Ciężko zrozumieć niektórym że wojsko i straż graniczna nie może pozwolić na nielegalne przekroczenie granicy
@PitBullZorza
3 жыл бұрын
Lewactwo w ogóle ma problem z rozumieniem podstawowych zasad.
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Tak wiemy, a policja nie może pozwolić, na wchodzenie na ulicę i protestowanie, bo porządek musi być i tak dalej, już nie raz to słyszeliśmy...
@dayooo2306
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 no w końcu napisałes coś mądrego :D
@superluki5
3 жыл бұрын
Przecież oni są na terenie Białorusi i to nie wina polski że chcą przejść nie legalnie
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Oficjalnie nie są na terenie Białorusi, tylko są na granicy Polsko-Białoruskiej, więc nie będzie to nielegalne, zwłaszcza, że Europejski Trybunał Praw Człowieka nakazał udzielenie pomocy medycznej na podstawie Prawa Międzynarodowego i Konwencji Genewskiej
@sswideo8870
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 są oni po stronie Białorusi, tutaj już działa władza wyższa z góry Białorusi, co by się nie działo niemożna przekroczyć nielegalnie granicy a Straż graniczna wykonuje swoją pracę służbową a jak ustaliliśmy imigranci są po stronie białoruskiej, tak dla rozjaśnienia sytuacji czysto hipotetycznie ze po stronie białoruskiej 50 m od granicy pali się dom Polska Straż pożarna niema prawa przekroczyć granicy bez pozwolenia władz Białorusi żeby ten dom ugasić sytuacja imigrantow wygląda tak samo, a w dodatku licząc na to Białoruś nie da wejść naszym ratownika medycznym ani nie są w UE żeby mogli sobie podjechać i pomóc
@FlauFly
3 жыл бұрын
Legalistyczne myślenie wypiera ludzi z myślenia o etyce. Trzeba ludziom pomóc to trzeba dopuścić do nich pomoc.
@wpyte4575
3 жыл бұрын
@@sswideo8870 Oczywiście zapomniałem, że mamy tu samych profesorów ze specjalizacją w prawie międzynarodowym i lepiej wiedzą, czy możemy im udzielić pomocy od sędziów w Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Problem w tym, że tutaj w grę wchodzi konwencja genewska, która mówi, że w takiej sytuacji możemy, a nawet powinniśmy pomóc tym ludziom i twoje argumenty nie mają tu znaczenia, bo konwencja genewska uwzględnia między innymi, które ogólne zakazy można łamać, by ratować ludzkie prawa.
@justchill6125
3 жыл бұрын
Tylko ze znowu wojsko policja straż graniczna oni nie robią tego bo im się tak chce mają postawione zasady przez wyzsze organu typu rząd więc nie jest to ich wina
@zyszekz4043
3 жыл бұрын
jak kur** policja ma prawo wpuścić a raczej pozwolić nielegalnie przekroczyć granicę i wejść do innego kraju nawet medykom ? XD
@wyzwania_6935
3 жыл бұрын
Dokładnie ale Według lewaków powinni wpuścić 😂
@sznycel9052
3 жыл бұрын
@@wyzwania_6935 niektórzy nie rozumieją takich rzeczy
@Boszu
3 жыл бұрын
Mają prawo... Ale tylko w głowach ludzi, którzy tego prawa nie znają lub całe życie łamią. ^^ Przez co wydaje im się, iż "mają prawo". XD
@wpyte4575
3 жыл бұрын
No nie do końca, bo bywały dni, kiedy byli po naszej stronie i tez nie dopuszczano do nich medyków, bo nie wiem, czy wiesz, ale ci ludzie się trochę przemieszczali przez te dni, po drugie skoro twoim zdaniem straż graniczna nie wpuszcza medyków na teren po którym sami swobodnie sobie chodzą i jeżdżą i ten teren nazywasz terenem Białorusi, to wychodzi na to, że nasza straż graniczna naruszyła suwerenność innego państwa, jeśli jest oczywiście tak jak ty mówisz.
@yyyytego4420
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 suwerenność xd? Naucz się pierwsze definicji tych mądrych słów których starasz się używać
@siwybajerant4416
3 жыл бұрын
Ciekawe w jaki sposób ci ratownicy chcieli pomóc, a tym bardziej dostać się do nielegalnych imigrantów, skoro oni są na terenie innego państwa
@gonnabeok
3 жыл бұрын
Dzieciak jebnał tytuł z dupy, ale to taka prowokacja jak zawsze
@chmiel23
3 жыл бұрын
Ja to się dziwię tej lewicy(?) Chcą pomóc osobom znajdującym się na terenie Białorusi, mimo tego, że nielegalnie przekroczyliby granice, zostaliby aresztowani a na koniec za pewne średnio miło potraktowani w białoruskich więzieniach przez ludzi Łukaszenki Nikomu by nie pomogli co wiecej dali by pretekst Łukaszence żeby oczerniać Polskę za nielegalne przekraczanie granicy.
@marssinull6250
3 жыл бұрын
PLUS 1
@christophwojtasik8276
3 жыл бұрын
Ja bym na miejscu rządu przyjął bym ale potem gdzieś ich podrzucił np Niemcom lub Szwedom oni lubią te ubogacenie kurturowe.
@gonnabeok
3 жыл бұрын
@@christophwojtasik8276 taa, jak raz to weźmiesz to będziesz się z tym yebał na dobre.
@adamwisniewski1194
3 жыл бұрын
Tak jakby oni są po stronie Białoruskiej więc karetka też musi z Białorusi przyjechać
@kamilgotowiec3450
3 жыл бұрын
Ratownik jest ratownikiem zawsze. Nie ważne czy po godzinach pracy czy w innym państwie. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy to się mu pomaga.
@TheGamingMax
3 жыл бұрын
@@kamilgotowiec3450 Wiesz co to granica czy nie, jest Obywatelem Polski i nie przedostanie się na stronę Białoruską bez WIZY XD Kurwa wszystko w sprawie granic NATO, Unii powinno być czarno białe. Nie ma chuja że przejdziesz bez wizy a jak przejdziesz masz przejebane proste kiedyś ci ludzie dostali by serią z ckma próbując przejść nielegalnie granice :)
@kamilgotowiec3450
3 жыл бұрын
@@TheGamingMax Oczywiście, że tak. Nie twierdzę inaczej :P Odniosłem się raczej do tego że nasi ratownicy w ogóle się tam pojawili i usiłowali robić swoją robotę.
@Adam-pz9rj
3 жыл бұрын
@@TheGamingMax ale tak jak napisał kolega u góry nie ważne gdzie ratownik jest po to żeby nieść pomoc i żadne państwo nie będzie sądziło go za to że ratuje życie ludzkie
@VojskaRepublikeSrpske
3 жыл бұрын
@@Adam-pz9rj tylko tu mowa o miejscu gdzie napięcie jest spore i strona białoruska będzie wykorzystywała wszystko jako pretekst do czegoś, na pewno by tak było z nielegalnym przekroczeniem granicy przez ratowników
@Rafiki295
3 жыл бұрын
ja pierdole xD powinni pozamykać w więzieniu tych dziwnych ludzi utrudniających pracę funkcjonariuszy :D
@Idez25
3 жыл бұрын
ludzią nudzi się i jakoś muszą czas sobie umilić utrudniając innym życie
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Funkcjonariuszy? Rafiki295 już pokazali Ci funkcjonariusze na co ich stać. Telefon z Warszawy ważniejszy od ludzkiego życia. Co za hipokryzja.
@Rafiki295
3 жыл бұрын
@@MegaPaul305 hipokryzja jest próba przekroczenia granicy białoruskiej z pomocą medyczna dla ludzi, którzy sa prowokacją białoruską, a raczej rosyjska. Przypominam ze tej granicy nikt sobie nie moze przekroczyc od tak, tak jak niemieckiej czy czeskiej. No ale nie wszyscy to rozumiejs i sa zaslepieni propaganda lewacka
@MsComandos30
6 ай бұрын
Zgadza się
@Manek68
3 жыл бұрын
Straż graniczna jest od pilnowania granicy, robią swoje i politycy nie powinni się wpierd.... w ich pracę! Przyjdzie 30/100/200 i za parę miesięcy mamy na granicy kilkadziesiąt tysięcy.
@RazerekTiVi
3 жыл бұрын
Wiesz że ludzi wkurza fakt że Psi patrol nie pozwala dojść medykom do osób chorym/ zagrożenie życia? Granice powinny być pilnowane, ale jeżeli ktoś potrzebuje pomocy to nie powinno się im i ratownikom mentalnie pluć w twarz? Jeżeli coś się komuś tam stanie to kto za to odpowie? No właśnie.
@Maksym-cs4mg
3 жыл бұрын
@@RazerekTiVi Białoruś odpowie
@hubertb5355
3 жыл бұрын
@@Maksym-cs4mg pozazdrościć żałosnego myślenia
@wyzwania_6935
3 жыл бұрын
@@RazerekTiVi debilu nikt nie może nielegalnie przekraczać granicy mogli zadzwonić na białoruskie pogotowie
@Maksym-cs4mg
3 жыл бұрын
@@hubertb5355 pozazdrościć inteligenci przebiegłości i sprytu panie hujbercie mam nadzieję że kiedyś otworzy pan oczy i przestanie robić z siebie debila
@Broda.9114
3 жыл бұрын
Brawo dla Wojska Polskiego i Brawo dla Straży Granicznej. 👏👏 Gratuluje cierpliwości bo już dawno aktywiści który nie wiedzą co robią i blokują służba prace powinni zniknąć z granicy.
@maciekzczatu1406
3 жыл бұрын
5:25 ktoś wytłumaczy mi co swoim zachowaniem próbuje osiągnąć pan/pani w zielonej kurtce? Czy to co robi nie jest przypadkiem naruszeniem nietykalności cielesnej funkcjonariusza?
@spruceman
3 жыл бұрын
Według mnie to policja lub wojskowi powinni sie nie patyczkować z takimi osobami utrudniającymi prace. Gleba i w kajdany a za swoje czyny utrudniające prace i kontakt cielesny z funkcjonariuszem policji odpowiadać na komisarjacie.
@jerzyurban8119
3 жыл бұрын
ja bym powiedział że to jest celowa prowokacja aby ta osoba została męczęnnikiem, już wystarczy że mamy jednego męczęnnika na szkolnej 17
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Nie jest to naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariusza, bo ona tylko stoi, a to policjanci o nią się obijają, bo nie ma zakazu stania w miejscu, a to, że policjant kogoś dotknie to nie można za to tej osoby aresztować, bo gdyby takie prawo było to funkcjonariusz mógł by do ciebie podejść i ci zajebać w ryj, a potem za to cię aresztować.
@spruceman
3 жыл бұрын
@@wpyte4575policjanci obijają się o nich bo stoją jak jełopy i podchodzą pod nogi.
@jakisunknow2830
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 na nagraniu widać że to celowa prowokacja i to ona w nich specjalnie wchodzi
@wartosciowypolaczek2683
3 жыл бұрын
I bardzo dobrze, straż graniczna jest oczerniana za bycie strażą graniczną, a akcje polityczne prezydenta Łukaszenki powodują chaos wewnątrz naszego kraju. Pochodzę z i mieszkam w Białymstoku i boję się uchodźców z racji tego co działo się np. w Niemczech. Z resztą te same Niemcy, które dawniej z otwartymi rękami przyjmowali imigrantów teraz w imieniu UE nakazują nie wpuszczać tych ludzi. Nie spodziewałem się po tobie tak obrzydliwego materiału o podłożu istnie politycznym. Ratownicy w Polsce zamiast pomagać Polakom koncentrują się na ludziach, którzy NIELEGALNIE przechodzą przez granicę nie posiadając pozwoleń, ani żadnego rodzaju identyfikacji w czasie covida, gdzie normalna osoba nie może nawet poruszać się po strefie Schengen bez kontroli temperatur i innych wymysłów władz, wstyd.
@eSUBA94
3 жыл бұрын
pytanie czemu łukaszenka dalej odwala taki cyrk i nikt mu nic nie robi, jeszcze przed sfałszowaniem wyborów było wiadomo że je sfałszuje, teraz będzie bombardował nas imigrantami a za całą akcje my zapłacimy
@yns3697
3 жыл бұрын
zgadzam się,a jak by doszło do sytuacji w Niemczech z gwałtami kobiet to by był płacz(oczywiście nie mówie że każdy uchodźca jest zły)
@Kamila.k
3 жыл бұрын
@@yns3697 komentarz "baby nam zgwałco!" jest już tak nadużyty i nudny... Nie przyszło wam do głowy że ci wszyscy uchodźcy opurtunistyczni (nie ci prawdziwi) po prostu chcą się dostać do Niemiec i tam osiąść? Serio myślisz że ludzie z Algeri lub jakiegokolwiek innego kraju będą chcieli zostać z tobą w tym twoim Białymstoku i ci go "zniszczyć"? @Wartościowy polaczek? Pomyślcie trochę zanim zaczniecie się oburzać tym że służby medyczne chcą pomóc ludziom. Jak można w ogóle chcieć odmówić ludziom pomocy? Im jest to uniemożliwiane, a wy przyklaskujecie. Pomijając politykę, to na poziomie czysto humanitarnym/ludzkim jest to podstawowa potrzeba, której tym ludziom odbieracie.
@spruceman
3 жыл бұрын
@@Kamila.k Zgadzam sie z tobą że pomoc drugiemu człowiekowi to ważna rzecz ale tamci ludzie są po stronie nadal Białoruskiej i to rząd Białorusi decyduje co z nimi się stanie.
@satyrolog3429
3 жыл бұрын
To nie usprawiedliwia zatrzymania służb medycznych….
@ThePolishRevan
3 жыл бұрын
Nwm, jakby uważam że ludzie nie zdają sobie sprawy z sytuacji, która zaistniała. Nie chce nikogo hejtowac i to co pisze nie ma tego na celu. Chciałbym jednak powiedzieć, iż podstawową sprawą jest to, że dzieje się to na granicy Białorusi. Ktoś zapyta: czy to coś zmienia jeśli chodzi o prawa człowieka? Tak zmienia, bowiem gdyby taka sytuacja stałaby się na granicy z Ukrainą która też nie jest w UE, to nie byłoby problemu się dogadać nawt już na bazie dwóch przedstwicieli straży granicznej obu państw. Tutaj wchodzą 2 sprawy. Po pierwsze same władze Białorusi już w tej chwili mówią, iż to my tych ludzi kolokwialnie mówiąc wrzucili na pas graniczny. Drugą kwestią jest, bardzo prostą, iż tym państwem jest Białoruś która, widząc worek z lekami i jedzeniem, przejmie go i powie ze był tam ładunek wybuchowy i taka prowokacja może sie skończyć tragicznie. Ponadto serio nie możemy tam wejść. Wexmy pod uwagę że nawet przedstawiciele UNHCR nie są z zachodu i Polski tylko z Białorusi i kontrolują sytuacje jako obserwatorzy z terenów Białorusi. Ponadto dwojaka wersja jakoby to byli zwykli ludzie którzy szukają schronienia. W takim razie skąd byłoby tam od razu Białoruskie wojsko dbające o to aby oni nigdzie sie nie ruszyli. Gdyby ci ludzie sami tam przyszli a ich nie podrzucono(nie stwierdzam czy wiedzieli czy nie w jakim celu) prawdopodobnie poprosiliby o azyl w placówce na odpowiednim przejściu granicznym. W tym wypadku ten hejt na wojsko i służby jest naprawde niezasadny. Nikt nie chce żeby ci ludzie umierali czy po prostu ich stan się pogarszał, aczkolwiek niestety są zasady i prawo stanowione, oraz międzynarodowe. Nie pomaga również że dzieje się to na granicy z Białorusią. A słowem do drutu i płotu. Pamiętajmy że duża część naszej granicy jest trudnym terenem. Nikt nie chce stawiać płotu aby fakt zwierzęta będą migrować. Ponadto to co się dzieje teraz jest jednostkowym przypadkiem na taką skale. Prawdopodobnie gdyby zaczęło mieć miejsce kilkadziesiąt takich przypadków, płot/mur/ogrodzenie by powstało. Jeśli ten komentarz wzbudzi kontruktywną dyskusję będe zadowolony. Pozdrawiam
@bobek_xd2173
3 жыл бұрын
W pełni zgodzę się z twoim komentarzem. Ja również uważam że nie powinno być takiego hejtu na służby porządkowe w tym wypadku. Jestem za tym żeby ich wpuścić ale LEGALNIE przez przejście graniczne poprzez udzielenie azylu.
@celtic339
3 жыл бұрын
Zgadzam się z wami panowie
@Boczek777
3 жыл бұрын
@@bobek_xd2173 w tym przypadku jest ten problem że już brakuje takich miejsc
@Maciek-nw4oy
3 жыл бұрын
Widzę co w tym państwie się dzieje od kilku lat i jednego jestem pewny. Gdyby dla obecnej władzy wpuszczenie tych ludzi było politycznie opłacalne (a przynajmniej obojętne), to Ci ludzie przeszliby bardziej legalnie lub mniej legalnie na polską stronę bez większego problemu. Ale wracając do polskiej rzeczywistości, uważam, że tutaj trzeba rozróżnić 2 kwestie, to co zostało napisane w głównym komentarzu: trzeba postępować zgodnie z literą prawa, a drugie: dążyć jakoś do rozwiązania tego problemu. Nie dość, że rząd nic nie robi w tej sprawie to w dodatku w życie weszło rozporządzenie o ruchu granicznym które jeszcze bardziej komplikuje całą sytuację. Zamiast próbować jakoś rozwiązać tą patową sytuację, żeby Ci ludzie mogli po prostu przejść przez tą granicę na polską stronę (bo są tylko 2 opcje, albo przejdą, albo umrą, czas pokaże) to robi się wszystko, żeby tylko pogorszyć tą sytuację i jeszcze bardziej to wszystko skomplikować żeby mieć z kim walczyć. Dla mnie to jest powtórka z tego co było kilka lat temu, tylko że dawniej Kaczyński gadał o pasożytach i pierwotniakach a teraz Morawiecki gada o bronieniu świętych granic Polski.
@Boszu
3 жыл бұрын
Tutaj nie ma wiele o czym dyskutować. ;) Jest prawo i prawo mówi jasno jak jest. ;) I jak dla mnie, Ci ludzie będący przy tej granicy i rzekomo "Walczący" o "prawa", to chyba tego prawa tak naprawdę nie znają. Lub chcą jawnie złamać prawo, bo mają taki "kaprys", z racji na fakt iż ktoś cierpi. Równie dobrze możemy zacząć łamać prawo i wypuszczać zbirów z więzień, przecież oni tam "cierpią". ^^ Swoją drogą, osobiście nie zdziwił bym się, że gdyby nie ta cała nagonka medialna itd. To kto wie, może Ci "uchodźcy" przeszli by przez granicę już dawno temu, bo nikt by o tym nie mówił, nikt by tego "nie widział". I ogólnie mimo iż nielegalnie, to jakoś by się ich "przepchnęło". Ale skoro sprawa jest nagłośniona medialnie, to już prawa nagiąć się cichaczem nie da. ;) No ale cóż, ludzie z nudów muszą sobie zajęcie znaleźć. Jedni znajdują je w hobby aka sport, inni w pseudo walce z systemem. Gdzie mogą sobie po walczyć słownie i siłowo. ;)
@alvertosguzoskulos8773
3 жыл бұрын
5:28 podziwiam policjantów, że żaden nie wykurwił tej julce xd
@Kamila.k
3 жыл бұрын
Z głową wszystko ok? Kiedy byłeś ostatnio u terapeuty?
@rafa4939
3 жыл бұрын
@@Kamila.k smutno ci?
@Omudak
3 жыл бұрын
@@trulas1017 ja też
@kieponk9466
3 жыл бұрын
@@Kamila.k xd
@Mordimer935
3 жыл бұрын
@@Kamila.k Julka o imieniu Kamila xD
@BartekMazur3k
3 жыл бұрын
Niech ratownicy medyczni ratują Polaków bo co raz ich mniej w naszej służbie.
@demo-n6806
3 жыл бұрын
@saucey ale na pierwszym miejscu powinni być rodacy
@dawidprzybyszewski765
3 жыл бұрын
+1
@barbarapudelko4753
3 жыл бұрын
A jak Polak wyjedzie za granicę to koniecznie z Polakiem ratownikiem, bo jakże to Niemiec ratownik będzie ratował Polaka! Puk puk puk
@demo-n6806
3 жыл бұрын
@@barbarapudelko4753 tylko ze tamci są na Białorusi A nie w Polsce
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
@@demo-n6806 A kartę praw podstawowych i szerzej prawa człowieka to olejmy tak? Bo po co to komu.... To są te słynne już „katolickie wartości” nie no brawo!
@dawidprzybyszewski765
3 жыл бұрын
A na biaoruśi nie ma ratowników?
@ZawiasTM
3 жыл бұрын
Ale ty wiesz że nie można id tak sobie przejść przez granicę państwa z którym nie jest się w sojuszu lub nie ma się zgody od władz lokalnych ???
@arturoone1517
3 жыл бұрын
Zadymiarze lewicowi powinni zostać aresztowani.
@mikoajkalbarczyk5016
3 жыл бұрын
Ludzie traktują Wojsko, Policję i inne służby jak by nie wiadomo jacy źli byli, a prawda jest taka, że oni wykonują, a raczej próbują wykonywać swoją pracę, ponieważ maj takie polecenia z "góry". Ciekawe czy Ci sami ludzie też by zlekceważyli swoich szefów i przełożonych w pracy którą wykonują... Niektórzy to chyba naprawdę mają ujemne, a przynajmniej bardzo niskie IQ i nie umieją zrozumieć niektórych spraw... Pozdrawiam serdecznie.
@FlauFly
3 жыл бұрын
"Tylko wykonywałem rozkazy" powinno odbijać się ironią przed doświadczenia XX wieku, ale najwyraźniej wciąż są uważane za rozsądny argument.
@Strusprawa
Жыл бұрын
@@FlauFly Porównujesz pilnowanie granicy państwa do "doświadczeń XX wieku"? Wszyscy zdrowi w domu?
@FlauFly
Жыл бұрын
@@Strusprawa Granice są konstruktem społecznym. "Pilnowanie granic" brzmi może sensownie gdy mówimy o konflikcie militarnym, a nie imigrantach czy uchodźcach.
@Strusprawa
Жыл бұрын
@@FlauFly To, że jest to konstruktem społecznym nie jest ŻADNYM wytłumaczeniem. Prawa trzeba przestrzegać - mogą pójść do punktu granicznego. A zresztą czemu oni z Białorusi przychodzą a nie z Ukrainy czy innego kraju? Przecież nie widzisz, że jest to zakrojona akcja by obciążyć polskie służby, głównie wojsko? Oczywiście, że żal tych ludzi, wiem jak życie wygląda w Iraku i był nawet taki jeden co prowadził kanał na YT i nagrał jak przeszedł i teraz w Niemczech na budowie pracuje, ale jeśli każdy może sobie przejść i mieć za ch*ja polskie granice, a więc polskie państwo i służby, to po ch*j nam takie słabe państwo? To jest jak domino
@FlauFly
Жыл бұрын
@@Strusprawa No i problemem naszego społeczeństwa/kraju/rządu jest to, że większą zbrodnią jest to, że ktoś nie wypełnil papierków jak chcemy, niezależnie od całego kontekstu, niż to że Ci ludzie umierają. Poza tym, że to zakrojona akcja są jeszcze nasze własne czyny i pokazujemy, że niewiele się różnimy od Białorusi przepychając tych ludzi w te i we wte. Jak to jest, że tak się przejmujemy prawem, które mówi żeby wypełnić papierki odpowiednio, ale już nie martwimy się, że polskie państwo łamie prawa człowieka.
@kubadabrowski4590
3 жыл бұрын
z jakiej racji polscy medycy mają pomagać ludziom za białoruską granicą???
@animowy_swir
3 жыл бұрын
Nie za tylko na granicy
@woof5949
3 жыл бұрын
powiem jak to powinno wyglądać według mnie chodź na przepisach/procedurach się za bardzo nie znam, nie mam żadnego konkretnego zdania na temat tych ludzi i tego czy słusznym było by ich wpuszczenie na teren naszego kraju, ale jeśli potrzebują pomocy medycznej i dojechała już ona na miejsce to osoba która dowodzi tymi ludźmi powinna wpuścić zespół medyczny a po udzieleniu pomocy wypuścić z powrotem, i proszę pamiętajcie o tym że ci zwykli policjanci czy strażnicy graniczni którzy tam stoją nie mają tam za dużo do powiedzenia wykonują oni po prostu rozkazy, każdy z nas jest człowiekiem
@spruceman
3 жыл бұрын
@@woof5949 Chce podkreślić to że tych Białoruskich imigrantów przytransportowało wojsko Białoruskie oni są nadal pod wpływem Białorusi i to oni powinni zgłaszać się do swoich służb ratunkowych. Pozdrawiam.
@woof5949
3 жыл бұрын
@@spruceman nie interesowałem się aż tak tym tematem ale dobrze wiedzieć że takie coś miało miejsce, chodź mimo wszystko uważam że skoro nasze służby były już na miejscu i okazywali chęć pomocy powinny zostać wpuszczone i udzielić im pomocy taką jaką mogą zaoferować w warunkach polowych zapomniałem dopisać wyżej, że uważam że wzywanie tam zespołu medycznego przez obywateli było nie potrzebne
@arturoone1517
3 жыл бұрын
@@woof5949 Typie oni są na Białorusi, jeżeli ktoś przekroczy granice od strony polskiej zostanie aresztowany przez SG Białorusi w najgorszym wypadku zostanie to odebrane jako prowokacja wojskowa.
@pk9500
3 жыл бұрын
0:26 powinien powiedzieć: "Czy dostanę zniżkę jak jestem yellowbox?"
@pk9500
3 жыл бұрын
@Filmiki coś w tym stylu XD
@Mettrowy31
3 жыл бұрын
Nie moza ich wpuścić do polski wystarczy zobaczyć co sie dzialo w francji Niemczech belgi itp...
@qbargb2625
3 жыл бұрын
Oj tak zgodzę się zobacz że w Berlinie jest dzielnica gdzie nawet policja się boi wjechać.
@Mettrowy31
3 жыл бұрын
@@qbargb2625 to nie jest tylko w Berlinie oni przejmuja powoli europe....
@qbargb2625
3 жыл бұрын
@@Mettrowy31 mój tata był w Afganistanie i ich "misja" jest szerzyć religie na cały świat tylko czekać jak nam w nocy poderżną gardła.
@jojopinkjiggly7256
3 жыл бұрын
@@qbargb2625 A rodzice wiedzą, że idiotyzmy wypisujesz w internecie?
@koprolity
3 жыл бұрын
Morawiecki mógłby nauczyć Trumpa stawiania murów.
@hubertb5355
3 жыл бұрын
jak dobrze że Trump stracił władzę
@wirt9652
3 жыл бұрын
Czekam jak walną mur jak na Węgrzech. Nikt nie ma prawa prowadzić agresji na teren RP. Niech Białoruś teraz pomoże skoro ich wysłała. Lewactwa ostatnio nawet nie rozumie że swoim zachowaniem zagraża Polsce.
@krawcyk8666
3 жыл бұрын
Jak ty to robisz ze jesteś pierwszy
@panpita9763
3 жыл бұрын
Parawanów*
@maksx3544
3 жыл бұрын
@@hubertb5355 nie dobrze bo teraz USA ma prezydenta który zasypia podczas spotkania i potyka sie wchodząc do samolotu lub wycofuje wojska z Afganistanu
@takisobie3417
3 жыл бұрын
Wielki szacunek dla Straży Granicznej, Wojska i Policji!
@hubertb5355
3 жыл бұрын
XDDDDD
@jarosawseweryn229
3 жыл бұрын
Wypierdalaj z ta policja
@takisobie3417
3 жыл бұрын
@@jarosawseweryn229 Jedyną osobą co ma wypier**lać to raczej ty :c
@tomaszbozek9824
3 жыл бұрын
@@jarosawseweryn229 czemu ?
@wschodniapl2251
3 жыл бұрын
Cieszę się że dużo ludzi tutaj popiera to co robi SG Policja i Wojsko. Fajni Ci uchodźcy przylecieli samolotem do Minska.
@eph3672
3 жыл бұрын
Skąd nagonka na policjantów? Po co te cwaniackie zachowania? Przecież oni nie mogą po prostu przepuścić tych ludzi. Protestujcie przed siedzibami instytucji, którzy podejmują te absurdalne decyzje.
@Spajdermen69
3 жыл бұрын
???
@green259
3 жыл бұрын
Protestujcie pod ambasadą Białorusi aby nie wypychali tych "turystów" na Polską stronę.To ich goście których sami sobie zaprosili.Chcę przypomnieć że nielegalnie nie ma prawa nikt przekraczać granicy RP.Jak chcą się starać o azyl to wnioski składa się na przejściach granicznych.Nie wspomnę tego że to najprawdopodobniej nie żadni uchodźcy tylko zwykli emigranci którzy w ramach tzw."operacji śluza" przylatują samolotami do Biarorusi.
@need4speed734
3 жыл бұрын
Oni nie są z Afganistanu tylko z Iraku i Afganistanu. I nie są to uchodźcy. Uchodźcy zgodnie z prawem proszą o azyl na przejściu granicznym, a nie próbują nielegalnie wtargnąć na terytorium suwerennego państwa przez zieloną granicę. Ja oczekuję, że moje prawa jako człowieka będą chronione i ci co tam siedzą nie zostaną wpuszczeni na terytorium Polski. Straż graniczna wykonuje swoje obowiązki. W sumie nie powinni budować ogrodzenia, bo to faktycznie może ranić zwierzęta. Powinni zastrzelić tych co wtargną nielegalnie na nasze terytorium i byłoby po sprawie. PS Ciekawe kim jest ten odważniak w zielonej kurtce, który blokuje policjantów, a potem ucieka przed kamerą. Dobrze że jest ten yellowbox bo chociaż wiemy, że nic się tam nie dzieje i że nasze państwo działa bardzo sprawnie. Nawet zostaliśmy pochwaleni prze KE. Dzięki yellowbox.
@kieponk9466
3 жыл бұрын
Nie mogę uwierzyć że osoby które się tam drą i robią ten pierdolnik jak ten w zielonym są realne, dramat
@opita_opica
3 жыл бұрын
nie wpuszczać nikogo i strzelać
@hubertb5355
3 жыл бұрын
heh polak :)
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Do kogo? do Polaków? Do Białoruskich wojsk, wywołując przy tym wojnę? Do Imigrantów, narażając się na pewnie sankcję i potępienie ze stron innych państw i spełnienie przy tym plan Łukaszenki?
@opita_opica
3 жыл бұрын
@@hubertb5355 a ty co anty polaku?
@wartosciowypolaczek2683
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 Rację masz, ale Sedmo napisał to chyba w charakterze żartobliwym
@k3r3l3k
3 жыл бұрын
Ja bym się bał takich dużych ślimaków w tamtych rejonach, bo nie wiadomo czy nie jedzą ludzi *:P*
@Vulg4r95
3 жыл бұрын
Co Ty gościu pierdolisz xD jacy uchodźcy z Afganistanu xD
@adamm.208
3 жыл бұрын
9:26 typ specjalnie jedzie na koniec Polski przeszkadzać w pracy straży granicznej, łazi po jakichś bezdrożach bez sensu i płacze, że strażnik na niego cofa 🤣🤣🤣 brak słów
@train2nowhere499
3 жыл бұрын
Poziom spierdolenia osiągnął zenitu
@dominos417
3 жыл бұрын
I bardzo dobrze że nie przepuszczają patrząc na wypowiedź Łukaszenki o przekraczaniu granicy przez Polaków
@luky5122
3 жыл бұрын
Chciałbym aby wszystkie media zaczęły rozróżniać uchodźców od imigrantów...
@SzaQs
3 жыл бұрын
Specjalnie manipulują i używają tych sformułowań zamiennie, to się nazywa pranie bani przeciętnemu zjadaczowi chleba.
@green259
3 жыл бұрын
Mówiąc uchodźca brzmi to bardziej spektakularnie:)
@takisobie3417
3 жыл бұрын
5:11 to nie ratownicy z "112", lecz ze stowarzyszenia!
@unvarsoviano
3 жыл бұрын
naucz się ortografii!!!
@rafal76bvca
3 жыл бұрын
7:39 skoro domagają się ochrony, niech wezmą pod swój dach Irakijczyków
@hogum666
3 жыл бұрын
Przestań takie głupoty opowiadać. Proszę Cię. To jest tanie.
@hubertb5355
3 жыл бұрын
?
@asdfgx2004
3 жыл бұрын
Panowie, nie ma się co denerwować, yellowbox nie pierwszy raz zachowuje się kontrowersyjnie a nie obiektywnie aby nabić sobie wyświetleń i komentarzy.
@divers2078
3 жыл бұрын
Co my jesteśmy kur*a, że mamy stać z otwartymi rękoma do każdego.
@rafal76bvca
3 жыл бұрын
Do Autora: Kto poniesie odpowiedzialność, jeśli ci ratownicy dostaną kulę w łeb od Białorusinów za przekroczenie granicy?
@siemanersijeatem8944
3 жыл бұрын
5:25 ale ten gości w zielonej kurtce szuka kłopotów. Cringe
@varteqqq
3 жыл бұрын
XD tak skąd tacy ludzie się biorą
@SHOTCENTER
3 жыл бұрын
jasne wpusćmy ich, a zaraz beda wybuchy
@pl.transport
3 жыл бұрын
Jasne nie wpuścmy ich a zaraz na granicy będą zwłoki których nie będzie miał kto wywieźć
@dayooo2306
3 жыл бұрын
@@pl.transport jak ich wpuscisz to jutro masz kolejna grupę. I tak codziennie aż połowa Afryki i arabów zjedzie się do EU. Łukaszenka z Putinem zacierają rączki i cieszą się na myśl, ze w Polsce sa tacy pozyteczni idioci jak ty.
@pl.transport
3 жыл бұрын
@@dayooo2306 yhm
@wpyte4575
3 жыл бұрын
@@pl.transport Już nie mówiąc o sankcjach i konfliktach na arenie miedzy narodowej, które pewnie na nas nałożą za nieprzestrzeganie konwencji Genewskiej i Prawa Międzynarodowego
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
@@wpyte4575 Dokładnie Wik Iing masz racje,to mega proste jest.Byli tam wysłannicy RPO i napisali w raporcie dla Rzecznika że obraz i sytuacja jaką zastali jest wstrząsająca! To są te „katolickie wartości” o których stale PiS mówi. Dramat.
@bruno.ddb0
3 жыл бұрын
8:33 Rządami Przestrzegania Praw Człowieka Kurwa Mać ! i wez tu takie zdanie potraktuj poważnie xdddd
@123abb26
3 жыл бұрын
To jest proszę państwa bardzo trudna i rozłożona na wiele aspektów sytuacja. Pozwólcie ze po krótce przedstawię zarys sytuacji. Mamy granice z krajem który jest z poza UE i strefy Schengen. Kraj ten CELOWO przywozi tych ludzi na nie tylko nasza granice ale i granice M.in. Z Litwą. Białoruś robi tak aby pokazać ze nie jest słaba. Nasz problem polega na tym ze nie możemy dać się zastraszyć Białorusi. Nie możemy tak po prostu wpuścić tych biednych ludzi którzy stali się ofiarami handlu ludźmi. Niestety z każdym dniem sytuacja będzie stawała się coraz bardziej napięta. Póki co nikt nie ma żadnego sensownego rozwiązania tego sporu.
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Tylko widzisz, tutaj nie chodzi o wpuszczanie ich, tylko o udzielenie im podstawowej pomocy medycznej i nakarmienie ich, uważam, że powinniśmy postąpić zgodnie ze stanowiskiem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, który nakazał Polsce zapewnienie tym ludziom pożywienia, stałego dostępu do leków i pomocy medycznej, ciepłe ubrania i w miarę możliwości bezpieczne schronienie do 15 września, ale stwierdził też, że nie musimy ich wpuszczać. Racja, nie powinniśmy ich wpuszczać, bo wtedy zrealizujemy jeden z scenariuszy Łukaszenki, ale jeśli nie zapewnimy im dobrej opieki tam na granicy i któraś z tych osób umrze, to wtedy zrealizujemy drugi scenariusz Łukaszenki, który mówi o tym, że będziemy mieli problemy na arenie międzynarodowej, możemy wtedy spodziewać się sankcji lub innych konfliktów, więc polecam patrzeć na tą sprawę z różnych punktów widzenia.
@kalipso1665
2 жыл бұрын
@@wpyte4575 tylko, że niemożemy, bo ci ludzie są na terytorium Białorusi, a bez jej(Białorusi) pozwolenia ŻADNA pomoc od STRONY polskiej niemoże być udzielona. Dodatkowo jak wyżej przedmówca napisał, ci ludzie zostali tam SPROWADZENI C E L O W O.
@maciek3895
3 жыл бұрын
Wy chyba nie wiecie co będzie oznaczać przekroczenie granicy przez Polaka
@jakubc4582
3 жыл бұрын
2:39 to nie są uchodźcy, przeczytaj definicję tego słowa
@mateuszwojciechowski3526
3 жыл бұрын
Przytoczy ktoś choć jeden rzetelny argument dla którego mieli byśmy ich w puszczać. Bo uciekają przed wojną/talibami? - A czy na Białorusi na której terenie się znajdują jest wojna ażeby musieli uciekać do polski? No nie ma
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Mateusz ale idzie o grupę 32 osób maksymalnie już znękanych. Codziennie inne liczniejsze grupy przechodzą z rożnym skutkiem,ale jednak. A tu jest propagandowa gównoburza o 32 osoby trzy tygodnie. To jest chore.
@jakubdworakowski7863
3 жыл бұрын
Zrozumcie że to nie jest Schengen XS
@ARTUR85566
3 жыл бұрын
Ja bym wpuścił te dewoty na Białoruś Łukaszenka pokaże im ich prawa😂
@Maci3K1212
3 жыл бұрын
Jak driftujac? Gdzie widziałeś drift? Dlaczego przeszkadzacie wojsku, policji i straży granicznej. Jak Ci medycy mieli przejść im pomóc? Przecież tamci ludzie są na stronie białoruskiej więc jedyna pomocą, może byc lekarz będący na Białorusi legalnie.
@fabianjbl4745
3 жыл бұрын
Jakimi to trzeba być ludźmi żeby ich i wpuścić z pomocą
@fascynatfascynat9698
3 жыл бұрын
Najbardziej Zabawne jest to że skoro podróżują z Afganistanu musieli przekraczać granicę... dziwnym zbiegiem okoliczności nie posiadają paszportów....? Przecież rzut beretem jest granica a co za tym idzie legalna pomoc
@wojtaz5425
3 жыл бұрын
to powinna Białoruskie pogotowie przyjechać przecież oni są po stronie Białoruskiej tak mnie śmieszą ci politycy któzy próbuja im pomóc czemu nie pojada legalnym przejśćiem granicznym tylko chcą nielegalnie przekraczać granice
@user-bf8cw1dc6w
3 жыл бұрын
Zabieram sie do oglądania pzdr
@Shady1106
3 жыл бұрын
0:04 ponieważ wyświetlenia i kasa z reklam musi się zgadzać
@fortis73
3 жыл бұрын
jezu mieszkam w bialymstoku wiekszego marudy o brudne buty nie widziałam xdd ale co do tematu filmu to ja już nwm co tam sie dzieje
@rybaaa4631
3 жыл бұрын
5:30 XDDDD? A co to kurwa ma być nie wiem jakieś wpierdalamie się na pokaz z bara w policje a potem hurr durr są agresywni i się przepychają XDDDDD hit
@kami6912
3 жыл бұрын
Ci aktywiści są durni XD w tamtym miejscu przejście jest nielegalne gdyby imigranci zostali podwiezieni gdzie przejście jest legalne za ukazaniem paszportów itd to bez problemu ale w temtym miejscu nie przejdą tak o bo będzie to nielegalne przejście przez granice
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Dla PiSu wszystko jest problemem,można się o tym stale przekonywać , żadna nowość.
@tamply726
3 жыл бұрын
ja się dziwię że oni ich nie pałują przecież mają oni do tego prawo a to że ludzie w Polsce nie są do tego przyzwyczajeni to odrazy bo brutalna policja ale jakoś we Francji tego problemu nie ma
@adamm.208
3 жыл бұрын
5:25 panowie, jakaś Julka się prosiła o spałowanie, a żaden nie zauważył? Nieładnie 😂
@XX-iy5wy
3 жыл бұрын
no to autobus był najciekawszym wydarzeniem z tych trzech XD \\ ja tam nie wiem jak dla mnie to oni do Białorusi się nie teleportowali są tam legalnie i tyle , jak chcą legalnie do Polski to przez pkt graniczny ale tak służby źle zrobiły powinni ich puścić->aresztować-> deportować za złamanie prawa (nielegalne przekroczenie granicy) \\ nie dziwie się że wprowadzili tam stan wyjątkowy jak takie cyrki dzieją
@opita_opica
3 жыл бұрын
oni są z iraku i syrii, więc jacy afganczycy??? i jacy uchodzcy???? i ty siebie wiadomościami nazywasz
@hubertb5355
3 жыл бұрын
człowiek to człowiek nie wiesz tego?
@wyzwania_6935
3 жыл бұрын
Rzetelności na podobnym poziomie jak w tvn
@wyzwania_6935
3 жыл бұрын
@@hubertb5355 kto pytał ?
@mcmeksi6241
3 жыл бұрын
@@hubertb5355 ok wypierdolmy całe prawo bo ,,człowiek to człowiek" tym można podsumować wiele rzeczy np skazywanie morderców
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
@@mcmeksi6241 po co te skrajności? Bo się nie ma racjonalnych przykładów ?
@eloelo-yk8kk
2 жыл бұрын
8:05 teraz pewnie się nawet nie przyzna ta kobieta w czerwonej kurtce że to robiła
@dziobak_7168
3 жыл бұрын
może jeszcze czołgiem przyjadą
@pawesosinski376
3 жыл бұрын
Robisz świetnie robotę serio pozdrawiam
@CatFat26
3 жыл бұрын
1. To nie są uchodźcy z Afganistanu. 2. Wezwany zespół ratowników musiałby przejść na stronę białoruską, żeby udzielić pomocy tych migrantom. Służby słusznie im to uniemożliwiły. Białoruscy pogranicznicy natychmiast by ich zatrzymali za nielegalne przekroczenie granicy i my, jako Polska, mielibyśmy spory problem jak ich stamtąd wyciągnąć. Gość, który wezwał pogotowie, będzie odpowiadał karnie za nieuzasadnione wezwanie ZRM.
@kamilksiazek8019
2 жыл бұрын
Ale to trochę dziwny kontrast, bo z jednej strony protestujący ratownicy mówią, że są przeładowani pracą za niewystarczające pieniądze (i wierzę im, nasz system ma swoje patologie) a z drugiej strony mają czas na takie wypady pod granice?
@lechuu_lkw5496
3 жыл бұрын
5:29 nie no to było piękne chłop próbuje policjanta zatrzymac a ten jeb mu z bara że sie prawie przewrócił😂
@i.d.k
3 жыл бұрын
0:03 na szkolną 17
@TheGamingMax
3 жыл бұрын
Czy jest z wami dowódca tym czasem Plutonowy " XD "
@Killer01545
3 жыл бұрын
Pozdrowienia z Białegostoku
@MrWowo74
3 жыл бұрын
Rzetelność godna TVP to nie Państwowe ratownictwo medyczne tylko ksiądz-aktywista-ratownik :(
@MrWowo74
3 жыл бұрын
Rzetelność godna TVP to nie Państwowe ratownictwo medyczne tylko ksiądz-aktywista-ratownik :(
@tochybajawor3199
3 жыл бұрын
Jak powiedziałeś że film ze strażą graniczną był 4 lata temu musiałem sprawidzić, bo nie wierzyłem. Czuję się staro
@dabc1939
3 жыл бұрын
Dziękuję! Dla wszystkich funkcjonariuszy SG, Wojska Polskiego, Policji. Nie dajcie się tym pajacom w yellow boxach ..
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
No już,już a teraz napij się melisy i weź leki 😂😂
@MarcinekP29
3 жыл бұрын
Spierdalam z tego kraju, nie chcę na to patrzeć, boli mnie mózg.
@tice4074
3 жыл бұрын
I brawo plan Łukaszneki dziala wysmienicie. Polscy aktywności ktorzy utrudnianija prace ludzi ktorzy bronią naszych granic daja satysfakcjie Łukaszence i Putinowi. 5:09 nwm czy pan ratownik sobie zdaje sprawe ale jakby przekroczyl granice to juz raczej by nie wrocil wiec bardzo dobrze ze nie dali im przejsc. 8:26 "rządamy przestrzegania praw człowieka" ale my przestrzegamy wiec te slowa to moze krzyczec do lukaszenki. W afganistanie juz nieprzestrzegają praw czlowieka i co jakos o tym to nie drą ryja w korei i chinach obozy pracy i jakos tez nikt tam nie mowi o prawach czlowieka. 8:42 kto poniesie odpowiedzialność? Juz mowie Białoruś bo sa na ich terenie. To sie chore co sie wyrabia imigranci chcą nielegalnie przekroczyc granice i wejsc sobie do polski i robic co chcą a aktywisci jeszcze im w tym pomagaja to co jak Putin i Łukaszenka ze swoim wojskiem beda chcieli przekroczyc granice polski a polskie służby beda bronic tej granicy to co tez pojda i zaczna pomagac wrogowi to jest hit jakis co sie wyrabia taki to pozamykac w wiezieniach za zdrade kraju.
@sebastianandrzejewski8422
2 жыл бұрын
Ludzie cieszcie się że was z tamtąd nie wywieźli, blokować przejście żołnierzom, pilnujących bezpieczeństwa państwa? Z pytaniami na wiejską a nie do ludzi którzy chronić mają wasze dupska.
@beztroska
3 жыл бұрын
Te komentarze są przykre…
@ukaszjastrzebski6225
3 жыл бұрын
Pozdrawiam z Białegostoku
@szyszkafreestyle9012
3 жыл бұрын
Dla tych Pań które tak mówią o pomaganiu imigrantów i łamaniu oraw człowieka polecam zajrzeć do Art 264 K.k z Dz.U z dnia 6 czerwca 1997 r. Pozdrawiam! ;)
@piotrgrzyb3476
3 жыл бұрын
Fakt art 264 100%
@johanndelekta6167
3 жыл бұрын
Problem nielegalnej migracji jest znany na całym Swiecie i na całym Swiecie służby porządkowe są od tego, aby temu zapobiegać. Ci, którzy starają się wygrać sprawę przez tego rodzaju protesty to zwykli prowokatorzy. Temat tym bardziej palący, że, jak wiadomo, na Białorusi ilość zachorowań na Codiv dawno już przekroczyła wartości, uznane za kryzysowe. Jednego tylko pojąć nie mogę. Dlaczego policja specjalnie blokuje ratowników medycznych? Tego nie ma nigdzie w całym cywilizowanym Swiecie. I jeszcze jedno ... W pełni popieram zdanie Zbyszka Z Rafiki 292 i nnych. Tylko po co te wulgaryzmy? Czyżbyśmy już tak nisko upadli, że nawet na youtube (a przecież jest ona odbierana na całym Swiecie) musimy używać "łaciny kuchennej"?
@wojciechluberda7860
3 жыл бұрын
Nie wiem po co tyle radiowozów policyjnych na granicy od pilnowania granic kontroli ruchu granicznego jest straż graniczna. Dobrze że straż graniczna pilnuje granic od tego są, natomiast wojsko narazie nie wiem też po co są zrozumiałym.jakby tych uchodźców było z 1000 czy 5tys to wtedy by byli do wsparcia bo siły SG mogły by być niewystarczajace.
@michal7823
3 жыл бұрын
Kurwa, to okropne jak groteskowa jest ta sytuacja, niewinni ludzie cierpią na granicy bo politycy się bawią w jakieś polityczne gierki. Zbiliża się zima i jesień zresztą a ci ludzie będą tam dalej stać, a najgorsze jest to że nie ma stabilnego rozwiązania tej sytuacji. Chyba nikt sie nie łudzi, że Łukaszenka ich uratuje czy udzieli jakiejkolwiek pomocy, przecież nie po to ich tam sprowadzało wojsko, które najprawdopodobniej teraz po drugiej stronie ich pilnuje aby się z miejsca nie ruszyli, po za tym Polska już proponowała wysłanie tam ratowników medyczych na co białoruska strona sie nie zgodziła co jasno pokazuje ze sprawa nie zostanie rozwiazana pokojowo a przynajmniej nie teraz. Druga sprawa jest taka, że granica Polsko-Białoruska to istny mur berliński naszych czasów, to granica nie tylko Unii ale i NATO. Jeśli jacyś medycy tam wejdą to prawdopodobnie czeka ich areszt i pobyt w białoruskim kurorcie wypoczynkowym a potem ujrzymy ich twarz w telewizji oczerniającą Polskę w tej sytuacji. Jedynym wyjściem wydaje się wysłanie wojska w tamtym kierunku, ale tylko na to czeka Białoruś i chuj wie do czego to doprowadzi. Jedno jest pewne sprawa tych uchodźców to tylko kwestia czasu a nawet te kurwy z pisu w koncu podejmą jakieś radykalniejsze kroki
@aikacz5297
3 жыл бұрын
Ej a to nie jest tak że oni nie są z Afganistanu tylko to są jacyś emgigranci ekonomiczni, którzy jakąś wycieczke czy coś takiego w Iraku kupili. A dwa. Czy to nie działa tak że jak oni są w Białorusi to jak ktoś przejdzie przez granice to białoruskie wojsko może go złapać ?
@melonidas2456
2 жыл бұрын
Zobaczymy gdzie ci aktywiści będą za miesiąc jak będzie ostro na granicy.
@Nevisek
3 жыл бұрын
Dzięki za materiał. Postępowanie jest jak najbardziej słuszne i niech tak zostanie
@Mudziak
3 жыл бұрын
Białostok? co to za miasto?
@ebebebeb12
3 жыл бұрын
8:30 skąd oni wiedzą czy emigracji mają prawa człowieka jak ich nawet nie pytali i nie widzieli i skąd wiedzą czy ich życie jest zagrożone i też chyba konstytucja na to niepozwal ale nie jestem pewien. I jak byli by Ci emigracji to ja bym się nie czuł bezpiecznie w swoim domu i czemu akurat oni muszą być w polsce jak mogą być w krajach bliżej Afganistanu
@Mateusz_98
3 жыл бұрын
Wiesz, że nie można fotografować ani nagrywać znaków granicznych?
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Rozpadną się od tego? Zmienią kolor? 🤣🤣🤣
@whitez8999
3 жыл бұрын
Dlaczego na nich najeżdżacie przecież ci uchodźcy są na granicy białoruskiej a poza tym sg, policja, wojsko wykonują to co im kazano więc nie rozumiem czemu ich tak obrażacie
@karolkorniak
3 жыл бұрын
Pamiętaj, że pokazując takie sprawy, niektórzy mogą cię przypisać do jednej ze stron, a to może mieć duży wpływ na twój wizerunek i kanał.
@henrykhajdan
3 жыл бұрын
. Czy Białorusini pozwolą na nielegalne przekroczenie granicy na Białoruś ? Czy Białorusini pozwalają na przerzucanie rzeczy, żywności, na stronę Białorusi ? Kto zna odpowiedź na to pytanie ? Czy ktoś z komentujących zna odpowiedzi na te pytania ?? Białorusini chcą, aby Polska ich wpuściła, ale czy ktoś zna komunikat Białorusi, że wyrażają zgodę aby pomagać im na terenie Białorusi ? Jedyne co Polska może zrobić to pozwolić na nielegalne przekroczenie granicy, a na to nie mogą sobie pozwolić.
@kszysz456
3 жыл бұрын
Sytuacja jest bardzo prosta, a dzieli polaków jak każda kolejna błahostka. Specjalnie jest to kolejny temat do małej wojenki. Ci ludzie na granicy podlegają pod Białoruś i te państwo powinno zapewnić im środki medyczne i jedzenie (to akurat zapewnia). Nie można przepuścić ani jednej osoby, ponieważ nie są to obywatele UE. Polskie służby mają bardzo dużo specjalistycznego sprzętu potrzebnego do obrony granicy w takich sytuacjach. I jak widać sprawdza się, a Łukaszenko przestaje wysyłać kolejnych ludzi na granice państw bałtyckich.
@przemo4468
3 жыл бұрын
lewica to jedno wielkie XD jak ich zaorać ? dac im sie wypowiedzieć xD ... ,
@magdamianowska6687
3 жыл бұрын
Ja osobiście uważam, że wpuszczenie uchodźców to głupota. Francja już to kiedyś zrobiła i gineli w niej rodacy. Udzielić pomocy rozumiem ale nie wpuszczać do Kraju
@weronika2463
Жыл бұрын
Ci wszyscy aktywiści i celebryci jak są tacy mądrzy to niech chociaż zbiórkę jakąś zrobią.
@killer17545
Жыл бұрын
1:22 hahahaha
@sbsilver6542
3 жыл бұрын
yellowbox ile Helsińska Fundacja ci zapłaciła za nagranie tych kłamstw ?
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Mądrala się wypowiedział. Bełkot.
@filipek8326
3 жыл бұрын
Jakie pajace utrudniają pracę służb mundurowych...
@ewarembalska8223
3 жыл бұрын
To pacany przeskadzaly pracowac służba .I co umarl ktos tam na Bialorusi .Smiech swoim rodakam nie pomagaja a tam akcje robia .
@wpyte4575
3 жыл бұрын
Na tą sprawę polecam patrzeć z różnych punktów widzenia. Rozumiem ludzi, którzy boją się wpuszczać tych imigrantów, gdyż może to być plan Łukaszenki wywołania w Polsce kryzysu i z tym się oczywiście zgadzam, ALE weźmy też pod uwagę, że broń Łukaszenki może być obusieczna. Chodzi o to, ze nasz rząd teraz odgrodził Polskę od tych ludzi, włączając w to nawet jedzenie i pomoc medyczną idącą z naszego kraju. Problem w tym, że jeśli długo ta taktyka będzie stosowana to w końcu któraś z tych osób umrze, co może się skończyć dla nas bardzo nie dobrze. Wszystko dlatego, że wiele ludzi tutaj nie rozumie, że zgodnie z wyrokiem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, polska biorąc pod uwagę Konwencję Genewską i Prawo Międzynarodowe ma prawo ich nie wpuszczać i nie dawać prawa pobytu i obywatelstwa, ale nie ma prawa zostawić ich bez picia, jedzenia, pomocy medycznej, leków, ciepłej odzieży i w miarę możliwości bezpiecznego schronienia. Ten wyrok, poparty tak ważnymi dokumentami jak Konwencja Genewska może skutkować, ze jeśli ktoś tam umrze w wyniku tego, że się ją nie zajęliśmy to możemy spodziewać się sankcji i innych konfliktów za strony innych państw. Ten wariant też może być zaplanowany przez Łukaszenkę. NIE GRAJMY TAK JAK ON ZAGRA, PROSZĘ ZARÓWNO LEWĄ JAK I PRAWĄ SKRAJNĄ STRONĘ.
@krzysztofsawicki7821
3 жыл бұрын
Brawo Policja, SG i Wojsko. Na pohybel lewactwu.
@MegaPaul305
3 жыл бұрын
Zacznij leczyć banie bo fiksujesz. Może melisa na początek...
Пікірлер: 455