10:10 ale ci bandyci kulturalni jak umierają w samochodzie to otwierają drzwi wypadają kładą się na ziemi i zamykają za sobą drzwi :o
@Gracz87
5 жыл бұрын
Był kiedyś taki kulturalny samobójca który wyskoczył z okna budynku, ale pamiętał by je po sobie zamknąć :P
@explorer2846
5 жыл бұрын
no patrz, tak samo jak w Far Cry 3
@swolzer
5 жыл бұрын
man of culture
@wiktorszymczak4760
5 жыл бұрын
O co ci chodzi? Ja zawsze tak robie.
@adziup
5 жыл бұрын
Zupełnie jak w GTA sa
@qWSqwedsqw
5 жыл бұрын
Far cry 5 był tak dobry że wypuścili far cry 5 2
@bartoszfeculak3805
5 жыл бұрын
Einzbern 0.o
@Dreamy520
5 жыл бұрын
siema macius
@kubawwojtek6912
5 жыл бұрын
Far cry new dawn domnie to dodatek do 5 taki dlc
@kierlyemassar9163
5 жыл бұрын
Heja
@Davenlannister2323
5 жыл бұрын
Kiedy serwer ?
@grokhgrokh1715
5 жыл бұрын
Przypomina mi to taki Far Cry 76
@adiman1378
5 жыл бұрын
Grokh Grokh hahahahah
@snappy7711
5 жыл бұрын
@@kinderbueno223nie masz co robić w życiu?
@engels1978
5 жыл бұрын
Haha dobre!
@Muhammad_Al-Prawik
5 жыл бұрын
@Alastor XD
@kot4087
5 жыл бұрын
Mi też
@hexel9711
5 жыл бұрын
Ale zdenerwowali szefa
@brudnyszympansd781
5 жыл бұрын
noo ,widać ze jest wkurwiony na maksa aż się bałem patrzeć mu się wprost w jego oczy
@maciasmp17
5 жыл бұрын
Far Cry 3, to była gierka. Pamiętam jak grałem po MJ i była taka misja w której trzeba było spalić pole marihuanen. Po chwili odpalał się kawałek Damiana Marleya w remixie sqrillexa, no kurła coś pięknego :D
@dydl4ff200
5 жыл бұрын
Ach pamiętam Specjalnie stałem w miejscu i słuchałem, coś pięknego
@nitogravelord8118
5 жыл бұрын
Najlepsza misja :D make it bun dem
@dydl4ff200
5 жыл бұрын
kzitem.info/news/bejne/o32m4HurcouhaY4 tylko zamknąć oczy
@xxx_goblinslayer69_xxx75
5 жыл бұрын
w new dawn jest podobno misja w ktorej jest jakas niezla sieczka i wtedy leci jakas piosenka podobno najlepsza misja w gze aczkolwiek nie widzialem na wlasne oczy oraz nie wiem jak to jest w porównaniu z ta misja z far cry'a 3
@artursurowiec2454
5 жыл бұрын
Takich rzeczy się nie zapomina
@FredoPL
5 жыл бұрын
Czy tylko mi się wydaje czy pokazany gameplay się mocno tnie?
@graczpolski9184
5 жыл бұрын
Mi tez zacina gameplay
@stanisawborsa2784
5 жыл бұрын
Bo grane na Playstation
@sebastiannowak3763
5 жыл бұрын
@@stanisawborsa2784 mi jakoś na ps żadnej gry nie ścina
@milovsazza1295
5 жыл бұрын
@@sebastiannowak3763 ps opluted
@adamelkotelel
5 жыл бұрын
Nie tylko tobie. Poza tym zapewne nagrywali to na zwykłym PS4, więc nie ma czego się dziwić.
@hansolo9523
5 жыл бұрын
Zawiedzenie w głosie Panów prowadzących, jak po meczach Polski po mundialu :D
@4thDimension.
3 жыл бұрын
Albo Fallout New Down
@InvisibleMan95
5 жыл бұрын
Chcę tylko wspomnieć, że na początku tej gry wybieramy płeć bohatera. Jednak na ekranie widnieje napis "wybierz budowę ciała bohatera"... WTF. Odkąd to płeć = budowa ciała? Poprawność polityczna w grach zaczyna sięgać zenitu.
@hanzobongo6399
5 жыл бұрын
Zauważ, że inaczej byłoby, gdyby Ubi było studiem np. Amerykańskim ;)
@Solaxe
5 жыл бұрын
PoPrAwNoSC PolITyCzNa SiEgA ZEnItU wyobrazcie sobie byc takim kolesiem ktorego boli dupa o cos takiego xD
@Rosomak331
5 жыл бұрын
@@Solaxe Nie pierdol, bo gość ma rację. Ta przesadna polityczna poprawność, nie prowadzi do niczego dobrego.
@hanzobongo6399
5 жыл бұрын
Poprawność polityczna akurat od gier powinna trzymać się zdala, bo gry powinny być takie jakie mają je w zamyśle twórcy. A jak komuś się nie podoba to może jej nie kupować
@nicholas5129
5 жыл бұрын
Najlepszy przykład - Battlefield V. Zrobili poprawną politycznie drugą wojnę światową i co z tego wyszło, to wszyscy wiemy... Sprzedaż gorsza nawet od BF Hardline :)
@alucard9668
5 жыл бұрын
Jak mozna do takiej strzelanki dodac pasek hp przeciwników
@Pimpek2077
5 жыл бұрын
można go wyłączyć :)
@alucard9668
5 жыл бұрын
@@Pimpek2077 tak czy siak gównianie to wygląda
@kiwakoo2674
5 жыл бұрын
Dodali elementy RPG, co za tym idzie przeciwnicy w tej grze potrafią być podobnymi gąbkami na naboje co w Destiny czy The Division.
@gucioniko123
5 жыл бұрын
@@kiwakoo2674 to jest najgorsze co mozna zrobic w grze fps dac komus pasek hp i jeszcze te liczby ktore sie wylewaja jak sie go trafi porazka co to jest mmo czy fps
@skd9da
5 жыл бұрын
no a jednak wam sie chujowy assassin's creed z elementami z dark souls podoba i chujowym paskiem zadanych obrazen przeciwnikowi zenada
@recu4220
5 жыл бұрын
Metro Exodus na Epic + zapewne dużo bugów będzie. Rage 2 na Bethesda launcher + model sterowania pojazdami od ludzi od Just Cause (już się boję). New Dawn od Ubi, który jest zmianą teksturek i zmarnowanym potencjałem (do przewidzenia, Ubi jak to Ubi). Marka Fallouta prawie zniszczona, a STALKER 2 to ciągle jakieś plotki. Jako fan postapo jestem po prostu smutny i pozostaje mi grać w stare gry.
@fajny_nick
5 жыл бұрын
Zgadzam się
@FireJach
5 жыл бұрын
Atom RPG
@rogerpiotr6977
5 жыл бұрын
Masz jeszcze the last of us 2 a to już pewniak
@szybkigi1772
5 жыл бұрын
@@rogerpiotr6977 only PS4
@krystian1534
5 жыл бұрын
I co z tego ze Metro na Epic ??? co ty oceniasz gre po tym jaki bedzie Launcher ????? co za debilizm.
@Merdagor97
5 жыл бұрын
Jak znowu wpleść wiedźmina do filmu o Far Cry?
@Gracz87
5 жыл бұрын
Czy można stworzyć postać podobną do Gerwalta z Wiedźmina 3?
@Hube02
5 жыл бұрын
Czemu sie o to rzucacie xd?
@Mateusz_bodybuilding
5 жыл бұрын
A gdzie oni ci plotli wiedźmina ????
@ps4gamerpl379
5 жыл бұрын
@@Gracz87 pisze się wieśmina
@bagieta7
5 жыл бұрын
@@ps4gamerpl379 Ja tam mówię Wieś'Mc
@Payro
5 жыл бұрын
Dziękuję że chociaż wy nie owijacie w bawełne i mówicie jak jest. Od FarCry 3 (ewentualnie czwórki), cała seria straciła ten swój smaczek, robią z tej gry nie wiadomo co, eksperymentują i robią cokolwiek aby użyć wszystkiego co kiedyś było tylko w nowych barwach. Szanuję.
@w3roko_339
5 жыл бұрын
Payro Far cry 4 i primal są równie dobre co 3, nie pierdol głupot.
@frostywiktur8906
5 жыл бұрын
@@w3roko_339 Są równie dobre, bo są tą samą grą xD
@kameleonmwp8853
5 жыл бұрын
@@w3roko_339 nie oszukujmy się 4 była przeciętna a primal far cryem nie była a 3 nie dość że była genialna to naprawdę coś zmieniała w porównaniu z 2
@inkantatem
5 жыл бұрын
/W3RoKo\• /_\ primal równie dobre co 3, śmiechłam xD
@Diamekod
5 жыл бұрын
Są równie dobre, bo to to samo. Ja już 4 nie dałem rady skończyć, mimo że był ok. Ile można robić to samo? Chociaż kurwa pojazdy by zmienili
@VonGeloriko
5 жыл бұрын
Wypadałoby ironicznie zacytować Vaasa z Farcry 3: "definition of madness is doing the same thing and expecting a different result"...
@IreneuszoEzsa
3 жыл бұрын
Nie umiesz tłumaczyć na polski ?
@studiotefaen5655
3 жыл бұрын
@@IreneuszoEzsa to chyba ty w 21 wieku nie potrafisz posługiwać sie angielskim
@jajamicham8126
5 жыл бұрын
podoba mi się forma wywiadu mega dobry film
@kawasaki3573
5 жыл бұрын
Jajami Cham Tak, świetnie się ogląda. :D
@kamilwroblewski8538
5 жыл бұрын
A mi właśnie nie ...:(
@Endugu
5 жыл бұрын
Dla mnie wygląda bardziej jak przesłuchanie xd
@michaurbaniak3992
5 жыл бұрын
Tez czekam kiedy w koncu w serii far cry poleje sie krew granat oderwie konczyny mołotow spali do szpiku wroga czy rozpaćka po uderzeniu samochodem i to nie tylko problem New Dawn a calej serii i nie licze na kopie postala 2 bo w far cry nie o to chodzi ale o realizm i immersje jak np w rdr2 gdzie strzał ze strzelby odrywał giry.
@huxib3193
5 жыл бұрын
A po co to komu odrywNie konczyn podpalanie Bez przesady... MZ
@michaurbaniak3992
5 жыл бұрын
@@huxib3193 Nie no chałupnicza wyrzutnia pił tarczowych ostrych jak brzytwa nie zasługuje na chocby jedną nową mechanike w silniku gry jak soczyste gore wogóle świetny pomysł Gambri nie ma racji a co tam....
@opelem6051
5 жыл бұрын
Jestem prostym człowiekiem. Więcej Krwii i Brutalności=więcej zabawy.
@maciejborodo5305
5 жыл бұрын
Rdr2 to poziom który taki ubisoft dosięgnie za 25 lat
@fitti7908
5 жыл бұрын
@@maciejborodo5305 nie osiągnie nigdy ale nie dlatego że nie może ale dlatego że nie oto chodzi w ich grach
@aleksieyheshnikov9023
5 жыл бұрын
Nie mam pojęcia dlaczego ale w przeciwieństwie do znacznej większości ludzi mi sie te Far Cry’e wogóle nie nudzą ciągle mi mało tych sandboxowych shooterów nawet jeśli wciąż jest w nich to samo
@Mr_Karol_PL
5 жыл бұрын
+1
@indrickboreale7381
5 жыл бұрын
Fallout 76 to i tak większy recykling niż Far Cry New Dawn. A i tak Fallout 76 nie pobije Star Wars: Battlegrounds, który wyglądał jak AoE II na modach.
@radekplug
5 жыл бұрын
widze ze ktoś tu zagrajnika oglądał o rts.
@misster490
5 жыл бұрын
Do dziś bawi mnie to że droidy federacji handlowej wymagają jedzenia do 'szkolenia' XP
@indrickboreale7381
5 жыл бұрын
@@radekplug To znaczy w SW: Battlegrounds grałem, ale dopiero po latach dowiedziałem się o tym. Niby w AoE (jedynkę) grałem, ale miałem wtedy chyba siedem lat, więc wyjątkowo kumaty nie byłem, a i tak nigdy nie potrafiłem wylevelować powyżej pierwszej epoki ;)
@kemvaarafterhours
5 жыл бұрын
mój pies się zawsze rzucał na jeże jak głupi i potrafił się nimi bawić godzinami mimo krwawiącego pyska szczęśliwy po uszy
@nataliaruskiepierogi3533
5 жыл бұрын
Co
@dydl4ff200
5 жыл бұрын
co
@brudnyszympansd781
5 жыл бұрын
Co
@brudnyszympansd781
5 жыл бұрын
co
@brudnyszympansd781
5 жыл бұрын
@@rafik5695 kurwa gówno
@Cybx_vlog
5 жыл бұрын
Nie spodziewałem się wielkiej gry z dużymi zmianami, ale czegoś gdzie budujemy osadę, staramy się przetrwać w nowej rzeczywistości, dbać o naszych osadników, wchodzić w układy z innymi wioskami, a przy okazji powalczyć z siostrami (krótko mówiąc dokończenie wątków, a reszta to zabawa w sandobxie). Co więcej oczekiwałem nawet jakiegoś multi gdzie wspólnie będzie można robić napady i troszczyć się o wioskę, bądź rajdować inne osady. Co dostałem? Grę która powinna wyjść jako dodatek do FC5 za cenę max 90 zł. Mam wrażenie, że Ubisoft nie wiedział czy chcą zrobić nową grę czy dodatek i wyszło co wyszło. Gdyby Ubi od początku obrało drogę dodatku, myślę iż oceny i opinie były by inne.
@mlkvblendzior
5 жыл бұрын
Elementy zarządzania wioską i dyplomacji byłyby fajne na papierze, ale nie wiem czy w tytule takim jak FC by się to przyjęło. Seria zawsze koncentrowała się na akcji i przypuszczam, że konieczność dbania o osady działałoby na pół gwizdka i niepotrzebnie spowalniałoby grę. A co do podejścia na zasadzie rozbudowanego DLC zamiast nowego tytułu, to się zgadzam.
@Cybx_vlog
5 жыл бұрын
@@mlkvblendzior Z tą osadą miałem na myśli coś w stylu warsztatów do robienie amunicji, tworzenia pojazdów, mury w razie ataku itd. Taka pierdola co gra drugie skrzypce.
@przemysawbaranski1664
5 жыл бұрын
To zagraj sobie w fortnajt
@Cybx_vlog
5 жыл бұрын
@@przemysawbaranski1664 A czy gdzieś napisałem, że nie kupię i nie będę grał (a gram i nie narzekam)?Napisałem tylko czego oczekiwałem i co ubi powinno zrobić, aby większość ludzi na nich nie wieszała psów.
@przemysawbaranski1664
5 жыл бұрын
@@Cybx_vlog dobra tak tylko napisałem nie bij mnie
@brodaty001
5 жыл бұрын
A ja tam lubiłem wchodzić na wieże..
@elohim123456
5 жыл бұрын
Nudy w tych gierkach ostatnio, nudy...
@zielona777
5 жыл бұрын
spokojnie, wychodzi nowe metro ;)
@radwan9873
5 жыл бұрын
;)
@zielona777
5 жыл бұрын
@Masuria HD Mapping już kupiłam, czekam na północ żeby był już 15 lutego:D
@zielona777
5 жыл бұрын
@Masuria HD Mapping tak, na EG jest, za około 200 zł, a czemu boisz się pobrać EpicGames?
@HonkGoldfisz
5 жыл бұрын
Mnie to wkurwia że trzeba kupić u tych gnojów z epic games więc się wstrzymuje
@karoltrekiel3704
5 жыл бұрын
Cały materiał wygląda jakby Jordan przeprowadzał wywiad z osobą która przeżyła wielką tragedie życiową, widać zal w jego oczach i to jak współczuje Gambrinusa .
@qarsoonxmeel8523
5 жыл бұрын
Każdy kolejny farcry to taki trochę reskin z mikroplatnosciami. Czwórka i trójka to były bardzo dobre gry a potem seria zaczęła się powolutku staczać.
@wikitrop3842
5 жыл бұрын
Nie no ale przyznaj że piąteczka była akurat całkiem może nie przełomowa ale była i tak jak na gre świetna (to tylko moja opinia)
@retr0874
5 жыл бұрын
Primal też?
@wikitrop3842
5 жыл бұрын
dokładnie
@qarsoonxmeel8523
5 жыл бұрын
Primal był farcryem tylko z nazwy A piątka jak dla mnie była bardzo mało egzotyczna (w porównaniu do trójki i czwórki)
@wikitrop3842
5 жыл бұрын
@@retr0874 no wiesz ja ci powiem że primal mi się spodobał całkiem może i broni palnej nie było ale miało fajne momenty i craftingu było więcej niż w innych częśćiach bo np mogliśmy tą wioske budować 😎👍
@marcinzpomorza
5 жыл бұрын
2:29 - ta broń strzela tarczami do piły, a nie całymi piłami ;-)
@serek9689
3 жыл бұрын
@lowercase v nie no spalinowymi i odrazu odpalonymi
@kubu28plmoskwa62
5 жыл бұрын
Heh film nazywa się - najgorszy Far Cry - a na wstępie - reklama Far Cry xD
@PiotrCegielski
5 жыл бұрын
Ok, wypowiem sie jako fan serii i dlaczego chętnie kupiłem. 1) Formuła gry. Odbijanie posterunków, przechwytywanie ciężarówek, szukanie znajdziek, czas na podziwianie świata, jakies misje fabularne to jest coś co działa w serii FarCry od dawna. Tego też oczekuję w nowych barwach i innej nieco fabule. Jak wiadomo, życie to życie i czasu za bardzo na taka rozrywkę jak gry bywa często niewiele, ale taka forma jest dla mnie świetną zabawą, rozładowaniem i za to chcę zapłacić - jakby byla to inna formuła trochę byłoby mi przykro - dlatego jest bardzo ok. 2) Story. Absolutnie kocham to, że całość dzieje się na tej samej mapie. Ba, jest mi szkoda że tak mocno pozmieniali mapę z FarCry 5 - tłumaczę sobie to tym ze to sa konsekwencje wynikajace z historii. Jako gracz, chcę ogladać skutki tego co stało się na koniec poprzedniej części. Chce odwiedzać te miejsca i patrzeć jak się wszystko zmieniło. Story jest tak ciekawe, że tego chcę i tego oczekiwałem kupujac tą grę. Dlaczego? To jest uczucie podobne do tego jak po wielu latach odwiedza sie stare miejsce z dzieciństwa, z którym łączyły się jakies wspomnienia. Taka swoista nostalgia. Kocham wręcze te nawiązania. Nie umiem oceniać tego w kategorii że Twórcy chcieli zarobić i po taniości wymodelowali prawie to samo. Jestem pod wrażeniem ich pracy, jak mocno przyłożyli się do zmian lokacji.Jak fantastycznje wykorzystali elemeny z 5ki do tego by zbudowac klimat post apo. Tak wlasnie ludzie by robili, budowaliby z tego co mają pod ręką. Zrobienie podpórki z szyldu "walk in to the path" uważam za przezajeb..ekhem rozwiązanie. Z rozkoszą wbrew wszystkiemu, tuz po rozpoczęciu gry, odwiedziłem lokacje ktore lubilem w Far Cry5. I tak, poczulem, że szkoda mi niektórych miejsc, że tak się stało i tak się zmieniły. Poczułem fizyczną stratę i uczucie pustki. Właśnie świadomość, że gra wzbudziła we mnie takie emocje, świadczą już dobrze na starcie i juz teraz, majac za sobą zaledwie 4,5 biegania po terenie wiem, że to były dobrze wydane pieniądzie. Tego oczekiwałem, za to chcialem zaplacić i to jest absolutne mistrzostwo, że powstała taka swoista kontynuacja. 3) Mechanika. Hmm no i tutaj bywa różnie. Mam wrażenie że twórcy obawiali się jednak zarzutów że gra jest taka sama itd. Wprowadzili coś jak bardziej widoczna gradacja przeciwników. To mi się średnio podoba. Wolałbym żeby zostało na tej zasadzie jak w 5ce. Chce sam sobie klasyfikowac wroga a nie patrzeć na paseczki. 4) Nawigacja i podowiedzi. Niestety Twórcy postawili na zbyt duże ikony w warstwie wizualnej. Znaczniki sa zbyt duże i zbyt mocno rzucają sie w oczy. Przepiękny kolorowy świat jest obdzierany z klimatycznosci wlasnie przez te ikony. 5) Balistyka. Ok, tutaj może być nieco subiektywnie. Sam odwiedzam regularnie strzelnicę i mając wiedzę na temat penetracji pocisku, grzybkowania itd drażni mnie to, że hełmy i maski maja w grze wytrzymałość płyty z kamizelki kuloodpornej. Pocisk kalibru 5,56 przelatuje przez kask motocyklowy jak przez papier. Sam kask nie jest w stanie nawet zmienic trajektorii penetracji... no ale jest to subiektywne odczucie, grym mają swoje zasady. Tutaj jest coś co mnie boli chyba najbardziej, ale rozumiem skąd to się bierze. 6) Klimat post apo. Jestem absolutnym fanem tego, że Far Cry New Dawn nie poszedł w klimat Stalkera. Absolutnie szanuję kierunek post apo mocno inspirowany klimatem z RPA. Rozpoznaję wiele nawiązań do filmu Chappie oraz Dystrykt9. Słysząc w tle Die Antword szeroko się uśmiechnąłem. Tak to jest zdecydowanie dobry kierunek, którego mocno brakuje w grach post apo. Mimo tych niedogodności, roztapiam sie w świecie postapo i uważam grę za bardzo udaną.
@Orbotus
5 жыл бұрын
Czemu przez cały materiał dźgaliście i strzelaliście do tego samego typa?
@zarnoo93
5 жыл бұрын
Fajnie by było, gdyby ewentualny nowy far (Far 6) wrócił do korzeni (tzn. Fara z 2004). Bez otwartego świata, szaleńców (OK, Krieger był szalony, ale mówię tu o szaleństwie takim jak u Pana Vaasa), ale właśnie fajnie by było jakieś mutanty, rajska wyspa, coś, bo tego obecnie nie ma. Mam wrażenie, że twórcy zapomnieli, że gra może nie mieć otwartego świata i może być liniowa
@broku4315
5 жыл бұрын
Nikt nie docenia 2,a to była najbardziej realistyczna część,celuj sam bez celownika,i spróbuj przezyc
@costam2403
5 жыл бұрын
Nikt nie docenia bo był to średniak. Realizm prześcignął jakos sensowną budowę sytemu tej gry.
@huxib3193
5 жыл бұрын
2 była troche słaba po prostu według mnie afryka nie pasuje d far cry 2 Sam wiem bo grałem
@grzegorzzawadzki3693
5 жыл бұрын
Dwójka była nierówna. Dobre walki z ciekawymi lokacjami z nudnym poruszaniem się pomiędzy nimi.
@MultiKamil97
5 жыл бұрын
W dwójce przez całą grę robi się ciągle to samo a lokacje są do siebie bardzo podobne. Do tego te cholerne posterunki na których się respawnowali przeciwnicy przez co nie można było spokojnie bez ostrzału sobie przejechać samochodem.
@grzegorzzawadzki3693
5 жыл бұрын
Rozwiązaniem byłby mod na teleportację. I gierka 9 na 10 :D
@nieumarly666
5 жыл бұрын
Zaczynam myśleć, że ten "New Dawn" to była część 5, ale pomyśleli aby wrzucić więcej (odnawianie obozów) oraz jednak zmienili to jako akcja rok później i inny bohater i wypuścili to jako "dodatek". Czyli jak zarobić na jednej pracy dwa razy.
@jedynysusznypolityk8322
5 жыл бұрын
W sensie nie wiem czego ekipa oczekiwała, dla mnie to miał być far cry 5 na mapie postapo.Rok to za mało na coś oprócz tego samego w nowym pudełku
@jobjoxPL
5 жыл бұрын
Ale jakoś EA co roku potrafi wydać totalnie nową Fife, a nie... Czekaj... Jednak nie xD
@intru3915
5 жыл бұрын
Moim zdaniem to jest najlepszy spin off jakiejkolwiek części Far Cry, bije na głowę Far Cry Primal a o Blood Dragon nie wspominając nawet. Może nie najlepsza część bo w mojej topce New Dawn jest za Far Cry 5, który jest ex aequo na drugim miejscu z Far Cry 4, który z kolei jest za Far Cry 3. Primal był dla mnie zbyt wielkim odskokiem w przeszłość, a Blood Dragon był. Po prostu: był. Oczywiście nie ma też minusów jak np. nadal niemy bohater.
@MultiPiotrek1984
5 жыл бұрын
Oj panowie, troszkę się zagalopowaliście z tym hejtem. Ta gra nie jest pełnoprawną częścią serii FC tylko standalone dodatkiem który od początku był reklamowany jako dobudówka do FC5. Okładka, umiejscowienie gry, bohaterowie, Joseph Seed, walka ze złowrogą organizacją itp. To jest niemal dokładnie to samo co było rok temu, dobrze się przyjęło więc twórcy mieli prawo zakładać że gracz będzie chciał więcej. No to dali grę za 150 wcześniej zapowiadając czym ona będzie. To wasze zaskoczenie jest trochę teatralne i takie typowe dla jutubowej dramy. Recenzent z gram.pl też wydaję się być obudzony ze snu zimowego, też się nie spodziewał. To jest TYPOWY far cry, taki jakiego znamy już od kilkunastu lat i to nie pierwszy raz Ubisoft odgrzewa kotleta że trzeba dopiero teraz wyć z bólu jak ranny łoś. Tak się robi w tej branży od lat, nie zauważyliście tego?
@barao5556
5 жыл бұрын
łatwiej gadac i hejtowac bo co z tgo ze to tak czy siak bardzo dobra gra lepiej te malpy zostawic w spokoju
@SilentAssasin85
5 жыл бұрын
Kilkanaście lat temu to Far Cry tworzył Crytek i nie miał nic wspólnego z tym co tworzone jest teraz pod tym szyldem. A seria jest spoko ale zjada już dłuższą chwilę własny ogon
@TheIronekk
5 жыл бұрын
-Przepisz tę pracę domową ale tak, żeby nie ogarnęli -Ok. (...) Kur*a, zjebałem.
@maciejborodo5305
5 жыл бұрын
Dla mnie to ta gra ma infantylny klimat. Kupując piątkę liczyłem na dojrzalsza grę, a to takie nakrętki dla amerykańskich piętnastolatków. Momentami ogromny cringe. Tu jeszcze ciekawiej, nałożenie skina na piątkę tylko jeszcze bardziej śmiesznego. Ot taka gra niskiej jakości do postrzelania sobie kilka dni i olania jej. Moje wymagania wobec gier po RDR2 wskoczyły na zupełnie inny poziom.
@Kisuke_Urahara25
5 жыл бұрын
Far cry 3 to najlepszy klasyk
@maciejborodo5305
5 жыл бұрын
Dla mnie ta gra ma super zamysl, tworzenie siły oporu, budowanie wyposażenia, rozwój postaci i kompanów, ale gdyby to miało taki naturalny, przyziemny charakter. Bojówki o wolność z dyktatorami, rządzącymi na danym rejonie kartelami, walka normalnym ekwipunkiem z normalnymi wrogami, a nie jakaś zabawa w okrutnych psychopatów, sekty, pierdolenie głupot i bomby atomowe. To im nie wychodzi, to ma styl tak śmiesznie dziecinny, ze w pewnym wieku po prostu zniechęca. Solidnie skupiliby się na takiej linii fabuły, co ma nieskończoność rozwiązań, a wzięli za solidne ulepszanie mechaniki gry i byłoby super. Ale chujosoft wie lepiej. Zapycha gęby coraz ostrzejszym kiczem swoim głupim klientom.
@konradzukowski213
5 жыл бұрын
Słyszałeś kiedyś definicję 'szaleństwa'... 'Szaleństwo' to wstawianie wszystkiego z wcześniejszych gier, zmienianie tylko wyglądu i oczekiwanie, że wszyscy znowu to kupią.
@erishkigal1
5 жыл бұрын
3:16 Jajek wzdycha teatralnie :)
@Lechu4444PL
5 жыл бұрын
W sumie dobry materiał pokazuje czemu tak na prawdę gry takie jak GTA nie powstają co roku, mimo iż tego oczekują gracze, a może wydaje się że tego oczekują gracze, bo gdyby w 2014 roku wyszło GTA VI które byłoby GTA V z nowym settingiem to czy byśmy nie narzekali że to znów to samo? I oczywiście GTA mogłoby się wybronić fabułą, ale czy rok to wystarczający okres czasu, aby przygotować tę historię dobrze?
@geraltszarywilk4128
5 жыл бұрын
Witajcie. Nie grałem w nowego Far Cry ale z tego co widzę to będzie gra bardzo średnia. Uważam ,że Primal był znakomity i po części 3 bawiłem się przy nim najlepiej. Pozdrawiam wszystkich.
@fitti7908
5 жыл бұрын
primal to najgorsze gówno już nawet blood dragon przejadłem ale na to to nawet patrzeć nie moge
@geraltszarywilk4128
5 жыл бұрын
@@fitti7908 twoja sprawa jak ci się nie podoba. Pozdrawiam
@trybunalskiefan1293
5 жыл бұрын
@@fitti7908 Ale co było takiego złego w Primalu? Mi się dobrze grało.
@arekjerczynski2349
5 жыл бұрын
Akurat Primal jeżeli chodzi o rozgrywkę był nudny, misję w nim to była jakaś porażka, a z tą sową bojową to była jakaś parodia. Wogóle pomysł osadzenia w Far Crya w czasach prehistorycznych to było nie porozuminie. Walka na dzidy i kamienie była naprawdę nudna, nieciekawa, denerwująca. Jedynie co ta gra miała fajnego to grafikę. Mam nadzieję że Ubisoft już nie będzie powracało do wątków z primala w następnych częściach, bo ten primal jeżeli chodzi o klimat i rozrywkę nic nie miał w sobie z Far Crya to była kupa. Wydawanie tego pod nazwą Far Cry coś co nie było far cryem to był jakiś żart, primal był słabszy nawet od Far Crya Blood Dragon
@geraltszarywilk4128
5 жыл бұрын
@@arekjerczynski2349 uważam wręcz przeciwnie. Był świetny pod względem rozgrywki i klimatu. Pozdrawiam
@rybkagaming8575
5 жыл бұрын
Najsmutniejsze jest to że mechanika ich najbardziej promowanej broni w tej grze jest czysto pojebana z Sunset Overdrive gdzie też na samym początku dostawaliśmy wyrzutnię dysków która odbijała się od przeciwników xD
@m4ver1cf14
5 жыл бұрын
Ubisoft: Hej,chłopaki tyle gniotów w 2018 wyszło ,może nadgonić konkurencje?...
@CJisDJ
5 жыл бұрын
xd far cry 76
@dominax1230
5 жыл бұрын
Mi się tutaj fajnie komponuje cytat Vaas'a z Far Cry 3 "Mówiłem ci już, na czym polega szaleństwo? Szaleństwo to ciągłe, pieprzone, robienie tego samego w nadziei, że coś się zmieni."
@Szaku90
5 жыл бұрын
Pozazdrościli sukcesu Fallouta ;p?
@huxib3193
5 жыл бұрын
No tak nie do konca Chyba ze ci o 76 nie chodzi to przepraszam Nie włączajcie syndromu Janusza prosze
@adammalinowski9429
5 жыл бұрын
Hehe a koledzy kurła wiedzą że Biedafallout 76 już tylko za 40zł! Tylko brać i nie oglądać się .
@_kqcper_332
5 жыл бұрын
Sukcesu?
@tasiorex12
5 жыл бұрын
Fajny format, taki mini-wywiad :D
@Dregomz02
5 жыл бұрын
Wyglada to jak mod zrobiony przez fanow, a nie nowa czesc czy raczej samodzielny dodatek do FC5
@opelem6051
5 жыл бұрын
Dałbym ci +20 gdybym mógł.
@Mateumt
5 жыл бұрын
w tropical mod do skyrim pewnie więcej pracy włożono.
@mlkvblendzior
5 жыл бұрын
Widzę, że to się robi jakaś moda wśród twórców gier AAA - weź assety z poprzedniej gry, okrój i uprość mechaniki względem poprzednika, pozmieniaj skórki i puść to jako pełnoprawny tytuł. :D
@KultowyKonrad
5 жыл бұрын
Czyli moje przeczucie się spełniło, ogólnie w Far Cry się przejadła się forma.
@brudnyszympansd781
5 жыл бұрын
nie ,po prostu nie umią zrobić już dobrej fabuły do far cry :)))
@destromann6814
5 жыл бұрын
Z Metro na czele konkurencji można pomyśleć "Overwatch vs Battleborn"
@koprolity
5 жыл бұрын
Wiedziałem, że będzie jakiś walentynkowy temat.
@moondancer2344
5 жыл бұрын
Zawsze cię spotykam w komentarzach😂😂😂😂
@koprolity
5 жыл бұрын
@@moondancer2344 Witam sąsiedzie:)
@kris2893
5 жыл бұрын
05:25 Joseph Seed karmił ludzi niedźwiedziem? 🤔😂
5 жыл бұрын
Fajny format rozmowy 2 graczy. Lubię to!
@jonaszprzybycien6545
5 жыл бұрын
Ten uczuć kiedy wszyscy mówią o kolejnych durnych strzelankach a ty chcesz tylko remastera/remake ActRaisera.
@mucha5043
5 жыл бұрын
Ja kupiłem Far Cry new daw i bardzo mi się podoba nie wiem po co tyle hejtu
@Pizza67981
5 жыл бұрын
Mogliby z tymi postaciami trochę zaszaleć np. Wymieszanie wcześniej wspomnianych postaci(ta babka od narkotyków i gościa który lubi wybuchy) czyli że babka która lubi wybuchy narkotów bo spalają się one na wszystkie kolory tęczy. Mam nadzieję że ktoś zrozumie o co mi chodzi :(
@fitti7908
5 жыл бұрын
czekaj czekaj to nie saint row
@RedArmyNY
5 жыл бұрын
Czemu mnie to nie dziwi ze new dawn okazał sie klapą, jak można być na tyle bezczelnym by wydawać gre na tej samej mapie po niecałym roku od wydania poprzednika i żądać za nią 180 zł w dniu premiery. I żeby to był jednakowy przypadek ale w FC Primal to samo zrobiono. New Dawn był by dobrym dlc do FC5 ale nie oddzielnym tytułem za 180 zł.
@MrBienio15
5 жыл бұрын
Niech zrobią Far Cry osadzonego w średniowieczu , to było by coś :D
@mhkage9104
5 жыл бұрын
Ja chce Far Cry Primal 2 osadzony w czasach dinozaurów
@CJisDJ
5 жыл бұрын
ej fajny pomysł
@CJisDJ
5 жыл бұрын
choć cos takiego jest ARK Survival Evolved moze nie w 100% ale od łuku do RPG :D
@mhkage9104
5 жыл бұрын
@@CJisDJ no to ściągnąć od turoka i dać inną planete na której są dinozaury i tam przylecieli ludzie Wjeżdzasz na T-rexie do obozu z kałachem uuuu grałbym
@grigorig8403
5 жыл бұрын
A co rzucac kamieniami bedziesz?
@marek9364
5 жыл бұрын
I będzie tam OP broń: kamień
@scarysticker
5 жыл бұрын
0:41 Far Cry New Dawn: dostałeś serie w twarz i klatkę piersiową? Eee to przeszłość™ Wystarczy że zabandażujesz sobie przedramię.
@scarysticker
5 жыл бұрын
LEKARZE GO NIENAWIDZĄ
@dehoopb8097
5 жыл бұрын
@@scarysticker wiesz co nie jest to jedyna gra z takim sposobem leczenia XD
@scarysticker
5 жыл бұрын
@@dehoopb8097 niestety tak jest, animacja nie mająca sensu, zrobiona w taki sposób tylko po to by dobrze wyglądała
@advan0s
5 жыл бұрын
Ubi zrobiło słabą grę? Coś niepodobnego...
@barao5556
5 жыл бұрын
KULA kolejny który myli pojecia TO NIE JEST ZLA GRA tylko inna i bardziej pdobna do poprzedniczki niz nowej gry ALE TO NIE JEST ZLA GRA NOSZ KURW...
@gulpinoo97
5 жыл бұрын
1:07 Jeśli chodzi o najgorszy recycling treści to zdecydowanie na 1 miejscu jest saints row 4. Gra która od poprzedniczki nie różni się prawie niczym i miała być tylko dodatkiem
@w3roko_339
5 жыл бұрын
To już nie ten Far Cry co kiedyś.., nawet w Far Cry primal czułem ten klimat, ale Far Cry 5 i ten nowy, to zupełnie inna bajka.
@opelem6051
5 жыл бұрын
Klimat? W Uga Bugach czułeś klimat z 3?
@w3roko_339
5 жыл бұрын
Zenon Zdun a czemu kurwa konkretnie jak w 3?, co trójka to wyznacznik klimatu Far cryaia?.
@opelem6051
5 жыл бұрын
@@w3roko_339 Grałem tylko w FC 3 ;)
@w3roko_339
5 жыл бұрын
Zenon Zdun to po chuj się wypowiadasz w ogóle na ten temat?
@Tami9
5 жыл бұрын
Trójka boska, piątka bardzo dobra, primal bardzo dobry, czwórka dobra/przeciętna. W inne nie grałem.
@patricko3487
5 жыл бұрын
Przed odtworzeniem materiału o nazwie "najgorszy far cry" leci reklama nowego far cry :D
@emperador9999
5 жыл бұрын
To jest tak jak ktoś robi grę pod poprawność polityczną...
@Spajki
5 жыл бұрын
Ja to mam wrażenie, że każdy kolejny FC to taki odgrzewaniec. Dokładnie ten sam schemat gry od FC 3 się powtarza.
@Burztur99
5 жыл бұрын
Modliłem sie żeby to SJW gówno o mocarnych kobietach było słabą grą i sie nie sprzedało do samego Cthulu.
@polishenglish8356
5 жыл бұрын
I się udało :) Cieszę się że też Cię te debilne lewackie wątki tak samo wpieniają jak mnie :)
@Burztur99
5 жыл бұрын
@@polishenglish8356 A mnie smuci jak na jednego z nas przypada 50 debili którzy krzyczą "Tak jest dobrze!" "Biali mężczyźni to źródło zła!" "Stop rasizmowi" a nie widzą że obecne zabiegi w propagandzie mediów to właśnie rasizm ale przeciwko normalnym, zdrowym, żyjącym tradycyjnie białym facetom. Ahh co za czasy, co za obyczaje oby to wszystko spłoneło jak sprzedaż Fallout 76 i BF V
@polishenglish8356
5 жыл бұрын
@@Burztur99 Oj mam wielką nadzieję, że ci właśnie normalni, zdrowi zwykli ludzie w taki sposób odpowiedzą jak na Fallouta czy na reklamy Gillette..bo to co robią media, telewizja, gry, filmy, to rasizm w najczystszej formie, tylko teraz się atakuje białego, normalnego człowieka wmawiając mu że jest tym złym, a promuje się wszystkie degeneracje i zwyrodnienia jako normalne. Sprytne odwrócenie tego co dobre i złe, odwrócenie piękna z brzydotą i pranie ludziom mózgów..a najgorsze że ludzie w to wierzą, bo w przeciwnym razie całe te kodziarstwo i inne bastiony lewactwa w Polsce by nie istniały i nie miały się tak dorbze jak się teraz mają
@brothercomrade6077
5 жыл бұрын
#stoppolonizacjieuropy
@polishenglish8356
5 жыл бұрын
@@Burztur99 cieszę się że są jeszcze ludzie którzy te wszystkie procesy zauważają i im nie przyklaskują karmieni medialną papką
@erikjednoreczny8021
5 жыл бұрын
Dzięki chłopki FC5 bardzo mi się podobał , poczekam jak spadnie cena bo lubiłem ostatnią odsłonę . Chętnie wrócę do tego świata jak cena spadnie o połowę a będzie to szybko góra 2-3 miechy. W dzisiejszych czasach nie opłaca się kupować gier na premierę np BF V poczekałem chwilkę i już za 30 Euro kupiłem pełna wersję na PS4 , tak jak nowy Tumb Reader za grosze nabyłem chwile po premierze
@adammalinowski9429
5 жыл бұрын
Każdy kolejny far cry jest .... dziwniejszy, nijaki . Absurd goni absurd.
@ignacymayska6565
5 жыл бұрын
Teraz będziemy dostawać nowego FC co roku przez jakieś najbliższe 5 lat i po tym czasie dojdą do wniosku, że coś trzeba zmienić
@batcat4158
5 жыл бұрын
Przed włączeniem filmu wyświetliła mi się reklama Far Cry New Dawn. Przypadek?
@KraszuPolis
5 жыл бұрын
KZitem widzi słowo Far cry w opisie, dlatego jest reklama Far Cry New Dawn.
@raktag1495
5 жыл бұрын
nie sądze
@lilterr
5 жыл бұрын
Ja mam ciągle reklamy Anthema
@fitti7908
5 жыл бұрын
tak
@LukasAlexander1
5 жыл бұрын
Love theme z Blood Dragona z tle. Wspomnienia...
@broku4315
5 жыл бұрын
Fallout 76 i planeta małp w jednej grze
@Misio747
5 жыл бұрын
Uwielbiam to nagłe, autorytarne, niezaprzeczalne "o wszystkim" Gambrinusa. Wszystko jest identyczne jak w fc5, nie produkuj sie łysy;p. W sumie mogliście na tym skończyć bo nie ma co gadac o tej grze, ale j tak dobry materiał
@fitti7908
5 жыл бұрын
podsumowując cały film . New Dawn jest zły bo nie ma mutantów, zombie, wymyślnych umiejętności i fikcyjnych superbohaterów latających po świecie w mechanicznych kostiumach z laserowymi działkami . moim zdaniem to jest właśnie najlepszy "pod far cry" (jak blood dragon czy primal) który pokazuje że A - da się zrobić post apo bez żadnych zmutowanych stworów i innych tworów sci-fic i B - pokazuje że można zrobić udaną grę bawiąc się ze starą częścią. Jak dla mnie to EA może się uczyć od ubisoftu , może gdyby coś z tego wynieśli to bym zagrał w jakiego kolwiek nowego battlefielda
@krio961
5 жыл бұрын
Pozwole sobie dorzucić swoje 3 grosze - o ile jestem fanem serii Far Cry i wszelkiej maści zwiastuny, gameplaye i inne materiały promujące nakręcały mnie szykując na dzień, kiedy już sam usiądę po tego tytułu o tyle widzę tu zbyt duży... regres względem Far Cry 5. Przede wszystkim budowa broni. W FC5 mogłeś wybrać pistolet, który był zdolny do dalszej modyfikacji (tłumiki, celowniki, powiększone magazynki). W ND ten element kompletnie przepadł, craftujemy tzw. gotowce z już przypisanymi dodatkami. Nie ma możliwości modyfikacji ulubionej broni np na potrzeby walki po cichu - żeby wybrać set pod cichą misję muszę wybrać konkretny oręż, gdzie w FC5 mógł być to mój normalny set ale z dokupionym tłumikiem. To jedno z kilku rozczarowań dla fana serii... I o ile widzę plusy tej odsłony, grę traktując jako odpoczynek od intensywnych zmagań w tytułach online, o tyle liczę na odświeżenie serii w "szóstce".
@mabrNiszczyciel
5 жыл бұрын
Właśnie pokazała mi sie reklama far cry'a xD
@bartoszludera2604
5 жыл бұрын
A moim zdaniem to logiczne że w kilkanaście miesięcy twórcy nie zrobią nic nowego. Mi osobiście w ND podoba się to że jest tak naprawdę 5 z nowymi skórkami i misjami. Skoro FC5 było nie ukrywamy dobrze zrobionę (jasne, miało kilka problemów) to nie ma co tworzyć na siłę czegoś jeszcze innego. Myślę że jeśli ktoś lubił FC5 to FCND będzie dla niego świetna kontynuacją, a "wybieranie" nowego FC myśląc że jest totalnie inne i całkowicie różnorodne nie jest zbyt dobrym pomysłem.
@fireops1434
5 жыл бұрын
Tylko od FC 3 gramy ciągle w to samo. Sama formuła została już wyeksploatowana. Ile można męczyć to samo?
@bartoszludera2604
5 жыл бұрын
@@fireops1434 FC5 jest dużą zmianą co do poprzedników, zupełnie inny system grindu, inna mapa (bardziej miasta i wsie) i co najważniejsze sama oprawa i gameplay różni się od poprzedników. Jasne, to nadal struktura starego dobrego FarCry ale ewidentnie odnowiona i z wieloma nowymi, ciekawymi rozwiązaniami.
@explorer2846
5 жыл бұрын
Far Cry 3 + Fortnite = Far Cry 6 New Down
@huxib3193
5 жыл бұрын
Nie no fortnite nie jest w post apo xd😂
@explorer2846
5 жыл бұрын
@@huxib3193 chodziło mi bardziej o kolory ale masz racje
@opelem6051
5 жыл бұрын
O Mad Max! I see you are Man of Culture!
@Kisuke_Urahara25
5 жыл бұрын
Far cry 5+meteo 2033=far cry new dawn
@skillger7654
5 жыл бұрын
Czy teraz wszystko co jest kolorowe będzie kojarzone z Fortnite??? No błagam. Ja w New Dawn co idzie o oprawę wizualna prędzej widzę inspirację filmem Anihilacja z 2018 ale nie Fortnite'm. Ehh.
@Pograne
5 жыл бұрын
Szczerze mówiąc to przy 5 części już się dziwiłem czym się tak wszyscy zachwycają ...
@Cosmic_Ambience
5 жыл бұрын
Oj te gry post apo mają ostatnio problemy XD
@fitti7908
5 жыл бұрын
nadzieja w metro exodus narazie się zapowiada dobrze
@Cosmic_Ambience
5 жыл бұрын
@@fitti7908 będzie dobrze ale wyrosła cała ta drama przez epic game store :v
@Gracz87
5 жыл бұрын
6:40 - Wiem że dziś spamuje, ale podkład dźwiękowy z Far Cry 4 w New Dawn?!?!
@Sabre500
5 жыл бұрын
Mi się najbardziej podoba w tej części Far Cry, że jej nie kupiłem :P
@dominics.8796
5 жыл бұрын
0:50 - Widać nienawiść do tej gry, w jego oczach.
@GamingowyTata
5 жыл бұрын
Ale wam ta gra laguje! Czas na upgrade!
@magdaperlik3367
5 жыл бұрын
@Kasper8907358575310 je**ny pc master race
@CJisDJ
5 жыл бұрын
@@magdaperlik3367 pc zawsze będzie lepsze a UDAWANE 4k na ps4 razi nadal
@zarddin9561
5 жыл бұрын
"Nie zabijaj niewinnych cywilów" - ktoś kto próbuje mi rozjebać głowę kijem bejsbolowym jest niewinnym cywilem O.o?
@xenix1934
5 жыл бұрын
kto tez mial reklame far cry New dawn?
@user-tk4bx5xg5f
5 жыл бұрын
Ja xd
@skidaddleskidoodle
5 жыл бұрын
Reklama też średnia
@Strychuu
5 жыл бұрын
Ja miauem
@herrkafkaesk8539
5 жыл бұрын
metro
@jaskier4733
5 жыл бұрын
Pomoc dla Ubisoft : Przywrócenie mechaniki zużycia broni z far cry 2
@Nate-ni3rg
5 жыл бұрын
Czy tylko dla mnie piąty Far cry był nudny? (Że nie chciało mi się oglądać odcinków bo po prostu rozgrywka była niezbyt interesującą)
@pedrocorporation6661
5 жыл бұрын
Chyba tak
@tobiaszmaakos8892
5 жыл бұрын
Nie zgadzam się
@mountainking4120
5 жыл бұрын
W gry się gra a nie ogląda
@iRecMUFC
5 жыл бұрын
Odcinki to sobie możesz oglądnąć klanu codziennie o 18 gimbusie, w gry się gra a nie ogląda gameplaye jakichś zjebanych jutuberów.
@Cinreaa
5 жыл бұрын
Ktoś jest gimbem bo ogląda gry? Wiesz że nie każdy ma czas, sprzęt czy pieniądze by grać samemu? Obrażanie kogoś za to co lubi robić takie mądre. Gratuluję.
@MRDS.A
5 жыл бұрын
skoro to post-apo to czemu nie dodali czegoś w typie super-mutantów albo szponów śmierci zamiast bandytów to by bardziej pasowało i więcej broni bo to by było potrzebne mogli by też dodać mutacje typu zwiększeni wysokości skoku
@uniquecorn491
5 жыл бұрын
Za dużo z tym roboty. Po co mieli się jakkolwiek przykładać do tej gry skoro pełno ludzi i tak ją kupi, a każdy negatywny odzew będzie można tłumaczyć niższą ceną
@MRDS.A
5 жыл бұрын
@@uniquecorn491 w sumie racja
@_leemondryy_5901
5 жыл бұрын
Ale po apokalipsie na ziemi nie było by tak o stworów ,a takie coś się nazywa "ewolucja i przystosowanie do warunków" ,a w te 14 lat to wątpię zeby coś takiego się wydarzyło xD
@MRDS.A
5 жыл бұрын
@@_leemondryy_5901 przyjacielu to gra nie rzeczywistość więc wszystko może się wydarzyć
@_leemondryy_5901
5 жыл бұрын
@@MRDS.A tak ,ale jeśli poprzedniczka była ustatkowana w świecie współczesnym ,gdzie było mocno realistycznie .Za to że zmieniają takie coś było by jeszcze gorzej z oceną
@maciejkoxfortnite6903
5 жыл бұрын
akurat miałem reklame far cry
@qwer55555555
5 жыл бұрын
Ta gra wygląda idiotycznie. Dziwne że w powojennych klimatach nie ma różowych domków itd.
@serek9689
3 жыл бұрын
Powojennych?!
@qwer55555555
3 жыл бұрын
@@serek9689 no tak. Przecież to niby county po wybuchach bomb jądrowych . Zobacz sobie jak wyglądają tereny po działaniach wojennych. Jakoś nie widać tam tęczowych domków
@BAJF93
5 жыл бұрын
ubisoft, emocje, wybierz jedno
@dejwidsonsan
5 жыл бұрын
@Kasper8907358575310 Tak jak ich gry
@imperatorja9502
5 жыл бұрын
Negatyne emocje. Wybrałem oba. Szach i mat.
@RazorGamesYT
5 жыл бұрын
Najwieksza nostalgia lokacji to powrót na Ishimurę w Dead Space 2 xD
@executioner1239
5 жыл бұрын
i tak lepsze of fallout 76
@ChrisBLACK777
5 жыл бұрын
Mnie się osobiście wydaję, że Ubi ma jakąś wizję na ten cykl no bo pomyślcie - w FC5 spadły bomby więc z automatu przychodzi na myśl, że FC6 będzie się dział w postapo. Tymczasem oni wydają takiego oto spin-offa popierdułkę za 40 dolców i to niecały rok później. Oczywiście, znając Ubi, mogę się też mylić.
@mateuszdrwal4377
5 жыл бұрын
Uf, obawiałem się, że będzie pseudo zachwyt jak w przypadku Black Ops IIII
@Payro
5 жыл бұрын
O to to...
@sus-dh7hi
5 жыл бұрын
W jakim sensie pseudo. Podobało im się to się podobało
@grados3060
5 жыл бұрын
@@sus-dh7hi Ale CoDy i battle royale są zawsze złe przecież /s
@sus-dh7hi
5 жыл бұрын
@@grados3060 nie może fortnite to guwno ale cod Black out to bardzo kompetentne Battle royale i wolę battlefieldy ale w tym roku cod też był spoko
@grados3060
5 жыл бұрын
@@sus-dh7hi /s znaczy sarkazm
@epinafiusz80
5 жыл бұрын
Ja miałem to samo uczucie po Falloucie4. Może jeszcze nie po kilkunastu, ale po kilkudziesięciu godzinach już tak. A gra którą porównuje to Skyrim... Na końcu jedyną rozrywką była, choć mocno niedopracowana i bez modów nawet irytująca, budowa osad. Świat Fallout4 hoć obszerny i zróżnicowany ale rozgrywka i przede wszystkim mechanika monotonna i wtórna względem. Nie dziwie się że Fallout76 tak był skrytykowany skoro powielał Fallouta4 , który to powielał Skyrima.
@OjciecPiekiel
5 жыл бұрын
A tak gadali, że będą turbo lepsi od Fallout'a 76 ... Proszę Was. Tragedia :)
@CJisDJ
5 жыл бұрын
Far Cry 76 nic dodac nic ująć
@AlcatraZZ17
4 жыл бұрын
Fakt jest taki że FC5 ma swoje bolączki ale o dziwo jako fana "tych klimatów" nawet mnie zaciekawil i spodobal mi sie co do NewDawn mialem wiele obaw bo pomyslalem że postapo napompowane dziwolągami nie wypali a jednak gralo mi sie dosc przyjemnie. Generalnie mogli dac tej grze inną nazwę bo Far Cry''em to ta gra nie byla.
@foka2145
5 жыл бұрын
Zbyt bardzo far cry new dawn wygląda jak borderlands który nużył mnie Nie bijcie moje zdanie :
@korniszon7578
3 жыл бұрын
jakie borderlands co ty gadasz? borderlands jest komiksowe bardziej
@foka2145
3 жыл бұрын
@@korniszon7578 o huj jaki dawny komentarz poruszyłeś rok później i moje zdanie się zmieniło i bordera zacząłem lubić
@korniszon7578
3 жыл бұрын
@@foka2145 ja też lubie bordere tylko nie rozumiem w jaki sposób new dawn jest podobne do niego? nie przypomina mi go ani troche... inna grafika, inny silnik, inna mechanika strzelania...
@foka2145
3 жыл бұрын
@@korniszon7578 W sensie domyślam się że wtedy chodziło mi o ten kolorowy vibe i far cry w bardziej kolorowych barwach
@skyblue7687
5 жыл бұрын
Ja następną część osadziłbym w czasach wojny secesyjnej i tych klimatów
Пікірлер: 1,6 М.