Jeg elsker, at Robert nævner, han har brugt sine penge på pizza, sko og busbilletter! Længe leve Robert!
@alleveddet118
Жыл бұрын
Bare rolig. Jeg mangler osse stil.
@Sobieskicharge
4 ай бұрын
Hvor er din selvrespekt?
@MrRoyalbeers
11 жыл бұрын
Jeg synes det er så fedt at Robert kalder JBO for Stalinist.
@zyzzsdisciples6707
Жыл бұрын
Ironien er så smuk den modellerer for Calvin Klein. Totalt taber
@GebbyT04
4 жыл бұрын
Han Ligner fandme en Fra Mandrilleraftalen😂😂
@sebbumdp9030
3 ай бұрын
Og taler som en fra mandrilleaften 😂
@skipperbentdk
6 жыл бұрын
Hvis man vil have offentlig forsørgelse uden stress og jag skal man bare blive politiker- så er man sikret resten af livet
@sukhmaidickoff
3 жыл бұрын
For at være helt ærlig, så tror jeg ikke, at mange folketingspolitikere har en arbejdsuge på kun 37 timer eller derunder. Hvis man endvidere har formandsposter i partiet, er med i diverse udvalg osv. - så kan du sikkert godt lægge 20 timer oven i de 37 timer om ugen. En minister har sikkert en endnu længere gennemsnitlig arbejdsuge. Læg dertil, at politikerne skal "pleje" deres valgkredse, hvilket også tager en masse tid i kalenderen. Det er så pissenemt bare at beskylde politikerne for ikke at lave en skid og være forsørget i hoved og røv - men når det kommer til stykket, så tror jeg faktisk ikke, at du ville ønske at bytte med dem. Og hvis du mener de har det så pisselet, så kan du jo bare stille op for et politisk parti og forsøge at blive valgt ind i Folketinget? Deal?
@tbn22
3 жыл бұрын
Eller kongelig...
@rochler84
2 жыл бұрын
ja joakim b olsen har sku aldrig været på arbejdsmarkedet, hvis kaste jernkugler er et job så ved jeg fandme ikke hvad?? griner
@pappapaps
2 жыл бұрын
@@sukhmaidickoff Du er utåleligt nedladende og dine "tal" er trukket ud af røven.
@sukhmaidickoff
2 жыл бұрын
@@pappapaps Du ANER tydeligvis ikke, hvor mange timer ugentligt en gennemsnitlig folketingspolitiker lægger i sit arbejde - alt inklusive - især hvis man har mange udvalgsposter, ordførerskaber osv. At du derudover argumenterer som et 2-årigt barn, det siger nok bare mest om, hvilket nedern menneske du er.
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
Det er Robert, der har valgt at stå frem for at sige nogle ting. Det interessante er, at han ren faktisk kan argumentere. Så du kan ikke sige, at denne debat ikke handler om ham. Han udgiver sig selv personligt som et eksempel. Og nu viser det sig, at Robert er beretiget til kontanthjælp. Og så længe han nu overholder kravene for at modtage kontanthjælp - så ja - så må han for min skyld gerne blive ved med at modtage den.
@sukhmaidickoff
4 ай бұрын
SELVFØLGELIG skal man have kontanthjælp, hvis man opfylder kravene, og ikke kan finde et arbejde. Men det burde være logik for et 2-årigt barn og ethvert anstændigt menneske bør da gøre ALT, hvad der står i ens magt, for at finde et nyt job, når man er ledig. Dagpenge og kontanthjælp har ALDRIG og jeg gentager ALDRIG været tænkt som permanente løsninger til folk, som var ledige. Hvis man er syg - evt. kronisk syg - så skal man IKKE være på kontanthjælp. Det har aldrig været tiltænkt på den måde. At nogle kommuner så parkerer syge på kontanthjælp, det er en helt anden snak men det bør de ikke gøre.
@asnielsen9784
4 ай бұрын
Robert her 11 år efter må man sige du var forud for din tid. Tak for dig ❤ Ved ikke hvor du er i dag, men håber det er et godt sted ❤
@PilouSvendsen
3 ай бұрын
Han er død.
@onkelmarvin8360
2 ай бұрын
@@PilouSvendsen Nej han er ej dit paphoved !!!!!
@PilouSvendsen
2 ай бұрын
@@onkelmarvin8360 Jo han er, og dine forældre elsker dig ikke. '
@PilouSvendsen
2 ай бұрын
@@onkelmarvin8360 jo han er, og dine forældre elsker dig ikke.
@erikipsen1682
2 ай бұрын
Dovne-Robert er mit store forbillede. Lad vær med at stifte gæld og bruge penge på en masse småborgerligt 💩for at imponere familie og omgangskreds. Så er du fri og ikke desperat efter at tage dig et lorte-job.👍
@PpAirO5
4 жыл бұрын
Jeg elsker bare hans måde at sige "MacDonals" 😄
@tbn22
2 жыл бұрын
"Mak Dånals"
@DytBaat
11 жыл бұрын
argumenter og argumenter som en rigtig nok siger, så er der måske ikke så mange egentlige argumenter. Det jeg mener er bare, at Robert er enormt veltalende og velformuleret i forhold til hans holdning og synspunkt, hvilket jeg ikke mener Joakim klarer lige så godt. :)
@alleveddet118
Жыл бұрын
Det her er Danmark jo 🍻🥓
@physical1206
6 жыл бұрын
hvor er det sjov!! man kan faktisk se joakim B. olsen sluge sin stolthed 9:36 ..
@bolgann9089
7 жыл бұрын
Havde ikke regnet med at se så mange forsvare Robert i kommentarerne
@tbh8283
3 жыл бұрын
Mange af dem er nok selv en "Robert"
@Detnice21
2 жыл бұрын
De eneste der ikke forsvarer Robert, er hykleriske højrefløjstosser som tror på myten om at folk ikke gider at arbejde. Bare se kuglestøderen og politikeren
@Oligg97
2 жыл бұрын
Robert var forud for sin tid!
@BestFilmproducer
6 жыл бұрын
Og sidst men ikke mindst skal det faktum også lige nævnes, at kontanthjælp jo trods alt er ret meget mindre end den lavestbetalte løn i Danmark, hvilket den også helt klart burde være! :)
@sukhmaidickoff
4 ай бұрын
JA, selve kontanthjælpens standardsatser er måske lavere. Men man kan jo få et hav af tillægsydelser. Fx blev Joachim B. Olsen jo beskyldt for at lyve, da han "påstod", at en kontanthjælpsmodtager med 4 børn fik 23.000 kr. udbetalt (inkl. børnepenge). DR/Detektor tjekkede det imidlertid, og måtte give ham 100% ret. Da jeg for nogle år siden tjente ca. 45.000 om måneden - da havde jeg ikke ret meget mere udbetalt end damen på kontanthjælp (inkl. alle de tillægsydelser hun fik)
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
Du er godt nok saglig og konstruktiv. Positivt bidrag til debatten! 5/5
@eenig8730
6 жыл бұрын
selv 6 år senere er denne debat mega griner. begge med gode points, men for dælen.. hahaha
@mrjones3026
Жыл бұрын
Robert har jo absolut ingen gode points. Netop derfor er det sjovt XD
@KLKstudios
4 жыл бұрын
Jeg kan godt forstă Robert og ham der Joakim b Olsen han sidder og sover på jobbet 😂😂😂🤣🤣🤣
@EnjoyCocaColaLight
10 жыл бұрын
Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bakker op om Robert. Manden er hudløst ærlig, fattig som en lus og ganske skarp. Giv ham et ordentligt arbejde og han vil tage imod det.
@EnjoyCocaColaLight
2 жыл бұрын
@R Jeg har ikke gjort en skid for mit arbejde og mangler ingenting. Fuck du må ha' et hårdt live :D
@headstrongbachelor3152
Жыл бұрын
Det er fordi Robert skaber et incitament til at begå socialt bedrageri og han viser hvor nemt det er. Det skaber på den måde et incitament til at begå skattesvindel hvilke så i sidste ende går udover de udsatte som har brugt for det sociale sikkerhedsnet.
@EnjoyCocaColaLight
Жыл бұрын
@@headstrongbachelor3152 Sådan ser jeg det ikke. For det første fordi han ikke begår bedrageri, og for det andet fordi det ikke er et argument, at man kan gøre noget forbudt.
@headstrongbachelor3152
Жыл бұрын
@@EnjoyCocaColaLight Han begår socialt bidrageri men han er bare smart til at snyde det ved at møde op på arbejde og te sig som en måde så han bliver fyret. I princippet mener jeg at du skulle betale for ham. Jeg vil ikke betale.
@EnjoyCocaColaLight
Жыл бұрын
@@headstrongbachelor3152 Du har ikke engang set udsendelsen. Spild af tid.
@nnocon
6 жыл бұрын
Kontanthjælpen skal være et beløb, som gør dig i stand til at leve en absolut minimal levestandard. Dvs. ingen biografture, ingen bil, ingen stor lejlighed, ingen fancy varer i Netto. Nada. Hvis man så en dag ønsker disse ting, ja så må man få sig et job.
@confusedarmchairphilosopher
2 жыл бұрын
det er sgu sådan kontanthjælpen ligger nu og har gjort i mange år
@jespermaack9242
6 жыл бұрын
Enig med dig Robert...
@roccofucko2
12 жыл бұрын
Der er sgu også mere værdighed i at være på kontanthjælp end at arbejde for McDonalds :)
@peterhansen8023
Жыл бұрын
Jeg har altså brugt pengene på at spise pizza. Hahahah!
@nexusnick91
10 жыл бұрын
Robert argumentere sku bedre end ham joachim... Han siger robert ikke vil ha et job.. Joarchim har kastet med sten halvdelen af hans liv xD
@MonsieurKaizer
10 жыл бұрын
***** Og leverer nu prisløs underholdning i hans utallige tåbelige politiske udtalelser. Han er jo en guldgrube for den danske stat.
@anatolijonasknudsen7
10 жыл бұрын
***** Vil gerne have noget dokumention på din påstand om, at JBO har tjent millioner ind til den danske statskasse.
@mikkelp.8846
5 жыл бұрын
"Kastet med sten" er da en sjov betegnelse for noget, en tidligere professionel atlet har beskæftiget sig med.
@Softpaw1996
5 жыл бұрын
@@mikkelp.8846 så professionel at han stoppede og gik ind i politik.
@sukhmaidickoff
4 ай бұрын
@@Softpaw1996 Ja, for pro-fodboldspillere, de bliver jo også ved til de er 75, ikke sandt?
@DezyTuT
10 жыл бұрын
Robert står sgu frem! Synes sgu også han kan klare sin del af diskussionen!
@SjaellandskWrestling
10 жыл бұрын
Jeg betaler simpelthen for meget i skat, til at kunne tolerere det her.
@kristiankoch6606
9 жыл бұрын
***** stem liberalt eller Konservativ
@pauladams6718
9 жыл бұрын
***** Eller start med at svindle og bedrage hvor du kan. Det gør jeg. Jeg betaler ikke licens, og snyder også i skat :) Og det rager mig en skid :)
@pauladams6718
9 жыл бұрын
***** Det vil jeg da skide på, for jeg lever fedt efter *mine* regler. Så kan dem på Christiansborg rende mig i røven :)
@pauladams6718
9 жыл бұрын
***** Hos mig går det faktisk ret fint, skulle jeg hilse og sige !
@pauladams6718
9 жыл бұрын
***** Det sker ikke.
@jakobloll275
3 жыл бұрын
Legende.. Siger man ja til A siger man også ja til B.. Fedt at se personer, som ham bruge systemet, som han lyster.
@tommypetersen6000
7 жыл бұрын
Hvad var der mon sket hvis det var en kvinde man havde kaldt f.eks dovne lise eller dovne dorthe?.
@mortenrobinson
5 жыл бұрын
6:32 det er så fedt at Robert ligger ud med at kalde Joakim for en Stalinistisk kommunist xD Det kom helt bag på ham, han ved slet ikke hvad han skal sige til det xD
@andersnielsen6044
Жыл бұрын
Han ved ikke hvem Stalin var.. Det skal han først hjem og slå op..
@Benz100
Жыл бұрын
9:36 her er Joakim max presset, hahha.
@Witen89
8 жыл бұрын
det er da en hyggelig debat imellem to stats støddede, robert har været på kontanthjælp i 11år hvor længe har JBO været stats støttet
@PpAirO5
3 жыл бұрын
Sikkert længere og til en højere indtægt.
@andersnielsen6044
Жыл бұрын
80% af den danske befolkning, er på overførselsindkomst fra vugge til grav. Langt langt de fleste i arbejde, er en omkostning for staten Danmark.
@sukhmaidickoff
4 ай бұрын
Hvordan mener du, at JBO har været statsstøttet? Da han vandt sin olympiske medalje var han finansieret af Danmarks Idrætsforbund og penge fra tipsmidlerne. Det er IKKE at være statsstøttet. Da han var Folketingsmedlem fik han løn for at lave sit arbejde i Folketinget. Da han var / er journalist på EB / BT er han heller ikke statsstøttet? Så hvad helt konkret er det du kæfter op om, når du påstår, at han har været statsstøttet hele livet?
@nexusnick91
10 жыл бұрын
Det ændre da ikke på det faktum at robert faktisk er meget velformuleret.
@frederik6924
5 жыл бұрын
Argh er du helt sikker på det?
@FerdinandMadsen
5 жыл бұрын
Ole Mole Aaaaaarghhhh
@pbmusicproff
9 жыл бұрын
Holder med Robert 100%
@mattidinven9945
9 жыл бұрын
Robert som minister!
@danielwullum4204
7 жыл бұрын
Kan kun se at joakim har ret.
@christianbak380
5 жыл бұрын
jeg synes det er synd for Robert at han skal stå overfor en dengang ny udklækket levebrødspolitiker med jord i hodet. Joakim høre jo slæt ikke efter hvad robert siger.
@sessizkus2017
6 жыл бұрын
Meget fornuftige og gode svar tilbage. Sådan.
@RalleR3650
5 ай бұрын
Det værste er, at Robert faktisk er den mest fornuftige af de to :)
@sukhmaidickoff
4 ай бұрын
Hvordan kan du mene det? Hvad ville du sige, hvis alle danskere gjorde som ham, og var på overførselsindkomst og KUN gad tage luksusjobs? Så var der sgu nok ikke noget, der hed et velfærdssamfund længere. Det er jo direkte horribelt, hvis du mener, at Robert er den mest fornuftige af de to. Det viser bare ALT om, hvor lidt du reelt set ved om, hvordan et samfund fungerer og ikke mindst, hvordan det finansieres.
@antonkristiansen673
2 жыл бұрын
Forstår ham ærligt godt
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
Var han nu doven? Ved du egentligt hvad subsidiering?
@blackerthantheblackestblac3164
7 жыл бұрын
10:08 Dat vandscooter i baggrunden tho
@beo191
7 жыл бұрын
det er min fætter som cruise i vandscooter bmw min ven forstår du hvad jeg mener?
@meilstrup1
10 жыл бұрын
du er for sej robert
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
Det er i orden. :-)
@SorenConradsen
11 жыл бұрын
Haha, gode argumenter?! Fjolset kommer ikke med ét eneste under hele interviewet!
@steenhansen9400
3 жыл бұрын
Hvorfor er det at Joachim siger det samme hver gang det er hans tur
@mathiasgadeyt
Жыл бұрын
10 år senere og vi har præcis de samme problemer. Man vil hellere tale om værdighed end om overlevelse
@Kalle72
11 жыл бұрын
Jeg LOLLEDE ved 7:52!!!
@DytBaat
11 жыл бұрын
Ja, argumenter er måske så meget sagt, hehe.. Jeg mener bare at han efter min mening er enormt veltalende i forhold til hvad man skulle forvente, og også i forhold til Joakim :)
@carstenmaagaard5293
10 жыл бұрын
Hørt Joakim. Robert, let røven!
@sessizkus2017
6 жыл бұрын
Robert du er så sej
@pbmusicproff
9 жыл бұрын
Joakim B, Olsen er den største sinke som kan gå på 2 ben TOTALT
@smitguitar
11 жыл бұрын
Mener du det?
@YNWA72
10 жыл бұрын
Nå det så er sagt, er Robert den klogeste af de 2,, Joakim tror hans habit er magisk og gør ham ekstrem klog .
@Mcbayzi
11 ай бұрын
Enig ... også lidt Olsens rationale, IQ og argumentation. Ellers 😂
@mindkeycoaching
Жыл бұрын
Vi betaler også for Joakim b 😂
@cryptoboy9943xxz
6 жыл бұрын
Hvem fanden kan tage en debat som denne seriøst?
@christianmadsen7997
Жыл бұрын
Det gjorde hele Danmark jo🤨🤔
@Nelarsen
3 ай бұрын
Joachim står som en der er klar til en boksekamp lol
@caspergjeding3065
9 жыл бұрын
Robert har ræt
@benjaminreinke6024
10 жыл бұрын
Robert vandt den her. Han er tydeligvis intelligent og ved umiddelbart meget om livet. Og er jeg den eneste der føler at Joakim virker meget aggressiv?
@mewtew8006
2 жыл бұрын
At du synes at Robert lyder intelligent siger meget om din egen intelligens
@multidarwin18
11 жыл бұрын
Jeg respektere først den politikere der siger: jeg behøver kune 20.000 kr. om måneden og man skal kun være der som politikere i 4-8 år. Jeg kan ikke tage J.B.O alvorligt!
@Niller0n
10 жыл бұрын
Mine skattepenge går med glæde til Robert! :)
@headstrongbachelor3152
Жыл бұрын
Men jeg ikke vil betale for ham, så du forsøger ham mens jeg bruger mine penge på mig.
@user-ct5ty3sv2m
2 жыл бұрын
ham politikeren har da aldrig haft et rigtigt arbejde hahaha
@miselfis
5 жыл бұрын
10:09 se vandscooteren i baggrunden. xD
@Jidandk
11 жыл бұрын
10:09 Yeeeehaaa! :) (se baggrunden)
@anderslindegaard4600
6 жыл бұрын
Så må han da for fanden gøre noget i sit liv, for at få et job han kan holde ud...
@danskmillitant
10 жыл бұрын
Om der så ingen kontanthjælps modtager var, så ville skatten ikke falde, så ville der bare være en ny undskyldning, for hvor pengene havner...
@nejtilsvampe
10 жыл бұрын
Hvem siger vi gerne vil have skatten til at falde? Vi er bare interesseret i at sørge for at skatten bliver distribueret til de rigtige steder. Uddannelse og sundhed frem for folk der ikke ønsker at bidrage økonomisk til samfundet.
@danskmillitant
10 жыл бұрын
Om skatten så blev distribueret til de rigtige steder, så ville det ikke gøre nogen forskel da det der bærer værket er hvor interessen ligger, og det er ikke folket som kapitalisterne interessere sig for, det er pengene.. og der er ikke penge i de steder du nævner, vi er et af de lande der har de højeste uddannelses muligheder og det bedste sundheds system. lige meget hvor mange penge man spæder i til de to formål, vil der ikke være flere arbejdspladser til de uddannede og heller ikke færre folk på hospitalsgangene.
@carstenrbkfrandsen8162
Жыл бұрын
Enig!
@johnpetersen2425
4 жыл бұрын
det er 2 personer der ikke gider at arbejde
@Eckhausen1
10 жыл бұрын
Bliver sgu lidt stram når politikere står og kæfter op om hvordan det er og være på arbjedsmarkedet, der er da ikke nogle af dem der nogensinde har haft et "normalt" job.
@ToolReviewer6650
10 жыл бұрын
Det var da en påstand uden lige. Der er utroligt mange af Folketingsmedlemmerne der har haft et ganske normalt arbejde, inden de blev valgt ind. Så du burde nok læse lidt op på det inden du udtaler dig om noget du tydeligvis ikke aner noget som helst om.
@Eckhausen1
10 жыл бұрын
Hvor mange af vores ministre har haft et normalt job?
@douchepos
10 жыл бұрын
Lars Hansen Næsten 80 af tinget har aldrig været ansat i det virkelige erhvervsliv. Altså institutioner som ikke modtager stjålne penge som staten har stjålet under truslen om vold.
@morten1
5 жыл бұрын
@@douchepos FORKERT. I gennemsnit har politikere 12 års erhvervserfaring udenfor Christiansborg. Fakta
@zapador
11 жыл бұрын
Han er faktisk ret fornuftig at høre på, det er svært at være direkte uenig. Jeg kan sgu godt forstå ham, jeg sagde sgu også mit job op og fandt noget andet, da jeg begyndte at kede mig og ikke fandt det daglige arbejde synderligt udfordrende. Så bliver det at arbejde sgu bare en dræbende sur pligt.
@badunmusic
6 жыл бұрын
King!!
@TheFuckingnar
11 жыл бұрын
Hvis alle havde den indstilling til tingene som han har, var langt over halvdelen på kontanthjælp og Danmark gået statsbankerot..
@lukasbjohansen
Жыл бұрын
Joakim B Olsen går virkelig i flæsket på Robert uden at holde igen
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
For at få ren bord. Det drejer sig om problematikken omkring arbejdsforhold her i landet. Det er trist at emnet taget sådan en markant drejning pga. Roberts indkomst. At der muligvis er et problem med kontathjælpsystemet er en anden debat.
@SorenConradsen
11 жыл бұрын
Hvorfor skulle Joachim B. Olsen da også være mere veltalende? For selvom Robert ikke har færdiggjort en uddannelse, så har han trods alt studeret på universitet længere tid end Joachim.
@xink64
10 жыл бұрын
Jeg syntes det er flot klaret, at de begge formår at bevare roen på trods af deres tydelige uenigheder om samfundet.
@frederikskotting2271
10 жыл бұрын
Tjek lige baggrunden ved 10:07 ! crazy tricks på kanalen!
@mrjones3026
Жыл бұрын
Jeg bryder mig normalt ikke om folk der sidder på kontanthjælp bare fordi de er dovne, men når de læser avis og stemmer til valg, så er det ok.
@dennipedersen1143
10 жыл бұрын
du er så klog Robert. du har min stemme
@henrikschultze1668
5 жыл бұрын
jb står og LYVER , når han siger at robert IKKE vil arbejde !
@christianmadsen7997
Жыл бұрын
Nemlig. JBO hører slet ikke efter
@2f4st4you
10 жыл бұрын
Der er da en klar forskel på at være professionel sportsudøver, samtidig med at man studerer. Og så at være på kontanthjælp, fordi man ikke gider at arbejde
@sukhmaidickoff
3 жыл бұрын
Præcis !
@MrTmn2401
2 жыл бұрын
Giv dem madkuponer istedetfor skillinger, så skal i se en sand folkevandring af arbejdslystne borgere. Gælder også daddelplukkere og kameldrivere.
@wollehabibi
10 жыл бұрын
Kom igang Robert!
@troldtoftmortensen7687
2 жыл бұрын
Og nu kan man vel sige at b Olsen heller ikke har et nyttigt job
@PyroblastDK
11 жыл бұрын
Interessant. For jeg finder intet konstruktivt eller rationelt I din personangribende udmelding.
@smitguitar
11 жыл бұрын
Det viser bare hvor uintelligent Robert egentligt er.
@jenstaastrup
10 жыл бұрын
Jeg hilste på Robert for anden gang på Christiania i forgårs. Måske var det sådan, at han blev doven
@micktaylor1151
3 жыл бұрын
Jeg kan slet ikke tage en som Joakim B. Olsen seriøst.. Det er en mand der aldrig i sit liv har arbejdet..
@Victor_born
Жыл бұрын
Mener du ikke Robert
@Smilla43
Жыл бұрын
At være politiker er da et arbejde?
@1990Raino
Жыл бұрын
Joakim har dog ret.
@freddyls7616
8 ай бұрын
Altså han er på arbejde i den her video
@markuskristensen4934
5 жыл бұрын
jeg elsker kontant hjælp, jeg har ikke overskuddet til at arbejde. Og ja, jeg er doven men Danmark har min ryg. Tak til alle der betaler skat, det går lige ind på min konto, det er for nemt
@alleveddet118
Жыл бұрын
Der staar. "Tak til Robert"paa en grafitti i Noerrebro parken 🙃kan man stadig finde det lille skriv 😌
@kennedemann89
10 жыл бұрын
Må jeg så ikke foreslå dig om at flytte derover? :-)
@dzabaloo
12 жыл бұрын
Jeg lærer jer om overmennesket. Mennesket er noget der skal overvindes.
@jonashansen4572
3 жыл бұрын
Det er som at høre en far og sin 15 årige søn diskutere vigtigheden i et arbejde
@neverend753
6 жыл бұрын
Jeg blev tvunget til at støtte en kuglestøder uden jeg ville. Hvad er forskellen ?
@cmchristian870
6 жыл бұрын
hvad støtter du ham med? må jeg spørge om det? for hvis du mener at du støtter ham PGA at du betaler skat og at skat går til hans løn, så har du ikke ret. han udføret et stykke arbejde for de penge han får. som politikker er man ikke på overførselsinkomst
@11uffe180
11 жыл бұрын
Langt de fleste kommentar er imod Robert og mener det er totalt uden grund. Manden vil jo godt arbejde han vil bare ikke tales ned til og det skal man heller ikke finde sig i ikke for noget job
@sandreid87
11 жыл бұрын
1:35"...og jeg har jo også haft Arghbejde."
@pkj77
6 жыл бұрын
Så er der også lige os som er sygemeldt og parkerede på KONTANTHJÆLP
@sanderkriller
10 жыл бұрын
Robert nailed it...
@jerrhan
10 жыл бұрын
1-0 til robert!
@andge1001
11 жыл бұрын
Har Joakim nogensinde haft et rigtigt arbejdet? Professionel atlet og bagefter folketingsmedlem...
@charliewestermann6456
2 жыл бұрын
alt arbejde er vel rigtigt så længe SKAT indgår. han tjener og betaler sku nok mere end os begge til sammen.
@aslakvanggaard6496
7 жыл бұрын
10:07 angående det med jetski, der er oppe i medierne for tiden
@Cynical_Dude
7 жыл бұрын
Aslak Vanggaard Godt set! :D
@ThomasVidebaek
10 жыл бұрын
Robert er tydeligvis langt mere intelligent end Joakim.
@thomasolsen1497
10 жыл бұрын
Ingen tvivl.
@nikolajq6104
7 жыл бұрын
Er i 3 mennesker stadig på kontanthjælp?
@MagnusRothmann
6 жыл бұрын
Robert er dum
@mortenrobinson
5 жыл бұрын
Jeg elsker hvordan Robert ligger ud med at kalde Joakim for en stalinistisk kommunist xD
@DanishARMA2
10 жыл бұрын
jeg har jo brugt dem på at spise pizzaer og kører i bus og købe sko for så har man da penge nok
@bumkapow
10 жыл бұрын
ja man skal sgu GÅ rundt med bare fødder.
@codefire88
12 жыл бұрын
Haha, Joakim bliver nærmest helt bange for Dovne Robert ved 9:25-9:38
Пікірлер: 770