Polityka silnikowa Peugeota jest absurdalna, mają jedne z najładniejszych aut na rynku, ale 130 koni to po prostu kanibalizm.
@adamciesielski9768
6 ай бұрын
niestety w citroenie to samo. brak jakichkolwiek sensownych silników nie licząc hybryd w cenie razy dwa.dlatego nie patrzłem w stronę francuzów przy kupnie auta.
@rafalskikowalski3459
6 ай бұрын
Tak jak piszesz. Mają bardzo ładne samochody, ale wybór wersji silnikowych to porażka 😢
@p.k.7111
6 ай бұрын
Stellantis i wszystko jasne. To jest koncern produkujący wyroby samochodopodobne dla ludzi nienawidzących motoryzacyji😅
@adrimi5
6 ай бұрын
nie wiem gdzie ty to “ładne” widzisz. Jak to możliwe że francuzi jeszcze nie zbankrutowali
@mazingguitar
6 ай бұрын
@@adrimi5 Renault się wiedzie dużo lepiej niż np. VW w dzisiejszych czasach, ale też Renault ma inną politykę trochę niż Stellantis :)
@Fajlipek
6 ай бұрын
Może i nie ma ciekawych silnikow, za to jest drogi i sie nie sprzedaje
@adrimi5
6 ай бұрын
może jakby był ładny to by się trochę bronił
@Fajlipek
6 ай бұрын
@@adrimi5 kwestia gustu
@mspiec
6 ай бұрын
Pomijając żałosna gamę silnikowa, to ten lakier wygląda jak "bezpłatny granatowy", który swego czasu masowo był na Fordach i Skodach :D
@dariuszmiras4161
6 ай бұрын
Włosi mają piękna Alfę Gulie która może mieć nawet 530 koni...Francuzi mają pięknego Peugeota i blender pod maską...nazwa GT musi oznaczać moc a nie tylko wygląd...
@infeltk
6 ай бұрын
We Francji są wysokie mandaty, a Francuzi nie mają nadwagi.
@dariuszmiras4161
6 ай бұрын
@@infeltk Myślę z marketing tak nie myśli 😊
@rafaum01
6 ай бұрын
Obecnie stoję przed problemem wymiany obecnego auta na nowe. W okolicach 150-180 tys to generalnie jest jakiś dramat na rynku nowych aut. 3 lata temu za niecałe 170 zakupiłem A4 avant z niezłym wyposażeniem. Obecnie w tych rejonach jest Kia Ceed, Octavia, Leon. Tanio to już było - rozumiem ale niektóre ceny to są z kosmosu. Citroen C5x i Peugeot 408 brałbym bez zastanowienia. Duże, ładne i komfortowe auta. Ale… 1.2 a później duuuuzy przeskok cenowy do hybrydy.
@NO_REAL_PLANE_CRASH_POLAND
6 ай бұрын
Zgadzam się to jest kosmos. Dla przykładu moja siostra. Wzięła w leasing Kia Stonic za trochę ponad 50tyś(to było jak Stonic wszedł na rynek), po wykupieniu auta i po 5 latach sprzedała ja o 6tyś drożej niż kupiła w salonie🤯
@dan911911dan
6 ай бұрын
Jak nie patrzysz na znaczki to popatrz na MG (obecnie chińska marka) lub ssangYoung Korando lub Torres - moim zdaniem stosunek cena jakość i trwałość jest na bardzo dobrym poziomie, bo po Covidzie Europejscy producenci którzy nie mają dodatkowych akcyz, ceny oszalaly- myślę że to ułatwi ekspansję Chińczykom i Korei - będzie strzał w kolano Europejskiej motoryzacji,ale wtedy zapewne prezesi koncernów którzy obecnie wykazują gigantyczne zyski będą już leżeć na prywatnych wyspach😉, polecam obejrzeć jakie auta i za jakie pieniądze są w Chinach to się można złapać za głowę.
@adamciesielski9768
6 ай бұрын
ja za 160k kupiłem corollę 2.0 196 na full wypasie. od razu po zakupie wyeliminowałem jedyną dla mnie wadę tego auta - oddałem do kompleksowego wyciszenia. zapłaciłem 8k, aktualnie poziom hałasu na autostradzie jest mniej więcej w rejonach c klasy mercedesa. poza tym, dla mnie bez większych wad. wyposażenie mega, komfort jazdy super (dobre fotele, naprawdę dobrze zestrojony zawias, świetna reakcja na gaz), płynnośc jazdy zdecydowanie na plus po przesiadce z 1.5 tsi i dsg.
@JOHNYRS84
6 ай бұрын
Aktualnie w kwotach, które zakładasz kupisz Audi A4 i zbliżysz się do A5. W Audi jest oferta wyprzedażowa. Trzymam kciuki, że coś trafisz.
@marcinsobczak2485
6 ай бұрын
ja bym brał tucsona hev, wiem że pewnie interesują cię kombi, ale idź do hyundaia, przejedź się hevem
@NicSmiesznego
6 ай бұрын
Jeździłem 1.2 i 1.5, zrezygnowałem z zakupu, dramat. Za podobną kwotę kupiłem 200 konnego Superba.
@ARIES6181
4 ай бұрын
1.6 225 daje tez rade. Czuc troche niska pojemnosc, ale tez ladnie sie odpycha
@calrez
6 ай бұрын
Za 170 tysiecy jest Cupra Fermentor 4x4 silnik 2.0 tsi 190 koni
@miko3937
6 ай бұрын
Ceny idą w swoją stronę i nie oglądają sie za siebie😉
@Pszenny
6 ай бұрын
aż z impetem Chińczycy wbija na europejski rynek
@mikoloBoss999
6 ай бұрын
Nie oglądają się za siebie bo cały czas są klienci na nowe samochody. W Polsce w 2023 był wzrost sprzedaży nowych samochodów o 13% w stosunku do 2022. To skoro klient cały czas przychodzi do salonu, to dlaczego firmy mają sprzedawać taniej zamiast drożej? Także po części za te ceny są odpowiedzialni klienci... ja cały czas śmigam swoją 4 letnią Hondą Civic 1.5 Sport mimo, że leasing już spłacony. I przymierzałem się do nowego samochodu ale po przejechaniu kilkoma modelami z rocznika 2023 odpuściłem, bo dlaczego mam płacić 150tyś za nowy samochód który jeździ sporo gorzej od mojego obecnego... także pierwszy raz od kilunastu lat nie zamieniłem samochodu na nowy po spłacie poprzedniego, bo poprzednio zawsze dostawałem coś więcej za niewielki wkład finansowy, a teraz za gigantyczną kasę jestem w stanie dostać gorszy samochód niż mam. Ceny nowych samochodów nie spadną dopóki będą na nie klienci :)
@metzeztli
6 ай бұрын
Stellantis, i wszystko jasne :( Niestety, ale ten koncern nie ma już silników i niszczy wszystkie marki. Dla mnie cały koncern jest skreślony własnie przez gamę silników. Dodać do tego absurdalne ceny i obraz nędzy i rozpaczy gotowy. A szkoda, bo wiele marek należących do koncernu była ciekawa zanim została zniszczona.
@MrAntipathiQue
6 ай бұрын
No cóż... auto wygląda świetnie. Jest nowocześnie, agresywnie i ciekawie... szkoda tylko, że pomyśleli o wszystkim prócz silnika... Gdyby faktycznie wsadzili pod maskę normalnego, mocnego diesla (takie 2 litry i około 200KM byłoby super) albo benzynkę z turbo, byle z czterema cylindrami - byłoby to auto jak najbardziej do rozważenia. A tak... to tylko ciekawostka, która wygląda świetnie ale nie jedzie. Hybrydy z wtyczką odpadają całkowicie, to nie ten czas, nie ten kraj i nie te pieniądze... Wątpię, że będzie się to sprzedawać. Trochę Peżot strzelił sobie w kolano, żeby nie powiedzieć w głowę...
@sebastiankrysztofiak
5 ай бұрын
Jeżdżę 508 z 2020 roku z 2.0 dieslem, chyba 177 koni, na prawdę to auto ma się czym odpychac do 160-170, bo pozniej juz slabo, ale 229 V max daje radę. Jak jedziesz ekonomicznie po krajówkach do 90km/h to tez niskie spalanie ok 5.0 do 5,5 litra. Ogolnie w faceliftingu zmienili zegary calkiem. Wczesniej byla mozliwosc ustawic na ekranie klasyczny prędkościomierz i obrotomierz z liczbami dookola, a nie tylko zmieniajace sie cyferki co 100 obrotów. Poprzednie menu centralne tez bylo lepsze i nie cięło w ogóle. No moze po uruchomieniu przez pierwsze 20 sekund. I bylo czytelniejsze, a nie to co teraz i ładniejsze. Zmiana poza wyglądem zewnetrznym na minus. A ten silnik 1.5 w ogóle nie pasujebdo tego auta
@barturban
5 ай бұрын
2.0 diesel idealny jest do tego auta :)
@deCastelano
6 ай бұрын
W tych czasach 130 koni w aucie ważącym 1,7 tony to jakiś żart. To, że zapakowane puchnie powyżej 100km/h to już nawet nie jest śmieszne… szkoda, że ta marka sama się niszczy…
@PiotrMurawski-br9pp
15 күн бұрын
Mam 508 z tym silnikiem i radzi bardzo dobrze z tą buda , której waga 1700 tylko 1430. Dla porównania mam skodę superb 2.0 tdi 150 KM z 2018r i osiągi podobne ale peugeot ekonomiczniejszy i pewniej się prowadzi.
@MegaRetr
6 ай бұрын
Awesome video thanks a lot😊
@dan911911dan
6 ай бұрын
5-7 litrów w Dieslu 1,5 to malo?? Moim zdaniem wynik przeciętny - od lat 90 nic sie nie zmieniło.
@sportivo_awd
6 ай бұрын
Hybryda Camry realne zużycie 5.5
@OlekRahmel
6 ай бұрын
"od lat 90 nic sie nie zmieniło" Może w kwestii spalania się nie zmieniło, ale jeśli dodasz kwestie bezpieczeństwa, ergonomii oraz rozbudowanej elektroniki to już tak. a to wszystko waży ( i kosztuje) przez to (mimo stosowanych nowych technologii także w silniku) osiągi pozostają - niestety- te same. Cudów nie można oczekiwać - cz w latach 90 czy teraz ze spalenia 1 litra ropy uzyskasz taką samą ilość energii.
@barturban
6 ай бұрын
Camry przy 120-140 5.5? Bo tu 508 przy 140 6 mialo :)
@barturban
6 ай бұрын
Spalanie sie nie zmienilo, ale auto ciezsze, lepiej wyposazone i bezpieczniejsze :) w tym wypadku tez wolniejsze :p
@qubokurek3084
6 ай бұрын
@@barturbanLexus ES 300h (Camry) przy 130km/h średnie spalanie 5,6-5,8l przy 140km/h 6,3-6,6 l. Mierzone jadąc na aktywnym tempomacie. Pzrd
@user-bp6kt1kq3f
6 ай бұрын
Bardzo dobre auto do testów. Poproszę więcej tego typu pozycji z uwzględnieniem tańszych wersji aut tej wielkości. Pozdrawiam
@martakarolak7531
6 ай бұрын
Milej niedzieli!
@barturban
6 ай бұрын
Dziekuje!
@miwi5162
6 ай бұрын
Niestety, ale mimo ładnego wyglądu to samochód dla nikogo… Superb 2.0TDI w tej samej cenie praktycznie jest większy, oszczędniejszy(spalanie podobne) i mocniejszy. W segmencie mniejszych sedanów tak samo - za takie pieniądze jest Octavia albo nawet BMW 3
@adrimi5
6 ай бұрын
przecież skoda jest ładniejsza od tego polifta
@barturban
6 ай бұрын
Dokladnie to powiedzialem w tescie :)
@uzurpator87
6 ай бұрын
Czy tylko ja nie mogę się doczekać na nowe skody? 😂
@user-sy2mv6my8l
5 ай бұрын
Ja nie.
@maxOO3
6 ай бұрын
Zapalmy świeczuszkę dla Stellantisa [*] Następny może być VAG jeśli nie zmienią jakości wykończenia w elektrykach albo nie zejdą z ceną.
@stefan3950
6 ай бұрын
Nie licz na to. Za Stelantisem stoi jedna z 3 największych korporacji świata. Szybciej zbankrutuje vag
@TheGimboo
6 ай бұрын
Będzie to samo co z DS, premium z sera, silniki 3 cyl, cena jak za audi, szykuje się gigantyczna sprzedaż
@ireneuszn.3921
6 ай бұрын
Zgadzam sie. Przed liftem było ładniej !!!
@ROWRATISOR1PRO
6 ай бұрын
Fajny Peugeot!😍
@polskityton6062
6 ай бұрын
ładne takie zeby sobie w salonie postawić dla ozodby, można sobie w nim siedziec i oglądac TV albo Autowizję
@ziomen6528
5 ай бұрын
Świetny test
@barturban
5 ай бұрын
Dziekuje!
@mikeoxsmell8370
5 ай бұрын
fajny detal z miejscem parkingowym w numerze takim samym jak model peugeota
@barturban
5 ай бұрын
Dziekuje :)
@user-rw8xc9vf9f
6 ай бұрын
Miałem 3 lata wersje 1.6 180km było całkiem ok! Wymieniłem na BMW m235i auto mniejsze trochę głośniejsze ale wrażenia z jazdy nieporównywalne;)
@jarekkrysia7603
6 ай бұрын
No i dużo brzydsze. Zakładam że to chodzi o 2 gran coupe.
@user-rw8xc9vf9f
6 ай бұрын
@@jarekkrysia7603 Tak gran coupé Wygląd to kwesta gustu mnie po 3 latach 508 się opatrzył!Do BMW póki co się przekonuje na żywo wygląda dużo lepiej!W środku nieporównywalnie lepiej jest w BMW lepsze materiały ogólnie wszystko na plus.Wybierałem między BMW a 508 pse i BMW lepiej jeździ niż 360km w pse!
@jarekkrysia7603
6 ай бұрын
@@user-rw8xc9vf9f Rozumiem że zależało Ci na osiągach.. Ja w takim budżecie (m235 ) zdecydował bym się na wystarczająco mocne ( w porównaniu do 508,1.6) BMW 330i. Estetyka klasycznego sedana od BMW zdecydowanie bardziej trafia w moje gusta. Pozdr.
@stefan3950
6 ай бұрын
Żebyś się nie zesrał. Śmieszy mnie to pierdolenie o boskim prowadzeniu BM gruzów 🤣🤣🤣
@stefan3950
6 ай бұрын
Żebyś się nie zesrał. Śmieszy mnie to pierdolenie o boskim prowadzeniu BM gruzów 🤣🤣🤣
@KopRobo
6 ай бұрын
To już VW rozbił bank tym swoim 1.5 tsi który w automacie ciągnie jak trzeba, nie pali dużo, ma całkiem ładną kulturę pracy dzięki 4 cylindrom. Wystarczyłby nawet taki silnik w tej 508 i byłoby poniżej 9s do setki.
@rafalsz3927
6 ай бұрын
Była kiedyś wersja z 200 konnym dieslem, fajnie to śmigało 😁
@maliksmietana9562
6 ай бұрын
Dokładnie, 2.2 gt.
@piotromanowicz
6 ай бұрын
Śmiesznie wygląda obrotomierz zwiększający obroty w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara ... może to na wstecznym było .. ?? Z tym silnikiem dobrze wypada C4 Citroena... ale ja lubię cytryny 😁🤗 Wszystkiego Dobrego w 2024 roku !!!
@barturban
6 ай бұрын
Najlepszego w 2024! Zeby byl lepszy niz 2023 i gorszy niz 2025! ;)
@mklvu
6 ай бұрын
Stylistyka zewnętrzna jak i wewnętrzna cieszy oko, natomiast fakt, że w NOWYM aucie już teraz zacinają się multimedia i podstawowe przyciski do obsługi pojazdu, mocno odstrasza od zakupu. A do tego ta cena :)
@Sebastian_Ch.
6 ай бұрын
Napiszę komentarz dla zasięgów...... dzięki za test :)
@barturban
6 ай бұрын
Dziekuje!
@hadrianwegrzynowski2330
6 ай бұрын
Doceniam, że stanąłeś przy miejscu nr 508 co jest widoczne najbardziej przy przeglądzie kabiny. :) Chciałem powiedzieć, że 508 to takie Renault Laguna na miarę naszych czasów - francuski niebrzydki liftback (Megane sedan jest najbliżej - ale to nie liftback). Ale albo nie pamiętam cen Laguny jak była nowa, albo na miarę naszych czasów musi być drogo. Choć tak jak zademonstrowałeś w porównaniu - jest więcej niż drogo.
@barturban
6 ай бұрын
Laguna miała fajne silniki! Tam nawet V6 było! A miejsce 508 szukalem specjalnie :)
@rafalsz3927
6 ай бұрын
@@barturban Tak, Laguna 3.0 V6. Jak to Panie latało 😁
@piotrgorski4590
6 ай бұрын
Fajny środek
@Cernold
6 ай бұрын
Polecam się kiedyś przedstawić: Bartek ale Urwał Żeby się ludzie zastanawiali czy się nie przesłyszeli
@bidzej86
6 ай бұрын
To, co Stellantis robi z gamami silnikowymi to jest po prostu zbrodnia. Sam zamówiłem ostatnio na służbówkę 308 z dizlem 1.5 i już to auto z tym silnikiem jest po prostu wolne. 508 z takim pierdzidełkiem w ogóle sobie nie wyobrażam. Do tego ten lifting też jest taki trochę po łebkach. Pakiet asystentów, zegary i ich koncept obsługi pochodzą jeszcze z poprzednich generacji Peugeotów, 308 i 408 są pod tym względem znacznie lepsze. No nie widzę powodu, dla którego ktoś miałby kupić aktualne 508 - poza wyglądem to auto nie ma do zaoferowania NICZEGO. Ani miejsca, ani osiągów, ani technologii. Szkoda.
@fgbfyokny4078
6 ай бұрын
Mialem pegoutem 508 gt line z 2019 roku,piekne auto brakowalo mi tylko jakieś mocnej benzyny v6 ,bylo by idealnie,plus na hopkach plastiki trzeszczały
@marcinlisowski2426
6 ай бұрын
samochód bardzo ciekawy, fajnie się prezentuje, faktycznie przed liftem był ładniejszy, gama silnikowa Peugeota to nieporozumienie, przez to ten samochód nie jest tak popularny i nie ma go na drogach - to nie jest samochód dla mnie w takim wydaniu - zdecydowanie wybrałbym Skodę
@sportivo_awd
6 ай бұрын
Dawno nie było samochodu, ktory praktycznie we wszystkich kategoriach tak slabo wypadł. Właściwe ma nie ma się czym obronić. Czyżby to juz game over dla modelu, który jeszcze parę lat temu byl jednym najbardziej udanych na rynku?
@barturban
6 ай бұрын
Z tym ze nawet pare lat temu byl udany to i tak bardzo malo ich sie chyba sprzedawalo? Przynajmniej w Polsce malo ich sie widuje
@KopRobo
6 ай бұрын
@@barturbanspotkanie 508 na ulicach to cud, w Szwajcarii przez ostatnie kilka lat widziałem może kilka sztuk.
@barturban
6 ай бұрын
@Arturek1p a jest jeszcze DS9 ktorego nigdy nie widzialem ;) nie licze sztuki ktora testowalem ;p
@sportivo_awd
6 ай бұрын
@@barturbanNie mam danych odnośnie wolumenu sprzedaży na tle konkurencji z tamtego okresu ale na południu Polski było całkiem popularne auto w konfiguracji biała perła SW 2.0hdi ze szklanym dachem. Może to kwestia ilości dealerów w danym regionie kraju.
@Emmmpe
6 ай бұрын
Faktycznie stylistycznie petarda, ale ta marka nie ma już dobrych silnikow
@pawesz5124
2 ай бұрын
Zgadzam się. Z dieslem 2.0 HDI to mógłby być hit sprzedaży.
@JOHNYRS84
6 ай бұрын
Mamy w firmie kilka egzemplarzy 2008 i 308. Każdy z nich dosłownie każdy ma problemy z elektroniką, gasną ekrany dzięki czemu użytkownicy jeżdżą bez chłodzenia/ogrzewania. Ponowne kilkukrotne włączenie, wyłączenie pojazdu ponownie je aktywuje, ASO, które też po przejęciu Stellantis zostało ograniczone lokalizacyjnej rozkłada ręce. Pojawiają się komunikaty o obłędach adblue, wiążące się również z wizytami w serwisie.
@barturban
6 ай бұрын
Dramat...
@morepower1989
6 ай бұрын
Właśnie pożegnałem się z moim z 2.0 HDI. Bardzo przyjemne auto ale z wadami, które na dłuższą metę spowodowały że go nie chciałem zatrzymać na dłużej. Wygląd rewelacja, pomimo już ładnych kilku lat na rynku, wciąż zwracał uwagę ludzi. Szkoda że miał bezramkowe szyby, to ładnie wygląda ale nie jest praktyczne oraz powoduje że auto jest głośniejsze na autostradzie. Wyciszenie i tak bardzo dobre ale mogłoby być na poziomie A4 albo lepiej. Silniki obecnie to padaka kompletna, ja uważam wziąłem to auto z jedynym słusznym motorem. Względnie przyzwoita dynamika i dobre spalanie, niestey niska kultura pracy bo klekot straszliwy w porównaniu z 2.0 dieslem od BMW np czy TDI. Polecam polować na używki z tym silnikiem, jest pancerny a FAP się w tych autach zapycha zdecydowanie wolniej jak w DPFach.
@dawidjestem9530
5 ай бұрын
Miałem BMW f30 z 2.0 d i wiesz co? 2 razy wymieniany EGR bo był wadliwy( samozapłon auta ) aż w końcu musiałem go wyrzucić. 2. Paliwo lejące się wiązką od czujnika ciśnienia paliwa i zalewające elektronikę silnika. 3. Bardzo oklepany wygląd, teraz przerzuciłem się właśnie na 508, co prawda tylko 1.5 bhdi, ale chwale sobie jak na razie, i tak większość czasu jeżdżę 50-90, nie potrzebuje 6 sekund do 100, a komfort w środku jest poziom wyżej niż trzeszczące plastiki w bmw
@jackbauer4607
6 ай бұрын
No przód wersji przedliftowej był o wiele bardziej rozpoznawalny. Teraz auto z zewnątrz stało się bardziej nijakie, czyli straciło jeden ze swoich głównych atutów.
@NO_REAL_PLANE_CRASH_POLAND
6 ай бұрын
Piszę to jeszcze przed obejrzeniem. Tak, wiemy Bartku, że masz 186 cm wzrostu😅👍
@barturban
6 ай бұрын
Ufff
@dan911911dan
6 ай бұрын
Ale jak ktoś ogląda pierwszy raz to skąd ma wiedzieć?? Bardzo dobrze że mówi by mieć punkt odniesienia.
@NO_REAL_PLANE_CRASH_POLAND
6 ай бұрын
@@dan911911dan ależ, wiem wiem 😉 To bardziej żarcik dla stałych widzów, a wręcz bym był niemiło zaskoczony gdyby nie było takiej informacji. Pozdro
@scorpion131131
6 ай бұрын
ja ciagle zapominam i dobrze ze Bartek o tym na bieząco wspomina :D
@PrzemekF86
3 ай бұрын
👍
@adamciesielski9768
6 ай бұрын
z powodu silników dla mnie odpada w kontekście zakupowym cały stellantis. niestety
@Xaddey
6 ай бұрын
Mam służbowe 508 w hybrydzie 225. Tam już jest naprawdę ok, ale tak jak wspomniałeś - cena. Całe szczęście ładuje w firmie i za nic nie płacę, ale jak miałbym wybierać auto, to 308/408 kupiłbym prędzej.
@tarabum7607
6 ай бұрын
Gdzie dają takie służbowe?
@Xaddey
6 ай бұрын
@@tarabum7607 U źródła ;)
@Topbluelegend
6 ай бұрын
2.0 Hdi byłby idealny do tego auta.
@piotr9376
6 ай бұрын
Poniżej 90 na godzinę to Mazda 2.2 diesel też pali mniej niż 4 litry więc jakoś hiper ooszczędny ten diesel to nie jest. Raczej trzyma się w stawce. No i za te piniendze (około 200 tysi) to jest absolutna klasyka czy VW Touran z klasycznym volkswagenowskim wnętrzem no i 2.0 TDI 150 koni.
@piotrosesik3124
6 ай бұрын
Peugeot ma o sobie wysokie mniemanie. Ale to już jest jego problem. Pozdrawiam.
@PawelT86
6 ай бұрын
Kurcze. Ciekawi nie, że mówiłeś o dobrych mayeriałach wnętrza. Siedziałem w przed lifcie i byłem bardzo niemiło zaskoczony. Nawet te przyciski pod ekranem miałem nadzieje że są z aluminium a odczucia miałem jak by to był jakis badziewny plastik. Auto bardzo ładne ale zgadzam się ze za wyglądem sportowego sedana nie idą silniki
@cal50x
6 ай бұрын
130 KM w takim aucie to żart...
@tata_blizniakow
6 ай бұрын
Czyli rozumiem, że: mocowo jesteśmy na poziomie aut z początku lat 2000, jakościowo to ciężko powiedzieć, aczkolwiek nie zdziwiłbym się gdyby było porównywalnie, a trwałościowo jesteśmy w regresie. Jedyne co się poprawiło to zapewne kwestie bezpieczeństwa i oczywiście kwestia ceny. Może się mylę, ale skoro auta są mnie żywotne (co sprawia, że są mnie ekologiczne- jeżeli w ogóle o ekologię w tym wszystkim chodzi) to czy nie powinny być tańsze niż te, które były bardziej trwałe???
@emilos2495
6 ай бұрын
Jak można do diesla 1.5 zrobić wersję gt? I ten interwał 30000km ? Cztery takie interwały i silnik złom.
@hoody3758
6 ай бұрын
Całe stellantis to stan umysłu.
@Tarhassan
6 ай бұрын
Nie rozumiem jak mogli uśmiercić legendarny 2,0 HDi...
@WOJTEKKWKS
6 ай бұрын
Dokładnie zgadzam się w 100 procentach debilizm do potęgi, game over
@Mifuzze
6 ай бұрын
powinni przywrócić 2.0 HDi
@grzesiek5889
6 ай бұрын
Mimo wszystko wnętrze auta jets bardzo nowoczesne i cieszyć oko. Silnka szkoda ale za to mamy oszczędny diesel z dobrym japońskim automatem 8 biegowym co prawda normy WLTP dopadły go bo jest to naprawdę sprawdzona dobra skrzynia w gronie hydrokinetyka
@tomekk1262
6 ай бұрын
Całym sobą jestem za produktami europejskimi, ale myślę, że Chiny muszą w końcu dać po łapach europejskim producentom.
@c4molotov319
6 ай бұрын
To jest niesamowite że producenci zamiast robić coraz lepsze auta to robią coraz gorsze...
@metalic1990
6 ай бұрын
Ładne ale benzynowe silniki powinny zaczynać się od 2.0 a V6 byłoby miłym aspektem. Co do przyspieszenia to widzę podejście już bardziej amerykańskie "Skoro inni oferują takie przyspieszenie w takiej cenie, to dla mnie minus". Francuzi jak robią samochody to robią je pod swoje warunki drogowe i jak widać przyspieszenie to nie jest najważniejsza cecha jakiej oczekują.
@mariuszcwioro3605
6 ай бұрын
Jednym słowem, Kicha!!! Nie mają dobrych silników, miejsca w środku mało i do tego drożyzna!!! To już lepiej kupić takie BMW jak słusznie zauważyłeś, czy też AUDI z benzynowym 2.0. A jeszcze lepiej moim skromnym zdaniem VW czy SKODA bo i taniej, i więcej pod każdym względem.
@Javerf
6 ай бұрын
Ostatnio patrzyłem na to auto i szkoda że ma tylko takie gówniane silniczki, a o cenie nie wspominam... 🥲
@bananek719
6 ай бұрын
Silniki wypadly :D 508 z tymi klami jest super.
@ARIES6181
4 ай бұрын
Wedlug mnie Peugeot zepsul 508. Moze jeszcze wersja PSE wyglada nawet nawet, ale uwazam ze poprzednia generacja byla top jezeli chodzi o design.
@krzysztofgilewski5132
5 ай бұрын
Dobrze że przed lifta się nabyło,2,0 HDi 180 km i chodzi jak malinka😂
@afn110
6 ай бұрын
W tym aucie podoba mi się tylko przód i tak jak mówisz ten wcześniejszy, no i kierownica. Widok z boku jak auto z lat 90tych, tył dla mnie brzydki... straszne auto 🤷. Do tego 1.5 silnik 😂, osiągi dramat 😮. Tak przypadkiem stanąłeś na miejscu 508😉? Dzięki za prezentację potwierdziła to co myślałem wcześniej o 508 🙈.
@radosawsulewski6567
6 ай бұрын
Mogli by wrzucić silniki z Giulii 2.9 lub 2.2 wiem ze u okolicznych dealerów ludzie ustawiają się w kolejkę po używkę 2.0HDi bo reszta silników do niczego
@lakebod8m
6 ай бұрын
Może dostaniesz 508 sport engineered do kolejnego testu żeby porównać jak mogłoby być z lepszym silnikiem? :D
@marcinsobczak2485
6 ай бұрын
To hybryda plug in Czyli najgorszy silnik jaki może być
@barturban
6 ай бұрын
Już miałem i sie mocno zawiodłem :(
@MrTomekimagda
6 ай бұрын
Jakbym mój nowy samochód miał takie opóźnienie w reakcji na wciśnięcie gazu w podłogę to bym go oddawał na naprawę gwarancyjną. Praktycznie 3 sekundy bez żadnej zmiany prędkości.
@plpapi182
6 ай бұрын
0:51 jak dla mnie też przedlift wyglądał lepiej. 1:21 wygląda jakby to była najtańsza wersja. 2:08 z góry jest podane 2079. 1907 to wymiar bez lusterek a w rzucie z przodu podany jest właśnie z lusterkami. Być może 1859 szerokość karoserii, 1907 ze złożonymi lusterkami, 2079 z rozłożonymi lusterkami…🤔 4:02 widać, że kierownica niemalże leży na nogach. Nie przeszkadza to przy wsiadaniu/wysiadaniu? 13:25 Panie to wyrób samochodopodobny 😉
@barturban
6 ай бұрын
4:02 nieee, jest naprawde dobrze :)
@_b_k
6 ай бұрын
Ładne ale jak macie z rodziną powyżej 175cm to widocznosc zegarów i miejsce z tyłu lipa
@maciekapocaliptic
6 ай бұрын
Zanim przeczytałem że to test 508 patrząc na tył pomyślałem momentalnie "elantra".
@diuran1919
6 ай бұрын
"Takie Se" , poprzednia wersja bardziej mnie się podobała. Multimedia chyba w każdym nowym aucie są beznadziejne, że masakra jakaś. Ta cena to Jechany Kosmos, powaliło ich wszystkich.
@jennys8795
6 ай бұрын
stellantis chyba nie do końca wie co robi..
@mariuszstanik2877
6 ай бұрын
Stelantis upadnie na własne życzenie.... brak wyboru silników, ceny i zacofanie techniczne . Mam 508 2.0 Blue Hdi generacji 1 po lifcie i jestem mega zadowolony . Silnik diesla 2.0Hdi wymiata całą konkurencję w tym segmencie . Najlepszy diesel. Ale to co teraz robią to woła o pomstę do nieba. Wygląd mega super a o reszcie szkoda gadać
@Matt_tt
6 ай бұрын
poprzednia wersja już mi chodziła po głowie bo serio to są piękne auta ale z silnikami to przegięli to jest jakiś absurd do limuzyny 130koni ... Albo trzy cylindry bo o tych śmiesznych hybrydach nie wspomnę jeszcze ta cena...
@tony973
6 ай бұрын
60000€/130hp diesel/slow infotainement…not my taste…i choose Skoda octavia tdi200, much more powefull, well equiped and cheaper. Ok i dont got framless doors, but its quiter on the highway….🤷🏻♂️
@michas.4518
6 ай бұрын
Ten lakier wygląda jak podstawowy granatowy akryl..
@szymo12198
6 ай бұрын
ale żeby dla kogoś z 1,85 wzrostu nie było miejsca to juz szczerze jest jakis dramat ...
@nikel9429
6 ай бұрын
Chciałem zaznaczyć ze stoisz na miejscu parkingowym nr 507....a było tak blisko ;]
@barturban
6 ай бұрын
Specjalnie, bo wtedy 508 lepiej widoczne jak pokazuje wnetrze ;)
@sewerynmalinowski7285
6 ай бұрын
Taki test można zakończyć w dwie minuty. Podać jakie jednostki napędowe i zostanie 10 procent entuzjastów lub ludzi którzy boją się wyjeżdżać na autostradę
@MrPeaceangel
6 ай бұрын
Piękne to ale ostatnie dwie minuty wyjaśniają temat 😅
@Danty033
6 ай бұрын
No z tą ceną podstawowej benzyny to mnie rozśmieszyli 😂 kto to będzie kupował ?
@milkamilo1
6 ай бұрын
hahaha ! 11 do setki?? biereee!!
@user-pd4qo2pl2h
4 ай бұрын
No i co że 11 a gdzie w ruchu miejskim tak znowu szaleć?
@Bycy102
6 ай бұрын
Peugeot schodzi na psy
@marcin2864
6 ай бұрын
Bałem się że film się skończy zanim będzie setka
@asterixoberix2226
6 ай бұрын
Chyba całkiem przypadkowo (6.50s) numery stanowisk parkingowych w tym "506, 507, 508" pojawiło się na nagraniu 😉
@barturban
6 ай бұрын
To nie przypadek ,;)
@asterixoberix2226
6 ай бұрын
@@barturban brawa dla autora 👍
@radojas
6 ай бұрын
Jeżdżę 508 poprzedniej generacji 2.0 bluehdi po chipie na 202 km i 455 nm. Jak peugeot chce mnie przekonac do wymiany auta na nowe? No jak? Ten dieselek 1.5 mozna zchipować na jakies 155-160 km i ze 360 nm to juz by jakoś akceptowalnie jechało, ale to dopiero po gwarancji. Przez pierwsze 2 lata męczarnia...
@matthewmt9148
6 ай бұрын
U mnie Clio ma 12 sec. Czyli prawie tyle samk ile to ... Kompromitacja jedym slowem. Powinno byc 3.0 V6 dziekuje dobranoc.
@arturgarncarz3631
6 ай бұрын
Podczas przyspieszenia 0-100 poszedłem śmieci wyrzucić.... Akurat zdążyłem na wynik.
@maliksmietana9562
6 ай бұрын
1.2 130 ledwo rusza z miejsca w Peugeocie 208, aż się boję co się musi dziać w 507 🫣
@ARIES6181
4 ай бұрын
Raz dostalem nowe 208 tez z 1.2, ale z 75 koniami pod maska. Nie powiem, odpychal nawet dobrze, ale ten dzwiek trzech cylindrow to byl dramat.
@q3aki
6 ай бұрын
ja juz to gdzies pisalem, czy ja przypadkiem przespalem jakies kilka lat, ze marki jak pegal czy cytryna mowia o sobie premium? Zyjemy w kraju, ktory z motoryzacja jest dosc betonowy - i sklaniam sie twierdzic ze auta za 200k+ raczej beda u przyszlego kupca autami marek faktycznie PREMIUM
@ukaszartana1873
6 ай бұрын
ok a ile adblue do tego wyniku trzeba doliczyć? Bardzo trudno znaleźć informacje na ile starcza zbiornik adlbue
@barturban
6 ай бұрын
Tez szukalem i nie wiem. Ba, w PL nawet nie podaja ile ma bak paliwa...
@WOJTEKKWKS
6 ай бұрын
Około 12 L na 5-6 tys km
@WOJTEKKWKS
6 ай бұрын
Pi razy oko
@bezlitosci9149
6 ай бұрын
Czyli przód Adidasa, soft skrzyni /silnika zWueLTePowany pod unijne CO2 i jedzie gorzej prawie sekundę niż przed liftem... Do tego nie wsadzili nowej kierownicy z 308/408 gdzie tempomat jest na niej a nie ten cygański pilot. No kurka srogo. Nic tylko używkę SW 2.0 bluehdi o dowolnej mocy i git 👌
@Rozmowyomotoryzacji
6 ай бұрын
Pozdrawiam serdecznie mam nowe odcinki na kanale
@hemin_gway
6 ай бұрын
Friendly reminder: w każdym razie lub bądź co bądź. Nigdy "w każdym bądź razie"
@barturban
6 ай бұрын
Tak, przepraszam za blad!
@swaihwe
6 ай бұрын
Gdzie teraz nagrywasz na dachu? Juz nie na Ursynowie?
@barturban
6 ай бұрын
Tez na Ursynowie, ale na innym parkingu ;)
@deCastelano
6 ай бұрын
@@barturbanżeby móc nagrać przy miejscu o oznaczeniu 508? ;-)
@barturban
6 ай бұрын
O to to, szukałem tego miejsca :)
@misiek93coalsky
6 ай бұрын
Przed liftem było zdecydowanie ładniej. Silniki to po prostu pomyłka.
@soyer555
6 ай бұрын
4:26 Dlaczego zaparkowałeś na miejscu o numerze 507, a nie 508? 😅
@barturban
6 ай бұрын
Zeby napis 508 byl lepiej widoczny, bo zawsze lekko pod katem nagrywam :)
Пікірлер: 420