A mi się mimo wszystko ten samochód podoba. Rewelacyjne wykończenie, przepiękny design wnętrza który w Porsche jest według mnie po prostu cudowny, wcale nie taki słaby silnik, po prostu super wózek. A nie każdy ma 500 tysięcy na auto..ja bym nim chętnie jeździł.
@Ramzes945
5 жыл бұрын
Bardzo dobry pod względem merytorycznym test. U innych recenzentów brakowało tych szczegółów. Dzięki!
@mareckies6236
9 ай бұрын
Suuuper test!!! Najlepszy test Macan,a...Na to czekałem...Pozdro!♥
@patrykblabla
6 жыл бұрын
W macanie wzbudzalbym podziw i respekt, a jak miałbym skode to pewnie pierwsze pytanie by brzmiało : firmowy? Xd
@cyfrowymuza
6 жыл бұрын
3,5 tysia za te koncowki to bym powiedzial madry zabieg ze strony Porsche, ponieważ jak sie skasuje w konfiguracji oznaczenie modelu i doda te końcówki to somsiad powie, ze sobie Macana S kupiles, bo dokladnie tak bedzie wygladal z tylu :D wiec pewnie Porsche dobrze wie, ze niejeden wlasnie tak zrobi i juz wyda to 3,5 tysia, zeby tylko wygladalo na bardziej bogato ;)
@andrzejbudzynski9237
6 жыл бұрын
cyfrowymuza Somsiady mordy moje
@cyfrowymuza
6 жыл бұрын
w Macanie czuje sie o wiele lepiej niz w Skodzie, poza tym silnik to nie wszystko, jest jeszcze zawieszenie, uklad kierowniczy, jakosc materialow, spasowanie itd. a to w Porsche jest na znacznie wyzszym poziomie
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+cyfrowymuza to prawda, moim jednak zdaniem to wszystko nie jest na poziomie o 100 tys zł lepszym niż w skodzie :) tyle tylko, że porsche nie kupuje się żeby konkurować ceną tylko żeby mieć porsche
@Floyd_ish
6 жыл бұрын
Ty naprawdę porównałeś Skodę do Porsche?
@chmuragoogle4828
6 жыл бұрын
A czemu nie? Mają nawet ten sam korek wlewu płynu do spryskiwaczy oraz kierunkowskazy. w końcu Wieśvagenowa firma
@Floyd_ish
6 жыл бұрын
Następny geniusz
@grawek2774
6 жыл бұрын
Jakość skóry ekologicznej...
@Tenreable
6 жыл бұрын
Dla mnie ten test zrobiony jest super ( w opozycji do innego motoryzacyjnego nudziarza blogiera ). Rzeczowe opisy uzupełniane odpowiednimi obrazami. Na prawdę szacun ! Subskrybuje ;-)
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Bardzo mi miło i dziękuję!
@laskos02
6 жыл бұрын
Pakiet dla niepalących mnie rozwalił ;D
@mikol8552
6 жыл бұрын
Sam jestem w szoku, ale wolę Kia. Kia Stinger 3.3 w podobnej cenie sprawia, że Porsche Mecan znika z horyzontu zdarzeń. Po kij robią takie Mecany? Porsche to miał być prestiż, coś lepszego. A ten Mecan sprawia, że prestiż schodzi pod strzechy i robi się takie disco błysko, nie wiadomo co. Eko-skóra w Porsche za ćwierć bańki - żart Helmuta. Mam płacić za znaczek? Już wyrosłem. Co do Stingera. Rewelacja, rozwala tego Mecana pod każdym względem. Pod każdym oprócz znaczka, ale Toyota też kiedyś kojarzyla się z tanią marką.
@marjot2009
6 жыл бұрын
Psychologia tłumu . Ludzie chcą mieć logo, producent to dobrze przeanalizował że i tak na tym zarobi i zrobi Porsche dla ludzi ktorzy mają w dupie wersję biedaedyszyn ważne że Porsche . Pamiętajmy że PORSCHE jest made in vw . Prestiżem jest się pokazać a to że w środku eko nikt tego z zewnątrz nie widzi .. .wolałbym jak poprzednik coś dobrze wyposażone niż bieda edition Porsche w eko skórze .
@flasimp420
6 жыл бұрын
Nareszcie jakiś SRUV na którego widok nie rzygam
@bilettrzy2024
7 жыл бұрын
Świetny materiał! Więcej takich produkcji :) Rzetelnie i ciekawie :)
@AutoPRZEWODNIK
7 жыл бұрын
+Bilet trzy dzięki za dobre słowo! Miło przeczytać wspierającego posta!
@ELoco5
6 жыл бұрын
17:19 LEL ikarus w krakowie na krowodrzy 😮👍
@MrPoipoi95
6 жыл бұрын
DominiKrk - aleja powstania warszawskiego to Krowodrza?
@Voyt3cr
6 жыл бұрын
Co do porównań z samochodami typu hot-hatch. W cenie podstawowego Macana jest też podstawowa wersja Caymana, która z manualem jeśli chodzi o subiektywne wrażenia z jazdy zjada większość (wszystkie?) Hot-hatche.
@minivan8065
6 жыл бұрын
A do czego potrzebne mi w aucie rzeczy pokroju telewizora czy 10 tysięcy siatek, żebym każdego ziemniaka mógł zapakować osobno. Wolałbym Porsche z salonu z wybranym wyposażeniem przez sprzedawcę, zbił trochę cenę przy negocjacjach i cieszył się swoim autem. Zresztą porównywanie porsche do skody to jak porównywać kotleta do steka z wołowiny Kobe. Niby mięso ale jednak jakieś inne. Porsche to auto reprezentatywne i spełnia dobrze swoje zadanie. Nie wyobrażam sobie żeby prezes jakieś większej firmy jeździł skodą a żeby przyznał się, ze zapłacił za nią 230 tysięcy to już w ogóle niemożliwe. Nie wyobrażam tez sobie żeby zwykły pracownik z rodzinką (człowiek idealnie wpisujący się w target Skody) miał na auto ćwierć miliona. Skoda to dobry samochód ale za 100-150k jako rodzinny dobrze wyposażony pojazd (z wyposażeniem które przyda się rodzinie na wakacjach w Chorwacji i mówię tu o schowkach, uchwytach, haczykach itp.) a porsche to dobry samochód na poruszanie się z konferencji na spotkanie i z powrotem. Koniec tematu.
@wyzszybieg
6 жыл бұрын
Uważam że wszystko zależy od punktu siedzenia.. Jakby było Cię stać na Macana to nie zastanawiałbyś się nad listwami za 1000zl. Z punktu widzenia zwykłego szaraka ceny wydają się kosmiczne, ale.. Szarak nie kupuje Macana ;-)
@KaZo-dw2ck
6 жыл бұрын
Wyższy Bieg i tyle w temacie
@niukniuken5633
6 жыл бұрын
uwierz mi, wole Skode od Porsche
@MrKrskiba
6 жыл бұрын
Niuk Niuken sa ludzie co wola suchy chleb od steaka i im wierzę... gorzej że zrozumieniem
@niukniuken5633
6 жыл бұрын
sprzedam ci to auto
@quandmeme9970
6 жыл бұрын
A ja wolę jeździć rowerem niż śmierdzącym autem, wszystko jedno jakim.
@michaszymczykk9973
6 жыл бұрын
Zdecydowanie wybrał bym Porsche, tylko i wyłącznie by widzieć ta łezkę w oczach Januszy🤣🤣
@przemysawstankiewicz3065
3 жыл бұрын
Bo denerwóją mnie Janusze go muśi tez
@pawelrok
6 жыл бұрын
jak dla mnie w takim aucie kluczyk mógłbym wkładac do rury wydechowej albo felgi.piekny,dla 2 procent ludzi
@martin750627
6 жыл бұрын
Test fajny, zauważasz wiele szczegółów istotnych, a pomijanych przez innych testujących. Ale zwrot "jak chodzi o..." to najwyżej Hajto uchodzi na sucho...
@jarkas0726
6 жыл бұрын
Pewnie ze Porsche lepsze wiadomo ale koszty utrzymania pozniej. Pewnie ze wymiane tarcz hamulcowych i klockow kolo 5 tys. Gdzie za to masz skode serwisowana przez minimum 3 lata
@Ramzes004
6 жыл бұрын
w takim aucie trzeba dopłacać do bi xenonu? paranoja
@gallanonim3394
6 жыл бұрын
Fajny test, fajne porównanie ze Skodą.
@paclawek
6 жыл бұрын
Bardzo fajny i ciekawy materiał!
@MickKR
6 жыл бұрын
Fajnie zrobiony materiał. up!
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+MickKR dzięki!
@przemysaw6761
6 жыл бұрын
Czyli albo Alfa romeo stelvio w całkowicie maxymalnej opcji, albo podstawa macana. Stelvio robi wrażenie, rzuca się w oczy, jest dużo szybsze i nie płaci się tylko za znaczek
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Przemek PRZEMAS to prawda ale z tego co piszą nie jest tak dopracowane jak macan. Wszystko zależy od tego na czym konkretnemu kierowcy zależy.
@t100stanisawowski5
6 жыл бұрын
Stelvio na pewno nie prowadzi się tak fenomenalnie jak Macan i nie jest tak dobrze wykończony
@przemysaw6761
6 жыл бұрын
W Stelvio do wykończenia jest używane prawdziwe drewno, aluminium, skóra. "Spasowanie" pewnie gorsze. Alfa prowadzi się lepiej od Porsche, bo jest lżejsza. Wiele testów to potwierdziło, nawet wyniki na torze.
@t100stanisawowski5
6 жыл бұрын
A jeździłeś? Bo ja tak i mogę z czystym sumieniem stwierdzić że Macan prowadzi się lepiej od Stelvio, rzekłbym że jest najlepiej prowadzącym się SUVem. Jestem na etapie zmiany swojego X5. Z tej racji oglądałem się za wieloma autami i wybór prawdopodobnie padnie ma Macana. Co do jakości wnętrza w Stelvio to hmm... ładnie zaprojektowane, ale wnętrze ma swoje newralgiczne punkty, gdzie po prostu widać oszczędności, do tego trzeszczy okropnie
@t100stanisawowski5
6 жыл бұрын
Oczywiście zgodzę się że do Macana w podstawie trzeba sporo dołożyć bo za doposażoną pode mnie eSkę życzą sobie ponad 400k, co nie zmienia faktu że wykonanie i prowadzenie jest lepsze
@metheov1692
6 жыл бұрын
Jeżeli bym miał wybierać w takim wyposażeniu zewnętrznym macana wybrał bym superba , lecz jeżeli bym mógł to porshe trochę bardziej na zewnątrz doposażyć celował bym w macana.
@tomekkicaj700
6 жыл бұрын
genialne, z sensem i do rzeczy
@bartomiejkaminski1605
6 жыл бұрын
Porsche jak Porsche, mnie bardziej interesuje skąd się wziął w 2017 Ikarus w Krakowie w 17:15 ?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Bartłomiej Kamiński :D
@Floyd_ish
6 жыл бұрын
230 koła z Skodę? Trzeba postradać zmysły...
@grizzly62
6 жыл бұрын
Full pakiet , wszystkie pierdoły itd. w tej cenie ...
@maciejborodo5305
6 жыл бұрын
Gowno prawda. Świetny jakościowo i technicznie samochód, z technologia od vaga, duży i wypasiony na full, z dużym, mocnym silnikiem..no, ale jak jesteś burakiem co musi mieć znaczek, to inna sprawa.
@adamusmasterus
5 жыл бұрын
a ja za taką bym tyle zapłacił mototato.pl/skoda-superb-sportline/
@martinlukas5823
2 жыл бұрын
jest końcówka 2021,a ja się szykuję do zakupu MACANA 2017/19 i mocno zastanawiam się nad pominięciem tej jednostki napędowej z kolei Diesel mnie nie interesuje,a benzyn za rozsądną cenę ,względnym przebiegiem i z większą pojemnością/mocą na rynku nie ma zbyt wiele... hmm ;) tak czy inaczej kupię
@Floyd_ish
6 жыл бұрын
Jak jest z wielkością tego samochodu w środku? Bardziej Q5 czy Q3?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Miejsca jest mniej niż w Q5 ale nie można powiedzieć żeby w kabinie go brakowało.
@kowalskikowalski1505
6 жыл бұрын
Pytanie zasadnicze. Kto kupuje max. skodę, a kto porsche? ;)
@bartekserwa5269
6 жыл бұрын
bardzo ciekawa i trafna pionta :D osobiście brałbym Skodę bo nowa Superb jest pięknym autem. fajny test !!!
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Bartek Serwa dzięki za pozytywną opinię!
@zdzisiekzz9259
6 жыл бұрын
Nic nie wiesz o porsche jeśli mi mówisz że wycieraczka jest nie dopracowana albo gałka ma przycisk nie tu co trzeba. Cayenne z 12roku ma to samo tak jak i panamera 13r
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
A wnioski? Jak ma to oznacza, że jest dobrze pomyślane?
@TenekToZiomal
6 жыл бұрын
2.0 w Porsche. Trochę lipa
@Floyd_ish
6 жыл бұрын
A kto teraz z Niemców pcha większe silniki do samochodów dla normalnych śmiertelników? Q5 też masz 2.0 w normalnej wersji. 252 KM dla Kowalskiego (oczywiście takiego, którego stać, czyli nadKowalskiego) to naprawdę aż nadto. Wszystko idzie w stronę oszczędności spalania, a nie pojemności silnika. Chcesz to kupuj 4.6 i wydawaj 2000zł miesięcznie na paliwo.
@Mariostunter15
6 жыл бұрын
Mała poprawka, dla typowego Müllera, na zachodzie ludzie biorą te auta i płaca jak Polacy za abonament na lepszy telefon w playu...
@Dan-oo1rj
6 жыл бұрын
heh... skrzynia z MACANa ma wspólną baze z DL-501 VAG. Wiekszość komponentów jest taka sama :) Była opracowywana wspólnie przez Porsche i VAG.
@wojtek4070
6 жыл бұрын
Takie auto i tak kupuje się w leasingu. Nikt przy zdrowych zmysłach nie bierze takiej pokraki za gotówkę - czyli tak, jak się powinno kupować auta. Dlatego też 85% aut jest kupowanych przez firmy, a nie przez zwykłych ludzi. Widziałem to Porsze na żywo i wygląda gorzej niż Tiguan, będąc wolniejszym autem i droższym o wiele. Przy wpłacie 30 tys można mieć takie auto z około 1200 zł netto / miesiąc. Potem oddajesz po 3 latach do salonu i jest super. W takiej sytuacji można sobie pozwolić na felgi za 20 tys. Rata rośnie o 25 zł. A jak staniesz porządną Skodą obok takiego mutanta, to widzi tylko Twoją tylną rejestrację :)
@bramput2119
6 жыл бұрын
Raczej skode ale to zależy od skrzyni biegów bo nie umiem obsługiwać automatycznej
@marios939
7 жыл бұрын
Pytanie Skoda czy Porsche to trochę jak pytanie Samsung czy iPhone, wiadomo dlaczego wybieramy iPhona..
@AutoPRZEWODNIK
7 жыл бұрын
+Mario S juz wiem dlaczego używam samsunga... :D
@marios939
7 жыл бұрын
oczywiście każdy ma swoje preferencje ale oprócz tego warto pomyśleć o spadku wartości, który dla Porsche jest jednym z najmniejszych na rynku, co przy leasingu sprawia, że jest tańszy od Skody..
@AutoPRZEWODNIK
7 жыл бұрын
+Mario S słusznie, tańszy może nie jest ale fakt, że ceny najmu są zbliżone na tyle, że nie ma wątpliwości co wybrać :)
@jacekjola2147
6 жыл бұрын
Trafione w sedno
@MrPoipoi95
6 жыл бұрын
Iphona wybierają ludzie, którzy w większości mogliby używać nokii 3310 :)
@zbychukielichu
6 жыл бұрын
Możesz kupić 15 letnie Cayenne 3.2 V6 za 40 tys zł i zrobi na ludziach większe wrażenie niż funkiel nówka Skodićka Superb na full opcji. Prestiżu nie zastąpisz niczym. Dawaj więcej aut w podstawowym wyposażeniu
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+zbychukielichu racja. Niestety zwłaszcza przy cayenne za 40 tys zl prestiż poczujemy głównie w portfelu i to bardzo szybko, przy pierwszej, choćby drobnej naprawie.
@zbychukielichu
6 жыл бұрын
AutoPRZEWODNIK racja ale jak byśmy przeliczyli roczne koszty utrzymania nowego Superba, czyli np raty, czy utrata wartości to wydaje mi się że Cayenne za 40 tys zł będzie wiele tańszy nawet z ewentualnymi naprawami i wyższym spalaniem :) pozdrawiam.
@marekmarek7368
6 жыл бұрын
Chyba dla ciebie, każdy normalny człowiek widzi ze masz 15 letnie nic nie warto porsche a masz nowa skode
@zbychukielichu
6 жыл бұрын
Marek Marek haha .. xD tjaa xD śkodićka naśle krecika na fabrićke w Stuttgarcie..i rozkopi w pizdu... Tako ma śkodićka potęgę ! XD P.S Po "chyba dla ciebie" powinieneś był dać kropkę, a nie przecinek.
@marekmarek7368
6 жыл бұрын
zbychukielichu Kupowanie starego paścia cayena jest tak samo idiotyczne jak kupowanie skody za ponad 200 tys zł, ale każde nowe auto jest leposze niż 15 letni paść cayene
@user-bi4lc5gq5j
6 жыл бұрын
Skodę w ma to samo wyposażenie i tańsze części zapasowe i serwis.Ale jak podjedzie się do serwisu w porsche w Katowicach to poczęstują cię herbatą itp.
@refbackuj
6 жыл бұрын
Porsche to prestiż. ale Ja jednak bym szedł za rozwagą i skodę też fajna tez można polatać
@arti192837
5 жыл бұрын
Gdzie ty się doszukałeś nawiązania do 911? X D Chyba tylko po znaczku
@AutoPRZEWODNIK
5 жыл бұрын
Wszędzie. Linii nie rozpoznajesz?
@ziemowitlewandowski
6 жыл бұрын
Ciekawy test z porównaniem skupiasz się na wielu rzeczach o których nie mówią inni KZitemrzy. Porsche to typowe auto dla ludzi którzy swoją wartość chcą udowodnić lansowaniem się. Może byłoby inaczej gdyby więcej ludzi dowiedziało się ile Marek należy do koncernu VAG
@radosawszukiewicz1201
5 жыл бұрын
Skoda to najgorsze auto pod słońcem, niezależnie jak wyposażona i w jakiej cenie. Wystarczy popatrzeć na drodze jak beznadziejni kierowcy jeżdżą przeważnie tą marką, żeby zniechęcić się do niej na zawsze.
@volteemore6260
6 жыл бұрын
Alfa Stelvio, Ford F150 lub Ranger Raptor, te warto jest kupić
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+VolteeMore problem w tym, że alfa na razie to trochę ziemia nieznana-trudno powiedzieć jak będzie wyglądała bezusterkowość o spadku wartości nawet nie wspominając. W tych kategoriach porsche wypada świetnie.
@dawidbomba3952
6 жыл бұрын
Skoda Superb
@skipper50634
6 жыл бұрын
Mamy 2018 rok a wasza jakosc nagran razi strasznie po oczach. Taka moja opinia
@klejmen8514
6 жыл бұрын
Chwila chwila... za nawigację trzeba dopłacić 7000zł? ochujeli?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+clayman666metalYT tak. Na każde z pytań.
@maciekrapacz4529
6 жыл бұрын
Jest podstawowa różnica. Skodą nie wjedziemy do lasu. Albo w zaśnieżone, wyższe partie gór z deską snowboardową :P Co z tego, że to Porshe, skoro jest SUVem. Nie wiele osób spodziewa się oszałamiających osiągów po dwutonowym pojeździe.
@maciekrapacz4529
6 жыл бұрын
No i zakładam, żę przy potencjalnej odsprzedaży nie straci aż tyle na wartości.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Racja. Pamiętaj jednak, że 99% suvów nigdy nie zjeżdża nawet w głębszy śnieg zalegający poza asfaltem. Z kolei Skoda również wyposażona jest w napęd 4x4, więc na śniegu sobie poradzi.
@maciekrapacz4529
6 жыл бұрын
Moje obserwacje wskazują na coś innego, ale nie będę się kłócił.A co do radzenia sobie sytuacjach losowych, istnieje jeszcze różnica w prześwicie i przystosowaniu zawieszenia do bardziej wymagających warunków. No i pierdoły typu jakość materiałów i wykończenia, ale to szczegóły.
@Bartolome0
6 жыл бұрын
Co bym wolał? Głupie pytanie.A lepiej jeść wspaniale doprawione gówno czy surowe mięso? Wiadomo że podstawowe Porsche jest dużo lepsze od nawet najbardziej wypasionej Skody.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Olek Łukiańczuk szach mat :D
@MrPoipoi95
6 жыл бұрын
Zalezy czy kupujesz na lata i ile jeździsz. Jeśli kupujesz auto, patrzysz też na samą jego eksploatację, która w przypadku porche jest znacznie droższa.
@moskwa6593
6 жыл бұрын
Superb
@JelonThe
6 жыл бұрын
W s klasie w221 były też niezależne spryskiwacze lamp
@rossradek
6 жыл бұрын
Z całym szacunkiem dla prowadzącego, ale porównywanie porsche macan do skody superb nie powinno mieć miejsca. To auta zupełnie innego typu, przeznaczenia, marki czy segmentu. Aktualnie jestem na etapie kupna właśnie porsche macan. Auta, nad którymi się zastanawiałem to jaguar f pace, czy BMW x4. Jestem przekonany ze takie porównanie ma zdecydowanie większy sens. Ani klient skody nie będzie brał pod uwagę suva porsche, i odwrotnie.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Porównanie miało pokazywać co można kupić za 230 tys zł. Nic innego. A czy to tak różne samochody? No cóż, jak o markę chodzi-na pewno. Jak o silnik - nie.
@drpaj-chi-wo
6 жыл бұрын
a ma blokadę dyferencjałów?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Mechanicznej nie ma. Tylko na zasadzie systemu elektronicznego sterującego pracą hamulców.
@eligaller9190
6 жыл бұрын
Panie kuhwa, jakie czasy nadeszly, skoda szybsza od pohsze, w dupach im sie popszewhacalo. Teraz czekamy na 911 z 1,9TDI
@Men_of_xD
6 жыл бұрын
W końcu SUV który wygląda normalnie a nie jak nowotwór w płucach palacza.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Men of XD niebawem lifting, oby nic nie popsuli.
@Milson44
6 жыл бұрын
Men of XD dla mnie wygląda jak rozjechana żaba na drodze ale kto co lubi ;P
@tomekkicaj700
6 жыл бұрын
czyli przesiadka z Mini Coopera S nie ma sensu
@Frajdey1945
6 жыл бұрын
porsche to łoczywiste . prestiz ! :) ale posiadam cytryne c4 II i jestem zadowolony :)
@RobiSmug
6 жыл бұрын
Skrzynia to pewnie DSG 7 ale z innym softem. W tym modelu koncernowi VW chodzi tylko o wieksza sprzedaz, przy udziale dostepnych gotowych rozwiązań, a nie nowatorskie rozwiazania.
@lord_bal
6 жыл бұрын
Robert Smug szkynia to pdk
@micha7974
5 жыл бұрын
Porsche które macie ma elektryczną klapę (w standardzie) ale o grzaniu foteli nikt nie pomyślał...
@Wolfxer
6 жыл бұрын
Mówicie że Macan nie jest dla szaraka. Owszem, ale jego cena powoduje, że może on być brany pod uwagę. Przecież cena na poziomie 250 000 zł, to nie jest tylko klasa super bogatych biznesmenów, jak ktoś myśli o nowym BMW Serii 5, Mercedesie klasy E, albo w segmencie Suvów X3/X4, GLC, to Macan jest tu bardzo konkurencyjny, a w konkurencji ceny opcji są jednak niższe, natomiast prestiż marki jednak w przypadku Porsche zdecydowanie jest większy. Co do selektora trybów jazdy, to nie rozumiem zdziwienia, od któregoś roku właściwie regułą stał się znane rozmieszczenie trybów w kolejności P R N D, w każdym aucie jest tak samo.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Chodziło wyłącznie o umieszczenie opisu po prawej stronie lewarka - tak, że zasłaniamy opis chwytając lewarek.
@historiazkolemwtle
6 жыл бұрын
Skoda za 230 tys.? Trzeba być nie tylko kasiastym, ale też mieć coś z głową.
@dawidrgw9570
6 жыл бұрын
Wacław Spętany dlaczego?
@SpEaRyTuS
6 жыл бұрын
Może dlatego że Skoda kojarzy się z biedą i wygląda paskudnie a wydając tyle pieniędzy na auto myślę, że każdy normalny człowiek wybrałby Porsche.
@BlackRocker59
6 жыл бұрын
Nikt nie kupuje już aut za gotówkę, część aut jest służbowych/flotowych.
@SpEaRyTuS
6 жыл бұрын
"Nikt nie kupuje już aut za gotówkę" okeeeeeeej xDDD
@panciumkacz6399
6 жыл бұрын
Kupują tylko, że w swiecie dla Ciebie nieznanym :) ostatnio wszedłem do salonu Audi i kupiłem sobie za gotówke nowy samochód, wiec nie generalizuj.
@JohnSmith-zj3je
7 жыл бұрын
Czy można prosić o test Rav 4 Hybrid?
@AutoPRZEWODNIK
7 жыл бұрын
+John Smisth chętnie przetestowałbym ten samochód, niestety na chwilę obecną nie mam skąd go wziąć. Jeśli pojawi się taka okazja na pewno ją wykorzystam.
@danielpoczobut7928
8 ай бұрын
Powiem tak, Skoda zawsze będzie tylko Skodą jaką by nie była, a Porsche? Resztę dopowiedz dobie sam. Dziękuję
@AutoPRZEWODNIK
8 ай бұрын
Zależy po co komu samochód. Dla jednych liczy się prestiż, dla drugich stosunek wartość/cena, dla innych osiągi, a dla jeszcze innych niepozorność.
@danpab14
6 жыл бұрын
oczywiście że skoda... zapewnie chcielibyście widzieć minę osoby w porsche którego wyprzedza skoda...
@Funky666
6 жыл бұрын
19:18 - trochę się kolega zapomniał z tym wyprzedzaniem na przejściu... Trzeba było bardziej zapierdalać.
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Funky666 racja.
@Funky666
6 жыл бұрын
Czyli jednak miło się zapierdala małym dieselkiem - można się zapomnieć ;)
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Funky666 to jest benzyna :)
@Funky666
6 жыл бұрын
Racja, nie oglądałem zbyt uważnie :D
@martin750627
6 жыл бұрын
no, przyznaję, dawno nie widziałem, żeby ktoś sam sobie wrzucił film, za który należy się 500zł i 10pkt... Auto na prawym się zatrzymało, za takie zachowanie powinno się iść na dwie doby na dołek, żeby przemyśleć swoje karygodne zachowanie. Widocznie jednak, jak się wsiada do Porsche (i BMW), to jakaś część rozumu przynajmniej zasypia, o ile nie wypala się trwale. Prędkość 93km/h to pewnie kolejne 400zł i 8pkt. Fajny test, ale chyba filmik trzeba przyciąć. A na przyszłość- jeździć zgodnie z przepisami, a przynajmniej nie na granicy morderstwa na pasach.
@cezarysieluzycki4303
6 жыл бұрын
No i + do przodu, - do tyłu, zamiast przeciwnie. Dlaczego Porsche ciągle ma z tym problem? Od lat dziennikarze na to narzekają.
@ksurma
6 жыл бұрын
nowe modele porsche maja już to zmienione
@MrRafaelo94
6 жыл бұрын
Z tym, że po roku skoda będzie warta 100k, a macan 200k...
@AlexSonic
3 жыл бұрын
Mam skoda karoq 2020, 1.6 tdi.. Zaluje zakupu (137tys zl)
@TheEryk03
6 жыл бұрын
Ogólnie bardzo dobre auto ale ja nie lubię ciężkich suvow. Jakby Porsche zrobiło auto na bazie Audi A4 to by było coś.
@lordmadox
6 жыл бұрын
Taki fajny kanał i tylko 1000 subow polecam przypominać widza o subach
@therealachael
6 жыл бұрын
Już się zrobiło ponad 3000 :)
@stanhonda1980
6 жыл бұрын
Ciekawy i przemyślany test. Proszę o test Mercedesa GLA 2.0/211 KM .
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Stan Honda dzięki! Jak tylko będę miał dostęp do tego modelu, nagram test. Pozdrawiam!
@hiszpan25
6 жыл бұрын
To Porsche to VW z innym znaczkiem. Skoda to też VW z innym znaczkiem. Audi, Seat to też VW z innymi znaczkami... globalizacja doprowadziła do tego, że kupując dowolne auto z koncernu VAG technicznie masz to samo....
@nissooPL
6 жыл бұрын
Czy was też w tym materiale najbardziej zaszokował Ikarus?:)
@mateusznowak8209
6 жыл бұрын
jezeli mam już taki wybór to wolę skodę ale nigdy nie kupiłbym skody za 230 tyś i tak samo porsche
@SchwartzBOSS
10 ай бұрын
nie ma android radio w opcjach bo biedaki ktorych nie stac na iphona i tak nie kupuja takich samochodow
@ukasz6488
6 жыл бұрын
Na pewno lepiej niż Dacia Duster w najlepszym wyposażeniu.
@stefakg15
6 жыл бұрын
Takie auto dla kogoś kto chce szpanować ale go nie stać. Albo ktoś jest bogaty i kupuje wypasione Porsche albo jest mniej bogaty i kupuje VW. Nie uznaje czegoś takiego jak Porsche w przystępnej cenie.
@grawek2774
6 жыл бұрын
Czyli wozidło dla posiadaczy gejfonów którzy myślą że jak usiada w tej eko-skórze wartej 5 zł i kupionej za 5 tys poczują się jak ktoś wyjątkowy, komu w życiu się udało bardziej niż sąsiadowi ;)
@LukDGL
6 жыл бұрын
za tą kasę bym miał 7 x 407 sw na każdy dzień tygodnia inny kolor na wekend 2 x bmw e60 i jeszcze 4 e90 do tego audi a6 c6 w polowie dnia bym zmieniał czyli 10 fajnych aut czyli nie opłaca się Porsch
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Za ubezpieczenie tego kramu miesięcznie płaciłbyś tyle co za porsche rocznie, a do tego te perełki dłużej stałyby w serwisach niż jeździły po drogach :D
@ziccer_1
6 жыл бұрын
Bo widzisz przedsiębiorca który ma prężnie rozwijająca się firmę nie kupi żadnego z podanych samochodów tylko będzie celować właśnie w Porshe. W Polsce ludzie ciągle mocno patrzą się na znaczek a marka samochodu właściciela firmy zależy od jej prosperowania
@LukDGL
6 жыл бұрын
@@ziccer_1 no tak tak wiadome ananasie no ja firmy nie mam i nie zarabiam na tyle żeby na raty to nawet wziąć
@bartoszpukszta2983
6 жыл бұрын
Macan ❤
@tomaszwiatrowski6405
6 жыл бұрын
Skoda jest chujowa bo długa i wyglada jak trumna i jedyne co nią można ścinać na zakręcie to drzewa polecam lamborgini w tej cenie albo używane audi r8
@tessoq1978
6 жыл бұрын
Prosiak dla ubogich. Jesli Skodzina za podobną cenę na full wypasie goni tego prosiaka na prostej to już beka w chuu. Wniosek jest prosty... i bez komentarza...
@natanyaach
6 жыл бұрын
W sam raz dla polakow robiących za 2k na rękę XD
@garet7437
6 жыл бұрын
Wiem że nie ta sama klasa jeśli idzie o komfort i wyposażenie, ale... Tymczasem Mustang GT od 182.000zł :P
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
A focus RS od 156... :D
@PaulMielcarz
6 жыл бұрын
Skoda czy Porsche? Oto jest pytanie! XD
@adamPTB
6 жыл бұрын
Ja bym wybrał na full wyposażonego macana
@lord_bal
6 жыл бұрын
Słaba recenzja gościu nie wie o czym mówi macan to przede wszystkim przejmnosc jazdy na zakrętach i to trzymanie się drogi tutaj jest sportowosc tego auta i tutaj skoda nie ma żadnych szans
@pawelrok
6 жыл бұрын
Czy my się doczekamy jedynej polskiej marki światowego zasiegu?cholera japończycy,Niemcy,chocby miec jedna markę ait.Moze Syrenkę reaktywować na poważnie....ale pewnie nie
@Tusiek98
6 жыл бұрын
Skoda
@gregu44
5 жыл бұрын
Chciałeś zabłysnąć, no to ci się udało ;)... Pakiet dla niepalących to totalne mistrzostwo głupoty... Mocny jesteś koleżko, oj mocny ;)
@AutoPRZEWODNIK
5 жыл бұрын
Czyli tak słodko kwaśno? Tam idiota, tu mocny zawodnik? No cóż, lepiej tak, niż tylko idiota.
@gregu44
5 жыл бұрын
@@AutoPRZEWODNIK Poczytaj chłopcze komentarze to może Cię oświeci :-)))
@therealachael
5 жыл бұрын
@@gregu44jak wyczuć niedowartościowanego ćwierćinteligenta w internecie? Jak zdjęcie z awatara nie wystarczy to trzeba się pomęczyć i poczytać kilka komentarzy..
@dziabaa_92
6 жыл бұрын
Najtańsze Porshe, to jakieś Porshe Boxster, więc nie wiem co to za miniaturka xd
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Hi im Dziabaducha92! W chwili publikacji tańszy od 718 był macan. Nie wiem jak jest obecnie ale nie sądzę by to się zmieniło.
@Mieniu1211
6 жыл бұрын
Naprawdę tu jest silnik z VW w tym porsche?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Naprawdę.
@Mieniu1211
6 жыл бұрын
AutoPRZEWODNIK po co przepłacać za Porsche
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
Sprawa nie jest taka oczywista. Macan jest inną ligą niż vw jak chodzi o wykończenie wewnątrz i prowadzenie. Zresztą jeśli wziąć pod uwagę, że dobrze wyposażony tiguan ze słabszym silnikiem to gdzieś ze 190 tysięcy, to już 230 za większy, mocniejszy, lepiej wykończony i lepiej jeżdżący samochód marki premium, nie wydaje się przepłacaniem.
@keeway4869
6 жыл бұрын
tbh za 50 tys mniej można mieć passata highline 190km 7.2 do setki w r line który imo dużo ładniej się prezentuje niż to "coś" bo moim zdaniem tutaj inżynierowie porsche dali dupy kompletnie który jest doposażony dużo lepiej niż ten macan-którym nie zabardzo sie poszpanuje bo ani to szybkie ani ładne. A w takim wyposarzeniu jakie ma ten macan passat jest o prawie 100 tańszy :)
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+keeway4869 w cenie macana można też mieć kie stinger z V6 pod maską, 130 koni więcej.... pozostają dwie kwestie - prestiż i unikatowość auta. Dobrze, że są różne opcje bo przynajmniej na ulicach jest ciekawiej.
@keeway4869
6 жыл бұрын
Dokładnie ale podchodząc do tego racjonalnie ten macan to kicha. Za tą cenę taki biedak to trochę średnio i do tego jeszcze ceny opcji kosmiczne.
@sircastic1724
6 жыл бұрын
W tej cenie możesz mieć także około 14 Passatów B5 FL. Przez dwa tygodnie jeździsz codziennie innym samochodem. To jest szpan. :)
@wojtektablet
6 жыл бұрын
Sir Castic Chyba tak zrobię, jak będę miał 200 000 do zmarnowania :)
@sircastic1724
6 жыл бұрын
Mirek Handlarz ale proszę mnie nie obrażać i nie obnosić się z brakiem kultury, której nie było w Twoim domu, jak widać. Polecam także wyjąć kij z tyłka i nie brać wszystkiego na poważnie.
@adamkaleta1847
6 жыл бұрын
to nie jest SUV!!! prędzej crossover
@piotrwojciechowski7998
6 жыл бұрын
Hmm to straszne jak ludzie mocno zwracają uwagę na samochody. Marzą o luksusowych markach, Tak jak by to samochód definiował kim jest jego właściciel. Jak widać w auta można wpakować każde pieniądze i mieć autko troszkę ładniejsze albo bardziej dynamiczne. Jednak zwykla dacia logan tak samo dobrze przewiezie nas z punktu A do punktu B jak najlepsze porsche. A jest sporo tańsza i części sa łatwiej dostępne. Tak samo często spotyka się ludzi którzy szybko jeżdżą chwala sie tym i nazywają się dobry kierowca. To też nie prawda szybka jazda nie znaczy dobra jazda a wrecz przeciwnie jest bardziej niebezpieczna i mniej kontrolowana. Szczerze współczuję osobom chorującym na ,, chorobę samochodową". To jaki macie samochod nie oznacza kim jestescie a tylko to ile jesteście w stanie wydać na auto/zadłuzyc się w banku. Może to jest leczenie własnych kompleksów. Ostatnio o tym myślałem co bym wolał kupić luksusowe auto czy wybudować dom . I chyba większość ludzi wybiera kupno samochod ponieważ każdy widzi to kto czym jeździ, ludzie zazdroszczą i takie tam. a nikt nie widzi kto gdzie mieszka. Też często widzi się właśnie limuzyny zaparkowane przed blokiem albo falowcem. Przykry widok.
@therealachael
6 жыл бұрын
Dla każdego coś miłego. Jedni lubią samochody inni wolą iść na ryby a jeszcze inni będą cieszyli się kształtem figur szachowych albo obsranymi pieluchami. Są ludzie dla których takie drobiazgi jak podświetlenie kabiny, dźwięk silnika czy nawet głupiego przycisku na konsoli robi różnice. Masz ochotę jeździj nawet Ladą 2107 - eksploatację będziesz miał tańszą niż w Dacii Logan, tylko nie próbuj zmuszać do tego innych.
@uzetex
6 жыл бұрын
Primo - nie zgodzę się, że logan przewiezie nas tak samo dobrze jak samochód wyższej klasy - kwestia bezpieczeństwa (np. ksenony, czy LEDy) i komfortu (aktywny tempomat, czy lane assist) ma jednak wiele do rzeczy. Z własnego doświadczenia wiem, że takie pierdółki potrafią wpływać bardzo mocno na bezpieczeństwo poprzez zmniejszanie zmęczenia w trakcie jazdy. Secundo - jeśli wystarczy mi mieszkanie w PRLowskim bloku, dobrze mi z tym, a nie chcę mieszkać w domu (w sumie mój przypadek), to jaki problem w tym, że jeżdżę limuzyną, na którą nie muszę się zadłużać? Tu muszę przyznać, że kiedyś podobnie nie rozumiałem ludzi kupujących drogie samochody, mieszkających w przedwojennej kamienicy, ale... poniekąd sam znalazłem się w podobnej sytuacji. Abstrahując od tych kwestii zgadzam się z chorobą samochodową. Jestem na etapie wyboru samochodu, prawdopodobnie SUVa, w cenie zbliżonej do testowanego Macana. Na chwilę obecną głównym faworytem jest VW Tiguan Allspace. Problem z chorobą o której piszesz, to wskazówki na wielu forach tematycznych - z nich dowiedziałem się, że upadłem na głowę, bo za tę cenę mam spokojnie XC60, czy np. Macana - tylko nikt nie zwraca uwagi na to, że analogicznie wyposażone samochody (m.in. w drobiazgi, które opisałem powyżej) kosztowałyby od Tiga o dobre 80kPLN więcej - sam nawet to sprawdzałem. Są to też (przynajmniej XC60) samochody dużo od Tiga mniejsze. Macana nie sprawdzałem pod tym względem, ale nie spodziewam się rewelacji, a ze względu na mój bardzo wysoki wzrost jest to dla mnie bardzo istotne. I jeszcze jedna kwestia - w tej chwili, po blisko 10-letnim używaniu Audi widzę, że próby naciągnięcia klienta są w ASO marek premium dużo bardziej natrętne niż w zwykłych - np. zraziłem się po doświadczeniach własnych i kolegów do praktycznie wszystkich ASO Audi w Wa-wie i serwisuję samochód w ASO w mieście odległym o kilkaset km, gdzie mam rodzinę. Z VW czy z Fordem (aż) tak negatywnych przejść w ASO nie miałem, a jeżdżę do nich również od dobrych kilkunastu lat. Na dłuższą metę takie manewry mnie po prostu męczą - stwierdziłem, że posiadanie samochodu marki premium nie jest dla mnie aż tak istotne. Faktem jest, że jest też druga strona medalu - w przypadku niektórych biznesów (widzi się to szczególnie w niektórych krajach o dużym rozwarstwieniu społecznym), jeśli nie podjeżdżasz pod biuro nowym modelem BMW 7, czy Bentleyem, nie jesteś traktowany jako poważny kontrahent. Cieszy mnie, że w swojej branży nie muszę w ten sposób udowadniać swojej wartości ;)
@SAMEDI1976
6 жыл бұрын
Piotr Wojciechowski Typowe opowieści frustrata. Rownie dobrze można by jeść kanapki a nie w restauracjach. Też się najesz.
@Akwarystyka_Laika
6 жыл бұрын
kupcie gimbala bo az ciezko patrzeć na te drgania ....
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+xboxer207 kupiony.
@pawebielczak6217
6 жыл бұрын
Pomysł na porównanie fajny. Ale realizacja filmu i montaż to jakiś dramat!
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Paweł Bielczak żyjemy w Polsce. Dramat musi być bo inaczej się nie sprzeda. Tyle w temacie.
@patrykj2283
6 жыл бұрын
wyłączyłem jak powiedział że kierownica zapiera dech w piersiach
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+Patryk J ale na komentarz jeszcze miałeś siłę. Wspaniale.
@adamusmasterus
5 жыл бұрын
Porsche Macan tak, ale nie w wersji 2.0 R4- osiągi tego silnika i jego dźwięk nie są godne Porsche. mototato.pl/test-porsche-macan/
@tv_canada
6 жыл бұрын
kamerzysta ma parkinsona ?
@AutoPRZEWODNIK
6 жыл бұрын
+TV Canada nie, ale też nie ma stabilizacji obrazu.
@martin750627
6 жыл бұрын
może jakaś zrzutka? Kupimy wspólnie dji, czy coś...
@vbfgghgghg
5 жыл бұрын
żaden to wybór, oczywiście że lepiej wubrać Kurę, zwłaszcza że jest większa, jak kombii praktyczniejsza i przedewszystkim ładniejsza, SUVy to taka dzisiejsza modna kiszka, wszyscy na nie lecą jak mucha do kupy i dokładnie tak też wyglądają nieproporcjonalne ciężkie i paskudne auta
@AutoPRZEWODNIK
5 жыл бұрын
No i ceny skody zaczynają sie mimo wszystko w okolicach 100 tys.
Пікірлер: 309