Zobaczysz po czterdziestce.Niedawno miałem 40,a tu nagle cyk.Włosy zaczęły siwieć,50 stuknęło.Pozdro.
@nnnnnn3647
Сағат бұрын
Mam inne obserwacje cenowe. Najlepsze zakupy robiłem przed świętami, kiedy firmy muszą nakręcić wyniki roczne i boją się, ze jak nie sprzedadzą do 20 grudnia, to już pozamiatane. Co do wieku, to poczekaj do 50 - każdy rok leci wtedy jak kiedyś jeden miesiąc. Ja juz wiem, że nie zdążę zrobić wielu rzeczy.
@FramesSmith
2 сағат бұрын
Podoba mi się, że Nygusek rozpoczął odcinek
7 сағат бұрын
Dzięki za odpowiedź na moje pytanie. Zaśmiałeś się, więc dobrze zrozumiałeś, że było zadane z przymrużeniem oka ;) A tak poważnie, to dziś już wiemy, że zmiana by była pozbawiona sensu. Zresztą jak każdy przeskok o jedną generację. Tak myślę.
@DiJAndy
2 сағат бұрын
17:00 Jakże jestem zadowolony z przesiadki na ten procesor przed wycofaniem go ze sprzedaży 😁Lepszego momentu nie mogłem trafić, gdyż wraz z zakupem zdobyłem dodatkowy rok ochrony po gwarancyjnej i teraz mogę spać spokojnie
@qfortynopeone5247
7 сағат бұрын
"Po co kupować gry jak nie stać Cię na dobry sprzęt." - I spada sprzedaż jednego i drugiego.
@danielkowalski7527
3 сағат бұрын
Kompa można kupić i grać we f2p których jest od groma
@pawelk.8325
6 сағат бұрын
Lipton masz swojego Qualcomma "Qualcomm nagle i po cichu wycofał zestaw deweloperski Snapdragon X Elite za 899 USD, a firma zwróciła pieniądze klientom, którzy kupili urządzenie po jego sprzedaży. Nie jest jasne, czy ci, którzy już otrzymali swoje urządzenia, również otrzymają zwrot pieniędzy. Gigant produkujący układy scalone zbudował ten mini PC za 899 USD dla programistów, aby pomóc im tworzyć aplikacje dla systemu Windows na platformie Arm."
@TechLipton
5 сағат бұрын
To dopiero początek.
@edwardjan5931
5 сағат бұрын
Lipton pomocy..i5- 14600k i Płyta główna ASrock Z790 Pro RS WiFi DDR5. Czy to dobre połączenie? Proszę o pomoc
@Dave-PL
4 сағат бұрын
1:03 Do ściany doszliśmy w 2006 roku wraz w wydaniem Pentium 4 3.4Ghz. Potem poszliśmy w bok dodając rdzenie i wątki 😅
@icreepatnight
4 сағат бұрын
Ciekawe, bo w 2006 roku wychodziły już 65nm Core2. Poza tym P4 to był pusty clock speed. Pierwsze Pentium 4 potrafiły przegrywać z Pentium 3. Warto napomnieć, że AMD w tamtych czasach oferowało o wiele lepsze propozycje w postaci Athlona XP czy też późniejszego 64, który deklasował nawet P4 EE.
@ABYTE64
3 сағат бұрын
😂 Ależ jesteś głupi
@ABYTE64
3 сағат бұрын
Pentium 4 był gównem
@piotekus8124
Сағат бұрын
Czas na wieloprocesorowe płyty główne. Cztery i9 14900K powinny dać niezłego kopa w Cinebenchu 😀.
@mateusz1703
8 сағат бұрын
Intel zaliczył wpadkę z 13 i 14gen, AMD z zen5, więc Lisa i Pat musieli się połączyć w siły. :)
@mba2808
7 сағат бұрын
Patrząc na to, że arrow lake będzie wolniejszy niż 14 gen to w ogóle śmiesznie. No ale będzie zużywał dużo mniej energii.
@sszlesiu6876
6 сағат бұрын
@@mba2808"dużo mniej" - to za dużo powiedziane. Ciągle będzie prądożerny ale mniej.
@mba2808
6 сағат бұрын
@@sszlesiu6876 Rzeczywiście, dałem się złapać na marketing "ta sama wydajność, połowa mocy", ale z tego co widzę to ultra 5 ma dalej 125W baazowego poboru mocy.
@seb817
3 сағат бұрын
Który model rtx 4060 będzie najlepszy (myślałem żeby kupić Eagle Oc ale wole jeszcze spytać) tez zeby nie był to najdroższy model bo wtedy mozna kupic juz inną bardziej wydajną karte
@nickademas5584
2 сағат бұрын
Co masz dokładnie na myśli z tą konfiguracją Inteli 14 generacji?
@Antekkubiak0920
7 сағат бұрын
Możliwe, że ta ściana oznacza konieczność dodawania rdzeniow w ramach bazowych procesorów? A co za tym idzie tworzenie gier/aplikacji które opierają się na wieluwatkach a nie na zegarze rdzenia. Z początku przecież taki przeskok był, z jednego na dwa, z dwóch na cztery, z czterech na 6i8 może pora by w bazie było dobrze wykorzystanych rdzeni.
@NygussMusic
4 сағат бұрын
Mam zagwozdke nie znam się na laptopach a kolega pyta o lapka używkę głównie pod ets2 kupi coś w budżecie 3/4 stówy?
@pawemyniec6808
16 минут бұрын
Do profesjonalnych jest osobna seria Nvidi
@mba2808
6 сағат бұрын
12:28 W 2017 rodzice kupili mi pcta w rx580. Dalej można go kupić na morelach w podobnej cenie jak wtedy.
@NygussMusic
4 сағат бұрын
Ja kupiłem rx580 nitro+ za 450 pln kilka lat temu dziś mogę sprzedać za podobną cenę🤣 a pokoparkowe gówno miało paść szybko
@DramatPomidorowy
7 сағат бұрын
1. Jakie lampy stosujesz do nagrywania filmików oraz jak są one ustawione ? Ile wyniosła łączna cena całego oświetlenia, włącznie z akcesoriami ? 2. Jakim aparatem nagrywasz filmiki, a może jest to kamerka sportowa ? 3. Dlaczego nie robicie testów podzespołów w mniej popularnych aplikacjach np. programy DAW do tworzenia muzyki + różne pluginy, które często są w wersji trial ? 4. Jaki sport uprawiasz, kiedy jest czas wolny ? 5. Jeżeli chciałbym się podszkolić odnośnie komputerów i tego nazewnictwa do poziomu ultra to jaką stronę lub bloga poleciłbyś mojej osobie ? (Twoją stronę mam na oku) Pozdrawiam z całego serca.
@Taaktyk
7 сағат бұрын
9:44 No to czekamy na jakieś nowe zenki od Miśka z Pc by TQ :P
@hopus6628
6 сағат бұрын
Zgadzam się z teoria o grach. Sam gram na rtx3060 i pykam w Fallout 4 na modach i okazjonalnie Frostpunk 2 czy Cyberpunk. Wygląda na to, że Stalker nie rozwali mojego zestawu. Najbliższa nowa gra, która może coś zmienić to TES6 szacowany na 2028 lub nowy Wiedźmin.
@vertenn2194
7 сағат бұрын
Co to za panele akustyczne z tyłu?
@Ciuffolotto
7 сағат бұрын
Jako specialista IT w firmie 600 os. żeby być jak najbardziej na bierząco szukam jakiegoś używanego laptopa typu ThinkPad z ARM by być gotowy na pojutrze ;P
@marianzksiezowki
5 сағат бұрын
Piotrek, takie pytanko do ciebie. Co sądzisz o procesorach 13 i 14 generacji? Czy opłaca się je teraz kupować? Wybuieram sobie procesor (musi być koniecznie z Intela) i nie wiem czy decydować się na jedną z tych dwóch generacji
@TechLipton
5 сағат бұрын
Obejrzyj film ;)
@marianzksiezowki
4 сағат бұрын
@@TechLipton sorki za błąd, teraz obejrzałem do końca:-) jak pisałem ten komentarz to byłem w połowie
@Tami9
7 сағат бұрын
Dziwię się tego Twojego OPPO. Zawsze celuje w niską/średnią półkę cenową, tylko na nim piszę/dzwonię/przeglądam neta i sporadycznie jakieś zdjęcie. Wybór padł na Reno 2z ale z mojej winy uszkodziłem gniazdo ładowania, zmieniłem na Reno 7. Oba telefony po 2 lata, i bateria trzymała (i nadal trzyma) po 2 dni. Musiałeś nieźle katować ten telefon :)
@TheEryk03
7 сағат бұрын
ja swojego oppo używam już prawie 2 lata i bateria trzyma dobrze ale za to szybkie ładowanie po 3 miesiącach zwolniło tak gdzież z 4 razy.
@JohnKowalski-nb1ud
7 сағат бұрын
Oppo nie poleciłbym nikomu :((
@TechLipton
6 сағат бұрын
Sorrki, ale ja mam dość Oppo i ogólnie chińskich telefonów. Może źle trafiłem, ale to jest dramat.
@sszlesiu6876
6 сағат бұрын
@@TheEryk03a myslem że mi się zawsze wydawało że chinczyki z czasem zwalniają z ładowaniem. Ale chyba jednak coś jest na rzeczy. Następny telefon jak kupię to aż porównam stoperem gdy będzie nowy z tym co będzie po roku
@JohnKowalski-nb1ud
6 сағат бұрын
@@TechLiptonnarazie ja na poco x6 pro 5g i jest całkiem nieźle :)
@xmonastyrx
8 сағат бұрын
w zestawie za 3800 ( Cena zestawu z Intel Core i5-12400F (bardzo zbliżona wydajność do powyższego PC): 3920,00 PLN. ) cena na stronie poszła na 4040 i brak dostępnej karty graficznej
@TechLipton
8 сағат бұрын
Będzie aktualizacja.
@SynapseDynamicsOne
4 сағат бұрын
Narazie arm nie wejdzie masowo w rynek komputerowy, aplikacje muszą być kompatybilne z arm ponieważ emulacja przez arm x86 to cześć aplikacji po prostu nie działa. Nie mówiąc już o sterownikach różnych urządzeń. Może w pc konsolach ala Rog Ally czy Steam Deck kiedy powstaną arm wersję ale nie zastąpią x86.
@niszczyciel76
5 сағат бұрын
Ja myślę że rynek tak zwolnił, ponieważ to jest biznes ;) po co producenci mają się męczyć z produkcją co dwa lata sprzętu dającego +25% skoro wystarczy że nas dawkują +3 / 7% i to wystarcza bo ludzie i tak kupią
@g0ral
3 сағат бұрын
I po co te CPU x86 w pc do gejmingu? Nvidia i amd powinny wypiszczac gotowe apu czyli karty gdzie na jednym lminacie bylby duet gpu i cpu arm. Kupowalibysmy karte APU wpinali ja w PCIE i tyle. Cpu zrobione pod gpu i nie byloby myslenia czy bedzie bottleneck.
@Nygusek420
8 сағат бұрын
Ale dupnie że moje pytanie znalazło się na intro ❤
@TwojaMatkaGaming
7 сағат бұрын
czemuuu
@Skaizon
5 сағат бұрын
Nie ma co sugerować się zalecanym zasilaczem - lepiej jest użyć kalkulatora poboru energii przez podzespoły i na tej podstawie dobrać moc zasilacza. Ja mam 650W 80+ bronze od Seasonic'a a pod blachą śmiga mi 4070Ti Super.
@k4r0l3q
4 сағат бұрын
A te kalkulatory nie są czasem dosyć niedokładne?
@KazutoKirigaya-hi8zh
7 сағат бұрын
@TechLipton czy używałeś szybkiego ładowania ? i ile Wat to ma ? ile trzymał na początku ?
@dododododoododddd
6 сағат бұрын
przeciez szybkie ladowanie nic prawie nie robi dla baterii. przynajmniej jesli sie nie laduje powyzej 100%
@TechLipton
6 сағат бұрын
Na początku trzymał cały dzień. Tak, korzystałem z szybkiego ładowania, ale z opcją dbania o baterię etc.
@szymonimox
6 сағат бұрын
@@dododododoododddd "prawie" ale jednak szybkie ladowanie znacznie przegrzewa baterię co prowadzi do szybszej degradacji, w najgorszych możliwych przypadkach może nawet spuchąć / wybuchnąć (ale to juz naprawde ekstremalne przypadki) podczas jednoczesnego intensywnego korzystania z urządzenia oraz szybkiego ładowania w tym samym czasie przez dłuższy czas
@KazutoKirigaya-hi8zh
3 сағат бұрын
@@TechLipton najlepiej sobie kupić ładowarkę np. 25 Wat znanej firmy i ładować czymś takim. I w przypadku szybkiego ładowania najważniejsze nie używać wtedy telefonu. (Ładujesz baterię i równocześnie z niej pobierasz) - przez to pomimo dbania o baterię i tak mocno obrywa. Szybkie ładowanie = przegrzewanie baterii oraz procesy zachodzą w niej dużo szybciej. (można to porównać do biegu, sprint vs normalny bieg. Sprint to szybciej przebiegniesz, ale dużo bardziej się zmęczysz). Dobrym pomysłem to ochrona baterii 80-85%, wyłączenie szybkiego ładowania (5 Wat) i zostawienie telefonu na noc (Samsung ma tak, ze po osiągnięciu 80% wyłącza ładowanie, aż spadnie do 79%). + najlepiej trzymać telefon pomiędzy 30-85% (powerbank'i też).
@KazutoKirigaya-hi8zh
3 сағат бұрын
@@dododododoododddd oj robi sporo. Jak przebiegniesz sprintem 100 metrów to jesteś bardziej zmęczony ? niż normalnym biegiem ? (trocha abstrakcyjne porównanie, ale pokazuje sens). Szybkie ładowanie = procesy zachodzą dużo szybciej w baterii + wyższa temperatura.
@patrickc8007
5 сағат бұрын
Ja planuję upgrade PC dopiero przy premierze Half-Life 3, ta gra na pewno zaprezentuje coś rewolucyjnego.
@michahojwa8132
7 сағат бұрын
Jak jest kryzys to jest złamanie status quo - dużo nowych technologii może się wydarzyć. Np jedno gpu do laptopów, konsol, integr, dyskretnych gpu, serwerów.
@xsosenkastyle8863
8 сағат бұрын
Jak myslisz jaka karta graficzna byla by najlepsza do i5 10400F
@mateusz1703
7 сағат бұрын
Maks 4060. Nic wiecej bym tu nie wstawiał.
@error203yt9
7 сағат бұрын
@@mateusz1703 Jakby ktoś grał w większości w tytuły graficzne + używał ray tracingu to możnaby się pokusić o 4060ti
@michajanicki6860
6 сағат бұрын
@@mateusz1703 thebilu najpierw zapytaj sie w jakiej rozdzielczości gra.... jak np: gra w 4K to nawet 4070Ti/4080 nie będzie się nudzić
@Skaizon
5 сағат бұрын
@@michajanicki6860 10400F i 4K? No niezłą masz wyobraźnię :)
@NygussMusic
4 сағат бұрын
4060 i procek ma jeszcze odrobinę mocy do wykorzystania więc uderzaj w coś takiego lub to etc
@rednaskel3138
8 сағат бұрын
o matko i córko 42 seksundy temu xDDD Tylko żeby z tej podniety nie zapomnieć o merytorycznych treściach z tego klipu 🙂
@adamadamx5464
7 сағат бұрын
1:00 Jensen sam powiedział, że cieszy się ze współpracy Intela i AMD z x86, więc pudło
@piotrekstel
7 сағат бұрын
2:31 promocja z Netto 9.99zł w tle.
@MrBearst-d2i
7 сағат бұрын
lollll xdddd😂🎉😂🎉😂😂😂😂😂
@TwojaMatkaGaming
7 сағат бұрын
lolll xd
@michajanicki6860
6 сағат бұрын
no i spermiarze mają kisiel a majtach jak widać po komentarzach
@krwawasmierc6900
3 сағат бұрын
Nawet jak kupisz za kupę siana pc to może się okazać że np. Płyta główna ma wadę fabryczną która producent nie uznaję pozdrawiam Asusa za 4k
@shadowrat9621
7 сағат бұрын
hej lipton pytanko planuje zmienic se procesor ale nwm na jaki mam płyte MSI B450M BAZOOKA V2, procesor amd 5 3600 grafika rx6700xt (10gb) chłodzenie Endorfy Fera 5 Dual Fan cos w tym stylu i budzet tak do 1500-2200zl i no co bys bardziej polecam czy isc pod am4 i nowy procek i moze plyta czy lepiej isc pod am5 Z góry dzięki za odpowiedź bo nie znam się a nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto
@Otheim
7 сағат бұрын
Osobiście szedłbym w AM5.
@NygussMusic
4 сағат бұрын
@@Otheimdołóż 400 idź w am5 🤣🤣
@Otheim
3 сағат бұрын
@@NygussMusic typ modyfikował kwotę, która była wyższa niż obecnie, w starej by spokojnie się zmieścił w budżecie.
@kexu_4911
7 сағат бұрын
jaka karta używana tak do 700-800zł ?
@miszczraka4219
6 сағат бұрын
Od NVIDIi to 3060 12gb / 3060ti 8gb A Radeona to nwm
@czarnaowca2459
6 сағат бұрын
👍👍
@gureedoteam5632
7 сағат бұрын
Zgadzam się, coraz mniej ciekawych gier wychodzi, więc i nie za bardzo jest sens wymieniania sprzętu na nowszy. Ps: DDR4 wiecznie żywe😁
@pogromcakaczek
7 сағат бұрын
Lipton, zrób poradnik o zasilaczach . Chodzi mi o komputery gamingowe w kwotach jakie polecacie 2-3-4-5 tysiące, w najpopularniejszych zestawieniach procka+płyta+grafika. I porównanie w tych przedziałach cenowych golda, silvera i bronza. Np. i5 12 coś tam + grafika 40 coś tam, jaki minimum zasilacz w bronzie ( wiem , wiem są kalkulatory w necie, ale one spore górki mocowe maja i kompy z TDP około 450-500 mają zasilacze 850+ ( wiadomo, bezpieczniej, ale czy warto wpychać takie onstra do zwykłego grania bez kręcenia ).
@guerilla3469
6 сағат бұрын
Monstra???? Kmp za 5 tysiecy? Powiedz że jesteś tu dla beki....
@stworcaenigma1739
4 сағат бұрын
@@guerilla3469 Widać że kompa za 50 tys ma kolega komp za 5k to smiec XD co z tego ze z rtx 4070 za 5k kompa masz spokojnie:)
@guerilla3469
3 сағат бұрын
@@stworcaenigma1739 wątpię
@kelmyy
7 сағат бұрын
Lipton z tym telefonem oppo też byłem nie zadowolony i to nawet z innego modelu
@MrBearst-d2i
7 сағат бұрын
czemuuuuuu
@Hi-Fi_Surgery
7 сағат бұрын
I9 12900k czy core ultra 5?
@danielkowalski7527
22 минут бұрын
poczekaj na testy ultra 5
@terminator800K
7 сағат бұрын
Moim zdaniem Control 2 i Stalker Serce Czarnobyla napędzą sprzedaż komponentów do komputerów stacjonarnych. Oczywiście są to moje tylko prognozy.
@pawelk.8325
7 сағат бұрын
To nie jest problem rynku x86 tylko "influencerów naganiajacych na nowe płyty, cpu i reszte". Pozycja Qualcoma w komputerach nie robmy sobie jaj z powaznych rzeczy. Qualcomm to jest jak decydujacy rok Linuxa na desktopie czyli od 10 lat to juz napewno na kompach Qualcomm wygra. Przyszedł Apple i pozamiatał na ARM A wracajac do sedna "perspektywa desktopów na super cpu" TO NIE JEST RYNEK x86 bo doskonale rynek x86 ma się w minipc. Czas wielkich kloców za 8k zł juz nikogo nie kręci
@TechLipton
7 сағат бұрын
Kto kogo nagania? Raczej my jako grupa krytykujemy całokształt. Rynek od kilku lat wygląda naprawdę kiepsko.
@pawelk.8325
6 сағат бұрын
@@TechLipton Nie rynek wygląda kiepsko tylko rynek "i9" wygląda kiepsko. Sam dół ma się doskonale komputer o mocy i5 sprzed kilku lat za 100USD. Ale to się nie klika jak rureczki z woda i inne azociki. Ale to normalne przez pazerność zabito ostatnich klientów na Biger, Better Stronger. Ludzie zdecydowali na grupach minipc wałą drzwiami i oknami ci co maja dośc wyścigu zbrojeń z kartami Nvidia powyżej 10kzł. Jak to mówią producenci sami zarżeneli te kure co znosiła im jajka. Będzie noc oczyszczenia.
@ukaszcieciorowski7760
8 сағат бұрын
Można jeszcze można o coś dopytać? Jaka płyta pod 14700KF tak do 600-700 zł?
@oszki3738
8 сағат бұрын
czy ty chcesz i7 14 generacji pakowac na plyte za 700zl?
@ukaszcieciorowski7760
8 сағат бұрын
@@oszki3738 Myślałem o ASUS TUF GAMING B760-PLUS, na której Lipton testował i9 13900k.
@ukaszcieciorowski7760
8 сағат бұрын
@@oszki3738 Myślałem, żeby kupić ASUS TUF GAMING B760-PLUS, gdzie Lipton testował ją z i9 13generacji. Ogólnie nie potrzebuje cudu z płyty tylko jakiegoś kompromisu. Ze 4 lata i tak nowy socket wchodzi.
@Hi-Fi_Surgery
7 сағат бұрын
Żadna, jaki sens pakować top procesor na budżetowa płytę?
@frantello8808
7 сағат бұрын
Z790i edge
@szymak8717
7 сағат бұрын
12:37 Najlepszy fragment! Popieram w 100%!!!
@uzerek
6 сағат бұрын
wiem że wszyscy czekamy na nowe procesory ale zauważyłem że ceny NVMe gen5 1TB spadają poniżej 500PLN. zamierzam sprawić sobie taki prezent z okazji blak frajdeja. poproszę testy nvme PCIe 5.0 x4
@TechLipton
6 сағат бұрын
Tylko po co? Wolałbym dobre PCIe 4.0 w 2TB wersji w tej cenie.
@uzerek
5 сағат бұрын
zrób testa, jak zobaczę wyniki to się przekona :P
@TechLipton
5 сағат бұрын
@@uzerek tylko że już robiłem takie testy.
@uzerek
5 сағат бұрын
@@TechLipton poczytałem i okazuje się że dyski które rozważałem są oparte na tej samej architekturze NAND 'B58R FortisFlash' microna która była używana dla dla PCIe4.0. jeżeli dysk ma być szybszy o cache to dzięki.
@uzerek
5 сағат бұрын
@@TechLipton pozatym duży radiator M2 mi się nie zmieści na B650M HDV bo koliduje z fortisem5 :(
@zeciorek
7 сағат бұрын
kurde wchodze w odcinek i odrazu nword
@SteveDriver1
6 сағат бұрын
Co do telefonu Oppo x5 pro. On ma snapdragona 8gen1 produkowanego przez samsunga, czyli kiepskiego pod względem energooszczędności. Kolejne snapdragony, czyli 8 gen 2, gen 3 i gen 4 są produkowane przez TSMC i baterie znacznie lepiej trzymają, więc to nie wina samego telefonu tylko tego, komu Qualcomm powierzył produkcje. Mam Oneplusa Ace 2 pro ze snapem 8gen2 i robi 7 godzin SOT na LTE i nawet 10 na wifi. Bez żadnego oszczędzania baterii, używając słuchawek BT itp. Miałem też Oneplusa 9 pro (ze snapem 888 produkcji samsunga) i robił góra połowe tego co Ace 2 pro.
@TechLipton
6 сағат бұрын
Tylko że na początku wszystko wyglądało jak należy. Pierwsze miesiące to spokojny dzień pracy. Został jeszcze wipe na ratunek.
@SteveDriver1
5 сағат бұрын
@@TechLipton To pewnie coś skopali w aktualizacji i trochę bateria się zużyła, ale przy nowych snapach od TSMC to nawet kiepsko zoptymalizowany telefon trzyma bardzo dobrze. Jak szukasz czegoś na teraz to najbardziej chwalonym flagowcem jest chyba Oneplus 12 i idzie go dorwać z Chin za 2500-2700 (alie albo polecane przez wielu tradingshenzen). Jest też Honor Magic 6 pro, który również jest dosyć dobry. Obie marki mocno podciągneły się z aparatami i mają porządne procki, z porządnym czasem pracy baterii, więc teraz iphony, samsungi i xiaomi blado wypadają przy różnicy cen, szczególnie jak się kupi w Chinach.
@TechLipton
5 сағат бұрын
@@SteveDriver1 chciałbym na nowo przekonać się do chińczyka, ale na razie nie mogę. Przyznaję że będę z uwagą śledził wyniki OP13.
@SynapseDynamicsOne
4 сағат бұрын
SD 8gen 1 to był bardzo mocno się grzeje, może to wynik szybkiej degradacji baterii? Mam telefon z SD 8 gen 1+, ten plus to chłodniejsza wersja poprawiona ale też potrafi zagrzać mimo to. Plus jak się dołoży szybkie ładowanie to już bateria ginie w kilka miesięcy.
@SteveDriver1
4 сағат бұрын
@@SynapseDynamicsOne Mam ładowanie 150w u siebie, co prawda od marca, ale nie zauważyłem jak na razie spadków na baterii. Z tego co słyszałem to większy wpływ na temperatura podczas ładowania a nie sama moc.
@Kazelot2000
8 сағат бұрын
😮
@NoName-yr5oq
3 сағат бұрын
Mam nadzieje że x86 odejdzie już, bo to najwyższy czas
@ABYTE64
3 сағат бұрын
Sranie tam
@ndr3www
5 сағат бұрын
Cóż, prawo Moore'a jest nieubłagalne i co raz bardziej daje się we znaki architekturze x86, nie da się zmniejszać procesu technologicznego w nieskończoność.
@michakrzyzanowski8554
4 сағат бұрын
Zmiana architektury niby coś da?
@bartegexe8182
3 сағат бұрын
@@michakrzyzanowski8554 Elastyczność, może, nie wiem, coś może zmienić
@ABYTE64
3 сағат бұрын
@@michakrzyzanowski8554oczywiście że nie
@NoName-yr5oq
3 сағат бұрын
@@michakrzyzanowski8554 no arm to duża wydajność i mały pobór mocy więc tak
@michakrzyzanowski8554
3 сағат бұрын
@@NoName-yr5oq jestem ciekawy jakie różnice są pomiędzy tymi architekturami. Bo przecież to ciągle te same tranzystory fin-fet, te same bramki and i nand.
@xayroMS
5 сағат бұрын
MSI PRO B650-A WIFI klon tomahawk b650 wifi. Warto za 750 zł brać pod AM5? Mam rezerwację jeszcze przez 3 dni. Nie wiem czy brać czy czekać na jakieś promki. :D
@Mimirpl
4 сағат бұрын
Nie lepiej tańszego Gigabyte B650 Eagle AX z ładnym backplatem na złącza? Bebechy te same, cena niższa. Ostatnio budowałem stację na ryzenie 7600x i płyta od msi (co prawda inny model) z serii B650 nie dawała sobie rady z PBO wyższym niż -15. W moim pc na Eagle AX PBO daje radę spokojnie na -30 z 7800X3D.
@xayroMS
3 сағат бұрын
@@Mimirpl Ten gigabyte ma mało szybkich portów usb. Backplate totalnie nie robi mi różnicy. Lan 1 GB/s, ALC 897 to też odpada. Wolniejszy port usb c na froncie. Slabsza sekcja zasilania. Jednak nie takie same bebechy. Jeśli chodzi o UV to nie tylko kwestia płyty głównej ale też i samego procesora.
@theodentherenewed4785
7 сағат бұрын
Koniec x86 to koniec kompatybilności wstecznej. W przypadku nowej architektury, dostalibyśmy "porty" niektórych gier i nowe wersje niektórych programów użytkowych, a cała reszta przeszłaby do historii. Kiedyś z pewnością się to wydarzy.
@TeimoX
7 сағат бұрын
Może coś w stylu emulacji weszłoby w grę.
@mirklesHD
6 сағат бұрын
No zdaje się, że Apple ma świetną emulację, Microsoft ma znośną. No i pewnie z czasem będą coraz lepsze. Ale końca x86 bym nie wróżył, miał nastąpić dawno
@asmusin5904
6 сағат бұрын
Emulacja left the chat
@ndr3www
5 сағат бұрын
Aż tak czarnych scenariuszy bym nie wieścił. Wystarczy spojrzeć na Apple i ich świetne środowisko Rosetta, które potrafi tłumaczyć kod maszynowy x86 na ARM przy praktycznie marginalnej utracie wydajności. Jest to jak najbardziej wykonalne i da się to zrobić dobrze.
@LuckyLuke-p6z
4 сағат бұрын
Intel podupadł i koniec rynku PC. PS zmień lekarza
@pogromcakaczek
7 сағат бұрын
desktopy i laptopy gamingowe się skończą już za parę lat, z bardzo prozaicznego powodu, a mianowicie przeniesienie grania do grania w chmurze. Producentom gier odpadnie piractwo. AMD i Intel odbiją sobie raczej w sztucznej inteligencji i tam wykorzysta swoje podzespoły. Oczywiście wszyscy będą mówić o ekologii :)
@TwojaMatkaGaming
7 сағат бұрын
okej
@ABYTE64
7 сағат бұрын
Arm to syf
@michajanicki6860
6 сағат бұрын
twoja mama uważa inaczej
@ABYTE64
3 сағат бұрын
Twoja stara to dz1wka@@michajanicki6860
@MsAltadis
6 сағат бұрын
Ja używam od premiery RTX 2060 i starcza mi w zupełności do grania. Nowe tytuły w ogóle mnie nie interesują. BF1 i BF5 śmiga. BF2042 nie podeszła mi, zresztą grałem w betę i też śmigała.
@ArkadiuszEjmocki
7 сағат бұрын
Lipton mam pytanie. Czy DIMM i UDIMM to to samo? Bo widziałem w przedsprzedaży, że z890 będą miały złącza na ram DIMM, a te np z790 mają UDIMM? Czy te ramy do "poprzednich" generacji będą dobre czy trzeba czekać na standard DIMM?
@dododododoododddd
7 сағат бұрын
nie wjem
@TwojaMatkaGaming
7 сағат бұрын
ja tez nie
@ArkadiuszEjmocki
7 сағат бұрын
To po cholerę się udzielacie?
@TwojaMatkaGaming
7 сағат бұрын
@@ArkadiuszEjmocki wolnosc slowa
@MrBearst-d2i
7 сағат бұрын
@@ArkadiuszEjmocki bo mi sie zachcialo😊
@adassamuraj5382
7 сағат бұрын
procesory powinny mieć taki sam slot jak w przypadku ramu czy grafy żeby nie trzeba było się z tym babrać :)
@AR-ff8th
5 сағат бұрын
czym się przejmować, nie będzie x86, będzie co innego.
Пікірлер: 164