Коментар який підтримує україномовний контент навіть попри супротив ютуба
@TECHNOCENTRE-SHPOLA
6 ай бұрын
Вітаю. Вибачте що лізу з порадами . Щоб відвести тепло більше 200 Вт на такій малій площі 2 радіатори з компа хоч і з кулерами не вистачить ! Я вам розкажу як би я зробив але то не єдиний варіант і ви можете це зробити в будь який спосіб. Я беру відрізаю з радіаторного профілю потрібну довжину , ребра вдоль . Профіль є різної ширина а ребра як правило 4 см. Для вашого випадку взяв би профіль шириною 128 мм. Трохи алюмінієвих кутників та пласкої шини роблю навколо ребер П образну облуду . З'єдную все на заклепки 3-4 мм. Виходить герметичний тонель . Я примінив би 4 кулери 24 вольтові . 2 на нагнітання з однієї сторони тонеля і 2 на витяг з другої. 4 тому що профіль 128 мм і ставити широкий кулер не логічно і займає багато висоти. Тому по 2 шт. 60 мм. З'днувати паралельно 2 перетворювача не бажано . Хіба шо краще переробити один на більш потужніший добавивши наружний мосфет .... або купити потужніший а вони є . Ще раз вибачте що суну носа не в своє діло.
@ZBU
5 ай бұрын
Дякую за, як завжди, корисне відео! Якщо дозволите маленькі поради: - 8:19 - краще екран кабелю, що тирчіть у різні боки, запускати під гільзу та обжимати з ним. Та гільзу до краю не обжимати щоб не ламався кабель у тому місці. - Модуль живлення таки краще поставити один потужний.
@porterlv
5 ай бұрын
Як ви то собі уявляєте, що надлишок екранування запускати під гільзу? Ви хоч раз то в руках тримали? Екранування кабелю проходить між гільзою і корпусом конектора. Там нема місця для надлишку.
@ZBU
5 ай бұрын
@@porterlv так. Я багато разів обтискав такі кабелі. Ну можливо в вашому випадку саме так як Ви написали. Я мав на увазі що оті лохміття завернути на ізоляцію зверху і потім надіти гільзу.
@porterlv
5 ай бұрын
Тобто не під металеву а під термоусадку? А нахіба то робити? що воно дасть?
@shumtec
6 ай бұрын
Якщо ККД буде 50%, то це дуже хороший показник, зазвичай в таких джаммерах він менший. Зверніть увагу як буде працювати антенна, чи не буде вона нагріватись, оскільки не всі китайські антени будуть нормально працювати з такою потужністю.
@porterlv
6 ай бұрын
Нажаль, Ви праві. Але про то згодом, у наступних серіях.
@shumtec
6 ай бұрын
@@porterlv Буду чекати, дякую за цікаві відео))
@shumtec
6 ай бұрын
@@джміль-н3и Я не знаю щодо класифікації подібних пристроїв, але теж маю один ПА який при споживанні 79 Вт видає 46 дБм (40 Вт).
@RomanRossoha
5 ай бұрын
Під циркулятором то мабуть детектор КСХ з індикацією та захистом. Раніше в схемах РРС, якщо антена "відлетіла", то все в тепло перетворювалося, а зараз детектором дають сигнал на відключення вихідного каскаду або зниження потужності. І дякую за контент, підписка - однозначно.
@porterlv
5 ай бұрын
Дякую. Тільки той детектор ніц не розпаяний...
@seagsmtrashseagsmtrash1906
5 ай бұрын
MRF8S9220H 920 - 960MHz, 65w average, BLF6G27-10 2500-2700, 10w . Як і завжди, у китайців власні і ватти і герци .
@porterlv
5 ай бұрын
Отак і живемо... Очікувано.
@БрониславКотов
4 ай бұрын
китайці використовують їх за межами вказаними в даташиті, що дає надмірне споживання та нагрівання які нам так знайомі
@81DGEKA
6 ай бұрын
Ніж розпаковачний добрий😂😂😂
@porterlv
6 ай бұрын
Яка канцелярія такий і канцелярський ніж :)
@Ярік-с3п
6 ай бұрын
Вітаю!!! В радіостор є перетворювачі 30А з кулером. два модулі по 10А добре тягнуть. Бо як показали заміри на піках 15А модуль споживає.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Ого! Скоро нам ніштяк покажуть😊!!!
@OlehRA
6 ай бұрын
Ого? Що теж дивишся(теся) потіки Телебачення Торонто? )
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Бачив той канал,але часу на все бракує((.
@OlehRA
6 ай бұрын
@@taraspavlyk4932 "Ого" то їхня фішка на потіках. Типу, читають якусь новину з минулого тижня, і Щербина каже: пишіть в чаті "Ого" ніби ви цього не знали )
@ВолодимирГромлюк-р8щ
5 ай бұрын
А чи немогли б ви скинути ссилку де можна придбати такі ВЧ модулі і антену до них
@porterlv
5 ай бұрын
Міг би. gsmsignal.in.ua/ На ОЛХ є, в китаї є.
@АлексейЧернов-щ9е
5 ай бұрын
Добрго дня підуажіть будбласка де Ви придали модулі РЕБ
@porterlv
5 ай бұрын
Придав? Придбав? В інтернеті придбав. Читайте опис до відео. :(
@АлексейЧернов-щ9е
5 ай бұрын
@@porterlv дякую за відповідь
@vitalikksk973
6 ай бұрын
не буде два в паралель норм працювати,. Я пробував заряджати акумулятор такими ж самим модулями, хотів збільшити струм у два рази і вмикав їх паралельно, як тільки старався вирівняти струми, підбирав довжину дротів і все одно весь струм ішов через один модуль а через інший чуть більше 0. У мене є 600Вт (так вказано на платі 600вт) буст конвертер, можу відправити (подарувати - для такої справи) вам.
@alexandr_kv
6 ай бұрын
Як завжди лайк. Дякую за відео. Чекаємо продовження) А ось стосовно радіатора, то впевнений що для ваших потреб двох буде достатньо. Корпус вже працює як радіатор, а ті два що встановите через термопасту вирішать питання с тепловідводом. Будуть гарячі, але прилад не згорить. Ну якщо в спекотну погоду, то непогано булоб ще й кулер прикрутити. Чекаємо продовження)
@porterlv
6 ай бұрын
Оєйку... Цього разу я був мудрішим :) Але не відразу...
@vladmag5163
5 ай бұрын
Кабель тонкуватий, на 1ГГц, при такiй довжинi втрати 50%, а i бiльше. Треба на ампери ганять а моноблок з антеною робить, з найкоротшим кабелем.
@porterlv
5 ай бұрын
То вам приснилось, жінка сказала чи документацію на кабель дивились?
@MrCrecker
2 ай бұрын
8:30 Електровикрутка в поміч :)
@porterlv
2 ай бұрын
Дякую! Що би я без Вас робив?! :) Ви ж не думаєте, що я то в ручну сверлив, окрім останніх на камеру для картинки? ;)
@MrCrecker
2 ай бұрын
@@porterlv Забув, що в світі кіно є монтаж 😂 Колись просто думав шо електровикрутка, то для утирків, поки лиха не винудила крутити довго і багато. Знаєте, не хотілось вважати себе останнім, хто таки вирішив придбати 🤣
@porterlv
2 ай бұрын
Так. То не прямий ефір, щось вирізається, якість ляпи вносяться навмисно для срачу і ажіотажу. Як не крути, а труба - розважальний ресурс.
@YasnuiSokil
6 ай бұрын
Хтось любить довгі прелюдії)) Про гаражний РЕБ - то ви "напрасно". Зараз підтягнуться "щирі патріоти" і начнеться ср... дискусія))
@porterlv
6 ай бұрын
А куди поспішати? Дискусія то добре, а для упоротих маю спеціальну червону кнопку. :)
@gambit6888
5 ай бұрын
Бульку олова спеціально кладуть щоб воно колись коротнуло та треба було купляти новий модуль?
@porterlv
5 ай бұрын
Хто зна... Не можу ні заперечити ні доказати.
@vergilii518
6 ай бұрын
По пакуванню впізнав вкого замовляли :) най гарно вашим хлопцям той модуль працює
@porterlv
6 ай бұрын
А що про погодження тих антен скажете? Певні сумніви маю.
@vergilii518
5 ай бұрын
@@porterlv В робочій ділянці ксх не більше 1,2-1,5 по краях ближче до 2 підіймається, але є трохи різнобій від антени до антени. Зара переважно напряму в китайців беру тільки як терміново треба то тут намісці замовляю. Для охолодження того модуля треба гарного радіатора і добре дути його.
@porterlv
5 ай бұрын
От і в мене по факту вилізло що взад від антени в двох піках 25% валить. Добре хоч на не основних частотах...
@vergilii518
5 ай бұрын
Як для цього типу антен та щей з такою широкою полосою то думаю що нормально. Наразі розглядаються варіанти з іншими антенами з кращою круговою діаграмою, але то ще тестуюється.
@porterlv
5 ай бұрын
Ваш досвід був би цікавим для мене.
@ArezusUA
5 ай бұрын
1:23 нормальний скальпель для точних робіт))
@ne_zli_prirodu
5 ай бұрын
В качестве РЭБ попробуйте катушку тесла, качер, или что либо подобное. Высокочастотная дуга фонит так, что у меня usb устройства от компьютера отключаются, как и wifi и bluetooth. LORA на квадриках и других бпла тоже должна перестать работать. Излучение от дуги можно металлическим рупором направлять на цель - так свою электронику сохраните, и на цели воздействие усилите.
@porterlv
5 ай бұрын
Ага, добре. Дякую, продовжуйте спостерігати.
@dmytrosavytskyi4948
5 ай бұрын
Вітання! Дяка за відео 👍 Підкажіть будь-ласка чи критично, що ми купили 2 модулі на 900МГц, один скрутили вниз на 700МГц і поставили разом працювати??
@porterlv
5 ай бұрын
Важко підказувати людям, що мають більший досвід ніж ти сам. ;) По можливості гляньте аналізатором що є по факту на виході. Окреме питання, що є "разом працювати"? На одну антену (як суміщати плануєте)?
@vladimirm5066
5 ай бұрын
Щось не видно темозахисту. Зустрічав в таких модулях термостат bk05-bb5d на 75 градусів.
@porterlv
5 ай бұрын
Я таких модулі два рази в житті бачив, тому хз що і як буває...
@АндрейПаненко-ь7х
5 ай бұрын
На якій мікросхемі побудовано живлення на цій платі ??
@porterlv
5 ай бұрын
Маленька така, чорна з дрібними лапками. :)
@mpavlyk1
5 ай бұрын
Треба було б розібрати до зняття плати і перевірити термолінк на корпус. Тобто пасту помазюкати :) Бо кітайці такі китайці..... А циркулятор то з одного боку наче плюс. а з іншого він вузький. потужність велика, можна біло б розмазати на широку полосу, але він не дасть. Є недорогий модуль живлення значно потужнішт\ий і з радіатором великим. 1200 Вт типу без вентилятора, 1800 з вентілем
@porterlv
5 ай бұрын
А, так, так. Дуже добре. Дякую.
@radiokot6386
6 ай бұрын
Показуйте будь ласка пайку під мікроскопом по можливості. Дуже подобається.
@porterlv
6 ай бұрын
То треба щоб напалили щось дрібненького :)
@МаксимГорький-п4о
5 ай бұрын
продають китайці потужні модулі. Посилання тут дати не можу, але пишуть на сайті Алі: 1200/1800W 40A DC DC Converter Boost In DC10-60V Out 12-83/90V Step-up Power Supply Module Overcurrent Protection Step Up Module. 18уе хочуть.
@porterlv
5 ай бұрын
Дякую. Я в курсі.
@ArezusUA
5 ай бұрын
3:41 перший раз такий коннектор бачу, це двопіновий в корпусі DB-9, якщо не помиляюсь! Буду такий шукати, виглядає не вологозахищено, але потужно і надійно
@porterlv
5 ай бұрын
Тоді це DB-2 :) Бо DB-9 таки 9-ти піновий. Бачив подібне в старому обладнанні Еріксона для моб операторів.
@edoretan
6 ай бұрын
Я маю декілька модулів які походу вберігають автомобільний акум від глибокого розряду.. треба?
@porterlv
6 ай бұрын
От прям вже? Щоб лежало хз скільки років? Дякую, мабуть не варто.
@mrgamers2893
6 ай бұрын
Ну і ножака на початку відео .завтра додивлюсь іду спати 😊
@porterlv
5 ай бұрын
До серйозних речей потрібен серйозний підхід. :)
@lemansdjclub1843
6 ай бұрын
Радіатори треба мідні з серверных процесорів тих що здорові. Ну вони мабуть важкі будуть.
@porterlv
6 ай бұрын
Мідні радіатори то жирно. Але ж навіщо, якщо сам прилад з люміньки?
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Колись тестував мідь і алюміній однакової будови( алюмінієвий радіатор відрізав таким куском, щоб був ідентичний з мідним). Практично ідентично тримали однакову температуру при однаковій потужності. Очікавав, що мідь вирветься вперед, але був неприємно здивований. Через пару років знайшов такий тест процесорних кулерів. Результат повторився.
@porterlv
6 ай бұрын
В міді є сенс, якщо тре відвести багато з малої площі. Тут вона рулить за рахунок вищої теплопровідності. Інакше то марнотрацтво.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Так. Аля теплові трубки. Тут міді рівних не є. Лише Арґентум. Але то ще більше марнотрацтво)).
@porterlv
6 ай бұрын
А пригадуєте, як на першу парасольку рекомендували тулити водянку? :) Цікаво, чи тут пропонуватимуть.
@ArezusUA
5 ай бұрын
15:22 можливо 9-10А по живленню рекоментували з класичним 20% запасом? Щоб БЖ не грівся сильно і не працював на межі можливостей, тому, можливо, там будуть трохи менші витрати на опалення приміщень.
@porterlv
5 ай бұрын
Дивіться наступні серії, там показуватимуть не тільки про це.
@АлександрСмирнов-л4л3я
5 ай бұрын
Так 100Вт уйдёт в антенну. И того на нагрев останется около 150Вт. Пока закон сохранения энергии ни кто не отменял. Греть радиатором элементы Пельтье и возвращать в батарею. Использовать водяное охлаждение, и тёплая вода для нужд.
@porterlv
5 ай бұрын
Вам би фантастичні романи писати! РЕБ з рекуперацією на ГВС - нові моделі БМП будуть з душовою кабіною! :)
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Прикольна зарядка 6s. В Україні брали?
@porterlv
6 ай бұрын
Так, Харків. Якість так собі але й ціна не космос.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Добре, що внутрянку показали. Дякую. А то я недавно на олх купив зарядки на 48 (або 36в) і 2А, а виявилось, що вона 100мА дає!))) Десь у Вас вони мають бути😅.
@porterlv
6 ай бұрын
Попізже ще покажу іншу їх болячку.
@stas__ananas
5 ай бұрын
Впевнений модуль вміє працювати в досить широкому діапазоні аби можна було живити від акб на пряму. Наприклад 7s li-ion. Або ж 8s lifepo4 в останнього вужчий робочий діапазон напруг. Про плюси виключення такої ланки як dcdc думаю і так зрозуміло.
@porterlv
5 ай бұрын
Параметри модуля сильно гуляють при зміні напруги. Можна все, не все потрібно. Дослідів я не проводив, бувалі кажуть, що треба саме так.
@taraspavlyk4932
5 ай бұрын
Я б теж стабілізоване живлення робив, але як же обідно, якщо модуль дійсно паше стабільно при різній напрузі(((. І ще цікаво, якщо вихвдний транзистор напряму бере живлення, то чи не додають якусь ліву модуляцію високочастотні пульсації повишайки?
@porterlv
5 ай бұрын
Тю, так суть того модуля насрати в єфір сміттям у заданому коридорі частот.
@taraspavlyk4932
5 ай бұрын
Ага, точно!)) То ж не для трансляції AC/DC в HiRes якості!)))
@ПейнтболТернопіль
6 ай бұрын
Цей модуль дс-дс це гімно. Є в китайців залитий, з великим радіатором, не змінний на 24 або 28В. До них більше довіри, бувають на 15А і більше при 24В
@porterlv
6 ай бұрын
Все правильно. Гаражний РЕБ робиться з гівна і палок.
@ПейнтболТернопіль
6 ай бұрын
@@porterlvта той модуль про який я пишу, не сильно дорогий, брав щось за 7у.о, ще не тестував, виглядає солідно. В інших РЕБах бачив такі.
@porterlv
6 ай бұрын
Я таких ще не бачив. І не мав в руках, коли було потрібно. Дивіться серіал повністю - там багато чого не так як планувалося на початках... ;)
@slamslam2639
6 ай бұрын
@@porterlv В китайців є і на 1200 і навіть 1800 китайських Вт негерметичні dc-dc підвищувачі. Ціна на них звісно $15-18, в залежності від наявності знижок, але раптом в майбутніх проєктах треба буде такий, будете знати, що вони існують
@porterlv
6 ай бұрын
Я Вам дякувати.
@crafter231
6 ай бұрын
Для таких штук вже треба шапку та куртку "фарадея"!
@porterlv
6 ай бұрын
Еквівалент потрібен. Але то не так просто виявилось як тутка експерди дієсловили...
@volodymyrzakolodyazhny
6 ай бұрын
@@porterlv так, самостійно зробити еквівалент навантаження хоча б на 1 ГГц - непросто. Тим більше, якщо немає VNA. Значно краще і простіше - купити готовий.
@ВіталійБондаренко-в3ц
5 ай бұрын
Підкажіть будь ласка де ви брали модуль змінних частот...дуже треба нормальний продавець
@porterlv
5 ай бұрын
Перший раз на ОЛХ, другий - столична кантора по GSM зв'язку. Адреса є у описі відео.
@futuremission3387
5 ай бұрын
1:20 😂😂😂😂 чому не сокирою?
@porterlv
5 ай бұрын
По неї іти було далеко.
@FIRS-j7e
6 ай бұрын
Ось SZ-BT07 на 1200Вт (китайських) Також є більш потужніший 1,6 та 1,8
@porterlv
6 ай бұрын
Та ви шо! Уже все переробляю. :)
@FIRS-j7e
6 ай бұрын
@@porterlv є огляди на ці модулі. Входное напряжение: DC 10-60 В Выходное напряжение: DC 12-90 В Струм до 20А.
@porterlv
6 ай бұрын
Та майте стриманя! То ж тільки перша серія... Все буде. Рішення приходять по мірі появи і аналізу проблем. ;)
@FIRS-j7e
6 ай бұрын
Мені подобається дивитись ваші ролики. Сам трохи займаюсь електронікою
@porterlv
6 ай бұрын
Дякую. Дивіться старі відео каналу. Там мо не так гарно змонтовано але проскакують унікальні і цікаві речі.
@БорисБорух-й8с
6 ай бұрын
Прикріпити радіатори можна термоклеєм 922, тримає файно, на рахунок dc-dc то треба інші з CC/CV в паралель або як Ви казали один потужніший, можу задонатити, напишітью
@porterlv
6 ай бұрын
Піздно, уже задонатили до Вас. Дивіться наступні серії. Але дякую.
@billbonny1957
6 ай бұрын
Мабуть можна компенсувати нестачу площі радіатора більш продуктивним серверним кулером, щоправда він більш шумний.
@porterlv
6 ай бұрын
Тре буде якийсь якір, щоб парасолька не полЕтіла геть. :)
@billbonny1957
6 ай бұрын
😆@@porterlv
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Маю 12в 250Вт bldc кулер серверний!)))) Може його спробуєм?))) То та глушилка сама до дрона підлітати зможе!)))) Перший раз, коли ввімкнув його, то реально висадився!) Добре, що пальці в імпеллер не попали, бо крилчатка титанова, чи магнієва.
@МирославБазилевич
6 ай бұрын
@@porterlvПереверніть кулер другим боком і він сам стане тим якорем ))
@porterlv
6 ай бұрын
Тарасе, ВО! Імпеллер! Давайте на його основі якусь Маґуру забамбуримо. :) чи противопідлодочну підлодку :)
@МихайлоКоротичев
5 ай бұрын
Бажаю ВАМ здоров'я! 100 ватний модуль - то дуже забагато!!! Та й робота від акумулятора такого пристрою довго не протягне - споживає великий струм ! Такий пристрій потрібно стабільно живити від потужного стабілізованого живлення, тоді може видати 100 ват . Виявлення противником таких сигналів дуже швидке- одразу прилітає! Ввімкніть лампу вночі на 100 ват... Як вона світить? Отож так і на під@рських сканерах та радарах це буде жирна та бажана ціль! Головне в джаммінгу це ефективна всеспрямована антена. Можна і на 30 ватах створити перешкоди але з гарним комплектом антен. Та як правило такі антени, наприклад яку ви придбали не відрізняються якісним широким діапазоном та КСХ на ньому. Якщо модуль працює в діапазоні 700-860 МГц - у вашої антени є мінімум VSWR 1.5.1 в усій смузі 160 МГц? Я знайомий з даними моделями, такі антени є більш вузькосмуговими тому еффективнісь подавлення на деяких смугах частот дуже падає. Вибачте.
@porterlv
5 ай бұрын
Такий мудрий, так багато написав а толку з тої інформації нуль...
@UA_RC
6 ай бұрын
Корисна річ, на випробування і на фронт
@porterlv
6 ай бұрын
Так вже давно! Ютюб то вам не новини на 1+1 в прямому ефірі ;)
@олегпетров-ш9щ
6 ай бұрын
1800-2000 см2 + кулер
@porterlv
6 ай бұрын
Якщо фольгою - то є цілий дельтаплан! :)
@AyderCrimea
6 ай бұрын
та є повишайка на нібио 300 вт у нього радіки блискучі. але то китайські вати)
@porterlv
6 ай бұрын
Та шось ви мілко берете. Є і більше кіловата.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Саме цікаве, що ті 1800Вт лиш на високих вхідних напругах (близьки до максимальних) такі вати віддають😢. В повишайках треба орієнтуватись на вхідний максимальний струм, як основний показник.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
При вхідних, скажім, 10В та повишайка на 1800Вт віддасть лиш 10В*30А вхідних= 300Вт(((. Тому, треба старатись на вхід повишайки подати максимально високу напругу (але не більше вхідної для підсилювача). Що автор і успішно зробив (6s li ion повністю заряджений- 25,2В. 7s був би вже перебор).
@porterlv
6 ай бұрын
Так! Адже там ще вилазять обмеження обмеження струму. (* от чого мене так тавтологія пре? :))
@AyderCrimea
5 ай бұрын
@@porterlv та я то знаю, я по схожему розміру просто казав.
@ДмитроЯ-я6б
6 ай бұрын
дядькові майстру ніхто так і не подарував хочаб дешевий тепловізор
@porterlv
6 ай бұрын
Просто жах, правда? Ні тепловізора, ні ерси. Навіть якусь нещасну теслу модел ес ніхто не подарував :)
@МирославБазилевич
6 ай бұрын
@@porterlvЩе й паяти мусить сокирою. Жах!
@tillduhast1278
5 ай бұрын
Колгосп, справа добровільна. А не краще нормально зняти тепло з транзистора. Для початку добре його пропаяти, максимально придавити до плати. Знаючи рукожопих китайців, половина жамерів згорає від перегріву через поганий контакт прилягання транзистора. Що істотно впливає на його нагрівання. Другим пунктом, зі зворотного боку, тобто лицьового транзистора. Теж відвести частину тепла за допомогою товстої мідної прокладки. з термопастою, або термоінтерфейсом.
@porterlv
5 ай бұрын
То ви з досвіду чи з фантазії? Мушу уточнити, бо весна, загострення на кожному кроці...
@porterlv
5 ай бұрын
На даний момент 100% моїх джамерів в роботі. Але продовжуйте спостереження і тримайте нас в курсі подій.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Треба лиш 180Вт відвести, бо 100Вт в сигнал).
@porterlv
6 ай бұрын
Але ще відбите є... І фактичне споживання потім буде.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Мабуть так. Ті НВЧ фіг поймеш!)))
@porterlv
6 ай бұрын
Так... Другий раз не було легше. Але досвід здобувся. Ви уже настроїлись на тиждень РЕБу на каналі?
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Так!) Початок вельми цікавий!)) Лиш з роботи прийшов (поки працював,то з кишені слухав, а зараз уважно гляну))).
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
Ото я тепер робив батарею літієву для дитячих катамаранів. Там китайський мотор з гвинтом на 12В, що зразу кермом повертаєтьсяі тим самим маневрує. Сказали, що заміряли потужність мотора і він десь 30-40Вт бере. Ну, ОК, зробив 4S li-ion на 80А*год (щоб запас по напрузі був, бо мотору не критично, а більше там електроніки нема, лиш пару реле). Поставили ту качку (катамаран в вигляді качки))) на воду і я сів покататись. Як стартанув, то аж в сидіння вдавило😂!!! Озеро бурлило за мною!) Взяв кліщі і наміряв там замість обіцяних 3А всіх 50А!!! Нефігова похибка в інформації!!!😂 Я зразу просік, що 40Вт не можуть так вальохати!)) Тепер мушу регулятори для колекторних веломоторів ставити, бо молоді мами явно начудять при тій тязі. От так з тим підсилювачем може бути, що він більше 300Вт обіцяних як вальне😊!
@amfiton002
5 ай бұрын
може не варто так детально все показувать? оркам то може стати в пригоді
@porterlv
5 ай бұрын
А що саме на вашу думку становить критичну таємницю?
@amfiton002
5 ай бұрын
@@porterlv не знаю, але вважаю не треба їм того бачіть
@porterlv
5 ай бұрын
Правильно! Скажіть їм, щоб не дивились. Ті питання миуже розкривали раніше: kzitem.infoUgkxF0SCHHS5mIlR4PV2hmtRwvG0FQdIebf_
@OlehRA
6 ай бұрын
Математика підвела. 280/2 = 140 😢 Тому краще би було 3 радіатора
@porterlv
6 ай бұрын
А чому /2 ? Адже 280-100
@OlehRA
6 ай бұрын
@@porterlv ну, я, як завжди, міг неуважно слухати.
@OlehRA
6 ай бұрын
@@porterlv16:08 принаймні, прозвучало саме так )
@porterlv
6 ай бұрын
Ет, ви знаєте кого слухати. Мо оговорився, мо що не так порахував. А мо і спецом ляпа загнав, щоб мудрий нарід мав про що поговорити :)
@OlehRA
6 ай бұрын
@@porterlv та я ж підтримую будь-який варіант із запропонованих вами )
@ВикторБойко-ы4ь
5 ай бұрын
навищо таке показуваты для росиян ликбез ще схему намалюй де сбу
@porterlv
5 ай бұрын
Я це для українців показую. І матеріал не несе нічого таємного.
@TOURIST_119_BAT
6 ай бұрын
Роз'єм живлення перероблений DB9 або DB15 схоже.
@porterlv
6 ай бұрын
А вже перероблений. То ви брендової техніки доброї не бачили.
@TOURIST_119_BAT
6 ай бұрын
@@porterlv можливо. Так здалося.
@vladmirmira7558
5 ай бұрын
Орки теж це бачать и вчаться швиденько То може якось більш закритіше і зсу індивідуальніше це потрібно розповідати
@porterlv
5 ай бұрын
О, ще один... Нам в орків тому вчитись треба. У тих з тим сильно краще :(
@andreyvasylenko5231
4 ай бұрын
Можна контакт щоб звязатись з вами?
@VitaliyRagulin
5 ай бұрын
Вподобайка!!! 743 Дякую за цікаве відео!!! Хай Щастить!!!
@МаксимГорький-п4о
3 ай бұрын
Тест такого на Ютуб "Частина 16. РЕБ, розпакування, надіслали на тест, роблять для військових. "
@ПейнтболТернопіль
6 ай бұрын
Купола з такими антенами не буває, швидще круговий РЕБ, вгору така антена майже не випромінює. Також не зрозуміло для чого аж 100Вт? Для онкології? 1 частота ні про що, зараз потрібно закривати частоти 700-1100, а це мінімум 3 модулі, а 3шт ось таких це добрі пів кіловата споживання або й більше, чим це все живити? Чим охолодити як буде +30? Є литовський РЕБ, так там 10Вт модуль, а українці вперто хочуть царРЕБ! Що до дс-дс всередині. Його хтось досліджував? Може він понижає напругу до 12? А ми даремно шукаємо 28В?
@porterlv
6 ай бұрын
Ви такий мудрий, все знаєте. :) Продовжуйте спостереження, тримайте нас в курсі подій. :) ДС/ДС працює на преамп. Вихідний каскад живиться напряму. Звідси ноги ростуть. Вказана оптимальна напруга є результатом досліджень і досвіду (не мого.)
@ПейнтболТернопіль
6 ай бұрын
@@porterlvє група БПЛА, там і по РЕБам багато інфи. У мене друг робить такі антени кульбаби, там поляризація і горизонтальна і вертикальна. Є ще крутіші антени в одного виробника. З цими штирьовими їх хіба 2шт ставити як в квертуса. Бо може не спрацювати. РЕБ мусить бути надійним, це не та річ яку можна зробити як попало... Якби вважав себе мудрим в даному питанні, теж би робив РЕБи. Але тут краще не нашкодь.
@porterlv
6 ай бұрын
Якщо Ви досвідом поділитись хочете - то я вам дякувати. Але не тутка а на мило. Бо не пасує тут аргументувати /пояснювати/заперечувати деякі тонкощі. ;)
@ПейнтболТернопіль
6 ай бұрын
@@porterlvта люди ж дивляться, повторяють вироби...
@porterlv
6 ай бұрын
Не тільки люди але й нЕлюди дивляться. Відео має спонукати до дії і пошуку інформації а не виступати енциклопедичним матеріалом.
@budkoa
6 ай бұрын
Маю замовлення на парасольку, але що до чого, досвіду зась. Може щось буде зрозуміло, якщо ні то зроблю з того що зрозумію.
@porterlv
6 ай бұрын
Сподіваюсь, мій досвід стане Вам помічним.
@arturartur4163
6 ай бұрын
Така собі ідея Краще відмовити, ніж зробити те, що не захистить в момент коли буде потрібно.
@porterlv
6 ай бұрын
Якби не відмовило в такий момент то я би й не вженився :) @arturartur4163 ви робите краще? Показуйте. Бум переймали Ваш досвід. Та і предметної критики бракує.
@msc2114
5 ай бұрын
7:23 , ну тут вже все було видно гарно...дякую 😁
@yurii-zub
6 ай бұрын
Дякую за пізнавальне відео та вклад в перемогу! Чекаю збір на третю парасольку, залюбки скинусь.
@porterlv
6 ай бұрын
А може краще ФПВ зберемо? :)
@ZBU
5 ай бұрын
@@porterlv фпв вже багато хто збирає. А ось такі корисні речі рідкість.
@porterlv
5 ай бұрын
Так, багато хто а я ще не робив :( Та і ФПВ ж одноразові. Їх забагато не буває.
@taraspavlyk4932
5 ай бұрын
Мене найбільше налаштування і калібровка напружує)). Теж ще не збирав, але збираюсь збирати😊.
@porterlv
5 ай бұрын
Тарасе, ваше діло зібрати модулі в купу механічно та електрично. Потрібні прошивки та налаштування хлопці роблять по місцю самостійно.
@taraspavlyk4932
6 ай бұрын
То та штука на виході циркулятором зветься??? Ще не бачив таких підсилювачі😮! Ото тепер 42 години чекання!)))
@porterlv
6 ай бұрын
Так, циркулятор. Так, чекати. :)
@user-ant-pr
6 ай бұрын
Наче радіатор від асіка може підійти по розмірам, в мене десь два штуки заховані
@porterlv
6 ай бұрын
Від кого ви ховаєте асіки? :)
@user-ant-pr
6 ай бұрын
@@porterlv це мій перший асік, він по віку вже повинен до школи ходити))) якщо тре від нього радіатори - можу відправити, але це буде з наступного тижня =(
@porterlv
6 ай бұрын
Дякую. Проект завершений і уже береже воїнів на передку.
@porterlv
6 ай бұрын
Але якось обідно... Мені вже 40+ а асіків у мене ще не було. :)
@user-ant-pr
6 ай бұрын
@@porterlv та небуло в мене надто позитивного досвіду з ними) баловство лише))
@enforcex
6 ай бұрын
Циркулятор тут виконує роль захисту. Відбита потужність від антени, особливо якщо її взагалі забули підключити, повертається назад, але виділяється не на вихідному транзисторі а на чорному потужному свч резисторі з написом "-30дб". Отже було би не погано на цей резистор також розраховувати охолодження.
@porterlv
6 ай бұрын
Цікаво, що за тим резистором могло бути, там де не розпаяно.
@ТарасКорж-г4т
6 ай бұрын
@@porterlv То не просто резистор, а дійсно аттенюатор. Більщість зворотньої енергії розсіюється на ньому, а 1/1000 іде далі вниз на нерозпаяну схему. Нерозпаяна схема скоріш за все для вимикнення генератора якщо відключена антена. Щоб не згорів резистор аттенюатора. Але мабуть він все одно не згора, то схему й не розпаяли. А може нерозпаяна схема шоб зайву енергію не споживати якщо антена не підключена.
@porterlv
6 ай бұрын
Думаю, що не розпаяне - приймач. Тобто модуль універсальний, міг бути прийомо-передавачем.
@ТарасКорж-г4т
6 ай бұрын
@@porterlv В приймач не треба запускати сигнал через аттенюатор на 30дБ
@porterlv
6 ай бұрын
Але чутливий приймач варто захистити від можливо проблемної антени. Як по високому КСХ прилетить - в тепло піде. А слабусінький сигнал прийому проскочить через той антеннюатор без особливих затухань. Чи я помиляюся?
@KvectMag
5 ай бұрын
І знову цікаво-необхідний проєкт🎉🎉🎉
@Valerii-ys3lu
5 ай бұрын
проЙЕхт .... cyкa ///
@OlehRA
5 ай бұрын
@@Valerii-ys3lu а від чого підгоріло?
@porterlv
5 ай бұрын
Ну чого ж відразу підгоріло? Мо просто дупло натерло і пече :)
@OlehRA
5 ай бұрын
@@porterlv слова "ін'Єкція", "об'Єкт", "суб'Єкт" у чєлавєка не викликають підпал ануса, а тут аж собачу жіночу стать згадав. Видно, якісь дитячі комплекси
@БорисКо-з5м
4 ай бұрын
Вітаю. Потрібно підключити автомобільний реб 3 шт. по 50вт, підкажіть який перетворювач з 12в на 28в взяти? Дякую
@porterlv
4 ай бұрын
От, блін, яку я вам можу рекомендацію дати з тими вихідними даними? Яке фактичне споживання модулів з вентиляторами? Грубо буде 370 Вт. Тобто візьміть перетворювач на на таку потужність з запасом. Як найдете... Або візьміть три перетворювачі по 150+ Вт. Вони доступні. Ну і не забудьте, що через прикурювач воно не працюватиме. У вас прогнозований струм від 12 В. 30 +- Ампер. Хіба напряму на акумулятор і тільки на заведеній машині...
@БорисКо-з5м
4 ай бұрын
@@porterlv так і плануємо напряму від акумулятора. Вентиляторів на модулях не має, охолоджуються повітрям зовні. Нажаль не маємо чим поміряти скільки споживає. Але щиро вдячний за відповідь
@porterlv
4 ай бұрын
ККД модулів менше 50% У моїх відео про першу і третю парасольки є заміри ;) Ви впевнені, що пасивного охолодження вистачить??? Ще й літо на носі, спека... Як не як тепла там буде понад 200 Вт!
@xanndiane
6 ай бұрын
А вот это уже Интересно, надеюсь видео будет длинным)
@porterlv
6 ай бұрын
Аби ви ся не знудили - 7 серій по 20 хв. +-
@romanenot
6 ай бұрын
@@porterlv Не Санта Барбара Але теж добре )
@xanndiane
6 ай бұрын
@@porterlv 😮
@gambit6888
5 ай бұрын
Ці перетворювачі коштують на алі десь по $3, а за $10 можна взяти один на 500Вт, або взагалі за $12 більше холодний, "кіловатний", і не їбатися з параллельним підключенням маленьких. Тим паче що якщо піде розбалансування модулів, то вони можуть послідовно всі вигоріти (у кращому випадку просто вимкнутися через захист по струму) і ничого працювати не буде(
@porterlv
5 ай бұрын
Ви, мабуть, ще не в курсі, що то тільки перша серія серіалу? ;)
@ЕкоБудівництво
5 ай бұрын
Як на мене там треба радіатор в 5 разів більший ніж сам модуль як мінімум, ветилятори в польових умовах штука ненадійна. З алюмієвих банок з під напоїв плавлю і заливаю свої радіатори
@porterlv
5 ай бұрын
Схоже, у вас дуже багато вільного часу. :)
@ArezusUA
5 ай бұрын
2:02 нічого собі маслобійня для жіночих втіх! Уявляю яке там підсилення, лупить до неба, мабуть!
@porterlv
5 ай бұрын
Як би не так... Те так просто глушити захищені канали дронів.
@artur4456
5 ай бұрын
Написав на пошту стосовно радіаторів, дайте відповідь будь ласка⁉️
@porterlv
5 ай бұрын
Дам. Але всім на раз давати не вдається. По мірі можливостей даю. Дякую.
@ЗаходиДорогой-к8у
5 ай бұрын
А магнетроном стрілять по тих дгонах не вийде?
@porterlv
5 ай бұрын
Можна кидати в дрони магнетронами. Стріляють, коли частоти відповідні потрібні.
@Luna20-qh2on
5 ай бұрын
👍
@валералоновюк
5 ай бұрын
Какой вентилятор , это СВЧ любая пыль на полосковых еще больше греется будет и ваты упадут ..А магнит многополюсный для развязки .. Эта глушилка у же получше той, -- убогой .. А где обратная сторона платы , она должна склеена с металлической подложкой , если не так то выбрось ЭТО ...
@porterlv
5 ай бұрын
Ви, мов радіоточка - щось собі бубнить, а про що йдеться зрозуміти важко...
@валералоновюк
5 ай бұрын
@@porterlv Верно у НАС языки разные ...
@porterlv
5 ай бұрын
Вашим я володію вільно. Але тепер то уже не модно :)
@валералоновюк
5 ай бұрын
@@porterlv Стиляга Ты однако .
@валералоновюк
5 ай бұрын
@@porterlv Стиляга Ты однако ...
@volodymyrzakolodyazhny
6 ай бұрын
Циркулятор - мабуть, і є захист, наскільки я розуміюся на цьому (трішки). Тобто, захисти можуть бути двох видів (як мінімум): електронний швидкодіючий - що міряє вихідну напругу, і вимикає, наприклад, попередній каскад підсилення. Або примітивний, але відносно надійний (та досить дорогий) - циркулятор.
@porterlv
6 ай бұрын
Мабуть, Ні. Циркулятор направляє сигнал. І от уже відбитий сигнал іде не в підсилювач а на антеннюатор.
@volodymyrzakolodyazhny
6 ай бұрын
@@porterlv чому ж ні? Ви самі пишете, що можлива задача цирулятора - відвернути відбиту напругу від вихідного каскаду, кудись убік. А на відео, збоку циркулятора - якраз, було щось схоже на якийсь потужний резистор (аттенюатор, чи хз що, але потужне). Ймовірно - він і є навантаженням для відбитої хвилі. Тобто, аттенюатор, якщо то він - крім основної функції - ще і гратиме роль навантаження.
@porterlv
6 ай бұрын
Саме так. Але ж маю повикаблучуватись. :) То як селектор фази і струмовий автомат. Циркулятор циркулює а антеннюатор - антеннюює. :) Разом в парі вони виконують захисну функцію.
@yakymivandy
5 ай бұрын
16:10 280 ватт пополам = 90 :) гарна в вас математика
@porterlv
5 ай бұрын
То ви ще не звернули увагу як я ККД рахував :)
@yakymivandy
5 ай бұрын
А що вийшов більше одиниці? )))
@porterlv
5 ай бұрын
Нє, та таке навіть я не здатний :) Але повернемось до того питання коли про конденсаційні котли мова піде :)
@volodymyrvasylkiv3937
5 ай бұрын
+
@porterlv
5 ай бұрын
Привіт привіт. Ви знову з калькулятора коментуєте? :)
@volodymyrvasylkiv3937
5 ай бұрын
Привіт. 😂. Звичайно ні. Підтримую канал. Просто я не багатослівний.
@edoretan
6 ай бұрын
Ммм, яке залипалово!
@porterlv
6 ай бұрын
Другу частину завтра дивитиметеся? ;)
@edoretan
6 ай бұрын
@@porterlvпо відчуттях - вже рік відоси не пропускаю
@porterlv
6 ай бұрын
Ов-ва! То ж у вас розвинулась залежність :)
@TOURIST_119_BAT
6 ай бұрын
Де замовляв і яка ціна якщо не секрет?
@porterlv
6 ай бұрын
У підсумках буде звіт. Але то аж в кінці тижня. Поки тільки робимо і тестуємо :)
@TOURIST_119_BAT
6 ай бұрын
@@porterlv зрозумів. Дякую. Чекатиму.
@arturartur4163
6 ай бұрын
Робота кипить, відео💪🏻 Чому не ставите батарею 10s? Ці модулі якраз тримають 42в І не треба з перетворювачами мудрувати Можу вам запропонувати співпрацю, бачив ви виставляли нижній рівень заряду на інверторах. Може знайшли би хвилинку нам штук 5 переробити, бо ми відправляємо хлопцям які приходять, відсотків 20 заряду не використовується. А ми б в свою чергу забезпечили парасольку акумуляторами
@porterlv
6 ай бұрын
Про інверторикраще, мабуть, краще на емейл (див. Про канал). Про 42В не зрозуміло. Тим модулям 28 вольт рекомендують, стабільні. В тім, не випереджайте події. Буде і про АКБ.
Пікірлер: 315