Ludzie kiedy wy zrozumiecie jedną podstawową rzecz. Dopóki społeczeństwo nie przestanie być zepsute ,nie będzie zdrowych polityków ,tak samo księży, lekarzy itd. Oni wszyscy wychodzą z nas ze społeczeństwa.
@chichotkosmosu
2 жыл бұрын
Nie, te jednostki, które są w mniejszości powodują postępującą degenerację społeczeństwa. Jeśli chcesz szukać winnych, zajrzyj do konkretnych domów.
@izabelaszlachta7769
Жыл бұрын
czytajac ,nie spojrzawszy na autora zastanawialam sie przez chwile czy ja tego nie napisalam 😂 mowie to samo "oni wywodza sie z nas"
@grzegorzdanuta2278
Жыл бұрын
@Iazabelaszlachta ...Może Ci wszyscy zdrajcy ,agenci obcy kulturowo,polskojezyczni z pani się wywodzą .Ja ani nie mam z nimi nic wspólnego, ani nie chcę mieć. Według wyliczeń 20 procent ludności zamieszkującej na terenie Polski -to ludzie których można zaliczyć do narodu polskiego. Zniszczą nas całkowicie,podziela na strefy wpływu ,a młodych złożą jako daninę krwi na kolejnym teatrze wojennym. Znowu to samo -tak nas rozgrywają od setek lat.Oglupieni ,zmanipulowani i podzieleni wciąż trwamy na przekór wszystkiemu.
@GabyTaraas
Жыл бұрын
BZDURA! spoleczenstwo psuje sie "od glowy"....czyli od gory ( a co jest ta "gora"?...chyba nie musze pisac!)
@idalkaidalka8737
Жыл бұрын
@@izabelaszlachta7769 oni wywodzą się z y-ude-aszy.
@jozefahalek-pyka1725
Жыл бұрын
10 lat minęło a dalej jest, to aktualne. Czy może społeczeństwo już dojrzało ?
@barbaraklaman5465
8 ай бұрын
Wariatów się nie przekona ,i cały czas to samo
@agencjaad6980
8 ай бұрын
Nie. To społeczeństwo nigdy nie dojrzeje. Tylko stan wojenny, tylko perfekt, tylko owsiak, tylko klecha, tylko głupi nauczyciel, tylko głupi polityk, tylko głupi aktor.
@ademan9403
8 ай бұрын
Na szczęście biorą się za tego psychopatę Macierewicza
@SławomirŚmigielski
8 ай бұрын
@@barbaraklaman5465 😵💫 Dopóki imbecyle nie powymierają nic w tej materii niestety się nie zmieni. Jak mawiał Marszałek Józef Piłsudski - Kraj i Naród wspaniały ale ludzie zaściankowe ku..y.
@zhangzy123
8 ай бұрын
@@barbaraklaman5465No niestety znowu wybrano Tuska. Tak że dzielenie na młodszych czy starszych , wieś czy miasto itd by skłócić Polaków znów jest w modzie.
@jerrymilleu
2 жыл бұрын
Następni posłowie najpierw psychiatra, następnie wariograf, a później start w wyborach do Sejmu i Senatu.
@joannakozniewska4905
Жыл бұрын
Super prawda😂
@idalkaidalka8737
Жыл бұрын
Do tego minimum od 5 pokoleń pochodzenie polskie.
@UnderTheBanner
8 ай бұрын
...i oczywiscie nie tacy wobec których jest prowadzone postępowanie. To powinna oceniać PKW w momencie zgłoszenia kandydata.
@czeslawbednarek
8 ай бұрын
@@UnderTheBanner TAK STARY JA NIE MOGĘ ŻYĆ JAK WIDZEĘ PANA KACZORA TEN WYWIAD JEST JEDNOZNAWCZY
@czeslawbednarek
8 ай бұрын
PO CO TEN MAŁY WARIAT NIGDY NIE PRZESTANIE JEST I BYŁ NIKIM NAWET DOBRZE LO NIE SKOŃCZYŁ
@buszu2284
Жыл бұрын
Profesor Brzeziński za życia mógł się zapytać amerykańskich ekspertów czy bez zbadania wraku można zbadać katastrofę lotniczą..... Ja osobiście cenię sobie opinie ś.p. gen. Petelickiego po katastrofie smoleńskiej. Generał był świetnym, światowej klasy specjalistą, z którego ze względów politycznych zrobiono persona non grata, a później pozbawiono życia :(
@michamajnusz1380
Жыл бұрын
Petelicki mówił że natychmiast należało prosić wszystkie Kraje NATO o wszelkie informacje i pomoc
@krystynabeszynska7966
Жыл бұрын
@@michamajnusz1380 Podziwiam sp. Pana Generała Petelickiego i Jego zdolnosci klasy swiatowej. Mozna sie tylko domyslac kto to zrobil? i w jakim celu.
@dorotagajewska3747
Жыл бұрын
Jeśli coś twierdzisz, to spoczywa na tobie ciężar dowodu. Masz zatem jakieś dowody potwierdzające swoje tezy?
@krystynabeszynska7966
Жыл бұрын
@@dorotagajewska3747 Bardzo Panią przepraszm ja nie wypowiadam się zle. Od zbierania dowodów są określone służby. Pozdrawiam Panią.
@monikaluszczak1206
Жыл бұрын
Profesor od Gwałcenia Noworodków Chyba
@lidiabedziszewska3975
8 ай бұрын
Ta Wypowiedź powinna być udostępniana Wszystkim Rodakom! W Kraju i za granicą! Pozdrawiam serdecznie
@kordianogonowski1654
8 ай бұрын
szczególnie tym co mają temat w D
@urszulawilkiel3686
8 ай бұрын
Słowa ciągle aktualne 👌
@chrisborke5882
8 ай бұрын
niezbyt aktualne z dwoch powodow: 1) patrzac na szwindle wyborcze w ostatnich wyborach w USA, aktualny stan rzeczy jest taki, ze silna polaryzacja jest praktycznie wszedzie w tzw. swiecie Zachodu, USA nie moze byc zatem wzorcem jak sugerowal Brzezinski, raczej Szwajcaria, w ktorej demokracja nie jest fikcja 2) dzis juz nie tylko PiS oskarza Rosje o zamach, ale cala szeroka koalicja PiS-PO-SLD-PSL uwaza Rosje otwarcie za wroga z znacznie bardziej irracjonalnych powodow (a praktycznie dlatego, ze tym razem USA nam tak kaza) i podczas gdy 10lat temu nikt nie mowil o wojnie z Rosja, tak teraz jestesmy z tym co raz bardziej oswajani nawet przez takie osoby jak Holownia, Tusk, Kosiniak-Kamysz
@tommakarewicz7350
8 ай бұрын
@@chrisborke5882 zglos sie do HOLOWNI,WE DWOJKE BEDZIE WAM RAZNIEJ
@chrisborke5882
8 ай бұрын
wlasnie kto jest mocodawca Holowni warto byloby naswietlic, ja znam poki co jedynie opinie niektorych publicystow, ze ponoc Amerykanie, ale ciezko mi to zweryfikowac, a media sie tym nie interesuja, na pewno taka wersja, ze to solista ma znikome prawdopodobienstwo, samemu sie takiej kariery politycznej nie robi@@tommakarewicz7350
@danielwaldowski120
8 ай бұрын
Faktem jest, że erozja norm demokracji przedstawicielskiej jest teraz widoczna w wielu bardziej stabilnych systemach politycznych i Zbigniew Brzeziński nie mógł tego trendu przewidzieć. Co do posta od Chrisa powyżej, nie wiem o czym piszesz i skąd bierzesz te tezy, ale faktem jest, że jesteśmy częścią konfliktu z Rosją, która wynika nie z uprzedzeń, a bezpośredniego zagrożenia ze strony Rosji, które wyraża się zarówno w retoryce (sprawdz Co się mówi w rosyjskim mainstreamie o Polsce) jak i pełnoskalowej agresji na sąsiadujący z nami kraj. Każda inna postawa od obronnej wobec Rosji jest irracjonalna.
@chrisborke5882
8 ай бұрын
Komu Polska "zawdziecza" obecne granice? jak ktos nie pamieta, to przypomne ....ZSRR i to po ich najwiekszym sukcesie militarnym, wiec opowiadanie, ze Rosja cos chce nam odebrac jest kompletnym absurdem, bo juz by to zrobili, co wiecej oddali wowczas (1945) Polsce Podlasie, jedynie jezeli Polska bedzie agresywna wobec Rosji to mozemy oberwac tak jak w 1939, co mnie nie bedzie dziwic, bo Polacy nie rozumieja wlasnej historii i maja sklonnosci samobojcze @@danielwaldowski120
@barbarabaldys4753
7 жыл бұрын
Taka będziemy mieć Polskę, taką demokrację, jakich polityków dopuszczamy do rządów.
@mateuszlaskowski3123
2 жыл бұрын
Innych raczej nie ma, występuje selekcja negatywna, podobnie np. nauczycieli do szkół, nie wiem co zrobić/nie mam planu/pomysłu na życie -> zostanę politykiem, wiadomo nie w 100% ale jest takie zjawisko.
@jezalb2710
2 жыл бұрын
@@janupinski6470 yebać pis
@mistyk6701
2 жыл бұрын
Oni są nam podstawiani od wieków a demokracja to mit dla zapracowanych ludzi żyjących od od 1 do 1 i wyjazdami na wakacje dla których dali się nawet zaszczepić by pojechać na wakację....hahahahaa
@annakowalska7725
2 жыл бұрын
@@mistyk6701 👍 racja wszystko , a szczepienie się żeby wyjechać na wakacje ... to już bezmózgowie kompletne i tragedia
@papajo975
2 жыл бұрын
Basiu , taka bedziemy mieli Polske jesli nie pozbedziemy sie Lewactwa i postsowieckich politykow. Te same kanalie ktore maialy wplyw na 13 XII1981 , dzisiaj za sprawa KO wykopano ze smietnika historii i posadzono w UE. Wcale mnie to nie dziwi bo na wlasne oczy widzialem jak Donek wraz z Mkrela swietowali 200 lecie ur. K. Marxa ktory ostrzegal przed wprowadzaniem doktryny komunistycznej w Polsce ,, nie wprowadzajcie mojej doktryny lub dogmatow na terenie Krolestwa Polskiego . Zbuntuja sie przeciw wam i was obalom´´. Jakiez to byly prorocze slowa. Gdyby Bolek swoja gruba kreska nie dal im kreski na bezkarnosc i dalsze rozkradanie Polski to dzis miel bysmy ta cholote pod kontrola ogrodnika na cmentarzu. Jesli mazysz o demokracji i madrych rzadach to walcz z ta czerwono-lewacka cholotaa nie z Polskim rzadem.
@wojciechsajkowski9926
2 жыл бұрын
poczytajcie co to jest komisja trojstronna i kto to byl Brzezinski
STRASZNE...... co mały człek, zrobił, z MOJĄ UKOCHANA POLSKĄ. SZCZĘŚLIWEJ POLSKI JUZ CZAS 🇵🇱🇵🇱🇵🇱
@aaakkk370
9 ай бұрын
Teraz obserwuj co duży człowiek zrobi z twoja ojczyzna
@romanszar.3727
9 ай бұрын
Brzeziński to wandal,a teraz jego syn kierują Polskę w przepaść. 😢🇵🇱
@GrazynaSwiatek-ct9wr
9 ай бұрын
@@aaakkk370będzie musiał wszystko przywrócić do porządku! Jednego tylko nie zdoła naprawić! Poplecznikom pisu rozumu do głów nie naleje
@aaakkk370
9 ай бұрын
@@GrazynaSwiatek-ct9wr kto pani tak wyprał mozg der onet czy tvn
@GrazynaSwiatek-ct9wr
9 ай бұрын
@@aaakkk370 mnie nikt mózgu nie wyprał, jeszcze potrafię myśleć sama.Zamiast telewizora włączam myślenie. Pani radzę to samo🙂
@zofiapawlik1574
2 жыл бұрын
Gra jest dalej dziś syn Brzezińskiego jest zwolennikiem, knesetu w Polsce, myślę żestuacja jest tak odwrócona na niekorzyść Polaków, Brzeziński dobrze wiedział, co szykują Polakom
@Marcopolo-bm9hz
Жыл бұрын
Brzezinski powiedzial;Nasza przyszlosc bedzie zbudowanna na gruzach rosji i jej kosztem!
@patryknazwisko3124
Жыл бұрын
@@Marcopolo-bm9hz Ich czyli USA. A gruzy Rosji zasypią Polskę przy okazji.
@romanszar.3727
9 ай бұрын
Brzeziński to wandal i szkodnik, teraz okupanci wysłali syna z psią rodziną.
@asha1111
8 ай бұрын
@@Marcopolo-bm9hz i też powiedział ten chaz... gad, szat..., że nie potrzebują Ukr... na U...w ich od dawna planowanej nowej NJ, Nowej Kalifornii Rotschilda itd...., jaką wojnę od dawna planowała ta ż... masońska sekta szat... jeszcze poprzez Polskę w Europie, jak z WTC itd...
@Andy80-qr2sk
2 ай бұрын
@@patryknazwisko3124 Gruzy Rosji to koniec naszej cywilizacji na planecie Ziemia. Prezydent FR W.W.Putin oficjanie powiedział - cytuję „ po co nam taki świat na którym nie będzie Rosji ". FR ma do tego wystarczające środki i Stany Zjednoczone o tym bardzo dobrze wiedzą.
@doradiamant4778
2 жыл бұрын
tzw " zamach smoleński" to była trampolina kurdupla,na tym opierał kampanię wyborczą
@BanterRanterr
8 ай бұрын
Prostaczkowie się dali nabrać 🤷♂️ plus niaka frekfencja i tego typu ludzie mają droge otwartą
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
Kto to jest "kurdupel" debilu i idioto antypolski? Mam nadzieje ze bedziesz musial sie w piekle wytlumaczyc z tej podlosci co napisales............
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Zdrajco...bydlaku w zamachu zginelo 98 osob .wraz z Prezydentem ..dla Ciebie to trampolina...ca za balwan ..bolszewicki..
@danutaswierczyna9972
8 ай бұрын
Kurdupel to ty cwoku mamusia za dużo śniegu zrzarla że takiego bałwana urodziła a tatuś urzywanym kondonem cię zrobił i wyszło to co wyszło 💩💩💩💩💩💩🚽🚽🚽🚽🚽🚽
@wujoolo
8 ай бұрын
Skoro nie było zamachu, to dlaczego sowieci nie oddali wraku ????
@aleksa.7860
2 жыл бұрын
Na prawdę nigdy nie jest za późno......
@ohv4254
8 ай бұрын
Widzieliśmy to w USA po przegranej Trumpa... Ha ha ha..
@alicjakozikowska3300
9 ай бұрын
Bardzo trafne podsumowanie.
@lech2897
2 жыл бұрын
Polacy mają nie gen przekory, ale gen samozniszczenia. Co by Brzeziński powiedział o sytuacji Polski dzisiaj, pod koniec 2021 roku? Aż strach pomyśleć. A główny bohater ciągle ten sam, jedna z najbardziej szkodliwych postaci i jeden z największych łajdaków w polskiej historii. Już teraz można to powiedzieć.
@panimummy4280
2 жыл бұрын
@@jeshkam a ten troll dalej swoje.....
@chichotkosmosu
2 жыл бұрын
Pseudopolski rząd ma gen zniszczenia, nie Polacy. My co najwyżej staliśmy się ogłupieni do tego stopnia, że zatraciliśmy aktywność. Jesteśmy ofiarami, a nie oprawcami, a obie pozycje równie marne.
@tomekr.3564
2 жыл бұрын
@@chichotkosmosu to jest tak, że mamy to na co zasłużyliśmy, może nie ja, może nie ty ale ogólnie jako durny naród. To jest tak samo, jak się mówi, że Rosjanie są w porządku, tylko rząd mają podły. No ale kto wybrał kiedyś i potem ten rząd. Analogicznie jest u nas, więc mówienie pseudopolski rząd (oni) nie (my) Polacy, to niestety trudno rozdzielać tutaj winę.
@chichotkosmosu
2 жыл бұрын
@@tomekr.3564 ciężki obwiniać za wybory, skoro do wyboru były same śmieci. Nie zagłosujesz - nie masz prawa się wypowiadać, trzeba było iść zagłosować! To się nazywa matnia. Dodatkowo matnia, w której kisi się zmanipulowane, ogłupione społeczeństwo, na którym nieprzerwanie odprawia się socjotechniczne cyrki. Nie obarczałabym ludzi przesadną winą, tym bardziej, że to czasy bardzo sprzyjające ignorancji i pogubieniu, bez względu na wiek i wykształcenie. Problem też w tym, że jest cholernie ciężko uwierzyć, że mamy do czynienia z ogólnoświatowymi planami, które są krok po kroku wcielane; wszystko działa tu na niekorzyść prawdy. Twoja czy moja postawa jest często niejako wpisana w naturę lub po drodze udało się chwycić sceptyczny mindset, dlatego mnie nie kosztowało wiele, aby dostrzec co się odpieprza, za to u innych będzie to znaczyło wywrócenie życia na lewą stronę. To do niczego nie prowadzi, ale rozumiem tę ślepotę oraz zapieranie rękami i nogami. Co do win i złych wyborów - nie ma żadnego dobrego wyboru, jedynie staniecie do walki pozostaje, a nikt nie chce tracić zdrowia czy życia idąc na rewolucję. Ponadto, potrzeba do tego mnóstwa ludzi, a o 20 jest Na Wspólnej... Trochę jestem niesprawiedliwa, ale to taki żarcik.
@danielgmerek933
2 жыл бұрын
@@chichotkosmosu Ty za to inteligencie wiesz że wybory są fałszowane? To po co te gadki o pójściu na głosowanie? Taki naiwny jesteś?
@dlaczegotakjest5766
8 ай бұрын
Dziwna wypowiedź, zważywszy, że istnieją informacje o tym jak służby USA w interesie korporacji niszczyły w rozmaity sposób przywódców innych państw.
@oberfeldkurat8654
2 жыл бұрын
Mamy rok 2022 i ciarki przechodzą na myśl jakie to jest trafne.
@wojciechnowak9015
2 жыл бұрын
@@arturmac4474 powiedział, że kaczy gad to wróg narodu
@LMB222
Жыл бұрын
Nie jest. Węgry w ten dół wpadły, Polska się trzyma.
@grzegorztym-qr7pv
Жыл бұрын
Jak mówił że tylko Polacy do wojny z Rosją się nadają
@commenttedireadieu318
Жыл бұрын
Dla lewicowego ograniczonego inteligenta to może i jest to aktualne. Bańka wymoczków akademickich kształconych na ekspertach typu Enkelking świat zawsze byl pełen nienawiści. Z tym, że sami nie widzą, bo poprawność polityczna rozpłaszcza mózg, że sami są źródłem tej nienawiści, chorobliwej nienawiści.
@katarzynatokarz3898
8 ай бұрын
6 rok 2023 jakie bardzo trafne słowa taki mały człowiek ile on może zniszczyć
@BanterRanterr
8 ай бұрын
Dokładnie.
@zhangzy123
8 ай бұрын
No to po co znowu wybraliście tego małego czlowieka Tuska ?
@BanterRanterr
8 ай бұрын
@@zhangzy123 🤦♂️😑
@wojciechwachowski9444
8 ай бұрын
Brzeziński realizował politykę USA i Partii Demokratycznej( lewicy) tak jak dzisiaj jego syn. W interesie USA wtedy były dobre relacje z Rosją a zawsze słabi i mało wyraziści politycy w krajach zależnych od USA . Kaczyński nie pasował Brzezińskiemu jako polityk za bardzo wyrazisty i taki z którym trudniej rozmawiać niż „miękkie faje” z PO. Nie przewidział jednego że Tusk pójdzie na układ z Niemcami i ruskimi😂
@bartek738
8 ай бұрын
@@wojciechwachowski9444Dzisiaj jest taka sytuacja, że PiS o wiele bardziej woli relacje z Donaldem Trumpem, który jest całkowitym przeciwnikiem wspierania krajów Europy, najchętniej wycofałby stamtąd wojska. Zalecił każdemu państwu przeznaczanie na wojsko 2% PKB. I jakoś ciebie nie dziwi, że obce państwo nakazuje innemu rozporządzanie PKB na poszczególne sektory? Przy okazji dość mile opowiadając się z osobami blisko współpracującymi z Kremlem. Po drugiej stronie jest demokrata, który chce walki o Ukrainę jako kraj stanowiący barierę między NATO a UE, jako kraj strefy wpływów amerykańskiej, a nie rosyjskiej. 15 lat i w USA poprzewracało się w tej kwestii
@janusznowicki8382
2 жыл бұрын
Kuroń też płakał do telewizora, komu tu wierzyć, niby niby, utajnią archiwa na 100lat,
@mariajolantapiskorowska3152
8 ай бұрын
Aktualne i w 2024😢😮
@zygmaszel8882
2 жыл бұрын
Polska to kraj ustaw , wniosków i poprawek a więzienia przepełnione aż strach . Jak to wytłumaczyć ?
@user-zn9do2hk8v
Жыл бұрын
Wytłumaczenie jest jedno, Polską rządzi psychopata kaczyński
@kwaki7924
11 ай бұрын
Kreatywność agresorów a naiwność ofiar
@User16666
8 ай бұрын
Nadgorliwość.
@mariajolantapiskorowska3152
Жыл бұрын
W doktrynie Brzezinskiego było takie zdanie --Do wojny z Rosją najlepiej nadają siebPolacy -niech go szlag trafi - żaden Polak zdrowy na umyśle nie chce wojny z Rosją - to jest w interesie -USA a nie w interesie Słowian😢😮
@Ziellu98
Жыл бұрын
przecież Brzeziński to był agent USA
@GabyTaraas
Жыл бұрын
ty taka glupia jestes czy taka udajesz?
@patryknazwisko3124
Жыл бұрын
@@GabyTaraas Ale on naprawdę tak powiedział:,,Do wojny z Rosją najlepiej nadają się Polacy"
@rajmundsodalski2882
9 ай бұрын
@@patryknazwisko3124 👍👍👍👍
@jarekm9130
3 ай бұрын
Brzeźiński tutaj się mylił. "Polska to nienormalność" - Polak by tak nigdy nie powiedział
@ZbygniewNajmrodzki
2 жыл бұрын
niby z loży a mu dołożył
@misiubisi.4486
2 жыл бұрын
Czas pokaże. Dzisiaj już to wygląda inaczej...
@andrzejsosna.7343
5 ай бұрын
Szkoda że pan profesor już umarł. Bo by zobaczył demokrację w stylu Tuska😀
@teresawright7389
Жыл бұрын
Brzezinski byl globalista --. a nie Polskim patriota; Czemuz tenze Brzezinski, niby Polak, niby dbajacy o interesy Polski, nie pomogl zorganizowac miedzynarodowego sledztwa w sprawie smierci Polskiego RZADu? Brzezinski tak szanowal Polske jak bronislaw geremek. Brzezinski -- pracowal dla interesow globalistow !!!!!
@pasjonatpl
2 жыл бұрын
Ciekawe, co by powiedział o amerykańskiej scenie politycznej w trakcie kolejnych kampanii prezydenckich.
@andrzejpacan1883
11 ай бұрын
takiego komentarza po nim się nie spodziewałem ciekawe
@gorylatko
10 ай бұрын
@@andrzejpacan1883 prawda boli!
@grazynamielnicka1812
2 жыл бұрын
Kiedy nastąpiła katastrofa smoleńska byłam w Niemczech. Niemcy często w telewizji powtarzali komunikaty o katastrofie. Po komunikacie była zawsze wzmianka o zamordowanych polskich oficerach w Katyniu i pokazywane zdjęcia i migawki filmowe robione w trakcie badań ekshumacji tych oficerów przez międzynarodową komisję. Na końcu zawsze padało pytanie"kto zyskał na katastrofie tego samolotu, komu na tej katastrofie zależało i dlaczego.Wszyscy Niemcy przed telewizorami mieli jednakową opinię na ten temat. Nikt nie wierzył w żadną mgłę.
@MariaD-r7v
9 ай бұрын
Nigdy nie wierzylam w to co mówił Brzezinski
@Maria-b5o3j
8 ай бұрын
To Twoja rzecz, kogo to obchodzi?
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
100/100 I ja tez !!!! Brzezinski to BYL lewak i komunista ale Lucyfer juz go odwolal do piekla.......wystarczy popatrzec co jego syn Mark Ambasador USA wyprawia i kogo POpiera w Polsce......to jest SKANDAL............. ojciec i syn takie same lewackie kanalie.....szkoda slow!
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Pan Bog..oswiecil Ci umysl....
@kam266
2 жыл бұрын
On gada z punktu widzenia USA. Jeśli USA pieprzy o demokracji, to niech każdy sobie przypomni wprowadzanie demokracji w Syrii, Iraku, Ukrainie itd.
@krzysztofbabiarz2809
2 жыл бұрын
Jak ktoś jest w nim "zakochany" to proponuję poczytać o doktrynie Brzezinskiego.
@pofikal8909
2 жыл бұрын
Inteligentny facet i bezwzględny. To on wymyślił wojujący dżihad, ile ofiar to pochłonęło.... Niech Bóg go osądzi
@papajo975
2 жыл бұрын
Pofikal , trudno sie dziwic skoro jego szef Obama pozwalal na torturowanie wiezniow w Guantanamo i otrzymal za to Pokojowa Nagrode Nobla .
@peceed
2 жыл бұрын
Wojujący dżihad reaktywowali Niemcy podczas pierwszej wojny światowej aby popsuć Brytyjczykom szyki na bliskim wchodzie, ta koncepcja była już martwa od setek lat. I to nie Brzeziński zainicjował wielką pomoc militarną dla mudżahedinów w Afganistanie.
@arturbrzezinski7955
9 ай бұрын
no intelektem to kurdupla bije na głowę, zna kilka języków obcych, a bezwzględnością takiemu Jarkowi nie dorówna XD
@romanszar.3727
9 ай бұрын
Brzeziński to wandal, on, Bolek i Lolek doprowadzili do okrągłego koryta i do całkowitej demolki Polski.
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Pan Bog....sedzia sprawiedliwy....jedynie ciagla modlitwa z dusze zmarlego moze uratowac przed wymierzeniem sprawiedliwosci..Bozej..
@tomaszgrosser9161
Жыл бұрын
Dla mnie świetne porównanie jest zachowanie i postępowanie rządu holenderskiego i polskiego oraz skuteczność działania tego pierwszego w celu odzyskania wraku i przeprowadzonego śledźctwa. To jaskrawy przykład niekompetencji naszego rządu. Dziwne że tego nie dostrzega polityk amerykański pochodzenia polskiego.
@Katylina77
Жыл бұрын
Śledztwo Rosjanom oddał Tusk. Wraku nie oddadzą a teraz po tylu latach nic nie odkryje się.
@annalatsot3257
Жыл бұрын
Chciałeś powiedzieć żydowskiego
@tomaszgrosser9161
Жыл бұрын
@@annalatsot3257 tą czy inna nacja to mało ważne ponieważ polityk powinien wiedzieć o czym mówi. Takie opowiadanie że katastrofy nie było, wystarczy obrócić sytuację i zapytać jak zareagowałby rząd Francji na podobną katastrofę. Wtedy można opowiadać dyrdymały.....nazwisko czy nacja nie zwalnia od myślenia propaństwowo.
@naumgoldapfel
Жыл бұрын
@@annalatsot3257 dokładnie tak. A polska gawiedź gapi się. I nic nie rozumie .
@jozefsubocz9758
Жыл бұрын
Chciałeś powiedzieć nieudolność lub współudział rządu Tuska - kłamcuska.
@AnnaaBogucka
9 ай бұрын
Pan Zbigniew Brzeziński NIEKWESTIONOWANY AUTORYTET. AMEN.❤
@fiodordostojewski5503
8 ай бұрын
Ta, zobacz jego zdjęcia z bin ladenem jak przekazuje broń, a później false flag
@android-kt7uj
8 ай бұрын
Amen!❤
@yaga947
8 ай бұрын
hipokryta, mason, który działał przeciwko Polsce. Hipokryta.
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
Chyba autorytet w piekle.................Brzezinski chcial aby prezydentem RP byl..................................................Jaruzelski !!! I to wszystko tlumaczy kim byl Brzezinski.......
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Za zdrade. OJCZYZNY ..pieklo..amen...
@piotrwodarczyk9898
8 ай бұрын
Gdyby powiedział to dzisiaj, to pisiory zaraz zwyzywałyby go od ruskich pachołków, zdrajców i innych najgorszych. A tak to minęło 12 lat i mamy ten tekst ciągle aktualny...
@kromek_jga
8 ай бұрын
wystarczy poczytać komentarze wyznawców pis i.. okazuje się, że masz zupełną rację.
@danutaswierczyna9972
8 ай бұрын
@@kromek_jga kromek ja słyszałam że lejesz po nogawce idź do urologa on ci przepisze pieluchomajtki tylko czytaj instrukcje żebyś na łeb nie założył 💩💣
@kolcz0077
8 ай бұрын
KO jeszcze gorsze, sprzeda Polskę
@Huzar211
Жыл бұрын
Tylko co w zamian?? Jaka więc była przyczyna katastrofy w Smoleńsku? Bo mądrala tego nie wyjaśnia, a to co opowiada, jest tylko miałkim gadaniem. Jestem rozczarowany tym człowiekiem, nie dlatego, że się nie zgadzam z jego wypowiedziami, lecz dlatego, że nic te jego uwagi nie wyjaśniają. On nawet nie próbuje zrozumieć sytuacji w jakiej znalazł się naród, tylko z wyżyn swojej pozycji "znawcy" narzuca tezę, że w Smoleńsku nie było zamachu. Na jakiej podstawie tak twierdzi?!
@katarzynaoska-ostrowska6360
Жыл бұрын
Nic konkretnego nie powiedział.
@Maria-b5o3j
8 ай бұрын
Wręcz przeciwnie, był bardzo konkretny jeżeli chodzi o Kaczyńskiego
@piotranonim00
Жыл бұрын
Teraz to samo mają u siebie jeżeli chodzi np. o poziom debaty przedwyborczej, więc nie dziwne, że w takim bantustanie jak Polska, gdzie od 30lat rządzą te same świnie są organizowane takie przedstawienia teatralne.
@wiking9945
9 ай бұрын
wy tam w ameryce jeszcze lepsze numery robicie i ludziom kity w ciskanie
@miloszpiekarski
8 ай бұрын
Skup sie na Polsce pisowska mendo
@Yarosh29
10 ай бұрын
Brzezinski wiedział o co kaman.. hheh.. sprzedajny agent.....
@JanKowalski-yg6ko
Жыл бұрын
dlaczego Amerykanie nie ujawnią ostatniej rozmowy braci Kczyńskich wiadomo kto kazal pilotom lądować
@piotrsupski9395
8 ай бұрын
Bardzo proste: taka wiedza trzymana w tajemnicy jest świetną smyczą na długie lata. To broń wielokrotnego użytku, ale raz użyta straci wartość
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Amerykanie...w swoim przekazie z satelity. .majs..wyrszny obraz..zamachu pod Smolenskiem..podobnie jak ze zbodnia w Katyniu ukrywana ponad 75 lat..
@karolbadyna9747
8 жыл бұрын
Dzięki , że to umieściłeś. Trafne spostrzeżenia świetnego analityka politycznego /zawsze aktualne /dla Którego sprawa Polski jest ważna . Martwię się , że nie ma bieżących analiz Profesora. pozdrawiam ! M.
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
Lecz sie na nogi bo na glowe juz za pozno.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@adambr5582
8 ай бұрын
I jak tam wyznawcy Jarosława i Antoniego??? I kto przejdzie do historii jako Zdrajca i Szkodnik ......
@NevermoreNevermore...
8 ай бұрын
Ja bym się na twoim miejscu tak nie podniecał tylko poczytał trochę i poszperał trochę więcej na temat Brzezińskiego żeby wiedzieć kim ten człowiek był i dlaczego w ten sposób się wypowiadał. Oczywiście Kaczyński i PiS szkodzi Polsce i polskiej demokracji. To nie ulega wątpliwości. Jednak sam Brzeziński to zło wcielone. On był 100 razy gorszy od Kaczyńskiego i Tuska razem wziętych...
@zofiapytlak463
8 ай бұрын
Mądre słowa, szkoda, że nadal aktualne, żal...
@SławomirŚmigielski
8 ай бұрын
Zawsze miałem Zbigniewa Brzezińskiego za mądrego i odpowiedzialnego🇵🇱🗽🇺🇸 męża stanu. Tylko pozazdrościć takich wybitnie mądrych polityków Polsce.
@gawi1237
8 ай бұрын
Dlaczego USA nie pomoglo rozwiązac ""? ,(jako Samolot i Piloci z Generalicją NATO , * uważam że dawalo podstawę do, to udzielenia pomocy *, nie tylko uwag *....
@lidiabedziszewska3975
8 ай бұрын
Panu prezydentowi To wysłuchać polecam!
@alicja7587
8 ай бұрын
......nie ten poziom..... a.duda reprezentant tylko pis......😱
@krzysztofguzik1578
8 ай бұрын
I tak nie zrozumie, co p. Brzeziński mówi...On słucha tylko rozkazów kaczora...
@Olek130273
8 ай бұрын
@@alicja7587 Pan Prezydent Duda jakby z kopytami na fotel spikera w Japonii wskoczył albo był uchlany jak świnia na grobami Polaków w Katyniu no to byłby dopiero poziom - no k..wa pierwsza klasa.
@jacekkonopczynski1396
8 ай бұрын
Pan Brzeziński miał rację jeśli chodzi o wulgarnosć która do dziś jest wszechobecna w polskiej polityce . Ludzie oczekują odpowiedzialnych polityków oraz fachowców w powierzonych im resortach. Co do tragedii w Smoleńsku to nie zgadzam się ze Św . pamięci Brzezińskim ponieważ kraj który nie ma nic do ukrycia powinien wydać wrak samolotu lub powołać międzynarodową komisję do zbadania tej katastrofy. Pan Brzeziński miał w jedynym punkcie rację.,czyli o brak solidnej dyplomacji z zachowaniem rozwagi politycznej a nie histerii .
@mar-mz8kv
Жыл бұрын
Poliniaki dalej nie rozumieją, że demo nokracja to przekręt światowy syjo
@polakowalska3544
Жыл бұрын
A ty chuju z jakiej narodowości??
@krzysztofjazyna6567
11 ай бұрын
Wypierdalaj antysemicki trollu
@GoniaS.9500
8 ай бұрын
Jak to dobrze słuchać mądrych ludzi !!!! Szkoda, że już odszedł.....
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
Madrych???????????????????? Kto Brzezinski? To chyba kpina z Polakow.....
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Madrych.ludzi.....ktorzy dzislaja na szkode Polski i Polakow.... bolszewickie pokolenie Stalina.....
@DOROTAFANTAGIRO
2 жыл бұрын
A kto tam z nich nie jest wredny. I mówi ten co stworzył struktury zła. Rosja im stoi w gardle. Wstrętny jaszczur mówi o sobie i kolesiach. Tak, godny pogardy.
@annakowalska7725
2 жыл бұрын
👍👍👍👍👍👍
@Andy80-qr2sk
2 ай бұрын
Im potrzeba tylko jednego - okraść Rosję z surowców.
@User16666
8 ай бұрын
Nie pomylił się, ani na jotę.
@tusek1979
8 ай бұрын
Po 10 latach , wojna amerykańsko-amerykańska i wrak Ukrainy i wraki innych samolotów strąconych przez Putina tylko potwierdza jego niewiedze. Zresztą, czego się spodziewać po kimś kto nie potrafił własnego syna nauczyć dobrze polskiego.
@evastrzalkowska8573
2 жыл бұрын
Panie Z. Brzezinski nie jest az tak pan kompetentny aby tak mocno wyrazac sie o Polsce. Nie byl pan sam az takim wielkim doradca Kartera.Obaj byliscie slabi. a Polakom sie wydawalo ze maja w panu milosnika Polski i Polakow gdy az tak pieknie to nie wygladalo.Teraz pana syn jest ambasadorem USA w Polsce i zobaczymy co z tego wyniknie.?
@bgorowski
Жыл бұрын
Jest miłośnikiem Polski i Polaków, co właśnie dowiódł tą wypowiedzią. Kaczyński wypowiada się źle o Putinie tylko dlatego, że to jego niedościgniona konkurencja, ale wzoruje się na nim przy budowie struktur autorytarnego państwa.
@eteria6366
9 ай бұрын
@@bgorowski: przecież strona PO / peowska/ forsowała info ze to Kaczyński ,a nie Tusk ,był sprzymierzeńcem poltyki Putina. Znam wielu, którzy uwierzyli!!!!😂😢😂😢
@zbyszekpodchmielony2642
8 ай бұрын
Prorocze słowa! i jak bardzo z perspektywy 8 lat się sprawdziły, trudno o gorszego szkodnika! ile zła temu krajowi uczynił jeden łobuz ! !. Dziękuję za udostępnienie i pozdrawiam 👍👍
@zhangzy123
8 ай бұрын
Tak ponad 8 lat temu przez 8 lat Tusk niszczył Polskę I doprowadził do takiego złego stanu że go obalono. I znowu powraca. Chomik ma taką pamięć jak wyborcy lewicy
@EdyConnel
8 ай бұрын
Ty uważasz, że dużo zła uczynił, bo tak Ci kazali myśleć kuglarze z TVN, a to nie znaczy, że tak naprawdę jest. Proponuję bazować na faktach, a nie emocjach kreowanych przez ekspertów socjotechniki naiwniaku.
@zbyszekpodchmielony2642
8 ай бұрын
@@EdyConnel pomijam zbrodnicza dewastację Polski do 15 października! ...wystarczy posłuchać chamskich wypowiedzi ziejącego nienawiścią karła i jego popleczników co ostatecznie kończy temat. Tylko niezależna prokuratura i sądy oraz cele dla tej zgrai złoczyńców !
@obsidian996
4 жыл бұрын
Mamy 2019 rok i wszystko nadal aktualne,nawet jeszcze bardziej
@obsidian996
4 жыл бұрын
@@merx182 chociaż ciebie,jako pisiora to może bardzo cieszyć,że Brzezińskiego już na tym świecie nie ma,ale jego wiedza i ostrzeżenia zostaną z nami.Wiedza nie umiera
@robertb3922
4 жыл бұрын
merx182 jestes zerem
@PawelGlab-dx3ml
4 жыл бұрын
A dziś ?
@_I_Am__
3 жыл бұрын
Mamy rok 2021 Kaczyński objął władzę i niszczy polską gospodarkę
@_I_Am__
3 жыл бұрын
@@urszulakoterba1374 Masz Rację
@mickusa4548
Жыл бұрын
Ubeki Kaczynskie I jeszcze inne Brzezinski= Sikorski to tez zamach Anglikow I Ruskich.
@ZbigniewLub
8 ай бұрын
Wspaniały człowiek i patriota szkoda ,że już go nie ma między nami ,to wielka strata ,jeśli chodzi o tę wypowiedz ; bardzo trafna
@mareu957
8 ай бұрын
Pojebało? To nie Polak
@naszadynastia
8 ай бұрын
Dobrze, ze facet nie widzi dzis USA..
@karo2090
8 ай бұрын
tak, tak patriota, który całe życie przesiedział w stanach i realizował u nas ich politykę. 🙃
@az-vf9rw
8 ай бұрын
Czysty mason. Bardzo w to wątpię czy propolski
@ZbigniewLub
8 ай бұрын
co robił Kościiuszko w USA ?@@karo2090
@jomi88
2 жыл бұрын
2022 prorocze słowa! bardziej aktualne niż kiedykolwiek! opamiętajcie się, bo znów stracimy ojczyznę!
@annakowalska7725
2 жыл бұрын
@@vlodeklukasz1065 👍👍👍👍👍 💟
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Ojczyzna w rekach zdrajcow..ktorzy sprzedali sie Berlinowi i Putinowi...masz swoj wolny glos..wolnosc. od towarzysza Lenina..
@lmarycha6650
Жыл бұрын
Z perspektywy czasu widać jaka to zakłamana menda była.
@nicollonicollo
8 ай бұрын
Rosja nie oddała wraku ponieważ rząd Polski reprezentowany przez Panią Ewę Kopacz, premiera Donalda Tuska innych się na takie coś zgodzili. Hańba !
@wql1978
2 жыл бұрын
I kto się zastanawia kim był ten pan...
@GabyTaraas
Жыл бұрын
a po co sie "zastanawiac"?
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Po haniebnej wypowiedzi.....powinni odebrac tytul profesora.. zamienic na..agenta KGB...
@asha1111
8 ай бұрын
@@darekkozicz8240 i CIA jak reszta agentów w polskojęzycznym zarządzie ich kolonii zarejestrowanej w USA od fałszywego okrągłego stołu..., jak też agent STASI Tusk - OSKAR itd... Od dawna planowała ta mafia chaz... wojnę z Rosją poprzez U... i Polskę w Europie... o ich nową NJ, Nową Kalifornię Rotschilda itd., kiedy Polski nie ma być, jak niszczą nawet od 1926 r. nasze prawdziwe polskie elity, polskich patriotów i naród polski...
@pedro170174
8 ай бұрын
"dzieci wdowy"
@Irena-x6e
Жыл бұрын
Tak samo opowiadal glupoty jak obecnie jego syn a wywiad prowadzi koleda zalewska z wrogiej polsce telewizj
@teresafranke6731
5 ай бұрын
Nie pij lub nie ćpaj,chyba że z głową coś nie tak,a na to nie ma już ratunku.
@bogstepni4819
2 жыл бұрын
Dziękuję Panu Brzezińskiemu. Mamy styczeń 2022 roku, a słowa nadal aktualne.
@wojtekarco2920
2 жыл бұрын
a wiesz mądralko kim był Brzeziński?
@pawelczaplinski5393
2 жыл бұрын
@@wojtekarco2920 Agent Rockefellerow!
@jezalb2710
2 жыл бұрын
@@pawelczaplinski5393 to bogaty
@jezalb2710
2 жыл бұрын
@@pawelczaplinski5393 to źle?
@papajo975
2 жыл бұрын
Stepni , te slowa nie sa juz aktualne , no chyba ze cierpisz na amnezje. Dzisiaj rzadza ci ktorych ta kanalia krytykowala a jego doradcza postawa i rzady Obamy doprowadzily do tego co mamy dzis na ukrainie. Ten totalny idiota nie wziol nawet proroczych slow L. Kaczynskiego ktorego Putin zamordowal jak wielu innych ktorzy go krytykowali.
@emka8143
Жыл бұрын
Czy naprawę Swiata nie zacząć od siebie wg zasad DEKALOGU????. Sowieci to jaka narodowość?
@marekskowronski3811
8 ай бұрын
Koszerna
@jakubkusmierczak695
2 жыл бұрын
A kto wybierał papieża?
@jowialny
2 жыл бұрын
Zigi wielki autorytet i wie co wolno mówić a co nie, ale mając takie wpływy w usa, mógł załatwić zdj satelitarne ze Smoleńska i zamknąć usta tym "nieodpowiedzialnym , szkodliwym" etc. udowodnić jak było naprawdę? No niestety Zigi akurat tego nie zdołał zrobić.
@Lechoslaw8546
2 жыл бұрын
Taki sam podły kłamca i manipulant jak tamci.
@eleonoraryszawa510
2 жыл бұрын
Prawdę zna Żeleński. On wszystko wiedział tylko nie powiedział.
@nataliagokol8770
8 ай бұрын
Zdjęcia satelitarne nic by nie dały, bo akurat nagle "przypadkiem" w czasie katastrofy pojawiła się mgła gęsta jak mleko, a tuż po niej nagle się rozpłynęła. Wszystko było dopracowane w najmniejszym szczególe.
@dorotaazzopardi8718
8 ай бұрын
Już ponad 11 lat temu pana prof. Brzezinskiego, a ta patologiczna retoryka PiSu trwa😮😮😮😮😮😮😮
@rybnal4150
Жыл бұрын
Gdzie jest demokracja
@zbyszekkonstruktor2921
8 ай бұрын
Musimy pamiętać jaka partię reprezentuje pan Brzeziński. Jest to Partia Demokratyczna a więc i określoną stronę sfery politycznej.
@elzbietabieniek9108
Жыл бұрын
obejrzyjcie okrągły stół kto tam był czy teraz coś się zmieniło te same są i rządzą teraz czy z lewa czy z prawa to jedna banda
@150jax
2 жыл бұрын
Ja temu Masonowi w ani jedno słowo nie wierzę.
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Nie mozna ufac tym...ktorzy oddali sie szatanowi..
@juliansulowski5655
2 жыл бұрын
PO 7 LATACH WIDAĆ, ŻE KACZYŃSKI TO BANDZIOR POLITYCZNY. BRZEZIŃSKI MÓWIŁ PRAWDĘ.
@polakowalska3544
Жыл бұрын
Gorsza meda Brzeziński i bolszewicki Kaczyński jego rodzina żydowska zakłamana i Mordercza jak zawsze
@andrzejpacan1883
11 ай бұрын
a kim jest wielki polityk z Brukseli i nie tylko śpiewa pod muzykę jaka mu zagrają nie dba o polskie sprawy tylko o obce punkty widzenia
@darekkozicz8240
8 ай бұрын
Hitler i Stalin.. tych ktorzy..swiadomie wybrali droge do piekla..
@Andy80-qr2sk
2 ай бұрын
@@andrzejpacan1883 To reska tej samej monety, którą obraca w palcach co cztery lub co osiem lat pan z za oceanu.
@andrzejpacan1883
2 ай бұрын
@@juliansulowski5655 no tak a tusio to wielki polityk swoich mocodawców z Brukseli i z innych miejsc też
@robertoroberto1495
8 ай бұрын
Mądrego to miło posłuchać.
@mariuszbodura5464
Жыл бұрын
Szkoda ze syna nie nauczyl jezyka polskiego a popierajac tuska sam wystawil sobie swidectwo
@robkoral5241
8 ай бұрын
Ale długo żył.... ale plecie.... co ma demokracja ze samolotem do czynienia.... Obama był najgorszym prezydentem w historii USA....
@fujinarrows1977
Жыл бұрын
Osoba dziennikarki umacnia mnie w tym, że Brzeziński, to "cała prawda cała dobę". Nie przebiera w słowach ten neokomunista.
@tomaszf9956
Жыл бұрын
Mamy u nas pisokracje i co sprzyja naszym wrogom.Narod podzielony i sklocony jest łatwy do zdobycia
@jerzyszmal2722
8 ай бұрын
A kto podzielil narod? PiS ???? A moze komunisci i lewacy?????.......ktorych trzeba z Polski usunac RAZ NA ZAWSZE !!!!
@bronks76
8 ай бұрын
Mamy u nas "POPIS" w najlepszym wydaniu.
@armax77777
8 ай бұрын
Jestem tylko zwykłym obywatelem ale uważam, że to bardzo trafna diagnoza.
@mieczyslawkozlowski79
7 жыл бұрын
100% prawdy o tym wariacie , przed ktorym Polakow ostrzegal nawet jego ojciec!!!
@alraune7361
Жыл бұрын
zdrajca w pelerynie "dobroci"...
@mar-mz8kv
Жыл бұрын
Brzeziński to pionek c i a.. Tyle w temacie, kto mądry to wie o co chodzi w polityce... Wladza, pieniądze a ciemny lud do tyrania...
@piotrnierobis7438
Жыл бұрын
Demokracja to świństwo, które zachód wcisnął krajom by mieszać i knuć.
@maciejbujakowski1039
Жыл бұрын
A co jest złego w demokracji
@wincentywiewiorczak4114
Жыл бұрын
W Szwajcarii nie narzekają.
@zenonach4195
Жыл бұрын
Jak mówili w Stanach Brzeziński był bardzo dobrym doradcą tylko żeby tak często się nie mylił .
@jeremiasz1165
8 ай бұрын
Człowieka ocenia się jak kończy a nie jak zaczyna. Brzeziński jest tutaj dobrym pozytywnym przykładem, mając prawie 80/90lat potrafił merytorycznie się wypowiadać, trzeźwo wnioskować/myśleć i jeszcze patriota. W przeciwieństwie do niektórych młodszych polityków z każdej z stron, ale zwłaszcza tego który przekuł śmieć brata i swoje emocjonalne nieprzepracowane fiksacje na cały kraj.
@czeslawbednarek
8 ай бұрын
ten człowiek a przeczytałem jego i inne np Minotaur znanego GREKA/nb moja córka to przetłumaczyła NA POLSKI TO NIESTETY NIE JEST DOBRZE
@czeslawbednarek
8 ай бұрын
DOBRZE ZE TO napisałeś ale kto to czyta może ja szkoda moja żona czyta tylko romanse a ja k.. chodzę na dobre filmy i k pamiętam dlaczego jestem w zyciu trzeba wolnym byc
@arnaVck
8 ай бұрын
W Polsce jeszce dłuuugo nic się nie zmieni. Mamy taką a nie inną historię. Mamy za sobą wojny, rozbiory i setki lat folwarków, które de facto były legalnymi obozami koncentracyjnymi. Owszem, zdarzały się wyjątki, gdzie chłop awansował. Ale w 95% to była przemoc i dehumanizacja. Mamy 60 lat szatości i beznajdziei jaką była "komuna". Najlepszym dowodem tego, jakie zniszczenia psychiczne i traumy pokoleniowe z tego wynikły - jest przejechanie się zagranice i poczucie tego, jakie mentalne nastawienie do siebie mają ludzie "na zachodzie". Wtedy człowiek uchwyci niuanse wojny polsko-polskiej. I ja wiem, że zaraz znajdzie się ktoś kto napisze, że to wymuszone. A ja sie zapytam - nawet jeżeli to co z tego? Kim ten człowiek de facto obcy, jest? Wujkiem, dziadkiem, opiekunem?! Jest tylko obcym człowiekeim. Polacy nie potrafią ze sobą współpracować. Wchodzą albo w rolę ofiar, albo oprawców. A przecież na poziomie społecznym chodzi tylko o współpracę. Anglosasi na to mówią "change enablement". Germanie: "Fläche Hierarchie".
@KrystynaZnamiec
9 ай бұрын
Syn na kampusie u Trzaskowskiego....
@MultiSyx
Жыл бұрын
Gad nad gady wypowiada się o Hazarze z Odessy ,który nie nawidzi polski i polaków ,czyli przyganiał kocioł garnkowi..
@andrzejlempart4536
Жыл бұрын
Panie Brzeziński kogo Pan splodzil wychował w domu
@krystynaszafruga7811
Жыл бұрын
Brzezinski 3on do Izraela o do ameryki. Zawsze klamal.przeciw.Polsce.👹👿
@dt3873
8 ай бұрын
Święte słowa, mądrego człowieka.
@tk-tq2li
Жыл бұрын
robota israela
@mateuszsikora6433
8 ай бұрын
Brawo !!! Wkońcu ktoś to powiedział.
@ElaEla-j9n
8 ай бұрын
*bardzo mądry człowiek i ważne jego spostrzeżenia które są ważne dziś*
@zbigniewch6802
2 жыл бұрын
INSYNUACJIE BRZEZINSKIEGO.
@bolcomalkwitz
2 жыл бұрын
ty jesteś ch
@ryszardlisowski3471
2 жыл бұрын
@@bolcomalkwitz A Ty ch.. .
@mareksteinke7023
Жыл бұрын
To nie była wojna Polsko polska to wojna dwóch cwaniaków
@dariuszb3968
2 жыл бұрын
Nasz kraj zmierza niestety w kierunku , który na dzisiaj trudno przewidzieć ? . Generalnie każdy kto idzie do wyborów , w moim przekonaniu powinien wybrać mniejsze zło . Mam nieodparte wrażenie , że politycy w Polsce są ze sobą ściśle powiązani rozmaitymi układami , zależnościami itp , a podział na lewicę , centrum i prawicę to taka bajka rzucona ludowi żeby miał o co się spierać . Jak inaczej wytłumaczyć ułaskawienia Kwaśniewskiego kiedy był prezydentem ? . Niejaki Sobotka ostrzegł bandytów przed planowaną akcją policji ? . Jak wytłumaczyć nieobecność o zgrozo największych oponentów PiS czyli kilku polityków PO w tym pani Kopacz kiedy rozstrzygało się podczas głosowania postawienie Ziobro przed Trybunałem Stanu ? . Jak wytłumaczyć ułaskawienia Dudy niejakiego Kamińskiego i Wąsika , który jak sam powiedział , " wyręcza w swoisty sposób polskie sądy" ? . Mam taką zasadę , że jeżeli czegoś nie wiem to słucham co mają do powiedzenia autorytety w danej dziedzinie . Jeżeli niekwestionowany autorytet nie tylko prawniczy prof Adam Strzębosz , powiedział na wizji , że Duda złamał polską konstytucję do tej pory 7 razy, to ja wierzę Strzęboszowi a nie Dudzie i jego pachołkom . Generalnie wątpię , że i tym razem ludzie odpowiedzialni za podpalenie Polski skończą w więzieniach gdzie jest ich miejsce , bo oni wszyscy w taki czy inny sposób trzymają się wzajemnie w jakimś szachu , a wyborcy nadal będą się kłócić między sobą , że lewica , centrum czy prawica to są różne oddzielne polityczne byty .
@mp3hipnozy
2 жыл бұрын
Dżisus jak ty w ogóle możesz ocenić które zło jest mniejsze? Nie powtarzajcie ludzie banialuków.
@papajo975
2 жыл бұрын
Darek , ja widze ze ty prawde i sprawiedliwosc ogrywasz swoimi manipulacjami. Sluchasz co chcesz uslyszec i ogladasz co chcesz widziec , prawde zostawiasz sobie samej nie probujac jej bronic. Oczyszczasz slaba skorumpowana poslanke bo wziela lapowke i ulegla urokowi agenta ?. W wiezieniu natomiast widzisz Kaminskiego bo zlapal na goracym uczynku polityka. U nas Minister Prezydent placil niewielka lapowke z miejskiej kasy sprzataczce za sprzatanie jego domu , sam zrezygnowal ze stanowiska gdy ktos to wywachal . Ty natomiast masz sprawiedliwosc Kalego , przeklety manipulatorze. Wierzysz Strzemboszowi ? , ten utajniony komuch obiecywal polakom ze ta Nadzwyczajna Kasta sama sie zweryfikuje i bedzie sie sama karac za bledy. Dwia z trzech filarow demokracji sa pod kontrola , trzeci broni zajadle swoich przestepcow i komunistycznych agentow. Tylko dla tego ze czerwono - teczowona EPP w UE zwalcza prawicowe rzady(przyk. Wlochy) w calej Unii to ta Nadzwyczajna Kasta Wymiaru Niesprawiedliwosci pozostaje dziewicza wyspa ktora wspiera UE pod haslem ,,Brak Prworzadnosci´´ . Ty durniu nie masz nawet zielonego pojecia o co toczy sie batalia , ja od 30 lat mieszkam na zachodzie i lepiej znam te tricki Gebelsowskie tricki. Znam 4 jezyki i ogladam programy polityczno- analityczne z wielu krajow swiata , oraz posiadam programy Polskie via Sat. Zacznij czytac niezalezne publikacje i rozwijaj sie intelektualnie a nie plyn z tym lewacko - teczowym sciekiem jak zdechla ryba z pradem . Badz uczciwym Polakiem i patriota i nie dziel Polakow , moze sie niedlugo okazac ze bedziesz mial Ruski bat nad soba i nikt ci nie pomoze.
@dariuszb3968
2 жыл бұрын
@@NightCruella przepraszam , ale ja nikomu nie odpowiadałem ? Pomyłka .
@papajo975
2 жыл бұрын
@@NightCruella ,Juz wskazuje , ta postacia byl L. Kaczynski . Juz w 2008 roku w Tbilisi ostrzegal zachod i Polakow w proroczych slowach ze imperium Sowieckie nie zakonczy swoich podbojow na Gruzji za co zaplacil zyciem. To on kazal zbudowac Hab Gazowy by sie uniezaleznic od Rosji, za co mozemy mu dzisiaj podziekowac . Natomiast zachlanny Zachod drzy dzis bo co sie stanie gdy Putin zakreci kurek , i spokojnie patrza na bestialstwo na Ukrainie . Niestety nie nalezysz do ludzi sprawiedliwych i nie oczekuje ze to sie zmieni, bo twoje serce bije po Lewej Stronie i wszelkie proby przekonania przekonanej nie beda mialy sensu.
@papajo975
2 жыл бұрын
@@NightCruella PS , przeczytaj komentarz pana ,,T´´ na tej stronie to sie dowiesz dla czego nie nalezy holubic Brzezinskiemu . Jego szef Obama otrzymal pokojowa nagrode Nobla gdy w Guantanamo torturowano Mudzahedinow ktorych stworzyl Brzezinski . Poczytaj zanim zajmiesz stanowisko
@Wieslawson
Жыл бұрын
Tych dwoch typkow lacza dwie rzeczy: polskojezycznosc i sluzalczosc wobec jankeskiej banksterki.
Пікірлер: 1,6 М.