Ну шо, як просили друзі, довгоочікуваний огляд на Фрущанте вже на каналі))
@MrPASHUM
Ай бұрын
Не здивуюсь, якщо твій батя Юрій Лоза, а братуха Фред гітараст…
@okagesamade9542
Ай бұрын
копіювати російську шляпу не соромно???
@Markus-oq1hm
Ай бұрын
Будь ласка, перейменуйте канал на Nickguitarist
@nicksongua
Ай бұрын
А ви свій в Muhtarua))
@apostoltherteen
Ай бұрын
І батл хто правильніше грає Метлу треба зробити обов'язково 🤣
@Chocolate_Eskimo
Ай бұрын
сук 😆
@user-tu1hi9rw8d
Ай бұрын
Це топ!)
@MizuRino
Ай бұрын
Фрущанте, ми знаємо, що це ти. Не ховайся під чужий нік))
@anton_obruch
Ай бұрын
Кажуть що батько досі шукає Джона щоб дати йому тягла
@nicksongua
Ай бұрын
АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХА В голос ржу))))))
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
No please god no
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
І не забувати кожен раз казати про гатрі говена і вутена)))
@nicksongua
Ай бұрын
@@dmytrooleinichenko9865 І Маркус Міллер гірко заплакав, що його в цьому коменті не згадали(
@user-dd8rb8nt1d
Ай бұрын
Дивився розбір,і плакав. Хлопчик багато вміє, багато знає,але суті так і не зрозумів))) особливо мені сподобалось відео з соло гітари МеццоФорте, явно задрочене соло, але типу імпровіз. І якби не це відео, я б взагалі забув , що існує такий гурт, як Меццо Форте. Нагадайте, що нового вони привнесли в музику, а точно нічого, бо те , що вони грають, круто, але вже грано переграно задовго до них. А в перців все навпаки, вони показали, як використовуючи мінімум інструментів, і мінімум нот грати потужно, на величезних стадіонах. Так не всі концерти вдалі, присутні лажі, але вони ніколи не грають одну і туж пісню завченими партіями, там 50/50 імпровіз/партії, і в цьому кайф, оці лажиці це і є рок н ролл, життя, а не вилизане ідеально соло, яке настільки ідеальне, що аж тошнить. Хто таке полюбляє, хай сдухає Вая, Бонамасу та інших. Хто любить музику, яка дихає, живе і видозмінюється той розуміє Фруща. В нього досить не проста доля, був на грані.
@Vadym1986
Ай бұрын
Згоден на всі 100%! Послухав пару речей Mezzoforte. Так це крута професійна музика для цінителів якісної музики. Вони виступають в камерних залах для малої аудиторії, яка шарить. Тому порівнювати їх не доцільно, то інша вагова категорія. А рхчп для основної маси людей які навіть і не зможуть відрізнити бас гітару від електро)
@user-ze1pg8gc7q
Ай бұрын
100%. Фрушанте- це імпровізація. Це не зaвчені та шаблонні партії. Його гра на гітарі -це суцільна палітра емоцій. Тільки на пісню Scar Tissue є безліч соло, і всі вони чудові. Тому хто б там що не говорив, але Джон для мене ONE OF THE BEST👍👍👍
@MizuRino
Ай бұрын
@@user-ze1pg8gc7q лажати як не в себе - це по твоєму "суцільна палітра емоцій"? щось новеньке))
@dmitriyslyuta2757
Ай бұрын
Вимкнув папкиного гітариста та включив концерт RHCP!
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую за перегляд цього відео, та за коментар для його просування)))
@silkysilk6883
23 күн бұрын
@@nicksonguaмені от цікаво а ви граете в гурті або може виступаете десь?))
@GuitarRain
Ай бұрын
Перед тим, як читати коментарі, беріть попкорн))
@nicksongua
Ай бұрын
АХАХАХАХАХ точно)))
@linoleumful
24 күн бұрын
Беріть сухарики Флінт, в них гірше звуковідтворення при хрусті, щоб у естетів вуха пов'яли
@oleksandermykytiuk1299
Ай бұрын
Круто, тепер і на Мальмстіна можна)
@nicksongua
Ай бұрын
Для контрасту?))
@oleksandermykytiuk1299
Ай бұрын
@@nicksongua так)
@nimperkasus
Ай бұрын
Підтримую!!!
@yurazadorozhny9355
Ай бұрын
Та! І про те як його хейтять американці через пончики!
@TheSinsirUA
Ай бұрын
Та шо ви причепилися до соляка Фрущанте? Ви шо не бачите шо в нього просто стара гітара. От назбирає на нову гітару от тоді він вам і заграє нормальний соляк .
@nicksongua
Ай бұрын
Бляха, ахахахаха, це сильно😅😅
@saymerix
Ай бұрын
Реально, ціни зараз взагалі бачили?!?!?!?!?
@Vikzvv
Ай бұрын
До речі, Flea знімався у культовому фільмі "Назад у майбутнє", у ролі Нідлса. Якщо хтось не знає 😊
@nicksongua
Ай бұрын
І він в Вавілоні здається знімався з Ді Капріо, якщо я не помиляюсь)
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
А ще нігіліста в Big Lebowski
@ziggy_shpakovsky
Ай бұрын
Кидис в "На гребне волны"
@sir_tsven
Ай бұрын
В серіалі про Обі Ван Кенобі теж)
@ziggy_shpakovsky
Ай бұрын
ещё Фли и Кидис вместе в фильме "Погоня" (с Чарли Шином)
@yurazadorozhny9355
Ай бұрын
Вважаю, що огляд не валідний бо Джон Фрунзе грає під хмурим, а всі інші під ним просто сплять)
@peshee5530
Ай бұрын
Взагалі багато хто не дооцінюють Джоша Клінгофера. Так він не гітарист, щоб бути крутий та талановитим. Але композитор він просто неймовірний, The Getaway найкраще що робили перці. Але із-за фрушанте, він стоїть у повному тіні. Але дуже жаль що він повернувся. Бо саме з ним, перці звучало хоч хітово але прям музичне
@hacktivist86
Ай бұрын
The Getaway альбом добрий, але казати, що він найкращий може тільки людина яка вперше почула гурт коли він вже вийшов. Бо мінімум 5 альбомів (Стадіум як 2 рахуєм) з Фрущем це суцільні хіти. Єдину партію Джоша що я можу згадати це у Did I Let You Know? - вона казкова).... Ну а зараз дійсно, останні альбоми і Фрущ не зробив цікавими, можливо без наркоти немає того натхнення)
@olehvodopianov
Ай бұрын
Фрущанте не написав жодної пісні у складі металіки, а це вже про щось говорить.
@nicksongua
Ай бұрын
І скоріш за все жодного гвоздя не звбив
@valentineboyko1583
Ай бұрын
Краще душевно лажати, як Фрущ, ніж технічно та бездушно лабати. І музика - це не ноти, а те, що ти в них вкладаєш. А так - можна й ведмедя навчити бряцати. Фрущ - душа "Перців". Не подобається - не слухай, а вишукувати лажі отак от - неповага до братів по цеху! Бажаю тобі, друже, сказати це все Фрущу за кулісами якогось американського фестивалю, де ти будеш хедлайнером;)
@nicksongua
Ай бұрын
Після фрази "музика- це не ноти" сенс коментаря зник у маріанському жолобі просто .... )
@valentineboyko1583
Ай бұрын
@@nicksongua а тільки твої слова мають сенс? я, друже, граю на гітарі 32 роки. Може я маю право на свою думку теж? І по секрету ще раз тобі скажу: в нашому "цеху" не прийнято критикувати колег! ;) Не ображайся, друже. Гарний канал робиш, але, будь ласка, припиняй розбори. Не прикольно це, повір. Бо ти заслуговуєш на повагу й популяризацію. Впевнений, що ти і без отакого хайпового контенту зможеш існувати! Удачі!)
@lebid123
Ай бұрын
Нік, привіт. Ти хороший хлоп. Гарно граєш на гітарі. Я дивлюсь твій канал. Не все подобається, але загалом мені цікаво. Є лиш одне, що не дає спокою. Коли ти робиш огляд на якусь партію гітариста і починаєш її грати то не всі партії звучать так само добре, або ж краще. От сноу якраз приклад цього. Раніше теж в тебе таке зустрічав. Розумію, що будь яка пісня потребує часу на розбір і відточення! Тому, в мене зʼявилась думка, що ти або кепсько готуєшся ( можуть бути причини різні. Ми всі дорослі люди з купою супутніх проблем, браком часу і тд) або дійсно не маєш того скілу людини яку критикуєш. ( не схоже на це). Якщо це перше. То можливо, немає сенсу виставляти такі елементи у відос, бо це може знецінити тебе як фахівця, типу, якщо вже показуєш щось, то показуй фірму, або не показуй взагалі. Бо, в такі моменти неволі зʼявляється асоціації з одним кацапським критиком усіх на світі гітаристів. П.с: сподіваюсь, що в коментарі не прослідковується негатив. Бо те що ти робиш потребує багато зусиль і я в жодному разі не знецінюю твою працю.
@nicksongua
Ай бұрын
Дуже дякую за такий розгорнутий коментар) знаєш, тут не в скілах справа, а в банальному обладненні) криворукий Фрущанте грає на дорогих лампових усилках, а я на ібанезі за 700 баксів в цифровий гітарний плагін)
@vidpochynok_
Ай бұрын
Знаю що зовсім не твоя парафія і наврядчи зробиш відос, але чи знаєш на скільки добре грає Курт Кобейн ? (Хотілося б побачити відос але якщо відповіси вже буду радий😅)
@nicksongua
Ай бұрын
Дивись, багато хто питає за Кобейна, я не роблю огляд не тому, що не хочу, а тому що не впевнений, що в інтернеті є хоч якісь матеріали, де можна побачити його живу чесну гру окремо тільки на гітарі без групи та щоб він був тверезий...)
@Vykroutas
Ай бұрын
@@nicksongua ага, ти хочеш поставити Курта в свої тверезі умови без гурту) Але справа в тому, який Курт музикант, і що він міг менеджити свою драйвову (брудну, але насправді точну он-тайм) гру, співаючи поверх неї ті гармонї, що співав.
@evgeniychirvon6208
Ай бұрын
Дуже хочеться послухати твою музику, виклади вже) схоже, що там щось неймовірно круте)
@nicksongua
Ай бұрын
Це типу підйобка?)) Якщо так, то сподіваюсь, ти уважно слухав мене на цьому відео, коли я двічі сказав про те, що музика перців об'єктивно світові хіти) якщо це не сарказм, то вибачаюсь )
@evgeniychirvon6208
Ай бұрын
@@nicksongua Та ні) Це взагалі не стосується цього перця)) Я вже писав тобі, що хочу твої треки послухати, просто ще раз про це вирішив написати, бо судячи з твоїх авторських замальовок, у тебе має бути дуже крута музика))
@user-kd4fo3fx2g
Ай бұрын
Залишилося записати відео про японського гітарного віртуоза та побачити 10 переглядів під відео😂
@hacktivist86
Ай бұрын
Коли вже буде історія про баню та стиглі томати під соло Гарі Мура?
@nicksongua
Ай бұрын
Ахахахаха, цей коментар зрозуміють лише обрані 😅
@weedsmoker911
28 күн бұрын
Соло обязательно должно быть с легатными поливчиками, риффы с гвоздями, а друг-со спелыми томатами
@user-ky8ij2wm9s
Ай бұрын
"Чому Фрущанте поганий гітарист?" "Також Нік протягом всього відео не може нормально зіграти майже жодну партію Фрущанте" Це жанр просто такий. Завжди можна докопатись до чогось. Да, Фрущанте не Петручі. І дякуємо йому за це! Те, що він грає, працює в їх контексті. Музика, врешті-решт, це мистецтво а не спорт. Не обов'язково бути найкращим. Але так як жанр потребує - то засирайте на здоров'я) Тим паче за останні два альбоми можна засирати дай Боже
@トワイライトフクロウ
Ай бұрын
Він кращий, просто більшість цього не зрозуміє. А подібні клони фреда(упаси боже) тільки і можуть кривлятись від творчості великих музикантів/гітаристів як Фрушанте та інші. Таким увімкни Ван Халена наприклад, так буде також триндіти, шо то піліканіє і неправильно грає))) ну так, куди їм до чувака перед камерою із "гітарою". Таким тільки Стів Вая і тд вмикай, бо "так правильно, це техніка". А Джимі Хендрикс або Джон Фрушанте це просто обдовбані бовдури, які по приколу існують/існували
@user-ky8ij2wm9s
Ай бұрын
@@トワイライトフクロウ та нє, з технічної точки дійсно такий собі гітарист)
@nicksongua
Ай бұрын
Тебе взув той же чувак, під коментом якого ти й написав)
@トワイライトフクロウ
Ай бұрын
@@nicksongua поки ти угараєш з Фрушанте, він до сих пір в составі перців розйобує і всі кричать Фрушанте) всі його чекали і дочекалися, його всі люблять і обожнюють його імпровізацію з Флі. А ти далі кривляйся🤡
@user-ky8ij2wm9s
Ай бұрын
@@トワイライトフクロウ а я, доречі, не чекав. Мені the getaway куди більше подобається чим останні дві платівки. Ну воно звісно кожному своє
@vadim533
Ай бұрын
На розбір об'єктивно невдалої гри Фруща було цікаво глянути. Але напевно без таких лаж фрущанте не був би фрущанте) За це його і люблять
@nicksongua
Ай бұрын
В принципі, з Хемметом та сама історія )))
@DrFedynets
Ай бұрын
Розбір на Ейса Фрейлі я, напевно, побачу в моїй старості. Тому просто запитаю, наскільки в нього все погано?
@nicksongua
Ай бұрын
Я чесно кажучи, дізнався про нього через Фреда ще роки 3 тому, на прикладах його гри а старості, там катастрофа, що по молодості було, не бачив, але я думав на діючи Гітаристів Кіса зробити відос)
@DrFedynets
Ай бұрын
@@nicksongua Ви на двох хочете зробити? На Пола Стенлі й Томі Таєра? Чи когось одного взяти хочете?
@AldrLesPaul
Ай бұрын
жах ситуації з Ейсом у тому, що він сам не відбиває наскільки погано грає, а навпаки постійно вихваляється
@MizuRino
Ай бұрын
Соло - це не фішка Ейса. Вони всі якісь натягнуті, уламчасті, видно що він тужився, коли їх писав і це все чути в записі. Якби він стільки сил вкладав в уроки гри соло, як він любив наряжатись - ситуація була б значно кращою.
@AldrLesPaul
Ай бұрын
@@MizuRino Ейс написав купу крутих рифів, соло і пісень. Може це навіть зараз. Але на концертах, як мені здається, його тупо вимикає і він цього не відбиває. Бухло і наркотики протягом років - це страшна річ
@Vykroutas
Ай бұрын
походу я не твоя цільова аудиторія. гітарист в такому стерильному середовищі як в тебе - це, на жаль, ознака сучасності, але для мене - нонсенс. не рокнрол взагалі) то, як ти показав імпровіз соло Фрущанте - все ясно - вайбу нема, того самого, ага.) далі кажеш от Сноу - кайф, але по тому, як воно в тебе зіграно - видно, що нормальних наркотиків не вживав і не будеш.) Далі ти кажеш "ми почули у Джона" і граєш сам. Але ні, ми почули не те, як ти зіграв) Гітаристу Меццофорте скоро знадобиться робити масаж плечей, бо він затиснений (як і ти трошки). Коли ти показуєш як Фрущанте робить вібрато - нуууу, він це робить так, як йому треба для донесення емоції, і на нього хочеться застрибнути, а ти схожий на пародиста не дуже гарної гумористичної передачі) Послухай, як звучать окремі довгі ноти у Джона - це той рідкісний випадок, коли людина грає рівну ноту без вібрато, але подих перехоплює. Ну і хотілось би щоб якщо берешся за цю справу, то щоб в тебе був як приклад Scar Tissue з 2003го року, оцей: kzitem.info/news/bejne/lHqKraeIrXZjh3o Це щодо вибору нот і того, що, як ти кажеш, він грає все однаково). Ноти, на яких він зупиняється, їх розташування і їх тривалості - дарують відчуття того, що на тебе зараз промінь з неба сяє.) Але, знову ж таки, твій бекграунд і твій офіс (простором музиканта я це не можу назвати) - самі про себе говорять, просто ти отакий чувак, трохи затиснений) І говорити про аспект "Джон-композитор", не виходячи за рамки РХЧП - це також нонсенс. Послухай пісні і повикупай тексти в кількох його сольних піснях - хай будуть John Frusciante - An Exercise (1), Control (2), Emptiness (3). Або відлети від Ataxia - Dust (4). Дуже великий комент так, але реально дістали ці офісні стерильні гітаристи, від гри яких не відчуваєш нічого крім розуміння, що вони багато років займались)
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую за величезний коментар для просування мого відео))
@valentineboyko1583
Ай бұрын
@@Vykroutas згодний з вами на 100%. Джон -душа, а не розум. А хлопчина - диванний гітарист, який геть його не зрозумів, бо він не викупає...
@RealROCKnROLLA
Ай бұрын
Бляха, він вже на початку Сноу зіграв так зажовано, ще й в сильну долю не попав. Я не знаю чи є сенс дивитися далі, якщо граєш матеріал поганого гітариста гірше нього самого...
@Vykroutas
Ай бұрын
@@RealROCKnROLLA угу, не прикольно зіграв, не качає)
@vi5629
Ай бұрын
Можна робити відео про Фрущанте як Paul Davids "Why John Frusciante is out of tune", а можна робити відоси в стилі руснявого фреда 'пачіму он плахой гітаріст' Вибір за кожним :)
@user-du8ip8tr7b
Ай бұрын
Чи буде огляд на гітаристів FFDP або Sabaton? До речі за кавер на Snow: мені він так вкатив, що коли я його в ТТ побачив то зберіг відос та кайфував
@nicksongua
Ай бұрын
Ого, за кавер круто, дякую!)) Так, на гітаристів FFDP я хочу зробити огляд згодом)
@squeezee1327
Ай бұрын
Очікую відео про Джеррі Кантрела з Alice in Chains.
@nicksongua
Ай бұрын
Шось його в останній час теж багато просять, треба задуматись, дякую)
@jojo5158
Ай бұрын
+++
@volodymyrivanytskyy4400
Ай бұрын
Приєднуюсь!
@user-vb7ww8pw5v
Ай бұрын
Читаєш мої думки, друже!
@トワイライトフクロウ
Ай бұрын
4:23 Краще таке не балакати про Фрушанте, бо можна отримати в табло в машині) Фред перелогінься
@nicksongua
Ай бұрын
Вау, розмазав просто)))
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
@@トワイライトフクロウ Фрущ перелогінься))
@MichaelDudar
Ай бұрын
Відео ще не дивився, але назва мені вже не подобається
@user-si9ri9qi8d
Ай бұрын
Взагалі рідко пишу коментарі, але тут є декілька моментів які було б варто уточнити з приводу Фруща. Не дуже доцільно говорити про Фруща як цільну гітарну особистість; я переконаний що його скіли суттєво впали після ментал брейкдауну і першого ретриту від перців, бо то того він навалював дай боже, перші два альбоми Фрушанте з перцями були надзвичайно енергійними, драйововими і впевненими в плані рифів і мелодій. Якщо говорити про принадлежність до фанк-року, то це явно період до Californication, з Фрущом це альбоми Mother's Milk і BSSM, а коли мова йде про фанк-метал то це взагалі період з Дейвом Наварро, а не Фрущанте. Тому і момент його композиторства не дуже добре висвітлений у цьому відео і складається враження що Джон практично не заслужив тієї слави яку має, що не зовсім коректно з вашого боку P.S - Навіть найбільший фанат Джона без проблем визнає що найслабша аспект його гри - це гра соло)))
@sevchyk
Ай бұрын
Автор каналу - довбойоб. Мова йде про гітариста світового гурту, який продав мільйони дисків по всьому світу. Якби він був поганим гітаристом, його би в гурті ніхто не тримав.
@user-kd4fo3fx2g
Ай бұрын
Ха-ха-ха, ти не зіграв Snow
@nicksongua
Ай бұрын
Ого правда? А як же ти впізнав, що я "не зіграв" ? Здається назву пісні написав... виходить що ти впізнав що я зіграв? Виходить що я це зіграв...)
@user-kd4fo3fx2g
Ай бұрын
@@nicksongua "Я побачив по постановці руки, що рубки не буде" 😄😄😄. Peace
@cosmodrom2222
Ай бұрын
ФредГітарист на мінімалках? Що з нами сталося? Музика це ж не про спорт. Висловлюю свої співчуття всім музикальним критикам.
@nicksongua
Ай бұрын
Мухтар на мінімалках?) Люди два місяці просили зробити на нього огляд, я коли збирав матеріали ,побачив те, що побачив) при чому тут спорт?)
@cosmodrom2222
Ай бұрын
@@nicksongua саме про це я й кажу, що люди просять, людям воно потрібно. А для чого? Самоствердитися на фоні інших? Я сам гітарист, граю багато років, і вважаю що набагато важливішим буде знайти та щось взяти у інших гітаристів собі в багаж.
@cosmodrom2222
Ай бұрын
@@nicksongua хто такий Мухтар?
@weakdash
Ай бұрын
Чекаэмо на гiтаристiв радiохед
@nicksongua
Ай бұрын
Ого... Я думав до альтернативи вже прям пізніше дібратись)
@introversion_head
Ай бұрын
+++
@eugeneeugene6130
Ай бұрын
За Радіохед сильно плюсую!
@okagesamade9542
Ай бұрын
@@nicksongua можете пояснити як 18 гітарист всіх часів за версією Rolling Stone виявився "поганим" гітаристом. чому ви берете відео де він лажає спеціально і розповідаєте ніби це він не вміє грати (загальновідомий факт що фрушанте в окремий період перед одним з відходів мав конфлікт з кідісом і спеціально на концертах заважав кідісу). ви іще б взяли б відео де він сидись вдовбаний дає інтервю, потім іде в іншу кімнату щоб вмазатись і повертаєтсья назад. людина яка довела себе наркотиками до стану коли він розвчився грати і в нього випали зуби від чого він іше й співати не міг це поганий гітарист ? шановний ви snow не змогли зіграти рівно один ріф, я вже мовчу щоб зіграти всю пісню. у фрушанте погані соло? ого, не знав. для мене відкриття що гітарист який використовує пентатоніки це поганий гітарист, адже ніхто крім фрушанте не юзає пентатоніки). californication став 5 раз платиновий альбом в США , це якби щось говорить? а ну так те що гітарист гурту нездара))). як можна зняти настільки тупе відео? я щойно подивився відос якогось ображеного школьника який навіть не спромігся перед підготовкою до ролику дослідити біографію людини про яку буде випускати відео. фу, тупо гівна поїв. як зробити так щоб ваш канал більш ніколи не потрапляв в рекомендації
@erekslphim
Ай бұрын
Коли лажа фрушанте бере за душу без відоса, то це показник) а фанкове ото соло, для прикладу, як формула в математиці..ніби правильно, але зацінить її тільки інший математик) замість того, щоб слухати музику, ми міряємо техніку
@nicksongua
Ай бұрын
Бро, Музика Меццофорте не математика, а справжня фірма і слухати її кайфово і приємно, тому до чого тут це, не дуже зрозуміло) Бо і перший і другий приклад позиціонують себе фанком, але по факту, справжнім фанком з них є тільки Меццофорте)
@4ebabeba
Ай бұрын
Плюс)
@erekslphim
Ай бұрын
@@nicksongua то Вам слухати кайфово))тут діло не у фанку, а чи викликає музика емоціїї..це як читати Собор Гончара у 7 класі..ніби і по темі, і класика, і несе сенси, но за душу не чіпляє))
@ritorgroose
Ай бұрын
Я не музикант, не критик і взагалі не маю відношення до музики, окрім того, що я дуже люблю її слухати і насолоджуюсь від цього процесу. Але коли я чую подібні розбори, завжди вспоминаю Кіта Річардса, которий казав: "Так ми з Роні далеко не самі круті гитаристи, але коли ми разом з'являється магія". Я розумію, що такі розбори стануть в нагоді гитаристам (а може і ні, хз), але всеж таки Перці не просто так взяли назад цього хлопа, щось таки в ньому є.
@sholopov
Ай бұрын
Смішно вийшло 😂
@nicksongua
Ай бұрын
Це все випадково вийшло))))
@user-im3qz7gw3t
Ай бұрын
@@nicksonguaсмішно в тому сенсі що такий анти харизматичний лох як ти говорить про таку людину як джон)
@jackyjack6804
Ай бұрын
Вітання. Радив ще під відео з gibson es 175, японську групу CASIOPEA. Цікаво чи зацінив?
@nicksongua
Ай бұрын
Так, я Galactic Funk слухав) убойно навалили))
@user-mz8uy7in5w
Ай бұрын
Фли слепом играет не более десяти процентов материала .Половина его партий - шедевры .В том же сноу .
@HXRRICXNE_
Ай бұрын
Мені здається ти трохи став схожим на фреда (боже упаси) нічого проти не маю, та захищати нікого не збираюся. Якщо коротше фрази дуже схожі на фреда по типу "повний нуль", або "як Петруччі, Гілберт, Мальмстін" ну я думаю ти зрозумів)
@nicksongua
Ай бұрын
Якщо я буду порівнювати з моїми любимими гітаристами з фанку чи наприклад з японської музики, підписники ж жодного імені знати не будуть 😊
@HXRRICXNE_
Ай бұрын
@@nicksongua факт
@Vikzvv
Ай бұрын
Нікіто, ну з технічної точки зору Ви звичайно маєте рацію. Але, мені здається, якщо на його місці був би якийсь віртуоз - RHCP взагалі б не існували, вони б просто не склались, як група. Сам не є їх фанатом, але декілька пісень слухаю в авто, так і Californication серед них. А ось наприклад, слухати Вея, або Малмстіна не можу, ну просто дратує це самолюбування. Просто насправді група робить гітариста, а не гітарист групу. І тут мабудь щось більше, ніж просто майстерність.
@nicksongua
Ай бұрын
Ну да, я ж не заперечую їх хітмейкерства, про що двічі сказав на відео) Ми ж тут тільки технічно розбираємо, не більше)
@dimalozz
Ай бұрын
@@Vikzvv погоджуюсь на 100%, в групі головне енергетика, якийсь настрій, який вони дарують. Я люблю їхні концерти, бачу на сцені друзів, тепло, ніхто на себе ковдру не перетягує і всі класні. Як Kelly Family, пам'ятаєте? Це щось за межею лише музики. А є гурти, де є віртуози-музиканти, але якийсь холодок... щось негативне попахує..
@user-ji4mf5ny5h
Ай бұрын
Нарешті дочекався! Думав, що я один такої ж думки про Фрущанте, а тепер аж на душі полегшало. Хоча деякі студійки "перців" слухаю з задоволенням)
@nicksongua
Ай бұрын
Нажаль, нас таких мало....)
@user-ji4mf5ny5h
Ай бұрын
@@nicksongua але ми існуємо))
@user-ji4mf5ny5h
Ай бұрын
@@nicksongua а про Беттенкурта буде? Для контрасту, так би мовити))
@00.d
Ай бұрын
@@nicksongua на щастя
@linoleumful
24 күн бұрын
Ну кароч нормальний такий хейтерський контент, можна гієнити за компанію)
@user-kd4fo3fx2g
Ай бұрын
Коли автор ще й врубає кавери на панк рок 70 х, та називає це імпровізом від Фрущанте😢 Давай об'єктивно - ти технік гри без кругозору, якщо будеш humble та працьовитим, то може виросте харизма, як у митця. Скільки би Джон Майер не нарізав соляків а ля Джимі Хендрікс, він не стане у висшу лігу справжніх рок легенд. Фрущанте це щось типу Кобейна та інших living on the edge.
@nicksongua
Ай бұрын
Ага, просто у Маєра немає такого продюсера як у Фрущанте😉 цей наркоман навіть на інтерв'ю вгашений сидить, що показує його жахливе відношення до своєї аудиторії, а товариш Рік Рубен, просто побачив в колективі комерційний потенціал та грамотно їх розкрутив, а такі як ти тепер розповідають, що він бляха краще за Джона Маєра.... ну сюр😪🥲
@user-kd4fo3fx2g
Ай бұрын
@@nicksongua Дорогий автор, я твій підписник. Суть твого відео у тому, щоб у людей палала срака, так чому у тебе вона палає, коли тобі пишуть свою думку? Ти навіть не знаєш, що Джон максимально закрита людина, котра не ходить по інтерв'ю та робить тільки те, що колупається у студії та грає на концертах. Він сам каже, що він втратив скіл гри після 90-х років. Краще би показав, як він грав у 2000-х пісні типу Snow, та ще співав та бігав по сцені. Але ти показав лише якісь його крінжові вправи.
@SweetDreamNETWORK21
Ай бұрын
Билла Гіббонса огляд чекаємо
@Kostantino555
Ай бұрын
Ну ті групи що ви назвали використовують елементи фанку, справжній фанк це в сторону старого Джеймса Брауна і т.д.
@GlockGameGun
Ай бұрын
Nickguitarist)
@nicksongua
Ай бұрын
MuhtarGameGun )))
@bermillion1858
Ай бұрын
Чад Сміт на шоу про барабанщиків круто запалював)
@nicksongua
Ай бұрын
Да він завжди круто навалює)
@bermillion1858
Ай бұрын
@@nicksongua Шоу Drumeo, якщо вам цікаво. Там ще про інтуїцію чи інтелект музикальний. Типу підбирають ударну партію під незнайому пісню. Слухають оригінал, але без ударної секції. Цікава штука.
@preventorascender5170
Ай бұрын
Де проголосувати за кері Кінга та Ханемана?
@nicksongua
Ай бұрын
А їх разом робити чи окремо?
@preventorascender5170
Ай бұрын
@@nicksongua ну кері Кінга ми в принципі і так розуміємо давно хто він і що він. Але ще б саме тут би його розібрати. Але не багато на нього треба часу. А от Ханеман більше цікавить. Чи реально він був кращим за Кінга чи на рівні. Тому, можна в одному відео
@user-zc6hz7kw4o
Ай бұрын
))) цікаве відео. для мене Фрущанте один з напевно 5 найвеличніших музикантів сучасності ВЗАГАЛІ. його примітивні але магнетичні соло знімали і ще будуть знімати десятки тисяч гітаристів, як починаючих так і монстрів. його техніка фантастична насправді, я читав колись вью з звукачем який писав Каліфорнікейшн і там майже весь альбом записано було одним тейком причому всі крім вокалу грали одночасно. тобто СТАБІЛЬНІСТЬ музикантів просто фантастична. достатньо послухати лайвові версії Хеві Уінг як вони після расколбасу грають на піано унісони з ідеальними штрихами і грувом. про композиторські навички окрема розмова. сольники Фруща це напевно найкрутіша і найемоційніша музика яку я чув у житті))
@Sirgofman
Ай бұрын
Ні, ну може він нормальний гітарист. Але в 5 найвеличніших.... Перебор)
@gr8za
Ай бұрын
Ну що ж, нарешті я отримав огляд фрушанте. Насправді у огляді присутні як і вірні так хибні погляди. Так, джон не сильний у імпровізаціях соло, але студійні соляки як у складі рхчп так і сольних матеріалах варті уваги. Я не побачив огляду його як композитора, були розглянуті тільки соляки та не цікаві приклади. Не можу сказати що джон технічний гітарист і це в огляді було добре проілюстровано, але його сильні сторони автор обійшов стороною. Якщо згрупувати всі мінуси та плюси то можна зробити зовсім інший висновок, не такий як у назві відео. Дякую за фанк гурти згадані у відео.
@nicksongua
Ай бұрын
Вітаю) ми на цьому каналі і в цій рубриці розглядаємо ВИКЛЮЧНО живу гру з прикладами доступними в інтернеті, а студійки ми не розглядаємо ніколи. Тому лізти в дискографію, де звукорежисери добами зводять зігране артистом, щоб потім це продавати, на цьому каналі, ми не розглядаємо )
@user-ni6zg4oq7l
Ай бұрын
Виржався з відоса. А чи не цікаво було б зробити огляд як на гітариста про Корі Тейлора? Він останнім часом трохи грає в своєму сольному турі.
@nicksongua
Ай бұрын
Хах дякую)) та ні, Корі шо, на акустиці в основному грає, чи на електро чисто якись чосик на третьому плані) ось хто хто, а Корі точно, як гітарист, в цій рубриці не буде))
@Rurikovych
Ай бұрын
Розбір дійсно класний і по темі. До речі, ти слухав фрущанте як соло виконавця і його пісні, записані в час коли він пішов з rhcp?
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую! Так, буквально вчора друг скинув послухати перед тим, як я збирався огляд зробити, м'яко кажучи не сподобалось😅
@tikdoge43
Ай бұрын
Доречі , а чи буде відео розбір на гітариста Randy Rhoads?
@nicksongua
Ай бұрын
Навряд, матеріалів ніфіга в інтернеті нема( я давно хотів
@user-nx3wh1wf7i
Ай бұрын
Давайте про Тома Морелло
@nicksongua
Ай бұрын
Зробимо))
@Dude-wl2rz
Ай бұрын
коли я чую фразу "Вітаю вас у моїй маленькій творчій студії" я розумію що відео буде топ)
@nicksongua
Ай бұрын
Дуже дякую🔥🔥🔥♥️
@user-kl6im9pg3x
Ай бұрын
боюся навіть подумати, що б ти сказав про Дж. Хендрікса). Якшо шо, я його з Фрущанте не порівнюю.
@nicksongua
Ай бұрын
Да нічого б не сказав, Хендрікс набагато краще за Фруща грав)
@user-kl6im9pg3x
Ай бұрын
@@nicksongua спасітє, він не грає чистих ноток)
@zaharkalol
Ай бұрын
Якщо Фрущанте й грає душею, то він досить простодушний хлопець) І так, я досі чекаю огляд на гітаристів Mastodon
@user-iy4ng2lf3n
Ай бұрын
Ну, от сидить чувак в трусах щось грає, а гітара у нього чомусь звучить краще, ніж у вас. І немає тут супер-пупер апаратури. В чому річ?
@nicksongua
Ай бұрын
А ти відправився у минуле і побачив яка у нього там була апаратура?)
@user-iy4ng2lf3n
Ай бұрын
@@nicksongua А яка може бути апаратура у нього вдома в ті часи? Якийсь комбарь, примочка, але ж звучить нормально. Невже самому не хочеться кращого звуку? Чи немає технічної можливості?
@byMDFY
Ай бұрын
Круте відео! Треба відео про Джона Майера!
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую)) ой згоден, треба буде зробити, він офігезний мужик)
@user-mh3my1wq7o
Ай бұрын
🔥🔥
@kostyiklocoja
Ай бұрын
Ліва рука обколота була, ось і хватало на заліпушку вертушку максимум
@nicksongua
Ай бұрын
А в мене права рука 4 рази зламана була, але дрім театр можу грати)
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
@@nicksongua це ти так старанно дрім театр вчився грати?))
@Drob_Ushevskiy
Ай бұрын
@@dmytrooleinichenko9865 🤣🤣🤣🤣
@dmitry_leo5819
Ай бұрын
А як же фого гра на альбомах the mars volta? Там теж погано? Мені подобається його гра там, особливо tetragrammaton
@nicksongua
Ай бұрын
Ми про живу гру кажемо, а не про студійні записи)
@user-bd2ey4eu8v
Ай бұрын
Об'єктивно оцінювати Джона як виконавця не можна. Він сам у цьому винен. На початку в РХЧП грав Хілел Словак. Помер від героїну. А Фрушанте був його шаленим фаном, перейняв і залежність. З юності, до героїну! Добре, що не скопитився, що вже про скіли говорити. Але як композитор - справді, суперовий. На початку нульових багато з наших гітаристів-початківців підбирали Scar tissue та Road trippin'.
@nicksongua
Ай бұрын
Так а чого Фрущанте не можна об'єктивно оцінювати?) Він чимось відрізняється від інших 8 мільярдів людей на Землі?)
@user-bd2ey4eu8v
Ай бұрын
@@nicksongua бо він побитий наркотою. Хоча в роки коли вони ходили з ірокезами і в самих лише шкарпетках, досить круто грав.
@joker_7442
Ай бұрын
Я не понимаю, как таким гитаристам дают грэмми? Ещё и гитарист виртуоз!
@nicksongua
Ай бұрын
Для меня это тоже вопрос....
@serghiitropinsky4730
Ай бұрын
Не любитель їх творчості, але я думаю простіше заходить коли розумієш шо пацани просто наслухалися фанка і Хендрікса, і вирішили грати по суті панк в форматі того що вони слухали, а потім вирішили що поп це норм бо грощі=) Ну короче, таки куцо кумедні Clash нашого часу. Хоча....вибачаюсь перед Clash за таке порівняння=)
@DonVitoScalleta
Ай бұрын
Ти забув для цілісності картинки розповісти про певні життєві обставини після яких Фрущ втратив моторику пальців взагалі. Звичайно я говорю про драгс. Ніяк цим не захищаю Джона і не одобрюю його вибір звертатися до цих всіх інєкцій в себе. Але потрібно про це було загадати, тому що велика кількість шкіри на руках в цього гітариста була відновлена медичними шляхами. До того ж після періоду жостких посиденьок на голці він також наново вчився грати. А якщо занурюватися ще глибше, то під час періодів довгої своєї депресії/-ій він й не грав взагалі. Також говорити про нього як гітариста судячи з одного проєкту це як судити про якогось актора по одному його зіграному фільму. Тобто твої дослідження взагалі не повні. Звичайно це твій канал і твоя думка, але якщо говорити про когось і називати того чи іншого персонажа "хорошим" чи "поганим" - треба робити більшу вибірку з творчості. Бо так виглядає як жовта преса.
@MizuRino
Ай бұрын
Ой, не треба ці слізодавки про його облізлу наркоманську шкіру. Фрущ чув голоси ще на початку 90-тих. Це ж 100% повна шизофренія! Треба було бігти до психіатра на лікування, а він звернув в підворотню за черговою дозою дряні. Сам зробив вибір, сам за нього поплатився.
@production2851
Ай бұрын
13:15 мені це звуки китів нагадало😂
@nicksongua
Ай бұрын
😅😅😅
@ctenk0l0l65
Ай бұрын
Подивись вiдео де Фрушанте молодий, там буде набагато краще. До його перiода накротичної залежності, тому що після її він разучився грати на гитарі в прямому сенсі. Я фан Фрушанте, старий мені подобається більше, але не буду брехати, ти мені відкрив очі. Може я не бачив цього тому, що я ще делетант у грі на гитарі, вона не мій основний інструмент грубо кажучи.
@nicksongua
Ай бұрын
Ми дивимося на те, які матеріали є в доступі ) студійки не канають)
@AKolesya
Ай бұрын
14:52 Тупо я, не вміющий грати соло, о 2 години ночі
@nicksongua
Ай бұрын
😅😅
@Yevvhen
Ай бұрын
Класне відео) Фрушанте - топ)
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую))
@Gigachad-kj7qe
Ай бұрын
Даєш окремий ролик про перців!
@nicksongua
Ай бұрын
Та ну, в мене тоді хейтерів пів Європи буде😅😅😅😅
@aO2ni
Ай бұрын
як до гри принца ставишся??
@nicksongua
Ай бұрын
Був дуже приємно здивований, коли побачив як він грає)
@US-USER
Ай бұрын
Дуже цікавий гітарист і саме імпровізатор і саме фанковий був трохи більше , ніж йому дозволяло його становище в шоу-біз. Дуже шкода його. Рано пішов.
@yolookthis
Ай бұрын
Та які до нього взагалі можуть бути претензії? Чел вижив і то добре. Багаторічна наркозалежність, втрата зубів, пересадка шкіри на руках і це не рахуючи, в якому стані його психіка. І не зважаючи на це все, вони стали ще популярніші, а його композиторські навички покращились)). Невдячна це справа критикувати скіли культових
@MizuRino
Ай бұрын
чому ми повинні жаліти якогось наркомана? його хтось взяв і силою посадив блять на іглу? чи якось шантажував? ні і ще раз ні
@user-nx3wh1wf7i
Ай бұрын
Щось я не второпав, вони так собі музиканти, окрім Чеда ,чи величезні хітмейкери ? Наступне порівняння ВВ із London Philharmonic Orchestra? Завжди вважав, що Перці це зовсім не про СОЛО а про драйв і дружбу. Але вийшло весело 🎉
@nicksongua
Ай бұрын
Вони величезні хітмейкери і не дуже музиканти) це різні речі)) композитор можн бути генієм, а грати не вміти)) наприклад Лео Фендер) він створив наймасштабнішу еволюцію в гітаробудівництві за історію людства, але грати не вмів на ній) так шо? Лео не створив хітовий інструмент тепер через те, що грати на ньому не вмів?)
@user-nx3wh1wf7i
Ай бұрын
@@nicksongua граю як курка лапою, як що залабаю Моцарта, мені Греммі дадуть? 😁 Дякую, с задоволенням дивлюся всі ваші відоси
@El_Suertero
Ай бұрын
Колись малим в середины 90-х на день народження мені дозволяли купити ОДНУ касету (і це був подарунок), не те що прям скрута була, але на зайві речі замежами основних потреб особливо не розкидались. І ось стою я перед кіоском з касетами, в колонках грає якийсь шансон, поруч батько, який ніколи не втручався у процес вибору, яким бі не був мій алгоритм вибору. А алгоритм був простим - по картинкам. І от вибрав я три касети, це були: RHCP - Кров Сахар Секс Магія, Greg Howe - Introspection та Тоні Макалпін - Максимум Секьюріті. Перці були розпаковані, тому їх зразу відкинув, стою і дивлюсь довгенько так, не можу кого обрати Хау чи Макалпіна, а потім запитую продавця: "А хто з цих більш популярний?" А він мені: "Не знаю, їх ніхто навіть не питає. Якщо купиш, то будеш першим. Хочеш послухати? Можу включити". Я був сором'язливий і кажу: "Та нє, давайте оцю". Дякую, тобі, Господи, за той вибір! Для мене, який до цього слухав лише Ігоря Ніколаєва і Андрія Губіна (ну 8-9 років десь було, шо ви хочете, навкруги кацапська попса усюди) то був шок. Обрав я Макалпіна, а потім збирав пляшки і здавав, щоб купити Грега Хау ( в батьків просити якось совість не дозволяла, а чекати рік я вже не міг. А там на картинці ж ГІТАРА намальована! ). Мені в 6-7 років хрещений дитячу акустичну гітару подарував, які я в руки жодного разу не брав, а потім передарував двоюрідному брату. А коли купив ті касети, то так захотілось навчитись грати, що хотів випросити гітару назад (він також не грав на ній), але виявилось, що його батько вже встиг її пропити. :) З тих пір я отак і купляв касети аж до років 15-16, без прослуховування, по картинкам, - все одно це вже був виграш для мене, будь-яка нова музика, і хотілося не знати наперед, що за сюрприз мене чекає на цей раз і що я обрав (ну як гра на вдачу, свого роду). ATB - Dedicated купив, бо вибрав "симпатичне лице мрійливого дядька", думав ща як заспіває про нещасне кохання... А повертаючись до РХЧП - досі жодного альбому їх не прослухав повністю, та й взагалі навіть не цікавить особливо, хоча маю еклектичний смак і слухаю усе, що можна, навіть якийсь пауер нойз і шукаю частенько іншу "шокуючу діч". Так само як копирсаюся серед непопулярних-невідомих артистів "про яких ніхто не питає і не знає, а я буду першим" (ну одним з перших). Одним з таких є Liquorworks, дуже мені сподобались його роботи, придбав усі.
@user-kl6im9pg3x
Ай бұрын
Чувак, так класно написав. Дякую за спогади.
@artempavlyk5867
Ай бұрын
Ще одне неймовірне відео! Давай щось з дет металу (Мохамед Суічмез мій кумир)
@nicksongua
Ай бұрын
Хах, дякую за коментар та пропозицію )
@UKordun
Ай бұрын
Мушу хейтити бо це повна дурня таке наговорювати на JF він фактично створив цей ексклюзивний супер звук RHCP
@nicksongua
Ай бұрын
Ну створив, молодець, але ж грає він погано) Це дві різні речі)
@yurich1090
Ай бұрын
Був на олімпійському у 2012, був топчик звичайно🎉
@user-ti2eu5zi2y
Ай бұрын
Я думаю, що у Фрущанте проблема не в тому, що він поганий гітарист, а в роках зловживання героїном. Опіати випалюють мозок дуже сильно. До того ж, соло ніколи не були його сильною стороною, а от рифи чувак грає дуже навіть непогано, приклади чого є у відео.
@nicksongua
Ай бұрын
Ну так це по твоєму виправдання?)
@Uskovas
Ай бұрын
Доречі. Звук на концерті в Київі був максимально гімняний.
Шо тут київ, на великих метал фестивалях одна чи максимум дві головні сцени звучать охуєнно, а інші максимально гівняно, особливо на контасті
@parti9087
Ай бұрын
Ну, в Києві було два концерти. Перший - клас! А от на другому - да, лажа. Здається, був момент, коли він взагалі пропав.
@UA_Guitar
Ай бұрын
Я людина яка ніколи не слухала ред хот чілі пеперс, задавайте питання Хай живе український гітарний ютуб!
@nicksongua
Ай бұрын
Ахахах, дублюй цей комент в реддіт)))
@user-tj2hb2tm9p
Ай бұрын
18:42 Обмовка за Фрейдом 🤣
@nicksongua
Ай бұрын
Боже це і стидно і смішно одночасно😅😅
@user-qn1vw7nx8n
Ай бұрын
На цьому треба підводити підсумки вміти грати, та бачити огріхі, не те ж саме, що розуміти музику. Особливо якщо це не фанк.
@dimamert8827
Ай бұрын
Следующее видео, почему NickSong ахуенный гитарист😆
@nicksongua
Ай бұрын
Та не, я как раз крепкий среднячок на фоне реальных виртуозов))
@denysrybchynskyi3228
Ай бұрын
Дякую за відео! Я особисто ріс на rhcp і дуже їх люблю, хотів як приклад хорошого рифу привести "This is the kit" але виявилося що це Джош Клінхоффер написав поки Фрунанте не було🙃
@nicksongua
Ай бұрын
Опа, отакої 🫣 дякую за коментар))
@-chennel7411
Ай бұрын
Херово ти ріс, якщо не знаєш таких елементарних речей))
@oleksandrtkach3505
Ай бұрын
лайк для просування
@nicksongua
Ай бұрын
Дякую)))
@user-mz8uy7in5w
Ай бұрын
Как он может быть плохим гитаристом , если ты его риф повторить не можешь ?
@nicksongua
Ай бұрын
Какой именно рифф я не повторил?) Из первого примера?) Кто сказал что я не могу?)
@nicksongua
Ай бұрын
Ах да, тебе больше 10 достоверных примеров его максимально корявой игры в обгашенном состоянии ничего не говорят?)
@user-mz8uy7in5w
Ай бұрын
Да сноу . Криво , куча нот не прозвучало , медленнее .Послушай какие у него акценты , динамика .@@nicksongua
@user-mz8uy7in5w
Ай бұрын
@@nicksongua Понятно , что чувак под препаратами . Соло его обычный психодел .Не нравится , слушай Сатриани , какие проблемы ?
@Leqezzz
Ай бұрын
Дуже хотілось би огляд на Dean Lamb та Tobi Morelli з archspire
@user-qv7pl9ro7e
Ай бұрын
Джон - справжній.Його сольники - 🔥 А,щодо снігу,його дуже мало хто може зіграти,як Джон.
@user-jn1yy9cj1p
Ай бұрын
РХЧП взагалі переоцінени. Ті ж Extreme та Living Colour на порядок кращі.
@nicksongua
Ай бұрын
За Extreme погоджуюсь) офігезна команда)
@AndriiPeliak
Ай бұрын
просто потрібно вчасно випускати хороші пісні
@xa55ka
Ай бұрын
@@nicksongua Коли розбір?)🙄
@andriiyevgenovich1943
Ай бұрын
Ну як композитор він топ, достатньо послухати його беки А нарахунок гри, тут я погоджуюсь)))
@nicksongua
Ай бұрын
Як кажуть фанати, він співає краще за Кідіса)
@user-vl2so3ih8u
Ай бұрын
Лодина - повтор
@user-kh5jm9fi5z
Ай бұрын
Дуже цікаво було б подивитись відео про Гарі Мура!
@nicksongua
Ай бұрын
Я про нього дуже хочу зробити, я ж на його концерті був)
@user-kh5jm9fi5z
Ай бұрын
@@nicksongua *заздрість*
@eugeneeugene6130
Ай бұрын
Я скільки дивлюсь різні канали про гітарну музику і ніде не бачив огляд на Dance Gavin Dance а саме про Will Swan. Цікаво чому так, рифи і пісні у них просто розрив як на мене. Оригінальність, кач і одночасно складність... дуже цікаві!
@lexkonovalov
Ай бұрын
Коли тусувався у музтусовці, а там були досить круті типи, то постійно спорили - що важливіше: круто грати або писати? Умовного Гована майже ніхто не знає в не слухає, окрім гітаристів. Бо музика у нього скоріше для гітаристів. А от великого Кобейна знає безліч, і музика у нього крутіша. А грає Кобейн трохи краще за того хто не вміє грати.
@Vykroutas
Ай бұрын
думка, що Курт погано грає - хибна, і дивує те, наскільки вона розповсюджена в певних колах. Можна грати років 10, але не досягнути тієї потужної, брудної, але контрольованої, і дуже точної (по ритму) подачі. Курт поводив себе з гітарою впевнено і витискав з неї те, що треба було, щоб це було Нірваною. Я серйозно - прозвучати як Курт - непроста задача.
@lexkonovalov
Ай бұрын
@@Vykroutas ніякої точності там нема, саме тому на концертах постійно грали усіляки Пати Смери. Він навіть The Man Who Sold The World супер криво грав і з постійними лажами.
@1ns1ght_l1
Ай бұрын
А коли гайд на читання нот?
@user-gk2xk4fp7o
Ай бұрын
Після того як почав слухати Ґатрі Ґована язик не повертається Фрущанте називати гітаристом 😂😂😂
@nicksongua
Ай бұрын
Во во😅😅
@slavikzlatov
Ай бұрын
Ха, в показових відео, Фрущанте нагадує мені чувака самоучку, який клав на правила побудови музики і щось собі від фанаря дринькає, сподіваюсь на зов душі😂😂😂
@nicksongua
Ай бұрын
Я думаю, що ти по факту описав його гру на цих прикладах))
@dru6293
Ай бұрын
Є люди які потрапляють в душу , а є ті які потрапляють в ноти як ти. Джон потрапляє в душу ...Якби ти виколов стілько гери як він то невідомо якби ти грав сам .... Я думаю всім критикам Джона варто глянути це відео....kzitem.info/news/bejne/tZ962oRpmIOCl4I і приклад його гри в 17 років ще до rhcp kzitem.info/news/bejne/1p6iz62cpZyWqag
@nicksongua
Ай бұрын
А Гарі Мур потрапляв і в ноти і в душу, при тому що він був жорсткий наркоман і від цього й помер)))) Марк Нопфлер потрапляє і в ноти і в душу, Девід Гілмор потрапляє в ноти і в душу, мені продовжувати? Чи поки вистачить?)
@Volo67
Ай бұрын
Цікаво, що буде про Чада Крогера з Нікелбек.
@nicksongua
Ай бұрын
Я взагалі його обожнюю, треба буде подумати за огляд)
@vlad300592
Ай бұрын
Был в Канаде на их концерте, ох и круто работают живьём. На разогреве был у них Brantley Gilbert, тоже очень профессионально и круто.
@litvin7262
Ай бұрын
Не очікував побачити Mezzoforte у Рейк'явіку
@nicksongua
Ай бұрын
Я до речі на їх концерті в Києві був)
@user-ob4hl8dk4t
Ай бұрын
Ну накінець-то з'явилися відео про музику українських блогерів!
@dmytrooleinichenko9865
Ай бұрын
Не знаю чому це всі так возбудилися на фрущанте, в нього є прикольні штуки з форшлагами чи як там вони називаються, дійсно прикольно звучить і не дуже легко грати. Але щоб він був видатним гітаристом? Соляки в нього як на мене просто як філери, нічого видатного, можливо технічно не ок, але я і сприймаю це як філер на програщі, воно норм вписується. Чесно, мені навіть трудно уявити якесь видатне соло на програшах, воно б просто вибивалося. Для перців підойде))
Пікірлер: 573