Zarejestruj się w LetyShops już teraz! 👉 letyshops.onelink.me/HKO3/rufvknlj Z tym linkiem większe procenty zwrotów. Liczba zwiększonych cashbacków jest ograniczona
@LesnyAbuk
18 сағат бұрын
kiedy godzinny overek
@rafalbzz
16 сағат бұрын
Ty jesteś chyba facet (w gacie nie zaglądałem) a przewagi nad swoją nie miałeś. 😂
@choroszczproszepanstwachor7438
18 сағат бұрын
Ach ten Baxton, mógł to skończyć po pierwszej pandorze, przeprosić powiedzieć, że był głupi i młody zrobić przerwę, a tak mamy turecką telenowele.
@NiktNiePrzyszedl
18 сағат бұрын
Oj tak to prawda , bardzo trafna Uwaga 😊
@scorpionx1502
18 сағат бұрын
Ale nie przeprosi. Z każdym screenem jaki wycieka widać jakim jest manipulatorem. Musiałby nie mieć nic do stracenia żeby się przyznać otwarcie ale szczerze wątpię czy to kiedyś będzie miało miejsce
@bakbaku8529
17 сағат бұрын
a dlaczego? bo wardega pies chce jak najwiecej pieniedzy sie nachapac, nie wrzuci wszystkiego na raz bo mu sie to nie oplaca
@LenniaczNM
17 сағат бұрын
@@bakbaku8529 Przecież mówi w najnowszym filmie po powrocie ze nie może wszystkiego ujawnić teraz ze względu na trwające sprawy i z powodu umowy z famę czego nie zrozumiałeś ?
@aqu8686
17 сағат бұрын
@@LenniaczNM to jest bot opłacony przez baxtona straszny wysryw jest tego na twitterze i w komętarzach na yt
@MrsCloudy0011
16 сағат бұрын
Sekunda - zaczęło się od tego że dorosły chłop był pdfem, chłop który wiedział i nic nie powiedział żartował z dziewczynkami i wysyłał im dck picki z neta, płacze że mu źle o matko, że Lexy chce mu zniszczyć z Sylwkiem federację, a teraz akcja bo była Sylwka coś tam coś tam - CO TO MA DO SPRAWY? chust mnie interesuje z kim jest czy mieszka Monika, jeśli już wałkujemy sprawę pdfow to wałkujmy, a nich Monika żyje swoim życiem.
@savastano_dario
11 сағат бұрын
A co jeśli Monika mieszka z pdfem? Zatkało kakao? :D
@MrSelethen
15 сағат бұрын
Jako Wrocławianin uważam, że manipulowanie zdjęciami i nakręcanie ludzi przez Dymitra nie jest fair. Możne on tego nie rozumie, ale wiele ludzi pracowało nad tym, żeby nie siać paniki w mieście (ogromne ukłony do działu komunikacji magistratu). W mieście było wiele ludzi wyluzowanych, sporo się po prostu przygotowywało na falę, ale byli też ludzie bardzo nakręceni. W pewnym momencie zaczęło nawet w mieście brakować chwilowo wody butelkowanej. I to nie ma się co dziwić, bo w 97 miasto strasznie oberwało. Były u nas monitoringi osiedlowe z dronów, jak poszło info, żeby ustawiać worki to nad Oławką było 3500 osób na w jednym momencie. Miasto szacuje, że ułożono ok. 1.5 mln worków z piaskiem (tyle, co w całych Węgrzech). Były patrole obywatelskie wałów powodziowych. Ludzie nie potrzebowali nakręcania, ale spokoju i przygotowania. Było bardzo dużo poczucia społeczności. Jak szły komunikaty, że brakuje ludzi i sytuacja jest gdzieś krytyczna to niedługo potem były informacje: dziękujemy - już nie trzeba, mamy wystarczająco osób. Jak ktoś jest turystą w mieście to może tego nie rozumieć, ale u nas pamięć o powodzi z 97. nawet w młodym pokoleniu jest cały czas, a też w 2010 ja pamiętam jak u nas wały przesiąkały. Kompletne niezrozumienie sytuacji przez KZitemrów, ale to jak się jest z Warszawy i ma się jedną rzekę to ja rozumiem, że można nie czytać sygnałów. Na szczęście wszystko zdało egzamin.
@qapsel1902
6 сағат бұрын
To co powiesz o TVP i 22 letnim chłopaku który został zamknięty za wpis na Facebooku gdzie napisał prawdę o manipulacji TVP na temat powodzi
@damin14
6 сағат бұрын
Też tak myślałem początkowo ale czy click baitowanie ludzi żeby zebrać więcej pieniędzy jeśli cały dochód z live ma iść na pomoc nie usprawiedliwia tego? Piszesz o braku wody butelkowanej ale wpływ takiego live na taka sytuację był zerowy
@Sebastian-wz1xy
5 сағат бұрын
Monitoring z dronów w 1997 roku?!
@Vardlof
4 сағат бұрын
@@Sebastian-wz1xy raczej czesc o dronach dotyczyla ostatniej powodzi a nie tej z `97
@elvenoormg5919
3 сағат бұрын
@@qapsel1902 wmawiaj sobie że tak było 👍
@Yuna-zb7wi
17 сағат бұрын
Mam wrażenie, że ten prawnik mi w dusze spojrzał, tak się patrzył :O
@marta_krol
3 сағат бұрын
wiemy ze zgrzytu, że pan się stresuje jak ma na filmach tak mówić, bo boi się o jakąś gafę
@katjakrist2091
58 минут бұрын
nie mruży oczu skubany xD
@kaziko7941
18 сағат бұрын
Tomek prosze cie zrob cos z kamera adwokata, albo z jego mina . Powazny, uczciwy czlowiek, wyglada jak cpun psychopata, przez ustawienie kamery i mine XD
@newshiva8712
17 сағат бұрын
Szukałam takiego komentarza
@TheMisioreq
16 сағат бұрын
Hahahahahhahaha
@Gieenka
15 сағат бұрын
Jak ten “chłop z Mazur”
@miczuu92
14 сағат бұрын
Wygląda tak bo mu światło napierdala w ryj, a nie jest do tego przyzwyczajony.
@108kubas
11 сағат бұрын
Dosłownie o tym samym pomyślałem xddd
@koko-senpaikoko365
18 сағат бұрын
Kto by się spodziewał, pandora ciągnie się jak ser na pizzy
@alanbrykaa2774
18 сағат бұрын
Poczekqj na pandore 3.0 z Malikiem Błońskim i Polakiem XDDDDD
@liquid_sprn3277
18 сағат бұрын
Czasami ser się tak nie ciągnie
@GEENGAARR
18 сағат бұрын
Pizza Gates, polecam obeznac się w temacie
@znafcatematu5089
18 сағат бұрын
I to nie jest sukcesiliana ‼️
@alanbrykaa2774
18 сағат бұрын
@@GEENGAARR xdddd💥💥
@Morana_6
18 сағат бұрын
cudowny początek hoa hoa hoa idealnie dobrane
@myrtillex
16 сағат бұрын
Żeby Gimper nie znał Twilight 😱😭
@ShinobuWakuWaku
15 сағат бұрын
Ile bym dała, żeby yt zdjął Reportera. On naprawdę bardziej szkodzi ludzkości. Ale co się dziwić po kimś takim z taką przeszłością. Tego typu ludzie się nie zmieniają
@KubaWieczorek-lm3lt
14 сағат бұрын
jak dasz ze dwa razy to pomysle nad tym
@savastano_dario
11 сағат бұрын
Czyli ile byś konkretnie dała?
@Hulek
11 сағат бұрын
Jak by go zdjęli to kto zareklamuje nowy model Zelmera 😅
@Timemachine9044
8 сағат бұрын
Chłop bardziej szkodzi niż nitro
@bart.93
7 сағат бұрын
90% polskiego yt bardziej szkodzi, łącznie z wardega, baxtonem itp. Itd
@Paulina_H
16 сағат бұрын
0:37 Gimper dlaczego swoją ARCYKAPŁANKĘ BEATĘ nazywasz "dziewczyną która rozpisuje Ci briefy" 😮🤨
@kamenbudokai7857
17 сағат бұрын
Panie Freliszko, jeśli Gimper Pana gdzieś przetrzymuje i zmusza do nagrywania filmików, proszę mrugnąć dwa razy
@mateuszwojtkowski3248
17 сағат бұрын
Panie Tomaszu to jest powazny problem na świecie, kto uwierzy mężczyźnie, że go kobieta bije.. naprawdę mężczyzną jest ciężko jak i kobietą gdzie w związkach jest przemoc. To temat do głębszej dyskusji, może u Pana kanale? Może dzięki takiej rozmowie dotarli byśmy do ludzi o tym jak w brew pozorom mężczyzną jest ciężko. Dziekuje
@vanhohenheim9083
17 сағат бұрын
Oto kilka darmowych: mężczyznom, mężczyznom, mężczyznom, mężczyznom, mężczyznom, mężczyznom, kobietom, kobietom, kobietom, kobietom, kobietom, kobietom. Może Pan teraz w pełni legalnie zacząć z tego korzystać.
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
I procedura niebieskiej karty jest taka sama dla obydwu płci
@zuzaskuza3140
16 сағат бұрын
Kto uwierzy? No prokurator, policja, lekarz wykonujący obdukcje
@xshv87ziiiii
16 сағат бұрын
@@zuzaskuza3140tiaaa
@sunriseinyoureyes
15 сағат бұрын
@@vanhohenheim9083ch.... mnie strzela jak widzę i słyszę te błędy. Skąd to się kurde wzięło? Czy nie ma już w szkole deklinacji?
@zatorbonzo6926
17 сағат бұрын
10:16 pan Freliszka wygląda jakby ktoś zza kadru celował do niego z gnata xd
@Dirt_ZaMocno
15 сағат бұрын
nie , wygląda jakby byl wystrzelony jak 150 , wyglada jakby chwile prxed nagraniem zajebal sznytke w nosek
@realmate23
15 сағат бұрын
dropsów się nażarł
@whoyoumamcie
18 сағат бұрын
Odpaliłem ledwo co shota od Revo na śniadaniu w pracy..może 3 sekundy przeleciało i zobaczyłem powiadomienie...to było silniejsze ode mnie
@vanhohenheim9083
18 сағат бұрын
To ja na przykład Zgrzytu słuchałem i jakoś tak się kliknęło. 😅
@pabloescobar-jm4km
18 сағат бұрын
nitro piesek gimpera? gardze oboma hipokrytami
@doktorwiktorek9318
17 сағат бұрын
Oni popełniają te same błędy co było niecałe 3 lata temu. Konopski jak nagrywał na leksia zrobił to samo co dzisiaj szalony. Oni nie wyciągają wniosków bo ja tego nie mogę zrozumieć.
@bart.93
7 сағат бұрын
Wyciąganie wniosków i uczenie się na błędach to są obce pojęcia dla naszych rodzimych ynflułencerów niestety
@deyomc7993
17 сағат бұрын
Znam przypadki kiedy mężczyzna był bity przez swoją dziewczynę i kiedy zgłosił sprawę na policję to został po prostu wyśmiany oraz słyszał teksty typu co z niego za mężczyzna. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z jakim upokorzeniem to się wiąże...
@memewaifu4349
17 сағат бұрын
o, to nagle wiecie, ze policja nie dziala w wielu przypadkach? tak jak przy gwaltach np…?
@darkingtm3075
17 сағат бұрын
@@memewaifu4349typowo feministka już musiała dodać swoje dwa grosze, czy wu zawsze musicie udawać pokrzywdzone?
@memewaifu4349
16 сағат бұрын
@@darkingtm3075 XD nie obraza mnie nazywanie mnie feministka, a dwa, udawac? Czy ty wlasnie podwazasz, ze gwalty sie dzieja? xX
@mtqusz1816
16 сағат бұрын
@@memewaifu4349 ale czemu gadasz o kobietach jak ten komentarz nie mial z nimi zwiazku xddd
@xshv87ziiiii
16 сағат бұрын
@@memewaifu4349Ta, za to juz o falszywych oskarzeniach o gw@lt dziala idealnie
@yesitsme12
17 сағат бұрын
Gimper, gdyby to było takie łatwe z policją. Sama teraz przechodzę przez ten temat i niestety ale nasze prawo jest bardzo dziurawe w tych kwestiach... Moja sprawa się ciągnie od miesiąca i nie rusza się nic na przód
@cosiedziejelol
18 сағат бұрын
Pasut niestety ma rację, żyjemy w czasach gdzie coraz więcej mężczyzn jest ofiarami przemocy fizycznej oraz psychicznej przez to, że boją się nawet bronić przed kobietą.
@enki2
18 сағат бұрын
Więcej niż rację. 😅
@TyAddrian
18 сағат бұрын
Zgodzę się, nie przepadam za jego nowym alterego ale tutaj ma rację, jak świerzbi łapa to może się zdziwić osoba wojująca i powinno to działać w obie strony.
@misiek8297
17 сағат бұрын
Bo samo pojęcie by nie bić kobiet jest złe powinno one dotyczyć wszystkich tak samo jak facet z facetem facet z babą co do oddania nie powinno się tak robić i to słabe i gimper jest niestety w tym różnica
@Anja.szczerze
17 сағат бұрын
Dokładnie tak! Nie zapominajmy o tym że i mężczyzna i kobieta nie powinni doświadczać przemocy fizycznej ani nie powinni na nią odpowiadać przemocą bo to do niczego nie prowadzi i nie powinniśmy twierdzić że trzeba kogoś bić bo ten ktoś nas bije @@TyAddrian
@quartosomadre
17 сағат бұрын
Mylisz się, mam prawo oddać @@Anja.szczerze
@bartekwisniewski3301
15 сағат бұрын
Co do tematu przemocy domowej: istnieje również darmowa aplikacja pod nazwą parasol, która również ma nieść pomoc osobą borykającym się z agresją ze strony bliskich osób.
@Taki-Jeden
18 сағат бұрын
Szanowny Panie Tomaszu, przeczytałem ostatnio Pana książkę i bardzo mi się spodobała. Planuje Pan kolejną? Przy okazji zauważyłem, że dziwnie Pan używa słowa „tudzież”. Tak jakby to słowo oznaczało tyle co „lub, albo”, a w rzeczywistości oznacza tyle co „i, oraz”. Pozdrawiam 😊
@dominika_mariia
16 сағат бұрын
Dymitr z Sprawdzam Jak to nie jakiś samozwańcza gęba z KZitem. To dziennikarz z konkretnym dobytkiem. Spoko, że Konopsky o nim wspomniał, bo zapewne Dymitr z racji na swój kanał zyska nowych odbiorców. To nie zadziała na jego niekorzyść
@Paollo90
15 сағат бұрын
Zwłaszcza, że w komentarzach pod filmem Konopa jest masowo broniony. Ja oglądałam te lajwy z ciekawości i widziałam same pozytywne reakcje ludzi z Wrocławia na czacie, wyglądało to tak, że dla nich było to naprawdę bardzo przydatne i uspokajające.
@darujsobie4809
15 сағат бұрын
Zwykła pipa, która nigdy nie przyzna się do błędu
@MrSelethen
15 сағат бұрын
Tak to może być odczytywane przez osoby spoza regionu. Jako Wrocławianin widzę to zupełnie inaczej. .
@Paollo90
14 сағат бұрын
@@MrSelethen niestety tak, ja sama jak zauważyłam te miniaturki to mnie trochę zniesmaczyły, ale podziałało bo kliknelam z ciekawości 🙈 i zmieniłam zdanie widząc komentarze i emocje tych ludzi z Wrocławia, którzy byli na czacie. A sam live był bardzo w porządku i jako osoba, która z drugiego końca Polski mocno śledziła, co się dzieje faktycznie zobaczyłam tam dużo bardziej realistyczny obraz niż w mediach.
@senior2477
17 сағат бұрын
Nowa dziwna moda. Oglądanie Nitro, który ogląda live Wardęgi, który ogląda odcinek Szalonego. XD
@Vikis420
16 сағат бұрын
Widać że jesteś nowy na yt. Taka moda już była kiedyś i to w o wiele większym natężeniu
@Naarien
12 сағат бұрын
Wyższy poziom Incepcji 😂
@janekrydel1459
18 сағат бұрын
Jak Pasuta nie lubie to ma tu 100% racji. Mialem taką sytuacje z 7 lat temu jak pod dyskoteka na papierosie jedna pijana dziewczyna sie do mnie rzucala. Ze 3 razy mi walnela zanim w końcu jej oddalem tak ze zayebala fikolka. Rycerzyki gonili mnie z 1,5km. Na szczescie mialem dobra forme i ucieklem. Oczywiscie do dzis mysle ze zrobilem dobrze
@Mor3on
17 сағат бұрын
Bo zrobiles dobrze, plec nie jest pretekstem do stosowania przemocy.
@izimnht
17 сағат бұрын
👌
@Mila-kz8tt
17 сағат бұрын
Tak, a gdybyś nie miał formy to dostałbyś jeszcze bardziej, albo wezwaliby na cb policję. Rzeczywiście super rozwiązanie.
@piotr1556
17 сағат бұрын
Niestety jeśli rodzice kobiety nie wychowają cała odpowiedzialność spada na mężczyznę.
@quartosomadre
17 сағат бұрын
@@Mila-kz8tt Jeśli kobieta mnie uderzy pierwsza- oddam jej.
@GonzoTiwi
18 сағат бұрын
A dlaczego nikt nic nie mówił jak Natan chciał wywalić sierpa pani Gosi xDDD Robert ma racje
@tomhila5533
17 сағат бұрын
Gimper gadasz że panowie są ofiarami przemocy a dajesz filmik jak facet znęca się nad kobietą a ta siedzi skulona,super przekaz, bardziej nie można inaczej
@jerichoswain942
18 сағат бұрын
pasut pluje faktami a gimper poprawny politycznie sie boi jak zbity piesek i na niego napierdziela o jejku jakich mizernych czasów dożyłem że działowy boi sie faktów XD
@shainet9296
17 сағат бұрын
XD gimper to ostatnio simp ostateczny 😂 więc jakoś mnie to nie dziwi
@jednorozec1605
17 сағат бұрын
Mam rozumieć że dla ciebie taka sytuacja jest normalna? Że mieszkasz z kimś kto stosuje przemoc i zamiast odejść ty również tą osobę bijesz?
@rojczan1399
17 сағат бұрын
@@jednorozec1605 Chyba bardziej chodzi o fakt, że o ile Gimper dobrze powiedział o telefonach itd. to jednak z jednej strony mówi, żeby "z przewagą fizyczną nie stosować przemocy", żeby po chwili wspomnieć o ewentualnym obezwładnieniu napastniczki. O ile rozumiem, że RACZEJ chodzi mu o to, żeby nie zostać uznanym za damskiego boksera to jednak jego wypowiedź MOŻNA zinterpretować jako "nie broń się, jesteś facetem, masz przewagę". Źle to wybrzmiewa i rozumiem, dlaczego dużo ludzi uważa to za podlizywanie.
@Pocztus
16 сағат бұрын
tru.
@marSK123
16 сағат бұрын
@@jednorozec1605no ok ale np mówisz że odchodzisz, i pakujac się lub ja nagle dostajesz cios w twarz, zaraz potem leci np. butelka na głowę. I co? Stajesz i patrzysz czy musisz użyć konfrontacji fizycznej. Teoria łatwa, gorzej praktyka😂
@CzeslawPaszka
17 сағат бұрын
Niezła ta historia z jego ex, 4 miesiące po rozstaniu zaprosiła na chatę ćpuna który robił akcje i gdy pojawił się problem to od razu telefon do sylwestra xD sylwester pomocy xDD dlaczego dziewczyny sobie to robią?
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
Dlaczego faceci sobie to robią,był z tym sezonem 13 lat!!!!i jeszcze leci jak piesek na jej kiwniecie palcem
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
Szonem
@niedzwiadek7010
16 сағат бұрын
Dlaczego od razu szonem? Nie wiemy jak było
@xvissu
14 сағат бұрын
@@WojciechPoprostuWojtek-mz5niDlaczego szonem? W ogóle wiesz kim jest „szok”, że tak piszesz? bo chyba nie zabardzo.
@eldokanawolnostylwolno
18 сағат бұрын
Gimper, kolejny raz oglądam Ciebie i w mojej opini jesteś bardzo stronniczy względem Wardęgi, szkoda bo miałem Ciebie za dobry kanał commentary
@bartomiejczerwinski85
17 сағат бұрын
Stronniczy bo Boxdel jak inwalida nie jest w stanie jednego sensownego argumentu skleić?
Czemy stronniczy? Podaje jak wygląda sytuacja. To oczywiste że lepsze argumenty ma Wardęga. Nie zapomnijmy przy okazji o tym że ostatnio Gimper dostał ochrzan za to że był stronniczy względem Boxdela a teraz stoi po stronie argumentów a nie kłamstw i też jest problem?
@lumpek4149
17 сағат бұрын
Gdzie on jest stronniczy? Boxdel swoim filmem jedynie ukazał więcej kłamstw niż Wardęga ma na niego argumentów xD w tej potyczce Wardęga przekroczył mete już z 4 razy, a boxdel nie ruszył z miejsca, a wręcz cofnął się. Wardęga miażdży boxdela i jego kłamstwa jak i kłamstwa całej federacji Fame dowodami.
@interisgood2
15 сағат бұрын
akurat gimper jest najbardziej neutralnym kanałem commentery,widze ze nawet czarny kurczak nie umie w fakty xDD
@magdakusyk8827
15 сағат бұрын
Było by nam chyba bardzo miło, jeżeli najpierw wychodziły by newsy a potem zgrzyt. Bo niestety gdy pierwszy idzie podcast to nie do końca kumam o co chodzi a jak już się wkręcę i dowiem to dopiero wychodzi Twój odcinek i nie ma zbytnio sensu oglądania go. A fajny jest taki 20 minutowy wstępniak do 2 h podcastu 😊
@AsiaNowak-e9e
18 сағат бұрын
Jeśli chodzi o pasuta to chyba mamy nowego mistrza reaseearchu - gimpera xxD
@adebayoakinfenwa8433
18 сағат бұрын
Pasut ma swoje odkleje itp ale tutaj akurat dobrze powiedział
@Obiektywnie.
18 сағат бұрын
jezeli jakims cudem takie cos jak ty ma kobiete to mam nadzieje ze ona to zobaczy i szybko ucieknie od potencialnego zagorzenie zdrowia/zycia z Twojej strony. Wspolczuje Ci....
@motorcycling5441
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie. w takim razie Ty możesz dać się znęcać komuś nad sobą, lecz nie zmuszaj innych do poddawania się przemocy.
@maciej9973
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie. rozumiem, że jakby szła na ciebie "kobieta" z kosą i chciała walnąć ją w żebra, to dżentelmeńsko nastawiłbyś się, żeby dobrze trafiła, bo to w końcu kobieta, tak?
@adebayoakinfenwa8433
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie. ale chodzi o to, że jak kobieta zacznie rozumiesz? Moim zdaniem również mężczyźni którzy biją swoje kobiety dla jakiejś chorej satysfakcji to skurwiele
@dadid328
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie.jak ma normalną babe to czego ona ma się bać? Ona nie dotknie jego, on nje dotknie jej
@hackerson1154
18 сағат бұрын
Nie sądziłem, że kiedykolwiek zgodzę się z Pasutem Jeżeli facet uderzy kobietę to z automatu dostaje łatkę "damskiego boksera" Ale jak kobieta uderzy faceta to jak? "Kobieta niezależna"? Fajne te równouprawnienie
@nIWkTo
17 сағат бұрын
Wtedy jest nazywana silna niezależna kobietą❤❤
@thr.2002
17 сағат бұрын
😂 ciebie to naprawdę boli bo ktoś nazwie cię damskim bokserem? jeżei zasłużyła sobie , uderzą ją (z liścia) Dawaj ludziom na co zasługują zawsze.
@niwiem6252
17 сағат бұрын
@@nIWkToXDDD
@libbzy1742
16 сағат бұрын
Jak często słyszycie o kobietach napadających na facetów, a ile o facetach tłuczących na co dzień swoje żony?
@hackerson1154
16 сағат бұрын
@@libbzy1742 Sprawy mężczyzn się bardziej nagłaśnia Ale to nie oznacza, że kobieta też nie może się znęcać
@BunnyBunny-tp7xy
18 сағат бұрын
Boxdel ma za dużo pieniędzy żeby go wykończyć
@tomaszvonash
14 сағат бұрын
Nie aż tak dużo. Kilkadziesiąt milionów. Nie jest nietykalny.
@kornelkornel2785
16 сағат бұрын
Jaka jest różnica pomiędzy rapowaniem edzia aby nagłośnić zbiórkę a hot 16 aby nagłośnić zbiórkę
@elvenoormg5919
2 сағат бұрын
Różnica jest w tym, że Edzio przyrównał powódź do biblijnego Potopu, co jest fchvj offensive wobec poszkodowanych przez powódź osób
@Czougu52
17 сағат бұрын
No akurat pasut jeden raz ma rację
@szypki_zygi
18 сағат бұрын
Nie wiem czy Tomek masz prawo do wypowiadania się o przemocy domowej podczas gdy twoja partnerka jakby chciała, to też by cię zajebała z łatwością XD
@nIWkTo
18 сағат бұрын
Man💀
@ejden7049
17 сағат бұрын
A to jak ktoś jest potencjalną ofiarą to nie może się wypowiadać? XD
@pingwinq55
17 сағат бұрын
z edziem uważam że nawet jeżeli rap nie dał zasięgu to jest to poprostu jego styl nagrywania
@DJKrzywyRyj
17 сағат бұрын
Gimper: W sytuacji kiedy masz przewagę fizyczną - nie wykorzystuj jej Też Gimper: Obezwladnij ją
@joannastefanska7623
17 сағат бұрын
Ale jest roznica miedzy obezwladnieniem co rozumiem bardziej jako unieruchomienie a zaj...baniem
@MrMacio96PL
17 сағат бұрын
@@joannastefanska7623 W ramach obrony koniecznej można użyć siły, w tym uderzenia agresora, jeśli działanie to jest proporcjonalne do zagrożenia
@joannastefanska7623
17 сағат бұрын
@@MrMacio96PL tak i oczywiscie facet ma do tego prawo, jeśli kobieta go atakuje. Ale nie moze jej zaj...bac, zwłaszcza jeśli wg Passuta to ma być obrona honoru
@MrMacio96PL
17 сағат бұрын
@@joannastefanska7623 No właśnie, może jej zaj..., jeśli uderzy go pierwsza. O to chodzi. Nie w imię samej obrony honoru xD. Edit: w tym kontekście zaj... znaczy oczywiście przyp..., nie zab... 😅
@karolakarola6651
16 сағат бұрын
Jesli nie widzisz różnicy między wyjebaniem komuś a obezwładnieniem to nie wiem nawet czy Ci współczuć
@JohnDoe-qb3eq
16 сағат бұрын
10:16 Pan prawnik dzisiaj chyba zamiast zrobić sobie kawę na wodzie zrobił na RedBullu i to jakimś extra mocnym i do tego podwójnym ;)
@weronikcharczuk735
3 сағат бұрын
Kocham ten komentarz, to mój ulubiony
@Kruger6
18 сағат бұрын
Zgadzam się z Pasutem
@Libertasautmortem
18 сағат бұрын
Freliszka mnie hipnotyzuje 💀❤️
@hubertmazurkiewicz9336
18 сағат бұрын
Pasut ma rację
@ukaszflorczynski6795
17 сағат бұрын
Tak jak nie przepadam za Pasutem tak niestety ma rację
@strus6768
17 сағат бұрын
Pasut ma rację,
@Helnopl
18 сағат бұрын
Pasut dobrze gada
@DailyBananaShot
17 сағат бұрын
Ja tam noszę gaz pieprzowy na swoją kobiete!Jak mnie uderza to wale gazem dzwonie na policję i czekam!Dzięki Gimper za radę
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
Może po prostu znajdź normalną
@afme3251
14 сағат бұрын
Fajnie Gimper powiedział przy omawianiu poglądów pasuta. Nie wykorzystuj przewagi fizycznej. Obezwładnij zamiast eskalować przemoc. Odbijcie już od tej płci. Jak jest większa przecież możesz jej oddać jak chcesz.
@kilo77multisport88
4 сағат бұрын
W czasach równouprawnienia i wymyślania różnych płci temat warty głębszej analizy.
@JohnDoe-qb3eq
16 сағат бұрын
Szalony jak zawsze wykonał salto logiczne.
@sebastianniemczyk4717
17 сағат бұрын
Pasut dobrze powiedział, jeśli ktoś niedoświadczył patologicznej płci 'słabszej' która stara się startować z łapami ten nie zrozumie :p
@wolnyczowiek8705
17 сағат бұрын
Uważam, że nie ma niczego złego w tym, żeby oddać jak cię kobieta zaatakuje, jedyne o czym trzeba pamiętać, to żeby z siłą nie przesadzić i odpowiednia wyważyć cios.
@savastano_dario
11 сағат бұрын
Chyba, że tak Ci przyłoży nożem, że już nie wstaniesz to wtedy nie musisz pamiętać, żeby nie przesadzać z siłą i żeby wyważyć cios :D
@elvenoormg5919
2 сағат бұрын
NIE, przemoc nigdy nie jest rozwiązaniem, bo trudno wtedy wyważyć cokolwiek. Można się obronić pacyfikacją, a nie eskalowaniem konfliktu.
@karmelkarmel8683
17 сағат бұрын
Gdy o biciu kobiet brat mówił to za kamerą Sheja stała i mu mówiła co mówić
@ZDDR87
17 сағат бұрын
Murem za PASUTEM. Jak by mnie laska uderzyła z premedytacją to ma gwarantowaną lampę na maskę
@emate8422
17 сағат бұрын
Dokładnie, prawy prosty i gleba
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
A silniejszemu byś oddał czy byś uciekał?
@Braunsigma
16 сағат бұрын
@@WojciechPoprostuWojtek-mz5niCo ma piernik do wiatraka lol ładna odklejka
@fenomenssl1882
15 сағат бұрын
@@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni A Ty, jakby Cię słabszy okładał, to byś uciekał, czy walczył? Co za kretyńskie myślenie.
@vl3q954
15 сағат бұрын
Ok, czyli molestujesz kobietę, ona na ciebie pluje, bo nie reagujesz na odmowę, a ty ją wtedy bijesz. MUREM ZA PASUTEM🦧 Mam nadzieję, że nie znajdziesz sobie żadnej kobiety
@czarnoczerwony2580
17 сағат бұрын
+1 dla Pasuta aż dziwnie to się pisze xD
@darkoo2321
18 сағат бұрын
tak jak za pasutem nie przepadam tak tutaj ma 100% racji
@LordAedan
17 сағат бұрын
W jednym się z Pasutem zgodzę, te równouprawnienie to lipa
@baxton192
17 сағат бұрын
Popieram Pasuta. Jak wyciągasz ręce licz się z konsekwencjami.
@NotiMoon
17 сағат бұрын
jakby działało to wobec facetów, wybiłoby to dużą część społeczeństwa
@maciejnowakowski6949
16 сағат бұрын
Mam nadzieję że to żart a jak nie to po prostu powiem ze przemoc nigdy nie jest rozwiązaniem
@quartosomadre
16 сағат бұрын
@@maciejnowakowski6949 To nie żart.
@Vikis420
16 сағат бұрын
@@maciejnowakowski6949 xddddd
@baxton192
15 минут бұрын
@@maciejnowakowski6949 oczywiście ze nie jest ale to ze ktoś jest kobietą nie uprawnia do rękoczynów nawet tak zwanego liścia . Nikt nie ma prawa nikogo uderzyć a jeśli to zrobi to niestety musi liczyć się z odpowiedzią.
@silversurfer6709
12 сағат бұрын
szalony reporter wrzuca bez zgody wiadomości prywatne- wardega mówi ze zle, a jak wardega wrzuca wszystkich osób wiadomości prywatne to juz okej
@mateuszchechelski5815
5 сағат бұрын
Ale Wardęga pytał o zdanie i dostał zgodę, mówi o tym niejednokrotnie i potwierdza to screenami.
@moniczka_moniczka1678
3 сағат бұрын
Ciężkie jest słuchanie ze zrozumieniem.
@celinkv
17 сағат бұрын
Chyba pierwszy raz w życiu zgadzam się z Pasutem 🫠😁
@fenek26
18 сағат бұрын
Co na wykresie w 10:49 robi Tomasz Działowy, tym bardziej że nie ma ona żadnej strzałki powiązań, a jedynie niektóre przez niego przechodzą. Chyba jakiś spisek😅
@Attentius.
18 сағат бұрын
uratowałeś mnie przed nudą dzięki Gimpa
@maxKKKKKKKKKKKK
17 сағат бұрын
Nie lubię Pasuta, ale z całym szacunkiem, jeśli dorosła osoba mnie uderzy, to dostaje odpowiedź. Oczywiście, pewnie nie skończyłoby się to tak, jakby to było z mężczyzną, ale odpowiedź będzie, nawet otwartą ręką. Dlaczego tak postąpię? Bo szanuję kobiety, ich niezależność oraz wybory i uważam, że są na równi z mężczyznami. Dlatego staram się je traktować tak samo, jak mężczyzn. Analogicznie, słabemu mężczyźnie nie przywalę z całej siły, ale nie zgadzam się na to, żeby uciekać po własnym mieszkaniu lub z ulicy, bo jakaś Julka zacznie mnie atakować. Tego typu "białorycerze" uczą kobiety, że wolno im więcej. Oczywiście po całej akcji dzwonie na policje i zgłaszam pobicie.
@sebastjan1984
17 сағат бұрын
Pasut +1, dobrze prawi
@quartosomadre
17 сағат бұрын
Możesz mi wytłumaczyć co takiego złego jest w tym że jakiś Edzio sobie pośpiewał? Jaka realna krzywda się przez to stała że takie święte oburzenie się z tego robi?
@jakubkamieniarz
17 сағат бұрын
Jego rodzinie. Bo muszą się wstydzić, że go w kiblu nie spuścili.
@nixu4771
17 сағат бұрын
4:16 Ale w sumie załagodził konflikt bez stosowania przemocy fizycznej. Wykorzystał swój dar perswazji XD
@patryk6544
17 сағат бұрын
Dlaczego filmik Edzia był zły? Pojechał i zarapowal z czego jest znany żeby zachęcić ludzi. Co w tym złego?
@JM-ge4uq
15 сағат бұрын
Moim zdaniem nie ważne kto i jak pomaga, ważne że pomaga. Czy rapuje, czy Doda pomaga i dodaje zdjęcia czy Dymitr robi live.
@boroxpp
17 сағат бұрын
Czepianie się na siłę jeśli chodzi o te "łapanie zasięgów powodzią"
@ShinyCoder
18 сағат бұрын
ale co ty nazywasz te poglądy kontrowersyjnymi, leje cię to oddaj tak samo i nawet mocniej a nie żeby ludzie patrzyli na to ze to jakaś kobieta i jej nie wolno ruszać, nie poprawia się to pier*ol te powiadamianie służb i zakończ związek bo wiadomo jak te służby genialnie działają
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
17 сағат бұрын
A silniejszemu byś oddał?
@ShinyCoder
17 сағат бұрын
@@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni a co to za różnica, jesteś silniejszy to masz dostawać od dziewczyny i chu* na to kłaść? XD
@WojciechPoprostuWojtek-mz5ni
16 сағат бұрын
@@ShinyCoder diametralna,odpowiedz to ci wytłumaczę
@dzinek2137
18 сағат бұрын
i bardzo dobrze pasut gada chca rownych praw to mozna rowno napierdalac
@aureliankom
18 сағат бұрын
+1 tym bardziej ze jest blad w filmie, on faktycznie walnal babe ale to nie jest zadna kolezanka. On z nia nie spędza czasu
@mura2925
16 сағат бұрын
Twoje rady są poprawne politycznie 👍
@lukixoxo
16 сағат бұрын
Wszystko już przeruchane, ale lubię cię słuchać - więc oglądam 😊
@sebasaw9502
16 сағат бұрын
Sprawdzam jak to taki sam banan jak budda, gdy coś powiesz nie tak to już foch i jak można coś nie tak powiedzieć na niego....
@justiano3502
3 сағат бұрын
Jako kobieta odnośnie przemocy mam zdanie, ze facet w samoobronie może oddać, ale musi dopasować siłę, bo jak uderzy kobietę z całej siły w głowę czy to brzuch np. moze jej zrobić krzywdę do końca życia
@deemku6351
13 сағат бұрын
Ale Gimper, ty pominąłeś fakt do jakiej osobistej sytuacji Robert nawiązał... Nie zarzucam manipulacji, ale w momencie gdy nie macie zbyt dobrych kontaktów między sobą wygląda to co najmniej krzywo
@CartoonChillVibes
18 сағат бұрын
Co jest kontrowersyjnego w poglądach Roberta Pasuta?
@aiiiit
18 сағат бұрын
każdy ma prawo do obrony
@Over9x1000
18 сағат бұрын
Ilość koksu, którą wciąga przed ich wygłaszaniem.
@Obiektywnie.
18 сағат бұрын
a jakby Cie zaczepił na ulicy zawodnik ksw taki Mamed i wiedzialbys ze zanim go trafisz to bedziesz połamany w 3 miejscach tez bys tak kozaczył i uwazał ze trzeba oddac ?
@Jasiuoko666
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie. Porownoujesz przeciętną kobietę to mistrza MMA?
@Ukelele1312
17 сағат бұрын
@@Obiektywnie.To wtedy bierzesz cokolwiek masz pod ręką i walisz, a po drugie żaden profesjonalny zawodnik nie będzie się spinał bez powodu
@otu7046
15 сағат бұрын
Dużo osób zapomina że jest ogromna różnica miedzy opublikowaniem jakiegoś zdjęcia czy nagrania a prywatną korespondencją. Na publikowanie cudzej korespondencji polskie prawo ma nawet specjalne zapisy i paragraf ;)
@ukasz2919
18 сағат бұрын
3:04 jak Kartky oddawał to go wszyscy usunęli XD
@y0shi4564
17 сағат бұрын
Kosa pod żebro Bomba na łeb
@GigaDopeJason
14 сағат бұрын
To było na 100% potwierdzone że ja bił ? Nigdy nie znalazłem żadnego oficjalnego potwierdzenia
@gitlabel1628
7 сағат бұрын
Bo nic takiego nie bylo@@GigaDopeJason
@sigma1509
6 сағат бұрын
Edzio najzwyczajniej zrobił dobrą inicjatywę podczas gdy inni najzwyczajniej by olali wszystko. Jeżeli będziemy za wszystko karać niedługo nikt nie będzie chciał pomagać.
@adamkulczycki354
13 сағат бұрын
Z tym Edziem akurat odkleja Chłop nie zrobił noc złego rapował bo taki ma format ale ogólnie namawiam do wpłacania i nagłaśniał sprawę a argument ze bez niego j tak ludzie by wiedzieli o powodzi jest idiotyczny
@Kamil-fe6uc
5 сағат бұрын
Akurat pasut ma tu 100% racji, jeśli baba wyciąga łapy, to niech ponosi tego konsekwencje.
@Marcin631
17 сағат бұрын
A gdzie robert mówi że to jego partnerka z którą mieszka ???
@BlueCherryNice
13 сағат бұрын
W sprawie Dymitra ze "Sprawdzam jak" - jako Wrocławianka nie poczułam się w żaden sposób tym "dotknięta". Może wynika to z tego, że już od dawna wiadomo, że miniaturki do filmów zwykle są clickbaitowe i przerysowane - tak jak nie ocenia się książki po okładce, tak nie uważam by fair było ocenianie tych live'ów przez pryzmat miniaturek. Miałam natomiast okazję obejrzeć te materiały i uważam, że były jak najbardziej w porządku. Dymitr nie nakręcał paniki, podawał rzetelne informacje, uspokajał, że nie jest tak źle, że woda się podniosła, ale sytuacja wygląda stabilnie. Wręcz tego wieczoru jak dotarła fala kulminacyjna to z przyjaciółką rozmawiałyśmy, że jak dobrze, że Dymitr prowadzi transmisję, że można na bieżąco patrzeć jak wygląda sytuacja, bez ryzyka zbliżania się do rzek. To czy moralne jest używanie clickbaitowych miniaturek w stosunku gdy mówimy o ludzkiej tragedii, to zupełnie inny temat i jeśli mielibyśmy ścigać wszystkie te osoby, które stosują clickbaity, to obawiam się, że poleciało by z 30% KZitem'a
@junabi.
16 сағат бұрын
Myślę że obezwladnienie takiej kobiety jest najlepszym rozwiązaniem trzymać dopóki się nie uspokoi
@karolinamichalska8591
17 сағат бұрын
Ale czy Robert nie ma racji? Tak samo, jak kobiet, nie wolno bić mężczyzn, klepać obcych typów po tyłku, całować z zaskoczenia. Skąd to wzburzenie? Pomijam formę w jakiej Robert to mówi, no ale dobrze gada. Przemoc to przemoc, prawda?
@vl3q954
15 сағат бұрын
Tak, Pasut molestował kobietę. Stosował wobec niej przemoc, polecam się doinformować
@natanwasniewski1298
14 сағат бұрын
Rozpierdala mnie to jak te laski robią z siebie ofiary a chlały same w takim wieku i do takich stanów się doprowadzały a potem po latach jak temat wyszedł na światło dzienne próbują zyskać trochę zasięgów i zrobić szum wokół swojej osoby XD
@Boost60
17 сағат бұрын
Dlaczego mam nie oddac kobiecie?jezeli ona pluje, bije to oddaje.. Chcialy rownouprawnienia wiec bedzie rownouprawnienie.
@izuuur
16 сағат бұрын
Jeśli kobieta leci z łapami traci status kobiety i pewne benefity;)
@miauzure3960
17 сағат бұрын
zabawne jest to że jak sie przyjrzycie to na tym diagramie udziałowców jest również Gimper xD ale na szarym końcu
@77Patricius
18 сағат бұрын
Juuuż? Kto 2099? 😢
@dididoge
16 сағат бұрын
jakim cudem ktoś ogląda jeszcze zelmera?
@Ravenka21
Сағат бұрын
Przerażają mnie te komentarze. Połowa ludzi mam wrażenie, nie widzi różnicy między obroną konieczną, a "oddaniem sz*acie, bo trzeba bronić honoru" jak to Pasut powiedział.
@TaarTube
17 сағат бұрын
"Przemoc domowa nie jest problemem, jest rozwiązaniem problemów"
@lukrols3540
16 сағат бұрын
Mało pisze komentarzy na yt ale jaki ty jesteś przymuł żeby cisnąć Edzia za to że rapował w miejscu powiedzieć. Chłopak wyjaśnil że robił zasięg i promował zbiórkę ale ty będziesz twierdził że zrobił coś złego 🤣
@Kalins-zr9gj
13 сағат бұрын
Z tą przemocą i zgłaszaniem przez mezczyzn przemocy to nie jest takie proste, czesto jak juz odważą sie na zgloszenie tego to są bardzo lekceważeni, ciezko o faktyczną pomoc
@romanoitalianoexe4725
13 сағат бұрын
Gratki byczku🎉 wyskoczyło na głównej nissanek odrazu się w oczka rzucił🤩
@jajestembosem3614
17 сағат бұрын
Znowu gadają a pewnie są jakiś czas Boxdel wróci ale ja już więcej tam nie wykupie ppv super Gimper że to jako jedyny przedstawiasz bo inni się boją że nie będą im płacić kasiorki :):
@Smykuu96
15 сағат бұрын
A ja się generalnie zgadzam w tym temacie z patusem. Jeśli ktoś mnie pierwszy bije to oddaję, nawet jak mam przewagę fizyczną - obojętnie czy nad kobietą, czy nad mężczyzną.
@velhodan7013
18 сағат бұрын
Spóźniasz się z newsami, dawno katowane, kończysz się Gimpur.
@ArkadiuszParol
2 сағат бұрын
Baxton jakby mial byc ukarany to by był juz dawno.. Moim zdaniem Wardega robi kase na Pandorze I ma w dup.. ofiary.boxdela.Monike itp...
@Luca-games007
16 сағат бұрын
Kobiety sie traktuje jak nalezy gdy sa kobietami. Ale jak jakas pijuska/patusiara mnie kiedys zaczepi gdzies i podniesie reke na mnie to odwine sie szmacie tak samo. Bez przeady Gimper. To juz nie jest kobieta to jest napastnik ktory stosuje przemoc i mam prawo sie bronic. Nigdy nie sadzilbym ze w CZYMKOLWIEK zgodze sie z Pasutem ale zgadzam sie.
@jakub-or2vk
14 сағат бұрын
jezeli kobieta jest kobietą to nawet nie wpadnie żeby kogoś uderzyć, a szczególnie osobe z którą jest w relacji.
@patkur4962
4 сағат бұрын
Bardzo dobrze Pasut powiedział, w swoim stylu ale niestety to prawda. Jeśli ktoś cię uderzy/opluje cokolwiek to masz prawo się bronić, nie od razu skatować ale może raz dostanie w łeb i się nauczy. Szacunek nie jest dany a zwrotny.
Пікірлер: 850