправда. Профанація чистої води. Шкільнята на лямках.
@11TY
5 ай бұрын
Аргументувати свої слова ви не будете?) Тільки самостверджуватись?
@yurigreenchuke5572
5 ай бұрын
@@11TY Не буду. Аксіоми не потрібно аргументувати. Я вам ассоціації на усі застосунки позбиваю, а ви реєстр не правте. Бо не потрібно.
@11TY
5 ай бұрын
Так а де я казав що взагалі не потрібно правити реєстр? Я казав, що не потрібно чистити програмами для автоматичної очистки. Якщо ви позбиваєте асоціації то CCleaner тут не допоможе, краще це робити вручну. І закликав не лізти до реєстру якщо немає необхідності.
@ssanina666
5 ай бұрын
Мені потрібен був цей відос 10 років тому до того як я увірував у вищі сили оптимізації і сидів ковирявся у реєстрі гуглячи про кожен пункт. Нарешті майбутні покоління будуть звільнені від цієї секти
@arcsin4083
5 ай бұрын
В свій час розганяв Феном 2 х4. Але навіщо... Так і не зрозуміло, бо їсть більше і стабільності чомусь немає 🥲
@Patsan4ik1
5 ай бұрын
@@arcsin4083 я теж розганяв і мав приблизно ще із 30+ відсотків продуктивності, а на ньому стояв радіатор zalman cnps10x performa i була стабільність та швидкість і плата gigabyte GA-890FXA-UD7 здається 8+2 фази от тобі і стабільність живлення. Хороші часи були...
@pierredunn2927
5 ай бұрын
@@arcsin4083у фенома треба шину памяті гнати і таймінги озу, це їх вузьке місце))
@11TY
5 ай бұрын
Дякую всім, хто підказав про проблему з відео. Тепер приємного перегляду!
@11TY ☝️ Чищення реєстру не має сенсу якщо біля монітора не стоїть кактус. 😁
@romanb.6528
5 ай бұрын
Останній раз чистив реєстр напевно за часів XP, щоб можна було заново програми з місячним ключем перевстановити.
@yehorivanov4996
5 ай бұрын
Перейшов на Linux та забув про реєстр 😅 Це щось із далекого минулого життя 😊
@yehorivanov4996
5 ай бұрын
@@bez_dna___ lsof вам в допомогу 😂
@svidlov
5 ай бұрын
Коли ще користувався Windows 7 то регулярно проводив таку чистку 😅, а пізніше коли вже з'явилась залізяка новіше і потужніше на борту з 10, а пізніше й оновився до 11 windows, то мабуть ні разу цим не займався). Дякую за чудовий, цікавий і якісний контент та просвітницьку роботу ❤
@farfarlongdark
5 ай бұрын
мені зручно сіклінером кеш чистити було й всяке таке, а за інфо про реєстр дякую. завжди бісила оця чистка після якої чекаєш, що там, очікуючи побачити 0, а там зноу вилазить кілька пунктів ~(>_
@tehno1987
5 ай бұрын
а можна про файл підкачки та ссд докладніше розповіти? бо я той чел який вимикає🤡
@xackep
5 ай бұрын
Без файлу підкачки в тебе деякі застосунки та ігри не будуть запускатися
@zlavavann
5 ай бұрын
Файл підкачки не вимикаю на ССД. Думаю, за нормальних умов його вплив на витрату ресурсу дійсно відносно невеликий. Ресурс ССД витрачається лише при записі, і (теоретично, якщо все у контролері працює правильно та ефективно) wearing має більш-менш рівномірно розподілятися по всьому адресному простору. Імовірно, якщо все прям дуже погано і підкачка використовується дуже активно та постійно модифікується - ефект може вийти за межі "статистичної похибки", але це не виглядає реалістичним. Бо за нормальних умов, на скільки я розумію цю механіку, система скидає у своп як раз те що активно не модифікується. [флешбеки з 90х-2000х, коли у мене було 16 Мб оперативи і 98-ма вінда у 3D Max Studio гарчала свопом як трактор]
@freeeng01
5 ай бұрын
@@zlavavann якщо оперативи мало, то свопається дуже активно
@TechnoShaman69
5 ай бұрын
@@zlavavann Зараз все так само, при рендирігну важкоїї сцени 3д софт заливає гігабайти у всі можливі місця, які ти відкрив для кешу, коли закінчується озу, у тому числі і на ссд, тому вплив буде. Але не зрозуміло навіщо тоді мати ссд, якщо не дозволяти йому працювати ? )
@Dmytro-Tsymbaliuk
5 ай бұрын
Підкачка не обов'язково файлом, у мене окремим розділом
@joyearnd
5 ай бұрын
Це ще ви, не чіпали тему дефрагментації реєстру. То взагалі збочення в чистому вигляді.)
@11TY
5 ай бұрын
Це точно! Я коли побачив цей пункт у RegOrganizer, то просто вирішив не згадувати у відео про це взагалі. Бо писав у сценарії разів 15, але жодного разу не міг втриматись щоб не згадати мам розробників. Тому нехай буде колись відео найкрінжовіших операцій з ПК, там ця штука буде в топі)
@farfarlongdark
5 ай бұрын
@@11TY я це теж робила, правда, останній раз на віндовс хр. подобалось, що воно стає таке гарне, впорядковане. казали, що програми швидше працюватимуть, бо клітинка до клітинки.
@АртемФедоров-ю7б
5 ай бұрын
Тому краще використовувати лінукс)
@11TY
5 ай бұрын
Але не помилитись з пакетним менеджером, бо будуть схожі проблеми 😅
@misternobody1537
5 ай бұрын
Малувато тебе помилок було після встановлення) Колись сам цікавився оцією темою з очисткою, провів той же експремент і отримав під 2к помилок з чистого образу з сайту майків На тому мій шлях оптимізації був завершений)
@11TY
5 ай бұрын
Не ті вже образи пішли зараз ( Нічого цікавого в них немає 😁
@vadymmakukh4385
Ай бұрын
Єдине що завжди давало помітний ефект - це дефрагментація жорсткого диску. А це типу чищення реєстру завжди підозрілими здавалися
@11TY
Ай бұрын
А ще було приємно завжди спостерігати, як в програмі ті квадратики рухаються туди-сюди
@vadymmakukh4385
Ай бұрын
@@11TY Ахахаха! Справді медитативне заняття! І в кожних програмах по різному, мені Raxco особливо подобалось, все таке яскраве )
@VolyaSvoboda
5 ай бұрын
Єдине що зробили польські інженери, це винайшли назву dream machin. І то я не впевнений що це були вони😂
@cfg556
5 ай бұрын
було б класно побачити відео про SSD, бо про них багато міфів, починаючи від того ж файлу підкачки і закінчуючи тим, шо якщо не вимкнути гібернацію то в тебе взірветься хата
@DrFailov
5 ай бұрын
Не знав що DreamMachines з Польші. Точно не куплятиму.
@rumatadestora
5 ай бұрын
Дефрагментація, чищення реєстру це дуже "цікаві" речі, які, на мою думку, повинні відійти у минуле вже давно
@gam4524
5 ай бұрын
Чисти реєстр, якщо хочеш крутити слоти Це дешевше і безпечніше❤😂
@user-mx6hm5lg6d
5 ай бұрын
2 чи 3 рази чистив реєстр. Потім, завжди доводилось перевстановлювати Віндовс.
@sergozar
5 ай бұрын
3:56 нажаль темна тема в Notepad++ це мабуть одна з найгірших(
@JuliaBrizhan
4 ай бұрын
Чудово! Дякую, дуже корисна інформація. Рекомендую всім підписатися на цей канал.❤
@romaninja
5 ай бұрын
На всякий випадок пішов почистив реєстр..
@dreikk91
5 ай бұрын
Займався таким в 2009, а ще диск дефрагментував..
@Sanya_pl
2 ай бұрын
От все життя стараєшся не вірити в якісь дурниці і забобони, а тут ловиш себе на тому що чистив реєстер, рекомендував це мамі робити і вірив що компу від цього краще Боже який жах! Дякую 11
@exivard
5 ай бұрын
Каюсь, грішив. Але з таким страхом кари Божої.
@young_d1d
5 ай бұрын
Мій батя завжди любив «запусти клінер!» і «удаляй ярлик бо він занімає памʼять!»
@alfredfaust10
5 ай бұрын
Чекаємо на відео про дефрагментацію, топ контент
@ramses-2
5 ай бұрын
Ну нарешті! Буду перекидати це відео відразу тим хто хоче чистити реєстр, бо задовбався вже пояснювати.
@МаксимГорький-п4о
5 ай бұрын
Я користуюсь JV16 Дуже зручна прорама. Від CCliner давно відмовився, це шляпа. В реєстрах залишається багато невірних посилань, які система перевіряє і чекає на відповідь, а її нема, тоді відкидає це посилання. Коли таких посилань багато, то це помітно тормозить слабий комп'ютер. Якщо комп'ютер потужний, то ми цього не помічаємо.
Пікірлер: 322