Vratimo se na početak, čisto crveni NIKE dres, sa grbom Srbije umesto grbom FSS.
@user-xj3ve7wt8k
7 ай бұрын
Nije lako napraviti prepoznatljiv "brand" kao što neki misle. Hrvatske kockice su svjetske, takoreći. Nosio u južnoj Americi, sjevernoj Americi, Aziji... svi znaju da je riječ o Hrvatima, odmah prepoznatljivo. Isto je i sa Brazilom. Desetljećima imaju "obične" žute dresove, ali su prepoznatljivi. ( upravo je to rekao u videu, kasnije :D )
@denisskracic8629
7 ай бұрын
Problem je,što se Srbi identifiraju sa Jugoslavijom.Srbija im je premala,poražena u svima ratovima i ne mogu se indetifirati s njom.Oni bi rađe bili Rusi nego Srbi.😉
@krstoperovic490
7 ай бұрын
Одличан си! Само настави!
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala puno Krsto. Pozdrav, Marko
@MislavIvkovic-sx8vd
3 ай бұрын
Glupost ugledajte se na sebe kako izvući maksimum mi Hrvati na nikoga se ne ugledavamo sretno
@dariodujmic6196
7 ай бұрын
Pozdrav od Hrvata iz Splita,simpatičan ste mi narod i reći ću vam kako mi uspijevamo kao na arod.Više molite Boga i idite u crkvu,budite realni i ozbiljni.Skromni,pošteni narod uvijek napreduje.
@GoxyLL
7 ай бұрын
Pogotovo to vazi za kosarku vasu prosto ste nevidljivi koliko ste kvalitetni na svetskoj sceni!Koji si ti tetreb
@boristepavcevic3323
Ай бұрын
Druze, hrvatski fudbal je anti-fudbal. Hrvatskog fudbala se niko ne sjeca, niti ga spominje…….uz duzan respekt prema svim Hrvaticama I Hrvatima
@gorannovakovic9743
7 ай бұрын
Sadašnji dres repke sa grbom dvoglavim orlom me podsjeća na gastarbajterski klub tipa FC White Eagles Toronto...
@yellowwasprakija2869
7 ай бұрын
И шта фали? Скоро сваки Српски фудбалски клуб у иностранство има исти стил (и најчешће се зову Бели Орлови).
@jovohodzic508
5 ай бұрын
😂😂😂
@miroslavmarinkovic4025
7 ай бұрын
Kakva drzava- takav savez- kakav savez- takav identitet i ugled. Kakav ugled takvi rezultati. Jadno
@Loptacki
7 ай бұрын
Nažalost.
@badikrusevac9826
7 ай бұрын
Bice valjda bolje nekada brate Miroslave.Komunizam je ostavio dubok trag na svest naroda i nikako da se oslobodimo tih okova za koje nas je vezala komunisticka gamad.
@beogradski_soko
7 ай бұрын
Treba nam čist dres sa grbom države, grb saveza može eventualno na rukav da se stavi, primer su dresovi košarkaške i rukometne reprezentacije...
@badikrusevac9826
7 ай бұрын
Tako je!
@jovanorlovic1220
7 ай бұрын
Mislim da državni grbovi nisu dozvoljeni. Samo grb saveza.
@beogradski_soko
7 ай бұрын
@@jovanorlovic1220 Portugal, Španija, Poljska...
@jovanorlovic1220
7 ай бұрын
@@beogradski_soko Mislim da su to samo delovi državnog grba ili nešto što je jako slično a ne i preslikano 100% ! (Ali kažem, mislim da je tako. Možda i grešim. U svakom slučaju to se može proveriti).
@badikrusevac9826
7 ай бұрын
@@jovanorlovic1220Mislis da ne bi mogao orao sa zastave da bude na dresu????Meni je i onaj grb sa cetiri C bio sasvim ok i ne vidim razlog zbog cega su ga menjali uopste.Da li je cetiri C grb naseg saveza???
@damirgrizelj
7 ай бұрын
Brate,mi is Hrv imali srece I Iz prve pogodili sretne boje,sere na trecu deceniju.. Vi prvo morate kao I Japanci,nac svoje boje. Nikako nebi preporucio vracanje na staro,isprobano. Neke svjeze ideje..Lp
@jovohodzic508
5 ай бұрын
Odlican video. Jedan od najboljih. Video sam ga sa dobrim zakasnjenjem.
@Loptacki
5 ай бұрын
Hvala puno druže!
@SibaKing
7 ай бұрын
Nastavi da snimas. Podkast ti je odlican.
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala puno. Marko
@user-bj5ys4wn3s
7 ай бұрын
Srpski narod u Srbiji je odavno izgubio kolektivno identitet i ovo je samo jedan od dokaza
@sasajablanov8064
6 ай бұрын
Da dolaskom ROLINGSTONSA i Komunizmu
@Mr1Fortunato
7 ай бұрын
Pozdrav iz Rijeke. Ok to sa grbovima je sporedna stvar zapravo jer iz toga ne dolazi moć na terenu . Za razliku od Hrv. Srbija očigledno ima problem sa starim načinom razmišljanja i djelovanja taj soc realizam koji njegujete ne daje rezultate. Pod hitno morate prekinuti sa tim. Hrv je to odradila postepeno i uspješno. To strogo centraliziranje moći je koji sad i sami vidite u konačnici porazno za Srbiju a dobro za pojedince. Morate okrenuti pilu naopako. Morate stvoriti tim kao dobar i prepozatljiv proizvod. dakle dobra kompa daje najbolje rezultate . Zato Hrvatska rep, ima moto :Familija..vi nemate to na žalost . Kako ujediniti srbsku rep. u familiju.? Mogli bi to sa medijskim pritiskom neovisnih medija bilo kojih. sa tendencijom da se moraju postaviti drugačije vrijednosti u kompletnoj strukturi repke i to forsirati . Hrvati su imali drugačiji motiv za dokazivanje i pomalo su uspjeli u tome i samo su se nadopunjavali sa iskustvom da bi eto sad bili gdje jesu a to je lovina , gdje se Hrv.sad lovi kao trofej ukoliko ih dobiješ . Srbija mora promjeniti taj starinski koncept djelovanja. Kradite od drugih . Gledajte kako drugi rade . Pitajte slovence , spanjolce ,francuze i hrvate ako treba, mjenjajte nartativ u lubanji . Grbovi ništa ne mjenjaju ako ti je nogometaš glup.
@Loptacki
7 ай бұрын
Tačno. Ništa niste pogrešili. Za sada, nema ljudi koji su voljni/željni da to urade. Čak štaviše, rade sve suprotno. Jedino se ne slažem za grb, jer verujte mi da je vizuelni identitet veoma bitan. Pozdrav, Marko
@Mr1Fortunato
7 ай бұрын
@@Loptacki OK . Lijepo je imati image novi poseban ,ali ako u njemu posrneš Sta onda. =? Dajte da Srbija već nešto napravi u ovih 30 god.. . nije baš da se možete sa nečim pohvaliti. Šteta imate dobre nogometaše ali baza vam je u tropskom voću ili u banani . I naravno navijate za Rijeku. . Forza Fiume. Budite pošteni prema sebi.
@Loptacki
7 ай бұрын
@@Mr1Fortunato Ali grb i dres su ti samo oličenje stanja u savezu i u sportu u Srbiji gde očigledno nikog nije briga za kreiranje identiteta kao vizuelnog, tako i onog na terenu. Gleda se da se samo neko 'uvali'. I ovo što menjaju, budi ubedjen da to nije zato što slušaju narod nego zato što će ponovo da zgrnu neko milionče na redizajnu. Marko
@serkiki1
7 ай бұрын
Mi Srbi, nažalost, ni himnu, ni zastavu, ni grb, ni državu i mnogo toga drugog, nismo dobili kada smo želeli. Potreban nam je rebrending cele države, a ne samo FS.
@dimitrijemitrovic5622
7 ай бұрын
E uzivao sam (na stranu sto se moje licno misljenje poklapa sa tvojim), ali super ti je koncept! Samo nastavi 👍💪🍀
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala puno Dimitrije! Sdračan pozdrav, Marko
@crnagora7008
7 ай бұрын
Još jedan sjajan video. Više simpatišem stari grb sa ocilima, možda zbog navike. Što se dresova tiče, apsolutno trebamo da imamo crveno plavo beli kao prvi dres, a druga dva dresa u pretežno beloj i pretežno plavoj varijanti.
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala puno na podršci. Marko
@ivke4835
7 ай бұрын
Šta ti Crnogorac ima da biraš nama dres 😂. Gledajte svoje.
@aleksandarparipovic1450
6 ай бұрын
Grb sa štitom i 4 ocila je grb vazalne Kneževine Srbije koja je još uvek pod turskom vlašću
@aleksandarparipovic1450
6 ай бұрын
Teget dresovi su pili vodu dok je bila Jugoslavija, nema više Jugoslavije
@Loptacki
6 ай бұрын
@@aleksandarparipovic1450 Kakve veze ima? Plava boja je istorijska boja naše reprezentacije. A boja ne bi bila ni plava, već tamno-plava/teget.
@milosrosic1700
7 ай бұрын
Portugalska garnitura je jedna od tih koje odmah znaš ko su. Kombinacija bordo/crvene i nijansi zelene.
@UrosMK
6 ай бұрын
Dobar komentar, sve stoji! Sve reprezentacije Srbije pa i fudbalska treba da igraju u plavim dresovima jer je plava boja vezivna na našoj zastavi, ona spaja dok crvena deli, deli na zvezdu i partizan, na partizane i četnike itd, itd. Plavi su i bili dresovi Jugoslavije čiju tradiciju nastavljamo, to je međunarodno priznato i treba nastaviti i negovati ono što je bilo dobro i prepoznatljivo u prošlosti. Što se tiče tehničko partnera tj firme koja će izrađivati dresove i opremu, nije isto Capelli, pa i Macron, Joma ili Castore i Adidas ili Nike, makar ovi prvi davali i duplo više para jer ćeš promociju saveza i zemlje imati u svim prodavnica Adidas i Nike širom sveta gde će visiti oprema sa našim imenom i grbom, druge firme nemaju i 1% tog kapaciteta
@Loptacki
6 ай бұрын
Bukvalno sve što sam rekao i što bih rekao. Potpisujem svaku reč. Ali mnogi to nažalost ne mogu ili neće da razumeju.
@pavlezharkov
7 ай бұрын
Bravo za temu i emisiju.
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala puno druže. Marko
@Zbabjelec
7 ай бұрын
kad ne možemo da se dogovorimo oko plave ili crvene zašto ne primeniti solomonsko rešenje, ujedno i unikatno u reprezentativnom sportu - pola crveno pola plavi dres i beli šorc ala bolonja ili bazel..
@Arsenic87
7 ай бұрын
Hvala bogu što se vraćamo na predhodni grb. Što se tiče crvene boje dresova: 2006 od kako je Srbija samostalna država su dresovi crveni. Bilo bi još više lutanje da odjednom domaći dres nije više crven. Plavi dres ne vidim nikako jer nismo više Jugoslavija s i pored toga komšije BiH (domaći) i Hrvatska (gostojući) nose običajno plave dresove.
@Loptacki
7 ай бұрын
Kao što rekoh, najbitnije je da se izabere jedna kombinacija i da se ne dira tj. ne igra s njom. Marko
@Surosevic92
7 ай бұрын
Tačno Euro 2000 Jugoslavija dres je prelep i dan danas 🙏
@Loptacki
7 ай бұрын
Apsolutno! Mada je meni još lepši onaj sa Mundijala 1998. Marko
@vladimirjeremic3105
7 ай бұрын
Ja bi dresova u bojama sljive. Nacionalno voće, domaći boja šljive gostujući boja "bele šljive" sa zlatnim detaljima i tačka. Nacionalno voće. Nacionalna boja 😃
@savaristic252
7 ай бұрын
Treba neko ove iz F.S.da nauci kako izgleda srpski grb a ne da lupaju tu kojesta . Jednog dana ce staviti i srp i cekic naravno sa loptom !
@Loptacki
7 ай бұрын
Znaju oni, veruj mi. Ali ih prosto briga. Rade šta im se hoće.
@stevanoluic1112
7 ай бұрын
Konačno da je neko otvorio ovu temu. Mi smo izgubili identitet onog trenutka kad smo se odekli "plave" boje bar u fudbalu. Plava boja je dominantna na našoj zastavi, i ne vidim problem zašto ne igramo u takvim dresovima kao košarkaši. Samo tamnije nijanse plave u odnosu na staru državu. Kad je u pitanju crvena boja ili trobojka, jako tesko je izgraditi indentitet jer imate 15 reprezentacije u Evropi koji igraju u istim dresovima. Plus trebamo uzeti u obzir naše očajne rezultate koji nam nikako ne pomažu. Recimo, oni belo plavi "Nikola Tesla" dresovi su bili pun pogodak, pogotovo sa plavim sorcem, slicno kao dresovi sa SP 1998. 90% ljudi će vam reci da su to naši najlepši dresovi u istoriji. Ne vidim ja sporno ništa da igramo u boji trobojke, ali koliko mečeva? Pa mi nismo odigrali 10 meceva u istoriji u bojama naše zastave, nego se to bilo pretvorilo u crveno, plavo, crveno. Šta vam to govori? Da prosto ne ide. Identitet treba izgraditi na nijansi plave boje koja je na našoj zastavi, i 4S kao oni dresovi iz kvalifikacija za SP u Kataru.
@Loptacki
7 ай бұрын
Ja sam za teget boju, kao što sam rekao i samom klipu. Nešto nalik na dresovi sa SP 1998. Marko
@stevanoluic1112
7 ай бұрын
@@Loptacki Slažem se u potpunosti. Jel postoji neki razlog zašto FSS uporno izbegava plavu boju jer je nema čak ni u našem grbu?
@Loptacki
7 ай бұрын
@@stevanoluic1112 Zaista ne znam. Mislim da je zbog toga što je konsenzus medju narodom da je plava jugoslovenska, a crvena srpska boja. Mali populizam. Marko
@stevanoluic1112
7 ай бұрын
@@LoptackiJa bih stvarno voleo da ljudi kojima je stalno do vizuelnog izgleda i samog identiteta našeg državnog tima mogu na neki način izvršiti pritisak na FSS jer oni nisu sponosbni za to. KSS je odličan primer kad su raspisali konkurs za dizajn novog "plavog" i "belog" dresa, mi smo dobili sigurno jedne od najlepših dresova koje smo imali u istoriji. Moje lično mišljenje da je naš plavi dres u košarci bez premca od odnosu na druge timove. Moje neko mišljenje je da reprezentacija igra u bojama trobojke (ako već javnost toliko želi) a da druga (I treća) garnitura garnitura bude teget i belo.
@Stromoluj
5 ай бұрын
Političari su se opredelili za crvenu komunističku boju, čak i crvena zvezda je ostavila petokraku komunističku, jer samo srbi u jugi su se smatrali juhoslovenima
@markotomasevic5149
7 ай бұрын
Ne postujemo tradiciju, eto odgovora....Crni Panceri, Galski petlovi, Gordi Albion, Argentina, Brazil....To su zemlje ciji grb kad vidis pre pocetka utakmice najezis se. To se zove postovanje tradicije! A mi, smesni smo...Po meni pod hitno vratiti stari grb iz 2006 godine, mnogo je lep i prepoznatljiv!
@Loptacki
7 ай бұрын
Tačno!
@nemanjadrobnjak3283
7 ай бұрын
Srbija da poštuje tradiciju, imala biplave dresove. Vizantijsko plava boja je boja koja je u tradiciji naseg naroda. To je boja koja se u Srednjem veku koristila kao pozadina za oskilavanje manastira, bila je vrlo skupa i simbol je trajanja (freske stoje vekovima oslikane na toj boji). Simbol je kontinuiteta. Prvi dresovi od 1919 pa i na famoznom SP u Urugvaju su bili plavi. Drugo, plava boja je centralna boja nase zastave na kojoj dominira grb. Crveni dres je Terziceva izmisljotina iz 2006 jer su hteli da nasilno raskinu sa jugoslovenskom tradicijom. Ok, ako je tako, onda nemojmo da racunamo rezultate iz Jugoslavije kao srpske, nego da racunamo po 2006.
@Loptacki
7 ай бұрын
Tačno. Podatak za SP 1930 sam zapisao na papiru ali zaboravio da ga pomenem. Mnogo ljudi ne zna za taj podatak pošto je dres u filmu 'Montevideo' bio crvene boje. Marko
@GoxyLL
7 ай бұрын
Slazem se
@markoVerginelčič
7 ай бұрын
Malo da ti objasnim kakva je razlika između vas u Srbiji in nas u Sloveniji. Kod nas nem šanse da neki savez na nižem nivou odlučuje koje su nacionalne boje. To u Sloveniji odlučuje Olimpijski komite, za sve sportove. Ponekad se pronađe neko koji istrčava.....pa ubaci neke svoje dresove, ali zbog načina finasiranja sporta u Sloveniji to nemože dugo da traje, jer Olimpijski komite ima ruku nad svim. A u Srbiji svako ko ima 5 min može da menja nacionalne boje, pa i financije za takve promene ne idu od države več ko zna odkud.
@Loptacki
7 ай бұрын
Apsolutno tačno. Ovo su stvari od nacionalnog interesa i mere o čijoj sudbini bi trebalo da odlučuju Ministarstvo sporta, Olimpijski komiteti i Sportski savezi. Ali kao i sve ostale birokratske teme u Srbiji, stvari se nažalost ne rešavaju tako. Marko
@stefanilic9077
7 ай бұрын
Jedini prepoznatljiv dres koji smo imali otkad Jugoslavija ne postoji, bio je onaj umbro (ili nike) sa krstom po sredini.
@nickcvetkovic8782
7 ай бұрын
Capeli sport!? Valjda je i budali jasno da se ovde radi o nekoj "masnoj proviziciji" koju je Nedimovic i kartel dobio Mozda ne zasluzujemo Nike ali definitivno ne zasluzujemo ni Capeli sport!Jos jedan udarac na inteligenciju normalnih gradjana. Kakva drzava takav savez takva repka. Zalosno. Pogotovu sto ima talenta i umeca za mnogo vece rezultate.
@Loptacki
7 ай бұрын
Delim mišljenje. Ali napraviću video kada se ta vest potvrdi. I dalje se nadam da do toga neće doći. Marko
@sasajablanov8064
7 ай бұрын
Kako da imamo kad smo jos KOMUNISTICKA DRZAVA
@maksimlipecki232
7 ай бұрын
Pod komunistima smo bili plavi, ne crveni sto je boja komunizma.
@badikrusevac9826
7 ай бұрын
Tako je brate!!!Konacno da procitam nesto pametno.Srbijom jos uvek vladaju komunisticki djaci I nikako da zbacimo okove za koje su nas vezali komunisti.Cudi me da nas narod to ne uocava i ne vidi.
@ivank7985
7 ай бұрын
Capelli Sport pravi dosta ok dresove. nk sibenik ih nosi
@user-vd7ei1wg6m
7 ай бұрын
Onaj Nike-ov vam je bil najljepši (po meni)🤔👍
@SlavisaVasic-kr8dp
2 ай бұрын
Srbija treba da se pozabavi svojim problemima a ne da gleda u tudjs dvorišta .Sve dok mafija kontroliše FSS mi nećemo napraviti pomak na polju rezultata .
@boristepavcevic3323
Ай бұрын
Daj ljudi, hrvatskog fudbala se niko vise i ne sjeca. To je anti-fudbal. Spanija je prototip kako savremeni fudbal izgleda, Kakva crna Hrvatska
@niksa4261
7 ай бұрын
Iskreno ne vidim problem sto ne bi prihvatili ponudu tog Capelo sport(kako god se zove) ako su ponuduli najbolju ponudu i ako odrade lepu opremu. Sa druge strane, mislim da sve reprezentacije u svim sportovima treba da uzmu crvenu boju dresa, to je boja koja je vladala kroz nasu istoriju, bila na grbu Nemanjica, to sto hoce da vrate dres kao sto smo imali u Juznoj Africi je odlicna stvar...
@dado380
4 ай бұрын
Kako imati identitet kad je sam grb drzave i saveza sa ocilima kopija grcke dinastije Palaiologos,cak je i dvoglavi orao kopija njihovog imperijanog grba!!
@Pero-n4k
7 ай бұрын
I šta kažeš od 1974.?Pa mogli ste uzet kontinuitet još od Turskog carstva😂😂😂
@Loptacki
7 ай бұрын
Nismo. Pošto je 1974. Jugoslavija dobila prvog tehničkog sponzora. A zašto 1974. i Jugoslavija? Zato što je Srbija danas zvanični naslednik svega iz perioda Jugoslavije. I to ne kažem ja, već FIFA i UEFA. Tako da ako imaš neki problem, obrati se njima. Srdačan pozdrav, Marko
@Pero-n4k
7 ай бұрын
Džaba konja vranih, kad rezultata nema džaba uzimati tuđe jbg .🤣
@Pero-n4k
7 ай бұрын
I u tome je baš problem kulta vaše reprezentacije,nekakve SCG,Jugoslavije sve samo ne Srbija
@filipo7601
7 ай бұрын
Dobro da je vracen stari grb ali omiljeni mi je onaj iz doba scg.
@aleksapetrovic7457
7 ай бұрын
Svi bi potpisali identican dres iz 2010..
@beogradski_soko
7 ай бұрын
Da, ali dres iz kvalifikacija...bez krsta.
@Loptacki
7 ай бұрын
Moj omiljeni je iz perioda 2012-2014. Ubedljivo najlepši. Ili Pumine kombinacije iz kvalifikacija za EURO 2020. Marko
@beogradski_soko
7 ай бұрын
Zapravo prva NIKE kombinacija je bila top.
@aleksapetrovic7457
7 ай бұрын
@@beogradski_soko i onaj sa krstom je top,sto da ne..
@nikolababic3588
5 ай бұрын
Dres nam je toliko lep da za poslednje svetsko sam kupio dres Meksika.
@Loptacki
5 ай бұрын
Meksiko uvek ima do jaja dresove!
@danijeljanjatovic9099
7 ай бұрын
Pa koja "bedevija" se setila da izmeni grb saveza ovaj sa ljiljanima nikako ne valja
@filipo7601
7 ай бұрын
U zapadnim evropskim klubovima srpski fudbaleri igraju savrseno ali za svoju zemlju kao da moldavija igra.
@Loptacki
7 ай бұрын
Mnogo je komplikovanije od toga.
@mitchmcglade
5 ай бұрын
Nisam nikako za to da se vrati plavi dres! Pa, majku mu, hoćemo li konačno da raskrstimo sa tom Jugoslavijom? Meni bi bilo zanimljivo da se iskombinuje plava i crvena. Zamisli da nose dresove poput Barselone. To bi bilo jako prepoznatljivo, usput su to boje zastave, a svi dobro znamo koliko su nam svima uočljive reprezentacije sa dresovima na pruge (Argentina, Paragvaj). Ako ne na pruge, onda bi se mogla nositi tamna nijansa crvene, boje krvi, poput dresova Arsenala iz 2006. Mislim da takve dresove ne nosi nijedna reprezentacija i da bi ta bila baš jedinstvena. Šta misliš ti o tome?
@Loptacki
5 ай бұрын
Jugoslavija je naša istorija i naše nasledje, nebitno da li bila SFRJ ili Kraljevina. I upravo je plava bila naša prva sportska boja. Plava je boja u kojoj smo ostvarili najbolje uspehe. Ali opet da bi se napravila mala distinkcija, idealno rešenje teget ili nijanse tamo plave. Dakle kao što sam naveo u klipu a reper za to da bude dres i 1998. Da ne pominjem modne/stilske i marketinško-biznis razloge. Sve su to bitni faktori.
@mitchmcglade
5 ай бұрын
@@Loptacki Jugoslavija je istorija i Hrvatske i Slovenije pa im ne pada na pamet da nose iste dresove. Na stranu to što fifa i uefa priznaju rezultate Srbiji, ali kad ćemo mi početi da budemo Srbi? Kad ćemo postati specifični sami po sebi, a ne po jugoslovenskom nasljeđu? Uostalom, teget plave dresove nosi daleko poznatija Francuska, pa ne vidim da će ta boja biti asocijacija na Srbiju. Ja sam dao ideje, a možda neko ima i bolje. Samo za plave nisam i tačka.
@Loptacki
5 ай бұрын
@@mitchmcglade Jugoslavija jeste istorija Hrvatske i Slovenije ali ne u istoj meri kao u Srbiji - ni pravno, ni emotivno. Francuska nosi plavu. Teget su nosili na prošlom SP. I mnogo, mnogo manje reprezentacija nosi plavu u odnosu na crvenu boju. I boja dresa ne mora da bude prva boja ili boja zastava uopšte. Primer za to imaš bukvalno u zemlji koju si naveo. Tako da Srbija ništa manje neće biti Srbija ako se vrati plavoj. Košarkaši su to uradili prošle godine i nisam video da se bilo ko žalio. Štaviše, bilo je suprotno. Ljudi su se obradovali, svideli su im se dresovi i odmah smo zabeležili najbolji rezultat još od 2016. O modi i marketing/biznis delu ne želim ni da govorim.
@mitchmcglade
5 ай бұрын
@@Loptacki Ne znam da li ti je poznato, ali Francuska je promijenila zastavu i sad im je tamnija nijansa plave. To znači da će ubuduće nositi teget dresove, a to nije počelo baš tako skoro kao što kažeš. Košarka je nešto drugo i nikad ne može donijeti toliko nesuglasica među Srbima kao fudbal. Ako misliš da će se tako lako prihvatiti mijenjanje dresova na plave, varaš se. Napravila bi se samo veća podjela. Bolje da nose tamniju nijansu crvene, nego plave, kad već hoćemo da budemo drugačiji.
@Loptacki
5 ай бұрын
@@mitchmcglade Francuska će već na ovom dresu nositi plavu boju dresa, ne teger. Poštujem mišljenje i argumentaciju prvenstveno zbog fer i korektne razmene iste ali se očigledno ne slažemo.
@milovanknezevic8576
7 ай бұрын
Garnitura jeste pripremljena ali to nema veze sa grbom.Dresovi se štampaju kod nas ne u "pumi".
@Loptacki
7 ай бұрын
To sam i rekao. Grb ostaje na dresovima za EURO. A dresovi se ne 'štampaju' kod nas, već se proizvode u Pumi. To je i čitava poenta tehničkog sponzora. Marko
@jovanorlovic1220
7 ай бұрын
Italija i Holandija nose boju koja veze nema sa njihovom zastavom! Po meni i mi tako treba da nosimo plave dresove kao osnovne, a rezerve mogu biti crvene i bele ..
@Loptacki
7 ай бұрын
Da mene neko pita, nosili bi teget. Lepa, funkcionalna boja koja se lako uklapa sa svim bojama naše zastave. A i ako pogledamo istoriju, verovatno i najlepši dres koji smo imali zadnjih 30 godina, bio je teget (SP 1998). Marko
@jovanorlovic1220
7 ай бұрын
@@Loptacki Da da, baš kako si i rekao teget sa nekim linijama boje zastave (piao sam pre nego što si rekao to). Na primer, meni su jako lepi nemački dresovi iz Italije '90. Beli pa po grudima boje zastave. Nešto u tom fazonu (ne mora vodoravno po grudima, može se sad to stilizovati kako poželiš). Kao i za grb što kažeš onaj prethodni da se vrati ali da se stilizuje. Sad je već malo demode ona bubamara i one boje... To se raspiše konkurs, pa kad stignu predlozi najboljih dizajnera bira se najlepše rešenje i platinse za prvu nagradu tipa 100.000€ što za Savez (budimo realni) nije nikakva stavka! Može i duplo više!
@zoran6091
7 ай бұрын
То нек носе јигословени оних 1%,црвена је наша
@maksimlipecki232
7 ай бұрын
Nema sanse da cemo u crveno-plavoj- beloj kombinaciji odigrati ni 5% utakmica. Bolje da budemo komplet plavi posto je em plava nasa tradicionalna boja em sto je plavih selekcija kudikamo manje od onih u crvenom.
@Loptacki
7 ай бұрын
Nećemo znati do aprila.
@zoran6091
7 ай бұрын
Ми нисмо ни плави ни модри, ја ту боју не видим као своју. То нек носе Југословен оних 1*%
@maksimlipecki232
7 ай бұрын
Tek ne vidim crvenu boju kao svoju, pre licimo na Albaniju, Tursku i Svajcarsku.
@zoran6091
7 ай бұрын
@@maksimlipecki232 црвена боја је већине Словена, Пољака, Руса, Словака, Срба, старе заставе су напреовлађивале црвеном. У БГД су та боје ГСПа грађани изгласали црвене аутобусе, не плаве или наметнуте жуте. Због 1%југословена да будемо модри. Не иде.
@milanvelimirovic8079
7 ай бұрын
Po meni, mi treba da nosimo plavu garnituru. A sto se tice identiteta, slazem se sa jednim od komentara, nama fali mnogo skromniji (normalniji) pristup, pocev od medija preko reprezentativaca do nas navijaca, sa njim ce doci i bolji rezultati. Mi ne mozemo da menjamo savez, ali mozemo malo normalnije da posmatramo fudbal. To sam naucio od jednog Nemca, dok smo zajedno gledali finale svetskog 2014. na Lefkadi, Nemacka-Argentina. Kultura navijanja, bez nerealnog lozenja (mada mislim da je to kod nas nemoguce😂).
@Loptacki
7 ай бұрын
100% potpisujem svaku reč. Što se tiče dresa, ja sam za teget-belu kombinaciju sa crvenim detaljima. Marko
@generalposlijebitke6688
7 ай бұрын
Žuti? Može Brazil, a može i Švedska... Hrvatska istrčava u standardnim crnim dresovima...
@Dejan-gz6vz
7 ай бұрын
Taj crni iz Rusije 2018. je naljepši.
@lazarcuic
7 ай бұрын
Nevazno, nije trebao da se menja grb ali manite se corava posla. Tako su se i selektori svojevremeno vadili te ne odgovara himna, te ne zna se naziv zemlje evo ustalila se himna i naziv zemlje i sta se promenilo. Koga briga sta ko misli dajte uspeha sto bi rekao Jokic i moze megabasket kombinacija boja.
@Loptacki
7 ай бұрын
Sve je bitno, pogotovo grb/dres tj. vizuelni identitet. Ako ne misliš tako, debeli grešiš druže. Marko
@lazarcuic
7 ай бұрын
@@Loptacki Nemci i portugalci nemaju ustaljeni indetitet dresa. Portugal se pamti po Euzebijiu, Figu i Ronaldu a promene svaki put dizajn dresa. Sto se mene tice ne moraju ni da budu uspesni, ali bar da izgore na tom terenu da ako nisu bolji da odigaju tvrdo, da na velikom takmicenju postoji bar jedan mec da nas selektor nadmudri kolegu i da ga takticki samelje. Ja razumem fudbalere imaju para, mladi su ne mogu da shvate prolaznost i ne mogu ego da podrede dovoljno timu, ali selektor da nema ni jedan mec spremljen a da ima ego, mi nismo imali puno velikih takmicenja ali da je od raspada najbolje pripremljen mec Ilije Petkovica protiv Holandije 2006. za koji je od novinara napadan sramota. Nas problem je konstantno gusenje selektora pri odabiru tima i ne zelaganje i nestrucnost strucnog staba koji je pre svega lose selektiran. Sto se tice indetiteta meni je dovoljan indetitet sto nismo posegli za strancem, mnogo jace i uspesnije reprezentacije su taj indetitet srusile.
@szmato
7 ай бұрын
Super uvod ali ne mozes odmah da trazis od publike da ti daju nesto pre nego sto im ti kao kreator ne pokazes da si to nesto "zasluzio"
@szmato
7 ай бұрын
sjajan video!
@beogradski_soko
7 ай бұрын
Može, to se zove lojalnost.
@Loptacki
7 ай бұрын
Nikakvu toplu vodu ne izmišljam. Radim isto što i sigurno 80% drugih ljudi na jutjuba. Dakle kreće se sa uvodom i temom o kojoj će se pričati, zatim ide poziv za lajk, komentar i zaprat, pričamo o temi i na kraju ide završna špica sa zahvalnicom i ponovnim pozivom za lajk, komentar i zaprat. Pozdrav, Marko
@vanjamaksic9691
4 ай бұрын
Fudbaleri izgleda nikad neče biti kao košarkaši
@GoxyLL
7 ай бұрын
Stari grb sa cetiri s,grb srbije u sredini dres crveno plavo beli a rezervni dres teget plavi
@bogdanovicigor921
7 ай бұрын
crveni dres, plavi šorts, bele čarape. kopačke srpska zastava sa grbom
@kafekodvlade
7 ай бұрын
meni je to sve nebitnnov ise mi bitno ko kako igra
@Loptacki
7 ай бұрын
Veruj mi da debelo grešiš. Mnogo je bitno.
@badikrusevac9826
7 ай бұрын
Grb sa ocilima se nije trebao menjati ali mi smo majstori da zakomplikujemo stvari.Video odlican i sve pohvale sto se toga tice.👍
@Loptacki
7 ай бұрын
Hvala najlepše. Marko
@goranzecevic9000
4 ай бұрын
To vam pomoći neće....🤷
@BornyBorna-vy6ft
7 ай бұрын
Srbi,najbolje riješenje je da promijenite državu...😀😀😀
@Loptacki
7 ай бұрын
To nećemo nikada. Ipak volimo našu Srbiju. Marko
@denisskracic8629
7 ай бұрын
@@Loptackivolite Srbiju mnogo manje nego Rusiju i propalu Jugoslaviju😁.Primjer.Adriatik sport.Kakve veze vi imate sa Adriatikom od kad se Crna gora odvojila od vas.
@KLO-wm9cu
7 ай бұрын
@@denisskracic8629 Ukrao si mi pitanje! Upravo tako, kakve veze ima ADRIATIK sa SRBIJOM? Ne vidim da je ponuđeno objašnjenje.
@zoran6091
7 ай бұрын
Остани у својој држави, ма ни нас се више.
@BornyBorna-vy6ft
7 ай бұрын
@@zoran6091 ne razumijem ove hieroglife,tako da neznam što si napisao...
Пікірлер: 170