Bardzo chętnie zajmę się remigiuszem żeby jego córka i żona mogły iść na koncert
@surton3707
6 ай бұрын
Pierwszy raz słyszę, że ktoś boi się zostawić z 16-latkiem młodsze rodzeństwo 😅 W moim otoczeniu to zawsze była normalka, że starsze rodzeństwo zostawało nawet z znacznie młodszym, nie ma lepszej nauki odpowiedzialności.
@dodo121182
6 ай бұрын
dokladnie, ja wiem ze czasy inne i ludzie inni, ale 35 lat temu gdy mialem 7 lat zostawalem sam z mlodszym bratem o dwa lata i siostra o 4 lata na 3h bez problemu, z tego co mama opowiadala bylem dosc odpowiedzialny, by powierzyc takie zadanie, ale jak mowilem czasy inne ...
@surton3707
6 ай бұрын
@@dodo121182 ale ja mam 22 lata, więc raczej dotyczę „obecnych” czasów i dobrze wiem, że większość rówieśników w wieku 14-18 zostawała ze swoim nawet znacznie młodszym rodzeństwem 😅 Ja również pilnowałem zawsze mojej o 8 lat młodszej siostry
@aichampionships5105
6 ай бұрын
ja czesto jak bylem w 1 klasie podstawowki to wracalem do domu i nikogo nie bylo i tylko dom otwieralem kluczem i sam siedzialem nie trzeba bylo mi nikogo by pilnowal mnie
@MRPiterer1
6 ай бұрын
Lecz teraz jest za dużo rozpraszaczy ;) Wiem po sobie, dobrze że jeszcze nie mam dzieciaka :D
@Krystian7
6 ай бұрын
Nie no raczej Miszor sobie poradzi z takim wyzwaniem
@pajonkxD
6 ай бұрын
Trudno o dobrą opiekunkę do dziecka. Ale jeszcze trudniej o dobre dziecko
@mikoajmos2121
6 ай бұрын
~ Mariusz T.
@shad0w1938
6 ай бұрын
dziwi mnie, że tak wiele osób potrzebuje opiekunki dla dziecka. Ja gdybym miał dziecko to znalazłbym co najmniej z 4-6 osób z rodziny, które zgodziłyby się w pełni bezinteresownie popilnować dziecka raz na jakiś czas, albo nawet regularnie. Nawet w dzieciństwie miałem tak, że babcia specjalnie przyjeżdżała autobusem ok 30km do mnie i siostry aby nas popilnować 2-3 razy w tygodniu, jak rodzice pracowali i nie oczekiwała za to żadnych pieniędzy, nawet kupowała nam jakieś rzeczy z własnej cienkiej emerytury.
@dontmindaboutthisstupidtroll
6 ай бұрын
@@shad0w1938no ale model skandynawski ze zbyt wczesnym wyprowadzaniem się od rodziców jest taaaaki dobry (z czym się nie zgadzam, bo prof. Dudek lansuje tę tezę) a później zgrzyt zębów bo opiekunki trzeba szukać. "Trzeba uświadamiać i pokazywać, że wzajemne zdrowe relacje czy pomoc psychiatryczna, nie zaburzą naszej tradycji i wspaniałych rytuałów." Jak to mówił Piotr Cyrwus bo zgadza się, że Polacy potrzebują terapii by skorzystać z atutu posiadania mieszkania z rodzicami "Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że 49 proc. Polaków w wieku 18-34 lata wciąż mieszka pod jednym dachem z rodzicami." 8 listopada 2023. Więc niech z tego korzystają 😊
@Mordeusz2K
6 ай бұрын
Zgodnie z prawem dziecko może samo zostawać w domu od ukończenia 7 lat, więc jeśli córka jest ułożonym dzieckiem, to można ją zostawić. Poza tym syna można zdrowo zmotywować do opieki nad siostrą, Rock mówi o nim jak o jakimś nieokiełznanym żywiole. Ja pamiętam jak miałem 16 lat i co miałem w głowie, ale pamiętam też, że gdybym nie posłuchał rodziców w jakiejś istotnej sprawie, to byłoby po kieszonkowym. To nie jest skomplikowana zależność i nawet szesnastolatek ją złapie.
@przemysawgruszkiewicz495
6 ай бұрын
16 lat to z spokojem można uczyć odpowiedzialności :) ale lepiej grać w gierki XD
@crowmw
6 ай бұрын
Myślę, że nic nam do tego jak Rock wychowuje swoje dzieci.
@adusza8902
6 ай бұрын
Rodzeństwo nie jest od niańczenia, też mają prawo do dzieciństwa
@Mordeusz2K
6 ай бұрын
@@crowmw Jakbyś obejrzał to byś wiedział, że w podcaście prosił o komentarze w tej sprawie.
@izimsi
6 ай бұрын
@@adusza8902oczywiście że mają prawo, ale raz na parę miesięcy może by mu nie zaszkodziło
@adik007
6 ай бұрын
16-latek nie może się przez kilka godzin zająć 6-letnią siostrą? Poważnie mówisz?...
@kamilgracz
6 ай бұрын
I co w tym złego ?
@adik007
6 ай бұрын
Gdzie napisałem, że w tym coś złego?
@Logan92PL
6 ай бұрын
Najciekawszy temat ps 5 pro 😁pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscią 🙂
@marsud007
6 ай бұрын
Z 4 tys bedzie kosztowac
@Logan92PL
6 ай бұрын
@@marsud007 jak będzie np pod koniec 2024 czy np marcu 2025 to i pewnie będzie tyle kosztować.
@47bakeus47
6 ай бұрын
Strach zostawić dziecko z 16 latkiem? Troche smutne wrażenia o własnym synu, ale w sumie oni znają go najlepiej
@gogota_
6 ай бұрын
Też mnie to trochę przeraża.
@pat-cel2060
6 ай бұрын
Zgadzam się to smutne.
@Muhammad_Sumbul555
6 ай бұрын
Już to widzę jak 16 latek zajmuje się 6 letnim dzieckiem przez dłużej niż 2 godziny XD
@krzych5411
6 ай бұрын
Ja w wieku 16 lat miałem takie pomysły że dobrze że nie miałem pod opieką czegokolwiek żywego.
@SaD-yv5yv
6 ай бұрын
Zgadzam się
@koprolity
6 ай бұрын
Legenda głosi, że Rock i Banksy to jedna i ta sama osoba.
@darksenn3625
6 ай бұрын
Legenda też głosi, że koprolity to bot i spamuje wszędzie gdzie się da
@Az4k1r
6 ай бұрын
@@darksenn3625 gościowi się nudzi i widocznie nic lepszego do roboty nie ma
@WiciuSJ
6 ай бұрын
Bardzo fajny odcineczek! Długi wstępniak, ale to dobrze. Was się chłopaki zawsze dobrze słucha. :D Powodzenia na badaniach Borys, mam nadzieję, że wyniki będą pozytywne..no nie w tym sensie pozytywne, haha! Ale że dobre. :P Co do PS5 Pro to specyfikacja odpowiadająca dosyć mocnym pecetom zaskoczyła. Może to będzie jakiś przełom? Oby Sony dowiozło w tym temacie. Co do orientacyjnej ceny to ja obstawiam 3200 - 3500 zł za tę konsolę. Oby inflacja nie wpłynęła za mocno na tę kwotę... Pozdro dla Was!
@sezam84
6 ай бұрын
PS5 Pro Dev Kit mają “w Warszawie”. 3500 klocka za mocną konsolę jest do skonsumowania. Tylko nie może to być konsola na 2 lata po których wyjdzie mocne PS6
@Lamburyn
6 ай бұрын
W sam raz do pracy 😂
@Night_Knight_DE
6 ай бұрын
PlayStation 5 Pro wjeżdża od razu + edycja kolekcjonerska GTA 6 i jestem spełniony 😇
@wiktorhernik7364
6 ай бұрын
To powodzenia. Ja poczekam rok i bede mial na pc. Nie chce grac jak plebs w 25fps i 720p rozciagnietym do 4k. Wole jak szlachta w 120fps 4k jak mam cyberpanku. Ale ok, betatesterzy musza byc. Pograj, zobacz wszystkie bugi, zaraportuj a ja zagram w wersje prawidlowa
@naoki-yoshida-jest-wielki
6 ай бұрын
@@wiktorhernik7364 Byłem core'owym pececiarzem przez 20 lat, więc rozumiem twój tok myślenia polegający na pocieszaniu się, że na konsoli gra będzie działać kiepsko, ale na PC to już będzie wersja 2.0 śmigająca w 200 klatkach i 8K. Tyle, że jeśli sugerować się dotychczasową historią pecetowych portów, z reguły jest dokładnie odwrotnie i to te wersje wypadają gorzej w kwestiach technicznych. Potwierdza to już nawet sama seria GTA, gdzie dopiero ostatnia odsłona została przeportowana bez większych zgrzytów, ale już np. port części 4 do dziś uchodzi za jeden z koronnych przykładów tego, że wydawcy traktują rynek PC jako "drugiej kategorii". No, ale wiadomo: będziesz musiał czekać przynajmniej rok na możliwość pogrania w potencjalnie największą premierę w historii, więc siłą rzeczy szukasz pocieszenia w złudzeniach. Rozumiem to i nie mam pretensji, ale też warto mieć świadomość, że zderzenie z rzeczywistością może okazać się dla ciebie dość bolesne.
@MJ23_
6 ай бұрын
@@wiktorhernik7364Ok to ty se czekaj rok może dłużej, co do bugów to te z konsoli nie mają przełożenia na to co wyjdzie na PC znawco 😂 zresztą granie na konsoli na tv 85 cali to sama przyjemność i wygoda więc kto co lubi, po co 120fps 4k dla takiej gry nie mam pojęcia...
@Lodzio20
6 ай бұрын
@@wiktorhernik7364z twoim stadium niedojebania, możesz nie dożyć 2026 roku.
@kamilgracz
6 ай бұрын
@@wiktorhernik7364mam kompa z 7900xtx i 7800x3D a nadal kupuje ps( pro bo nie wyobrażam sobie czekać kolejny rok na port PC co nie zmienia faktu że jak w końcu gta 6 pojawi się na PC to na pewno znowu kupię
@tomisawapoloniuszcurusbach3391
6 ай бұрын
Remigiusz jak sytuacja z książkami z uniwersum warhammer 40k? Wspomniales w którymś podcascie o herezji Horusa i książce Wywyższenie Horusa i mnie tym tematem zainteresowałeś, wciągnąłem 5 audiobooków i chce więcej. Dzięki za polecenie tej serii
@Super_Koza
6 ай бұрын
Wątpię, że on to czytał/słuchał. To był blok reklamowy.
@ukasz424
6 ай бұрын
@@Super_Kozaa to huj parszywy dałem się nabrać na piękna historie jak to jechał z curkom i słuchali książki 😒 Na szczęście wszystko ściągnąłem z chomika więc przynajmniej tu wygrałem ja 👊
@terry5552
6 ай бұрын
Marvel Unlimited jest teraz na promce i pierwszy miesiąc to tylko 97 centów + 7 dni za darmo. To dobra cena 😀
@michapazdan2849
6 ай бұрын
Sony kasuje gaas robione przez Insomniac czy ND bo doszło do nich że nie chcą z studiów od singli robić studiów live service. Sam Neil mówił że gdyby skończyli The Last of Us Online to nie mieliby jak robić singli bo musieliby skupić się na aktualizacjach, a nie nowych grach. Imo to bardzo dobra decyzja bo te studia słyną z singli. Poza tym ludzie chyba myślą że jak skasowali projekt to już nic z niego nie zostało. A tak nie jest bo po prostu zamiast wydawać solową grę jako usługę zaimplementują elementy sieciowe do Spider-Mana 3 i The Last of Us Part III coś na wzór trybu Legends w Ghost of Tsushima. No i na koniec najważniejsze Sony po ogromnym sukcesie Helldivers 2 nie ma już takiego parcia na gaas bo to co chcieli już osiągnęli. Miała wypalić 1 z 12 gaas i wypaliła pod postacią Helldivers i to za pierwszym razem więc teraz mogą na spokojnie robić kolejne single i gaas.
@SirBukos
6 ай бұрын
Świetny materiał jak zawsze ❤
@KaToKaMasz
6 ай бұрын
Jako zatwardziały PCMR chciałem wejść do świata konsol z PS5Probi ograć w końcu Tsushime na dobry początek. Ale, że tak owa wreszcie ukaże sie na PC... to chyba nie ma po co się pchać na ten konsolowy padołek 😂 aczkolwiek... DEATH STRANDING 2 Może mnie do tego zachęcić, bo nie wiem, czy wytrzymam w oczekiwaniu na wersję PC.
@hrupek2100
6 ай бұрын
Ja nie planuję ps5 pro. Mam zwykłe pierwsze ps5 i jeszcze dużo gier do ogrania z PS4. Już nie wspomnę o grach z ps5. Tym bardziej że jak zaczynam grę to leci platyna w każdej prawie grze. A mam mało czasu na granie parę godzin na tydzień. Więc nie ma sensu gnać do przodu. Ps5 pro kupię może za 2 lata dopiero pozdro
@SirBukos
6 ай бұрын
Będzie to zapewne rok/dwa przed premierą szóstki 😮
@pigmenboss2738
6 ай бұрын
Czekam na PS5 pro :)
@Lensovski
6 ай бұрын
kupię PS5 PRO tylko dla GTA VI. Myślę że Polakom dadzą cenę 3299 zł w sklepach, góra 3499 zł. Pozdrawiam
@prezydentpolski36
6 ай бұрын
Też obejrzałem American Fiction i faktycznie super się oglądało, szczególnie jeśli przed obejrzeniem nie wiesz czego się spodziewać. Polecam.
@poolboy164
6 ай бұрын
Rock, to ty musisz zobaczyć Yellowstone. Ten serial ma chyba wszystko czego ostatnio szukałeś w telewizji. Jest akcja, jest drama, są luźne momenty gdzie przez całe odcinki siedzą w lesie, na polach i jeżdżą na koniach. Jako przedsmak polecam też filmy Sheridana Wind River albo Hell or High Water (ten pierwszy moim zdaniem lepszy).
@leman1554
6 ай бұрын
W Krakowie w Kwietniu jeszcze ma być Koncert muzyki z gier.
@Johny5423
6 ай бұрын
Poniedziałkowy podcast i dzień od razu staje się lepszy
@arenek3737
6 ай бұрын
29:20 *RTXa 4080 super . Borysowi pewnie chodziło o DLSS 3.5. Dodaje ona nową technika Ray Reconstruction, która jest odpowiedzialna za rekonstrukcję promieni oraz generowanie klatek, które pozwala generować piksele o znacznie wyższej jakości, niwelując niedoskonałości, które mogą występować w tradycyjnych, ograniczających możliwości modelach.
@ghodyOG
6 ай бұрын
spoko szanuję za wiedzę etc ale to wszystko co Borys mówił w kwestii Szoguna jest dla mnie nie do zauważenia. Powiem więcej, jestem bardzo zadowolony ze zdjęć x)
@MinecraftxFlow
6 ай бұрын
Im człowiek mądrzejszy tym mniej się cieszy z życia XD
@adampoec2340
6 ай бұрын
41:00 wydaje mi się, że może chodzić o "Zbrodnie Przyszłości" (Crimes of the future) w reżyserii Davida Cronenberga
@DANZELpl
6 ай бұрын
Mnie zaskoczył pozytywnie serial House of Ninja. Intrygująca historia i ciekawe wątki każdej z postaci, no i walki są dobrze zrobione
@adamgruszczynski459
6 ай бұрын
PS5 Pro wcale nie musi być tanie, od tego jest zwykła wersja. Sprzęt skierowany do świadomych i bardziej wymagających użytkowników. Inną zaletą dla Sony jest czynnik marketnigowy. Od pojawienia się ulepszonej konsoli wszystkie prezentacje nowych gier będą z wersji Pro. Będą mogli się chwalić najlepszą wersją danej gry na konsole domowe. Jaja się zaczną jak MS więcej gier będzie wydawać na PlayStation i na PS5Pro dajmy na to taki Starfield będzie śmigał w 60 fpsach.
@Qbs00n
6 ай бұрын
Ojej, lekkie przejęzyczenie z tą Kartą przez Remigiusza :"D 29:22 RTX 40800 Super to chyba pieśń bardzo dalekiej przyszłości 😅 To RTX 4080 Super, premiera była nieco ponad miesiąc temu, bardzo dobry wybór. I masz rację Borys DLSS 3 -> 3,5 jest dostępny tylko na GPU NVidia serii 4000.
@osdrt
6 ай бұрын
Przeskok przy PS5 jakby była nowa generacja? Przecież w tej specyfikacji otwarcie jest napisane, że będzie dokładnie ten sam CPU, co najwyżej będzie mógł chodzić w specjalnym trybie z wyższą częstotliwością. Gry, które nie mogły osiągać 60fps, bo nie wyrabiał procek dalej raczej będą tym ograniczone i przy takim GTA VI właśnie ciekawy jestem czy ten sam procek wystarczy do 60fps. Dla przykładu taki Starfield (wiem, że nie ma go na PS5 akurat) nie miał trybu 60fps właśnie z powodu procesora.
@GrzegorzMikos
6 ай бұрын
PS5 Pro ma sens dla mnie tylko w jednym wypadku, GTA VI w dniu premiery w 60fps. Podstawowe PS5 trzymam tylko dla tej gry, już dawno bym je pogonił ale Rockstar mnie trzyma. Co do ceny przewiduje około 3k w Polsce. Uważam że większej kwoty ludzie nie zaakceptują.
@decomoreno
6 ай бұрын
w 2025 dostaniemy ps5 pro a dwa lata później 8 razy mocniejsze ps6, ja ps5 sie pozbyłem dawno temu bo mam mocnego kompa
@SageAtoreis
6 ай бұрын
Teraz to mnie Borys rozśmieszyłeś. 3500zł to jest dużo? PS5 normalne z 8 miesięcy temu kosztowało 2800, zanim spadło do 2000 w promce i ludzie kupowali za 2800 z pocałowaniem ręki, bo w zestawach było po 3000. Spadło teraz może dlatego, że złotówka silniejsza, ale nadal pozostaje fakt, że ludzie za tyle kupowali zwykłego FATa. Jak faktycznie będzie taka specyfikacja jak w mówicie, to 3500zł przy inflacji to totalna promocja. 30+ Teraflopów to jest poziom Rtx4070, które samo kosztuje z 2600zł, a weź pod uwagę, że PS5pro to jest zamknięty system, więc taka moc jest wykorzystywana ze 2 razy wydajniej, a do tego wszystko inne też masz customowe i idealnie zgrane. Za takie pieniądze to będzie przebój. Ja obstawiam 4000zł i tylko jeżeli złotówka pozostanie w miarę mocna
@dootz_
6 ай бұрын
Rock nie gra na PS5 i kupiłby PS5 Pro. Ale jak kupi PS5 Pro to też nie będzie na nim grał xd Idealny klient
@lukag977
6 ай бұрын
Z filmów Zanussiego mam sentymwntbdo Persona non grata- fajnie się oglądało szczególnie Andrzeja Chyrę. Plus fajnie pokazane zagubienie człowieka po stracie. Ambasador teochę przypomina mi Jarka Kaczyńskiego- teraz mi się skojarztło.
@bot9595
6 ай бұрын
54:34 - raczej „miało być”, „otrzymalibyśmy”, zamiast „będzie” - skoro projekt dawno skasowany i nie zostanie skończony ani wydany. Czyli „nie będzie”.
@przykucnietydzik9141
6 ай бұрын
Co do wychowania nastolatka Ja musiałem się stac samodzielny od dziecka i myślę , że dobrze mi to wyszlo i naprawdę bym nie chcial zeby mnie ktos mizial po plecach przy wychowaniu A sytuacje typu orka w polu w wieku 12 lat albo po szkole ogarnianie gospodarki to norma która nauczyla mnie odpowiedzialności, pracy oraz jaką wartość ma pieniądz Może dlatego 90% podcastów słucham w robocie 😛😅
@lysander7673
6 ай бұрын
Ogólnie PS5 samo w sobie jest świetne i w trybie wydajności wszystkie gry które posiadam poza Baldurs Gatem chodzą w tych stabilnych 60 klatkach. (Horizon Forbidden West, Elden Ring, God of War Ragnarok, Cyberpunk, Ghost of Tsushima i pare innych) PS: A co do ceny to ja za swoją piątke (nie w te tylko w jeszcze poprzednie wakacje) dałem 2950 za tą wersje z napędem na płytki. Także 3,5 koła za wersje PRO nie wydaje się jakąś wygórowaną ceną.
@piobzo
6 ай бұрын
Genialne rozwiązanie z ps5 pro, pozwoli sprzedać kultowe gry z ps4 po raz 3!
@bah9879
6 ай бұрын
PS5 Pro oznacza jedno gry na zwyklym ps5 beda dzialac juz tylko w 30fpsach nie wierze zeby deweloperzy w dalszym ciagu sie bawili w tryby na zwyklym ps5, co dla mnie oznacza wymiane konsoli na nowa pod przymusem.
@Doinformowany
5 ай бұрын
Hit wychować tak syna że boisz się z nim zostawić jego siostre. Ja miałem 7 lat i zostawałem z 5 letnia siostra, wstawałem rano, rozpalalem ogień w kozie bo rodzice nie pozwalali mi uzywac gazu i na tej kozie W WIEKU 7 LAT robiłem sobie i siostrze jajecznicę na śniadanie, albo grzałem mleko na płatki. Lata 90te. Mając 15 lat wielokrotniezostawałem z roczną siostrą (mam dwie, jedna 2 lata młodsza a druga 14 lat młodsza) i opiekowałem się robiąc przy niej wszystko. No ale moi rodzice nie byli napchanymi hajsem bananami z internetu tylko wtedy jeszcze z klasy robotniczej. Dziś mając ponad 30 lat, rodziców którzy dorobili się majątku, jestem im wdzięczny że mimo wszystko potrafili mnie wychować na zaradnego człowieka, na takiego na jakiego ja teraz wychowuje swoje dzieci, które umieją więcej rzeczy niż ich 5 lat starsi koledzy. No ale.... jeden hoduje, drugi wychowuje dziecko.
@Maciej.01
6 ай бұрын
Hej Borys sporo jest tez na yt tutoriali do cinematikow na Unrealau itp
@aalleekk86
6 ай бұрын
Nie czekam na ps pro (stawiam na cenę tak 3700) a i póki co jedyną konsolę którą wypatruje na horyzoncie to switch2. Bo w Nintendo jest już potrzebny przeskok mocy a z ps5 nie odnoszę takiego wrażenia. Pozdr.
@qiins
6 ай бұрын
jeżeli specyfikacja która w leaku wypłynęła okaże sie prawdziwa to ps5 pro będzie naprawdę potworem.
@GryzonNiepospolity9527
6 ай бұрын
49:10 O, to tak jak facebook robił
@mydyingdream
6 ай бұрын
dzień dobry również
@tom_gtp
6 ай бұрын
Wystarczyło 12 minut tego materiału żeby poprawić mi humor. Pozdrawiam i pisze pierwszy raz tutaj.
@fatumboba
6 ай бұрын
Chciałbym lepiej poznać podejście Rocka do stwierdzenia, że prędzej czy później konsola będzie dla niego jedyną opcją grania. Jasne, PC jest droższy, ale PC za 10 tysięcy jest nieporównywalnie bardziej wydajny niż konsola. Rozumiem ludzi, którzy dają radę grać w 30 klatkach, ale to są osoby, które po prostu całe życie w tylu grają i głównie na konsolach. Jeśli ktoś miałstyczność z grami 60 fps i w górę to naprawdę poniżej tych 60 klatek dla mnie gry są niegrywalne. Dodatkowo jeśli ktoś lubuje się w szerokim spektrum gier od strzelanek, przez RPGi, RTSy itd to komputer w dalszym ciagu jest zdecydowanie bardziej uniwersalny. Jeśli na konsoli kiedyś będę mógł podpiąć jakąkolwiek myszkę i klawiaturę jaką chcę i odpalać swoją bibliotekę Steam to wtedy nie widzę problemu, żeby nie używać konsoli stricte do gier. Problem w tym, że wtedy konsola nie będzie kosztowała 2-3 tysiące tylko będzie niewiele tańsza niż PC ;)
@kundel1304
6 ай бұрын
Banksy przyjechał 😂😂😂😂
@danielmalinowski2710
6 ай бұрын
Assassins Creed Unity miał ciekawy tryb multi właśnie z misjami, które odpalało się podczas eksploracji w trybie single. Może coś takiego do Spider-Man'a dodać🤔
@kragerekyt208
6 ай бұрын
Ja planuje sprzedać moje ps5 dołożyć i kupić pro, ale ciekawi mnie czy w tej cenie około 2700-3000 zł będzie dysk
@kms2065
6 ай бұрын
Piękna była rozmowa o nowej karcie graficznej
@Cyklonus
6 ай бұрын
👍👍
@danielkrzaczynski1048
5 ай бұрын
poczekam 3-4 lata i kupie ps6 pro
@TheMementoJungle
6 ай бұрын
Remigiusz boi sie zostawic corke z synem, ale z obca baba juz nie xd
@FlowMustGoOn
6 ай бұрын
jezeli te ps5 pro bedzie tak mocne jak mowią przecieki to nie ma szans zeby to bylo za 600 $ u nas obstawiam ze bedzie zaczynac sie od 4 k i wyzej
@naoki-yoshida-jest-wielki
6 ай бұрын
Przypomnij sobie, ile oficjalnie kosztowało PS5 w czasie, gdy za 2080 trzeba było dać 3 tysiące i więcej, a za 3080 nawet 6 tysięcy. Te 600 dolarów jak najbardziej ma sens.
@FlowMustGoOn
6 ай бұрын
@@naoki-yoshida-jest-wielki narazie wróżymy z fusów , ale okej przyznaje racje natomiast ja obstawiłem swoją cene :D zobaczymy jak bedzie
@bot9595
6 ай бұрын
56:30 - aha, czyli „Marvels Avengers” nigdy nie istniało i to nie porażka tej właśnie gry odwiodła innych od tego typu gier? Miałoby więcej sensu patrząc na timeline niż Suicide Squad.
@zenstoodi
6 ай бұрын
Cześć Borys, jak chcesz zrobić „pierwsze wrażenia / unboxing” X100VI daj znać ;)
@ukaszkowalewski884
6 ай бұрын
Ja liczę na to że chociaż gry które już wyszły jak HFW albo GOWR w trybie rozdzielczości będą w 60k/sek, w szczególności HFW bo to jak cutscenki wyglądaj w trybie wydajności jest przykre. Mi osobiście kręci się w głowie nawet w trybie zrównoważonym, więc tryb wydajności to jedyne rozwiązanie nawet jak ma się TV z VRR.
@naoki-yoshida-jest-wielki
6 ай бұрын
Aż odpaliłem jeszcze raz Horizona, żeby to sprawdzić. I nie, cutscenki w trybie wydajności na pierwszy rzut oka nie różnią się niczym - w obu wyglądają zjawiskowo. Oczywiście jak już wiesz, gdzie szukać, to zauważysz pewne różnice, ale to nadal detale.
@ukaszkowalewski884
6 ай бұрын
Mozeja mam jakiegoś buga ale nie wszystkie cutscenki sa spikselowane. dalszy plan czesto jest, a najgorzej wyglada cutscenka podczas wchodzenia do grobowca faro@@naoki-yoshida-jest-wielki
@djmrozikk.j6756
6 ай бұрын
Borys ja tez gram w Fife i Coda ale nowe gry rownież ale tylko te co maja performance w opcjach 30 klatek nawet nie biore pod uwage
@matesgr
6 ай бұрын
Czyli Nintendo znowu wejdzie na rynek z opóźnioną konsolą. I to sporo, jeśli porównamy TFLOPs. Switch 2 ma mied 8 razy gorszą wydajność od PS5 Pro. Switch 2 może się tylko wybronić dobrymi grami i trybem handheld.
@tomgdek789
6 ай бұрын
Czy mi się wydaje, czy podcast leci w lekkim przyspieszeniu? 🤔
@wiktorhernik7364
6 ай бұрын
Odstaw leki
@kamilgracz
6 ай бұрын
Mam PC z kosmosu ale niestety gta 6 nie wyjdzie na PC przez pierwszy rok i będę zmuszony kupić ps5 pro bo nie wyobrażam sobie czekać dodatkowy rok na port do PC
@bzzykppl8125
6 ай бұрын
@Borys Spiderman coop to multivers 4 graczy na zasadzie ghost recon wspólne docieranie na miejsce i czyszczenie miejscowek
@vbmnx
6 ай бұрын
Przy okazji Spiderman 2, wiedzie, że razem z tymi wyciekami wyszły kody źródłowe do gry? Od ponad miesiąca jest w sieci wersja na pc.
@rzuku97TV
6 ай бұрын
3259 zł max imo, bo cena też nie może być zbyt wielka, żeby konsola się dobrze sprzedała, chociaż mam nadzieje, że 2899 zł to już byłaby ta startowa cena.
@AnonPeak
6 ай бұрын
Rock pewnie chodziło Ci o: Zbrodnie przyszłości ang. tytuł Crimes of the Future
@grzelakmichael
6 ай бұрын
Odnośnie skoku wydajności. Spodziewałem się raczej 2 krotnego skoku. Ten z przecieku to nie jest ani wersja PRO ani nowa generacja a coś w połowie drogi. Tak na sucho analizując PS4/PS4 PRO: - PS5 PRO powinno mieć do 22 teraflopów - PS6 powinno mieć do 45 teraflopów I teraz urządzenie w połowie drogi każe się mocno zastanowić co zaprezentuje PS6?
@satkos1153
6 ай бұрын
Jak wychodziło ps5 to też mówiło się że wszystkie gry będą mieć 60 fps. Pożyjemy zobaczymy
@kamilgracz
6 ай бұрын
Też myślałem nad 4080 super ale jednak postawiłem na 7900xtx i jestem mega zadowolony
@pajter87
6 ай бұрын
Film o którym mówił Rock to: Twórca
@Toz_G
6 ай бұрын
Ja PS 5 Pro kupię razem z GTA 6. To jest gra która mnie przekonuje do tej konsoli, chociaż nigdy konsolowce nie byłem. 3,5k to myślę cena, która bedzie za ten sprzęt
@project_x_light_years
6 ай бұрын
Space Man...flaki z olejem :) strata czasu bez kitu 😅
@JanKowalski-ku5xu
6 ай бұрын
Ja obejrzałem w wekend te Madame Web i nie wiem czemu ten hejt? Mi się nawet podobał.
@AdamsKi8181
6 ай бұрын
Ciekawe czy powtórzy się problem z dostępnością PS5 PRO z powodu scalperów.
@Embrod
6 ай бұрын
Nie ma dawida 19
@dominikdziobek5398
6 ай бұрын
Ps5 pro kupie jezeli beda gierki chodzic w 4k 60 klatek a jezeli dalej 30 tylko bede mial niewiem wyzsza rozdzielczosc albo jakies wodotryski graficzne odbicia to mam w to wyjebane
@krystiandomagaa1908
6 ай бұрын
Pozdrawiam Cię Borys, widzimy się o 11 na Twitchu. ;)
@staszkastara
6 ай бұрын
Z jednej storny chcę PS5 Pro. Bo czemu nie, bo mam TV z HDMI 2.1, bo lubię gry i sprzęt. Tylko po co ? W GTA będzie się dało grać na PS5, jak wyjdzie PS6 to FIFA czy Fortnite będzią miały lepszą wersję na PS6 a na PS5 Pro będzie stara wersja więc lepiej zostać przy PS5 i na premierę przesiąść się na PS6. Jak cena nie będzie wygórowana to pewnie kupię. Stawiam że wycenią na 3199zł.
@hephaestion8998
6 ай бұрын
czyzby ten film scifi o ktorym remigiusz mówi i probuje sobie przypomniec to Mickey 17? slucham podcastu i przyszedl mi do glowy, to zapowiadany film, w ktorym ma byc Robert Pattison
@_vesperi
5 ай бұрын
Ja omijam filmy z miniaturkami lub innym wykorzystaniem AI. Wydaje mi się to dziwne i jakby leniwe podejście do tworzenia materiałów na YT, ten dziwny plastelinowy AI Rock na kanale Rock Play skutecznie odstrasza mnie od filmów. Tak samo miniaturki przypomianające amerykańskie komiksy które często wydają się być oderwane od treści filmu.
@rob_son7652
6 ай бұрын
Bardzo fajny podcast moja przewidywalna cena PlayStation 5 pro 3200 zł Pozdrawiam
@michawisniewski6687
6 ай бұрын
Witam chłopaki kupię Ps5 Pro na premiere . Co do ceny to obstawiam 3k lub 3,5k.Pozdrawiam
@barrtek131
6 ай бұрын
Bym nie mial ps5 to bym brał PRO, ale że mam to nie widze kompletnie potrzeby.
@AdamsKi8181
6 ай бұрын
Na PS5 PRO Bloodborne będzie działało w 60fps... 😁
@jaanioojaanioo6160
6 ай бұрын
Ja kupuję PS5PRO ale tylko dlatego, że nie mam aktualnie innej konsoli, a trzeba będzie na czyms zagrać w GTA6
@jakubochnik4119
6 ай бұрын
Czy w każdym odcinku musi być tyle czasu poświęcone filmom? W mojej opinii jest to już lekko nurzące
@michaderkacz3712
6 ай бұрын
Chciałbym wiedzieć o czym mówię, ale zapomniałem - Rock 2024.
@lukag977
6 ай бұрын
Władcy przestworzy super serial ale właśnie mam mały problem ze scenariuszem. Są duże przeskoki czasowe i jakoś nie przywiązałem się do bohaterów. A z realizacyjnych rzeczy, strasznie bury i ciemny obraz, szczególnie na bokach kadrów- no ale taka moda parszywa. W sumie serial super ale nie zapamiętam żadnego z bohaterów tak hak zapamiętałem kapitana Wintersa, sierżanta Liptona i resztę z kompanii braci.
@santiagofashionista
6 ай бұрын
Jeśli developerzy na konsolach nie odblokują klatek w grach to nici ze skoku wydajnościowego pozdro
@Exodias5
6 ай бұрын
I na tym PS5 Pro beda ludzie grac w Remastery i Remaki, i jesli ta specyfikacja bedzie tak wygladac jak z przeciekow to niezly rozstrzał bedzie miedzy tym a series s.
@Luiz62537
6 ай бұрын
Pamięta ktoś jakie anime Rock polecał na Netflix ? Bo pamiętam, że mówił o kilku tytułach Dziękuję za pomoc
@MatiHardcore
6 ай бұрын
Jojo bizzare advdntures, blue eye samurai
@Qbaty
6 ай бұрын
Wild thought - może z tym filmem Rockowi chodziło o nadchodzącą Furiosę z Mad Maxa?
@tibia22222222
6 ай бұрын
Jako że poruszone zostały w materiale ważkie tematy jak wielkie bimbały i wpływ na wybory w USA to polecam całkiem świeży film w tej tematyce REALITY z Sydney Sweeney :)
@naoki-yoshida-jest-wielki
6 ай бұрын
Dziwi mnie, skąd u Rocka te przeświadczenie, że współczesne konsole nie dorównują przeciętnemu pecetowi? Obecnie, co i tak jest bardzo dużą zmianą na plus względem analogicznego okresu w zeszłym roku, przeciętny PC składa się z sześciordzeniowego procesora taktowanego z prędkością 2,6 Ghz, 16 GB pamięci DDR4 i GPU na poziomie RTX 3060. To nie jest zły zestaw (o ile chcesz grać w full HD), ale ciężko nazwać go wydajniejszym od PS5. Jeśli specyfikacja "PS5 Pro" okaże się prawdą, to będziemy tu mówić już o bardzo dużej przewadze konsol nad typowym zestawem PC, a zakładam, że cena mimo wszystko będzie się mieścić w 3 tysiącach złotych, co już w ogóle postawi pod znakiem zapytania sens zawracania sobie głowy pecetami. No bo jeśli będziesz mógł pograć w GTA VI o rok wcześniej, w stałych 60 klatkach i prawdopodobnie 4K (ale niech to będzie nawet 1440p), a do tego nie będzie cię to kosztować majątku, to chyba tylko najbardziej hardkorowi zwolennicy PC oprą się takiej pokusie. PS. Żeby nie było, mnie GTA nie kręci w ogóle, a konsolę wybieram głównie dla komfortu i gier Sony, ale chyba już teraz można stawiać wszystkie pieniądze świata na to, że hit od Rockstara będzie większą lokomotywą całego przemysłu konsolowego, niż cokolwiek do tej pory.
@kamilgracz
6 ай бұрын
Albo mieć i super konia i ps5 pro , czemu nie 🙂
@shad0w1938
6 ай бұрын
Jakybm miał strzelać cenę PS5 Pro to pewnie 3599zł na premierę w zestawie z jakimiś grami.
@lukasbuczak
6 ай бұрын
Ostudze troche podjarke ps5pro. Po wycieku specyfikacji widac wyraznie, ze bedzie bottleneck CPU. Spodziewam sie gier 30fps w pieknym kinowym wydaniu :)
@naoki-yoshida-jest-wielki
6 ай бұрын
Ostudzę trochę twoją podjarkę bottleneckiem CPU: renderowanie obrazu w wyższej rozdzielczości obciąża niemal wyłącznie GPU i prędkość procesora ma tu marginalne znaczenie. Spodziewaj się więc gier w 60 fps i pięknym 4K.
@lukasbuczak
6 ай бұрын
@@naoki-yoshida-jest-wielki w podkaście najwięcej było mowy o większej ilości fpsow a nie o większej rozdzielczości. Jak ktoś się spodziewa dużo więcej fps to się sporo rozczaruje.
@Telewizorek
6 ай бұрын
4200 to na pewno będzie w Polsce za PS 5 pro. Nie wieże w dobre serca firm które będą to sprzedawać u nas
@djmrozikk.j6756
6 ай бұрын
Jak tylko bedzie dostepna to kupuje….tak jak z ps4 pro
@KozlarzBabka
6 ай бұрын
Ja bede brał na premierę strzelam ze moze byc cena 2999 zl, najbardziej by mi pasował taki zestawik VR za np 5 koła, nie mam dobrego pc wiec vr bym przytulił dodatkowo.
@Embrod
6 ай бұрын
Nie rób tego, nie kupuj PSVR2 - Sony wywaliło uja na to. Lepiej Quest 3 aktualnie wziąć.
@KozlarzBabka
6 ай бұрын
@@Embrod wiem wiem, ale moj komp służy tylko do worda i pisania maili wiec nie wiem czy branie mety ma sens
@Embrod
6 ай бұрын
@@KozlarzBabka no ma, bo wewnętrznie to smartfon i może niezależnie od kompa gry odpalać. W razie co, wejdź na materiał Quaza i kup z reflinka - dostaniesz na gierki, chyba z 10 dolarów na start
@KozlarzBabka
6 ай бұрын
@@Embrod Kurde no daje mi to faktycznie do myślenia. Dzieki w ogole sa rady. Moze faktycznie szkoda na to psvr wywalać kase jeseli prognozy na przyszłość sa jakie sa. Bardziej mnie boli ze w przypadku wlansie mety takich tytułów jak Alyx nie ogram bez kompa odpowiedniego, no chyba ze są jakieś technologie do grania w chmurze na vr.
@Embrod
6 ай бұрын
@@KozlarzBabka no niestety, Alyx być może ograsz na PSVR2, ale... gdy wypuszczą w końcu możliwość podłączenia do pc.
@mctiggle
6 ай бұрын
40:50 czy ten film Rocka to nie jest Symulacja (2023), przypadkiem?
Пікірлер: 268