Fratele Lazar Gog are perfecta dreptate. Copii care mor , sunt mântuiți daca nu au ajuns la varsta responsabilității, Majoratului.
@GrigoreFlorea
7 ай бұрын
DA COPII SUNT MANTUIT PANA LA SAPTE ANI : CU CNDITIA SA FIE BOTEZATI CU BOTEZ VALID ,CA DOAR NU SUNT 1000 DE BOTZURI SI ACELEA SUNT VALIDE .TRZITIVA,CAND AUD PE UNII EU AM FOST BOTEZAT CU DUHUL SFANT EL ESTE ERETIC SI IN MADUVA OASELOR ,HABAR .NU ARE CEI ALA BOTEZ .MA INTREB DE UNDE SA STIE RATACITII CARE BOTEZ E CORECT SI CARE NU .EI INSASI SUNT IN AFARA ADEVARULUI DE CREDINTA .CAUTATI ADEVARUL DE CREDINTA CA DE 2000 DE ANI STA SUB OCHII VOSTRI SI NU VRETI SA IL RECUNOASTETI .GRABITIVA CA MAINE E FOARTE TARZIU PENTRU UNII .LA DUMNEZEU NU MERGE CU JUMATATI DE MASURA .EU SPUN CUNOSC ADEVARUL MA AFLU IN EL DAR SPRE RUSINEA MEA NU FAC EXACT ASA CUM NE INVATA SF.PORUNCI ,PENTRU CA AM UN GHIMPE CARE MA IMPUNGE IN COASE .INSA VOI NU AVETI ACEST GHIMPE ,NU ISI PERDE DIAVOLUL TIMPUL CU VOI ,VA ARE IN MANA CA O ASIGURARE DOVADA ESTE DEVIEREA CRASA DE LA ADEVAR .NU VA DORESC PEIREA ,CI SA VA INTORCETI LA ADEVAR CA SA FITI VII VALABIL PENTRU TOTI ERETICII INCEPAND CU PAPISTASII .
@simonachereji3338
Ай бұрын
Nu cred ca se poate da o vîrsta.... Cînd vb de copii nu putem sa-i aducem la 18 ani sa -i numim copii! Acestia sînt chiar majori,iar adolescenti sînt de la 14 ani în sus. Cred că de copii ,putem vorbii cam pîna la vreo 10 ani....deci,DA,copiii vor fi míntuiti,dar nicidecum adolescentii si cei majori!
@rachelaneamtu6819
Жыл бұрын
Pacea Domnului! Dumnezeu îl trimite pe prorocul Ahia să-i spună nevestei lui Ieroboam așa: "Tu, scoală-te și du-te acasă. Și cum îți vor pășipicioarele în cetate, copilul va muri. Tot Israelul îl va plânge, și-l vor îngropa ; căci el este singurul din casa lui Ieroboam care va fi pus într-un mormânt, pentru că el este singurul din casa lui Ieroboam ÎN CARE S-A GĂSIT CEVA BUN înaintea Domnului, Dumnezeului lui Israel". (1Împărați 14:12,13). Cred că din acest verset reiese că atâta timp cât un copil nu are discernământ, Dumnezeu îl consideră nevinovat. "
@ingustaestecalea
15 күн бұрын
Interesant, mersi de verset
@eliseiseba946
8 ай бұрын
1 Cor. 7:14 "Căci bărbatul necredincios este sfinţit prin nevasta credincioasă și nevasta necredincioasă este sfinţită prin fratele; altminteri, copiii voștri ar fi NECURATI (nemantuiti), pe când acum sunt sfinţi." Eu cunosc răspunsul biblic la fiecare întrebare pe care ati pus-o.
@gheorghedaniliuc9969
7 ай бұрын
FRATE ANDREI. TE ASCULT MEREU. AI LUCRURI PE CARE LE APRECIEZ.SUNT BIBLICE. DAR NU UTA CĂ NU DEȚII TOT ADEVARUL. CUVINTUL SPUNE CA CUNOASTEM IN PARTE...DAR IN ACEASTĂ DISCUTIE AI VENIT CU ARGUMENTE OMENESTI. NU UITA CĂ BOTEZUL NU MINTUIESTE. DE DATA ACEASTA ARGUMENTELE FRATELUI LAZĂR AU FIST MAI PLAUZIBILE DECIT ALE TALE. TE ROG FRUMOS SĂ RECUNOSTI CĂ DE MULTE ORI AI O INSISTENȚĂ ÎNCĂPĂȚINAT PE ARGUMENTELE TALE. SIGUR DACĂ AS AVEA POSIBILITATEA VRIO DATĂ SĂ STAM FAȚĂ-N FAȚĂ CU SFINTELE SCRIPTURI AM DISCUTA MULTE LUCRURI.DAR TE ROG FRUMOS FII MAI SMERIT IN AȚI EXPUNE CONVIGERILE. NU FI AȘA SIGUR PE TINE. PARCĂ AI FI SINGURUL DIN UNIVERS CARE DEȚII ADEVĂRUL ABSOLUT. MAI APARE UNUL MEREU PE STICLĂ, MULT MAI CATEGORIC CARE DISPREȚUIEȘTE PE TOȚI, PRETINZIND CĂ TOT CE SPUNE .ESTE ADEVĂRAT. GRIJĂ MARE.
@martagrincenco3329
4 ай бұрын
Da este plin de el ,obraznic si nerusinat se ia de gat cu toti fara rusine cu aroganta el nu concepe ca cineva poate fi mai bun decat el numai ca nu face nici un favor lucrari lui Dumnezeu.
@voceaharuluimusic6777
Жыл бұрын
Pace tuturor, eu nu sunt teolog , sunt un simplu pocăit , părerea mea sinceră este că : Nașterea este o binecuvântare, Dumnezeu binecuvintează copilașul nou-născut, odată binecuvântat primește mântuire . Mântuirea se poate pierde ! Desigur că se poate pierde , la fel cum Iuda Iscarioteanul și oricare om daca a fost mântuit de Domnul, se poate răzvrăti și ajunge in Iad , un om mântuit nu poate gusta Iadul . Un copilaș ne având putere de alegere , nu are păcat . Păcatul Adamic fiind în el , eu nu cred că el ( copilașul) este responsabil de acesta !! Decât atunci când devine conștient ! La fel că și botezul în apă! Domnul sa te binecuvinteze cu dragoste frățească❤ UN COPIL ESTE NASCUT IN PACATUL ADAMIC DAR NU ESTE RESPONSABIL DE EL ! NU ARE DISCERNĂMÂNT! BOTEZUL IN APA NU ESTE O CERINȚĂ PENTRU A AJUNGE IN RAI! ( TALHARUL DE PE CRUCE A AJUNS IN RAI FARA BOTEZ ) BOTEZUL ESTE O CONSECINȚĂ PLACUTA , O MARTURIE, DUMNEZEU NU ISI ARUNCA CREATIA IN IAD ! STIE DIN CE SUNTEM FACUTI, DECAT DACA REFUZI CUVANTUL SFANT AL LUI .
@costi9028
Жыл бұрын
Fi binecuvântat! Am ascultat ce ai spus despre teologia Fr. Lazăr...Am citit o parte din comentari....Acuma trec direct la subiect... Te rog și te sfătuiesc ca atunci când ataci o doctrină să vi și cu opinia ta personală cu privire la acea doctrină.... Ca să mă fac mai bine înțeles!!! 1. Copiii tai sunt mântuiți? (Adu-mi argumente) 2. Copiii care nu sunt creștini sunt mântuiți? ( Adu-mi argumente) Mulțumesc, Gbu!
@emis3045
Жыл бұрын
După cele spuse de tine, toți copiii ajung în iad, fie că au părinți credincioși, fie nu. Doar ce trebuie să își mărturisească credința în Domnul Isus să fie mântuiți, dar te întreb cum poate un copil de 2 ani să facă lucrul acesta? Ai și tu niște erezii pe care nici tu nu le crezi.
@veronicaalexe670
Жыл бұрын
Dumnezeu sa l ajute și sa l lumineze !
@veroniqsuciu
Жыл бұрын
daca nu pricepi...,de ce nu urmaresti firul discuti inca odata?
@elisabethhan4775
Жыл бұрын
@@veroniqsuciu , eu cred ca Emi.. a inteles f. bine🙉
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește de cei care mor. Iată ce cred eu baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@elisabethhan4775
Жыл бұрын
@@Apologiareformata Da, vezi Andrei exact asta spune Fr.Gog despre acesti copii( postarea de mai sus) punctele:3,4,5,6
@lethaz100
Жыл бұрын
Copilasii nu pot fi trasi la raspundere, pentru ca nu au discernamant. Cum poti judeca o persoana fara discernământ, sau care nu poate intelege Evanghelia lui Hristos pentru a fi mântuit? Isus a chemat la Sine pe copilași și a zis: ‼️„Lăsați copilașii să vină la Mine‼️ și nu-i opriți, căci ‼️Împărăția lui Dumnezeu este a unora ca ei.‼️Adevărat vă spun că oricine nu va primi Împărăția lui Dumnezeu ca un copilaș cu niciun chip nu va intra în ea.” Luca 18: 16-17 ☝️ Nevinovaţi in ochii lui Hristos.
@danielmalutan1468
Жыл бұрын
Meriti niste pălmi, cum spunea Pavel preotului...ai fost cam obraznic cu fratele Gog, care este in vârsta , și nu ai arătat respect, ai folosit jocuri de expresii că sa încurci principiile sănătoase ale Noului Testament.
@LidiaBogojel
3 ай бұрын
Dar cine sinteti voi sa dati palmi cuiva care spune adevarul. Sinteti plini de ura si violenta. Educativa si studiati.
@carmeniordache7177
4 ай бұрын
Intrebarea cu care vrei sā-l faci pe fratele Gog sā cadā in capcanā, mi-aduce aminte cā si fariseii aveau aceasi metodā de a-l face pe Isus sā cadā în cursa lor de a nu putea rāspunde la intrebārile lor. Dar Domnul nostru Isus a avut o intelepciune dumnezeasā si a stiut de fiecare datā cum sā le rāspundā. Vegheazā frate la motivatia în spatele oricārui act sau intrebare, mi se pare cā ai un spirit de criticā. Imi pare rāu cā trebuie sā ti-o spun, dar te atingi de copiii Domnului. Fii binecuvântat!
@ionutpoteras2198
Жыл бұрын
Fiul risipitor era la inceput cu tatal lui, deci "mantuit" ca sa zic asa, apoi s-a dus in lume, si-a risipit averea, ca mai pe urma sa se intoarca inapoi la tatal si sa primeasca iertarea lui. Cum s-ar potrivi asta in contextul discutiei?
@chieftec2670
Жыл бұрын
Irelevant
@elvisiordache5111
Жыл бұрын
Fratele Andrei, puncteaza anumite lucruri dar nu spune ce se intampla cu pruncii care mor inainte de a avea discernamant? Nicaieri in Biblie nu scrie ca omenirea va fi judecata dupa pacatul adamic, ci scrie ca toti vor fi judecati dupa fapte si dupa cum bine stim cu totii, pruncii nu au fapte care sa cada sub pedeapsa judecatii. Ce fapta pacatoasa poate sa aiba un prunc de cateva luni? Eu cred asa, toti ne nastem sub pacatul adamic (ne mantuiti), insa, daca o persoana moare inainte de a avea discernamant, ex, un prunc de cateva luni, va fi mantuit pentru ca el nu are fapte care sa cada sub pedeapsa judecatii.
@stefanbotea4024
Ай бұрын
Pace Domnul frate Andrei! Domnul să te binecuvânteze! Eu nu înțeleg problema aceasta cu mântuirea copiilor , dacă ai timp și poți aș fi bucuros să aud o explicație care să aibă suport biblic. Mulțumesc frumos! Domnul să te ocrotească pe tine și familia ta.
@Emilia-je2le
Жыл бұрын
Ar putea fi asa : Copiii sunt mantuiti pt ca nu au cunoasterea, nu au discernamantul, si DOMNUL nu tine in seama vremea nestiintei. Si DACA un copil moare la varsta nestiintei, moare mantuit. Dar daca traieste si creste , devine responsabil si atunci are nevoe de credinta si pocainta ca sa fie mantuit.
@stefanstanciu3322
Жыл бұрын
Si eu cred la fel
@ellaa.6547
Жыл бұрын
Copilasii nu pot alege Daca mor sunt dusi in rai Egal de confesiune Andrei ai grija cum stai. Prea crezi ca le stii pe toate. O de am fii ca niste copilasi Doamne ai mila de noi!!!!
@tremuriciileana7374
Жыл бұрын
Nimeni nu se naste mantuit, toti ne nastem in pacat, pentru asta a murit Isus pe cruce, pentru ca toti cei care cred in el sa fie rascumparati din mainile satanei. In momentul in care Adam a cazut in pacat, pamantul i-a fost dat de catre D-zeu lui Satan. Pentru asta noi trebuie sa fim rascumparati!
@marius-9333
Жыл бұрын
@@bebyfabry6831 du-te la episodul cu David când plângea și postea pentru fiul din preacurvie pe moarte
@metusalametusala6002
Жыл бұрын
Biblia spune că în păcat mă zămislit mama. Și atunci cum este mântuit daca nu are discernământ?
@valeriapopitan1902
Жыл бұрын
Cum poate DUMNEZEU care este Dragoste trimite copilașii care încă nu pot discerne in iazul de foc nu îmi pot imagina așa ceva și nu cred că există sub soare așa ceva Domnul sa aibă milă de voi și nu aveți nici un drept să judecați înainte de vreme!
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește de cei care mor. Iată ce cred eu baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@LidiaBogojel
3 ай бұрын
Sint de acord! Toti Sint professori si teologi! Dupa doctrina, credinta lor, copiii catolicilor, a ortodoxilor..nu vor fi mantuiti. Dumnezeu este Plin de iubire. Si este El care va hotari cine va ajunge in rai. Poti merge la Biserica , si cu Biblia in mana Daca ai o inima plina de rautate si lacomie.
@elisabethhan4775
Жыл бұрын
Mi se pare foarte logic ce spune Fr.Gog in privinta copiilor pina la virsta ( la maturitate) de a putea decide..!!!
@JOY-zq6kk
Жыл бұрын
Ce anume este logic în ce a spus fratele Gog?
@elisabethhan4775
Жыл бұрын
Tot
@elisabethhan4775
Жыл бұрын
@@JOY-zq6kk Ce am scris mai sus
@rapsyrapsyy1187
Жыл бұрын
O logica conforma cu natura lui Dumnezeu
@ecaterinatet6227
Жыл бұрын
Nu putem fi de acord cu teoria fr.Gog ,,este interpretare eronata a SfScripturi,,, Cu regret,,, ....
@lazardoina4382
Жыл бұрын
Părerea mea este că fratele Gog are dreptate ,eu am înțeles din spusele dansului că în momentul căderii în păcat ,i sa dat dreptul legal celui rău asupra omenirii, deci fie om matur fie copil ,destinul era iadul,în momentul în care Domnul Isus Hristos a plătit vina căderii în păcat,a anulat dreptul legal a celui rău deasupra omenirii,și copii care se nasc de la Cristos în coace se nasc în salvare,dar natura noastră păcătoasă care inca o moștenim de la căderea în păcat,incepe sa se manifeste chiar de la vârsta fragedă ,de aceea e nevoie de întoarcere personala la Cristos,chiar și copii care înțeleg acest lucru,e corect ce spune,dar explicat într-un alt mod . ...sunt perfect de acord cu dansul
@jimdon7377
8 ай бұрын
corect, dar unii cauta nod in papura!
@catacatalin588
Жыл бұрын
A raspuns foarte bine fratele Gog...numai cine nu a vrut sa inteleaga nu a inteles...
@DroneLegacyUk
Жыл бұрын
Răspunsul fratelui Lazăr Gog este greu de digerat, (din punctul meu de vedere) dar dacă se poate, frate Andrei, să faci un videoclip legat de cunoştința ta pe tema acestui subiect. Domnul să te Binecuvânteze!
@BaiceanuLaurentiu
Жыл бұрын
Acest răspuns greu de digerat fiind acea hrana tare exclusiv pentru cei maturi , cei tari , cei înaintați în credință , așa ca cei ca Andrei mai au de "mâncat" câte ceva până vor ajunge sa înțeleagă cu adevărat tainele Scripturii....(?)
@harraldkaszta
Жыл бұрын
Pune mâna pe biblie!
@Mihail-qf7hm
Жыл бұрын
Andrei Croitorul este un batjocoritor al lucrătorilor lui Dumnezeu! Cineva il plateste sa batjocorească toti slujitorii!
@secmanstelianmihai721
Ай бұрын
Cu respect,urmaresc si vocea crestinilor si pe Lazar Gog si pe fratele Florin Antonie,am sa urmaresc acest material al tau,te apreciez f mult,dar am sa caut si aceea interventie la vocea crestinilor,fi binecuvantat❤
@rodicatupcil3703
8 ай бұрын
Eu sunt de acord cu fratele Lázar. Este un frate binecuvintat de D-l isus.
@sergiumateiciuc3578
Жыл бұрын
Ma gandeam la versetele din 2Samuel 12: 15-18. La cespune David acolo despre copilul nascut din pacatul lui cu Batsheba. Ce parere ai despre asta? El a răspuns: „Când trăia copilul, posteam și plângeam, căci* ziceam: ‘Cine știe dacă nu Se va îndura Domnul de mine și dacă nu va trăi copilul?’ *Isa. 38:1,5; Iona. 3:9; 12:23 Acum, când a murit, pentru ce să mai postesc? Pot să-l întorc în viață? Eu mă voi duce la el, dar el nu se va* întoarce la mine.”
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește despre copiii care mor în pruncie sau fragedă copilărie. Iată ce cred eu despre aceștia baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@ramonapanait2492
Жыл бұрын
Aici David vorbește strict ca nu l mai poate aduce în fiinta...nu este vorba de mantuire
@sergiumateiciuc3578
Жыл бұрын
Eu inteleg ceea ce incesrca dumnealui sa faca, dar ceea ce cred ca Biblia invata si cee ce vad aici, este siguranta lui David ca il va revedea pe acest fiu al lui in vesnicie. David fiind sigur de mantuirea lui proprie il va revedea pe fiul lui plecat sa fie cu Domnul, adica mantuit. Cel putin logica este aceasta din aceste versete. Deci, de aici, si din alte versete, copii pana la varsta constientizarii pacatului, cred ca sunt mantuiti prin jertfa Domnului Isus si neprihanirea Lui le este imputata.
@sergiumateiciuc3578
Жыл бұрын
" Eu ma voi duce la el, dar el nu se va intoarce la mine."
@cataliniulianiordan9331
Жыл бұрын
În primul rând vă salut pe toți. Un înțeles ar fi și că David vrea să zică că el vă muri fizic dar fiul nu se va intoarce, prin deducere înțelegem că se vorbea de de un dus și intors fizic. Să fiți sănătoși și binecuvântați toți.
@fratelepuiu704
Жыл бұрын
Andrei, daca esti consecvent, mergi si tu cu implicatiile pana la capat. Sunt curios, daca in biserica ta moare un copil, bebelus sa zicem, cand mergi la priveghi sau la inmormantare, le spui parintilor: 'imi pare rau, copilul vostru nu e mantuit' ?
@veronicaalexe670
Жыл бұрын
Dumnezeu sa I dea înțelepciune care vine de Sus!
@corinavictoriamarin9721
Жыл бұрын
Buna intrebare😊
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește de cei care mor. Iată ce cred eu baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@adrianionel7770
Жыл бұрын
Pace frate Andrei omenirea a fost creată pentru rai nu pentru iad ,copii eu cred ca merg în rai dacă moare înainte să știe sa facă deosebirea între bine și rău. Iar omenire este salvată de Domnu isus prin credință în jerfa lui .
@danutcondurache7273
Жыл бұрын
Te ai antrenat într o discuție care nu este de folos nu zidește, te apreciez în multe , dar de data asta aprecierea mea se îndreaptă mai mult spre f Lazăr
@danutcondurache7273
Жыл бұрын
Probabil ca f Lazăr Gog se refera la mântuit, adică, scăpat de iad ,ptr ca Dumne,eu nu este nedrept ca un copil sa zi de ap 1 an sa ajungă i iad , cum va fi judecat ? Ex ; Iar cît despre : necredincioși, scârboși,curvari ,închinători la idoli și toți mi cunosc, partea lor este iazul de foc și pucioasa . După care din aceste este judecat copilul de o luna ,sau 1 an ? De a ord f Andrei cu dv , dar f Lazăr se refera la expresia , adevărat puțin greșit ( mântuit) adică scăpat de iadul veșnic. Am înțeles din toată discuția asta ca vorbiți aceeiasi limba , dar înțelegeți separat❤
@danielstanciu4080
8 ай бұрын
Tinere, te crezi exact cine nu ești, cind ajungi sa te crezi mai tare decât profesorul, ești pierdut. Ești la unghia mica a lui, dar, ești micuț baiatu😊
@IosifNechita-p9h
5 ай бұрын
Așa putea și Rabinii să spună de Domnul Isus când vorbea în templu” ești micuț baiatu” Acum nu-l compar pe acest Andrei cu Domnul Isus, insa trebuie să punctez faptul ca și aici Andrei are dreptate. Nu ne lom după doctorate sau nu știu ce scoli de teologie aici..
@LidiaBogojel
3 ай бұрын
Adica? Eu nu cred Ca Fratele Gog este singurul Om educat.
@raptureoftruechristians5988
Ай бұрын
Copii sunt considerați mântuiți de către Dumnezeu până în momentul când ei au discernământ ; din momentul când aceste persoane au discernământ ei trebuie să aleagă ca să fie mântuiți …copii sunt considerați mântuiți până când vor avea discernământ ; nu există nici o referință biblică ca copii care mor își pierd sufletul din contră Dumnezeu ne spune ca Împărăția Cerurilor este a unora ca ei …Aici nu este vorba ca copii își pierd mântuirea în momentul când ei au discernământ și trebuie să aleagă să fie mântuiți …Dumnezeu îl consideră pe copii puri ,fără păcate , care nu pot face păcate ; nu au discernământ…problema frate Andrei ca tu nu ai înțeles ca aici nu este vorba ca ei să-și piardă mântuirea când vor avea discernământ și trebuie să aleagă …nu știu dacă poți înțelege …copii nici nu pot să aleagă să fie mântuiți …este vorba despre ceea ce consideră Dumnezeu despre copii … un copil care devine o persoană cu discernământ și pentru care el trebuie să aleagă pentru mântuirea sufletului său , nu înseamnă ca el și-a pierdut mântuirea când a fost copil și când are discernământ el își recapătă mântuirea … Nu gândii așa pentru ca gândești greșit …
@marina25278q
Жыл бұрын
Cred ca fratele Gog are dreptate
@gheorghehorvath4326
7 ай бұрын
Dumnezeu fiind drept din orice punct de vedere prin jertfa Domnului Isus a dat șansă de mântuire întregii Omeniri. Copiii neavând discernământ se afla într-o vreme de neștiință iar Dumnezeu nu pedepsește vremea de neștiință ,El e un Dumnezeu drept în judecata Lui. Copiii fiind într-o vreme de neștiință sunt mântuiți prin har ,ei neavând discernământ nu au putut sa aleaga ...! Dacă copilul ajunge la o varsta matura cu discernământ si ignoră harul lui Dumnezeu, alegand sa trăiască în pacat ... Dumnezeu va fi drept în judecata Lui.
@ionelgherghel7397
3 күн бұрын
Pornind de la premisa că un om născut din Dumnezeu este mântuit,eu i-aș intreba pe cei ce susțin că mântuirea se poate pierde,ce se întâmplă cu cel născut din Dumnezeu care nu poate muri și este dintr-o sămânță care nu poate putrezi,ce se întâmplă cu ei când își pierd iar mântuirea ,mai bine zis vreau să știu procedeul, dacă am fost înțeles?
@mihaiionel6782
11 ай бұрын
Copiii nu-și pierd mântuirea, adevărat! Dar ce a spus fratele, este că în momentul când devin majori, nu mai sunt copiii. Așa că tu frate Andrei, greșești! Lasă-te de judecată.
@valeriapopitan1902
Жыл бұрын
Căci toți trebuie să ne înfățișăm înaintea scaunului de judecată a lui Hristos ,pentru ca fiecare să și primească răsplată după binele s au râul pe care l va fi făcut cînd trăia în trup! 2 Cor 5/10 și acuma ce rău au făcu copilașii micuți,la iad cu ei sa atitam focul iadului că așa vrem noi Doamne dă ne înțelepciune Amin!
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește despre copiii care mor în pruncie sau fragedă copilărie. Iată ce cred eu despre aceștia baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@mihaianitei871
Жыл бұрын
@@Apologiareformata TE-AM RUGAT FRUMOS DE MAI MULTE ORI ,,DACĂ ȘTII" ; SPUNE-MI ȘI MIE : DE LA CINE A PLECAT IDEIA CĂ : LA STĂRUINȚA PT. BOTEZUL CU DUHUL SFÂNT , SĂ SE FOLOSEASCĂ FORMULELE : ,,MĂRIRE , MĂRIRE ... SAU : SÂNGE , SÂNGE ... SAU : LAUDĂ , LAUDĂ ... SAU : AVA , AVA ...!?" - ȘI ÎNCĂ CEVA : DIACONII SAU PRESBITERII SAU PĂSTORII CARE-I ÎNVAȚĂ CĂ : ,,MINTEA TREBUIE SĂ FIE FĂRĂ ROD". - EI ; EU LUCRUL ACESTA IARĂȘI Î-MI ESTE NE-CLAR ! - TE ROG FRUMOS : DACĂ ȘTII ; SPUNE-MI ȘI MIE CĂCI : SIMT CĂ , CEVA-I NE-LA-LOCUL LUI ! - Î-ȚI MULȚUMESC ȘI DOMNUL ISUS SĂ TE BINECUVINTEZE CU TOT FELUL DE BINECUVÂNTĂRI CEREȘTI ȘI PĂMÂNTEȘTI
@aurelhurduc9388
Жыл бұрын
@@Apologiareformata- ba despre asta vorbeste , numai ca sa format o confuzie intre termenul mantuit si a merge in rai .
@danielmalutan1468
Жыл бұрын
@@ApologiareformataMINTI.Fratele Gog vorbea doar de copii mici și de bebeluși.nu vorbea de copii care au ajuns la cunoștință binelui sau a raului.Chiar întrebarea ta era despre copii, el ți-a răspuns la întrebare, dar pe parcursul discuției ai incercat sa îl induci in eroare cu alte interpretări, ale întrebării tale inițiale.
@andreeagrigorean5516
Жыл бұрын
Îmi explicație și mie o dilema de a mea?Daca un copil se naste intr-o familie budista,însă acesta moarte de mic copil și nu a avut sansa sa audă cuvântul lui Dumnezeu și sa își ia propriile decizi,ce se întâmpla cu acest copil?
@cristianbenyo3950
Жыл бұрын
Un copil care nu are discernământ,care nu are conștiința (cugetul) activă,va fi mântuit. Dumnezeu nu este absurd.
@stefanstanciu3322
Жыл бұрын
E greu de spus dar nu cred ca Dzeu l-ar trage la raspundere pt ceva ce nu a stiu.parerea mea
@JOY-zq6kk
Жыл бұрын
@@cristianbenyo3950 este ceea ce va doriți dvs sau puteți și argumenta acesta credinta a dvs. Eu cred ca Dumnezeu nu e absurd nici dacă nu ii mantuie. Sigur El știe mai bine de ce o face sau nu o face.
@JOY-zq6kk
Жыл бұрын
@@stefanstanciu3322intrebarea este cum ii iartă Dumnezeu în asa fel încât El sa rămână drept?
@edydavid7
Жыл бұрын
@@JOY-zq6kk daca Dzeu iarta si mantuieste un copil care nu a avut discernamant si mai ales care nu a auzit de Cristos,inseamna ca este drept
@constantindinu933
Жыл бұрын
Tu frate drag daca ești îndoctrinat că mântuirea nu se pierde normal că răstorni ce spune fratele Gog . Domnul Isus sa te lumineze.
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Nu despre asta este vorba.
@ecaterinatet6227
Жыл бұрын
Mântuirea presupune pocainta,credință și botez,,, Cum fac copiii acestea, ,, ??????? Nu este teoria fr.Gog conf.Bibliei,În Fapte 4 cu 12 scrie ca nu este mantuire numai în Jertfa Dlui Isus ,, ..... A se citi și reciti Biblia,, ,.....
@nmarin6985
Жыл бұрын
@@ecaterinatet6227 -Da, mantuirea/salvarea DIN PACAT este doar prin Jertfa domnului Isus si se aplica tuturor celor ce au pacatuit, personal. Dar copii se nasc NEPRIHANITI, adica fara pacat, deoarece toti copii sunt daruri de la Dumnezeu, "rasplata a rodului pantecelui". (Ps 127:3.) si Dumnezeu, care este Autorul si Daruitorul acestui dar, rod al pantecelui, nu creaza ceva cu pacat.
@ciprianilie2039
Жыл бұрын
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti. Frate Andrei daca tot ai dezbatut subiectul ar fi bine sa-ti spui si tu parerea, intelesul tau cu privire la acest aspect, daca nu o ai atunci ar fi bine sa precizezi asta.
@elvisiordache5111
Жыл бұрын
Si eu cred in mantuirea tuturor pruncilor daca mor inainte de a avea discernamant, ma bazez pe urmatoarele texte biblice, spre exemplu: Isus a spus ca Imparatia cerurilor este a celor ca ei (Matei 19:14). Iar in Apocalipsa 20:12,13 ni se spune ca toti vor fi judecati dupa fapte, ori un prunc fara discernamant ce fapte are? Daca un prunc moare inainte de a avea discernamant, unde se duce?
@john_s76
Жыл бұрын
Dar ce explicație ar da fratele Gog la următorul verset : 1 Corinteni (7:14) Căci bărbatul necredincios este sfințit prin nevasta credincioasă și nevasta necredincioasă este sfințită prin fratele; altmintrelea, “””””””””copiii voștri ar fi necurați, pe cînd acum sînt sfinți.””””” Aici apostolul Pavel ne spune că, doar dacă unul din părinți sunt credincioși copii lor “” prin acel părinte credincios sunt sfinți ….. dacă mor mici mor mântuiți …. Dar dacă acești sfintisori mici cresc mari , au obligația de a decide dacă vor sa fie mântuiți sau nu 🤔
@luciahoropciuc1203
Жыл бұрын
Ce aiureala😮😮😮… asa ceva inca n-am auzit ….. ati zapacit ascultatorii frateGog…. Incurcate sint caile lui Gog….
@lucasinfinit7526
Жыл бұрын
De acord cu tine frate Andrei dar te rog să ne spui și punctul tău de vedere cu privire la copii care mor înainte să priceapă ce e mântuirea.multumesc așteptăm un răspuns.
@aurelhurduc9388
Жыл бұрын
Cred ca trebuie lucrat un pic la termenii folositi, intrebarea trebuia pusa -daca copii mici mor ajung in cer ? (Raspunsul este categoric -DA- ) termenul mantuit implica o salvare ,cea ce nu e cazul la un copil
@Apologiareformata
Жыл бұрын
În primul rând fratele Lazăr gog nu vorbește despre copii decedați la vârste fragede. Acesta este un alt subiect pe care l-am tratat pe larg aici baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@cigoliacostel4668
Жыл бұрын
Bravo Andrei întotdeauna atent la cele mai mici detalii deși în cazul fratelui Gog nu erau detalii ci principii cu o interpretare pe care nici eu nu am mai auzit-o. Foarte bine punctat și corectat. Bineînțeles binecuvântarea Domnului să fie peste toți
@JOY-zq6kk
Жыл бұрын
Bravo de ce pentru ca nu și expus și argumentat poziția?
@valeriucanutoiu8345
Жыл бұрын
Mai rationeaza. Spunei unui părinte că pruncul lui este deja în iad... nefacind nimic pentru asta. Treziți-vă!
@rapsyrapsyy1187
Жыл бұрын
Din ignoranta nu v-ați pus întrebări atât de importante și spuneți ca nu ați mai auzit asa ceva pana acum.
@JOY-zq6kk
Жыл бұрын
@@valeriucanutoiu8345 și dacă nu este în rai mai bine îl minți sau cum? Cred ca toată lumea vrea sa știe și sa audă adevărul, tocmai din acest motiv de dezbate atat de mult aici.
@valeriucanutoiu8345
Жыл бұрын
@@JOY-zq6kk prietene, cînd Dumnezeu și-a trimis Fiul și Fiul a acceptat să moară pt mine, nu m-a întrebat. Amnistia dată nu este nimeni întrebat, nici măcar nu se interesează cineva dacă infractorii merită sau nu. Se pomenesc dintr-odata liberi. Acest rabin nu face decit să caute nod în papură. Am auzit ca este pastor la o biserică. Ce susține Gog este perfect logic. Chiar Isus spune să ne facem ca niște copilași. Copiii se iartă între ei instantaneu, nu poartă ranchiuna, îl cred pe tatăl lor orice ar spune (tatii mint și totuși copiii cred în El) se lauda cu el, la grădiniță, școală, între prieteni. Deci iubesc necondiționat Nu crezi că ar fi suficient sa meargă în rai?! Meditați la asta! Cit despre acest pastor pârât ar trebui să facă bani pt biserica altfel, nu criticînd, asta nu este de la Dumnezeu. Dragostea acoperă o sumedenie de păcate. Dacă ceva nu-i convine ( lui nu-i convine nimic la toți pe care îi critică), dovedind astfel ca nu știe nimic! Nu de Duhul Sfint este însuflețit. Să - i sune pe cei cu care nu este de acord în probleme teologice. As putea și eu să-i pun o mulțime de întrebări la care nu poate răspunde...
@vasilefodor881
Жыл бұрын
As avea si eu o intrebare ; Dumnezeu ingaduie sa se nasca suflete direc pentru iad ??? Copii care mor dupa nastere pina inca nu au discernamint ,daca nu sint mintuiti atunci nu mai au nici o sansa pentru mintuire ???
@salembv1
Жыл бұрын
Pacea Domnului . Sunt un frate caruia Domnul i-a luat copilasul in urma cu 3 ani la varsta de 5 zile … Acum stau si intreb : fiul meu a ajuns in rai sau nu ? Nu am folosit termenul de mantuire … David da de inteles in 2sam:11 si 12 ca fiul sau a ajuns in rai . In 1 imparati 14 moare Abiia copilul lui Ieroboam ( un om idolatru un om stricat ) despre Abiia cuvantul spune ca a fost singurul din casa lui Ieroboam in care s-a gasit ceva bun inaintea Domnului . Acum intreb copilul lui David a ajuns in rai ? Dar Abiia ? Cred ca va rataciti in invataturi … nu sunt deacord nici cu ce spune fratele Gog dar nici cu ale tale Andrei . De ce nu a dat nimeni exemplele mele care cred ca sunt cele mai elocvente . Copii mici morti despre care biblia ne vorbeste ft exact . Nu trag nici o nadejde ca ma va baga Andrei in seama insa sper ca alte persoane vor citii argumentele mele . Oare daca stim ca un prunc din China decedat la 2 ani va ajunge in rai sau un copil de musulman va ajunge in vesnicie la decesul sau ne ajuta cu ceva ?
@Apologiareformata
Жыл бұрын
În primul rând fratele Lazăr gog nu vorbește despre copii decedați la vârste fragede. Acesta este un alt subiect pe care l-am tratat pe larg aici baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@salembv1
Жыл бұрын
@@Apologiareformata in primul rand ms pt raspuns , nu m-am asteptat la un raspuns , al doilea lucru , ce rost are aceasta invatatura cu mantuirea unui copil atata timp cat va trai si va apuca sa ia singur o hotarare la maturitate ? In cazul in care un copil mic decedeaza scriptura da cateva exemple de copilasi decedati dar in rest nicaieri in biblie nu se vorbeste ca un copil este mantuit pana la o anumita varsta iar apoi isi pierde mantuirea ca mai apoi sa o recastige …
@alCaza-pl8kj
11 ай бұрын
Andrei, ar trebui sa te opresti in a gandi calvaniceste daca este asa cuvant. Repede ai venit cu armenismul si calvinismul ca sa pui o falsa formula de masurat ca sa poti sa judeci/cantaresti? Unde in Biblie ai gasit armenianism sau calvinism? Tu din nou ai dat dovada de brainwashed si interpretezi cuvantul lui Dumnezeu prin prisma calvinista care dupa parerea mea este draconica. Spun aceasta pentru ca stirbeste jertfa Domnului Isus Christos si altele…Fratele Lazar ti-a explicat de la inceput din Matei Dar tu ai ignorat, pentru ca nu se potriveste cu erorile lui Calvin. Citeste 2 Samuel 12:15 la 23. Poposeste la versetul 23. Copilul care a murit a venit dintr-un pacat considerabil dar vezi ce zice David… si cred ca si tu crezi ca David a fost iubit de Dumnezeu si noi stim unde a mers el dupa moarte. Isus si-a dat viata pentru toti. Lasal pe Calvin in treaba lui si pocaiestete, el Calvin este un esec ca altii proroci mincinosi, el nu si-a dat viata pentru tine ba chiar a luat multe vieti. Revineti in fire!
@eudaniel1995
5 ай бұрын
Inteleg bine intrebarile si logica din spatele lor. Pentru a simplifica…esti de parere frate Andrei ca toti copiii care mor…inainte sa aiba posibilitatea de a se intoarce la Hristos, merg automat in iad? Si o alta intrebare. Daca moare copilul unui frate din biserica (un copil de cateva luni) …cu ce sa il mangaiem si sa il incurajam? Crezi sa ar fi bine sa in constientizam de faptul ca daca Dumnezeu a hotarat asa…este pentru faptul ca oricum copilul nu a fost ales (predestinat) sa fie mantuit?
@vikciuciu784
Жыл бұрын
Fr.Lazar spune ca copiii se nasc mantuiti,pt ca sant copii si nu înțeleg., Nu pot face alegerea.Iar daca ei cresc si nu sant crescuti de parinti in învățătura Bibliei, dupa ce sant mari ei trebuie sa decidă si sa aleagă. Biblia spune ca daca unul din parinti este credincios, copiii sant sfinți.
@danielmalutan1468
Жыл бұрын
Pilda fiului risipitor, nu se referă doar la Israel, ci la orice păcătos care se întoarce la Dumnezeu.
@claudiuenuta6725
Жыл бұрын
ca și presbiterian sau crestin după evanghelie mi-e puțin rușine că te asociezi cu noi. În primul rând, tu incalci una dintre cele mai importante principii biblice (Matei 18:15-18). în al doilea rând, nu ai curajul sa ai debate uri pe anumite subiecte ci doar ca un fricos arunci cu noroi în toți slujitorii în live uri și video uri. Dar când cineva îți scrie sa vorbească și să ți explice mai multe despre acel subiect îl ignori. în al treilea rând, ești foarte arogant, iar acest duh nu este al lui Hristos. Chiar și în clipul de azi, te-ai oprit sa razi pe motiv ca fata fratelui Antonie exprima nu știu ce. De unde știi? Dacă omul avea o problema personala? Cred ca dacă ai lasă comentariile la liber as putea sa găsesc în fiecare clip al tău greșeli teologice și plus de asta contradicții între alte clipuri video. Faptele Apostolilor 20 19. Am slujit Domnului cu toată smerenia, cu multe lacrimi și în mijlocul încercărilor pe care mi le ridicau uneltirile iudeilor. cat de departe ești de Pavel si de Scriptura...
@danutcondurache7273
Жыл бұрын
Nu ma leg de botez , dar pun o întrebare lui f Andrei . Dacă eu sunt mintuit și î mi moare un copiilor la un 1 an ,copilul se duce în iad ?
@victortotu
7 ай бұрын
1 Cor 7:14 "Căci bărbatul necredincios este sfinţit prin nevasta credincioasă şi nevasta necredincioasă este sfinţită prin fratele; altminteri, copiii voştri ar* fi necuraţi, pe când acum sunt sfinţi."
@fanelturturean2694
Жыл бұрын
Ce bucuros esti ca ti sa oferit ocazia sa pui intrebari unor oameni cu greutate , discuti lucruri care nu hranesc .
@vasilevasilevasile
Жыл бұрын
Cum nu aveai ce spune ...spui asta.
@stizan9185
Жыл бұрын
"oameni cu greutate" Tss, ce ai mai zis-o si p-asta.
@vioricadurcau7203
Жыл бұрын
God bless you .............from Australia !!
@sasule9584
Жыл бұрын
Rugați-vă pentru Lili din Perth !
@COSMIN266
Жыл бұрын
Sunt subiecte la care nu au răspunsuri , și totuși se grăbesc sa facă afirmații care mai de care . Mai ascult și eu Vocea Creștinilor și observ ca la unele subiecte chiar dacă nu știu sa răspundă se hazardează .
@severmanciu1483
Жыл бұрын
Şi de vreme ce dreptul abia se mântuieşte [δίκαιος μόλις σῴζεται], cel necredincios şi păcătos unde se va arăta?” (1 Petru 4:18)
@gracegospel150
Жыл бұрын
Si eu cred la fel cu fr. Gog. Doar ca fr ar trebui sa prezinte argumente biblice, referitor la teoria dansului. Trebuia sa fie mai pregatit in sensul acesta.
@marius.mihai71
4 ай бұрын
Natura adamică rezidă în firea omului (prunc sau adult) până la moarte, dar nu se face vinovat de ea decât cel care a conștientizat-o și a urmat-o. (Ioan 9:41; 15:22; Rom.2:15) Altfel, toți pruncii, chiar și cei nenăscuți, ar ajunge în iad... Doamne dă înțelepciune la frați!
@adrianpopa9972
Жыл бұрын
lazar gog e un geniu, are răspuns la orice întrebare din biblie și răspunde numai bazat pe Sfânta Scripura, mulțumim frate Andrei pt ca ai făcut lumina dandu I posibilitatea acestui teolog înțelept sa ne explice cum stau lucrurile .
@dumitrutudic6998
Жыл бұрын
Este teoria frGog .....
@natanaelsescu7896
Жыл бұрын
Bate campii Gog... este aberant sa spui ca te naști deja mantuit, o teorie fara sens...invataturi din stomac
@LexDemetrius3221
Жыл бұрын
Un geniu care stie sa suceasca lucrurile. Dar incet ies lucrurile ascunse la iveala si nu sunt deloc frumoase.
@jimdon7377
8 ай бұрын
@@LexDemetrius3221 de exemplu , ce a sucit?
@brandusa6891
8 ай бұрын
Nu se naște mantuit, ci se naște curat, fr Andrei, până este constient, şi alege dacă rămâne în nevinovăție sau alege să trăiască în păcat. Deci?
@ladarlucian8816
Жыл бұрын
Daca teoria fr. Lazar Gog este gresita, inseamna ca teoria ta este ca sunt mantuiti doar copii celor ce cred in Isus Hristos, restul copiilor de budisti, musulmani, etc. merg in iad, ma refer pana la varsta maturitatii sau de discernere a binelui fata de rau. In cazul acesta mai de acord sunt cu teorita fr Gog.
@Yellow.Surgeonfish
Жыл бұрын
Are dreptate Andrei când spune că toți moștenim păcatul fizic în Adam, și iertarea în Hristos toți cei care sunt ai Lui Hristos. Totuși, ce ne facem cu o categorie de oameni la care Cuvântul nu a ajuns: adulți de aiurea pe acest Pământ și copii care pier înainte de a ajunge la vârsta discernământului? Ii va distruge Dumnezeu? Nu pot să cred asta. Dumnezeu este drept! De ce ar ajunge în iad un sălbatic din junglă la care nu a ajuns un misionar, sau un copil născut într-o religie păgână? Eu cred că Dumnezeu va fi drept și cu aceștia și nu ii va lepăda doar pentru că s-au născut sau au murit la locul și timpul nepotrivit.
@adelincurescu8480
Жыл бұрын
Câtă dreptate vedeți voi in cazul unui copil dintr-o familie necredincioasă să moară și să meargă în iad? Nu este drept, abia până la a anumită maturitate când îl mustră conștiința și el face împotriva conștiinței lui.
@ramonapanait2492
Жыл бұрын
Va înșelați! De ce zice Dumnezeu ca pedepsește pana la al 3 lea si al 4 lea neam? Copiii aia ce au făcut? Asta este judecata divina. Iarăși, 1 Corinteni 7:14, la ce se refera, daca nu la copiii necurati din pricina parintelui necredincios. Deci copiii pot fi sfinți prin părintele/părinții credinciosi, iar la vârsta la care pot alege, trebuie sa îl aleagă pe Domnul ei personal și sa mărturisească asta în apa botezului, altminteri, daca păcătuiește, nu mai este sub jurisdicția părintelui si a sfințeniei lui si devine responsabil de propriul pacat. Poate fratele Gog a vrut sa se refere strict la copiii credincioșilor, nu ca aceasta s-ar aplica la toți...
@domnubest
Жыл бұрын
@@ramonapanait2492dar voi sunteți sectanți nu credincioși
@nicolaedimeny314
Жыл бұрын
Pai,eu nu inteleg cine spune ca copii din familii necredincioase merg in iad?Aici era discutie de cine este botezat de copil mic sa fie mantuit!Mantuit din ce?Din pacat?Pai nu are nevoie de salvare din pacat,caci,copii nu comit pacat! Indiferent ce se spune! Nu! Copii nu pacatuiesc!
@elenavelica7982
Жыл бұрын
@@ramonapanait2492nu sta scris nimic despre copii,spune neam.voi chiar credeti ca Dumnezeu trimite copi în iad😢
@nicolaedimeny314
5 ай бұрын
Eu as vrea să știu dacă copii celor necredincioși vor crede vreodata în Dumnezeu?Căci,,cum sa explice părinții ceva,ce nu cred nici ei?Se știe că de obicei cei necredinciosi nu învață nici pe copii lor și tot necredincioși vor fi până,mor!Cine învață pe copii lor,sa fie binecuvântați! de,,Dumnezeu!La fel și cei necredinciosi și să creadă în Dumnezeu!
@condurachidan5868
Жыл бұрын
Bună ziua! Pace! Îmi permit să analizez puțin situația creată în jurul acestei întrebări pusă de fratele... în emisiunea respectivă și apoi răspunsurile care au urmat. Am observat că întrebarea, la început a fost pusă astfel: dacă un copil moare, este el mântuit? indiferent în ce mediu religios/nereligios se naște. Apoi, pe parcursul discuției s-a deviat de la întrebarea inițială și s-a ajuns la întrebarea cum se nasc copiii: mântuiți sau păcătoși. Eu cred că trebuie să rămânem la întrebarea dacă nu copil moare ( și subliniez moare) mai devreme de vârsta maturității, a discernerii binelui și răului, a unei conștientizări despre Dumnezeu și viața, este el mântuit? Nu vreu să spun că răspunsurile fr. Lazăr Gog sunt bune sau nu , dar cred că Dumnezeu pare nedrept să nu mântuiască copiii mor mai devreme de vârsta maturității și nu sunt responsabili de alegerea de alegerea veșniciei (a mântuirii) pentru că sunt prea mici să înțeleagă și să decidă. Dar până la urmă Dumnezeu face ce vrea , El hotărăște dacă este mântui un copil mort mai devreme... Acum vin și eu și pun din nou întrebarea : Copiii care mor mai devreme de vârsta maturității/ responsabilității, sunt mântuiți?
@malinnaiulia2186
Жыл бұрын
Ce comentariu bun! 👏🏻 Si eu as fi curioasă de raspunsul fratelui Andrei la această întrebare. Pentru ca din tot clipul, pare că raspunsul lui ar fi nu... Iar mie mi-e greu sa cred ca un copil care moare la 2 ani, de exemplu, va merge în iad....
@danielmalutan1468
Жыл бұрын
DA
@malinnaiulia2186
Жыл бұрын
@@bebyfabry6831 nu te mânuiește botezul făcut la o lună de viață, că aia nu e decizia ta, ci a părinților tăi, deci nu e un botez valabil. Botezul trebuie să îl faci ca urmare a credinței tale, ca urmare a alegerii tale. Adică tu vrei sa îmi spui mie ca un copil nascut care are o săptămână si încă nu e botezat, va merge în iad ca e nebotezat? 😂 Doamne ferește! Hristos nu s-a botezat la o lună, toți care s-au botezat în vremea aceea se botezau după ce credeau în Hristos, ca mărturie, nu invers, mai întâi te botezi și apoi crezi, păi care mai e logica? Botezul făcut la o lună e doar o abureală a preoților ca să aibă cât mai mulți adepți. Dacă îl întrebi care e rolul botezului în pruncie îți spune ca e pentru spălarea păcatului strămoșesc. Unde scrie în Biblie că ăsta e scopul botezului sau că suntem noi judecați pentru păcatul originar? Nu vedeți că ce susțineți voi nu are nici temei biblic și nici măcar logică? Dumnezeu să vă lumineze, cum i-a luminat și pe alții!
@dnydny5215
Жыл бұрын
Dipa cum raiul nu a fost creat pt satan.nici iadul nu a fost creat pt copii.plata pacatului este moartea sau iadul.cei ce nu au gustat pacatul nu au cum sa fie judecati ca si pacatosi.cred ca sunt inteles
@malinnaiulia2186
Жыл бұрын
@@dnydny5215 așa este, bun răspuns!👏🏻
@beniaminmuntean3937
Жыл бұрын
Pace frate Andrei! Nicaieri nu scrie ca copiii se nasc mantuiti,ci din contra, ne nastem sub blestemul Adamic,ne nastem in pacat! Diferenta consta in faptul ca,la nastere, suntem puri,curati,inocenti,pentru ca nu am cunoscut inca consecintele pacatului! La fel a fost Adam la inceput, era pur, curat,inocent, chipul si asemanarea Lui Dumnezeu,nu avea nevoie de mantuire! Odata ce a cunoscut consecintele pacatului,si-a pierdut puritatea si pentru a putea ramane in prezenta Lui Dumnezeu, avea nevoie de mantuire, iertare,izbavire,curatire de pacat! La fel inteleg si teoria cu copiii,ei sunt puri la nastere,inocenti,curati pentru ca nu au cunoscut pacatul,iar in aceasta situatie, daca copilul moare, merge direct la Dumnezeu,nu are nevoie de mantuire! Odata ajuns la varsta discernamantului,a cunostintei binelui si raului,a pacatului,atunci intervine reabilitarea lui care se face doar prin mantuirea data de Hristos pe cruce!
@natanaelsescu7896
Жыл бұрын
@@bebyfabry6831 in primul rand,botezul in sine fara pocăință nu curata de pacate sau de păcatul stramosesc; ci doar impreuna cu pocainta/ credinta si marturisirea proprie ca Isus e Domn. In al doilea rand este adevarat ca circumcizia sau taierea imprejur care se facea la 8 zile la evrei reprezinta botezul la crestini, insa curios e ca cei ce boteaza copii mici nu-i boteaza la 8 zile, ci in general la 6 saptamani. Insa este demn de stiut, ca orice prefigurare profetica nu este o paralela perfecta din toate punctele de vedere. Caci se stie faptul ca la botezul lui Ioan nu puteau participa copii mici, au fost botezati doar barbati si femei care-si marturiseau pacatele, ceea ce nu puteau face copiii mici, tot la fel si botezurile le-au facut barbatii si femeile care au crezut si s-au pocait, ceea ce bebelusii nu pot face.
@beniaminmuntean3937
Жыл бұрын
@@bebyfabry6831 Parerea mea este ca ai raspuns singur la afirmatia facuta, in prima fraza,specificand: Nasterea din nou!! Cum am spus, la nastere suntem puri,curati inaintea lui Dumnezeu,suntem perfecti,nu avem nevoie de nici un intermediar de a ajunge in Imparatia lui Dumnezeu,deci nu este nevoie de pocainta si botez! Dupa cunoasterea pacatului avem nevoie de pocainta,iar botezul nu este altceva dacat marturisirea pocaintei in fata martorilor vazuti si nevazuti! Botezul nu aduce mantuire nimanui,ci credinta in Hristos care te indeamna la pocainta,care te face sa o marturisesti prin botez,tot acest proces este Nasterea din nou! Oricum,este parerea mea personala, modul in care inteleg eu scripturile in momentul de fata! Multumesc pentru comentariu,asa invatam unii de la altii si impreuna de la Hristos!
@nicolaedimeny314
Жыл бұрын
Pai,,aici este vorba de mantuire,care inseamna mantuire,,salvare de undeva,din ceva! Din Pacat! Cum poate fi aplicat la un copil,,salvarea din pacat?El nu a comis nici un pacat!"" Discutia era ca prin botezul copiilor mici,copilul este mantuit! Dar,din ce este mantuit,,salvat?El se naste cu influenta fireasca a firii pamantesti,,dar,nu comite nici un pacat! Deci nu se poate spune ca are nevoie de salvare din pacat! Simplu:Nu face nici un pacat,,macar!
@TabitaDrotar
2 күн бұрын
Frate Andrei prin Pacatul lui Adam Toti oamenii au pacatuit numai Prin Jertfa D-ului Isus vor fi Mantuiti ,.dar nu toti oamenii,..Numai cine credein Jertfa Lui
@NeluHotin
6 күн бұрын
Fr. Lazăr făcea referință la copii decedați și copii care vor fi la rapirea Bisericii , desigur că aceștia vor fi mântuiți pentru că este scris în Biblie. Fr.Andrei care știe totul totului tot ( el Andrei nu cunoaste în parte....1Corinteni cap.13 v 12) avea jocuri de expresii în acest videoclip.
@tymeeaoprea5258
Жыл бұрын
Posibil, pt copiii care mor si nu au discernământ, nu cred ca Dumnezeu ar fi drept daca i ar duce in iad...
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește de cei care mor. Iată ce cred eu baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@cristiangrada
Жыл бұрын
Pacea Domnului Isus. As avea o clarificare, la urma, citind in 1 Corinteni, in capitolul 1, unde apostolul Pavel vorbeste de dezbinarile create in biserica din Corint, cum ca unii sunt ai lui Apolo, altii ai lui Cristos; apostolul Pavel spune ca a botezat casa lui Stefana... Oare aceasta ar fi solutia la cazul copiilor care nu au ajuns la responsabilitatea de a-L declare pe Isus Cristos ca Domn si Mantuitor? Cand un barbat sau nevasta aleg sa creada in Domnul Isus si se boteaza, ar trebui botezati toti membrii familiei (vezi si sutasul Corneliu din Fapte)? Adica, Cuvantul ne indeamna sa facem lucrul acesta, in asa fel ca copii sa fie mantuiti? In Marcu 16 ni se precizeaza clar: Cine crede si se boteaza va fi mantuit, iar cine nu, va fi osandit...
@nmarin6985
Жыл бұрын
Mantuire => A (se) curăța de păcate; a (se) izbăvi, a (se) salva. Neprihanire => Calitate a ceea ce este fără prihană, fără păcat, fără vină, pur; curățenie, puritate; ... In Romani 5:12 scrie: "De aceea, după cum printr-un singur om (Adam) a intrat păcatul în lume şi prin păcat a intrat moartea, şi astfel moartea a trecut asupra tuturor oamenilor, din pricină că toţi au păcătuit…" In acest verset este aratat inceputul si calea prin care a intrat pacatul in LUME, ca sistem, ceea ce nu inseamna ca automat, oamenii au devenit toti pacatosi, fara a comite ei insisi pacat. Oamenii devin pacatosi doar atunci cand comit un pacat si Dumnezeu condamna pe fiecare om pentru pacatul comis de el, nu de altcineva (Ezechiel 18). La minutul 2,20, Andrei incepe discutia intreband daca copii, de la concepere, nastere si pana devin responsabili sunt pacatosi sau nu? Lazar Gog spune ca pe acesti copii, Dumnezeu nu-i considera pacatosi si deci nu au nevoie de mantuire/salvare, ceea ce este adevarat, deoarece ei nu au comis pacat si nici nu s-au nascut cu pacat! In Biblie gasim ca copii sunt un dar de la Dumnezeu, caci este scris: "rodul pântecelui este o răsplată dată de El." - Ps 127:3. Eu intreb: daca Dumnezeu este Autorul si Datatorul "rodului pantecelui", adica al copilului, acest copil este lucrare a lui Dumnezeu, o lucrare pacatoasa, plina de pacat? Eu cred ca nu! Eu cred ca este fara pacat, dar mai tarziu, prin faptele rele pe care le comite, responsabil fiind si intelegand ce este bine si rau, copilul devine pacatos, asa cum sustine Lazar Gog. Deci, toti copiii se nasc NEPRIHANITI si nu mantuiti, deoarece ei nu au nevoie de mantuire/salvare. Si Lazar Gog si Andrei demonstreaza ca nu inteleg semnificatia cuvantului "mantuire" adica SALVARE si il folosesc gresit. La minutul 2,50 Andrei intreaba daca acesti copii isi pierd mantuirea? Acesti copii nu isi pierd mantuirea, (caci nu au fost mantuiti/salvati, ei fiind fara pacat) ci isi pierd starea de neprihanire, cu care s-au nascut. Cand prin pacat pierd starea de neprihanire, atunci se pierd/despart de Dumnezeu si pe acestia, pierduti, ii cauta pentru mantuire, domnul Isus. In Biblie gasim scris, la Luca 1:19: "Pentru că Fiul omului a venit să caute şi să mântuiască ce era PIERDUT.” Acest verset demonstreaza ca toti oamenii se nasc ca fiinte apartinand lui Dumnezeu, fara pacat, dar se pierd/despart de Dumnezeu atunci cand pacatuiesc. Dupa ce se pierd prin pacat, au nevoie de mantuire/salvare! La minutul 4,40 se vorbeste despre pacatul stramosesc/adamic, care ar fi asupra tuturor oamenilor, chiar daca acestia (copiii) nu au comis, ei insisi, vre-un pacat, ceea ce nu este adevarat! Acest lucru l-am explicat mai sus cand am explicat Romani 5:12. Iar in Romani 5:17 gasim: "Dacă deci, prin greşeala unuia singur, moartea a domnit prin el singur, cu mult mai mult cei ce primesc, în toată plinătatea, harul şi darul neprihănirii vor domni în viaţă prin Acel Unul singur, care este Isus Hristos!" Aici se arata Calea pe care Dumnezeu o ofera TUTUROR oamenilor pacatosi, prin care pot fi mantuiti/salvati, daca aleg prin vointa proprie acest lucru. Dumnezeu nu mantuie fortat pe nimeni, daca omul nu vrea. La minutul 8:35, Andrei vorbeste despre cum Hristos ii mantuieste doar pe cei care i-a dat Tatal. Ioan 17 6Am făcut cunoscut Numele Tău oamenilor pe care Mi i-ai dat DIN LUME (adica erau pacatosi, dar au acceptat Calea de salvare oferita de Dumnezeu)... 8Căci le-am dat cuvintele pe care Mi le-ai dat Tu. Ei le-au primit ..." Domnul Isus a dat cuvintele Evangheliei tuturor oamenilor pacatosi (Calea este pentru toti oamenii), dar doar unii au ales sa le primeasca, adica s-au pocait si au crezut in Jertfa domnului Isus. La minutul 13;25 Andrei intreaba cum sunt mantuiti copii? O intrebare gresita, deoarece copii fiind fara pacat, nu au nevoie de mantuire/salvare. La minutul 19 se continua cu greseala folosirii expresiei "mantuirea" copiiilor, cand de fapt, corect este sa folosim expresia "neprihanirea" copiilor. Deci copii nu sunt "remintuiti", mantuiti a doua oara, din nou! La min. 21,10 Andrei intreaba de ce trebuie botezati copii, daca ei sunt mantuiti, deci el spune ca acesti copii nu au nevoie de botez, de parca botezul mantuieste!!! Mare greseala face si demonstreaza ca nu intelege ce este botezul! In 1Petru 3:21gasim scris: "Icoana aceasta închipuitoare vă mântuieşte acum pe voi, şi anume botezul, care nu este o curăţire de întinăciunile trupeşti (deci nu curata pacatul), ci mărturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, ..." "Marturia unui cuget curat" adica neprihanit, asa cum au toti copii care sunt botezati. Nu este nimic gresit aici, prin botezul copiilor mici. In concluzia de final, Andrei demonstreaza inca odata confuzia lui in intelegerea Cuvantului lui Dumnezeu. S-auzim numai de Bine! P.S. M-ar bucura mult un raspuns din partea lui Andrei. Multumesc.
@chieftec2670
Жыл бұрын
Si nu diferentiezi deloc Legea de Har in explicatia ta.
@nmarin6985
Жыл бұрын
@@chieftec2670 - Eu am vorbit de botez nu de Lege sau Har. Stiti ce este Legea?
@JonMarcu-lk3qj
11 ай бұрын
Fratele Lazăr are preamulta înțelepciune ca și cînd a îngenuncheat în fata predecesorului sau la slujirea bisericii.
@danielradu1239
Жыл бұрын
„Cei ce vor să se îmbogățească, dimpotrivă, cad în ispită, în laț și în multe pofte nesăbuite și vătămătoare, care cufundă pe oameni în prăpăd și pierzare. Căci iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor; și unii, care au umblat după ea, -- au rătăcit --de la credință și s-au străpuns singuri cu o mulțime de chinuri.“ 1 Timotei 6:9-10 VDC
@alexandrugonczi3083
7 ай бұрын
Daca varinta lui Fr. Gog nu este adevarata, inseamna ca, toti copiii care mor inainte sa poate deosebi raul de bine sunt pierduti si iadul este soarta lor. In felul acesta Dumnezeu este nedrept, dar cum Dumnezeu face toate lucrurile perfecte, inseamna ca, acesti micuti sunt salvati prin jertfa lui Isus Hristos de pe Golgota. Daca intrebi pe un copil de 4-5 ani, tu sti ce inseamna cuvantul PACAT? Credeti ca imi raspunde cu DA?
@brandusa6891
8 ай бұрын
Frate Andrei, dacă un copil moare înainte de a conștientiza păcatul, unde merge? În Rai sau în Iad? Așa, după tine?
@pilotflieger7375
5 ай бұрын
Nu e drept sau just ca Dumnezeu sã cearã de la cineva ce nu i sa dat ceva sau permis ceva. Un copil ce nu deosebeste stanga de dreapta,sau bine sau rãu sã fie judecat cu aceiasi judecata ca la un adult. Dumnezeu e ominiprezent,omniscent, omnipotent. Deci el cunoaste viitorul şi îngãduie anumite ipostaze sau tragedii,ca sa învãțãm ceva. Daca Dumnezeu a íngãduit ca un copilas sã decedeze fãrã sã aibã şansa la harul Sãu,a auziri Cuvântului, sufletul acestui copil este chemat înapoi la Dumnezeu. Însusi Domnul Isus ne spune, cã împãrația cerurilor este cum sunt ei. Adicã puri,sinceri,curati,fãrã vicleşug.Daca Domnul Isus aseamânã ímpâreția cerurilor ca niste copilaşi,putem deduce cã copii au o prioritate şi o rãsplatã aparte.
@iacobmacicasan4379
3 ай бұрын
Nici eu Nu am auzit niciodată o astfel de teorie, acuma Dumnezeu știe mai bine decât noi toți cu privire la copii. Dumnezeu iel cunoaște toate lucrurile.
@ionelvatafu6828
4 ай бұрын
Eu înțeleg așa: dacă sunt mintuit de la nașterea mea , pentru ce mai trebuie să ascult evanghelia și să mă botez ce rol mai au acestea dacă am fost mintuit automat
@TabitaDrotar
2 күн бұрын
Este normal un copil cand se naste ,nu poate sa aibe pacate dar crescand prin neascultare toti cad sub pacatul lui Adam pana cand omul decide sa inteleaga ca doar prin jertfa lui Isus ei pot fi Mantuiti
@RicaIonescu
9 ай бұрын
Frate Andrei as vrea sa stiu ,un copil de 3 ani daca a murit ,din parinti nepocaiti ,este iertat de Dumnezeu?
@Apologiareformata
9 ай бұрын
aici puteți citi gândurile mele pe acest subiect? apologiareformata.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@cameliabarbieru7298
Жыл бұрын
Copii sunt in nestiinta de cuvantul lui Dumnezeu,iar daca mor cat sunt mici nu ajung in iad.Spune destul de clar ca imparatia lui Dumnezeu va fi a celor ca ei care sunt nevinovati .
@SarahPopescu1999
Жыл бұрын
Am observat de ceva vreme ca purtați verigheta pe ambele mâini ... care e semnificația? Sau doar asa o mica ,,mândrie " o mica ,,podoaba" ?
@viacheslavbraila3596
7 ай бұрын
alta intrebare- cum e cu copiii din familiile crestine? este un text in Corinteni ca daca parintii sunt sfinti, atunci si copiii sunt sfinti
@codemasterz6074
Жыл бұрын
La fel nu exista în Biblie ideea botezarii copiilor. .... E tare ușor sa ai o dezbatere de unul singur.
@nmarin6985
Жыл бұрын
Despre botez Este neindoielnic faptul ca originea botezului este cerul, nascut din mintea si vointa Domnului. In Geneza, apa reprezinta "usa" prin care se face trecerea de la un nivel inferior spre alt nivel, superior, asa cum vedem in Geneza unde Duhul se misca deasupra apelor, facand sa se nasca din dezordine, haos, moarte, o noua creatie, cu legi si ordine ce sustin viata. In cazul potopului, vedem o resetare, pe care Dumnezeu o face creatiei ce tindea prin pacat, spre dezordine, haos, moarte. Dumnezeu face o cernere, alegere a binelui de rau.... prin alegerea binelui de rau....indepartand raul prin moarte.... si trecand binele prin apa, spre un taram curatat de rau. O resetare. Cuvantul "botez" apare in Biblie prima data in Noul testament si se refera la lucrarea lui Ioan Botezatorul, numit "botezul pocaintei" prin care omul isi recunostea starea pacatoasa si se pocaia, apoi facea scufundarea trupului omului in apa, adica se lepada/curata de pacat. Dupa moartea si invierea domnului Isus, ucenici practicau botezul in numele domnului Isus, prin scufundarea in apa, ce simboliza moartea/ingroparea cu domnul Isus si apoi ridicarea din apa, ce simboliza invierea impreuna cu domnul Isus. (Romani 6:3-4) Botezul lui Ioan face parte dintr-un sir de simboluri (icoana inchipuitoare) pe care le gasim incepand cu Geneza si toate aratau spre lucrarea de salvare a omului, pe care o face domnul Isus la cruce, adica moartea si invierea Lui. In Vechiul testament gasim aceste simboluri ca de exemplu: inceputul creatiei, cand Duhul se misca deasupra apei din care se naste Pamantul capabil sa sustina viata; potopul; vindecarea lui Naaman; trecerea evreilor prin Marea Rosie (adulti constienti de eveniment, copii si animale inconstiente); botezul in nor in timpul celor 40 de ani petrecuti in pustiu si chiar spalarea rituala a preotilor inainte de intrarea in cortul intalnirii. De remarcat este faptul ca trecerea domnului Isus din lumea aceasta spre lumea cereasca, a fost facuta "prin NOR", asa cum va fi facuta si trecerea Adunarii lui Hristos, la rapirea de la final! FA 1:9 "După ce a spus aceste lucruri, pe când se uitau ei la El, S-a înălţat la cer, şi un NOR L-a ascuns din ochii lor." Căci Însuşi Domnul, cu un strigăt, cu glasul unui arhanghel şi cu trâmbiţa lui Dumnezeu, Se va coborî din cer şi întâi vor învia cei morţi în Hristos. Apoi, noi cei vii, care vom fi rămas, vom fi răpiţi toţi împreună cu ei în NORI, ca să întâmpinăm pe Domnul în văzduh; şi astfel vom fi totdeauna cu Domnul” (1 Tes. 4:16-17). Toate aceste simboluri semnifica acelasi lucru: trecerea prin apa/nor si lucrarea Duhului Sfant, de pe un taram al dezordinii, al pacatului, pe un taram nou, al ordinii, fara pacat si inceputul unei vieti noi. Trebuie evidentiat ca in cazul potopului, al trecerii Marii rosii si al vindecarii lui Naaman (necrediciosul!!! Slujitorii sai credeau ...), au fost salvate si fiinte care nu puteau sau nu voiau sa-si exprime acordul sau credinta in lucrarea de salvare. Astfel, in cazul potopului au fost salvate animale, iar in cazul trecerii Marii rosii au fost salvate animale si copii, care la fel cu Naaman, NU CONSTIENTIZAU SI NU SI-AU EXPRIMAT CREDINTA PENTRU SALVAREA LOR, ci actiunea de salvare a fost initiativa altor oameni. ATENTIE!!! Ba chiar vedem ca in cazul poporului evreu, TOTI cei maturi, care au trecut Marea rosie cu credinta salvarii, in deplina capacitate de intelegere, NU AU AJUNS IN CANAAN, ci doar copii, adica cei care NU au avut credinta salvarii, ci au fost botezati "in mare si nor" de altii, fara consintamantul si credinta lor. Aceste exemple sunt argumente biblice puternice in favoarea botezului copiilor mici, (vezi si Fap. 8:4-16; 16, 15, 30-39; 18, 8; I Cor. 1, 16)care la fel cu alte fiinte ce nu pot intelege si nu pot lua decizii, pot fi salvate prin decizia celor ce inteleg, a celor maturi care ii iubesc si vor sa-i salveze din taramul pacatului si sa-i aduca pe un taram al binecuvantarilor lui Dumnezeu. Toate simbolurile din Biblie au caracter didactic cu scopul de a ne intari credinta in Dumnezeu, dar multi oameni, care nu inteleg acest lucru, au facut si fac din aceste simboluri idoli, adica isi pun credinta in aceste simboluri. Asa s-a intamplat cu sarpele de arama, cu Legea, cu sabatul, cu botezul, cu painea si vinul folosite la "cina Domnului" si alte simboluri crestine cum ar fi crucea, icoanele, sfintii, ungerea cu ulei, aghiasma, care toate au fost transformate in idoli ce-l indeparteaza pe om de Dumnezeu. Chiar si "Tatal nostru", care este modelul de rugaciune pe care l-a lasat domnul Isus, a fost transformat in idol, formula magica, mantra, incantatie vrajitoreasca! Cei care slujesc acestor idoli sunt cei despre care vorbeste domnul Isus in Matei 23: 13-33. Pavel minimalizeaza clar importanta botezului prin afirmatia din 1Corinteni 1:17 „De fapt, Hristos m-a trimis nu să botez, ci să propovăduiesc Evanghelia ….” Oare Pavel nu cunostea Marcu 16:16? S-auzim numai de Bine! Ps. Poate cineva sa demonstreze ca cei 12 ucenici au fost botezati in apa, (in numele trinitatii)?
@iacov167
9 ай бұрын
DA ASA ESTE..CIND NE MAI GRABIM SI FOLOSIM NU ACEL CUVINT..,DACA SPUNEA CA SUNT TOTI RASCUMPARATI ATUNCI CORESPUNDEA CU 1IOAN 2:2 El este* jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre; şi nu numai pentru ale noastre, ci** pentru ale întregii lumi. E BINE CA INCERCAM SA IMPARTIM DREPT CUVINTUL ADEVARULUI! 2 TIM.2:15. Caută să te înfăţişezi înaintea lui Dumnezeu ca un om încercat, ca un lucrător care n-are de ce să-i fie ruşine şi care împarte drept Cuvântul adevărului.
@evanghelistautentic4307
Жыл бұрын
Raspuns fratelui Lazar Gog: Si totusi in Luca 18:16 sta scris: Isus a chemat la Sine pe copilași și a zis: „Lăsaţi copilașii să vină la Mine și nu-i opriţi, căci Împărăţia lui Dumnezeu este a UNORA ca ei. Fata de celelalte evanghelii unde scrie a CELOR ca ei, cum trebuie sa intelegem aici?
@Vasi-bn1rd
Жыл бұрын
e la fel
@evanghelistautentic4307
Жыл бұрын
@@Vasi-bn1rd Posibil sa fie la fel, eu am scos in evidenta faptul ca fratele Lazar Gog a precizat ca NU sta scris "UNORA" ca sa faca distinctie intre copii ca nu toti vor fi mantuiti conform acestui cuvant ci "CELOR" adica mantuirea tuturor copiilor de care face referire in cele 2 evanghelii respectiv Matei si Marcu, insa in Luca apare cuvantul UNORA ceea ce conform gandirii dansului ar schimba totalmente sensul mantuirii la copii, asta am vrut sa evidentiez in Luca...
@nicolaeros650
Жыл бұрын
Andrei este cazul clasic de om care a pus mana pe câteva carti, a luat in brațe o anumită doctrina, si faptul ca ești de un sarcasm ieșit din comun fata de un frate care îți poate fi tata(si fizic si spiritual) indiferent dacă ar fi greșit in abordarea lui, arată de ce duh ești condus. In așa de multe lucruri interpretezi Biblia greșit, ca dacă m-as întâlni cu tine odată, nu știu de unde as începe
@sammicotut1063
Жыл бұрын
Te face Andrei in primele 2 minute, mai bine nu te-ai intalnii cu el :))
@ChioreanDenis
Жыл бұрын
@nick te rog sa iei legatura cu dansul ca sa i demontezi ideile preconcepute si ereziile
@nicolaedimeny314
Жыл бұрын
Nick.Daca cunostinta nu ma-nsala,,cred ca nu ai sti de unde sa incepi!Daca esti penticostal,eu nu i-as propune lui asa intalniri! Mai stii?Asupra mea s-a pronuntat verdictul penticostal,,ai grija ca ajungi in fundul iadului!Ba,si verdictul asupra baptistilor,,ei nu-L au pe Duhul Sfant!Mai mult,,Am fost facut si slujitor al satanei impreuna cu toti baptistii tai spunea o onorata doamna,penti! Nu!Sunt multi cu cari nu ajungi niciunde! Cine-i invata asa,,,,cine? Eu am scris astea caci veni vorba!Sunt curajosi unii!
@jimdon7377
8 ай бұрын
corect, asta pare un obicei al celui rau sa expuna in fata intregii lumi o greseala, daca era biblic, trebuia sa-i scrie mesaj in privat, dar el a vrut sa-l faca de ras.
@GrigoreFlorea
7 ай бұрын
NU VA MAI CIONDANITI CA TOTI SUNTETI O APA SI UN PAMANT.
@aurelhurduc9388
Жыл бұрын
Andre , trebuie sa intelegi este un lucru logic , copiii nu au nici o vina . Gog Lazar a fost foarte logic in acest subject, DA, COPII NU AU PACAT ,exact cum a spus Isus, ""Imparatia cerurilor , este acelor ca ei " deci una e un copil ,alta e pt un om mare, le sucesti mult aici . Traiesc in mediul crestin de peste 40 de ani si nu am auzit la nimeni interpretarea ta , dar este complet illogica , le incurci rau
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Lazar gog a spus ca au vină și de aceea au nevoie de mântuire de la naștere. N-ați înțeles nimic. Se mai întâmplă
@aurelhurduc9388
Жыл бұрын
@@Apologiareformata ok
@florian3472
Жыл бұрын
Te-a invitat ? Pai daca nu ma înșel a spus ca tu ai dorit sa intri 🧐
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Nu pot fi invitat, iar eu să doresc să intru in discuție? 😮
@florian3472
Жыл бұрын
@@Apologiareformata ideea e ca la vocea crestinilor orice comentariu care deranjează este șters și blocat.trebuie sa mergi dor după concepțiile lor. Oricum felicitări pentru munca ta Andrei.Dumnezeu sa îți dea sănătate înțelepciune și putere sa ții piept tuturor celor ce deviază de la biblie🥰
@lidiavasiloni1396
Жыл бұрын
Cu tot respectul. Când ați intrat în legătură cu fratele Lazăr Gog nu a ți dorit să vă vedem ....Acum de ce vă arătați imaginea??
@Apologiareformata
Жыл бұрын
De unde știți ca nu am dorit? Sau speculați aiurea?
@teofilfeireisz9717
8 ай бұрын
Cu ce judecată judecați veți fi judecați. ESTE SCRIS ÎN SFÂNTA SCRIPTURA.
@mihaisaviciuc
Жыл бұрын
Fr Andrei am fost de fata de întrebarea pusa fr Lazar si nu am fost diacord cu raspunsul lui fr Lazar si va întreb si te rog nu ma lasa sa ma pierd daca e vreo legatura IOV cap 14 vr 4 va multumesc va urmaresc cu mult drag
@aurelhurduc9388
Жыл бұрын
Spre sfarsit rastalmacesti cuvintele lui Lazar Gog , un teolog poate sa faca asta, dar un crestin NU
@florinroman1321
Жыл бұрын
Pace frate Andrei o intrebare te rog daca mor copii pana la o varsta la care nu au ajuns maturi sa faca un botez sunt mantuiti sau nu ?
@mihaitatrifoi9366
Жыл бұрын
Crestinii duc copii in Biserica,,in prezenta Domnului Iesus si sunt Binecuvantati,,sfintiti prin parintii credinciosi..Asta a Facut si Domnul Iesus cand au venit mame cu copii lor la EL Insusi Domnul Vietii...Deci sunt Mantuiti....Insa copii budistilor,,,,sau ,,hindusilor,,Ori vrajmasilor Crucii lui Hristos Domnul ..NU..Domnul Iisus o spune clar ,,despre cei ce Deliberat,,Nu vor ca EL sa imparateasca peste ei,,,,
@narcisa9459
Жыл бұрын
Frate Andrei,atunci ce se intampla cu toti copii, care mor neavand parinti mantuiti,sau cel putin un parinte mantuit? Ce spune Biblia despre asta? Va multumesc anticipat daca veti raspunde,intre timp mi sa deschis si mie aceasta curiozitate si ma voi pune sa studiez si sa invat despre subiect.🙏🏻
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește de cei care mor. Iată ce cred eu baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@nicoleta6878
Жыл бұрын
Domnul sa va binecuvinteze frati scumpi Eu cred ca ar trebui sa intelegem ca Domnul Isus a adus Mila si Indurarea pt toata omenirea (De COPILASI nici nu mai ar trebui sa ne indoim ) Domnu sa ne dea intelepeciunea lui la toti si sa iubim ,sa ne rugam pt slujitorii Domnului
@girleanunatalia6071
Жыл бұрын
Păcatul părinților se răsfrânge asupra copiilor nu e varianta corecta asta tine de vechiul testament precum David a păcătuit și a murit copilul In Noul testament acasta versiune nu mai tine precum : Părinții au mincat agurida si copiilor li se strepezesc dinții Dar tine de responsabilitatea fiecăruia Copiii nu trebue sa traga pentru păcatul parintilor si invers
@rodicatupcil3703
8 ай бұрын
A explicat f bine, dar tu nu ai vrut sa primesti
@keloo232000
8 ай бұрын
Cred că fratele Lazăr, când făcea referire la copii când sunt mântuiți la naștere, se referea că acei copii care mor ei mor mântuiți. Pentru că nu ai cum să te naști mântuit și după aceea să fii mântuit iarăși. Mântuit la naștere nu se poate pentru că ar fii în contradicție cu acest verset Psalmul 51:5 [5]Iată că sunt născut în nelegiuire și în păcat m-a zămislit mama mea.
@pilotflieger7375
8 ай бұрын
Frate Andrei, Logica umanã şi accesibil oricãrui tip de om, idologia arminismã e mai credibilã,e mai la îndemâna oricãruia, şi accesibilã pentru oricine. E harul nemãsurat a lui Dumnezeu pentru omenire. Ferice de cine apucã sau intrã pe poarta cea strâmtã pe calea cea íngustã,e la voința omului lãsatã. Iata Eu stau la uşã şi bat,nu numai la unii,ca nu cumva sã aibã dovezi cã ei nu au auzit cã nu li-sa permis.Şi aude glasul Meu, deci trebuie sã te strãduiesti sã desluşeşti glasul Lui Hristos. SI DESCHIDE UŞA, deci nu Dumnezeu o deschide în locul voinței omului,îl lasã sã decidã ,daca deschide uşa sau nu. VOI CINA CU EL ŞI EL CU MINE. El ne oferã o cinã minunatã. Daca cinãm cu El,nu vom mai ínseta sau flãmãnzi. Cu mult respect David Vasilciuc
@elenaflorea2903
Жыл бұрын
da ce se întâmplă frate Andrei cu copilași care mor și sunt mici bebeluși ce se întâmplă cu ei?
@Apologiareformata
Жыл бұрын
Dumnealui nu vorbește despre copiii care mor în pruncie sau fragedă copilărie. Iată ce cred eu despre aceștia baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@marinelanikopuscas9012
Жыл бұрын
Frate Andrei! Daca moare un nou născut, credeti că ajunge in iad? Explicați va rog.
@pilotflieger7375
5 ай бұрын
Dar practica botezului copiilor are ca scop şi efect ca şi ideea lui Lazãr Gog. Cã el sustine cã toti copii sunt mântuiți. Unde denotã câ nu mai trebie vreo actiune sau efort pt.a salva copii de iad. Iar practica botezului copiilor ca ideologie e aceiaşi. Diferența e cã se face o actiune,un efort ca sa asigure viitorul copiilor
@Tyberius270293
Жыл бұрын
Doamne cât de mult a decăzut discernământul in biserică dacă se pune întrebarea “copiii vor merge in iad?”…ce duh va călăuzește oameni buni? Normal ca toți copiii sunt mântuiți dacă nu au discernământ….Doamne ai mila
@ellaa.6547
Жыл бұрын
Bravo fr Gog, un om intelept si smerit. Andrei, ai mult de invatat dragule.
@ChioreanDenis
Жыл бұрын
l-a facut praf pe fr Gog, despre ce vorbim?...
@ellaa.6547
Жыл бұрын
@@ChioreanDenis Tare a-ti dori voi sa mearga copii in iad??? Cu ce la facut praf??
@dinicaelenasonia6713
Жыл бұрын
Nu se ridică la nivelul intelectual sau spiritual al pastorului Gog . Omul acesta doar criticâ, nu zideşte nimic se mai şi amuză....
@Apologiareformata
Жыл бұрын
@@ellaa.6547 În primul rând fratele Lazăr gog nu vorbește despre copii decedați la vârste fragede. Acesta este un alt subiect pe care l-am tratat pe larg aici baptistireformati.wordpress.com/2017/02/12/copiii-nu-merg-in-iad/
@NeculaiBejenariu
8 күн бұрын
Mă gândesc la Sf. Ap.Pavel cât de transant era el cu alți și când a fost vorba de cojocul lui a făcut cum i-au spus alți interesant nu ?
Пікірлер: 576