Wiekszosc sieciowek staje sie kołchozami,dyskryminacja ,mobbing z marnymi pieniędzmi w parze.Ludzie,nie dawajcie sobą pomiatać,zmieniajcie pracę ile razy trzeba i nie bójcie się korzystać ze zwolnien lekarskich bo chodzenie do pracy chorym ze strachu przed kierownikiem i jego komentarzami nie jest tego warte .
@rozowapantera7935
8 ай бұрын
Zgadzam się w 100 procentach
@konradszymanski627
2 ай бұрын
Tak fajnie gorzej jak masz rodzinę i mieszkanie plus zwierzaki lub starszych rodziców. Zero oszczędności.
@1984Kojot
2 ай бұрын
@@konradszymanski627Zwierzaki możesz wypuścić sam jedz😂
@JamesJohns-f5d
2 ай бұрын
@@ewelinas-ka4926 ... cóż za trzeźwe myślenie i właściwe postrzeganie tej kołchozowej choroby.
@LamaFamily-sh9td
Ай бұрын
@@konradszymanski627 jak masz dzieci lub zwierzaka, a nie masz oszczędności (na przykład na ich leczenie) to już jest z Tobą coś nie tak. Najpierw praca i oszczędzanie, potem dzieci i zwierzęta, żeby mieć oszczędności na co najmniej rok życia bez pracy.
@Piotr-Piotr
2 ай бұрын
16:00 w samo sedno niestety
@agnieszkadebska9078
10 ай бұрын
Moja córka po 3 latach pracy w 1 firmie, nawet l4 nie wzięła nigdy- znalazła ofertę lepsza finansowo czasowo i lokalizacyjnie (dodam że to była jej pierwsza praca), kiedy złożyła wypowiedzenie jej szef był zaskoczony bo przecież ja nauczyli przyjęli zaraz po szkole a tu taka niewdzięczność no szok i niedowierzanie. Druga sprawa że jak jest redukcja etatów to się nikt nie zastanawia czy ktoś ma kredyt dzieci, chomika na utrzymaniu etc a jak pracownik się zwalnia to szok, jak mógł..;)
@zapasowe8715
10 ай бұрын
Mamy niestety kult pracoholizmu w Polsce Może młodzi za 5-10 lat to zmienią
@metalphoenix6
10 ай бұрын
Ja zrezygnowałam z pracy na cudzy rachunek, po tym jak w kryzysowym momencie zrobiłam wszystko żeby ogarnąć sytuację i "dostałam za to w pysk". Wyszło mi to na + jak narazie. Pikam sobie na własny rachunek, na własnych zasadach i czuję się wolna🙂Dodam tylko, że nie zarabiam kroci, ale mi na ten moment w zupełności wystarcza. Szlag mnie tylko trafia jak słyszę, że jestem szczęściarą, bo mogę sobie na to pozwolić. Tyle że ja pomykam małym i nie najnowszym samochodem, jak nie mam kasy to nie biorę kredytów żeby pojechać na wakacje czy zakup nowego "aj fona" i ogólnie nie mam parcia na materialne rzeczy, nie wliczając w to książek 😉 Ludzie zapominają, że mają wybór, a to wielka szkoda, bo nigdy nie będziemy juz tak młodzi, jak jesteśmy w tym właśnie momencie.
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪💪
@1984Kojot
2 ай бұрын
Jak cie nawet nie stać na takie drobiazgi to współczuję poza iphonem oczywiście to faktycznie bezsensu.
@JamesJohns-f5d
2 ай бұрын
@@piotrlatala Cześć, jestem pełen uznania, że Ty dosyć młody człowiek masz już takie doświadczenia i słuszne spostrzeżenia dot. kołchozów. Z przyjemnością bym z Tobą porozmawiał przez telefon. Pozdrawiam T.
@KacperWiktor
10 ай бұрын
Pracuje po 12h jako kucharz po ostatnim sezonie nabawiłem się nerwicy lękowej bałem się jezdzić samochodem i chodzić do pracy ale moje kierownictwo bardzo dobrze do mojej choroby podeszło i bardzo uszanowało i sobie z tym poradziłem niestety przykra świadomość ze nie w kazdym kołchozie tak jest. Pozdrawiam pracowników gastro.
@chromebookspi4017
10 ай бұрын
Trzymaj się, zdrowia! Gastro potrafi dac w kość
@kubabanczyk88
2 ай бұрын
W pelni się zgadzam z tobą. Kołchozy są stwarzane przez samych pracowników. Smutne ale prawdziwe.
@Arkk10
10 ай бұрын
Wpadłem z bekowych filmików i widzę że zostanę na dłużej. Mamy identyczne podejście zdaje się do wielu rzeczy. Pozdrawiam i powodzonka
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪
@grzybupompa
10 ай бұрын
Robić po 8h to jeszcze chuj, idzie się przyzwyczaić. Ale zadupcać po 10/12h to trzeba być ładnie chorym.. Znam gościa co robił 2 dni z rzędu po 16h (w kołchozie był koniec miesiąca i się nie wyrabiali z zamówieniami) i się debil cieszył, że do dniówki dorzucili mu dodatkowo 200 zł 😂 😂
@piotrzielinski1799
10 ай бұрын
@@jacknowak8094jak nie lepiej xd
@grzybupompa
10 ай бұрын
@@jacknowak8094Oj wydaje mi się, że więcej. Firma w której robi produkuje kable i na rynku Europejskim jest bardzo dobrze znana
@tomlan87
2 ай бұрын
U mnie w robocie rekord był 35godz w ciągu. 2osoby tak robiły
@dan911911dan
2 ай бұрын
Miałem zlecenie i okazało się w delegacji po 13 gdz , jeszcze jazda busem w ścisku parę gdz.slanie w jakimś syfie, po 2 dniach jak zjechaliśmy to jak powiedziałem że chcę teraz wolny dzień to było już bardzo złe że niewolnik chce mi mieć wolny dzień.
@smish5437
10 ай бұрын
Wczoraj zrezygnowałem z pracy w kołchozie, więc sie z Tobą utożsamiam xD
@smish5437
7 ай бұрын
No i chuj znowu pracuje na produkcji ;-;
@soucinski
4 ай бұрын
@@smish5437😂
@kanadomyslny2744
2 ай бұрын
@@smish5437 😂 Jakieś zmiany? 😂
@Milena91
9 ай бұрын
Mam 33 lata mieszkam w Warszawie też tak jak Ty pracowałam w wielu firmach zarobki są tak skonstruowane żeby starczyło na rachunki i skromne życie ,i tak ja mówisz ludzie ze wsi podwyższają poprzeczkę bo są przeszczęśliwi że mają pracę w" stolycy "
@Daniel-fo8rw
2 ай бұрын
Cała Polska jest drenowana z hajsu żebyście mieli te swoją "stolycę" wypasioną, a swoją drogą przyjeżdżam do Warszawy kilka razy w miesiącu i na tyle hajsu co tam spływa to o wiele lepiej powinna wyglądać
@lukaszzahybtos1322
Ай бұрын
Mieszkam w Warszawie z dziewczyną oboje pracujemy po 12,5 h dziennie tutaj z pracy po 8 h nie odłożysz nic. Pracowałem w kolhozach typu pizza hut gdzie nie miałeś możliwości wzięcia nadgodzin i dostawałeś w 2024 roku 2000 zł za miesiąc pracy xd a wynajem tu kosztuje 3000 zł kawalerka 35 metrów plus dopłaty. Najgorsza praca to praca w sieciowkach gdzie twój kierownik obciąga kierownikowi regionalnemu a ty jesteś na samym dnie gówna xd
@buliqq1241
10 ай бұрын
To jest jeszcze stare myslenie, inna metnalnosc. Na szczescie mlodzi wchodza na rynek i sie zmienia. Ja pracuje jako operatror zurawia wiezowego, wiec cos trzeba umiec, a od dobrych kilku lat wybieram gdzie i ile pracuje. Pracodawcy jedza z reki, bo nie ma fachowcow i nie wsadzisz na zuraw pana mietka z pod sklepu.
@topowyninja
10 ай бұрын
właśnie problem z Pawłem jest to, że fachowcem to on nie jest...
@Bastion0112
6 күн бұрын
@@topowyninjaale On ma na imię Piotrek😄 Zdecydowanie nie jesteś fachowcem od imion.😄
@Jerso2134
10 ай бұрын
Albo chuj, strzelę czwarty komentarz. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że w tej chorobie każdy ma cię w dupie. Pomijam pracodawcę, współpracowników, a nawet znajomych. Ale wysrane na ciebie mają nawet instytucje, które w założeniu powinny się tobą zainteresować, takie jak policja (która współpracuje z mopsem przy rozwiązywaniu tego typu problemów), mops, gmina/miasto. Ba, często medycy potrafią ignorować twój stan, zwalając to na karb prozaicznych przyczyn. Albo rodzina, jak moja, gdzie nie dopóki nie zapierdalam w pracy po 10h, a później w domu przez kolejne 2h, to jestem leniwy i nie mam prawa chorować/na pewno nie choruje. Zajebać się idzie.
@miksturazycia
10 ай бұрын
Bo kwestia w tym że właśnie o to chodzi żeby różne instytucje (na które ludzie płacą więcej niż dostają faktycznie wypłaty) robiły byle jak albo wcale, jedynie chyba straż pożarna robi dobrze swoją pracę. Szkoła nie uczy, szpital nie leczy, a media sieją dezinformację. Większość rzeczy jest na odwrót poprostu w tym świecie :D
@MakoTenseii
10 ай бұрын
Jak słucham te twoje historię czasem to wyobrażam sobie że to jakieś lata 90 czy tam co a potem mówisz 2018 i kurde ej XD
@dan911911dan
2 ай бұрын
Witamy w Polsce, a jeszcze no Podkarpacie...
@sebastians8521
6 күн бұрын
Dokładnie. Ja robię w kołchozie na podkarpaciu. Masakra totalna była na początku. Stres i wyzysk a najgorsze było robienie za zapijaczoną patolę a później zjebki od kierowieniczka, że coś nie zrobione. Ten co chlał to miał super bo nic nie musiał. Mobbing był taki, że jakby to było teraz to by na bank ktoś nie wytrzymał i zgłosił to do uwagi i paru gościom by prokurator nie jedne zarzuty postawił. Groźby karalne, pobicia, goście lądowali na dołku prosto z roboty. Wszędzie był syf. Zarzygane kąty i pełno butelek. Zaplecze socjalne nie istniało. Jedna wielka dziura w ziemi. Gdybym potrafił to tak opowiedzieć jak nasz autor podcastu to by był hit na cały internet. Jestem dalej w tym miejscu ale przez młodych właśnie jest inne. Można pogadać i luźno pracować. Janusz biznesu założył kamery i dzięki Bogu. Miało to nas zdyscyplinować ale skutek jest odwrotny i działa na naszą korzyść. Nikt nie krzyknie bo gdyby ktoś nagrał to by było grubo. Teraz mam wywalone ale wtedy to stres i nerwica cały czas. Straszyli każdego i upokarzali. Najlepszy to kierownik, brat szefowej. Totalny pijak który tylko mordę potrafi drzeć. Jak coś dowali to zawsze ma na kogo zwalić. Wiecznie na kacu albo nawalony. Raz się tak napruł, że rozebrał się o gołą dupą plac szlifował. Masakra totalna. Nagrałem jego wyczyny i on dobrze o tym wie. Milutki i ani nie fiknie teraz. Gdybym z tym gdzieś poszedł to by miał przesrane. @@dan911911dan
@Boxing447
3 ай бұрын
Klimat zatrudnienia w pracy w latach 2012 - 2016 to bylo totalne kuriozum... najbardziej po dupie dostawali Ci uczciwi i chetni na nadgodziny. Wyzyskiwało się takich ludzi bez żadnych skrupułów, wyciskało się jak cytrynę. Jeszcze młode ambitne chamy od pługa oderwane pracujące z ridxicaki w jednej firmie😅 Żenada i jedna wielka trauma - po 2017 to aż tak się młodzież nie dawała, i dalej się nie daje, chwała im za to❤
@jacekm.1789
10 ай бұрын
Dokładnie wiem co czułeś. Miałem przez 1.5 roku takie objawy. Duszności, nierówna praca serca, bóle mięśniowe, zawroty głowy, częste opryszczki. Jak pojechałem na SOR to wyśmiali mnie, że jestem zdrowy i żebym do psychiatry poszedł. Najgorszy był epizod gdzie przez 5 dni nie mogłem wstać z łóżka oraz ciśnienie 180/90. I to wszystko tak na prawdę przez stress. Zdrowia życzę.
@piotrotr5602
3 ай бұрын
Wreszcie znalazł się ktoś kto podziela moje zdanie🙂 Niestety większość ludzi ma mentalność niewolnika. Nawet mi się nie chce z takimi rozmawiać bo nie ma opcji żebyśmy się dogadali.
@dranzer8851
2 ай бұрын
Dokładnie wiem o czym mówisz, ludzie wyrabiają grubo ponad normy narzucone i jeszcze sie cieszą. Tragedia...
@WyliżMiRowa
Ай бұрын
À inni mają mentalność szefa guru. Np przychodzę robić swoje, nad sobą mam managera, nad nim dyrektor, później supervisor i później właściciel. Natomiast ten manager myśli że dostał mu się ktoś pod rękę i może z nim robić tak jak z niewolnikiem. Kiedyś pytam się przełożonego (bo nie ogar był mega i wkoncu go zwolnili) co go skłoniło do wybrania takiej pracy? Usłyszałem tylko 'bo lubię rządzić ludźmi, mam tak od małego', zrozumiałem że więcej kompetencji nie wymaga, tylko musi znaleźć co jakiś czas miejsce dla siebie.
@T.U.R.E.K
8 ай бұрын
Własnie jestem na terapi. Nerwica Lekowa z Depresja. Nikt z firmy nie zadzwonił nie zainteresował się. Złożyłem wypowiedzenie i poszedłem na L4. Efekt wielka obraza. Dodam że część osób wiedziała o moich problemach. Mimo to mieli wyjebka. Nie warto się poświęcać dla roboty.
@xxxxxxn4328
3 ай бұрын
praca to czysty biznes i nic wiecej, chyba ze robisz na siebie- to mozna sie wychylic, pozdro
@albertzbiciak5316
10 ай бұрын
8h przy kompie to cos niemozliwego? Chłopie jak poszedłem do pierwszej pracy 8-16 po Politechnice, to odczułem sporą ulgę po *ebaniu po 10-12 godzin dziennie laborek, projektow i ogólnego uczenia się😂
@websterLZS
2 ай бұрын
przykładowo kawalerka ponad 2 tys ,a netto zarabiasz 3 tys. to tylko na jedzenie , bilet miesięczny lub paliwo i zęby w ścianę,a jak chcesz rozrywkę to weź pożyczkę .
@lukaszzahybtos1322
28 күн бұрын
W Warszawie 3000+ kawalerka a zarabia się 3800-4500 xd
@baromiejjakub5956
10 ай бұрын
Słucham sobie robiąc trening, przygotowując się mentalnie do jutrzejszej 12 godzinnej zmiany w kołchoIe. Powiem ci że pracowałem w różnych systemach zmianowych i najlepiej mi się pracowało na warsztacie 8-16
@niskanuta
10 ай бұрын
8h dziennie to system niewolniczy, ale mało kto to zauważa jak w tym jest
@szymon6461
10 ай бұрын
kurde mordeczko, widze od zawsze, ale skad mam pieniadze wziac
@DariuszMGTOW
10 ай бұрын
@@szymon6461 chcesz polatać z mefedronem?
@szymon6461
10 ай бұрын
@@DariuszMGTOW polecasz?
@rikardolopez201
10 ай бұрын
@@szymon6461 xDDD
@rafakorzeniec9934
9 ай бұрын
8h dziennie dopiero wprowadzono w XX wieku. Wcześniej pracowano po 10 czy nawet 12 h.
@amek4736
10 ай бұрын
Ja pracuje od 8 lat na 3 zmiany... Mala miejscowosc slabe perspektywy ratujcie...
@MarcinMajchrzak-yk9nk
Ай бұрын
Przeprowadzka,a najlepiej wyjazd za granicę
@Piotr-kr8bc
2 ай бұрын
Montaż filmów, mój rekord 36h w pracy z drzemką 2h. Da się siedzieć przy kompie 😂
@MultiKuku100
2 ай бұрын
chłopie cos ty zrobił!
@andrzejwozniak1960
10 ай бұрын
współczuje ludziom którzy chodzą do roboty z konieczności, żeby zapłacić rachunki i nienawidzą tego co robią, potem rozmawiam z takimi że pracuje po 12/13 godzin 5/6 dniw tygodniu i jest szok i niedowierzanie. Najlepsza jest pamięć złotej rybki jak później ci sami ludzie jak co kilka tyg mam tydzien wolnego mówią "ty to masz fajnie co chwila wolne" XD
@porarelaxu2
10 ай бұрын
Rzadko pracowałam po 8 godz, raczej po 12 lub więcej przy komputerze. Miałam takie momenty siedząc w biurze, że marzyłam żeby wyjechać gdzieś na wieś i paść krowy, bo w tym widziałam większy sens, niż w przekładaniu papierów. Na szczęście zmądrzałam i teraz pracuję u siebie kiedy chcę.
@Aczkolwiek93
10 ай бұрын
Ja jestem teraz w takim miejscu. Nie widzę sensu w obecnej pracy, choć płacą nieźle - korpo.
@antypolska
5 ай бұрын
@@Aczkolwiek93 To pół biedy. W pracy najlepiej jakby zgadzały się dwie rzeczy: kasa i żeby było fajnie. Jak jest jedna z tych rzeczy, to jest już dobrze. Gorzej jak żadna się nie zgadza, a to też częste, niestety.
@sennosc
4 ай бұрын
I czym się zajmujesz teraz?
@dan911911dan
2 ай бұрын
Co na to kodeks pracy😀
@Konrad-xj6dc
9 күн бұрын
Też tak miałem i też założyłem firme
@mikoaj3127
10 ай бұрын
"Pojebalo Ci sie w glowie i czekasz na weekend żeby się opić" KURWAAA SZCZAM! XD
@konradszymanski627
2 ай бұрын
Polin fajnie się gada jak masz studia samochodzik koputer od 6 roku życia i wszelkie bajery. Gorzej jak jesteś biedakim a do tego kaleką wtedy nie jest śmiesznie.
@marcin815
9 ай бұрын
Mordo ja robiłem w 2010r za 6zł na ręke w kołchozie w Częstochowie na 3 zmiany.
@rozowapantera7935
8 ай бұрын
Ile miałeś prac? Ja pracuję 6 lat i miałam już 13, wiadomo, że nie jest wszystko na umowę o pracę, ale dochodzę do wniosku, że w tym kraju nie da się pracować...
@Pereszczako
3 ай бұрын
Chodzic po supermarkecie 8h sie nie da, siedziec przed komputerem 8h sie nie da, na druga zmiane sie nie da, o 5 rano wstawac sie nie da :) Kazdy ma predyspozycje to prawda. Trzeba tu zaznaczyc ze opowiadasz o najnizszych stanowiskach, z ktorych wiekszosc z nich uwlacza godnosci czlowieka. Mysle tez ze mozna robic okreslone czynnosci 8h dziennie jezeli nie mocno ponizej oczekiwaniom, intelektowi, predyspozycjom itd. danej osoby.
@tomremkar
8 ай бұрын
Pracowałem 15 lat w Kołchozach lepszych lub gorszych i wyrwałem się ok. 40tki do pracy w biurze. Teraz na swoim siedzę przy tym komputerze po 12-14h dziennie i jestem szczęśliwy 😉
@lon3wolf458
2 ай бұрын
xD
@bartekcichy7666
10 ай бұрын
Empirio ma kozak material koszulkę zwykła czarną kupiłem 4 lata temu do dziś się nic z nią nie dzieje 😮😁 a co do filmików to fajnie się Ciebie słucha xD najlepsza była Holandia xD
@scapulos654
8 ай бұрын
"Nie przyzwyczaiłeś się - po prostu Ci się pojebało we łbie." xD
@SqBike
10 ай бұрын
Nie no spoko Dżordżo Armani 😊. To co tutaj ten kolega opowiada o tych "kołchozach" to prawda, zawyżone normy, zero radości, czy zadowolenia z tego co robisz i jeszcze ci jada albo wymyślają historie dotyczące twojej osoby, bo! Bo jesteś nie daj Boże lepszy, a to nie dobrze tak nie może być lub bo jesteś gorszy, słabszy, nie wydajny, a to też ujowo itc. Dlatego cieszę się że to tutaj Dżordżo opisujesz, możesz być pracowity albo UJ wie jak dobry itd, ale jeśli o coś chcesz po prosić wolne i tym podobne bądź zmianę maszyny lub części to już się zaczyna, no i właśnie najgorzej jeśli zdrowie ci do***ie to jesteś oszust, zdrajca haha tak zdrajca, nierób, czóbek i sqwesyn i dno głębsze od dna. Nie masz prawa głosu i w tych pseudo firmach i masz być zdrowy, zwarty i gotowy nawet jeśli masz jeb*ąć przy maszynie, taka prawda. A jak przejdzie się operacje (tak jak ja np przepuklina pachwiny) i to boli jak UJ po niej to jesteś oszust i synulant. Reasumując póki tym ludziom nic (zdrowie) lub nikt nie doje**e to nigdy nie dowiedzą się jak to jest.
@sparrowhawk3216
2 ай бұрын
w Auchan, kierownik stoiska miał 3200 brutto w Wawie w 2015
@piotrmackowski6779
6 ай бұрын
Widzę, że "kariera" podobna do mojej 😅 roczny staż z urzędu pracy w powiatowym ośrodku geodezji za 850 zł w międzyczasie rezygnacja ze studiów zaocznych, które i tak byly nieporozumieniem. Następnie produkcja paneli gipsowych. 2 lata produkcja i 2 lata na kontroli jakości za 2200. Później drukarnia. Czysto, lekko i wydawalo sie przyjemnie na początku a i za trochę lepsze pieniądze. Dodatkowo jakieś premie miesięczne, soboty czy nadgodziny w miesiącu i na początku zawsze ponad 4000. Po 2 latach jako team leader dalej mialem stawke nie najwyższą ale juz z tym wszystkim zawsze ponad 5000. Nastepne 2 lata tak sie udalo wytrzymać aż zrozumiałem że poświęcanie tyle czasu na pracę nie ma sensu. Dodatkowo prezes wjechał z pełną januszeria. Od miesiąca pracuję na CNC już normalnie po 8h ale w międzyczasie pracuję nad czymś normalnym i godnym. W wielu twoich filmach widzę siebie. Pozdrawiam 😊
@Verudur
3 ай бұрын
"Dzien roboczy powinien trwac 6 godzin" Ja, wracajacy po 13 godzinach roboty za kolkiem ciezarowki marzę o 8 godzinnym dniu pracy XD
@atajzur2980
3 ай бұрын
Ja obecnie pracuje w kołchozie i za 2 miesiące kończy mi się umowa i spierdzielam stamtąd od razu bo mam dość tego miejsca
@JamesJohns-f5d
2 ай бұрын
Masz naprawdę super podejście do zagadnienia ( do pracy). Mam bardzo podobne doświadczenia i spostrzeżenia. Kołchozy tworzą ci, co uwielbiają " usługi parobkarskie". Praca powinna być wykonywana w warunkach godnych i godnie wynagradzana.
@crazyturtlee
10 ай бұрын
Mądry z ciebie gość. Przemawiasz do mnie takimi materiałami, tak jak tymi prześmiewczymi. Wszystkiego dobrego w życiu Ci życzę
@ProgramistaNaBudowie
7 ай бұрын
Ło Panie, obejrzałem wczoraj chyba z 8 twoich filmów jeden za drugim, każdy po pół godziny. Jesteś świetnym opowiadaczem! Uśmiałem się, że nie wiem :)
@maryfamily376
10 ай бұрын
Nie wiem czy oglądać serial czy twój podcast 😂 W latach 2000 2003 pracowałam w pl za 900 zl netto., bida z nędzą.
@pawel3242
18 күн бұрын
Tak się wtedy zarabiało
@katarzynap.p1852
10 ай бұрын
Hej Piotrek. Jak zawsze mega szczery i zabawny odcinek. Ja przy Twoich odcinkach maluje po numerach ;) To połączenie to mega relaks. Rób to dalej. Jesteś w tym świetny 💪
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪
@hesteroth9135
10 ай бұрын
to prawda siedzenie przy komputerze bardzo obciąża, dlatego według zaleceń w ostatnich latach na każdą godzinę pracy masz min. 5minut przerwy którą się powinno wykorzystać na jakiś ruch, patrzenie gdzieś w dal, bo inaczej psycha i kręgosłup siada
@konradluis9533
Ай бұрын
W tych przerwach nie chodzi najbardziej o zwrok ?
@eniwukaa
10 ай бұрын
Ja siedzę przy kompie 8-9h, rzygam tą robotą ale trzyma mnie tylko to, że pracuje z domu i mogę siedzieć w domu z dzieckiem, które średnio co 2 tyg jest chore. Juz kilka razy się biłem z myślami, żeby iść do psychologa, bo potrafię się rozpłakać jakby się stała jakaś tragedia o jakąś blachostke. Kręgosłup już siada od kompa a mam 33 lata, ale chuj zaciskam zęby, pozdro
@gostek9071
10 ай бұрын
jaka praca to jest ?
@eniwukaa
10 ай бұрын
@@gostek9071 spedycja
@aniakowal151
2 ай бұрын
Idź do psychologa, porozmawiaj, potrzebujesz pomocy.
@LfsJujek
6 күн бұрын
@@eniwukaato moze nie siedz a stoj w pozycji wyprostowanej
@mateuszchechelski5815
2 ай бұрын
Z wieloma rzeczami się z Tobą zgadzam, na wiele rzeczy dałeś mi trochę inny pogląd ale jak tak połączysz sobie wszystkie prace w których byłeś i weźmiesz te wspólne mianowniki to z jednej strony mówisz że ludzie kręcą afery o byle gówno, robią sobie jakieś dodatkowe zasady których nie ma, a Ty po prostu przychodzisz do pracy i chcesz pracować i masz w dupie co kto sobie tam myśli, a z drugiej strony oczekujesz podczas Twojego L4 żeby ktoś do Ciebie do domu przychodził czy dzwonił na Twój prywatny numer i się jakoś ekstra Tobą martwił z tej pracki. Przykładów dałbym więcej ale jest za gorącą żebym dalej pisał :D
@figus1133
9 ай бұрын
Ja po szkole poszedłem do roboty zgodną ze swoim kierunkiem. No, ze była to spedycja to 8h przy komputerze i telefonie. W poniedzialek i piątek było co robić, ale w srodku tygodnia aby przypilnować tego co sie juz ogarnęło i rozwiązywać problemy na bieżąco. Była tragedia, nie mogłem usiedzieć tam 8h. Zacząłem palić, pić mnóstwo ilości kawy. Zwolniłem się, bo też nie mogłem usiedzieć. I teraz co najlepsze, bo też poszedłem spawać i w sumie spawam do dzisiaj. W międzyczasie sobie wymyśliłem studia zaoczne i tak sobie pracuje jako spawacz, który jakby nie patrzeć nie zarabia najmniej, więc mnie stać na studia, na mieszkanie i tak sobie zyję z miesiąca na miesiąc z nadzieje, że po studiach dostane jakas ciekawszą robote. ;)
@adiadriano5606
9 ай бұрын
Tak słucham wywodów i nie dogodzisz 🤣 najlepiej od 9-13 pracować . Na rano to luksus wstajesz sobie i 5 na 6-14 i całe popołudnie i noc dla ciebie szybciej wstaniesz szybciej w domu😅
@mikami5973
10 ай бұрын
A miałeś jakąś pracę w której się dobrze czułeś chodzi mi o psychikę właśnie ?
@piotrlatala
10 ай бұрын
Napewno to taka bez kontaktu z ludźmi 💪💪
@mikami5973
10 ай бұрын
@@piotrlatala masz rację Ja też takiej szukam bo kontakt z ludźmi mnie wykończył 🤕Pozdrawiam ❤️
@dumlo4072
8 ай бұрын
wstaje 4:30 rano codziennie i jade 2h do pracy, pracuje ciezko 8-9h i wracam do domu 2h. 4h bezplatne z zycia wyjete :D
@pawel3242
18 күн бұрын
Przecież nikt ci nie każe,sam się na to zgadzasz
@drutkolczasty5083
28 күн бұрын
Czekam az to obejrzy jakis stary zgred i powie ze chuja wiesz o robocie i ci sie pracować nie chcialo xd
@TazWaly
10 ай бұрын
3116 w tamtych czasach dawało 2240zł netto. Ważne że nie bałeś się wyzwania w każdej pracy.
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪
@ALEJANDROMATEOS1
9 ай бұрын
Czym się zajmujesz dzisiaj zawodowo? Tylko i wyłącznie content tiktok KZitem itd?
@damiano341
2 ай бұрын
Kierowca ciężarówki może pracować 15 h a gdy ma kompana to aż uwaga uwaga 21h !!!! Dobrze ??
@JarekMaj-tk6lu
11 күн бұрын
Ogólnie czas pracy kierowcy to jest ogólnie popieprzony co to jest 9h pauzy ?dziady by chcieli żeby najlepiej cały tydzień jebać tylko 9h pauzy ....
@Jerso2134
10 ай бұрын
Przepraszam za trzeci komentarz, ale jedna ważna rada. W 30:00 Piotrek mówi o tym, że przestał chodzić do pracy z powodu nerwicy i złożył wypowiedzienie. Powiem tylko tyle - jeżeli cierpicie z powodu zaburzeń psychicznych, nerwicowych, bądź innych takich i uniemożliwiają wam one funkcjonowanie, nie bójcie się brać L4, od lekarza psychiatry dostaniecie nawet na 3 miesiące. Nie idźcie na żadne wypowiedzenia i bezrobocie, korzystajcie z tego, że pracodawca wam je opłaca. Jak sam Piotrek mówi, jemu nie będzie was żal, jeżeli staniecie się nagle niezdolni do pracy. Zresztą, poza pewnie paroma osobami, nikomu nie będzie. Sam to przerabiam A jeżeli wasz pracodawca to jakiś mały przedsiębiorca, to też nie bójcie się korzystać ze zwolnienia - po miesiącu wypłatę waszego świadczenia chorobowego przejmie ZUS. Taki pracodawca jedyne czym będzie obciążony, to brakiem pracownika.
@Jerso2134
10 ай бұрын
Dobra, komentuje na bieżąco i dopiero chwile później dodał, że na zwolnieniu sam był.
@antypolska
5 ай бұрын
Mnie ścierwo-kierownik kazał dźwigać rowery pomimo zakazu dźwigania od lekarza medycyny pracy. :
@konradluis9533
3 ай бұрын
@@antypolska Mam nadzieję że uciekłeś stamtąd. A załatwiłeś tego kierownika w PiP ? Udokumentowales jego rozkaz ?
@antypolska
3 ай бұрын
@@konradluis9533 Z PiP mam kiepskie doświadczenia sprzed 10. lat, ale może jeszcze spróbuję. Tym razem z włączonym nagrywaniem w telefonie. Mam tego pożal się Boże kierownika nagranego na tel. Trochę inne kroki podjąłem, ale na razie nie widzę efektów.
@Krlowanigu-mg6eg
10 ай бұрын
Chłopie, nie ma roboty dla gościa z twoim wykształceniem.
@haneczeq
10 ай бұрын
😂😂😂😂😂😂😂
@rasklaat2
Ай бұрын
Lejesz wodę strasznie. Daję unsuba, cześć.
@xtony
10 ай бұрын
Wspólczuje Ci też dopadły mnie tego typu objawy te oderwanie się od swiadomości zawsze działa mi się to o podobnych godzinach jak zostawało mi z 2 godziny moze 1 godzina do konca wtedy dłużyło mi się tak że masakra. Póxniej dopadło mnie nerwica lękowa przez którą miałem objaw że ciągle musiałem ze stresu oddawać mocz nie mogłem normalnie funkcojonować potrzebowałem sikać co 20 min masakra ;/
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪💪
@stszelej
4 ай бұрын
Można pracować po 6h dziennie, ale co z tego jak ci na czynsz zabraknie, a o jedzeniu nie mówiąc 👍😂
@luizaborczak6040
5 ай бұрын
Lewica chce wprowadzić 4-dniowy tydzień pracy i to jest bardzo dobre ,bo ważny jest work-life balance. Mam nadzieję,ze generacja zet duzo namiesza i zmieni dużo na rynku pracy.
@luizaborczak6040
5 ай бұрын
Najgorzej się pracuje z osobami z tak zwanej starej daty ,bo mentalnie myślą,że trzeba ostro zapierdalać ,a jak usłyszą ,że ktoś ma nerwicę, depresję "Ola Boga,za moich czasów to się w pole szło krowy pasło ,całą gospodarkie obrobiło od świtu do zmierzchu i człowiek czuł,że żył,a teraz wszystko się zrobiło takie takie wygodne, ooo, i co jeszcze" 😂 Przejechane pracować z takimi ludźmi.
@tomasz2192
4 ай бұрын
@@luizaborczak6040potwierdzam. Ja wtedy mówiłem że przychodzę do pracy w celach zarobkowych a nie konkursowych o to kto się najbardziej urobi
@kupadupa6175
3 ай бұрын
@@luizaborczak6040 może kolejny wirus ich bardziej przetrzebi….
@spankhouz6466
3 ай бұрын
Dobrobyt sie bierze z pracy a nie z lenistwa.
@Lisex34
2 ай бұрын
Kochana tak Ci wspolczuje, trzymaj sie tam i ogarnij troche
@bartoszbiaystok3467
9 ай бұрын
Ja to uwielbiam na 6 wstawac. Dobrze sie czuje fizycznie wtedy, spie dobrze.
@dkrakovsky
10 ай бұрын
Lubie twoje filmy ale jednak nie podzielam twojego podjescia do pracy i chetnie bym z toba porostu pogadał żeby dowiedzieć sie wiecej o tym z czego wynika towje podejscie. Czy kiedykolwiek powiedziales przedłożonym o tym z czym sie zmagasz i jakie masz problemy?
@iknowbest5034
9 ай бұрын
Trafic na takiego pracownika to porazka ale przyznaje Ci racje, ze stawki w PL nie do zaakceptowania.
@Elcicikos
2 ай бұрын
Dostajesz to za co płacisz. Nie stać cię na porządnego pracownika to masz ...ujowego.
@piotrpietryga
3 ай бұрын
Polecam miesiąc w dawnym polarze potem Whirlpool. Powiem tak każdy polityk czy urzędnik złapany przy kradzieży powinien tam trafić. Miesiąc pracy za każdy skradziony milion.
@Marta-hq8np
2 ай бұрын
Który Whirlpool ? Pralki czy Kuchenki ? Pamiętam na pralkach wytrzymałam 1,5 mies ale była jedna Pani co pierwszego dnia przyszła i zaraz wyszła. Zaletą były 2 zmiany a nie 3 i to wszystko. Pensja śmieszna.
@piotrpietryga
2 ай бұрын
@@Marta-hq8np Lodówki i kuchenki
@InessaMaxinova
10 ай бұрын
10:00 "Dobra, Cipek. To powiedz mi teraz, którą spawarką zespawasz cienką blachę. Elektrodową czy migomatem?"
@buzdygan3000
10 ай бұрын
❤
@siiaj
10 ай бұрын
Yyyyy no tennn jezuuu elektrodowa
@mpkaras
Ай бұрын
Trafiłem na staż do sklepu budowlanego. Właścicielka traktowała ludzi niczym własność. Gdy zniszczyłem towar, chciała potrącić mi z wypłaty, której mi nie płaciła, tylko UP. Gdy z dnia na dzień odszedłem (bo znalazłem pracę), to awantura, że ją oszukałem. Śmiech
@5357-p1t
16 сағат бұрын
brakuje żebyś ciężarówką jeździł, tam to dopiero w wycisk psychy pogoń z czasem po 15 godz czasami
@siema1980
2 ай бұрын
O Panie u mnie 44 na liczniku :) ale to co mówisz to aż mi się "stare" czasy przypomniały, z tą różnicą, że ja w większości szukałem zatrudnienia w IT ale było też kilka epizodów niezwiązanych z branżą i też cyrki/jaja jak cholera! Moja pierwsza praca w branży to za kwotę 600 zł bez umowy w latach o ile pamiętam 2006. Co do pracy przy kompie aktualnie trzaskam po 11h na dobę ale na własnej działalności z domu i jakoś nie uważam, żeby to było nie wiadomo ile. Dużo też chyba zależy od zaangażowania i tego co się robi bo jakbym miał przepisywać przysłowiowe tabelki w arkuszu to też bym do głowy dostał, czasami nie powiem czuję obciążenie umysłowe że aż mózg mi "paruje" i czuję się wypluty.
@Jerso2134
10 ай бұрын
29:00 co do tego, to z tego co kojarze przerwy świateczne nie są liczonę. Na umowię o pracę ze stawką zasadniczą dostajesz wypłatę za cały miesiąc, niezależnie od wymiaru czasu pracy. Dostaniesz tyle samo za 172h jak i za 160. Inaczej po prostu będzie to obliczane, jeżeli weźmiesz dni wolne.
@JanKowal-e4c
10 ай бұрын
jak ciebie slucham to jakbym słuchal swoich mysli hahah pamietam jak ja zaczynalem prace w 2014/2015 roku i to byly stawki rzędu 7/8zł na godzine. Wszyscy kombinowali bo ludzi z wypłaty ledwo było stać na jedzenie.
@izadabrowska7910
10 ай бұрын
Też robiłam staż w PCPR 😂😂😂 też bez możliwości zatrudnienia ale jakoś syna skarbniczki powiatu dali radę zatrudnić, który robił ze mną staż 😂😂😂 z jakiego rocznika jesteś? Bo chyba w te same pieniądze dostawałam 😆
@damian-wl7no
18 сағат бұрын
Dopiero zaczynam Cię w sumie oglądać. Co proponujesz , gdzie pracować i po ile godzin w ciągu dnia ?
@adrianzy2919
9 ай бұрын
Masz tu bardzo dużo racji też pracowalem w paru kołchozach. :) Pozdro świetny kanał i zawsze świetne rolki z różnych branży też sporo zwiedziłem. 😃🤜🤛
@natalialoska9074
10 ай бұрын
Czekamy na książkę i trzymamy kciuki👏👏🤞Powodzenia🤞🤞🤞
@katarinkaa91
9 ай бұрын
Dobrze się ciebie słucha pozdr
@chrisss9191
4 ай бұрын
Czlowieku uwielabiam cie. Wlasnie tez rzucilem robote i byl lament ze "oszukal mnie" 😂😂
@piotrlatala
4 ай бұрын
❤️😅💪💪
@Latajacaryba
Ай бұрын
Ogólnie lubie Twoje filmy, ale sam sobie przeczysz; 18:50 minuta: "przypadkowo" rozbolał Cie brzuch więc wziąłeś L4. Czyli nadużyłeś zwolnienia chorobowego. Dziwisz się więc, że ludzie później się tłumaczą pracodawcy biorąc je (odnoszę się do innego Twojego filmu)? Tłumaczą bo nie chcą być postrzegani jako cwaniaki które w ten sposób migają się od pracy. Mówisz że "myślą że tylko oni mogą sobie lecieć (w domyśle - w ch*ja) - jest coś takiego jak okres wypowiedzenia i jest to NA UMOWIE. Więc nie lecą tylko podpisałeś umowę i przystałeś na takie warunki. Jeżeli tego na umowie nie było, to nie musiałeś przychodzić, więc nie rozumiem jakiś sensie oni "lecieli sobie".
@kaydzi6788
9 ай бұрын
Słucham i tak sobie myślę jak można było robić za takie pieniądze to nie wiem, ale pamiętam mój staż, dostawałem 760zl, fakt że inne czasy były, potem na budowie 2800 do 3200 i wtedy byłem gość, a dziś zarabiam kilkukrotnie więcej a i tak człowiek chuja z tego ma bo wszystko kilkukrotnie droższe niż kiedyś
@TomaszKról-v9o
Ай бұрын
Lubię Cie mordo ale jak Ty średnio ogarniasz netto i brutto i sobie nawet mniej więcej tego nie przeliczasz to nie świadczy to o Tobie najlepiej. Ewidentnie nie jesteś stworzony do kapitalizmu. Pozdrawiam
@lukaszzahybtos1322
Ай бұрын
Mieszkam w Warszawie pracowalen w paru miejscach, ale najgorsza praca jest praca w sieciowkach typu KFC, pizza hut itp. wynajem kosztuje tutaj cala pensje ktora sie zarabia za pelen etat w takiej sieciowce. Nie stac cie na nic zujesz jak warzywo a przeciez uczcicwie pracujesz. Wydaje mi sie ze zmierza to do modelu amerykanskiego czyli pracujesz w 3 miejscach a i tak mieszkasz w samochodzie
@katarzynap.p1852
10 ай бұрын
Może odcinek o psychoterapii, psychologach, psychiatrach? To by było super.
@piotrlatala
10 ай бұрын
💪💪
@marekzakrzewski4180
2 ай бұрын
Źle tłumaczysz pojęcie kołchozu. Tam praca nie była "męcząca", tylko NIESKUTECZNA. Praca żeby pracować. Zysków z tego za bardzo nie było, bo wszystko było państwowe. Ludziom się nie chciało robić na państwowym. Ale brać kasę to już chcieli. Czy się robi, czy się leży... To też powiedzenie z czasów prl. Taka właśnie była praca w kołchozach. Kołchozy to wspólnota rolników. Niestety wspólnota obowiązkowa - kołchozu nie można było rozwiązać a ziemie były odebrane rolnikom. Czyli państwowe. Tam ludziom się nie chciało pracować, bo "publiczne". W obecnych czasach nadal można zauważyć podobne podejście. Kołchozy to nie ciężka praca za 50 zl. Kołchoz to lenistwo za "się należy", gdyż w socjalizmie ustawowo nie mogło istnieć bezrobocie. Mnożono stanowiska pracy bez sensu, ludzie "pracowali" wykonując ledwo co, ale pieniądze musieli zarabiać. Kołchoz to nie ciężka praca, tylko mnożone stanowiska pracy które nie są potrzebne w danym zakładzie. Jeśli chodzi o staż - szukałeś stażu na siłę. (możenie stanowisk pracy bez sensu? Kojarzysz to z czymś?) W końcu ktoś załatwił też staż. Ale i tak miałeś pretensje. A to zła robota a to nuda. Czego oczekiwałeś w pracy w UP? Na dodatek stanowisko pracy wymyślone dla ciebie. Jak w kołchozie, prawda?
@Pejterr
9 ай бұрын
Kompletnie się nie zgadzam, jak ktoś chce pracować po 6 godzin to niech idzie na 3/4 etatu i będzie miał 6. Kwestia uzgodnienia.
@rozowapantera7935
8 ай бұрын
Tez bym juz mogła książkę napisać, a mam 25 lat, dramat to jest jakis, zgadzam sie z kazdum Twoim slowem
@ProgramistaNaBudowie
7 ай бұрын
7:45 A podobno klikanie w kąkuter, to bardzo lekka i przyjemna praca :)
@pawewierzbicki4374
Ай бұрын
ja pierdole... 3000 BRUTTO w 2018??? dramat...
@sebastianzarnowski8362
10 ай бұрын
Dzięki, super materiał.
@mikoaj3127
10 ай бұрын
Może jakiś podcast o psychoterapii i psychodelikach?
@wojciecho.5774
3 ай бұрын
Pjoter na słuchawkach i 8 h na cnc leci😊
@zagebiak8699
9 ай бұрын
Powiedz to programistom, że siedzenie przy kompie po 8h to choroba XD
@misiu1695
3 күн бұрын
Slucham tego pracujac w kołchozie 😂
@panidoktor9482
8 ай бұрын
A co sądzisz o lekarzach którzy mają dyżury dobowe ? :D 24 h w pracy ? Pozdrawiam z pracy 🎉
@piotrlatala
8 ай бұрын
Bardzo efektywne leczenie i trafne diagnozy muszą być po 10 h😅❤️
@aniakowal151
2 ай бұрын
Chore totalnie
@johnrambo3631
2 ай бұрын
Nie rozumiem dlaczego dorośli ludzi podpisują umowę, czyli zgadzają się na wynagrodzenie, a później narzekają, że mało zarabiają. Nie podoba się, to nie idę do takiej pracy. Proste
@jerzykiecak4718
25 күн бұрын
Od kołchozu był jeszcze gorszy Sowhoz.
@geeeziekj3556
10 ай бұрын
Wstawac na 6 rano to dramat. Pracuje teraz przy kompie 8h i pierwszy miesiac byl dramat z oczami. A mowia ze tak latwo przy komputerku sobie siedzisz😂. Najlepsze godziny pracy 7-15 wg. Mnie 😂 moze sie wydawac ze to tylko godzina pozniej od 6.. ale naprawde robi roznice 🙂
@Sebasokalski88
9 ай бұрын
Popracujesz trochę przy kompie to zrozumiesz - pozdrawia człowiek, który myślał, że praca full remote w IT to ziemia obiecana.
@antypolska
5 ай бұрын
Ja tam lubiłem 6-14.
@pichlu
2 ай бұрын
Kazdy któremu za długo 8h niech zaklada działalność gospodarczą i zatęskni za 8h bo na wlasnej dzialanosci 12h to minimum bo tak naprawde w pracy jestes caly dzien tyle do ogarniecia
@Elcicikos
2 ай бұрын
Nie pasuje to idź na etat.
@Marta-hq8np
2 ай бұрын
Ale jesteś sam sobie Panem nikt Ci nie patrzy na ręce i nie stęka do ucha ,,rób szybciej bo target."
@pichlu
Ай бұрын
@@Marta-hq8np sam sobie stękasz i nie śpisz po nocach bo się zastanawiasz co robić żeby termin zrealizować. Kto nie ma działalności ten nie zrozumie. Etatowcy tylko narzekają i przedsiębiorców od złodziei wyzywają a każdy przedsiębiorca płaci więcej do państwa za pracownika niż jemu do kieszeni a jeszcze musi na to zarobić. Zatrudni się kogoś takiego właśnie jak autor tych wszystkich filmów płacisz za niego krocie do państwa a on nie zarobi dobrze na siebie a co dopiero na ciebie.
@Jerso2134
10 ай бұрын
Na spawaczu solidnie płaci jak na tamte czasy, ok 1.5 krotnośc minimalnej.
Пікірлер: 292