ZAMÓW moje książki szachowe - szachmistrz.pl/sklep/ Wspieraj mnie na PATRONITE - patronite.pl/szachmistrz Dołącz do klubu - www.chess.com/club/szkola-szachowa-szachmistrz-kalisz Zrecenzuj mnie na Facebooku - facebook.com/pg/szachmistrz/reviews/?ref=page_internal
@trywialnykowariogram2030
3 жыл бұрын
Co do ruchów "dziwnych i nieksiążkowych" - w blitzach można sobie na nie pozwolić i o ile nie pogarszają pozycji, pozwalają wytrącić przeciwnika ze znanej linii debiutowej.
@kamyk_
3 жыл бұрын
Dlatego lubię szachy fizyczne, dotkne bierek, widzę z kim gram, świetnie się bawimy i nawet nie podejrzewam że oszukuje
@flutterhuggeruniverse6944
3 жыл бұрын
W szachach fizycznych wielu ludzi zaczyna mieć pęcherz wielkości groszku...
@darimariwera3900
3 жыл бұрын
@@flutterhuggeruniverse6944 No cóż... Rozumiem, że mówisz o aferze z niejaką Patrycją W. Ja osobiście nigdy nie spotkałam się z sytuacją, że mój przeciwnik często wychodził do toalety. Także nie widziałam, by osoby w moim otoczeniu robiły tak podczas partii. Co do właśnie oszustw w realu i Internecie, to moim zdaniem jednak łatwiej jest oszukiwać grając przez Internet niż w realu (spotkałam się już z sytuacją, że na przykład na MP on-line wykryto dziesiątki zawodników, którzy używali wspomagaczy (programów szachowych typu Stockfish) ://
@pawekwintal8711
3 жыл бұрын
27:45 funny moments z szachów, coś pięknego xD
@WorldOfCo0kie
3 жыл бұрын
Z takich pozytywnych rzeczy, to Dawid świetnie sobie radzi jako komentator, od razu się człowiek uśmiecha!
@jozefstalin8202
3 жыл бұрын
Trzeba zacząć oglądać szachy to może będę pierwszym człowiekiem w historii z rankingiem 3000
@piotrjan1227
3 жыл бұрын
nawiązując do sytuacji z 9.30 minuty Pana nagrania, to właśnie taki ruch chciałem zrobić jak tylko zobaczylem tę pozycję na szachownicy. tak zadziałała mi intuicja, a gram w szachy jak gram, bawię się w to od roku, więc być może i ja czasem widzę więcej niż mistrz fide 😉 z pozdrowieniami 👍
@jaja5606
3 жыл бұрын
Zawsze się dziwię, że są ludzie gotowi się skundlić za 1000 złotych...
@witoldwitoszek6209
3 жыл бұрын
I do tego programista, jeden z lepiej opłacanych zawodów. Nie do pojęcia...
@grzegorzc5810
3 жыл бұрын
Za 500 się upodlają co dopiero za 1000
@peceed
3 жыл бұрын
Dla sponsora każda kontrowersja jest dobra, bo zwiększa rozglos i rozponawalność. "Zła wiadomość to dobra wiadomość" obowiązuje.
@muniekfistaszek6997
3 жыл бұрын
Na przyszłość - regulamin turnieju powinien przewidywać, że dane osobowe wszystkich użytkowników są publikowane wraz z zapisami przebiegu partii. Po fakcie każdy mógłby sobie zweryfikować, z kim ma do czynienia i już według własnych kryteriów moralnych decydowa czy chciałby z taką osobą (przedsiębiorcą nota bene) współpracować, czy nie.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
dobry pomysł
@julianpuscikowski
3 жыл бұрын
Wszystkie przypadki które pokazałeś w filmiku są bardzo dokładne ale również jak najbardziej logiczne.
@przemekaaa3364
3 жыл бұрын
Stwierdzenie "wszystkie" stanowi tutaj problem xD
@damiankowalski4731
3 жыл бұрын
Dlatego nie sądzę żeby na masową skalę turnieje przeniosły się do internetu. Jednak aktywności twarzą w twarz, w tym turnieje szachowe mają zupełnie inny smak niż te sprzed kompa.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
jeżeli to co się dzieje na świecie, to może być to jedyna alternatywa, długo to turniejów twarzą w twarz możemy nie wrócić
@paukmiro
3 жыл бұрын
Uważam ,że po analizie RODO jeśli byłoby to możliwe powinien Pan opublikować pełne dane tego zawodnika , patrz casus p.Waszczuk
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
szanuję swój czas, nie chcę się boksować po instytucjach z takimi ludźmi
@paukmiro
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu Dziękuję za odpowiedź, rozumiem.
@xseper
3 жыл бұрын
@@paukmiro RODO to nie problem w tym przypadku - sprawa dotyczy podmiotu gospodarczego, którego dane są powszechnie dostępne. Ale chuj mógłby ciągnąć jakieś sprawy o oczernianie itp.
@penetratorodbytu1342
3 жыл бұрын
Do danych zawodnika można dojść bez najmniejszych problemów. Odwiedzając firmową stronę internetową jakoś nie nabrałem do delikwenta zaufania - niby strona firmowa, czyli wizytówka dla klienta, a nafaszerowana błędami...
@trywialnykowariogram2030
3 жыл бұрын
Brak kategorii nie może być wyznacznikiem tego, że zawodnik nie wpadnie na jakiś ruch. Sam zacząłem grać w szachy w wieku 4 lat, jako 8-11 latek grywałem w miarę regularnie w klubie osiedlowym i sporadycznie na zawodach międzyszkolnych. Nigdy nie zdobyłem żadnej kategorii, a jedynym referencyjnym wskaźnikiem siły gry były pojedynki z graczami skategoryzowanymi i oceniony kilkunastogodzinny quiz szachowy zorganizowany w klubie, bazujący na "odkrywaniu" ścieżek rozumowania arcymistrzów. Później miałem wieele lat przerwy i od ok. 2 lat w wolnym czasie zacząłem przypominać sobie szachy. Pomimo swoich "braków w kategoriach", pokonanie zawodnika z rankingiem 2000+ nie jest dla mnie czymś niewykonalnym, zwłaszcza przy trafionym debiucie i lubianej konfiguracji czasowej. Oglądając analizę partii "oszusta" przez długi czas myślałem, że mamy do czynienia z zawodnikiem błyskotliwym, grającym agresywnie i z polotem. Jednak decyzje podejmowane w partii z Bartkiem MC, są przy małej ilości czasu na tyle nieoczywiste, że budzą moje bardzo duże wątpliwości co do uczciwości zawodnika. Pozdrawiam.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
oczywiście sam brak kategoii nie jest znam zawodnika BK, który ogrywał I kategorie, ale zgodność ruchów 97-99% już jest decydująca
@tomaszjagielski8872
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu jak ktoś jest geniuszem i gra z amatorem to jaki problem?
@flutterhuggeruniverse6944
3 жыл бұрын
@@tomaszjagielski8872 Oczywiście może się okazać, że po drugiej stronie siedzi jakiś nieznany geniusz, co gra lepiej od Carlsen'a ale prawdopodobieństwo, że to oszust jest znacznie większe. Bo takich niewyobrażalnych szachowych talentów jest względnie mało, a oszustem może być każdy kto pobierze sobie silnik lub odpali w przeglądarce...
@pawekostowskidirectoredito3027
3 жыл бұрын
Gość ewidentnie oszukiwał, ale wiele ruchów, które podajesz jako nienaturalne, rozważałem w danej pozycji.
@arekooo1391
3 жыл бұрын
Nie idzie oszukiwać Maciek trzyma jedną dłonie w gotowości, tylko czeka by je zacisnąć
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
;) na posterunku
@st.elachick8969
3 жыл бұрын
Genialny komentator,
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
zgadzam się Dawid się sprawdził trzymał napięcie i publikę :)
@Arek36
3 жыл бұрын
Ten oszust nie grał z najlepszymi graczami na świecie więc mógł nie wykorzystywać najlepszych ruchów aby wygrać wtedy by go nie przyłapali.
@misoch
3 жыл бұрын
16:16 Argument, że "ja bym na tonie wpadł... ruch bardzo komputerowy" nie jest dobry, bo mi od razu przeszedł do głowy Gd3, a jestem słabym graczem.
@luckyloser3785
3 жыл бұрын
Koleś każdego atakuje że oszukuje ale dowodów zero bo ? Bo wygrał 😂😂😂😂
@grzegorzpanczuk7109
3 жыл бұрын
a moim zdaniem jak się spojrzy na ogół to jest trafny argument, w jednej partii można znaleźć np. takie Gd3 ale znaleźć w 9 partiach za każdym razem tak błyskotliwe ruchy (oczywiście wg rekomendacji komputera) kiedy nawet ktoś kto ma tytuł mistrzowski i bardzo wysoki poziom gry w porównaniu do tego ananaska, o którego cały cyrk, to jest po prostu oszustwo i tyle. Nie ma co go bronić skoro widać jak na dłoni, że oszukiwał.
@Grzegorz54321
3 жыл бұрын
@@luckyloser3785 jakie zero dowodów?! Prawie 100% dokładności w każdej partii w dodatku gracza bez żadnej kategorii szachowej poza tym został zbanowany przez chess.com za oszukiwanie.
@mojito510
3 жыл бұрын
@@luckyloser3785 99% dokładności, algorytm chess.com robi bana a zawsze znajdzie się jeleń co będzie się doszukiwał, że biedaka atakujo a on taki dobry po prostu XD
@flutterhuggeruniverse6944
3 жыл бұрын
@@mojito510 Powszechnie wiadomo, że koleś na filmikach czepia się niewinnych geniuszy :( To, że ci niesłusznie oskarżani o oszustwo mają większą zgodność ruchów z popularnymi silnikami niż Magnus, to nie dlatego, że oszukują, po prostu to ich niewyobrażalny talent! A to że zapieprzają co każdy ruch do toalety - nie ma w tym nic dziwnego, zawsze ma się pęcherz wielkości groszku jak się jest arcymistrzem. No, a to że na wywiadach kompletnie nie rozumieją swojej strategii - w tym również nie ma nic dziwnego. Zawsze ma się problemy z komunikacja werbalną jak się jest arcymistrzem.
@banandombek
3 жыл бұрын
Ja pańskie filmy oglądam i tak nie gram. Składam reklamacje. Pozdrawiam
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
a ja oglądam czasem Nakamurę i też tak nie gram ;) też składam reklamacje :)
@piotrjan1227
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu a a ja od święta 😉
@YooTTooY
3 жыл бұрын
Polecam dokupić pakiet +100 IQ
@smok4925
3 жыл бұрын
Dziwne;( Ale reklamacja odrzucona ... Uzasadnienie: SzachMistrz Maciej Sroczyński ogląda filmy na tym kanale i gra na poziomie prowadzącego: cały czas równo z Jego poziomem ;) Czyli co? Wniosek jest prosty: Warto ogladać ten kanał ;) Tak oczywiście z żartem. Miłego dzionka @banandombek ;)
@urojony3177
3 жыл бұрын
Prawdę mówiąc prawie żaden z ruchów nie wydawał mi się specjalnie dziwny. 9:00 - tu prawdopodobnie bym zroszował, aczkolwiek trzeba brać poprawkę na to, że mielibyśmy do czynienia wtedy z przeciwnymi roszadami, gdzie z reguły wygrywa strona, która szybciej pośle pionki na wrogiego króla. W tej partii biały miał pionki daleko na hetmańskim, a czarny swoimi pionkami tylko jednym pionkiem atakował królewskie. Bicie gońcem wygląda jak ruch w stylu Tala - gdybym chciał szarżować, to wziąłbym go pod uwagę. 11:00 - ruch Sc6 wydaje się dość pasywny, ale samemu zdarzało mi się go grać w takich pozycjach. 12:25 - kontratak pionkiem nie jest tu najoczywistszym ruchem, ale na pierwszy rzut oka nie wydaje się zły - otwarcie linii dla wieży w zamian za pionka nie jest ruchem, który bym zagrał, ale ja raczej gram defensywnie, a w partiach mistrzowskich widziałem wiele znacznie dziwniejszych ruchów. 13:30 - ja w pierwszym odruchu materialistycznie wziąłbym gońca. 16:05 - umieszczenie hetmana na przekątnej b1-h7 wydaje się szybszą metodą na matowanie niż hetman na e1 i potem h4. Stąd też Gd3 i propozycja wymiany gońca za konia przy jednoczesnej groźbie ataku na h7 wydaje się bardzo logiczna. 18:45 - prawdopodobnie właśnie zagrałbym Gg3. Zrobienie „zwykłego” ruchu rozwojowego mogłoby się skończyć zwykłym biciem gońca. Hetman na h4 może wygląda groźnie, ale wyciąganie hetmana na samym początku gry jest z reguły słabe. Ponadto warto pamiętać, że otwarcie szachowe nie polega na tym, żeby jak najszybciej rozwinąć figury, tylko żeby rozwijać figury szybciej niż przeciwnik. I pod tym względem Gg3 jest po prostu super. Blokuje króla, blokuje pionka na g2, a więc blokuje gońca na f1, a do tego jeszcze atakuje pionka na f4. Jedynym minusem tego ruchu jest to, że goniec jest tam niebroniony, ale z drugiej strony trudno go tam również zbić. 23:00 - to jest chyba jedyny ruch, którego bym absolutnie nie zagrał i nie jestem w stanie zrozumieć. Być może był to missclick i chciał pojechać g6 (co wydaje się dość prawdopodobną opcją, biorąc pod uwagę to, że później użył pola g7 do przerzucenia konia. 24:30 - dlaczego nie bić pionka? To chyba oczywiste - ten pionek nie wydaje się być wart otwierania pozycji. 26:19 - silnik wyraźnie wskazuje na to, że bicie konia hetmanem zamiast pionkiem to strata 7 punktów, tak więc tak, to było niewymuszone podstawienie wieży. Co do zarzutu o braku kategorii - on też do mnie nie przemawia, jako, że sam kategorii nie posiadam i niespecjalnie mi na tym zależy. Jedyny sensowny zarzut przedstawiony w tym wideo to analiza chess.com. Nie wiem co prawda, w jaki sposób oblicza się tę dokładność, nieco podejrzane wydaje mi się to, że mając dokładność 98,9 przegrał partię z kimś, kto miał dokładność 88 (jeśli dobrze rozumiem, 100 oznacza doskonałość, a więc busio wygrał, mimo że był jakieś 11 razy dalej od tej doskonałości). Jeśli jednak ich analiza jest wiarygodna, to jestem skłonny uwierzyć, że WyszynsP oszukiwał.
@maciektrybuszewski9964
3 жыл бұрын
Korekta obywatelska: nie "Agada Matora", tylko "agadmatora". Pozdrawiam.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
ok dzięki :)
@adamred8522
3 жыл бұрын
Pisałem komentarz pod pierwszym filmem o oszustwach, że tylko kwestią czasu jest złapanie kogoś z absolutnego topu. Na razie złapano tylko Mistrzynie Europy. Kilka turniejów zdążyła wygrać. Najgorsze jest to, że Szachy na tym ucierpią a może się tak skończyć jak z podnoszeniem ciężarów, czyli kompletnym upadkiem dyscypliny.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
był jeszcze Petrosian zawodnik około 2600 drużyna Ormian w meczach na necie
@adamred8522
3 жыл бұрын
Najgorsze jest to, że na razie złapani zostali oszuści którzy po prostu przesadzili. Jak widać można oszukiwać nawet na turnieju rangi Mistrzostw Polski czy Mistrzostw Europy. I to wcale nie jakimiś wyszukanymi metodami. Myślę, że ktoś bardziej ostrożny może to robić skutecznie w długim okresie czasu. Dlatego trzeba z tym walczyć bezwględnie. Jak pokazują przykłady innych dyscyplin lekkoatletyka, kolarstwo itp próby na pewno będą.
@awysnefo
3 жыл бұрын
Wszystko to sugestje - Niezłapany za rękę to nic nieudowodnisz, ja w blitzach jestem gotów jako biały poświecić skoczka g na polu f by zrobić widełki i zmusić króla by bił konika , poświęcam skoczka za piona - gdzieś to kiedyś widziałem - zacząłem się w tym udoskonalać i jak mówię może doprowadzić do zgrozy dla czarnego - naturalnie samemu można się wkopać totalnie
@keymasta3260
3 жыл бұрын
Zobacz sobie partie kevereeno na chess.com we wszystkich partiach poświęca hetmana w trzecim lub czwartym ruchu bijąc pionka f2 lub f7 i dużo partii wygrywa
@awysnefo
3 жыл бұрын
@@keymasta3260 / no poswiecic damę i grać bez damy to prowokacja - naturalnie kiedyś w ramach treningowych grywałem coś takiego w obydwu rolach - wiadomo w turnieju o mistrza szkoły podstawowej od klas 1 do 4 można poświecić damę i jeszcze wygrać ale tak to tylko prowokacja .
@benk786
3 жыл бұрын
Trzyma pan go za rękę, a on mówi że to nie jego ręka
@krystekkosmos7749
3 жыл бұрын
Nie mam żadnej kategori, ale kilka ruchów zagrałbym podobnie do tego pana (oczywiście bez oszukiwania).
@mateuszsarnocinski5161
3 жыл бұрын
No właśnie cała sprawa rozbija się o kilka. Kilka, ale nie wszystkie.
@tomostec6661
3 жыл бұрын
Pewnie byś zagrał, ale jak grasz blitza, to nawet jak grasz dobrze, to wiele Ci umknie przez czas...
@leszekjagowski7115
3 жыл бұрын
Co za emocje? Super komentarz Dawida :)
@karolinaadamczyk4173
3 жыл бұрын
Nie wiem czy oszust czy nie, ale sama nie mam kategorii, a na chessie gram juz z Antonio (1500), pozostale boty „ukoronowalam” trzema gwiazdkami. Ruch goncem wydawal sie oczywisty skoro krol kitral sie w prawym gornym rogu. Na poziomie 1100 udalo mi sie zamatowac w trzynastu posunieciach, gdyby ktos powiedzial, ze oszukuje zeyczajnie bym sie wnerwila.
@korii9373
3 жыл бұрын
on korzystał z silnika Alpha zero gdyż zrobiłem szybką analizę w tym silniku i wszystkie ruchy były idealnie takie jak silniczek zalecał
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
dzięki za info
@peceed
3 жыл бұрын
Potencjalny rekin byznesu okazał się zwykłym zerem.
@nosaczpolski1244
3 жыл бұрын
pana filmy to faktycznie obejrzałem wszystke ale tak dobrze jeszcze nie gram ale kto wie może kiedyś sie naucze 👌
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
obawiam sie, że nawet jak dwa razy je obejrzysz to 99% nie będzie ;)
@Michal1996433
3 жыл бұрын
Maciej analiza pierwsza klasa ! Komentarz jak zawsze na poziomie. Przy okazji twoim zdaniem jaki ranking można osiągnąć bez klubu szachowego w domu ( książki i gra w internecie). Ps. Był kiedyś jakiś zawodnik co jak debiutował na turnieju grał na poziomie np 2200 ? lub podobnym tak zwane wejście smoka
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
Dzięki, znam osobiście przypadek że zawidnik bk grał na poziomie 1 kategorii szachowej, ale to zdarza się niezmiernie rzadko
@indusand3720
3 жыл бұрын
Przed chwilą oglądałem blitz Carlsena, który był zaskoczony swoim internetowym rywalem. Carlsen wygrał na czas i w odpowiedzi od oponenta dostał informację> grałeś ze Stockfischem :) Kiwnął głową ze zdziwieniem i otworzył nowe okno.
@stachuimperium4948
3 жыл бұрын
Jeszcze lepsze "jaja" były na turnieju Dawida, który zorganizował potyczki Polaków z Węgrami. Zawodnik, który wygrał również grał na poziomie 99-95% zgodności z silnikiem. Tylko to nie był blitz a bullet (2/1). Baa to jeszcze nic ten "mistrz" grał tak szybko, że partie kończył z czasem 2:20 lub coś takiego...
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
masz link do wyników albo do streama?
@stachuimperium4948
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu niestety nie mogę znaleźć tego linku, ale tutaj podsyłam link do powtórki ze streama www.twitch.tv/dawidczerw/v/785689605?sr=a&t=8994s
@stachuimperium4948
3 жыл бұрын
Nick tego gracza to Cryisfree111 (jego konto zostało już zbanowane z tego co przed chwilą widziałem). Jak na chess.comie zerkniesz na jego profil to sam zobaczysz jak miażdżył konkurencję... Niestety nie uczciwie
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
@@stachuimperium4948 masakra :/ kolejny
@Robin-f7evxjkl
3 жыл бұрын
17:30 super komentarz Od dziś tylko oglądam :p
@lonio72
3 жыл бұрын
Kontrola na chess.com działa bardzo szybko i skutecznie, chodzi tylko aby zgłaszać jak są podejrzenia. Wszystkie partie nie są sprawdzane bo ich serwery by już całkiem padły. Niektórzy padają ofiarą oszusta ale machają ręką i nie podejmują działań a to raptem 2 kliknięcia i krótkie uzasadnienie, jeżeli faktycznie to oszustwo to gość "leci", w końcu mu się znudzi zakładanie nowych kont.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
no właśnie wątpię, żeby się znudziło to jest uzależniające dla nich, widzę to po młodzieży
@smok4925
3 жыл бұрын
Myślę, że jawne opoblikowanie nazwy firmy usera WyszynsP będzie najlepszą karą za brak FairPlay. Choć i tak to nie jest trudne. A na przyszłość, najlepszym sposobem uniknięcia na chess.com kombinacji będzie: - obligatoryjne podawanie przy rejestracji konta na Chess.com nr tel. kom. - każdorazowe logowanie się: login / hasło + kod sms. To oczywiste. Chociaż wtedy serwery chess.com padały by jeszcze częsciej ;(
@MichaTerajewicz
Жыл бұрын
To może powinny być srogie kary finansowe za oszukiwanie, ścigane w razie czego sądownie.
@jedraszekpchess7982
3 жыл бұрын
Ciekawe czy zawodnik @WyszynsP oglądał jakie gratulacje złożył mu na streamuje FM Dawid Czerw, że też nadal ludziom nie wstyd.
@stasiowski4919
3 жыл бұрын
Wydaję mi się, że oszukują osoby bez kręgosłupa moralnego i wrażliwości, więc go nie obchodzi co inni myślą o jego występku.
@lonio72
3 жыл бұрын
Dawid daje radę, im gorsi zawodnicy tym lepszy komentarz.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
nie powiedziałbym, gorsi to złe słowo w przypadku Dawida, przecież to mistrz FIDE, idąc tym tokiem rozumowania zawodnicy z II kategoriami powinni lepiej komentować od mistrzów ;)
@lonio72
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu Chodziło o poziom grających zawodników, nie Dawida
@soobpl
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu Chodzi o to, że czym gorsi zawodnicy grają tym barwniej Dawid Czerw potrafi to skomentować ;)
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
@@lonio72 ok teraz zczaiłem dopiero :) wszystko jasne zgadza się im więcej błędów tym lepiej się komentuje
@kaczypa3
3 жыл бұрын
Turniej do rankingu 1800, tzn. do rankingu 1800 fide czy pzszach? może też bym zagrał w następnej edycji :) Pozdrowienia!
@hubert6786
3 жыл бұрын
Znowu?? Pan Sroczyński powinien pracować w jakimś związku wykrywania oszustów szachowych.
@chmielumac13
3 жыл бұрын
Mnie się zdarza czasem mieć skuteczność na poziomie 98%, a niekiedy gram bardzo słabo i ta skuteczność jest dużo niższa. Myśli Pan, Panie Macieju, że wtedy przeciwnicy myślą, że oszukiwałem? Jak mam poprawić swoją grę, żeby była "równiejsza", a nie taka "juniorska"?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
myślę, że jedna partia o niczym nie świadczy 9 partii z rzędu 97-99% jest niezbitym dowodem
@chmielumac13
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu W tym przypadku nie ma żadnych wątpliwości.
@94Duniek
3 жыл бұрын
Czyli co Carlsen ostanio miał 12 partii zrzędu wszystkie ponad 98% też na stockfishu ?
@flutterhuggeruniverse6944
3 жыл бұрын
@@94Duniek Nie uwierzę w to, że jakiś randomowy zawodnik nagle zaczyna grać lepiej od mistrza świata. Po drugie - nawet Carlsen nie ma takiej zgodności ruchów jak oszuści.
@94Duniek
3 жыл бұрын
ale tu nikt nie mówi ze on grał bez wspomagania silnika po drugie carlsen mial w 10 partiach zrzędu zgodnosc ruchów powyżej 98% na 2500 wejdź na chess24 i sprawdz po 3 mógł grać z fake konta carlsen na turnieju 1500-2000 bez problemu robi cały turniej ze zgodnościa 98% i co też byś powiedział ze silnik szachowy ?
@romano149
3 жыл бұрын
Hm parę ruchów też bym tak zagrał a też tylko oglądam teraz wyjryluscie ale jak ktoś bedzie korzystał np z silnika co drugi ruch to jak to wykryć.. ?
@tomek_.5059
3 жыл бұрын
Juz ponad 6000 ,gratulacje 🙂
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
dziękuję :)
@marcinswierczek8363
3 жыл бұрын
Panie Macieju, Dziękuję za kolejny interesujący materiał. Przykro mi, że w naszym środowisku wciąż tacy ludzie istnieją. Jako, że mieszkam zaledwie kilka kilometrów od "zwycięzcy" turnieju, to wydawało mi się to bardzo dziwne. Nie znałem do tej pory tego gracza. Gracz z Będzina który tak gra? Sam chciałbym się z nim spotkać i zagrać partyjkę blitz na żywo, ciekawy jestem czy udałoby mu się znaleźć te wszystkie najlepsze ruchy. Szkoda, że w dalszym ciągu nie ma skutecznego sposobu na walkę z takimi oszustami w relatywnie krótkim czasie. Czy regulamin turnieju przewiduje jakieś kary pieniężne, prawne? Boję się, że takie wykluczenie z turnieju nic nie da i będzie próbować oszukiwać w internecie pod innym nickiem. Zastanawiam się tylko dlaczego postanowił Pan wyciąć dane firmy tego "zwycięzcy" na końcu filmiku? Jeśli jakaś osoba oszukuje, czyli w razie pomyślnej weryfikacji oszustwa obarcza się (i swoją firmę) ogromnym upokorzeniem, to dlaczego nie upubliczniać wszystkiego czego się da o tej osobie?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
szanuję swój czas, nie chcę się z takimi ludźmi boksować po instytucjach, firma DGCS jak sponsor może podjąć odpowiednie kroki prawne z uwagę na próbę oszustwa i wywalczenia nagrody pieniężnej w wysokości 1000zł, zdaję się z takie coś podchodzi pod przestępstwo
@12batowskiatt
3 жыл бұрын
Dobre he he
@szkoakodowania5981
3 жыл бұрын
9:35 pamiętam że nie mając kategorii na początku drogi często widziałem natarcia na Hetmana ale patrząc po pozycji Gxg2 wydaje mi się słabe i nie logiczne na oko wielko miejskiej V tki patrząc albo O - O - O nawet rozważyłbym Wd8
@romankasperczuk8511
3 жыл бұрын
Z kometarzem Davida ten turniej ogląda się jak dobry mecz piłki nożnej 😀👍
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
zgadza się Dawid świetnie skomentował
@adambiesiadecki9359
3 жыл бұрын
w tej pierwszej partii tą taktykę jeszcze bym myślę ze znalazł ale inne ruchy to ewidentny komp
@diegoarmando9075
3 жыл бұрын
A z jakiego programu korzystał ten oszust ? Ktoś wie ? Bo chciałbym wkoncu wygrać jedna partie z kolega a nigdy mi się to nie udało 😤
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
Za trening się weź lepiej :p
@olokzn
3 жыл бұрын
Nie no Macieju coś tu jest nie tak. Obejrzałem wszystkie Twoje filmy, niektóre nawet wielokrotnie. Kilka ciekawych partii Ci porzuciłem. Również nie mam kategorii szachowej. Oglądam również czasami Dawida, Agadmadora, Szachusia, Hikaru i wielu innych. Wszystko się zgadza poza jedynym szczegółem. Dla mnie 2000 na chess.com póki co jest nieosiągalne, a co dopiero 2900. PS. Czy jeśli mój ranking na chess.com najczęściej mieści się w przedziale 1800-1900 to dałbym radę wbić jakąś kategorię?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
1900 to myślę że spokojnie II kategoria :)
@Grzegorz54321
3 жыл бұрын
Polecam jeszcze Jozarova super analizuje poszczególne partie sporo partii pomiędzy programami szachowymi które to mistrzostwa są rozgrywane na chess.com
@KM-yw7fw
3 жыл бұрын
Na netflixie pojawił się serial o szachach gambit królowej. Może jakiś mały materiał z komentarzem :)
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
dzięki słyszałem, ale nie widziałem ;)
@jakubrogacz6829
3 жыл бұрын
Mój ulubiony debiut, z reguły prowadzi do ciekawej gry jak grasz bez czasu. Gambit po stronie króla jest mniej "bezpieczny"
@ftalo4881
3 жыл бұрын
17:11 haha, ale beka. No każdy tak gra, jak obejrzy wszystkie filmy z poradnika. Wszyscy jesteśmy mistrzami świata. Ale trzeba przyznać rozjeżdża równo przeciwników i nie ma litości
@marekking7847
3 жыл бұрын
Banalny sposób na oszustwo: na jednym laptopie grasz turniej a na drugim masz otwarty chess com i grasz przeciwko stockfishowi poziom 10. A potem kopiuj ruch przeciwnika i kopiuj ruch stockfisha. Miazdżysz wszystkich. Sam tak kiedyś zrobiłem na darmowym koncie na chess com. Zamiatałem wszystkich. Taka zabawa. Ale sporo osób tak gra z tymże nie powielają wszystkich ruchów komputera żeby nie mieć tak jak ten gość prawie 100% skuteczności. Bo ten gość tak właśnie robił.
@zenio2707
3 жыл бұрын
To jest ściema !! Jak nie jesteś w systemie i nie masz kategorii to nie masz prawa wygrać ,bo obalasz system !!!
@peceed
3 жыл бұрын
kzitem.info/news/bejne/2nerqnZsfYaGh34 - w szachach chodzi o mata a nie o bicie figur. Zresztą cała ta sytuacja to od początku egzekucja. kzitem.info/news/bejne/2nerqnZsfYaGh34 - goniec g3 to oczywiste posunięcie i pierwsze jakie widać - ucieka przed biciem i psuje pół planszy przeciwnikowi. Aby się go pozbyć trzeba przestać grać swoją grę. kzitem.info/news/bejne/2nerqnZsfYaGh34 - g5 to pierwszy "dziwny silny ruch" jaki mi przyszedł do głowy, bardzo ładny gambit który przy nieprawidłowej reakcji niszczy grę przeciwnikowi, rzezając figury i blokując roszadę. Po prawidłowej reakcji (bez oceny jakości ruchów) okazuje się tylko bardzo silnym ruchem pozycyjnym, strzelałbym że to zagranie z Lila C0.
@Osiersky
3 жыл бұрын
Cheaterzy psują każdy sport/grę. W pokerze jest podobnie i zdarzają się również oszustwa na najwyższych stawkach... Kary są za niskie i chyba mała świadomość że to tylko kwestia czasu jak się wpadnie.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
zgadzam się jedna osoba i już turniej wypaczony
@chemik44
3 жыл бұрын
Nie sprawdzałem tego ale podejrzewam że te dziwne ruchy mogą być rekomendowane przez Alpha 0
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
a możesz sprawdzić?
@user-qd1yb6to2u
3 жыл бұрын
41:54 Bezcenne :))
@leszekgrucel7477
3 жыл бұрын
Gx2 w pierwszej partii bym rozważał lubię ryzykować. Mam 8 III kat i straszny rozrzut bo moja dokładność miesza się od 40-90 i to bardzo bardzo naprzemiennie. W zależności jak mi przeciwnik grać pozwoli
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
oczywiście ruch możliwy do znalezienia nawet dla III kategorii, jednak spodziewałbym się czegoś bezpieczniejszego na tak słabym czasie
@leszekgrucel7477
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu ale pionka g to ja nie ruszam.
@buleonpl6436
3 жыл бұрын
Będzie jakieś oficjalne oświadczenie o zmianie wyników?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
trzeba poczekać za wynikami końcowymi, pierwszy zawodnik wymieniony z nagrania zostanie usunięty z tabeli
@stasiowski4919
3 жыл бұрын
Turniej chesscomowy ma tę wadę, że nie możesz zmienić partii oszusta na walkowery i musisz to zrobić ręcznie i policzyć zmiany w tabeli. Mam wątpliwości co do BartkaMC, zawodnik 1900 na chesscom raczej nie zagrałby h3 w tej pozycji 18:30, nic nie daje, zazwyczaj się gra h3 by goniec nie wszedł na g4 i nie związał skocza, a tu to tylko nas osłabia, pewnie to missclick był i chciał fianchetto zrobić. Co do WyszynsP te dziwne ruchy to pewnie dla zmyłki były albo II linia jak w 20:48 a5
@lonio72
3 жыл бұрын
No niestety, też padłem ofiarą czegoś takiego. W turnieju jeden zawodnik grał zbyt dobrze jak na swój ranking, sprawdziłem inne jego partie i było to samo. Zgłosiłem aby go sprawdzili, 20 minut po turnieju już był zbasowany jednak nie zmienili mi medalu.
@soobpl
3 жыл бұрын
Wiem, że pewnie nie można, ale powinno się podać publicznie jego dane i nazwę firmy żeby każdy omijał szerokim łukiem.
@piotrberghof4654
3 жыл бұрын
gram w szachy i warcaby 100 polowe , wiem że to dwie różne gry . W październiku 2000 brałem udział w turnieju gry w warcaby . Byli zawodnicy z kilku krajów w tym zawodnicy grający w ligach . Ja nie gram w żadnej lidze . Często gram w internecie . Ciesze się że turniej odbywał się na żywo w restauracji pewnego hotelu na Dolnym Śląsku bo z tego co tutaj widzę i słyszę w turnieju internetowym dali by mi bana i wyrzucili . na 42 gry wygrałem 40 - regulamin nie przewidywał remisów . Regulamin był beznadziejny bo np przy stanie 1 : 1 i remisie w 3 partii wygraną zaliczano temu kto zdobył więcej punktów czarnymi . W pracy na zmianach 24 godz tłuczemy po kilkadziesiąt partii dziennie .
@Grzegorz54321
3 жыл бұрын
tak jak napisałeś szachy i warcaby to zupełnie inne gry (właściwie tylko plansza do gry jest taka sama) także inaczej wygląda ocena danej gry pod względem oszukiwania, tak na marginesie warcaby grane na planszy 8x8 zostały kilka lat temu rozwiązane przez program (to znaczy że z takiem programem nie można wygrać).
@Lukas3000
3 жыл бұрын
A może ten przedsiębiorca wspomaga programowanie silników szachowych i sprawdzał swój produkt? :) W końcu programista. Z resztą jaką macie szanse, że w turniejach przez neta trwających 30 minut ktoś nie wrzuci chociażby jednego ruchu ze Stock ryby? Ten ruch może być kluczowy... Zawodnik idiota, jak by nauczył się grać na poziomie 1000 elo i wrzucał co 6 ruch z silnika to by było nie do wykrycia.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
sprawdził i czy było warto :)?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
hmm trzeba być bardzo szybkim żeby na takim czasie to ogarnąć, ale pewnie dla oszusta to pewnie pestka
@Lukas3000
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu Mi chodzi o opcje programów szachowych w których można ułożyć bierki i wylicza najlepszy ruch. Szkoda gadać na oszustów ja też trafiłem na zawodnika z 900 elo co miał 88% zgodności ze stockfishem... Panie Macieju, a zadania z Pana książek lepiej rozwiązywać na szachownicy jak sobie ułożę bierki czy w pamięci? Chodzi mi głównie o 2 krok, ponieważ mam następne, ale za słaby na to jeszcze jestem :)
@kosimazakiCS
3 жыл бұрын
Skoro ktoś za oszustwo na mistrzostwach polski dostaje dwa lata zawieszenia no to nie ma się co dziwić, że na turniejach niższej rangi będą oszuści. Polski Związek Szachowy sam sobie P. Waszczuk strzelił w kolano.
@szymekf5663
3 жыл бұрын
Pierwsza kombinacja raczej narzucajaca się.
@piotr56565
3 жыл бұрын
e tam oszust od razu, to po prostu wyzsza logika szachowa ;D
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
:) no pewnie, kolejny polski talent, JK Duda nie drży
@tomaszek200289
3 жыл бұрын
Jak na.moje oko te dziwne ruchy to nic innego jak pomyłka w kopiowaniu ruchu z programu
@KrystianM-ew9pu
2 жыл бұрын
Fajny ten Czerw trochę piczowąs (jak ja), ale zna się na rzeczy. :) Łapcie panowie oszustów.
@adamp.7939
3 жыл бұрын
Hej, ja też dostawałem kiedyś pogróżki na chess com a w cale nie oszukiwałem. A komentarze usunąłem na swoim profilu ,bo były bez sensu. On też odpowiadał ironicznie skoro sam zapytałeś ironicznie..
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
Witaj, za darmo się bana na chess.comie nie dostaje, także dziwna spraa
@adamp.7939
3 жыл бұрын
Znaczy bana osobiście nie dostałem nigdy. Widocznie mam cały czas niski ranking to może dlatego. OK.
@maciejkowalski6771
3 жыл бұрын
@@adamp.7939 Algorytmy chesscomu oceniając ewentualną winę nie zwracają uwagę na ranking.
@lonio72
3 жыл бұрын
Te samodzielne ruchy to jest kosmos aż dziwne że Stockfish dał radę się z tego wykaraskać ;) Tłumaczenie że jest dobry bo ogląda agadmatora - lol. Takie oszustwo nie jest karalne? Organizatorzy to zgłosili?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
tłumaczenie przednie, wszystko zależy od firmy DGCS, co dalej z tym tematem zrobią, zawodnik nie widnieje w PZSZACH
@CryptoDodo
3 жыл бұрын
Kurcze oglądam od 2 lat wszystkie filmy agadmatora i jestem na Chesscom na poziomie 1700 i ciesze się jak mam 96 w partii. Może coś źle oglądam
@peceed
3 жыл бұрын
Najwyraźniej jeszcze trzeba mieć odpowiednie geny do sprawnego oglądania :P
@nanab256
3 жыл бұрын
28:28 raczej jest sadystą i lubi przedłużać mękę ofiary :D
@radosawzurowski7968
3 жыл бұрын
Przyjrzałbym się też innym zawodnikom tego turnieju. Na szóstym miejscu jest zawodnik, który na chess.com ma ranking 1102! (jak widać). I zdobył 6,5 pkt. na 9. Szczerze? Uważam, że jest to wręcz niemożliwe. Zdarzało mi się w turniejach grywać z takimi zawodnikami i nie wierzę w taką metamorfozę akurat na takim turnieju. 1102 miał na zakończenie turnieju co oznacza, że jak zaczynał miał pewnie około 1000. Oczywiście niczego nikomu nie zarzucam, nie widziałem jego partii ale trzeba sprawdzać.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
Pamiętaj zawsze jak masz wątpliwości to Raportuj zawodnika chess.com go sprawdzi
@radosawzurowski7968
3 жыл бұрын
Tak właśnie robię. Już wiele razy zgłosiłem i za każdym razem miałem pozytywną odpowiedź z Chess.com. W tym turnieju jednak nie grałem więc nie bardzo mogę zgłosić, natomiast ktoś z uczestników moim zdaniem powinien. Tak jak pisałem, nie wierzę, że zawodnik z rankingiem 1100 mógł zajść tak daleko i bez pomocy zrobić 6,5 punktu z przeciwnikami o rankingu 700 czy 800 punktów wyższym. To mniej więcej tak jakby zawodnik z pierwszą kategorią na turnieju z arcymistrzami o rankingach 2700 zrobił 6,5 z 9. Jak??
@smok4925
3 жыл бұрын
17:10 Chcesz wygrywać w tak pięknym stylu? Zatem oglądaj streamy SzachMistrza :)
@Temerczyk_Norman_Sador
3 жыл бұрын
A jak algorytm wyłapie takiego oszustwa to jak to dalej idzie. Sprawdza to człowiek taki arcymistrz na przykład jak to jest na przykład w counter striku że jakiś topowy gracz ogląda i analizuje demo z gry potencjalniego oszusta i pod jego koniec daje werdykt czy to cheater czy nie. zaznacza tam w jaki sposób oszukiwał lub zaznacza że nie, a właściwie "niewystarczające dowody" aby stwierdzić czy oszust czy nie. I czy tak jest na chess com? Bo łatwo wychwycić podejrzanego, ot wystarczy algorytm i tyle ale stwierdził czy podejrzany jest oszustem to już chyba człowiek to robi. Tak jest czy jakoś inaczej to wygląda?
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
w tym przypadku algorytm decyduje, choć są tam ludzie od trudnych przypadków i oni przeprowadzają bardzo dokładne analizy
@sh0ot3r12
3 жыл бұрын
I to dorosły człowiek w ogóle xD I programista, więc teoretycznie powinien być inteligentny. Otóż niekoniecznie ;) Dodam tylko, że najgorsi są jednak tacy cziterzy, którzy maskują tą dokładność w jakiś sposób.
@woltik9456
3 жыл бұрын
Kiedy jesteś lepszy od GM'a, ie masz kategorii i dostajesz bana :D
@edwardrysik7461
Жыл бұрын
Panie "Szkoła szachowa", nie wiem jakie masz osiagniecia i jakim jestes mistrzem (to znaczy w czym) ale mimo, ze w szachy nie gralem juz z 20 lat nie widze w ruchach, ktore wedlug Ciebie sa dziwne nic dziwnego. Nie rozumiem na czym niby ma polegac fenomen tego, ze porownuje sie ruchy gracza z tym co zrobilby algorytm koputerowy. Staram sie wrocic po latach do grania ale widze ze dzisiaj nie gra sie na zasadzie przewidywania ruchow i strategii przeciwnika a na zasadzie optymalizacji gry pod wzgledem walorow statystycznych/punktowych. Nie wiem w czym niby jest taki dobry ten algorytm skoro czlowiek robi ruch calkowicie sprzeczny z zaleceniami a potem wygrywa. Prosze wyjasnic jakaz to logika tym rzadzi. Rozumiem, ze problem polega na tym ze tak na prawde te analizy post facum sa "szaczalu nie warte" i jesli pojawi sie na zawodach open ktos kto nie nalezy do jakichs organizacji szachowych i wygra to na 100% jest oszustem - mimo ze sie go za reke nie zlapalo - no po prostu zenada. Jesli zburzylem Twoj misternie poukladany w glowie wlasny wizerunek to przepraszam, zatrzymalem sie na czasach gry w szachy na fizycznej szachownicy - nie mialem zadnych kategorii ale bylem mistrzem gminy wiec cos tam pojecia mialem :). Chce tylko powiedziec ze ruchy ktore kwestionujesz nie sa czyms nadzwyczajnym i jesli ktos uczyl sie grajac w szachy i czytajac ksiazke, slownie jedna, jest w stanie sobie to wyobrazic. Zeby uznac ze ktos jest oszustem trzeba mu to udowodnic - najlepiej grajac z nim w realu :) Powodzenia Edek
@szachmistrzeu
Жыл бұрын
No widzisz dużo się zmieniło. Złodzieje to nie tylko spektakularne napady na bank, tylko wyrafinowane kradzieże z kont, gdzie złodziej w zaciszu domowym wlazi co na konto. Nie nic nie zburzyles. Jeszcze pare lat temu nawet o tym nikt nie myślał. Pozdrawiam
@Myronek
3 жыл бұрын
Wygląda na to, że głównym dowodem na oszustwo jest zagranie innego ruchu niż ten, na który wpadłby Maciej Sroczyński. „Ja osobiście zagrałbym...” To zdanie powtarza się jak refren.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
a prawym górnym rogu nie widzisz wskazań silnika?, zgodnosci ruchów 97-99% też nie zauważyłeś, na partii 3 minutowej to geniusz bez kategorii
@imienazwisko7400
3 жыл бұрын
20:40 też tak bym zagrał od 38:03 do 38:20 XD
@AdamKleszewski
3 жыл бұрын
Tak gra tylko mocny silnik szachowy . To oszustwo i to naiwne . Gdyby naprawdę kiedykolwiek grał w szachy własnymi siłami , to by wiedział że z taką siła i z takimi ruchami NAJLEPSZYMI w danym momencie to grają tylko najlepsi zawodnicy z czołówki światowej . W swoich grach na chess.com widywałem zawodników , którzy korzystali z silnika szachowego w czasie partii , ale nie od początku do końca . Grali do pewnego momentu bardzo przeciętnie z mnóstwem błędów i nagle BUUM ! , robią ruchy jak Arcymistrz . Przerywałem grę i zgłaszałem . Tacy ludzie moim zdaniem , cierpią na jakieś zaburzenia emocjonalne i próbują się dowartościować w głupi i naiwny sposób , brak słów .... . Pozdrawiam .
@Klebern80
3 жыл бұрын
To jest nagminne, na Chess.com, Lichess.org i innych platformach do grania online. Dłuższa przerwa w grze i nagle widzi wszystko i wylicza warianty po 5 posunięć do przodu w bullecie czy blitzu. Od tamtej pory przestałem grać z ludźmi. Stwierdziłem, że po cholerę grać z oszustem korzystającym z Rybki, można od razu zagrać z rybką. I tak grywam sobie ze Stockrybką blitze stopniowo zwiększając poziom silnika.
@ernststavroblofeld3448
3 жыл бұрын
amator... jak się gra z silnikiem to trzeba uważać na zgodność... wystarczy "wtrącać" swoje ruchy i na taki turniej 1000-1800 starczy. głośno tylko o tych co ich przyłapano, a ilu NIE przyłapano? teraz jak są turnieje w sieci to i zarobić nawet idzie, panowie bawią się jak chcą xD
@erniernolds1416
3 жыл бұрын
W żadnym wypadku nie bronię oszusta bo wiadomo że nie da się grać mając dokładnośc na poziomie 99 procent średnio. Ale pierwsze w pierwszych 4 pojedynkach które Pan pokazał sam znalazłem w zasadzie prawie wszystkie z tych komputerowych ruchów o których pan mówił. Natomiast rozgrywka finałowa i pan Paweł o którym mówił pan że jest doświadczonym, dobrym graczem... Pan Paweł grał ten pojedynek chyba śpiąc albo był pijany. W decydującym momencie o którym pan mówił skoczka można było wybić pionkiem a nie Hetmanem oddając wieżę. Hetman wtedy dalej pilnował by pola b1. Następnie po ruchu czarnych hetman f1 granie pionem na f5 to czysty idiotyzm. Zawodnik oczywiście oszukiwał na co wskazują procenty jego ruchów ale w omawianych przykładach to przeciwnicy często bardzo mu pomagali. Ten pan Paweł w finale zagrał jak totalny amator z siła gry 500. W jego przypadku pretensje miałbym do siebie a nie silnika szachowego. Pozdrawiam
@Tomo0933
3 жыл бұрын
Przyszłość? Moim zdaniem nie ma szans, zbyt duże ryzyko na oszustwo. Żadna alternatywa i w moim odczuciu naiwne podejście.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
może naiwne chciałbym wierzę w sporcie zwykłą uczciwość i poszanowanie zasad fair-play
@YooTTooY
3 жыл бұрын
Szachowy smurf
@obcyhahaha3549
3 жыл бұрын
To nie warcaby na wybijanie to szachy szanowny panie bo ni ma bata na gjenjusza hahahahah
@leszekgrucel7477
3 жыл бұрын
Oglądałem od pewmego miejsca
@bokserbraniewo
3 жыл бұрын
Drogi prowadzacy. Kiedy ty na poczatku marnujesz moj czas na swoje reklame o ksiazce czy subkkrycjii ja ci daje lapke w dol. Rob to po filmie(tresci). Nie przed. Ja pod kazdym takim filmie gdzie najpierw zebranie ja daje lapke w dol.
@szachmistrzeu
3 жыл бұрын
Dziękuję za komentarz. Reklama moich książek będzie w każdym następnym filmie, tak jak było do tej pory. Dostajesz gotowy materiał szkoleniowy, na montaż każdego nagrania poswiecam od 2 do 10 godzin nawet. Masz 250 gotowych filmow, do których zapewne się nie dołożyłeś. Widać, że nie doceniasz mojej pracy, dlatego nie jesteś moją grupa docelową. Zawsze mam uśmiech na twarzy jak czytam takie komentarze w których w materiale 50 minutowym trudna jest do strawienia 25 sekundowa reklama. Dla mnie szachowe nagrania to jest praca, dla Ciebie przelotne oglądanie, także jeżeli Ci nie pasuje taką forma, bardzo proszę nie oglądaj moich kolejnych filmów. Pozdrawiam
@slawekslawek9152
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu dokładnie, ma Pan rację! To jest Pański film i to Pan decyduje jak ma on wyglądać. Jeśli ktoś uważa inaczej, nie musi oglądać.
@peceed
3 жыл бұрын
Szczyt wujostwa. Łapki to narzędzie do określania swoich preferencji, a nie "karania" twórców. Jest też opcja przewiń, ale to tylko dla kumatych i z refleksem.
@kasjer
3 жыл бұрын
@@szachmistrzeu Poza tym łapki w dół też promują film, czyż nie? Pozdrawiam i gratuluję świetnych filmów!
@kn7940
3 жыл бұрын
Ostatnio udało mi się zagrać partię na poziomie 99,5 a grałem uczciwie.
@Temerczyk_Norman_Sador
3 жыл бұрын
Ale też co innego zagrać tak partię raz czy 2 bo to możliwe (zwłaszcza jak partia zaczyna się e4 e5. sf3 f6! i dalej to wiadomo że należy świecić skoczka bijąc e5 i jak przeciwnik idbije to jak wiesz jak grać to wygrywasz, bo to łatwe), a nie mieć 99% zgodności ze np stockfishem na każdej partii. Bo to niemożliwe.
@Grzegorz54321
3 жыл бұрын
Czasami może się tak zdarzyć szczególnie jeśli szybko osiągnie się wygraną pozycję (przewaga figury albo jeszcze lepiej) i partia nie jest za długa.
@muzyknajlepszy6465
3 жыл бұрын
Wszyscy niewinni a programy grają pamiętam jak grałem z 900 rankingiem amatorem na chess. Comie i specjalnie się otworzyłem żeby z prowokować amatora do ataku i odpaliłem program z chess. Coma bo teraz zmienili i pozycja remisowa😂 tam specjalnie zrobił błąd żeby wolniak doszedł do Hetmana żeby niebyło że gra programem to jest żałosne on miał 93 procent dokładności 😂
@muzyknajlepszy6465
3 жыл бұрын
Wiecie co to już wolę grać na kurniku i testować oszustów programy bo czasami gram niestandardowo😂 a czasami kretyńsko😂
@muzyknajlepszy6465
3 жыл бұрын
I szybciej znajdziesz przeciwnika bo na chess lichess czasami długo się czeka a na kurniku wciskasz start i grasz😂
@muzyknajlepszy6465
3 жыл бұрын
Na lichesie to ewentualnie zadania szachowe lubię rozwiązywać
@muzyknajlepszy6465
3 жыл бұрын
Tak trzymać szachmistrz niech oszuści grają na kurniku a nie chess czy lichess👍
@Grzegorz54321
3 жыл бұрын
@@muzyknajlepszy6465 w moim przypadku na chess.com czy też lichess błyskawicznie mi znajduje przeciwnika, a odnośnie kurnika to rzeczywiście oszukiwanie na tej stronie jest banalne no ale to nie jest strona stricte szachowa tylko jest wiele różnych gier planszowe, karciane poza tym to chyba jedyna strona gdzie można zagrać online np. w chińskie szachy czy też go.
Пікірлер: 202